Sohbeti_Canan Опубликовано: 5 мая, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 5 мая, 2008 o ki qaldi Xelifelere 4 xelifeden men Abubakri diyerem ki Allah onun adini quranda cekib isra gecesindede chekib Resuli ekrem buyurub ; Axirette mene 1 ci salam veren kes Abubakrt olacaqdi Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ALLAME Опубликовано: 6 мая, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2008 o ki qaldi Xelifelere 4 xelifeden men Abubakri diyerem ki Allah onun adini quranda cekib isra gecesindede chekib Resuli ekrem buyurub ; Axirette mene 1 ci salam veren kes Abubakrt olacaqdi Abu Bekrin adi Quranda chekilib? Men bilen Quranda sehabelerden lakin Zeyd ibn Harisin adi chekilmishdir. ("Ezhab" suresi - 37 aye) Buyurdugun o aye ise Abu-Bakre hech bir fezilet elave etmir. Bu haqqda artiq bir defe yazmisham. Indi ise sene Imam Ali (a) haqqda Qurani Kerimnen 1-2 aye getirim ki ureyinde shubhe qalmasin. Sene bilik geldikden sonra kim seninle İsanın baresinde mübahise ederse, de: "Gelin oğullarımızı ve oğullarınızı, qadınlarımızı ve qadınlarınızı, özümüzü ve özünüzü çağıraq, sonra ise dua edib yalançılara Allahın lenet etmesini dileyek". (3:61) Bu aye kimin barededi? Imam Ali (a) ve Ahli Beyt barede deyilmi? İnsanların elesi de vardır ki, Allahın razılığını qazanmaq yolunda (Allah rizası üçün) öz canını feda eder. Allah öz bendelerine qarşı çox mehribandır! (2:207) Bu aye kim barede nazil olmushdur? Imam Ali (a) barede nazil olmamishdirmi? Yoxsa, bunu da inkar edeksiniz? Bele ayelerden chox-chox getire bilerem. Imam Ali (a) Peygemberden (s) sonra her bir muselmanin bashchisidir. Bunu men yox, Imam Ali (a)-in elini qoylere qaldiranda Peygemberimiz (s) buyurmushdu. Burda "menim fikrimce", "menim zennimce", "menim kefimce" kimi fikirler yararsizdir. Цитата "Every day is 'Ashura and every land is Kerbala" Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.) Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
MeysemTemmar Опубликовано: 27 мая, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 27 мая, 2008 Nə isə məsələ məlum bu qədər əhli sünnə və vəhabi bircə dənədə fəzilət göstərə bilmədilər.Al-Fath qardaş nə deyirsən bunlara bir şans verirsən ya mövzunu bağlamaq istəyirsən? Цитата Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Muslimun Опубликовано: 27 мая, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 27 мая, 2008 Nə isə məsələ məlum bu qədər əhli sünnə və vəhabi bircə dənədə fəzilət göstərə bilmədilər.Al-Fath qardaş nə deyirsən bunlara bir şans verirsən ya mövzunu bağlamaq istəyirsən? Deyirlər ki,elə adamlar var ki,ancaq görmək istədiklərini görürlər,başqa heç nə görmək istəmirlər.Kafirlər də Allahın çoxlu ayələrini görmələrinə baxmayaraq onları görməzlikdən gəlirlər.Sadəcə demək istəyirəm ki,gərək adam haqqı görmək istəsin,inandığı,etiqad etdiyi və ya uydurduğunu deyil.Yoxsa Xristian,Yəhudi və s.dinlərin mənsubları da özlərinə görə dəlillər gətirirlər və həmişə əvvəlcədən inandıqları şeyləri isbat etməyə çalışırlar. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
MeysemTemmar Опубликовано: 27 мая, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 27 мая, 2008 Nə isə məsələ məlum bu qədər əhli sünnə və vəhabi bircə dənədə fəzilət göstərə bilmədilər.Al-Fath qardaş nə deyirsən bunlara bir şans verirsən ya mövzunu bağlamaq istəyirsən? Deyirlər ki,elə adamlar var ki,ancaq görmək istədiklərini görürlər,başqa heç nə görmək istəmirlər.Kafirlər də Allahın çoxlu ayələrini görmələrinə baxmayaraq onları görməzlikdən gəlirlər.Sadəcə demək istəyirəm ki,gərək adam haqqı görmək istəsin,inandığı,etiqad etdiyi və ya uydurduğunu deyil.Yoxsa Xristian,Yəhudi və s.dinlərin mənsubları da özlərinə görə dəlillər gətirirlər və həmişə əvvəlcədən inandıqları şeyləri isbat etməyə çalışırlar. şablon sözlərin bir qırağa qoy mövzuya uyğun bir şey yaz. Цитата Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 27 мая, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 27 мая, 2008 Bu ayələri görnək istəyərdim. Və bunun Əbu Bəkrə və Ömərə aidiyyatı olmasının da sübutunu həmçinin. Nisə 4/69: "Allaha və Peyğəmbərə itaət edənlər (axirətdə) Allahın ne'mətlər verdiyi nəbilər (peyğəmbərlər), siddiqlər, şəhidlər və salehlərlə (yaxşı əməl sahibləriylə) bir yerdə olacaqlar. Onlar necə