Перейти к содержимому

Ehli Sunne Qardashlara Sual!


MeysemTemmar

Recommended Posts

  • Ответы 63
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Xomeyniden:

Burda bashadushulmeyesi ne var?

Eger Allah Tealaya ortaq qoshmursa mushrik deyil. Nese problem var bu sozlerde?

"Every day is 'Ashura and every land is Kerbala"

    Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

meshur alimdi delil ne lazimdi ona ozu delildi o ele belkede ruyasinda deyibler ona

не олду салафире джаваб вермирлер.

Салафилер 5 мазхабди ха йа йох.

Изменено пользователем safiqu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

салафилер нийе бела такфирчилерден горхурлар.Гамет озуне йер тапмыр.

kim kimnen qorxdugunu bilmirem men ALLAH dan bashqa hec kimden qorxmuram. ehli sunneyem orta yolu tutmusham.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

BALAKISHI sizə başa düşmədiyiniz şeyləri bura sübut kimi yazmağınızı məsləhət görmürəm. Əvvəla siz özünüzü gülünc vəziyyətə qoyursuz, ikincisi isə günah iş edirsiz!

Nəzərinizə çatdırım ki, göstərdiyiniz kitab Xomeyninin yox, Xamenei ağanın sual-cavabıdır. Siz ya oxuya bilmirsiz, ya da ki, oxuduğunuzu dərk etməkdə çətinlik çəkirsiz. Yaxşı keçək əsas məsələyə:

Sual: 191: Bəzi adamların zahirdə kişi olmalarına baxmayaraq, ruhi və psixoloji baxımdan qadın xüsusiyyətlərinə malikdirlər, onlarda cinsi məsələlərə olan meyllər tamamilə qadınlara uyğun şəkildədir. Əgər öz cinsiyyətlərini dəyişdirməsələr fəsada düşmə ehtimalı var. Onların cərrahiyyə əməliyyatı ilə müalicə edilməsi caizdirmi?

Cavab: Onların cinsi həqiqətlərini aşkar etmək məqsədi ilə yuxarıda qeyd olunan cərrahiyyə əməliyyatının .rılmasının işkalı yoxdur, bu şərtlə ki, bu, haram işə səbəb olmasın və öz ardınca fəsad gətirməsin.

Burda sizə nə aydın deyil? Bəzi insanlar hansısa səbəbdən qüsurla anadan olurlar və onlarda cinslərin ikisidə mövcud olur. Onlara transvestit deyirlər. Bu insan hansı cinsə yaxındırsa ondan da sayılır. Burda qadına daha yaxın olan, amma zahirəh kişiyə oxşayan insan qeyd olunur və sual verilir ki, onu cərrahiyyə əməliyyatı ilə MÜALİCƏ etmək olar?

Xamenei ağa isə cavabında deyir: Əsl cinsini aşkar etmək məqsədi ilə (yani iki cinsdən həqiqi olmayanı kəsmək) əməliyyat etmək olar, bu şərtlə ki, bu haram işə səbəb olmasın və fəsad gətirməsin.

Sual: 321. Bir firqə var ki, özlərini Əliallahı adlandırırlar və deyirlər ki, Əli Allah deyil, lakin heç Ondan da geri qalmır. Bunların hökmü nədir?

Cavab:: Əgər onlar Vahid, Mənnan və Mütəal Allah üçün şərik qoşmasalar, onların hökmü müşrik hökmü deyil. (Müşriklər nəcisdir).

Onlar deyillər ki, Əli Alah deyil! Allaha şərik qoşmullar, buna görə də müşrik deyillər. Yəgin ki, onlara cahil demək olar.

Sual: 605. Cümə namazında iştirak etmək barədə Sizin rəyiniz nədir? Biz İmam Zamanın (ə) qaib olduğu əsrdə yaşayırıq. Əgər imam cümənin ədalətinə etiqadı olmayan şəxslər olsa, cümə namazında iştirak etmək onların boynundan düşürmü?

Cavab:: Cümə namazı hərçənd hal-hazırda belə ixtiyari-vacibdir və onda iştirak etmək vacib deyildir, lakin cümə namazında iştirak etməyin fayda və əhəmiyyətini nəzərə alsaq, bu halda möminlər üçün özlərini belə bir namazda iştirak etməyin bərəkətlərindən məhrum etmələri (sadəcə olaraq imam cümənin ədalətində şəkk etməklə, yaxud digər yersiz üzrlərlə) yaxşı bir iş deyildir.

Xamenei ağa deyir ki, cümə namazı ixtiyari-vacibdir və möminlərin bu namazın bərəkətlərindən özlərini məhrum etmələri yaxşı bir iş deyildir.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Allamə sənə deyirəm. Xomeyni bunu "Təqiyyə" edib deyib ki, sunnilərin dalında namaz qılmaq problem yoxdur Bu məsələdə Xameidə onu dəsdəkləyir

Şiə alimi Hüseyn əl-Usfur deyir:

وأما تحقيق الناصب فقد كثر فيه القيل والقال، واتسعَ فيه المجال والتعرض للأقوال، وما يرد عليها وما يثبتها ليس هذا محله بعدما عرفت كفر مطلق المخالف فما أدراك بالناصب، والذي جاء فيه الآيات والروايات أنه المشرك والكافر، بل ما من آية من كتاب الله فيها ذكر الشرك إلا كان هو المراد منها والمعنيِّ بها.


وأما معناه الذي دلت عليه الأخبار فهو ما قدمناه هو تقديم غير عليّ – عليه السلام -، على ما رواه ابن إدريس في مستطرفات السرائر، نقلاً عن كتاب مسائل الرجال بالإسناد إلى محمد بن موسى قال: كتبت إليه – يعني علي بن محمد – عليه السلام – عن الناصب هل يحتاج في امتحانه إلى أكثر من تقديم الجبت والطاغوت واعتقاد إمامتهما؟ فرجع الجواب من كان على هذا فهو ناصب.


وما في شرح نهج البلاغة للراوندي عن النبي صلّى الله عليه وآله أنه سئل عن الناصب بعده، قال: من يقدم على غيره.

