Ehli_SUNNA Опубликовано: 7 ноября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 7 ноября, 2008 (изменено) Hər bir müsəlman içkini (söhbət spirtli içkilərdən gedir) haram sayır. Mən də onların içində amma....... “Ey iman gətirənlər! Sərxoş ikən nə dediyinizi anlamayana qədər və cunub olduğunuz zaman - yol ötən müsafirlər müstəsnadır - qüsl edənədək namaza yaxınlaşmayın.” (Əl-Nisa 43) Bu o deməkdir ki içki içmək olar? yoxsa..... Gəlin şərh edək....! Dava söyüşlə yox normal şəkildə... Sizə qırmızı rənqlə yazmaq qadağandır. Xahiş edirəm nəzərə alasınız! Изменено 7 февраля, 2009 пользователем al-Fath Цитата Bu gün göylərdən sallanan iman iplərindən ağilsızlar özünü asır....! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
xxxxx13 Опубликовано: 7 ноября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 7 ноября, 2008 Hər bir müsəlman içkini (söhbət spirtli içkilərdən gedir) haram sayır. Mən də onların içində amma......."Ey iman gətirənlər! Sərxoş ikən nə dediyinizi anlamayana qədər və cunub olduğunuz zaman - yol ötən müsafirlər müstəsnadır - qüsl edənədək namaza yaxınlaşmayın." (Əl-Nisa 43) Bu o deməkdir ki içki içmək olar? yoxsa..... Gəlin şərh edək....! Dava söyüşlə yox normal şəkildə... Assalamu aleykum va rahmatullah. Qardash achdigin movzuya gore chox sag ol, amma men de sozune elave edim ki, mozunu yalniz Qur`an elmi olan shexsler aydinlashdirmaga chalishsinlar. Assalamu aleykum va rahmatullah. Цитата ?lh?mdulillahi r?bbil al?min v? s?ll?llahu ?la seyyidina M?h?mm?din v? alihit-tayyibinatinat-tahirin v? ?la ?shabihil ?xyaril munt?c?bin v? l?`n?tullahi ?la ?`daihim ?cm?in. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ehli_SUNNA Опубликовано: 7 ноября, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 7 ноября, 2008 Assalamu aleykum va rahmatullah.Qardash achdigin movzuya gore chox sag ol, amma men de sozune elave edim ki, mozunu yalniz Qur`an elmi olan shexsler aydinlashdirmaga chalishsinlar. Assalamu aleykum va rahmatullah. Elə mənim də bu mövzunu açmaqda məqsədim odu ki, bir şey öyrənim......! Hər kəsən öz bildiyini paylaşsa faydalı olmaz? Цитата Bu gün göylərdən sallanan iman iplərindən ağilsızlar özünü asır....! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 8 ноября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 8 ноября, 2008 Suallarçun yuxarıda bölmə var, bu ayədən sonra içkini haram edən hökmlər gəldi.. Bu da cavab.. Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ehli_SUNNA Опубликовано: 9 ноября, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 9 ноября, 2008 Suallarçun yuxarıda bölmə var, bu ayədən sonra içkini haram edən hökmlər gəldi.. Bu da cavab.. He qardash anlatdighina gore minnetdaram.Ama mene danishdighin kimi etrafli yazsaydin yaxshi olardi. Neyse Administrator Baghlayin bu movzunu men sualima cavab tapdim Цитата Bu gün göylərdən sallanan iman iplərindən ağilsızlar özünü asır....! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
heaven can wait Опубликовано: 11 ноября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 11 ноября, 2008 İslama aid sualar bolmesinde,buna cavab t. bilersen. Цитата Mən kafirler icinde Ya Rabbim deye baqiran kesin sesiym...... Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
