Jump to content

Allahin Olduqu Mekan Haradir?


Recommended Posts

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Icazenizle,mende oz fikrimi yazim.Bu movzuda bezileri ile raziyam, bezileri ilese yox.Bu barede etrafli yazmayacam.

Allahin mekani haqqinda tesevvur mende , Mehemmed Peyqemberin(c.a.a.c.) meraci haqqinda oxuduqdan sonra yarandi.Onun goyun 7-ci qatinda Allahin huzuruna qalxmasi, Onunla 70 min kelme kesmesi, Islamin esas hokmlerini Allahdan alib Mekkeye oz evine qayitmasi, Allahin da bir mekani olmasini tesdiqleyir.Eqer dusuncelerim sehvdirse, komek edin!

Link to comment
Share on other sites

Icazenizle,mende oz fikrimi yazim.Bu movzuda bezileri ile raziyam, bezileri ilese yox.Bu barede etrafli yazmayacam.

Allahin mekani haqqinda tesevvur mende , Mehemmed Peyqemberin(c.a.a.c.)    meraci haqqinda oxuduqdan sonra yarandi.Onun goyun 7-ci qatinda Allahin huzuruna qalxmasi, Onunla 70 min kelme kesmesi, Islamin esas hokmlerini Allahdan alib Mekkeye oz evine qayitmasi, Allahin da bir mekani olmasini tesdiqleyir.Eqer dusuncelerim sehvdirse, komek edin!

937121[/snapback]

:blink: bu agilnan Allahin mekanini olub olmamasini derk etmey olar amma siz deyen kimi yox meselem menim aglim deyir ki, her sheyn ki, mekani var o mohtacdir en azi oz mekanina indi eger desek ki, Allahinda mekani var demeli o da oz mekanina mohtacdir netice: Allah mohtacdir sizce Allah mohtacdir?

Link to comment
Share on other sites

Icazenizle,mende oz fikrimi yazim.Bu movzuda bezileri ile raziyam, bezileri ilese yox.Bu barede etrafli yazmayacam.

Allahin mekani haqqinda tesevvur mende , Mehemmed Peyqemberin(c.a.a.c.)    meraci haqqinda oxuduqdan sonra yarandi.Onun goyun 7-ci qatinda Allahin huzuruna qalxmasi, Onunla 70 min kelme kesmesi, Islamin esas hokmlerini Allahdan alib Mekkeye oz evine qayitmasi, Allahin da bir mekani olmasini tesdiqleyir.Eqer dusuncelerim sehvdirse, komek edin!

937121[/snapback]

Men eshitdim ki, CEHENNEMDE QIR QAZANI VAR ve ya DECCALIN ALNINDA BIR GOZU OLACAQ ve ya Allah Teala 70 niqab altindadir! Bu bedevilere loru dilde (mecazi) anlatilan hikmetlerdir! PEYGAMBER GOYLERE QALXDI, amma BUNUN ESIL HIKMETI O DEYIL KI, RAKETLE ORA GETMEK OLAR!

Link to comment
Share on other sites

Allahin mekani onun dergahidir.Bu o demek deyil ki O buna mohtacdir.

Hemde bu ne mozudur , muzakire edirik.Bir dushunun?!Neye gore bu bizi maraqlandirmalidir?Eger Allah isteseydi, biz bunu coxdan bilirdik, demeli hec kes Onun mekaninin harada olduqunu bilmemelidir.Insaallah axiretde bilerik, Onun huzuruna yiqisanda, bir sebriniz olsun.

Her kes oz aqli, savadi, dusuncesi seviyyesinde bu haqda cavab vere biler.Ele dusunurem ki, hec kes o birisinin fikrine mudaxile etmemelidir.Kim kimden aqillidir ve ustundur Allah bilir.Ve mubahise etmeyin menasi yoxdur.

Diqqetinize gore cox saqolun!!!

Link to comment
Share on other sites

"ALLAH HER YERDEDIR" Bu o demek deyil ki, o bizim evde oturub, ESTEGFIRULLEH! O OZ ELMI, QUDRETI, ISMLERI {Bagishlayan, Yaradan, Ruzi veren, Goren, Bilen ve s ismleri ise} HER YERDEDIR! Istenilen mekan Allahin qudreti ve ezemetini anladir! Mes: Evinizin direklerine baxin! Ev onlarsiz durmaz! Bes dunyanin ve goy qubbesinin direkleri hardadir? Bu cur misallar choooxdur! Alaviyya duz yazib, sadece siz anlamamisiniz!

P.S--- O ki qaldi tualete, o sheytanin mekanidir! Bu haqda oxumusham!  :masya:

934598[/snapback]

Bismillahir-rahmanir-rahim!