"Nasibi sözünün təhqiqində, söyləntilər çoxalmışdır və burada (əsassız sözlər üçün) boş yer və (alimlərin) sözlərinə qarşı çıxmaq halları çoxalmışdır, bu sözləri inkar edənlər və isbat edənlər...lakin müxalifin mütləq küfrünü bildikdən sonra isə bunun müzakirə üçün heç yeri yoxdur, (əgər müxalif kafirdirsə) nasibi həmən-həmən kafirdir. O nasibi ki, onların kafir və müşrik olması haqqında ayələr və rəvayətlər gəlmişdir.
Nəinki bu, hətta Allahın Kitabında şirk sözünün zikr olunduğu elə bir ayət yoxdur ki, onunla nasibilər qəsd olunmasın.

Bizim əvvəldə söylədiyimiz kimi gələn rəvayətlərin dəlalət etdiyi mənaya gəldikdə isə, nasibi Əlidən. aleyhis-sələm, başqasını üstün tutandır. İbn İdrisin "Mustətrafat əs-Sərair" kitabında "Məsəil ər-Ricəl" kitabında Muhamməd bin Musaya qədər çatan isnad ilə rəvayət etdiyinə görə: "Ona - yəni, Əli bin Muhammədə, aleyhis-sələm, yazaraq nasib barədə soruşdum: "Cibt və Tağutu (Əbu Bəkr və Öməri) üstün tutan və bu ikisinin imam olduğuna etiqad edən birinin nasib olduğuna hökm vermək üçün bu etiqadından da çoxunu yoxlamağa ehtiyac varmı?" Ondan belə cavab aldım ki, "kim artıq bu etiqaddadırsa, o nasibidir."

ər-Ravəndinin "Nəhcul-Bələğa" şərhində qeyd olunduğuna görə peyğəmbərdən, salləllahu aleyhi va səlləm, soruşuldu ki, ondan sonra nasibilər kimlərdir? Dedi: "Başqasını Allaha üstün tutan"

İndi bəzi şiələr çıxaraq özlərini bu çirkdən təmizləmək üçün görüşlərini islah etməyə başladılar. Mən deyirəm ki, bu əslində gözəl bir şeydir. Lakin bununla birlikdə də etiraf etməlidirlər ki, onlar əslində öz məzhəblərinin görüşünü təmsil etmirlər. Onlar mütəqəddim alimləri nasibiliyi son dövr bəzi mötədil şeyxləri kimi başa düşməmişdir. Baxın görün Hüseyn sözünün davamında nə deyir:

وأما تفسيره بمن أظهر العدواة لأهل البيت – كما عليه أكثر علمائنا المتأخرين – فمما لم يقم عليه دليل، بل في الأخبار ما ينفيه، ففي عقاب الأعمال والعلل وصفات الشيعة بأسانيد إلى عبد الله بن سنان، والمعلى بن خنيس، عن أبي عبد الله – عليه السلام -، قال: ليس الناصب من نصب لنا أهل البيت لأنك لا تجد أحداً يقول: أنا أبغض محمداً وآل محمد، ولكن الناصب من نصب لكم، وهو يعلم أنكم تقولوننا( ) وأنكم من شيعتنا. وظهوره في نفي ما اعتمدوه واضح.

"Lakin nasibinin əhli-beytə düşmən olan biri kimi izah olunmasına gəldikdə isə - necəki son dövr alimlərimizin çoxu bu rəydədir - bunu isbat edən heç bir dəlil yoxdur, əksinə bu görüşü ləğv edən rəvayətlər vardır. "İqab əl-Aməl val-İləl vas-Sifət əş-Şiə" kitabında isə Abdullah bin Sənan və əl-Məalə bin Xuneysə qədər çatan sənəd ilə Əbu Adbullahdan, aleyhis-sələm, gələn rəvayətdə o, demişdir: "Nasibi sadəcə bizə, yəni əhli-beytə düşmənlik edən deyildir, çünki elə bir nəfər də yoxdur ki, "Mən Muhammədə və Muhammədin ailəsinə nifrət edirəm" desin. Əslində nasibi sizə düşmənlik edəndir, çünki o, bilir ki, siz bizə inanırsız və bizim şiələrimizsiz." Onun dayanılan bu görüşü rədd etməsi açıq-aşkardır."

Yəni, buradan ortaya çıxan mənaya görə imamlara düşmənlik etməyən, lakin imamların şiələrinə düşmənlik edən nasibidir, yəni kafirdir, müşrikdir. Daha sonra isə şiə alimi Hüseyn bu rəvayətlər arasındakı cüzi fərqləri belə izah edəcəkdir:

نعم ربما يتراءى المخالفة بين هذه الأخبار، وبين خبري السرائر، وشرح النهج، لأن هذا باشتراط العداوة إلى شيعتهم، والاكتفاء في تينك الروايتين مجرد تقديم الغير – عليه السلام -، والذي ظهر لنا أنه لا منافاة بينهما لقيام الأدلة من العامة والخاصة على التلازم بين ذلك للتقديم، ونصب العداوة لشيعتهم.


وبالجملة أن من تأول أحوالهم واطلع على بعض صفاتهم وطريقته في المعاشرة ظهر له ما قلناه. فإنكاره مكابرة لما اقتضت العادة به، بل أخبارهم – عليهم السلام – تنادي بأن الناصب هو ما يقال له عندهم سنيا.

"Bəli, ola bilsin ki, bu xəbərlər ilə "əs-Sərair" və "ən-Nəhcin" şərhindəki xəbərlər arasında bir təzad olduğu düşünülsün. Çünki bu xəbərlərdə onların şiələrinə qarşı düşmənçilik şərti vardır və digər iki rəvayətdə isə yalnız Əlidən, aleyhis-sələm, başqasına üstünlük vermək halı ilə kifayətlənilmişdir. Bizim üçün doğru olan isə budur ki, bu rəvayətlər arasında heç bir ziddiyət yoxdur, çünki ümumi və xüsusi olan dəlillərin aralarını birləşdirərək həm Əliyə üstün tutmaq, həm də onların şiələrinə qarşı düşmənçilik etməyə də tətbiq etmək olar.

