Jump to content
  Love reading great articles? Visit Elix.com today!

Haqq Nedir?


haqq ashiqi
 Share

Recommended Posts

  • Replies 379
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Butun Huseyn ashiqlerine Allahin selami olsun.

Mohterem Qafar,eger men sene "ehli sunne"nin shielere reddiyye kitablarindan 12 Imamin kimlerin olmasi baresinde delil getirsem,hansiki,o kitablari axtarib tapmaq senin uchun chetin olmayacaq,chunki hemin kitablar satishda ve "Genclik yardim fondu"kitabxanasinda mevcuddur,demeyeceksen ki,Seid Nursinin risalesinde bele shey yoxdu ve yaxud inanmiram...? Bu sozu demeyinden narahatam.Amma ilk novbede sene erz edim ki,Seid Nursi ele bir soz demeyib ki,ondan oncekiler onu qachirsin,dememiish olsun.Ve "Risaleyi Nur" bir meslekdir,mezheb deyil.(bunu ozun bilirsen) Eger Seid Nursini Sahib ez-zaman saymirsansa,nezerine chatdirim ki,bu barede istinad etdiyim ahli-sunna alimleri derece e'tibariyla Seid Nursiden daha ustundurler.Eger onlarin bu baredeki delillerini (hansi ki,hedise,ayete dayanirlar) Risalede olmadiqina gore qe'bul etmeyeceksense,avtomatik olaraq bu hereketinle onlari tekzib etmish olursan,aleyhine chixmish olursan ve yaxud bele chixacaq ki,ahli sunna alimlerinin fikir ve eqide ittifaqi yoxdur,ve ya Seid Nursi Imamet baresinde ozunden onceki alimleri qe'bul etmemish,bu barede dine yenilikler getirmishdir.Ustadlarin ferqli fikri,ferqli bir yoldur,hele deyilmi?

Xahish edirem,bu suallarima cavab ver.Sonra men o delilleri daxil edim.Inshaallah.

Ardi var...

Assalamu aleykum verahmatullah.

Edited by zulfuqar
Link to comment
Share on other sites

Senin meger oz fikrin ve elmin yoxdur?

Harun Yahya qeder yox! Insanin fikri elme dayanmadiqza ZENN-dir! Oysa 99% sehvdir!

Yoxsa, sen haqq imamlarini taniyib qebul etmek istemirsen?

Haqq olduqlarini subut ede bilersen?

Ali (ra), Hasan (ra), Huseyn (ra) ve Mehdi Muhammedden (ra) bashqalari haqda hedis, aye gelibmi?

Link to comment
Share on other sites

axi bu on iki imam kimlerdir 

YAZDIM AXI!

1003619[/snapback]

hansi yazdiqivi deyirsen ?

bunu?

İşte Ehl-i Sünnetin esas olarak Oniki İmam hakkındaki görüşü bu merkezdedir.Oniki İmam şu zatlardır: Hz. Ali, Hz. Hasan, Hz. Hüseyin, Ali bin Hüseyin, Muhammed Bâkır, Câfer-i Sâdık, Musâ Kâzım, Ali Rıza, Muhammed Takî, Ali Nakî, Hasan Askerî ve Muhammed Mehdî (Allah hepsinden razı olsun.)[/color][/b]

ya bunu?

12 imam haqda Harun Yahyanin fikrince ilk 4 imam:

1--->Imam Hz. Abdullah Sadiq (ra)

2--->Imam Hz. Umar Faruk (ra)

3--->Imam Hz. Usman Zinnureyn (ra)

4--->Imam Hz. Ali Esedullah (ra)

Daha sonrakilar:

Imam Hz. Mehdi Muhammed (ra) ve ondan sonra Islam dovletine rehberlik edecek olan 3 IMAM (onun selefleri)! Qalan 4 IMAM haqda melumat yoxdur! Bu ada layiq olan sechilmishler bunlardir! Imam Xelif olmalidir! Yeni! Muselman dovletine (kutlesine) Rehberlik etmelidir! Onlari sayi choooxdur! Mes Hz. Sadiq (ra), Hz. Hesen (ra), Hz. Huseyn ve s de imam sayiliq! Amma ustun olan 12-si bunlardir ki, onlar DOGRUDAN DA XELIFELIK, REHBERLIK ETMISH VE EDECEK OLAN YIKSEK MEQAMLILARDIR! Onlar hamisi Qureyshdendir

belke de bunu?

Imam REHBER menasini danshiyir, artiq hech ne!

Ilk imam Quran, sonra Muhammed (sas) Abu Bekr (ra) Umar (ra) Usman (ra) Ali (ra) Hasan (ra) Sadiq (ra);Hanefi, Shefii, Malik, Hanbal (ra); ve digerleri ardicilliqla.....sonuncusu Mehti (ra) olmaq sherti ile! Bu menim subyektif fikrimdir!

Link to comment
Share on other sites

Butun Huseyn ashiqlerine Allahin selami olsun.

Huseyn kimdi? :blink:

Mohterem Qafar,eger men sene "ehli sunne"nin shielere reddiyye kitablarindan 12 Imamin kimlerin olmasi baresinde delil getirsem,hansiki,o kitablari axtarib tapmaq senin uchun chetin olmayacaq,chunki hemin  kitablar satishda ve "Genclik yardim fondu"kitabxanasinda mevcuddur,demeyeceksen ki,Seid Nursinin risalesinde bele shey yoxdu ve yaxud inanmiram...?

Delillerin HEDIS ve ya AYE ile quvvetlenirse baxariq!

Amma ilk novbede sene erz edim ki,Seid Nursi ele bir soz demeyib ki,ondan oncekiler onu qachirsin,dememiish olsun.Ve "Risaleyi Nur" bir meslekdir,mezheb deyil.(bunu ozun bilirsen) Eger Seid Nursini Sahib ez-zaman saymirsansa,nezerine chatdirim ki,bu barede istinad etdiyim ahli-sunna alimleri derece e'tibariyla Seid Nursiden daha ustundurler.

Bunu yalniz Allah biler! Said Nursi onlardan ashagi olsa bele onun elmi var ve indiki zaman uchun onun mesleyi meni qane edir, cchunki komputer esrinde yashayib develer haqda oxumaq meni tam qane etmir! Bir chooox suallara elmi ve Islami cavabi men onda tapdim! Said Nursini evliya hesab edirem! Her zamanda, her devletde 100 ilden bir dini yenilemek uchun gelecek olanlardan biri odur! Dalinca Mehdi Muhammedi (ra) ve bashqalarini gozleyek!

Eger onlarin bu baredeki delillerini (hansi ki,hedise,ayete dayanirlar) Risalede olmadiqina gore qe'bul etmeyeceksense,avtomatik olaraq bu hereketinle onlari tekzib etmish olursan,aleyhine chixmish olursan ve yaxud bele chixacaq ki,ahli sunna alimlerinin fikir ve eqide ittifaqi yoxdur,ve ya Seid Nursi Imamet baresinde  ozunden onceki alimleri qe'bul etmemish,bu barede dine yenilikler getirmishdir.Ustadlarin ferqli fikri,ferqli bir yoldur,hele deyilmi?

Men kiminse fikrini qebul etmiremse bu o fikrin dogru olmadigina ve ya onu dogru saymadigima gore deyil, sadece ondan daha esasli delille diger fikrim var! Vessalam! Mes: Harun Yahyanin MADDENIN SIRRI eserine inanmiram! Amma o elmin YALAN oldugunu deye bilmerem! Her sheyin en dogrusunu Allah biler!

