Перейти к содержимому

Dinimizde Muveqqeti Kebin Yoxdur Yeni Siyge.


BALAKISHI

Recommended Posts

essalamu aleykum

dul qadinla kebin kesdirende onun yaxinlarindan icaze almaq vacibdi?

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!

Bəli.

Allah daha yaxşı bilir!

As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!

Bes onda bu ayeleri nece basha dushek?

Sizlərdən ölənlərin qoyub getdiyi zövcələr dörd ay on gün gözləməlidirlər. Onların gözləmə müddəti­ bitərkən müvafiq qayda üzrə özləri barədə etdikləri işə görə sizə günah sayılmaz.(2-234)

Sizlərdən ölən və zövcələr qoyub gedən kimsələr zövcələrinə bir ilin tamamınadək (evlərindən) çıxarılmamaq şərtilə baxılmasını vəsiyyət etməlidirlər. Əgər onlar ( çıxıb getsələr, müvafiq qayda üzrə özləri barəsində etdiklərinə görə sizə günah gəlməz.(2-240)

Sizin fikrinizce bu ayelerden bele chixmir ki, onlar oz barelerinde ixtiyar sahibidirler?

Zehmet olmasa cavab Qurandan olsun!

Cavab:

Vəli mütləq olmalıdır. Lakin siz həmişə dəlil Qurandan istəyirsiniz, məgər sunnədən dəlil qəbul etmirsiniz? Bu yaxşı əlamət deyil. Quranda vəlinin lazımlığı barədə kifayət qədər dəklil var: “(Ey möminlər!) Aranızda olan subay kişiləri və ərsiz qadınları, əməlisaleh (yaxud evlənməyə qabil) kölə və cariyələrinizi evləndirin. Əgər onlar yoxsuldurlarsa, Allah öz lütfü ilə onları dövlətli edər. Allah (lütfü, mərhəmətilə) genişdir, (hər şeyi) biləndir!” (Nur, 32). Burda evləndirin kəlməsi, yəni vəli durun, bu göstərir ki, bu məsələ vəli ilə olur.

“Allaha şərik qərar verən (Onu inkar edən) qadınlar imana gəlməyincə onlarla evlənməyin! Əlbəttə, Allaha iman gətirmiş bir cariyə, gözəlliyinə heyran olduğunuz bir müşrik bir qadından daha yaxşıdır. Həmçinin müşrik kişilər Allaha iman gətirməyənə qədər mömin qadınları (onlara) arvadlığa verməyin! Əlbəttə, Allaha iman gətirən bir kölə camalına məftun olduğunuz müşrik bir kişidən daha xeyirlidir. Onlar (müşrik qadınlar və kişilər) sizi Cəhənnəmə çağırdıqları halda, Allah sizi Öz izni ilə Cənnətə, məğfirətə (bağışlanmağa) çağırır və yaxşı düşünüb ibrət almaları üçün insanlara hökmlərini aydınlaşdırır” (Bəqərə, 221), “İçinizdən azad mömin qadınlarla evlənməyə maddi imkanı olmayanlar sahib olduğunuz (əllərinizin altında olan) mömin (cavan, iffətli) cariyələrdən (kənizlərdən) alsınlar. Allah sizin imanınızı (əqidənizi) daha yaxşı bilir. Hamınız bir-birinizdənsiniz. (Azad kişi və qul, azad qadın və cariyə-hamısı Adəm nəslindəndir. Onlar hamısı Allah bəndələri olduqları üçün yaradılış etiqad baxımından aralarında vəhdət, birlik mövcuddur. Buna görə də cariyələrə həqarətlə baxmayın). İffətini qoruyub saxlayan, zinakarlıq etməyən və aşnası olmayan cariyələrlə sahiblərindən icazə alıb evlənin və onların mehrlərini qəbul olunmuş qaydada verin! Əgər onlar (ərə getdikdən sonra) zina edərlərsə, cəzaları azad qadınlara verilən əzabın yarısı qədərdir. Bu (kənizlərlə evlənmək), (ehtiras, şəfvət üzündən) zina etməkdən qorxanlarınız üçündür. Əgər səbr edərsinizsə, sizin üçün daha yaxşı olar. Həqiqətən, Allah bağışlayandır, rəhm edəndir!” (Nisa, 25), “Boşanmış qadınların gözləmə müddətləri bitərkən aralarında barışıq və yaxşılıqla yaşamağa razılıq olduğu zaman onların təkrar öz ərlərinə nikah edilməsinə mane olmayın! Bu sizin Allaha və axirət gününə inananlarınıza verilən bir nəsihətdir. Bu (şəri baxımdan) sizin üçün daha təmiz (faydalı) və daha pakdır. Allah (sizin mənfəətinizi) bilir, siz bilməzsiniz!” (Bəqərə, 232).

Allah daha yaxşı bilir!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 328
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

جاء في صحيح الترمذي أن رجلاً من أهل الشام سأل إبن عمر عن متعة النساء فقال هي حلال فقال إن أباك قد نهى عنها فقال ابن عمر : أرأيت إن كان أبى نهى عنها وصنعها رسول الله ( ص ) أنترك السنة ونتبع قول أبي

مسند أحمد 4 : 436

Shamdan olan bir kishi Ibn omerden mut'a barede sorushdu. Cavabinda "halaldir dedi" shamdan olan kishi: "Atan onu haram etmishdir" Ibn Omer dedi: Peyqember etmishdi, indi biz sunneni terk edib atama tabe olaq?

أخرج مسلم في باب نكاح المتعة من صحيحه (2) عن عطاء قال قدم جابر بن عبدالله معتمراً فجئناه في منزله فسأله القوم عن أشياء ثم ذكروا المتعة فقال نعم استمتعنا على عهد رسول الله ( ص ) وأبى بكر وعمر الخ .

Cabir Ibn abdullahdan mut'a barede sorushanda: Beli biz rasulALLAHin dovrunde, abu bekrin dovrunde, omerin dovrunde...........mut'a etmishik.

صحيح مسلم 1 : 535

Helelik bu qeder.

Qran ayesi ile cavab vermeyinizi rica edirem. Muminun 5-6 lazim deyil Bunu artiq eshitmishik. Orda sohbet tamam bashqa sheyden gedir. Hem de o sure Mekkede nazil olub. Nisa ise Medinede.

bashqa bir Quran ayesi rica edirem.

Cavab:

Bu rəvayətlər barədə biz dəfələrlə demişik ki, bəzi səhabələr caiz görürdülər. Sonra onların yadına salanda tövbə etdilər. Siğənin haram olmasını şiələr də deyirlər.

O ki, qaldı Qurandan Mədinə ayəsinə, sənin sözündən belə çıxır ki, deməli, Məkkədə siğə haram idi, sən isə Mədinə ayəsi istəyirsən. Eyib etməz, bu da sənin üçün Mədinə ayəsi: "Evlənməyə qüvvəsi çatmayanlar (maddi imkanı olmayanlar) Allah öz lütfü ilə onlara dövlət verənə qədər iffətlərini qoruyub (özlərini zinadan) saxlasınlar. Kölələrinizdən mükatəbə etmək (əvvəlcədən bağlanılmış yazılı müqaviləyə əsasən müəyyən məbləğ pul qazanıb ağasına vemək şərtilə köləlikdən azad olmaq) istəyənlərlə - əgər onlarda bir xeyir (müqavilədəki şərtlərin yerinə yetirilməsi üçün qüdrət) görürsünüzsə - mükatəbə edin. Onlara Allahın sizə verdiyi maldan verin. (Zəkatdan onlara o qədər verin ki, özlərini satın alıb azad edə bilsinlər). Əgər cariyələriniz ismətlərini qoruyub saxlamaq istəsələr, fani dünya malı əldə etmək xatirinə onları zinaya məcbur etməyin. Kim onları (cariyələri zinakarlığa) məcbur edərsə, (bilsin ki) onların bu məcburiyyətindən sonra, əlbəttə, Allah (zinakarlığa vadar olanları) bağışlayar, rəhm edər. (Zinakarlığa vadar edilən cariyələrin günahı onlar bu işlə öz xoşuna deyil, zor gücünə məşğul olduqları üçün həmin cariyələrin özlərinə deyil, onları pul qazanmaq məqsədilə zinakarlığa sövq edən ağalarının boynuna düşər)” (Nur, 33). Bu da Mədinə ayəsi. Əgər siğə halal olsa idi, elə deyərdi ki, evlənə bilmirsənsə, get siğə et, necə ki, sən yuxarıda tövsiyə edirsən.

Amma Nisa, 24 isə - burda siğədən heç nə yoxdur, əksinə bu ayə dəlildir ki, siğə haramdır. Çünki bu ayədən əvvəlki və sonrakı ayələri oxuduqda haqq insana aydın olur – yəni burda söhbət səhih nikahdan gedir. Məsələn, sonrakı ayəyə baxın. “İçinizdən azad mömin qadınlarla evlənməyə maddi imkanı olmayanlar sahib olduğunuz (əllərinizin altında olan) mömin (cavan, iffətli) cariyələrdən (kənizlərdən) alsınlar. Allah sizin imanınızı (əqidənizi) daha yaxşı bilir. Hamınız bir-birinizdənsiniz. (Azad kişi və qul, azad qadın və cariyə-hamısı Adəm nəslindəndir. Onlar hamısı Allah bəndələri olduqları üçün yaradılış etiqad baxımından aralarında vəhdət, birlik mövcuddur. Buna görə də cariyələrə həqarətlə baxmayın). İffətini qoruyub saxlayan, zinakarlıq etməyən və aşnası olmayan cariyələrlə sahiblərindən icazə alıb evlənin və onların mehrlərini qəbul olunmuş qaydada verin! Əgər onlar (ərə getdikdən sonra) zina edərlərsə, cəzaları azad qadınlara verilən əzabın yarısı qədərdir. Bu (kənizlərlə evlənmək), (ehtiras, şəfvət üzündən) zina etməkdən qorxanlarınız üçündür. Əgər səbr edərsinizsə, sizin üçün daha yaxşı olar. Həqiqətən, Allah bağışlayandır, rəhm edəndir!” Gördüyün kimi, bu ayədə Allah Təala deyir ki, azad qadını ala bilməsən, onda cariyəni al, yəni arvad kimi nikahla al. Əgər siğə olsaydı, deyərdi ki, problem yoxdur, elə siğə eləyin. Deməli, bundan əvvəlki ayədə də söhbət siğədən deyil, nikahdan gedir. Həm də Nisa, 24-ün elə ilk ayəsini diqqətlə oxusan haqq aydın olar. Çünki “muhsanat” kəlməsində məqsəd iffətli, namuslu qadınlardan söhbət gedir. Siğəli qadın iffətli sayılmır. Bunu mən yox, şiələrin öz kitabında imam Museyi Kazım deyir, “Vəsil əs-Şiə”, 28-ci cild, 68-ci səhifə. Deməli, Nisa, 24-də siğədən heç nə yoxdur.

