Jump to content
  Love reading great articles? Visit Elix.com today!
Sign in to follow this  
Nuaym

İslam Dovleti Istemek Radiklallıqdirmi?

Recommended Posts

Günümüzdə müsəlmanların radikllağı onların islamın siyasi yönündən danışmalarıyla,islam dövlətləri istəmələri ilə ölçülür.Yəni islam dövlətinin qurulması üçün çalışan insan hansı məzhəbə aid olmasından asılı olmayaraq radikal adlanır.Buna münasibətinizi bilmək istərdik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hər bir müsəlman istəyir ki, yaşadığı ərazi İslam-Diyarı olsun. Və bu diyarda Allahın qanunları hökm sürsün. Çünki İslam-Diyarı əmin-amanlıq və ədalət diyarıdır. Bu diyarda əsas ideya Allahın hakimiyyətidir. Lə iləhə İlləllahın əsl mənəsı da Hakimiyyətin Allahın olmasıdır. Yəni bu diyarda bütün məsələlər Allahın qoyduğu qanunlar çərçivəsində həll olunur.

İslam Dövləti istəmək radikallıq deyil. Sadəcə Lə iləhə İlləllah kəlməsinin praktiki tətbiqidir. Amma əfsuslar olsun ki, kim Lə iləhə İlləllah kəlməsini haqqıyla anlayıb əməl etmək istəyirsə, həbsxanalarla üzləşir.

İnsanlar nədənsə çox nankordular. Allahın təbiətdə qoyduğu qanunlarına istər-istəməz tabe olmağa razıdırlar. Lakin Cəmiyyət daxili qoyduğu qanunlara (şəriətə) tabe olmaq istəmillər.

İnsanlar gündəlik həyatlarında qidalanmaları üçün istifadə etdikləri nemətlərə qoyulan qanunların Allah tərəfindən qoyulduğuna inanırlar. Və bu dünyavi elmlərlə də isbat edilir. Bir portağala qanunu qoyan kimdir? Kim o portağalı qabıqla mühafizə olunması qanununu qoyub? Əlbətdəki Allah. Bəs necə olur ki, bu nemətləri hərisliklə mənimsəyən insanlar , Allahın cəmiyyət daxilində Rəbb olma funksiyasını qəbul etmək istəmillər?

Axı Rəbb qanun qoyandır. "Mürəbbe" sözü də Rəbb sözündəndir. Yəni Tərbiyəçi deməkdir. Bir tərbiyəçi (Mürəbbe) tabeliyində olanları necə tərbiyə edir? Əlbətdəki qoyduğu qanunlarla. Məhz Allah da aləmlərin RƏBBİDİR! Bu aləmə Yer də aiddir. Allahın da insanlar üçün qoyduğu 2 qanunu var:

1) Təbiət qanunları

2) Cəmiyyət daxili qanunlar(Şəriət)

Birinci qanuna insanlar istəsələr də istəməslər də tabe olurlar. Bu da Allahın bir rəhmətdir. Allah əgər insanların öhdəsinə "gecə-gündüzü" və "insanlarda yuxu" qanununu öz başına idarə etməyi həvalə etsəydi, bir qism insanlar digərləri tərəfindən məhv olunardı. Məslən: Bir kapitalist öz istehsalını dayanmadan gücləndirmək üçün "gecə-gündüzü" qanunu əlində olsaydı, gündüzün vaxtını artırar və iş müddətini uzadardı. Nəticədə kasıb fəhlə dincəlmədən işləyərək həlak olardı. İnsanların dünyaya hərisliyini öncədən bilən Uca Allah "insanlarda yuxu" qanununu qoymuşdur ki, istər-istəməz yatıb enerji toplasınlar. Bu qanunlara tabe olan insanlar isə Allahın necə Rəhimli bir yaradıcı və Rəbb olduğunu unudurlar. Nəfzlərinə tabe olub namaz qılmır və daim Allaha şərik qoşullar.