Xahish edirem,bu suallarima cavab ver.Sonra men o delilleri daxil edim.Inshaallah.

gafar_nur@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Senin meger oz fikrin ve elmin yoxdur?

Harun Yahya qeder yox! Insanin fikri elme dayanmadiqza ZENN-dir! Oysa 99% sehvdir!

Yoxsa, sen haqq imamlarini taniyib qebul etmek istemirsen?

Haqq olduqlarini subut ede bilersen?

Ali (ra), Hasan (ra), Huseyn (ra) ve Mehdi Muhammedden (ra) bashqalari haqda hedis, aye gelibmi?

1004190[/snapback]

Gor ne qeder avamsan! Aye de gelib, hedis de . Amma indi yaza bilmeyeceyem.

Hech olmazsa, xelife sechilende Seqifede Ebu Bekrin dediklerine diqqet yetir!

Link to comment
Share on other sites

Bunu yalniz Allah biler! Said Nursi onlardan ashagi olsa bele onun elmi var ve indiki zaman uchun onun mesleyi meni qane edir, cchunki komputer esrinde yashayib develer haqda oxumaq meni tam qane etmir! Bir chooox suallara elmi ve Islami cavabi men onda tapdim! Said Nursini evliya hesab edirem! Her zamanda, her devletde 100 ilden bir dini yenilemek uchun gelecek olanlardan biri odur! Dalinca Mehdi Muhammedi (ra) ve bashqalarini gozleyek!

gafar_nur@yahoo.com

1004234[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,deyerli mo'min qardashlarim.

Mohterem Qafar,evvela,diqqetine gore teshekurler.Amma gorurem ki,sen hech oz mezhebinin alimleri ve hetta onlarin eserleri haqda bele me'lumatin yoxdur ve elbetde eger olsaydi oralarda hech de develere rast gelmezdin.Rast gelseydin bele ondaki nishaneni gore bilmeyecekdin,chunki hech senin develer barede muemmali ayetlerin enmeyinden xeberin yoxdur axi,(onlardan yalniz birini nezerde tuturam)ki hech olmasa devedeki hikmeti axtarsan.Ele hemin develerdeki Allah nishanelerini,sirrlerini achmaqla Alimler elmde dereceler feth edib,senin xeberin yoxdu.Hardan olsun?! Erzurumlu Ismayil Haqqinin "Me'rifetname"sini,Mektubati Imam Rebbanini,Imam Qezalinin "Kainatin nizami"ni,Behaiddin Naqshibendinin "Qelblerin achari"(miftahul-kul'ub) ve s.kimi eserleri oxusaydin emin edirem ki,onlarin kompyteri senden,menden yaxshi bildiklerine shahid olardin.Eger senin onlar haqinda tanishliqin olsaydi,shahid olardin ki,senin Ustadinin Ustadidir onlar.Mohterem Qafar,belli meseledir ki,Allah qatinda ustun olan kesin elmi de ustundur.

Birdeki ay Qafar,bizim uchun bir din olaraq Islami beyenib sechmish Allah onu tamamlamishdir bele,bu ayeti kerimedir.Inanmirsansa get Xocandan sorush.Allah terefinden tamamlanmish bir din uchun yenilik lazim deyil,chunki dine yenilik getirmek bid'et getirmek demekdir.Ozumden demirem haa..,Erebceden "bid'et" etmek "elave etmek" demekdir.Indi yenede deyeceksen ki,Ustadin 100 ilden bir gelen alimler kimi,dine elave (bid'et) getirib? Dine yenilik getirmezler ay Qafar,"uslub"deyisherler.

Birdeki,deyesen be"zi Imamlarin haqq olub olmamasi baresinde delil subut isteyirsen.No'lar,onlarin haq olmasini sene subut elemek uchun ele haqqdan delil isbat getirerem inshaallah,sen de oxuyub feyz alarsan.Nece dedim?

Ardi var...Bir az gozle.

Assalamu aleykum verahmatullah.

Link to comment
Share on other sites

Mohterem Qafar,evvela,diqqetine gore teshekurler.Amma gorurem ki,sen hech oz mezhebinin alimleri ve hetta onlarin eserleri haqda bele me'lumatin yoxdur

Bunu dogru buyurdun! Men bu haqda pek fazla biliklere malik deyilem!

Eger senin onlar haqinda tanishliqin olsaydi,shahid olardin ki,senin Ustadinin Ustadidir onlar.

Menim ustadim bunlari inkar etmir! Her bir alim ozunden evvel gelen alimlerin elmlerine yiyelenir ve bundan behrelenir! Zira evveli Resulullaha (sas) chixir!

Said Nursi oz elminin menbeyini, oz ustadi kimi Imami Alini ve Imami Huseyni bildirmishdir!

Birdeki ay Qafar,bizim uchun bir din olaraq Islami beyenib sechmish Allah onu tamamlamishdir bele,bu ayeti kerimedir.Inanmirsansa get Xocandan sorush.Allah terefinden tamamlanmish bir din uchun yenilik lazim deyil,chunki dine yenilik getirmek bid'et getirmek demekdir.Ozumden demirem haa..,Erebceden "bid'et" etmek "elave etmek" demekdir.Indi yenede deyeceksen ki,Ustadin 100 ilden bir gelen alimler kimi,dine elave (bid'et) getirib? Dine yenilik getirmezler ay Qafar,"uslub"deyisherler.

Ichi Said Nursi qarishiq hech bir Islam alimi (Xomeyni xaric, eger alimdirse) dine yenilik getirmediler! Men ola biler sozleri secherken diqqetsiz oldum! Estegfirulleh!

Birdeki,deyesen be"zi Imamlarin haqq olub olmamasi baresinde delil subut isteyirsen.No'lar,onlarin haq olmasini sene subut elemek uchun ele haqqdan delil isbat getirerem inshaallah,sen de oxuyub feyz alarsan.Nece dedim?

SEBR ALLAHIN ISMIDIR!

Edited by _-_DINDAR_-_
Link to comment
Share on other sites

12 imam yegane imamlar deyil! 10 sehabe cennetle mujdelendi, amma onlar yegane sehabeler deyildiler! Anladin?

Aydinlashdir, yazdiqlarim hansi tam menim fikrimdir!

1004212[/snapback]

cennetle on sehabenin mujdelenmesi sonradan duzeldilmish hedisdir ve mutevatir deyil tarixlrle de uyqun gelmir cunki o sehabeler bu iftixari hec vaxt ozleri ucun demeyibler ki biz cennetle mujdelenmishik bir halda ki her bir balaca ishi ki iftixar saya bilerdiler deyibler

xelifeye qarshi cixanlarida cennete getm,eyine kim inanar

ancaq peyqember ozunden sonra camahata yol gosterirdiki yollarini azmasinlar

buyururdu

1-ehtiyatli olun

73 den biri beshishte 72 si cehenneme gedecek

2-bezi sehabelerimi koserin yaninda goreceyem cehenneme gedecekler

3- ahli beytimin gemisine minmeyenler helak olacaq

cemel suffeyn nehravan hansi ehli beytin gemisine minmishdir?

elbetde sunnuler hetta piyaniska yezidinde helak olacaqina inanmirlar

4-esas mesele ise peyqemberden sonra dini meseleleri sorushmaqa adam idi ki dine rehberlik etsin

buyurdu on iki imam gelecekdir

gerek o on iki imam dine rehberlik etsin ve duz yolu tanitsin

tarix boyu da haqq axtaranlar onlari taniyibdir

ancaq bezileri haqqi gizletrmek ucun ort basdir edibdir

Link to comment
Share on other sites

cennetle on sehabenin mujdelenmesi sonradan duzeldilmish hedisdir

Insana serf etmeyeni inkar etmek nefsani bir duygu kimi verilib! Shieler ise bu duygularin toplusudurlar!

uyqun gelmir cunki o sehabeler bu iftixari hec vaxt ozleri ucun demeyibler ki biz cennetle mujdelenmishik

Ahli Beytin her dogulan ushagi BIZ CENNETE GEDECEYIK deyibler?

