Перейти к содержимому

Məlik Məmməd Nağılları.


Əbdül_Əziz222

Recommended Posts

Birinci hedis Imam Baqir a.s.-dandir. Ikinci ise guya Imam Sadiq a.s.-dandir. Sene dedim axi sayiqliya-sayiqliya alemi bir-birine qatmisan. Yadaki kopyaladiqin o metnin muellifi oz savadsizliqin numayish etdirib.

Burada xətam var. Yəni İmam Bəqir ilə İmam Cəfər Sadiqi (əleyhissələmə) səhv salmışam.

Sənin cahil olduğunu buradan qeyd olunur. Çünki sizin ələminiz dul arvad kimi qarğış və lənət etməkdən ibarətdir. Hüccəti isə arxa plandadır.

Изменено пользователем Əbdül_Əziz222
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 54
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Burada xətam var. Yəni İmam Bəqir ilə İmam Cəfər Sadiqi (əleyhissələmə) səhv salmışam.

Sənin cahil olduğunu buradan qeyd olunur. Çünki sizin ələminiz dul arvad kimi qarğış və lənət etməkdən ibarətdir. Hüccəti isə arxa plandadır.

Senin xetalarin ele bundan ibaret olsa idi derd yari idi. Sen Elifden - yaya qeder sehvsen. Ve teessuf ki, hele de sehv etmeye davam edirsen.

Sizin alemde ise her sheyi boyun ardina vurmaq yaman debdedir. Sen ve senin tayfanda olanlarin ruhiyyesini ele oldururler ki, size huccet filan te'sir etmir. Sonunda elac yalniz sizleri ALLAHa tapshirmaq olur.

Eminem ki, yuxarida yazdiqlarim senin fikir ve dushuncelerinde zerre qeder de deyishikliye sebeb olmayib. Eksine novbeti iftira ve yalan axtarishindasan.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Indi ise Zurare barede aqzinizi yummaqiniz uchun ele senin ssilka verdiyin menbeden sehih hedislere baxaq.

208 nomreli hedis:

.................... قال أبا عبد الله (عليه السلام) يا زرارة إن اسمك في أسامي أهل الجنة............

.................Imam Sadiq a.s. dedi: Ey Zurare senin adin cennet ehlinin adlarinin ichindedir...............

209

..........................لو لا زرارة لظننت أن أحاديث أبي (عليه السلام) ستذهب............................

Imam Sadiq a.s. dedi: Zurare olmasaydi Atamin hedisleri yox olardi.

Bu siyahini uzatmaqa luzum gormurem. Ssilka var isteyenler muraciet ede bilerler.

Bəs bu məzkur rəvayətlər haqqında nə deyəcəksiniz? İmam Təqiyyə etmişdir?

قال الشيخ الطوسي: (إن زرارة من أسرة نصرانية، وإن جده (سنسن وقيل سبسن) كان راهباً نصرانياً، وكان أبوه عبداً رومياً لرجل من بني شيبان) (الفهرست 104

Şeyx ət-Tusi dedi: "Həqiqətən Zurara Xaçpərəstlər ailəsindəndir və onun babası (Sənsən yaxud Səbnən) Xaçpərəst rahibi idi və onun atası Bəni Şeybədən Roma adamları üçün qul idi." (Fəhrast, 104)

عن ابن مسكان قال: سمعت زرارة يقول:

(رحم الله أبا جعفر، وأما جعفر فإن في قلبي عليه لفتة.

فقلت له: وما حمل زرارة على هذا؟

قال: حمله على هذا أن أبا عبد الله أخرج مخازيه) (رجال الكشي 131

İbn Miskin dedi: Mən eşitmişəm ki, Zurara deyir: "Allah Əbu Əbdullah (Cəfər Sadiq əleyhissələm) rəhmət etsin. (ona görə ki) həqiqətən mənim qəlbimdə ona nifrət var. Mən (onda) ona: "Zuraraya buna vadar edən nədir" dedim. (Zurara): "Vadar edən onu budur ki, Əba Əbdullah (Cəfər Sadiq əleyhissələm) onun pis işlərini yaymışdır" dedi" (Ricəl əl-Kəşşi 131)

