Перейти к содержимому

Pirler.


sheyx ibn huseyn

Recommended Posts

  • Ответы 811
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

когда говарят про пиров вспоминаю юмористического сцены советского эпохи,,ала,олунун де гыдыгы келер,,

Блогодар того в каком состоянии находился ислам до советского эпохи она стала объектом насмешиши советских идеологов.По тому что муллы и ахунды многие так же преврашали Ислам источника дохода и используя релегиозную безграмотност людей.По этому когда переводы продаються меногие ахунды и муллы на всё голос орут своим слушателям не читат переводы и слушать ихни чушь.По этому что любой мыслюший искренно если почитает Коран ,сразу отречётся от всего бид.а и так же хождении по пирам и зияреткехам.Какой права не понимаю люди имеют датьь от имени Аллаха фитва про умерщего что он святой или из обидателей рая.Последний масум это ПРОРОК МУХАММАД(С.А.С) о которым в Коране говаритьься что его простили грехи. И ЕСЛИ опираться хадисам(хотя разные тчении по разному растолковают и естесвенно противоречиями) ещё окружения его которых он обрадовал что они попадуть в Рай.Вспоминайте аят с Корана,они преврашают могил умерщих в место поклонении...нет,,.это не так.(не помню какой аят,думаю форумчани подскажуть).Как можна молиться читая суры ФАТИХА И ГОВАРИТ ,,иййака на буду ва йияка наста ин,, тоис только тебя поклоняюсь и только тебя прощу помощи,и потом искать среди умерщих заступника или посредника.Многие опираються тому что шахиди обидатели Рая,но при этом опять сами решаем МЕСТО АЛЛАХА,если так тогда почему не могилу шахидов в хиябане не преврашаете в зияратках и пир?разве те могил которым посешають хоть одного шахида есть среди них? скажете да они сейиди,но разве при Али(р) Хусейна(Р) были сейиди?они вообще появились после почти 200 лет смерти Пророка(с.а.с) хотя в Коране ясно написано что мы не дали тебя сыновей,потому что ты Последний,таким образом Всевышный хотел обрегать от ереси мусульман но нашлись те которые не только родственников Пророка(с.а.с) идеализировали(СЧИТАЯ ИХ ДАЖЕ НЕ ТОЛЬКО ВЫШЕ ПРОРОКА(С.А.С) даже в уровне Аллаха(алавити)) даже после 13 веков его смерти не понятьно кого могилу преврашают идолу.Аллах хидает елесин.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

SAID_MAKLAUD Сегодня, 00:30

Сообщение #212

когда говарят про пиров вспоминаю юмористического сцены советского эпохи,,ала,олунун де гыдыгы келер,,

Блогодар того в каком состоянии находился ислам до советского эпохи она стала объектом насмешиши советских идеологов.По тому что муллы и ахунды многие так же преврашали Ислам источника дохода и используя релегиозную безграмотност людей.По этому когда переводы продаються меногие ахунды и муллы на всё голос орут своим слушателям не читат переводы и слушать ихни чушь.По этому что любой мыслюший искренно если почитает Коран ,сразу отречётся от всего бид.а и так же хождении по пирам и зияреткехам.Какой права не понимаю люди имеют датьь от имени Аллаха фитва про умерщего что он святой или из обидателей рая.Последний масум это ПРОРОК МУХАММАД(С.А.С) о которым в Коране говаритьься что его простили грехи. И ЕСЛИ опираться хадисам(хотя разные тчении по разному растолковают и естесвенно противоречиями) ещё окружения его которых он обрадовал что они попадуть в Рай.Вспоминайте аят с Корана,они преврашают могил умерщих в место поклонении...нет,,.это не так.(не помню какой аят,думаю форумчани подскажуть).Как можна молиться читая суры ФАТИХА И ГОВАРИТ ,,иййака на буду ва йияка наста ин,, тоис только тебя поклоняюсь и только тебя прощу помощи,и потом искать среди умерщих заступника или посредника.Многие опираються тому что шахиди обидатели Рая,но при этом опять сами решаем МЕСТО АЛЛАХА,если так тогда почему не могилу шахидов в хиябане не преврашаете в зияратках и пир?разве те могил которым посешають хоть одного шахида есть среди них? скажете да они сейиди,но разве при Али(р) Хусейна(Р) были сейиди?они вообще появились после почти 200 лет смерти Пророка(с.а.с) хотя в Коране ясно написано что мы не дали тебя сыновей,потому что ты Последний,таким образом Всевышный хотел обрегать от ереси мусульман но нашлись те которые не только родственников Пророка(с.а.с) идеализировали(СЧИТАЯ ИХ ДАЖЕ НЕ ТОЛЬКО ВЫШЕ ПРОРОКА(С.А.С) даже в уровне Аллаха(алавити)) даже после 13 веков его смерти не понятьно кого могилу преврашают идолу.Аллах хидает елесин.

Как же точно сказано!!!Халалды гардашим :goodL:

,gerum indi ne deyecekler,yene :D:loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool: :loool:

и зачем полюбил он меня.....забирая в плен ,полусонную без оружия...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

когда говарят про пиров вспоминаю юмористического сцены советского эпохи,,ала,олунун де гыдыгы келер,,

Блогодар того в каком состоянии находился ислам до советского эпохи она стала объектом насмешиши советских идеологов.По тому что муллы и ахунды многие так же преврашали Ислам источника дохода и используя релегиозную безграмотност людей.По этому когда переводы продаються меногие ахунды и муллы на всё голос орут своим слушателям не читат переводы и слушать ихни чушь.По этому что любой мыслюший искренно если почитает Коран ,сразу отречётся от всего бид.а и так же хождении по пирам и зияреткехам.Какой права не понимаю люди имеют датьь от имени Аллаха фитва про умерщего что он святой или из обидателей рая.Последний масум это ПРОРОК МУХАММАД(С.А.С) о которым в Коране говаритьься что его простили грехи. И ЕСЛИ опираться хадисам(хотя разные тчении по разному растолковают и естесвенно противоречиями) ещё окружения его которых он обрадовал что они попадуть в Рай.Вспоминайте аят с Корана,они преврашают могил умерщих в место поклонении...нет,,.это не так.(не помню какой аят,думаю форумчани подскажуть).Как можна молиться читая суры ФАТИХА И ГОВАРИТ ,,иййака на буду ва йияка наста ин,, тоис только тебя поклоняюсь и только тебя прощу помощи,и потом искать среди умерщих заступника или посредника.Многие опираються тому что шахиди обидатели Рая,но при этом опять сами решаем МЕСТО АЛЛАХА,если так тогда почему не могилу шахидов в хиябане не преврашаете в зияратках и пир?разве те могил которым посешають хоть одного шахида есть среди них? скажете да они сейиди,но разве при Али(р) Хусейна(Р) были сейиди?они вообще появились после почти 200 лет смерти Пророка(с.а.с) хотя в Коране ясно написано что мы не дали тебя сыновей,потому что ты Последний,таким образом Всевышный хотел обрегать от ереси мусульман но нашлись те которые не только родственников Пророка(с.а.с) идеализировали(СЧИТАЯ ИХ ДАЖЕ НЕ ТОЛЬКО ВЫШЕ ПРОРОКА(С.А.С) даже в уровне Аллаха(алавити)) даже после 13 веков его смерти не понятьно кого могилу преврашают идолу.Аллах хидает елесин.

Ваш ответ в этой же теме, сообщение #198

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

s.a. pirler islamda varmi? onlardan komek istemek caizdirmi? meshed ve bashqalari haqqinda. kim ne bilirse yazsin.

Es Salamu Eleykum Ve Rehmetullahu Ve Berekathu!

Movzunu nece deyerler "bashdan-ayaga" oxudum, burda muellif sorushur ki, pirler islamda varmi? Bashqa sozle Islam olkelerinde qebr ve ya qebrlerin ustunde, ve yaxudda qebristanliqda ucaldilan mescidler varmi?

Icazenizle mende istedim ki, ta Islamin ilk dovrlerinden ta sonraki dovrlerde movcud olmush ve hal-hazirda da olanlar haqqinda me'lumat verim.

Helelik ikisini burda qeyd etmek isterdim.

Birincisi, Demeshqin Boyuk Mescidi kimi taninan evveller kilse olmush, sonradan ise Beni Umeyye xelifesi El Valid I terefinden 706-15-ci illerde yeniden tikilmish"Cam'e Beni Umeyye el Kebir". Mescidin ichinde Yehya peygemberin (e) qebri vardir. fotosunu sizin nezerinize chatdiriram.