Hormetli nur elmleri namizedi,Tualet sheytanin mekanidir? Meger (neuzubillah) Allahla sheytan mekanlarain bolushdurulmesi hagda raziliga gelibler? Nurcularin yeni felsefi nezeryyesidir? :dancep6:

assalamu aleykum ve rehmetullahu ve berakatuh! :loool2:

Link to comment
Share on other sites

SALAMUN ALEYKUM! ALLAH ASHIQLERI!EY MUSELMANLAR KLINIK OLUM KECIRENLER DANISHIRLAR KI, NE VAXT KI, ONLAR KLINIK OLUM KECIRMISHDILER ONLAR HEMIN VAXT BIR ISHIQ SACAN VARLIQ ILE RASTLASHIRLAR HEMIN VARLIQ GORUNUR VE ONLARIN BU DUNYADA ETDIKLERI PIS VE YAXSHI EMELLERI XATIRLADIR. REXMINEN 5 YASHINDAN OLAN BUTUN HADISELER ONLARA XATIRLADILIR.HEMIN INSANLAR SOYLEYIRLER KI, NE VAXT KI, ONLARA PIS EMELLERI O NUR SACAN VARLIQ TEREFINDEN XATIRLADILIR ONLAR O AN HEC BIR QORXU HISSI KECIRMIRLER.

HEMIN VARLIQ KLINIK OLUM KECIRENLERE PISH ISHLERINI XATIRLADIR VE ONLARI MUHAKIME ETMIR.O INSANLARIN SOYLEDIYINE GORE HETTA KLINIK OLUM KECIRENLER HEMIN ISHIQ SACAN VARLIGIN YANINDA OZLERINI YAXHSI HISS EDIRLER. BAXMAYARAQ KI, HEMIN VARLIQ ONLARA OZ ETDIYI PIS

EMELLERI XATIRLADIR.

BURADAN BELE CIXIR KI, YARATDIGI BENDESINI MUHAKIME ETMEK YALNIZ VE YALNIZ UCA TANRIYA YARASHIR.HEC KIMIN ITIYARI YOXDUR KI, UCA TANRININ YARATDIGINI MUHAKIME ETSIN.

ALLAHIN MEKANI GOYLERDEDIRSE ONDA MARAQLI BIR SHEY VAR MISAL UCUN

EGER ANKTARKTIDADA, SHIMAL BUZLU OKENINDA AVSTRALIYADA ,EKVATORDA EYNI ZAMANDA UZUMUZU GOYE TUTSAQ BASHQA BASHQA ISTIQAMETLERE YONELMISH OLARIQ VE NEZERE ALSAQ KI YER FIRLANIR VE YENE NEZERE ALSAQ KI YER GUNESH ETRAFINDA FIRLANIR GUNESH SISTEMIDE

EGER HEREKETDEDIRSE ONDA MARAQLI TEZADLAR ORTAYA CIXIR.

DEMELI BURADA MEKAN MESELESINI HAQQINDA FIKIRLESHMEK NE ISE COX QELIZ MESELEDIR.

HEZRET ELI BU HAQDA FIKIRLESHMEYI MESLEHET GORMEMISHDIR.

SALAMUN ALEYKUM! ALLAH ASHIQLERI!

Link to comment
Share on other sites

ALLAHIN MEKANI GOYLERDEDIRSE ONDA MARAQLI BIR SHEY VAR MISAL UCUN

EGER ANKTARKTIDADA, SHIMAL BUZLU OKENINDA AVSTRALIYADA ,EKVATORDA EYNI ZAMANDA UZUMUZU GOYE TUTSAQ BASHQA BASHQA ISTIQAMETLERE YONELMISH OLARIQ VE NEZERE ALSAQ KI YER FIRLANIR VE YENE NEZERE ALSAQ KI YER GUNESH ETRAFINDA FIRLANIR GUNESH SISTEMIDE

EGER HEREKETDEDIRSE ONDA MARAQLI TEZADLAR ORTAYA CIXIR.

DEMELI BURADA MEKAN MESELESINI  HAQQINDA FIKIRLESHMEK NE ISE COX QELIZ MESELEDIR.

942029[/snapback]

"Tanridan istediyiniz zaman Firdefs cennetini isteyin, chunki Cennetin en yuksek qatidir ve Allah orda olanlar Allahi gunduz gunesh, gece 14 gunluk ay kimi aydin gorerler, Allah teala Firdefsde en yuksen yerdedir" Hesis!

GOY, YER meselesi yoxdur! Bu ushaqlara danishilan nagildir!

Link to comment
Share on other sites

Bimillahir Rahmanir Rahim.

Hemd olsun o Allaha ki, gorulmeden taninmishdir.Assalamu aleykum deyerli muselman qardashlarim.Bu barede butun deyilenleri nezerden kechirdim,hemd olsun Allaha.Eziz muselman qardashim,sen inshaallah bu meseleni tefsirin ozunden oxu.Nehcul Belaqede sozu geden bu hedisin achiqlamasi tam deyil.Hemd olsun Allaha ki,shi^e mezhebinin e^tiqalarina beledem.Qaldi ki,Allah Subhane Tealani gormeye,hech shie mezhebindede bunun inkarina bir delil yoxdu,hech inkar da etmirler.Xahish edirem,ey shi^eler! Oz e^tiqatlariniza qarshi diqqetli olun!

Sohbete Hz.Ali(r.a) bir kelami ile bashlamaq isteyirem.

Sohbete Hz.Ali(r.a) bir kelami ile bashlamaq isteyirem.