amir Saleh Опубликовано: 6 февраля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 6 февраля, 2009 (изменено) "Ey iman gətirənlər! Sərxoş ikən nə dediyinizi anlamayana qədər və cunub olduğunuz zaman - yol ötən müsafirlər müstəsnadır - qüsl edənədək namaza yaxınlaşmayın." (Əl-Nisa 43) İslamın ilk vaxtlarında içki haram edilməmişdi.Bu proses tədricən oldu.Bu barədə ən son nazil olan ayələr isə Maidə surəsinin 90-92-ci ayələridir.Bu haqda müfəssirlərdən Əbu Abdullah əl-Qurtubi həmin ayələri şərh edərkən deyir: الثانية ـ تحريم الخمر كان بتدريج ونوازل كثيرة؛ فإنهم كانوا مولعين بشربها، وأول ما نزل في شأنها { يَسْأَلُونَكَ عَنِ ٱلْخَمْرِ وَٱلْمَيْسِرِ قُلْ فِيهِمَآ إِثْمٌ كَبِيرٌ وَمَنَافِعُ لِلنَّاسِ }[البقرة: 219] أي في تجارتهم؛ فلما نزلت هذه الآية تركها بعض الناس وقالوا: لا حاجة لنا فيما فيه إثم كبير، ولم يتركها بعض الناس وقالوا: نأخذ منفعتها ونترك إثمها فنزلت هذه الآية{ لاَ تَقْرَبُواْ ٱلصَّلاَةَ وَأَنْتُمْ سُكَارَىٰ }[النساء: 43] فتركها بعض الناس وقالوا: لا حاجة لنا فيما يشغلنا عن الصلاة، وشربها بعض الناس في غير أوقات الصلاة حتى نزلت: { يَـۤأَيُّهَا ٱلَّذِينَ آمَنُواْ إِنَّمَا ٱلْخَمْرُ وَٱلْمَيْسِرُ وَٱلأَنصَابُ وَٱلأَزْلاَمُ رِجْسٌ } ـ الآية ـ فصارت حراماً عليهم حتى صار يقول بعضهم: ما حرم الله شيئاً أشدّ من الخمر "İçkinin haram qılınması tədricən və bir çox hadisə səbəbiylə olmuşdu.Çünki islamdan öncə ərəblər içki içməyə çox düşkün idilər.İçki haqqında ilk nazil olan əmr"Səndən içkini və qumarı soruşarlar.De:Hər ikisində insanlar üçün həm böyük günah ,həm də bəzi faydalar vardır."(əl-Bəqərə,2/219) buyuruğudur.Yəni içki ticarətində bəzi faydalar vardır deməkdir. Bu ayət nazil olduqda bəzi insanlar içki içməyi tərk etdilər və:"Böyük günahı olan bir şeyə ehtiyacımız yoxdur"dedilər.Bəziləri də içkini tərk etməyib:"Biz bu içkinin mənfəətini qazanaq günahını da tərk edək" dedilər. Bu səfər"Sərxoş ikən ...namaza yaxınlaşmayın"(Nisa,43) ayəsi nazil oldu.Yenə bəzi kimsələr içkini tərk etdilər və bizi namazdan uzaqlaşdıran şeyə ehtiyacımız yoxdur." dedilər. Digərləri isə"Ey iman gətirənlər! Şərab da (içki də), qumar da, bütlər də, fal oxları da Şeytan əməlindən olan murdar bir şeydir."ayəsi nazil olana qədər içki içməyə davam etdilər.Bu ayənin nazil olması ilə birlikdə içki içmək onlar üçün qəti olaraq haram oldu.Hətta o dərəcədə ki,Allah şərabdan daha qəti və ağır hər hansı bir şeyi haram etməmişdir"dedilər." Təfsir əl-Qurtubi,Maidə,5/90-92. Sizə qırmızı rənqlə yazmaq qadağandır. Xahiş edirəm nəzərə alasınız! Изменено 7 февраля, 2009 пользователем al-Fath Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 11 февраля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 11 февраля, 2009 Qamet Suleymanov deyesen bu cumleni basha dushmur: Peyğəmbər (s) şərabı haram etdiyi gündən bəri şərab içməmişdim Salam,bu hedise aydinliq getirerdiniz.Əhməd İbn Hənbəl yazır: "...Abdullah İbn Bureydə nəql edir: Mən və atam Müaviyənin yanına gedib xalçasının üstündə əyləşdik. Bizim üçün yemək gətirdilər və biz o yeməyi yedik. Sonra süfrəyə şərab gəldi. Müaviyə şərabdan içdi. Ondan sonra atam şərab içərək dedi: Peyğəmbər (s) şərabı haram etdiyi gündən bəri şərab içməmişdim... ("Müsnədu Əh-məd", 5/347). Cavab: Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu! Burda şərab bəzən bütün içkilərə işlədilir. Burda haram içkidən söhbət getmir. Allah daha yaxşı bilir! As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 12 февраля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 12 февраля, 2009 Qamet Suleymanov deyesen bu cumleni basha dushmur: Peyğəmbər (s) şərabı haram etdiyi gündən bəri şərab içməmişdim Salam,bu hedise aydinliq getirerdiniz.Əhməd İbn Hənbəl yazır: "...Abdullah İbn Bureydə nəql edir: Mən və atam Müaviyənin yanına gedib xalçasının üstündə əyləşdik. Bizim üçün yemək gətirdilər və biz o yeməyi yedik. Sonra süfrəyə şərab gəldi. Müaviyə şərabdan içdi. Ondan sonra atam şərab içərək dedi: Peyğəmbər (s) şərabı haram etdiyi gündən bəri şərab içməmişdim... ("Müsnədu Əh-məd", 5/347). Cavab: Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu! Burda şərab bəzən bütün içkilərə işlədilir. Burda haram içkidən söhbət getmir. Allah daha yaxşı bilir! As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu! Ən faciəlisi budur ki, sələfiləri bu cavab qane edir və onlarda heç bir sual goğurmur. Misal üçün, əgər bu şərab yox, adi su və ya meyvə şirəsi idisə niyə onda Abdullah İbn Bureydə bu hədisi gətirərək deyir ki, peyğəmbər onu haram edib? Peyğəmbər suyu haram edib, ya (məst edən) şərabı? Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 12 февраля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 12 февраля, 2009 Ən faciəlisi budur ki, sələfiləri bu cavab qane edir və onlarda heç bir sual doğurmur Gece gunduz insanin fitri sevgisini shirk ile baqlamaqa chalishdiqlari halda ozlerinin "Sheyx"lerine olan teessublu kor-korane mehebbetleri dolu "sual ve cavablarini" hech shirkle elaqelendirmirler. Qorxuram axirda onu ilahileshdireler. Meslehet olsa burada numuneler yerleshdirerem. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 12 февраля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 12 февраля, 2009 Abu Sufyan ordusu Zəhmət olmasa Qamətin harda həmin hədisə cavab verdiyini mənə göstərin. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 12 февраля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 12 февраля, 2009 Abu Sufyan ordusuZəhmət olmasa Qamətin harda həmin hədisə cavab verdiyini mənə göstərin. abubakr-mescidi.com---Forum---01 fevral 2009---3---07 yanvar 2009 12:14 Zehmet olmasa telesin. Ola bilsin xeber tutub "delete" eder. Onlarda bu soz moddadir: Sheyx menim bu sualim fitneye sebeb olursa "delete" edin. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 14 февраля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 14 февраля, 2009 Abu Sufyan ordusuZəhmət olmasa Qamətin harda həmin hədisə cavab verdiyini mənə göstərin. abubakr-mescidi.com---Forum---01 fevral 2009---3---07 yanvar 2009 12:14 Zehmet olmasa telesin. Ola bilsin xeber tutub "delete" eder. Onlarda bu soz moddadir: Sheyx menim bu sualim fitneye sebeb olursa "delete" edin. Təşəkkür Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 14 февраля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 14 февраля, 2009 Yalanina Qurandan hech aidiyyati olmayan ayeni sitat getirir. Guya ki, ereb bilmir ki, "sherab" (ichki) umumi sozdur "haram sherab" (haram ichki) ise umudan istisnadir: 12 jan 2009, 16:48Bismilləhir Rahmənir rahim! ALLAHA Həmd Olsun! Salam Aleykum! Цитата Salam,bu hedise aydinliq getirerdiniz. Əhməd İbn Hənbəl yazır: "...Abdullah İbn Bureydə nəql edir: Mən və atam Müaviyənin yanına gedib xalçasının üstündə əyləşdik. Bizim üçün yemək gətirdilər və biz o yeməyi yedik. Sonra süfrəyə şərab gəldi. Müaviyə şərabdan içdi. Ondan sonra atam şərab içərək dedi: Peyğəmbər (s) şərabı haram etdiyi gündən bəri şərab içməmişdim... ("Müsnədu Əh-məd", 5/347). Cavab: Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu! Burda şərab bəzən bütün içkilərə işlədilir. Burda haram içkidən söhbət getmir. Allah daha yaxşı bilir! As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu! Əxi, axı hədisin sonunda deyirki...Peyğəmbər (s) şərabı haram etdiyi gündən bəri şərab içməmişdim... demək burda haram olunan şərabdan söhbət gedir. ALLAH RZASI üçün buna birazda geniş aydınlıq gətirərdiz. Salam Aleykum! Cavab: Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu! Mən bu rəvayətə baxdım. Burada heç də bildirilmir ki, bu haram olan içkidir. Çünki haram olan içki olsaydı, heç Bureydanın (r.a.) özü içməzdi. Burda qəsd olunan haram şərab deyil. Sadəcə Bureydanın (r.) belə deməsinə səbəb o idi ki, Şamda olan işkilər Mədinədə yox idi, çünki Mədinədə su və süd idi. Ona görə də Bureyda (r.) əvvəl elə bilir ki, haram içkidir, sonra görür ki, haram deil və içir. Elə bilməyin ki, şərab yalnız hama içkidir. Məsələn, “Yaxud (Ya Rəsulum! Damları