İkinci qanuna gəldik də isə, Allah bu qanunu tabe olmaqda insanları sərbəst buraxmışdır. Məhz bu qanunlara tabe olub-olmamaqla Allah insanları sınağa çəkir. Məhz İman və Küfr nöqtəsi buradan fərqlənir. Məsələn vaxtı ilə Misir torpaqlarında padşahlıq edən Firoun da çox gözəl bilirdi ki, Kainatın yaradıcısı Allahdır, o öldürü və dirildir. Bir sözlə Kainat qanunlarının Allaha məxsus olduğunu çox gözəl bilirdi. Lakin Misirin idarə olunmasında Allahın qoyduğu qanunlara tabe olmaq istəmirdi. Hətta özünü Misirin Rəbbi elan etmişdi. Bəs sual meydana çıxır ki, nə üçün Firoun Misiri Allahın qanunları ilə idarə etmirdi? Bunun cavabı çox sadədir. Çünki Firoun bilirdi ki, əgər o öz diyarını Allahın qanunları ilə idarə etsə insanlar onun nəfsinəı uyğun qoyduğu qanunları qəbul etməyəcək və insanlar ona Allahın bir qulu kimi baxacaqlar. Həmçinin də çox gözəl bilirdi ki, Allahın qanunları hamı üçün ədalətlidir. Əgər günah edən Firoun belə olsa və ya Fironun övladı belə olsa hamı üçün qanun eynidir. Bu isə əlbətdəki Firona sərf etməzdi. Çünki o insanları öz nəfsinə uyğun qanunlarla cəzalandırır və heç kimdə buna qarşı bir söz deyə bilmirdi. Kimdə ona qarşı gələrdisə ya zindana atılar yada ki, öldürülərdi.

Günümüzdədə belədir. Sadəcə adlar dəyişib. Lakin məna olduğu kimi qalıb. Allahın 1-ci qanunlarına tabe olub, ikinci qanunlarını əhəmiyyətsiz sayanlar göz önündədir. Bunun səbəbini isə yuxarıda Firounun timsalında qısa anlatdıq. Kim də həmin diyarın Allahın qanunları ilə idarə olunmasını iddia edərsə, nəfslərinə uyğun bir qanunla cəzalandırılar.

Lakin bir şeyi unutmasınlar ki, sonda hamını mühakimə edən Allah olacaq!!! Allah isə insanları onlar üçün uyğun gördüyü Qurani-Kərimdə olan qanunlarla mühakimə edəcək.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu cür istəklərinə görə insanlara radikal gözüylə baxmaq doğru deyilsə də,sırf islamı bunda görmək,bunu mütləq bir hədəf kimi seçmək səhv olardı.Dinin mahiyyəti heç də ancaq hakimiyyət üçün savaşmaq deyildir.Üstəlik bu cür idarəçiliyə layiq bir cəmiyyət yoxdursa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qamet müellim deyir ki, biz İslam diyarında yaşayırıq. Ona göre de daha İslam dövletine ne ehtiyac var ki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indi Azerbaycanda islam dovletinin qurulmasi real gorunmur. Bu hal hazirda mumkun ola bilecek bir shey deyil. Chunki, millet buna hazir deyil. Hech inanmiram ki, yaxin 30-40 il erzinde de hazir olsun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu dovrde islam Dovleti qurmaqdan daha onemli insanlarin imanini qurtarmaqdir... Birbiriyle didishmeden... Sevgi iqliminde, anlayish ichinde... Unudmayaraq ki, Islami yashamayan insanlar bilmirler! Chunki bile bile helaka hech kes getmez... (ki biz de bir zamanlar bilmirdik...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
oz naqis aglinizdan bosh-bosh danishmayin. dalilnan danishin, alimlarin fikirlarin yazin.

Sizin kimi muselmanlar olduqdan sonra delil neynesin... Mence muselman dovleti qurmaq bir yana gedib evvelce muselmanin exlaqi movzusunu arashdiraq...

P.S.: Moderatorlar hara baxir goresen...

Edited by kima

Share this post


Link to post
Share on other sites

man hech bir exlaqsiz soz demamisham. deyirem ki, siz kimsiz ki, hokm verirsiz, indi vaxti deyil, indi filan shey vacibdir, na bilim ne. agliniz ise her halda alimlerin aglinin yaninda naqis olar yeqin ki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
man hech bir exlaqsiz soz demamisham. deyirem ki, siz kimsiz ki, hokm verirsiz, indi vaxti deyil, indi filan shey vacibdir, na bilim ne. agliniz ise her halda alimlerin aglinin yaninda naqis olar yeqin ki.

Her halda oz fikrini bildirmek qebahet olmamalidir... Qaldi ki, her kesin shexsi fikri ola biler (ve menim qerarlarimla bu deqiqe ne dovlet qurulur ne de sheriat...)

Ayrica, bu soylediyim fikirler de alimlerin fikridir...... Sitat getirerek movzunu uzadmq istemirem (mensizde uzadanlar chox olur)...