Allah daha yaxşı bilir!

Bu rəvayətlər barədə biz dəfələrlə demişik ki, bəzi səhabələr caiz görürdülər. Sonra onların yadına salanda tövbə etdilər. Siğənin haram olmasını şiələr də deyirlər.

Kim kimin yadina saldi? Omer? bes Abu-Bakr ve diger sehabeler niye yadlarina salmirdilar?

Shiyelerin adindan danishmaqa sene hele hech kim icaze vermeyib. Hardasa gormusense burda yerleshdir bizde gorek. Havadan danishma!

O ki, qaldı Qurandan Mədinə ayəsinə, sənin sözündən belə çıxır ki, deməli, Məkkədə siğə haram idi, sən isə Mədinə ayəsi istəyirsən. Eyib etməz, bu da sənin üçün Mədinə ayəsi: "Evlənməyə qüvvəsi çatmayanlar (maddi imkanı olmayanlar) Allah öz lütfü ilə onlara dövlət verənə qədər iffətlərini qoruyub (özlərini zinadan) saxlasınlar.(Nur, 33). Bu da Mədinə ayəsi. Əgər siğə halal olsa idi, elə deyərdi ki, evlənə bilmirsənsə, get siğə et, necə ki, sən yuxarıda tövsiyə edirsən.

O ki, qalmadi chunki, sen medine ayesi getirmekle ozunuzun meshhur Muminun 5-6 delilinizin sehv elduqunu etiraf edirsen.

Evvelce senin yadina salim ki, mut'a da hemchinin evlenmeyin bir novudur ve sehabeler bunu edibler, evlilik sayiblar sizin kimi fahisheliyin bir novu kimi qebul etmeyibler.

indi ise ayeni evveline nezer salaq:

Əgər onlar kasıbdırlarsa, Allah öz lütfü ilə onları varlı edər. Allah (lütfü ilə) Genişdir, Biləndir! Qoy evlənməyə imkanı olmayanlar, Allah öz lütfü ilə onları varlandırana qədər, ismətlərini qorusunlar.

Gorduyun kimi bu ayede xitab hem kishileredir hem qadinlara. Hemchinin ALLAh sebrli olmaqa, dine muxalif olan sheyi etmemeye chaqirir. Mut'a dine muxalif olmadiqindan ondan burada danishilmir.

İçinizdən azad mömin qadınlarla evlənməyə maddi imkanı olmayanlar sahib olduğunuz (əllərinizin altında olan) mömin (cavan, iffətli) cariyələrdən (kənizlərdən) alsınlar.

elinin altinda olan cariyeni azad edib almaqa imkan olduqu halda mut'aya ne ehtiyyac var? tezeden xerc chekmeye ne ehtiyyac var?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Həm də Nisa, 24-ün elə ilk ayəsini diqqətlə oxusan haqq aydın olar. Çünki “muhsanat” kəlməsində məqsəd iffətli, namuslu qadınlardan söhbət gedir.

Siz deyesen axi ne yazdiqinizin ferqinde deyilsiniz?!

Ayedeki "muhsanat" dedikde erde olan qadinlar nezerde tutulur. Iffetli ve s. qadinlar yox. qardashiniz Elixan Musayev de bunu tesdiqleye biler:

Sahib olduğunuz cariyələr istisna olmaqla ərli qadınları almaq da (sizə haram edildi). Allahın sizə buyurduğu hökmü belədir.

burda iffetli ve s. haradadir?

Siğəli qadın iffətli sayılmır. Bunu mən yox, şiələrin öz kitabında imam Museyi Kazım deyir, “Vəsil əs-Şiə”, 28-ci cild, 68-ci səhifə. Deməli, Nisa, 24-də siğədən heç nə yoxdur.

Allah daha yaxşı bilir!

1 ـ محمد بن يعقوب ، عن أبي علي الأشعري ، عن محمد بن عبد الجبار ، عن صفوان ، عن ابن سنان ـ يعني : عبدالله ـ عن إسماعيل بن جابر ، عن أبي جعفر ( عليه السلام ) (1) قال : قلت : ما المحصن ، رحمك الله ؟ قال : من كان له فرج يغدو عليه ويروح فهو محصن

Bu hedisi nezerde tutursan?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu cavabim daxil olmaqla yazilarimin artiq hech biri ozunu selefi adlandiranlarin forumuna buraxilmir. Sebebi mene aydin deyil.

Извините за офф топ,это хадиси от тех кого шиити считают святая святых по поводу перелюбодеянии(сига)

Имам ‘Али(Р) передал: “Посланник Всевышнего (да благословит его Аллах и приветствует) запретил временный брак(сига)” (св.х. аль-Бухари, Муслима, ат-Тирмизи, Ибн Маджа и др.)См., например: Аль-‘Аскаляни А. Фатх аль-бари би шарх сахих аль-бухари. Т. 9, с. 207, 208, хадисы № 5115 и 5119, а также с. 210; ат-Тирмизи М. Сунан ат-тирмизи [Свод хадисов имама ат-Тирмизи]. Бейрут: Ибн Хазм, 2002, с. 348, хадис № 1123, “хасан, сахих”; Ибн Маджа М. Сунан. С. 212, хадис № 1961, “сахих”.

Мнение сподвижника Пророка Мухаммада (С.А.С)Ибн ‘Аббаса(Р), которое было озвучено им уже после смерти Посланника Господа, о “дозволенности временного брака в случае крайней нужды и отдаленности от дома” имело место быть. Но в последующем, особенно после упрека имама ‘Али(р) в его адрес, Ибн ‘Аббас отказался от своих словСм., например: Аль-‘Аскаляни А. Фатх аль-бари би шарх сахих аль-бухари. Т. 9, с. 209; ат-Тирмизи М. Сунан ат-тирмизи [Свод хадисов имама ат-Тирмизи]. Бейрут: Ибн Хазм, 2002, с. 348; Аль-Хаттаби Х. Ма‘алим ас-сунан. Шарх сунан аби дауд. Т. 2, ч. 3, с. 163; аль-Байхакы. Китаб ас-сунан ас-сагыр. Т. 2, с. 42; Ибн Кайим аль-Джавзия. Задуль-ма‘ад фи хадьи хайр аль-‘ибад. Т. 3, с. 461

Также см.: Ибн Кайим аль-Джавзия. Задуль-ма‘ад фи хадьи хайр аль-‘ибад. Т. 3, с. 460, 461

Имам ‘Али(Р) неоднократно в разных ситуациях говорил об отмененности и явной запретности временных браков. Отдельные высказывания на этот счет см., например: Аль-‘Аскаляни А. Фатх аль-бари би шарх сахих аль-бухари. Т. 9, с. 215.

У Джа‘фара ибн Мухаммада(р)(Джафари Садиг) спросили про временный брак(Сига). Ученый ответил: “Это – натуральное прелюбодеяние.Данные слова цитирует имам аль-Байхакы. См.: Аль-‘Аскаляни А. Фатх аль-бари би шарх сахих аль-бухари. Т. 9, с. 21

Bu da sizin son shansinizdir. Ali a.s. adindan yalanchi hedisler uydurmaq. Senden bir ricam var. Bu hedisin raviler silsilesini ve mumkunse orijinallari burada yerleshdir sene yalan olduqunu subut edib.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Menim yazilarimin o foruma buraxilmamaqindan elacim qalir ancaq burda yazim ve onun ashiqlerinden xahish edim ki, ozleri ondan sual edib cavabi bizlere chatdirsinlar:

Qayidaq mut'a ayesine. Bilirem ki, selefiler bashqalarinin yazdiqlarini oxumurlar ancaq ozleri neyise yazib ve iddia edirler. Amma olsun. Biz yene boynumuza dusheni edek.

فَمَا اسْتَمْتَعْتُم بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً وَلاَ جُنَاحَ عَلَيْكُمْ فِيمَا تَرَاضَيْتُم بِهِ مِن بَعْدِ الْفَرِيضَةِ إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمً

Elixan Musayevin tercumesi:

(Evlendiyiniz)qadınlardan zovq aldığınıza gore onlara, vacib buyurulmuş mehrlerini verin. Bu mehr mueyyen edildikden sonra oz aranızda razılaşdığınız şeye gore size hech bir gunah olmaz. Heqiqeten, Allah Bilendir, Mudrikdir. (Nisa-24)

Z. Bunyadav ve V. Memmedovun tercumesi:

İstifadə (mütə) etdiyiniz qadınların mehrlərini lazımi qaydada verin! Mehr müəyyən edildikdən sonra aranızda razılaşdığınız şeydən ötrü sizə heç bir günah yazılmaz. Həqiqətən, Allah (hər şeyi) biləndir, hikmət sahibidir!(Nisa-24)

Evvelce selefilerin ozlerinin etiraf etdiyine gore islama qeder de ereblerde buna oxshar nigahlar movcud olub. Ve hetta oz forumlarinda bunu istediyim halda menim uchun yazmaqlarina da soz verdiler. Teessuf ki, menim cavablarim ora buraxilmadiqindan raziliq cavabimini da gormediler.