Xülasə olaraq, dostluq əlaqələrinə inanan hər kim onların halları barədə düşünərsə və onların bəzi sifətlərinin fərqinə vararsa, bizim söylədiklərimiz onlara aydın olar. Onun bunu inkar etməsi isə inadkarlıqdır, beləki ortamındakı adət bunu tələb edir, lakin imamlardan, aleyhim əs-sələm, gələn xəbərlər bildirir ki, nasibi əslində onlara görə "sünni" olandır."

"əl-Məhasin ən-Nəfsaniyyə fi Əcvibə əl-Məsəil əl-Xorasaniyyə", səh: 145+

Gördüyün ki, kimi kim Abu Bəkrin və Ömərin (r.a) xəlifəliyini qəbul edirsə nasibi sayılır. Beləliklə bütün əhli-sünnə Əbu Bəkir ilə Ömərin (r.a) xəlifəliyini kimi qəbul edirlər. 

Salam.

Yazini oxudum. Men daha evveler bu kimi, yazilarla qarshilashmishdim. Indi de sizin yazdiqlariniz qetiyen mene teccublu gelmedi. Hetda siz getirdiyiniz delillerden artiq bu barede shie alimlerinin fikirleri var. Lakin sizin Imam Xomeynini teqiyyede gunahlandimaginiz ebes yeredi. Sizde sual yarana biler ki, niye? telesmeyin sualnizin cavabini yazacagam. Amma biraz teqiyye uzerinde durmaq isteyirem. Ehli-sunnenin bir chox meshhur alimleri teqiyye etmishler. Bu faktardan xeberiniz varmi?! Gelin bir nechesinin adini sizler uchun yazim:

امام شافعى و امام رازى و امام يحيى بن معين

"Imam Shafei, Imam Fexri Razi ve Yehya ibni Muin"

Bu siyahini uzadmaq da olar...

Ola bilsin dediyim sozlere inanmayasiniz. Bu sebebden chox yox cemi bir delil getirirem.

Fexri Razi إلاّ أن تتقوا منهم تقاة Ali-Imran-28 Bu ayenin sherhinde Imam Shafiye istinaden yazir: Bax: التفسير الكبير

"ظاهر الأية يدل على أنَّ التقيه انما تحلّ مع الكفار الغالبين الا أن مذهب الشافعى(رضي الله عنه). أن الحالة بين المسلمين اذا شاكلت الحالة بين المسلمين والمشركين حلت التقية محاماة على النفس"

"Ayenin zahiri menasi teqiyyenin kafirlerden tehluke oldugu zaman teqiyyenin caizliyine delalet edir, hemchinin muselmanlar arasinda shubheli mesele yaradigda canin qorunmasi uchun teqiyye mubahdir"

Indi sizden sual olunur ne sebebden siz shielerin muselmanlar qarshisinda teqiyye etmeyine istehza ile yanashirsiz?! Bir halda ki, alimlerinizden bunu tesdiq eden sozler var!

Indi ise qayidaq metlebe. Beli, kechmish alimlerimizden bir choxlari (Sheyx Mufid ve Ellame Hilli ve s.. istisna olmaq sherti ile) Nasibi deyende ehli-sunneni de nezerde tutmushlar. Muasir alimlerden de bu fikirde olanlari var. Lakin onlarin sayi barmaq sayi qederdir. Hal hazir ki, muasir ve iqtidarda olan shie alimleri ehli-sunneni nasibi hesab etmirler. Chunki, kechmishde sunnilerin shielere qarshi olan reftarlari deyishilib. Bu deyishiklik musbet yondedir. Bu sebebden de shie alimleri oz nezerlerinde deyishiklik edibler. Ve ehli- sunneni muselman qardash adlandiriblar. Eger bu emnel teqiyye esasen olsaydi onda gerek kechmish alimlerimiz o zaman sunnileri qardash hesab ederdiler ve onlari nasibi adlandirmazdilar. Chunki, shielik indiki kimi hechvaxt qudretli olmayib! Lakin o zamnalar Abbasi hokumetinin qorxusundan teqiyye etmeye daha chox ehtiyac duyulurdu. Xulase. Shie alimlerinin fikirlerinde deyishiklik yaranmasina sebeb bir chox amiller tesir qoyub ki, yuxarda qisaca qeyd etdim. Beli, ezizim bu Abbasilerle siz ehli-sunnenin el ele vererek shie muselmanlara ve Peygamberin ehli-beytine qarshi etdikleriniz zulmler bais olub. Hemin bu zulmlerin neticesinde shie alimleri sizleri nasibi elan edib. Bu zulmler tekce Abbasilerin dovrunde yox onlardan qabaq hokumetde olan Emevilerin vaxtinda da bash verib. Hemin vaxtlarda da Ehli-sunne bu murdar ve qeyriliqal hokumetin yaninda olublar. امام زهرى و امام مالك Ehli-beyte dushmechilik edib Emevi hokumetine xidmet edibler. Bu sozlerimi ابن حبان ve ابن عساكر de tesdiqleyir.

ابن حبان deyir:

«ولستُ أحفظ لمالك ولا للزهري فيما رويا من الحديث شيئاً من مناقب علي(رضي الله عنه)»

Imam Malik ve imam Zohri Hz.Alinin sheni baresinde revayet neql etmeyibler. (yeqin ki, hemin dovrler nezerde tutulur)

ابن عساكر deyri:

«.. عن جعفر بن ابراهيم الجعفري، قال: كنت عند الزهري أسمع منه، فاذا عجوز قد وقفت عليه، فقالت: يا جعفري، لا تكتب عنه فإنّه مال إلى بني امية وأخذ جوائزهم، فقلت: من هذه؟ قال: أختي خرفت، قالت: خرفتَ أنتَ كتمتَ فضائل آل محمد».

