Перейти к содержимому

Namaz Qildiqda Ruku Halinda Zekat Vermek Olmaz.


BALAKISHI

RUKU HALINDA ZEKAT VERMEK OLARMI?  

2 пользователя проголосовало

  1. 1. HUSHU ICINDE NAMAZ QILAN HZ.ALI RA.1 MESCITDE HUSHU ICINDE NAMAZ QILMIRMISH DEMEK OLARMI?

    • 0


Recommended Posts

Bismillah ve Billah

Assalamu aleykum!

Nur qardash necesiniz? Insha`Allah yaxshi olarsiniz..Sizden bir ricam var..Artiq derecede xahish edirem sebr ve temkinle menim yazdiqlarimi diqqetli oxuyun..

Men cavabi verilmish , suallari ikinci defe cavablandirmaq istemirem...

Ama ayenin tercumesi haqqinda:

<< innema (yalniz ve yalniz) veliyyukumullah (sizin veliniz (rehberiniz) Allah)ve resuluhu(ve resulu) vel-lezine (bir de o kesler ki) amenu el-lezine(allaha iman getiribler) yuqimunes-selat (namaza durarlar) ve yutunez-zekat (ve zekat vererler) ve hum rakiun(ruku eden halda)>>

<<Ve hum rakiun>> niye ruku eden halda tercume olunur? Onda burani oxumagin xahish edilir:

Qaldi ki, niye cem halinda ?? Yuxaria baxmanizi artiq derecede xahish edirem...

VASSALAMU ALEYKUM!

Va aleykum Əssəlam... Allah rizasına haqqını halal et, uzun və mənasız yazılardan bezmişəm, amma sizin yazınızda gözəl izah var... allah razı olsun... Bu ayənin Hz. Ali haqda olmasına şübhəm qalmadı demək olar..... Allah hər birinizdən razı olsun.........

Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 55
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

SELAM ALEYKUM . elmaide suresinin 55 ci ayesinde ruku ederler ve zekat vererler. turklerin tercumesinde bele olur G.Y.F dede var teze cap olunan qurani kerim tercumesinde beledir ordada. niye ancaq iran terefden tercume olanlarda ise <<ruku halinda zekat vererler >>kimi tercume olunub bizim azeri shiyelerimizdede bele tercume olunub.

Səhv edirsiz. Mən Sizə #11 postda Təbəri və İbn kasirin təfsirlərini gətirsim, nardarani də #3 postiunda. Bunlar və s. sünni alimləri məhz şiələr kimi tərcümə edib ayənin təfsirini veriblər.

XOMEYNI OZU DEYIB KI BIZDE QURANI KERIM DEYISHDIRILIB.

Bax bu sözünüzü gərək sübut edəsiz!

Dəqiq Xomeyninin (ra) bu haqda sözlərini yazın və mənbəyi də göstərin!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

man da qabul ediram.
Va aleykum Əssəlam... Allah rizasına haqqını halal et, uzun və mənasız yazılardan bezmişəm, amma sizin yazınızda gözəl izah var... allah razı olsun... Bu ayənin Hz. Ali haqda olmasına şübhəm qalmadı demək olar..... Allah hər birinizdən razı olsun.........

Elhemdulillah.Allah Teala butun muselmanlari mehriban elesin

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

CAFERILER MAIDE SURESI 55.AYETI EHLI SUNNETDEN FARKLI OLARAQ BELE ACIKLAYIRLAR .

SIZIN VELINIZ,ALLAH,ONUN PEYGEMBERIVEVE NAMAZ QILAN VE RUKU HALINDA IKEN ZEKAT VEREN KIMSELERDIR.

SIYELERE GORE MESCIDI NEBEVIYE 1 DILENCI GIRMISH VE TALEPDE BULUNMUSHDUR.KIMSE ONA 1 SHEY VERMEYINCE DILENCI ALLAHIM SAHIT OL.MEN PEYGEMBER MESCIDINDE TALEPDE BULUNDUM KIMSE BANA BIR SHEY VERMEDI ONUN BU SOZU UZERINE RUKU HALINDA OLAN HZ.ALI RA. BARMAGINI UZATMISH VE UZUYU ONA VERMISHDIR.SHIYENIN GUVENILIR KITABINDA CEVAHIRDE BU UZUKLE ILGILI OLARAQ BELE BIR REVAYET VARDIR:HZ.SADIKDAN NAKLEDIR KI,HZ ALININ SADAKA VERDIYI UZUYUNUN HALQASININ AGIRLIGI 4 MISQAL GUMUSH,QASHININ OLCUSU ISE 5 MISQAL QIRMIZI YAQUTTU, QIYMETI SHAM ULKESININ 1 ILLIK HARCINA VERGISINE ESHITDI. CEVAHIR S.137 OYSA GEREK SUNNI GEREKSE SHIYE KAYNAKLARINDA HZ. ALININ SONDERECE FAKIR OLDUGU ANLATILIR KI DOGRUSUDA BUDUR.

