Перейти к содержимому

Помогите Ответом


Recommended Posts

Sensey, chox sagol gardashim cavabiva gore, ancag icaze ver sene bir iki shey deyim...Sen deyirsen ki yaradmag Allahin bir sifetidi, duz deyirsen buna hech bir etirazim yoxdu, ancag ardinca da deyirsen ki Allahin sifeti olduguna gore Allah hemishe nese yaradmalidi. Bes bu o menaya gelmir ki Allah yaradmasa dayana bilmir??? Bu da o demakdi ki Allahin neyese ehtiyaci var (Hasha!!!)...Sene ele gelmirmi?

Seni men basha dushmedim "Hasha" nedir?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 55
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Xanadu, саол брат, прочел и должен сказать хоть как успокоился...

Бог - абсолютный альтруист. Человеку такое сложно понять, если вообще понять. Спорная конечно теория, но по крайней мере, она не противоречит религие.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Deyirem yeni ki Allahin hech neye ehtiyaci yoxdu. Ve eger Allah neyise yaradmadan dura bilmirse (Allah meni bagishdasin) bu, onun hansisa ehtiyacinadan ireli geldiyi menasina gelir...

Tristan men sene bir misal getirim, amma bilmirem yerine dushurmu bu misal. Sen yemek yiyirsen ve sonra da deyana bilirsen. Allahda yaradir isteyende dayanir. Onu men, sen ve hech kim derk ede bilmez, chunki insan ancag maddi olan bir sheyi derk ede biler.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Tristan gor mehsum imamimiz Hz. Eli Allah baresinde ne deyir:

O'nu gozler achiq-ashkar gore bilmez; feqet konuller iman gerchekliyi ile gorer. O, her sheye yaxindir, feqet onlarla bitishik deyil. Her sheyden ayridir, feqet onlara zidd deyil. Danishandir, feqet dushunerek , dille , dodaqla deyil. Iradeedicidir, qesdle, ezmle deyil. Eshya duzeldendir, yaradandir, aletle deyil. Letifdir, gizlinde vesf edile bilmez. Boyukdur, irilikle deyil. Gorendir, duygu ile vesfine imkan yox. Aciyandir, konul yumshaqligi ile te'rifine imkan yox. Uzler O'nun ululugu qarshisinda eyilmishdir, alchalmishdir; konuller O'nun qorxusuyla dolmushdur, titreyer

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sensey, chox sagol gardashim cavabiva gore, ancag icaze ver sene bir iki shey deyim...Sen deyirsen ki yaradmag Allahin bir sifetidi, duz deyirsen buna hech bir etirazim yoxdu, ancag ardinca da deyirsen ki Allahin sifeti olduguna gore Allah hemishe nese yaradmalidi. Bes bu o menaya gelmir ki Allah yaradmasa dayana bilmir??? Bu da o demakdi ki Allahin neyese ehtiyaci var (Hasha!!!)...Sene ele gelmirmi?

Qardashim, mashaallah, sen dogurdan da guzel suallar verirsen.

Qardashim, sen Allaha tekce Xaliq isminin prizmasindan baxma. Allah (hasha) Guneshdir, O-nun isimleri ise bu Guneshin shualaridir. Sen merkezden, yeni Allahdan baxsan, onda butun ismlerin her birinin mexluqata acilan bir qapi oldugunu gorersen. Yeni her bir isim bir qapidir ki, Allah bu qapilar (pencereler) vasitesile oz mexluqati ile munasibet qurur ve qapilar vasitesile ozunu tanidir.

Beli, Allah daima ve her an yaratmaqdadir, lakin bu o demek deyil ki, Allah yaratmasa dayana bilmez. Sadece, Allah yaratmasa da dayanir, yaratsa da. Bax kim deye biler ki, Allah her sheyi yaratmamishdan qabaq ne qeder yaratmadan dayanmishdir? Bunu hech kim olche bilmez. Chunki, zamanin ozunu Allah yaradib. Senin verdiyin sual zamana baglidir. Yeni, yaradilishdan qabaq. Sen qabaq ve sonra kelimelerini ishletmekle Allahi zaman cercivesine salmish olursan. Yaradilish zaman cercivesindedir, Allah ise bu cercivenin xaricinde.

