Jump to content

Allahin Olduqu Mekan Haradir?


Recommended Posts

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

QUOTE(Cundullah @ Mar 21 2005, 22:11)

Semada  yonelinecek bir Allah, arşın uzerinde  ibadet olunasi bir İlah yoxturmu demek istiyirsen????

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum.Mesele gun kimi aydindi.

Hemin ayetin batil tefsirine gore var,amma doqru tefsirine gore yoxdu.

"O"nun yaratdiqlarina ehtiyaci yoxdur,zira "O"mohtac deyil.

Bax:3;97-Ayeti Kerime.

1.konkret cavab ver. var yoxsa yox?Oz fikrini de.

2.Arsh kadimdir(yeni ezeli) yoxsa hadis(yeni sonradan yaradilmish)?

Link to comment
Share on other sites

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Birde qardashim, bir shey yadimdan chixdi.Mene zinanin chirkinliyi haqda Ustadin soylediklerinden gonder.Vacib lazimdir.

Ozun sech gonder,sayti gonderme.Gozleyirem.

A.a.vr.

948800[/snapback]

Inshallah qardashim, amma indi mende yoxdur! Saytla o qeder maraqlanmiram ona gore.... Bu saat yoxdur! Bagishla!

Link to comment
Share on other sites

1.konkret cavab ver. var yoxsa yox?Oz fikrini de.

2.Arsh kadimdir(yeni ezeli) yoxsa hadis(yeni sonradan yaradilmish)?

948846[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum.

Allah Subhane Tealadan bashaqa her shey hadisdir,ye^ni mumkun-ul vucuddur.

Hedisi xatirla: "...Allah var idi ve ondan bashqa hech bir shey yox idi."Kadim-Ezeli ve ebedi yalniz Allah Subhane Tealadir.

Ne demek isteyirsen? Demek isteyirsen ki, "arsh"de (hasha) me^buddur? Yoxsa onun bir hissesidir?!

Bir de bilesen ki,bu menim oz fikrim deyil.

Link to comment
Share on other sites

Muselmanlara selamlar

Edited by zulfuqar

"… Allah?m,fayda verm?y?n elmd?n, hu?u e?itm?y?n ?r?kd?n, doyma bilm?y?n n?fsd?n v? icab?t edilm?y?n duadan s?n? s???naram. "

Link to comment
Share on other sites

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum.

Allah Subhane Tealadan bashaqa her shey hadisdir,ye^ni mumkun-ul vucuddur.

Hedisi xatirla: "...Allah var idi ve ondan bashqa hech bir shey yox idi."Kadim-Ezeli ve ebedi yalniz Allah Subhane Tealadir.

Ne demek isteyirsen? Demek isteyirsen ki, "arsh"de (hasha) me^buddur? Yoxsa onun bir hissesidir?!

Bir de bilesen ki,bu menim oz fikrim deyil

Elhamdulilleh bunlari bilirem . sadece isteyirdim ki ,ozun ozune reddiye deyesen.bu da senin yazin:

Bes alemleri yaratmamishdan qabaq Allah(c.c) harda idi?!

http://forum.bakililar.az/index.php?showtopic=18278&st=40

ozun oz sualina cavab verdin.istivani qebul elemirdin.Arsh kadimdir deyen kafirdir.

ALLAH(SWT) oz bildiyi shekilde Arshin uzerindedir.Arsh da goydedir.

kimki ,ALLAH(SWT) Arshin uzerindeir feqet bilmirem Arsh yerdemi yoxsa goyde deyerse, alimlerin icmasina gore kafirdir.yene Rabbim yerdemi goydemi deyerse kafir olur.Arsh in uzerinde zaman ve mekan mevhumu yoxdur.

qaldi ki,ALLAH(SWT) her yerde olmaqina .O nun elmi her yerdedir.el-Bakara 255 de deyilir O nun elmi her yeri burumushdur.

Kimki,deyirse ALLAH(SWT) Zati ile her yerdedir,o kafirdir.bu fikir, ALLAH lenet elesin, cehmiyyenin ve vahdetul-vucudchularin fikridir.

Ehli-s-sunna vel-cammaanin etiqadi budur.Bundan bashqasini deyen bidat elemish olur.o ya cehmiyyedendir ya da motezile.

Link to comment
Share on other sites

Elhamdulilleh bunlari bilirem . sadece isteyirdim ki ,ozun ozune reddiye deyesen.bu da senin yazin:

Bes alemleri yaratmamishdan qabaq Allah(c.c) harda idi?!

http://forum.bakililar.az/index.php?showtopic=18278&st=40

ozun oz sualina cavab verdin.istivani qebul elemirdin.Arsh kadimdir deyen kafirdir.

ALLAH(SWT)  oz bildiyi  shekilde Arshin uzerindedir.Arsh da goydedir.

kimki ,ALLAH(SWT) Arshin uzerindeir feqet bilmirem Arsh yerdemi yoxsa goyde  deyerse, alimlerin icmasina gore kafirdir.yene Rabbim yerdemi goydemi deyerse kafir olur.Arsh in uzerinde zaman ve mekan mevhumu yoxdur.

qaldi ki,ALLAH(SWT) her yerde olmaqina .O nun elmi her yerdedir.el-Bakara 255 de deyilir O nun elmi her yeri burumushdur.

Kimki,deyirse ALLAH(SWT) Zati ile her yerdedir,o kafirdir.bu fikir, ALLAH lenet elesin, cehmiyyenin ve vahdetul-vucudchularin fikridir.

Ehli-s-sunna vel-cammaanin etiqadi budur.Bundan bashqasini deyen bidat elemish olur.o ya cehmiyyedendir ya da motezile.

949918[/snapback]

BISMILLAH

burada sen feqet redde ederek tekfir etmisen ancaq oz eqideni bildirmemisen

once xahish edirem ki oz eqidenizin allahin mekani barede ne olduqunu deyesiniz.

ikinci de motezile ve cehmiyye meger ehli sunnetden deyilmi nece yani motezile ya da cehmiyyedendir?

Link to comment
Share on other sites

Elhamdulilleh bunlari bilirem . sadece isteyirdim ki ,ozun ozune reddiye deyesen.bu da senin yazin:

Bes alemleri yaratmamishdan qabaq Allah(c.c) harda idi?!

http://forum.bakililar.az/index.php?showtopic=18278&st=40

ozun oz sualina cavab verdin.istivani qebul elemirdin.Arsh kadimdir deyen kafirdir.

ALLAH(SWT)  oz bildiyi  shekilde Arshin uzerindedir.Arsh da goydedir.

kimki ,ALLAH(SWT) Arshin uzerindeir feqet bilmirem Arsh yerdemi yoxsa goyde  deyerse, alimlerin icmasina gore kafirdir.yene Rabbim yerdemi goydemi deyerse kafir olur.Arsh in uzerinde zaman ve mekan mevhumu yoxdur.

qaldi ki,ALLAH(SWT) her yerde olmaqina .O nun elmi her yerdedir.el-Bakara 255 de deyilir O nun elmi her yeri burumushdur.