NECE OLURKI 1 DOYUSHDE HZ. ALI OXUN NIZESI ILE YARALANDIKDA SAHABELER DEYIRLERKI YA ALI CIXARDAKMI NIZENI HZ.ALI DEMISHKI GOZLEYIN MEN NAMAZA BASHLAYIM SONRA SIZ CIXARDARSINIZ DEMISHKI MEN NAMAZDA HUSHU ICINDE OLURAM HEC NE HISS ETMIREM NECE OLUERKI HUSHU ICINDE OLARAQ NAMAZ QILAN HZ.ALI MESCIDDE 1 DILEN CI GELIB NESE ISDEYIR SE HZ.ALI NAMAZ QILARKEN RUKUDA OLDUGU HALDA ONUN SESINI ESHIDIB DILENCIYE UZUK VERMESI ONDA BELE CIXIRKI HZ.ALI HUSHU ICINDE NAMAZ QILMIRMISH?RAFIZILER 1 SHEYI DEDIKDE BASHQASINI FIKIRLESHMIRLER AYRICA UZZUKDEN ZEKAT DUSHMEZ. SHIYE FIKIH USTADLARININ FETVALARINDA UZZUYE ZEKAT DUSHMEYECEYINI GORURUK. MUTAHHARI,IMAMET VE REHBERIYET,S.74,183,195

ELMAIDE SURESI 55 CIAYEDE:SIZIN VELINIZ,ALLAH,ONUN PEYGEMBERI VE NAMAZ QILAN RUKU EDEN ZEKAT VEREN KIMSELERDIR.

Goresen bu "maraqli" fikirler hansi alimin tefsir kitabinda yazilib???

Yoxsa ozunuz bucur dushunursunuz??

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Goresen bu "maraqli" fikirler hansi alimin tefsir kitabinda yazilib???

Yoxsa ozunuz bucur dushunursunuz??

onlari ya qamet emisinden eshidib chox ehtimal.amma uje basha dushub xetasini,prosta tülkü qardashi qeder cesaretli deyilki boynuna alsin.

Amma buna baxmayaraq onun qardashagasi ola tülkü molla qebul eledi ayenin hz ali haqda olmasini!

tülkü ne qeder prikolni ushag olsada bu defe insafli hereket etdi haqq qarshisinda teslim oldu,ismi nurda bu hereketden dolayi alqishlamag lazimdir!

Abu Talib nikli qardashimizada Allah razi olsun deyirik,eziyyet chekdi batili yardi haqqi chixardi!

mence temani baglamag olarartig,bu movzu haqda melumat elde etmek isteyen Abu Talib niki ile yazan qardashin yazilarini oxusa her sheyi anlayar.(tebiki robotbash deyilse)

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Evvela, movzunun adi sehv yazilib,Chunki bu ad Quranin ayeleri ile muxalifdir. Ikincisi, Rafzi sozunden istifade etmekle kimleri nezerde tudugu gosterilmir.

Изменено пользователем Atella
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mence bu movzuda ehlisunne ile shiyeler bir fikre gele bilibler artiq sozler ise yersizdir.

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 8 months later...
Mence bu movzuda ehlisunne ile shiyeler bir fikre gele bilibler artiq sozler ise yersizdir.

her defe siz shielere ilishirsiz da bestirin de siz bir GURANI oxuyun bir baxin orada her shey aydin yazilir IMAM ALİ

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

besdirun deeee !!!

yene qirirsuz biri birinizi ?

elime dushen ilk fursetde bu forumu baglatdiracam.Neuzu billeh sheytanin vesvesesi artar virtual razborkalar reallashar.kim bile biler,sohbetin sonu qanla  qutarar.onsuz da fitneler bash alib gedir.Iraqa fikir verin de."shiye sunni qisa muddet erzinde bir oldular, elan etdiler ki besdi bir birimizi qirdiq.Bunda sonra ABS ordulari atishmalarda boyuk itkiler verdi.sonra nooldu.fitne ve parcalanma.Ve kafirler yene hakimdirler"

ders goturun.sheytani sevindirmiyin !!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 1 month later...

qardaslarim geklin spor etmeyek kim nece deyir elecede ilsun! sizin tefsirden basiniz cixmaz bide deyim her yazilna inanmayin men sadece burda oxuduqlarimi yaziram! size deyiom ki gelin qardas olaq! yahiudilere qarsi isleyek onalari ezmeye calisaq !

