Перейти к содержимому

Vahabilər və Quranın təhrifi


Elmeddin

Recommended Posts

post-36697-1269772181_thumb.jpg

gördüyünüz bu kitabı 1498-ci ildə Misir Əl Əzhər universiteti alimlərindən Məhəmməd b. Əbdullətif b. əl-Xətib yazıb. kitabın adı "əl Furqan fi təhrifil Quran"dır. müəllif bu kitabda əhli sünnə mənbələrində keçən Quranın təhrifinə dair hədisləri toplayıb və Quranın təhrif edildiyini iddia edib.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 76
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


bu isə Səhihi Buxaridəndir. gördüyünüz kimi bu hədisdə Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda və onlaraın tərafdarları iddia edirlər ki, Leyl surəsinin 2-ci ayəsinə "açıldığı zaman" sözlərinin əlavə edildiyini, əslində isə "gündüzə" şəklində olduğunu (yəni əlavə edildiyini, təhrif edildiyini) deyilir.


burada isə yenədə Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda və tərəfdarları iddia edirlər ki, Leyl surəsinin 3-cü ayəsinə "erkəyi və dişini" sözləri əlavə edilib. əslində isə ayə "yaradana" şəklində olmalı imiş.

Sahihi Buhari, tefsir kitabı, hadis 466 və 467 Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах


bu hədisə həmçinin Buxaridəndir. hədisdə isə iddia edilir ki, Abdullah ibni Məsud "Fələq və Nas surələri Quran deyil" deyir. bəs bu təhrif deyilmi? Abdullah ibni Məsud o şəxsdir ki, Rəsulullah (s.ə.ə) "Quranı ondan öyrənin" buyurub. bu isə o deməkdir ki, -Allah qorusun- Quran təhrif edilib. çünki, Qurana əslində surə olmayan iki dua əlavə edilib.

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Kurtubi "əl Camiuli Əhkamil Quran" adlı təfsirində, Fələq surəsinin təfsirində deyir:

İbn Mesud´un iddiasına göre ise bunlar Peygamberimizin kendileriyle istiaze ettiği bir duadır, bunlar Kur´ân´dan sûreler değildir. O böylelikle ashabı kiramın ve Ehli Beytin icmaına muhalefet etmiş olmaktadır. 

İbn Kuteybe dedi ki: Abdullah b. Mesud Muavizeteyn sûrelerini (Fələq və Nas surəsini) mushafına yazmamıştır. Çünkü o Rasûlullah (sav)´ın Hasan ile Hüseyin´i Allah her ikisinden de razı olsun bunları okuyarak Allah´a ısmarladığını duyuyordu. Bu sebebten bu iki sûrenin (Peygamber efendimizin dualarından birisi olan): "Herbir şeytandan ve herbir zehirli haşereden, kötülük veren herbir gözden Allah´ın eksiksiz kelimelerine sizleri sığındırırım" konumunda oldukların kabul etmiştir.

Kurtubi, "el Camiuli Ahkamil Kuran", Felak suresinin tefsiri

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

görək bu barədə ibni Kəsir nə deyib:

Hafız Ebu Ya'lâ der ki: Bize Ezrak İbn Ali... Alkame'den nakletti ki; Abdullah İbn Mes'ûd Muavvizeteyn'i mushaftan silermiş ve Rasûlullah (s.a.)ın bununla sığınmayı dilemesi emredilmiştir, dermiş. Abdullah İbn Mes'ûd bu iki sûreyi okumazmış.

Abdullah îbn Ahmed de bu hadîsi A'meş kanalıyla Abdullah İbn Zeyd'den nakleder ve der ki: Abdullah İbn Mes'ûd Muavvizeteyn'i mushaflarından silerdi ve bunlar Allah'ın kitabından âyetler değildir, derdi.

daha çox məlumat burda: İbni Kesir tefsiri, Felak suresinin tefsiri

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

burada isə Müslim Abdullah ibni Məsudun "Fələq və Nas Qurandan deyil" təkrarlayır:

Sahihi Müslim, yolcuların namazı kitabı, Muavvazeteyni okumanın sevabı babı, hadis 265

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

bu isə Səhihi Buxaridəndir. gördüyünüz kimi bu hədisdə Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda və onlaraın tərafdarları iddia edirlər ki, Leyl surəsinin 2-ci ayəsinə "açıldığı zaman" sözlərinin əlavə edildiyini, əslində isə "gündüzə" şəklində olduğunu (yəni əlavə edildiyini, təhrif edildiyini) deyilir.

burada isə yenədə Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda və tərəfdarları iddia edirlər ki, Leyl surəsinin 3-cü ayəsinə "erkəyi və dişini" sözləri əlavə edilib. əslində isə ayə "yaradana" şəklində olmalı imiş.