Kimki,deyirse ALLAH(SWT) Zati ile her yerdedir,o kafirdir.bu fikir, ALLAH lenet elesin, cehmiyyenin ve vahdetul-vucudchularin fikridir.

Ehli-s-sunna vel-cammaanin etiqadi budur.Bundan bashqasini deyen bidat elemish olur.o ya cehmiyyedendir ya da motezile.

949918[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,muselmanlar.

Ey ozune ve eqline dushmen kesilmish insan! Senin reddiyye dediyin qelbindeki merezindi.Menim daxil etdiyim yazilar arasinda baqlantini ve sazishi gore bilmirsense get ozunu islah ele.Sene bir tovsiye etmek isteyirem:Qelbini ziddiyyetler axtarmaqa meyl etdirme.Men yazdiqlarimi gozel bilirem.Men basha dushe bilmirem senin eqlin hansi hududlar cherchivesinde ilishib qalib ki,istivadan qabaq arshin hele yaranmamasi arasinda ferqi duya bilmedin?!

Menim sualima bir daha diqqet ele: "Bes alemleri yaratmamishdan qabaq Allah(c.c) harda idi?!" Bildiyimiz kimi "Arshu-a^la"da alemlerden biridir ve bir zaman var idi ki,Arshu-A^la yaradilmamishdi.Onda ki,Allah(c.c.) hech hara istiva etmemishdi.Onda hardaydi?! Metlebi niye gizledirsen axi?! Eger kim dese ki men istivani qe^bul etmirem,hemin shexs mene iftira atmish olur.Sadece men senden ve senin kimilerden ferqli olaraq bunu ele qe^bul edirem ki, bu e^tiqadimda Allahi(c.c.) yaratdiqlarina benzetmirem.

Bir daha nezerine chatdiriram,yazdiqim sual bundan ibaret idi: "Allah Subhana Teala 7 goyu ve bir oqeder de yeri ve onlarin icerisindekini (arasindakilari) yaratmamishdan qabaq harda idi?"Onda ki,ersh hele yaranmamishdi ki,Ora istiva etsin! Meger ershu-a^la olmasaydi Allah (s.t.) qerar tuta bilmezdi?! (ha^sha)

Sen bu meseleni esl "muserlman sayaqi"menimle muzakire ede bilerdin.Amma ferqli yolu tutdun.ne ise...bu senin oz sechimindir.

"Heqiqeten Rebbiniz goyleri ve yeri alti gunde xelq eden,sonra ershe istiva edendir"(7,54)

: "...Allahin alemlere(yaratdiqlarina) ehtiyaci yoxdur."(3,97)

Allah istiva etdi,guyam ki, Allah istiva etmemishden qabaq (yukselmemishden qabaq) yukseklikde deyildi! Hardasa alchaqliqlarda idi! O"hech vaxt ashaqilardan yuksekliklere meyl etmeyib."O" muqeddes Zatiyla,Sifetleriyle ezeli ve ebedi olaraq ucadir."O"nun ucaliqini ise mexluqlari oz naqis aqillari ile, dar dushunceleriyle vesf ede bilmezler.

Ha^sha-estaqfirullah.Hech bilirsiniz ne danishirsiniz?! bu tefsiri yazanin aqlida itmishdir duyqysuda,buna e^tiqad edenin de.

Assalamu aleykum ve rahmatullah.

Link to comment
Share on other sites

Eger kim dese ki men istivani qe^bul etmirem,hemin shexs mene iftira atmish olur.

QUOTE(Cundullah @ Mar 21 2005, 22:11)

Semada yonelinecek bir Allah, arşın uzerinde ibadet olunasi bir İlah yoxturmu demek istiyirsen????

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum.Mesele gun kimi aydindi.

Hemin ayetin batil tefsirine gore var,amma doqru tefsirine gore yoxdu.

"O"nun yaratdiqlarina ehtiyaci yoxdur,zira "O"mohtac deyil.

Bax:3;97-Ayeti Kerime.

Link to comment
Share on other sites

Ey ozune ve eqline dushmen kesilmish insan! Senin reddiyye dediyin qelbindeki merezindi.Menim daxil etdiyim yazilar arasinda baqlantini ve sazishi gore bilmirsense get ozunu islah ele.Sene bir tovsiye etmek isteyirem:Qelbini ziddiyyetler axtarmaqa meyl etdirme.Men yazdiqlarimi gozel bilirem.Men basha dushe bilmirem senin eqlin hansi hududlar cherchivesinde ilishib qalib ki,istivadan qabaq arshin hele yaranmamasi arasinda ferqi duya bilmedin?!

Rebbine and olsun ki, ish bildikleri kimi deyil. onlar aralarinda chixan ixtilafda seni hakim sechib sonra senin verdiyin hokme qarshi qelblerinde hech bir sixinti duymayaraq,tam bir bir teslimiyyetle boyun eymedikce iman etmish olmazlar.(en-Nisa 65)

Merezi olan, bu ayetleri oz hevalarina ve qisir aqillarina gore tevil eden bidatchilardir.Selefi-s-salihin bunlari arashdirmamishdir ve bunlari Qur anda zikr olunduqu kimi qebul etmishdir. bunu men demirem Alemlerin Rebbi olan Allah(SWT)deyir.

Sene bu kitabi endiren O dur.Bunun ayetlerindenbir qismi mohkemdirki,bu ayetlerkitabin anasi demekdir.Diger bir qismi de mutashabih ayetlerdir.Qelblerinde merez olanlar sirf fitne cikarmaq uchun ,bir de oz keyflerine gore tevil etmek uchun bu ayetlerin arxasinca dusherler.Halbuki onun tevilini Allah dan bashqa hech kim bilmez.Aqli-selim olanlar,biz buna iman etdik hamisi Rebbimizdender.(al-Imran 7)

Menim dushunduyum hudud Allah Elchisinin (s.a.v) ve ona tabe olmush muminlerin(r.a.e) dushunduyu hudud cherchivesindedir.movzu Allah haradadir idi.men de cavab verirem.Delilim Qur an ayetleri ve sahih sunen kitablarinda revayet olunmush hedislerdir.