وقال أبو عبد الله : لا يموت زرارة إلا تائهاً عليه لعنة الله. (رجال الكشي 134

Əbu Əbdullah (Cəfər Sadiq əleyhissələm) buyurdu: "Zurara ancaq azaraq öləcək, və Allahın lənəti onun üzərinə vardır" (Ricəl əl-Kəşşi 134)

وقال أبو عبد الله : زرارة شر من اليهود والنصارى (رجال الكشي 138

Əbu Əbdullah (Cəfər Sadiq əleyhissələm) : "Zurara yəhudi və xaçpərəstlərdən pisdir" (Ricəl əl-Kəşşi 138)

أبو عبد الله (يعنى الامام جعفر عليه السلام) عن زرارة : "لعن الله زرارة ، لعن الله زرارة ، لعن الله زرارة " (رجال الكشي ص147

Əbə Abdullah (Yəni İmam Cəfər Sadiq əleyhissələm) Zurara haqqında: "Allah Zuraranı lənət estin, Allah Zuraranı lənət etsin, Allah Zuraranı lənət etsin." demişdir. (Rical əl-Kəşşi", səh. 147, Hədis № 234)

Bu qədər Zurara barəsində İmam Cəfər Sadiq (Allah ondan razı olsun) təqiyyə edib? Subhanəllah çox təəccüblü deyimi?

Bunuda qeyd edim ki, bu mövzu təkcə Zuraradan gələn hədisdən qeyd olunmayıb.

Изменено пользователем Əbdül_Əziz222
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

وقال أبو عبد الله أيضاً: اللهم لو لم تكن جهنم إلا سكرجة(3) لوسعها آل أعين بن سنسن. (رجال الكشي 133

Həmçinin Əbu Əbdullah (Cəfər Sadiq əleyhissələm) : "Allahım əgər cəhənnəm geniş deyildirsə, onu Aəyən ibn Sənsənin (Zuraranın) ailəsi genişləndirər" demişdir. (Ricəl əl-Kəşşi 133)

Изменено пользователем Əbdül_Əziz222
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ey hörmətli "Abu Sufyan ordusu" gəl molla əminin kafirin şəklini Əli ibn Əbu Talibə (əleyhissələmın) bənzətməsini və İmmamiyyə blutuzu haqqında bəhs edək? Olarmı?

Yalanchi, iftirachi, tehrifchi ve boynu yuk ile dolu Ebdul_Eziz222. (Bunlar tehqir deyil. Senin bu movzuda ortaliqa qoyduqun xususiyyetlerindir. Huccetler goz qabaqindadir)

Yuxarida sene dedim eminem novbeti iftira ve yalan axtarishindasan. Bu indi yazdiqlarinda menim sozlerimin tesdiqi. Olsun. Sen zelaletini artirmaqda ve ozunu biabir etmekde davam et. Men de senin gizli qalmish daxili xususiyyetlerini ortaya sene gostermekde. Elinden geleni esirgeme yaz, herden de nefes alib sene unvanlanmish suallara cavab ver.

Yuxarida Rical El-Keshshi kitabinin movzusu barede yazdiqlarimi oxumamisan deyesen. Bir de yadina salim ki, sene huccet tamam olsun.

موضوع اين كتاب، تاريخ رجال و ذكر طبقات آنهاست و مبناى آن ذكر رواياتى است كه در مدح يا قدح رجال وارد شده، بى‏آنكه نظرى درباره آن روايات ابراز گردد

Bu kitabin movzusu ravilerin tarixi ve onlarin tebeqelerinin zikrinden ibaretdir. Onun esasini ravilerin medh ve pislenmeleri barede olan revayetler teshkil edir. Hansi ki, bu revayetler barede hech bir nezer bildirilmemishdir.

در ذيل نام هر يك از رجال، يك يا چند حديث مسند كه در آن از شخص مورد نظر به گونه‏اى ياد شده، نقل مى‏گردد

Her ravinin adinin altinda hemin shexs haqqinda istinad olunmush bir ve ya bir neche hedisler neql olunmushdur.