Allah yaratmasa dayana biler, lakin O-nun yaratmasi O-nun nedense asili olduguna delalet etmez. Biz Allahi yaratdigina gore taniyiriq. Yaratmasaydi, biz bilmezdik, chunki yox bir shey vari bile bilmez.

Indi ise qardashim sene bir soz deyecem, ola bilsin meni buna gore kufrde de ittiham etsinler. Allahin O-na guvenen, O-na siginan, O-nu seven, O-nunla hemsohbet ola bilen bir varliga ehtiyaci var. Lakin bu ehtiyac insan ehtiyacina benzemez. Bu ehtiyac ne menevi ve ne de ki, maddidir. Bu hetiyac, yene deyirem bir ressamin peyzaj cekmek hevesine benzeyir. O bu peyzaji chekmek uchun zovqune uygun menzere, reng ve ketan axtarir. Bu sheyleri axtarmasi o demek deyil ki, o shekil chekmese yashaya bilmez, dura bilmez. O yashayar, amma qelbinde olan yaratmaq, chekmek arzusunu heyata kechire bilmez. Ressamin ayri-ayriliqda ne menzereye, ne renglere ve ne de ki ketana (kagiza) ehtiyaci var. Ketan uzerinde cekilecek shekilin bunlara ehtiyaci var, hele bir ustelik de ressamin qabiliyyetine. Bu dord shey - ressamin qabiliyyeti, menzere (yaxud tesevvur), reng ve ketan olmasa, shekil hasil olmaz. Shekilin ise yaranmasi ise ressama oz zovqunu diriltmek, canlandirmaq, onu yashatmaq isteyinden gelir.

Ele de Allahu-teala, yaratmasa da var, yaratsa da. Sadece yaratmasi, O-nun zovqunde olanlari heyata kecirmek isteyinden gelir.

Bilmirem, fikrimi chatdira bildim, ya yox?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sen her sheyi chox gozel basha saldin ve dediyin hech bir sheye etirazim yoxdu. Lakin gardash, bir mesele garanlig galdi. Ve bu mesele de aglima gic-gic suallar getirir. Allah dunyani yaratdi, buna inanan her kes inanir ve inanmag mecburiyetindedi. Ancag buna sebe olan bir sey var, buna yuz faiz sebeb olan bir sey var. Ve eger bu beledise Allahin bu sebebe uyarag bu cur hereket etmesi gozlemlenir. Allah istese yaradmaya da bilerdi, bu tamamile onun iradesine bagli bir seydi. Mene herden ele gelir ki Allah tek olmag istemeyib, duzdu biz ve dunya yaradilmadan once neler var idi bunu bilmek imkanina sahib deyilik. Ancag her halda bu meseleye aydinlig getirmir. Allah neye gore insani yaradmag istesin? Ozunu ona gostermek ve ozunu insanlara bir yaradici olarag tegdim elemek uchunmu? Axi neye gore??? Biz anadan olmadan ve dunyaya gonderilmeden gabag biz hech ne idik, bizim varligimiza delil olabilecek hech ne yox idi. Men bu tema hagginda bir az evvel de yazdim, indi de tekrar elemeyimde her halda bir problem yoxdu. Znacit tak, insan dunyaya gelmeden bir "YOXLUG" idi ve biz bunu basha dushmuruk, en azindan men basha dushmurem. Insanin hech neden xeberi olmadigi halda neye gore dunyaya gelir ve belke de cehenneme gedir? Allah deyir ki bezi insanlar ebediyen cehennemde galacaglar. Axi neye gore bu insanlar cehenneme getmelidirler? Axi onlar hech yaradilmaya da bilerdiler. Allah bir insani cehenneme gondermek uchun niye yaratsin axi? Bilirem mehz ona gore yaradmir, ancag o insanlar o veya bu shekilde cehenneme gedir axi...Halbuki bir "yoxlug" icherisinde "heyatlarina" davam ede de bilerdiler...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sen her sheyi chox gozel basha saldin ve dediyin hech bir sheye etirazim yoxdu. Lakin gardash, bir mesele garanlig galdi. Ve bu mesele de aglima gic-gic suallar getirir. Allah dunyani yaratdi, buna inanan her kes inanir ve inanmag mecburiyetindedi. Ancag buna sebe olan bir sey var, buna yuz faiz sebeb olan bir sey var. Ve eger bu beledise Allahin bu sebebe uyarag bu cur hereket etmesi gozlemlenir. Allah istese yaradmaya da bilerdi, bu tamamile onun iradesine bagli bir seydi. Mene herden ele gelir ki Allah tek olmag istemeyib, duzdu biz ve dunya yaradilmadan once neler var idi bunu bilmek imkanina sahib deyilik. Ancag her halda bu meseleye aydinlig getirmir. Allah neye gore insani yaradmag istesin? Ozunu ona gostermek ve ozunu insanlara bir yaradici olarag tegdim elemek uchunmu? Axi neye gore??? Biz anadan olmadan ve dunyaya gonderilmeden gabag biz hech ne idik, bizim varligimiza delil olabilecek hech ne yox idi. Men bu tema hagginda bir az evvel de yazdim, indi de tekrar elemeyimde her halda bir problem yoxdu. Znacit tak, insan dunyaya gelmeden bir "YOXLUG" idi ve biz bunu basha dushmuruk, en azindan men basha dushmurem. Insanin hech neden xeberi olmadigi halda neye gore dunyaya gelir ve belke de cehenneme gedir? Allah deyir ki bezi insanlar ebediyen cehennemde galacaglar. Axi neye gore bu insanlar cehenneme getmelidirler? Axi onlar hech yaradilmaya da bilerdiler. Allah bir insani cehenneme gondermek uchun niye yaratsin axi? Bilirem mehz ona gore yaradmir, ancag o insanlar o veya bu shekilde cehenneme gedir axi...Halbuki bir "yoxlug" icherisinde "heyatlarina" davam ede de bilerdiler...