"Cefer Ceferi deyir: Zohriden hedis eshtdim. Birden bir qadin gelib mene dedi: Ey Cefer Zohriden hedis neql etme! Chunki, Beni Umeyyeye yaxin olub. Men Zohriden sorushdum ki bu qadin kimdi? O dedi: Menim bacimdi, deli olub.

Hemin qadin onun cavabinda de4di: Deli ozunsen ki: Ali Muhemmedin feziletlerini gizledirsen"

BaX: تاريخ مدينة دمشق 42: 227.

كعبى deyri:

Zohri Beni umeyyenin havadari idi ve hech vaxt Hz.Alinin feziletleri neql etmemishdir"

BaX: قبول الاخبار 1: 269

Meger Peygamberin meshhur hedisine esasen Munafiqlerin taninmasinin bir yolu da Hz.Ali(e) qarshi olan dushmenchilikden bilinmeyibmi?! Neceyiki; Zehebi deyir:

ما كنّا نعرف منافقي هذه الأُمة الا ببغضهم علياً

"Yani munafiqlerin tenha taninma yolu, Hz.Ali(e)-a qarshi dushmenchilikden bilinib"

Bax:سير اعلام النبلاء (الخلفاء) 236 ـ الترمذي ج 3717 الاستيعاب 3: 46.

Sizler gucle AbbASI HOKUMETININ KOMEYI ILE MUSELMANLARI 4- MEZHEBE TABE OLMAGA VADAR ETDINIZ.

Abbasilerin komeyi olmadan siz buna nail ola bilmezdiniz. Ve onlarin komeyi yetishmemishden qabaq muselmanlar 4-mehzebe teqlid etmekde mecbur deyildiler. Bu barede bax:ادوار اجتهاد: 204، الخطط المقريزيه 2: 344. kitablarina

Hele bu azmish kimi, bir chox alimleriniz ashagida ki, fetvalari vermneye bashladilar:

Ibn Teymiyyeninin bir chox fikirlerinden qaynaqlanan Ebdul Vahha deyir:

3c098720be70t.jpg66c9320ac36at.jpg

«وإنّ قصدهم الملائكة والأنبياء والأولياء يريدون شفاعتهم والتقرّب إلى اللّه بذلك، هو الذي أحلّ دماءهم وأموالهم»

"Bu cehetden onlarin meqsedi vesileni Allaha yaxinlashmaq uchun qerar vermek ve Peygamber, salehleri shefi etmekdir. Bu sebebden qanlari halal olumleri caizdir"

Bax:كشف الشبهات: 58، ط. دار القلم ـ بيروت، مجموع مؤلّفات الشيخ محمّد بن الوهاب: 6/115، رسالة كشف الشبهات

Ibni Teymiyye deyir:

من يأتي إلى قبر نبيّ أو صالح، ويسأله حاجته ويستنجده... فهذا شرك صريح ، يجب أن يُستتابَ صاحبُه ، فإن تاب، وإلاّ قُتِل

"Her kes Peygamber qebri kenarinda ve yaxud saleh bir kesin qebri kenarinda onlardan hecet dileye, hemin shexs mushrikdir. gerek tovbeye vadar edile. Tovbe etmediyi halda qetle yetirilmelidir"

Bax: زيارة القبور والاستنجاد بالمقبور: 156، قريب منه في الهديّة السنيّة: 40، انظر كشف الارتياب: 214.

أحمد زينى دحلان مفتي مكّه مكرّمه deyir:

a301047aaad3t.jpgec7eb8560181t.jpgbf1edbf7d924t.jpg

«كان محمّد بن عبد الوهّاب إذا اتّبعه أحد وكان قد حجّ حجّة الإسلام، يقول له: حجّ ثانياً! فإنّ حجّتك الأولى فعلتها وأنت مشرك، فلا تقبل، ولا تسقط عنك الفرض. وإذا أراد أحد الدخول في دينه، يقول له بعد الشهادتين: اشهد على نفسك إنّك كنت كافراً، وعلى والديك أنّهما ماتا كافرين، وعلى فلان وفلان، ويسمّي جماعة من أكابر العلماء الماضين أنّهم كانوا كفّاراً، فإن شهد قبله، وإلاّ قتله، وكان يصرّح بتكفير الأمّة منذ ستّمائة سنة، ويكفّر من لا يتّبعه، ويسمّيهم المشركين، ويستحلّ دماءهم وأموالهم»

"Eger kimse vahhabi olmaq isteseydi ev vahhabi olmamishdan evvel vacibi hecc yerine yetmishdiyse, bu zaman (Ebdul Vahhab) ona deyerdi: Gerek dubare Allahin evinin ziyaretine gedesen chunki, kechmish ziyaretin shirk uzerinde suret tapmishdir.

Ve bir kese ki, vahhabi dinine girmek isteseydi bele deyerdi: Shehadeteyni deyenden sonra gerek etiraf edesen ki, kechmishde kafir olmusan, senin anan ve atanda kafir kimi, dunyadan gedibler ve hemchinin gerek etiraf edesen ki, kechmishdeki alimlerde kafir kimi dunyadan gedibler.

Eger bele etiraf etmneseydin seni oldurerdiler.Beli o bele fikirde idi ki, 12 esr butun muselmanlar kafir olublar. Ve her kes ki, vahhabiyyat dininde deyil idi. Onu kafir ve mushrik hesab edirdiler. Canini ve malini ise mubah."

