Перейти к содержимому

Yeni Destamaz Uzvu - Corab


xxxxx13

Recommended Posts

Korların və karların nəzərinə. Dəri məstillərə, məsh çəkib! Yuxarıdakı postlarda səhih hədislərlə sübut olunub!

Savadsizlarin nezerine: Ereb tarixi ve medeniyyetini oxumaq lazimdir.

Avamlarin nezerine: corab ile mesh ferqli sheylerdir

Muselmanlarin nezerine: Quranda bele bir shey yoxdur.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 147
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vaxtile destamazda ayaqlarini yuyanlar indi (ozlerini sindirmamaq uchun) xof, corab, batinka ve s.uzerine mesh chekirler.

Vaxtile namazi birlesdirenlere laq edenler indi vetvalari ucbatindan chixilmaz veziyyete dushub namazi birleshdirmeye icaze verirler. (muxtelif behaneler uyduraraz aradan chixmaq metodu da hemisheki kimi oz yerinde)

Esselamu aleykum va rahmetullah, qardash hedisde xoflarin usten mesh etdi gelir, xof nedi? Nece olur? Topuxdan ashagi olur yoxsa hundur? Birdeki gunde bir defe ayagini yuyub qalan vaxtlarda mesh edib ve bunu adet halina salmaga nece baxilir? Qardas birdeki Allah resulu(s.a.s.) bunu bir nece defe cemi heyatinda edib cox vaxti ise ayagini yuyub. Eger eledirse onda bir nece defede namazlari sebebsiz halda birleshdirib onda bunlarin ferqi nedir? Her ikisine sehih delil var.Onda bele cixirki namazi birleshdirmekde olar? Mene bunlari nece basha dushum? Salamun aleykum va rahmetullahi va barakatuhu.

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!

Xof dəridən olur, topuqdan yuxarı olur və ayağa geyinilir.

Əgər gündəlik məsh etməyə səbəb varsa edə bilərsiniz, çalışın adət halına salmayın.

Bəli, namazı da birləşdirmək olar. Amma hər ikisi üçün səbəb olmalıdır və adətə çevrilməməlidir.

Allah daha yaxşı bilir!

As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!

Deyesen Selefiler yavash-yavash chevrilib olurlar Envertable Muselman :blink:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Onunla menim gorushum bashqa cure olacaq. InshaALLAH!

Qranat atdılar alınmadı. Sən deyəsən qranatamyotla vuracaqsan onu! :D

Sen hele get qeybetin ne olduqunu sheyxinden oyren sonra gelersen. Onun yazdiqlari elenidir-yani haminin gormesi ve bilmesi mumkundur, gizli deyil. "cəhənnəm köpəyi" he indi maskaniz cirilir. Bu kimi sozler sizin dilinizin zikridir.

Deyəsən Aztv balelşikisən......?!

Говори правду, говори много правды, говори очень много правды, но  никогда неговори всю правду!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

 Muselmanlarin nezerine: Quranda bele bir shey yoxdur.
Vay-vay..... Quran təhrif olunub deyənlər indi qurandan danışır. Həqiqətən Qiyamət yaxınlaşır.....

Говори правду, говори много правды, говори очень много правды, но  никогда неговори всю правду!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Vaxtile namazi birlesdirenlere laq edenler indi vetvalari ucbatindan chixilmaz veziyyete dushub namazi birleshdirmeye icaze verirler. (muxtelif behaneler uyduraraz aradan chixmaq metodu da hemisheki kimi oz yerinde)

Yalançıya Allah lənət eləsin ki əgər Əhli Sünnədə namazı birləşdirmək olmazsa. Ay ləkəyaxan rafizi bir ləkələməyə çalışdığın əqidənin heç olmasa minhəccini oxu. Əhli-Haqqa (Sünnə) görə səbəbsiz yerə birləşdirmək haramdır. Yoxsa siz rafizilər kimi.... heç olmasa azanı 5 dəfə ver sonra başqasına de!

 

Esselamu aleykum va rahmetullah, qardash hedisde xoflarin usten mesh etdi gelir, xof nedi? Nece olur? Topuxdan ashagi olur yoxsa hundur? Birdeki gunde bir defe ayagini yuyub qalan vaxtlarda mesh edib ve bunu adet halina salmaga nece baxilir? Qardas birdeki Allah resulu(s.a.s.) bunu bir nece defe cemi heyatinda edib cox vaxti ise ayagini yuyub. Eger eledirse onda bir nece defede namazlari sebebsiz halda birleshdirib onda bunlarin ferqi nedir? Her ikisine sehih delil var.Onda bele cixirki namazi birleshdirmekde olar? Mene bunlari nece basha dushum? Salamun aleykum va rahmetullahi va barakatuhu.

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!

Xof dəridən olur, topuqdan yuxarı olur və ayağa geyinilir.

Əgər gündəlik məsh etməyə səbəb varsa edə bilərsiniz, çalışın adət halına salmayın.

Bəli, namazı da birləşdirmək olar. Amma hər ikisi üçün səbəb olmalıdır və adətə çevrilməməlidir.

Allah daha yaxşı bilir!

As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!

Allah s.t. sənin elmini artırsın ey Qamət qardaş! Allah s.t. sənin vasitənlə yenidən Azərbaycana tovhidi gətirdi. Allah s.t. onun nurunu söndörməyə çalışanlara lənət eləsin!