Beli bu cur nigah ereblerde olub. Medinede bu sura nazil olana qeder bele bu movcud olub. Sadece olaraq bu ayede mut'a nikahinda olan qadinlara da daimi nikahda olduqu kimi mehrlerin verilmesi ve s. kimi (idde, mut'adan doqulan ovladin ataya mensub olmasi, irs ve s.) elaveler bildirilib. Odur ki, sheyxinizin iddia etdiyi kimi bu nikahin Mekkede haram olduqu ortaya chixmir.

Ikinci mesele bu ayedeki اسْتَمْتَعْتُم kelimesinin selefilerin de yuxaridaki yazilarinda etiraf etdiyi kimi hedislerde mut'a nikahi kimi tercume olunduqu melumdur. Amma nedense Elixan Musayev ve onun kimiler bu kelimeni "zovq aldığınıza gore" kimi tercume edir ve bu ayenin muveqqeti nikahla hech bir elaqesi olmadiqini subuta yetirmeye chalishirlar nece ki, "sheyxin" yuxaridaki yazilarinda buna shahid ola bilersiniz.

Chunki, bu ayenin mut'a barede olduqunu qebul etdikden sonra onun nesx olunduqunu subuta yetirmek lazimdir ki, yalanchi olmasinlar. Bunu da evvelce ayelerle etmeye chalishirlar ve biabir olurlar. Zina barede gah mekke ayesi, gahdaki medine ayesini delil getirmeye chalishirlar. Bir ayenin uzerinde bele mohkem dayana bilmirler.

Bu alinmadiqda ise chalishirlar hedislerle nesx etsinler. Burda ise daha pisperishanliq nezere charpir. Gah deyirler RasulALLAH zamaninda, gah deyirler Omer ibn Xattab zamaninda, gah deyirler sehabelerin bezileri bilmirdi ancaq Omer ibn Xattab bilib onlarin yadina salibdir (Demeli RasulALLAH, Abu Bakr ve Omerin zamaninin bir hissesinde sehabeler bunu edib ve bixeber olublar. Gulmeli iddiadir) Gah deyirler Xeyber doyushunde, gah Huneyn, gah Evtas ve s. nesx olunub. Hedislerde olan bu qeder ixtilafin ozu hedislerin choxunun uydurma olduquna ve bu hokmun nesx olunmamasina delalet edir.

Bashqa bir mesele bunu "(Evlendiyiniz)qadınlardan zovq aldığınıza gore onlara, vacib buyurulmuş mehrlerini verin." kimi tercume edenlerin nezerine chatdirmaq isteyirem:

Adama sual vererler meger evlendiyimiz qadinlara onlardan yalniz zovq aldiqimiz uchun mehr veririk? Meger islamda evlenmek shehvet uzerinde, lezzet alma uzerinde qurulub? Yoxsa emelli bashli deyerler uzerinde? Demeli biz (alayazu bILLAH) qadinlarimizdan yalniz lezzet aldiqimiz uchun onlara pul veririk? Budurmu sizin evliliye verdiyiniz deyer? Gulmelidir.

Bashqa bir mesele. Tercumeden bele chixir ki, qadinlardan zovq almasaq mehrlerini vermeyek. bes onda bu hokmu neyneyek:

Yaxınlıq etmədiyiniz və mehrini təyin etmədiyiniz qadınları boşamaq sizə günah sayılmaz. Qəbul olunmuş qayda üzrə, varlı öz imkanı daxilində, kasıb da gücü çatdığı qədər, yaxşılıq (ehsan) edənlərə layiq şəkildə onlara bir şey versin!(2-236)

Daimi nikahda kebin oxunduqdan sonra cinsi elaqede olmadan boshandiqda mehrin hamisi (ve ya en azindan yarisi) qadina odenir.

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

siz həmişə dəlil Qurandan istəyirsiniz, məgər sunnədən dəlil qəbul etmirsiniz? Bu yaxşı əlamət deyil.

Göründüyü kimi bunların şeyxi Quran ayələrinə qarşı hədislərlə cavab verir və Qurandan dəlil istəyənə də deyir ki, "Bu yaxşı əlamət deyil." :D

Gör bunlar kimin ardınca gedirlər e!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Cavab:

Birincisi, mən görürəm ki, sən elə səhv tutmağa çalışırsan və öz fikirlərini haqq sayırsan. Mən sənə dedim, sən sual ver. Sən burda sual verməyib, bir üslubda münaqişə edirsən. Heç də qabaqda dediyin üsüldan və ricaldan görünür ki, məlumatlı deyilsən. Çünki üslubundan bu görsənir. Ömərin (r.a.) yada salmağı səndə şübhə oyatmasın, bu təbiidir. O demək deyil ki, əgər Ömər (r.a.) yada salıbsa, nə üçün Abu Bakr (r.a.) yada salmayıb. Sən məsələlərə belə yanaşma. Çünki siğənin haram olması nəinki əhli-sunnə kitablarında, hətta şiə kitablarında da var. Məsələn, Tusnin “İstibsar” kitabı (3/142) və başqaları. Əli ibn abu Talibdən (r.a.) də siğənin haramlılığı barədə rəvayətlər mövcuddur. Mən istəmirəm ki, burda münaqişə edəm. Çünki məcbur olub bir az dərinə gedəcəm və bəzi şeyləri yazmalı olacam. Məsələn, əgər siğənin 8 növlərindən birini burda yazsam, yəni camaat şəklində sənə heç də yaxşı olmayacaq. Yəni elə şeylər var ki, onları burda demək ayıbdır.

Bəli, siğəyə icazə verilmişdi, o da zərurət idi, zərurət aradan getdikdən sonra qiyamətə kimi haram edildi. Çünki bu əməl, xüsusən də indi ancaq çirkinliyə .rır. Necə ki, Abdullah ibn Sənan deyir ki, əbu Abdullahdan siğə barədə soruşdum, dedi ki, nəfsini onunla çirkləndirmə (“Mustədrak əl-Vəsail”, 14/455).

İkincisi, sizin bizim ayə nədir? Muminun bizim ayədir? Yəni nə gəldi danışırsan. Muminun aələri sizin deyil? De ki, siz gətirdiyiniz ayələr. Üsulu biən adam dəqiq danışmalıdır. Mən yenə deyirəm, Muminun göstərir ki, Məkkədə siğə haram idi. Mən də səndən bunu soruşdum. Sən isə nə hə yazdın, nə yox. Yazdın ki, guya bu bizim ayədir və s. Yəni yazılarından görünür ki, sən sadəcə yazırsan. Ona görə də bəzi yazılarını silirəm.

Yəni sən demək istəyirsən ki, siğə eləmək isməti qorumaqdır. Bu isə lap gülməlidir. Əgər elə idisə, onda Allah Təala deyərdi ki, əziyyət çəkməyin, səbr etməyin, elə gedin siğə edin də. Özü də məni bir şey maraqlandırır ki, mən şiə kitablarlında siğənin fəzilətlərinə baxanda o qədər fəzilət gördüm ki, heç nikah üçün belə fəzilətlər yox idi. Mən sənin yadına salıram, hələ get oxu. Burda dərinə getdikcə, heç də sənə yaxşı olmayacaq. Çalış sual ver, yəni sual formasında yaz, münaqişə formasında yox.

Burda söhbət cariyədən gedir, sizlərdə siğə olunan qadın cariyə sayılmır. Tələsmə, get hələ oxu, nə gəldi yazma.

Allah daha yaxşı bilir!

Konulsuz de olsa cavab verirem. Senin teessubden ireli gelen tebiilik hele tebii olmaq deyildir. Bu Peyqembere, Abu Bakra ve sehabelere bohtandir. Bu qeder insan xebersiz idi yalniz Omer neche iller kechenden sonra yadlarina saldi?

O ki, qaldi Tusinin Istibsarina sen deyesen ozunu gormemezliye vurmusan yadaki, oz meshhur selefi metodu olan tehrifden istifade edirsen. Teessuf ki, elimde istibsarin elektron versiyasi yoxdur yoxsa sene senin tehrifchi olduqunu subut ederdim. Chox teessuf.

Mut'a islama qeder de movcud olub sadece olaraq Islam gelenden sonra onun qaydasinda duzelish edildi. Ayenin zahirinden de bu gorunur.

Sen siqe neye deyirsen bilmirem amma mut'adan ne bilirsen yaz. Bir shertle hemisheki kimi yalan ve bohtan olmasin. Yazilarindaki pafosu yiqishdir. Men seninle senin dilinde ve senin forumunun uslubunda danishiram.

Men harda demishem Muminun sizin suredir. Bohtan muselmana yarashan xususiyyet deyil men demishem: "ozunuzun meshhur Muminun 5-6 delilinizin sehv elduqunu etiraf edirsen." Men dememishem bu sure sizindir men demishem bu sizin delilinizdir. Publika qarshisinda sohbeti firlatma.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Cavab:

Həmişəki kimi sən bilmədiyin şeyləri danışırsan. Əvvəldə ricaldan danışırdın, amma növbəti dəfə göstərdin ki, elmdən bixəbərsən. Get ərəb dilinin lüğət kitabına bax və gör Muhsan kəlməsi hansı mənalarda gəlib. Burda tərcüməyə heç ehtiyac yoxdur. Ayədə söhbət azad qadınlardan gedir, yəni ərdə olmayanlardan. Bu kəlmə Quranda dörd mənada gəlib, birincisi, islam, ikincisi, azad, üçüncüsü, namuslu, iffətli, dördüncüsü, ərdə olan və s. Xülasə, siğə haramdır, bunu hətta Əli ibn abu Talib (r.a.) sizin kitablarda deyir.

Amma bu o rəvayət deyil, deyəsən sən istəyirsən ki, biz o rəvayətləri ərəbcə bura qoyaq?

