Перейти к содержимому

Xanim Aishe


Qelem

Recommended Posts

  • Ответы 61
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

NAKİSİNLƏRLƏ MÜHARİBƏ (CƏMƏL MÜHARİBƏSİ)

Ənsar və mühacirdən ibarət olan səhabələrin Əli (ə)-la bey`ət etmək üçün misli görünməmiş dərəcədə çalışıb haqq-ədalət hökumətinin bərqərar edilməsini tələb etmələri nəticəsində Imam (ə) rəhbərliyi əlinə aldı və camaatla islam qanunlarına və Peyğəmbər (s) sünnəsinə müvafiq şəkildə rəftar etməyə başladı. Onun beytül-malı bölüşdürməkdə seçdiyi yol həmişə ədalətin və gözəl qanunların bərqərar olmasından narahat olan, ayrı-seçkiliyin tərəfdarı olan və özlərinin qeyri-məhdud nəfsani istəklərini, maddi tamahlarını tə`min etmək istəyənləri qəzəbləndirdi. Imam (ə) özünün beş illik hakimiyyəti dövründə itaətsizliklərinin və üsyankarlıqlarının həddi-hüdudu olmayan üç inadkar qrupla üzbəüz oldu. Onlar Osmana məxsus olan hökumət qaydalarının yenidən bərpa edilməsini, yersiz bəxşişləri, israfçılıqları, Müaviyə kimi nalayiq adamların hakimiyyətdə saxlanmasını, keçmiş xəlifənin dövründəki valilərin rəhbərliklərinin möhkəmləndirilməsini və s. tələb edirdilər. Müsəlman qardaşların qanının axıdıldığı bu müharibələrdə Ühüddə və Bədrdə iştirak edib islam tarixinin ən çətin vaxtlarında Peyğəmbər (s)-in önündə qılınc çəkən səhabələr bu dəfə o həzrətin həqiqi xəlifəsinin önündə döyüşərək Imam (ə)-ın ali məqsədlərini həyata keçirmək yolunda canlarını qurban etdilər. Bundan əlavə, Imam (ə)-ın layiqli insanlar yetişdirməsi, ümmətin hidayəti və islam tə`limlərinin öyrədilməsinə sərf olunası qiymətli vaxtı müqəddəs ideyalar qarşısında bir əngəl olan bu üç qrupun şərinin dəf edilməsinə sərf olundu, nəhayət Imam (ə), özünün islami sünnə və qanunlar əsasında olan dünyəvi bir hökumət qurmaq kimi son məqsədinə yetişməzdən əvvəl, hakimiyyət günəşi beş il nur saçdıqdan sonra qüruba endi. Islam hökuməti onun şəhadətindən sonra irsi bir səltənət şəklinə düşdü, Üməyyə və Abbas övladları onu bir-birinə ötürdülər və həqiqi islam hökuməti mö`minlərin qəlbində bir arzu olaraq qaldı.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu üç qrup aşağıdakılardan ibarət idi:

1. "Nakisin", yaxud əhd–peyman pozanlar

Bu qrupun başçıları, xüsusilə Peyğəmbər (s)-in zövcəsi Ayişənin himayəsi və Əli (ə)-ın hökumətində hər şeydən məhrum olan Bəni-Üməyyənin saysız-hesabsız yardımları ilə Bəsrə və Kufə şəhərlərini ələ keçirmək üçün böyük bir ordu yaradaraq, özlərini Bəsrəyə yetirdilər və oranı işğal etdilər. Imam (ə) onları tə`qib etməyə başladı və tərəflər arasında baş verən qanlı döyüşdə Təlhə və Zübeyr öldürüldü, onların ordusu darmadağın edildi. Onlardan bə`ziləri əsir düşdülər və sonralar Imam (ə) onları əfv etdi.

2. "Qasitin", yaxud zülmkarlar və həqiqət yolunu azanlar

Bunların başçısı Müaviyə idi. O, hiylə və məkrlə, aldadıcı səhnələr yaratmaqla iki ilə yaxın və hətta Imam (ə)-ın ömrünün axırına kimi o həzrəti rahat qoymadı. Siffeyn müharibəsi Iraqla Şam arasında olan bir məntəqədə baş verdi. Bu döyüşdə yüz mindən artıq müsəlmanın qanı axıdıldı. Bundan sonra Müaviyənin Şamda guşənişin olmasına baxmayaraq Imam (ə) özünün son məqsədinə çatmadı.

3. "Mariqin", yaxud dindən çıxanlar (xəvariclər)

Bunlar Siffeyn müharibəsinin sonuna kimi Əli (ə)-ın tərəfində olub o həzrətin önündə qılınc vururdular. Lakin Müaviyənin məkrli siyasətləri onların öz imamlarına qarşı qiyam etmələrinə, həm Imamın, həm də Müaviyənin əleyhinə olan üçüncü bir qrupun təşkil edilməsinə səbəb oldu. Bunların islama, müsəlmanlara və Imam (ə)-ın hökumətinə qarşı törədəcəyi təhlükə ilk iki qrupun törətdiyi təhlükədən qat-qat artıq idi. Əli (ə) onlarla Nəhrəvan adlı bir yerdə qarşılaşdı və onlardan çoxunu dağıtdı. Ikinci dəfə olaraq Şamda fitnə-fəsadın kökünü kəsmək üçün özünü hazırlamaq istəyəndə, xəvaricdən olan bir nəfərin əli ilə öldrüldü və şəhadət şərbətini içdi. Bunula da insaniyyət özünün ən şərəfli və ən əziz şəxsiyyətlərindən birini, islam isə Peyğəmbər (s)-dən sonra özünün ən ləyaqətli şəxsiyyətini itirdi, ədalət çırağı həzrət Məhdi (ə)-ın zühuruna qədər söndü. Bu kədərli hadisədən öncə Imam (ə) onun baş verəcəyindən agah idi. Buna görə də Osmanın qətlindən sonra inqilabçılar onun evinə axışaraq ona bey`ət etmək istədikləri zaman həzrət buyurdu: "Məndən əl çəkib başqasının sorağına gedin, çünki biz elə hadisələrlə qarşılaşırıq ki, qəlblər və əqllər heç vaxt onlara tab gətirə bilməz."[1]

[1] "Tarixi-Təbəri", 3-cü cild, səh.156

Imam (ə) Peyğəmbər (s)-in verdiyi xəbər əsasında bu kədərli hadisələrdən agah idi. Islam hədisçiləri Peyğəmbər (s)-dən nəql edirlər ki, o həzrət, Əli (ə)-a belə buyurdu: "Ey Əli! Sən əhd-peyman pozanlarla, zülmkarlarla və dindən xaric olanlarla vuruşacaqsan."

***

Əhd-peyman pozanlar, yə`ni Təlhə, Zübeyr və onların havadarları Əli (ə)-la aşkar şəkildə bey`ət etmişdilər. Belə ki, ümumxalq kütlələrinin göstərdiyi təzyiq, mühacir və ənsarın hücumu onları bey`ət etməyə vadar etmişdi. Lakin müxalifətə başlayan vaxt iddia etdilər ki, Əlinin hökumətinə biz zahiri şəkildə və dildə bey`ət etmişdik, ona səmimi qəlbdən rə`y verməmişdik. Imam (ə) onlara belə cavab vermişdir: "O özünün bey`ət etdiyini e`tiraf etdi, lakin (indi) iddia edir ki, batində onun əksini gizlətmiş imiş. O ya gərək bu mətləbə dair şahid və sübut gətirsin, ya da öz bey`ətinə qayıtsın."[1]

[1] Yenə orada, 8-ci xütbə

***

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Təlhə və Zübeyr (qiyamdan əvvəl) İmam (ə)-ın hüzuruna gəlib dedilər: "Biz sənə bey`ət etdik ki, rəhbərlikdə səninlə şərik olaq."

İmam (ə) onların şərtlərini təkzib edib buyurdu: "(Xeyr) siz mənimlə bey`ət etdiniz ki, lazım olan vaxt mənə kömək edəsiniz."[1]

[1] "Nəhcül-bəlağə", 4-cü xütbə

Ibni Qüteybə özünün "Xüləfa" adlı kitabında onların İmam (ə)-la müzakirələrini nəql edərək belə yazır: Onlar Əliyə dedilər: Sən bilirsənmi, biz səninlə hansı əsasda bey`ət etmişik?

İmam buyurdu: Əlbəttə ki, bilirəm! Siz mənə itaət etmək əsasında bey`ət etmisiniz. Elə Əbu Bəkr və Ömərlə də bu əsasda bey`ət etmişdiniz.

Zübeyr güman edirdi ki, İmam (ə) Iraqın hakimiyyətini ona verəcək. Təlhə də fikirləşirdi ki, Yəmənin hökuməti onun olacaqdır. Lakin İmam (ə)-ın beytül-malı bölməkdə seçdiyi üsul və islam əyalətlərini idarə etmək üçün onları deyil, başqalarını göndərməsi onları öz arzularına çatmaqdan naümid etdi. Buna görə də Mədinədən qaçıb İmam (ə)-ın əleyhinə hiylə qurmaq qərarına gəldilər. Qaçmazdan əvvəl Zübeyr Qüreyşin ümumi yığıncağında dedi:–"Bizim haqqımız elə budurmu?! Biz Osmanın əleyhinə qiyam etdik və onun qətlinə şərait yaratdıq, halbuki Əli o vaxt evdə oturmuşdu. Rəhbərliyi əlinə alandan sonra işi başqalarına tapşırdı![2]

[2]"Tarixi-Xüləfa", 1-ci cild, səh.49, Misir çapı

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Osmanın evinin misirli və iraqlı qiyamçılar tərəfindən mühasirə edildiyi vaxt Ayişə Həcc məqsədi ilə Mədinədən çıxmışdı. Məkkədə Osmanın qətlə yetirilməsi xəbərini eşitdi, bundan sonra xilafətin nə yerdə olduğundan bir xəbər tutmadı. Buna görə də Mədinəyə getməyi qərara aldı. Sərf mənzilində ibni Ümmü Kilab adlı bir nəfərlə rastlaşdı və Mədinənin vəziyyətini soruşdu. O dedi ki, xəlifənin evinin mühasirəsi səksən gün çəkdi, sonra onu öldürdülər və bir neçə gündən sonra Əli (ə)-la bey`ət etdilər. Ayişə mühacir və ənsarın hamısının Əli (ə)-la bey`ət etmələrindən xəbərdar olduqda özündən çıxdı və dedi: "Kaş göylər başıma töküləydi!" Sonra əmr etdi ki, kəcavəsini Məkkəyə qaytarsınlar. Artıq o, Osman barəsindəki fikrini dəyişərək deyirdi: "Allaha and olsun ki, Osman məzlumcasına öldürülmüşdür! Mən onun intiqamını qatillərdən alacağam!"