اين حديثها گاه به اين دليل كه متضمن مدح يا قدح شخص مورد نظرند، با يكديگر متعارض مى‏باشند و در اين گونه موارد معمولا سخنى كه از ترجيح يكى از دو ديث‏حكايت كند به ميان نمى‏آيد و فقط به گزارش روايتها بسنده مى‏گردد.تنها در پاره‏اى از موارد، درباره شخص مورد نظر يا درباره سند يا مضمون يكى از آن حديثها اظهار عقيده‏اى مى‏شود

Bu hedislerde be'zen hemin shexs medh olunur, be'zende pislenir. Bu sebebden hedislerin metninde bir-birine qarshi ziddiyyet mushahide olunur. Bu cur hallarda adeten hansi terefe ustunluk verilme barede hech ne bildirilmir. Sadece olaraq revayetleri yazmaqla kifayetlenirler. Yalniz be'zi hallarda haqqinda revayet yazilan ravi barede olan etiqad ve nezer bildirilir.

Yox eger yene basha dushmedinse:

Yuxarida hemchinin qeyd etdim ki, senin iftira ve yalanindan ferqli olaraq shiye alimleri buna oz nezerlerini bildirerek Zurarenin pislendiyi butun hedislere oz nezerlerini bildirmishler. Sizden ferqli olaraq biz neyise gizletmekle, bashqasina bohtan atmaqla oz eqidemizi yashatmiriq. Odur ki, senin kimilerin aqzini yummaqa ALLAHin komekliyi ile kifayet qeder subutumuz var.

O ki, qaldi molla emiye texniki sebeblere gore men ssilka verdiyin materiali achib baxa bilmirem.

Eminem ki, o da senin novbeti iftira, tehrif ve fantaziyanin mehsuludur. Yada ki, Novbeti sefehin sayiqlamasidir. Bunu ALLAH bilir. Teki sizin elmi behsiniz bundan ibaret olsun. Oz eqidenizi bu cur yollarla yashadin.

Molla emi movzusunu bazarda arvadlarla muzakire ede bilersen. Bu aqil adamin movzusu deyil.

Eger molla emi sefeh-sefeh danishirsa (materiala baxa bilmediyimden mollanin unvanina bir soz deye bilmirem) bilki menim uchun sefehin mollasi, shiyesi, sunnusu, selefisi ve s. olmur. Islamin en boyuk dushmenleri hemishe ya mehz kafirler yada ki, axmaq muselmanlar olub. Bu iki tayfanin sherrinden ALLAHa penah .riram.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu qədər Zurara barəsində İmam Cəfər Sadiq (Allah ondan razı olsun) təqiyyə edib? Subhanəllah çox təəccüblü deyimi?

Xeyr, hech de senin bildiyin kimi deyildir nece ki, inshaALLAH tezlikle shahidi olacaqsan.

Bunuda qeyd edim ki, bu mövzu təkcə Zuraradan gələn hədisdən qeyd olunmayıb.

Bir elinde neche qarpiz tutmaq isteyirsen?

Meselenin birinin sonuna chataq ki, netice elde edek ve bunula huccet tamam olsun, sonra kechek o birisine. Sene ne var ki, kopyalar edib yapishdirirsan bura. Verilmish suallara cavab vermirsen. Iradlara fikir bildirmirsen. Nece deyerler "Kar oz konlundekini anlar" . Ele bir ucdan boynuna yukleyerek gedirsen.

Men ise mecbur oluram muxtelif menbeleri nezerden kechirem, mutalie edem, senin yalan, iftira ve bohtanlarini bir birinden ayird edem. Butun bunlara zaman teleb olunur. Odur ki, darixma.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

قال الشيخ الطوسي: (إن زرارة من أسرة نصرانية، وإن جده (سنسن وقيل سبسن) كان راهباً نصرانياً، وكان أبوه عبداً رومياً لرجل من بني شيبان) (الفهرست 104

Şeyx ət-Tusi dedi: "Həqiqətən Zurara Xaçpərəstlər ailəsindəndir və onun babası (Sənsən yaxud Səbnən) Xaçpərəst rahibi idi və onun atası Bəni Şeybədən Roma adamları üçün qul idi." (Fəhrast, 104)

Bu kopyaladiqin metnin sehv olduquna shexsen senin ssilka verdiyin saytda Sheyx Tusinin "El-Fehrest" kitabinda mushahide etmek olar. Bu onu gosterir ki, sen shiye kitablarindan bixebersen ve hansisa sefeh molla eminin fantaziya mehsullarini oxuyursan.