Bil ki, ayədə siğədən söhbət getmir, söhbət səhih nikahdan gedir. Məhz ayədə muhsan kəlməsi siğəni burdan uzaq edir. Çünki siğəli qadın hətta şiyələrdə muhsan sayılmır. Çünki İshaqi ibn Əmmar deyir ki, Museyi Kazımdan soruşur və o deyir ki, siğəli qadın muhsanlardan sayılmır. Get bax, “Vəsil əs-Şiə”, 28-ci cild, 68-ci səhifə. Deməli ayə siğədən deyil, burada söhbət səhih nikahdan gedir.

Sadəcə sən inadkarlıq edirsən.

Allah daha yaxşı bilir!

Bu senin uchun muhsanat kelimesinin tercumesi:

والمحصنات من النساء اللاتي احصنهن التزويج أو الأزواج وقرئ بكسر الصاد لأنهن احصن فروجهن أحصن الرجل إذا تزوج فهو محصن بالكسر على القياس ومحصن بالفتح على غير القياس وحصنت المرأة أي عفت فهي حاصن وحصان بالفتح والمحصن من له فرج ويغدو عليه ويروح

Ayede sohbet evlenmesi bize haram olan qadindan gedir.

Tercumeni men ona gore getirdim ki, qardashin Elixan Musayevin tercumesidir. Mene tercume lazim deyil. bax gor ayede sohbet neden gedir. Yene qardashivin tercumesi:

23.Sizə analarınız, qızlarınız, bacılarınız, bibiləriniz, xalalarınız, qardaş qızları, bacı qızları, sizi əmizdirən süd analarınız, süd bacılarınız, arvadlarınızın anaları, yaxınlıq etdiyiniz qadınlarınızın himayənizdə olan ögey qızları – yox əgər o qadınlarla yaxınlıq etməmişsinizsə, onda bu (ögey qızlarınızla evlənməyiniz) sizə günah deyildir, öz belinizdən gələn oğullarınızın arvadları (ilə evlənmək) və iki bacını birlikdə almaq haram edildi. Olub-keçənlər isə artıq keçmişdir. Həqiqətən, Allah Bağışlayandır, Rəhmlidir.

24.Sahib olduğunuz cariyələr istisna olmaqla ərli qadınları almaq da (sizə haram edildi).

Senin "demeli"lerin ise senin ozun uchundur. Icaze ver tefsir alimleri danishsin!

Bu postumu da silseniz ALLAH cezanizi versin!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Amma bu məsələn isə lap qəribədir, Maidə, 5-i gətirməyin. O ayədə dəvənin haram olması yəhudilərə hətta sizin kitablarda da var, get oxu, əgər mötrəizəni qəbul etmirsənsə. Ümumiyyətlə, mən sənə məsləhət görürəm ki, sualdan əvvəl öz kitablarına bax, sonra yaz.

Allah daha yaxşı bilir!

Eger sen moterizeni qebul edirsense oxu:

İstifadə (mütə) etdiyiniz qadınların mehrlərini lazımi qaydada verin!(Z. Bunyadov ve V. Memmedeliyev)

Yazimi pozsaniz ALLAH cezanizi versin!

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

SELAM ALEYKUM dinimiz ISLAM dininde muveqqeti kebin deyilen bir shey yoxdur daimi kebin var ona gorede bezileri sige adiyla muveqqeti kebin deye elan edirler ki dinimizde var deyirlerki ozde ancaq DUL QALMISHLARLA EVDE QALMISH QIZLARLA ERI OLMUSH QADINLARLA POZGUNCULARLA OLAR. YAXSHI SUAL CIXIRKI SIZIN ANANIZ BACINIZ QIZLARINIZ EVDE QALSA ERI OLMUSH OLSA YENIDEN AILESININ YANINA QAYITSA SIZ RAZI OLARSINIZ MI KI ONLAR SIYGE ETSINLER YENI BASQALARI ILE MUVEQQETI KEBIN KESSINLER.KIM RAZI OLARKI ANASI BACISI GETSIN 1 AYLIQ 1 GUNLUK 1 HEFDELIK 3AYLIK GEBIN KESSIN BASHQASIYLA EYER RAZI OLAN VARSA O SHEXSLER NAMUSSUZLARDIR KI ONLARDA NAMUS QEYRET DEYILEN BIRSHEY OLMUR OZ AILESINI BASHQALARINA SIYGE ETMEYINE RAZI OLARLAR . DINIMIZDE SIYGE DEYILEN BIR SHEY YOXDUR SADECE RAFIZILERDE VAR.

Salam Qardash..Birincisi chox esebi ve qeyretli oqlana oxshayirsan....Bele pis chixmasin,Yaxinlara ere gedmey istese icaze verme yaxshi?(yeginki bilirsen aralarinda ne olacaq)..Oki qaldi senin bu Ana Baci sohbetine...Sen bu sozleri Imamalara,Peyqemberimize(s.e.v.v)verersen...Biz onlardan geyretliyikmi?..Sen axuya bilmirsen camaat neylesin..Nisa Suresi 24 aye..Ach oxu.....Hz Ali(a) Buyurmushdurki eger omar siqeni leqv elemeseydi yer uzunde Cahillerden bashqa zina eden olmazdi......Shehvet ele bir hissdirki,Allah ele bir hiss veribki insanlara adamin aqlini yerinnen chixardir....Kim ki deyireee men cinsi Elaqeye girmirem..Allaha And olsun VAHABILERIN CHOXU GEDIB ORDA BURDA,pivnushkada,Relaksda virdirib gelirler)))...Birde sene deyirem ana baci sohbetini diline getirme..Allahdan qorx....Quran ayesini danmaqin bir yana hele bir camaata Ana-Baci teqqiride eleyirsen....Yene deyirem...Hech kim peyqemberden geyretli deyil....Bele bomba oqlansdan onda voobshe Bacivi ere verme.....Muselmanlarin arasinda  konflikt yaradmaq isteyene Allah Hidaet elesin....

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Men bu forumun qeydiyyatdan kechmish xanim ishtirakchisiyam, amma bu insana qeydiyyatsiz yaziram.

Men bu insanin yazilarina baxiram, bu yazanda hech salam da vermir. Goresen neye gore? Bizi ozune dushmen bilirsa niye buraya yazir? Onu buna ne mecbur edir? Her yazisinda sigeni halal elamak istayir?

Menim ona mentiqli sualim var: Sigeden dogulan ushagin atasi kim sayilir? Hech bunun kimliyini ana deqiq bilmirsa o neca halal ola bilar? Ana 5, 10 ve daha artiq kishi ila yaxinliq edibsa neca bilmalidir ki, o ushaq hansinindir? Halbuki Islam er arvad boshananda ushagin ata ile qalmasini buyurur. Qiyametde insanlar atalarinin adlari ile chagirilanda o ushagin aqibeti neca olacaq? Ana o ushagi saxlamaq uchun ne qeder sige etmalidir ki, ushaq korluq chekmesin?

Cavabinizi (o insanin) sebrle gozleyiram.

Muselmansansa muselmana bed dua etma!

Salamun Aleyki ve rahmatullahi ve berekatuhu. Evvela siz xanimlardan uzr isteyirem. Qardash adlandirdiqiniz shexse salam vermemeyimin bir chox sebebleri var. ( elimde esasli delilim olmasa bu boyuk memuniyyetle ederdim, en azindan ozumun muselman olduqumu bildirmek uchun). Seni ozume baci bilirem dushmen yox. Sen menim ummetimin ve milletimin numayendesisen. Meni burda yazmaqa mecbur eden qardash adlandirdiqiniz insanin bu forumda bir chox hallarda sheriete zidd cavab ve fikirler soylemesi, bilmediyi sheyi bilmirem demeden cavabi firlatmaqi, sehv cavablar vermesi ashilerine shiyeler barede yalanchi melumatlar vermesi ve onun ashiqlerinin bashqa forumlarda bize tutduqu iradi ve s. sebebinedir.

Siqeni men yox ALLAH bize oz kitabinda halal buyurub. RasulALLAH ise qaydalarini bize oyredib. Sonralar bendeler terefinden ALLAHin halali bize haram edilib. Eger menim yazilarim pozulmasaydi men bunu size subut ede bilerdim.

Elbette mutadan doqulan ushaqin atasi onun esl atasidir. Bezi yalanchilar size mut'ani ele chatdiriblar ki, sanki bu fahisheliyin bir novudur. Xeyr Mut'a ile daimi nikahin chox cuz'i ferqleri var. Mut'ada daimi nikahda olduqu kimi mehriyye, namusunu iffetini qorumaq, idde ve s. shertler var.Gorduyunuz kimi mut'ada idde var (45 gun) ve bunula ushaqin atasi teyin olunur. (sizin dediyiniz Ana 5, 10 ve daha artiq kishi ila yaxinliq edibsa neca bilmalidir ki, o ushaq hansinindir? size chatdirilan yalanlarin mehsuludur, bu exlaqsizliqi daimi nikahda olan qadinin etmesi ehtimali da var ve buna gore her 2 halda sher'i ceza tetbiq olunur)

Hemin ushaq atasinin diger ovladlarindan ferqlenmir. Ata daimi nikahda olduqu kimi o ushaqin himayedarliqini oz uzerine goturur. gorduyunuz kimi mesele hech de size chatdirilan kimi deyil.

Mut'ada daimi nikahla olan ferq onun vaxtinda ya'ni daimi nikahda ayrilmaq talaqa, mut'ada ise evvelceden razilashmaya, ve birdeki qadinin irs .rmaqinda ferq var.

Boyuk memuniyyetle sizlere biliklerim cherchivesinde cavab vererdim amma yazilarimin hamisi pozulur feqet az bir qismi istisna olmaqla.

