Перейти к содержимому

ehli sunnetin eqidesi


ibn hazm

Recommended Posts

Allaha kim la mekan deyib? tabeinden olsa dahi, buna deliliniz varmi? Allahdan qorxun, qurandan kenara chixmayin.

Qurandan kənara çıxıb, hədisə üstünlük verən sən deyilsən?

Allahımız Quranda bir neçə ayədə buyurur: "Allah ehtiyacsızdır". Əgər məkanı varsa, deməli bu məkana ehtiyacı var. Əgər belədirsə, niyə ehtiyacsız olduğunu deyir?

Həmçinin Allahımız özü Quranda qeyd edir ki: "Şərq, qərb, şimal, cənub hamısı Allahındır".

Haqq yolu: "Peyğəmbər və onun Əhli Beyti"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 202
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Salamu aleykum Qardaşlar.

ALLAH HARADADIR?

Sübhənəhu bizə bildirir ki, O, səmadadır, Öz Ərşinə isteva etmişdir: "GÖYDƏ OLANIN (ALLAHIN) YERI TITRƏDIB SIZI ONU DIBINƏ GÖN¬DƏRMƏYƏCƏYINƏ ƏMINSINIZMI? YAXUD GÖYDƏ OLANIN SIZIN ÜSTÜNÜZƏ DAŞ YAĞDIRAN BIR YEL GÖNDƏRMƏYƏCƏYINƏ ARXAYINSINIZMI? MƏNIM SIZI QORXUTMAĞIMIN NECƏ OLDUĞUNU MÜTLƏQ BILƏCƏKSINIZ" (əl-Mülk, 16-17).

Rəsulullah (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun!) öz Rəbbi barədə xəbər verərək bildirir ki, O, səmadadır. Əbu Səid əl-Xüdrinin hər ikisi "Səhih"də verilən hədisində deyilir: "Rəsulullah (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun!) demişdir: "Mənə iman gətirmirsiniz, mən səmada olanın vəkiliyəm, səhər-axşam mənə səmadan xəbərlər gəlir".

Abdulla bin Ömərin hədisində deyilir: "Rəhm edənlərə ər-Rəhman rəhm edir. Yerdə olanlara rəhm edin ki, səmada olan da sizə rəhm etsin".

Bu ifade tamamen mecazîdir, çünkü Allah hem zamanda hem de mekanda sonsuzdur, sınırsızdır. Buradaki kullanım, “gök” terimiyle sembolize edilen, Allah'ın kozmik yaratıcılığının her cephesinde kendini gösteren ve her cephesine nüfûz eden Allah'ın varlığının ve gücünün erişilmez derinliğini vurgulamayı amaçlamaktadır.

http://multimediaquran.com/quran/turkce/067/067-016.htm

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1-cisi tefsirlerden menim de xeberim var, hem de Fexreddin Razi ehli sunnet yox kelamchi alimdir, men ehli-hedisem. qurani oz aglina gore tevil edan her alim sapiq ve cahildir, kim oldugu onemli deyil. mene hedislerden delil getirseydin qebul edardim. amma hedislerde Allahin Resulu dolunayi gorduyumuz kimi, Rebbimizi de goreceyimizi deyir. kim oz hevasindan qurani tevil etse, boyuk bir xeta etmish olar ve bu qebul deyil.

Peyğəmbər bizim aramızda iki əmanət qoyub gedib ki, bunlar QURAN və ƏHLİBEYTdir. Ona görə də gərək hər ikisindən yapışasan bərk-bərk, əgər həqiqətən də zülmətdən nura çıxmaq istəyirsənsə.

İndi mənə "Səhih Buxari"dən hədis gətir ki, Allahın əli ayağı var. İstiyirsənsə Müslimə də müraciət edə bilərsən. 

Bilirsən ki, Allah və onun rəsulunun (saa) adından yalan danışanın aqibəti cəhənnəmdə atəşdir? Qurana təfsir verən alimlər yatıb yuxularında görməyiblər ki?! Onlar da hər hansı bir hədisə və ya Quran ayəsinə söykənirlər. Sən mənim verdiyim ssılkalardan heç birini açmamısan görünür.

Изменено пользователем Savadsiz
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

inmam Malik, ashabi, imam Abu Hanife, Abdullah bin Mubarek, imam Shafii, kadi Iyaz, Abu Yala, Ibn Hazm, ibn Teymiyye, Ibn Kayyum ve sair bashqa alimlerden oxumusham shexsen ki, Allah goydedir. kim bunu inkar edarsa kafirdir. buxarideki, cariye hedisi haqqinda choxumuz eshidib, oxumushuq. cariyeye Resulullah[sav] sorushdu: Allah haradadir? cariye:goyde dedi. Allah resulu, burak onu, o, momindir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

inmam Malik, ashabi, imam Abu Hanife, Abdullah bin Mubarek, imam Shafii, kadi Iyaz, Abu Yala, Ibn Hazm, ibn Teymiyye, Ibn Kayyum ve sair bashqa alimlerden oxumusham shexsen ki, Allah goydedir. kim bunu inkar edarsa kafirdir. buxarideki, cariye hedisi haqqinda choxumuz eshidib, oxumushuq. cariyeye Resulullah[sav] sorushdu: Allah haradadir? cariye:goyde dedi. Allah resulu, burak onu, o, momindir.