Deyesen Selefiler yavash-yavash chevrilib olurlar Envertable Muselman :dancep6:

Şiələrdə deyəsən yabaş-yavaş ANTİ-MÜSƏLMAN OLUR! :D

Говори правду, говори много правды, говори очень много правды, но  никогда неговори всю правду!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ey Əbu Sufyan. Səninlə söbət məni cəhənnəmə sürükləyəcək. Mən ora düşmək istəmirəm. Allah sənə hidayət versin!

Говори правду, говори много правды, говори очень много правды, но  никогда неговори всю правду!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qranat atdılar alınmadı. Sən deyəsən qranatamyotla vuracaqsan onu! :D

Bu cur hereket exilerin kimi zeif adamlarin ishidir. Bir-birine qardash deyib sonra xaincesine ALLAHin evine hormetsizlik etmek.

Deyəsən Aztv balelşikisən......?!

Senin deyesen yaddashin zeifdir? :smile300dd:

Bu qeybət səni cəhənnəm köpəyinə çevirəcək belə getsə!

Bu kimin sozleridir? :ofigel:

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Vay-vay..... Quran təhrif olunub deyənlər indi qurandan danışır. Həqiqətən Qiyamət yaxınlaşır.....

ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَل لَّعْنَةُ اللّهِ عَلَى الْكَاذِبِينَ

Sonra dua edib yalançılara Allahın lenet etmesini dileyek!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Yalanзıya Allah lənət eləsin ki əgər Əhli Sьnnədə namazı birləşdirmək olmazsa. Ay ləkəyaxan rafizi bir ləkələməyə зalışdığın əqidənin heз olmasa minhəccini oxu. Əhli-Haqqa (Sьnnə) gцrə səbəbsiz yerə birləşdirmək haramdır.

Men dememishem ehli-sunnede birleshdirmek yoxdur. Men demishem ki, namazi birleshdirenlere laq edenler indi ozleri behaneler axtarib birleshdirirler. mesh chekenlere laq edenler muxtelif behanelerle ayaqqabinin ustune mesh chekirler. Sen hech sebeb ne olduqunu bilirsen? Senin alimlerin hamisi yiqishib gelse peyqemberin atilan dirnaqina deymezler. Sizin hedislerde var ki, peyqember sebebsiz olaraq namazi birleshdirib. O sebeb sozunu sonradan artiriblar. Bunu Qamet ve senin qardashin da etiraf edib. Destamaza qaldiqda ise yumaq Quran ayesine ziddir.

Eger eledirse onda bir nece defede namazlari sebebsiz halda birleshdirib onda bunlarin ferqi nedir? Her ikisine sehih delil var.

Gordun qardashin ne deyir? Bunu Qamet evvelki postlarinda demishdir. Lakin hemisheki kimi oz offtop metodundan istifade ederek. Qamet deyir peyqember sebebsiz olaraq bunu heyatinda 1 defe edib amma bize oyretmek uchun. Adama deyerler a balam sayiblar ki, peyqember bunu 1 defe edib yoxsa defelerle? Peyqember sebebsiz birleshdirende neyi oyredirdi? Birleshdirende yeni nov namaz qilinirdi ki,? Ele sebebi olan vaxt gosterseydi kifayet deyildimi? Chunki Qametin izahlari hamisi qondarmadir, offtopdur, sohbeti firlatmaqdir. Mentiqsiz cavablardir. Ancaq avamlarin razilashacaqi cavablardir.

Peyqember bunu sebebsiz edib Sheyxiniz deyir:

Amma hər ikisi ьзьn səbəb olmalıdır
Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Yoxsa siz rafizilər kimi.... heç olmasa azanı 5 dəfə ver sonra başqasına de!

Get azan barede oyren sonra gelersen. Azan mustehebdir vacib deyil.

Allah s.t. sənin elmini artırsın ey Qamət qardaş!

Tipik Azerbaycan metodu. :)

Allah s.t. sənin vasitənlə yenidən Azərbaycana tovhidi gətirdi.

Sheyxini ALLAHin ishine sherik qerara verirsen? :kiss:

Allah s.t. onun nurunu söndörməyə çalışanlara lənət eləsin!

Amin!

Şiələrdə deyəsən yabaş-yavaş ANTİ-MÜSƏLMAN OLUR! :kiss:

ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَل لَّعْنَةُ اللّهِ عَلَى الْكَاذِبِينَ

Sonra dua edib yalançılara Allahın lenet etmesini dileyek!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...

Muselman qardashlarimin huzuruna salamun aleykum arz edirem. Sizler uchun darixmisham. ALLAH sizleri hifz etsin!

Kechek movzuya. Qamet Suleymanovun forumunda bele bir suala rast geldim:

САИД 05 Mar 2009, 21:53

АССАЛАМУ АЛЕЙКУМ ВА РАХМАТУЛЛАХИ ВА ТААЛА ВА БАРАКАТУХУ!Не давно в одном из форумах шиити упрекали ахли-сунну по поводу омовении перед молитьвенный -в том что они иногда делает сверху носков,не снимая её.(масх) И учитивая что во многом по Корану многие из уверовавщих основоваясь, так же упрекают их в слабости имана и в заблуждении,они так же настаивали что дали им ответь по Корану.Будьте любезно ,подскажите пожалуйста насколько допустимо принят малую омовению через носков(не снимая сверху делать масх) и основа этого деянии по сунну и по Корану.