Sahihi Buhari, tefsir kitabı, hadis 466 və 467

həmçinin Müslimdə bu hədisi qeyd edib. bunun üçün vediyim linktəki 810 nömrəli dipnota baxmaq olar

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Səhihi Müslümdən başqa bir iddia daha oxuyuruq:

burada isə möminlərin anası Aişə deyir ki "əvvəllərQuranda bir anadan 10 dəfə süd əmən iki şəxs süd qardaşı və ya bacısı olurayəsi var idi, daha sonra bunu 5 dəfə süd əmmə ayəsi nəsx etti. həttaRəsulullah (s.ə.ə) öləndə bu 10 dəfə əmməyə aid olan ayəni oxuyub sonraölüb" möminlərin anası deyir ki, hətta Rəsuullah(s.ə.ə) öləndə bu 10 dəfə əmmə ayəsini Quranda oxuyub. yəni hökm nəsx olunubancaq tilavət qalıb. bəs indi hökmü nəx olunub tilavəti qalan bu 10 dəfə əmməayəsi hanı?

Sahihi Müslim, Süte emme kitabı, tahrimin beş defa emmekle sübut bulması bbaı, hadis 24

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Suyuti, "Əl itiqan fi ulumil Quran" təfsir, səhifə 206:
post-36697-1269783212.gif

Suyuti "İtqan" təfsirinin 206-ci səhifəsində highlight olunmuş yerdə yazır:

Ömər b. Xəttab rukudan sonra qunut tutub dedi: "Bismillahir-rahmənir-rəhim. Allahummə innə nəstəinukə va nəstəğfiruk, və nusni aleykə və lə nəkfurukə və nəxlə`u və nətruku mən yəfcuruk." Bismillahir-rahmənir-rəhim. Allahummə iyyakə nə`bud, və ləkə nusəlli və nəscud, və ileykə nəs`a və nəhfid, nərcu rəhmətək, nəxşə niqmətək, innə azəbəkə bil-kafirin mulhiq"

İbn Abbasın "Mushəf"ində Ubeyy və Əbu Musanın: "Bismillahir-rahmənir-rəhim. Allahummə innə nəstəinukə va nəstəğfiruk, və nusni aleykə əl-xeyr və lə nəkfuruk, və nəxlə`u və nətruku mən yəfcuruk." həmçinin "Bismillahir-rahmənir-rəhim. Allahummə iyyakə nə`bud, və ləkə nusəlli və nəscud, və ileykə nəs`a və nəhfid, nərcu rəhmətək, nəxşə azəbək, innə azəbəkə bil-kuffar mulhiq" qiraəti vardır.

ət-Təbərani səhih sənədlə Əbu İshaqdan təxric etmişdir. O, (Əbu İshaq) dedi: Umeyyə b. Abdullah b. Xalid b. Useyd bizim yanımıza, Xorasana gəldi. O, bu 2 surəni oxudu: "İnnə nəstəinukə və nəstəğfiruk"

Qeyd: Cəmaət Umey b. Ka`bin "Mushəf"inin 116 suradan ibarət olduğunu nəql etmişdir.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

فائدة قال ابن أشتة في كتاب المصاحف‏:‏ أنبأنا محمد بن يعقوب حدثنا أبوداود حدثنا أبوجعفر الكوفي قال‏:‏ هذا تأليف مصحف أبيّ‏:‏ الحمد ثم البقرة ثم النساء ثم آل عمران ثم الأنعام ثم الأعراف ثم المائدة ثم يونس ثم الأنفال ثم براءة ثم هود ثم مريم ثم الشعراء ثم الحج ثم يوسف ثم الكهف ثم النحل ثم أحزاب ثم بني إسرائيل ثم الزمر أولها حم ثم طه ثم الأنبياء ثم النور ثم المؤمنون ثم سبأ ثم العنكبوت ثم المؤمن ثم الرعد ثم القصص ثم النمل ثم الصافات ثم ص ثم يس ثم الحجر ثم حمعسق ثم الروم ثم الحديد ثم الفتح ثم القتال ثم الظهار ثم تبارك الملك ثم السجدة ثم إنا أرسلنا نوحاً ثم الأحقاف ثم ق ثم الرحمن ثم الواقعة ثم الجن ثم النجم ثم سأل سائل ثم المزمل ثم المدثر ثم اقتربت ثم حم الدخان ثن لقمان ثم الجاثية ثم الطور ثم الذاريات ثم ن ثم الحاقة ثم الحشر ثم الممتحنة ثم المرسلات ثم عم يتساءلون ثم لا أقسم بيوم القيامة ثم إذا الشمس كورت ثم يا أيها النبي إذا طلقتم النساء ثم النازعات ثم التغابن ثم عبس ثم المطففين ثم إذا السماء انشقت ثم والتين والزيتون ثم اقرأ باسم ربك ثم الحجرات ثم المنافقون ثم الجمعة ثم لم تحرم ثم الفجر ثم لا أقسم بهذا البلد ثم والليل ثم إذا السماء انفطرت ثم والشمس وضحاها ثم والسماء والطارق ثم سبح اسم ربك ثم الغاشية ثم الصف ثم التغابن ثم سورة أهل الكتاب وهي لم يكن ثم الضحى ثم ألم نشرح ثم القارعة ثم التكاثر ثم العصر ثم سورة الخلع ثم سورة الحقد ثم ويل لكل همزة إذا زلزلت ثم العاديات ثم الفيل ثم لئيلاف قريش ثم أرأيت ثم إنا أعطيناك ثم القدر ثم الكارون ثم إذا جاء نصر الله ثم تبت ثم الصمد ثم الفلق ثم الناس‏.‏