Allah semadan butun dunya ishlerini idare eder.Sonra emeller bir gunde O na yukselir.(Secde 5)

Goydekinin sizi yere gechirmesinden eminmi oldunuz?(Mulk 16)

Yoxsa goyde olain uzerinize dash yaqdiranbir ruzgar gondermesinden emin oldunuz?(Mulk 17)

Ustlerindeki Rebblerinden qorxarlar(Nahl 50)

Abu Davudun ve Nesainin revayet etdiyi bir hedisde Muhammed(s.a.v) cariyeden sorushmush ALLAH(SWT) haradadir o da demish ki,goyededir.sonra sorushmush bes men kimem,onda demish ki sen Allah (SWT) in elchisi.Peyqember bu cariye mumindir demish ve onu azad etdirmishdir.

Ebu Davud, Tirmizi, Ahmed, revayet etdiyi sahih hadislerde peyqember(s.a.v)buyurmaqdadir:Merhametli olanlara, Rahman olan Allah u Azze ve Cellede merhemet eder. Dunya ehline merhemet edin ki: semada ki Rahman olan Allah da size merhamet etsin.

Buxari ve Muslimin revayet etdiyi hedisde bele deyir:Semada olanAllah in emini oldugum halda mene güvenmez misiniz?

Ehl-i sunnet vel camaate gore Uca Allah in Oz Zatı haqqında xeber verdigi shekilde Arsh uzerinde Uca Zatının bildigi bir keyfiyet ile yarattıqlarından ayrı olmaq uzere istiva etmishtir.

Ehl-i sunnet vel camaat, O nun Arsh in uzerinde olushu herhasi bir mexluqun, bir bashqa mexluqun uzerinde olushşu kimidir, demir. Burada ve Allah in diger Sifetlerında de uyduqlari qayda da Uca Allah in: O nun benzeri hechbir shey yoxdur ve o hersheyieshidendir, gorendir buyrugudur.

Menim qabaqki yazilarim menim sozlerim deyildi.4 imamin sozleri idi.

Imam Abu Henife Fikhul-Ebsat da dedi:kimki ,ALLAH(SWT) Arshin uzerindeir feqet bilmirem Arsh yerdemi yoxsa goyde deyerse kafirdir.Rabbim yerdemi goydemi bilmirem deyerse kafir olur.

Sene sualim var ya "he" de ya "yox"

1.Peyqember(s.a.v) bunu bizden yaxshi bilirdi.yox deye bilmezsen ,eger yox desen kufr etmish olursan.Demeli "he"

2.Peyqemberin(s.a.v) dediyi bizim uchun Huccetdir?.yene yox deye bilmezsen onda yene kufr etmish olursan.Demeli "he"

3.Peyqember(s.a.v) yuxarida qeyd etdiyimiz kimi cariyeden sorushdu Allah haradadir?o da dedi goydedir. Peyqember(s.a.v) buyurdu onu azad edin o bir muminedir.Daha ona demedi sen sehv dedin.indi Allah qoydedir ya yox?yox desen en-Nisa 65 ayesine muxalifet etmish olursan.Allah qorusun!!!

Yekun olaraq varid olmush nasslara ve imamlarin icmasina gore deyirem:ALLAH(SWT) mexluqatdan ayri olaraq Zatina layiq shekilde Arshinin uzerindedir.Arsh ise qoydedir yerde deyil!

doqru yol belli olduqdan sonra kim Peyqembere qarshi chixar, muminlerin yolundan bashqasına uyub gederse onu donduyu yolda buraxariq ve cehenneme atariq. Ora ne pis yerdir.(en-Nisa 115)

HOKM ALLAH INDIR!!!ALLAH IN HOKMU ILE HOKM VERMEYEN ZALIMLERDIR.(EL-MAIDE )

Edited by Cundullah
Link to comment
Share on other sites

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Birde qardashim, bir shey yadimdan chixdi.Mene zinanin chirkinliyi haqda Ustadin soylediklerinden gonder.Vacib lazimdir.

Ozun sech gonder,sayti gonderme.Gozleyirem.

A.a.vr.

948800[/snapback]

Bagishla amma komek ede bilmeyecem! Nursi zina haqda yazib, amma Risale-inur ELMHAL deyil! Konkret yer gostere bilmerem! Umumi Nurda melumat var, amma konkret yoxdur! Belke bu komek eder?

İKİNCİ NÜKTE: Bu sene inzivada iken ve hayat-ı içtimaiyeden çekildiğim halde bazı Nurcu kardeşlerimin ve hemşirelerimin hatırları için dünyaya baktım. Benimle görüşen ekseri dostlardan, kendi ailevî hayatlarından şekvalar işittim. "Eyvah!" dedim. İnsanın hususan müslümanın tahassüngâhı ve bir nevi cenneti ve küçük bir dünyası aile hayatıdır. Bu da mı bozulmağa başlamış dedim. Sebebini aradım. Bildim ki: Nasıl, İslâmiyetin hayat-ı içtimaiyesine ve dolayısıyla din-i İslâma zarar vermek için gençleri yoldan çıkarmak ve gençlik hevesatıyla sefahete sevketmek için bir iki komite çalışıyormuş. Aynen öyle de; bîçare nisa taifesinin gafil kısmını dahi yanlış yollara sevk etmek için bir iki komitenin tesirli bir surette perde altında çalıştığını hissettim. Ve bildim ki: Bu millet-i İslâma bir dehşetli darbe, o cihetten geliyor. Ben de siz hemşirelerime ve gençleriniz olan mânevî evlâdlarıma kat'iyen beyan ediyorum ki: Kadınların saadet-i uhreviyesi gibi, saadet-i dünyeviyeleri de ve fıtratlarındaki ulvî seciyeleri de bozulmaktan kurtulmanın çare-i yegânesi, daire-i İslâmiyedeki terbiye-i diniyeden başka yoktur!.. Rusya'da o bîçare taifenin ne hâle girdiğini işitiyorsunuz. Risale-i Nur'un bir parçasında denilmiş ki: Aklı başında olan bir adam; refikasına muhabbetini ve sevgisini, beş on senelik fâni ve zâhirî hüsn-ü cemaline bina etmez. Belki kadınların hüsn-ü cemalinin en güzeli ve daimîsi, onun şefkatine ve kadınlığa mahsus hüsn-ü sîretine sevgisini bina etmeli. Tâ ki, o bîçare ihtiyarladıkça, kocasının muhabbeti ona devam etsin. Çünki onun refikası, yalnız dünya hayatındaki muvakkat bir yardımcı refika değil, belki hayat-ı ebediyesinde ebedî ve sevimli bir refika-i hayat olduğundan, ihtiyarlandıkça daha ziyade hürmet ve merhamet ile birbirine muhabbet etmek lâzım geliyor. Şimdiki terbiye-i medeniye perdesi altındaki hayvancasına muvakkat bir refakattan sonra ebedî bir müfarakata maruz kalan o aile hayatı, esasıyla bozuluyor.