Bu xəbəri gətirən kişi üzünü ona tutub dedi:–Sən camaata deyirdin: "Osman kafir olmuşdur, qiyafədən yəhudi kişisinə oxşayır, onu öldürün!" - deyən ilk adam idin, indi nə oldu ki, əvvəl dediyin sözdən döndün?!

O dedi:–Osmanın qatilləri ona tövbələtmə verdilər, amma sonra öldürdülər. Hamı Osmandan danışırdı, mən də bə`zi sözlər deyirdim. Amma mənim axırıncı sözüm əvvəlki sözümdən daha yaxşıdır.

O kişi Ayişənin bəhanələrinin əsassız olduğuna dair bir şe`r oxudu, bu şe`rin bə`zi beytlərinin tərcüməsini veririk: "Xəlifənin qətlinə fərman verdin və bizə dedin ki, o, Allah dinindən çıxmışdır. Sözsüz ki, biz onu öldürməkdə sənin fərmanına qulaq asdıq. Bizim fikrimizcə, onun qatili elə onun qətlinə fərman verən şəxsdir!"

Ayişə Məscidül-Həramın qarşısında kəcavədən endi, "Hicri-Ismail"ə gedib orada bir pərdə asdı. Camaat onun ətrafına yığışdı. O, camaata xitab edərək deyirdi: "Camaat! Osman nahaq yerə öldürülmüşdür və mən onun intiqamını alacağam."[1]

[1]"Tarixi-Təbəri", 3-cü cild, səh.172

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

CƏMƏL MÜHARİBƏSİNİN XƏRCLƏRİ

Cəməl müharibəsinin xərclərini Osmanın hakimiyyəti dövründə beytül-malı qarət edib külli miqdarda sərvət əldə edən hakimlər ödədilər. Məqsədləri də Əli (ə)-ın təzə təşəkkül tapmış dövlətini əvvəlki hala salıb onu devirmək idi. Bu müharibənin ağır xərclərini tə`min edənlərdən bir neçəsinin adını qeyd edirik:

1. Əbdüllah ibni Əbu-Rəbiə. (Osmanın Yəməndəki (Sən`adakı) valisi.) O, Osmana kömək etmək məqsədi ilə Sən`adan çıxdı, amma yolda onun qətlə yetirilməsindən agah olduqda Məkkəyə qayıtdı. Ayişənin Osmanın intiqamını almaq üçün camaatı də`vət etdiyini eşitdikdə məscidə daxil oldu, taxtın üstündə oturub qışqırdı: "Hər kəs xəlifənin intiqamını almaq üçün cihadda iştirak etsə, mən onun yol xərcini tə`min edəcəyəm!" O, döyüşdə iştirak etmək üçün çoxlarını yaraqla tə`min etdi.

2. Yə`li ibni Üməyyə. (Osmanın qoşun sərkərdələrindən biri idi). O, Əbdüllahın sözü ilə bu yolda külli miqdarda pul xərclədi, altı yüz dəvə alıb Məkkədən hərəkət etmək üçün hazırladı. Dəvələrin hər birinə bir nəfər mindirdi və müharibə xərclərinin tə`min olunması üçün on min dinar pul verdi.[1] İmam (ə) onun bəxşişlərindən xəbərdar olanda buyurdu: "Üməyyənin oğlu on min dinarı haradan gətirmişdir?! O, bunları yalnız beytül-maldan oğurlamışdır! Allaha and olsun, əgər onu və Əbu Rəbiənin oğlunu tutsam, sərvətlərini müsadirə edib Beytül-mala qaytaracağam."[2]

[1] "Tarixi-Təbəri", 3-cü cild, səh.166

[2] Ibni Qüteybənin nəql etdiyinə görə, o, Zübeyrə altmış min dinar, Təlhəyə isə qırx min dinar pul vermişdi. Bax: "Əl-Cəməl", səh.123-124; "Tarixi Xüləfa", səh.57

***

3. Əbdüllah ibni Amir (Bəsrənin valisi) O, özü ilə külli miqdarda mal-dövlət götürüb Bəsrədən Məkkəyə qaçmışdı.[3]

[3] "Tarixi-Təbəri" 3-cü cild, səh.166; "Əl-imamətu vəs-siyasət", 1-ci cild səh.55

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bəsrənin işğal olunması planını da elə o təklif etmişdi. O, həm də Təlhəni, Zübeyri və Ayişəni bu əyaləti almaq üçün təşviq edirdi. Osmanın fərari valiləri Məkkədə bir yerə yığışmışdılar; Əbdüllah ibni Ömər və onun qardaşı Übeydullah, həmçinin Mərvan ibni Həkəm, Osmanın övladları, qulamları və Bəni-Üməyyədən bir qrup onlara qoşulmuşdular. Amma bu tanınmış şəxslərin çağırışları xalq kütlələrini Məkkədən və yolun yarısından Əli (ə)-ın əleyhinə qiyam etməyə təhrik edə bilmirdi.[4] (

[4] "Əl-Cəməl", səh.121)

Buna görə də onlar hökmən Osmanın işdən çıxarılmış hakimlərinin və Bəni-Üməyyənin bəxşişləri ilə yığılan adi döyüşçü qüvvələrinin yanında mə`nəvi arxaya malik olmalı idilər ki, bu yol boyu yaşayan ərəblərin həyəcanlarını təhrik edə bilsin. Buna görə də Ayişə və Həfsəni, bu qrupun mə`nəvi rəhbərliyini öhdələrinə alaraq onlarla birlikdə Bəsrəyə tərəf hərəkət etməyə də`vət etdilər.

Düzdür ki, Ayişə Məkkəyə daxil olan vaxtdan e`tibarən Əli (ə)-la müxalifətə başlamışdı, lakin öz müxalif fikirlərini keçirmək üçün heç bir əsaslı tədbiri yox idi. Qoşuna rəhbərliyi öhdəsinə alıb Bəsrəyə yola düşəcəyi fikrindən belə keçməmişdi. Buna görə də Zübeyr öz oğlu Əbdüllahı (Ayişənin bacısı oğlunu) onun evinə göndərdi ki, Ayişəni qiyam edib Bəsrəyə getmək üçün təşviq etsin. O Əbdüllaha belə cavab verdi: Mən heç vaxt camaata qiyam əmri verməmişəm. Mən Məkkəyə gəlmişəm ki, camaata onların imamlarının necə öldürülməsini e`lan edəm və bir qrupun xəlifəni tövbələtdirdikdən sonra öldürməsini deyəm ki, camaatın özü xəlifəyə hücum edib onu öldürənlərə və rəhbərliyi məşvərətsiz olaraq əlinə alanlara qarşı qiyam etsin.

Əbdüllah dedi:–Əgər Osmanın qatilləri və Əli barəsindəki fikrin belədirsə, onda nə üçün Əlinin əleyhinə olaraq bizə kömək etməkdən çəkinirsən?! Halbuki müsəlmanların bir qrupu qiyam üçün öz hazırlıqlarını bildirmişlər.

Ayişə dedi:–Bir az gözlə, bu barədə fikirləşim.

Əbdüllah onun sözlərinin mə`nasından razı olduğunu duydu. Buna görə evə qayıdanda Təlhə və Zübeyrə müjdə verdi ki, Ümmül-mö`minin bizim istəyimizi qəbul etdi. Sabahısı gün də Ayişənin yanına getdi və onun tam və qəti razılığını cəlb etdi. Carçı məsciddə və bazarda Ayişənin Təlhə və Zübeyrlə birlikdə çıxacağını e`lan etdi, beləliklə də Əli (ə)-ın əleyhinə qiyam və Bəsrənin işğal olunması qəti tədbir oldu. Təbəri qiyamçıların çağırışlarını belə nəql edir: "Agah olun və bilin ki, Ümmül-mö`minin, Təlhə və Zübeyr Bəsrəyə yola düşürlər! Hər kəs islamı əziz etmək, müsəlmanların qanını halal edənlərlə döyüşmək və Osmanın intiqamını almaq istəyirsə, bu dəstə ilə hərəkət etsin. Hər kəsin atı və getmək pulu yoxdursa, bu onun atı, bu da onun səfər xərci!"[5]

[5] "Tarixi-Təbəri", 3-cü cild, səh.167

Siyasət oyunbazları camaatın dini hisslərini daha çox təhrik etmək üçün Peyğəmbər (s)-in o biri zövcəsi Həfsəni də qiyama qoşmaq istədilər. O dedi:–"Mən Ayişəyə tabeyəm. O, səfərə çıxmağa hazırdırsa, mən də hazıram." Amma hərəkət vaxtı çatanda qardaşı Əbdüllah onu səfərdən saxladı. Həfsə Ayişəyə belə bir xəbər göndərdi: "Qardaşım məni sizinlə birlikdə hərəkət etməyə qoymadı."