Butun bunlardan sonra kechmish alimlerimizin sizleri nasibi etmesine hechde teccublenme. Lakin shukurler olsun Allaha ki, veziyyet deyishmekdedir. Ve bu deyishikliyie can atanda shie alimleridir. Bu deqiqe muasir shie alimlerinin risalelerine baxsan nasibilerin ehli-sunneye tetbiq olunmadigini gore bilersen. Numune olaraq ashagida ki, silkaya bax:

http://www.al-shia.com/html/azr/shariat/resaleh/002.htm

8. Kafir

Məsələ 103: Kafir, yə’ni Allaha və Onun vahidliyinə inanmayan şəxs və ğulat, (yə’ni İmamlardan (əleyhimussalam) hər hansı birisinin Allah olduğuna inanan və ya Allahın onlarda hülul etdiyini söyləyən kimsə), həmçinin xəvaric və nəvasib, (yə’ni İmamlara düşmənlik e’lan edənlər,) nəcisdirlər. Həmçinin nübüvvəti (Allah tərəfindən peyğəmbərlər göndərildiyini) və ya dinin zəruri hökmlərindən birini (namaz və oruc kimi), inkar edərsə, bu iş hətta ümumi şəkildə olsa belə, Peyğəmbərin (s) təkzib olunmasını lazım tutarsa, nəcisdir. Amma kitab əhlinin, (yəhudi, xristian və məcusilər) pak olmasına hökm olunur.

Yuxarda yazılanlardan məlum olur ki, Əhli -sünnəni bunların heç birinə aid etmək olmaz.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Jurnalist_I

Əssələmu aleykum əziz qardaşım!Bu forumda yazan ehli sünnədən biraz siz seçildiniz!Həm əxlaqınıza,həm də cavbalarınızdaki dəqiqliyə görə!Hər halda bu nisbətdir!

Birincisi bu ayeni eslen sizler tehrif etmisiniz. Cunki bu ayeni musteqil cumle kimi qebul etmisiniz. Sizlerden bezi firqelerin etiqadinda var ki :" ..... Siz ey ev -ehli! Allah sizden cirkinliyi yox etmek ve sizi temiz,pak etmek isteyir! " [ Qur'an 33/33 ] cumnlesi ayrica ayedir ki, qarshisinda reqemi olmalidir. Bu ise en azindan kufurdur

Bu fikrinizi daha da konkretləşdirsəniz yaxşı olar!Nəyə əsasən siz bunu küfr sayırsınız?Dəliliniz nədir?

Amma xahiş edirəm ki təvilə yol verməyin sözlərinizdə!Hələlil bunu izah edin sora o birilərə keçərik!

Heqiqeten hemd ve senalar, shukur ve terifler alemlerin Rabbi olan Allah uchundur. Biz yalniz Ona hemd edir ve yalniz Ondan komek dileyirik. Nefislerimizin sher'nden, pis emellerimizden Ona siginiriq. Allahin hidayete getirdiyini azdiran, azdirdigini da hidayete getiren tapilmaz. Men shehadet edirem ki, Allahdan bashqa Ilah (Me'bud) yoxdur ve yene de shehadet edirem ki, Muhammed (s.a.s) Onun qulu ve resuludur.

Haqq yolu ile gedenlere salam olsun [ Qur'an 20/47 ]

1.



Əssələmu aleykum əziz qardaşım!Bu forumda yazan ehli sünnədən biraz siz seçildiniz!Həm əxlaqınıza,həm də cavbalarınızdaki dəqiqliyə görə!Hər halda bu nisbətdir!



Chox hormetli muxalifim ( yazinizdan bele anladim ) ! Evvela sizin bu cur cavablandirmaginiza gore size teshekkur edirem. Bu en azindan sizin semimi birisi oldugunuzu gosterir.

2.

Bu fikrinizi daha da konkretləşdirsəniz yaxşı olar! Nəyə əsasən siz bunu küfr sayırsınız?Dəliliniz nədir?

Bilirsinizmi, eyer yaziniza fikir verseniz, orada olan bu sual cumlesi " Nəyə əsasən siz bunu küfr sayırsınız? " sizin de bu eqidenin sahibi olmaginiza achiq-aydin delildir.

Hetta meshur shiye alimlerinden : Ebul_Hesen el_Fettuni ozunun meshur " Miratul_Envar " kitabinda; Adnan el_Behrani ozunun meshur " Meshariqe_Shumus ed_Durriyye " kitabinda; Ali el_Kufi Ebul_Qasim ozunun meshur " Faslul_Xitab " kitabinda; Al-Mufid ozunun meshur " Evail el_Meqalet " kitabinda; İbn Babveyh Qümmi ozunun meshur " əl_Xisal " ve.s bu kimileri oz kitablarinda bunu tam olaraq qeyd etmishler.

Bele bir iddianin batil oldugunu Allah qur'anda bildirmishidir. Bele ki : " Shubhesi ki, Zikri Biz nazi etdik, elbetde Biz de onu qoruyacagiq " [ Qur'an 15/9 ]. Bu ayeye fikir versen gorersen ki, Allah ve'd verir. Ve'd ise mutleq xeberdir. Yeni sehihliyine shubhe olunmayan sozdur. Ve buna iman etmeyenin de boyuk kufurle kafir oldugunu Allah qur'anda bildirib. Bele ki : " Eger qulumuza nazil etdiyimize shubhe edirsinizse .............. onda yanacagi insanlardan ve dashlardan olan, kafirler ucun hazirlanmish oddan chekinin " [ Qur'an 2/23-24 ]

Helelik bu qeder....

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1.Hansi delile esasen yalniz 4 imama teqlid edirsiz?

1. Onlar sələfdirlər...

2. Sələfi Salihindən onların fiqhi gəlib çatıb... İmam Zeyd və İmam Cəfərin fiqhləri Abbasilər tərəfindən yandırılıb...

3. Ən dəqiq mənbələrdir, onlardan sonrakılar da onlardan başlanğıc alırlar.......

Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1. Onlar sələfdirlər...

Onlar sələfi deyillər və o termindən heç istifadə də etməyiblər.

2. Sələfi Salihindən onların fiqhi gəlib çatıb... İmam Zeyd və İmam Cəfərin fiqhləri Abbasilər tərəfindən yandırılıb...

Nə danışırsız? Bəs imam Cəfərin "Əs-Səhifətus-Səccadiyyə" kitabı necə? Bəs digər kitablar ki Black Kniqht onları sizə göstərmişdir:

Belelikle bu da Imam Cafer Sadiq(A)in kitablari:

1. "Misbahush-Sheri'a ve miftehul-haqiqa" Kitab Dehli, Tebriz ve Tehran kitabxanalarinda yerleshir ve hemin sheherlerde de ardicilliqla (1856-ci ilde miladi), (1278-ci il hicri), ve (1314-cu il hicri) neshr olunmushdur.