Bu deyesen bu forumdaki SAID MAKLAUDdur. Ola bilsin men sehv edirem. Gorek sheyxiniz ne cavab verecek. Inanin ki, men cavabi sizden chox sebrsizlikle gozleyirem.

P.S. Sheyxinizle sual-cavab sizinle sual-cavabdan daha xoshdur.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

MUMINUM-. suresi ..........52..........53...........ayeler.

...............................................................................

bu sizin ucun deyildi........

davam edin,tekkirleri azaltmayin...........yoxsa Allah size boyuk bir ceza verecek.

Mən kafirler icinde Ya Rabbim deye baqiran kesin sesiym......

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Dedim Axi Get bunu Sie qardaslardan sorus onlar mehz bunu edir Sen hec Sie qardaslarin destemaz almasini gormusenmi? niye ozuvu gulunc veziyyete qoyursanki?

Birincisi neinki shieler, sunniler de mehs cekirler, ele men bunu ancaq onlarda gormushem. İkincisi bele dindar adamsinizsa, onda niye sunni-shie mubahisesini davam etdirirsiniz ozu de bele kobud formada? Muselman deyin, bununla da bitsin de. Ucuncusu de, hedislerde ve dini kitablarda deyilir ki, harda ki, din barede mubahise gorursense o insanlarin arasindan get. Emeliniz duzgun deyil.

destemazdan sonra geydiyin ayaqqabini ve yaxud corabi chixarmamisansa 1 sutka ona mesh eda bilersen. aydindi?

Duzdu. Destemaz alib, temiz corab geyinirsense ve sonra ayagin cirkaba bulashmirsa, onun uzerinden mehs cekib namaza bashlamaq olar.

Изменено пользователем Just_Angel

МНЕНИЯ

ИНТЕРВЬЮ

А ведь есть такие люди, на которых надо вешать табличку: «после таких сходят с ума»...

Tenim esmer, ruhum sarışın...

Существуют такие системы отсчёта, относительно которых любая материальная точка при отсутствии внешних воздействий сохраняет состояние покоя или равномерного прямолинейного движения.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

he,birde........

deyiremki *sheyx ibn huseyn* coxtandir gorunmir.....

onun dediklerine fikir verirem,ve dushunurem.......SEFLERI VAR,amma ozu demishken EGIDEDEN olan sefler deyil.............

men tanimiram Vaxabiler kimdir....isteyirler lap bir suru axmaq olsunlar,amma SEYXIN size verdiyi cavablar saf ve temiz idi.....

hecbirinizi tekkir bele elemedi,100-unuz ustune dushdunuz,her briniz bir kitab soz dediniz,amma O 1 cumle sozuyle sizlere yeniden 1 kitab soz yazmaqa mecbur eledi.

..............................

bilirsiniz hansi surre yadima dushdu?

allah dedi

QURANDA 1 CUMLE ESSEK ARABASINA YUKLENEN KITABA BENZER!

SEYX sizin cavabinizi mes 1 cumle ile verirdi.

................................................................................

........................

tekkirlerinize 1 defe tekkirle cavab vermedi........

size uduzmaqi secib,oz nefsine galib qeldi!.......,cunki sizinle mubahize etmek ele hefsi allah bilmekdir!,O ise bunu etmedi

safleri vardi danmiram,amma eqidesi temiz idi.

sizler ise duz dediniz,amma onu tekkir formasinda dediniz, ele ona gore nifretden bashqa hecne elde etmediniz...........

................................................................................

..................................................

sef yolda olan adami, duz yola tekkirle getirmek isteyirsiniz?

yoxsa dushunursunuz,sizin fikirler icinde gizlenen tekkirlerinizi diqerleri gorub,sizlere EHSEN deyecek?

YOX,o sozu siz bosh xeyyalarinizda eshideceksiniz.............deyenlerde olsa bele,,,,,,,,,,,,kor,kar ve gelbsizler olacaq!.......

alma almada uzaq dushmez!......

sizinde aqaclariniz bar veren aqaclara oxshamir!........

curumush aqaclarin bari olmaz!

Mən kafirler icinde Ya Rabbim deye baqiran kesin sesiym......

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salamun Aleykum ya mominun!

Bu pafosnu chixishlari yigishdirsaz yaxshi olardi :withlove: .A po teme nese bilirsiz se yazin.Suali birde tekrer edirem neye gore Guran yumag dediyi halda siz mesh chekirsiz?

Agamin eshgi virib bashima

Goz yashim axir,

Ogul bir elac eyle mene

Gelbim darixir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Толстой демишкян: "так много больших истин не было произнесено, а вы спорите о мелочах". Аллах бизлере агыл версин).....

...mother is the name of God on child's lips...©

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salamun Aleykum ya mominun!

Bu pafosnu chixishlari yigishdirsaz yaxshi olardi :gizildish: .A po teme nese bilirsiz se yazin.Suali birde tekrer edirem neye gore Guran yumag dediyi halda siz mesh chekirsiz?

http://forum.bakililar.az/index.php?s=&amp...t&p=1999881

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

MUMINUM-. suresi ..........52..........53...........ayeler

вот эта истина

для слепх,глухих и буз чувственных

а у Аллаха не просите того чего он всеравно не даст!

