Jump to content
  Love reading great articles? Visit Elix.com today!
Sign in to follow this  
open_your_eyes

Islamda Cümə

Recommended Posts

İslamda Cümə günü ilə bağlı materiallar lazımdır mənə.

Hormetli Dostlardan xahish edirem ki bele materiallar varsa forumda yerleshdirsinler. Her bir cereyanin bu haqda dedikleri mene maraqlidir. (yeni hem shielerin, hem vahabilerin, sunilerin, nurchularin).

Konkret olaraq Cume gunu ile bagli meni ne maraqlandirir?

Mene Cume gunu insanin veziyyeti, yeni ki ne etmek olar ne etmek olmaz, hemin gunu harada kimle ve nece kechirmelidir maraqqlandirir. Bir sozle Hemin Gunu Insanin veziyyeti ile bagli ne qeder chox material olsa yaxshi olar.

Qabaqcadan saqolun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

İndi özüm cüməyə tələsdiyimə görə ətraflı material qoya bilmirəm. Onu deyə bilirəm ki, bu barədə sünnilər, şiələr, vəhhabilər arasında ciddi fərq yoxdur. Hər məzhəbə görə bu gün ibadət günüdür və cümə namazı qılınar. Səhv etmirəmsə vəhhabilər orucu bu gün haram hesab edirlər. Şiələrdə isə olar. Quranda cümə gününün adını daşıyan surə də var, oxuya bilərsən:

"əl-Cumuə" surəsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
İndi özüm cüməyə tələsdiyimə görə ətraflı material qoya bilmirəm. Onu deyə bilirəm ki, bu barədə sünnilər, şiələr, vəhhabilər arasında ciddi fərq yoxdur. Hər məzhəbə görə bu gün ibadət günüdür və cümə namazı qılınar. Səhv etmirəmsə vəhhabilər orucu bu gün haram hesab edirlər. Şiələrdə isə olar. Quranda cümə gününün adını daşıyan surə də var, oxuya bilərsən:

"əl-Cumuə" surəsi

Melumata gore saqolun, ancaq mene material vvermediz axi.

Birde el cume suresi Cume gununde ne etmek olduqu haqdadir?

qabaqcadan saqolun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu və digər mövzular barəsində həqiqətən maraqlanır və araşdırma .rmaq istəyirsinizsə sizə ən yaxşısı müxtəlif saytlardan məlumat toplamağınınızı tövsiyə edirəm.Yuxarıda mzəhəblərin adını çəkdiz.Qeyd etməliyəm ki vəhhabi kimi nəzərdə tutduğunuz məzhəb və onun mənsubları əslində 4 sünni məzhəbinin fiqhinə riayət edirlər.Digər sünnilərdən fərqi konkret bir məzhəbə təəsübkeşliklə tabe olmamaqlarıdır.O ki qaldı bizim cümə və ya digər məsələlərə necə riayət etməyimizə bu haqda əlhəmdulilləh dilimizdə fəaliyyət göstərən əhli-sünnə saytlarından faydalana bilərsiniz.

abubakr-mescidi.com

azerislam.com

selefeqidesi.com

namazqil.com

islamevi.az

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bu və digər mövzular barəsində həqiqətən maraqlanır və araşdırma .rmaq istəyirsinizsə sizə ən yaxşısı müxtəlif saytlardan məlumat toplamağınınızı tövsiyə edirəm.Yuxarıda mzəhəblərin adını çəkdiz.Qeyd etməliyəm ki vəhhabi kimi nəzərdə tutduğunuz məzhəb və onun mənsubları əslində 4 sünni məzhəbinin fiqhinə riayət edirlər.Digər sünnilərdən fərqi konkret bir məzhəbə təəsübkeşliklə tabe olmamaqlarıdır.O ki qaldı bizim cümə və ya digər məsələlərə necə riayət etməyimizə bu haqda əlhəmdulilləh dilimizdə fəaliyyət göstərən əhli-sünnə saytlarından faydalana bilərsiniz.

abubakr-mescidi.com

azerislam.com

selefeqidesi.com

namazqil.com

islamevi.az

Saytlara gore saqol.

Ancaq Men islam saytlari sonsuz sayda taniyiram, ancaq achdiqim movzu haqda konkret nese tapmamisham. Her halda dedim muselmanlarin chox olduqu forum deye sizden sorushum.

Diger userlerden de xahish edirem ki konkret Cume gunu Muselmanin veziyyeti ile bagli (yeni ki ne etmeleidir, evde olmalidir, yoxsa harda, ne ish gormelidir ve s.) meqaleleri varsa buraya post etsinler.

Qabaqcadan saqolun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CÜMƏ NAMAZI VƏ ONUNLA ƏLAQƏDAR HÖKMLƏR

Hər bir müsəlmanın Cümə namazına gəlməsi vacibdir. Yalnız beş qrup insan: kölə, qadın, uşaq, xəstə və müsafir - bu hökmdən istisnadır. Uca Allah buyurur: «Ey iman gətirənlər! Cümə günü namaza çağırıldığınız zaman Allahı zikr etməyə tələsin və alış-verişi buraxın. Bilsəniz, bu sizin üçün nə qədər xeyirlidir!»[1]

Tariq ibn Şihab Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Camaatla cümə namazını qılmaq, hər bir müsəlmana vacib buyurulan bir haqdır. Yalnız dörd qrup insan: kölə, qadın, uşaq və xəstə - istisnadır»[2].

İbn Ömər Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: « Müsafirə, cümə namazı vacib deyildir»[3].

Cüməyə təşviq

Əbu Hureyrə Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Kim qüsl alar və cümə namazına gələr, lazımı qədər namaz qılar, sonra xütbə bitənə qədər sakit durar və imamla namaz qılarsa onun digər cüməyə qədər və əlavə üç günün günahları bağışlanar»[4].

Əbu Hureyrənin digər rəvayətində Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyi rəvayət olunur: «Beş vaxt namaz, bir cümə digər cüməyə, ramazan gələn ramazana qədər baş verəcək böyük deyil, kiçik günahları əfv etdirir»[5].

Cümə namazına səhlənkar yanaşmaqdan çəkinin!

İbn Ömər və Əbu Hureyrə deyirlər ki, biz Peyğəmbərin minbər üzərində belə dediyini eşitmişik: «Cümə namazlarını tərk edənlər bu işdən əl çəksinlər. Əks halda Allah onların qəlblərini möhürləyər və beləliklə qafillərdən olarlar»[6].

Abdullah deyir ki, Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) cümə namazını qılmayan bir qrup insana belə demişdir: «İstəyirəm öz yerimə bir nəfəri imam təyin edim, sonra gedib cüməyə gəlməyən bəzi kişilərin evlərini yandırım»[7].

Əbul-Cəəd əd-Dumari Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Kim cüməyə səhlənkar yanaşaraq üç cüməni tərk edərsə, Allah onun qəlbini möhürləyər»[8].

Usamə ibn Zeyd Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Kim üzürsüz səbəbə üc cüməni tərk edərsə münafiqlərdən sayılar»[9].

Cümənin vaxtı:

Cümə namazı zöhrün vaxtında qılınır. Həmçinin zöhrün vaxtından əvvəl də qılına bilər[10].

Ənəs ibn Malik deyir ki, «Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) cümə namazını günəş zenit xəttini keçəndə qılardı»[11].

Cabir ibn Abdullahdan soruşurlar: Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) cümə namazını nə vaxt qılardı? Cabir isə deyir: Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) cüməni qılar, sonra günəş zenit xəttini keçdiyi zaman biz gedib dəvələrimizi rahatlardıq.[12]

Cümə xütbəsi:

Cümə xütbəsi vacibdir. Çünki Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) dəvamiyyətli olaraq xütbəni verər və heç vaxt onu tərk etməzdi. Bundan əlavə Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) demişdir: «Məni necə namaz qılan görmüsünüzsə elə də namaz qılın»[13].

Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) xütbə vermə metodu:

Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) deyərdi: «Kişinin namazının uzunluğu və xütbəsinin qısalığı onun fəqih olmasına dəlalət edir. Namazı uzadın, xütbəni qısaldın. Həqiqətən bəzən, danışıq sehr kimi olur»[14].

Cabir ibn Səmurə deyir: «Mən namazları Peyğəmbərlə (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) qılırdım. Onun namazı və xütbəsi nə çox uzun - nə çox qısa, normal olurdu»[15].

Cabir ibn Abdullah deyir ki, «Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) xütbə verərkən, səhər-axşam düşmənin mövqeyini bildirən qoşun rəhbəri kimi, gözləri qızarar, səsi yüksələr və qəzəbi artardı»[16].