Bir gun Hz,Alinin(r.a) dostlarindan Di^bil Yemeni adinda bir shexs ondan :"Ya Amirelmo^minin,Rebbini gordunmu??"deye sorushduqda,hezret: "Gormediyime qulluq ederemmi?"deye buyurdu."nece gordun onu?"sorqusuna ise bele cavab verdi:"Onu gozler achiq-ashkar gore bilmez,feqet qelbler iman heqiqetiyle gorer."

Beli, o hezretin bu shekilde cavab vermeyi bu meseleye aydinliq getirir,bele ki,gorulmeyen bir Rebb olsaydi Hz. Ali(r.a) ona ibadet etmezdi.Chunki o,bilirdi ki,gorulmeyen Rebb yoxdur.Eger olsaydi,"gormediyime ibadet ederemmi"demezdi.Demeli," gorulmeyen Rebb yoxdur"."Nece gordun onu"sorqusuna olan cavabi ise bu meseleye daha da aydinliq getirir.Burda iki gozden sohbet gedir,biri zahiri goz,biride batini-qelb gozu.Zahiri gozlerle de Allah Subhane tealani gormek olar,lakin achiq aydin deyil.Yalniz bu halda "gozler onu anlamaz".(ayetullah) Bu gozler uchun O,eserleri ile gorunendir.Qelb gozu istisna ki,bu gozle hem bu dunyada (mo^minlerin bur qismine lutf edilir),hem axiretde Allah Subhane Tealani gormek mumkun olacaq.(inshaallah),buna delil olaraq ayeti kerime de vardir(ayeti kerimeni de yuxarida qeyd edibler),hemde soylediyim hedisden belli olur:"...Feqet qelbler iman heqiqetiyle gore biler."Ye^ni acchiq-ashkar gore biler.Daha demedi ki, qelbler achiq-ashkar gormeden gore biler.

Qaldi ki,"Gorulen sheyin gorenin qarshisinda olmasi,bir mekanda yerleshmesi,gorenle onun arasinda bir mesafenin olmasi,gorumun bir zaman daxiline girmesi,gorunen sheyin cism ve mekan sahibi olmasi ve s." meselesine,bu doqru bir anlayishdir.Bu anlayish o keslere aiddir ki,onlar axiretde Allah Subhane Tealani mehz zahiri gozlerle gorulmesine iddia ederler.Nece de sehf ederler.Bu batildir.

Allah subhane Teala bu zahiri gozleri maddi olaraq yaratdiqina gore,yalniz maddi qanunlar cherchivesinde gormek imkani yaratmishdir.Heqiqeten de bu gozlerin gormesinden otru mekan zaman,mesafe ve s. kimi shertlerin olmasi vacibdir.Gozleri nece yaratmishdirsa,ele onlara munasib de gorme shertleri yaratmishdir.Bunlar olmasa gozler gore bilmez.Qelb gozu daha feziletlidir yoxsa zahiri gozler?Neca hokm verirsiniz?

Kapitanin Qiyame suresinin 23-cu ayeti uchun qeyd etdiyi achiqlama: " «uzler» - me^lumdur ki, gozler uzdedir ve besiretin uzle ifade olunmasina luzum yoxdur. Demeli bu kelme de gozle gormeye isharidir".Senin unutduqun bir metleb var,o da bundan ibaretdir:Elbette ki, qelb gozlerinin gormesinden otru zahiri gozler bir penceredir.Qelb gozleri kor olandan sonra,xeyri nedi ki,onsuzda zahiri gozler onu anlamaz,derk etmez! Ve daha sonra qeyd etmishdin ki,"

???" " – on qosmasi istiqamet bildirir. Me^lumdur ki, istiqamet yalniz goz ucundur, besiret ucun ise istiqametin olmasina luzum yoxdur".Bunu da yazarken besireti unutmamisan,amma "besiret gozunu" unutmusan.Beli, sohbet gozlerden gedir-besiret gozlerinden.Senin zikr etdiyin ayet bunu deyir.

"O"nun ise ozunu bu zahiri gozlere gorsetmesi uchun,gerek bu gozlerin gormesinden oturu yaratdiqi qanunlara ta^be olmasi lazim gelir ki, bu da Allah Subhane Tealanin she^nine yarashmaz.O,butun noqsan sifetlerden munezzehdir,O,pakdir.

Bir de Allah Subhane Tealanin "harda olmasi" barede geden bu mubahiseye aydinliq getirmek isteyirem inshaallah.Muteal ALLAH her yerdedir.Lakin mekan cherchivesende olmamaqla.Bashqa sozle, ALLAH c.c.her bir hududdan munezzeh olmaqla her yerdedir.O,hech bir hududa sIqmaz.O,noqsan sifetlerden munezzehdir,yani Muteal ALLAHdan bashqa her shey noqsanlIdIr.InsanIn fikirlerine,dushuncelerine ve xeyallarIna gelen her bir shey,hududlu ve mexluq olduquna gore,o barede dushunulmez.Chunki mumkun deyil".

Indi ise bu barede achiqlama.