Ikincisi, Istanbulda Hz. Peygemberin (s.a.v.a.v.s) sehabesi olmush ve Istanbulun fethinde ishtirak etmish ve oz vesiyyetine gore burda defn edilmish Ebu Eyyub el-Ensarinin ® turbe ve mescidi. Girishinin fotosunu elave edirem.

Ves Selamu Eleykum Ve Rehmetullahu Ve Berekathu!

post-16150-1235406097_thumb.jpg

post-16150-1235406829_thumb.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Если чесно не совсем понятно,что вы этими фото хотите сказать,если вы считаете себя человеком просвещённым,да будет известно вам что Gebr olan yerde namaz gilmag olmaz,ve gunagdi.

и зачем полюбил он меня.....забирая в плен ,полусонную без оружия...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Если чесно не совсем понятно,что вы этими фото хотите сказать,если вы считаете себя человеком просвещённым,да будет известно вам что Gebr olan yerde namaz gilmag olmaz,ve gunagdi.

ve o kesler ki, Mescidun Nebide Peyqemberin(s), Abu Bekrin ve Omerin qebrinin yaninda namaz qilirlar ve hemcinin Mescidul haramda Hicri Ismayilda namaz qilirlar gunah edirler. :mikka:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Если чесно не совсем понятно,что вы этими фото хотите сказать,если вы считаете себя человеком просвещённым,да будет известно вам что Gebr olan yerde namaz gilmag olmaz,ve gunagdi.

Es Selamu Eleykum Ve Rehmetullahu Ve Berekathu!

Men yuxaridaki yazimda forumun muellifinin sualina bildiyim qeder cavab verdim, ye'ni Azerbaycan, Iran ve Iraqdan bashqa diger yerlerdeki pirlerden yalniz ikisini misal getirdim.(Lazim gelerse, InshaAllah, yene elaveler ederem). Mence burda aydin olmayan, gizli metleb yoxdur.

Men tekrara yol vermek istemezdim, amma sizin "Gebr olan yerde namaz gilmag olmaz,ve gunagdi" sozlerinize qarshi, muqeddes Qur'ani Kerimden 18-ci sure (Kehf) 21-ci ayesini esas getirirem:

"...21. (İnsanları-Tərsusun əhalisini) onların halı ilə beləcə tanış etdik ki, Allahın (məxluqatın öləndən sonra diriləcəyi haqqındakı) və'dinin doğru olduğunu və qiyamətin qopacağına əsla şübhə olmadığını bilsinlər. O zaman (Tərsusdakı mö'minlər və kafirlər) öz aralarında onların (əshabi-kəhfin) işi (və ya insanın öləndən sonra dirilib-dirilməyəcəyi, dirilmənin yalnız ruhla, yaxud ruh və bədənlə birlikdə olacağı kimi dini məsələlər) barəsində mübahisə edirlər. (Nəhayət, əshabi-kəhf öldükdən sonra kafirlər) dedilər: "Onların üstündə bir bina tikin. Rəbbi (onların öldüyünü, yaxud yenidən yuxuya getdiyini və nəyə e'tiqad etdiyini) daha yaxşı bilir!" Onların (əshabi-kəhfin) haqqındakı mübahisədə qalib gələnlər (mö'minlər) isə: "Onların (məzarı) üstündə (Allaha ibadət etmək məqsədilə) bir məscid tikəcəyik!" - dedilər ..."

http://www.kuran.gen.tr/?x=s_main&y=s_...d=13&sid=18

Allah (SWT) imanimizi kamil elesin!

Ves Salamu Eleykum Ve Rehmetullahu Ve Berekathu!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

SAID_MAKLAUD Сегодня, 00:30

Сообщение #212

когда говарят про пиров вспоминаю юмористического сцены советского эпохи,,ала,олунун де гыдыгы келер,,

Блогодар того в каком состоянии находился ислам до советского эпохи она стала объектом насмешиши советских идеологов.По тому что муллы и ахунды многие так же преврашали Ислам источника дохода и используя релегиозную безграмотност людей.По этому когда переводы продаються меногие ахунды и муллы на всё голос орут своим слушателям не читат переводы и слушать ихни чушь.По этому что любой мыслюший искренно если почитает Коран ,сразу отречётся от всего бид.а и так же хождении по пирам и зияреткехам.Какой права не понимаю люди имеют датьь от имени Аллаха фитва про умерщего что он святой или из обидателей рая.Последний масум это ПРОРОК МУХАММАД(С.А.С) о которым в Коране говаритьься что его простили грехи. И ЕСЛИ опираться хадисам(хотя разные тчении по разному растолковают и естесвенно противоречиями) ещё окружения его которых он обрадовал что они попадуть в Рай.Вспоминайте аят с Корана,они преврашают могил умерщих в место поклонении...нет,,.это не так.(не помню какой аят,думаю форумчани подскажуть).Как можна молиться читая суры ФАТИХА И ГОВАРИТ ,,иййака на буду ва йияка наста ин,, тоис только тебя поклоняюсь и только тебя прощу помощи,и потом искать среди умерщих заступника или посредника.Многие опираються тому что шахиди обидатели Рая,но при этом опять сами решаем МЕСТО АЛЛАХА,если так тогда почему не могилу шахидов в хиябане не преврашаете в зияратках и пир?разве те могил которым посешають хоть одного шахида есть среди них? скажете да они сейиди,но разве при Али(р) Хусейна(Р) были сейиди?они вообще появились после почти 200 лет смерти Пророка(с.а.с) хотя в Коране ясно написано что мы не дали тебя сыновей,потому что ты Последний,таким образом Всевышный хотел обрегать от ереси мусульман но нашлись те которые не только родственников Пророка(с.а.с) идеализировали(СЧИТАЯ ИХ ДАЖЕ НЕ ТОЛЬКО ВЫШЕ ПРОРОКА(С.А.С) даже в уровне Аллаха(алавити)) даже после 13 веков его смерти не понятьно кого могилу преврашают идолу.Аллах хидает елесин.

Как же точно сказано!!!Халалды гардашим :goodL:

,gerum indi ne deyecekler,yene :):loool::loool::loool::loool::loool::loool::loool:

да что скажут,опять тоже самое ,да нет,вы не правы,ведь Пророк (С.А.С)говарил женщину котороя около могилы плакала что будь терпиливым и не гневи АЛЛАХА(ищите в постах ал-фатха)

САМИ же пищуть но не хотят, НЕ ХОТЯТ САМИМ моЗгами шевелить что да,ОН говарил бойся Аллаха потому что это ВОЛЯ АЛЛАХА когда кто та умерает,потому что всё вокруг подвластень ЕМУ. а плачущий ПОСЛЕ СМЕРТИ УМЕРЩЕМУ ТОЛЬКО ВРЕДИТ И ТОЛЬКО ЕМУ И СЕБЯ,ВОСТАВАЯ ПРОТИВ ВОЛИ АЛЛАХА!а мы что делаем только 1400 не как не закончим расплакиват умерщего которого мы сами же оставили умерать в пустыне оставив безпомощи(про имама ХУСЕЙНА(р)) при этом сами же призывая ему обманывая лживыми обещаниями. И после этого почему да игнорируя всех оставщихся детей ИМАМА АЛИ(р) ИМАМ ХАСАНА(р) иМАМА(ХУСЕЙНА(р) ИМЕННО СЫНА ХУСЕЙНА(р) ОТ ФАРСИДСКОГО ПРИНЦЕСЫ ВБИРАЕМ ИМАМОМ и пошла поехали и потом создовая новые и новые идолы,ходим к колдуням,сами даже делаю истихара тоис переугадывая будущего даже происнося имена Аллаха,ходим тем шайтанам которые бесстыдно открывая КОРАН И как будьто оттуда читая нашу будущего ,дурит наших мозгов, и так же ходя в разные пири и зяраткахы не только помогаем обогашаться тем шайтанам которые исползуя безграмотность и слабых иман людей обогашаються .И при всё этом на всё голос утверждаем что ВЫ ЧТО,МЫ М У С УЛ М А Н Ы !

.

Изменено пользователем SAID_MAKLAUD
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Said Мы с вами мусульмане,ведь мы не ходим к колдунам и т .д. и остальных перетащим на нашу сторону!!!

Изменено пользователем SLeyla

и зачем полюбил он меня.....забирая в плен ,полусонную без оружия...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

да что скажут,опять тоже самое ,да нет,вы не правы,ведь Пророк (С.А.С)говарил женщину котороя около могилы плакала что будь терпиливым и не гневи АЛЛАХА(ищите в постах ал-фатха)

САМИ же пищуть но не хотят, НЕ ХОТЯТ САМИМ моЗгами шевелить что да,ОН говарил бойся Аллаха потому что это ВОЛЯ АЛЛАХА когда кто та умерает,потому что всё вокруг подвластень ЕМУ. а плачущий ПОСЛЕ СМЕРТИ УМЕРЩЕМУ ТОЛЬКО ВРЕДИТ И ТОЛЬКО ЕМУ И СЕБЯ,ВОСТАВАЯ ПРОТИВ ВОЛИ АЛЛАХА!