1-ci sehv metnin yuxarida yazildiqi kimi olmamasidir. Buyur bax:

302

زرارة بن أعين

و اسمه عبد ربه، يكنى أبا الحسن و زرارة لقب له و كان أعين بن سنسن عبدا روميا لرجل من بني شيبان تعلم القرآن ثم أعتقه فعرض عليه أن يدخل في نسبه فأبى أعين أن يفعله و قال له أقرني على ولائي، و كان سنسن راهبا في بلد الروم، و زرارة يكنى أبا علي أيضا، و له عدة أولاد منهم الحسن، و الحسين و رومي، و عبيد و كان أحول، و عبد الله و يحيى، بنو زرارة، و لزرارة إخوة جماعة، منهم حمران، و كان نحويا، و له ابنان حمزة بن حمران، و محمد بن حمران، و بكير بن أعين يكنى أبا الجهم، و ابنه عبد الله بن بكير، و عبد الرحمن بن أعين، و عبد الملك بن أعين، و ابنه ضريس بن عبد الملك، و لهم روايات كثيرة و أصول و تصانيف سنذكرها في أبوابها إن شاء الله و لهم أيضا روايات علي بن الحسين و الباقر و الصادق عليهم السلام نذكرهم في كتاب الرجال إن شاء الله تعالى، و لزرارة

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu hemchinin o demekdir ki, kimse sheyx Tusinin sozlerini qesden tehrif edir. Mehz qesden. Chunki "El-Fehrest" kitabi elimize saqlam gelib chixan shiyenin moteber "Rical" kitablarindandir. Onu bu gunku gunde informasiya texnologiyalarinin inkishaf etdiyi bir dovrde tehrif etmek gulmelidir. Hemchinin sehifeni duz yazmamisan. Neyse!

2-ci sehv "Sunsun" evezine "Sensen" yazmaqindir. Bu da senin savadsizliqinin ve Rical kitablarindan xebersizliyinin tezahurudur. Bu halda senin Zurare barede danishmaqin absurddur. Elbette eger senin Rical kitablarindan xeberin olsaydi Zurare haqqinda sayiqlamazdin.

Sene yuxarida sizin kitablardan menbe verdim ki, onun barede hech olmasa ordan oxuyasan. ve goresen ki, o , nece shiye olub. Daha burda aqlina geleni yazmayasan.

Bu 2 sehv senin kim olduqunu nezere aldiqda bir shey deyil. En dehshetlisi Sheyx Tusinin sozlerini Zurarenin eksine hansisa sefehin delil kimi istifade etmesi ve senin de bunu tekrarlamaqindir. Beli mehz sefeh adam bu cur delilden istifade edir. Sebebi aydindir lakin sizlerde "gec chatma" xususiyyetini nezere alaraq Sheyx Tusinin sozlerini olduqu kimi tercume etdikden sonra bir daha izah edecem.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

وقوله: " شيخ لا علم له بالخصومة " الظاهر أن غرضه الامام عليه السلام يعنى لايعلم طريق المجادلة (الكافي — الجزء الثاني. ص 385.

"Şeyx mьbahisədə heз nə bilmir" Bəllidir ki, onun (Zuranın) məqsədi İmam (Cəfər Sadiq) əleyhissələmdır. Yəni O (Cəfər Sadiq) mьbahisənin yolunu bilmir" deməsidir. (Əl-Kəfi 2-ci cild, səh 385)

Yuxaridaki yazida gordun ki, mesele senin sayiqladiqin kimi deyil.

Sherhden الظاهر أن غرضه الامام عليه السلام يعنى لايعلم طريق المجادلة "Zahir budur ki, qesdinde Imam a.s.-dir. Ya'ni imam mubahise yolunu bilmir."cumlenisini yazib evvelki ve sonraki cumleni gizletmeyine gore sizlere ne ad qoymaqimi bilmirem. Eybi yox ALLLAH her sheyi gorur. ALLAHin shahidliye muselmana yeter.