çökmüş, divarları) uçulmuş bir kəndin yanından keçən kimsənin əhvalatını bilirsən? O kimsə: “Əcaba, Allah bu kəndi ölümündən sonra necə dirildəcək?” – demişdi. Belə olduqda, Allah onu yüz il ölü halında saxladı, sonra dirildərək ondan: “Nə qədər yatmısan?” – deyə soruşdu. O da: “Bir gün, bəlkə, bir gündən daha az” – deyə cavab verdi. Allah ona: “Bəlkə, yüz il yatmısan, yediyin yeməyə, içdiyin suya bax, hələ də xarab olmayıb. Bir də uzunqulağına bax! Səni insanlar üçün bir ibrət dərsi olmaqdan ötrü belə etdik. İndi (uzunqulağının) sümüklərinə bax, gör necə onları bir-biri ilə birləşdirir, sonra da onların üzərini ətlə örtürük?” – deyə buyurdu. O kimsəyə bunlar aydın olduqda: “Artıq bildim ki, Allah hər şeyə qadirdir!” – dedi.” (Bəqərə, 259). Qurana baxsan, ərəbcə bu ayədə suya şərab deyilir. Quran və sünnədə belə misallar çoxdur. Həmçinin, bu rəvayət ibn əbi Şeybənin (r.) müsnədində gəlib. Orda heç bildirilmir ki, “haram olandan bəri içməmişdim”. Ona görə də Heysəmi siz göstərdiyiniz kitabdakı sön cümləni dəyişdirilmiş cümlə adlandırıb. Ona görə də çalışın bu cür rəvayətlərlə sizi çaşdırmasınlar. Allah daha yaxşı bilir! As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 6 марта, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 6 марта, 2009 (изменено) Burda ereb dili derslerini demeye hazir olan ozunu selef sayanlarin nezerine: (ozleri chox gozel bilirler kimi nezerde tuturam) Sheyxiniz meshreb sozunun menasini bilmediyi halda yuxaridaki hedisde haram sherab sozunun sherhini verir. Sizden xahishim budur ereb dilnde olan bilgilerinizi onunla bolushesiniz. AykuT_555 19 Feb 2009, 16:29 selamun aleykum ve rahmetullahi ve bereketu ................ 21.Mezheb ve meşreb ne demektir? Cavab: Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu! ................... 21. Məşrəbi bilmədim, baxaram, inşəAllah. Ərəb dilində məşrəb sözü şəribə yəni içdi sözündən götürülmüşdür. Məşrəb düzəldilmiş söz olaraq içəcək mənbəyi deməkdir. Amma bunu sizin hansı mənada soruşduğunuzu bilmirəm. Изменено 6 марта, 2009 пользователем Abu Sufyan ordusu Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 4 апреля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 4 апреля, 2009 (изменено) Şərab sözü nəinki haram içkiyə, hətta suya da işlədilir. Məsələn, hədislərin birində peyğəmbər (s.a.v.) deyir ki, əgər milçək şərabın içinə düşsə, yəni içdiyiniz suyun içinə…Lakin özün də qeyd etdiyin kimi səni o cümlə çaşdırıb. Cümləni də biz dedik ki, axı haram olsa idi o biri səhabə içməzdi. Sadəcə Şamda olan cürbəcür halal şirin içkilər Mədinədə yox idi. Ona görə də səhabə elə bilir ki, bu nəsə qadağan olan işkilərdəndir, amma sonra biləndən sonra özü də içir. Mən orda başqa rəvayət də gətirdim ki, orda bu rəvayət birinci rəvayəti açıqlayır. Sehabenin neyise etmeyi hele doqruluqa delalet elemir. Ozun gozel bilirsen ki, sehabelerin sehvleri chox olub. Neyse! Qardashlarindan aykut_555 senden meshreb ve mezheb sozlerinin menasini sorushmushdular. Sende cavabinda meshrebin menasina baxaram demishdin. Sen meshreb sozunun menasini bilmediyin halda mene burda sherab sozunun menasini izah edirsen? Изменено 4 апреля, 2009 пользователем Abu Sufyan ordusu Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 4 апреля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 4 апреля, 2009 Qamet, sehabe Shamda olan curbecur shirin ichkini tanimamish neye gore onun haramliqina hokm vermishdi?Axi Sehabe Muaviyenin(sizin eqidenizle vehy katibinin) meclisinde oturmushdu? Azerbaycan toyuna getmemishdi ki, bele zenn edeydi. Nede ki, alkash meclisinde oturmamishdi. Xahish edirem delil olmadan sehabenin sui-zenn etme sebebini achiqla! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.