Sehabeler ustun meqama malik muminlerdir, onlar hech vaxt BIZ bELEYIK, BEZ HELEYIK dememishler! Demezler de, axi onlar shie olmayib :159dd:

xelifeye qarshi cixanlarida cennete getmeyine kim inanar

"Padshahlar (Xelifler) yer uzerinde Allahin kolgesidir, onlara usyan Allaha usyan hokmune kecher"

bezi sehabelerimi koserin yaninda goreceyem cehenneme gedecekler

FITNE!

gerek o on iki imam dine rehberlik etsin

Hech vaxt Resulullah (sas) demeyib ki, Cennete gedecek olan her mumini, nesillikce Imam adlandirin! Resulullahin (sas) neslinden olmasi onlarin imam olmasina isharet olamaz!

Link to comment
Share on other sites

Menim ustadim bunlari inkar etmir! Her bir alim ozunden evvel gelen alimlerin elmlerine yiyelenir ve bundan behrelenir! Zira evveli Resulullaha (sas) chixir!

Said Nursi oz elminin menbeyini, oz ustadi kimi Imami Alini ve Imami Huseyni bildirmishdir!

SEBR ALLAHIN ISMIDIR!

1005030[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,deyerli mo'minler.

Chox teesuffler olsun ki,bele oldu.Senin eqaid ve she'ri meselelerde zeif ve me'lumatsiz olmaqin umumen yazdiqlarindan da belli olur.Mene ele gelir ki,sen hech risaleni de az-az oxuyursan,ve yaxud hech oxumursan.Chunki hemin risale hikmet ve anlayish nuru ile zengindir,amma demeye mecburam ki,onun elametlerini men sende gore bilmirem.Qafar muellim,sen niye axi de'vet etmek evezine sertlik ve kobudluq timsalina chevrilmisen? Meger risalenin qayesi cemiyyeti maariflendirmek deyil? Yoxsa men yanilmisham,belke sizin mesleye gore sert ve kobud olmaq cemiyyeti maariflendirmeyin esas usuludur? Meni agah ele gorum,bu ne meseledir.Men seninle seviyyeli mubahise .rmaq isreyirdim,chox teessuf ki,bash tutmadi.

Birde unutma ki,Said Nursi yalniz ebcedde o Mubarekleri ozunun ustadi bilmishdir.

Ahli sunna alimlerinin choxu iddiadadirlar ki,Hz.Ali onlarin ustadidir.Meselen: Abdulqadir Geylani,Ahmed Bedevi,Haci Bayram Veli,Celaleddin Rumi,Yunus Emre ve bir chox bashqalari kimi ekseriyyeti bu iddiadadir.Yaxshi,eger bunlarin hamsinin ustadi Hz.Ali-dirse,neye gore helede aralarinda 12 Imam haqqinda ziddiyyetli ve ixtilafli meseleler movcuddur? Ozude nezerine erz edim ki,bu shubhe doquran meseleler esasen Sehabeler ve Ehli Beyt baresindedir.Eger Imam onlarin Ustadidirsa,meger Ustadlari ozunu onlara tanitmamishdir? Yox eger tanitmishdirsa ve yaxud heqiqeten onlarin Ustadi olmushdursa,neye gore axi bu ziddiyyetli meseleler chixir ortaliqa?! (qeyd: ehli sunna alimleri arasinda eqaid ixtilaflari da mevcudur,en qorxulu ixtilafda ele budur.) Bu alimlerin ekserriyyeti 12 Imami xelife ve Ehli Beyt imamlari kimi qe'bul etmihs,digerleri yalniz tasavvuf imamlari kimi qe'bul etmish,digerleri ise Onlarin bir nechesini chixmaq shertiyle qe'bul etmemishdir.Meselen Seid Nursi kimi.Birdeki unutma! Hansisa bir meseleni qe'bul etmemek yalniz 4 sebebe dayanir.Bashqa sebeb ola bilmez,varsa subut gozleyirem.O 4 sebeb bunlardir; bu mesele ya inkar olunur,ya testiq olunur,yada bu meseleye shubhe ile yanashilir,ya da yaxin ve yaxud uzaq meselesi ferqi olur.Dini meselelerde shubhe ile yanashilmayan fikirler qe'bul edilir.Senin veyaxud usatdinin ozunden oncekilerinin fikirlerine bigane yanashmasinin sebebi bunlardan bashqasi ola bilmez.(eger gelecekde olacaqsansa) Dorduncu sebeb de ola bilmez.Ehli sunna aleminde soz birliyiyle bildirilmishdir ki,Imam Rebbaniden sonra en feziletli shexs Sahib ez-Zamandir.Senin ustadin ise Imam Rebbani ile bir neche mesele baresinde ittifaqi yoxdur.(xocalarindan sorusha bilersen) Imamlarin 12 olub-olmamasi baresinde olan ictihad ise caiz sayilmir.

"Haqqa chardiranmi (en feziletli olanmi) Rehber olmaqa daha chox haqq sahibidir,yoxsa haqqa chatdirilmadiqca,ozu doqru yola chatmayan?! Nece hokm verirsiniz? (Ayetullah)

Elbette ki,ahli sunnanun oz axariyla getseydin,bu ayete istinaden oz alimlerini,ustadlarini taniyardin

Menim sualima cavab ver; niye ahli sunna alimlerinin bir chox fikirlerinde ittifaq yoxdur?

Ardi var...

Assalamu aleykum verahmatullah.

Link to comment
Share on other sites

Senin eqaid ve she'ri meselelerde zeif ve me'lumatsiz olmaqin umumen yazdiqlarindan da belli olur.Mene ele gelir ki,sen hech risaleni de az-az oxuyursan,ve yaxud hech oxumursan.Chunki hemin risale hikmet ve anlayish nuru ile zengindir,amma demeye mecburam ki,onun elametlerini men sende gore bilmirem.Qafar muellim,sen niye axi de'vet etmek evezine sertlik ve kobudluq timsalina chevrilmisen? Meger risalenin qayesi cemiyyeti maariflendirmek deyil? Yoxsa men yanilmisham,belke sizin mesleye gore sert ve kobud olmaq cemiyyeti maariflendirmeyin esas usuludur? Meni agah ele gorum,bu ne meseledir.Men seninle seviyyeli mubahise .rmaq isreyirdim,chox teessuf ki,bash tutmadi.

Ola biler ki, menim bu haqda elmim azdr! Men axir vaxtlar Risaleleri az-az oxuyuram ki, bu da ders ve imtahanlarla baglidir!Tenqidlerinden netice chixaracagam! Allah razi olsun!

Birde unutma ki,Said Nursi yalniz ebcedde o Mubarekleri ozunun ustadi bilmishdir.