Muselmanin haqqini taptalayaraq heqiqeti chatdirmaq uchun (en azindan bezi meselelere aydinliq getirmek uchun) yazdiqi yazilarini silmek ne derecede duzgundur? Siz hech tesevvur etmirsiniz ki, shiyeler qarshi size verilen materiallarin ne qederi yalan ve bohtandir.

Birdeki men bed duamin qarshisinda shert qoyaraq "eger silseniz" deyirem. Amma teessuf ki, ALLAHdan qorxusu olmayanlar buna fikir vermir ve yene de silirler. Menim silinmish yazilarima gore ALLAh cezalarini versin. Menden qachsalar da ALLAHdan qacha bilmeyecekler.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hurr al-Amili "Vəsail uş şia" kitabında rəvayət etdiyi kimi, imam Əli (r.a) deyib: "Peyğambər (sallalahu alayhi va alə alihi və səlləm) heybər günü ev eşşəyin əti ilə, müvəgəti nikəhı gadağan edib".

Başa düşdüym gədər, müəllif rəvayəti təqiyə ilə izah etmək calışır

post-13190-1235445743_thumb.jpg

محمد بن الحسن بإسناده ( عن محمد بن أحمد بن يحيى ، عن أبي جعفر ) (1) ، عن أبي الجوزاء ، عن الحسين بن علوان ، عن عمرو بن خالد ، عن زيد بن علي ، عن آبائه عن علي ( عليهم السلام ) قال : حرم رسول الله ( صلى الله عليه وآله ) يوم خيبر لحوم الحمر الاهلية ونكاح المتعة .

blank.gif أقول : حمله الشيخ وغيره (2) على التقية ـ يعني في الرواية ـ لان إباحة المتعة من ضروريات مذهب الامامية ، وتقدم ما يدل على ذلك (3) ، ويأتي ما يدل عليه (4) والاخير يحتمل النسخ والكراهة مع المفسدة

Duz basha dushmusen. Hedisin ardiyca yazilib: Deyirem: Sheyx ve qeyrileri onun teqiyye olduqunu deyirler-ya'ni revayetinde-Cunki mut'anin vacibliyi Imamiyye mezhebinin zeruretlerindendir. Nece ki, evvelde bunun delilleri geldi, ve hemchinin qabaqda da gelecek, Ve sonunda, fesadla neticelendiyi halda nesx olunmaqi ve beyenilmemeyi ehtimal olunur.

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Yuxarida yerleshdirdiyim sual-cavab hemisheki kimi selefilerin forumuna buraxilmadi. Indi siz alinan menzereni tesevvur edin. Xanim ishtirakchi mene sual verir:

Menim ona (ya'ni mene) mentiqli sualim var: Sigeden dogulan ushagin atasi kim sayilir? Hech bunun kimliyini ana deqiq bilmirsa o neca halal ola bilar? Ana 5, 10 ve daha artiq kishi ila yaxinliq edibsa neca bilmalidir ki, o ushaq hansinindir? Halbuki Islam er arvad boshananda ushagin ata ile qalmasini buyurur. Qiyametde insanlar atalarinin adlari ile chagirilanda o ushagin aqibeti neca olacaq? Ana o ushagi saxlamaq uchun ne qeder sige etmalidir ki, ushaq korluq chekmesin?

Siz tesevvur edin shiye qidesini nece tesevvur edir. Teessuf ki, ondan neyise sorushmaqa imkan vermediler. Bilmedim bilmediyindenmi bu cur sual verir yoxsa ona bu cur chatdirildiqindanmi?

Cavabinda yuxarida gorduyunuz kimi dedim:

Elbette mutadan doqulan ushaqin atasi onun esl atasidir. Bezi yalanchilar size mut'ani ele chatdiriblar ki, sanki bu fahisheliyin bir novudur. Xeyr Mut'a ile daimi nikahin chox cuz'i ferqleri var. Mut'ada daimi nikahda olduqu kimi mehriyye, namusunu iffetini qorumaq, idde ve s. shertler var.Gorduyunuz kimi mut'ada idde var (45 gun) ve bunula ushaqin atasi teyin olunur. (sizin dediyiniz Ana 5, 10 ve daha artiq kishi ila yaxinliq edibsa neca bilmalidir ki, o ushaq hansinindir? size chatdirilan yalanlarin mehsuludur, bu exlaqsizliqi daimi nikahda olan qadinin etmesi ehtimali da var ve buna gore her 2 halda sher'i ceza tetbiq olunur)

Hemin ushaq atasinin diger ovladlarindan ferqlenmir. Ata daimi nikahda olduqu kimi o ushaqin himayedarliqini oz uzerine goturur. gorduyunuz kimi mesele hech de size chatdirilan kimi deyil.

Sualinin sonunda fikrini bu cur tamamlayir: Cavabinizi (o insanin) sebrle gozleyiram.

Sual veren xanim ne bilsin ki, men ona cavab yazmisham amma muselman, qardash adlandirdiqi nakishiler yazimi foruma buraxmayib. Yazimi silmekle xanimin oyrenme ve heqiqeti bilme haqqini taptalayiblar. Bu keslerin hechmi imani, ALLAHdan qorxusu yoxdur?

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Muta Nikahı

Muta nikahı, cahiliyet devrinden kalan bir nikah şeklidir. İslam'ın ilk yıllarında, özellikle harp zamanlarında, uzun zaman kadınlardan uzak kalan as¬kerler için muta nikahına izin verilmiş, Hayber savaşına kadar mübah olan bu mu¬vakkat nikah Peygamberimizin sünnetiyle yasaklanıp haram kılınmıştır.

Muta nikahı ücret karşılığında belli bir vakit için kadınla evlenmektir. Muta'nın en az müddeti bir cinsel ilişki geçecek zaman parçasıdır. En çok ise 99 senedir.(1) ,

Erkek kadına hitaben "Beni beş aylık bir zaman için mutalandır." veya "Şu kadar para karşılığında seninle mutalandım." deyip kadın da kabul ederse muta olur. Halk dilinde 'acem nikahı' denen bu iş fuhuştan başka bir şey değildir. Allah Rasulu kesin olarak bunu yasaklamıştır. Ashab'dan, tabiinden ve müçtehitlerden, bu tür nikahı kabul eden kimse yoktur. (2) Böyle bir akit ne kadını helal kılar, ne boşama, hükmüne kapı açar, ne zihar, ne de mirasdan yararlanma hakkını verir.

Muta nikahı ile evlenen kadın erkeğe, erkekte kadına varis olamaz (3). Muta nikahının müddetinin az veya çok olması arasında hiçbir fark yoktur. An¬cak,"kıyamet kopuncaya kadar, Deccal çıkıncaya kadar seni nikahlıyorum" şeklin¬de bir ifade kullanılırsa muvakkatlık şartı da hükümsüz kalır, nikahın diğer şartlarını da yerine getirirse nikah sahih olur. (4) Çünkü o zamana kadar yaşamaları imkansızdır.

Hz.Ali (r.a.)'dan rivayet edilen bir hadis-i şerifte Allah Rasulu şöyle buyuru¬yor. Hz.Ali (r.a.) İbn-i Abbas (r.a.) ya şöyle demişti.

"Rasullullah (s.a.v.) muta nikahından ve ehil eşeklerin etlerini yemekten Hayber'in fetih günü bizleri men'et¬ti. (5)

Rasullullah Evtas (Mekke fethi) yılında muta nikahına üç defa ruhsat vermiş, sonra yasaklamıştı.(6)

Allah Rasulu buyuruyor:

"Ey insanlar, ben muta ni¬kahı ile kadınlardan faydalanmanız için izin vermiştim. Şüphe yok ki Allah, kıya¬mete kadar bunu muhakkak haram kılmıştır. Kimin yanında bunlardan bir kadın varsa hemen onu serbest bıraksın,onlara verdiği şeylerden hiçbir şeyi geri almasın." (7)

Dört mezhebe göre böyle bir akit yapmak batıldır. Şiiler ve rafiziler hariç bütün İslam alimleri bu nikahın haram olduğunu kabul etmişlerdir. (8) Hatta Şia'nın önemli kollarından biri olan Zeydiye bile muta nikahının batıl olduğuna inanır ve bu konuda Hanefi alimleri ile hareket eder.

Ehli sünnet mezheplerinin delilleri Kur'an ve sünnettir.

1.Kur'andaki nikah, boşanma; iddet ve miras hakkındaki hükümler bu tür evlilikle ilgili değildir. Dolayısıyla bu evlenme şekli diğer evlenme şekilleri gibi batıldır. Şiiler muta nikahına Nisa suresinin 24.ayetini delil getiriyorlar. Ayet şöyle:"Onlardan hangisiyle evlenip temas etseniz ücretlerini (mehirlerini) takdir edildiği şekilde veriniz."(9) Büyük müfessir İbn-i Cerir-i Taberi bu ayeti tefsir ederken diyor ki, ayetin manası "Onlardan hangisi ile evlenirseniz mehrini veriniz demektir. Çünkü muta peygamberimizin sünnetiyle ebediyen yasaklanmıştır. İbn-i Veki babasından oda dedesi Sebreden rivayet ediyor:

Rasullullah "Bu kadınlardan faydalanın buyurmuştur."Bu faydalanma ifadesi Rasullullah zamanında evlenmek manasına geliyordu.(10) Dolayısıyla ayet-i celile de geçen bu "İstemta'tum" yani faydalanma, evlenme manasına "ucur" yani ücret kelimesi ise mehir anlamına gelir: (11)

2.Hadis-i şerifler bu şekil nikahın haram kılındığını açıkça belirtmişlerdir. (12) Muhammed bin Hanefiyye Hz.Ali'den rivayet ediyor; Hayber günü Rasullullah’ın tellalı şöyle bağırdı:" Dikkat edin Allah ve Rasulu sizi muvakkat nikahtan menediyorlar." (13)

Hadislerin çoğu Hz.Ali'den rivayet olunduğu halde Hz.bağlılık iddiasında bulunan şia ve rafızilerin bu nikahı yürürlükte tutması ilim ve akılla bağdaştırılacak şey değildir ..