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 months later...

As Salamun Aleykum Va Rahmatullahi Va Barakatuhu!

«Həqiqətən, Allah, Onun Peyğəmbəri və iman gətirib namaz qılan və ruku halında zəkat verənlər, sizin ixtiyar sahiblərinizdir. Allahı, Peyğəmbəri (s) və iman gətirən şəxsləri özlərinə vəli seçən şəxslər, şübhəsiz Allahın dəstəsi qalib gələnlərdir.»[1]

Zəməxşəri Kəşşaf təfsirində yazır: Bu ayə Əli (ə) haqqında nazil olmuşdur. Bir gün o həzrət (ə) məsciddə namaz qılıb ruku halında olduğu zaman, bir yoxsul ondan kömək istədi. Əli (ə) öz üzüyünü çıxardıb ona verdi.

Əgər soruşsalar ki, bu ayədə şəxs əvəzliyi cəm formasında işlənib və onda necə olur ki, həzrət Əli (ə) bir nəfər olduğu halda, bu cəm əvəzliyi ona aid olur? Cavabında deməliyik ki, bu ayə Əli (ə) haqqında nazil olmuşdur. Amma, əvəzliyin cəm formasında işlənməsindən məqsəd başqalarını da hər cür şəraitdə zəkat verməyə rəğbətləndirərək, onun kimi savab qazanmağa nail etməkdir. Həmçinin möminlər üçün bir növ əxlaq dərsidir ki, hətta namaz qılınan halda da kasıblara kömək etməyi və yoxsullara əl tutmağı gecikdirməsinlər.[2]

Digər tərəfdən unutmamalıyıq ki, müqəddəs Quran bu kimi misallarla (bir nəfər üçün cəm şəkilçisi işlətməklə) doludur.

Vahidi öz «Əsbabün-nuzul» kitabında bu ayənin nazil olma səbəbini belə izah edir:

Bu ayənin sonuncu hissəsi Əli ibn Əbi Talib (ə) haqqındadır. Çünki, yalnız o həzrət namazın rüku halında öz üzüyünü yoxsula vermişdir.[3]

Bu ayənin həzrət Əli (ə) haqqında nazil olmasını təsdiq edən çoxlu təfsir və hədis kitabları da vardır. Lakin bunların hamısının adını qeyd etmək və yazılarını təqdim etmək, söhbətin uzanmasına səbəb olduğu üçün ixtisar edilir. Ətraflı məlumat əldə etmək istəyənlər Əhli-beyt və Əhli-sünnə məzhəblərinin müxtəlif hədis və təfsir kitablarına müraciət edə bilərlər.

ALLAH razi olsun!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

selam aleykum. sohbet beledirki qurani kerimde olan ayelri duzgun tercume etmek lazimdir herkes oz isdediyi shekilde tercume ede bilmez rafizilerde oz isdediyi shekilde tercume edibler nece olurki doyushde nizeni namaz qildigi halda cixardin deyen hz.ELI deyirki namaz qilanda hushu icinde oluram qiraqda kim ne edirse hecne eshitmirem ALLAHIN qarshisinda hushu icinde olan hz. ELI nece olurki MESCIDDE NAMAZ QILARKEN hushsuz olaraq namaz qilirmish sizce??? rafiziler hz.ELIni sevirik deyirler amma 1 kitapda 1 soz deyirler basqasinda bashqa soz deyirler uzzuk den zekat vermez deyirler amma hz. ELI vermish deyirler hz.ELI imkansiz olub deyirler AMMA UZZUYUN QASHI NEQEDER QIYMETE OLUB DEYIRLER hec ust usde gelmir deyilenler

ADE sen ne tupoysan sene o geder delil getirirler sen ise oz dediyindesen AL-BEGERE suresinde duz yazilib biz onlarin gulaglarini ,ve ureklerine mohurlemishik,ve gozlerine perde asmishig ,ele sen onlardasan,o ki galdi sen inanmisan ki o aya Imam Ali (s) ayiddir sen buna gore giyametde cavab vereceysen ,sizi egideniz nedi men basha dushmurem,beyem sizin imam xenefe deyildi ki bizim ,6 Imamizin Cafar S(ə) telebesi olubçve sonra nankor olduguna gore İmamdan gedib ozu fetva vermeye bashlayib.