də gözəl yoldaşlardır!" Bir çox Ahli Sunna alimlərinə görə bu ayə həm Xəlifəlik ardıcıllığını bildirdi, həm də üstünlük ardıcıllığını... Bu çox gülməli bir fikirdir İndi quranda yazılan hər bir sıddık sözü Əbu Bəkrə aid etmək lazımdır? Onda bu ayəni də ona aid edin: əl-Hədid 19 - Allaha və peyğəmbərinə iman gətirənlər – məhz onlar öz Rəbbi dərgahında olan siddiqlər (özündə-sözündə doğru olanlar) və şəhidlərdir. Onların (qiyamət günü) öz mükafatları və (qıl körpüsü üstündə onlara yol göstərəcək) öz nurları vardır. Kafir olub ayələrimizi yalan sayanlara gəldikdə isə, onlar cəhənnəmlikdirlər. Əvvəla bu siddiqlər və s. cəm halında yazılıb, amma bununla işim yoxdur. Siz mənə bu sıddik adının Əbu Bəkrə aid olmasını sübut edin. صحيح ابن ماجه ص 12- روى بسنده عن عباد بن عبد الله قال: قال علىّ (ع) انا عبد الله و اخو رسول الله و انا الصدّيق الاكبر لا يقولها بعدى الاّ كذّاب، صلّيت قبل الناس بسبع سنين. Ибн Маджа в книге «Сахих» /стр. 12/ приводит хадис от Ибад ибн Абдаллы, что Али (да будет мир с ним!) изволил сказать: «Я - раб Аллаха и брат посланника Аллаха, я великий правдивец (Сиддик аль-Акбар), и никто это не скажет после меня, если только лжец. Я читал молитву в семь лет до того, как другие стали молиться». Bir də buna cavab verin. Siz deyirsiz ki, Allah-təala bu ayədə xəlifələrə (ardıcıllığa) işarə edir. Əgər bu belədirsə onda bəs Əli necə oldu? Ya Allah-təala onu xəlifə görmək istəmirdi? Sonra isə, bu salehlər (yaxşı əməl sahibləri) sözünü heç Osmana aid etmək mümkün deyil. Bu üç sözü (siddiq, şəhid və saleh) yalnız bir insana, imam Əliyə (ə) aid etmək olar! Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Muslimun Опубликовано: 27 мая, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 27 мая, 2008 şablon sözlərin bir qırağa qoy mövzuya uyğun bir şey yaz. Əgər o sözləri başa düşdünsə,nəsə yazmağa ehtiyac yoxdur.Yox əgər başa düşmədinsə mən mübahisə etmək niyyətində deyiləm.Qaldıkı faktlara,indiyə kimi bu baradə çox yazılıb və deyilib,nəsibini alan-alıb,almayan almayıb. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
MeysemTemmar Опубликовано: 27 мая, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 27 мая, 2008 Qardashlar movzunu diqqetle oxuyun!Men sual qoymusham hansi konkret emellerine gore ilk 3 xelife imam Ali(e) ustundur?Delilleri gozleyirik! Цитата Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Huseynli_E Опубликовано: 29 мая, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 мая, 2008 Sünni məzhəbinin görkəmli hədis söyləyəni Hakim Nişaburi Peyğəmbərin (səlləllahu əleyhi və alihi və səlləm) bu ifadəsini aşağıdakı şəkildə qeyd etmişdir: «Ləmubarəzətu Əliyy ibn Əbitalib li Əmr ibn Əbdəvəd yəvməl xəndəqi əfzəlu min ə’mali ümməti ila yəvmil qiyaməh.» «Xəndək döyüşündə Əli ibn Əbutalibin Əmr ibn Əbdəvədlə mübarizəsi mənim ümmətimin Qiyamətədək edəcəkləri əməllərin hamısından üstündür.» (Əl-Mustədrəku ələs-səhiheyn, c.3, səh.32.) Цитата Aç qəlbinin gözünü ki, can görəsən, Görülməyən şeyləri, yektən görəsən! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Huseynli_E Опубликовано: 29 мая, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 мая, 2008 Həzrəti Peyğəmbərin (s) canını qorumaqdan ötrü təkcə o həzrətin yerində yatıb və igidcəsinə müşriklərin qarşısını alan, haqqında Quran ayəsi nazil olan bir şəxsi وَ مِنَ النَّسِ مَنْ يَشْرِي نفسَه ابتغاءَ مرضَاتِ الله “İnsanlardan bəzisi Allaha görə öz canlarından keçər” kənar edib və həmin gecə Peyğemberle (s) mağarada olan və qorxamağına görə Allah «لا تَحْزَنْ» “Qorxma!” ayəsini nazil edən şəxsi o həzrətin əvəzində qərar vermək olarmı...!? Red: Əvvəlki postumdakı hədisə əlavə, imkan olsa bunuda cavablandırın Цитата Aç qəlbinin gözünü ki, can görəsən, Görülməyən şeyləri, yektən görəsən! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 30 мая, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 30 мая, 2008 Qardaşlar, ümumilikde bir sualım var: Peyğemberin (s) Ebu Bekri öz yerine namaza imam teyin etmesi sehihdirmi? Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Huseynli_E Опубликовано: 30 мая, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 30 мая, 2008 Qardaşlar, ümumilikde bir sualım var: Peyğemberin (s) Ebu Bekri öz yerine namaza imam teyin etmesi sehihdirmi? əhli sünnə alimlərinin dediyinə inansaq Peyğəmbər(s) xəstə olan vaxtı ƏbuBəkr (Allah bizdən razı olsun) Usamənin ordusunda olmalı idi. Daha ətraflı bu mövzuda müzakirə .rılıb: http://forum.bakililar.az/index.php?showtopic=59564 Цитата Aç qəlbinin gözünü ki, can görəsən, Görülməyən şeyləri, yektən görəsən! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 17 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 июня, 2008 Bəzən forumlarda şiə qardaşların ilk üç xəlifəyə qarşı "Münafiq" ifadəsi işlətməsinin şahidi oluram. Düzü xəlifələrin səhvlərlərinin kifayət qədər böyük olduğunu bilirəm. Lakin onlara bu adı vermək düzgündürmü? Bu ifadəni işlədənlər Həzrət Peyğəmbərin (s) "Əlidən münafiq olan nifrət edər" hədisini sübut kimi göstərirlər. Lakin elə hədislər var ki, onlar müəyyən şəraitdə, müəyyən məqsəd nəzərdə tutularaq deyilib. İlk üç xəlifə münafiq olsaydı deməli onlar İslama qarşı mübarizə .rmalıydılar. Lakin həmin xəlifələrin İslamın yayılmasında xidmətləri olmuşdur. Elə Ömərin dövründə Sasanilərin məğlub edilməsi, İran, Azərbaycan kimi məcusi ölkələrdə İslamın bərqərar olması dediyimə sübutdur. Şeyx Abbas Quminin "Beytul-əhzan" kitabında xəlifələr haqqındaki faktlar İbn Əbil Hədidin "Şərhu Nəchül Bəlağə" adlı əsərindən götürülüb ki, həmin alim də əhli sünnətin mötəzilə firqəsindəndir. Deməli bu adam özü batil firqədən olubsa onun yazdıqlarına belə bir ciddi məsələdə necə etibar etmək olar? Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 17 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 июня, 2008 Bəzən forumlarda şiə qardaşların ilk üç xəlifəyə qarşı "Münafiq" ifadəsi işlətməsinin şahidi oluram. Düzü xəlifələrin səhvlərlərinin kifayət qədər böyük olduğunu bilirəm. Lakin onlara bu adı vermək düzgündürmü?Bu ifadəni işlədənlər Həzrət Peyğəmbərin (s) "Əlidən münafiq olan nifrət edər" hədisini sübut kimi göstərirlər. Lakin elə hədislər var ki, onlar müəyyən şəraitdə, müəyyən məqsəd nəzərdə tutularaq deyilib. İlk üç xəlifə münafiq olsaydı deməli onlar İslama qarşı mübarizə .rmalıydılar. Lakin həmin xəlifələrin İslamın yayılmasında xidmətləri olmuşdur. Elə Ömərin dövründə Sasanilərin məğlub edilməsi, İran, Azərbaycan kimi məcusi ölkələrdə İslamın bərqərar olması dediyimə sübutdur. Qardaş sasanilərin məğlub edilməsi islamın yayılması demək deyil, dövlətin genişlənməsi deməkdir. Ömər necə islamı yaya bilərdi ki, o peyğəmbərin sünnəsini dəyişirdi, onun hədislərini danışmağı qadağan edirdi, hətta peyğəmbərə vəsiyəti yazmağı da qoymadı? Şeyx Abbas Quminin "Beytul-əhzan" kitabında xəlifələr haqqındaki faktlar İbn Əbil Hədidin "Şərhu Nəchül Bəlağə" adlı əsərindən götürülüb ki, həmin alim də əhli sünnətin mötəzilə firqəsindəndir. Deməli bu adam özü batil firqədən olubsa onun yazdıqlarına belə bir ciddi məsələdə necə etibar etmək olar? Bu nə faktlardır, bir qısa olaraq bizə yazın? Məgər 3 xəlifə haqda yalnız Abbas Qumi yazıb? Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 17 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 июня, 2008 Qardaş sasanilərin məğlub edilməsi islamın yayılması demək deyil, dövlətin genişlənməsi deməkdir. Ömər necə islamı yaya bilərdi ki, o peyğəmbərin sünnəsini dəyişirdi, onun hədislərini danışmağı qadağan edirdi, hətta peyğəmbərə vəsiyəti yazmağı da qoymadı? Sasanilər məğlub edildi və İslam həmin torpaqlarda yayıldı. Mən Ömərin dinə bidət gətirməsini inkar etmirəm, söhbət onun münafiq olub-olmamasından gedir. Bu nə faktlardır, bir qısa olaraq bizə yazın?Məgər 3 xəlifə haqda yalnız Abbas Qumi yazıb? Yəni Ömərin İmam Əlinin (ə) evinə gəlməsi, Fatiməyə (s.ə.) zərbə vurması və s. nəzərdə tuturam. Mən demirəm ki, yalnız Qumi yazıb, sadəcə "Zəhra" mövzusunda qardaşlar bütün faktların bu kitabda aydın yazılmasını dedilər və bunu mənə məsləhət gördülər. Mən də kitaba nəzər yetirdim və orada əksər faktlar (qeyd etdiyim) İbn Əbil Hədiddən götürülmüşdü. Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 17 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 июня, 2008 Qardaş sasanilərin məğlub edilməsi islamın yayılması demək deyil, dövlətin genişlənməsi deməkdir. Ömər necə islamı yaya bilərdi ki, o peyğəmbərin sünnəsini dəyişirdi, onun hədislərini danışmağı qadağan edirdi, hətta peyğəmbərə vəsiyəti yazmağı da qoymadı? Sasanilər məğlub edildi və İslam həmin torpaqlarda yayıldı.Mən Ömərin dinə bidət gətirməsini inkar etmirəm, söhbət onun münafiq olub-olmamasından gedir. Hansı islamı gətirmişdilər? Onlar Ömərin diktə etdiyi islamı gətirmişdilər. Quranda və hədislərdə münafiqləri bildirən ayə və hədislər var, bir onlara nəzər salın. Bu nə faktlardır, bir qısa olaraq bizə yazın?Məgər 3 xəlifə haqda yalnız Abbas Qumi yazıb? Yəni Ömərin İmam Əlinin (ə) evinə gəlməsi, Fatiməyə (s.