Mən kafirler icinde Ya Rabbim deye baqiran kesin sesiym......

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Аллахдан буйуруг,агзыма гуйруг хеч вахт олмур!

Прежде чем просить у Аллаха что -то, будь уверен что ты заслужил ето!

Я свободен словно птица в небесах!

Я свободен, я забыл, что значит страх!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

......нет такого условия - заслужить а потом просить. А вы продолжайте спорить о носках)))

...mother is the name of God on child's lips...©

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As Salamu Aleykum. Hz. Eli (R.A) demishdir ki, men Resulullahi (s.a.v) bele buyururken eshitdim: Yolcu 3 gun 3 gece, Mukim ise 1 gun 1gece mestleri uzerine mest ede biler amma onlari abdestli olaraq geymesi shertdir. (Beyheqi Sunnen cild 1 seyfe 282.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Keb Bin Abdullahdan bele dediyi neql edilmishdir Eli ibn Ebu Talibin bovl etdikden sonra corablarina ve mestlerine mest etdiyini gordum. ( Ibn Ebi Sheybe cild 1 seyfe 30. Ebdurrezzaq cild 1 seyfe 199. Beyheqi, Sunnen cild 1 seyfe 285. El Muhalla cild 2 seyfe 284. Kenzul Ummal nomre 27616.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As Salamu Aleykum. Hz. Eli (R.A) demishdir ki, men Resulullahi (s.a.v) bele buyururken eshitdim: Yolcu 3 gun 3 gece, Mukim ise 1 gun 1gece mestleri uzerine mest ede biler amma onlari abdestli olaraq geymesi shertdir. (Beyheqi Sunnen cild 1 seyfe 282.

Sizin ichinizde bir savadlisi var yoxsa yox? Haminiz telem-telesik gelib movzunu oxumamish bir-iki cizma-qara yerleshdirirsiniz guya delil getirirsiniz. (Sen ve Azerbaycanda olan senin kimilerin hamisi cizma-qara ile gelse haminizi inshaALLAH yola salacam nece ki, senden evvelkiler gelib-getdiler)

Bu hedisin ravi silsilesne ve s. kechmemish sizin yadiniza bir-iki sheyi salim.

1) Size ve sizin sheyxinize defelerle demishem Quran nessine qarshi ictihad bid'etdir.

2) Hedisin metninin ozu onun qondarmaliqina delalet edir.

Paltar (hemichinin corab, mesh ve s. da bura aiddir) geyinmeyin destamazli ve ya qusllu olub olmamaqa ne elaqesi var?

Onda destamaz alib uzun qol koynek geyinenden sonra yeniden destamaz alanda qolunuzu yumayin tecke onun ustunden mesh chekinde?!( Bir dene de Quran ayesine qarshi hedis qondarin ish tamam olsun)

Destamazdan sonra corab ve s. geyinmek meger destamazi qoruyur?

Corab geyinmemishden evvel destamazli olub olmamaqin ne menasi var? Onsuz da destamaz chox kechmemish pozulur. Muxtelif insanlarda bu muxtelif tezliklerde bash verir.

Bedenden olmayan her hansi bir yad cismin uzerine mesh edilmesi yalniz onun chixarilmasinin her hansi bir zerere getireceyi teqdirde doqrudur. Nece ki, bunu saqlam mentiq qebul.

Yixaridaki yazilarin birinde sizi boyuk hevesle mudafie eden baciniz "sleyla" bele bunu size irad tutdu."Товарищи всё в сторону,ну скажите вам что лень снять свои носки(даже не колготки как у нас)и вымыть ноги"

Keb Bin Abdullahdan bele dediyi neql edilmishdir Eli ibn Ebu Talibin bovl etdikden sonra corablarina ve mestlerine mest etdiyini gordum. ( Ibn Ebi Sheybe cild 1 seyfe 30. Ebdurrezzaq cild 1 seyfe 199. Beyheqi, Sunnen cild 1 seyfe 285. El Muhalla cild 2 seyfe 284. Kenzul Ummal nomre 27616.

Maraqlidir Ali a.s. (ALLAH elememish) Keb ibn Abdullahin yaninda bovl elemishdi? Keb Bin Abdullah nece de diqlletli imish? Maraqlidir o nece teyin eleyib ki, Ali a.s. "bovl" edib yoxsa "taqayyut"? Gedib yoxlayib? :pooh_go: Haradan bilib ki, onun destamazindan bir sutka kechmeyib?

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Assalam aleykum wa rahmatuLlahi wa barakatuhu!

Sheyx, qan ne vaxt necis olur?

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!

Qan nəcis deyil, nə dəstəmazı pozur, nə də qüslü.

Allah daha yaxşı bilir!

As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!

Zehmet olmasa bu ayeni bize achiqlayin:

قُلْ لَا أَجِدُ فِي مَا أُوحِيَ إِلَيَّ مُحَرَّمًا عَلَى طَاعِمٍ يَطْعَمُهُ إِلَّا أَنْ يَكُونَ مَيْتَةً أَوْ دَمًا مَسْفُوحًا أَوْ لَحْمَ خِنْزِيرٍ فَإِنَّهُ رِجْسٌ

(Ya Rəsulum!) De: “Mənə gələn vəhylər içərisində murdar olduqları üçün ölü heyvan, axar qan, donuz əti və ya Allahdan başqasının adı ilə (bismillah deyilmədən) günah olaraq kəsilmiş heyvanlar istisna olmaqla..........(6-145)

Nedense elixan Musayev qardashiniz bu ayedeki murdar sozunu yalniz donuz etine shamil edir. Inaniram bunu siz bize izah edeceksiniz.