2. ""Kitabul-Cefr"" . Bu kitabin nusxeleri Ingilterede ""British Museum'da ? Isgenderiiyenin ""El-Mektebetul-belediyye"", ""Darul-kutubil-Misriyye"" ve ""Suleymaniyye"" ve Turkiyenin ""Koprulu"" kitabxanalarinda movcuddur.

3. ""Ixtilacul-A'za"" . Bu kitab Turkiyenin ""Topkapi"" ve ""Kastomonu"" kitabxanalarinda saxlanilir.

4."" Heyakilun-Nur"". Bu kitabin iki nusxesi Kembridc universitetinin kitabxanasinda movcuddur.

5. ""Esrarul-Vahy"". Bu kitabin iki nusxesi Turkiyenin ""Suleymaniyye"" kitabxanasinda saxlanilir.

Mence bu qeder kifayetdir. Yoxsa xeyr? Ehtiyac oilsayene de yaza bilerem.

http://forum.bakililar.az/index.php?s=&amp...t&p=1625344

3. Ən dəqiq mənbələrdir, onlardan sonrakılar da onlardan başlanğıc alırlar.......

Bu da Sahibuzzamanın postu:

Əssələmu aleykum qardaş!Bilginən ki Malikin Muvattasını belə Malik özü yazmayıb.Bu gün əlimizdə Muvattanın iki versiyası var.Bu iki versiya Mailikin tələbələrinə aiddir!
Ona qalsa nə Buxarinin,nə Müslümün kitabları əlyazma şəkilində(özləri tərəfindən yazılmış)əlimizdə yoxdur.Bu kitablar əzbərlənə əzbərlənə nəsildən nəsilə ötürülüb.Yalnız daha sonralar yazılıb.Sən mənə Buxarinin özünün yazdığı "Əccəmiussahih"i göstərə bilərsən?Yaxud "Ədəbul Mufradı"?Qardaş bu işlərin qaydası belə olub ki ustadların kitablarını tələbələr digərlərinə çatdırıb və bu kitablar sonradan qələmə alınıb.
İmam Matrudinin "Tauhid"kitabı belə onun öz əlyazması deyil!Sənin dünya aləmdən,ümumiyyətlə İslam tədris ənənəsindən xəbərin yoxdu biz nə edək?

http://forum.bakililar.az/index.php?s=&amp...t&p=1655755

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1 sehifesini bela oxumusan o kitablarin?

Gor hech dexli var.

Qardash, sen Ahmed Henbelin "Musned"-in oxumusan? "Sehih" Buxarinin, "Sehih" Muslumun originalini oxumusan? Oxumamisansa nece henbelisen? :pauuuk:

Imam Malikin -"Muvettesin" oxumusan? Oxumamisansa nece malikisen?

Men shexsen Imam Caferi Sadiq(a)-in oz shagirdi Mefezzele(rA) yazdirdigi - "Tawheed Al-Mufadhdhal" kitabinin bir qismini oxumusham.

Bu kitabin russ ve yaxud bizim dilimize tercumesi, men bilen yoxdu. Ona gore ingilis dilinde oxumali olmusham.

6dfc4c7257e3.jpg

Изменено пользователем ALLAME

"Every day is 'Ashura and every land is Kerbala"

    Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qardash, razilash ki, oxumaq lazimdir, sen bir alimin yolundan gedirsense, sozde yox, emelde getdiyini subut ela. o dediyin kitablari az da olsa oxumusham. amma Cafari Sadiq[ra]-in kitabi hech harda t. bilmirem, olsa mamnuniyyetle oxuyaram. usuli-kafi va biharul-anvar kimi kitablarda ise o hezretin adindan yalan-cafang sheylar uydurulub. onlardan da az miqdarda oxumusham.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qardash, razilash ki, oxumaq lazimdir, sen bir alimin yolundan gedirsense, sozde yox, emelde getdiyini subut ela. o dediyin kitablari az da olsa oxumusham. amma Cafari Sadiq[ra]-in kitabi hech harda t. bilmirem, olsa mamnuniyyetle oxuyaram. usuli-kafi va biharul-anvar kimi kitablarda ise o hezretin adindan yalan-cafang sheylar uydurulub. onlardan da az miqdarda oxumusham.

Haris, mesele ondadir ki, biz yalniz Imam Sadiq (a) yolu ile getmirik. Imam Ceferi Sadiq(a)-dan savayi 13 mesum var. Bunu unutma. İmalardan(a) bize choxlu sayda hedis, mektub ve kitab gelib chatib.

Men sene artiq bir misal getirdim, amma sen ise menim sualarima cavab vermedin.

Ahmed Henbelin "Musned"-in oxumusan?

usuli-kafi va biharul-anvar kimi kitablarda ise o hezretin adindan yalan-cafang sheylar uydurulub. onlardan da az miqdarda oxumusham.

Mesele burasindadir ki, sen "Al-Kafi"-den ve "Biharul-Anvar"-dan yalniz zeif hedisler oxumusan. Chunki sizin alimlerleriniz yalniz gulatlara aid olan hedisleri sechib, shielerin adina chixartmaq isteyirler. Bu ise guluncdu. Elmsiz her bir insan buna sakit bir shekilde aldanir. Elmsizler derd yari, sen ki neyin ne oldugunu ozun bilirsen.

"Kafi"-de 5000-den chox sehih hedis var. Bu hedisler boyuk rical ve hedis alimleri terefinden artiq choxdan ayrilib. Eger bir hedis getirirsense ve yaxud oxuyusansa onun "sehih" olub-olmamasinida yoxla!

Assalam Aleykum.

