Jump to content
  Love reading great articles? Visit Elix.com today!

Quran Oxumaq.


haris
 Share

Recommended Posts

Ölülər üçün Quran oxumağa gəldikdə bu barədə bəzi hədislər varid olmuşdur. Hər kim qəbristana girib Yasin oxuyarsa və savabını ölülərə bağışlayarsa o gün Allah-təalə onların (ölülərin) əzabını yüngülləşdirər, özünə də bu qəbristandakı ölülərin sayı qədər savab verilir.” (Dəhrur-Raiqdə keçir) “Hər kim qəbristana girib İxlas surəsini 11 dəfə oxuyub savabını ölülərə bağışlayarsa oradakı ölülər qədər ona savab verilir.” (Darəqutni) “Ölülərinizə Yasin oxuyun!” (Əbu Davud, Əhməd, İbni Hibban)

Haris bilmirsen oyren!

Əhli-Sünnət alimlərindən məqbərədə Quran oxumağı caiz və müstəhəb bilən alimlər çoxdur. Bu barədə gələn rəvayətləri Şeyx İbn Qudamə zikr edərək qəbr yanında Quran oxumaqda bir problem olmadığını söyləmişdir. (bax: "əl-Muğni", 2/424-425) Eləcədə İmam Nəvəvi, rahiməhullah, iki qəbr başında peyğəmbərin yaş xurma budağını basdırması haqqında Muslimin İbn Abbasdan, radiyallahu anh, rəvayət etdiyi hədisin şərhində deyir:

واستحب العلماء قراءة القرآن عند القبر لهذا الحديث لأنه إذا كان يرجى التخفيف بتسبيح الجريدة فتلاوة القرآن أولى و الله أعلم

"Alimlər bu hədis əsasında qəbr başında Quranın oxunmasını müstəhəb görüblər, çünki əgər xurma budağının quruması ilə əzablar yüngülləşə bilərsə, Quranın tilavəti daha da yaxşıdır. Daha doğrusunu Allah bilir!"

"Şərh Sahih Muslim", 3/202

Link to comment
Share on other sites

cafangiyyat danishma. men yuxaridaki yazida gostermishem qurandan delillerle. senin dediyin hedisler zeifdir ve onlara etibar olunmur. yuxaridaki yazida tefsir olunub ayetler. yaxshi oxu.

:) Haris niye cefengiyyat olur ki?Men yazdigim hedisler ve sherhler sizin alimlerdendir.

Eləcədə İmam Nəvəvi, rahiməhullah, iki qəbr başında peyğəmbərin yaş xurma budağını basdırması haqqında Muslimin İbn Abbasdan, radiyallahu anh, rəvayət etdiyi hədisin şərhində deyir:

واستحب العلماء قراءة القرآن عند القبر لهذا الحديث لأنه إذا كان يرجى التخفيف بتسبيح الجريدة فتلاوة القرآن أولى و الله أعلم

"Alimlər bu hədis əsasında qəbr başında Quranın oxunmasını müstəhəb görüblər, çünki əgər xurma budağının quruması ilə əzablar yüngülləşə bilərsə, Quranın tilavəti daha da yaxşıdır. Daha doğrusunu Allah bilir!"

"Şərh Sahih Muslim", 3/202

Kishi kimi duzunu de bu cefengiyyatdir ya yox??Gozlerivi acib diqqetle baxsan men Sehihi Muslumden hedisin sherhini getirmishem senin ucun.

Edited by MeysemTemmar
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
olulere quran oxumaq, namaz qilmaq ve s. lazim deyil. chunki emel defteri baglanib, bezi istisnalar var, ancaq bunlar quran oxumaq deyil.

Buna icma var?

əməlin bura nə dəxli var? Quranı ölü oxumur ki, onu diri ölü üçün oxuyur və savabını ona hədiyyə edir.

Deyirsiz ki, bəzi istisnalar var, bu nə istisnalardır?

Link to comment
Share on other sites

ekdiyi agac, ozunden sonra qalan qurani, saleh ovlad.

Siz yazdız ki,

chunki emel defteri baglanib, bezi istisnalar var, ancaq bunlar quran oxumaq deyil.

əgər əməl dəftəri bağlanıbsa onun əkdiyi ağacın ölümündən sonra ona xeyri ola bilər, amma Quranın oxunmasının yox? Buna icma var? Siz ki, hər şeyi icma ilə ölçürsüz, buna görə də icmanı göstərin!

Link to comment
Share on other sites

Əziz "al-Fath"  Cəfəri olan qardaşım buyur faydalan.