1. Mən həmin siyahındakılardan 10 dəfə çox alimlərin rəyini gətirim bura? Lazım deyil sənin kimi hər kəsə imam demirəm mən! Peyğəmbərin canişinlərini qəbul etməyib, hər hansı bir farsa (nə üçün dediyimi yaxşı bilirsən, bizi farslıqda ittiham edə bilərsiz, halbuki sizin fars alimlər də az deyil) imam demək ağılsızlıqdır.

2. Yazdığın alimlərin hamısının harada dediyini soruşmayacam. Malik və Şafiinin hansı kitabda dediyini konkret yazarsan. Mümkünsə ssılkayla. Onlar da mənə höccət deyil. Sadəcə maraqlı oldu. Görəsən, Hənbəlini o siyahıya niyə daxil etməmisən?

3. Həmin hədisin tam mənbəsin yolla. Bir də sənə ayə bəs etmir ki?! Sizin əqidədə Quranla uyuşmayan hədislər səhih qəbul olunur?! ... Bizdə yox! 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bax, əhli-sünnədən də dəlil gətirə bilərdim. Amma elə özümüzdən yazacam. Sadəcə olaraq bu hədis xoşuma gəldi və ağıl sahiblərini düşündürməyə vadar edir:

Zeyd bin Əli bin Hüseyn (ə) deyir: "Atamdan (İmam Zeynulabidin (ə)) soruşdum:... Atacan! Məgər belə deyildir ki, Allah-taala məkanla vəsf edilməz və onun üçün məkan yoxdur? Buyurdu: "Bəli! Allah-taala məkanla vəsf ediləcəyindən daha böyükdür". Dedim: Elə isə həzrət Musanın (ə) merac gecəsi İslam Peyğəmbərinə (s) dediyi "Allaha tərəf qayıt" sözünün mənası nədir? Buyurdu: Onun mənası həzrət İbrahimin (ə) sözünün mənası kimidir ki, buyurdu: "İnni zahibun ila rəbbi səyəhdin" (Saffat/99) "(İbrahim) dedi: "Mən Rəbbimə doğru gedirəm. O mənə doğru yolu mütləq göstərəcəkdir!" Və həzrət Musanın (ə) sözü kimi ki, dedi: "Və əciltu iləykə rəbbi litərza"(Taha/84) "Ey Rəbbim! Məndən razı qalasan deyə, hüzuruna tələsdim!" Həmçinin Allah-taalanın kəlamına oxşayır ki, buyurdu: "Fəfirru iləllah"(Zariyat/50). "(Ya Rəsulum! Bu insanlara de: ) "(Hər bir küfr və şərdən) Allaha tərəf qaçın! (Allahın qəzəbindən qaçıb Onun mərhəmətinə sığının, küfrü atıb imana gəlin!)" Yəni Allahın evinə tərəf gedin! Oğlum! Kəbə Allahın evidir. Hər kəs oranı ziyarət etsə, Allahı ziyarət etmişdir. Həmçinin məscidlər də Allahın evidir. Onlara tərəf gedən hər kəs, Allaha tərəf getmişdir. Namaz qılan həmişə Allahla əlaqədədir. Uca yaradan göylərdə müqəddəs yer və mərkəzlər qərar vermişdir ki, onlara tərəf gedənlər, Allaha tərəf getmişlər. Eşitməmisən ki, Allah-taala Qurani-kərimdə buyurur: "Tə`ricul məlaikətu vər – ruhu iləyhi" "Mələklər və ruh (Cəbrail) Onun dərgahına (dünya ilə müqayisədə) müddəti əlli min il olan bir gündə qalxarlar. (Məaric/4). Və İsanın (ə) haqqında buyurur: "Bəl rəfəəhullahu iləyhi" (Nisa/158) "(Həqiqətdə onu (İsanı) öldürməmişdilər) bəlkə, Allah onu Öz dərgahına qaldırmışdır" Və Fatir (ayə:10) surəsində buyurur: "İləyhi yəs`ədul-kəlimut təyyib" "Pak söz (tövhid kəlməsi, zikr, həmd-səna) Ona tərəf yüksələr " Əlbəttə insan hər zaman Allahın dərgahındadır. Amma Allah-taala bəndələrinin asayiş və (ruhi və cismi) rahatçılıqlarından ötrü müxtəlif zaman və məkanları (onlarda olan özünəməxsus xüsusiyyətlərə görə) İlahi dərgaha yaxınlıq vasitəsi qərar vermişdir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salamu aleykum Qardaşlar.

ALLAH HARADADIR?

Sübhənəhu bizə bildirir ki, O, səmadadır, Öz Ərşinə isteva etmişdir: "GÖYDƏ OLANIN (ALLAHIN) YERI TITRƏDIB SIZI ONU DIBINƏ GÖN¬DƏRMƏYƏCƏYINƏ ƏMINSINIZMI? YAXUD GÖYDƏ OLANIN SIZIN ÜSTÜNÜZƏ DAŞ YAĞDIRAN BIR YEL GÖNDƏRMƏYƏCƏYINƏ ARXAYINSINIZMI? MƏNIM SIZI QORXUTMAĞIMIN NECƏ OLDUĞUNU MÜTLƏQ BILƏCƏKSINIZ" (əl-Mülk, 16-17).