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Təlhə və Zübeyrin Peyğəmbər (s) səhabələrindən olmalarına baxmayaraq, təklikdə mərkəzi hökumət əleyhinə qiyam edib bir ordunu Məkkədən Bəsrəyə gətirməkdə rəhbərlik edə bilmək üçün o qədər də qüdrət və nüfuza malik deyildilər. Əgər Peyğəmbər (s)-in zövcəsi Ayişə onların içində olmasaydı və əməvilərin külli miqdara pulları və imkanları onların ixtiyarında qoyulmasaydı, onların məkrli tədbirləri elə Məkkədə ikən alt-üst olardı. Nəhayət, onlar Osmanın intiqamını almaq bəhanəsi ilə, həmçinin Əli (ə)-ın onun qatili, yaxud qatillərinin havadarı adlandıraraq Məkkədən Bəsrəyə tərəf hərəkət etdilər və yol boyu müntəzəm olaraq "Ya ləsarati Osman!" (Ey Osmanın intiqamını alanlar, ayağa qalxın!) şüarını səsləndirirdilər. Amma bu şüar o qədər məzhəkəli idi ki, hətta Osmanın yaxın adamları belə ona gülürdülər. Qeyd edəcəyimiz bu iki hadisə müddəanı təsdiq edər: Səid ibni As Zatü-irq adlı məntəqədə Təlhə və Zübeyrin başçılıq etdiyi nakisinlər karvanı ilə rastlaşdı. Səid (o, Bəni-Üməyyədən idi) üzünü Mərvana tutub dedi:–Hara gedirsən?

Mərvan dedi:–Mən gedirəm Osmanın intiqamını alam.

Səid dedi:–Niyə uzağa gedirsiniz?! Osmanın qatilləri elə sizin arxanızca gələnlərdir. (Yə`ni Təlhə və Zübeyrdir).[1]

[1] "Tarixi-Təbəri", 3-cü cild, səh.472

Ibni Qüteybə bu məsələyə daha aydınlıq gətirərək yazır: "Təlhə, Zübeyr və Ayişə Xeybərin Əbu-Tas adlı məntəqəsində mənzil saldıqları zaman, Səid ibni As (Müğeyrə ibni Şö`bə də onunla yoldaş idi) əlindəki qara kamanla Ayişənin yanına gedib dedi:–Hara gedirsən?

Ayişə dedi:–Bəsrəyə.

Səid dedi:–Nə istəyirsən?

Ayişə dedi:–Osmanın intiqamını almaq istəyirəm.

Səid dedi:–Ey Ümmül-mö`minin, Osmanın qatilləri elə sənin gözünün önündədir!

Təlhə və Zübeyr Əli (ə) tərəfindən tutulmamaq üçün Məkkə-Bəsrə yolundakı mənzilləri sür`ətlə ötüb gedirdilər. Buna görə də, yorğa yerişli dəvə tapmaq fikrinə düşdülər ki, mümkün qədər tez bir zamanda Ayişəni Bəsrəyə çatdırsınlar. Yolda Rənyə qəbiləsindən bir kişini gördülər. O, yorğa bir dəvəyə (erkək dəvəyə) minmişdi. Ona dedilər ki, dəvəsini satsın. O, dəvəsinə min dirhəm qiymət qoydu. Müştəri e`tiraz edib dedi:–Dəli olmusanmı?! Harda görmüsən ki, bir dəvənin min dirhəm qiyməti olsun?

Dəvənin sahibi dedi:–Sən onu tanımırsan! Heç bir dəvə onunla yarışa girə bilməz!

Müştəri dedi:–Əgər bu dəvəni kimin üçün almaq istədiyimizi bilsən, heç bir dirhəm də almadan onu bağışlayarsan.

Soruşdu: Kim üçün alırsınız?

Dedi:–Ümmül-mö`minin Ayişə üçün.

Dəvənin sahibi Peyğəmbərə olan sədaqət və ixlas üzündən dəvəni təmənnasız onlara verdi. Müştəri ondan bələdçi kimi istifadə etmək üçün onu Ayişənin karvanının endiyi yerə .rdı və o erkək dəvənin əvəzində ona bir dişi dəvə, üstəlik dörd yüz (yaxud altı yüz) dirhəm pul verdi, ona dedi ki, çölün bu yerini keçib getməkdə kömək etsin. O da razılaşıb qəbul etdi. Bələdçi bu məntəqəni hamıdan yaxşı tanıyırdı. O deyir: "Hər abadlıqdan və su quyusunun yanından keçəndə Ayişə oranın adını məndən soruşurdu. Nəhayət Hov`əb məntəqəsindən keçəndə oranın itlərinin səsi ucaldı. Ümmül-mö`minin başını kəcavədən çıxarıb soruşdu: Bura haradır? Dedim:–"Hov`əbdir." Ayişə bu adı eşidən kimi fəryad etdi, dərhal dəvənin ayağından vurub onu yatırtdı. Sonra dedi:–"Allaha and olsun, mən (Peyğəmbərin buyurduğu) o arvadam ki, o, Hov`əbdən keçir və oranın itləri onun dəvəsinə hürürlər." Bu cümləni üç dəfə təkrar etdi və qışqırıb dedi ki, onu geri qaytarsınlar. Ayişənin dayanması ilə karvandakılar da dayandı və dəvələrini yatırtdılar. Hərəkət etmək üçün israr etməyin heç bir nəticəsi olmadı. Bir gün orada qaldılar. Nəhayət Ayişənin bacısı oğlu Əbdüllah ibni Zübeyr gəlib dedi:–Tez ol hərəkətə başla, Əli bizi tə`qib edir! Ola bilsin ki, hamımız onunla müharibədə ələ keçək.[1]

[1] "Tarixi-Təbəri", 3-cü cild, səh.975

Təbəri təəssüb üzündən həqiqəti gizlədir və baş verən əhvalatı yuxarıda nəql olunan sadəliklə yazır. Lakin ondan qabaq yaşamış Ibni Qüteybə (276-cı hicri qəməri ilində vəfat etmişdir) yazır: "Ümmül-mö`minin Hov`əb adını eşitdikdə, Təlhənin oğluna dedi:–"Mən hökmən qayıtmalıyam! Çünki bir gün Peyğəmbər öz zövcələri ilə danışırdı. Mən də onların içində idim. Həzrət buyurdu: "Mən görürəm ki, sizlərdən biri Hov`əb məntəqəsindən keçir və oranın itləri onun üstünə hürür." Sonra üzünü mənə tutub dedi:–"Hümeyra, məbada sən elə o arvad olasan!" Bu vaxt Təlhənin oğlu ondan yola davam etməsini istədi, lakin heç bir faydası olmadı. Onun bacısı oğlu Əbdüllah ibni Zübeyr münafiqcəsinə and içib dedi:–"Buranın adı Hov`əb deyil. Biz Hov`əbi gecənin əvvəlində keçdik." Bu sözlə də kifayətlənməyib çöl ərəblərindən bir neçəsini gətirib onları yalandan and içdirdi ki, bu məntəqənin adı Hov`əb deyil. (Bu cür yalan şəhadət islam tarixində görünməmişdir.) Bundan sonra karvan hərəkətə başladı və Bəsrəni ələ keçirmək üçün şəhərin yaxınlığında düşərgə saldılar. (Osman ibni Hənif Əli (ə) tərəfindən orada hakim idi)[2]

[2] "Nəhcül-bəlağə"nin şərhi , (Ibni Əbil-Hədid), 9-cu cild, səh.312

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ümmü Sələmənin Qur`anı gözəl bilməsini, elm və fəzilət əhli olmasını göstərən ən yaxşı dəlil onun "Cəməl" hadisəsində Ayişəyə yazdığı məktubudur. Bu məktub həm də onun gözəl söz ustası və bəlağətli olmasını sübut edir və göstərir ki, o çox savadlı, işbacaran, təcrübəli, Allaha və Onun Rəsuluna itaət edən, insaflı, haqqı axtaran və müdafiə edən, əmr be məruf və nəhy əz münkər edən, qərəzsiz, təmənnasız İslam dinini və Əliyyibni Əbitalib (ə)-ı sədaqətlə müdafiə edən, haqqa arxa duran, müsəlmanlara ürəyi yanan bir qadındır. O, həmin məktubda Ayişəyə yazır:

اِنَّكِ جُنَّةٌ بَيْنَ رَسُولِ اللهِ(ص)وَبَيْنَ اُمَّتِهِ وَاِنَّ الْحِجاَبَ دُونَكِ لَمَضْرُوبٌ عَليَحُرْمَتِهِ وَقَد جَمَعَ الْقُرْأنُ ذَيْلَكِ فَلاَ تَنْدَحِيهِ وَسَكَّنَ عُقَيْراَكِ فَلاَتُصْحِرِيهاَ لَوْ ذَكَرْتُك قَوْلَةً مِنْ رَسُولِ اللهِ (ص) تَعْرِفِينَهاَ لَنُهِشْتِ بِهاَ نَهْشَ الرَّقْشاَءِ الْمُطْرِقَةِ ماَ كُنْتِ قاَئِلَةً لِرَسُولِ اللهِ لَوْ لَقِيَكِ ناَصَّةً قَلُوصَ قَعُودِكِ مِنْ مَنْهَلٍ اِليَ مَنْهَلٍ قَدْ تَرَكْتِ عُهَيْداَكِ وَ هَتَكْتِ سِتْرَهُ اِنَّ عَمُودَ الدِّينِ لاَ يَقُومُ بِالنِّساَءِ خَفْضُ الاَصْواَتِ وَ خَفْوُ الْاَعْراضِ اِجْعَلِي قاَعِدَةَ الْبَيْتِ قَبْرَكِ حَتّيَ تَلْقَيْنَهُ وَ اَنْتِ عَليَ ذاَلِكَ