Xütbətul Hacə:

Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) xütbəsini, vəzlərini və dərslərini “Xütbətul Hacə” adı ilə məşhurlaşan bu xütbə ilə başlayardı. Xütbənin mətni belədir:

إِنَّ الْحَمْدَ لِلَّهِ نَحْمَدُهُ وَنَسْتَعِينُهُ وَنَسْتَغْفِرُهُ وَنَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ شُرُورِ أَنْفُسِنَا وَمِنْ سَيِّئَاتِ أَعْمَالِنَا مَنْ يَهْدِهِ اللَّهُ فَلاَ مُضِلَّ لَهُ وَمَنْ يُضْلِلْ فَلاَ هَادِىَ لَهُ وَأَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِيكَ لَهُ وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ

â $pkš‰r'¯»tƒ â¨$¨Z9$# (#qà)®?$# ãNä3­/u Ï%©!$# /ä3s)n=s{ `ÏiB <§øÿ¯R ;oy‰Ïnºur t,n=yzur $pk÷]ÏB $ygy_÷ry £]t/ur $uKåk÷]ÏB Zw%y`Í #ZŽÏWx. [ä!$|¡ÎSur 4 (#qà)¨?$#ur ©!$# Ï%©!$# tbqä9uä!$|¡s? ¾ÏmÎ/ tP%tnöF{$#ur 4 ¨bÎ) ©!$# tb%x. öNä3ø‹n=tæ $Y6ŠÏ%u ÇÊÈ á â $pkš‰r'¯»tƒ tûïÏ%©!$# (#qãYtB#uä (#qà)®?$# ©!$# ¨,ym ¾ÏmÏ?$s)è? Ÿwur ¨ûèòqèÿsC žwÎ) NçFRr&ur tbqßJÎ=ó¡B á â $pkš‰r'¯»tƒ tûïÏ%©!$# (#qãZtB#uä (#qà)®?$# ©!$# (#qä9qè%ur Zwöqs% #Y‰ƒÏ‰y™ ÇÐÉÈ ôxÎ=óÁムöNä3s9 ö/ä3n=»yJôãr& öÏÿøótƒur öNä3s9 öNä3t/qçRèŒ 3 `tBur ÆìÏÜム©!$# ¼ã&s!qß™uur ô‰s)sù y$sù #·öqsù $¸JŠÏàtã ÇÐÊÈ á

أما بعد فإِنَّ أَصْدَقَ الْحَدِيثِ كِتَابُ اللَّهِ، وَخَيْرَ الْهَدْيِ هَدْيُ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَشَرَّ الأُمُورِ مُحْدَثَاتُهَا, وَكُلَّ مُحْدَثَةٍ بِدْعَةٌ وَكُلَّ بِدْعَةٍ ضَلالَةٌ، و كُلُّ ضَلَالَةٍ فِي النَّار.

Həqiqətən həmd Allaha məxsusdur. Biz Ona həmd edir, Ondan yardım və günahlarımızın bağışlamasını diləyirik. Nəfslərimizin şərindən və pis əməlləri­miz­dən Allaha sığınırıq. Allahın doğru yola yönəltdiyi kimsəni azdıran, azdırdığı kimsəni isə doğru yola yönəldən tapılmaz. Mən şahidlik edirəm ki, Allahdan başqa ibadətə layiq haqq məbud yoxdur. O, təkdir və şəriki yoxdur. Mən şahidlik edirəm ki, Məhəmməd Onun qulu və elçisidir.

"Ey iman gətirənlər! Allahdan layiqincə qorxun. Yalnız müsəlman olduğunuz halda (müsəlman kimi) ölün!"[17].

"Ey insanlar! Sizi tək bir şəxsdən (Adəmdən) xəlq edən, ondan zövcəsini (Həvvanı) yaradan və onlardan da bir çox kişi və qadınlar törədən Rəbbinizdən qorxun! (Adı ilə) bir-birinizdən (cürbəcür şeylər) istədiyiniz Allahdan, həmçinin qohumluq əlaqələrini kəsməkdən həzər edin! Şübhəsiz ki, Allah sizin üzərinizdə gözətçidir!"[18].

"Ey iman gətirənlər! Allahdan qorxun və doğru söz söyləyin! (Əgər belə etsəniz, Allah) əməllərinizi islah edər və günahlarınızı bağışlayar. Hər kəs Allaha və Peyğəmbərinə itaət etsə, böyük bir səadətə (Cənnətə) nail olar"[19].

Həqiqətən ən doğru kəlam Allahın kitabı, ən doğru yol isə Məhəmmədin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) yoludur. Ən şər işlər yeniliklərdir. Hər bir yenilik bidət, hər bidət isə zəlalətdir. Zəlalətin sonu da oddur.

Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) və səhabələrin xütbələrinə nəzər salan kimsə, bu xütbələrin hidayət yolunu, tövhidi, Uca Allahın ad və sifətlərini, imanın ümumi əsaslarını, Allaha dəvəti, Allahın Onu bəndələrinə sevdirən nemətlərini və Onun cəzasını xatırladıb qorxudan günlərindən bəhs edildiyini görər. Bu xütbələrdə həmçinin, Allahı bəndələrinə sevdirən zikri və şükrü etmək əmr olunar, Allahın əzəmətini, Onu bəndələrinə sevdirən sifətləri və adları xatırlanar, insanları Allaha sevimli edən zikr, şükr və itaət növləri əmr olunardı. Xütbəni eşidib ayrılan insanda Allaha qarşı sevgi artar, Allah da onları sevərdi. Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) xütbədə çox vaxt Quran ayələri, ələlxüsus Qaf surəsini oxuyardı.[20]

Ummu Hişam bint əl-Hərs ibn ən-Noman deyir ki, «mən, Qaf surəsini yalnız Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) ağzından, xütbədə oxuduğu zaman öyrənmişəm»[21].

Xütbə zamanı susmaq vacib, danışmaq isə haramdır:

Əbu Hureyrə Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Əgər cümə günü imam xütbə verən zaman öz yoldaşına “sus” desən, artıq pis hərəkət etmiş sayılırsan»[22].

Hansı halda cüməyə yetişmiş sayılır?

Cümə namazı camaatla birlikdə iki rükət qılınır. Boynuna cümə namazını qılmaq vacib olmayan, yaxud üzür sahibi olan kimsə cümə namazına gəlməzsə onda dörd rükət zöhr namazını qılır. Kim namazın bir rükətini imamla qılarsa artıq cümə namazına yetişmişdir. Demək, Əbu Hureyrə Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Kim cümə namazının bir rükətinə yetişərsə, artıq cümə namazına çatmış sayılır»[23].

Cümədən öncə və sonra namaz qılmaq:

Əbu Hureyrə Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Kim cümə günü qüsl alar və cümə namazına gələr, lazımı qədər namaz qılar, sonra xütbə bitənə qədər sakit durar və imamla namaz qılarsa onun digər cüməyə qədər və əlavə üç günün günahları bağışlanar»[24].

Kim cümədən öncə məscidə gələrsə, imam minbərə çıxana qədər, istədiyi sayda namaz qılsın. Amma, bu gün cümənin əvvəl sünnəsi kimi tanınan namaza gəlincə, belə bir namazın qılınması tam əsassızdır. Bildiyimiz kimi Bilal azanı bitirən kimi Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) xütbəyə başlayardı. Bu arada heç kəs qalxıb iki rükət namaz qılmaz və namaz üçün yalnız bir azan verilərdi. Elə isə onlar bu namazı nə vaxt qılırdılar?[25]

Amma cümə namazından sonra ya iki, ya da dörd rükət sünnə namazı qılmaq olar.

Belə ki, Əbu Hureyrə Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Biriniz cümə namazını qıldıqdan sonra dörd rükət namaz qılsın»[26].

İbn Ömər deyir ki, «Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) cümə namazından sonra (məsciddə) namaz qılmazdı. Yalnız evində iki rükət qılardı»[27].

Cümə gününün ədəb qaydaları:

Cümə namazında iştirak etmək istəyən hər bir kəsin aşağıdakı hədislərdə deyilən qaydalara əməl etməsi müstəhəbdir:

Salman əl-Farisi Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: "Hər hansı bir insan cümə günü qüsl alar (çimər), bacardığı qədər təmizlənər, saçını yağlayar[28], evində olan ətirdən ətirlənər, sonra (evindən) çıxıb məscidə gələr və (ön tərəfə keçmək üçün) iki nəfəri ayırmaz, istədiyi qədər namaz qılar və imam xütbə verdiyi zaman susarsa, qıldığı cümə ilə qarşıdakı cümə arasında baş verəcək günahları bağışlanar"[29].