Hem Risale-i Nur'un bir cüz'ünde denilmiş ki: Bahtiyardır o adam ki; refika-i ebediyesini kaybetmemek için sâliha zevcesini taklid eder, o da sâlih olur. Hem bahtiyardır o kadın ki; kocasını mütedeyyin görür, ebedî dostunu ve arkadaşını kaybetmemek için o da tam mütedeyyin olur; saadet-i dünyeviyesi içinde saadet-i uhreviyesini kazanır. Bedbahttır o adam ki; sefahete girmiş zevcesine ittiba eder; vazgeçirmeye çalışmaz, kendisi de iştirak eder. Bedbahttır o kadın ki; zevcinin fıskına bakar, onu başka bir surette taklid eder. Veyl o zevc ve zevceye ki; birbirini ateşe atmakta yardım eder. Yâni; medeniyet fantaziyelerine birbirini teşvik eder.

İşte, Risale-i Nur'un bu mealdeki cümlelerinin mânâsı budur ki: Bu zamanda aile hayatının dünyevî ve uhrevî saadetinin ve kadınlarda ulvî seciyelerin inkişafının sebebi, yalnız daire-i şeriattaki âdâb-ı İslâmiyetle olabilir. Şimdi aile hayatında en mühim nokta budur ki; kadın, kocasında fenalık ve sadakatsızlık görse, o da kocasının inadına kadının vazife-i ailevîsi olan sadakat ve emniyeti bozsa, aynen askerîdeki itaatın bozulması gibi, o aile hayatının fabrikası zîr ü zeber olur. Belki o kadın, elinden geldiği kadar kocasının kusurunu ıslaha çalışmalıdır ki, ebedî arkadaşını kurtarsın. Yoksa o da, kendini açıklık ve saçıklıkla başkalara göstermeğe ve sevdirmeğe çalışsa, her cihetle zarar eder. Çünki hakikî sadakatı bırakan, dünyada da cezasını görür. Çünki nâmahremlerin nazarından fıtratı korkar, sıkılır, çekilir. Nâmahrem yirmi erkeğin onsekizinin nazarından istiskal eder. Erkek ise, nâmahrem yüz kadından ancak birisinden istiskal eder, bakmasından sıkılır. Kadın o cihette azab çektiği gibi, sadakatsızlık ittihamı altına girer; zaafiyetiyle beraber, hukukunu muhafaza edemez.

Elhasıl; nasılki kadınlar kahramanlıkta, ihlâsta şefkat itibariyle erkeklere benzemedikleri gibi, erkekler de o kahramanlıkta onlara yetişemiyorlar; öyle de o masum hanımlar dahi, sefahette hiçbir vecihle erkeklere yetişemezler. Onun için fıtratlarıyla ve zaîf hilkatleriyle nâmahremlerden şiddetli korkarlar ve çarşaf altında saklanmağa kendilerini mecbur bilirler. Çünki erkek, sekiz dakika zevk ve lezzet için sefahete girse, ancak sekiz lira kadar birşey zarar eder. Fakat kadın sekiz dakika sefahetteki zevkin cezası olarak dünyada dahi sekiz ay ağır bir yükü karnında taşır ve sekiz sene de o hâmisiz çocuğun terbiyesinin meşakkatine girdiği için sefahette erkeklere yetişemez, yüz derece fazla cezasını çeker. Az olmayan bu nevi vukuat da gösteriyor ki; mübarek taife-i nisaiye, fıtraten yüksek ahlâka menşe' olduğu gibi, fısk ve sefahette dünya zevki için kabiliyetleri yok hükmündedir. Demek onlar daire-i terbiye-i İslâmiye içinde mes'ud bir aile hayatını geçirmeğe mahsus bir nevi mübarek mahlukturlar. Bu mübarekleri ifsad eden komiteler kahrolsunlar!.. Allah bu hemşirelerimi de bu serserilerin şerlerinden muhafaza eylesin, âmîn.

Hemşirelerim! Mahremce bu sözümü size söylüyorum: Maişet derdi için; serseri, ahlâksız, firenkmeşreb bir kocanın tahakkümü altına girmektense, fıtratınızdaki iktisad ve kanaatla, köylü masum kadınların nafakalarını kendileri çıkarmak için çalışmaları nev'inden kendinizi idareye çalışınız, satmağa çalışmayınız. Şayet size münasib olmayan bir erkek kısmet olsa, siz kısmetinize razı olunuz ve kanaat ediniz. İnşâallah rızanız ve kanaatinizle o da ıslah olur. Yoksa şimdiki işittiğim gibi, mahkemelere boşanmak için müracaat edeceksiniz. Bu da, haysiyet-i İslâmiye ve şeref-i milliyemize yakışmaz!

Link to comment
Share on other sites

Bagishla amma komek ede bilmeyecem! Nursi zina haqda yazib, amma Risale-inur ELMHAL deyil! Konkret yer gostere bilmerem! Umumi Nurda melumat var, amma konkret yoxdur! Belke bu komek eder?

İKİNCİ NÜKTE: Bu sene inzivada iken ve hayat-ı içtimaiyeden çekildiğim halde bazı Nurcu kardeşlerimin ve hemşirelerimin hatırları için dünyaya baktım. Benimle görüşen ekseri dostlardan, kendi ailevî hayatlarından şekvalar işittim. "Eyvah!" dedim. İnsanın hususan müslümanın tahassüngâhı ve bir nevi cenneti ve küçük bir dünyası aile hayatıdır. Bu da mı bozulmağa başlamış dedim. Sebebini aradım. Bildim ki: Nasıl, İslâmiyetin hayat-ı içtimaiyesine ve dolayısıyla din-i İslâma zarar vermek için gençleri yoldan çıkarmak ve gençlik hevesatıyla sefahete sevketmek için bir iki komite çalışıyormuş. Aynen öyle de; bîçare nisa taifesinin gafil kısmını dahi yanlış yollara sevk etmek için bir iki komitenin tesirli bir surette perde altında çalıştığını hissettim. Ve bildim ki: Bu millet-i İslâma bir dehşetli darbe, o cihetten geliyor. Ben de siz hemşirelerime ve gençleriniz olan mânevî evlâdlarıma kat'iyen beyan ediyorum ki: Kadınların saadet-i uhreviyesi gibi, saadet-i dünyeviyeleri de ve fıtratlarındaki ulvî seciyeleri de bozulmaktan kurtulmanın çare-i yegânesi, daire-i İslâmiyedeki terbiye-i diniyeden başka yoktur!.. Rusya'da o bîçare taifenin ne hâle girdiğini işitiyorsunuz. Risale-i Nur'un bir parçasında denilmiş ki: Aklı başında olan bir adam; refikasına muhabbetini ve sevgisini, beş on senelik fâni ve zâhirî hüsn-ü cemaline bina etmez. Belki kadınların hüsn-ü cemalinin en güzeli ve daimîsi, onun şefkatine ve kadınlığa mahsus hüsn-ü sîretine sevgisini bina etmeli. Tâ ki, o bîçare ihtiyarladıkça, kocasının muhabbeti ona devam etsin. Çünki onun refikası, yalnız dünya hayatındaki muvakkat bir yardımcı refika değil, belki hayat-ı ebediyesinde ebedî ve sevimli bir refika-i hayat olduğundan, ihtiyarlandıkça daha ziyade hürmet ve merhamet ile birbirine muhabbet etmek lâzım geliyor. Şimdiki terbiye-i medeniye perdesi altındaki hayvancasına muvakkat bir refakattan sonra ebedî bir müfarakata maruz kalan o aile hayatı, esasıyla bozuluyor.