Вы не только врете, но и наговариваете на меня. Вот мой пост, на который Вы ссылаетесь: http://forum.bakililar.az/index.php?showto...p;#entry1762780

покажите мне где я там согласился с Вами? Я наоборот доказал, что плакать над могилой разрешается и что сам пророк тоже плакал. И что Аиша посещала кладбище и сам пророк учил ее этому.

а мы что делаем только 1400 не как не закончим расплакиват умерщего которого мы сами же оставили умерать в пустыне оставив безпомощи(про имама ХУСЕЙНА(р)) при этом сами же призывая ему обманывая лживыми обещаниями.

И после этого почему да игнорируя всех оставщихся детей ИМАМА АЛИ(р) ИМАМ ХАСАНА(р) иМАМА(ХУСЕЙНА(р) ИМЕННО СЫНА ХУСЕЙНА(р) ОТ ФАРСИДСКОГО ПРИНЦЕСЫ ВБИРАЕМ ИМАМОМ и пошла поехали и потом создовая новые и новые идолы,ходим к колдуням,сами даже делаю истихара тоис переугадывая будущего даже происнося имена Аллаха,ходим тем шайтанам которые бесстыдно открывая КОРАН И как будьто оттуда читая нашу будущего ,дурит наших мозгов, и так же ходя в разные пири и зяраткахы не только помогаем обогашаться тем шайтанам которые исползуя безграмотность и слабых иман людей обогашаються .И при всё этом на всё голос утверждаем что ВЫ ЧТО,МЫ М У С УЛ М А Н Ы !

Все это не относиться к нашей теме и является оффтопом.

На все эти глупости мы отвечали на форуме, воспользуйтесь поиском.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Если чесно не совсем понятно,что вы этими фото хотите сказать,если вы считаете себя человеком просвещённым,да будет известно вам что Gebr olan yerde namaz gilmag olmaz,ve gunagdi.

Kamran Babayev isə “Göy məscid” adı ilə tanınan Əjdərbəy məscidində ibadət etməyin düzgün olmadığını bildirib. Onun sözlərinə görə, həmin məscidin həyətində qəbirlər olduğundan orada ibadət etmək haramdır :blink:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...
Если чесно не совсем понятно,что вы этими фото хотите сказать,если вы считаете себя человеком просвещённым,да будет известно вам что Gebr olan yerde namaz gilmag olmaz,ve gunagdi.

Demeli siz evvelde yazilanlari ne oxumursunuz ne de ki, basha dushmursunuz,. Sadece olaraq bizim vaxtimizi alirsiniz.

Sizin kimilerle sohbet edende nedense bu aye yadima dushur:

Kafirlər səda və nidadan (çığırtı və bağırtıdan) başqa bir şey anlamayanlara (heyvanlara) bənzərlər. Onlar kar, lal və kordurlar. Buna görə də haqqı dərk etməzlər.(2-171)

Men sizi kafir adlandirmiram, sehv salmayin. Sizin kimilere yuxarida deyildi axi peyqemberin qebri Aishenin evinde olduqu ve Aishenin de o evde ibadet etdiyi kimi hedisler ve s. movcuddur. Daha tekrar etmekden bezmishem. Amma siz tekrari yaman sevirsiniz.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abu Sufyan ordus...

yaxşı dedin,..............

ayə dedin Qurandan(cox gözəl ayədir)......hardaki kafirlərdən deyilirdi.......

Sleylaya catdırdın,amma dedinki ozünə ayid eləmə..............................

................................................................................

...............................

Bilirsən məndə səninkimilərin yazdıglarını oxuyanda(hardaki əla ssılkalar verirsiniz,ərəb dilində,fars dilində sübutlar gətirirsiniz!)........... hansı ayə yadima düşür?

BAKARA surəsi 204.........205.................206.....ayeler.

amma sen bu ayələri ozünə gotürmə.

Mən kafirler icinde Ya Rabbim deye baqiran kesin sesiym......

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

فَقَالُوا ابْنُوا عَلَيْهِم بُنْيَانًا رَّبُّهُمْ أَعْلَمُ بِهِمْ قَالَ الَّذِينَ غَلَبُوا عَلَى أَمْرِهِمْ لَنَتَّخِذَنَّ عَلَيْهِم مَّسْجِدً

Elixan Musayev tercumesi: “Onların (mezarı) üstünde mütleq bir mescid tikeceyik!”– dediler. (El-Kehv-21)

Bu ayeni evvelki postlarda sizden sorushanda sualdan meharetle yayindiniz. deyirsiniz ki, bu muselmanlara aid deyil. ALLAhin kitabinda chekilen misallar bize ibret deyilmi?

Bes bu nedir?

قُولُواْ آمَنَّا بِاللّهِ وَمَآ أُنزِلَ إِلَيْنَا وَمَا أُنزِلَ إِلَى إِبْرَاهِيمَ وَإِسْمَاعِيلَ وَإِسْحَقَ وَيَعْقُوبَ وَالأسْبَاطِ وَمَا أُوتِيَ مُوسَى وَعِيسَى وَمَا أُوتِيَ النَّبِيُّونَ مِن رَّبِّهِمْ لاَ نُفَرِّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مِّنْهُمْ وَنَحْنُ لَهُ مُسْلِمُونَ

Deyin: “Biz Allaha, bize nazil olana, İbrahime, İsmaile, İshaqa, Yaquba ve onun nesline nazil olana, Musa ve İsaya verilenlere, özlerinin Rebbi terefinden peyğemberlere verilenlere iman getirdik. Biz onların arasında ferq qoymuruq. Biz yalnız Ona teslim olanlarıq!” (El-Beqere-136)

قُلْ بَلْ مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ

De: “Eksine, (biz) henif İbrahimin dinindeyik. O, müşriklerden deyildi”.(El-Beqere-135)

ثُمَّ أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ أَنِ اتَّبِعْ مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا

Sonra sene vehy etdik: “Henif İbrahim dinine tabe ol.(En-Nehl-123)

Meger Eshabi-kehf Ibrahim peyqemberdensonra deyildi?

Xahish edirem hedislerle cavab vermeyin.

Cavab:

Bu göstərir ki, sən şəriəti yaxşı bilmirsən. Bəli, biz bütün peyğəmbərləri qəbul edirik, amma bizə əmr olunub ki, Məhəmməd (s.a.v.) peyğəmbərin şəriətinə tabe olaq. Çünki Allah Təala hər bir peyğəmbərə qövmünə layiq şəriət göndərib. Düzdür, ümumən peyğəmbərlərin dedikləri fərqlənmirdi, əsasən də Allaha şərik qoşmamaq məsələsində. Amma bəzi məsələlərdə fərqlər var idi. Necə ki, Allah Təala buyurur: “(Ya Rəsulum!) Biz (Quranı) sənə haqq olaraq, özündən əvvəlki kitabı (bütün ilahi kitbları) təsdiq edən və onu qoruyan (və ya onların doğruluğuna şahid) olaraq endirdik. Sən onların arasında Allahın nazil etdiyi (Quran) ilə hökm et. Sənə gələn haqdan ayrılıb onların nəfslərinin istədiyinə uyma. Sizin hər biriniz üçün bir şəriət və bir yol təyin etdik. Əgər Allah istədiyi, sizi (eyni şəriətə tabe) vahid bir ümmət edərdi. Lakin bu (müxtəliflik) Allahın verdikləri ilə sizi imtahan etməsi üçündür. Elə isə yaxşı işlər görməkdə bir-birinizi ötməyə çalışın (bir-birinizlə yarışın). Hamınızın axır dönüşü Allahadır. (Allah) aranızda ixtilaf doğuran məsələlər barəsində sizə xəbər verəcəkdir!” Bu ayəni oxuduqdan sonra haqq aydın olur ki, peyğəmbərlərin şəriətində fərq var idi, baxmayaraq ki, Tovhiddə hamı bir idi.

Məsələn, bu ayəyə baxaq: “Məndən əvvəl göndərilmiş Tövratı təsdiq edərək (eyni zamanda orada) sizə haram edilmiş bəzi şeyləri (dəvə əti, qarın və bağırsaq piyi yemək, şənbə günü işləmək və s.) halal etmək üçün gəldim və sizə Rəbbiniz tərəfindən (peyğəmbərliyimin doğru olduğunu sübut edən) bir möcüzə gətirdim. İndi Allahdan qorxun və mənə itaət edin!” (Ali-İmran, 50). Ayədən görürsən ki, Musanın (a.s.) şəriətində dəvə haram idi, indi sənin sözündən belə çıxır ki, biz də dəvə yeməyək?