P.S.: Muselman kisileri qadinlara qarshi ve umumiyyetle cemiyyetde eqidesinden ve dushunce terzinden asili olmayaraq, her kese nezaketli ve temkinli davranmali, xususiyle kelme sechende buna diqqet etmelidirler... Unudanlara yaddash olsun...

Share this post


Link to post
Share on other sites
oz naqis aglinizdan bosh-bosh danishmayin. dalilnan danishin, alimlarin fikirlarin yazin.

Salam qardaş. Evvela sen kiminse ağlının naqis olduğunu haradan bilirsen? Yoxsa sui-zenn edirsen? Amma men deye bilerem ki, bu forumda ele qardaşlar var ki, onların elmi ve düşüncesi İbn Teymiyye, İbn Abdul Vahab, Ben Baz kimi "Alim"lerinkinden üstündür.

Share this post


Link to post
Share on other sites
avatarinizdan neca muselman oldugunuz bilinir.

Uzun uzun dushundum bele bir cumleye nece cavab verim... O qeder chox variantlar var ki... Amma sonra buna deymeyeceyini gordum... Her kes ozunu oldugu kimi ortaya qoyur...

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ki, uzun - uzun dushundum va aglima bir shey gelmedi. chunki, menim aglim buna chatir. sizin kimilerini chox gormushuk. dilde muselmandilar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
de ki, uzun - uzun dushundum va aglima bir shey gelmedi. chunki, menim aglim buna chatir. sizin kimilerini chox gormushuk. dilde muselmandilar.

Siz meni tanimirsiz bele, heyat terzimi de bilmirsiz.... Size ve kimseye birshey isbat etmek mecburiyyetinde deyilem... Hech utanirsiz???? Size bundan sonra da cavab yazmayacagam...

P.S.: Avatara gore "dilde muselman" deyeni de gormush olduq... (Kimin agli neye chatir goresen...)

Edited by kima

Share this post


Link to post
Share on other sites
manim da cahillarla bosh-bosh danishmaga havasim yoxdur. sizin dininiz size, manimki, mana. vassalam.

salam aleykum men bildiyim qeder kima nikli userin dini islamdir bes sizin dininiz nedir?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allahın şerietiyle idare olunan dцvleti istemeyen imanı iddia eden en bцyьk yalanзıdır.Bunun diger emellerinin heз bir faydası yoxdur.Bu şeriet hцkmьnь buraxıb şeytanın nizamına razı olmuşdur.Mьselmanlar bu meqsed uğrunda bьtьn mьmkьn vasitelerden istifade etmelidir.Bunlardan daha zeif tağutları yıxmaq uğrunda qan axıdlımışdır.Bu prosesler qaзınılmazdır.Tebii ki gцzellik qurban teleb edir...

Edited by ibn Abdulwahhab

Share this post


Link to post
Share on other sites
oz naqis aglinizdan bosh-bosh danishmayin. dalilnan danishin, alimlarin fikirlarin yazin.

Haris düz deyir. Amma əfsuslar olsun ki, özü həmişə dəlilərdən çox smayıllıkları dəlil kimi göstərir.

Deyəsən irəliləyiş var . Əgər Haris də dəlil istəyirsə deməli nəsə var....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bu cür istəklərinə görə insanlara radikal gözüylə baxmaq doğru deyilsə də,sırf islamı bunda görmək,bunu mütləq bir hədəf kimi seçmək səhv olardı.Dinin mahiyyəti heç də ancaq hakimiyyət üçün savaşmaq deyildir.Üstəlik bu cür idarəçiliyə layiq bir cəmiyyət yoxdursa.

Müsəlmanların hədəfi Hakimiyyət deyil! Q.Süleymanov hal-hazırda müsəlmanları xəvariclikdə ittiham edib, onları hakimiyyətə meyilli olduğunu batilcəsinə iddia edir. Vəla vəl Bəra məsələsini bilən hər bir müsəlman çox gözəl bilir ki, Qamət bu məsələdə özü müsəlmanlardan xaric olub. Belə desək xəvaric əslində onun özüdür. Çünki o hazırda müsəlmanları təkfir edib, onları tutdurmaqı caiz bilir.