Rəsulullah (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun!) öz Rəbbi barədə xəbər verərək bildirir ki, O, səmadadır. Əbu Səid əl-Xüdrinin hər ikisi "Səhih"də verilən hədisində deyilir: "Rəsulullah (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun!) demişdir: "Mənə iman gətirmirsiniz, mən səmada olanın vəkiliyəm, səhər-axşam mənə səmadan xəbərlər gəlir".

Abdulla bin Ömərin hədisində deyilir: "Rəhm edənlərə ər-Rəhman rəhm edir. Yerdə olanlara rəhm edin ki, səmada olan da sizə rəhm etsin".

Bu ifade tamamen mecazîdir, çünkü Allah hem zamanda hem de mekanda sonsuzdur, sınırsızdır. Buradaki kullanım, "gök" terimiyle sembolize edilen, Allah'ın kozmik yaratıcılığının her cephesinde kendini gösteren ve her cephesine nüfûz eden Allah'ın varlığının ve gücünün erişilmez derinliğini vurgulamayı amaçlamaktadır.

http://multimediaquran.com/quran/turkce/067/067-016.htm

niyə belə qorxaqsınız ee? Allah teala özü deyir ki, səmadadır siz isə qorxunuzdan deyirsiniz ki, Allah hər yerdədir.

Olmaz Bele, Sübhənallah çox qəribədir nəsə bir çətinliyə düşənə dərhal deyirsiniz məcazdir. Allah sizə hidayət versin.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bax, əhli-sünnədən də dəlil gətirə bilərdim. Amma elə özümüzdən yazacam. Sadəcə olaraq bu hədis xoşuma gəldi və ağıl sahiblərini düşündürməyə vadar edir:

Zeyd bin Əli bin Hüseyn (ə) deyir: "Atamdan (İmam Zeynulabidin (ə)) soruşdum:... Atacan! Məgər belə deyildir ki, Allah-taala məkanla vəsf edilməz və onun üçün məkan yoxdur? Buyurdu: "Bəli! Allah-taala məkanla vəsf ediləcəyindən daha böyükdür". Dedim: Elə isə həzrət Musanın (ə) merac gecəsi İslam Peyğəmbərinə (s) dediyi "Allaha tərəf qayıt" sözünün mənası nədir? Buyurdu: Onun mənası həzrət İbrahimin (ə) sözünün mənası kimidir ki, buyurdu: "İnni zahibun ila rəbbi səyəhdin" (Saffat/99) "(İbrahim) dedi: "Mən Rəbbimə doğru gedirəm. O mənə doğru yolu mütləq göstərəcəkdir!" Və həzrət Musanın (ə) sözü kimi ki, dedi: "Və əciltu iləykə rəbbi litərza"(Taha/84) "Ey Rəbbim! Məndən razı qalasan deyə, hüzuruna tələsdim!" Həmçinin Allah-taalanın kəlamına oxşayır ki, buyurdu: "Fəfirru iləllah"(Zariyat/50). "(Ya Rəsulum! Bu insanlara de: ) "(Hər bir küfr və şərdən) Allaha tərəf qaçın! (Allahın qəzəbindən qaçıb Onun mərhəmətinə sığının, küfrü atıb imana gəlin!)" Yəni Allahın evinə tərəf gedin! Oğlum! Kəbə Allahın evidir. Hər kəs oranı ziyarət etsə, Allahı ziyarət etmişdir. Həmçinin məscidlər də Allahın evidir. Onlara tərəf gedən hər kəs, Allaha tərəf getmişdir. Namaz qılan həmişə Allahla əlaqədədir. Uca yaradan göylərdə müqəddəs yer və mərkəzlər qərar vermişdir ki, onlara tərəf gedənlər, Allaha tərəf getmişlər. Eşitməmisən ki, Allah-taala Qurani-kərimdə buyurur: "Tə`ricul məlaikətu vər – ruhu iləyhi" "Mələklər və ruh (Cəbrail) Onun dərgahına (dünya ilə müqayisədə) müddəti əlli min il olan bir gündə qalxarlar. (Məaric/4). Və İsanın (ə) haqqında buyurur: "Bəl rəfəəhullahu iləyhi" (Nisa/158) "(Həqiqətdə onu (İsanı) öldürməmişdilər) bəlkə, Allah onu Öz dərgahına qaldırmışdır" Və Fatir (ayə:10) surəsində buyurur: "İləyhi yəs`ədul-kəlimut təyyib" "Pak söz (tövhid kəlməsi, zikr, həmd-səna) Ona tərəf yüksələr " Əlbəttə insan hər zaman Allahın dərgahındadır. Amma Allah-taala bəndələrinin asayiş və (ruhi və cismi) rahatçılıqlarından ötrü müxtəlif zaman və məkanları (onlarda olan özünəməxsus xüsusiyyətlərə görə) İlahi dərgaha yaxınlıq vasitəsi qərar vermişdir.

görsənir ki,dini savadınız yoxdur, bele hədis rəvayət olunmur. Umumiyyətlə demək olar ki, bu hedis deyil. Hardadır hedisin senedi?