Əbu Səid deyir: «Kim cümə günü qüsl alar, ən gözəl paltarını geyinər, imkanı çatan ətirdən ətirlənər, sonra məscidə gələr, məsciddə insanların başı üzərindən keçməz, istədiyi qədər namaz qılar, imam (minbərə) çıxdıqdan sonra namaz qurtarana qədər danışmazsa, bütün bunlar onun keçən cümədən bu cüməyə qədər olan günahlarının bağışlanmasına səbəb olar»[30].

Əbu Hureyrə Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Cümə günü məscidin hər qapısının üzərində mələklər dayanar və namaza gələnlərin adlarını gəldikləri vaxta əsasən qeydə alarlar. İmam minbərə çıxıb oturduqda onlar da yazdıqları səhifələri bağlayar və oturub xütbəni dinləyərlər. Kim daha erkən gələrsə bir dəvə sədəqə etmiş adama bərabər olar, ondan sonra gələn inək, sonrakı qoyun, daha sonra gələn toyuq, sonuncu gələn isə yumurta sədəqə vermiş adama bərabər olar»[31].

Cümə günü edilən, müstəhəb zikr və dualar:

1. Peyğəmbərə (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) çoxlu salavat və salam demək:

Ovs ibn Ovs Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Sizin ən gözəl günlərinizdən biri cümə günüdür. Bu gündə Adəm yaradılmış, bu gündə də ölmüşdür, bu gündə (insanların məhşərə toplanması üçün) sura üfürüləcək, insanlar bu gündə diriləcəklər. Bu gündə mənə çoxlu salavat deyin. Həqiqətən sizin dediyiniz salavatlar mənə yetişir». Orada olanlar dedilər: Ey Allah elçisi, sənin cəsədin çürüdükdən sonra bizim salavatlarımız sənə necə yetişər? Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) dedi: «İzzət və Cəlal sahibi Allah, torpağa, Peyğəmbərlərin cəsədlərini yeməyi haram etmişdir»[32].

2. Kəhf surəsini oxumaq:

Əbu Səid əl-Xudri Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Kim cümə günü Kəhf surəsini oxuyarsa, bu onun üçün iki cümə arasında bir nur olar»[33].

3. Dualar qəbul olan məqama rastlamaq üçün, çoxlu dua etmək:

Cabir Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: "Cümə günü on iki saatdır. Həmin vaxt Allaha dua edən bəndəyə, istədiyi verilər. Siz bu məqamı əsr namazından sonra axırıncı saatda axtarın»[34].

Cümə namazı mərkəzi məscidlərdə qılınır:

Aişə deyir ki, «insanlar cümə günü evlərindən və Əvali[35] adlı yerdən namaza gələrdilər»[36].

Zuhri deyir ki, «Zül-Huleyfə əhalisi cümə namazını Peyğəmbərlə (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) birlikdə qılardılar. Bu yer Mədinə şəhərindən altı mil uzaqlıqda yerləşir»[37].

Əta ibn Əbu Rəbah deyir ki, «Mina əhalisi cümə namazını Məkkədə qılardılar»[38].

Hafiz İbn Həcər əl-Əsqəlani “ət-Təlxis” kitabında (2/ 55) deyir: «Heç bir rəvayətdə Peyğəmbərin Mədinə və ya Mədinə yaxınlığında yerləşən məscidlərdə namaz qılmağa icazə verməsi deyilmir».

Cümə və bayram namazının eyni günə təsadüf etməsi[39]:

Cümə və bayram namazı eyni günə təsadüf etdikdə, bayram namazını qılan insana cümə vacib olmur.

Zeyd ibn Ərqam deyir ki, Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) bayram namazını qıldı, sonra cümə namazına gəlməmək üçün rüsxət etdi və dedi: «Kim istəsə cümə namazını qılsın»[40].

Cüməyə gəlmək istəyənləri və bayram namazını qıla bilməyənləri nəzərə alaraq imamın cümə namazını qıldırması müstəhəbdir:

Əbu Hureyrə Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Bu gün iki bayrama təsadüf edilmişdir. Bayram namazının qılınması cüməni qılmamaq üçün rüsxətdir. Amma biz cüməni qılacayıq»[41].

[1] Cümə: 9.

[2] Hədis səhihdir. Səhih Sünən Əbu Davud: № 942. Səhih əl-Cami əs-Səğir: № 3111. Əbu Davud: 3/ 394/ № 1054. Darəqutni: 2/ 3/ 2. Beyhəqi: 3/ 172. Hakim: 1/ 288.

[3]Darəqutni: 2/ 4/ 4.

[4] Hədis səhihdir. Səhih əl-Cami əs-Səğir: № 6062. Müslim: 2/ 587/ № 857.

[5] Hədis səhihdir. Səhih əl-Cami əs-Səğir: № 3875. Müslim: 1/ 209/ № 233. Tirmizi: 1/ 138/ № 214. Onun rəvayətində, “Ramazan gələn ramazana qədər” – sözləri yoxdur.

[6] Hədis səhihdir. Səhih əl-Cami əs-Səğir: № 5480. Müslim: 2/ 591/ № 865. Nəsai: 3/ 88.

[7] Hədis səhihdir. Səhih əl-Cami əs-Səğir: № 5142. Müslim: 1/ 452/ № 652.

[8] Həsənun səhih. Silsilətus Səhihə: № 923. Əbu Davud: 3/ 377/ № 1039. Tirmizi: 2/ 5/ № 498. Nəsai: 3/ 88. İbn Macə: 1/ 357/ № 1125.

[9] Hədis səhihdir. Səhih əl-Cami əs-Səğir: № 6144. Təbərani: 1/ 170/ № 422.

[10] Bu məsələ, yəni, genəş zenit xəttini keçmədən əvvəl cümə namazının qılınması – haqqında alimlər arasında fikir ayrılığı mövcuddur. Məsələ daha aydın olsun deyə bu haqda sizə İmam Nəvəvinin “Şərhu Səhih Müslim” kitabından (3/ 230) açıqlama gətirəcəyik:

Sitat: «Günəş zenit xəttini keçdikdə cümə namazının qılınması fəsli:

Cabirin: “Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) cüməni qılar, sonra biz gedib dəvələrimizi rahatlardıq” – hədisindəki vaxtın, günəş zenit xəttini keçdiyi zamana aid olması deyilmişdir. Digər rəvayətdə: “günəş zenit xəttini keçdiyi zaman” – sözləri qeyd olunur. Səhlin rəvayətində isə deyilir: “Biz yeməyimizi və yatmağımızı cümədən sonra edərdik”. Sələmənin hədisində isə deyilir: “Günəş zenit xəttini keçdiyi zaman Peyğəmbərlə (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) cüməni qılar, qayıdanda isə kölgə axtarardıq”. Digər rəvayətdə deyilir: “Kölgələnmək üçün kölgəlik t. bilmirdik”. Bütün bu hədislər cümə namazının tez qıldırılmasına dəlalət edir. İmam Malik, Əbu Hənifə, Şafii, bütün alim səhabələr, tabbinlər və onlardan sonra yaşayan alimlər demişlər ki, günəş zenit xəttini keçməmiş cümə namazını qılmaq olmaz. Yalnız Əhməd ibn Hənbəl və İshaq bu fikrə müxalif olublar. Onlar, günəş zenit xəttini keçməmiş cümə namazının qılınmasına icazə veriblər. Qazi İyad deyir: Bu haqda səhabələrdən rəvayətlər var amma onların heç biri səhih deyildir. Yalnız, əksər alimlərin qeyd etdikləri rəvayətlər səhihdir. Həmin alimlər bu hədisləri cümə namazının həddindən artıq tez qılınmasına bir işarə kimi qəbul etmişlər...».

Beləliklə müəllifin, cümə namazının zöhrün vaxtından əvvəl qılınması haqda dediyi rəy məqbul sayılmır. (tərc.)

[11] Hədis səhihdir. Səhih Sünən Əbu Davud: № 960. Buxari: 2/ 389/ № 904. Əbu Davud: 3/ 427/ № 1071. Tirmizi: 2/ 7/ № 501.

[12] Hədis səhihdir. əl-İrva: № 597. Müslim: 2/ 588/ № 858.

[13] Hədis səhihdir. əl-İrva: № 262. Buxari: 2/ 111/ № 631.

[14] Hədis səhihdir. Səhih əl-Cami əs-Səğir: № 2100. əl-İrva: № 618. Müslim: 2/ 594/ № 869.

[15] Hədis səhihdir. Səhih Sünən Tirmizi: № 418. Müslim: 2/ 591/ № 886. Tirmizi: 2/ 9/ № 505.