Belə misallar çoxdur. Ona görə Kəhf surəsini düzgün başa düşməmisən. Çünki orda sadəcə deyilir ki, məscid tikmək istədilər, amma deyilmir ki, elədilər. Çünki ola bilsin ki, orda etiraz edənlər də oldu. İkincisi də, görünür ki, məscid tikilmədi orda, qoymadılar. Çünki məscidlər Allahın evləridir və orda yalnız Allaha dua etmək lazımdır: “Şübhəsiz ki, (bütün) məscidlər Allaha məxsusdur. Allahdan başqa heç kəsə ibadət etməyin!” (Cinn, 18). Həm də, fikirləş. Dünyada Kəhv mağarası deyilən 3-4 yer var, amma heç birində məscid yoxdur. Çünki bizim şəriət qadağan edib qəbirlər üstündə məscid tikməyi. Peyğəmbərimizin (s.a.v.) son vəsiyyətlərindən biri bu oldu ki, əhli-kitabı lənətləyərək dedi ki, onlar peyğəmbərlərinin qəbirləri üstündə məscidlər tikiblər. İndi mən səndən sual edirəm, əgər peyğəmbərlərin qəbirləri üzərində olmazsa, başqalarının üzərində olarmı?

Allah daha yaxşı bilir!

Birinci abzasda yazdiqin cavabi oxuyanda sonunda chox gozel qeyd etmisen: "peyğəmbərlərin şəriətində fərq var idi, baxmayaraq ki, Tovhiddə hamı bir idi." Mezar meselesi sheriet deyil tovhid meselesidir. Ozunde gozel bilirsen ki, evvelki peyqemberlerin mezarlarinin uzerindeki tikililerin bezileri helede movcuddur. Bunlari sehabeler ve s. daqitmayib eksine qoruyublar.

O ki, qaldi ikinci abzasa evvelce deve eti barede moterizede yazilani yiqishdir. kechek korek Quranda ne yazilib:

Bu gün pak nemətlər sizə halal edildi. Kitab verilənlərin yeməkləri sizə halal, sizin yeməkləriniz də onlara halaldır. (5-5)

ALLAH buyurur ki, Musa qovmunun yemeyi bize halaldir. Indi senin moterizede yazdiqlarina inanaq, yoxsa Qurana?

Menim sozumden ele chixmir. Amma senin sozunden bele chixir ki, qebr uzerinde neyse tikmek uchun Quranda aye var. Amma bu emelin bizim dinimizde qadaqan olunduquna aid Quranda aye yoxdur.

Uchuncu abzasda ise senin ola bilsinlerine ve ferziyyelerine aid Quranda bir shey yoxdur. Nedeki, o mominlerin bu emelden chekinmelerine aid bir delil yoxdur.

Sheyxinizle behs dediyim kimi daha xoshdur chem sizinle.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abu Sufyan ordus...

yaxşı dedin,..............

ayə dedin Qurandan(cox gözəl ayədir)......hardaki kafirlərdən deyilirdi.......

Sleylaya catdırdın,amma dedinki ozünə ayid eləmə..............................

................................................................................

...............................

Bilirsən məndə səninkimilərin yazdıglarını oxuyanda(hardaki əla ssılkalar verirsiniz,ərəb dilində,fars dilində sübutlar gətirirsiniz!)........... hansı ayə yadima düşür?

BAKARA surəsi 204.........205.................206.....ayeler.

amma sen bu ayələri ozünə gotürmə.

salamun aleykum. Seni gormeyime shadam. Sen onlardan insafli gorunursen. Ayelere sozum yoxdur:

İnsanların eləsi də var ki, onun bu dünya həyatında danışdığı sözlər səni heyran edər. O, qəlbində olana Allahı şahid göstərər. Əslində o, ən qatı mübahisəçidir.(2-204)O, dönüb getdikdə yer üzündə fitnə-fəsad törətməyə, əkinləri və nəsilləri məhv etməyə çalışar. Allah isə fitnə-fəsadı sevmir.(2-205)Ona: "Allahdan qorx!"– deyildikdə, lovğalıq onu daha da günaha sürükləyər. Ona Cəhənnəm kifayət edər. Ora nə pis yataqdır!(2-206)

Neye gore menim kimiler senin yadina dushur? Sebebini izah etmeyi rica edirem.

Bele guman edirem sen meni ya chox isteyirsen (mene heyran olmusan) yadaki, menden incimisen.icon1.gif

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abu Sufyan ordus...

yaxşı dedin,..............

ayə dedin Qurandan(cox gözəl ayədir)......hardaki kafirlərdən deyilirdi.......

Sleylaya catdırdın,amma dedinki ozünə ayid eləmə..............................

................................................................................

...............................

Bilirsən məndə səninkimilərin yazdıglarını oxuyanda(hardaki əla ssılkalar verirsiniz,ərəb dilində,fars dilində sübutlar gətirirsiniz!)........... hansı ayə yadima düşür?

BAKARA surəsi 204.........205.................206.....ayeler.

amma sen bu ayələri ozünə gotürmə.

salamun aleykum. Seni gormeyime shadam. Sen onlardan insafli gorunursen. Ayelere sozum yoxdur:

İnsanların eləsi də var ki, onun bu dünya həyatında danışdığı sözlər səni heyran edər. O, qəlbində olana Allahı şahid göstərər. Əslində o, ən qatı mübahisəçidir.(2-204)O, dönüb getdikdə yer üzündə fitnə-fəsad törətməyə, əkinləri və nəsilləri məhv etməyə çalışar. Allah isə fitnə-fəsadı sevmir.(2-205)Ona: "Allahdan qorx!"– deyildikdə, lovğalıq onu daha da günaha sürükləyər. Ona Cəhənnəm kifayət edər. Ora nə pis yataqdır!(2-206)

Neye gore menim kimiler senin yadina dushur? Sebebini izah etmeyi rica edirem.

Bele guman edirem sen meni ya chox isteyirsen (mene heyran olmusan) yadaki, menden incimisen.icon1.gif

-onlardan insafi gorunurem?........komplimenre gore saqol!

1-birdeki bil,nispilik olan yerde,sende kiminse yaninda insafli ve ya insafsiz gorune bilersen!

2-Izahi ne edirsenki? menim izahim nispiliye tesir edecek?

3-menim son vaxtlar namaza durmaqa halim qalmayib,seni sevmeye ve ya senden incimeye hardan hal olacaqki?

Mən kafirler icinde Ya Rabbim deye baqiran kesin sesiym......

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As Salamu Aleykum. Soyle ondan bashqasini ilah sandiqlarinizi cagirin onlar belalari sizden uzaq ede bilmeyib ya onlari bashqasina nesib ede bilmezler ( Isra Suresi 56- ci Aye). Dogru dua ona mexsusdur ve O ondan bashqasini cagiranlara cavab vermez. O adama benziyirki iki elini suya uzadir ki agzina su yetirsin ancaq bu ishe nail olmur ve kafirlerin duasi yalniz azginliqdandir. ( Red suresi 14-cu Aye)

Allahdan bashqa cagirdiginiz sheyler sizin kimi bendelerdir. Eger dogru deyirsinizse size cavab vermek ucun onlari cagirin (Eraf Suresi 194-cu Aye ).

Ey Insanlar size bir misal getirildi ona qulaq asin Allah yerine sitayish etdiyiniz rebler bir yere toplansalar bir milceyi yarada bilmezler ve eger bir milcek onlardan bir sheyi goturse onu geri ala bilmezler isteyen ve idenilen her ikisi acizdir. (Hecc Suresi 73-cu aye)

Bes vahid Allah ile bashqa tanrini yad etmeki birden ezaba layiq olanlarin sirasina dushmeyesen. (Shuara suresi 213-cu aye)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As Salamu Aleykum. Soyle ondan bashqasini ilah sandiqlarinizi cagirin onlar belalari sizden uzaq ede bilmeyib ya onlari bashqasina nesib ede bilmezler ( Isra Suresi 56- ci Aye). Dogru dua ona mexsusdur ve O ondan bashqasini cagiranlara cavab vermez. O adama benziyirki iki elini suya uzadir ki agzina su yetirsin ancaq bu ishe nail olmur ve kafirlerin duasi yalniz azginliqdandir. ( Red suresi 14-cu Aye)

Allahdan bashqa cagirdiginiz sheyler sizin kimi bendelerdir. Eger dogru deyirsinizse size cavab vermek ucun onlari cagirin (Eraf Suresi 194-cu Aye ).