Fayda: İbn Əştəh "əl-Məsahif" kitabında dedi: Bizə Muhəmməd b. Yaqub xəbər verdi, bizə Əbu Davud xəbər verdi, bizə Əbu Cə`fər əl-Kufi xəbər verərək dedi: Ubeyyin "Mushəf"inin (yazdığı Quranın) tə`lifi bu cürdür: Əl-Həmd(surəsi) sonra əl-Bəqərə, sonra ən-Nisa..........................sonra əl-Əsr, sonra əl-Xəl` surəsi, sonra əl-Həfd surəsi, sonra Veylun li kulli huməzə...........sonra əl-Fələq, sonra isə ən-Nas.

Cəlaləddin Suyuti, "əl İtiqan fi Ulumil Quran", surələrin tərtibi fəsli

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Heysəmi, ""Məcməuz-zəvaid":
post-36697-1269784435_thumb.jpg

Əbu İshaqdan: Umeyyə b. Abdullah b. Xalid b. Useyd bizim yanımıza, Xorasana gəldi. O, bu 2 surəni oxudu: "İnnə nəstəinukə və nəstəğfiruk". ət-Təbərani bunu rəvayət etmişdir. ricalları səhihdir.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

باب ترتيب القرآن في مصحف ابى ابن كعب قال الفضل بن شاذان، اخبرنا الثقة من اصحابنا قال: كان تأليف السور في قراءة ابى بن كعب بالبصرة في قرية يقال لها قرية الانصار، على رأس فرسخين عند محمد بن عبد الملك الانصاري، اخرج الينا مصحفا وقال هو مصحف ابى رويناه عن ابائنا، فنظرت فيه فاستخرجت اوائل السور، وخواتيم الرسل. وعدد الآى: فاوله فاتحة الكتاب. البقرة. النساء. آل عمران. الانعام. الاعراف. المائدة. الذى التبسته وهى يونس. الانفال. التوبة. هود. مريم. الشعراء. الحج. يوسف. الكهف. النحل. الاحزاب. بنى اسرائيل. الزمر. حم تنزيل. طه. الانبياء. النور. المؤمنين. حم المؤمن. الرعد. طسم القصص. طس سليمان. الصافات. داود. سورة ص. يس. اصحاب الحجر. حم عسق. الروم. الزخرف. حم السجدة. سورة ابراهيم. الملائكة الفتح. محمد صلعم. الحديد. الطهار. تبارك الفرقان. الم تنزيل. نوح. الاحقاف. ق. الرحمن. الواقعة. الجن. النجم. نون. الحاقة. الحشر. الممتحنة. المرسلات. عم يتساءلون. الانسان. لا اقسم. كورت. النازعات. عبس. المطففين. إذا السماء انشقت. التين. اقرأ باسم ربك. الحجرات. المنافقوى. الجمعة. النبي عليه السلام. الفجر. الملك. الليل إذا يغشى. إذا السماء انفطرت. الشمس وضحاها. السماء ذات البروج. الطارق. سبح اسم ربك الاعلى. الغاشية. عبس (1). وهى اهل الكتاب. لم يكن اول ما كان. الذين كفروا. الصف. الضحى. الم نشرح لك. القارعة. التكاثر. الخلع، ثلاث آيات. الجيد، ست آيات. اللهم اياك نعبد، وآخرها، بالكفار ملحق. اللمز. إذا زلزلت. العاديات. اصحاب الفيل. التين (2). الكوثر. القدر. الكافرون. النصر. ابى لهب. قريش. الصمد. الفلق. الناس. فذلك مائة وستة عشر سورة.

Ubeyy b. Ka`bin "Mushəf"ində Quranın tərtibi fəsli: əl-Fədl b. Şazan dedi: Bizə əshabımızdan siqa (e`timadlı olan) xəbər verərək dedi: ......................................əl-Qaria, ət-Təkasur, əl-Xəl` 3 ayə, əl-Həfd 6 ayə. Allahummə iyyakə nə`bud sonu isə bil-kuffar mulhiq, əl-Luməzə..............əl-Fələq, ən-Nas. Bunlar (hamısı birlikdə) 116 surədir.