Sualim forumun oxuyucularinadir. Belelerine sizde ne deyirler?

Zindig selefi deyilir !

Belelerinin analari heyz halinda hamile qalir bunlara.

belelerinin nutfesi problemli olur.atalari mechul.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Yuxaridaki sozlerime aydinliq getirim. Sitat getirdiyin ve me'na tehrifi etdiyin "El-Fehrest" kitabinda Sheyx Tusi Zurarenin adi ve kuniyesi barede melumat verdikden sonra yazir: (Butov metni yuxarida yerleshdirmishem cin-sheytan imkan verse oxuyub melumatlanarsan)

A'yun bin Sunsun Rumlu olaraq Beni-Sheybandan olan bir kishinin qulu idi. O, Qur'ani oyrenenden sonra sahibi onu azad edib...................................Sunsun Rumda rahib idi...............................Onlar(ya'ni A'yun ailesi) Imam Ali Ibnul-Huseyn, Imam Baqir ve Imam Sadiq a.s. choxlu revayetler etmishler. Rical Kitabinda bu barede deyeceyik. Ve Zurare (revayet etmishdir).

Gorduyun kimi onun babasi rahib olub. Kitab-ehli olub. Ozude Rumda yashayib. Bu da Islamin ilk dovrlerine tesaduf edir. Zurarenin h. 150-ci ilde vefat etdiyi deyilir. Indi texminen onun babasinin yashadiqi ili te'yin et.

Bu bir terefe. Atasi Islami qebul edib ve sahibi onu azad edib. Ailesi Imam Seccad a.s.-in dovrunden hedis revayet edibler. Siz ise onun ailesine dil uzadirsiniz?

Meger Islamin teze yayildiqi dovrde kiminse babasinin Rumda ehli-kitab olmasi onun ailesinine lekedir?

Bu ne delildir?

Sevimli sheyxeynleriniz (Abu Bakr Ve Omer Ibn Xattab) ehli-kitab bele olmayiblar mushrik olublar, bute sitayish edibler indi biz onlarin nevelerine bunu eyib tutaq? Bu ne sefehlikdir?

Omer Ibn Xattabin RasulALLAH a.s. ile Mekkede yashadiqi halda, atasi mushrik olduqu halda, Islami sonradan qebul etdiyi halda onun ovladina bir soz demirsiniz amma Zurarenin babasi Islamin ilk dovrlerinde Rumda yashayib ehli-kitab olduqu halda, atasi muselman olduqu halda ona bunu eyib tutursunuz?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sevimli Muaviyeniz peyqemberin muasiri olaraq onunla dushmenchilik edib, peyqemberin vefatina az qalmish Islami mecbur olaraq qebul edib, RasulALLAHin yaxinina bele doqru-durust dushe bilmediyi halda onu "vehy-katibi" adlandirirsiniz, Zurare 2 Imamin muasiri (herchend 3 imamin muasiri olub sadece olaraq 3-cunun imameti vaxti xeste olub, omrunun sonuna yaxin olub) olub, onlardan elm oyrendiyi halda ona dil uzadirsiniz?

O ki, qaldi yazdiqin diger hedislere darixma ona da cavabimiz var.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Rical "Al-Keshshi"-de Zurare barede 70-e yaxin hedis var.

Senin yuxarida kopyaladiqin hedislerin ssilka verdiyin saytdan ya'ni orijinaldan goturmediyin uchun sehifeler duz gelmir. Hemchinin raviler silsilesini yazmadiqin uchun onlari ayri-ayriliqda axtarib tapmaq vaxt aldiqindan men ele hemin kitabda Zurarenin pislendiyi ne qeder hedis var senin yuxarida yazdiqlarinda onlarin ichinde olmaqla vaxt imkan verene qeder hamisinin senedi ile seni tanish edib olsun daha yaxshi. Evvel-axir onsuzda dinc oturmayib o, birileri de hardansa kopyalayib yapishdiracaqsan bura. Men ele evvelden tedarukumu gorum.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