Ey Insanlar size bir misal getirildi ona qulaq asin Allah yerine sitayish etdiyiniz rebler bir yere toplansalar bir milceyi yarada bilmezler ve eger bir milcek onlardan bir sheyi goturse onu geri ala bilmezler isteyen ve idenilen her ikisi acizdir. (Hecc Suresi 73-cu aye)

Bes vahid Allah ile bashqa tanrini yad etmeki birden ezaba layiq olanlarin sirasina dushmeyesen. (Shuara suresi 213-cu aye)

Men burda maraqli materiallar yerleshdirmek isteyirem amma senin kimilere rast gelende lap hevesden dushurem.

Bu sizde ne xasiyyetdir? Movzudan bashqa her bir shey barede danishirsiniz. Hech olmasa forumun qaydasini oxumursan hech oxuma, bir zehmet chek movzunu oxu, sual-cavablari oxu sonra fikrini bildir.

sheyxinizde bashda olmaqla suallara aidiyyati olmayan shahidler getirirsiniz. Yazdiqin, size ezberletdirilen shablon ayeler ya kafirlere ya da ki, butperestlere xitabdir. Bunu size defelerle demishik. Amma ne xeyri?

eshitmek ve gormek ile problemi olanlardan incimeye deymez.

sheyxine mut'a barede sual verende, zina ayesini misal getirir, Dul qadin barede sual verende cariye, bakire qiz, bashanmish barede misal getirir. mezar barede sual verirsen, deve barede ayeni misal getirir, veli barede sual verirsen vasitechi barede misal getirir.

Indi sen ondan artiq olacaqsan? Xahish edirem zehlemizi tokub vaxtimizi alma! Bura bize oz mehebbetini bildirmeye gelmisense ehtiyyac yoxdur senden evvelkiler artiq bildiribler.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As səlamu aleykum! Mən Sizin izninizlə bu məsələ barəsində fətvanı burada yerləşdirmək istəyirəm! Söhbət "Kəhf" surəsindəki qardaşlar uzərində tikiləcək ibadətgah haqqında gedir:

Является ли история “людей пещеры” основанием для строительства мавзолеев на могилах праведников?

Кораническая история “людей пещеры” содержит великие знамения, указывающие на всемогущество Аллаха и истинность воскрешения. Жители древнего города стали свидетелями удивительного пробуждения нескольких отроков, которые скрылись в пещере от преследований неверующего народа, заснули и проснулись лишь спустя три столетия. Аллах позволил людям узнать правду об их удивительной истории, чтобы никто из жителей того города не сомневался в истинности воскрешения. Но вскоре после того, как люди убедились в правдивости их рассказа, юноши отправились спать и уже больше не проснулись. Одни жители города предложили оставить тела отроков в пещере и заложить вход в нее. Другие же настаивали на том, чтобы над их могилами была построена мечеть. По этому поводу Аллах сказал: «Но вот они стали спорить о них и сказали: “Воздвигните над ними строение. Их Господу лучше знать о них”. А те, которые отстояли свое мнение, сказали: “Мы непременно воздвигнем над ними мечеть”» (аль-Кахф, 21).

Опираясь на этот аят, некоторые шиитские и суфийские ученые заявляют, что Коран позволяет возводить мавзолеи на могилах потомков Пророка, мир ему и благословение Аллаха, и святых угодников. Однако подобные заявления безосновательны в силу ряда причин.

Во-первых, шариат категорически запрещает строить мечети на могилах и предавать покойников земле внутри мечети. Это – один из фундаментальных принципов исламского вероучения, закрепившийся в сознании правоверных со времен Посланника, мир ему и благословение Аллаха. Более того, запрещается устанавливать на могилах памятники и высокие надгробные плиты, как это делают многие люди в наше время.

Аль-Бухари и Муслим передали, что ‘Аиша рассказывала: «Когда Посланник Аллаха, мир ему и благословение Аллаха, находился в предсмертной агонии, он натянул на лицо свою рубаху, а когда это стало мучить его, он снял ее. Он сказал: “Да падет проклятие Аллаха на иудеев и христиан, которые превратили могилы своих пророков в храмы!” Он предостерег нас об опасности того, что они сделали. Если бы не так, то его похоронили бы на открытом месте. Однако этого не случилось, поскольку были опасения того, что его могилу превратят в мечеть».

Они же передали со слов ‘Аиши, что Умм Салама рассказала Посланнику Аллаха, мир ему и благословение Аллаха, о церкви, которую она видела в Эфиопии и об иконах, которые в ней были. Он сказал: «Когда у них умирает праведный человек или праведный раб Аллаха, они сооружают на его могиле храм и рисуют в нем его изображения. Это худшие из творений Аллаха».

Муслим передал со слов Джабира, что Посланник Аллаха, мир ему и благословение Аллаха, запретил штукатурить могилы, садиться на них и возводить на них какие-либо строения.

Он же передал со слов Абу аль-Хайаджа аль-Асади: «Однажды ‘Али ибн Абу Талиб сказал мне: “Не послать ли мне тебя с поручением, с которым в свое время меня послал Посланник Аллаха, мир ему и благословение Аллаха? Увидев любое изображение, уничтожь его, а увидев любую возвышенную могилу, сровняй ее с землей”».

Ахмад передал со слов Ибн Мас‘уда, что Пророк, мир ему и благословение Аллаха, сказал: «Наихудшими из людей являются те, кого застигнет Час живыми, и которые превращают могилы в мечети». Цепочка рассказчиков хадиса хорошая.

Из первых двух хадисов явствует, что запрет на строительство храмов на могилах присутствовал в шариатах всех пророков, однако люди время от времени уклонялись от прямого пути, навлекая на себя гнев и проклятие Аллаха. Очевидно, именно поэтому жители города, обнаружившие “людей пещеры”, разошлись во мнениях относительно строительства мечети над их могилами.

Удивительно, но хадисы о недопустимости воздвижения мечетей на могилах встречаются даже в шиитских сборниках. В частности, шейх ас-Садук передал слова имама Джа‘фара: «В посещении могил нет ничего плохого, но возле них нельзя строить мечети». Он же передал слова Пророка, мир ему и благословение Аллаха: «Мою могилу нельзя превращать в киблу и мечеть, потому что Могучий и Великий Аллах проклял иудеев за то, что они строили мечети на могилах своих пророков». См. «Ман ла йахдуру-л-факих», т. 1, с. 178; «Васаил аш-Ши‘а», т. 3, с. 455.

Однако шиитские комментаторы не приняли во внимание подобные сообщения. Одни сочли их слабыми, а другие попытались истолковать их вопреки очевидному смыслу. Поэтому в книгах шиитских правоведов большое внимание уделяется именно вопросам поклонения возле могил потомков Пророка, мир ему и благословение Аллаха, и приближения к Аллаху через них. К примеру, аль-Кашани в трактате «аль-Вафи» (т. 2, с. ) посвятил вопросам посещения мавзолеев и мест поклонения 33 главы, ат-Табарси в книге «Мустадрак аль-Васаил» (т. 2) – 86 глав, а аль-Хурр аль-‘Амили в сборнике «Васаил аш-Ши‘а» (т. 10) - целых 106 глав. Не меньшее внимание вопросам почитания мавзолеев и обращения с мольбой к потомкам Пророка, мир ему и благословение Аллаха, уделено в сборниках «Тахзиб аль-Ахкам» ат-Туси (т. 6), «Ман ла йахдуру-л-факих» ас-Садука (т. 2). Лживость приведенных в них рассказов о пользе взывания к потомкам Пророка, мир ему и благословение Аллаха, превосходстве поклонения возле их могил и даже превосходстве некоторых мавзолеев, - в частности, усыпальницы аль-Хусейна ибн ‘Али ибн Абу Талиба, - над Каабой, не вызывает сомнений, однако Аллах ведет прямым путем только тех, кого пожелает.

Во-вторых, действия предыдущих общин не являются основанием для вынесения религиозных суждений в исламе, если они не находят своего подтверждения в шариате Пророка Мухаммада, мир ему и благословение Аллаха. Более того, в Коране сообщается, что Всевышний Аллах обязал всех пророков и посланников уверовать в последнего из пророков: «Вот Аллах взял завет с пророков: «Я одарю вас из Писания и мудрости. Если же после этого к вам явится Посланник, подтверждающий истинность того, что есть у вас, то вы непременно уверуете в него и поможете ему». Он сказал: «Согласны ли вы и принимаете ли Мой завет?» Они ответили: «Мы согласны». Он сказал: «Будьте же свидетелями, и Я буду свидетельствовать вместе с вами» (Аль ‘Имран, 81).