Bilirik ki, Allah(s.t.) yaratdiqlarina benzemez,O,butun noqsanlardan qeyri bir sheydir.Bele olan teqdirde "O",maddi qanunlar(zaman,mekan-yaratdiqlari ve s.) cherchivesinde ola bilmez.Chunki onun yaratdiqlari beledir.(Onu her cur noqsanlardan uca tuturam.)Onu ise yaratdiqlarina benzetmek shirkdir!

Ayeti kerimede bildirilmishdir: "...Allahin alemlere(yaratdiqlarina) ehtiyaci yoxdur."(3,97) Eger Allah Subhane Tealanin goylerde olmasina "...sonra ise ershe yukseldi." ayetini delil getirirsinizse,niye 3,97 ayetini de nezere almirsiniz?!Basha dushmursunuz ki, Onun oz hakimiyyetini surdurmeyinden oturu neinki her hansisa bir mekana,butun yaratdiqlarina bele ehtiyaci yoxdur?! Meger bu 3,97 ayetinden belli olmadi?! Subhanallah!

Onun "goy"de olmaqi barede subuta getirilen ayetlerden xeberim var.Beli,men demirem ki, "O" goyde deyil,eyni zamandada demirem ki, "O",bashqa yerlerdede deyil.Shah damarimizdanda,nefsimizden de bize yaxin olan Allah(c.c) her yerdedir.

Diqqet ele: "O" her yerdedir deyerken tualet,hamam,insanin ichi ve sayre kimi yerler nezerde tutulmur,zira bunlarin hamisi mekan cherchivesindedir. Amma biz dedik axi ki, Allah Subhane Teala mekandan ve zamandan munezzehdir,"O"nun bele sheylere ehtiyaci yoxdur,"O"yaratdiqlarina benzemez.Be^li mohterem muselman! Allah Subhane Teala her yerdedir,lakin zamandan ve mekandan qeyri halda.Ele bir halda ki, mexluqlari bele deyil.Indi bir daha diqqet edin:beqere suresinin 115-ci ayesinde bele buyurur Rebbimiz Allah: "Her ne yana donerseniz onun vechini gorersiniz"Burda diqqet edilesi chox onemli bir noqte var.Beleki,""O"nun uzunu gorursunuz deyir Qur^ani Kerim,daha demediki,"uzlerini gorursunuz".Burda sohbet zamandan ve mekandan getseydi,onda uzlerini gormeliydi besiret sahibleri.Fikir verin! Bu mesele besiret gozu achiq olanlara aiddir.Nece olur, Allah(s.t.) bir ,zaman ve mekan ise chox."O"nun ehate etmediyi hech bir shey yoxdur.Amma, ele bir hudud yoxdur ki, "O"nu ehate ede bilsin.Beli,"O"nun bir mekani yoxdur ki,oradan ayrilib bir bashqa yere getmesi mumkun olsun.Hudud onun yaratdiqlarina aitdir.Bashqalarina mexsusdur.

Hech bir ayeti-kerimede deyilmir ki,"O" hansisa bir yaratdiqi mekanda oturub,alemleri idare edir.Bes alemleri yaratmamishdan qabaq Allah(c.c) harda idi?! NIye demirsiniz ki,evvel harda idi indi de ordadir?! Ve yaxud Allah(c.c)harda deyil?! "O"nun Arshu-a^laya istiva etmesi,semalara uz tutmasi ve s.kimi "muteshabih" ayeler tamam bashqa sheylerdir.Eger senin dediyin kimi,Allah (s.t.) sonra semalara uz tutubsa,onda de gorum evvel "O" semalara uz tutmamishdan qabaq hardaydi ki,uzu semaya start goturdu?! Eger her hansisa bir ayetde deyilirse ki,"O",semadadi,onunla beraber bashqa birisidinde

deyilir ki,"O","yaratdiqlarina benzemez" ve "onlara ehtiyaci yoxdur",ye^ni onlar kimi ehtiyacli,mohtac,aciz,zeif ve s.deyil.Gozel de bilirik ki,en gozel tefsir,bir ayenin diger aye ile tefsiridir.Axi her bir nazil olan ayeler arasinda aheng var,sazish var, bes bunlari niye nezere almayaq,niye be^zi alim adi altinda olan qondarma shexsler yerinden qalxib Qur^ni-azimushshandaki her hansi bir ayeti tefsir ederken diger ayeni nezere almirlar?! Bele ki, ayetler arasindaki uyqunluqu,baqliliqi itirirler?! Mehz ele bu sebebe gore be^zileri Allah(c.c)-u ozleri de bilmeden, belkede bilerekden yaratdiqlarina benzedirler.Choz teesuf edici haldir."Onlardan bir qrup var ki,haqqi taniyib bildikleri halda onu gizledirler"(2:146)

Allah ozu belelerinden qorusun.Amin.

Indi ozunuz hokm verin: Hokm yalniz Allahindir, yoxsa :"Allah semalara uz tutdu","uzler,oz Rebbine baxacaqdir", "Allah noksan sifetlerden munezzehdir","O"yaratdiqlarina benzemez","...haraya uz donderseniz Rebbiniz oradadir"(2:115) kimi ayetler arasindaki uyqunluqu gormeyenlerindir?! Nece hokm verirsiniz?!