Söhbət bəs hansı hakimiyyətdən gedir? Kimin hakimiyyətindən gedir? Nə üçün hazırda müsəlmanları hakimiyyətə meyilli olduğu üçün qınayıllar. Çünki hər bir müsəlman Qurani-Kərimi oxuyub dərk etdicə hakimiyyətin Allahın olduğunun şahidi olacaq. Adi bir müşrik də anlayır ki kainatın Hakimi Allahdır. Yəni hər bir təbii hadisələr Allahın hökmü ilə yerinə yetirilir. Lakin həmin müşriklər yaşadığı ərazinin də Allahın hakimiyyəti daxilində olduğunu unudur. Və bəzən bu ona xatrladılanda, qəzəblənir, coşur hətta imkanı olanda bu cür söz deyəni həbs edir və ya öldürür. Yəni bütün zamanlarda bu belə olmuşdur. Lakin Uca Allah Qurani-Kərimdə belə buyurur: "Halbuki, göylərdə və yerdə mütləq hakimiyyət Ona məxsusdur. Allah hər şeyə Şahiddir".(Əl-Buruc,9)

Bir sözlə müsəlmanların məqsədi hakimiyyətə, kresloya sahib olmaq deyil. Sadəcə yaşadığı ərazidə idarəçiliyin Allahın qanunları çərçivəsində olması iddiasıdır. Yəni, hər hansı bir müsəlman məhkəməyə müraciət edərkən, orada uyğulanan hökmlərin Allahın qanunları olmasını, bütövlükdə yaşadığı ərazidə Allahın qanunlarına zidd olmayan qanunlarla idarə olunmağını istəməkdir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu ayələri xatırlamağı daha məqsədə uyğun bilirəm. İnşallah oxuyanlar bir daha oxsuyub biliklərini möhkəmləndirsinlər. Oxumayanlar isə oxuyub anlasınlar ki, yaşadığı ərazidə Allahın şəriətinin bərqərarını istəməyənin imanı ona fayda verməmişdir. Ola bilsin ki, bu haqda indiyə kimi məlumatı olmayanlar da var. Lakin bu ayələri oxuyandan sonra inşallah onlar da anlayarlar.

Uca Allah(s.t) Qurani - Kərimin bir çox ayələrində hökm verməyin, Hakimiyyətin onun olduğunu vurğulayır:

"Bilmirsənmi ki, göylərdə və yerdə hökmranlıq təkcə Allaha məxsusdur? Sizin Allahdan başqa nə bir himayəçiniz, nə də bir köməkçiniz vardır".(Bəqərə,107)

"Göylərin və yerin hökmranlığı Allaha məxsusdur. Allah hər şeyə qadirdir". (İmran, 189)

"Göylərin, yerin və onların arasında olanların hökmranlığı Allaha məxsusdur və O, hər şeyə qadirdir".(Maidə, 120)

"De: "Ey insanlar! Şübhəsiz ki, mən sizin hamınız üçün Allahın elçisiyəm. Göylərin və yerin hökmranlığı Ona məxsusdur, Ondan başqa ibadətə layiq olan məbud yoxdur. O həm dirildir, həm də öldürür. Elə isə Allaha və Onun Elçisinə – yazıb-oxumaq bilməyən, həm də Allaha və Onun kəlmələrinə inanan peyğəmbərə iman gətirin. Onun ardınca gedin ki, bəlkə doğru yola yönələsiniz".(Əraf, 158)

Bu kimi Allahın Yerin, Göyün və bunların arasında olanların Hakimi olduğunu bildirən çox sayda ayələr möcuddur. Bunları davam da etmək mümkündür. Lakin düşünürəm ki, ağıl sahibləri üçün bu qədər də kifayətdir.

Edited by Abdurrahman22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hər bir müsəlman yaşadığı ərazidə Allahın şəriətinin bərqərar olmasını istəməsə, deməli o Şeytanın(Tağutun) qanununa razıdır. Bu cür iman iddiası isə yanlışdır. Çünki əsl iman sahibi olsaydı Allahın qanunların qeyri bir qanuna baş vurmazdı.

Hər bir müsəlman bilir ki, Qurani-Kərim şkafların üstünə qoyulan, divarda çantadan asılan, toylarda bəy və gəlinlərin başı üstündən keçirilən, yaslarda oxunan bir kitab deyildir. Bu Kitab Allahın cəmiyyət üçün qoyduğu qanunlar toplusudur. Və hər bir müsəlman bu qanunlardan qeyri bir qanuna müraciət etməsi küfrdür. Buna dair dəlil olan ayələr isə bunlardır:

Uca Alah (st) Qurani-Kərimdə belə buyurur:

"Kitabdan özlərinə bir pay verilmiş kəsləri görmədinmi? Onlar, arasında hökm versin deyə, Allahın Kitabına dəvət olunurlar, sonra da onlardan bir dəstə haqdan üz çevirir".(Al-İmran, 23)

Doğrudan da günümüzdə insanlar Allahın Quranda bildirdiyi çağırışa məhəl qoymadan, öz naqis ağıllarında uydurduqları qanunlarla hökm verillər.