ə.) zərbə vurması və s. nəzərdə tuturam. Mən demirəm ki, yalnız Qumi yazıb, sadəcə "Zəhra" mövzusunda qardaşlar bütün faktların bu kitabda aydın yazılmasını dedilər və bunu mənə məsləhət gördülər. Mən də kitaba nəzər yetirdim və orada əksər faktlar (qeyd etdiyim) İbn Əbil Hədiddən götürülmüşdü. İbn Əbil Hədid "Nəxcul bəlağa" kitabının şərhini yazıb. Bu o deməkdir ki, o məlumatlar Nəxcul bəlağada var, sadəcə İbn Əbil Hədid onları açıqlayıb. Nəxcul bəlağaya bir necə əhli-sünnət alimi şərh yazıb. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 17 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 июня, 2008 Qardaş, mən sənin fikirlərinlə razıyam. Sadəcə sənə sualım var, konkret olaraq: Ömər ibn Xəttab zahirdə müsəlman olub, daxildə İslama qarşı mübarizə .ran kəs idi? Bir də ki, İbn Əbil Hədidi etibarlı alim hesab oluna bilməz. Çünki o adam özü batil firqələrdən olan mötəzili idi. Əgər o haqq yolunun yolçusu idisə niyə Həzrət Əlinin (ə) yolunu seçməmişdi? Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 18 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 18 июня, 2008 Qardaş, mən sənin fikirlərinlə razıyam. Sadəcə sənə sualım var, konkret olaraq: Ömər ibn Xəttab zahirdə müsəlman olub, daxildə İslama qarşı mübarizə .ran kəs idi? Bəli Bir də ki, İbn Əbil Hədidi etibarlı alim hesab oluna bilməz. Çünki o adam özü batil firqələrdən olan mötəzili idi. Əgər o haqq yolunun yolçusu idisə niyə Həzrət Əlinin (ə) yolunu seçməmişdi? Etibarlıq Əlinin (ə) yolçusu olmaqla ölçülmür. Belə olsa, onda biz nə Buxariyə nə də digər əhli-sünnət alimlərinə gərək müraciət etməyək. Həmçinin biz kor-koranə alimə təqlid etmirik, bildiyiniz kimi biz hətta yalançı Əbu Hüreyrədən bəzi hədisləri qəbul edirik, əlbətdə ki, onun səhih olduğunu yoxladıqdan sonra. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 19 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 19 июня, 2008 Yaxşı, qardaş, bəs onda Osman ibn Afvan da münafiq idi? Axı o Quranı bir yerə toplayıb, kitab halına gətirmişdi. Bu gün əlimizdə olan Qurana "Osmanın Quranı" da deyirlər. Əgəro Quranı kitab halına gətiribsə deməli İslama böyük bir xidmət edib, bu halda ona da münafiq demək olarmı? Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 19 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 19 июня, 2008 Yaxşı, qardaş, bəs onda Osman ibn Afvan da münafiq idi? Axı o Quranı bir yerə toplayıb, kitab halına gətirmişdi. Bu gün əlimizdə olan Qurana "Osmanın Quranı" da deyirlər. Əgəro Quranı kitab halına gətiribsə deməli İslama böyük bir xidmət edib, bu halda ona da münafiq demək olarmı? Quranın yığılmasını Əbu Bəkr əmr etmişdir. Bu iş Ömərin vaxtında başlamış və Osmanın vaxtında başa çatmışdır. Bu Qurana Zeyd-Osman quranı deyirlər. Quranın yığılmağı və s. bu cür əməllər onlar üçün fəzilət sayıla bilməz, çünki onlar bu Quranı təhrif edirdilər. Yəni, onda olan ayələrin mənasını öz xeyirlərinə təfsir edirdilər. Misal üçün Osman bu ayəyə "Qohumlarınızla əlaqəni kəsməyin, onlarla yaxşı rəhtar edin" (dəqiq yadımda deyil) əsasən bütün vəzifələrə öz qohumlarını qoymuşdur. Onlarda bu ümməti talan edirdilər. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Sohbeti_Canan Опубликовано: 12 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 12 июля, 2008 o ki qaldi Xelifelere 4 xelifeden men Abubakri diyerem ki Allah onun adini quranda cekib isra gecesindede chekib Resuli ekrem buyurub ; Axirette mene 1 ci salam veren kes Abubakrt olacaqdi Abu Bekrin adi Quranda chekilib? Men bilen Quranda sehabelerden lakin Zeyd ibn Harisin adi chekilmishdir. ("Ezhab" suresi - 37 aye) Buyurdugun o aye ise Abu-Bakre hech bir fezilet elave etmir. Bu haqqda artiq bir defe yazmisham. Indi ise sene Imam Ali (a) haqqda Qurani Kerimnen 1-2 aye getirim ki ureyinde shubhe qalmasin. Sene bilik geldikden sonra kim seninle Эsanэn baresinde mьbahise ederse, de: "Gelin oрullarэmэzэ ve oрullarэnэzэ, qadэnlarэmэzэ ve