________________________________________

Kaynak: Kaynaklarıyla Büyük Kadın İlmihali, Rauf PEHLİVAN, Sayfa 277-278, Gonca Yayınevi, İstanbul 1993,

(1) İslam ve Osmanlı Hukukunda Evlenme:36

(2) Fethu'l Kadir: 2/384

(3) Fetava-i Kadıhan :1/330 (Hindiyye kenan)

(4) Fetava-i Hindiyye:I/330

(5) Buhari:6/129 Nesai:2190 Müslim:4/134

(6) Müslim:4/131

(7) el-Hidaye:1/I95

(8) el-Mebsul:5/152 Fethu'l Kadir:21384 Bidayetü'l Müctehit:2/43

(9) Nisa Suresi:24 (96) Tefsir-i Taberi:5130

(10) Tefsir-i Taberi:5/30

(11) Tefsir-i Taberi:5/30

(12) Buharı:6/129 Muslim:41132 (99) EI-Mebsut 5/153

(13) El-Mebsut 5/153

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Senin bu kopyaladiqin cizma-qaraya yuxarida cavab vermishik. Ve xususen de ayenin menasini tehrif edenlere . Eziyyet chek oxu! sheyxin cavab vere bilmeyib tulku kimi yazilarimi sildi sen burda ne edeceksen?

Sizlere qisa olaraq bu cavabi vererdim. Sizin adini ezberleyib ozunden xeberi olmadiqiniz Sehih Buxaride bu barede ayrica fesil var:

باب نَهْىِ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم عَنْ نِكَاحِ الْمُتْعَةِ آخِرًا

RasulALLAhin Mut'a Nikahindan chekindirmesi fesli. Gozleriniz yaxshi achin baxin Sheyxiniz kimi demir fahisheliyin bir novunden chekindirmesi.

نِكَاحِ الْمُتْعَةِ Mut'a nikahi deyir. Bu senin sheyxinin yalanchi olmasina bir delil. Yeqinki o, Buxariden chox bilmir?!

Bu feslde cemi 4 hedis var. Onun ikisi mut'a nikahinin icaze verildiyine ikisi ise nesx olunduqunu deyir. Buda Sizin mezhebinin shubhe ichinde yani 50%-50% olduqunu bildirir. Qurani, zizin o biri kitablarinzi ve shiye menbelerini bunu uzerine gelmirem.

ALLAHin sene verdiyi 2 gozunu ach ve bax!

5171

ـ حَدَّثَنَا مَالِكُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ، حَدَّثَنَا ابْنُ عُيَيْنَةَ، أَنَّهُ سَمِعَ الزُّهْرِيَّ، يَقُولُ أَخْبَرَنِي الْحَسَنُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ، وَأَخُوهُ عَبْدُ اللَّهِ، عَنْ أَبِيهِمَا، أَنَّ عَلِيًّا ـ رضى الله عنه ـ قَالَ لاِبْنِ عَبَّاسٍ إِنَّ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم نَهَى عَنِ الْمُتْعَةِ وَعَنْ لُحُومِ الْحُمُرِ الأَهْلِيَّةِ زَمَنَ خَيْبَرَ‏.

5172

ـ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، عَنْ أَبِي جَمْرَةَ، قَالَ سَمِعْتُ ابْنَ عَبَّاسٍ، سُئِلَ عَنْ مُتْعَةِ النِّسَاءِ، فَرَخَّصَ فَقَالَ لَهُ مَوْلًى لَهُ إِنَّمَا ذَلِكَ فِي الْحَالِ الشَّدِيدِ وَفِي النِّسَاءِ قِلَّةٌ أَوْ نَحْوَهُ‏.‏ فَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ نَعَم

5173‏

ـ حَدَّثَنَا عَلِيٌّ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، قَالَ عَمْرٌو عَنِ الْحَسَنِ بْنِ مُحَمَّدٍ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، وَسَلَمَةَ بْنِ الأَكْوَعِ، قَالاَ كُنَّا فِي جَيْشٍ فَأَتَانَا رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فَقَالَ ‏"‏ إِنَّهُ قَدْ أُذِنَ لَكُمْ أَنْ تَسْتَمْتِعُوا فَاسْتَمْتِعُوا ‏"‏‏

5174‏

ـ وَقَالَ ابْنُ أَبِي ذِئْبٍ حَدَّثَنِي إِيَاسُ بْنُ سَلَمَةَ بْنِ الأَكْوَعِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ‏"‏ أَيُّمَا رَجُلٍ وَامْرَأَةٍ تَوَافَقَا فَعِشْرَةُ مَا بَيْنَهُمَا ثَلاَثُ لَيَالٍ فَإِنْ أَحَبَّا أَنْ يَتَزَايَدَا أَوْ يَتَتَارَكَا تَتَارَكَا ‏"‏‏.‏ فَمَا أَدْرِي أَشَىْءٌ كَانَ لَنَا خَاصَّةً أَمْ لِلنَّاسِ عَامَّةً‏.‏ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ وَبَيَّنَهُ عَلِيٌّ عَنِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم أَنَّهُ مَنْسُوخٌ‏.‏

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qisa tercume edecem:

5171-Ibn Abbas Xeyber gunu RasulALLAHIN qadaqan etdiyi deyir.

5172-Ibn Abbas sorushublar ve bunu etmeye icaze verib.

5173-Doyushde idik. RasulALLAH geldi ve dedi: Size mut'a etmeye icaze verildi.

5174-Mut'a nesx olunmushdur.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As Salamu Aleykum. KLAYNN Peygemberimiz (s.a.v) 1 anliq 1 saatliq ve qisa muddetli sige muta nikahi deyirsiz edib??? eyer edibse delil getir. Quranda buyrulub Peygemberlerin yoldashlari sizin analariniz ve bacilarinizdir.

Peygemberimizin qisa muddetli kebini olub hansisa arvadi ile???

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As Salamu Aleykum. KLAYNN Peygemberimiz (s.a.v) 1 anliq 1 saatliq ve qisa muddetli sige muta nikahi deyirsiz edib??? eyer edibse delil getir. Quranda buyrulub Peygemberlerin yoldashlari sizin analariniz ve bacilarinizdir.

Peygemberimizin qisa muddetli kebini olub hansisa arvadi ile???

Delil Quran ayesi. Nisa-24, hedisler. Bashini yuxari qaldir goreceksen. Buxari muellim oz kitabinda yazib.

Teessub imkan vermirse bunu oxu:

حَدَّثَنَا عَلِيٌّ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، قَالَ عَمْرٌو عَنِ الْحَسَنِ بْنِ مُحَمَّدٍ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، وَسَلَمَةَ بْنِ الأَكْوَعِ، قَالاَ كُنَّا فِي جَيْشٍ فَأَتَانَا رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فَقَالَ ‏"‏ إِنَّهُ قَدْ أُذِنَ لَكُمْ أَنْ تَسْتَمْتِعُوا فَاسْتَمْتِعُوا ‏"

5173-Doyushde idik. RasulALLAH geldi ve dedi: Size mut'a etmeye icaze verildi.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Birdeki sen hech bilirsen peyqemberin neche arvadi olub?

Sen, dostun ve sheyxin hemin sayda zovceye sahibsiniz?

He deseniz hemisheki kimi yalanchisiniz. Siz hech 2 sozu dal-badal yaza bimirsiniz. Copy-paste-den bashqa bir shey bacarmirsiniz. O qeder sayda arvadi nece temin edeceksiniz?

Yox desen demeli siz peyqember sunnesine emel etmirsiniz. Hemisheki kimi yalanchi ehli-sinnesiniz.

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...

Эфенди ты кажется уже писал об этом и я отвечал на это, причем именно в этой теме. В следующий раз повышу рейтинг за флуд.

Изменено пользователем al-Fath
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mar 8 2009, 21:51 PM

Сообщение #205

Moderator xahiş edirəm bu postu yazanın cəzasını verəsiniz.

Aç qəlbinin gözünü ki, can görəsən,

Görülməyən şeyləri, yektən görəsən!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hurr al-Amili "Vəsail uş şia" kitabında rəvayət etdiyi kimi, imam Əli (r.a) deyib: "Peyğambər (sallalahu alayhi va alə alihi və səlləm) heybər günü ev eşşəyin əti ilə, müvəgəti nikəhı gadağan edib".

Başa düşdüym gədər, müəllif rəvayəti təqiyə ilə izah etmək calışır

post-13190-1235445743_thumb.jpg

bilməz.

Sənin həzrət Əliyə istinadan dediyin hədis isə sənəd baxımından zəifdir.

Bu hədislərin sənəd baxımından bir neçə qüsuru vardır:

1) Bütün hədislər ibn Şahab Zöhri ilə xətm olur. Bu hədislərdə Məhəmməd ibn Hənəfiyyənin iki oğlundan nəql edən ravi bir nəfərdir və o da məhz Zöhrinin özüdür. Bu minvalla hədis öz gerçək dəyərini göstərir və aydın olur ki, bu hədis bütün ravi və alimlər tərəfindən qəbul olunmamışdır. Əks halda onlar da bu hədisi nəql edərdilər. Bu “Dirayətul-hədis” elmində danışılan ravinin “təfərrüdü”dür(bir fərd olaraq qalmasıdır).

2) İbn Şahab Zöhrinin özü də müvəssəq və etibar olunmuş bir fərd deyildir. Bundan əlavə o Əhli-beytə qarşı yaxşı münasibət bəsləməmiş əksinə Əhli-beyt düşmənləri ilə xüsusilə də Bəni Üməyyə ilə sıx əlaqə saxlamış və onların xidmətçilərindən biri olmuşdur. İbn Xilkan bu haqda yazır:

İbn Şahab Zöhri, Əbdül-məlik, Hüşam, Yəzid ibn Əbdül-Məliyin xilafət dövrlərində saray alimlərindən olmuşdur. Sonradan Hüşam onu öz övladlarına müəllim təyin etdi və o, həccdə də onların mürşidi və hidayətçiləri olmuşdur. Zöhri yazır:

“Əbdül-məlik dünyadan getdi və mən onun oğlu Vəlidə itaət etdim. Ondan sonra Süleyman Əbdül-Əzizi və sonra oğlu Yəzidi seçdim. O da qəzavət mənsəbini mənə layiq bildi. Ondan sonra da Hüşam ibn Əbdül-Məliyə xidmət etdim və övladlarının müəllimi oldum. Həccdə də bələdçilikləri mənim öhdəmə idi.