Это подтверждается и хадисом, рассказанным со слов Джабира б. Абдуллаха. В нем сообщается, что Умар б. аль-Хаттаб принес Пророку, мир ему и благословение Аллаха, книгу, которую он отнял у одного из людей писания. Он прочел ее Пророку, мир ему и благословение Аллаха, и тот разгневался. Он сказал: «Вы изумляетесь этому! Клянусь Тем, в Чьей Руке моя душа, я принес вам чистое и ясное писание. Не спрашивайте их ни о чем, а не то они скажут вам правду, а вы сочтете ее ложью, или же они солгут вам, а вы поверите им. Клянусь Тем, в Чьей Руке моя душа, если бы Муса был жив, ему бы не осталось ничего, кроме как последовать за мной». Его передали Ахмад, аль-Баззар и аль-Бейхаки, и он является хорошим благодаря подтверждающим его свидетельствам.

Следовательно, мы не имеем права отказываться от достоверных хадисов Пророка Мухаммада, мир ему и благословение Аллаха, только потому, что группа последователей одного из предыдущих посланников вознамерилась построить мечеть на могиле праведников.

В-третьих, из коранического отрывка нам ясно лишь то, что часть жителей города настояла на том, чтобы построить мечеть на могилах “людей пещеры”. Комментаторы разошлись во мнениях относительно того, кто именно настоял на строительстве мечети. Как сообщил Ибн Джарир ат-Табари, одни считали, что это были неверующие, поскольку такой поступок открывает дверь, ведущую к язычеству и приобщению сотоварищей к Аллаху. Другие полагали, что они были мусульманами, уклонившимися от прямого пути, ведь воздвижение мечетей – это практика верующих, а не неверных. Как отметил Ибн Касир, с уверенностью можно сказать только то, что они были влиятельными людьми.

Писание Аллаха отличается удивительной лаконичностью и глубоким смыслом, и данный отрывок из суры “аль-Кахф” - прекрасный тому пример. Аллах не похвалил тех, кто принял решение о строительстве мечети над могилами праведников. Он лишь сообщил о том, что предыдущие общины расходились во мнениях относительно выполнения заповедей их посланников. Это – единственно правильный вывод, вытекающий их данной коранической истории. Она никоим образом не является аргументом в пользу строительства мавзолеев на могилах праведников. Напротив, она является назидательным уроком о том, как чрезмерное почитание праведников ввело в заблуждение предыдущие общины. А лучше всего об этом известно Аллаху!

Senin bu cizma-qaranin cavabini men defelerle vermishem. Men sizden Quran ayesi teleb edirem siz mene yene kimlerinse fikrini ve ozunuze serf eden hedisleri verirsiniz. eger men Sunnu menbelerinden hedislere bashlasam chetin siz menim qabaqimda tab getiresiniz.

Menim evvelki yazilarim kimi bu yazimda yeqin ki, foruma buraxilmayacaq.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Dunen tesadufen elime "En gozel insan" "Usveyi-hesene" adli bir kitab dushdu. Muellif Prof. Dr.Omer Chelik-Dr. Mustafa Ozturk Dr. Murat Kaya

Bu kitabin 509-510-cu sehifesindeki yazilari sizin nezerinize chatdiriram:

Saleh insanlarin ve din xadimlerinin qebirlerini ziyaret etmekde boyuk faydalar movcuddur. Shuurlu bir shekilde davranmaq shertile qebir ziyaretinde her hansi bir problem yoxdur. Mervan bir gun uzunu RasulALLAHin mubarek qebrinin dashina qoymush bir adam gordu. Onun islama zidd bir hereket etdiyini dushunerek yaxasindan tutdu ve:

-Bu ne hereketdir edirsen, dedi. Adam bashini chevirince onun Abu Eyyub el-Ensari olduqunu gordu. Abu Eyyub el-Ensari Mervanin telashlandiqini hiss edince, shuurlu bir shekilde edildiyi teqdirde qebir ziyaretinin bir chox faydasinin olduqunu ve bunda hech bir qebahetin olmadiqini bele ifade edir:

-Beli ne etdiyimi bilirem. Men rasulALLAHin yanina geldim. dashin yanina gelmemishem. Peyqemberimizin bele dediyini eshitmishem:

"Dini meseleler ehli olan insanlar uzerlerine goturduyunde derd chekme! Amma bu ishe ehli olmayanlar qarishmaqa bashlayanda, din uchun ne qeder endishelensen ve aqlasan yeridir."(ibn henbel,V,422)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hemchinin 514-515-ci sehifede:

Ancaq ALLAHdan bir shey isteyerken saleh insanlari vesile etmek ve buna gore onlarin qebirlerini ziyaret etmek caizdir. Meselen "Peyqember haqqi uchun, onun hormetine, ya Rebb onunla Sene dua edirem, bu arzumu yerine yetir!" demek dualarin qebuluna vesile olar. (Tirmizi, Daavat,118;Ibn Henbel IV,138)

Buna aid diqqet chekici bir misal beledir:

ALLAH Rasulu s.a.s vefatindan sonra medinede shiddetli bir qitliq oldu. Ehali hadiseni hezret Aisheye shikayet etdi. Aishe anamiz onlara bu tovsiyyeni etdi:

-RasulALLAH s.a.s. qebrini ziyaret edin, tavaninda bir pencere achin. Peyqemberimiz ile sema arasinda bir perde qalmasin!

Bele etdikde bol yaqmur yaqdi, otlar cucerdi, develerin doshune yaxshi sud geldi. Hetta hemin ile "Amul fetk" (Bolluq ili) adi verildi. (Darimi. muqeddime,15)

-Qebirleri gece de ziyaret etmek olar. ALLAH Rasulu s.a.s. gece Cennetul-Baqiye gedib dua etmishdir, (Muslim, Teharet, 39; Cenaiz,104)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ozunu gormemezliye vuran selefilerin nezerine "RasulALLAH s.a.s. qebrini ziyaret edin, tavaninda bir pencere achin. Peyqemberimiz ile sema arasinda bir perde qalmasin!" bir daha xatirlatmaq isteyirem. Sizin selef adlandirdiqiniz sehabeler, tabeinler, ananiz Aishenin dovrunde qebrin uzerinde tikili vardir. Evvel bunu size yazmishdim.

Ve hemchinin: Men rasulALLAHin yanina geldim. dashin yanina gelmemishem.

Siz hansi seleflerin yolunu gedirsiniz? 5-6 esr sonra ortaya chixib oz naqis eqli ile ozunden bashqalarini kafir ve s. adlandiranlarin yolu ile?

Men bilirem ki, butun bu yazdiqlarimin size zerre qeder de faydasi yoxdur. Nece ki, adi heyatda sizin bezi qardashlariniza butun bunlari gosterende uzume baxib gozlerini doyurler cavab vermirler.

ALLAHim sen bizi bu cur insanlardan uzaq et! Onlarin sherrini oz bashlarina sal! Bu dunyada ve axiretde rusvay et!

Bize heqiqeti goster! Bizi kor teessubden uzaq et! Bizi emellerine gore qelbleri mohurlenmish korlardan ve karlarda etme!

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu da birinci hedisin orijinal metni:

مروان بن الحكم وإذا رجلٌ ملتزم القبر، فأخذ مروان برقبته وقال: ما تصنع؟

وكان الرجل أبا أيّوب الأنصاري

فقال: إنّي لم آتِ الحجر ولا اللبن، إنّما جئت رسول الله صلّى الله عليه وسلّم

أنّه قال: سمعت رسول الله صلّى الله عليه وسلّم يقول: لا تبكوا على الدين إذا ولوه أهله، وابكوا عليه إذا وليه غير أهله

مسند أحمد 5/ 422

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

siz pirlerin yanina gedib, ibadet novlerinden dua, nezir ve yaxud qurban emellerini edirsiniz. bunu bashqa yerda etmek olmazdimi? Allah o emelinizi bashqa yerda qabul etmirse, pirin yaninda da qebul etmaz.

Olar, niyə olmur ki. Pirin də yanında olar və biz bunu pirin yanında etmək istəyirik!

eger iddia edirsiniz ki, pirin yaninda onun [pirin] hormetine Allah sizin emelinizi qebul edacak, bu konkretny shirkdir. chunki siz Allahi o pirlerden asili bilirsiz.

Onda niyə səhabələr Allaha dua etmirdilər, gəlib peyğəmbərdən xahiş edirdilər ki, o onlar üçün Allaha dua etsin? Deməli onlar Allahı peyğəmbərdən asılı bilirdilər?