[16] Hədis səhihdir. Səhih əl-Cami əs-Səğir: № 4711. əl-İrva: № 611. Müslim: 2/ 591/ № 866. Tirmizi: 2/ 9/ 505.

[17] Ali İmran: 102.

[18] ən-Nisa: 1

[19] əl-Əhzab: 70-71

[20] Zadul Məad: 1/ 116.

[21] Buxari: 2/ 414/ № 934. Müslim: 2/ 582/ № 851. Nəsai: 3/ 104. İbn Macə: 1/ 352/ № 1110. Əbu Davud: 3/ 460/ № 1099. Müxtəsər rəvayət etmişdir. Tirmizi: 2/ 12/ № 5111. Onun rəvayətinə oxşar.

[22] Hədis səhihdir. Səhih Sünən İbn Macə: № 911. Nəsai: 3/ 112. İbn Macə: 1/ 356/ № 1110. Onun rəvayətinə oxşar.

[23] Hədis səhihdir. əl-İrva: № 622. Səhih əl-Cami əs-Səğir: № 5999. Nəsai: 3/ 112. İbn Macə: 1/ 356/ № 1121. Oxşar rəvayətlə.

[24] Hədis səhihdir. Səhih əl-Cami əs-Səğir: № 6062. Müslim: 2/ 587/ № 857.

[25] Zadul Məad: 1/ 118.

[26] Hədis səhihdir. əl-İrva: № 625. Səhih əl-Cami əs-Səğir: № 640. Müslim: 2/ 600/ № 882. Rəvayətin bu mətni onundur. Əbu Davud: 3/ 481/ № 1118. Tirmizi: 2/ 17/ № 522.

[27] Buxari: 2/ 425/ № 938. Onun rəvayətində “Evində” – sözləri yoxdur. Müslim: 2/ 600/ № 822.

[28] Əvvəllər saça yağ sürtərdilər.

[29] Hədis səhihdir. Səhih əl-Cami əs-Səğir: № 7736. Buxari: 2/ 370/ № 883.

[30] Hədis səhihdir. Səhih əl-Cami əs-Səğir: № 6066. Əbu Davud: 2/ 7/ № 339.

[31] əs-Silsilətus Səhihə: № 775. Müslim: 2/ 587/ № 850. Nəsai: 3/ 98. İbn Macə: 1/ 347/ № 1092.

[32] Hədis səhihdir. Səhih Sünən İbn Macə: № 889. Əbu Davud: 3/ 370/ № 1034. İbn Macə: 1/ 345/ № 1085. Nəsai: 3/ 91.

[33] Hədis səhihdir.əl-İrva: № 626. Səhih əl-Cami əs-Səğir: № 6470. Hakim: 2/ 368. Beyhəqi: 3/ 249.

[34] Hədis səhihdir. Hədisi Əbu Davud, Nəsai, Hakim rəvayət etmişlər. Mətndəki rəvayət Nəsainindir. Hakim isə hədisin Müslimin şərtlərinə əsasən səhih olduğunu demişdir. Səhih ət-Tərğib vət Tərhib: № 705. Müslim: 2/ 584/ № 853.

[35] Bu yer Mədinədən dörd mil uzaqlıqda yerləşir.

[36] Əbu Davud: 3/ 380/ № 1042. Onun rəvayəti belə müxtəsərdir. Bu rəvayət uzun hədisin bir hissəsidir. Həmin hədisi bu alimlər rəvayət ediblər: Buxari: 2/ 385/ № 902. 2/ 581/ № 847.

[37] Beyəqi: 3/ 175.

[38] Beyəqi: 3/ 175.

[39] Fiqhus Sünnə: 1/ 267.

[40] Hədis səhihdir. Səhih Sünən İbn Macə: № 1082. Əbu Davud: 3/ 407/ № 1057. İbn Macə: 1/ 415/ № 1310.

[41] Hədis səhihdir. Səhih Sünən İbn Macə: № 1083. Əbu Davud: 3/ 410/ № 1060. İbn Macə: 1/ 416/ № 1311. O, İbn Abbasdan rəvayət etmişdir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пятничный намаз и его значимость

«О те, которые уверовали! Когда призывают на намаз в пятничный день, то устремляйтесь к поминанию Аллаха и оставьте торговлю. Так будет лучше для вас, если бы вы только знали. Когда же намаз завершится, то разойдитесь по земле, ищите милость Аллаха и часто поминайте Его, – быть может, вы преуспеете» (аль-Джума, 9-10).

Пятница – это важный день в Исламе, когда совершается общественная, еженедельная молитва. Как становится ясно из разных хадисов, в прежние времена пятница была установлена как день богослужения для евреев и христиан, но затем было изменено это положение, и для евреев была установлена суббота, а для христиан воскресение в качестве дня еженедельного собрания и богослужения, и только в конце пятница была вновь назначена как день еженедельного богослужения для мусульман.

Превосходство пятницы

Всевышний Аллах придаёт большое значение этому дню, который так важен для мусульман. Согласно некоторым хадисам многие важные события для человечества произошли именно в этот день. Как сообщают хадисы, Аллах создал Адама в пятницу, ввёл его в Рай в пятницу, изгнал его из Рая в пятницу, опустил его на Землю в пятницу, и наконец принял его покаяние в пятницу (Муслим). Согласно другому хадису, конец света наступит в пятницу (Абу Давуд). Учёные, утверждающие в своих книгах, что люди увидят в раю Бога, сообщают, что жители Рая каждую пятницу будут видеть своего Господа (Табарани). В другом хадисе сообщается, что посланник Аллаха (с) имея в ввиду пятницу, сказал: «Есть такой час в этом дне, когда мусульманин если встанет на намаз, и попросит у Всевышнего и Великого Аллаха что-нибудь, то обязательно достигнет этого». Затем он показал руками на кратковременность этих минут (Бухари, Муслим).

Если день Арафата во время праздника Жертвоприношения совпадает с пятницей, то среди народа хадж совершаемый в такой год называется «хаджи акбер» (великим хаджем). Это очередной раз показывает то, какое большое значение придают мусульмане пятнице.

Нужно отметить, что четверг приобрёл большое значение среди нашего народа именно благодаря пятнице. Так, согласно лунному календарю очередной день начинается после захода солнца, и это видно из названия четверга на азербайджанском языке (джума ахшамы – вечер пятницы). Однако в некоторых местах нашей Родины наблюдается такое негативное явление, когда пятница на фоне четверга теряет своё значение, т.е. некоторые люди придают больше внимания четвергу нежели пятнице.

В связи с тем, что пятница имеет большое значение для мусульман и является для них праздником, в четверг вечером каждый мусульманин обязан ещё больше уделить внимание физической и моральной чистоте по сравнению с другими днями. Среди этих дел важное место занимает большое омовение (гусл). По мнению большинства учёных совершать большое омовение ради пятницы является сунной, а некоторые учёные считают, что это является фарзом (обязанностью). Кроме того, в пятницу, перед тем, как пойти на намаз, нужно постричь ногти, почистить зубы, одеть чистую одежду, нельзя говорить беспокоящие окружающих слова, нужно надушиться ароматными духами – всё это является сунной пророка Мухаммеда. Согласно наставлению пророка Мухаммеда (с), нельзя в день пятницы есть чеснок, лук, и идти на пятничный намаз, ибо их острый запах причиняет беспокойство окружающим. Верующий человек в этот богоугодный день должен много читать Коран, поминать Аллаха, произносить Его имена, воздавать приветствия посланнику Аллаха (с) и от всего сердца должен молиться Аллаху и приносить покаяния.

Место и значимость пятничного намаза в нашей религии

Согласно Корану, сунне и общине (иджма) совершать пятничный намаз – это обязательно. Это указано в вышеотмеченном стихе Корана. В сборниках хадисов имеются достоверные хадисы, которые указывают на то, что пятничный намаз предписан Господом, что нельзя оставлять этот намаз без видимых причин, что человеку много воздастся за исполнение этого намаза. В одном хадисе, переданном Абу Хурейрой от пророка Мухаммеда сказано: «Тот, кто совершит большое омовение в пятницу, пойдёт в мечеть ради совершения намаза, молча до конца прослушает проповедь имама, а затем вместе с ним совершит общественный намаз, то до очередной пятницы и вдобавок в течение трёх дней будут прощены его грехи» (Муслим). В другом хадисе сообщается, что будет запечатано сердце того человека, который не придавая значения пятничному намазу, пропустил три пятничных намаза (Абу Давуд).