Hem Risale-i Nur'un bir cüz'ünde denilmiş ki: Bahtiyardır o adam ki; refika-i ebediyesini kaybetmemek için sâliha zevcesini taklid eder, o da sâlih olur. Hem bahtiyardır o kadın ki; kocasını mütedeyyin görür, ebedî dostunu ve arkadaşını kaybetmemek için o da tam mütedeyyin olur; saadet-i dünyeviyesi içinde saadet-i uhreviyesini kazanır. Bedbahttır o adam ki; sefahete girmiş zevcesine ittiba eder; vazgeçirmeye çalışmaz, kendisi de iştirak eder. Bedbahttır o kadın ki; zevcinin fıskına bakar, onu başka bir surette taklid eder. Veyl o zevc ve zevceye ki; birbirini ateşe atmakta yardım eder. Yâni; medeniyet fantaziyelerine birbirini teşvik eder.

İşte, Risale-i Nur'un bu mealdeki cümlelerinin mânâsı budur ki: Bu zamanda aile hayatının dünyevî ve uhrevî saadetinin ve kadınlarda ulvî seciyelerin inkişafının sebebi, yalnız daire-i şeriattaki âdâb-ı İslâmiyetle olabilir. Şimdi aile hayatında en mühim nokta budur ki; kadın, kocasında fenalık ve sadakatsızlık görse, o da kocasının inadına kadının vazife-i ailevîsi olan sadakat ve emniyeti bozsa, aynen askerîdeki itaatın bozulması gibi, o aile hayatının fabrikası zîr ü zeber olur. Belki o kadın, elinden geldiği kadar kocasının kusurunu ıslaha çalışmalıdır ki, ebedî arkadaşını kurtarsın. Yoksa o da, kendini açıklık ve saçıklıkla başkalara göstermeğe ve sevdirmeğe çalışsa, her cihetle zarar eder. Çünki hakikî sadakatı bırakan, dünyada da cezasını görür. Çünki nâmahremlerin nazarından fıtratı korkar, sıkılır, çekilir. Nâmahrem yirmi erkeğin onsekizinin nazarından istiskal eder. Erkek ise, nâmahrem yüz kadından ancak birisinden istiskal eder, bakmasından sıkılır. Kadın o cihette azab çektiği gibi, sadakatsızlık ittihamı altına girer; zaafiyetiyle beraber, hukukunu muhafaza edemez.

Elhasıl; nasılki kadınlar kahramanlıkta, ihlâsta şefkat itibariyle erkeklere benzemedikleri gibi, erkekler de o kahramanlıkta onlara yetişemiyorlar; öyle de o masum hanımlar dahi, sefahette hiçbir vecihle erkeklere yetişemezler. Onun için fıtratlarıyla ve zaîf hilkatleriyle nâmahremlerden şiddetli korkarlar ve çarşaf altında saklanmağa kendilerini mecbur bilirler. Çünki erkek, sekiz dakika zevk ve lezzet için sefahete girse, ancak sekiz lira kadar birşey zarar eder. Fakat kadın sekiz dakika sefahetteki zevkin cezası olarak dünyada dahi sekiz ay ağır bir yükü karnında taşır ve sekiz sene de o hâmisiz çocuğun terbiyesinin meşakkatine girdiği için sefahette erkeklere yetişemez, yüz derece fazla cezasını çeker. Az olmayan bu nevi vukuat da gösteriyor ki; mübarek taife-i nisaiye, fıtraten yüksek ahlâka menşe' olduğu gibi, fısk ve sefahette dünya zevki için kabiliyetleri yok hükmündedir. Demek onlar daire-i terbiye-i İslâmiye içinde mes'ud bir aile hayatını geçirmeğe mahsus bir nevi mübarek mahlukturlar. Bu mübarekleri ifsad eden komiteler kahrolsunlar!.. Allah bu hemşirelerimi de bu serserilerin şerlerinden muhafaza eylesin, âmîn.

Hemşirelerim! Mahremce bu sözümü size söylüyorum: Maişet derdi için; serseri, ahlâksız, firenkmeşreb bir kocanın tahakkümü altına girmektense, fıtratınızdaki iktisad ve kanaatla, köylü masum kadınların nafakalarını kendileri çıkarmak için çalışmaları nev'inden kendinizi idareye çalışınız, satmağa çalışmayınız. Şayet size münasib olmayan bir erkek kısmet olsa, siz kısmetinize razı olunuz ve kanaat ediniz. İnşâallah rızanız ve kanaatinizle o da ıslah olur. Yoksa şimdiki işittiğim gibi, mahkemelere boşanmak için müracaat edeceksiniz. Bu da, haysiyet-i İslâmiye ve şeref-i milliyemize yakışmaz!

951839[/snapback]

Bismillahhir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,muselman.

Sene chox-chox teshekkurler edirem.

Saq ol!

Allah seni oz nurundan bi^nesib etmesin.

Link to comment
Share on other sites

Assalamun eleykum!

Demek asandir goydedir.Ancaq o goyun hara oldugunu anlatmaq mumkunsuz.

Cunki goy deyende ne bilirsiz ne nezerde tutulub.Qurandaki surelerin bezileri elmin sayesinde 1400 il kecdikden sonra ne oldugu bilinir.Allahin oldugu mekan yeqin ki, o hec vaxt aciqlanmayacaq.

Bu Allahin sirrlerinden biridir.

mekan ve zaman biz insanlara aiddir.goy deyende biz bize aid olan mekani nezerde tuturuq.

Sozsuz ki, Allah her bir varliqdan her cehetce ustundur.

Link to comment
Share on other sites

assalamun eleykum!

cundullah! Agil ile fikirleshirem ancaq ne ise bir yana cixa bilmirem.

Allah her sheyi elm ile yaratmish ve her shey elm ile edilir.

Ancaq burada ne ise goy meselesini anlaya bimirem.

Goy haradir?

wa aleykum salam.

axi aqil Islamda huccet deyil.Elhemdulilleh Allah (SWT) nin Elmi her yeri burumushdur.Imam Malik deyir:Allah(SWT) nin Arsh uzerine istivasi melum ,neceliyi mechul tevili ise bidatdir.