Birinci dəfə Sizə xəbərdarlıq edirəm, heç kimi təhqir etməyin. Gələn dərə reytinqinizi qaldıracağam!

Изменено пользователем al-Fath
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 3 weeks later...

bir defe muqam haqqinda anlayishi olmayan birisi xanendeye segah muqamini oxumaq sifarishi verir. terslikden xanende de segah oxuyurmush. xanende ne qeder edir o insana basha sala bilmir ki men hele segah oxuyuram

o deyir ki menim uchun segah oxu sonra melum olur ki bu bedbaxt hech bilmir segah nedir daha pisi de odur ki hech bilmek de istemir. buna deyirler murekkeb cahil.

indi zekat ne olduqunu bilmeyen ve bilmek istemeyen adam haradan bilmelidir ki harada zekat vermek olar ya olmaz.

Islami-deyerler.com saytina daxil olun dini bolumde namaz halinda zekat veren shaxs haqqinda danilmaz tarixi faktlar var

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...
Naqis agliniz anlamadiginiz sheyi butun ummetin alimlerine noqsanmi tutursuz?!

Shie alimleri bu ayenin Hz.Ali baresinde nail olmasinda itifaq etmishler. Ve hemchinin bir chox sunnu alimleri.

Indi ise her ikiniz gedin bu iradi alimlerinize tutun.

Ocumleden:

1. شواهد التنزيل للحسكاني الحنفي 1/161 ح 216 .

2. تاريخ دمشق لابن عساكر الشافعي، ترجمة الإمام علي بن أبي طالب2/409 ح 908

3. تفسير الطبري: 6 .

4. أنساب الأشراف للبلاذري 2/150 ح 151 ، ط بيروت .

5. الصواعق المحرقة لابن حجر .

HAKIM SEHIH SENEDLE NEQL EDIR:

روى الحاكم الحسكاني بسند صحيح عن ابن عباس : ان رسول الله (ص) صلى يوماً بأصحابه صلاة الظهر وانصرف هو وأصحابه فلم يبق في المسجد غير علي قائماً يصلي بين الظهر والعصر , إذ دخل المسجد فقير من فقراء المسلمين , فلم ير في المسجد أحداً خلا علياً , فأقبل نحوه فقال : يا ولي الله بالذي تصلي له أن تتصدق عليّ بما أمكنك ,وله خاتم عقيق يماني أحمر كان يلبسه في الصلاة في يمينه , فمد يده فوضعها على ظهره وأشار إلى السائل بنزعه , فنزعه ودعا له , ومضى , وهبط جبرئيل , فقال النبي (ص) لعلي : فقد باهى الله بك ملائكته اليوم , اقرأ : (( إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ )) شواهد التنزيل للحاكم الحسكاني النيسابوري 1/212 في سبب نزو ل آية (( إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ ... ))

Menasi:

"bir dilençi Mescidun-nebide bütün müselmanlardan yardım istediyi zaman meyus olan dilençi mesciddekilerden birinin işaresi ile namaz qılan İmam Eli (e)-a yaxınlaşır. Hezret ele namazın ruku halında iken ona işare ile barmağındakı üzüyü hediyye edir. Bu hadiseden sonra "Maide" suresinin 55-ci ayesi nazil oldu"

Deyirəm əziyətən kecib. Bir o səhih dediyin sənədi mənə göstərə bilərsən?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 1 month later...

Assalamu aleykum waraxmatulla

Ey Rafiziler siz zekatla sedegeni ayirin sonra danishin!

Ali(r.a) cox kasib olub onun zekat vermeye imkani olmayib

Təhqirə görə 20% reytinq. Yazmaqdan əvvəl qaydaları oxuyun.

Изменено пользователем al-Fath
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Assalamu aleykum waraxmatulla

Ey Rafiziler siz zekatla sedegeni ayirin sonra danishin!

Ali(r.a) cox kasib olub onun zekat vermeye imkani olmayib

Təhqirə görə 20% reytinq. Yazmaqdan əvvəl qaydaları oxuyun.