حدثنا يحيى بن أيوب وقتيبة (يعني ابن سعيد) وابن حجر. قالوا: حدثنا إسماعيل (هو ابن جعفر) عن العلاء، عن أبيه، عن أبي هريرة؛

أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال (إذا مات الإنسان انقطع عنه عمله إلا من ثلاثة: إلا من صدقة جارية. أو علم ينتفع به. أو ولد صالح يدعو له).

Allah rəsulunu (s.ə.s) belə buyurdu "İnsan öldükdən sonra əməlləri kəsilər, lakin yalnız bu üç şeydən başqa əməl dəftərinə yazılır: "Davamlı sədəqə, fayda verən elm və ya onu üçün dua edən əməlisaleh övladı." (Səhih Müslim, № 1631, Əbu Davud, № 2880, Tirmizi, № 1376, Nəsai, Vəsaya 8, 6, 251, Əhməd ibn Hənbəl, 2/372). Mə əs salam.

Link to comment
Share on other sites

Əziz "al-Fath"  Cəfəri olan qardaşım buyur faydalan.

حدثنا يحيى بن أيوب وقتيبة (يعني ابن سعيد) وابن حجر. قالوا: حدثنا إسماعيل (هو ابن جعفر) عن العلاء، عن أبيه، عن أبي هريرة؛

أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال (إذا مات الإنسان انقطع عنه عمله إلا من ثلاثة: إلا من صدقة جارية. أو علم ينتفع به. أو ولد صالح يدعو له).

Allah rəsulunu (s.ə.s) belə buyurdu "İnsan öldükdən sonra əməlləri kəsilər, lakin yalnız bu üç şeydən başqa əməl dəftərinə yazılır: "Davamlı sədəqə, fayda verən elm və ya onun üçün dua edən əməlisaleh övladı." (Səhih Müslim, № 1631, Əbu Davud, № 2880, Tirmizi, № 1376, Nəsai, Vəsaya 8, 6, 251, Əhməd ibn Hənbəl, 2/372). Mə əs salam.

Aleykum Salam qardaş.

onun üçün dua edən əməlisaleh övladı

söhbətdə hələ bundan gedir də! Mən bunu eşitmək istəyirdim.

Link to comment
Share on other sites

salamun aleykum! Allah Tebareke teala qurani kerimde fatir 22 de buyurur;

Dirilərlə ölülər də eyni deyillər! (Bütün bunlar kimi kafirlə mömin, küfrlə iman, Cəhənnəmlə Cənnət, batillə haqq da eyni olmazlar!) Şübhəsiz ki, Allah dilədiyinə (ayələrini) eşitdirər. Sən isə (ya Peyğəmbər!) qəbirlərdə olanlara (haqqı) eşitdirən deyilsən!

oluler ucun quran oxumaq yalniz beledirki ehli $ie mollalarinin bu esas mesquliyyetidir. cunki onlar islamiyyeti gelir membeyine cevirmekden otru bu yolu secibler.oluye yalniz Allaha dua edib onun baqislanmaqini dilemek olar.Allah tebareke teala buyurub;kar caqiri$ e$itmez eger uca allah bunu buyurubsa bu ayeye $ubhemi edirsiniz eziz qardaslarim!Yasin suresni oluye oxumurlar eziz qardaslar onun ruhunu feyziyab etmek ucun oxuyurlar! buna misal Resuli Ekrem dunyasini deyi$ende onun yasinini h.z. Ali r.a. oxumusdu VassAlamun aleykum !!! :luv:

Link to comment
Share on other sites

delil getir ki, hz.Ali yasin oxumushdu Peygembere[savv]. din nesihetdir, oluye ise nesihetin faydasi yoxdur.
Dogurdan? :) Sence Peygemberimiz (s) faydasiz ish gorub? Sehabeler faydasiz ish gorubler ?

Qurani Kerimde Peygemberimiz (s), Hezreti Saleh (a) , Herzreti Shueyb (a) ve s. faydasiz ish gorubler?

Link to comment
Share on other sites

Salamun aleykum! Allah Tebareke teala qurani kerimde fatir 22 de buyurur;

Dirilərlə ölülər də eyni deyillər! (Bütün bunlar kimi kafirlə mömin, küfrlə iman, Cəhənnəmlə Cənnət, batillə haqq da eyni olmazlar!) Şübhəsiz ki, Allah dilədiyinə (ayələrini) eşitdirər. Sən isə (ya Peyğəmbər!) qəbirlərdə olanlara (haqqı) eşitdirən deyilsən!

oluler ucun quran oxumaq yalniz beledirki ehli $ie mollalarinin bu esas mesquliyyetidir. cunki onlar islamiyyeti gelir membeyine cevirmekden otru bu yolu secibler.