qadэnlarэnэzэ, цzьmьzь ve цzьnьzь зaрэraq, sonra ise dua edib yalanзэlara Allahэn lenet etmesini dileyek". (3:61) Bu aye kimin barededi? Imam Ali (a) ve Ahli Beyt barede deyilmi? Эnsanlarэn elesi de vardэr ki, Allahэn razэlэрэnэ qazanmaq yolunda (Allah rizasэ ьзьn) цz canэnэ feda eder. Allah цz bendelerine qarюэ зox mehribandэr! (2:207) Bu aye kim barede nazil olmushdur? Imam Ali (a) barede nazil olmamishdirmi? Yoxsa, bunu da inkar edeksiniz? Bele ayelerden chox-chox getire bilerem. Imam Ali (a) Peygemberden (s) sonra her bir muselmanin bashchisidir. Bunu men yox, Imam Ali (a)-in elini qoylere qaldiranda Peygemberimiz (s) buyurmushdu. Burda "menim fikrimce", "menim zennimce", "menim kefimce" kimi fikirler yararsizdir. Beli Qardasim Hz.Abu Bekrin Adi quranda cekilib el beqere suresinde ( o kesler ki oz malini Allah yolunda serf edir onlara ved ettiyim cennet vardir) (h.z. Aisheden hedis;Atam dunyasini deyi$enden sonra onun xezinesine baxdim bombos idi ) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 13 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 13 июля, 2008 Beli Qardasim Hz.Abu Bekrin Adi quranda cekilib el beqere suresinde ( o kesler ki oz malini Allah yolunda serf edir onlara ved ettiyim cennet vardir) (h.z. Aisheden hedis;Atam dunyasini deyi$enden sonra onun xezinesine baxdim bombos idi ) Xeyri yoxdur... Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Black knight Опубликовано: 13 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 13 июля, 2008 Meger Qur'anda adi chekilen tekce Abu Bekrdir? Eleye qalsa orada Fir'on ve Abu Lehebin de adlari chekilir. Buna ne deyirsiniz? Цитата Я очень хочу вернуться в прошлое ... Нет, не исправить свои ошибки... Просто обнять всех тех , кого сейчас со мной нет. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 14 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 июля, 2008 Ay qardaş, Quranda Zeyd ibn Erqemden (r.a.) başqa adı çekilen sehabe yoxdur! Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Huseynli_E Опубликовано: 14 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 июля, 2008 Münafiq sözqü də Quranda keçib. Bəs onlar kimdir? Цитата Aç qəlbinin gözünü ki, can görəsən, Görülməyən şeyləri, yektən görəsən! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 16 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 16 июля, 2008 o ki qaldi Xelifelere 4 xelifeden men Abubakri diyerem ki Allah onun adini quranda cekib isra gecesindede chekib Resuli ekrem buyurub ; Axirette mene 1 ci salam veren kes Abubakrt olacaqdi Abu Bekrin adi Quranda chekilib? Men bilen Quranda sehabelerden lakin Zeyd ibn Harisin adi chekilmishdir. ("Ezhab" suresi - 37 aye) Buyurdugun o aye ise Abu-Bakre hech bir fezilet elave etmir. Bu haqqda artiq bir defe yazmisham. Indi ise sene Imam Ali (a) haqqda Qurani Kerimnen 1-2 aye getirim ki ureyinde shubhe qalmasin. Sene bilik geldikden sonra kim seninle Эsanэn baresinde mьbahise ederse, de: "Gelin oрullarэmэzэ ve oрullarэnэzэ, qadэnlarэmэzэ ve qadэnlarэnэzэ, цzьmьzь ve цzьnьzь зaрэraq, sonra ise dua edib yalanзэlara Allahэn lenet etmesini dileyek". (3:61) Bu aye kimin barededi? Imam Ali (a) ve Ahli Beyt barede deyilmi? Эnsanlarэn elesi de vardэr ki, Allahэn razэlэрэnэ qazanmaq yolunda (Allah rizasэ ьзьn) цz canэnэ feda eder. Allah цz bendelerine qarюэ зox mehribandэr! (2:207) Bu aye kim barede nazil olmushdur? Imam Ali (a) barede nazil olmamishdirmi? Yoxsa, bunu da inkar edeksiniz? Bele ayelerden chox-chox getire bilerem. Imam Ali (a) Peygemberden (s) sonra her bir muselmanin bashchisidir. Bunu men yox, Imam Ali (a)-in elini qoylere qaldiranda Peygemberimiz (s) buyurmushdu. Burda "menim fikrimce", "menim zennimce", "menim kefimce" kimi fikirler yararsizdir. Beli Qardasim Hz.Abu Bekrin Adi quranda cekilib el beqere suresinde ( o kesler ki oz malini Allah yolunda serf edir onlara ved ettiyim cennet vardir) (h.z. Aisheden hedis;Atam dunyasini deyi$enden sonra onun xezinesine baxdim bombos idi ) adi chekilmeyib.ayede Allah yolunda malini serf edenlerden sohbet gedir.buda mominlere aitdir.ebu bekrin adi hani????? qaldiki cennet meselesine: Aishe atasinin momin oldugunu demek uchun bele bir soz serf ede bilerdi.amma heqiqet bu idi ya yox.lap deyekki bele idi.yenede alinmir dediyiniz iddia. ebu bekrin