223 nomreli hedis: (sadece raviler silsilesini kopyalayacam metn ile saytda tanish olmaq olar)

حدثني محمد بن قولويه، قال حدثني سعد بن عبد الله، عن أحمد بن هلال، عن الحسن بن محبوب، عن علي بن رئاب

"El-Keshshi" kitabinin yazildiqi dovrun kitabi olan senin sitat getirdiyin Sheyx Tusinin "El-Fehrest" kitabinda 97-ci ravi

أحمد بن هلال العبرتائي

و عبرتاء قرية بنواحي بلد إسكاف و هو من بني جنيد، ولد سنة ثمانين و مائة، و مات سنة سبع و ستين و مائتين، و كان غاليا، متهما في دينه، و قد روى أكثر أصول أصحابنا.

.................Qulat olub..................

Qulatin sozune kim etimad edir?

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

229-cu hedis

حدثني حمدويه و إبراهيم ابنا نصير، قالا حدثنا العبيدي، عن هشام بن إبراهيم الختلي و هو المشرقي

Ele hemin kitabda 601-ci ravi

محمد بن عيسى بن عبيد

اليقطيني ضعيف استثناه أبو جعفر

محمد بن علي بن بابويه عن رجال نوادر الحكمة و قال لا أروي ما يختص بروايته، و قيل إنه كان يذهب مذهب الغلاة، له كتاب الوصايا، و له كتاب تفسير القرآن، و له كتاب التجمل و المروة، و كتاب الأمل و الرجاء، أخبرنا بكتبه و رواياته جماعة عن التلعكبري عن ابن همام عنه.

Zeifdir. Abu Cafar onu istisna etmishdir.

......................Ona mexsus olanlari revayet etmirem. ....................Qulat olduqu deyilir..................................

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

230-cu hedis

حدثني طاهر بن عيسى الوراق، قال حدثني جعفر بن أحمد بن أيوب، قال حدثني أبو الحسن صالح بن أبي حماد الرازي، عن ابن أبي نجران، عن علي بن أبي حمزة، عن أبي بصير، عن أبي عبد الله (عليه السلام) قال : قلت الَّذِينَ آمَنُوا وَ لَمْ يَلْبِسُوا إِيمانَهُمْ بِظُلْمٍ قال : أعاذنا الله و إياك من ذلك الظلم، قلت ما هو قال هو و الله ما أحدث زرارة و أبو حنيفة و هذا الضرب، قال : قلت الزنا معه قال الزنا ذنب.

Gorduyun kimi burada Abu Henifede pislenir.

"Rical Ibn Davud" 313-cu ravi

علي بن أبي حمزة البطائني :قائد أبي بصير يحيى بن [أبي] القاسم ق، م [جخ، ست] واقفي

قال له أبو الحسن عليه السلام أنت و أصحابك أشباه الحمير

........."Vaqifi" mezhebine mexsusdur...............Abul-Hesen a.s. dedi: Sen ve sehabelerin "Eshshek" kimisiniz

Ibn Mes'ud onun yalanchi ve mel'un olduqunu deyir.

Ele hemin kitabda 226-ci ravi

صالح بن أبي حماد أبو الخير :الرازي

و اسم أبي الخير زاد به، بالزاء و الدال المهملة و الباء المفردة كر [جش] كان أمره ملتبسا يعرف و ينكر.

............................Shubhelidir..........................

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

231-ci hedis

حدثني محمد بن نصير، قال حدثني محمد بن عيسى، عن حفص مؤذن علي بن يقطين يكنى أبا محمد، عن أبي بصير، قال : قلت لأبي عبد الله (عليه السلام) الَّذِينَ آمَنُوا وَ لَمْ يَلْبِسُوا إِيمانَهُمْ بِظُلْمٍ قال أعاذنا الله و إياك يا أبا بصير من ذلك الظلم ذلك ما ذهب فيه زرارة و أصحابه و أبو حنيفة و أصحابه.

Yenede Abu Henife ve Zurare her ikisi pislenir.