Deyirəm çox qəribədir ee, Quranın ayılırini istdiyiniz kimi başa düşürsünüz. Bilmirəm qiyamət günü necə olacaq

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mövzu: Əhli sünnətin əqidəsi.

Bu kitab Mədinədə olarkən yazılmış və sünni mənbələrdən «Səhihe-Buxari», «Səhihe-Müslim kitablarından, «Məscidün-nəbi» kitabxanasından və İbn Bazın yazılarından istifadə edilmişdir. Əvvəlki iki kitabı sünnilər, sonuncunu isə vəhhabilər mö’təbər hesab edirlər.

Şiə cavabı.

Məscidün-nəbidə bir misirli sünni mənə dedi: «Siz şiələr «əliyyən vəliyyullah» deyirsiniz. Məgər Allahın vəliyə (imama, rəhbərə) ehtiyacı var?» Cavabında dedim: «Siz «Muhəmmədən rəsulullah» demirsinizmi?» Bildirdi ki, deyirik. Dedim ki, məgər Allahın rəsula (elçiyə) ehtiyacı var? Dedi: «Biz o mə’nada deyirik ki, Məhəmmədin (s) Allah tərəfindən risaləti var.» Dedim: «Əliyyən vəliyyullah»-ın da mə’nası budur ki, Əlinin (ə) Allah tərəfindən imaməti var və sizin də kitablarda buna oxşar sözlərlə qarşılaşırıq. Məsələn, Buxarinin «Səhih»ində bildirilir ki, Ömər «mən Əbu-Bəkrin vəlisiyəm» demişdir.[32] Mə’lumdur ki, ölünün vəliyə ehtiyacı yoxdur. Ömər demək istəmişdir ki, o Əbu-Bəkr tərəfindən vəli, yə’ni rəhbər tə’yin olunmuşdur. Bunu da qeyd edək ki, Əbu-Bəkr və Ömərin xalqa rəhbər tə’yin etmək səlahiyyəti yox idi. Əbu-Bəkr hansı ixtiyarla xalqa vəli seçməli idi?

Şiələrin əqidəsinə görə, Əli (ə) Allah tərəfindən Peyğəmbərin (s) vasitəsi ilə imamət və rəhbərliyə tə’yin olunmuşdur. Əslində sünnilər Öməri Peyğəmbərin yox, Əbu-Bəkrin xəlifəsi kimi tanımalı və «şəhadət verirəm ki, Ömər Əbu-Bəkrin vəlisidir» deməlidirlər. Əgər belə demirsinizsə, (sünniyə müraciətlə dedim) Ömərin rəhbərliyini inkar edirsiniz.»

Həmsöhbətim gülümsündü və «Səhihe Buxari»dən gətirdiyim dəlil müqabilində bir söz deyə bilmədi. «Bəs Əlinin (ə) Allah tərəfindən tə’yin olunmasına dəliliniz nədir?» – deyə soruşdu. Bildirdim ki, dəlilimiz çoxdur. Nümunə olaraq bir Qur’an ayəsini misal çəkdim: «Sizin vəliniz (rəhbəriniz) yalnız Allah, Onun rəsulu və iman gətirib namaza duran, rüku halında zəkat verənlərdir.»[33]

İstər şiə, istər bir çox sünni təfsirçiləri bildirirlər ki, rüku halında üzüyünü fəqirə verən Əlidir və bu ayə onun haqqında nazil olmuşdur.[34] Əllamə Əmininin «Əl-ğədir», Şərəfüddin Amilinin «Əl-müraciat» kitabına baxa bilərsiniz. Sonra həzrət Əlinin (ə) vilayətini sübut edən hədislər misal çəkdim. Həmsöhbətim mübahisəni davam etdirməyə meylli olsa da, onun yoldaşı «daha kifayət edər» deyib, əlindən tutdu və xudahafizləşib getdilər.

Haqq yolu: "Peyğəmbər və onun Əhli Beyti"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 3 weeks later...

shielerin eqidesine gore Allah zati olmayan varliqdir, onun ishlerini ise Ali yerine yetirir. meselwen bize gore Allah malikul-mulkdur, shielere gore ise hz.Ali cennet ve cehennemin sahibidir ve istediyini cennete, istediyini cehenneme soxar. bu ise shielerin Ilahinin kim oldugunu ortaya qoyur.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

shielerin eqidesine gore Allah zati olmayan varliqdir, onun ishlerini ise Ali yerine yetirir. meselwen bize gore Allah malikul-mulkdur, shielere gore ise hz.Ali cennet ve cehennemin sahibidir ve istediyini cennete, istediyini cehenneme soxar. bu ise shielerin Ilahinin kim oldugunu ortaya qoyur.

Allah yalançıya lənət etsin!

Qırmızı ilə qeyd etdiyimi sübut edin.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Цитата (ibn hazm @ Feb 2 2010, 21:13) *

shielerin eqidesine gore Allah zati olmayan varliqdir,

onun ishlerini ise Ali yerine yetirir.

meselwen bize gore Allah malikul-mulkdur,

shielere gore ise hz.Ali cennet ve cehennemin sahibidir ve istediyini cennete, istediyini cehenneme soxar. bu ise shielerin Ilahinin kim oldugunu ortaya qoyur.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ay Ibn Hezm!