По преданию, пророк Мухаммед (с) впервые совершил пятничный намаз во время переселения (хиджрата), близ Медины, в долине Рануна, в то время, когда он собирался навестить племя Салима ибн Авфа. Наряду с этим, существуют разногласия относительно того, когда был предписан мусульманам пятничный намаз. Согласно первому мнению, несмотря на то, что пятничный намаз был предписан мусульманам в Мекке, его невозможно было совершать из-за давлений язычников. Согласно второму мнению, пятничный намаз был предписан во время переселения в Медину как было отмечено выше, т.е. первый пятничный намаз был совершен пророком Мухаммедом (с) в долине Рануна.

Во времена пророка Мухаммеда (с) пятничный намаз имел религиозное и политическое значение. Совершаемый в праздничной атмосфере, этот намаз способствовал сближению мусульман. Благодаря этому намазу мусульмане ближе узнавали друг друга, были осведомлены о проблемах своих братьев. Поэтому существует целый ряд свойств, отличающий этот намаз от остальных намазов. Во-первых, этот намаз может быть совершён только в определенном месте, ибо в этом намазе за основу берётся единство мусульман. Согласно большинству мнений, этот намаз должен совершаться в мечетях на основании разрешения руководства, а представитель, назначенный государством, должен читать проповедь и быть имамом в намазе (согласно этому положению, вопрос относительно обязательности пятничного намаза в странах, не управляемых исламскими законами – спорный). Даже по мнению многих учёных, если в селе или в поселке есть несколько мечетей и если нет нужды, то следует совершать пятничный намаз в одной мечети.

Совершение пятничного намаза и проповедь

Пятничный намаз совершается во время дневного намаза (зохр) и заменяет этот намаз, т.е. лицо, совершившее пятничный намаз, не совершает дневной намаз. Основное условие намаза – это намаз, состоящий из двух рукатов (поклонов) и пятничная проповедь. Кроме обязательного двух рукатного намаза-фарза (предписанный, обязательный) есть ещё намаз-суннат. Первый намаз-суннат (четыре руката) совершается до намаза-фарза, а второй намаз-суннат совершается после намаза-фарза (два или четыре руката). Во время пятничного намаза произносится два азана (один внешний, другой внутренний) и одна икаме. Первый азан произносится громко и после этого совершается намаз-суннат. Затем произносится менее громкий азан для внутренней части мечети. В этот момент имам поднимается на кафедру и произносит проповедь. После завершения проповеди, произносится игама и совершается двухрукатный обязательный общественный (джамаат) намаз. После этого намаза вновь совершается намаз-суннат.

Сущность проповеди (хутбы)

Как было замечено выше, проповедь или же хутба является важнейшим условием пятничного намаза. В переводе с арабского языка «хутба» означает обращение к кому-либо. Проповедь имела большое значение в ранние периоды Ислама. В своих проповедях пророк Мухаммед (с) рассказывал о только, что снизошедших откровениях, о предписанных молитвах и богослужениях. Однако в своих проповедях он уделял место не только религиозным вопросам, но и мирским делам. Так, например, во время проповеди он касался общественных отношений, говорил о планируемых делах, о распределении военных трофеев, о разных мероприятиях. Однако начиная с последних лет эпохи правления правоверных халифов (Хулефаи-Рашидин) пятничная проповедь постепенно, всё больше и больше начала принимать политическую окраску. Были годы, когда в некоторых местах во время проповеди предавали анафеме почтеннейшего Али (р.а.), а в других местах проклинали Муавийю. Всё это является историческими фактами.

Если принять во внимание то, что люди в наше время очень нуждаются в религиозном просвещении, то целесообразнее всего в проповеди уделить место религиозным темам и рассказать людям об основах Ислама. Ибо пятничная проповедь является шансом для того, чтобы собравшиеся вместе верующие, в течение короткого времени смогли чему-нибудь научиться. Проповедь, в основном предназначена для этой цели, т.е. для просвещения мусульман. По этой причине, она должна быть в простой форме, чтобы люди понимали её. Каждый мусульманин, пришедший на намаз, должен внимательно прослушать проповедь. Во время проповеди нельзя разговаривать или же нельзя упрекать того, кто разговаривает, если нет надобности, нельзя совершать намаз и выходить наружу. Все эти деяния недопустимы и не приветствуются Аллахом.

Агиль ГАДЖИЕВ(aqil@islam.az)

Share this post


Link to post
Share on other sites
CÜMƏ NAMAZI VƏ ONUNLA ƏLAQƏDAR HÖKMLƏR

Tariq ibn Şihab Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Camaatla cümə namazını qılmaq, hər bir müsəlmana vacib buyurulan bir haqdır. Yalnız dörd qrup insan: kölə, qadın, uşaq və xəstə - istisnadır»[2].

İbn Ömər Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: « Müsafirə, cümə namazı vacib deyildir»[3].

Ne ucun koleye, qadina, uwaqa ve xesteye cume namazi ferz deyil?

Share this post


Link to post
Share on other sites
CÜMƏ NAMAZI VƏ ONUNLA ƏLAQƏDAR HÖKMLƏR

Tariq ibn Şihab Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Camaatla cümə namazını qılmaq, hər bir müsəlmana vacib buyurulan bir haqdır. Yalnız dörd qrup insan: kölə, qadın, uşaq və xəstə - istisnadır»[2].

İbn Ömər Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: « Müsafirə, cümə namazı vacib deyildir»[3].

Ne ucun koleye, qadina, uwaqa ve xesteye cume namazi ferz deyil?

Kölə öz seçimində azad deyil;

qadın yaxşı olar ki, namazı evində qılsın;

uşaq üçün heç bir namaz fərz deyil, çünki hələ yaşı çatmır;

xəstə isə - xəstədir də, sağalanda qılar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cüməyə təşviq

Əbu Hureyrə Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Kim qüsl alar və cümə namazına gələr, lazımı qədər namaz qılar, sonra xütbə bitənə qədər sakit durar və imamla namaz qılarsa onun digər cüməyə qədər və əlavə üç günün günahları bağışlanar»[4].

Eger qusul pozulmayibsa bir de qusul almaq olar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cüməyə təşviq

Əbu Hureyrə Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Kim qüsl alar və cümə namazına gələr, lazımı qədər namaz qılar, sonra xütbə bitənə qədər sakit durar və imamla namaz qılarsa onun digər cüməyə qədər və əlavə üç günün günahları bağışlanar»[4].

Eger qusul pozulmayibsa bir de qusul almaq olar?

səbəbi yoxdur

müstəhəb cümə quslu var, onu edə bilərsiz.

Edited by al-Fath

Share this post


Link to post
Share on other sites

а, мне нужно совершать этот Пятничный Намаз, и я не понела читала выше,но не понела, как его совершать,если такого надо.

Share this post


Link to post
Share on other sites
а, мне нужно совершать этот Пятничный Намаз, и я не понела читала выше,но не понела, как его совершать,если такого надо.

В Азербайджане не совершается пятничный намаз.

Share this post


Link to post
Share on other sites
как это так, а то что люди по пятницам бывают в мечети и совершают Намаз, а это что тогда

По некоторым причинам мы не можем совершать пятничный намаз, поэтому совершаем Зухр. Не называю причин, так как это станет причиной бурных споров и оффтопа на теме.

а, мне нужно совершать этот Пятничный Намаз, и я не понела читала выше,но не понела, как его совершать,если такого надо.

Для совершения любого намаза надо принять малое вузу (дястямаз). Гусл джума он мустахаб и к намазу отношения не имеет. Пятница у мусульман как бы праздник, в этот день был создан человек и тд.

Share this post


Link to post
Share on other sites

open your eyes, я знаю что ты атеист, и знаю что ты всю эту информацию собираешь для своего сайта, чтоб потом ваш доктор равик писал издевательские статьи о пятничном намазе и ты выставляя эти статьи на форуме смеялся бы над всеми нами.

Edited by PRIKOLISTKA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allaha hamd olsun Azerbaycanda Cüme namazı qılınır!

Sadece dinleri ancaq siyasetden ibaret olan 2 firqe bu namazı terk edibler.

Edited by Nuaym

Share this post


Link to post
Share on other sites
open your eyes, я знаю что ты атеист, и знаю что ты всю эту информацию собираешь для своего сайта, чтоб потом ваш доктор равик писал издевательские статьи о пятничном намазе и ты выставляя эти статьи на форуме смеялся бы над всеми нами.

Kim ne istese ede biler.Her kes öz niyyetine ,etdiyi emellere göre cavab verecek.Bizim meqsedimiz soruşulan suala cavab vermekdir.Her halda bura çoxlu adam baxır.Çoxu olmasa da bir neçesi faydalanar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
İndi özüm cüməyə tələsdiyimə görə ətraflı material qoya bilmirəm.