İbni Nədim "əl-Fihrist"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ذكر ما ورد في سورة الخلع وسورة الحفد 

Əl-Xəl` və əl-Həfd surələri haqqında varid olanların zikri:

وفي مصحف ابن عباس قراءة أبي وأبي موسى : بسم الله الرحمن الرحيم اللهم إنا نستعينك ونستغفرك ونثني عليك الخير ولا نكفرك ونخلع ونترك من يفجرك

وفي مصحف حجر : اللهم إنا نستعينك

İbn Abbasın "Mushəf"ində Ubeyy və Əbu Musanın (əl-Əş`əri) qiraəti: "Bismillahir-rahmənir-rahim. Allahummə innə nəstə`inukə və nəstəğfiruk və nusni aleykə əl-xeyr və lə nəkfuru və nəxli və nətruk mən yəfcuruk". Hücrün "Mushəf"ində isə "Allahummə innə nəstəinuk"

Təfsirdə sonuncu cümlə: قال أنس : والله إن أنزلتا إلا من السماء Ənəs(b. Malik) dedi: and olsun Allah ki, hər ikisi səmadan nazil olub

Cəlaləddin Suyuti, "əd Durul mənsur", sonuncu səhifə

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

حدثنا أبو الأحوص عن أبي إسحاق عن عبد الرحمن بن يزيد قال رأيت عبد الله محا المعوذتين من مصاحفه وقال لا تخلطوا فيه ما ليس منه 

Əbul-Əhvas Əbu İshaqdan, o da Əbdur-Rəhman b. Yeziddən bizə xəbər verdi: Dedi: Abdullah (b. Məsud) "muavvizeteyn"i (Əl-Fələq və ən-Nas surələrini) öz "Mushəf"lərindən sildi və dedi: Ondan(Qurandan) olmayanı ona qarışdırmayın!

İbni Əbi Şeybə, "Musənnəf" "Muavvizəteyn haqqında" 30205-ci hədis

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

حدثني محمد بن الحسين بن أشكاب حدثنا محمد بن أبي عبيدة بن معن حدثنا أبي عن الأعمش عن أبي إسحاق عن عبد الرحمن بن يزيد قال كان عبد الله يحك المعوذتين من مصاحفه [ ص: 130 ] ويقول إنهما ليستا من كتاب الله تبارك وتعالى قال الأعمش وحدثنا عاصم عن زر عن أبي بن كعب قال سألنا عنهما رسول الله صلى الله عليه وسلم قال فقيل لي فقلت

.............Əbdur-Rəhman b. Yezid dedi: Abdullah (b. Məsud) "muavvizeteyn"i(Əl-Fələq və ən-Nas surələrini) öz "Mushəf"lərindən silərək deyərdi: Bunlar (əl-Fələq və Ən-Nas surələri) Allah Təbərakə və Taalanın Kitabından deyildir. A`məş dedi: Asim bizə Zərdən o da Ubeyy b. Ka`bdən xəbər verərək dedi: Rasulallahdan (s.a.s.) dən onlar (muavvizəteyn) barədə soruşdum. Dedi: Mənə deyildi məndə dedim.

Əhməd ibni Hənbəl, "Müsnəd", 5/130 20683-cü hədis

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

وفي مصحف ابن مسعود مائة واثنتا عشرة سورة لأنه لم يكتب المعوذتين

İbn Məs`udun "Mushəf"ində 112 surə vardır. Çünki o, muavvizəteyni yazmamışdır.

Cəlaləddin Suyuti, "əl-İtqan fi ulumil-Quran"

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

axırda indi toplayaq görək nə var, nə yox:

1. Buxari və Müslüm: Leyl surəsinin 2 və 3-cü ayələrinə əlavə edilib, Abdullahibni Məsud "Fələq və Nas Qurandan deyil" deyir və son olaraqsüd əmmə ilə əlaqədar olan ayə.

2. İbni Kəsir və Kurtubi, Suyuti, İbni Əbi Şeybə, Əhməd ibni Hənbəl: Abdullahibni Məsud "Fələq və Nas Qurandan deyil" deyir

3. Suyuti, Heysəmi, Təbərani, İbni Nədim: Übeyy ibni Kabın, Abdullah ibniAbbasın mushəfləri 116 surədir. bizdə isə bu əl-Xəl və əl-Həfd adlı iki surəyoxdur.

hə, indi bir əxi çıxıb mənə deyəcək ki, bunlar nə deməkdir? hörmətli vahabilərə bir sual. hörmətli vahabilər siz bu hədislərə görə alimlərinizdən Buxari, Müslim, Suyuti, İbni Nədim, İbni Kəsir, Kurtubi, Əhməd ibni Hənbəl, Heysəmi, ibni Əbi Şeybə və bütün bunları, bəlkədə daha çoxunu öz kitabında toplayan Məhəmməd b. Əbdullətif b. əl-Xətibi kafir bilirsiz? həmçinin möminlərin anası Aişə, Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda, Übeyy ibni Kabb, Əbu Musa əl Əşəri, Abdullah ibni Abbas, Ənəs ibni Malik və rəcm ayəsini əli ilə Qurana yazmaq istəyən xəlifəniz Ömər ibni Xəttabı kafir elan edirsiz?

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

sən demə vahabilər təqiyyə edirmişlər. hamısı təqiyyə edib "əhli sünnə Quranın tam olmasında icma edib" deyirlər. əslində isə bu yalan imiş. görürsüz ki, onlar təqiyyə edirlər. indi görək bunların alimləri təqiyyə haqqında nə deyib:

İbn Abbas der ki: Takiyye kalbi iman ile mutmain olduğu halde dili ile (imana aykırı) sözler söyleyip öldürülmemesi ve bir günah da işlememesi demektir. el-Hasen der ki: Takiyye, kişi için Kıyamet gününe kadar caizdir.