Allahin zati ve sifetleri:

El-Ixlas suresinin 1-ci ayesini oxu!

1. (Ya Peyğəmbər! Allahın zatı və sifətləri haqqında səndən soruşan müşriklərə de:

“(Mənim Rəbbim olan) O Allah birdir (heç bir şəriki yoxdur);

--------------------------------------------------------------------------

Orada "Allahin zati ve sifetleri haqda" beyem aydin yazilmayib?

yoxsa, Sen dediyin kimi "Shieler" bu 112- ci sureni inkar edirler?

Haradan sen bu melumatlari alirsan, men de

bu shielerle oturub dururam hec biri senin dediyini demir axi?

Belkem bunu deyen ruhi xestedir, sende ele onu "bayraq" elemisen ve "iftira yaxaraq" aid elemisen butun shielere.

Bir de deyirsen:

"Meselen bize gore Allah malikul-mulkdur!"

Sene beyem vehy gelib?

Allah sizin dediyiniz kimi "malikul-mulk" yox,

mehz Quran dediyi kimi

--------------------------------

Allah kimdir?

Allah göylərin və yerin nurudur.

Kainatı yaradıb ona nur verən,

yer və göy əhlinə haqq yolu göstərən xaliqdir.

Ən – Nur 24, ayə 35.

-------------------------------------

birde Onun ishlerini Hazreti Ali yox,

mehz "melekler" yerine yetirir.

--------------------------------------

Mələklər kimlərdir?

Mələklər [onun övladı deyil, xəlq etdiyi] möhtərəm qullardır.

Əl – Ənbiya 21, ayə 26.

-------------------------------------------

Ve Onlar (Mələklər) kimin əmri ilə iş görərlər?

Mələklər Allahdan qabaq söz danışmaz,

yalnız Onun əmri ilə iş görərlər.

Əl – Ənbiya 21, ayə 27,28.

Bunlar [haqqı batildən ayıran, möcüzələri, hökmləri] açıq-aydın Kitabın ayələridir.

Əş – Şuəra 26, ayə 2.

--------------------------------------------

sen de dushunmeden, kecmisen hucuma, ele bil senin bu deqiqe "dinini" elinden alirlar!

bir az sebirli ol ve her eshitdiyine de inanma.

Yəni, sozumun canı budur ki,

shie de namaz qilandir,

eger sen bir namaz qilani tehqir edirsense, bu Allah qarshisinda ən boyuk gunahdir!

Ne bilirsen, belke onun namazi Allah dergahinda seninkinden ustundur?

İnsani "tenqid" etmek olar, her hansi noqsanina gore, amma

onu " tehqir" etmek olmaz!

hamimizin gunahi var bu dunyada ,

Allah bize buyurur ki, Biz boyuk gunahlar etmeyek,

kicik gunahlarimizin ustunu ise o örtər. "gunahsiz ve pak" o tek olan Allahdir!

Человек, живущий одиноко, существует только наполовину.

П. Буаст

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1-cisi shieler Allahin ile her yerde oldugunu deyirler. burdan anlashilir ki, O, yaratdiqlarindan ayri yox, onlarla birleshmishdir, ya kainat Allahin ichindedir, ya da O, kainatin ichinde. bunlari da qebul etmediklerine gore bela chixir ki, shielere gore Allah zati olmayan varliqdir ve ershin ustunde hech bir varliq yoxdur, Allahin en Ucada oldugunu inkar edirler. ve Allahin bu sifetini inkar edirler. bununla da Allahi n zati sifetlerini inkar wetmish olurlar ki, bu da murtedlikdir ve tovbeye devet edilmelidirler, qebul edarlarsa ne ela, etmeseler oldurulur ve zibilliklerden birine aTILIRLAR. qaldi ki, bu hedis shielerden moteber ve mehshurdur ki, guya Hz.Ali cennetin qapisi agzinda duracaq ve istediyini ora daxil edacak. bu ise Allahin mulkunde Alini ortaq saymaqdir ki, bu da kufrdur. qaldi ki, Allahi goyde oldugunu qebul etmeyenlere bela bir sualim var: merac ne demekdir? Muhammed[savv] meraca gedande goye qalxmishdi, yoxsa her yere getmishdi? bu suala cavab vere bilmezsiniz ,. chunki onda yalanchinin kim oldugu bilinecek. men de yalanchilara lenet oxuyuram. Allah onlari zelil etsin.amin.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1-cisi shieler Allahin ile her yerde oldugunu deyirler. burdan anlashilir ki, O, yaratdiqlarindan ayri yox, onlarla birleshmishdir, ya kainat Allahin ichindedir, ya da O, kainatin ichinde. bunlari da qebul etmediklerine gore bela chixir ki, shielere gore Allah zati olmayan varliqdir ve ershin ustunde hech bir varliq yoxdur, Allahin en Ucada oldugunu inkar edirler. ve Allahin bu sifetini inkar edirler. bununla da Allahi n zati sifetlerini inkar wetmish olurlar ki, bu da murtedlikdir ve tovbeye devet edilmelidirler, qebul edarlarsa ne ela, etmeseler oldurulur ve zibilliklerden birine aTILIRLAR. qaldi ki, bu hedis shielerden moteber ve mehshurdur ki, guya Hz.Ali cennetin qapisi agzinda duracaq ve istediyini ora daxil edacak. bu ise Allahin mulkunde Alini ortaq saymaqdir ki, bu da kufrdur. qaldi ki, Allahi goyde oldugunu qebul etmeyenlere bela bir sualim var: merac ne demekdir? Muhammed[savv] meraca gedande goye qalxmishdi, yoxsa her yere getmishdi? bu suala cavab vere bilmezsiniz ,. chunki onda yalanchinin kim oldugu bilinecek. men de yalanchilara lenet oxuyuram. Allah onlari zelil etsin.amin.