"Peyğəmbərin hərəmi pis və yaramaz adamların şərindən uzaq olmalıdır. Bu hərəmi qorumaqda sənin çox mühüm payın vardır. Ey Ayişə, sən bir qalxan kimi Peyğəmbərin hərəmini qorumalısan. Yadda saxla ki, sənə dəyən zərbə Peyğəmbər (səlləllahu əleyhi və alihi və səlləm) -in köksünə dəyibdir. Qur`ani-Kərim bu müqəddəs məqamı qorumaqla əlaqədar sənin vəzifəni tə`yin etmişdir. Sən çalışmalısan ki, Allah Rəsulunun evində olan örpək camaat arasına gəlməsin. Qur`ani-Kərim sənə evin içində yer vermişdir. Özünü xalqa göstərmə! (O, "vəqərnə fi büyutikunnə" ayəsinə işarə edir.) Əgər Peyğəmbərin buyurduqlarını sənə xatırlatsam, ilan vurmuş adam kimi həyəcanlanar, iztiraba düşərsən. Əgər sənin ərin Peyğəmbər (səlləllahu əleyhi və alihi və səlləm) öz cavan arvadının əlində bayraq tutub özünü xalqın içində göstərdiyini, susuz dəvə kimi bir su gölündən başqa su gölünə tərəf hərəkət etdiyini, siyasi işlərdə fəaliyyətə başladığını, onunla bağladığı əhd-peymanını pozduğunu görsə, ona nə cavab verəcəksən?! Məgər bilmirsən ki, dinin sütunları qadınların əli ilə möhkəmlənməyib? Bilmirsən ki, qadınların əli ilə sütunların sınması bərpaolunmaz bir xəsarətdir?! Qadının zinəti budur ki, öz səsini yalnız zərurətin tələb etdiyi qədər ucaltsın, öz iffət, namus və şərəfini qorusun. Sən Peyğəmbərlə görüşəcəyin vaxta qədər evin bir küncünü özün üçün qəbir seç! Onunla bağladığın əhd-peymana vəfasızlıq etmə!"[1]

[1]"Nəhcül bəlağə"nin şərhi, (İbni Əbil Hədid), 6-cı cild səh.219

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

2. AYİŞƏ VƏ ZEYD İBNİ SUHANİN MƏKTUBLAŞMASİ

İkincisi, Zeyd ibni Suhanın Ayişəyə yazdığı cavab məktubudur.

Sə`səənin qardaşı və "tabeinin"[2] tanınmış şəxsiyyətlərindən olan Zeyd ibni Suhan da Üveys Qərəni kimi Peyğəmbər (səlləllahu əleyhi və alihi və səlləm) -i görüb ziyarət etməmiş, amma həzrət ona behişt müjdəsini vermişdir. O (Zeyd ibni Suhan) "Cəməl" müharibəsində Əliyyibni Əbitalib (ə)-ı himayə etmiş və nakisin[3] tərəfindən öldürülmüşdür.

Ayişə öz dəstəsi ilə Bəsrəyə çatanda, Zeyd ibni Suhana bir məktub yazdı. Bu məktubu cavabı ilə birlikdə İbni Əsirin "Kamil" kitabında (4-cü cild, səh.216) görmək olar. (Bu məktub "Qamusür-rical" və sair rical kitablarında da cüz`i məzmun fərqi ilə nəql olunub). Həmin məktubu "Kamil"dən nəql edirik:

مِنْ عاَيِشَةَ اُمِّ الْمُؤْمِنِينَ حَبِيبَةِ رَسُولِ اللهِ(ص) اِليَ اْبنِهَا الْخاَلِصِ زَيدِ بْنِ صُوهاَنَ اَمّاَ بَعْدُ فَاِذاَ اَتاَكَ كِتابِي هذَاَ فَاَقْدِمْ فَانْصُرْناَ فَاِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَحَذِّلِ النّاَسَ عَنْ عَلِيٍّ

"Allah Rəsulunun sevimlisi Ayişə Ümmül-mö`minindən onun sədaqətli övladı Zeyd ibni Suhana.

Ey Zeyd! Mənim məktubum sənə çatan kimi bizə kömək etmək üçün dayanmadan özünü bizə yetir. Əgər bizə kömək etmək fikrində olmasan, heç olmazsa camaatı Əlidən uzaqlaşdır, Kufədən bir nəfərin belə, ona kömək etmsinə qoyma." (Zeyd bu vaxt Kufədə idi.)

ZEYDİN CAVABİ

اَمّاَ بَعْدُ فَاَنَا ابْنُكِ الْخالِصُ لَئِنِ اعْتَزَلْتِ وَرَجَعْتِ اِليَ بَيْتِكِ وَاِ˙َ فَاَنَا اَوَّلُ مَنْ نابَذَك

"Ey Ayişə! Mən yalnız sənin bu müharibədən əl çəkib öz evinə qayıtdığın vaxt sənin sədaqətli oğlun olaram (və sən də mö`minlərin anası olarsan). Əks halda, mən özüm sənin ilk düşmənlərindən olacağam."

Zeydin Ayişəyə verdiyi bu cavab, həmin dövrdə müsəlman ümmətindən hər bir sinfin öz vəzifələri haqqında olan mə`lumatını açıq-aydın şəkildə göstərir. Zeydin nəzərində Ayişə o vaxt "mö`minlərin anası" ləqəbinə layiq ola bilər ki, özünün evdarlıq vəzifəsinə əməl etsin. Amma əgər müsəlmanların mühüm siyasi işlərinə baş qoşarsa, "mö`minləri anası" iftixarına nail ola bilməz, Zeyd də onun övladı sayılmaz.

Zeyd Qur`anda Peyğəmbərin zövcələri üçün tə`yin olunan vəzifəni Ayişəyə xatırladaraq deyir ki, o, öz evinə qayıdıb kişilərin işlərini özlərinə həvalə etməlidir, əks halda Peyğəmbərin zövcəsi kimi ehtirama layiq görülməyəcək və mö`minlərin anası ləqəbini əldən vercək. Belə olan halda Zeyd də onun övladın yox, düşməni olacaq, əlindəki qılıncla öz vəzifəsinə əməl edərək onu evinə qaytaracaq.

Təbəri yazır: Zeyd bu məktubdan sonra deyirdi:

رَحِمَ اللهُ اُمَّ الْمُؤْمِنِينَ اُمِرَتْ اَنْ تَلْزَمَ بَيْتَهاَ وَ اُمِرْناَ اَنْ نُقاَتِلَ فَتَرَكَتْ ماَ اُمِرَتْ بِهِ وَ اَمَرَتْناَ بِهِ وَ صَنَعَتْ ماَ اُمِرناَ بِهِِ وَ نَهَتْنا عَنْهُ

"Allah Ümmül-mö`mininə rəhmət eləsin! Onun işindən doğrudan da təəccüb edirəm. Ayişənin vəzifəsi evində oturub ev işləri ilə məşğul olmaq, bizim işimiz isə cihada getmək idi. Amma iş əksinə oldu: Ayişə müharibəyə gedir, ev işlərini görməyi isə bizə əmr edir. Bizim görməli olduğumuz işləri o görür və bizi həmin işlərdən çəkindirir."

Zeyd ibni Suhan bilir ki, "vəqərnə fi buyutikunnə" ayəsi Ayişənin vəzifəsini tə`yin edir. Lakin o, öz vəzifəsinin əksinə əməl edir və elə güman edir ki, müsəlmanların rəhbəri olmalı, Osamanın intiqamını almaq bəhanəsi ilə Cəmələ (erkək dəvəyə) minməlidir.

Zeyd ibni Suhan yaxşı-yaxşı dərk edir ki, Allah "Təthir" ayəsində müsəlmanlara rəhbərlik etməyi Peyğəmbər (səlləllahu əleyhi və alihi və səlləm) -in Əhli-beytindən olan Həzrət Əli (ə)-ın öhdəsinə qoymuşdur. Məhz buna görə də onu himayə edib cihad meydanında iştirak etməyə, öz rəhbərini və İmamını müdafiə etmək kimi İslami vəzifəsini yerinə yetirməyə həmişə hazır olur.

Zeyd İslam cəmiyyətinin müqəddəratının qadınların əli ilə həll olunmadığını, eləcə də "Təthir" ayəsinin Ayişəni təthir etmədiyini (paklamadığını) bilir və onun tutduğu işdən çox təəccüblənir, heyrətə dalır. Əgər "Təthir" ayəsi Ayişənin haqqında nazil olsaydı, Zeyd onun də`vətinə mənfi cavab verməz, onun bu işini İslama hörmətsizlik saymaz və hökmən "Ayişənin gördüyü hər bir iş Allahın inayəti ilədir, Allahın əzəli iradəsi onun pak, nəcabətli olmasını hökm etmişdir və onun bu işləri hamı üçün höccətdir"-deyərdi. Necə ki, Ümmü Sələmənin dediyi sözlər onun Həzrət Əli (ə)-a itaət və onu müdafiə etməsinə səbəb olmuşdu.

Zeyd yalnız buna görə Ümmü Sələmənin sözünü mö`təbər sənəd kimi qəbul edir və Ayişənin gördüyü işi İslam dininin əleyhinə olan bir əməl hesab edirdi ki, o, "Təthir" ayəsinin Ayişənin barəsində deyil, Həzrət Əli və Əhli-beytin sair üzvləri barəsində nazil olduğunu bilirdi. Zeyd Ümmü Sələmənin Allah-Taala tərəfindən Peyğəmbərin zövcələri üçün nazil edilən ayələrin hökmünə əməl edərək, öz vəzifəsini layiqincə yerinə yetirdiyini gördüyü üçün onun sözünə inanır və öz canını Əli (ə)-ın yolunda fəda edir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

DƏVƏNIN SÜQUTU

Ayişənin dəvəsi dili-ağzı bağlı bir heyvan idi ki, öz şər məqsədlərinə çatmaq üçün ondan istifadə edirdilər. Ayişənin kecavəsini onun üstünə mindirməklə ona bir növ müqəddəslik bəxş etmişdilər. Bəsrə qoşunu onu qoruyub ayaq üstə saxlamaq üçün çox çalışdı, çoxlu əllər onun yolunda qurban getdi. Bir qol kəsilirdisə, digəri yüyəni əlinə alırdı. Amma axırda dəvənin yüyəni sahibsiz qaldı və heç kəs onu əlinə almaq istəmədi. Bu vaxt Zübeyrin oğlu onu əlinə aldı, lakin Malik Əştər bir zərbə ilə onu yerə sərdi. Zübeyrin oğlu Malikin əli ilə öldürüləcəyini hiss edəndə qışqırıb dedi:–"Camaat, hücum edin! Hətta mən öldürülsəm də belə, Maliki öldürün!"