ətraflı məlumat burada: Kurtubi, "el Camiuli Ahkamil Kuran", Ali İmran suresi 28-ci ayetin tefsiri

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

«Ancak onlardan sakınmanız müstesnadır.» Bazı yerlerde ve vakitlerde onların kötülüğünden korkanların, niyyet ve içiyle değil de dış görünüşüyle onlardan sakınma hakları vardır. Nitekim Buhârî Ebu Derdâ'nın : «Biz bazılarının yüzüne gülerdik. Halbuki kalbimiz onlara la'net okurdu.» dediğini nakleder.

Sevrî diyor ki: İbn Abbâs şöyle dedi: «Takva amel ile değil ancak dil iledir.» Ebu'l-Âliye, Ebu'ş-Şa'sâ, Dahhâk, Rebî' İbn Enes de aynı şeyi söyler. Onların bu sözlerini Cenâb-ı Hakk'm :

«Kalbi îmânla dolu olduğu halde zorlananların dışında her kim, îmânından sonra Allah'ı tanımayıp küfre göğüs açarsa...» (Nahl, 106) âyeti de desteklemektedir.

Buhârî, Hasan'dan naklediyor: Sakınma kıyamete kadar (devam edecek) tir. «Allah size kendisinden (musibetlerinden, ya da kendisine muhalefet etmekten ve düşmanlarına dostluk, dostlarına da düşmanlık edenlere azâb vermesinden) korkmanızı emrediyor.»

İbni Kesir tefsiri, Ali İmran suresi 28-ci ayetin tefsiri

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hasan el-Basri şöyle demiştir: "Müseylemetü'l- Kezzab,Hz. Peygamber 'in ashabından olan iki adam yakala.dı Onlardan birisine, "Sen, Muhammed'in Allah'ın Resulü olduğuna şehâdet ediyor musun?" deyince, adam "Evet, evet, evet!" dedi. Bunun üzerine Müseyleme, "Benim de Allah'ın Resulü olduğuma şehadet eder misin?" deyince, adam "Evet" dedi.. Müseyleme, kendisinin Ben! Hanife Kabilesi'nin peygamberi, Hz. Muhammed'in de Kureyş Kabilesi'nin peygamberi olduğunu iddia ediyordu. Bunun üzerine o adamı bırakıp diğerini çağırdı ve ona, "Muhammed'in Allah'ın Resulü olduğuna şehâdette bulunuyor musun?" dedi. Adam, "Evet" dedi. Daha sonra, "Benim de Allah'ın Resulü olduğuma şehâdette bulunuyor musun?" deyince, adam üç kere, "Ben sağırım..." dedi. Müseyleme bunun üzerine yanına gelerek onu katletti. Bu olay Hz. Peygamber'e intikal ettiği zaman O şöyle buyurdu:

"Şu öldürülen kimseye gelince, o yakînî imanı ve sıdki üzere gitti.. Allah mübarek etsin. Diğeri iser Allah'ın tanımış olduğu ruhsatı kullandı. Bundan dolayı ona bir günah ve vebal yoktur."

ətraflı məlumat üçün: Fahrettin er Razi, "Mefahitul Gayb", Ali İmran surəsi 28-ci ayetin tefsiri

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abdullah b. Abbas diyor ki: "Bu âyet-i Kerime, Ammar b. Yâsîr hakkında nazil olmuştur."

Müşrikler Mekkede Amman, babası Yâsir'i ve annesi Sümeyye'yi, iman etmelerinden dolayı yakalamışlar ve onları inkâra zorlamak için çeşitli işkenceler yapmışlardır. Ammann annesi Hz. Sümeyye, ayaklarından iki ayn Deveye bağlanmış ve "Sen, Müslüman erkeklere göz dikerek Müslüman oldun." demişler ve ona çeşitli işkenceler yaptıktan sonra onu develere sürükletmişler ve edep mahalline mızrak saplayarak şehit etmişlerdir. Ammann babası Yâsir de işkenceler sonunda şehit olmuştur. Bunlar İslamın ilk şehitleridirler. Ammar ise işkencelere dayanamayarak, kalbi imanla dolu olduğu halde, diliyle, müşriklerin istediklerini söylemiştir. Bunun üzerine Resulullaha "Ammar inkâr etti." haberi getirilmiş Resulullah da şöyle buyurmuştur: "Hayır olamaz, Ammar, tepesinden tırnağına kadar imanla doludur. İman onun kalbine işlemiştir." Nihayet Ammar ağlayarak Resulullahm huzuruna gelmiş, Resulullah da ona "Kalbini nasıl buluyorsun?" diye sormuş o da "İmanla dolu buluyorum." demiştir. Resulullah da ona "Sana aynı şeyi y.rlarsa sen de aynı şekilde davran." buyurmuştur.

Taberi tefsiri, Nahl suresi 106-cı ayetin tefsiri

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu sebeple âlimler küfre zorlanan kimsenin hayatını devam ettirmek için, zorlandığı şeyi y.r görünmesinin de, ölüm pahasına yolunda ısrar etmesinin de caiz olduğunda ittifak etmişlerdir.