Malik (malikilərin imamı) demişdir: “Zöhri Əməvilərin Şam şəhərindəki qazısı və böyük müftisi idi.” Ona görə də əhli-sünnənin görkəmli alımləri daim onu danlamışlar.

Məkhul demişdir: O, məliklərlə yaxın münasibətlərinə görə özünü fasid və xarab etdi. Ona görə də Zeməxşəri öz təfsir kitabında Hud surəsinin 113-cü ayəsinin təfsirində Zöhrini Əməvi rəhbər və xəlifələrinə çox etimad etdiyinə və onlarla hökümət işlərində yaxından iştirak etdiyinə görə pisləmişdir.

Zəhəbi bu haqda yazır:

Zöhrinin Bəni-Üməyyə hökümətinin möhkəm və güclü qalmasında böyük və mühüm rolu var idi.

Xaricə ibn Məsəb və Məhəmməd ibn Əşkan demişlər:

Zöhri Əməvilərin jandarmı və onların əsgərlərindən biri idi.

Əmr ibn Übeyd isə demişdir:

Zöhri padşahların əl dəsmalı idi. Onlar öz eyblərini və pisliklərini onun vasitəsi ilə silirdilər.

Ona görə də alimlərdən bəziləri öz Zöhriyə qarşı nifrətlərini gizlətməmiş və onun barəsində həqiqətləri söyləməkdən vaz keçməmişlər. Hakim Nişaburi bu haqda belə yazır:

“Əhli-sünnənin rical alimi Yəhya ibn Müindən Zöhri barəsində “Əməş yaxşıdır yoxsa Zöhəri” - deyə soruşdular. O,:

- Əməş də Zöhri kimi olsaydı ona nifrətim olardı. Çünki Zöhri Əməvilər üçün işləyirdi(İslam üçün deyil),- deyə cavab verdi.

Bundan əlavə o, Əhli-beytə qarşı da yaxşı münasibət bəsləmirdi. Xüsusilədə həzrət Əliyə qarşı öz kinini və düşmənliyini daha aşkar şəkildə göstərirdi. İbn Əbil-Hədid bu haqda yazır:

Zöhri həzrət Əlidən münhərif və azmış olan ən məşhur şəxslərdən idi.

Demək lazımdır ki, İmam Səccadın (əleyhis-səlam) Zöhriyə yazdığı məktub da onun bu çirkin işlərinə görə qələmə alınmışdı.

Məhəmməd ibn Şeybə rəvayət edir: “Mədinə məscidində Zöhrinin Ürvə ibn Zubeyrlə birgə əyləşib Həzrəti-Əlinin (əleyhis-səlam) əleyhinə təbliğat .rdıqlarını gördüm. Bu xəbər imam Səccada (əleyhis-səlam) çatdı. İmam bu işlərinə görə onları çox danladı.” Zöhri bunun müqabilində hər yerdə fürsət tapsaydı Müaviyəni tərifləyərdi.

Bir gün Zöhri imam Səccadın (əleyhis-səlam) hüzurunda belə dedi:

«كان معاوية يسكته الحلم و ينطقه العلم. فقال كذبت يا زهري بل كان يسكته الحصر و ينطقه البطر»

Dəlillər və sübutlar bunu göstərir ki, Zöhri Əhli-beytə qarşı düşmənçiliyi ilə yanaşı onların fəzilət və mənaqibini xüsusilə də Həzrət Əlinin (əleyhis-səlam) fəzilətlərini gizlədərdi.

Əhli-sünnə alimlərindən olan İbn Həbban bu barədə yazır:

«لستُ احفظ لمالك و لا للزهري فيما رويا من الحديث شيئاً من مناقب علي »

Malik və Zöhridən nəql olunan hədislər içində Həzrət Əlinin (əleyhis-səlam) fəzilətində bir hədis tapmadım.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Biismi Teala,

Salam aleykum! Qeribe de olsa "sige" baresinde danisharken, bu ishin yaxshi ish olmadigini gostermek uchun muxaliflerimiz ashagidaki suali verirler:

- Siz razi olarsinizmi ki, kimse sizin bacinizla sige elesin?

Eslinde bu suali veren adamdan sorushmaq lazimdir:

- Siz razi olarsinizmi ki, sizin 18 yashinda baciniz 90 yashinda qoca kishiye ere getsin?!

Tebii ki, cavab - "xeyir!" olacaq. Niye? Chunki 18 yashinda qiza lazim olan shey artiq 90 yashinda kishide yoxdu!

Baxmayaraq ki, muxaliflerimiz oz 18 yashinda bacilarini 90 yashinda kishiye ere vermezler, ALLAH bu ishi halal bilir. Odur ki, insanlarin sige meselesine (ve diger meselelere) olan pis munasibeti, naraziligi, Allahin bu ishi haram bilmesine delil deyil.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As Salamu Aleykum. bize cox qadinla evlenmek vacib deyil Islamda buyurdugu kimi 4 qadinla evlenmek vacibdir. Peygembere ise cox qadinla evlenmek vacibdir. mominun suresi 1-6 ayeye qeder oxuyun

Men vaciblikden yox sunneden danishdim. Her sheyde peyqembere oxshamaqa chalishmirsiniz? Peyqemberin mut'aya ehtiyyaci var idi? Muselmanlara 4-den artiq daimi nikaha icaze yoxdur. Hech olmasa 4 ile nikah edin ki, belke oxshadiniz? :)

Gordun ki, hech peyqemberin neche zovcesi olduqu ve sebebleri barede melumatin bele yoxdur. Sheyxlerinizden tez sorushub bura yerleshdirersen. Yadaki dostun Hafizden. Bildiyim qeder 1 zovcesini artiq boshayib.

Dostun Hafiz Huseynova deyersen nece zovcenin sille ile qulaqini zedelemek barede risale yazib burda yerleshdirsin. Bunu hansi sunneden oyrendiyini de menbesi ile yazsin. Risalenin adini da "Qulaq Zedelemeklik" qoysun.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 3 weeks later...

As Salamu aleykum. Abu Sufyan ordusu sen Islamin ilk illerini ve son illerini qarishdirma ilk illerde Peygemberimiz icaze veribse sonralar qadagan edib. meselcun: qurandada aye varki islamiyyetin evvellerinde qebir ziyaretini qadagan etmishdir Allahu Teala amma sonralar qebir ziyaretini emel etmelerini buyurdu.( qebirleri ziyaret edin qebir halini ehvalini basha dushesiz deye hedisdir ). bedir doyushunde icaze olub sonralar xeyber doyushunden sonra qadagan olundu siyge.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Uveys bu yazdlqlarınıza əvvəlki səhifələrdə cavab verilib. Offtop edib müzakirə olunmuş yazılara təzədən toxunmayın. Ya sübutunuzu gətirin, ya da ki, offtopa görə Sizə ban verməli olacağam, çünki görürəm ki, başqa cür başa düşmürsüz.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 months later...
shieler kafirdir

Biz şiələr bir güzgüyük! Bizə baxan özünü görür! Neyləyək ki, sən özünü belə gördün!?

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As Salamu Aleykum. bize cox qadinla evlenmek vacib deyil Islamda buyurdugu kimi 4 qadinla evlenmek vacibdir. Peygembere ise cox qadinla evlenmek vacibdir. mominun suresi 1-6 ayeye qeder oxuyun

Sən heç vaciblə caizin fərqini bilmirsən, gəlib nəzər verirsən! Yazdığın ayələrin mövzu ilə nə bağlılığı var?

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

SELAM ALEYKUM dinimiz ISLAM dininde muveqqeti kebin deyilen bir shey yoxdur daimi kebin var ona gorede bezileri sige adiyla muveqqeti kebin deye elan edirler ki dinimizde var deyirlerki ozde ancaq DUL QALMISHLARLA EVDE QALMISH QIZLARLA ERI OLMUSH QADINLARLA POZGUNCULARLA OLAR. YAXSHI SUAL CIXIRKI SIZIN ANANIZ BACINIZ QIZLARINIZ EVDE QALSA ERI OLMUSH OLSA YENIDEN AILESININ YANINA QAYITSA SIZ RAZI OLARSINIZ MI KI ONLAR SIYGE ETSINLER YENI BASQALARI ILE MUVEQQETI KEBIN KESSINLER.KIM RAZI OLARKI ANASI BACISI GETSIN 1 AYLIQ 1 GUNLUK 1 HEFDELIK 3AYLIK GEBIN KESSIN BASHQASIYLA EYER RAZI OLAN VARSA O SHEXSLER NAMUSSUZLARDIR KI ONLARDA NAMUS QEYRET DEYILEN BIRSHEY OLMUR OZ AILESINI BASHQALARINA SIYGE ETMEYINE RAZI OLARLAR . DINIMIZDE SIYGE DEYILEN BIR SHEY YOXDUR SADECE RAFIZILERDE VAR.

Ələykum salam!

dinimiz ISLAM dininde muveqqeti kebin deyilen bir shey yoxdur

Bütün Əhli-sünnə alimləri Peyğəmbərin (s) dövründə "siğə" və "mütə`" adlanan müvəqqəti nikahın olduğunu qəbul edirlər! Lakin qondarma və uydurma hədislərə əsaslanaraq, bu nikahın sonradan haram edildiyini deyirlər!