Ve hemchinin diger ayelerde ALLAH qani necis olan sheylerle bir sirada sadalayir:

Allah sizə ancaq ölü heyvanı, qanı, donuz ətini və Allahın adı çəkilmədən (bismillah deyilmədən) kəsilmiş heyvanı haram buyurmuşdur.

Mene ele gelir sual veren sizden destamaz ve quslun pozulma shertlerini sorushmur. O, achiq-aydin deyir "Sheyx, qan ne vaxt necis olur?"

Cavab:

Sən yenə də başa düşməmisən. Bu ayədə haram olunan axar qandır, yəni heyvan kəsildikdən sonra axan qan.

Bir də sən bil ki, tərcümələr Quran deyil, tərcümələrdə fərqlər ola bilər. Səhabələrdən rəvayətlər var ki, qanlı-qanlı, yaralı vəziyyətdə namaz qılıblar, hətta namazı tərk etməyiblər.

Allah daha yaxşı bilir!

Ele dediyini deyirsen. Men sene evvelde demishem ki, mene tercume lazim deyil Tercume senin qardashinin olduqu uchun yazmisham.

Aydin meseledir ki, axan qandir. Heyvanin ve ya insanin bedeninde olan chole chixmayan qanin bizimle ne elaqesi var?

O ki, qaldi sehabelere onlarin bu ishleri zeruretden ireli gelib bunu sende bilirsen. Amma nedense ozunu bilmemezliye vurursan. Doyushun ortasinda "Gozleyin men gedim qanimi yuyub, yarami baqlatdirim, paltarimi deyishim, namazimi qilim sonra vurushariq demeyecekler ki,?"

menim bu yazimi da pozsaniz sizi ALLAHa tapshiriram.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sonrada deyirler corab destamaz uzvu deyil.

Salam Aleykum Sheyx. Destamaz alib corabi geynirsen. ve sonra corabi deyishirsen. bu meshin hokmunu pozur? Assalamu aleykum

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!

Bəli.

Allah daha yaxşı bilir!

As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Gorek cavab ne olacaq?

. Destamaz alib corabi geynirsen. ve sonra corabi deyishirsen. bu meshin hokmunu pozur? Assalamu aleykum

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!

Bəli.

Allah daha yaxşı bilir!

As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!

Iki corabi ust-uste geysem ve yaxud ayaqqabinin uzerinden mesh cheksem onlardan birincisini chixartsam meshin hokmu pozulur?

Destamaz alarken uzun sachlarimin uzerinden mesh cheksem, sonra ise sachimi qirxdirsam destamazim pozulur?

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ozunu selefi adlandiranlara bir az komek edim. Sizde bunun evezine sheyxinize deyin ki, menim suallarimdan qachdiqina, yazilarimi sildiyine, hiylegercesine yalniz bezi yazilarimi foruma yerleshdirdiyini ALLAH gorur. Bu emel neyinki muselmana hech kishiye yarashmir. Hiylegerlik tulkunun sifetidir muselmanin yox.

Xöfflərin üzərinə məsh etməyin şərtləri:

Məshin müddəti:

Məsh edilən yerin və məshin vəsfi:

Corabın və ayaqqabının üzərinə məsh etmək:

Məshi batil edən amillər:

Xöfflərin[1] üzərinə məsh etmək

İmam Nəvəvi (Allah ona rəhmət etsin) Müslimin şərhində (3/ 164) deyir:

«İcmada sözü keçən alimlər, səfərdə və ya qeyri səfərdə xufflərin üzərinə məsh çəkməyin icazəli olmasını yekdil olaraq qəbul etmişlər. Burada ehtiyaclı və ya ehtiyacsız arasında fərq yoxdur. Hətta evində oturan qadın, heç bir hərəkət etməyən insan da xufflərin üzərinə məsh çəkə bilər. Bunu yalnız rafizilər və xəvariclər inkar etmişlər, amma onların müxalif olmasının məsələyə heç bir təsiri yoxdur.

Həsən əl-Bəsri (Allah ona rəhmət etsin) deyir ki,Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) yetmiş nəfər səhabəsi, onun xuff üzərinə məsh çəkdiyi haqqında mənə xəbər veriblər».

Xufflərin üzərinə məsh çəkməyin icazəli olmasına dəlalət edən ən yaxşı dəlil Müslimin Əməşdən, o da İbrahimdən, o da Həmmamdan onun belə dediyini rəvayət edir: «Cərir (adlı səhabə) yüngül subaşı edib, dəstəmaz aldı və xufflərinin üzərinə məsh etdikdə ona dedilər: Sən belə edirsən? Cərir dedi: Bəli, mən Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) yüngül subaşı etdikdən sonra dəstəmaz alıb xufflərinin üzərinə məsh etdiyini görmüşəm.

Əməş deyir ki, İbrahim deyərdi ki, bu hədis onların çox xoşuna gələrdi. Çünki Cərir əl-Maidə surəsi nazil olandan sonra İslamı qəbul etmişdi»[2].