Ahli sunna alimlerinin choxu iddiadadirlar ki,Hz.Ali onlarin ustadidir.Meselen: Abdulqadir Geylani,Ahmed Bedevi,Haci Bayram Veli,Celaleddin Rumi,Yunus Emre ve bir chox bashqalari kimi ekseriyyeti bu iddiadadir.Yaxshi,eger bunlarin hamsinin ustadi Hz.Ali-dirse,neye gore helede aralarinda 12 Imam haqqinda  ziddiyyetli ve ixtilafli meseleler movcuddur?

Chunki Hz. Ali de 12 imam haqda bizimle hemfikirdir! :dancep6:

Ozude nezerine erz edim ki,bu shubhe doquran meseleler esasen Sehabeler ve Ehli Beyt baresindedir.Eger Imam onlarin Ustadidirsa,meger Ustadlari ozunu onlara tanitmamishdir? Yox eger tanitmishdirsa ve yaxud heqiqeten onlarin Ustadi olmushdursa,neye gore axi bu ziddiyyetli meseleler chixir ortaliqa?!

Risalelerde bu meseleler 100%, onun dili ile desek 2*2 kimi aydin achiqlanib!

Bu alimlerin ekserriyyeti 12 Imami xelife ve Ehli Beyt imamlari kimi qe'bul etmihs,digerleri yalniz tasavvuf imamlari kimi qe'bul etmish,digerleri ise Onlarin bir nechesini chixmaq shertiyle qe'bul etmemishdir.

Shie imamlarini qebul etsek bele, imamet ve imamlara ibadetin dinimizde ewle boyuk bir yer almadigi kesin! Sen HUSEYN ASHIQLERINE SALAM vererek daxil olursan buraya! Ahli Sunna ise Allah ve Resulullah (sas) ashiqlerini salamlayir!

Sizin yolunuz Imamet ve Vilayet yoludursa, bizimki Allah ve Resulullah (Sunna) yoludur! Sechim senindir!

Imam Rebbaniden sonra en feziletli shexs Sahib ez-Zamandir.

Bunu iddia eden kimden ve hardan delil getirib? Her 100 ilin bashinda... Kim bilir Sahib (ra) ne zaman gelecek ve kim olacaq ki, onunla Rabbani (ra) arasinda imam olmadigini iddia edir?

Imamlarin 12 olub-olmamasi baresinde olan ictihad ise caiz sayilmir.

Imamlar 12 deyil! Onlar choooxdurlar!

niye ahli sunna alimlerinin bir chox fikirlerinde ittifaq yoxdur?

Chunki onlar muzakire ve arashdirmadan ozunden evvel gelen her fikre sozsuz boyun eyib xurafati qebul etmirler! Atalarinin dinlerini arashdirmadan, onlarda olan deyishdirmeleri anlamadan qebul etmirler! Ozun dedin ki, her 100 ilden bir usul deyishdirilmelidir!

Edited by _-_NUR_-_
Link to comment
Share on other sites

Imamlar 12 deyil! Onlar choooxdurlar!

1-imam sozunun menasini sen deye bilmedin imam camahata da imam deyirler imam cumeye de imam deyirler bu sozlerin hamisinda imam bir menayadirmi?

allah quranda buyurur hezreti ibrahime ki seni imam qerar verdik bu imam ne menayadir bes?

elbetde inanmiram imam sozunun menasini bilmeye savadin catsin

2-ancaq imam lar eger on iki olmayacaqdirsa bes onda peyqember bosh yere imamlardan danishirdi ki on iki imam gelecekdir? olmaya neuzi billah peyqemberin on iki demesi de sehv idi ve cox olacaqdi.

Link to comment
Share on other sites

Chunki Hz. Ali de 12 imam haqda bizimle hemfikirdir!  :coffee:

Shie imamlarini qebul etsek bele, imamet ve imamlara ibadetin dinimizde ewle boyuk bir yer almadigi kesin! Sen HUSEYN ASHIQLERINE SALAM vererek daxil olursan buraya! Ahli Sunna ise Allah ve Resulullah (sas) ashiqlerini salamlayir!

Sizin yolunuz Imamet ve Vilayet yoludursa, bizimki Allah ve Resulullah (Sunna) yoludur! Sechim senindir!

Imamlar 12 deyil! Onlar choooxdurlar!

niye ahli sunna alimlerinin bir chox fikirlerinde ittifaq yoxdur?

Chunki onlar muzakire ve arashdirmadan ozunden evvel gelen her fikre sozsuz boyun eyib xurafati qebul etmirler! Atalarinin dinlerini arashdirmadan, onlarda olan deyishdirmeleri anlamadan qebul etmirler! Ozun dedin ki, her 100 ilden bir usul deyishdirilmelidir!

1006924[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,deyerli Huseyn ashiqleri.

Mesele aydindi.Sen gel ehli sunnenini unvanini yalniz Seid Nursiye baqlama.Qaldi ki,"Imamet" meselesine,bu mesele zemaneye gore usulu deyishen mesele deyil.Ehli Beyt ile Sehabeler arsindaki ixtilafin sebeleri meselesi zemaneye gore deyishen mesele deyil.Ve iddia eleme ki,bu meseleninin esil heqiqetini yalniz Seid Nursi achiqlamishdir.Hech de bele deyil.Seid Nursi bu barede (...istinaden) oz fikirleprini bildirmishdir,nece ki,diger ehli sunna alimleri kimi.Ele buna gorede ittifaq yoxdur.

Birdeki,mohterem Qafar,unutma ki,Huseyn ashiqleri ele Allah (c.c.) ve Rasulullah (s.) ashiqleridir.Allahin sevdiklerini sevmesen,Allahin sevgisini qazanmish olmarsan.Allahin sevgisini qazanmaq Rasulullaha(s.) itaetden kechir.(Ali-Imran 31)Eks teqdirde Allah bendesini sevmez ve soz birliyi ile bildirilmishdir ki,Ahli Beyte mehebbet Rasulullaha itaetdir,demeli Allahla sevishmekdir.Gorunur bu barede elmin yoxdur.Eger bilmek isteyirsense yazdiqlarimi goturub oz xocana gorset,cavabini mene deyersen.Unutma ki,sevmek,itaet etmek demekdir.Imamet ve Vilayet yolu ele Allahin ve Rasulunun yoludur.Imama itaet etmek Nisa suresinde farz buyrulmushdur,Veliye itaet etmek ise Rasululahdan sonra en feziletli olana itaet etmek demekdir,buda bundan onceki yazimda daxil etdiyim ayede farz buyrulmushdur.Bu Islam deyilse bes nedir?!

"Haqqa chardiranmi (en feziletli olanmi) Rehber olmaqa daha chox haqq sahibidir,yoxsa haqqa chatdirilmadiqca,ozu doqru yola chatmayan?! Nece hokm verirsiniz?"

Birde deyirsen ki; "...Chunki onlar muzakire ve arashdirma .rmadan ozunden evvel gelen her fikre sozsuz boyun eyib xurafati qebul etmirler! Atalarinin dinlerini arashdirmadan, onlarda olan deyishdirmeleri anlamadan qebul etmirler! Ozun dedin ki, her 100 ilden bir usul deyishdirilmelidir."Senin sozunden bele chixir ki,once gelen ahli suna alimleri xurafat yaziblar,demeli o dovrun camati Islamin ne olduqunu anlamirlarmish.(ehsen sene,bele sunnu) Sohbet bid'etden gedir,hele deyil? Bir-iki dene herfi sehflerine duzelish versek sozunden bele chixir,yox,eger o sehflere duzelish vermesek,onda senin yazinin hech me'nasi olmur.Haqqinda sehf ediremse bildir ki,bizde bilek.Eger onlarin atalarinin dininde "deyishdirmeler"dediyin bir shey olubsa bu usul deyil,bid'etdir.Usul dediyimiz tamam bashqa sheydir.O da yalniz sherietde ve yaxud zemane camaatinin intelektual seviyyesine esasen tebliq ve vaaz uslubu olar.Meselen: kechen esrin Qur'an tefsiriyle indiki zemanenin tefsiri arsinda mutleq uslub ferqi olmalidir,chunki o devr camaaatinin intelektual seviyesi bu esrin intellektual seviyyesi kimi deyil.Amma bu o demek deyil de ki,onlar bir-birine zidd chixmalidir.