xezinesinin bosh olma sebebi chox ola biler.camaati bashina toplamag uchun xercleye biler. omer goturmush ola biler. ve s. en esasi Allah yolun geden adam Elinin(e) haqqini qesb elemezdi.vedine xilaf chixmazdi.peygemberin(saas) qizini incitmezdi,qezeblendirmezdi... Цитата Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Rasul Nur Опубликовано: 16 января, 2011 Жалоба Share Опубликовано: 16 января, 2011 salam aleykum.bunlar ?hli s?nn? m?nb?l?rind? olanlard?r. ?mmu S?l?m?d?n (r.?.) n?ql olunur ki, Pey??mb?r (s) buyurdu: “Ya ?li, s?n v? s?nin s?hab?l?rin, s?n v? s?nin ?i?l?rin (ard?c?llar?n) c?nn?td? olacaqlar” (Seyyid ?li ?afei-“M?v?dd?t?l-qurba” v? ?bni H?c?r-“?s-s?vaiqul-m?hriq?” kitab?nda qeyd etmi?l?r). H?zr?ti Pey??mb?rd?n (s) n?ql olunur: “M?n v? ?li, Ad?m pey??mb?r (?) yaranmazdan 14 min il (y?qin ki, yer ili deyil) ?nc? Allah?n yaratd??? vahid nur idik. Ad?m yaranan g?n Allah bu nuru onun s?lb?nd? q?rar verdi. Bu nur s?lbl?rd?n s?lb? g?l?r?k ?bd?l-m?tt?libin s?lb?nd? ikiy? par?aland?. N?buvv?t m?nd?, imam?t is? ?lid? q?rar verildi” (?hm?d ibn H?nb?l-“M?sn?d” kitab?). ?mran ibn H?seynd?n g?l?n h?disd? (ixtisarla) H?zr?ti Pey??mb?r (s) buyurmu?dur: “?li m?nd?ndir, m?n d? ondanam. M?nd?n sonra h?r bir m?minin v?lisi odur” (“S?n?ni-Tirmizi”, 3712; “M?sn?d”, 19081; Tirmizi-h?dis h?s?n q?ribdir). B?r?yd? r?vay?t edir ki, H?zr?t Pey??mb?r (s) buyurmu?dur: “Allah m?n? 4 n?f?ri sevm?yi ?mr etdi. ?z?n?n d? onlar? sevdiyini m?n? b?yan etdi”. Bundan sonra, “Ey Allah?n el?isi, biz? onlar?n adlar?n? bildir” deyildi. Pey??mb?r (s) buyurdu: “Onlardan biri ?lidir”. O, bunu 3 d?f? t?krarlad?. Sonra is? “Dig?rl?ri is? ?buz?r, Miqdad v? Salman” dedi (“S?n?ni Tirmizi”, 3718; “S?n?ni ibn Mac?”, m?q?ddim? 27). H?b??i bin C?nad?d?n g?l?n r?vay?t? g?r? Pey??mb?r (s) buyurur: “?li m?nd?ndir, m?n d? ?lid?n?m. M?nim ad?ma veril?n s?zl?ri m?n v? ?li yerin? yetir?rik” (“S?n?ni Tirmizi”, 3718). H?zr?t ?li (?) r?vay?t edir ki, Pey??mb?r (s) buyurdu: “M?n hikm?t eviy?m, ?li d? bu evin qap?s?d?r” (“S?n?ni Tirmizi”, 3723). siz ona g?r? Hz Ali(?)-in ?st?nl?y?n? q?bul etmirsiniz ki,?hli-beytin(?) m?sumluguna ??bh? il? yana??rs?n?z.Qurani k?rim ?hzab33 ?hli-beytin(?) m?sumluguna d?lildir.onlar? pak etm?k ?r?b dilind? Allah?n t?kvini(m?tl?q ed?c?yi) ist?yi olan fikirl?r kimi "yuridni" s?z? il? ba?lay?r ki,buradan bilirik ki,?hli-beyt m?sumdurlar.HZ Ali(?) bu bax?mdam dig?r s?hab?l?rd?n ?st?nd?r.H?tta HZ H?s?n(?) v? HZ H?seyn(?)da.lakin,s?hab?l?rd?n dan??ark?n yaln?z HZ Alini(?) h?rm?t v? sevgi il? yad etm?k,dogru deyil.dig?r s?hab?l?r d? peyg?mb?r(s)- ???n ?ziz olublar.onlara m?rt?d dem?k g?nahd?r.(Allah onlardan raz? olsun ki,din ugrunda ??ca?t g?st?rmi?l?r,peyg?mb?r(s)-a d?st?k olmu?lar,ita?t etmi?l?r.g?nahlarini ??z?l?m?k is? bizlik deyil.bu Allah?n i?idir.)s?l?fil?r? g?linc? is?,Az?rbaycanda s?l?filik olmay?b son 20 ild? g?libl?r.?i?lik ilk yaranm?? Az?rbaycan d?vl?tl?ri (935 miladi) Sacil?r,Salaril?r,??ddadil?r vaxt?ndan olub..s?nni m?zh?binin ?vv?l h?n?fi sonra ?afi qollar? yaranm??d?r(13c? ?srd?).?ar?n d?vr?nd? d? 1872ci ild? yaln?z h?n?fi v? ?i? m?zh?bi tan?nm?? onlar ???n m?ftilik v? ?eyxulislaml?q idaresi yarad?lm??d?r.?ah ?smayilin ata-babs? m?hz ?i? oldugu ???n onlara haqqs?zl?q olunmu?,?eyx olan Babas? yurdundan qovulmu?dur.?ah ismayilin q?l?ncdan istifad? etm?si ata-babas?n?n qisas?n? almaqla b?y?k ?razini birl??dirm?y?(2milyon kv) nail olmu?dur.bu g?n d? h?r ?ey g?z ?n?nd?dir.b?zi insanlara haqq? q?bul etdirm?k ???n g?r?k q?l?nc da ola,yoxsa dir?n?c?kl?r adam?n ?z?n?,he? n?yi d? analiz etmirl?r el? ancaq ?z ?qid?l?rin dogru ??xarmaga ?al???rlar.Qurani,h?dis kitablar?n? yaln?z dig?r m?zh?bl?rin ?ksin? d?lil tapmaq?un v?r?ql?yirl?r ancaq..Allah sizi hidayet etsin! De: “M?nim namaz?m da, ibad?tim d?, h?yat?m v? ?l?m?m d? al?ml?rin R?bbi Allah ???nd?r! ("?l-?nam", 162) H?zr?ti ?li(?) buyurub: "?nsan?n qiym?ti yaln?z C?nn?tdir, ?z?n?z? ondan ucuzuna satmay?n!". Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Mezlum Опубликовано: 16 января, 2011 Жалоба Share Опубликовано: 16 января, 2011 Esasen ehli s?nne qarda?lar Ebu Bekrin ?mam Aliden (e) ?st?n olmas?n? bele izah edirler ki, guya Pey?ember (s) ?z yerine namaz q?ld?rma?? (imaml?q etmeyi) Ebu Bekre tap??r?b. Bu ise onun Pey?emberin (s) ?mmete rehber teyin olunmas?n? g?st?rib. ?mmete rehberlik meselesi ,bu cox qenish bir m?vzudu,amma men qisa olarag isterdim Ebu Bekirin Peygember (s) sag ola-ola onun yerinde durub namaz gilmagina toxunam. Bu hedisi gebul eden m?selman gardashlarimdan,men isterdim bunu sorusham. - Islam Peygemberi (s) heyatda oldugu halda,bu nece ola biler ki,Peygember (s) namaz zamani ?z yerini kimese versin ve ?z?de onun arxasinda durub ona igtida elesin? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Malik Eshter Опубликовано: 17 января, 2011 Жалоба Share Опубликовано: 17 января, 2011 ?mmete rehberlik meselesi ,bu cox qenish bir m?vzudu,amma men qisa olarag isterdim Ebu Bekirin Peygember (s) sag ola-ola onun yerinde durub namaz gilmagina toxunam. Bu hedisi gebul eden m?selman gardashlarimdan,men isterdim bunu sorusham. - Islam Peygemberi (s) heyatda oldugu halda,bu nece ola biler ki,Peygember (s) namaz zamani ?z yerini kimese versin ve ?z?de onun arxasinda durub ona igtida elesin? Yax?? suald?r? Bu suala m?n d? bir sual ?lav? edir?m: ?mam?t m?s?l?si, ?hli-s?nn?y? g?r? ?suldan deyil, f?rudan say?lmal?d?r. Bel? is?, niy? Pey??mb?rin n??i h?l? ortadayk?n, ?bu b?kr t?cili olaraq, Q?rey?in b?y?kl?ri (Abbas (r.a), ?li (?.s) kimi) vacibatla m???ulk?n, getdi, x?lif? se?ilm?y?? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sanay Опубликовано: 17 января, 2011 Жалоба Share Опубликовано: 17 января, 2011 Indi bunun nese ehemiyyeti var, kim ustun olub? Ummiyyetle ustunluk nece olculur, neyle olcursuz? Her biri xelife olub, gec -tez ne fergi var Reshidi xelifeler, mejdu procem onlarin 4 devri islamin dushmanlarihetta Islamin gizil devri adlandirir Цитата "Если не можешь изменить обстоятельства, измени свое отношение к ним." Марк Аврелий Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sanay Опубликовано: 17 января, 2011 Жалоба Share Опубликовано: 17 января, 2011 [quoteH?zr?ti Pey??mb?rd?n (s) n?ql olunur: “M?n v? ?li, Ad?m pey??mb?r (?) yaranmazdan 14 min il (y?qin ki, yer ili deyil) ?nc? Allah?n yaratd??? vahid nur idik. Ad?m yaranan g?n Allah bu nuru onun s?lb?nd? q?rar verdi. Bu nur s?lbl?rd?n s?lb? g?l?r?k ?bd?l-m?tt?libin s?lb?nd? ikiy? par?aland?. N?buvv?t m?nd?, imam?t is? ?lid? q?rar verildi” (?hm?d ibn H?nb?l-“M?sn?d” kitab?). ] bu hedisi nese anlamadim nece olur bu, axi gurani kerimde yazilana ziid olur bu yazilan onda. Цитата "Если не можешь изменить обстоятельства, измени свое отношение к ним." Марк Аврелий Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Rasul Nur Опубликовано: 17 января, 2011 Жалоба Share Опубликовано: 17 января, 2011 salam aleykum/ay mus?lmanlar,didi?m?yin.m?n ?vv?l ?hli-s?nn? v? c?ma?t(s?l?fi) olmu?am v? bilir?m ki,?i?l?r siz? n? q?d?r s?but ets?l?r q?bul etm?y?c?ksiniz.( m?n d? bu c?r olmu?am).??nki siz? yaln?z m?qs?dy?nl? izahlar,t?fsirl?r,??rhl?r verilib v? ?i?l?r ?irk ?hlidir fkri bo? ba??n?za yeridilib.lakin ?g?r gedib b?t?n kitablar? tam oxusan?z g?r?rsiz ki,?hli-s?nn? aliml?rinin kitablar?nda bu g?n siz? t?lqin olunan ?qid?nin ?ksin? d?lill?r var.m?n b?t?n m?zh?b kitablar?n? oxumu?am v? m?sumlar?n yolunu daha f?zil?tli hesab edir?m,siz? d? bu yolu tutman?z? m?sl?h?t bilir?m.peyg?mb?r(s)-in ?hli-beyti(r.a) m?sumdurlar v? s?hv yol g?st?rm?l?ri imkans?z!tarix? bax?n ki,b?ni ?meyy? ogullar?,Abbasi x?lif?l?ri nec? r?hb?r olublar v? kiml?r? d??m?n olublar!bu g?nk? s?l?fi ?qid?si m?hz o x?lif?l?rin ?qid?sidir,n? ?buB?kr(r.a),n? ?M?r(r.a) n? Osman(r.a-in ?st?n olmas?n? ?hli s?nn?nin 4 m??hur alimi ?hm?d,malik,?afi,h?n?fi s?yl?m?mi?dir,bunun ?ksini s?yl?mi?l?r. 1/ ?bn Abbas (r.a.) r?vay?t edir ki, «?m?r (r.a.) demi?dir: "Bizim i??rimizd? ?n g?z?l Quran oxuyan Ubeyy v? ?n g?z?l qazi (?dal?tl? h?km ver?n) is? ?lidir"». («S?hihu-l-Buxari», 3/99) 2/?hm?d bin H?nb?l demi?dir: «?linin f?zil?tl?ri il? ba?l? olan x?susiyy?tl?r pey??mb?rin (s.a.s.) ba?qa s?hab?l?rin? verilm?mi?dir». («M?st?dr?k», 3/107. ) 3/) S?hl bin S?'d (r.a.) r?vay?t edir ki, Pey??mb?r (s.a.s.) demi?dir: «Bayra?? sabah el? bir adama ver?c?y?m ki, Allah onun ?li il? m?s?lmanlara z?f?r b?x? ed?c?k. Ham? s?h?r? q?d?r bayra??n kim? veril?c?yi haqq?nda d???nd?. S?hab?l?r s?h?r pey??mb?rin (s.a.s.) yan?na g?ldil?r. Onlardan h?r biri bayra??n ona verilm?sini arzulay?rd?. Pey??mb?r (s.a.s.) ?li bin ?bu Talibin harada oldu?unu soru?duqda, s?hab?l?r onun g?zl?rinin ?ikay?t etdiyini Pey??mb?r? (s.a.s.) x?b?r verdil?r. O, ?lini (r.a.) ?a??rtd?rd? v? onun ???n dua etdikd?n sonra onun g?zl?rinin a?r?s? ke?di. Pey??mb?r (s.a.s.) bayra?? ona verdi». (“S?hihu-l-Buxari 7/87, 3701-ci h?dis. ) m?n bilir?m ki,?hli s?nn? qarda?lar?m ?n ?ox bu h?dis kitablar?n? oxuyurlar.ona g?r? d? m?sl?h?t g?r?r?m onlar?n Az?ri dilind? olan?n? yox,T?rkc? t?fsirsiz olan?n? oxusunlar.dig?r kitablar? da oxusunlar(N?chul-b?lag?,Tirmizi S?nn?ni,?hm?d ibn h?nb?l M?sn?d v? s).bu ?bu hureyr? v? Teymiyy?nin quyrugunu burax?n.onlar islama ?ox b?y?k nifaq salanlard?r.?ss?lamu aleykum v? r?hm?tullahi v? b?r?k?tuh. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Muslimun Опубликовано: 18 января, 2011 Жалоба Share Опубликовано: 18 января, 2011 Yax?? suald?r? Bu suala m?n d? bir sual ?lav? edir?m: ?mam?t m?s?l?si, ?hli-s?nn?y? g?r? ?suldan deyil, f?rudan say?lmal?d?r. Bel? is?, niy? Pey??mb?rin n??i h?l? ortadayk?n, ?bu b?kr t?cili olaraq, Q?rey?in b?y?kl?ri (Abbas (r.a), ?li (?.s) kimi) vacibatla m???ulk?n, getdi, x?lif? se?ilm?y?? S?n sanki,bu sual?n cavab?n? bilmirs?n? M?s?lman ??xs? ancaq ?z yax?n?n? v? qohumunu yumas? v? k?f?nl?m?si vacibdir.S?n deyirs?n ki,b?t?n ?mm?t bu i?l? m???ul olmal? idi? ?kincisi,?bu B?kr v? ?m?r (r.a)-?n B?ni Saqif?y? getm?sinin s?b?bi ?nsarlar?n orada toplan?b Pey??mb?r (s.a.s)-d?n sonra ?mm?t? kimin r?hb?rlik etm?sini m?zakir? etm?l?ri idi v? bu i? ?m?r (r.a)-?n dediyi kimi q?fil oldu.Sonradan is? ham? bu i?d? raz?la?d?.H?m?inin ?li (r.a) v? dig?rl?ri d? ?bu B?kr (r.a)-? bey?t etdi.?g?r siz ?li (r.a) ?iy?sisinizs? onun m?vqeyini niy? t?sdiql?mirsiz? O ki,25 il Ra?idi X?lif?l?rin ?n yax?? yolda?? v? v?ziri oldu.Bunu siz d? t?sdiql?yirsiz. B?ni S?qif?d? ?li (r.a)-nin ad?n?n ??kilm?m?si v? onu he? k?sin m?zakir? etm?m?si d?lildir ki,S?hab?l?r sizin iddia etdiyiniz kimi ?mam?t barad? he? n? bilmirdil?r.Ya dem?lisiz ki,o S?hab?l?r ha?a ya savads?z,ya da d?n?k oldular,nec? ki,deyirsiz.Ya da ?z batil fikirl?rinizd?n ?l ??km?lisiniz.?kinci ehtimal siz? g?r? a??r oldu?undan birinci variant? se?misiz. Bundan ba?qa ?li (r.a)-n?n ?z a?z?ndan onun Xilaf?t? layiq olmas?n? bildir?n bir s?z? sabit deyildir.?g?r bel? olsa idi O n?inki,?bu B?kr (r.a)-? bey?t etm?k ?r?f?sind? bunu dey?r,h?tta onu ?sla q?bul etm?zdi.?g?r Rasulullah (s.a.s)-in siz dey?n g?st?ri?i ?mri idis? bunu birinci ?li (r.a) pozmu? olur.O,n?inki,bu ?mri insanlara ?atd?rmam??,?ksin? bu barad? susmu?dur.Bel? ??x?r ki,?li (r.a) k?fr? raz? olur.?iy?l?rin ziddiyy?tl?rini saymaqla qurtarmaq olmaz. Rasulullah (s.a.s) ???n onun g?tirdiyi risal?tin itm?m?si v? t?hrif olunmamas? t?bii ki,?n?mli idi.O,bilirdi ki,?vv?lki ?mm?tl?r bu b?laya d???bl?r.Niy? g?r? Rasulullah (s.a.s) ?z?nd?n sonra Quran?n kitab hal?na sal?nmas?n? ?mr etm?di.M?ntiq? g?r? bundan ?h?miyy?tli i? ola bilm?z.Onunla bel? Rasulullah (s.a.s) bu m?s?l? barad? bir g?st?ri? verm?di. Sual?m budur. Hans? ?h?miyy?tlidir,Quran,yoxsa Xilaf?t? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Malik Eshter Опубликовано: 19 января, 2011 Жалоба Share Опубликовано: 19 января, 2011 S?n sanki,bu sual?n cavab?n? bilmirs?n? M?s?lman ??xs? ancaq ?z yax?n?n? v? qohumunu yumas? v? k?f?nl?m?si vacibdir.S?n deyirs?n ki,b?t?n ?mm?t bu i?l? m???ul olmal? idi? ?kincisi,?bu B?kr v? ?m?r (r.a)-?n B?ni Saqif?y? getm?sinin s?b?bi ?nsarlar?n orada toplan?b Pey??mb?r (s.a.s)-d?n sonra ?mm?t? kimin r?hb?rlik etm?sini m?zakir? etm?l?ri idi v? bu i? ?m?r (r.a)-?n dediyi kimi q?fil oldu. M?n bu sual?n cavab?n? bilir?m. Bu sual?n cavab? odur ki, f?rzi kifayidir. ?mm?t? r?hb?rlik zaman? ?bu B?kr h?zr?tl?ri ?z xilaf?tin? d?lil kimi, h?disi t?hrif ed?r?k "?mamlar Q?rey?d?ndir" s?z?n? g?t?rd?. Bunu olmazd? ki, Q?rey?in b?y?kl?rinin (?linin (?.s) , Abbas ibn ?bd?lm?tt?lib(r.a)-n?n) yan?nda desin. Orda art?q h?r ?ey ayd?n olacaqd?. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sanay Опубликовано: 19 января, 2011 Жалоба Share Опубликовано: 19 января, 2011 Rasul Nur sizin yarim sozunuzede inanmiram, burda olna userlerden adini deyishib kimse, ahli sunne olub sonra olmusuz shie? ne gozel, demezsiz bu deyishiklik sizde nece bash verdi? Цитата "Если не можешь изменить обстоятельства, измени свое отношение к ним." Марк Аврелий Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.