Malik onun üzünə bir zərbə vurub buraxdı. Nəhayət, camaat Ayişənin dəvəsinin ətrafından dağılışdı. İmam (ə) düşmənlərin Ayişənin dəvəsini görüb yenidən ona tərəf qayıtmamaları üçün Cəməli peyləmək əmrini verdi. Dəvə yerə yıxıldı və kəcavə aşıb yerə düşdü. Bu vaxt Ayişənin ucadan qışqırıq səsi hər iki qoşunda eşidildi. Məhəmməd ibni Əbu-Bəkr İmam (ə)-ın fərmanı ilə özünü bacısının kecavəsinə yetirdi və onun bəndlərini açdı. Bu vurhavurda bacı-qardaş arasında bir söhbət oldu, onu qısa şəkildə nəql edirik:

Ayişə:–Sən kimsən?

Məhəmməd ibni Əbu-Bəkr:–Sənin ailəndə sənə qarşı ən qatı düşmən!

Ayişə:–Sən Əsmanın oğlu Xüs`əmiyyəsən?

Məhəmməd:–Bəli, lakin o sənin anandan heç də əskik deyildi.

Ayişə:–Doğrudur, o şərafətli arvad idi. Bundan keç Allaha şükür olsun ki, sən sağ qalmısan.

Məhəmməd:–Amma sən mənim sağ qalmağımı istəmirdin.

Ayişə:–Əgər istəməsəydim, belə bir söz deməzdim.

Məhəmməd:–Sən qələbəni istəyirdin, hərçənd mənim qanımın bahasına olsaydı belə.

Ayişə:–Mən onu istəyirdim, lakin mənə nəsib olmadı. Istəyirdim ki, sən sağ qalasan. Belə sözlər danışma və çox danlama. Necə ki, atan da belə deyildi.

Əli (ə) özünü Ayişənin kəcavəsinə yetirdi və öz nizəsini ona vurub dedi:–Ayişə, sənin bu işini Rəsuli-Əkrəm (s) tövsiyə etmişdimi?!

Ayişə dedi:–Ey Əbəl-Həsən, indi ki, qələbə çaldın, bağışla.

Bir azdan Əmmar və Malik Əştər də özlərini Ayişənin kəcavəsinə yetirdilər. Onların arasında belə bir söhbət oldu:

Əmmar: Anacan! Bu gün övladlarının rəşadətini gördünmü? Gördünmü din yolunda necə qılınc vururdular?

Ayişə özünü eşitməməzliyə vurdu və heç nə demədi. Çünki, Əmmar əziz bir səhabə və tayfa ağsaqqalı idi.

Əştər:–Allaha şükür olsun ki, Öz imamına kömək etdi, onun düşmənlərini isə xar etdi. Haqq gəldi və batil aradan getdi, çünki batil aradan gedəndir. Anacan! Öz işini necə görürsən?

Ayişə:–Sən kimsən? Anan matəmində otursun!

Əştər:–Mən sənin oğlun Malik Əştərəm.

Ayişə:–Yalan deyirsən, mən sənin anan deyiləm.

Əştər:–Sən istəsən də, istəməsən də mənim anamsan.

Ayişə:–Sən həmin adamsan ki, bacım Əsmanı oğlu Əbdüllah ibni Zübeyrin matəmində oturtmaq istəyirdin.

Əştər:–Bu ona görə idi ki, Allah qarşısında üzrüm olsun (yə`ni Allahın əmrini yerinə yetirmək üçün idi).

Sonra Ayişə ata minmiş halda dedi:–Iftixarla qələbə çaldınız. Allahın qəza-qədərinin gerçəkləşməsi labüd və qaçılmazdır.

İmam (ə) Məhəmməd ibni Əbu-Bəkrə buyurdu:–"Bacından soruş, gör ona ox dəyibdirmi?" Çünki Ayişənin kəcavəsi çoxlu ox atıldığına görə kirpi şəklinə düşmüşdü. O, qardaşına cavab verdi ki, "başıma bir ox dəyibdir". Məhəmməd bacısına dedi:–Qiyamət günü Allah sənin əleyhinə hökm edəcəkdir, çünki sən, İmamın əleyhinə qiyam edərək camaatı da onun əleyhinə qaldırmısan, Allahın Kitabını görməməzliyə vurmusan.

Ayişə dedi:–Məndən əl çək və Əliyə de ki, məni təhlükədən qorusun.

Məhəmməd ibni Əbu-Bəkr bacısının sağ-salamat olmasını İmam (ə)-a dedi. İmam buyurdu: O bir qadındır və qadınlar məntiq baxımından qüvvəli deyildirlər. Onu mühafizə etməyi öz öhdənə al. Hələlik Əbdüllah ibni Xələfin evinə .r, mən də onun barəsində bir qərara gəlim.

Ayişə İmam (ə)-ın və öz qardaşları tərəfindən əfv edilib bağışlandı, lakin o, İmam (ə)-a qarşı daim qarğış edir və Cəməldə öldürülənlərin bağışlanmasını diləyirdi.[1]

[1] "Əl-Cəməl", səh.196-198; "Tarixi-Təbəri", 3-cü cild, səh.539

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...

Mən başa düşmürəm, niyə heç kəs bu qayda pozuntularına göz yumur, niyə şikayət etmirsiz? Ya helə bilirsiz ki, mənim 10 dənə gözüm var və mən onsuzda hər şeyi görürəm?!

Sohbeti_Canan hələlik 20% reytinqinizi qaldırıram, amma gələn dəfə sizə ban verəcəyəm, çünki fikir verirəm ki, sizin işiniz yalnız onu-bunu təkfir etməkdir!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Forumlarda bezi islam düşmenleri ortaya çıxıb sifarişle ağzına gelenleri yazırlar.Heqiqi islamın qarşısını bilmirler nece alsınlar.Esas vasite de Allah Resulunun zövcelerine ve sehabelerine saldırmaqdı.Aişeye kafir deyen kafirin böyüyüdür.Kimese kafir demek onu zinada ittiham etmekden de ağırdır.Nezere alsaq ki Aişeni zinada suçlayanlar Allah terfinden mezemmet olunub ona kafir deyenler şeksiz kafirdir!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

:P Kim ne deyir desin Aise kafirdir amma onu biliremki Allah c.c. onun haqqinda quranda buyurub:Peyqemberin qadinlari sizin ananizdir :loool:

Doğurdan bu milletin başı xarab olur e... Allah seni hidayet elesin, get tövbe ele. Ele senin kimiler şie mezhebinin adına xelel getirir.

«Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

:prigprig: Kim ne deyir desin Aise kafirdir amma onu biliremki Allah c.c. onun haqqinda quranda buyurub:Peyqemberin qadinlari sizin ananizdir :prigprig:

Doğurdan bu milletin başı xarab olur e... Allah seni hidayet elesin, get tövbe ele. Ele senin kimiler şie mezhebinin adına xelel getirir.

Sizə kim deyib ki, o şiədir? Bunu haradan götürdüz? Məgər siz o biri tenalarda bu insanın şiəliyi təhqir və təhrif etməsini görməmisiz?

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Forumlarda bezi islam düşmenleri ortaya çıxıb sifarişle ağzına gelenleri yazırlar.Heqiqi islamın qarşısını bilmirler nece alsınlar.Esas vasite de Allah Resulunun zövcelerine ve sehabelerine saldırmaqdı.Aişeye kafir deyen kafirin böyüyüdür.Kimese kafir demek onu zinada ittiham etmekden de ağırdır.Nezere alsaq ki Aişeni zinada suçlayanlar Allah terfinden mezemmet olunub ona kafir deyenler şeksiz kafirdir!

Əgər peyğəmbərin zövcəsi kafir olubsa, ona kafir deyən özü kafir olmur! (Bu Aişəyə aid deyil, ümumi deyirəm!). Misal üçün Lut və Nuh peyğəmbərlərin zövcələri kafir olublar.

Sizin bəzi alimləriniz Nuh peyğəmbərin zövcəsinin zina etdiyini və o zinadan bir oğlan doğduğunu deyiblər. Misal üçün səhabələr temasında Burhanın yazdığına baxa bilərsiz. Bəs buna münasibətiniz necədir?

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Buna munasibetimiz chox sadedir, chunki biz deyirik ki, sizin bele bir iddianiz chox savadsiz iddiadir.

Peyghamberimiz s.a.s. hech bir zaman oz nikahi altinda kafir bir qadini saxlamaz. Chunki bu, Quranin nassi ile haramdir. Bele bir sheyi iddia eden kufre girmishdir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hech kim deyede bilmez ki, Xanim Aishe (r.a) kafir olub.

Lakin burda bir sual yaranir. Nuh (a) ve Lut (a) peygemberin zovcelerini cehennemde gerarlashdilar (et-Tehrim suresi). Nuh (a) ve Lut (a) kafir qadin saxlayib?

Burda bir shey aydin olur, peygember zovcesi olmaq fezilet artimi deyil, mesuliyyet artimidi! Bu barede de Ehzab suresinde deyilmishdir.

Изменено пользователем ALLAME

"Every day is 'Ashura and every land is Kerbala"

    Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Əlbəttə ki, peyğəmbərin - salləllahu aleyhi va səlləm - zövcəsi olmaq fəzilətin əlamətidir. Çünki Allahu Təalə peyğəmbərə - salləllahu aleyhi va səlləm - layiq olan kəsləri seçmişdir. Allahu Təalənin onlara "Möminlərin anaları" şəklində müraciət etməsi də bunun dəlilidir. digər tərəfdən isə elə Əhzab surəsində Allahu Təalə onları əhli-beyt adlandırır və onları pisliklərdən təmizləmək istədiyini bildirir.

Qaldı ki, peyğəmbərin - salləllahu aleyhi va səlləm - kafir qadınla yaşaya biləcəyinə...belə bir şey mümkün deyildir. Çünki Allahu Təalə buyurur:

Kafir qadınlarınızı kəbin altında saxlamayın, sərf etdiyiniz mehri tələb edin. Qoy onlar da sərf etdikləri mehri (sizdən) tələb etsinlər. Allahın hökmü budur. O sizin aranızda hökm verir. Allah Biləndir, Müdrikdir.