Link to comment
Share on other sites

Место Аллаха очень хорошо изложено в суре Аль Багара 255 айат.Есть ещо в суре Ибрагим .Ей Ибрагим держи чистым дом Аллаха .............тоесть дом Аллаха это и есть душа наша которую мы очищаем как было приказано Ибрагиму (а.с) :)

Link to comment
Share on other sites

QUOTE(Cundullah @ Mar 21 2005, 22:11)

Semada  yonelinecek bir Allah, arşın uzerinde  ibadet olunasi bir İlah yoxturmu demek istiyirsen????

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum.Mesele gun kimi aydindi.

Hemin ayetin batil tefsirine gore var,amma doqru tefsirine gore yoxdu.

"O"nun yaratdiqlarina ehtiyaci yoxdur,zira "O"mohtac deyil.

Bax:3;97-Ayeti Kerime.

951527[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,muselman qardashlar.

Deyirsen ki,selefiler bunlari arashdirmamishlar,bunlari Qur^anda olduqu kimi qe^bul etmishler.Delilleri Ali-Imran suresinin 7-ci ayesidir.Onlara gore bu ayetde muteshabih ayetleri te^vile qalxishanlar qinanilmishdir.Onlara gore, bunun kimi mevzularda eqli yontemlerle te^vil etmek dogru degildir.Indi ise bax qardashim.

Evvela,onlar Qur^anda olduqu kimi qe^bul etmemishler,eksine ayenin zahiri me^nasini diger ayetlerle baqlantisiz bir shekilde qe^bul etmishler.Hansisa bir,zahiren Allah(s.t.) baresinde benzetme,cismlendirme ve bu kimi Pak Zatina layiq olmayan sifetler andiran muteshabih ayetin bashqa bir ayetlerle baqlantisiz shekilde yalniz zahiri me^nasini chixartmaqa qalxishsaq ne qeder sehf etmish olariq.Umumiyyetle hemin me^na ayenin zahiri me^nasi bele deyil,chunki ister zahiren olsun,ister batinen butun ayeler bir-biri ile baqlidirlar.Ona gorede bu ayetin zahiri me^nasini diger ayetlerle baqlantili shekilde qe^bul etmeliyik.Axi ayenin zahiri me^nasini bele qe^bul etmek prinsibi usullara ve qaydalara esaslanir ve bu usuli qaydalar da Qur^ana dayanir.Meselen:El-Hedid suresinin 3-cu ayetinde bele buyrulub:"...Axir,Evvel ve Zahir,Batin "O"dur."Burada sen deyen usula riayet edib,bele ki,hech bir ayetle baqlanti qurmadan yalniz zahirde olan me^naya baqlansaq,onda bele olacaq;"Zahir dediyimiz shey nedir? Bu gozumuzle gorduyumuz,hiss uzvlerimizle hiss etdiyimiz,olche bildiyimiz her shey.Bes batin dediyimiz shey nedir? Bu gozumuzle gormediyimiz,hiss uzvlerimizle hiss etmediyimiz,olche bilmediyimiz her shey.Onda bunlarin hamsi ha^sha "O"dur,ye^ni sene gore ve"selef" dediklerinin usuluna gore bu meseleye yanashsaq,onda her shey "O"dediyin varliqdir,ye^ni Allah!" Estaqfirullah.Eger bu cure inanc sahibi olmamaq uchun bu meseleni achiqlayan diger ayetler nazil olmasaydi,mesele sen deyen kimi olardi.Amma ozun de bilirsen ki,bele deyil,qardashim.Allah (s.t.) komek uchun,bu batil inancda olmamaq uchun ,ye^ni eqlimizi ishletmek uchun bashqa ayetler de nazil etmishdir.Meger o biri ayetler oyun-oyuncaqdir?! Beli qardashim,sizin kimi chashmamaqdan otru,bele ki,ozun gorduyun kimi yalniz xosh niyyetlerle; "Biz bu kitabi eql sahibleri dushunsunler deye nazil etdik."(Sad;29) ve ..."meger dushunmurlermi","...aqillarini ishletmirlermi."kimi diger ayetleri de nezere alaraq eqlimizi ishledib,usullara riayet edib canimizi batil dushuncelerden qurtardiq,bele ki,Allahi(s.t.) hududlamadiq.

Siz iddianiz uchun bu ayeti delil getirirsiniz: "Sene kitabi endiren O'dur. Ondaki ayetlerin bir qismi mohkemdir. Onlar Kitab'in temelidir. Diger bir qismi da muteshabihdir.Qelblerinde egrilik olan kimseler sadece fitne chixartmaq ve ona oz yorumlarini qatmaq sebebiyle muteshabihe tabi olurlar. Halbuki onlarin te'vilini ancak Allah bilir. Elimde maharete chatanlar ise: "Biz ona inandiq hamsi Rabbimiz'in terefindendir deyerler. Bunlari ancak eql sahibleri qavrar" ayetidir.Sen bu ayete hevayi-hevessiz,ye^ni nefse olan meylsiz bir shekilde diqqet yetirseydin tamam bashqa sheylerin shahidi olardin.Bu halda bilerdin ki,sohbet hechde sen dediyin kimi deyil,tamamiyle eksinedir,chunki ayetde her tev^il edenden-yorumlayandan sohbet getmir.Burda pis niyyetli olanlar,fitne axtaranlar qinanilir.Sohbet olardan gedir.

Qelbinde egrilik olan pis niyyetli kimseler sirf fitne chixarmaq ve oz gorushlerine gore yorumlamaq sebebiyle muteshabih ayetleri yorumlamaqa qalxishirlar. O halda gozel niyyetli olub, dogruya chatmaqdan bashka bir niyyeti olmayan yorumcu qinanilmir.Beli, mohterem muselman,bu barede veziyyet hech de sen fikirleshdiyin kimi deyil.

Birde sen deyirdin ki,"Ehli sunna onun Arsh uzerinde olduqunu hansisa bir mexluqun bir bashqa mexluqun uzerinde olduqu kimi deyil soyleyir."Indi ise bir az da diqqetli ol!

Eger sen deyirsense ki,"O",semada-goyde veya Arshdedir,amma Muqeddes Zatina layiq bir shekilde,bu halda sen ozun tesdiq edirsen ki,"O",yaratdiqlarina mohtac deyil,onun mekani yoxdur,"O",hansisa bir mekanda ola bilmez.Chunki Allahin Subhane ve Tealannin noqsandan uzaq Zatina layiq deyil ki,"O"yaratdiqlarina benzesin,mekanlarda qerar tursun.Axi Arshde,goyde,semada birer hamsi mexluqdur,mekandir.Eger "Zatina layiq"sozunu ishletmisense,demeli ozun istemisen ki,"O"nu noqsanlardan qeyri ve uca tutasan.Amma gorunur ki, alinmayib.