Sohbet ise ne sherietden,ne de intellektual seviyyeden gedir.Sohbet sirf EQAIDDEN gedir.Bu barede ise teessufler ki,sen SIFIRSAN.

Imam Rebbaninin "mektubat"ini oxusan kimin kimden ustun olduqunu bilersen.

ASSALAMU ALEYKUM VERAHMATULLAH.

Link to comment
Share on other sites

Allahin sevgisini qazanmaq Rasulullaha(s.) itaetden kechir.(Ali-Imran 31)

Beli! Resulullaha (sas) , hemde sunnelere uymaqla!

Ahli Beyte mehebbet Rasulullaha itaetdir,demeli Allahla sevishmekdir.

Bu kifayet etmez!

Hemde SEVGI, daha onlari Allahlashdirmaq ve s yox!

Imamet Islamin ayrica bir bolmesi ve buna benzer bir shey de olmaz!

Islamda sevgi var, amma Allah ve Resuluna (sas) sevgi esasdir ve bu imameti de oter! Bir de ki, sehabeler Islam uchun en az Ahli Beyt qeder fedakarliq ediber! Onlari ve ya Resulun (sas) zevcesi Aishani (ra) bohtanlamaq da Allaha itaetmi? Gucunuz ele 9 yashli qiza mi chatdi?

Imamet ve Vilayet yolu ele Allahin ve Rasulunun yoludur.Imama itaet etmek Nisa suresinde farz buyrulmushdur,Veliye itaet etmek ise Rasululahdan sonra en feziletli olana itaet etmek demekdir,buda bundan onceki yazimda daxil etdiyim ayede farz buyrulmushdur.Bu Islam deyilse bes nedir?!

Hansi Imama? Onlarin adlarini HEDIS ve AYELERLE bildir!

demeli o dovrun camati Islamin ne olduqunu anlamirlarmish

Estegfirulleh! Bunu sen dedin!

Anlamamagin bura ne dexli var?

Sadece Imam Alinin (ra) ve digerlerinin kelamlarinda internet, klonlashdirma, Avropaya inteqrasiya, bazar iqtisadiyyati, birja ishi ve s achiqlanmayib!

Link to comment
Share on other sites

Zulfuqar, sen ozun Ahmef Faruki`nin Mektubatini oxudunmu?

eser mohte$emdir, amma seyri-suluk baximindan. Fiqh eseri olaraq yazilmayib. tasavvuf eseri olaraq ba$ eserdir demek mumkundur. ona qalsa o kitabda xelifeler ve onlarin fezileti haqqinda da var, Muaviye ve Eli haqqinda da yazilib amma $exsen men Imam Rabbaniden daha cesaretli bir qiymetlendirme gozlediyim halda bunu gormedim.

birde yuxaridaki yazilarini oxuyanda, fikirle$dim ki sehve yol verirsen. Deqiq ve qeti cavabi olmayan suallar soru$ursan, ve bunlara deqiq cavab axtarirsan. Imamet meselesi bunlardan biridir. Bunu humanitar elmler uzere bir doktor olaraq iddia edirem.

Link to comment
Share on other sites

NUR Peygember qebul eden kesler onun sevimli nevesini onun Ahli beytinin qetle yetirenlerin gunahinin bagishlanmasini ALLAHDAN DILEMEZ.

1014222[/snapback]

NIYE? O insan kimi bagishlana bilmezmi? Yeni Allah resmen onu bagishlamayacagina soz verib?

"Bir gun bir nefer boyuk gunah ishlemish biri haqda ALLAH ONU BAGISHLAMAZ dedi ve Allah cavabinda Resuluna (sas) buyurdu: KIM IDI MENIM QULUM HAQDA, MENIM ADIMDAN DANISHAN? MEN O QULUMU BAGISHLADIM, ADIMDAN DANISHANI ISE GUNAHKARLAR SIRASINA YAZDIM!"

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Bu kifayet etmez!

Hemde SEVGI, daha onlari Allahlashdirmaq ve s yox!

Imamet Islamin ayrica bir bolmesi ve buna benzer bir shey de olmaz!

Islamda sevgi var, amma Allah ve Resuluna (sas) sevgi esasdir ve bu imameti de oter! Bir de ki, sehabeler Islam uchun en az Ahli Beyt qeder fedakarliq ediber! Onlari ve ya Resulun (sas) zevcesi Aishani (ra) bohtanlamaq da Allaha itaetmi? Gucunuz ele 9 yashli qiza mi chatdi?

Estegfirulleh! Bunu sen dedin!

Anlamamagin bura ne dexli var?

Sadece Imam Alinin (ra) ve digerlerinin kelamlarinda internet, klonlashdirma, Avropaya inteqrasiya, bazar iqtisadiyyati, birja ishi ve s achiqlanmayib!

1011843[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,deyerli Ahli-Beyt ashiqleri.

Mohterem qafar,vacib sebeblere gore cavabimi gecikdirdim.Buna gore uzr isteyirem.Birce sheyden bashqa yazdiqlarina cavab yazmayacam,chunki buna hech bir luzum bilmirem.Sebebi de senin "akaid" baresinde bigisiz olmaqindir,bu ise o demekdir ki,intellektual seviyyen chox zeifdir.Amma bu o demek deyilki,men bunlari cavabsiz qoyacam.Allahin inayeti altinda,inshaallah senin bu yazdiqlarini bashqa birisiyle olan mubahisemde cavablandiraram.Sebebi de ye'qin sene aydin oldu.

Cavablandirmaq istediyim yalniz odur ki,sen; "Sadece Imam Alinin (ra) ve digerlerinin kelamlarinda internet, klonlashdirma, Avropaya inteqrasiya, bazar iqtisadiyyati, birja ishi ve s.kimi sheyler achiqlanmayib!"demishdin.Sen ne qeder de yanilirsan.Senin onlarin kelamlarinda bele sheyleri gormemeyin dediyin sozun doqru olmaqina isbat ola bilmez,sadece seviyyeni gorseder.Elmin sheherine qapidan girmirsen axi...

Assalamu aleykum verahmatullah.

Edited by zulfuqar
Link to comment
Share on other sites

Zulfuqar, sen ozun Ahmef Faruki`nin Mektubatini oxudunmu?

eser mohte$emdir, amma seyri-suluk baximindan. Fiqh eseri olaraq yazilmayib. tasavvuf eseri olaraq ba$ eserdir demek mumkundur. ona qalsa o kitabda xelifeler ve onlarin fezileti haqqinda da var, Muaviye ve Eli haqqinda da yazilib amma $exsen men Imam Rabbaniden daha cesaretli bir qiymetlendirme gozlediyim halda bunu gormedim.

birde yuxaridaki yazilarini oxuyanda, fikirle$dim ki sehve yol verirsen. Deqiq ve qeti cavabi olmayan suallar soru$ursan, ve bunlara deqiq cavab axtarirsan. Imamet meselesi bunlardan biridir. Bunu humanitar elmler uzere bir doktor olaraq iddia edirem.