Lut və Nuhun daha əvvəllər qadınlarının kafir olması əvvəlki şəriətlərə xasdır. Çünki bizim dinimiz isə bunu qadağan edir!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Deyirsən ki, heç kəs Aişəyə kafir deyə bilməz. Lakin sizin alimlərizin dilindən düşmür bu sözlər. Kitablarınız isə belə murdar sözlərlə doludur. Kitablarınızda bu barədə millətə dualar öyrdirsiz. Dualarınız da "Qureyşin iki bütününün qızlarına lənət" edirsiz...

Alimləriniz, şeyxləriniz ona kafirə, nasibiyyə, himarə və başqa iyrənc adlar qoyurlar!!! Allah belələrinə lənət etsin!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Deyirsən ki, heç kəs Aişəyə kafir deyə bilməz. Lakin sizin alimlərizin dilindən düşmür bu sözlər. Kitablarınız isə belə murdar sözlərlə doludur. Kitablarınızda bu barədə millətə dualar öyrdirsiz. Dualarınız da "Qureyşin iki bütününün qızlarına lənət" edirsiz...

Alimləriniz, şeyxləriniz ona kafirə, nasibiyyə, himarə və başqa iyrənc adlar qoyurlar!!! Allah belələrinə lənət etsin!

salahuddin elə eləməyin ki, mən sizinlə başqa cür rəftar edim, siz lap ağını çıxadrız. Özünüzü elə göstərirsiz ki, elminiz və biliyiniz var, amma bizimlə söhbətdə bizə qarşı yalnız zəif hədislərdən istifadə edirsiz.

Peyghamberimiz s.a.s. hech bir zaman oz nikahi altinda kafir bir qadini saxlamaz. Chunki bu, Quranin nassi ile haramdir. Bele bir sheyi iddia eden kufre girmishdir.

Sizin ağlınızzəifdir, çünki bu mənim iddiam deyil, bu quran ayəsidir. Əvvəla peyğəmbər kafir qadınla nigah bağlamır, o qadın sonradan və ya peyğəmbərin ölümündən sonra kafir olur (ola bilər). Siz indi Lut və Nux peyğəmbərlərin zövcələrinin kafir olduqlarını inkar edib onları möminlərin anası adlandıracaqsız?

Əlbəttə ki, peyğəmbərin - salləllahu aleyhi va səlləm - zövcəsi olmaq fəzilətin əlamətidir. Çünki Allahu Təalə peyğəmbərə - salləllahu aleyhi va səlləm - layiq olan kəsləri seçmişdir. Allahu Təalənin onlara "Möminlərin anaları" şəklində müraciət etməsi də bunun dəlilidir. digər tərəfdən isə elə Əhzab surəsində Allahu Təalə onları əhli-beyt adlandırır və onları pisliklərdən təmizləmək istədiyini bildirir.

Bu heç bir fəzilətin əlaməti deyil.

Bu ayədə onlar haqda nazil olmayıb, boş-boşına boğazınızı cırmayın. Onlar (Aişə və Həfsə) haqda Təhrim surəsi nazil olub, bilirsiz də o surədə Allah təala onlara nə deyir?! Bəs əgər onlar pakdırlarsa bunlar necə baş verib, onların qurana qarşı çıxmalarına bu paklıq necə mane ola bilməyib?

Lut və Nuhun daha əvvəllər qadınlarının kafir olması əvvəlki şəriətlərə xasdır. Çünki bizim dinimiz isə bunu qadağan edir!

Allah birdir, din birdir və onun qanunları da (şəriəti də) birdir. Nədur, yoxsa demək istəyirsiz ki, o peyğəmbərlərin vaxtında kafir qadınla evlənmək olardı, bizin dində isə bu qadağandır?

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

salahuddin elə eləməyin ki, mən sizinlə başqa cür rəftar edim, siz lap ağını çıxadrız. Özünüzü elə göstərirsiz ki, elminiz və biliyiniz var, amma bizimlə söhbətdə bizə qarşı yalnız zəif hədislərdən istifadə edirsiz.

Ay kişi! Mənə burada "rəftar"dam söz açma. Sözlərin xoşuna gəlmirsə, cavab yazma! Mənə hədə qorxu da gəlmə! Adam balası kimi yazılara cavab ver!

Mən öz elmimi deyə bilmərəm, lakin sənin səviyyənə bələd olmuşam. Əgər məsələyə cavab verə bilmirsənsə, qoy bilənlər gəlib cavab versin!

Zəif hədislər? Allahın...səbr ver! Tutaq ki, sənə görə zəifdir. Ola bilsin ki, sən "üsuli"lərdənsən. Bunun heç bir əhəmiyyəti yoxdur. Mənim bildiyim budur ki, sizin "əxbari"lər də şiələr sayılırlar. Yoxsa onların şiə olmadığını mı söyləyəcəksən?! Məsələ burasındadır ki, bur murdar işlərlə elə sizin şiə qardaşlarınız məşğul olurlar. İşin mahiyyəti də burdadır. Sizin heç bir aliminizdən də görmədik ki, hər hansı bir kitabında onların bu sözünü inkar edib Aişə anamızı müdafiə etsin və həmin bu "əxbari"lərdən bəraət etsin! Belə bir şeyi də görməmişik...

Sizin ağlınızzəifdir, çünki bu mənim iddiam deyil, bu quran ayəsidir. Əvvəla peyğəmbər kafir qadınla nigah bağlamır, o qadın sonradan və ya peyğəmbərin ölümündən sonra kafir olur (ola bilər). Siz indi Lut və Nux peyğəmbərlərin zövcələrinin kafir olduqlarını inkar edib onları möminlərin anası adlandıracaqsız?

Ey ağıl dəryası!

Mən deyirəm ki, Allahu Təalə keçmişi də, gələcəyi də bilir! Allahu Təalənin onları artıq "möminlərin anaları" adlandırması, onlar üçün verilmiş şərəfli bir tituldur. Çünki əgər "möminlərin əmiri" adlanmaq ən azından bir şərəf olduğu üçün, "möminlərin anaları" adlanmaq isə qat-qat böyük bir fəzilətdir.

İkincisi isə, bu ayə onların peyğəmbər - salləllahu aleyhi va səlləm - zamanında olduqları statusu saxlayacaqlarına dəlalət edir. Çünki bu Quran bütün əsrlərə aiddir. Peyğəmbərin - salləllahu aleyhi va səlləm - ölümündən sonrakı zamana da aiddir.

Əgər desəniz ki, burada "möminlərin anaları" sözü sadəcə olaraq onlarla evlənməyin haramlığına dəlalət edir. Bunun cavabı budur ki, bu hökmə daxildir, lakin sadəcə onunla məhdudlaşmaz. Çünki əgər sadəcə o olsaydı, Allahu Təalə onların möminlərə peyğəmbərdən sonra haram olduğunu bəyan edərdi. Lakin onlara xüsusi bir ad ilə müraciət etmişdir. Eləcədə onlara xüsus bir kontekstdə müraciət etmişdir, onlara yaxınlığa işarə edərək deyir:

Peyğəmbər möminlərə onların özlərindən daha yaxındır. Zövcələri isə möminlərin analarıdır. Qohumlar Allahın yazısına görə bir-birlərinə möminlərdən və mühacirlərdən daha yaxındırlar.

Senin Nuh ve Lutu buraya salmağın isə sənin anlayış səviyyəndən xəbər verir. Allahu Təalə onların küfrünü açıq şəkildə bəyan edib!

Bu heç bir fəzilətin əlaməti deyil.

Bu ayədə onlar haqda nazil olmayıb, boş-boşına boğazınızı cırmayın. Onlar (Aişə və Həfsə) haqda Təhrim surəsi nazil olub, bilirsiz də o surədə Allah təala onlara nə deyir?! Bəs əgər onlar pakdırlarsa bunlar necə baş verib, onların qurana qarşı çıxmalarına bu paklıq necə mane ola bilməyib?

İndi belke sen de aliminiz Meclisi kimi iddia edirsən ki, təthir ayəsini o kontekstə salanlar səhabələr olublar ki, Quranın mənasını təhrif etsinlər? Bəlkə sənə görə bunu elə Aişənin özü zakaz verib? Belə bir şeyə inanmağın məni təəccübləndirmir..

İkincisi isə ayədə onların pak olduğu ve ya mesum olduğu söylənilmir. Allahu Təalə Qurani Kərimdə bir çox yerdə bu tərzdə ayələr endirmişdir.

Allah birdir, din birdir və onun qanunları da (şəriəti də) birdir. Nədur, yoxsa demək istəyirsiz ki, o peyğəmbərlərin vaxtında kafir qadınla evlənmək olardı, bizin dində isə bu qadağandır?

Bu sənin savadsızlığını göstrərir. Çünki İslam da gələrkən, həmən kafir qadınlarla evlənməyi qadağan etmədi. Əksinə, bir çox səhabələrin zövcələri kafir idilər və iman gətirməmişdilər və İslam onların nikahını haram saymırdı. Lakin Hudeybiyyə sülhündən sonra ayə endi və kafir qadınları saxlamağı qadağan etdi.

bir də sən deyəsən bizim Şəriət ilə əvvəlki şəriətlər arasındakı fərqi bilmirsən...

Bir dənə fərq deyəcəm misal üçün. Əvvəlki ümmətlərə qənimət götürmək haram olduğu halda, bizlərə halal buyuruldu...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Evvela Quranda Peyğember (s) zövcelerinin "Ümmul-möminin" adlandırlaması elbette ki, tekce fezilet üçün deyil. Bunun bir neçe sebebi vardır. Bunlardan biri de Peyğemberin (s) etrafında olan münafiq sehabeler Peyğemberin (s) ölümünü gözleyirdiler ki, onun zövcelerini alsınlar. Bu aye bunun birbaşa qarşısını alır.

İkinci bir terefden Peyğember (s) zövcelerine edilecek olan exlaqsız tenesini mehv edir.

«Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Evvela Quranda Peyğember (s) zövcelerinin "Ümmul-möminin" adlandırlaması elbette ki, tekce fezilet üçün deyil. Bunun bir neçe sebebi vardır. Bunlardan biri de Peyğemberin (s) etrafında olan münafiq sehabeler Peyğemberin (s) ölümünü gözleyirdiler ki, onun zövcelerini alsınlar. Bu aye bunun birbaşa qarşısını alır.

İkinci bir terefden Peyğember (s) zövcelerine edilecek olan exlaqsız tenesini mehv edir.

həmin bu sözləri deyən, yəni Peyğəmbər(s) ölsəydi Aişəni alardım deyən Təlhə olmuşdur. Peyğəmbər(s) bərk narahat olduqda Allah həmin ayəni nazil etdi.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Deyirsən ki, heç kəs Aişəyə kafir deyə bilməz. Lakin sizin alimlərizin dilindən düşmür bu sözlər. Kitablarınız isə belə murdar sözlərlə doludur. Kitablarınızda bu barədə millətə dualar öyrdirsiz. Dualarınız da "Qureyşin iki bütününün qızlarına lənət" edirsiz...

Alimləriniz, şeyxləriniz ona kafirə, nasibiyyə, himarə və başqa iyrənc adlar qoyurlar!!! Allah belələrinə lənət etsin!

Axirinci defe mene nagili 4 yashimda danishiblar, iller otub - indi mene nagili siz danishirsiz. Lazim deyil.

Ay qardash, ay ezizim, bizim alimlerimiz bildirler ki Xanim Aishe'nin Peygemberin (s) olumunden sonra ciddi sehfleri olub. Belkem olmayib? 

Peygemberimiz(s) buyurub ki, Ali'ye (a) kin beslemek munafiqliydi. Bunu men demirem, bunu besher Peygemberi  (s) deyir! Basha dushursuz? Yoxsa yene sohbet firladacaqsiz?

----------------------------------

Sahih Muslim Book 1,Number 0141:

Zirr reported: 'Ali observed: By Him Who split up the seed and created something living, the Apostle(may peace and blessings be upon him) gave me a promise that no one but a believer would love me, and none but a hypocrite would nurse grudge against me.

http://hadith.worldofislam.info/index.php?..._muslim/book_01

Zirr bin Hübeyşi Əlidən (r.a) belə eşitdiyini rəvayət edir: "Toxumu çatladan və canlıları yaradana and olsun ki, Ummi peyğəmbərim (s.a.s) mənə möminin məni sevəcəyini, münafiqin məndən üz çevirəcəyini əhd etdi"

----------------------------------

Belke buyuracaqsiniz ki, Xanim Aishe Hezreti Aliye (a) gozel munasibet besleyib? Cemel muharibesinde bilirsiz neche nefer adam helak olub? 10.000-den chox!

Bir muselman kimi, menim uchun Ali (a) butun sehabelerden, zovcelerden ve s. insanlardan ustundur! Eger ozunuzu Ahli-hedis sayirsinizsa sizin uchunde bele olmalidi, chunki Ali'nin (a) fezileti haqqda sizin moteber kitablarda ela hedisler var ki, hansilarini siz hech cure inkar ede bilmersiniz!

"Every day is 'Ashura and every land is Kerbala"

    Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

salahuddin elə eləməyin ki, mən sizinlə başqa cür rəftar edim, siz lap ağını çıxadrız. Özünüzü elə göstərirsiz ki, elminiz və biliyiniz var, amma bizimlə söhbətdə bizə qarşı yalnız zəif hədislərdən istifadə edirsiz.

Ay kişi! Mənə burada "rəftar"dam söz açma. Sözlərin xoşuna gəlmirsə, cavab yazma! Mənə hədə qorxu da gəlmə! Adam balası kimi yazılara cavab ver!

Mən öz elmimi deyə bilmərəm, lakin sənin səviyyənə bələd olmuşam. Əgər məsələyə cavab verə bilmirsənsə, qoy bilənlər gəlib cavab versin!

Zəif hədislər? Allahın...səbr ver! Tutaq ki, sənə görə zəifdir. Ola bilsin ki, sən "üsuli"lərdənsən. Bunun heç bir əhəmiyyəti yoxdur. Mənim bildiyim budur ki, sizin "əxbari"lər də şiələr sayılırlar. Yoxsa onların şiə olmadığını mı söyləyəcəksən?! Məsələ burasındadır ki, bur murdar işlərlə elə sizin şiə qardaşlarınız məşğul olurlar. İşin mahiyyəti də burdadır.

Belə de! Bəlkə sizdən icazə almalıyam yazıb yazmamağıma görə? Necə cavab verim? Siz adam balası kimi cavab verdiz?

Siz yenə də səviyyədən danışırsız? salahuddin bir insana söz bir dəfədən çatmırsa onun səviyyəsi nədir? Mən neçə dəfə sizə deməliyəm ki, biz hədis əhli deyilik və dini hədislərdən öyrənmirik?!

Hansı əhbarilərdən danışırsız ee siz? indi əxbari var? Biz üsuliyik və bizim üsul alimlərimiz var! Əvvəla o siz dediyiniz hədislər zəifdir və siz bunu çox gözəl bilirsiz, sadəcə savadsız əxiləriniz qarşısında özünüzü biliymi göstərmək istəyirsiz ki, bəzi səviyyəsizlər sizə "sağol əxi, sən onları sındırdın" yazsınlar.

Əxbarilər şiədi ya sünnidir, bunun heç bir əhəmiyyəti yoxdur. əhəmiyyətli yalnız əqidənin nədən ibarət olduğudur. Əxbarinin yazdığı şiənin əqidəsi deyil, o onun öz batil fikirləridir. Ona qalsa məndə sizin zəif hədislərinizi yazıb, əqidənizin murdar olduğunu deyə bilərəm. Amma buna heç ehtiyac da yoxdur, çünki mən bunu elə səhih hədislərlə də etmişəm və siz o hədisləri (fətvaları) qəbul edib onların düzgün olduğunu demisiz.

Sizin heç bir aliminizdən də görmədik ki, hər hansı bir kitabında onların bu sözünü inkar edib Aişə anamızı müdafiə etsin və həmin bu "əxbari"lərdən bəraət etsin! Belə bir şeyi də görməmişik...

Siz görməmisiz. İndi mən sizə bu haqda yazaram. Yadınızdadırsa Salman Ruşdi adlı biri Qurana qarşı bir kitab yazmışdı “Şeytan ayələri” və o kitabda sizin ananız Aişəni təhqir edib onu zinakar adlandırmışdı. İndi deyin görüm sizlərdən kim ona cavab verdi, həm quranı təhqir etməsinə görə, həm də ananızı? Ona bir nəfər cavab verdi, imam Xomeyni (ra) və onun başına 3 mln dollar pul qoydu! Bəs niyə heç bir əhli-sünnət aliminin səsi çıxmadı? Yoxsa gücünüz yalnız əxbarilərə çatır?

Sizin ağlınız zəifdir, çünki bu mənim iddiam deyil, bu quran ayəsidir. Əvvəla peyğəmbər kafir qadınla nigah bağlamır, o qadın sonradan və ya peyğəmbərin ölümündən sonra kafir olur (ola bilər). Siz indi Lut və Nux peyğəmbərlərin zövcələrinin kafir olduqlarını inkar edib onları möminlərin anası adlandıracaqsız?

Ey ağıl dəryası!

Mən deyirəm ki, Allahu Təalə keçmişi də, gələcəyi də bilir! Allahu Təalənin onları artıq "möminlərin anaları" adlandırması, onlar üçün verilmiş şərəfli bir tituldur. Çünki əgər "möminlərin əmiri" adlanmaq ən azından bir şərəf olduğu üçün, "möminlərin anaları" adlanmaq isə qat-qat böyük bir fəzilətdir.

İkincisi isə, bu ayə onların peyğəmbər - salləllahu aleyhi va səlləm - zamanında olduqları statusu saxlayacaqlarına dəlalət edir. Çünki bu Quran bütün əsrlərə aiddir. Peyğəmbərin - salləllahu aleyhi va səlləm - ölümündən sonrakı zamana da aiddir.

Əgər desəniz ki, burada "möminlərin anaları" sözü sadəcə olaraq onlarla evlənməyin haramlığına dəlalət edir. Bunun cavabı budur ki, bu hökmə daxildir, lakin sadəcə onunla məhdudlaşmaz. Çünki əgər sadəcə o olsaydı, Allahu Təalə onların möminlərə peyğəmbərdən sonra haram olduğunu bəyan edərdi. Lakin onlara xüsusi bir ad ilə müraciət etmişdir. Eləcədə onlara xüsus bir kontekstdə müraciət etmişdir, onlara yaxınlığa işarə edərək deyir:

Peyğəmbər möminlərə onların özlərindən daha yaxındır. Zövcələri isə möminlərin analarıdır. Qohumlar Allahın yazısına görə bir-birlərinə möminlərdən və mühacirlərdən daha yaxındırlar.

Senin Nuh ve Lutu buraya salmağın isə sənin anlayış səviyyəndən xəbər verir. Allahu Təalə onların küfrünü açıq şəkildə bəyan edib!

Siz yenə də səhv edirsiz. Allahın onlara möminlərin anası deməsi məhz onlarla başqa kişinin evlənə bilməməsi üçün deyib. Bunu sizin təfsir alimləriniz yazır. Misal üçün Fəxr Razi yazır: Allah Teâlâ, peygamberin hanımlarını, ümmetinin bakışlarını peygamberin maksadının kendisine iliştiği şeylerden (hanımlardan) kesmek için, anne hükmünde kabul etmiştir.

Abdurrahman Saadi Əzhab surəsinin 6-ci ayəsinin təfsirində yazır:

Пророк Мухаммад, да благословит его Аллах и приветствует, имеет полное право называться отцом правоверных, и об этом говорили некоторые сподвижники. Он воспитывал их так, как отец воспитывает своих детей. Кроме того, его жены – матери правоверных. Мусульмане не имели права жениться на них после смерти посланника Аллаха, да благословит его Аллах и приветствует, и обязаны уважать и почитать их. Однако это не означает, что сподвижники имели право общаться с ними и находиться с ними наедине, как со своими родными матерями.