"Ele bir vesf yaradilmayib ki, Zatina layiq olsun."O"nu vesf etmek isteyen "O"nu bashqa birisi ile beraber tutmush olur,bashqasini ona beraber sayan ikiliye dushmush olur,ikiliye dushen onun bolune bileceyine qail olanlardir,"O"nun bolune bileceyine qail olan "O"nu tanimamish olur,"O"nu tanimayan "O"na teref istinad eder,"O"na ishare eyler,"O"na isharet eden onu hududlar,hududlanan siraya daxil eder".(Hz.Ali r.a.)

Assalamu aleykum verahmatullah.

Link to comment
Share on other sites

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,deyerli muselman qardashlar.Bu mesele inanc (eqaid) esaslarindan sayildiqina gore bilinmesi chox vacib olan meselelerden sayilir.Allah qorusun,inanc prinsiblerinde balaca bir sehf kufre sebeb olur.Mehz her hansi bir mezhebin batil olmaqini,onlarin eqaid prinsiblerini bilmekle orgenmek olar.Eqaid prinsiblerinde bir balaca sehv kifayet edir ki, hemin mezhebin batil olmaqina delalet olsun.Chunki Fatihe suresinde sozu kechen "siratim-mustaqim" ele bir yoldur ki,orda noqsan,sehf ve bu kimi bashqa qusurladan soz gede bilmez.

Assalamu aleykum ve rahmatullah.

Link to comment
Share on other sites

sizin hedise yazdiginiz sherh qetiyen hedisin metni ile uygun gelmir H.Ali(e) deyir ki, onu gozler gormez qelbnen hiss etmek olar amma siz sherhinde yazirsiz gozler gore biler nece  bu neticeye geldiz?

944708[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,eziz muselman qardashim.Diqqetli olsaydin bele dushunmezdin.Sen,ozun bir daha diqqetle oxu.

Sohbet iki gozden gedir.Ve bir daha qeyd edim ki,hedisde "qelbnen hiss etmek" kimi bir soz yoxdu.Birde "feqet"sozunu ora ele-bele,ber-bezek uchun yazmayiblar.Hedisi nece yazmishamsa "Nehcul Belaqe"de de o curdur.Hedisden me^lum olur ki, gorulmeyen Rebb yoxdur.Hedisin qisaca mezmunu beledir:"Gozler de gore biler,feqet ashkar gormez,Lakin qelbler iman heqiqetiyle gore bilerler."Ye^ni zahiri gozlerden ferqli olaraq.Sen bilmirsen ki, qelbinde gozu ve qulaqi var? Elbetde ki, qelb gozleriyle gorecekler.Amma unutmayaq ki,Allah Subhanehu Teala Zatiyla gorulmezdir.

Bunun bu meselenin bashqa izahati da var,amma achiqlaya bilmerem,achiqlasam imanin tehluke altina girer.Allah gostermesin.Burdaki "feqet"sozu qelble gozu ferqlendirir.

Bir sheyi unutma ki,Allah goruner,feqet yaratdiqlari kimi deyil.

Bu hedisin iki me^nasi var.O biri me^nani da daxil etmeyim uchun delil olan qaynaqi unutmusham.Tapsam inshaallah qeyd edecem.

Sebr et! Inshaallah her shey yaxshi olacaq.

Assalamu aleykum ve rahmatullah.

Link to comment
Share on other sites

Diqqetli olsaydin bele dushunmezdin.Sen,ozun bir daha diqqetle oxu.

Sohbet iki gozden gedir.Ve bir daha qeyd edim ki,hedisde "qelbnen hiss etmek" kimi bir soz yoxdu

meger bunu sen yazmamisan men deiyim hemen sheydir."Onu gozler achiq-ashkar gore bilmez,feqet qelbler iman heqiqetiyle gorer."

Hedisden me^lum olur ki, gorulmeyen Rebb yoxdur.Hedisin qisaca mezmunu beledir:"

hedisden hechde siz dediyniz kimi chixmir men tecublenirem siz bu neticeye nece gelersiz?

Link to comment
Share on other sites

Abu Hureyre: "Resulullahdan sorushurlar-EY ALLAHIN RESULU QIYAMET GUNU BIZ OZ REBBIMIZI GORE BILECEYIKMI? Resulullah deyir-SIZE 14 GUNLUK AYI GORMEYE NESE MANE OLURMU? Adamlar dediler-YOX, EY ALLAHIN RESULU! O dedi-SIZE GUNESHIN QARSHISINI NESE KESMIRSE, ONU GORMEYE NESE MANE OLURMU? Onlar dediler-YOX! Resul cavabinda dedi-SIZ ONU MEHZ BU CUR GORECEKSINIZ!" [bUXARI, MUSLIM]

"Sizlerden en yaxshilari seher ve axsham oz Tanrisini gorenler olacaq" (Abdullah ibn Omer)

Link to comment
Share on other sites

meger bunu sen yazmamisan men deidiyim hemen sheydir."Onu gozler achiq-ashkar gore bilmez,feqet qelbler iman heqiqetiyle gorer."

hedisden hechde siz dediyniz kimi chixmir men tecublenirem siz bu neticeye nece gelersiz?