1014577[/snapback]

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Assalamu aleykum,deyerli mo'min qardashlarim.

Ahmef Faruki`nin Mektubati baresinde olan fikrinle tamamiyla raziyam.Heqiqeten de beledir.

Yazdiqlarim baresinde ise senin sehfin var.Chunki verdiyim o suallarin hamsinin cavabini ozum bilirem. (hend olsun Allaha) Men cavab axtarmiram,sadece onun cavablari mene lazim idi.Men deyerdim ki, Imamet meselesi kimi ashkar bir fenn yoxdur.

Bir de ki, sizin doktor olmaqiniz haqqimda yazdiqiniza subut ola bilmez.

Eger bashqa bir iddianiz varsa,iddianizla beraber delilinizi getirin.

Diqqetiniza gore teshekkur edirem.

Assalamu aleykum verahmatullah.

Link to comment
Share on other sites

Zulfuqar qarda$,

men deyirem ki, imamet meselesi $ubhelidir. sende deyirsen ki a$kar bir fenn yoxdur. Ona gore ashkar deyildir ki, ashkar olsaydi onu gizletmek mumkun olmazdi. Halbuki sunni menbelerinde, DOLAYI olaraq sadece 1 hedis buna delalet edir, orda da menden sonra 12 xelife olacaq onlarin hamisi kurey$den olacaq deye bir hedis var.

BU IXTILAFLI MESELEDIR

iddiani isbat ede bilersense eyer, imamet meselesi baximindan, buyur.

Onu hec El-Muraciat kitabinin muellifi isbat ede bilmeyib, senin dediyin kimi, a$kar olaraq.

Sunni menbelerinde ehli beyt baresinde bezi $eyler gizledilse de, gizledilen $eylerin izlerini ba$qa yerlerden tapmaq olur. Men sunni hedis menbelerini pis bilmirem, amma imamet meselesi orada oz isbatini tapmir.

Link to comment
Share on other sites

Zulfuqar qarda$,

men deyirem ki, imamet meselesi $ubhelidir. sende deyirsen ki a$kar bir fenn yoxdur. Ona gore ashkar deyildir ki, ashkar olsaydi onu gizletmek mumkun olmazdi. Halbuki sunni menbelerinde, DOLAYI olaraq sadece 1 hedis buna delalet edir, orda da menden sonra 12 xelife olacaq onlarin hamisi kurey$den olacaq deye bir hedis var.

BU IXTILAFLI MESELEDIR

iddiani isbat ede bilersense eyer, imamet meselesi baximindan, buyur.

Onu hec El-Muraciat kitabinin muellifi isbat ede bilmeyib, senin dediyin kimi, a$kar olaraq.

Sunni menbelerinde ehli beyt baresinde bezi $eyler gizledilse de, gizledilen $eylerin izlerini ba$qa yerlerden tapmaq olur. Men sunni hedis menbelerini pis bilmirem, amma imamet meselesi orada oz isbatini tapmir.

1032788[/snapback]

selam aleykum momin sen deyesen yaxshi oxumamisan AL- MURACIETI cunki orda aciq ashakar isbat edib imameti

Link to comment
Share on other sites

selam aleykum momin sen deyesen yaxshi oxumamisan AL- MURACIETI cunki orda aciq ashakar isbat edib imameti

1035941[/snapback]

Imamet var, amma onlar MEHZ SIZIN IMAMLARDIRMI?

Men indiye kimi 12 imama 4-nu tam eminlikle daxil ederdim!

1.Hz. Sadiq

2.Hz. Faruq

3.Hz. Zinnureyn

4.Hz. Esedullah

Link to comment
Share on other sites

Imamet var, amma onlar MEHZ SIZIN IMAMLARDIRMI?

Men indiye kimi 12 imama 4-nu tam eminlikle daxil ederdim!

1.Hz. Sadiq

2.Hz. Faruq

3.Hz. Zinnureyn

4.Hz. Esedullah

1036784[/snapback]

SELAM ALEYKUM qardashim senin sozunden bele cixir ki peygember(s) ALLAHIN emr etdiyi vezifeni tam yerine yetirmeyib ve imamlari aciq ashkar muselmanlara tanitdirmayib.

Link to comment
Share on other sites

Esselam! TANITDIRIB! Sadece imtahan sirri de olmalidir! "Biz isteseydik ele bir aye gondererdik ki, hami secdeye qapilardi!" Amma gondermeyib! Chunki IMTAHAN SIRRI olmali! Gizlin olmazsa kimi8n KOR oldugu ve kimin gorduyu bilinmez!

Amma o 4 insanin imam olduqlarini gormemek heqiqeten KORLUQDUR!

Link to comment
Share on other sites

Esselam! TANITDIRIB! Sadece imtahan sirri de olmalidir! "Biz isteseydik ele bir aye gondererdik ki, hami secdeye qapilardi!" Amma gondermeyib! Chunki IMTAHAN SIRRI olmali! Gizlin olmazsa kimi8n KOR oldugu ve kimin gorduyu bilinmez!

Amma o 4 insanin imam olduqlarini gormemek heqiqeten KORLUQDUR!

1037745[/snapback]

SELAM ALEYKUM .QARDASHIM sen ya bilmirsen yada bilmek istemirsen xilafet hz ALI (E) bashlayir buna subut qedr xum hedisidir birde eger desen ki bu hadisesidir ki ehli sunne alimleri oz kitablarinda onu qeyd edibler.birde hami bilirki EBU BEKR xilafeti qesb etmishdi buna subut hz ALI(E) 6 ay ona beyyet etmemesidir. eger ebu bekr haqq xelife olsaydi hz ALI (E) ona derhal beyyet ederdi cunki hedis var peygemberden" MEN ELIDENEM ELI MENDENDI","MEN ELMIN SHERI ELI QAPISIDIR" neuzubillah bele cixir ya ELI bile bile ebu bekr heqqdir qebul etmeyib onu 6 ay yada bilmeyib onun haqq olmasini .Her 2 variant sehfdir cunki 1 ci variantda ELI (e) kufr etmish olur 2ci variantda hedis batil .indi mumkunse de eger ebu bekr haqq idise niye hz ALI (E) beyyet etmeyib?esalumu aleykum

Link to comment
Share on other sites

SELAM ALEYKUM .QARDASHIM sen ya bilmirsen yada bilmek istemirsen xilafet hz ALI (E) bashlayir buna  subut qedr xum hedisidir birde eger desen ki bu hadisesidir  ki ehli sunne alimleri oz kitablarinda onu qeyd edibler.birde hami bilirki  EBU BEKR xilafeti qesb etmishdi buna subut hz ALI(E) 6 ay ona beyyet etmemesidir. eger ebu bekr haqq xelife olsaydi hz ALI (E) ona derhal beyyet ederdi cunki hedis var peygemberden" MEN ELIDENEM ELI MENDENDI","MEN ELMIN SHERI ELI QAPISIDIR" neuzubillah bele cixir ya ELI bile bile ebu bekr heqqdir qebul etmeyib onu 6 ay yada bilmeyib onun haqq olmasini .Her 2 variant sehfdir cunki 1 ci variantda ELI (e) kufr etmish olur 2ci variantda hedis batil .indi mumkunse de eger ebu bekr haqq idise niye hz ALI (E) beyyet etmeyib?esalumu aleykum

1038447[/snapback]

Allah hidayet versin!