(Əvvəlcədən deyirəm ki, "çünki peyğəmbər sağ idi" sözlərin buna dəxli yoxdur!)

bela chixir ki, allah qebul etmeyecekdi, ancaq sen pire xatir dua etdin, Allah mecbur olub qebul etdi. bu ne batil eqidedir? bu eqide buddizm eqidesi, ve xristianliq eqidesine daha chox oxshayir. Allah size hidayet etsin.

Kim deyir ki, Allah qəbul etməyəcəkdi? İnsanlar bunu əvvəlcədən bilib Allahı aldatmaq istəyirlər? Məntiqiniz çox zəifdir!

Siz mənim bu suallarıma cavab vermədiz:

Peyğəmbər harada pir tikməyi məsləhət etməyib? Əgər qadağan edibsə, onda niyə Osman onun (Əbu Bəkrin və Ömərin) qəbri üstə məscid tikdirin?
Quran bunu caiz bilirsə, peyğəmbər bunu necə qadağan edə bilər?

eziz müsalman gardaşim en azindan sehabelere adlari ile müraciet etme men hec vaxt hezreti Eliyeadi ile müraciet etmirem. umumiyetle islamda pir anlayişi yoxdur.onlar mescid deyil.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

وَمِن وَرَائِهِم بَرْزَخٌ إِلَى يَوْمِ يُبْعَثُونَ

Ve onların qarşısında (qebirden) qaldırılacaqları gune qeder Berzex (alemi) vardır.

Gorduyun kimi hele ebediyyete qovushmayiblar

................................................................................

.................................................

onda onlari nece diri sayirsiniz?

diri menasini mene anlat!

...........................................................

Ey iman getirenler, Allahdan qorxun, Ona (yaxınlaşmaq uchun) teref vasite axtarın.

Bunu ALLAH bize emr edir.

................................................................................

..................................................

vasite nedir?

din adamlari,Peyqenberler,olu ile diri bir ola biler?,olu sene ne vasitecilik ede biler?

Pirler Allahdan sene ne deyecek?.............orda olen adamlar Allaha yaxin olmaqa nece vasite olacaq?

......................................................................

BEZILERINIZ DEDIKDE NE DEMEK ISTEYIRSEN?,BURDADA BEZILERI SENE VASITE OLUR MENE CAVAB VERMEK UCUN?

subut edersen SIZLERDEN olaram .HAKKI de.

Salam Aleykum

gardaşim allaha ixlasli olarag yaxinlaşmag olar. birdeki vay omilletin halina dirisi dura dura ölüsündenyardim isteyir.pir anlayişi büdperestlere aiddir

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

وَمِن وَرَائِهِم بَرْزَخٌ إِلَى يَوْمِ يُبْعَثُونَ

Ve onların qarşısında (qebirden) qaldırılacaqları gune qeder Berzex (alemi) vardır.

Gorduyun kimi hele ebediyyete qovushmayiblar

................................................................................

.................................................

onda onlari nece diri sayirsiniz?

diri menasini mene anlat!

...........................................................

Ey iman getirenler, Allahdan qorxun, Ona (yaxınlaşmaq uchun) teref vasite axtarın.

Bunu ALLAH bize emr edir.

................................................................................

..................................................

vasite nedir?

din adamlari,Peyqenberler,olu ile diri bir ola biler?,olu sene ne vasitecilik ede biler?

Pirler Allahdan sene ne deyecek?.............orda olen adamlar Allaha yaxin olmaqa nece vasite olacaq?

......................................................................

BEZILERINIZ DEDIKDE NE DEMEK ISTEYIRSEN?,BURDADA BEZILERI SENE VASITE OLUR MENE CAVAB VERMEK UCUN?

subut edersen SIZLERDEN olaram .HAKKI de.

Salam Aleykum

gardaşim allaha ixlasli olarag yaxinlaşmag olar. birdeki vay omilletin halina dirisi dura dura ölüsündenyardim isteyir.pir anlayişi büdperestlere aiddir

Vay Sizin halınıza ki, bu qədər ayə və hədislərə göz yumub elə öz dediyinizi deyirsiz!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

gardaşim allaha ixlasli olarag yaxinlaşmag olar. birdeki vay omilletin halina dirisi dura dura ölüsündenyardim isteyir.pir anlayişi büdperestlere aiddir

Vay sizin haliniza ki, faruqunuz qebir yaninda namaz qilani chekindirmir siz ise aqliniza geleni danishirsiniz:

وَرَأَى عُمَرُ أَنَسَ بْنَ مَالِكٍ يُصَلِّي عِنْدَ قَبْرٍ فَقَالَ الْقَبْرَ الْقَبْرَ‏.‏ وَلَمْ يَأْمُرْهُ بِالإِعَادَةِ‏

Omer Malik Ibn Anasin qebr yaninda namaz qildiqini gordu ve dedi: Qebr, Qebr. Ona bu ishden chekinmeyi emr etmedi.

Sehihi-Buxari 1/116 صحيح البخاري : ج 1 ص 116

Size asan olsun deye feslin adini yazim:

باب هَلْ تُنْبَشُ قُبُورُ مُشْرِكِي الْجَاهِلِيَّةِ، وَيُتَّخَذُ مَكَانَهَا مَسَاجِدَ لِقَوْلِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم ‏"‏ لَعَنَ اللَّهُ الْيَهُودَ، اتَّخَذُوا قُبُورَ أَنْبِيَائِهِمْ مَسَاجِدَ ‏"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Vay sizin haliniza ki, rasulALLAH qebr yaninda namaz qilmaqi gunun ilk menasiki adlandirir siz ise aqliniza geleni danishirsiniz:

حَدَّثَنَا أَبُو نُعَيْمٍ، قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ طَلْحَةَ، عَنْ زُبَيْدٍ، عَنِ الشَّعْبِيِّ، عَنِ الْبَرَاءِ، قَالَ خَرَجَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم يَوْمَ أَضْحًى إِلَى الْبَقِيعِ فَصَلَّى رَكْعَتَيْنِ، ثُمَّ أَقْبَلَ عَلَيْنَا بِوَجْهِهِ وَقَالَ ‏"‏ إِنَّ أَوَّلَ نُسُكِنَا فِي يَوْمِنَا هَذَا أَنْ نَبْدَأَ بِالصَّلاَةِ، ثُمَّ نَرْجِعَ فَنَنْحَرَ، فَمَنْ فَعَلَ ذَلِكَ فَقَدْ وَافَقَ سُنَّتَنَا، وَمَنْ ذَبَحَ قَبْلَ ذَلِكَ فَإِنَّمَا هُوَ شَىْءٌ عَجَّلَهُ لأَهْلِهِ، لَيْسَ مِنَ النُّسُكِ فِي شَىْءٍ ‏"‏‏.‏ فَقَامَ رَجُلٌ فَقَالَ يَا رَسُولَ اللَّهِ، إِنِّي ذَبَحْتُ وَعِنْدِي جَذَعَةٌ خَيْرٌ مِنْ مُسِنَّةٍ‏.‏ قَالَ ‏"‏ اذْبَحْهَا، وَلاَ تَفِي عَنْ أَحَدٍ بَعْدَكَ ‏"‏‏

...........................RasulALLAH Qurban bayrami gunu Beqi qebrstanina geldi ve 2 rek'et namaz qildi. Sonra uzunu bize tutub dedi: Bu gunumuzun ilk menasiki namazla bashlamaqdir..........................

Sehihi-Buxari 2/26 صحيح البخاري : ج 2 ص 26

Feslin adini yazim ishiniz asan olsun:

باب اسْتِقْبَالِ الإِمَامِ النَّاسَ فِي خُطْبَةِ الْعِيدِ

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

وَمِن وَرَائِهِم بَرْزَخٌ إِلَى يَوْمِ يُبْعَثُونَ

Ve onların qarşısında (qebirden) qaldırılacaqları gune qeder Berzex (alemi) vardır.

Gorduyun kimi hele ebediyyete qovushmayiblar

................................................................................

.................................................

onda onlari nece diri sayirsiniz?

diri menasini mene anlat!

...........................................................

Ey iman getirenler, Allahdan qorxun, Ona (yaxınlaşmaq uchun) teref vasite axtarın.

Bunu ALLAH bize emr edir.

................................................................................

..................................................

vasite nedir?

din adamlari,Peyqenberler,olu ile diri bir ola biler?,olu sene ne vasitecilik ede biler?

Pirler Allahdan sene ne deyecek?.............orda olen adamlar Allaha yaxin olmaqa nece vasite olacaq?

......................................................................