945523[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum, eziz muselman qardash.Senin bunu qe^bul etmeyinin chetin olduqunu bilirem.Bu senin uchun Shi^elikde yeni bir shey sayilir,amma bilesen ki,hech de sen fikirleshdiyin kimi deyil.Sadece bu haqda genish bilgilere rast gelmemisen ve bunu nezere alib sene bir balaca komeklik edirem.

"...Haqqa chatdiqdan sonra insan ile Rebb arasinda perde olmur ve O,qelb gozu ile Rebbini gorur.Hemin shexs artiq bizim kimi goye,yere ve s.baxmaqla "O"nu gormeye chalishmaz.Xeyir,onun uchun bele sozler me^nasizdir.Allah onun uchun her sheyden ashkardir.

Meger Imam Huseyn(a) hemin metlebi buyurmayibmi? "Ilahi senden bashqasinin

ele bir zuhuiru varmi ki, senin olmasin?"

Ey Nuri semavati zemin gerchi nihansan

Amma nezeri arifi danada eyansan

Batin gozunun gormeye yox sende qusuru

Zahir gozu gormez seni elbette nihansan.

(Ustad Shehid Murteza Mutehheri:Kamil Insan kitabinda-bax:seh.145.)

Beli ,menim eziz qardashim, men hechde qeyri adi sheyler yazmamisham.Her shey chox sade ve her shey goz qabaqindadir.Bire daha o hedise achiqlama getirim."Gozler onu achiq-ashkar gormez"dedi Hz.Ali.Ne demekdir bu? diqqet et:

Demedi ki,umumiyyetle gozler onu gormez,gorer,amma achiq-ashkar gormez,ye^ni eserleriyle gorer."Achiq-ashkar gormez","umumiyyetle gormez"demek deyil.

Men qeyd etdiyim kiteb chox qiymetli kitabdi.Her yerde satilir.Get al,oxu.Sehife 145-de.

Ve bir daha onu bilesen ki, bu menim shexsi fikirlerim deyil.

Assalamu aleykum ve rahmatullah.

Link to comment
Share on other sites

Abu Hureyre: "Resulullahdan sorushurlar-EY ALLAHIN RESULU QIYAMET GUNU BIZ OZ REBBIMIZI GORE BILECEYIKMI? Resulullah deyir-SIZE 14 GUNLUK AYI GORMEYE NESE MANE OLURMU? Adamlar dediler-YOX, EY ALLAHIN RESULU! O dedi-SIZE GUNESHIN QARSHISINI NESE KESMIRSE, ONU GORMEYE NESE MANE OLURMU? Onlar dediler-YOX! Resul cavabinda dedi-SIZ ONU MEHZ BU CUR GORECEKSINIZ!" [bUXARI, MUSLIM]

"Sizlerden en yaxshilari seher ve axsham oz Tanrisini gorenler olacaq" (Abdullah ibn Omer)

945656[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,muselman.

Shi^elerden ferqli olaraq Ehli-sunnaya gore Allah(s.t.) bash gozu ile gormek caizdir

ve me^lum olan gunu mo^minler Reblerini gorecekler,gormekden hasil olan lezzeti duyacaqlar,feqet gorduklerini anlamayacaqlar.

Indi sen ozun bu barede dushun:"Gorduklerini anlamayacaqlar" ne demekdir?

Isteyirem ki, bu barede sen ozun achiqlama yazasan. Meni baqishla,men yazsam gerek bir kitab yazim.Buna ise hech vaxtim yoxdur.Ye^qin meni basha dushdun.

Assalamu aleukum.

Link to comment
Share on other sites

Salam.

Men basha dushmurem siz ne demek isteyirsiz ya siz meni yaxshi basha sala bilmirsiz yada siz oz fikrinizi chatdira bilmirsiz.

Siz shie alimlerinde men bezi sheyler yazdiz amma ondan qabaq dediz ki, shie olduguna gore bu sozler sene teze gele biler bu nece olur?

demeli siz deyirsiz ki Allahin bashi gozu ayagi var? men sizi duz basha dushdum?

Link to comment
Share on other sites

Abu Hureyre: "Resulullahdan sorushurlar-EY ALLAHIN RESULU QIYAMET GUNU BIZ OZ REBBIMIZI GORE BILECEYIKMI? Resulullah deyir-SIZE 14 GUNLUK AYI GORMEYE NESE MANE OLURMU? Adamlar dediler-YOX, EY ALLAHIN RESULU! O dedi-SIZE GUNESHIN QARSHISINI NESE KESMIRSE, ONU GORMEYE NESE MANE OLURMU? Onlar dediler-YOX! Resul cavabinda dedi-SIZ ONU MEHZ BU CUR GORECEKSINIZ!" [bUXARI, MUSLIM]

"Sizlerden en yaxshilari seher ve axsham oz Tanrisini gorenler olacaq" (Abdullah ibn Omer)

945656[/snapback]

Bismillahir-rahmanir-rahim!