ƏBUlHƏSƏN

Va aleykə s salam. Əziz Cəfəri olan qardaşım gərək müxalifin ilə razılaşasan ki, Mollalar kimi də yox da.

Aleykum Salam. Qardaşlar söhbət məgət mollaların necə və nə üçün quran oxumağından gedir? Niyə hər şeyi bir yerə yozursuz? Söhbət ölü üçün quran oxumaq və dua etməyin caiz olub olmaması haqda gedir və biz aydınlaşdırdıq ki, bu caizdir! Vəs salam!

oluye yalniz Allaha dua edib onun baqislanmaqini dilemek olar.Allah tebareke teala buyurub;kar caqiri$ e$itmez eger uca allah bunu buyurubsa bu ayeye $ubhemi edirsiniz eziz qardaslarim!Yasin suresni oluye oxumurlar eziz qardaslar onun ruhunu feyziyab etmek ucun oxuyurlar! buna misal Resuli Ekrem dunyasini deyi$ende onun yasinini h.z. Ali r.a. oxumusdu VassAlamun aleykum !!!

Bəli qardaş, bu belədir. Bir çox əhli-sünnət alimləri Yasinin və bütün Quranın ölü üçün oxunmasının vacib olduğunu qeyd ediblər.

Maraqlanan bura baxa bilər: Можно ли читать Коран покойному?

Link to comment
Share on other sites

nece yeni, olunun ruhu feyziyab olur? Allah size hidayet etsin. dedim ki, delil getirin ki, Peygember [sav] kimese yasin oxuyub olenden sonra. delilsiz danishmaq Zuhri [r]-in dediyi kimi nerdivansiz dama dirmashmaqdir. vesselam.

Na ila subut eda bilarsiz ,olmur ay masadi Hafiz!!

Link to comment
Share on other sites

siz oxuyursuz oluye quran, delili de siz getirin. aydindi?

Allah resulu bir erebin qebirinin uzerinde bir kishinin Quran okuduqunu gordu ve sorushdu.Sen ne edirsen?Cavabinda Bu merhumun ruhuna Quran oxuyuram dedi.Resulullah Buyurdu:Heqiqetende senin ve olenin bu ishden chox savabi olacaq.Bu en gozel hediyelerdendir.

İbn-i Abdu Rabbih “İkd’ül Ferid” c.4, s.366; İbni Ebil Hadit "Şerhu Nehc'ül Belağa"c.1, s.356; c.3, s.258 – 1.Baskı-Mısır; İbn' ül Esir "Üsd'ül Gabe" c.1, s.134 / al-Askalani "el-İsabe fi Temyiz es-Sahabe" c.1, s.77; El-Kamil İbn’ül Esir c.3, s.302; el-Suyuti "Tarih'ül Hulefa" s.190; İbni Hacer el-Heytemi "Sevaik' ul Muhrika" s.33) Sahih-i Müslim c.2, s.360 / Sahih-i Tirmizi c.5, s.301, Hadis No: 3808) İbn-i Asakir "Tarih-i Dimaşk" c.3, s.328 Hadis No: 848; el-Münavi "Künüz el-Hakaik" s.92; ed-Ed-Deylemi "Firdevs bi-Mesur el-Hitab" c.3, s.61; Abdullah eş-Şafii “el-Menakib” s.204; el-Bedhaşi’nin “Miftah’ün Neca” s.61; Sıbt İbn-i Cevzi’nin “Tezkiret’ül Havas” s.59; Seyyid Eyyub bin Sıddık “Menâkıb-ı Çihâr Yâri Güzîn” 6. Bab, 25. Menâkıb, 26. Hadis; et-Tüsteri “İhkak’ul Hak” c.7, s.299; el-Kunduzi el-Hanefi "Yenabi'ül Mevedde" s.180)Sahih-i Müslim c.1, s.61; Sünen-i Tirmizi c.8, s.306; Sünen-i Nisai c.6, s.117; el-Hamzavi’nin “Meşarik’ul Envar” s.122 Mısır bas; el-Kunduzi el-Hanefi "Yenabi'ül Mevedde" s.55; et-Tüsteri “İhkak’ul Hak” c.7, s.209) Sahih-i Tirmizi c.5, s.306, Hadis No: 3819; Sünen-i Nisai c.8, s.117; Müsned-i Ahmet bin Hanbel c.1, s.95; Ebu Naim el-Asbahani "Hilyet'ül Evliya" c.4, s.185; el-Müttaki el-Hindi "Kenz'ul Ummal" c.2, s.598 ve “Muntahab'ul Kenz” c.5, s.30; İbn'ül Cevzi “Tezkiret'ül Huffaz” c.1, s.10; el-Heysemi "Mecma'üz Zevaid" c.9, s.133

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...