İmam Nəvəvi deyir[3]: «Bunun mənası o deməkdir ki, Uca Allah əl-Maidə surəsində buyurur ki: «üzünüzü və dirsəklərlə birlikdə əllərinizi yuyun. (Yaş əlinizlə) başınızı məhs edin, ayaqlarınızı isə hər iki topuğa qədər yuyun». Əgər Cərir, əl-Maidə surəsi nazil olmamış İslamı qəbul etsəydi o zaman onun, xufflərin üzərinə məsh çəkmək haqqında qeyd etdiyi rəvayətin əl-Maidə surəsinin bu ayəsi ilə nəsx olunduğu ehtimal edilərdi. Amma biz onun əl-Maidə surəsi nazil olandan sonra İslama gəldiyini bildikdə, qeyd etdiyi hədisə əməl olunduğuna yəqin olduq. Onun rəvayəti göstərir ki, ayədə ayaqların yuyulması əmri ayağında xuff olmayanlara aiddir. Beləliklə, sünnə ayəni xüsusiləşdirmiş sayılır. Allah daha yaxşı bilir!»

Xöfflərin üzərinə məsh etməyin şərtləri:

Xufflərin üzərinə məsh etmək üçün onları dəstəmazlı halda geyinmək lazımdır. Muğirə ibn Şöbə deyir ki, «bir gecə Peyğəmbərlə (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) yol-yoldaşı idim. Dəstəmaz alması üçün qabdan su tökdüm və o, üzünü və qollarını dirsəklərə qədər yudu, sonra başına məsh etdi. Sonra mən əyilib onun xufflərini çıxarmaq istədikdə o, «Qoy qalsın. Mən onları dəstəmazlı geyinmişəm»[4] - deyib, xuflərinin üzərinə məsh etdi».

Məshin müddəti:

Əli ibn Əbu Talib (Allah ondan razı olsun) deyir ki, «Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) xuffun üzərinə məsh etməyin müddətini, müsafir üçün üç gün üç gecə (yəni, üç sutka), qeyri müsafir üçün isə bir gün bir gecə (yəni, bir sutka) təyin etmişdir».[5]

Məsh edilən yerin və məshin vəsfi:

Məsh ediləsi yer xuffun üst hissəsidir. Belə ki, Əli ibn Əbu Talib (Allah ondan razı olsun) demişdir: «Əgər din ağıl ilə olsaydı o zaman xuffun üstünə yox, altına məsh etmək daha uyğun olardı. Amma mən Peyğəmbəri (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) xuffun üzərinə məsh edən görmüşəm»[6]. Məsh etmək, məsh adına uyğun tərzdə olunmalıdır[7].

Corabın və ayaqqabının üzərinə məsh etmək:

Xuffun üzərinə məsh etməyə icazə verildiyi kimi, corab və ayaqqabının üzərinə də məsh etməyə icazə verilir. Demək, Muğirə ibn Şöbə (Allah ondan razı olsun) deyir ki, «Peyğəmbər dəstəmaz alıb corabların və ayaqqabının üzərinə məsh etdi»[8].

Ubeyd ibn Cureyc deyir ki, İbn Ömərə belə bir sual verirlər: Biz görürük ki, sən heç kəsin etmədiyi bir şey edirsən? İbn Ömər dedi: O, nədir elə? Onlar dedilər: Sən tüksüz dəridən hazırlanmış ayaqqabı[9] geyinirsən? İbn Ömər dedi: «Mən Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) bu ayaqqabıları geyindiyini, onlarda dəstəmaz aldığını və üzərinə məsh etdiyini görmüşəm»[10].

Məshi batil edən amillər:

Məshi aşağıdakı üç haldan biri batil edir:

1. Vaxtın bitməsi: Əvvəldə qeyd etdiyimiz kimi, məshin vaxtı məhduddur. İcazə verilən vaxtdan sonra məsh etmək olmaz.

2. Cənabətli olmaq: Demək, Səfvan ibn Əssal (Allah ondan razı olsun) deyir ki, «biz səfərdə olarkən, Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) bizə, cənabət halı istisna olmaqla, yüngül və ya ağır subaşına getdiyimizə, yaxud yuxuya daldığımıza görə üç gün xuflərimizi[11] çıxarmamağı əmr edərdi»[12].

3. Məsh edilmiş xuflərin çıxarılması: Əgər məsh edilmiş xufləri ayağından çıxarıb yenidən geyinərsə, bu halda xufləri dəstəmazlı halda geyinmiş olmur.

Faydalı məlumat: Vaxtın bitməsi və ya məsh edilmiş xuffun çıxarılması, yalnız məsh etməyi batil edir. Yenidən xuffun üzərinə məsh etmək üçün dəstəmaz almalı, ayaqlarını yumalı, sonra xufləri geyinməlidir. Əgər kimsə, xuffu ayağından çıxararkən, yaxud məshin müddəti bitərkən dəstəmazlıdırsa onun dəstəmazı doğru sayılır. Dəstəmazı pozulana qədər, onunla istədiyi qədər namaz qıla bilər.

Faydalı məlumat: Kim dəstəmazlı ayağına iki ədəd corab geyinib, onlara məsh etdikdən sonra üstdəki corabı çıxararsa, qalan müddət ərzində altdakı corabın üzərinə məsh edə bilər. Çünki o, hər iki corabı dəstəmazlı geyinmiş sayılır.