Beli, Allah her yerddir ve bendelerine de hemishe yaxindir!

Ister "sherq"de ol, isteyirsen "qerb"de.

Bunu men demirem. Bunu Quran deyir!

Allah bəndələrinə nə dərəcədə yaxındır?

Bəndələrim Məni səndən soruşduqda soyle :stariy: ki, Mən onlara yaxınam.

Əl – Bəqərə 2, ayə 186.

O ki qaldi Onu kainatda axtarmaq ve birde, Peyqemberimiz goye merac etdiyi ucun Rabbimiz goyun ərşindədir deyirsen

Amma Rebbimiz uzumuzu goyun ershine tutub, Onu orada axtarmaqa bizlere qadaqan edib! :stariy:

Namaz qılan [ Dua eden] uzunu hansı tərəfə tutmalıdır? :stariy:

[Ya Məhəmməd!] Biz sənin uzunu goye tərəf cevrildiyini goruruk,

ona gore de səni razı olduğun qibləyə tərəf dondərəcəyik.

İndi uzunu Məscidulhərama tərəf cevir!

[Ey musəlmanlar!] Harada olsanız uzunuzu oraya

[Allahin evi olan Kəbəyə tərəf] dondərin.

Kitab verilmiş ummətlər bunun oz Rəbbi tərəfindən bir həqiqət olduğunu yaxşı bilirlər.

Əl – Bəqərə 2, ayə 144.

O evin də sahibi :stariy: Allahdır!

Bu evin Rəbbinə [Kəbbənin sahibi olan Allaha] ibadət etsinlər!

Əl – Qureyş 106, ayə 3.

ve seni bilmirem men ibadet vaxti uzumu goye teref yox, mehz evine teref tuturam!

Cunki Pebbim bu cьr əmr edib!

Bir de deyirsen:

Muhammed[savv] meraca gedande goye qalxmishdi, yoxsa her yere getmishdi? bu suala cavab vere bilmezsiniz deyirsen.

Bes "Musa" Peyqemberi cağırıb hara devet etmishdir?

Onu da goye, yoxsa yerde olan "Sina" dağına?

Sen de menim sualima cavab ver? :type:

Изменено пользователем adil

Человек, живущий одиноко, существует только наполовину.

П. Буаст

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qaldi ki, bu hedis shielerden moteber ve mehshurdur ki, guya Hz.Ali cennetin qapisi agzinda duracaq ve istediyini ora daxil edacak. bu ise Allahin mulkunde Alini ortaq saymaqdir ki, bu da kufrdur.

Ay insan, ilk öncə ağıllanmağı sənə nəsihət edirəm.

Mötəbər hədislərdə vardır,

Əli haqq ilə haqq da Əli ilədir

Əli Quran ilə, Quran da Əli ilədir

Əlini yalnız mömin sevər və yalnız münafiq ona kin bəslər.

Daha bir hədis vardır ki,

Kimin ömrü Nuh qədər ola ....... (ibadətlər və əməllər sadalanır), ancaq Əlinin vilayətini qəbul etməyə, o cənnətin iyini belə duymayacaqdır.

İndi de görüm Əliyə məhəbbət bəsləyən cənnət əhli olmadı? Əlavə olaraq ona kin bəsləyən cəhənnəm əhli olmadı?!

Ağlı olan insanlar üçün əlavə şərhə ehtiyac yoxdur...

Digər suallara cavab verilib. Lakin bura faylı sən yerləşdirdin və mənim lap əvvəldə verdiyim suallardan qaçdın. Nəsə hər kəs gördü nə malsan.

Bir də mövzu şiə əqidəsi deyil əhli sünnə (sələfi) əqidəsdir!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

sen dogrudan da savadsizsan, chunki, birbasha hedis neql edirsen, ne ise. men 87-ci postdaki yazima sizin savadlilardan cavab isteyirem.
1cisi birbaşa hədis nəql edirsən, sözünü anlamadım. Hansı barədə deyirsən ki, mənbələrini gətirim. Hansına şəkk edirsənsə dee.

2cisi elə mən də ona cavab yazdım. Məndən əvvəl də cavab yazılmışdı təkrar etmədim cavablandırlan hissələri.