"əl-Cumuə" surəsi

В Азербайджане не совершается пятничный намаз.

Bes sen hara telesirdin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нуайм, хорошо конечно, что другие берут нужную информацию от этой темы. и вам спасибо за вашу помощ. Я тоже знала людей, которые ходили на пятничный намаз.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bes sen hara telesirdin?

Mən demədim ki, "Cümə namazına tələsirəm", dedim cüməyə tələsirəm. Hər halda ölkənin böyük əksəriyyəti cümə namazı qılmasa da xütbələr oxunur, yüzlərlə, minlərlə adam toplanır, xütbələr deyilir. Biz sizin kimi dinə bidətlər gətirməmişik, ona görə də bura zorla "Darul İslam" adı verib bildiyimizi eləmirik. Hələlik ki, şərait yoxdur, qılınmır, inşallah yaxın vaxtlarda qılınar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bes sen hara telesirdin?

Mən demədim ki, "Cümə namazına tələsirəm", dedim cüməyə tələsirəm. Hər halda ölkənin böyük əksəriyyəti cümə namazı qılmasa da xütbələr oxunur, yüzlərlə, minlərlə adam toplanır, xütbələr deyilir. Biz sizin kimi dinə bidətlər gətirməmişik, ona görə də bura zorla "Darul İslam" adı verib bildiyimizi eləmirik. Hələlik ki, şərait yoxdur, qılınmır, inşallah yaxın vaxtlarda qılınar.

Birincisi anlamadım ki,cüme namazı qılmağın bidetle elaqesi nedir?Eger Darul-islama göre deyirsense ümumiyyetle tarixde heç vaxt darul-islam olmamış qerb ölkelerinde de bu namaz qılınır.Azerbaycanın da darul-küfr olması buna engel deyil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Birincisi anlamadım ki,cüme namazı qılmağın bidetle elaqesi nedir?Eger Darul-islama göre deyirsense ümumiyyetle tarixde heç vaxt darul-islam olmamış qerb ölkelerinde de bu namaz qılınır.Azerbaycanın da darul-küfr olması buna engel deyil.

Cümə namazında 2 xütbə olur. Bunlardan biri də siyasi xütbədir. Bu xütbə olmazsa cümə namazı qılmağa icazə verilmir, zöhr namazı qılınmalıdır. Bu vəziyyətdə cümə namazı qılmaq bidətdir.

İkincisi cümə namazını mütləq mənada vacib bilmək bidətdir. Çünki İmamın (ə) qeybdə olduğu dövrdə hər bir şəxs cümə və ya zöhr namazlarını qılmaqda ixtiyar sahibidir. Yalnız İmamın (ə) zühurundan sonra cümə namazı mütləq mənada vacib olacaq.

Əlbəttə ki, ölkənin Darul İslam olması cümə namazı qılmağa əngəl deyil (məsələn Türkiyə cəfəriləri cüməni qılırlar). Sadəcə burada küfr o səviyyədədir ki, qılmaq mümkün deyil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bismilləh.

Cümə namazını tərk etmək zəlalətdir.Günümüzdə şeytanın dostları olan,islam düşmenleri terefinden xüsusi olaraq hazırlanan ifrat təkfirçi dəstələr insanları camaatdan,cümə namazından uzaqlaşdırmaq üçün batil dəlillərini gətirirlər.İslam düşmənlərini müsəlmanların bir yerə toplanıb namaz qılması,cəmiyyətdə özünü hiss etdirməsi təbii ki qıcıqlandırır.Bu namazlar həm də islam dəvətinin yayılmasında mühüm rol oynayır.İnsanaları camaatdan,cümədən uzaqlaşdırmağın iblisin və onun tayfası olan kafirlərin bir planı olmasını hər bir müsəlman bilməlidir.Allah hidayət versin.

http://www.islamevi.az/modules/news/article.php?storyid=811

1.Abdullah ibn Ömər və Əbu Hüreyrədən rəvayət olunur ki, onlar Allah elçisinin minbərin üstündə duraraq belə deməsini eşitmişdilər: «İnsanlar gərək cümə namazlarına laqeyd münasibət bəsləməkdən əl çəksinlər, əks halda Allah-taala onların qəlblərini möhürləyəcək və onlar da qafillərdən olacaqlar». Hədisi Müslim rəvayət etmişdir.

2.Səhl ibn Sədin belə deməsi rəvayət olunur: «Yalnız cümə namazından sonra dincələr və nahar edərdik». Hədisi Buxari və Müslim rəvayət etmişdir. Hədisin mətni Müslimə aiddir.

Digər rəvayətdə isə «Allah elçisinin zamanında...» əlavəsi vardır.

3.Sələmə ibn əl-Əkvanın belə deməsi rəvayət olunur: «Allahın elçisi ilə birgə cümə namazını qılırdıq. Dağılışıb gedəndə isə kölgələnmək üçün heç divarların kölgəsi də yox idi». Hədisi Buxari və Müslim rəvayət etmişdir. Hədisin mətni Buxariyə aiddir.

Müslimin rəvayətində deyilir: «Günəş zeniti keçdikdən son¬ra onunla cümə namazını qılırdıq və sonra da kölgəlik axtarmağa qayıtdıq».

4.Cabir ibn Səmurədən rəvayət olunur ki, Peyğəmbər (sav) xütbəni ayaq üstə söyləyər, bundan sonra oturar və sonra yenidən ayağa qalxar və xütbəni davam etdirərdi. Hər kim sənə onun oturaraq xütbə söyləməsini desə, bil ki, o yalan deyir. Hədisi Müslim rəvayət etmişdir.

5.Cabir ibn Abdullahdan rəvayət olunur ki, Allahın elçisi (sav) xütbə söyləyərkən gözləri qızarardı. Ordu başçısı tək səsini yüksəldər və qəzəblənərək deyərdi: «Yağı düşmən sizə səhər və axşam hücum edir!». O dedi: «Beləliklə, sözlərin ən doğrusu Allahın kitabı, yolların ən xeyirlisi Məhəmmədin yoludur. Əməllərin ən pisi isə (dinə sonradan gətirilən) uydurmalardır və hər bir yenilik (bidət) də zəlalətdir».

Hədisi Müslim rəvayət etmişdir.

Onun digər rəvayətində deyilir ki, Peyğəmbər (sav) öncə xütbə söyləyər və Allaha həmd-səna edər, bundan sonra səsini yüksəldərdi.

Həmçinin Müslimin başqa bir rəvayətində Peyğəmbərin (sav) belə deməsi rəvayət olunur: «Allahın düz yola yönəltdiyini heç kəs azdıra bilməz və Allahın azdırdığını da heç kəs doğru yola yönəldə bilməz».

Nəsainin rəvayətində Peyğəmbərin (sav) eyni zamanda «...və hər yolunu azma da Cəhənnəm oduna gətirib çıxarır» deməsi bildirilir.

6.Əmmar ibn Yasirin belə deməsi rəvayət olunur: «Allah elçisinin: “Kişinin namazı uzadıb xütbəni qısaltması onun dini dərindən bilməsinə dəlalət edir. Bu halda namazı uzadıb xütbəni qısaldın” – deməsini eşitdim».

Hədisi Müslim rəvayət etmişdir.

7.Ümm Hişam bint Harisənin belə deməsi rəvayət olunur: «Mən “Qaf! And olsun Şanlı Qurana!” surəsini yalnız Allah elçisinin hər cümə günü minbərdə ayaq üstə durub insanlara xütbə söyləyərkən oxuduğu zaman onun dilindən öyrənmişəm». Hədisi Müslim rəvayət etmişdir.

8.Cabirdən rəvayət olunur ki, cümə günü bir kişi Peyğəmbər (sav) xütbə söyləyərkən məscidə daxil oldu. Peyğəmbər (sav) ondan soruşdu: «Namaz qılmısan?» Dedi: «Xeyr». Onda Peyğəmbər (sav) ona: «Dur və iki rükət namaz qıl!» – dedi.

Hədisi Buxari və Müslim rəvayət etmişdir.

9.İbn Abbasdan rəvayət olunur ki, Peyğəmbər (sav) cümə namazında «əl-Cumuə» və «əl-Munafiqun» surələrini oxuyardı. Hədisi Müslim rəvayət etmişdir.

10.Numan ibn Bəşirdən rəvayət olunur ki, Allahın elçisi (sav) iki bayram və cümə namazlarında «Ən uca olan Rəbbinin adını pak və müqəddəs tutub şəninə təriflər de!» və «[Ya Peyğəmbər! Dəhşəti aləmi] bürüyəcək qiyamətin xəbəri gəlib sənə çatdımı?» surələrini oxuyardı.

