nardarani Опубликовано: 26 марта, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 26 марта, 2009 Salam. Ümüdvaram ki, müxaliflərim mövzudan kənara çıxmamaq şərtilə mənimlə bu mövzu ətrafında mübahisə edə biləcəklər. İnşəallah təqiyyənin halal olmasını sübüt edəndən sonra sizi başqa mövzulara dəvət edəcəyəm. İlk öncə təqiyyənin neyə əsasən haram olmasını müxaliflərimdən öyrənmək istərdim. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 26 марта, 2009 Автор Жалоба Share Опубликовано: 26 марта, 2009 Təqiyyənin lüğəti mənası Firuz Abadi(vəfatı 817-hicri) deyir: اتقيت الشيء، وتقيته أتقيه... : حذرته "Bir şeydən təqiyyə etdim yəni: həmin şeydən özümü qorudum" القاموس المحيط، ج 1 ص 1731 Cöhəri deyir: والتقاة:التقيّة "«تقاة» kəlməsi(Quranda gəlib) təqiyyə mənasındadır" الجوهري، إسماعيل بن حماد، (متوفاي393هـ)، الصحاح تاج اللغة وصحاح العربية، ج6، ص2527، Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 16 апреля, 2009 Автор Жалоба Share Опубликовано: 16 апреля, 2009 İmam Baqir (ə): «Təqiyyə qarşıya zərurət çıxan zamandadır və təqiyyə edənin özü nə vaxt təqiyyə etməli olduğunu daha yaxşı bilir.»Bax:Kafi c 2 seh 219 hedis 11 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Muslimnur Опубликовано: 25 апреля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 25 апреля, 2009 Şiyələr və təqiyyə _iy_l_r_v__t_qiyy_.doc Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 26 апреля, 2009 Автор Жалоба Share Опубликовано: 26 апреля, 2009 Muslimnur Həmin məqaləni yəqin ki, oxumusan. İndi təqiyyə barədə nə nəticəyə gəlmisən? Təqiyyə deyilən şey batildir? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Müctəba Опубликовано: 26 апреля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 26 апреля, 2009 Mominler mominleri qoyub kafirleri dost tutmasinlar ve kafirlerden qorxaraq TEQIYYE etdikleri haldan bawqa her kim bu iwi gorse Allah terefinden hec bir wey (dostluq.komek) ummasin. Allah sizi oz (ezabindan) cekindirir ve qayidiw Allaha terefdir. Ali-Imran suresi, aye 28. Qelb iman ile sabit olduqu halda (kufre) mecbur edilen wexsden bawqa, iman getirdikden sonra Allaha kafir olub kufru xow qarwilayanlara Allahdan bir qezeb ve onlar ucun boyuk bir ezab vardir. Nehl suresi, aye 106 Bundan bawqa tarixde Emmar Yasirin teqiyye etmesi, Resulellah(s)in oz emisi Abbasa Mekkede qalib teqiyye ederek muwriklerin fikirlerini Ona yeni Resulellah(s)a catdirmasini istemesi vardir. Muslemeyi-Kezzabin Resulellah(s)in 2 sehabesini tutub onlardan onun Allah terefinden peyqember gonderilmesini wehadet etmelerini istemesi vardir. Resulellah(s)in bir sehabesi bunu redd edir ve Kezzab onu oldurur. Diger sehabe yalandan wehadet edir, Kezzab onu serbest buraxir. Resulellah(s) bunu ewitdikde buy: “Oldurulen wexs doqruculuq yolunda qedem goturmuwdur, ikincisi de Allahin icaze verdiyi bir weyi qebul etmiwdir ve onun hec bir gunahi yoxdur. (“Musned”, ibni Ebi Weybe 12-ci cild). Bundan Bawqa Fexr Razi Ali-Imran 28in tefsirinde bele yazir: Ayenin zahiri menasi budur ki, ekser hallarda kafirlerin muqabilinde teqiyye mubahdir… sonra deyir: “ Amma Wafeinin mezheb ve eqidesi budur ki, eger muselmanlarin bir-bnirine qarwi veziyyetleri kafirlere olan kimi olarsa, canin qorunmasi ucun teqiyye halaldir’. Wafeninin bu fikrini hemcinin “Tefsiri Teberi”nin hawiyesinde olan “Tefsiri Niwapuri”de de oxuyuruq. Mewhur tarixci ibni Sed “Tebeqat” ve Teberi “Tarix” kitabinda Memun bir mesele baresinde Baqdadin worte (polis) reisine 2 mektub gonderdi. 1ci mektubda Memun reisden mewhur muheddislerin (adlari hmin kitablarda var) onun yanina gonderilmesini teleb edirdi. Onlar Memuna yetiwdikleri vaxt memun onlardan hemin mesele barede soruwduqda duwunduklerinin eksine Memunun dediyini deyib aqir cezadan qurtuldular. 2ci mektub 1ciden bir meddet sonra yazilmiwdi. Hemin mektubda Memun yene reisden muheddisleri yiqib hemin mesele barede fikirlerini oyrenmesini teleb edirdi. Reis 20ye yaxin muheddisi caqirib hemin fakir barede duwunduklerini oyrendi. Onlarin 4den bawqa (Ehmed ibn Henbel, Seccade, el-Qevariri ve Muhemmed ibn Nuh) hamisi Memunun fikrini desteklediler. Buna gore de reis onlari zencirleyib zindana saldirdi. Sabahi gun Seccade Memunun fikrini tesdiqledi azad olundu. Biri gun el-Qevariri sozunden donub azad olundu. Ehmed ve Muhemmed ise Tertus weherine surgun edildi. Bezileri bu wexslerin bu teqiyyesine etiraz etdikde, onlar Emmar Yasirin kafirler qarwisindaki emeline istinad etdiler Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.