3cüsü sən mənim suallarımı cavabsız qoymusan. bəlkə (Allaha məkan vermək barədə) suallarımı cavablandırasan?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

men deyirem ki, shieler deyir ki; hz.Ali cannat ve cehennemin qapisi agzinda durub istediyini cennete, istediyini cehenneme daxil edacak. bu Allaha mulkunde sherik qoshmaqdir. yena basha dushmediz?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

men deyirem ki, shieler deyir ki; hz.Ali cannat ve cehennemin qapisi agzinda durub istediyini cennete, istediyini cehenneme daxil edacak. bu Allaha mulkunde sherik qoshmaqdir. yena basha dushmediz?
Həmin hədisi mənbəsi ilə gətirin daha sonra.

Siz şəkk edirsiz ki, Hz Əli (ə) cənnətlə cəhənnəmi ayırandır?! Yəni Hz Əlini sevməyən, kin bəsləyən şəxs cənnətə daxil ola bilər?!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

amma shielerin eqidesi ise hz.alinin hedisleri ustunde qurulub guya. bu hedisler ise sehabelerden gelir.

Şiənin əqidəsində heç bir problem yoxdur. Onlar Səqəleyndən bərk yapışıblar. Hansı ki Kövsər hovuzuna qədər bir birindən ayrılmaz.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

hansi shieler? zeydiler? nurseviler? isna ashariyye? ismailiyye, yoxsa fatimiler?

sizin "sünnəniz" həqiqətən sadəcə yalandan ibarəttir. fatimilər adında şiə məzhəbi var? yoxsa fatimilər Misirdə hökm sürmüş şiə ailəsidi? isna əşəriyə şiələri haqq məzhəbdi, zeydi, hənəfi, şafii, maliki, hənbəli məzhəbləri isə batildir ancaq kafir deyil. nuseyrilərə gəlincə Onların Hz. imam Əliyə (ə.s) ilahlıq nisbət veridiklərini deyirlər. əgər bu doğrudursa:

hədis:

6-(702) ...Sedir şöyle rivayet etmiştir: Ebu Abdullah (Cafer Sadık aleyhisselâm)'a dedim ki: "Bazıları sizin için tanrı diyorlar. Bunun kanıtı olarak da bize Kur'an'dan şu âyeti okuyorlar: "O, gökte de ilâh olandır, yerde de ilâh olandır." (Zuhruf, 84) Dedi ki: «Ey Sedir, kulağım, gözüm, derim, etim, kanım ve saçım, bunu söyleyenlerden beridir, uzaktır. Allah da onlardan uzak olsun. Bunu söyleyenler benim dinim, atalarımın dini üzerinde değildirler. Allah'a yemin ederim ki, Allah kıyamet günü beni ve onları bir araya getirmeyecektir. Bilâkis Allah, onlara gazab edecektir.» Dedim ki: Aramızda bazıları vardır ki, bunlar sizin "Resul olduğunuzu iddia ediyorlar" ve bunun kanıtı olarak da Kur'an'dan şu âyeti gösteriyorlar: "Ey Resuller! Temiz şeylerden yiyin ve salih ameller işleyin. Ben sizin yaptıklarınızı bilirim." (Mü'minûn, 51) Buyurdu ki: «Ey Sedir! Benim kulağım, gözüm, saçım, derim, etim ve kanım, bu adamlardan uzaktır, beridir. Allah ve Resulü de onlardan uzak olsun. Bunlar benim dinim ve atalarımın dini üzere değildirler. Allah, benimle onları kıyamet günü bir araya getirmez. Sadece onlara gazab eder.»  Dedim ki: Peki, siz nesiniz? Buyurdu ki: «Biz, Allah'ın ilminin bekçileriyiz. Biz, Allah'ın emrinin mütercimleriyiz. Biz, masum bir topluluğuz. Allah Tebareke ve Teâlâ, insanların bize itaat etmelerini emretmiş, bize karşı çıkmalarını yasaklamıştır. Biz, Allah'ın, göğün altındaki ve yerin üstündeki mahrukatına sunduğu kanıtlarıyız.»  

fətva:

Soru 318: Aliyullahiler adında bir fırka vardır; Emir'-ül-Müminin Ali'yi (a.s) ilâh olarak kabul eden, namaz ve oruç yerine dua etmeğe inanan bunlar necis midir?

Cevap: Eğer Emir'ül-Müminin Ali'nin (a.s) ilâh olduğuna inanıyorlarsa, onlar ehl-i kitap olmayan gayr-i müslimlerin hükmündedir. Yani kafir ve necistirler. (imam Hamanei "Ecbivetül İstiftaat" ("şeri sorulara cevap"), Taharet kitabı, Ehli kitap ve diğer fırkaların hükmü babı, soru 318)

Hz. Ayetullah el Uzma imam Hamaney, şeri sorulara cevap, taharet kitabı, kafir babı

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Subhanəllah! Uca Allahın səmada - ərşdə olmasına ən sadə dəlil peyğəmbərin (sas) meracda məhz, səmaya - ərşə qaldırılmasıdır. Əgər, Allah hər yerdə olsaydı, onda peyğəmbəri yeddi qat səmaya nə üçün qaldırdı.