BEZILERINIZ DEDIKDE NE DEMEK ISTEYIRSEN?,BURDADA BEZILERI SENE VASITE OLUR MENE CAVAB VERMEK UCUN?

subut edersen SIZLERDEN olaram .HAKKI de.

Salam Aleykum

gardaşim allaha ixlasli olarag yaxinlaşmag olar. birdeki vay omilletin halina dirisi dura dura ölüsündenyardim isteyir.pir anlayişi büdperestlere aiddir

oluden nese istemek,dilenciden pul istemek kimi bir sheydir!..............(olu vasite deyil)

Mən kafirler icinde Ya Rabbim deye baqiran kesin sesiym......

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

وَمِن وَرَائِهِم بَرْزَخٌ إِلَى يَوْمِ يُبْعَثُونَ

Ve onların qarşısında (qebirden) qaldırılacaqları gune qeder Berzex (alemi) vardır.

Gorduyun kimi hele ebediyyete qovushmayiblar

................................................................................

.................................................

onda onlari nece diri sayirsiniz?

diri menasini mene anlat!

...........................................................

Ey iman getirenler, Allahdan qorxun, Ona (yaxınlaşmaq uchun) teref vasite axtarın.

Bunu ALLAH bize emr edir.

................................................................................

..................................................

vasite nedir?

din adamlari,Peyqenberler,olu ile diri bir ola biler?,olu sene ne vasitecilik ede biler?

Pirler Allahdan sene ne deyecek?.............orda olen adamlar Allaha yaxin olmaqa nece vasite olacaq?

......................................................................

BEZILERINIZ DEDIKDE NE DEMEK ISTEYIRSEN?,BURDADA BEZILERI SENE VASITE OLUR MENE CAVAB VERMEK UCUN?

subut edersen SIZLERDEN olaram .HAKKI de.

Salam Aleykum

gardaşim allaha ixlasli olarag yaxinlaşmag olar. birdeki vay omilletin halina dirisi dura dura ölüsündenyardim isteyir.pir anlayişi büdperestlere aiddir

Vay Sizin halınıza ki, bu qədər ayə və hədislərə göz yumub elə öz dediyinizi deyirsiz!

Vay?

Vay sozu cox tanish gelir.........

hansi ayeni dediniz?..................hedis demek lazin deyil,1 kitab kopiyada elemek lazim deyil,ozude ereb,ve fars dilinde yazmaq lazin deyil!

men Fars dilini bilmirem,dushunuremki azerbaycan dilinde deseniz,hami basha dusher!

oxunmayacaq mektubu yazmaqin ne onemi varki?(mene deyilecekdirse)

Mən kafirler icinde Ya Rabbim deye baqiran kesin sesiym......

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Vay sizin haliniza ki, rasulALLAH qebr yaninda namaz qilmaqi gunun ilk menasiki adlandirir siz ise aqliniza geleni danishirsiniz:

حَدَّثَنَا أَبُو نُعَيْمٍ، قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ طَلْحَةَ، عَنْ زُبَيْدٍ، عَنِ الشَّعْبِيِّ، عَنِ الْبَرَاءِ، قَالَ خَرَجَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم يَوْمَ أَضْحًى إِلَى الْبَقِيعِ فَصَلَّى رَكْعَتَيْنِ، ثُمَّ أَقْبَلَ عَلَيْنَا بِوَجْهِهِ وَقَالَ ‏"‏ إِنَّ أَوَّلَ نُسُكِنَا فِي يَوْمِنَا هَذَا أَنْ نَبْدَأَ بِالصَّلاَةِ، ثُمَّ نَرْجِعَ فَنَنْحَرَ، فَمَنْ فَعَلَ ذَلِكَ فَقَدْ وَافَقَ سُنَّتَنَا، وَمَنْ ذَبَحَ قَبْلَ ذَلِكَ فَإِنَّمَا هُوَ شَىْءٌ عَجَّلَهُ لأَهْلِهِ، لَيْسَ مِنَ النُّسُكِ فِي شَىْءٍ ‏"‏‏.‏ فَقَامَ رَجُلٌ فَقَالَ يَا رَسُولَ اللَّهِ، إِنِّي ذَبَحْتُ وَعِنْدِي جَذَعَةٌ خَيْرٌ مِنْ مُسِنَّةٍ‏.‏ قَالَ ‏"‏ اذْبَحْهَا، وَلاَ تَفِي عَنْ أَحَدٍ بَعْدَكَ ‏"‏‏

...........................RasulALLAH Qurban bayrami gunu Beqi qebrstanina geldi ve 2 rek'et namaz qildi. Sonra uzunu bize tutub dedi: Bu gunumuzun ilk menasiki namazla bashlamaqdir..........................

Sehihi-Buxari 2/26 صحيح البخاري : ج 2 ص 26

Feslin adini yazim ishiniz asan olsun:

باب اسْتِقْبَالِ الإِمَامِ النَّاسَ فِي خُطْبَةِ الْعِيدِ

kim dediki orda namaz qilmaq olmaz?MEN?

menim ucun fergi yoxdur,lap qebirin icinde namaz qilaram,her yer Allahindir.........

Mən kafirler icinde Ya Rabbim deye baqiran kesin sesiym......

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

мен пирлере ИНАНМЫРАМ! орда йатанлара АЛЛАХ рехмет елесин, амма мен ора геденде есеблесирем! Даха догрусу есеблесирдим! О гебирлери ки марча мурчла опурлер ха! О хасарлар ки опулур ха! Есеблерим тарыма чекилир! мин неферин агзы дейен йери опрмек хем де антисанитарияды, неинки ибадет! Бирдже Нардаранда йер вар, ора ибадете йох, мекан йахшы, сакитлешдириджи олдугу учун херден, надир халларда гедирем.Амма мекан кими, пир йох!

Xahiş edirəm əsəbləşməyin və forumun qaydalarını da pozmayın. Azərbaycanca latın hərifləri ilə yazın!

Изменено пользователем al-Fath

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

وَمِن وَرَائِهِم بَرْزَخٌ إِلَى يَوْمِ يُبْعَثُونَ

Ve onların qarşısında (qebirden) qaldırılacaqları gune qeder Berzex (alemi) vardır.

Gorduyun kimi hele ebediyyete qovushmayiblar

................................................................................

.................................................

onda onlari nece diri sayirsiniz?

diri menasini mene anlat!

...........................................................

Ey iman getirenler, Allahdan qorxun, Ona (yaxınlaşmaq uchun) teref vasite axtarın.

Bunu ALLAH bize emr edir.

................................................................................

..................................................

vasite nedir?

din adamlari,Peyqenberler,olu ile diri bir ola biler?,olu sene ne vasitecilik ede biler?

Pirler Allahdan sene ne deyecek?.............orda olen adamlar Allaha yaxin olmaqa nece vasite olacaq?

......................................................................

BEZILERINIZ DEDIKDE NE DEMEK ISTEYIRSEN?,BURDADA BEZILERI SENE VASITE OLUR MENE CAVAB VERMEK UCUN?

subut edersen SIZLERDEN olaram .HAKKI de.

Salam Aleykum

gardaşim allaha ixlasli olarag yaxinlaşmag olar. birdeki vay omilletin halina dirisi dura dura ölüsündenyardim isteyir.pir anlayişi büdperestlere aiddir

Vay Sizin halınıza ki, bu qədər ayə və hədislərə göz yumub elə öz dediyinizi deyirsiz!

Vay?

Vay sozu cox tanish gelir.........

hansi ayeni dediniz?..................hedis demek lazin deyil,1 kitab kopiyada elemek lazim deyil,ozude ereb,ve fars dilinde yazmaq lazin deyil!

men Fars dilini bilmirem,dushunuremki azerbaycan dilinde deseniz,hami basha dusher!

oxunmayacaq mektubu yazmaqin ne onemi varki?(mene deyilecekdirse)

Mən ayələri yazmışam, təfsirlərini də vermişəm.

Niyə hədis demək lazım deyil? Biz sünnəti elə hədislərdən öyrənirik.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

siz dediyiniz hedisler Quranin esnasindadir....butun hedislere Quranda rast gelmek olar,sadece hedisler biraz ayri formada,aciqlama kimi verilib,onlarin aciqlanmasida neqeder duzdur,ve ya sefdir demek mumkun deyil!

Meni duz basha dushun!

.............................................................

bir hedis deseniz,men size qurandan ona oxshar aye deye bilerem!..

birde,Quranda buyurulduki,Quran yegene deyishilmez qalacaq,biz onu qoruyacayiq!

amma hedisler YOX!

Mən kafirler icinde Ya Rabbim deye baqiran kesin sesiym......

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...