1-ci ravinin kim olduqunu yuxarida yazmisham. 2-ci ise melum deyil

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

235 nomreli hedis:

قال أبو عمرو محمد بن عمر بن عبد العزيز الكشي حدثني أبو الحسن محمد بن بحر الكرماني الدهني النرماشيري قال و كان من الغلاة الحنقين، قال حدثني أبو العباس المحاربي الجزري، قال حدثنا يعقوب بن يزيد، قال حدثنا فضالة بن أيوب، عن فضيل الرسان،

..............................فقلت اللهم لو لم تكن جهنم إلا سكرجة لوسعها آل أعين بن سنسن ............................

قال الكشي محمد بن بحر هذا غال و فضالة ليس من رجال يعقوب و هذا الحديث مزاد فيه مغير عن وجهه

Hedis sene tanish gelir? Gelmirse xatirladim:

وقال أبو عبد الله أيضاً: اللهم لو لم تكن جهنم إلا سكرجة(3) لوسعها آل أعين بن سنسن. (رجال الكشي 133

Həmçinin Əbu Əbdullah (Cəfər Sadiq əleyhissələm) : "Allahım əgər cəhənnəm geniş deyildirsə, onu Aəyən ibn Sənsənin (Zuraranın) ailəsi genişləndirər" demişdir. (Ricəl əl-Kəşşi 133)

Hedisin hem raviler silsilesinde hem de altinda El-Keshshi shexsen ozu deyir:

" (1-ci ravi)Muhammad Bin Bakr Qulatdir. (2-ci ravi) Fuzale ise (ozunden evvel gelen ravinin) Yaqubun ricalindan deyil. Bu hedise artirilmalar edilerek deyishdirilmishdir."

Gorursen hedisin sherhi ele hemin kitabda movcud ola-ola nece tehrif edibler?

Ebdul_eziz222 bu delil senin daxili aleminde hechmi deyishiklik yaratmir?

Daha sene bundan boyuk hoccet ne ola biler?

Inanmirsansa hedisin nomresini yazmisham senin ssilka verdiyin saytda yoxla, bashqa saytda yoxla, heyatda kitabi tap yoxla. Eger buda sende fikir deyishikliyi yaratmirsa men daha davam etmeye luzum gormurem. Amma yenede qane olmasan shexsen senin qelbinin rahatliqi uchun bu siyahini sonuna qeder davam ede bilerem InshaALLAH!

Bil ve agah ol sizleri tehrifle aldadirlar. Albani ve onun telebelerinin tehrifleri ile sizleri tanish etmek isterdim. Sizin sufi adlandirdiqiniz sunnuler ile olmush munazireler ile tanish etmek isterdim. Sadece olaraq meni sixan internet materiallarimin az olmaqliqidir.

Muselman muxtelif fikrli ola biler nece ki, doqma ata ve anadan olan ovlad kimi amma tehrif alchaq ve munafiq adamin ishidir.

ALLAHa bu cur insanlarin sherrinden penah .riram!

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Eger niyyetin safdirsa ssilka verdiyin "El-Keshshi" kitabinda Zurarenin adinin altinda olan 70-e qeder hedislerin hamisini oxu ve gor ki, onun pislendiyi hedisler onun medhi ile baqli olan hedislerin yaninda chox cuzidir. Ve ele oradaca diger "sehih" hedislerde Zurareye olan ittihamlara cavab t.caqsan.

Sene ehli-sunneye gore zeif hedis ile emel etmenin hokmunu umum olaraq xatirlatmaq isteyirem.

1. Ehmed Ibn Henbel ve Abu Davud kimi hedis imamlarina gore zeif hedisden sehih hedis olmadiqi halda istifade etmek olar. Ancaq hedis chox zeif olmamalidir.

Zurarenin medhi barede Imamlardan bilirsen ne qeder sehih hedis var? Bashqa kitablari demirem ele hemin Rical "El-Keshshi"de bunun sayi heddinden artiqdir.

2. Ekseriyyet alimlerin gorushune gore zeif hedislerin ravileri "Kezzab"liqda (yalanchiliqda) ittiham olunmamalidirlar.

Bundan bashqa hedisin mezmununa uyqun sehih hedis olmalidir.