Hədisi Müslim rəvayət etmişdir.

11.Əbu Hüreyrədən rəvayət olunur ki, Allahın elçisi 9sav) buyurmuşdur: «Sizlərdən biri cümə namazını qısa, ondan sonra dörd rükət nafilə namazı da qılsın».

Hədisi Müslim rəvayət etmişdir

12.Əbu Hüreyrədən rəvayət olunur ki, Allahın elçisi (sav) buyurmuşdur: «Kim qüsl alıb cümə namazına gəlsə, ona yazılmış namazı qılsa, imam xütbəni bitirənəcən sussa və sonra da onunla birgə camaat namazı qılsa, növbəti cümə gününədək və ondan əlavə üç gün onun günahları bağışlanacaq». Hədisi Müslim rəvayət etmişdir.

13.Yenə də Əbu Hüreyrədən rəvayət olunur ki, Allahın elçisi (sav) cümə gününü yada salaraq dedi: «Bu gündə elə bir saat vardır ki, həmin vaxt müsəlman olan kəs namaza durub, uca və böyük Allahdan istədiyini diləsə, onda hökmən buna nail olar». Sonra o əli ilə həmin dəqiqələrin azlığına işarə etdi. Hədisi Buxari və Müslim rəvayət etmişdir.

Müslimin rəvayətində deyilir: «Bu, qısa bir vaxt müddətidir».

İbn Macənin Abdullah ibn Salamdan və Əbu Davudla Nəsainin Cabirdən rəvayət etdikləri hədisdə bu vaxtın əsr namazından gün batanadək olan müddət ərzində olması bildirilir.

Buluğul Məram" (Məqsədə Çatma) kitabından

Tərcümə edən :Rəsul Ömərov

Share this post


Link to post
Share on other sites
Birincisi anlamadım ki,cüme namazı qılmağın bidetle elaqesi nedir?Eger Darul-islama göre deyirsense ümumiyyetle tarixde heç vaxt darul-islam olmamış qerb ölkelerinde de bu namaz qılınır.Azerbaycanın da darul-küfr olması buna engel deyil.

Cümə namazında 2 xütbə olur. Bunlardan biri də siyasi xütbədir. Bu xütbə olmazsa cümə namazı qılmağa icazə verilmir, zöhr namazı qılınmalıdır. Bu vəziyyətdə cümə namazı qılmaq bidətdir.

İkincisi cümə namazını mütləq mənada vacib bilmək bidətdir. Çünki İmamın (ə) qeybdə olduğu dövrdə hər bir şəxs cümə və ya zöhr namazlarını qılmaqda ixtiyar sahibidir. Yalnız İmamın (ə) zühurundan sonra cümə namazı mütləq mənada vacib olacaq.

Əlbəttə ki, ölkənin Darul İslam olması cümə namazı qılmağa əngəl deyil (məsələn Türkiyə cəfəriləri cüməni qılırlar). Sadəcə burada küfr o səviyyədədir ki, qılmaq mümkün deyil.

Küfrə qarşı dəvətlə,insanları islah etməklə mübarizə .rılır.Siz və təkfirçilər isə əməllərinizlə ancaq islam düşmənlərinin dəyirmanına su tökürsüz.

Türkiyədə küfr burdan da dəhşətlidir.Bilmirəm sizə necə görsənib?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bismilləh.

Cümə namazını tərk etmək zəlalətdir.Günümüzdə şeytanın dostları olan,islam düşmenleri terefinden xüsusi olaraq hazırlanan ifrat təkfirçi dəstələr insanları camaatdan,cümə namazından uzaqlaşdırmaq üçün batil dəlillərini gətirirlər.İslam düşmənlərini müsəlmanların bir yerə toplanıb namaz qılması,cəmiyyətdə özünü hiss etdirməsi təbii ki qıcıqlandırır.Bu namazlar həm də islam dəvətinin yayılmasında mühüm rol oynayır.İnsanaları camaatdan,cümədən uzaqlaşdırmağın iblisin və onun tayfası olan kafirlərin bir planı olmasını hər bir müsəlman bilməlidir.Allah hidayət versin.

Şərt elə iki rəkətli "cümə namazı" qılmaqdır. Maraqlıdır ki, məqalə sahibi özü elə cümə namazının əsas xüsusiyyəti kimi həmin gözəl cəhətləri göstərib. Məgər cümə günü məscidlərdə insan toplanmırmı? Elə sizin "Əbu Bəkr" məscidinin yanında "Hüseyniyyə"də həyətdə belə namaz qılmağa yer tapılmır. Zöhr və əsr namazlarından sonra xütbə deyilir, müxtəlif əxlaqi xüsusiyyətlərdən bəhs edilir, məgər 2 rəkətlə 4 rəkət arasında bu qədər fərq varmı? Dediyin kimi əsas bir araya gəlməkdir.

Hədislərə gəldikdə isə onu deyə bilərəm ki, siz artıq anlamaq istəmirsiniz ki, hər məzhəb öz fiqhini öz kitablarından öyrənir. Şiə kitablarında da cümə namazının əhəmiyyəti vurğulanıb.

İmam Baqir (ə) buyurub: "Cümə namazı adil imam mövcud olduğu təqdirdə onu əda etmək üçün toplanmaq vacibdir" ("Müstədrəkül-vəsail", cild 6, səh. 8).

İmamdan (ə) gələn digər bir hədisdə buyurulur: "Cümə namazı vacibdir. İmamın (Mehdinin) hazır olduğu dövrdə ona getmək vacibdir. Kim üzrsüz olaraq onu 3 dəfə tərk edərsə 3 vacibiyyəti tərk etmişdir. Münafiqdən başqası da 3 vacibiyyəti tərk etməz" ("Biharul-ənvar", cild 89, səh 153).

Küfrə qarşı dəvətlə,insanları islah etməklə mübarizə .rılır.Siz və təkfirçilər isə əməllərinizlə ancaq islam düşmənlərinin dəyirmanına su tökürsüz.

Türkiyədə küfr burdan da dəhşətlidir.Bilmirəm sizə necə görsənib?

Təkfirçilərin bizə dəxli yoxdur. Biz düşmənlərə qulluq edirik? Qərbə dəstək verən bizik? Əfqanıstanda, İraqda "cihad" adıyla milyonlarla dinc insanı qətlə yetirən bizik? Baş kəsən bizik? Saqqal buraxmayana münafiq deyən bizik? Çadrasız qadını küçənin ortasında döyən bizik? Güldürmə də məni... Hamı bilir ki, ən köhnəfikirli, ən geridə qalmış sizsiniz. Bununla siz İslamı "Yas dini"nə çevirmisiniz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Təkfirçilərin bizə dəxli yoxdur. Biz düşmənlərə qulluq edirik? Qərbə dəstək verən bizik? Əfqanıstanda, İraqda "cihad" adıyla milyonlarla dinc insanı qətlə yetirən bizik? Baş kəsən bizik? Saqqal buraxmayana münafiq deyən bizik? Çadrasız qadını küçənin ortasında döyən bizik? Güldürmə də məni... Hamı bilir ki, ən köhnəfikirli, ən geridə qalmış sizsiniz. Bununla siz İslamı "Yas dini"nə çevirmisiniz!

O dediklərinin çoxu şəriətin tətbiqidir və geriçiliklə bir əlaqəsi yoxdur.Məsələn,İnsanların çoxu əl kəsməyi də vəhşilik kimi qəbul edə bilərlrər. Halbuki bu özü Quranda gələn ,oğruya verilməli cəzadır.İndi insanları öz naqis nəfslərinə və havalarına görə bunu vəhşilik sayırsa bəzi Quran və hədislərdə gələn hökmlər ləğv edilməlidir?Eləyə qalsa İran haqda da bu məsələdə heç də yaxşı fikirdə deyillər.

Əfqanıstan barəsində isə indi "yenifikirli"lər rahat ola bilərlər.Artıq fahişəlik get-gedə inkişaf edir.Daha talibançılar qadına"zülm"etmirlər.

Yas dini məslələsində bir özünüzə baxsanız yaxşı olar.Kimdi özünü zəncirlə döyən,aylarnan oturub məscidlərdə ağlayan,2-3 yaşındakı uşaqların başını yaran?Hələ videolarda gördüyümüz başqa biyabırçılıqları demirəm.

Edited by Nuaym

Share this post


Link to post
Share on other sites
İslamda Cümə günü ilə bağlı materiallar lazımdır mənə.