"Every day is 'Ashura and every land is Kerbala"

    Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

man imam Ahmadin musned kitabinda bazi meselelere baxmisham, ancaq dostumun idi,. qaytardim getdi, chunki mende imam Malikin Muvattasi var. ilmihal masalalarinda ise dr. muhammed ravvas kalacinin "hz. Ali ilmihali kitabina " baxiram. amma san de gorum 13 mesumun hansi kitablarini oxumusan? onlardan ayri-ayriliqda ahli-sunne hadis kitablarinda da revayetler var.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

chunki mende imam Malikin Muvattasi var.

Heh. Deyirem hech Islam dunyasinda Malikin "Muvatta"-si yoxdu.

Amma sen deme Sende var imish. :flower: Malikin "Muvatta"-si - yoxdu. Telebelerinin yazdigi - "Muvette" var.

Qardash, yazdagin cavab deyil, cavabdan - chekinmedi.

amma san de gorum 13 mesumun hansi kitablarini oxumusan?

Yuxarida bunu uygun misallari gormursen?!

Mesumlardan(a) misal isteyirsen:

-"Nehcul Belage"

-İmam Seccad(a) - "Sehifeyi Seccadiye"

-İmam Ceferi Sadiq(a) - "Tohidi-Mufezzel"

-Imam Sadiq(a)-a aid edilen “Ihliylece” risalesi. Bu risalede Imamin hind filosoflari ile tovhid baresinde elmi mubahiseleri eks olunub.

-Sheyx Saduqun “Xisal” kitabinda revayet edilmish, fiqh ve kelam meselelerine hasr olunmush risale (revayetchi A’meshden neql olunur).

-“Tuhef-ul-uqul” kitabinda Imam Sadiqden (a) revayet edilen, xumsun vacibliyi qenimetler barede risale.

-“El-Kafi”nin sonuncu bolumu olan “Rovze”nin birinci hedisi Imam Sadiq(a)-in oz terefdarlarina (shialara) unvanladigi genish hecmli mektub. Bu mektubda Imamin nesihet ve tovsiyeleri oz eksini tapib.

-Ve s.

onlardan ayri-ayriliqda ahli-sunne hadis kitablarinda da revayetler var.

Beli var, diqnaqarasi - var. Amma sizin `moteber` saydiginiz Buxari Imam Seccad(a)-nan bashlayaraq hech bir imamdan hedis neql etmemishdir. Imam Cefer Sadiq(a)-de bura daxildi.

Doqquzuncu imam - İmam Muhemmrd Teqinin (a)-i ise sizin Buxari umumiyyetle zeif ravi bilmishdir.

Yani yalanchi saymishdir. `Moteber` Buxari'niz hara, İmam Muhemmed Teqinin (a) - hara.

Islam alimlerine hormet budur? Imam Sadiq(a)-a hormet budur? Bilirsiz, Buxariden tutmush, Abbasi ve Emevilere ishleyen her bir insani Allah'a tapshiriram. Chox uzaga getmiyek, mutevatir hadis olmaqnan yanashi, tarixi bir fakt olan(!) - "Seqeleyn" hedisini (Qedir Xum) Buxari gebul etmek reva bilmemishdir.

Bilirsiz niye? Chunki Ahli-Beyt(a) fezileti'ni oz kitabinda qeyd etmek ne Buxariye, ne Abbasilere, nede ki Emevilere serf etmirdi. Yaxshiki bu hedisi Muslim oz "Sehih"-inde, onlarnan sehabe ve adi insan neql edib.

Assalam Aleykum.

"Every day is 'Ashura and every land is Kerbala"

    Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qardsh o dediyin kitablari da necha-necha illerden sonra kimlerse yazib da. meselen; kuleyni yaqub imam Cafar Sadiq[ra]-i gormeyib hech. ancaq ondan necha min hadis naql edib. ozun chashib qalmisan, bizi de chashdirma.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qardsh o dediyin kitablari da necha-necha illerden sonra kimlerse yazib da. meselen;

Qardashim, dediyin sozler mentiqsizdi axi.

Imam Caferi Sadqi(a)-in Mufazzel ibn Omer Cu’fiye diqte edib yazdirdigi “Tovhidi-Mufazzel” kitabini kimse yazib?

"Sehifeyi Seccadiye"-nide kisme yazib?

kuleyni yaqub imam Cafar Sadiq[ra]-i gormeyib hech.

Meselen? :flowers1: Haris, necede mentiqsiz bir fikir ireli surdun.

Meselen Buxari, meselen Muslim, meselen Ahmad Hanbal, meselen Imam Malik, meselen Imam Shafei ves. ne Peygemberi(s) gorubler, ne Abu Hureyrani, ne Anas-i, ne Ibn Abbasi.

Indi neyniyek? Hedisleri gebul etmiyek? Kitablari tullayaq?

Qardashim, bu gederde teesubkesh olmaq olmazda.

Ozun chashib qalmisan, bizi de chashdirma.

Fikir verdinse, fikirlerimi konkret ve aydin shekilde deyirem.

Qardash, eger niyyetim seni chashdirmaqdirsa Allah meni sabah ki gune sag chixartmasin.

Assalam Aleykum.

"Every day is 'Ashura and every land is Kerbala"

    Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

al-fath, o kitablari oxumusuz hech? mumkun olan shey deyil ki, o kitablar galib chixsin zemanemize, ozu de imam Sadiq[ra]-in kitablari. 1 sehifesini bela oxumusan o kitablarin? oxumamisansa san neca cafarisen?

Cəfəri olmaq üçün onun kitablarını oxumaq vacib deyil. Əsas odur ki, onun kitablarını bizim alimlər oxuyub düzgün nəticə çıxarırlar, bizdə onlara təqlid edirik.

O kitablar zəmanəmizə gəlib çatıb. Siz niyə bunu mümkünsüz sayırsız?

Əksinə sizin kitablar dəyişikliklərə məruz qalıblar. Misal üçün bu gün əlimizdə olan Malikin Müvəttəsinin iki versiyası var. Bu iki versiya Mailikin tələbələrinə aiddir!

qardsh o dediyin kitablari da necha-necha illerden sonra kimlerse yazib da. meselen; kuleyni yaqub imam Cafar Sadiq[ra]-i gormeyib hech. ancaq ondan necha min hadis naql edib. ozun chashib qalmisan, bizi de chashdirma.