Senin yuxaridaki hedislerle movzu achmaqin ve delil getirmeyin aqil adamin ishi deyil.

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Müxaliflərin min bir gecə nağıllar kitabından dəhşətli xəbərlər nəql olunur. Beləliklə də,

يوسف قال حدثني علي بن أحمد بن بقاح، عن عمه، عن زرارة، قال : سألت أبا عبد الله (عليه السلام) عن التشهد فقال أشهد أن لا إله إلا الله وحده لا شريك له و أشهد أن محمدا عبده و رسوله، قلت التحيات الصلوات قال التحيات و الصلوات، فلما خرجت قلت إن لقيته لأسألنه غدا، فسألته من الغد عن التشهد فقال كمثل ذلك، قلت التحيات و الصلوات قال التحيات و الصلوات، قلت ألقاه بعد يوم لأسألنه غدا، فسألته عن التشهد فقال كمثله، قلت التحيات و الصلوات قال التحيات و الصلوات، فلما خرجت ضرطت في لحيته و قلت لا يفلح أبدا

رجال الكشي 160)

Buda şiələri məşhur saytı. Şəkk edənlər daxil olub, oxuya bilərlər. Hədis № 265

http://www.al-shia.org/html/ara/books/lib-...hi2/3.html#ch37

Lakin göstərilmiş hədisi qısaca tərcümə edəcəyəm. Beləliklə də, Zurara rəvayət edir ki: "Mən Əba Abdulladan (Cəfər Sadiq (ə)-dən) təşəhüd barəsində soruşdum və o, belə dedi: "Əttəhiyyətu vas-sələvatu...." Mən yenə təşəhüd Haqqında soruşdum və o, yenə belə dedi: "Əttəhiyyətu vas-sələvatu...." Mən oranı tərk edən zaman onun saqqalına yel (qaz havası) buraxdım və: " O, heç vaxt müvəffəq etməz" dedim " (Rical əl-Kəşşi", səh. 160, Hədis № 265). Şiələri mötəbər kitabları sayılan "Rical-əl-Kəşşi" əsərində göstərilmiş hədis Əhli-beytdən sayılan və iki məşhur əshabənin nəvəsini təhqir edir. Çünki "ضرطت في لحيته" (Darattu fi lihyətihi) Yəni Zurara: "Mən onun (yəni Cəfər Sadiqin) saqqalına yel (qaz havası) buraxdım" demişdir. Bu ifadə açıq aşkar İmam Cəfər Sadiqi (Allah ondan razı olsun) təhqir etmək üçün istifadə olunmuşdur. Məgər doğrudanmı Zurara Cəfər Sadiqin saqqalına yel (bağırsaqlardan gələn qaz havası) buraxsın ? Halbuki şiə kitablarında ravilər təsnifatı arasında Zuraradan çoxlu hədislər qeyd olunur. Bunu da qeyd etmək istəyirəm ki, Rical əl-Kəşşi kitabı çox qədim kitablarda hesab olunur və 10 əsirlərdən çoxdur ki, bütün şiə alimləri bu hədisi (Rical əl-Kəşşi", səh.160, Hədis № 265) oxumuşlar və bu cür hədisə heç bir etiraz etməmişdilər. Amma zahirdə müxaliflər iddia edirlər ki, əhli-beyti onlardan başqa çox sevən yoxdur. Lakin bu isə onu göstərir ki, bu heçdə belə deyil. Müvəffəqiyyət tək Allahdandır.

Nardaraninin cavabı:

Bu rəvayətin sənədinə diqqət yetirsək görərik ki: يوسف -zəif, علي بن أحمد بن بقاح -tanınmır, عن عمه -məchuldur.

Bu rəvayətin zəif olduğunu Xoi təsdiq edib أن رواة الرواية بأجمعهم مجاهيل

Həqiqətəndə bu rəvayətdə 2 məchul şəxs var.Hətda birinci ravinin zəif olduğunuda söyləmək olar. Bu qısaca rəvayətin sənədi barədə idi. Orda saqqalına yel buraxmaq kəlməsi isə ərəbdə müxtəlif mənalarda işlənir. Daha artıq məlumat üçün Bax: لسان العرب ج7ص341

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...