Qardashim, Allahin insani yaratmaq istemesine sebeb, hemsohbet istemesinden ireli gelir. Hech bir mexluq insan kimi dushunceli ve iradeye malik deyil, hetta cinlerin de mueyyen qabiliyyetlerinin olmasina regmen, onlara da insanlara verilen qabiliyyet verilmeyib. Allahu-teala insani ozu ile hemsohbet olacaq, daha dogrusu inkishef ederek Allahla sirdash olacaq bir qabiliyyetde xalq edib ve insani butun mexluqlardan ustun tutub. Bir cox hedisler var ki, menasi bele bir neticeye getirir. Allah insanlara xitaben buyurur: ey insan, men her sheyi seninchun yaratdim, seni ise ozumchun yaratmisham.

Ve tesaduf deyil ki, Allah mehz insanlarin ichinden oz hebibini, dostlarini sechmishdir. Insan Allah uchun en gozel varliqdir, en kamil mexluqudur. Butun yaradilishin meqsedi ve qayesi de mehz bu insani ele bir hedde, ele bir seviyyeye chatdirmaqdir ki, o, Allahla uzbeuz oturub achiq ve temiz sohbet ede bilsin, sanki iki dostun bir-birile olan shirin sohbeti kimi.

Insanin bu seviyyeye yetishmesi uchun ise onun mueyyen merhelelerden kechmesi, mueyyen imtahanlara dushmesini teleb edir. Inkishaf zidd hadiselerin chekishmesinden, dartishmasindan yaranan bir qabiliyyetdir. Mehz bu qabiliyyetin elde olunmasi uchun Allah insani xeyir ve sherrin mubarizesi olan bu aleme salib. Ne bu alem, ne cennet ve cehennem Allahin qayesi, meqsedi deyil. Allah insani bunlarin hech biri uchun yaratmayib, bunlar sadece vasitelerdir, vesilelerdir ki, insani kamilleshdirib, onu Allaha yaxinlashdirsin ve onu ilahi sohbete mezher etsin.