Bəs Buxari, Müslüm peyğəmbəri ya səhabələri görüblər ki, onlardan hədis nəql edirlər?

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 4 months later...

salamun aleykum meni maraglandiran meseleler bunlardi vahabilik varmi ve eger yoxdusa bu movzu niye gore gundemnen cixmir menim fikrimce vahabin ideyalari ve ibn teymiyenin verdiyi hokumler islama ziddir ve suzun fikrivuzce peygember s.e.s mesumdurmu

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qardaslar peygemberimizin vesyyetindeki kimi quran ve ehli beytden mohkem yapisag cunki islam dininin butun sirleri burdadir bugun ki cemiyyetde bunlari bir-birinden ayirmaga calisanlar var ve biz buna imkan vermiyey bugunleri bezileri bizim az oldugumuzu deyirler deyirler eger duz olseyduz cox olarduzda men de diyiremki coxlugnan doyur IMAM HUSEYN aganin etrafinda kerbelada cemi 72 nefer var idi yezid terefde ise minlerle insan var idi onda bu mentiqle yanassag yezid demeli haqdir bu cox guluncdur ve yaxud da NUH peygember 1000 il omur surmusdur cemi 10 hidayet etmisdir bu demekdir ki nuh peygember sehv idi. allah duz yol da olmuyanlari hidayet etsin

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

salamun aleykum meni maraglandiran meseleler bunlardi vahabilik varmi ve eger yoxdusa bu movzu niye gore gundemnen cixmir menim fikrimce vahabin ideyalari ve ibn teymiyenin verdiyi hokumler islama ziddir ve suzun fikrivuzce peygember s.e.s mesumdurmu

Vehhabilik var. Sehv etmiremse ele M. Abdulvahhabin qardaşı ele onun reddiyesin yazmışdı vahhabiliyin ...

. Peyğəmbər (s) məsumdur

qardaslar peygemberimizin vesyyetindeki kimi quran ve ehli beytden mohkem yapisag cunki islam dininin butun sirleri burdadir bugun ki cemiyyetde bunlari bir-birinden ayirmaga calisanlar var ve biz buna imkan vermiyey bugunleri bezileri bizim az oldugumuzu deyirler deyirler eger duz olseyduz cox olarduzda men de diyiremki coxlugnan doyur IMAM HUSEYN aganin etrafinda kerbelada cemi 72 nefer var idi yezid terefde ise minlerle insan var idi onda bu mentiqle yanassag yezid demeli haqdir bu cox guluncdur ve yaxud da NUH peygember 1000 il omur surmusdur cemi 10 hidayet etmisdir bu demekdir ki nuh peygember sehv idi. allah duz yol da olmuyanlari hidayet etsin

amin

Azlıq, çoxluq məsələsi barədə: http://media-islam.com/publ/23-1-0-250

Allah səndən razı olsun qardaş!

Aç qəlbinin gözünü ki, can görəsən,

Görülməyən şeyləri, yektən görəsən!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qardaşlar - Fələstin qan ağlayır.. AARUN ALEYKUM..

Allah bizim kimi zəlillərə qələbə verməz, aramızda qardaş əti didənlər olduqca..

Millət küfrə batıb gedir, şəhərə çıxmaq olmur, az qala Təzəpirin axundu krediti halal bilir, özü aldığına görə (öz işlədiyim firmada onunla spor etdim).. Quranı pulsuz oxumaq artıq eyibdir.. Dindarlar da dənizə gedir.. Siz burda nə haydasız.. FİƏ = 0

Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 1 month later...
1.Hansi delile esasen yalniz 4 imama teqlid edirsiz?

Sualda qərəzlilik, acıq və səviyyəsizlik var. Sual verəndə bir beş on dəfə götür qoy elə sonra...

قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة

Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!”

Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)”

Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 years later...

KIMLERE LEZZET ELEMIRSE DESIN YAZDIKLARIMIZ DELILLER SUBUTLAR BAXSINLAR

salam aleykum.bizde livat caiz deyil,o sizinkilerdedir.ona g?r? d? ?z aranizda olanlardan soru? lezzet eleyir yoxsa yox!

senin kimi tees?bke?lerin sonune olacaq g?r?s?n?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qarda?lar - F?l?stin qan a?lay?r.. AARUN ALEYKUM..

Allah bizim kimi z?lill?r? q?l?b? verm?z, aram?zda qarda? ?ti did?nl?r olduqca..

Mill?t k?fr? bat?b gedir, ??h?r? ??xmaq olmur, az qala T?z?pirin axundu krediti halal bilir, ?z? ald???na g?r? (?z i?l?diyim firmada onunla spor etdim).. Quran? pulsuz oxumaq art?q eyibdir.. Dindarlar da d?niz? gedir.. Siz burda n? haydas?z.. F?? = 0

salam aleykum.bax incime deliden dogu xeber buna deyirler!felestin qan aglayir amma seudiyye erebistaninin vecine deyil.beli bu da dogrudur ki,islami qazanc vasitesi edenler de var.denize gedenler arasinda me?hur mufti c?bbeli ahmet hoca da var,yeqin sen onu nezerinden qacirtmisan...amma ?n dogru dediyin ise "Allah bizim kimi zelillere qelebe vermez,aramizda qarda? eti didenler olduqca.."fikrin idi!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sualda q?r?zlilik, ac?q v? s?viyy?sizlik var. Sual ver?nd? bir be? on d?f? g?t?r qoy el? sonra...

salam aleykum.sualda bir seviyyesizlik ve qerezlilik g?rmedim.sizin niye o alimlere teqlid etmeniz soru?ulur.sebebi nedir,ne tapmisiniz onlarin risalesinde?tapdiginiz haqqdirmi?niye?s?but edin Quran ve hedisle.ve s ve i.a...amma sizin cavabda seviyyesizlik ve qerezlilik g?rdum bunu da demeliyem!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...