Əgər dəstəmazlı ayağa bir ədəd corab geyinib, ona məsh etdikdən sonra üzərinə başqa bir corab geyinərsə, üstəki coraba məsh edə bilməz. Çünki bu halda hər iki corabı dəstəmazlı geyinmiş sayılmır[13].

[1] Ayaq üçün, dəridən hazırlanmış geyim.

[2] Hədis səhihdir. Müxtəsəri Səhih Müslim: №136. Müslim: 1/ 227/ №272.Tirmizi: 1/ 63/ №93.

[3] Müslimin şərhi: 3/ №164.

[4] Buxari: 1/ 309/ №206. Müxtəsər rəvayət etmişdir. Müslim: 1/ 230/ №274. Əbu Davud: 1/ 256/ №151.

[5] Hədis səhihdir. Müxtəsər Səhih Müslim: №139. Mülsim: 1/ 232/ №276. Nəsai: 1/ №84.

[6] Rəvayət səhihdir. əl-İrva: №103. Əbu Davud: 1/ 278/ №162.

[7] Yəni, əl, tam şəkildə xuffun üzərinə sürtülməlidir ki, məsh adlansın. Əgər kimsə bir barmağını xuffun üzərinə sürtsə, o özünün məsh etdiyini deyə bilməz. Çünki bu hal, məsh adını əks etdirmir. (tərc.)

[8] Hədis səhihdir. əl-İrva: №101. Əbu Davud: 1/ 269/ №159. Tirmizi: 1/ 67/ №99. İbn Macə: 1/ 185/ № 559.

[9] O zaman buna "ən-Nial əs-Səbtiyyə" deyirdilər.

[10] əs-Sünənul əl-Kubra, Beyhəqi: 1/ 287. Hədisin sənədi yaxşıdır. Bax, Məhəmməd Cəmaləddin əl-Qasiminin "əl-Məshu aləl covrabeyn vən nəleyn" kitabı. Albaninin tədqiqatı ilə, səhifə 48. (tərc.).

[11] Ayaq üçün, dəridən hazırlanmış geyim.

[12] Hədis həsəndir. əl-İrva: 104. Səhih Sünən Nəsai: № 123. Tirmizi: 1/ 65/ № 69. Nəsai: 1/ № 84.

[13] Şeyx Albani (Allah ona rəhmət etsin) mənə belə demişdir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Assalamu Aleykum va Raxmatullahi va Barakatuhu!

...............

2.ewitdiyime kore,hetda corabin alti cirilsa bele,corab islansada,onun ustune mes etmek sehihdi,bu duzdu?

......................

Cavab:

Wa aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!

................................

2. Bəzi fiqh alimləri buna icazə verir amma yaxşı olar ki yırtıq çox böyük olmasın.

..............................................

Allah daha yaxşı bilir!

As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!

Burda ise corabin cirilmaqinin destamaza tesirini mushahide edirik. Ciriq boyudukce destamazin sehihliyine shubhe artir. :salamm:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

İmam Nəvəvi (Allah ona rəhmət etsin) Müslimin şərhində (3/ 164) deyir:

«İcmada sözü keçən alimlər, səfərdə və ya qeyri səfərdə xufflərin üzərinə məsh çəkməyin icazəli olmasını yekdil olaraq qəbul etmişlər. Burada ehtiyaclı və ya ehtiyacsız arasında fərq yoxdur. Hətta evində oturan qadın, heç bir hərəkət etməyən insan da xufflərin üzərinə məsh çəkə bilər.

Burda deyilir ki, ehtiyyacli ehtiyyacsiz ferqi yoxdur, sheyx ise evvelki cavablarinda deyir sebeb olmalidir :salamm:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

İmam Nəvəvi (Allah ona rəhmət etsin) Müslimin şərhində (3/ 164) deyir:

«İcmada sözü keçən alimlər, səfərdə və ya qeyri səfərdə xufflərin üzərinə məsh çəkməyin icazəli olmasını yekdil olaraq qəbul etmişlər. Burada ehtiyaclı və ya ehtiyacsız arasında fərq yoxdur. Hətta evində oturan qadın, heç bir hərəkət etməyən insan da xufflərin üzərinə məsh çəkə bilər.

Sen evvelki cavablarinda her ikisine sebeb olmalidir deyirsen (hem namazlari birleshdirmeye hem destemazda xoff uzerine mesh chekmeye)

Hansiniz duz deyirsiniz?

Menim cavablarimi ve suallarimi sildiyinize gore ALLAH cezanizi versin! Bu sizin zeifliyinizin elametidir.

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Muğirə ibn Şöbə deyir ki, «bir gecə Peyğəmbərlə (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) yol-yoldaşı idim. Dəstəmaz alması üçün qabdan su tökdüm və o, üzünü və qollarını dirsəklərə qədər yudu, sonra başına məsh etdi. Sonra mən əyilib onun xufflərini çıxarmaq istədikdə o, «Qoy qalsın. Mən onları dəstəmazlı geyinmişəm»[4] - deyib, xuflərinin üzərinə məsh etdi».

1)"Mən onları dəstəmazlı geyinmişəm" deyende neden bilinir ki, o, ayaqini yuyub yoxsa mesh edib?

2)Eger yuyulmush ayaqla olan emele destamaz deyilirse bes onda mesh ile yerine yetirilen emele ne deyilir?