O ki, qaldi bezilerinin cehenneme gedeceyine, bu artiq ne Allahliqdir, ne de ki bizdik. Bu onlarin oz sechimidir. Deyeceksen ki, bes axi yaziqdirlar, yaxshi olardi ki, voobshe yaradilmayaydilar. Yox ele deyil qardashim. Her bir kesin oz secimi var. Biri Allahla, haqla dostlugu sechir, digeri sheytanla. Mehz sheytani sechenler cehennemi sechmish olurlar ve insanin Allah yolunu getmesinde bir serr rolunu oynamish olurlar. Sheytan heyvan ve olulere musallat olmur, chunki onlarda artiq bu dunyanin inkishafi merhelesi bitib. Sheytan insanlara musallat olur ve verdiyi vesveselerle onlari ya oz terefine chekir, ya da onlarin daha diqqetli ve tedbirli olmasina, opitniy olmasina sebeb olur. Yeni onun da bu umumi tekamul prosesinde oz yeri var. Tekamul peygembersiz, imamsiz, evliyasiz olmadigi kimi, sheytansiz, kafirsiz ve munafiqsiz de ola bilmez. Butun bunlar son neticede insanin kamilleshmesine sebeb olur. Xeyir ve sherin mubarizesi, xeyir ehlinin cennete, sherr ehlinin ise cehenneme getmesine sebeb olur, lakin bu Allahin gudduyu meqsed deyil. Allahin meqsedi bu iki quvvenin mengenesinde, mubarizesinde leyaqetle chixmish insandir. Bele insan uchun cennet chox kichik ve qiymetsiz bir sheydir. Bele insan hetta ibadetinin cennet sevdasi ile olmasini bele shirk sayir. Onun qayesi Allaha yetishmek, O-nun istediyi leyaqeti qazanmaqdir.

Cennet ve cehennem ise hemin insanin yolunda xidmetci olmush mexluqlarin yeridir, yeni bizlerin.

Bax bizim hamimiz bir insanin muxtelif formalariyiq. Bir insanin muxtelif heyatlariyiq. Bizler onun kletkalari, huceyreleriyik. Onun bedeninin muxtelif hisseleri var. Bu hisselerden biri de ed kisesidir. Ed kisesi zeherle doludur. Bu zeher olmasa orqanizm fealiyyet gostere bilmez. Ed kisesinin de oz kletkalari, oz ehli var. Bizler bu dunyaya gelmish 1-ci insandan tutmush, sonuncuya qeder, her birimiz onun zerrelerini teshkil edirik ve xeyir ve sherrin de heqiqi mubarizesi onun batininde, daxilinde bash verir. Butun bunlar bizim uchun qlobal, boyuk hadiselerdir, onun uchun ise tesevvurden bashqa bir shey deyil. O, insan, yeni Adem butun bu dunyani, onun mubarize ve hadiselerini oz daxilinde tesevvur edir. Bu onun uchun tesevvurdur, lakin tesevvurde ishtirak edenler uchun heyat. Mesele, sen bir shey tesevvur edirsen, o shey senin uchun tesevvurden bashqa bir shey olmadigi halda, hemin tesevvurun ozu uchun bir heyatdir. Sen o sheyi tesevvur etdikce, hemin shey yashayir, sen onu unudan kimi, tesevvurunden silen kimi, onun heyati sona chatir.

Ele de Adem. O da butun bu mubarize ve muharibeleri, xeyir ve sherri tesevvur edir. Onunchun bunlar tesevvurden bashqa bir shey deyil, lakin "tesevvurler", yeni bizler uchun boyuk hadiselerdir. Bax bizim chekishmeyimiz, bogushmagimiz, hemin insanin nezerinde ozunuderk ve tekamul prosesinden bashqa bir shey deyil. Bizlere ise chox agir gelir. Bu "tesevvurlerin" Ademin Allaha hemsohbet olmasindaki xidmetine gore, Allah hemin tesevvurleri ebedi bir alemde var edecek, yeni onlara heqiqi suret verecek. Bizler indi yox kimi bir sheyik, axiretde var olacagiq. Heqiqi varligimiz orda tezahur edecek, burdaki xidmetimiz muqabilinde. Deyersen, axi bizim ne teqsirimiz, bizleri Adem tesevvur edir. Yox Adem bizleri deyil, hadiseleri ve o hadiselerde ishtirak edecek "eser qehramanlarini" tesevvur edir, lakin o obrazlari, onlarin rolunu sechmek ise bizde qalir. Hadise onsuz da bash verir, lakin her bir insanin bu hadiseye munasibeti onun oz iradesi iledir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Nagilbaz, gardashim menim, sene her postumda sual vererek beynivi xarab etmek istemirem, ona gore hachan ki menim suallarimdan bezsen mene denen men bir de sual vermiyim...