Uca Alah (st) Qurani-Kərimdə belə buyurur:

"Allah sizin üçün şəriət hökmlərini yüngülləşdirmək istəyir, çünki insan zəif yaradılmışdır".(Nisa,28)

Allah yaratdığı məxluqun hansı qanunlara tabe olmasını daha gözəl bilir. BUna görə də şəriətə tabe olmağı əmr edir.

Uca Alah (st) Qurani-Kərimdə belə buyurur:

"Allahın nazil etdiyi ilə hökm verməyənlər – məhz onlar kafirlərdir".(Maidə, 44)

Allahın şəriəti ilə hökm etməyənləri Allah(st) kafir olaraq bildirir. Bu məsələnin necə vacib məsələ olduğu da burdan aydın olur.

Uca Alah (st) Qurani-Kərimdə belə buyurur:

"Onların aralarında Allahın sənə nazil etdiyi Kitabla hökm ver və onların istəklərinə tabe olma".(Maidə,49)

Allah(st) Məhəmməd Peyğəmbərə(s.a.s) Quranın hökmlərinə görə mühakim

etməyi əmr edir. Günümüzdə özlərini müsəlman adlandıranlar , Məhəmməd Peyğəmbə (s.a.s) inandıqlarını iddia edirlər. Lakin qanun qoyma məsələsində , hökm vermək məsləsində Peyğmbərimizin müraciət etdiyi hökmlərə üz tutmullar. Bu isə onların yalançı olduğlarının bir daha sübutudur.

Uca Alah (st) Qurani-Kərimdə belə buyurur:

"Onlar cahiliyyə dövrünün hökmünümü istəyirlər? Qəti inanan bir camaat üçün Allahdan daha yaxşı hökm verən kim ola bilər?" (Maidə,50)

Günümüzdə bəzi insanlar iddia edirlər ki, artıq Quranın hökmlərinə ehtiyac yoxdur. Bu qanunlar qüvvədən düşmüşdür. Artıq demokratiya şəraitində, insan hüquqlarının qorunduğu br dönəmdə oğurluq edənin əlini kəsmək barbarlıqdır(vəhşilikdir). Əuzubilləh! Bu sözləri deyən kəslər əlbətdəki kafirlərdir. Çünki Allaha iman edən kəs bilir ki, Quran dəyişməz və Qiyamətə kimi qanunları qüvvədə olan səmavi bir kitabdır. Demokratiya ve insan hüquqlarının müdafiəçisi kimi özünü göstərənlər isə yanılırlar. Çünki oğurluq edən bir kimsə üçün ən gözəl qanunu qoyan Allahdır. Bu isə əsl insanların hüquqlarının qorunması deməkdir. Çünki oğurluq edən kimsə nin əlinin olmaması, digər insanların ondan ehtiyat edib, mallarını qorumağa imkan verir. Və bu cəmiyyətdəki insanların hüuquqlarının qorunmasının ən gözəl metodudur.

Uca Alah (st) Qurani-Kərimdə belə buyurur:

"De: "Mən Rəbbimdən nazil olan açıq-aydın bir dəlilə əsaslanıram. Siz isə onu təkzib etdiniz. Sizin səbirsizliklə can atdığınız əzab məndə deyildir. Hökm yalnız Allaha məxsusdur. Allah haqqı söyləyir və O, ayırd edənlərin ən yaxşısıdır".(Ənam, 57)

Hər bir müsəlman yalnız Allahın qanunlarına üstünlük verməlidir. Bu ayədən görünür ki, Allahın qanunlarına tabe olmayanlar , əzabla qarşılaşacaq.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mene maraqlıdır, hal-hazırda sizin neyiniz çatışmır ki, İslam dövletini neynirsiz?

Biraz açıq danışsan yaxşı olar.Heç də fikirləşdiyin kimi islam dövlətinə nəsə çatışmadıqda ehtiyac olmur.Hər kəs bunun üçün maksimium bacardığı qədər çalışmalıdır.Bu insanların öz şəxsi istəkləri üçün deyil,cəmiyyətdə Allahın hökmlərini tətbiq edilməsi üçündür.Doğrusunu Allah bilir!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Allahın şerietiyle idare olunan dцvleti istemeyen imanı iddia eden en bцyьk yalanзıdır.Bunun diger emellerinin heз bir faydası yoxdur.Bu şeriet hцkmьnь buraxıb şeytanın nizamına razı olmuşdur.Mьselmanlar bu meqsed uğrunda bьtьn mьmkьn vasitelerden istifade etmelidir.Bunlardan daha zeif tağutları yıxmaq uğrunda qan axıdlımışdır.Bu prosesler qaзınılmazdır.Tebii ki gцzellik qurban teleb edir...