Təbəri təfsirində yazır ki, əgər səhabələr peyğəmbərin zövcələrindən bir əşya və ya nəsə soruşmaq istəsələr, onlar bunu yalnız pərdə arxasından edə bilərlər (yəni gərək təmasda olmasınlar) .

Deyirsiz ki,

Çünki əgər sadəcə o olsaydı, Allahu Təalə onların möminlərə peyğəmbərdən sonra haram olduğunu bəyan edərdi.

Əzhab 53-ə baxın:

Ey iman gətirənlər! Peyğəmbərin evlərinə sizə yeməyə icazə verilmədən (yeməyə dəvət olunmadan) girib onun bişməsini gözləməyin. Lakin dəvət olunduqda gedin və (yeməyinizi) yedikdən sonra (orada bir-birinizlə) söhbətə qapılmayıb dağılın. Bu (sizin çox oturmağınız), Peyğəmbərə əziyyət verir, amma o sizdən (bunu sizə deməkdən) utanırdı. Lakin Allah doğru sözdən çəkinməz. Onlardan (Peyğəmbərin zövcələrindən) bir şey soruşduqda, pərdə arxasından soruşun (evlərinə daxil olmayın). Bu həm sizin, həm də onların ürəklərinə daha çox təmizlik bəxş edər. Sizə Allahın Peyğəmbərini incitmək, özündən sonra onun zövcələri ilə evlənmək əsla yaraşmaz. Həqiqətən, bu, Allah yanında böyük günahdır!

Fəxr Razi yazır:

Cenâb-ı Hak, "Kendinden sonra zevcelerini nikâhla almanız da, ebedîcaiz değildir" buyurmuştur. Bu ayetin sebeb-i nüzulünün, insanlardan birisinin -ki bunun Talha İbn Ubeydillah olduğu ileri sürülmüştür-, "Şayet Muhammed´den geri kalırsam, mutlaka Ayşe ile evleneceğim" demesi olduğu ileri sürülmüştür. Halbuki, biz, genel bir ifâdenin manasını, sebeb-i nüzulün değiştiremeyeceğini söylemiştik. Çünkü kastedilen, Hz. Peygamber (s.a.s)´e eziyyet vermenin haram oluşudur. Hz. Peygamber (s.a.s) hayatta iken, onun hanımlarına sataşmak da bir eziyyet vermedir. Binâenaleyh, caiz olmaz. Daha sonra Cenâb-ı Hak, ´Hayır, bu mutlak manada caiz olmaz" buyurmuş, bunu da, Bu, Allah nezdinde çok büyük bir günahtır". Maksad, "Peygambere eziyyet verme" işidir" ayetiyle ifade etmiştir.

Bu heç bir fəzilətin əlaməti deyil.

Bu ayədə onlar haqda nazil olmayıb, boş-boşına boğazınızı cırmayın. Onlar (Aişə və Həfsə) haqda Təhrim surəsi nazil olub, bilirsiz də o surədə Allah təala onlara nə deyir?! Bəs əgər onlar pakdırlarsa bunlar necə baş verib, onların qurana qarşı çıxmalarına bu paklıq necə mane ola bilməyib?

İndi belke sen de aliminiz Meclisi kimi iddia edirsən ki, təthir ayəsini o kontekstə salanlar səhabələr olublar ki, Quranın mənasını təhrif etsinlər? Bəlkə sənə görə bunu elə Aişənin özü zakaz verib? Belə bir şeyə inanmağın məni təəccübləndirmir..

İkincisi isə ayədə onların pak olduğu ve ya mesum olduğu söylənilmir. Allahu Təalə Qurani Kərimdə bir çox yerdə bu tərzdə ayələr endirmişdir.

İndi siz mənim üzümə durub deyəcəksiz ki, Aişə ilə Həfsə peyğəmbərə qarşı plan cızıb onun bal yerinə qatran yeməsini deməyiblər? Bu sizin səhihlərdə yazılıb. Və ya Aişənin peyğəmbərin digər zövcələrini təhqir etməsi və bununla peyğəmbərə əziyyət verməsi, bunu da Məclisi uydurub?

Daha ətraflı bura baxa bilərsiz:

http://www.xabar.ucoz.ru/load/2-1-0-37

http://www.xabar.ucoz.ru/load/2-1-0-38

Allah birdir, din birdir və onun qanunları da (şəriəti də) birdir. Nədur, yoxsa demək istəyirsiz ki, o peyğəmbərlərin vaxtında kafir qadınla evlənmək olardı, bizin dində isə bu qadağandır?

Bu sənin savadsızlığını göstrərir. Çünki İslam da gələrkən, həmən kafir qadınlarla evlənməyi qadağan etmədi. Əksinə, bir çox səhabələrin zövcələri kafir idilər və iman gətirməmişdilər və İslam onların nikahını haram saymırdı. Lakin Hudeybiyyə sülhündən sonra ayə endi və kafir qadınları saxlamağı qadağan etdi.

bir də sən deyəsən bizim Şəriət ilə əvvəlki şəriətlər arasındakı fərqi bilmirsən...

Bir dənə fərq deyəcəm misal üçün. Əvvəlki ümmətlərə qənimət götürmək haram olduğu halda, bizlərə halal buyuruldu...

Bəli, o qadınlarla nigahın pozulmasını Allah-təala yalnız Hüdeybiyyədən sonra əmr etdi. Amma bu o demək deyil ki, möminlər o kafir qadınlarla birgə yaşayırdılar. Xeyr, mömin və möminələr elə nigahda ola-ola Mədinəyə hicrət etmişdilər, onların kafir ər və arvadları isə Məkkədə qalmışdılar. Hüdeybiyyədən sonra isə Allah-təala onların nigahlarını pozdu. Həmçinin bu o demək deyil ki, möminlərə kafirlərlə evlənmək caiz idi.

Bunların hamısı atrıq söhbətlərdir ki, siz onları ortaya atmısız. Biz keçmiş peyğəmbərlər və onların zövcələri haqda yox, bizim peyğəmbərin zövcəsi haqda danışırıq.

Mən sizə yazmışdım ki,

Əvvəla peyğəmbər kafir qadınla nigah bağlamır, o qadın sonradan və ya peyğəmbərin ölümündən sonra kafir olur (ola bilər).

Bu bizim peyğəmbərə və onun zövcələrinə aiddir. Peyğəmbərin zövcələri onun ölümündən sonra da dindən çıxa bilərdilər, onlar bundan sığortalanmayıblar. Misal üçün biz bilirik ki, Aişə peyğəmbərin sünnətini dəyişib, səfərdə iki rəkət yerinə dörd rəkət namaz qılıb. Quran ayəsinə (evlərinizdə oturun) qarşı çıxıb və s. Bunların hamısına siz cavab olaraq deyirsiz ki, o sadəcə ictihad edib, buna görə də bu günah deyil!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

al-Fath, dildə Aişəni tərif edənlər, kitrablarında onun barədə səfeh-səfeh hədisıər uydurublar. bu hədisə diqqət edin(naxçıvanlılar demişkən, hələ bax):

Сообщается, что Абу Салама, да помилует его Аллах Всевышний, сказал: «(Однажды) я зашёл к 'Аише, да будет доволен ею Аллах, вместе с её братом, который спросил её о том, как совершал полное омовение пророк, да благословит его Аллах и приветствует . Она велела принести сосуд, вмещавший около одного са' (воды), совершила полное омовение и вылила (оставшуюся воду) себе на голову, и в это время она была отделена от нас завесой». Buxari, Qüsl kitabı

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...
:P Kim ne deyir desin Aise kafirdir amma onu biliremki Allah c.c. onun haqqinda quranda buyurub:Peyqemberin qadinlari sizin ananizdir :gagash:

Doğurdan bu milletin başı xarab olur e... Allah seni hidayet elesin, get tövbe ele. Ele senin kimiler şie mezhebinin adına xelel getirir.

salamun aleykum qardasim menim basim xarab olmayib astafirullah men sizin ettiyiniz butlere ibadet etmerem sizin oz dininiz var menim de oz dinim (kafirun suresi) :P

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

:P Kim ne deyir desin Aise kafirdir amma onu biliremki Allah c.c. onun haqqinda quranda buyurub:Peyqemberin qadinlari sizin ananizdir :gagash:

davam edin cenab katalizatorlar. Muselmanlarin arasini qarishdirib, sonrada aradan chixin.

salamun aleykum atella qardasim men ara qarisdirmiram doqru deyirem doqru soz de size serf etmir! siz demirsizkiii hz aishe telha ve zubeyri r.a. cemel muharibesine hazirlayib hz ali r.a. qarsi cixdiii ozunuzde ona ser attiniz ki o fahisedir eger aishe r.a. fahise idise resullallah zinakardida elemiiiiiiiiiiiiii? yaziqlar olsun size qardasim

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mən başa düşmürəm, niyə heç kəs bu qayda pozuntularına göz yumur, niyə şikayət etmirsiz? Ya helə bilirsiz ki, mənim 10 dənə gözüm var və mən onsuzda hər şeyi görürəm?!

Sohbeti_Canan hələlik 20% reytinqinizi qaldırıram, amma gələn dəfə sizə ban verəcəyəm, çünki fikir verirəm ki, sizin işiniz yalnız onu-bunu təkfir etməkdir!

salamun aleykum al fath qardasim necesiz meni niye qovlamiziz forumdan? sizden artiq derecede xahis edirem menim bezi sobseniyalarimi pozmusunuz onlari yerine qaytarin xahis edirem

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

salamun aleykum atella qardasim men ara qarisdirmiram doqru deyirem doqru soz de size serf etmir! siz demirsizkiii hz aishe telha ve zubeyri r.a. cemel muharibesine hazirlayib hz ali r.a. qarsi cixdiii ozunuzde ona ser attiniz ki o fahisedir eger aishe r.a. fahise idise resullallah zinakardida elemiiiiiiiiiiiiii? yaziqlar olsun size qardasim

Kim iddia edir ki Aishe neuzubillah zinakardir?

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...