Bir de,sen mene bele sual vermishdin ki,"Arsh goydedir,yoxsa yerdedir."Men de

sene cavab verirem:diqqetli ol!

Allah Subhanehu ve Teala Hud suresinin 7-ci ayetinde bele buyurub: "Yeri ve goyleri 6 gunde yaratdiq ve Arsh onda su uzerinde idi."Bu ayeden belli olur ki,

Arshu-Mecid yerden ve goylerden once yaradilmishdir.Bu halda Arsh-u A^la nece goyde ola biler ki, Arsh varliqda olanda hech goyler yaranmamishdi? Demeli Arsh goy deyil ve goylerdede deyil,chunki goyler ondan sonra yaranib.Goyler(7 qat) Arshdan sonra yaranibsa,Arsh nece goy ola biler axi?! Qaldi ki, Arshin indi harda olmasina,onu Allah(s.t.) bilir,bir de bilen.

Beli, Allah(s.t.) Arsha istiva etmishdir,amma bu istivanin nece olduqunu,ne olduqunu bilmirik.Bir sozle,istivanin ne olduqunu,nece olduqunu bilmeden Allahin(s.t.) istiva etmesine inaniriq.

Assalamu aleykum ve rahmatullah.

Edited by abdul+vehhab
Link to comment
Share on other sites

SALAM.abdul+vehhab

Xahish edirem bezmeyin menden.

Size bir sualim var.

sual: siz hansi mehzebdensiz?

Evvelceden teshekkur edirem.

954317[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,muselman qardashim.

Men sene cavab yazdim bu barede.Oxuyarsan.

Menimle elaqe saxlamaqa davam eyle.Allah(c.c.)cumlemizden razi olsun.(Amin)

Bu lovheni sene hediyye edirem.

Edited by abdul+vehhab
Link to comment
Share on other sites

abdul+vehhab

Salam. siz "Siratim-mustaqim" deyende yeni mehzebi nezerde tutursuz? yoxsa siz mehzeb deyilen sheyi qebul etmirsiz? belke demek istemediz? umumiyyetle men bele mehzeb haqqinda birinci defedir eshidirem, bu mehzeb haqqinda melumati hardan ala bilerem?

Link to comment
Share on other sites

"Siratim-mustaqim" deyende yeni mehzebi nezerde tutursuz?

955926[/snapback]

FATİHA

1. Bismillahirrahmanirrahim

2. El hamdü lillahi rabbil alemin

3. Er rahmanir rahıym

4. Maliki yevmid din

5. İyyake na'büdü ve iyyake nesteıyn

6. İhdinas sıratal müstekıym

7. Sıratallezine en'amte aleyhim ğayril mağdubi aleyhim ve lad dallin

OTKPЫBAЮЩAЯ KHИГУ

(1). Bo имя Aллaxa милocтивoгo, милocepднoгo!

1(2). Xвaлa - Aллaxy, Гocпoдy миpoв,

2(3). милocтивoмy, милocepднoмy,

3(4). цapю в дeнь cyдa!

4(5). Teбe мы пoклoняeмcя и пpocим пoмoчь!

5(6). Beди нac пo дopoгe пpямoй,

6(7). пo дopoгe тex, кoтopыx Tы oблaгoдeтeльcтвoвaл,

7. нe тex, кoтopыe нaxoдятcя пoд гнeвoм, и нe зaблyдшиx.

Link to comment
Share on other sites

abdul+vehhab

Salam. siz "Siratim-mustaqim" deyende yeni mehzebi nezerde tutursuz? yoxsa siz mehzeb deyilen sheyi qebul etmirsiz? belke demek istemediz? umumiyyetle men bele mehzeb haqqinda birinci defedir eshidirem, bu mehzeb haqqinda melumati hardan ala bilerem?

955926[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,muselman qardashim.

Fatihe suresine gore her shey tamamiyla doqrudur.Rasulullahdan(s.) varid olan bir hadisi-sherifde buyrulmushdur: "...Menim ummetim 73 firqeye bolunecek,Bunlardan yalniz biri "firqeyi-naciye"dir (Nicat firqesidir).Hedisden me^lum olur ki,hemen o haqq yolunun ozude bir firqedir.Eger kimlerse iddia etse ki; Men hech bir firqe,mezheb tanimiram,ve yaxud Rasullullahin devrinde firqe olmayib deyene hech birini qe^bul etmirem-menim hech bir mezhebim yoxdu,men muselmanam...

Bu mezhebsizlere cavab olaraq deyirem ki; Siz mezheb qe^bul etmirsinizse,demeli bu 73 firqenin hech birine aid deyilsiniz,demeli Peyqemberin(s.) ummetinden bele sayilmirsiniz,eger sayilmirsinizsa,demeli qeyri muslimsiniz,chunki hedisden me^lum olur ki,

73 firqenin 72-si batil olsa bele onlarda Peyqember ummeti sayilirlar.Menim ummetim dedi Rasulullah(s.v.s.). O bir haqq yolu olan "firqeyi- naciye" dahi bir firqedir.

73 firqeden 72 firqe batildir,qalan 1 firqe ise haqq yoludur.

Assalamu aleykum verahmatullah.

Link to comment
Share on other sites

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,muselman qardashim.

Fatihe suresine gore her shey tamamiyla doqrudur.Rasulullahdan(s.) varid olan bir hadisi-sherifde buyrulmushdur: "...Menim ummetim 73 firqeye bolunecek,Bunlardan yalniz biri "firqeyi-naciye"dir (Nicat firqesidir).Hedisden me^lum olur ki,hemen o haqq yolunun ozude bir firqedir.Eger kimlerse iddia etse ki; Men hech bir firqe,mezheb tanimiram,ve yaxud Rasullullahin devrinde firqe olmayib deyene hech birini qe^bul etmirem-menim hech bir mezhebim yoxdu,men muselmanam...

Bu mezhebsizlere cavab olaraq deyirem ki; Siz mezheb qe^bul etmirsinizse,demeli bu 73 firqenin hech birine aid deyilsiniz,demeli Peyqemberin(s.) ummetinden bele sayilmirsiniz,eger sayilmirsinizsa,demeli qeyri muslimsiniz,chunki hedisden me^lum olur ki,

73 firqenin 72-si batil olsa bele onlarda Peyqember ummeti sayilirlar.Menim ummetim dedi Rasulullah(s.v.s.). O bir haqq yolu olan "firqeyi- naciye" dahi bir firqedir.

73 firqeden 72 firqe batildir,qalan 1 firqe ise haqq yoludur.

Assalamu aleykum verahmatullah.

958466[/snapback]

Bismillahir-rahmanir-rahim!