Cavablarinizin birinde deyirsiniz ki, shiye imami ayaqina mesh chekdiyine gore onun arxasinda namaz qilmaq olmaz.

3)Eger sizlerden kimse 1 sutka ayaqindan corabi chixartmayib (gece yatanda da chixartmayib ki, birden meshin hokmu pozular) ve bu muddet erzinde coraba muxtelif sheyler ariz olubsa( iylenmek, deshilmek ve s. kimi)

onun arxasinda namaz qilmaq olar?

Qeyd etdiyim ferziyye sizin hedislerin ve sizin sual-cavablarinizin neticesidir.

Səfvan ibn Əssal (Allah ondan razı olsun) deyir ki, «biz səfərdə olarkən, Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) bizə, cənabət halı istisna olmaqla, yüngül və ya ağır subaşına getdiyimizə, yaxud yuxuya daldığımıza görə üç gün xuflərimizi[11] çıxarmamağı əmr edərdi»[12].

Yuxarida size corabda olan deshik ve bunun destamazla elaqesi barede sual verilmishdir.

Əli ibn Əbu Talib (Allah ondan razı olsun) demişdir: «Əgər din ağıl ilə olsaydı o zaman xuffun üstünə yox, altına məsh etmək daha uyğun olardı. Amma mən Peyğəmbəri (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) xuffun üzərinə məsh edən görmüşəm»[6]. Məsh etmək, məsh adına uyğun tərzdə olunmalıdır[7].

Bu fantaziya mehsulunda ise "Məsh etmək, məsh adına uyğun tərzdə olunmalıdır" deyilir. Sonra bunun izahi bu cur gelir: "Yəni, əl, tam şəkildə xuffun üzərinə sürtülməlidir ki, məsh adlansın. Əgər kimsə bir barmağını xuffun üzərinə sürtsə, o özünün məsh etdiyini deyə bilməz. Çünki bu hal, məsh adını əks etdirmir. (tərc.)

Ibn Teymiyye Minhacus-sunnede ise bunun tam ziddini deyir. O deyir ki, mesh chekmek ele yumaq demekdir. Inanmasan orijinal metni sene gostere bilerem.

Kim duz deyir?

Yazilarimi pozduqunuza gore ALLAh sizi cezalandirsin!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Said bu da iman etdiyiniz shexsin cavabi:

АССАЛАМУ АЛЕЙКУМ ВА РАХМАТУЛЛАХИ ВА ТААЛА ВА БАРАКАТУХУ!Не давно в одном из форумах шиити упрекали ахли-сунну по поводу омовении перед молитьвенный -в том что они иногда делает сверху носков,не снимая её.(масх) И учитивая что во многом по Корану многие из уверовавщих основоваясь, так же упрекают их в слабости имана и в заблуждении,они так же настаивали что дали им ответь по Корану.Будьте любезно ,подскажите пожалуйста насколько допустимо принят малую омовению через носков(не снимая сверху делать масх) и основа этого деянии по сунну и по Корану.

Ответ:

Ва алейкумус салам ва рахматуллахи ва баракатуху!

Этот вопрос стабилен в Сунне, что пророк (с.а.в.) делал масх на носки и на хоф. Об этом рассказали многие сахабы. Пророк (с.а.в.) этот аят (Трапеза, 6) применял таким образом, если он был без носков то мыл ноги, если был в носках или в хофе, просто делал на них масх.

Аллах знает лучше!

Вас саламу алейкум ва рахматуллахи ва баракатуху!

если он был без носков то мыл ноги, если был в носках или в хофе, просто делал на них масх.

SAID, bu cavabdan razi qaldin?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

если он был без носков то мыл ноги, если был в носках или в хофе, просто делал на них масх

Bele chixir ki, sebebsiz yere mesh edirmish? Axi evvelki cavabinda deyirdin sebeb lazimdir?

Peyqemberin mubarek bashinda her hansi bir bash geyimi olduqda o nece mesh edirdi? Bash geyimi uzerine yoxsa birbashsa bashina?

Suallarimi silseniz ALLAH cezanizi versin!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Saytinizdaki azan barede yazida deyilir:
Azan, namaz vaxtının daxil olduğunu xüsusi sözlərlə bildirmək deməkdir[1]. Onun hökmü vacibdir.

Malik ibn əl-Huveyris Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dediyini rəvayət edir: «Namaz vaxtı yetişdikdə biriniz azan versin, böyüyünüz isə namazda sizə imamlıq etsin»[2]. Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) azan verməyi əmr etmişdir. Məlum məsələdir ki, əmr olunan əməl, onun vacib olmasına dəlalət edir.

Məlum məsələdir ki, əmr olunan əməl, onun vacib olmasına dəlalət edir.

Onda bu hedisde emr olunan nece bu da vacibliye delalet edir?

Səfvan ibn Əssal (Allah ondan razı olsun) deyir ki, «biz səfərdə olarkən, Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) bizə, cənabət halı istisna olmaqla, yüngül və ya ağır subaşına getdiyimizə, yaxud yuxuya daldığımıza görə üç gün xuflərimizi[11] çıxarmamağı əmr edərdi»[

Ya'ni siz sefere gedende corab ve ayaqqabilarinizi 3 gun chixartmirsiniz? Axi məlum məsələdir ki, əmr olunan əməl, onun vacib olmasına dəlalət edir.

Suallarimi silseniz ALLAH cezanizi versin!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...