Ümumən doğru sözlərdir.Amma şiddət əl atılacaq ən son vasitədir.Çünki Allah da bildiriki,O bir peyğəmbər göndərməmiş heçbir qövmə əzab verməz.(İsra-15)Hal-hazırki vəiyyətdə bu dəvət bizdə eləcə də digər yerlərdə hər kəsə çatmayıb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allaha həmd olsun ki,O kitabında hər cür kateqoriyadan olan insanlar haqda ayələrdə bildirmişdir.Yəni bizlərə onları iç üzləri ilə tanıtmışdır.Elə bu mövzuda da müzakirə olunduğu kimi,bəzi məsələlərdə islamın hökmlərini bəyənib ,bəzilərini isə gerilik kimi görənlər haqda Allahu-taəla belə buyurur:

-Doğru yol özlərinə bəlli olduqdan sonra (dindən) dönənlərə Şeytan (bu dönüklüyü) xoş göstərdi və onları tovlayıb yoldan azdırdı (və ya: bu dönüklüyün müqabilində Allah onları zəlalətə saldı).

- Bu onların Allahın nazil etdiyini (cihad əmrini) bəyənməyənlərə (münafiqlərə): "Biz bəzi işlərdə sizə itaət edəcəyik!" – demələrinə görədir. Allah onların (bütün) sirlərini (gizli danışıqlarını) bilir!

- Bəs mələklər onların üzlərinə, arxalarına vura-vura canlarını alanda halları necə olacaq?

- Bu da onların Allahın qəzəbinə səbəb olan şeyə (Şeytana ) uymaları və (Allaha) xoş gedən şeyi (kafirlərlə vuruşmağı) bəyənmədiklərinə görədir. Elə buna görə də (Allah) onların əməllərini puç etdi

(Muhamməd surəsi 25-28)

Edited by Saud

Share this post


Link to post
Share on other sites
Biraz açıq danışsan yaxşı olar.Heç də fikirləşdiyin kimi islam dövlətinə nəsə çatışmadıqda ehtiyac olmur.Hər kəs bunun üçün maksimium bacardığı qədər çalışmalıdır.Bu insanların öz şəxsi istəkləri üçün deyil,cəmiyyətdə Allahın hökmlərini tətbiq edilməsi üçündür.Doğrusunu Allah bilir!

Yeni söhbet ondan gedir ki, biz bu deqiqe dini cehetden müsteqil ölkede yaşayırıq. Müselman kimi ömür sürmek üşün istenilen imkanımız var.

İkincisi de artıq hamı beynine yeritmelidir ki, Azerbaycanda heç vaxt din dövleti olmayacaq! Bunu düşünmek evezine ölkedeki radikal qruplaşmaları mehv etmek her kes üçün daha xeyirlidir. Mehz onların sayesinde İslam "Qorxunc" din kimi tanınır ve dövlet bu dinin ardıcıllarına qarşı münasibetini keskinleşdirir.

Share this post


Link to post
Share on other sites
İkincisi de artıq hamı beynine yeritmelidir ki, Azerbaycanda heç vaxt din dövleti olmayacaq!

Yeqin danishma her shey ola biler.

Yeni söhbet ondan gedir ki, biz bu deqiqe dini cehetden müsteqil ölkede yaşayırıq. Müselman kimi ömür sürmek üşün istenilen imkanımız var.

Muselman kimi yashamaq dedikde neyi nezerde tutursan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeqin danishma her shey ola biler.

Nece olacaq?

Muselman kimi yashamaq dedikde neyi nezerde tutursan?

Ele müselman kimi yaşamağı nezerde tuturam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nece olacaq?

Neceliyi bizden aslidir.Mumkundur insanlarin shuurunda inqlab etmek ile buna nail olmaq,mumkundur silah ile ve ilaxir .Yunus(e) ehvalatini yadiva sal.

Ele müselman kimi yaşamağı nezerde tuturam.

Esl muselman kimi yashmaq ucun ilk novbede Qurani Kerimde olan emrleri heyatda yashamalisan.Sen bunu bacarirsan?(Daha dogrusu bunu yashamaq ucun sene dovlet icaze verir?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neceliyi bizden aslidir.Mumkundur insanlarin shuurunda inqlab etmek ile buna nail olmaq,mumkundur silah ile ve ilaxir .Yunus(e) ehvalatini yadiva sal.