Allahin konkret sifeti var?

Assalamu aleykum ve rehmetullahu ve berakatuh!

Link to comment
Share on other sites

Hech bir ayeti-kerimede deyilmir ki,"O" hansisa bir yaratdiqi mekanda oturub,alemleri idare edir.Bes alemleri yaratmamishdan qabaq Allah(c.c) harda idi?! NIye demirsiniz ki,evvel harda idi indi de ordadir?! Ve yaxud Allah(c.c)harda deyil?! "O"nun Arshu-a^laya istiva etmesi,semalara uz tutmasi ve s.kimi "muteshabih" ayeler tamam bashqa sheylerdir.Eger senin dediyin kimi,Allah (s.t.) sonra semalara uz tutubsa,onda de gorum evvel "O" semalara uz tutmamishdan qabaq hardaydi ki,uzu semaya start goturdu?! Eger her hansisa bir ayetde deyilirse ki,"O",semadadi,onunla beraber bashqa birisidinde

deyilir ki,"O","yaratdiqlarina benzemez" ve "onlara ehtiyaci yoxdur",ye^ni onlar kimi ehtiyacli,mohtac,aciz,zeif ve s.deyil.Gozel de bilirik ki,en gozel tefsir,bir ayenin diger aye ile tefsiridir.Axi her bir nazil olan ayeler arasinda aheng var,sazish var, bes bunlari niye nezere almayaq,niye be^zi alim adi altinda olan qondarma shexsler yerinden qalxib Qur^ni-azimushshandaki her hansi bir ayeti tefsir ederken diger ayeni nezere almirlar?! Bele ki, ayetler arasindaki uyqunluqu,baqliliqi itirirler?! Mehz ele bu sebebe gore be^zileri Allah(c.c)-u ozleri de bilmeden, belkede bilerekden yaratdiqlarina benzedirler.Choz teesuf edici haldir."Onlardan bir qrup var ki,haqqi taniyib bildikleri halda onu gizledirler"(2:146)

Semada yönelinecek bir Allah, arşın üzerinde ibadet olunasi bir İlah yoxturmu demek istiyirsen????

Link to comment
Share on other sites

Abu Hureyre: "Resulullahdan sorushurlar-EY ALLAHIN RESULU QIYAMET GUNU BIZ OZ REBBIMIZI GORE BILECEYIKMI? Resulullah deyir-SIZE 14 GUNLUK AYI GORMEYE NESE MANE OLURMU? Adamlar dediler-YOX, EY ALLAHIN RESULU! O dedi-SIZE GUNESHIN QARSHISINI NESE KESMIRSE, ONU GORMEYE NESE MANE OLURMU? Onlar dediler-YOX! Resul cavabinda dedi-SIZ ONU MEHZ BU CUR GORECEKSINIZ!" [bUXARI, MUSLIM]

"Sizlerden en yaxshilari seher ve axsham oz Tanrisini gorenler olacaq" (Abdullah ibn Omer)

Elhamdulilleh!Sahih olan gorush budur.Inshaallah muminler Qiyamet Gunu oz Rebblerini bashlarinda yerleshen iki gozuyle de gorecekdir.Selefi-s-salihin bu cur iman etmishdir.

Link to comment
Share on other sites

Salam.

Men basha dushmurem siz ne demek isteyirsiz ya siz meni yaxshi basha sala bilmirsiz yada siz oz fikrinizi chatdira bilmirsiz.

Siz shie alimlerinde men bezi sheyler yazdiz amma ondan qabaq dediz ki, shie olduguna gore bu sozler sene teze gele biler bu nece olur?

demeli siz deyirsiz ki Allahin bashi gozu ayagi var? men sizi duz basha dushdum?

946176[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,deyerli muselman qardashim. Chalish bir az "husnu zen"de olasan.Mesele gun kimi aydindi.

Demek istediyim budur ki, bu movzu barede genish bilgilere rast gelmemisen."Bu senin uchun Shi^elikde yeni bir shey sayilir"demeyimin sebebi budur ki,Alimlerin "O"nu, bu zahiri gozler gormez" meselesinin izahatini veribler,amma batin gozunun gormesine delil olan hedisdeki sozler baresinde izahat vermeyibler,eleyhine de bir shey yazmayiblar.Ehline saxlayiblar.Ehli bilir.Ona gore bele edibler ki,meqamina chatmadan,ye^ni ehli olmadan bunu anlamaq mumkun deyil.Duzgun basha dushulmez,imani korlaya biler.(ve heqiqeten de beledir)

Qardashim, mene ve ozune qarshi bir az edaletli ol! Sen yazmisan: "...demeli siz deyirsiz ki Allahin bashi gozu ayagi var? men sizi duz basha dushdum?"Xeyir! sen meni basha dushmedin.Men daxil etdiyim yazilarda bunun eleyhine chixiram,sen ise bunu mene yapishdirirsan.