Mənbələrdə göstərilir ki, Əli(ə) öz əlinin zəhməti ilə sərvət sahibi olmuşdu və bu sərvəti Allaha yolunda sərf edirdi. Həzrətin minə yaxın qul azad etdiyi bildirilir. Həzrətin müharibə qənimətlərindən pay alır, xurma əkirdi. Odur ki, ona zəkatın vacib olması təccüblü deyil. Bundan əlavə zəkat kəlməsinin "müstəhəb sədəqəyə" aid edilməsi ilə Quranda tez-tez rastlaşa bilərik.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Naqis agliniz anlamadiginiz sheyi butun ummetin alimlerine noqsanmi tutursuz?!

Shie alimleri bu ayenin Hz.Ali baresinde nail olmasinda itifaq etmishler. Ve hemchinin bir chox sunnu alimleri.

Indi ise her ikiniz gedin bu iradi alimlerinize tutun.

Ocumleden:

1. شواهد التنزيل للحسكاني الحنفي 1/161 ح 216 .

2. تاريخ دمشق لابن عساكر الشافعي، ترجمة الإمام علي بن أبي طالب2/409 ح 908

3. تفسير الطبري: 6 .

4. أنساب الأشراف للبلاذري 2/150 ح 151 ، ط بيروت .

5. الصواعق المحرقة لابن حجر .

HAKIM SEHIH SENEDLE NEQL EDIR:

روى الحاكم الحسكاني بسند صحيح عن ابن عباس : ان رسول الله (ص) صلى يوماً بأصحابه صلاة الظهر وانصرف هو وأصحابه فلم يبق في المسجد غير علي قائماً يصلي بين الظهر والعصر , إذ دخل المسجد فقير من فقراء المسلمين , فلم ير في المسجد أحداً خلا علياً , فأقبل نحوه فقال : يا ولي الله بالذي تصلي له أن تتصدق عليّ بما أمكنك ,وله خاتم عقيق يماني أحمر كان يلبسه في الصلاة في يمينه , فمد يده فوضعها على ظهره وأشار إلى السائل بنزعه , فنزعه ودعا له , ومضى , وهبط جبرئيل , فقال النبي (ص) لعلي : فقد باهى الله بك ملائكته اليوم , اقرأ : (( إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ )) شواهد التنزيل للحاكم الحسكاني النيسابوري 1/212 في سبب نزو ل آية (( إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ ... ))

Menasi:

"bir dilençi Mescidun-nebide bütün müselmanlardan yardım istediyi zaman meyus olan dilençi mesciddekilerden birinin işaresi ile namaz qılan İmam Eli (e)-a yaxınlaşır. Hezret ele namazın ruku halında iken ona işare ile barmağındakı üzüyü hediyye edir. Bu hadiseden sonra "Maide" suresinin 55-ci ayesi nazil oldu"

Deyirəm əziyətən kecib. Bir o səhih dediyin sənədi mənə göstərə bilərsən?

Tapsam göstərrəm. Sən yəqin Hakimi yenədə ne prav çıxarmaq qərarına düşmüsən. :gizildish:

Əbəs yerə özünü yorma.Təfsirçilərin və hədis alimlərinin əksəriyyəti bu ayənin Əlinin (ə) haqqında nazil olmasını buyurmuşlar.

Siyuti "Durrul-mənsur" təfsirində bu ayənin təfsirində İbn Abbasdan aşağıdakı hadisəni nəql edir: Həzrər Əli (ə) ruku halında idi. Bu vaxt bir dilənçi kömək istədi və Həzrət üzüyünü ona sədəqə verdi. Peyğəmbər (s) dilənçidən soruşdu: Bu üzüyü kim sənə sədəqə verdi? O, Əliyə (ə) işarə edərək dedi: " Bu rukuda olan kişi".

Bu vaxt bu ayə (Maidə-55) nazil oldu.

Məşhur əhli-sünnə təfsirçilərindən olan Carullah Zəməxşəri Kəşşaf təfsirində yazır: Bu ayə Əlinin (ə) haqqında nazil olmuşdur. Əli (ə) ruku halında ikən bir dilənçi kömək istədi və Həzrət üzüyünü ona verdi. (Kəşşaf-təfsiri, c-1. s-649.)

Fəxri-Razi öz təfsirində Abdullah ibn Salamdan nəql edir: bu ayə nazil olanda Rəsulullaha (s) dedim: öz gözümlə gördüm ki, Əli (ə) ruku halında üzüyünü dilənçiyə verdi. Buna görə də biz onun imamətini qəbul edirik.

Təbəri də Camiul-bəyan təfsirində bu ayənin Əli (ə) haqqında nazil olduğu təsdiqləyən çoxlu hədislər nəql etmişdir. (Camiul-bəyan. Təfsiri. c-6. s-186)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...