ətraflı məlumat üçün: ibni Kesir tefsiri, Nahl suresi 106-cı ayetin tefsiri

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

deməli bu vahabilər sadəcə təqiyyə edirmişlər. əslində isə onlar Quranın təhrifinə inanırlar, bunu onların böyük hədisçiləri və təfsirçilərinin kitablarından göstərdik (vahabiləəər, sizə qarşı vahabi məntiqi necədi?).
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bunlar hamısı cəfəngiyatdır və yalandır. Əhli sünnə və cəmaat Qur`ani Kərimin Allahın hifzi altnda qorunduğuna və heç cür təhrif olmayacağına icma etmişdir. Siz, iftira atırsız. Burada, olanlar, qiraətlərin müxtəlif tərzdə olmasıdır. Məlumdur ki, Qur`an yeddi qiraət üzərinə nazil olub. Qiraətlərdəki müxtəlifliyi heç cür təhrif kimi qələmə vermək olmaz. Bunlar hamısı cəfəngiyat və ifttiradir. Müsəlmanlara iftra atanları qiyamət günü uca Allah ən şiddətli əzaba düçar edəcəkdir. Allahdan qorx!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

gördüyünüz bu kitabı 1498-ci ildə Misir Əl Əzhər universiteti alimlərindən Məhəmməd b. Əbdullətif b. əl-Xətib yazıb. kitabın adı "əl Furqan fi təhrifil Quran"dır. müəllif bu kitabda əhli sünnə mənbələrində keçən Quranın təhrifinə dair hədisləri toplayıb və Quranın təhrif edildiyini iddia edib.

Mənə maraqlıdır,bunu sən hardan tapmısan?Kitabın üzü var,özü yoxdur,sözləri,səhifəsi hanı?

Sən əvvəl bunları göstər,sonra inşallah cavabını alarsan?Hər bura yazdığın falsifikassiyanı dəlil hesab edirsən?

Sən bu mövzuya belə ad qoymaqla forumun və adi elementar ədəb qaydalarını pozmusan.Buna al-Fathın münasibət bildirəcəyinə ümid edirəm.

bu isə Səhihi Buxaridəndir. gördüyünüz kimi bu hədisdə Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda və onlaraın tərafdarları iddia edirlər ki, Leyl surəsinin 2-ci ayəsinə "açıldığı zaman" sözlərinin əlavə edildiyini, əslində isə "gündüzə" şəklində olduğunu (yəni əlavə edildiyini, təhrif edildiyini) deyilir.

Buhari_tehrif1.bmp ( 2.81 мегабайт ) Кол-во скачиваний: 2

burada isə yenədə Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda və tərəfdarları iddia edirlər ki, Leyl surəsinin 3-cü ayəsinə "erkəyi və dişini" sözləri əlavə edilib. əslində isə ayə "yaradana" şəklində olmalı imiş.

Sahihi Buhari, tefsir kitabı, hadis 466 və 467

Bütün bu yazdıqların,mənasını,izahını bilmədiyin məsələlərə çox cavab verilib.Əvvala alimlərin ittifaqına görə bu dediyin hədislər nəsx və mənsux hesab edilən ayələrə aid edilir.Hədis alimləri də bunu məhz bu fəsillər başlığı ilə nəql etmişlər.Sən nəsx və mənsuxu qəbul edirsən?

Nəsx üç cür olur:

1. Tilavətin nəsxi – ayənin hökmü qalır, lakin Quranda yazılı şəkildə mövcud olmur.

2. Hökmün nəsxi – ayə Quranda qalır, lakin hökmü ləğv olunur.

3. Tilavətin və hökmün nəxsi – həm ayə həm də hökmü ləğv olunur.

Mən sənin yazdığın bütün bu misallara qarşı deyirəm.Sən nə danışdığını bilmirsən.Əvvəla bu bizim hədislərə qarşı sənin alimlərin nə deyiblər,birinci onu yaz…Yəni,öz sözlərini yazma,alimlərinizin sözlərindən sitat gətir.Hər hər gələn-gedən bilmədiyini yazsa nə olar?Yəni,sənin alimlərin hansı rəvayyətlərə irad tutublar,onu yaz?

Onlardan misallar gətir,cahillik edib bilmədiyini yazma.Mənə sənin gəldiyin nəticə maraqlı deyil.Alimlərin rəyini yaz,öz izahını vermə…

Sonra,bu baradə bizim alimlərdən kimsə sənin iddia etdiyin kimi izah verib,yoxsa yox?

Bu suallara cavab ver,sonra inşallah cavabını alarsan.