Dünyadaki bütün inqilablar (müasir dövrde) müeyyen qüvvelerin nezareti altında olur. Biz de onlarla hesablaşmalıyıq, eks halda meğlub olacağıq. Din dövleti ise hemin qüvvelere serf elemir. Ele ondansa dinin cemiyyetdeki mövqeyini güclendirmek daha serfelidir.

Esl muselman kimi yashmaq ucun ilk novbede Qurani Kerimde olan emrleri heyatda yashamalisan.Sen bunu bacarirsan?(Daha dogrusu bunu yashamaq ucun sene dovlet icaze verir?)

Konkret hansı meseleni deyirsen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeni söhbet ondan gedir ki, biz bu deqiqe dini cehetden müsteqil ölkede yaşayırıq. Müselman kimi ömür sürmek üşün istenilen imkanımız var.

Dinə müstəqillik verilməsi o mənaya gəlmirki,müsəlmanlar bu məqsəd uğrunda çalışmasınlar.Bunların verdiyi müstəqillik öz istəklərinə görədir.İstədkiləri vaxt tapdalaya bilirlər.Götürək keçən il baş verən anti-islam addımlarını.Şübhəsiz bunlara dinin yayılması sərf etmir.Öz zülm ,pozğunluq,korrupsioner sistemlərinə qarşı yalnız bu dinin durdura biləcəklərindən qorxaraq bu addımalara əl atırlar.Məsələn,Zaqatalada azana qoyulan qadağa indi də davam edir.Buna görə alimlərin rəyinə görə\ darul=kufr müəslmanların həyəcanda yaşadığı bölgə kimi də bildirilir.

İkincisi de artıq hamı beynine yeritmelidir ki, Azerbaycanda heç vaxt din dövleti olmayacaq! Bunu düşünmek evezine ölkedeki radikal qruplaşmaları mehv etmek her kes üçün daha xeyirlidir. Mehz onların sayesinde İslam "Qorxunc" din kimi tanınır ve dövlet bu dinin ardıcıllarına qarşı münasibetini keskinleşdirir.

Kafirlər istəməsə də Allah nurunu tamamlayacadır inşallah.Elə despotlar da tarix boyu insanların beyninə öz batil fikirlərini yeritməyə çalışmışdır.Əlhəmdulillah görsənir ki,Azərbaycanda və eləcə də digər ölkələrdə gələcəkdə hansı sistem hakimlik edəcəkdir.Doğrudur asan heç nə olmur.Lakin bu din bu günə qədər hansı çətinlkilərdən çıxıb gəib və yayılbsa bundan sonra da belə davam edəcək.

Birdəki,qorxunc olan islam deyil.Elə bir gözlərinizi yaxşı açıb ətrafınızdakı pozğunluqlara,əxlaqsızılıqlara baxın.Əsil qorxunc olan budur.Hər nəqədər sabitlik olsa da fitnə çox böyükdür.Və buna qarşı çıxmayan elə buna razı olmuş kimidir.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dünyadaki bütün inqilablar (müasir dövrde) müeyyen qüvvelerin nezareti altında olur. Biz de onlarla hesablaşmalıyıq, eks halda meğlub olacağıq. Din dövleti ise hemin qüvvelere serf elemir. Ele ondansa dinin cemiyyetdeki mövqeyini güclendirmek daha serfelidir.

Bizim dunya inqlablari ile ne ishimiz var.Bizim yolumu Peygember(s) ve onun ehli beyt(e) yoludur.Biz Huseyn ibni Eli(e) ibret goturmeliyik.Diqqet elesen men demirem indi duraq elimize silah alaq vurushaq doyushek.Xeyr bu en azi agilsizliq olardi.Bizim hal hazirda vezifemiz oyrenek ve oyredekdir.Biz hala hazirda Imam Huseyn(e) dovrunu yox imam Cefer Sadiq(e) dovrunu yashayiriq.Kimlese hesablashmaya qaldiqda ise bu batil bir fikirdir.Eger kimlese hesablashsaq onda dunya ve axiretimizi mehv ederik.

Konkret hansı meseleni deyirsen?

Adi bir mesele cume namazinin qilinmasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SaudSənin fikirlərinlərinlə razıyam, amma hər şeyin bir vaxtı var.