Birce deme ki o 1 firge vehabi firgesidir-lap senin adın kimi

Assalamu aleykum ve rehmetullahu ve berakatuh! :flower:

Link to comment
Share on other sites

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,muselman qardashim.

Fatihe suresine gore her shey tamamiyla doqrudur.Rasulullahdan(s.) varid olan bir hadisi-sherifde buyrulmushdur: "...Menim ummetim 73 firqeye bolunecek,Bunlardan yalniz biri "firqeyi-naciye"dir (Nicat firqesidir).Hedisden me^lum olur ki,hemen o haqq yolunun ozude bir firqedir.Eger kimlerse iddia etse ki; Men hech bir firqe,mezheb tanimiram,ve yaxud Rasullullahin devrinde firqe olmayib deyene hech birini qe^bul etmirem-menim hech bir mezhebim yoxdu,men muselmanam...

Bu mezhebsizlere cavab olaraq deyirem ki; Siz mezheb qe^bul etmirsinizse,demeli bu 73 firqenin hech birine aid deyilsiniz,demeli Peyqemberin(s.) ummetinden bele sayilmirsiniz,eger sayilmirsinizsa,demeli qeyri muslimsiniz,chunki hedisden me^lum olur ki,

73 firqenin 72-si batil olsa bele onlarda Peyqember ummeti sayilirlar.Menim ummetim dedi Rasulullah(s.v.s.). O bir haqq yolu olan "firqeyi- naciye" dahi bir firqedir.

73 firqeden 72 firqe batildir,qalan 1 firqe ise haqq yoludur.

Assalamu aleykum verahmatullah.

958466[/snapback]

Siz menim sualima cavab vermediz. Men kokret olaraq sizin halhazirda bolunen ve araya gelen mehzeblerden hansinin yolu ile getmeynizi sorushdum.

Mene hele gelir siz cavab vermek  istemirsiz amma her halda men bele basha dushdum ki, siz ceferi mehzebindesiz.Chun ki, haqq mehzeb heqiqetende odur.

Edited by nardaran
Link to comment
Share on other sites

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,muselman qardashim.

Fatihe suresine gore her shey tamamiyla doqrudur.Rasulullahdan(s.) varid olan bir hadisi-sherifde buyrulmushdur: "...Menim ummetim 73 firqeye bolunecek,Bunlardan yalniz biri "firqeyi-naciye"dir (Nicat firqesidir).Hedisden me^lum olur ki,hemen o haqq yolunun ozude bir firqedir.Eger kimlerse iddia etse ki; Men hech bir firqe,mezheb tanimiram,ve yaxud Rasullullahin devrinde firqe olmayib deyene hech birini qe^bul etmirem-menim hech bir mezhebim yoxdu,men muselmanam...

Bu mezhebsizlere cavab olaraq deyirem ki; Siz mezheb qe^bul etmirsinizse,demeli bu 73 firqenin hech birine aid deyilsiniz,demeli Peyqemberin(s.) ummetinden bele sayilmirsiniz,eger sayilmirsinizsa,demeli qeyri muslimsiniz,chunki hedisden me^lum olur ki,

73 firqenin 72-si batil olsa bele onlarda Peyqember ummeti sayilirlar.Menim ummetim dedi Rasulullah(s.v.s.). O bir haqq yolu olan "firqeyi- naciye" dahi bir firqedir.

73 firqeden 72 firqe batildir,qalan 1 firqe ise haqq yoludur.

Assalamu aleykum verahmatullah.

Men seninle 100% raziyam! Amma niye bu hedisi yazanda axiradek yazmirsan? "MENIM UMMETIM 73 FIRQEYE BOLUNECEK, ONLARDAN YALNIZ BIRI DOGRU YOL OLACAQ! Onlar MENI ve ESHABIMI sevenlerdir!" [buxari, Muslim] Bezen insanlar NIYE RESUL (sas) EHLI BEYTINI DEMEYIB? sual edirler! CAVAB: 73 FIRQENIN CHOXU EHLI BEYTI SEVIR, AMMA YALNIZ BIRIDIR KI, RESULUN (sas) ESHABINI SEVIR, Ahli Sunna Valcemaa!

Birce deme ki o 1 firge vehabi firgesidir-lap senin adın kimi

Adim kimi eminem: O VAHABILIK DEYIL, amma hech SHIELIK DE DEYIL! (Estegfirulleh ya Rebbim, zenn etdim, amma arxasinda elmim durur ve sunneti saniyyeye, Qurana esasim var, SEHVIMI BAGISHLA)

SALAM SIZE SUALIM WAR OLar?

BU SENIN HAQQIN, CAVABSA BIZIM HAQQIMIZ(BORCUMUZ)!

Materiya movcudatin cuzi bir hissesidir! OKEANIN BIRCE DAMLASI KIMI!

Mene hele gelir siz cavab vermek  istemirsiz amma her halda men bele basha dushdum ki, siz ceferi mehzebindesiz.Chun ki, haqq mehzeb heqiqetende odur.

CEFERILIK (Yegane HAQQ FIRQENIN qollari olan) 5 haqq mezhebin BIRISIDIR! Amma indiki Xomeyninin redaktesi olan CEFERILIK yox!

Link to comment
Share on other sites

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,muselman qardash.Arxayin ola bilersen,ona cur^etim chatmaz.

959075[/snapback]

Bismillahir-rahmanir-rahim!

Ezizim, sen ozun de bilirsen ki muasir dovrde İslam cox mezheblere bölünüb ve meniqle baxsaq hansisa mezhebi esas kimi seçmelisen. Bir de gizletmeyin ne menasi var ki seni burda asan yox kesen yox. Sohbetdi de eliyirikş

O cüret meselesi mene bi az aydin olmadı.

Assalamu aleykum ve rehmetullahu ve berakatuh! :ayayay:

Müaviye zülm ütdi dünyadan nesli kesildi,

Ali hagg oldu dünyada ebedi adı galdı.

Link to comment
Share on other sites

Adim kimi eminem: O VAHABILIK DEYIL, amma hech SHIELIK DE DEYIL! (Estegfirulleh ya Rebbim, zenn etdim, amma arxasinda elmim durur ve sunneti saniyyeye, Qurana esasim var, SEHVIMI BAGISHLA)

Bismillahir-rahmanir-rahim!

Ne yaxshi Nurculugu 6-ci kimi geleme almadin

CEFERILIK (Yegane HAQQ FIRQENIN qollari olan) 5 haqq mezhebin BIRISIDIR! Amma indiki Xomeyninin redaktesi olan CEFERILIK yox!

959522[/snapback]

Sen shieliyi ve ya Ceferiliyi Xomeyniye gore giymetlendirisen?

Assalamu aleykum ve rehmetullahu ve berakatuh! :flower:

P.S. Ne vaxtdan Sihaha daxil olan kitablari gebul etmeye bashlamsan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...