SUAL CIXIRKI

Sənin bu sualların bir zamanlar ALLAHın izni ilə müvəqqəti nikahı halal buyurmuş Peyğəmbərimizə (s) də şamil edilə bilər!

İLAHİ, özünü SƏNdən və SƏNin Rəsulundan (s) qeyrətli və namuslu sayanlardan, sənə sığınırıq!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

SELAM ALEYKUM.BIZLERDE 1 SATLIQ, 1AYLIQ,3AYLIQ, VE.S SIYGE DEYILEN SHEYLER YOXDU.BIZLERDE DAIMI KEBIN VAR EVLENIRLER DAIMI ARVADI SAYILIR DAIMI KEBIN VAR YOXSA QISA MUDDETLI KEBIN YENI SIYGE YOXDUR.SIZLERDE SUBAY OLANLAR BELE SIYGENIN HALAL OLDUGUNU BILIB DAHADA COX SHIRINLESHEREK QACIRLAR SIYGEYE AMMA OZ AILESI UCUN ETSELER RAZI OLARLARMI? SIZLER RAZI OLARSINIMIZ KI SIZIN ANALARINIZ BACILARINIZ QIZLARINIZ HER H.I 1 QOHUMLARINIZDAN BIRI 1 SAATLIQ, 1 AYLIQ VE.S KEBIN KESSIN SIYGE ETSIN RAZIMISINIZ???

Ələykum salam!

Sən razısan ki, sənin bacını daimi olaraq alsınlar və onunla mütəmadi olaraq cinsi əlaqəyə girsinlər, amma bir aylıq siğəyə razı deyilsən? Əgər cinsi əlaqədə olmaq məsələsi müvəqqəti nikahı haram edirsə, daimi nikahı niyə haram etmir?

Bir şeyin azı pisdirsə, çoxu daha da pisdir!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Əs salamu aleykum. Bunu qeyd edim ki, əvvəllər İslam da bəzi səbəblərə görə peyğəmbərimiz (s.ə.s) siğəni icazə vermişdir. Çünki bədəvi ərəblərə siğənin qadağası çatmazdır. Lakin İslam dövləti güclü olduqdan sonra peyğəmbərimiz (s.ə.s) siğəni qiyamətə qədər qadağan etdi. Eləcə də şərab da birdən qadağan olmamışdır. Siğə haqqında bir necə hədis qeyd edim: "Ər-Rabi bin Subra əl-Cuhani rəvayət edir ki, onun atası Peyğəmbərin -səllAllahu aleyhi və alihi və səlləm- belə dediyini eşidib: "Camaat, mən sizə qadınlarla müvəqqəti nigah bağlamağı icazə vermişdim. Həqiqətən, indi Allah Qiyamət gününə qədər bunu qadağan etdi. Əgər sizlərdən kimsə bu cür nigahdadırsa, o qadını buraxsın və ona verdiyini geri almasın" (Müslim və İbn Macə rəvayət ediblər. Bax, "Müxtəsər Müslim", 813 və şeyx əl-Albani "Səhih əl-Cami əs-Saqir", 7887).

"İyas bin Sələmə atasının belə dediyini rəvayət edib: "Rəsulullah -səllAllahu aleyhi və alihi və səlləm- döyüş illərində üç dəfə müvəqqəti nigaha icazə verdi, sonra isə bunu qadağan etdi" (Müslim, 4/131 və Əhməd, 4/55).

Şiə alimlərindən sayılan şeyx ət-Tusi özünün əsərlərində belə deyir: "Əli (ə) rəvayət edir ki, Allah rəsulu (s) belə buyurduğunu eşitdim: "Xeybər günü ev eşşəyinin ətini və müvəqqəti nigahı (siğəni) qadağan etdi" (Məhəmməd ət-Tusi, "əl-İstibsar", 3/142 və "Təhzib əl-Əhkam", 2/18. "Vəsail əş-Şiə", 14/441). Bu məsələ ilə bağlı İraq da şiə mərcəyi müctəhidlərdən sayılan Xoi-yə belə bir sual verirlər: "Ağa Əli əleyhissalamdan xəbər var ki, siğə qadağan olub." Xoi isə cavabında belə deyir: "Əli əleyhissalam bu məsələ ilə bağlı Təqiyyə edib." Lakin bu məsələ ilə bağlı mən deyirəm: Çox maraqlıdır ki, şiə məzhəbinin fəqirləri (alimləri) indiyə qədər eşşəyinin ətini yemək məkruh görüblər. Amma siğəni isə halal bilirlər. Mə əs salam.

Bunu qeyd edim ki, əvvəllər İslam da bəzi səbəblərə görə peyğəmbərimiz (s.ə.s) siğəni icazə vermişdir. Çünki bədəvi ərəblərə siğənin qadağası çatmazdır. Lakin İslam dövləti güclü olduqdan sonra peyğəmbərimiz (s.ə.s) siğəni qiyamətə qədər qadağan etdi. Eləcə də şərab da birdən qadağan olmamışdır.

O səbəbləri saya bilərsənmi? Peyğəmbərin (s) icazə verdiyini etiraf edirsən, bu isə o deməkdir ki, sizin bizə ünvanladığınız bütün suallar Peyğəmbərə (s) də verilə bilərmiş!!! Sual verəndə diqqətli olun!

"Ər-Rabi bin Subra əl-Cuhani rəvayət edir ki, onun atası Peyğəmbərin -səllAllahu aleyhi və alihi və səlləm- belə dediyini eşidib: "Camaat, mən sizə qadınlarla müvəqqəti nigah bağlamağı icazə vermişdim. Həqiqətən, indi Allah Qiyamət gününə qədər bunu qadağan etdi. Əgər sizlərdən kimsə bu cür nigahdadırsa, o qadını buraxsın və ona verdiyini geri almasın" (Müslim və İbn Macə rəvayət ediblər. Bax, "Müxtəsər Müslim", 813 və şeyx əl-Albani "Səhih əl-Cami əs-Saqir", 7887).

"1001 gecə" nağıllarından! Səhih hədis deyil! Peyğəmbərə (s) iftira atanları ALLAH cəhənnəmə dolduracaq!

Şiə alimlərindən sayılan şeyx ət-Tusi özünün əsərlərində belə deyir: "Əli (ə) rəvayət edir ki, Allah rəsulu (s) belə buyurduğunu eşitdim: "Xeybər günü ev eşşəyinin ətini və müvəqqəti nigahı (siğəni) qadağan etdi" (Məhəmməd ət-Tusi, "əl-İstibsar", 3/142 və "Təhzib əl-Əhkam", 2/18. "Vəsail əş-Şiə", 14/441).

"İstibsar"da sənin verdiyin mənbədə bu hədis yazılmayıb! Əksinə belə bir hədis var:

İbn Muskan İmam Baqirdən (ə) belə nəql edir: İmam Əli buyurmuşdur: Əgər (Ömər) ibn Xəttab siğəni haram etməsəydi, şəqilərdən (bədbəxtlərdən) başqası zina etməzdi! Şeyx Tusi, "əl-İstibsar", c-3, s-142.

Göründüyü kimi siğəni Ömər haram edib, Peyğəmbər (s) yox!

"Təhzib əl-Əhkam" kitabının 2-ci cildində 18 -ci səhifəsində namazdan danışılır! Daha siğədən yox!

"Vəsail əş-şiə" kitabı ixtiyarımda olmadığı üçün, ona baxa bilmədim! Amma gətirdiyin 3 mənbədən ikisinin yalan olduğunun şahidi oldum!

Eşşək ətinə gəldikdə isə yalan deyirsən. Bu əhli-sünnət alimlərinin nəzəridir.

Bu məsələ ilə bağlı İraq da şiə mərcəyi müctəhidlərdən sayılan Xoi-yə belə bir sual verirlər: "Ağa Əli əleyhissalamdan xəbər var ki, siğə qadağan olub." Xoi isə cavabında belə deyir: "Əli əleyhissalam bu məsələ ilə bağlı Təqiyyə edib."

Zəhmət olsa belə, mənbəsini göstərin!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Es-salamu Aleykum qardawlar ve bacilar.Dinimizde muveqetdi kebin olmaqini cooox tesufnen deyirem ki var.Cunki ozum ewitdiyimi deyirem size.Bir nefer oz 5-9 yaw arasinda olan qizini bir dostuna siyge etmiwdir.Sizde bu nece duzdur?Mence bu ata ozune nece kiwi adi vere biler?

Salam A R I A T!

Burada müzakiə mövzusu siğənin halal və ya haram olmasıdır! Daha kimlərinsə şəxsi əməlləri deyil! Əgər kimlərsə sənə bu qədər maraqlı gəlirsə, belə bir tema aç: "Belə şəxslər də var!"

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 4 weeks later...

Ас саламу алейкум товхид ехлине.Мен бир баладжа не гедер герибе сесленседе дини ногтейи незерден йанашмайаджам меселейе.Садедже бир киши,бир ата ве йа бир гардаш кими.Суалым озуну шие хесаб еденлередир: хансыныз оз баджынызын ве йа ананызын мувеггети де олса башга кишинин алт палтарыны йумагына разы оларсыз?Йегин ки хеч бириниз.Бес онда мувеггети бир кишинин алтына узанмага не дейирсиз.Хер не ад гойсалар да она.Мейер Имам Али (а.о.р.о.) Пейгембер (с.а.с.) ешшек етини ве мувеггети нигахы харам етмесини билдирен хедиси бизе чатдырмагыны билмирсинизми?Еле исе билин.Аллах муселманлардан чиркинлийи йох олмасыны истер ве беле бир емелле разы олмаз. Амма Аллахын харам етдийи халал еден истер мучтехид истер ким олур олсун кафир ( тагут) олар ве она итает еден де мушрик олар.Чунки ганунлары гоймаг йалныз Аллахын хаггыдыр.Гелбинде азджа ихлас ве Аллахын динине хегиги севгиси олан хаггы арайар ве бу кими шейлери редд едер.Аллах комей олсун.Ас саламу алейкум.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...