Bizim dunya inqlablari ile ne ishimiz var.Bizim yolumu Peygember(s) ve onun ehli beyt(e) yoludur.Biz Huseyn ibni Eli(e) ibret goturmeliyik.Diqqet elesen men demirem indi duraq elimize silah alaq vurushaq doyushek.Xeyr bu en azi agilsizliq olardi.Bizim hal hazirda vezifemiz oyrenek ve oyredekdir.Biz hala hazirda Imam Huseyn(e) dovrunu yox imam Cefer Sadiq(e) dovrunu yashayiriq.Kimlese hesablashmaya qaldiqda ise bu batil bir fikirdir.Eger kimlese hesablashsaq onda dunya ve axiretimizi mehv ederik.

Çox gözəl ki, sən məhz İmam Cəfər Sadiqi (ə) nümunə göstərdin. Bəli, biz bu gün camaatın maariflənməsinə çalışmalıyıq, nəinki hansısa dövlət qurmaq.

Adi bir mesele cume namazinin qilinmasi.

Cümə namazının qılınmamasında təkcə günahı dövlətin üstünə atmaq olmaz. Gəlin hər bir şeyə əqli yöndən yanaşaq. Bu gün bizim məscidlərdəki axundların cümə namazını qılmağa gücü çatar? Onlar cümə namazını təşkil eliyə bilərlər?

Cümə namazında siyasi xütbə olmalıdır. Amma bu o demək deyil ki, hansısa molla dövlətin siyasətinə qarışsın! Heç İranda da buna imkan verməzlər axı! Hər yerindən duran dövlətin siyasətinə bir göstəriş versə bunun axırı nə olar? Ona görə də cümə namazında həddi aşmamaq lazımdır. Çünki din insanların şüurunu idarə edən bir vasitədir.

İkincisi də məscidlərdəki axundlar, imamlar dünyadakı siyasi vəziyyəti dəyərləndirməyə qadir savada malikdirlər? 90% yox. Onda hansı cümə namazından danışaq? Yoxsa cümə xütbəsini deməyə savadları kifayət qədərdir?!

Ona görə də bunun günahını təkcə dövlətdə görməməliyik, əgər sən dövlətin maraqlarını, qanunlarını tapdalamasan, o da sənə toxunmaz. İstər İslam dövləti olsun, istər qeyri-islami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rasulullahın məqsədi heç vaxt dövlət yaratmaq olmayıb.Onun vəzifəsi yalnız təbliğ olub.Dövlət isə bu təbliğ yolunda vasitə olub(Allah Hamidullah Hocaya rəhmət eləsin sitat onundur).Dövlət məqsəd deyil,vasitədir!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cümə namazının qılınmamasında təkcə günahı dövlətin üstünə atmaq olmaz. Gəlin hər bir şeyə əqli yöndən yanaşaq. Bu gün bizim məscidlərdəki axundların cümə namazını qılmağa gücü çatar? Onlar cümə namazını təşkil eliyə bilərlər?

Cümə namazında siyasi xütbə olmalıdır. Amma bu o demək deyil ki, hansısa molla dövlətin siyasətinə qarışsın! Heç İranda da buna imkan verməzlər axı! Hər yerindən duran dövlətin siyasətinə bir göstəriş versə bunun axırı nə olar? Ona görə də cümə namazında həddi aşmamaq lazımdır. Çünki din insanların şüurunu idarə edən bir vasitədir.

İkincisi də məscidlərdəki axundlar, imamlar dünyadakı siyasi vəziyyəti dəyərləndirməyə qadir savada malikdirlər? 90% yox. Onda hansı cümə namazından danışaq? Yoxsa cümə xütbəsini deməyə savadları kifayət qədərdir?!

Ona görə də bunun günahını təkcə dövlətdə görməməliyik, əgər sən dövlətin maraqlarını, qanunlarını tapdalamasan, o da sənə toxunmaz. İstər İslam dövləti olsun, istər qeyri-islami.

Cume namazinin Azerbaycanda qilinmamasinin bashlica sebebi dovletdir.Sebeb melumdur bizim qanunlara gore din dovletden ayridir.Axundlara geldikde ise bu dovletde axundlari teyin eden ele hokumetin ozudur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cume namazinin Azerbaycanda qilinmamasinin bashlica sebebi dovletdir.Sebeb melumdur bizim qanunlara gore din dovletden ayridir.Axundlara geldikde ise bu dovletde axundlari teyin eden ele hokumetin ozudur.

Bizde dövlet heç bir yere axund teyin etmir. Bunu "Qafqaz müselmanları" idaresi edir ki, o da dövlet qurumu deyil. İkincisi de dövlet heç kime "Cüme namazı qılma!" demir, dövlet "Menim işime qarışma" deyir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...