Allah insani ozune hemsohbet etmek uchun yaradib ve bunu da ozu uchun edib. Burasi aydindi, bes neye gore Allah insani bir defelik olmasi gereken kimi yaradmayib, yeni neye gore onu bezi proseslerden kechirdir? Olmaz idi beyem eger Allah insani tekamulden kechmish olarag yaratsaydi? Olmaz idi ki Allah ozune lazim olan insanlari yaratsaydi ve bashgalarina toxunmasaydi?

Bir de ki cennet ve yaxud cehenneme getmek Allahin elinde deyil, yeni ki Allah bizim gerarlarimiza hech vaxt garismir sadece olarag bizi yonlendire biler ve Allahin insan heyatinda toxunmadigi yegane shey ise insanin oz iradesidi, insan duzgun gerar verse duzgun yolda olacag, shayet sehv bir yola sapsa onda sechimi pis neticelere getirer. Bu beledi ve bununla hech kesin spor edeceyini dusunmurem. Lakin burda da yene bir sual yaranir. Allah her kesin sechimini ozune buraxib, amma her bir insani da eyni sertler altinda dunyaya yollamayib. Bezisi kasib, bezisi ise varli ailede anadan olub. Bezilerinin anasi heyat gadini, bezilerinin anasi ise namazli destemazli gadindi. Bezisinin atasi alkogolik, bezininkisi ise din adamidi. Bes dunyaya gelen bu ushag hansi ailede anadan olacagina gerar verma gabiliyetinde deyil, anadan olur i gorur ki anasi bele atasi bele, ve ister istemez onlardan chox gorub goturur. Yaxshi ailenin ushagi chox vaxt yaxshi, pis aileninkisi ise tersi olur. Eger bu beledise, eger anadan olanda uje evvelceden programlanmish bir sekilde dunyaya gelirikse neye gore bizim irademizi istifade ederek nese yaxshi seyler elemeyimiz gozdenir bizden? Birisinin atasi her gun anasini doyurse, anasi da pis islerle mesguldusa, ushag bundan bilavasite tesirlenir ve bu ushagdan yaxshi emeller gozdemek de bosh sohbet olardi, yoxsa ele deyil? Insanin psixologiyasini teyin eden en boyuk sey ailedi daha sonra da muhitdi. Deyek ki bu ushag bu cur aileden sonra bir de chox pis bir muhite dushdu.O cur bir muhite ki orda butun ushalar sigaret cekir, icki icir bir de bazdig eliyir. Ister istemez bu ushag da onlarla birlikde hereket edecek. Bes yaxshi ailede anadan olmus bir ushagdan bunun ne fergi var, o birisinin bunda ne ustunluyu var? Men de o cur bir ailede dunyaya gelseydim (Allah gorusun) men de belke bu gun kafir idi (Allah meni bagishdasin)... Xahish edirem mene bu tema hagginda melumat veresen bratim...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Nagilbaz, gardashim menim, sene her postumda sual vererek beynivi xarab etmek istemirem, ona gore hachan ki menim suallarimdan bezsen mene denen men bir de sual vermiyim...

Allah insani ozune hemsohbet etmek uchun yaradib ve bunu da ozu uchun edib. Burasi aydindi, bes neye gore Allah insani bir defelik olmasi gereken kimi yaradmayib, yeni neye gore onu bezi proseslerden kechirdir? Olmaz idi beyem eger Allah insani tekamulden kechmish olarag yaratsaydi? Olmaz idi ki Allah ozune lazim olan insanlari yaratsaydi ve bashgalarina toxunmasaydi?