İkinci məqam odur ki,bilənlər bilir ki,Quran hafiz Səhabələr tərəfindən toplanıb və onların ümimi rəyi ilə tərtib olunub və bu etapda bəzi xırda fikir ayrılıqları,müəyyən rəylər mövcud olmuşdur.Tərtib edən komisiyyanın qərarı isə icma qərarı idi yəni,bu məsələdə həmfikir olmuşlar.

http://www.azerislam.com/index.php?lngs=az...s=1&ids=873

Bütün bu bəzi ixtilafların kökündə qiraətdə yaranan bəzi problemlər idi.Bu problem Osman (r.a)-nın zamanında böyüyəndə onlar Quranı bir qiraət üzrə toplamaq qərarına gəldilər və yenidən hafiz Səhabələrdən ibarət bir komissiya yaratdılar və Quran bir qiraət üzrə (Qureyş qiraəti) tərtib olundu.

http://ehlitevhid.com/forums/index.php?sho...post&p=4733

http://ehlitevhid.com/forums/index.php?s=&...post&p=5145

Səndən xahiş edirəm,mövzunu bazara çevirmə.Başa düşürəm ustadın "Abu Sufyan ordusu"-dan bundan başqa öyrəndiyin yoxdur.O,necə əxlaq sahibidirsə səndə ondan geri qalmırsan.Müəllimi belə olan tələbədən nə gözləmək olar?

Adam dəhşətə gəlir ki,bir halda ki,bunların oxumuşları belə sifətlərə sahibdirlərsə bunların cahillərindən nə gözləmək olar?

"Əhli Beyt"məktəbiniz sizə bunu öyrədir?

İhsan Zahir bunu deməklə məgər haqqlı deyildimi?

"Bu, əvvəldən axıra bu tayfanın yəhudiliyin onlar üçün iman gətirilməsi vacib olan bir din kimi qərar verdikləri əqidəsi olub, danlaq və söyüş dinidir." (Bir Yəhudi fitnəsinin nəticələri,səh 39)

Yazanda qısa,konkret yaz.Bir məsələni qurtarmamış o birinə keçmə,hara tələsirsən?

Ağzından köpük tökülə-tökülə danışma,ədəb qaydalarına riayyət elə.Sən axı Əhli Beyt məktəbini təmsil edirsən.

Mən başa düşürəm niyə sizlərlə apponentlərinizin müzakirə .rmırlar…

Konkret sual ver,cavabını gözlə,yazıb doldurub,aləmi qatma.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

mənə nağıl danışma ee. dəqiq de. sən Buxari, Müslim, Suyuti, İbni Nədim, İbni Kəsir, Kurtubi, Əhməd ibni Hənbəl, Heysəmi, ibni Əbi Şeybə, Məhəmməd b. Əbdullətif b. əl-Xətib, möminlərin anası Aişə, Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda, Übeyy ibni Kabb, Əbu Musa əl Əşəri, Abdullah ibni Abbas, Ənəs ibni Malik və rəcm ayəsini əli ilə Qurana yazmaq istəyən xəlifəniz Ömər ibni Xəttabı kafir elan edirsən?

əgər etmirənsə niyə? axı bu sahabələr təhrifi iddia etmiş, alimlər isə o hədisləri kitablarında qeyd etmişlərdir?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

gördüyünüz bu kitabı 1498-ci ildə Misir Əl Əzhər universiteti alimlərindən Məhəmməd b. Əbdullətif b. əl-Xətib yazıb. kitabın adı "əl Furqan fi təhrifil Quran"dır. müəllif bu kitabda əhli sünnə mənbələrində keçən Quranın təhrifinə dair hədisləri toplayıb və Quranın təhrif edildiyini iddia edib.

Mənə maraqlıdır,bunu sən hardan tapmısan?Kitabın üzü var,özü yoxdur,sözləri,səhifəsi hanı?

Sən əvvəl bunları göstər,sonra inşallah cavabını alarsan?Hər bura yazdığın falsifikassiyanı dəlil hesab edirsən?

Sən bu mövzuya belə ad qoymaqla forumun və adi elementar ədəb qaydalarını pozmusan.Buna al-Fathın münasibət bildirəcəyinə ümid edirəm.

bu isə Səhihi Buxaridəndir. gördüyünüz kimi bu hədisdə Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda və onlaraın tərafdarları iddia edirlər ki, Leyl surəsinin 2-ci ayəsinə "açıldığı zaman" sözlərinin əlavə edildiyini, əslində isə "gündüzə" şəklində olduğunu (yəni əlavə edildiyini, təhrif edildiyini) deyilir.

Buhari_tehrif1.bmp ( 2.81 мегабайт ) Кол-во скачиваний: 2

burada isə yenədə Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda və tərəfdarları iddia edirlər ki, Leyl surəsinin 3-cü ayəsinə "erkəyi və dişini" sözləri əlavə edilib. əslində isə ayə "yaradana" şəklində olmalı imiş.

Sahihi Buhari, tefsir kitabı, hadis 466 və 467

Bütün bu yazdıqların,mənasını,izahını bilmədiyin məsələlərə çox cavab verilib.Əvvala alimlərin ittifaqına görə bu dediyin hədislər nəsx və mənsux hesab edilən ayələrə aid edilir.Hədis alimləri də bunu məhz bu fəsillər başlığı ilə nəql etmişlər.Sən nəsx və mənsuxu qəbul edirsən?