Link to comment
Share on other sites

SELAM ALEYKUM .QARDASHIM sen ya bilmirsen yada bilmek istemirsen xilafet hz ALI (E) bashlayir buna  subut qedr xum hedisidir birde eger desen ki bu hadisesidir  ki ehli sunne alimleri oz kitablarinda onu qeyd edibler.birde hami bilirki  EBU BEKR xilafeti qesb etmishdi buna subut hz ALI(E) 6 ay ona beyyet etmemesidir. eger ebu bekr haqq xelife olsaydi hz ALI (E) ona derhal beyyet ederdi cunki hedis var peygemberden" MEN ELIDENEM ELI MENDENDI","MEN ELMIN SHERI ELI QAPISIDIR" neuzubillah bele cixir ya ELI bile bile ebu bekr heqqdir qebul etmeyib onu 6 ay yada bilmeyib onun haqq olmasini .Her 2 variant sehfdir cunki 1 ci variantda ELI (e) kufr etmish olur 2ci variantda hedis batil .indi mumkunse de eger ebu bekr haqq idise niye hz ALI (E) beyyet etmeyib?esalumu aleykum

1038447[/snapback]

Ас Салам алейкум

Хадис-"Я город знаний а Али его дверь" приводит Тирмизи (5/201). Тирмизи также называет этот хадис "Гариб" и "Мункар".

Что касается того, что Али присягнул лишь 6 месяцев спустя, это тоже не соответствует истине.

Вот что сказал об этом сам Али ибн Абу Талиб: «Люди спешили к Абу Бакру, и я тоже отправился к нему, принес ему присягу и принял участие во всех событиях до тех пор, пока ложь не исчезла и пока не прославилось имя Аллаха вопреки ненависти неверных. Абу Бакр был праведным правителем, поступал благоразумно и не вдавался в крайности, а я был его верным сподвижником и повиновался ему во всем, в чем он повиновался Аллаху». (См. книгу шиитского богослова ас-Сакафи “аль-Гаррат”, т. 1, стр. 307, глава “Послание Али (алейхи ас-салам!) своим сподвижникам после гибели Мухаммада ибн Абу Бакра”.)

В другом письме, которое Али ибн Абу Талиб (р) отправил жителям Египта, когда назначил на должность египетского наместника Кейса ибн Сада ибн Убаду аль-Ансари, говорится: «Бисмилляхи-р-Рахмани-р-Рахим! От раба Божьего и повелителя правоверных Али всем мусульманам, до которых дойдет это послание… Мухаммад (с) научил людей писанию и мудрости, Сунне и предписаниям. Он воспитал их так, чтобы они последовали прямым путем, и собрал их вместе для того, чтобы они не разделялись, и очистил их для того, чтобы они избавились от пороков. Когда же он завершил свою миссию, Аллах забрал его душу. Мир ему и благословение славного и достохвального Аллаха! А после его смерти мусульмане одного за другим выбрали его халифами двух праведных мужей, которые руководствовались Кораном, поступали правильно и не нарушали сунны Пророка (с). Затем Аллах упокоил их и смилостивился над ними». (См. “аль-Гаррат” ас-Сакафи, т. 1, стр. 210; “Насих ат-Таварих” аль-Мураззаха Такийа, т.3, книга 2, стр. 241; “Маджма аль-Бихар” аль-Маджлиси.)

В книге другого шиитского богослова аш-Шарифа аль-Муртада приводится следующий хадис: «У повелителя правоверных спросили: “Не оставишь ли ты завещания?” Он сказал: “Я оставлю вам только то завещание, которое некогда оставил сам Посланник Аллаха (с). И если Аллах пожелает людям добра, то соберет их вокруг самого лучшего из них, как Он собрал мусульман после смерти Пророка (с) вокруг самого лучшего из них”. (“аш-Шафи”, стр. 171. Такой же хадис передается ат-Туси в книге “Талхис аш-Шафи”, т. 2, стр. 272.)

Это – признание самого Али ибн Абу Талиба, которое приводится в шиитских источниках и из которого явно следует следующее:

1.Али (р) не имел ничего против выборности мусульманского правителя.

2.Али (р) утверждал то, что Абу Бакр был лучшим из мусульман своего времени.

3.Али (р) утверждал, что Абу Бакр и Умар ибн аль-Хаттаб достойно справились с возложенной на них миссией правителя и заслужили Божью милость.

К сожалению, всего этого не говорят шииты. Тут возникает вопрос: “Неужели они не читают своих собственных книг?” Ответ: “Не читают! Они читают только то, что им велят читать их так муджтахиды и аятоллы. А если бы прочитали, то поняли бы, что настоящие последователи Али – это сунниты, которые следуют путем Пророка (с), а следовательно и путем самого Али (р)”.

Мир всем истинным мусульманам.

Edited by Ahmad ibn Abdulhalim
Link to comment
Share on other sites

ay avaralar (bu sozume gore haqqinizi halal ediniz)

bo$ $eylerle me$qul olmayiniz

gedin ibadetle ve zikrullahla me$gul olunuz

ondan sonra merce girin, kim 1 heftede nece rukat namaz qildi, nece sehife quran ve hedis oxudu, nece saat emribilmaruf neyhanil-munker eledi. ne qeder teheccud namazi qildi, nece defe oruc tutdu (bunlari burda yox, Allaha deyiniz)

Link to comment
Share on other sites

Ас Салам алейкум

Хадис-"Я город знаний а Али его дверь" приводит Тирмизи (5/201). Тирмизи также называет этот хадис "Гариб" и "Мункар".

Что касается того, что Али присягнул лишь 6 месяцев спустя, это тоже не соответствует истине.

Вот что сказал об этом сам Али ибн Абу Талиб: «Люди спешили к Абу Бакру, и я тоже отправился к нему, принес ему присягу и принял участие во всех событиях до тех пор, пока ложь не исчезла и пока не прославилось имя Аллаха вопреки ненависти неверных. Абу Бакр был праведным правителем, поступал благоразумно и не вдавался в крайности, а я был его верным сподвижником и повиновался ему во всем, в чем он повиновался Аллаху». (См. книгу шиитского богослова ас-Сакафи “аль-Гаррат”, т. 1, стр. 307, глава “Послание Али (алейхи ас-салам!) своим сподвижникам после гибели Мухаммада ибн Абу Бакра”.)

В другом письме, которое Али ибн Абу Талиб (р) отправил жителям Египта, когда назначил на должность египетского наместника Кейса ибн Сада ибн Убаду аль-Ансари, говорится: «Бисмилляхи-р-Рахмани-р-Рахим! От раба Божьего и повелителя правоверных Али всем мусульманам, до которых дойдет это послание… Мухаммад (с) научил людей писанию и мудрости, Сунне и предписаниям. Он воспитал их так, чтобы они последовали прямым путем, и собрал их вместе для того, чтобы они не разделялись, и очистил их для того, чтобы они избавились от пороков. Когда же он завершил свою миссию, Аллах забрал его душу. Мир ему и благословение славного и достохвального Аллаха! А после его смерти мусульмане одного за другим выбрали его халифами двух праведных мужей, которые руководствовались Кораном, поступали правильно и не нарушали сунны Пророка (с). Затем Аллах упокоил их и смилостивился над ними». (См. “аль-Гаррат” ас-Сакафи, т. 1, стр. 210; “Насих ат-Таварих” аль-Мураззаха Такийа, т.3, книга 2, стр. 241; “Маджма аль-Бихар” аль-Маджлиси.)