Bir de ki cennet ve yaxud cehenneme getmek Allahin elinde deyil, yeni ki Allah bizim gerarlarimiza hech vaxt garismir sadece olarag bizi yonlendire biler ve Allahin insan heyatinda toxunmadigi yegane shey ise insanin oz iradesidi, insan duzgun gerar verse duzgun yolda olacag, shayet sehv bir yola sapsa onda sechimi pis neticelere getirer. Bu beledi ve bununla hech kesin spor edeceyini dusunmurem. Lakin burda da yene bir sual yaranir. Allah her kesin sechimini ozune buraxib, amma her bir insani da eyni sertler altinda dunyaya yollamayib. Bezisi kasib, bezisi ise varli ailede anadan olub. Bezilerinin anasi heyat gadini, bezilerinin anasi ise namazli destemazli gadindi. Bezisinin atasi alkogolik, bezininkisi ise din adamidi. Bes dunyaya gelen bu ushag hansi ailede anadan olacagina gerar verma gabiliyetinde deyil, anadan olur i gorur ki anasi bele atasi bele, ve ister istemez onlardan chox gorub goturur. Yaxshi ailenin ushagi chox vaxt yaxshi, pis aileninkisi ise tersi olur. Eger bu beledise, eger anadan olanda uje evvelceden programlanmish bir sekilde dunyaya gelirikse neye gore bizim irademizi istifade ederek nese yaxshi seyler elemeyimiz gozdenir bizden? Birisinin atasi her gun anasini doyurse, anasi da pis islerle mesguldusa, ushag bundan bilavasite tesirlenir ve bu ushagdan yaxshi emeller gozdemek de bosh sohbet olardi, yoxsa ele deyil? Insanin psixologiyasini teyin eden en boyuk sey ailedi daha sonra da muhitdi. Deyek ki bu ushag bu cur aileden sonra bir de chox pis bir muhite dushdu.O cur bir muhite ki orda butun ushalar sigaret cekir, icki icir bir de bazdig eliyir. Ister istemez bu ushag da onlarla birlikde hereket edecek. Bes yaxshi ailede anadan olmus bir ushagdan bunun ne fergi var, o birisinin bunda ne ustunluyu var? Men de o cur bir ailede dunyaya gelseydim (Allah gorusun) men de belke bu gun kafir idi (Allah meni bagishdasin)... Xahish edirem mene bu tema hagginda melumat veresen bratim...

Estegfrullah, muselman muselmandan bezmez. Qardashim, yazirsan ki, olmazdi ki, Allah insani tekamulden kechirmeden, kamil shekilde yaratmish oleydi. Yeqin ki, olmazdi ki, Allah bunu bele meslehet bilib de. O, daha yaxshi bilir, insana daha chox ne gerekdir.

Bax, qardashim, diqqet ele. Qur`an-i Kerimde Allahu-teala buyurur: biz Ademe isimleri oyretdik. Bax, tesevvur et ki, sen divar, yaxud agac, dag, deniz sozlerini bilirsen, lakin divarin, agacin, dagin, denizin ne oldugunu bilmirsen, onlari hech vaxt gormemisen. Tesevvur et ki, telebe institutu bitirir, lakin praktika kechmeyib, tecrubesi yoxdur, yeqin ki, bele bir telebenin elmi ona hech bir fayda vermeyecek. Telebenin mueyyen sheyler barede melumati olsa da, o hemin sheyleri derk etmediyinden kamil sayila bilmez. Kamillik ise uch merheleni teleb edir- ilmelyeqin, aynelyeqin, haqqalyeqin. Ilmelyaqin kamilliyin bir merhelesidir ki, insan bilik elde etmesi iledir. Aynelyeqin, kamilliyin ikinci merhelesidir ki, insan aldigi biliklerin tetbiqini bacarir, onlari tecrubede gorur, onlara neposredstvenni toxunur ve bunun asina chevrilir. Kamilliyin uchuncu merhelesi, haqqalyeqindir ki, bu da artiq insanin mueyyen elm sahesinde soz sahibi olmasi demekdir. Bu insan hemin elmi hem nezeri cehetden bilir, derk edir, hem onun qanunauygunluqlarini gorur, hem de bu elmin artiq ozune chevrilmish olur. Bu elmin (yaxud her hansi meselenin hellinde) artiq hech bir hissesi ondan gizli qalmir. Buna haqqalyaqin, yani haqqi ile yeqine yetishme deyirler.

Eger senin dediyin kimi olsaydi, onda insanin yetisheceyi en uca meqam ilmelyaqin meqami olardi. Elm ise Allahin insan ucun teyin etdiyi kamillik merhelesinin en birincisi ve naqisidir. Allah insani haqqa qovushmaq uchunyaradib. Yalniz haqqa qovushan insan ilahi hikmeti anlar, Allah ile hemsohbet ola biler.