Hormetli Dostlardan xahish edirem ki bele materiallar varsa forumda yerleshdirsinler. Her bir cereyanin bu haqda dedikleri mene maraqlidir. (yeni hem shielerin, hem vahabilerin, sunilerin, nurchularin).

Konkret olaraq Cume gunu ile bagli meni ne maraqlandirir?

Mene Cume gunu insanin veziyyeti, yeni ki ne etmek olar ne etmek olmaz, hemin gunu harada kimle ve nece kechirmelidir maraqqlandirir. Bir sozle Hemin Gunu Insanin veziyyeti ile bagli ne qeder chox material olsa yaxshi olar.

Qabaqcadan saqolun.

..

tevbe suresi107-108

bir de sunlar var ki, tuttular bir mescid yaptilar,inadinazarar vermek icn,muminlerin arasinda ayrimcilik sokmak icin ve bundan once Allaha ve Rasuluna savas acan kimseye bir pusu yapivermek icin!Bununla beraber,iyilikten baska bir isteyimiz yoktur diye yemin edecekler,fakat Allah sahid ki,bunlar seksiz suphesiz yalancidirlar. Onun icinde asla namaza durma.Ta ilk gunden temeli Allah korkusu uzerine kurulan mescid,icinde kiyamina elbette daha layik,mustahaktir.

darul kufrde butun mescidler mescidul-zarar adlanir.

sartlere galdigda ise imam camaatdan secilmeli,haqqi gizletmemeli,soylemeli,ve cemaat tehlikede olmamali

Share this post


Link to post
Share on other sites
darul kufrde butun mescidler mescidul-zarar adlanir.

Sübut ede bilersen?Siz Mekke ve Medineye de darul-küfr deyirsiz.Onda Haram ve Nebevi mescidleri de bura daxildir?

Nikini de deyişsen yaxşı olar.Allahın"KAHAR" ismi yoxdur "el-QAHHAR" dır.

Edited by Nuaym

Share this post


Link to post
Share on other sites
darul kufrde butun mescidler mescidul-zarar adlanir.

Sübut ede bilersen?Siz Mekke ve Medineye de darul-küfr deyirsiz.Onda Haram ve Nebevi mescidleri de bura daxildir?

Nikini de deyişsen yaxşı olar.Allahın"KAHAR" ismi yoxdur "el-QAHHAR" dır.

5 vaxt azan ve namaz mescıdın olmasına delıl deyıl.

bytyn peygamberler ınsanlara la ılaha ıllallahı yasamayı oyretsınler dıye gelmıslar,ne zaman ne mekan,ne de gycynden aslı olmayaraq var olan tagutlar onları bu sereflı yoldan donderememıslar,Muhammad s.a.s geldıyı vaxt mekke mysrıklerı ıslamın rykynlerını yerıne yetırmekte hıç bır yasak etmemısler,onların davası Nebının s.a.s bytlere ve dede babalarından kalan batıl dıne kufr etmesı ıdı,belelıkle resulullah geldıyı toplumun kyfyrlerını açık beyan edır ve tağutları ınkar edır ve buna çağırır.ışte bu resulların yolu,en dogru menhec:Allah s.t.:Şüphesız ınsanların Ibrahıme en yakın olan ona uyanlar ve bır de bu peygamber(Muhammad) ve mümınlerdır.Allahda onların dostudur.al-ımran,68. Kım başga üsul getırırse özünü peygamberlerden daha ağıllı daha hıkmetlı sanmış olur,bundan böyük sapığlıq olamaz.

ındı sen söyle,belkı abucahılın ve abulehabın devrınde mesçıdler ve ya ıslam unıversıtetlerı var ıdı? tebıı kı yox,çünkü onlar la ılaha ıllallahın menasını sızler masçıdul zarara toplananlardan daha yaxşı anlayırdılar,demekkı sızın .rdığınız davetde çatışmayan bır amıl var kı, sızlerı besleyen hakımıyyet sızden bu geder razıdır:Allah s.t.:Sen onların dınıne tabe olmadıkça ne yahudıler ne de hırıstıanlar senden asla razı olmazlar.Şüphesız yol,Allaahın yoludur,de andolsun kı sene gelen ılımden sonra onlara tabe olursansa,Allahdan sana ne bır dost ne de bır yardımcı vardır.baqara,120,

unutmayın kı mümının davası qıyamete geder devam edecektır,rahatlığı bu dünyada axtarmayın,cennetlerı qazanmaq zamanıdır

Share this post


Link to post
Share on other sites

Assalamu aleykum va rahmatullah.

Nuaym besdir siyasete qoshulub biri-birinizi eqreb kimi sancdiniz. Sizin qelbiizde hech Allah xofu yoxdur?!! Biri eger od olursa Siz su olun, munaqisheye sebebkar olmayin. Allah cumlemizi mehriban elasin Inshallah. Amin.

Assalamu aleykum va rahmatullah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cume Gununde Xutbe Verilir

Ama Xutbe mutleq Siyasetden behs edilmelidir

eger xutbe buna dair olmazsa o xutbe sayilmaz

Meselen Misirde xutbe Birbasa zalim dovletden ve olke bascilarinin islahatlarindan behs edilir

ifsa olunan Ifsa olunur.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cümə, islam kültüründə, özəl, müqəddəslik, şərəf, mə’nəviyyət və hörmətə malikdir. Bu gün allahın bərəkəti, rəhmət və məğfirət ilə dolğundur. Bu gün bayram günü və təharət, ruh və canı təmizləmə, düyünlərin açılması, günahların silinməsi, əta və bağışlama, elm yayma, duaların isticabəti, xəbərdarlıq, fəzilət, mə’nəviyyət, kəmal istəmə və insanlar həyatının yenilənməsi günüdür. Bu günün bayram olduğuna təsrih edən rəvayətlər çoxdur. o cümlədən:

H.z imam hüseyn buyurmuşdur:«...əlcumə i’dun lilmuslimin, və huvə əfzəlu minəl- fitri vəl-əzha, və yəumu qədiru xum, əfzəlul-ə’yad və huvə saminu əşərə min zilhiccə...»

Yə’ni,«allah Cümə’ni müsəlmanlara üçün bayram etmişdir. Bu bayram fitir və qurban bayramlarından üstündür. Qədir-xum(18 zilhiccə) bayramı, bunların ən fəzilətlisidir.

Mərhum səduq yazır: « xətibə əmirəlmuminin(ə) fil cum’ə, fəqalə: əlhəmdu lillahil vəliyyul həmid. ila qalə: əla innə hazəl-yəum, yəumun cə’ələl-lahu ləkum i’dən və huvə səyyidu əyyaməkum və əfzəlu ə’yadəkum...» yə’ni, h.z əli(ə) cümə günü, xütbə oxuyub, allahın həmdindən sonra buyurdu: bilin ki doğrudan allah bu günü sizin üçün bayram etdi. Cümə, günlərin ağası və sizin ən üstün bayramınızdır.

"turuqi ammə"də, peyğəmbərdən rəvatət vardır ki:« innə hazəl-yəumu cə’ələhul-lahu lilmusliminə i’da». yə’ni, doğrudan allah bu günü(cümə) müsəlmanlar üçün bayram etmişdir.

Bu qutsal gündə, fitrətləri pak olan müsəlmanlar, xeyrat, məbərrat, xeyr işlər görməkdə və cümə əzəmətli namazında iştirak etməkdə, bir birindən iləri keçərlər.

Cümə gününün əməllərini yerinə yetirmə tövfiqi, müsəlmanların təqvasını o qədər gücləndirir, və onların ürək və ruhlarını o qədər səlabətli, safalı və mə’nəviyyətlə dolğun edər ki bir həftəi özünü islah etmək uğrunda çalışmaya, və topluma xidmət etməyə hazırladar. Bu əməllər onu xatalardan çekindirib, azğınlıqdan uzaq saxlar. Beləliklə, gələn cümədə də, bu əmalı təkrar edər.

Qeyd etməlidir ki, bu mübarək günün əmalı,"məfatihül-cinan" kimi dua kitablarından əlavə, cümə günü mövzusunda yazılan kitablarda da gəlmişdir. O cümlədən:

1- "əlmuraqibat fi əmali yəumul-cum’ə", səyyid cəvad hüseyni ali əli şahrudi.

2- "adabul cum’ə", məhəmməd təqi məclisi.

3- "əbvabul-cənnat fi adabul-cuməat", məhəmməd təqi musəvi isfahani

4- "cümə və cümə namazının adabı və faydaları" risaləsi, zeynəlabidin şəhidi sani.

5- "cüməni anlayaq", yazanın əsərlərindən.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...