В книге другого шиитского богослова аш-Шарифа аль-Муртада приводится следующий хадис: «У повелителя правоверных спросили: “Не оставишь ли ты завещания?” Он сказал: “Я оставлю вам только то завещание, которое некогда оставил сам Посланник Аллаха (с). И если Аллах пожелает людям добра, то соберет их вокруг самого лучшего из них, как Он собрал мусульман после смерти Пророка (с) вокруг самого лучшего из них”. (“аш-Шафи”, стр. 171. Такой же хадис передается ат-Туси в книге “Талхис аш-Шафи”, т. 2, стр. 272.)

selam aleykum qardashim.sene men bir kelem soz men getirdiyim delil ki var hz ALI(e) 6 ay beyyet etmeyib o hedis sehihi muslimdedir. biz ehli shiyelerin nezerince ise her hz ELI(E) yalniz islamin vehdetliyine xatir 6 aydan sonra beyyet etmeyib. qaldi ki shiye kitablarina biz ehli sunne kimi demirik ki bizim ktablarda sehf yoxdur butun kitablarda zeif hadis ola biler yalniz sehfsiz kitab ALLAHIN kitabi qurani kerimdir.indi ise menim sualima cavab ver neye gore hz ELI(e) 6 AY BEYYET ETMEYIB???bu hedis sehihi muslimde bab 15de yazlib

Link to comment
Share on other sites

selam aleykum qardashim.sene men bir kelem soz men getirdiyim delil ki var hz ALI(e) 6 ay beyyet etmeyib o hedis sehihi muslimdedir. biz ehli shiyelerin nezerince ise her hz ELI(E) yalniz islamin vehdetliyine xatir 6 aydan sonra beyyet etmeyib. qaldi ki shiye kitablarina biz ehli sunne kimi demirik ki bizim ktablarda sehf yoxdur butun kitablarda zeif hadis ola biler yalniz sehfsiz kitab ALLAHIN kitabi qurani kerimdir.indi ise menim sualima cavab ver neye gore hz ELI(e) 6 AY BEYYET ETMEYIB???bu hedis sehihi muslimde bab 15de yazlib

1039432[/snapback]

Aleykuma.

Bab 15, "Andlar (Beyatlar)" babidi. Sahih Muslimde bu babda 4035-4118 hedislerdi. Tesufler sen dediyin hadisi tapmadim. Degig menbe getir. InshAllah onda sehbet ederik.

Allah bize rehm etsin!

Edited by Ahmad ibn Abdulhalim
Link to comment
Share on other sites

Hz.Elinin Ebu Bekre ® ancaq Hz.Fatimenin olumunden sonra biet etdiyi faktdir. Bunu Taberi`nin tarix kitablarinda da gormek mumkundur.

Bir de sohbet, delil haqqinda, Muslimden gedirse, bilinmelidir ki, muslimin Sahihi 10 tomdur her tomda da bir dene 15 bab var. Deqiqle$dirmek lazimdir hansi tom.

ayrica cox sahih hadis varki, bunlar Muslimde yoxdur. Bunu Sahihi Muslimin muqeddime bolmesinde de oxumaq mumkundur. Muslimin oz sozune gore, neye gore onlari kitabina qoymayib = ozu o hadisleri qetiyyen sahih sayib, lakin zamanin alimlerin bezileri hadise $ubhe ile yana$diqlari ucun o hedisi almayib.

Edited by agsaqqal
Link to comment
Share on other sites

duzunu desem, muasir gunde, haqqin kimin yaninda ve hansi $ekilde oldugunu mueyyen etmek cox cetindir.

21 esrden geri baxaraq, 7 esrde olub bitenleri ki, onlar deqiq olaraq bize gelib catmayib, mueyyen etmek heqiqeten cox cetindir.

fikirle$in ki hicretin 3 yuzilinde bu meselede alimler ittifaqa gele bilmedikleri halda, indi fikir birliyine gelmek mumkun mudur?

heqiqet budur ki, muselmanlar inki$af etmek istreyirlerse, muxtelif mezheblerin varligini qelb ile qebul edib bir arada ya$amalari lazimdir. Lakin bunu etmek lazimdir - bidet oldugu DEQIQ bilinen $eyleri ortaya qoyub onlardan uzaqla$maq lazimdir. Bidet oldugu $ubheli olan $eyler uzerinde durmaq ise, ancaq $eytanin fitnesine gelmekden ba$qa $ey olmayacaq. Bunlari isteyen elesin, isteyen terk etsin. Mesela, vehabbilerin bidet dedikleri namazda ellerin aciq olmasi meselesineç ozlerinin en cox delil saydiqlari ne Buxari ne de Muslimde bir hedis movcud deyildir.

Umumiyetle, $exsen ozum yeqin derecesinde ancaq o hedislere etibar edirem ki, bunlar qerib ve ehad olmasinlar, muxtelif sahabelerden istinadlarla gelsin. Diyerleri baximindan ise, esla bir mubahiseye giri$merem. Yeni bir gerib hedise dayanaraq, kimise neprav cixardmaqdan heya ederem. Mesela bu hedis - heya imanin bir $obesidir - mutevatir hedisdir, eyni zamanda Quranda Furkan suresi kimi surelerle tesdiqlenir (cahiller onlara soz atanda salam deyib kecerler) kimi.

Salam olsun Allaha qul olmaq isteyenlere

Edited by agsaqqal
Link to comment
Share on other sites

Es-Salamu Aleykum!

Bilirsen qardash, senin sozlerin bir heqiqetdir. Amma bu sozleri biz ozumuze batraq ede bilmerik. Chunki, sen deyirsen ki, butun mezheblerin varligini qebul etmek lazimdir. Gel gor bu mezhebler biri digerinin varligini qebul ede ve hezm ede bilir. Eger 1920-ci ilden sonraki 70 ile nezer yetirsek Azerbaycanda mezheb teessubkeshliyinin oldugunu gore bilmerik. Amma son 10 ilde gor bizim vetenimizde neler bash verir? Ele bil ki, biz XXI esrde deyil, orta esrlerde yashyayiriq. Belke de bu bizim ozumuzden chox xarici quvvelerin te'siridir. Amma bir gunah da bizim ozumuzdedir ki, biz bu quvvelerin fealiyyeti uchun sherait yaratmishiq.

Es-Salamu Aleykum!

Link to comment
Share on other sites

Black knight,

Es-Salamu Aleykum!

Bilirsen qardash, senin sozlerin bir heqiqetdir. Amma bu sozleri biz ozumuze batraq ede bilmerik. Chunki, sen deyirsen ki, butun mezheblerin varligini qebul etmek lazimdir. Gel gor bu mezhebler biri digerinin varligini qebul ede ve hezm ede bilir. Eger 1920-ci ilden sonraki 70 ile nezer yetirsek Azerbaycanda mezheb teessubkeshliyinin oldugunu gore bilmerik.

Bu 70il erizinde Sovet hekimeti olub, ve boz bash mollalar. Hetta bu boz bashlarida sihirdilar, sen isteirsen ki Sovet hekimeti cur-becur terikatlara yol versin? Sez azadligi yoh idi, neinki dini.

Amma son 10 ilde gor bizim vetenimizde neler bash verir? Ele bil ki, biz XXI esrde deyil, orta esrlerde yashyayiriq. Belke de bu bizim ozumuzden chox xarici quvvelerin te'siridir. Amma bir gunah da bizim ozumuzdedir ki, biz bu quvvelerin fealiyyeti uchun sherait yaratmishiq.

Es-Salamu Aleykum!

Hett chekdiyimi izah ede bilersen? Ne gesd edirsen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...