Qardashim deyirsen ki, Allah insanlara sechim azadligi verib, lakin her bir insani eyni shertler altinda yaratmayib. Beli, eledi. Lakin bu o demek deyil ki, hami eyni shertler altinda Mehkeme gununde cavab verecek. Yeqin ki, mueyyen sherler altinda dunyaya gelenler, mueyyen shertler altinda da cavab verecek. Herenin oz yaradilishi, ozunemexsus muhit ve ailesi, millet ve dini olmasina uygun olaraq, herenin oz mehkemesi, oz sledstviyasi olacaq. Audindindir ki, muselman olkesinde dunyaya gelib, gunahlar edenlerle, geyri-muselman olkesinde dunyaya gelib gunahlar edenlere eyni sual verilmeyecek. Eger muselmandan, ne uchun namaz qilmirdin, yaxud dane uchun vaxti-vaxtinda qilmirdin- suali verilecekse, aydindir ki, bu sual qeyri-muslime verilmeyecek. Ona bashqa suallar verilecek.

Temiz bir ailede dunyaya gelen adamdan sorgu daha chox olacaq, neinki, pozgun ailelerde olanlardan. Temiz ailede dunyaya gelenler Allah qarshisinda tekce oz emellerine gore mes`ul deyiller, onlar hem de hemin "pis" ailelerde dunyaya gelenlerin emellerine gore mes`uldurlar. Eger heqiqeten de temiz ailede dunyaya gelenler, oz aile temizliyine sadiq qalsalar, "pis" ailelerde dunyaya gelenlere yuxaridan baxmaz, onlara nevazish ve shefqetle yanasharlar ki, bu da hemin insanlarin valideynlerinden gormediyi sevgi ve qaygini onlara gosterer ve onlari islah yoluna chekmish olar. Ele bilme ki, "pis' ailelerde dogulanlar hamisi cehennemlikdir ve ele de bilme ki, "yaxshi" ailelerde dogulanlarin da hamisi cennetlikdir. Bunu yalniz Allah bilir. Ele sheyler var ki, muhutun gunahindandir ve bu sheylere gore adaletli Allah insana ceza vermez. Ele sheyler var ki, insanin oz gunahindan. Bax bu sheylere gore Allahin acigi tutur.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sensey, chox sagol gardashim cavabiva gore, ancag icaze ver sene bir iki shey deyim...Sen deyirsen ki yaradmag Allahin bir sifetidi, duz deyirsen buna hech bir etirazim yoxdu, ancag ardinca da deyirsen ki Allahin sifeti olduguna gore Allah hemishe nese yaradmalidi. Bes bu o menaya gelmir ki Allah yaradmasa dayana bilmir??? Bu da o demakdi ki Allahin neyese ehtiyaci var (Hasha!!!)...Sene ele gelmirmi?

dexalet etdiyime gore uzr isteyirem. amma nezere alin ki, bu sifetleri zati sifetler qebul etsek hech bir eybi olmaz.

Изменено пользователем muzekkir
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

dexalet etdiyime gore uzr isteyirem. amma nezere alin ki, bu sifetleri zati sifetler qebul etsek hech bir eybi olmaz.

Xoshdu gardashim, xosh gelmisen. Dediklerivi basha dushmedim, daha aydin bir shekilde deme imkanin var?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Xoshdu gardashim, xosh gelmisen. Dediklerivi basha dushmedim, daha aydin bir shekilde deme imkanin var?

salam.yeni ki,Allahin zati ondan ayri deyil. biz ki, deyirik Allahin 1001 ya 101 adi var bunlar hamisi ele Allahin ozudur. sadece her defe bir cur yanashiriq. eger deyirikse Allah rezzaqdir, bu defe ona ruzi veren kimi baxiriq. o demek deyil ki, bir Allah var birde rezzaq. Allah ele hemin rezzaqdir. eger deyirikse Allah gerek bendeye ruzi versin buna sebeb onun zatidir. Allahin zatina ise ehtiyac demek duz deyil. :gizildish:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qardash senin verdiyin sualin cavablarini iki qisme ayirmaq olar:ulemanin ve felsefechilerin cavabi.ashaqidaki kitablarda senin sualinin cavabi var. kitablari t. bilmesen pdf eliyib gondererem.

Ebu Mansur el-Maturidi kitabut-tevhid s96-100

Bekir Topaloglu "Kelam Ilmi"s 265-269

esselemu aleykum !

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...