Sene meslehet:eger Rebbi(c.c.) gormek barede duzgun e^tiqad sahibi olmaq isteyirsense,Ustad Murtuza Mutehherinin- "Zahiri gozlerle gorulmez,amma qelb gozleriyle goruner"meselesine diqqetle ve hormetle yanash.Oz e^tiqadindada sabit qedem qala bilersen.Bu senin oz ishindir.Sechim senindir.

Assalamu aleykum ve rahmatullah.

Link to comment
Share on other sites

Semada  yönelinecek bir Allah, arşın üzerinde  ibadet olunasi bir İlah yoxturmu demek istiyirsen????

946654[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum.Mesele gun kimi aydindi.

Hemin ayetin batil tefsirine gore var,amma doqru tefsirine gore yoxdu.

"O"nun yaratdiqlarina ehtiyaci yoxdur,zira "O"mohtac deyil.

Bax:3;97-Ayeti Kerime.

Link to comment
Share on other sites

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,deyerli muselman qardashim. Chalish bir az "husnu zen"de olasan.Mesele gun kimi aydindi.

Demek istediyim budur ki, bu movzu barede genish bilgilere rast gelmemisen."Bu senin uchun Shi^elikde yeni bir shey sayilir"demeyimin sebebi budur ki,Alimlerin "O"nu, bu zahiri gozler gormez" meselesinin izahatini veribler,amma batin gozunun gormesine delil olan hedisdeki sozler baresinde izahat vermeyibler,eleyhine de bir shey yazmayiblar.Ehline saxlayiblar.Ehli bilir.Ona gore bele edibler ki,meqamina chatmadan,ye^ni ehli olmadan bunu anlamaq mumkun deyil.Duzgun basha dushulmez,imani korlaya biler.(ve heqiqeten de beledir)

Qardashim, mene ve ozune qarshi bir az edaletli ol! Sen yazmisan: "...demeli siz deyirsiz ki Allahin bashi gozu ayagi var? men sizi duz basha dushdum?"Xeyir! sen meni basha dushmedin.Men daxil etdiyim yazilarda bunun eleyhine chixiram,sen ise bunu mene yapishdirirsan.

Sene meslehet:eger Rebbi(c.c.) gormek barede duzgun e^tiqad sahibi olmaq isteyirsense,Ustad Murtuza Mutehherinin- "Zahiri gozlerle gorulmez,amma qelb gozleriyle goruner"meselesine diqqetle ve hormetle yanash.Oz e^tiqadindada sabit qedem qala bilersen.Bu senin oz ishindir.Sechim senindir.

Assalamu aleykum ve rahmatullah.

946727[/snapback]

ELEKE SALAM.

Xahish edirem bezmeyin menden.

Size bir sualim ve birde xahishim var.

sual: siz hansi mehzebdensiz?

xahish: bir cumle ile mene yazin ne demek istediynizi.

Evvelceden teshekkur edirem.

Link to comment
Share on other sites

Elhamdulilleh!Sahih olan gorush budur.Inshaallah muminler Qiyamet Gunu oz Rebblerini bashlarinda yerleshen iki gozuyle de gorecekdir.Selefi-s-salihin bu cur iman etmishdir.

946662[/snapback]

BAX, BUNA DAIR DEQIQ BILMIREM! Chunki hedis GORECEK deyir, amma gormek tekce GOZLE mumkun olmur! Qelbin de gozu var! Diger baximdan Allahin melekleri ve diger yaratdiqlari onu gorur, YENI O DA BIR HAYAT, YENI YASHAYIR! Yaradilish olmasa da, ONUN UCHUN BIZDE ONU GOREN VE DERK EDEN GOZLER YARATMAQ CHETIN OLMAZ!

"Gozler Onu derk etmez, O gozleri derk eder" (Qurandan)

Link to comment
Share on other sites

ELEKE SALAM.

Xahish edirem bezmeyin menden.

Size bir sualim ve birde xahishim var.

sual: siz hansi mehzebdensiz?

xahish: bir cumle ile mene yazin ne demek istediynizi.

Evvelceden teshekkur edirem.

946772[/snapback]

[/quote

Bismillahir Rahmani Rahim.

Assalamu aleykum,eziz muselman qardashim.Estaqfirullah.Arxayin ol,sen meni bezdirmirsen.

Mezhebimi bilmek isteyirsen? Ne olar;Mezhebim "Siratim-mustaqim"dir.

Demek istediyim ise budur ki,her shey oz qaydasindadir.

Men de sene oz teshekkurlerimi bildirirem.

Assalamu aleykum ve rahmatullah.

Link to comment
Share on other sites

Bismillahir Rahmani Rahim.

Assalamu aleykum,eziz muselman qardashim.Estaqfirullah.Arxayin ol,sen meni bezdirmirsen.

Mezhebimi bilmek isteyirsen? Ne olar;Mezhebim "Siratim-mustaqim"dir.

Demek istediyim ise budur ki,her shey oz qaydasindadir.

Men de sene oz teshekkurlerimi bildirirem.

Assalamu aleykum ve rahmatullah.

Salam. siz "Siratim-mustaqim" deyende yeni mehzebi nezerde tutursuz? yoxsa siz mehzeb deyilen sheyi qebul etmirsiz? belke demek istemediz?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...