Nəsx üç cür olur:

1. Tilavətin nəsxi – ayənin hökmü qalır, lakin Quranda yazılı şəkildə mövcud olmur.

2. Hökmün nəsxi – ayə Quranda qalır, lakin hökmü ləğv olunur.

3. Tilavətin və hökmün nəxsi – həm ayə həm də hökmü ləğv olunur.

hər zamankı nəsx oyunu bura soxmayın! çünkü Buxari və Müslümün Leyl surəsinin 2 və 3-cü ayələr barəsində dediklər nəxsdən yox artırmadan, əlavədən danışır. nəxs silinmədir, yəni azalma. Burada isə deyilir ki: "bu ayələrdə kişini və qadını və açıldığı zaman" sözləri yox idi, indi artırılıb! yəni Rəsulullahın (s.ə.ə) dövründə Leyl surəsinin 2 və 3-cü ayələri belə idi:

2- And olsun gündüzə 3- And olsun yaradana ki,

indi əlimizdə olan Quranda isə ayələr belədir:

2-And olsun işıqlanmaqda olan gündüzə 3- And olsun kişini və qadını (erkəyi və dişini) yaradana ki,

Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda və tərəfdarlarının da dedikləri elə budur. yəni ayələrə əalavə eilib. yəni təhrif var.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bunlar hamısı cəfəngiyatdır və yalandır. Əhli sünnə və cəmaat Qur`ani Kərimin Allahın hifzi altnda qorunduğuna və heç cür təhrif olmayacağına icma etmişdir. Siz, iftira atırsız. Burada, olanlar, qiraətlərin müxtəlif tərzdə olmasıdır. Məlumdur ki, Qur`an yeddi qiraət üzərinə nazil olub. Qiraətlərdəki müxtəlifliyi heç cür təhrif kimi qələmə vermək olmaz. Bunlar hamısı cəfəngiyat və ifttiradir. Müsəlmanlara iftra atanları qiyamət günü uca Allah ən şiddətli əzaba düçar edəcəkdir. Allahdan qorx!

iftira atanların Allah kökünü kəssin.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

hörmətli vahabilərə müraciətnamə: "yazanda birincidən başlayın. Buxaridən. lap birinci olan 2 hədisdən. o iki hədisə cavab yazandan sonra gözləyin. yəni demək istəyirəm ki, bir hədis haqqında tam danışaq, söhbət edək, sonra digərinə keçək" ümidvaram ki, siz mənim müraciət və təklifimə müsbət cavab verəcəksiniz əxilər.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

gördüyünüz bu kitabı 1498-ci ildə Misir Əl Əzhər universiteti alimlərindən Məhəmməd b. Əbdullətif b. əl-Xətib yazıb. kitabın adı "əl Furqan fi təhrifil Quran"dır. müəllif bu kitabda əhli sünnə mənbələrində keçən Quranın təhrifinə dair hədisləri toplayıb və Quranın təhrif edildiyini iddia edib.

Mənə maraqlıdır,bunu sən hardan tapmısan?Kitabın üzü var,özü yoxdur,sözləri,səhifəsi hanı?

Sən əvvəl bunları göstər,sonra inşallah cavabını alarsan?Hər bura yazdığın falsifikassiyanı dəlil hesab edirsən?

Sən bu mövzuya belə ad qoymaqla forumun və adi elementar ədəb qaydalarını pozmusan.Buna al-Fathın münasibət bildirəcəyinə ümid edirəm.

mənim sevgili əxim, sən nə üçün bu qədər narahatsan? mənim o kitabı haradan tapdığımı nə edəcəksən? haradan tapmışmasa hər halda İhsan kimi yalançının kitabından kopya etməmişəm. məndə kitabın səhifələridə var. buraya skan edəcəyəm, heeeç narahat olmağa dəyməz. mən kitabın səhifələrini buraya skan edənə qədər istəyirsən sən müəllif və kitab haqqında axtarış elə. mövzunun adına gəlincə, burada nə problem var? mən vahabi mənbələrində Quranın təhrifinə dair hədislərin olduğunu göstərmək istədim və göstərdim.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Səlahəddin, o kopyaları sənə kim verib? Zarih İhsan? Yalançı? Yalançının sözünə etimad olunar? Fikirləşəndə ki, İbn Teymiyyə sizin şeyxinizdir, o zaman təəccüb etmirəm. Yeri gəlmişkən, dünən və bugün qiymətli vaxtımı sərf edib (haradasa cəmən 3 saat) həmən mövzunu oxudum. Burda öz fikirlərimi yazası deyiləm ki, mövzudan kənara çıxaq. Sadəcə kor-kor, gör-gör. Elmeddinin suallarına cavab yazmamısan.

qardaş, yalan və yalançılıq bunların sünnəsinin əsasını təşkil edir ona görədə sünnəyə uyğun hərəkət edirlər. o materiallara Quran təhrif olunmayıb adlı mövzuda cavab verilib. bunların "alimləri" belədir də. bir səhifəni verib altı səhifəni gizlədirlər. Feyz Kaşanin (r.a) əs Safi təfsirindən 49-cu səhifəni veriblər qalan 6 səhifəni gizlədiblər. ibni Teymiyyənin tələbəlri bundan artıq olmayacaq ki.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...