Uca Allahın ərşdə olmasına dəlil Qir`an, səhih hədis və səhabələrin və onlardan sonra gələnlərin icmasıdır. Lakin, mən sizin üçün, dəlilləri Qur`andan gətirməklə kifayətlənəcəyəm:

Uca Allah demişdir: سبح اسم ربك الأعلى} } - "Ən Uca Rəbbinin adına təriflər de!" (Əl-Əla surəsi, 1). Bu ayədəki {الأعلى} kəliməsi ərəb qramatikasında "əl-uluv" kəliməsindən yaranan ismi təfdildir.

{وهو العلي العظيم} – "Və O, əl-Aliy və əl-Azimdir" (Əl-Bəqarə surəsi, 255 və əş-Şura surəsi, 4) bu ayədə də uca Allahın "uluv" (ucalıq) sifəti bəyan edilir.

{وهو القاهر فوق عباده} – "Və O, qulları üzərində mütləq hakimiyyət sahibidir" (Əl-Ən`am surəsi, 18 və 61).

{إنا أنزلناه في ليلة القدر} – "Şübhəsiz ki, biz onu (Qur`anı qədir gecəsi nazil etdik" (Əl-Qədr surəsi, 1).

{كتاب أنزلناه إليك مبارك} – "(Bu) Sənə nazil etdiyimiz mübarək kitabdır" (Sad surəsi, 29).

{يدبر الأمر من السماء إلى الأرض} – "O, göydən yerə qədər olan bütün işləri idarə edir" (Əs-Səcdə surəsi, 5).

{تعرج الملائكة والروح إليه} – "Mələklər və Ruh (Cəbrail) Ona doğru sayı əlli min ilə bərabər bir gün ərzində qalxırlar" (Əl-Məaric surəsi, 4).

{إليه يصعد الكلم الطيب والعمل الصالح يرفعه} – "Gözəl söz Ona tərəf yüksəlir və onu ucaldan yaxşı əməldir" (Fatir surəsi, 10).

{إني متوفيك ورافعك إلي} – "(O vaxt Allah dedi: "Ey İsa!) Mən sənin həyatına son qoyub Özümə tərəf qaldıracağam". (Ali İmran surəsi, 55).

{رفيع الدرجات} – "Ən yüksək dərəcələrin və Ərşin sahibi Odur". (Ğafir surəsi, 15).

Qardaşlar! Sizdən xahişim yalnız, bu ayələri diqqətlə oxuyun. İnşaallah, onda haqq sizə bəlli olar. Hidayət Allahdandır!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bəs o ayələri kim təfsir edəcəK? Müfəssirlər. Mən əvvəlki səhifədə əhli sünnə müfəssirlərindən dəlil gətirmişəm. Ümumiyyətlə İbn Teymiyyənin bu fikirləri əhli sünnə alimləri tərəfindən qətiyyətlə rədd olunub. Əhli sünnə saytlarında o qədər anti-vahabi materiallar tapmışam ki. Bir də, Allahın ipi nədir? Məcaz sözünü qətiyyən dilinizə gətirməyin!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Subhanəllah! Uca Allahın səmada - ərşdə olmasına ən sadə dəlil peyğəmbərin (sas) meracda məhz, səmaya - ərşə qaldırılmasıdır. Əgər, Allah hər yerdə olsaydı, onda peyğəmbəri yeddi qat səmaya nə üçün qaldırdı.

Uca Allahın ərşdə olmasına dəlil Qir`an, səhih hədis və səhabələrin və onlardan sonra gələnlərin icmasıdır. Lakin, mən sizin üçün, dəlilləri Qur`andan gətirməklə kifayətlənəcəyəm:

Uca Allah demişdir: سبح اسم ربك الأعلى} } - "Ən Uca Rəbbinin adına təriflər de!" (Əl-Əla surəsi, 1). Bu ayədəki {الأعلى} kəliməsi ərəb qramatikasında "əl-uluv" kəliməsindən yaranan ismi təfdildir.

{وهو العلي العظيم} – "Və O, əl-Aliy və əl-Azimdir" (Əl-Bəqarə surəsi, 255 və əş-Şura surəsi, 4) bu ayədə də uca Allahın "uluv" (ucalıq) sifəti bəyan edilir.

{وهو القاهر فوق عباده} – "Və O, qulları üzərində mütləq hakimiyyət sahibidir" (Əl-Ən`am surəsi, 18 və 61).

{إنا أنزلناه في ليلة القدر} – "Şübhəsiz ki, biz onu (Qur`anı qədir gecəsi nazil etdik" (Əl-Qədr surəsi, 1).

{كتاب أنزلناه إليك مبارك} – "(Bu) Sənə nazil etdiyimiz mübarək kitabdır" (Sad surəsi, 29).

{يدبر الأمر من السماء إلى الأرض} – "O, göydən yerə qədər olan bütün işləri idarə edir" (Əs-Səcdə surəsi, 5).

{تعرج الملائكة والروح إليه} – "Mələklər və Ruh (Cəbrail) Ona doğru sayı əlli min ilə bərabər bir gün ərzində qalxırlar" (Əl-Məaric surəsi, 4).

{إليه يصعد الكلم الطيب والعمل الصالح يرفعه} – "Gözəl söz Ona tərəf yüksəlir və onu ucaldan yaxşı əməldir" (Fatir surəsi, 10).

{إني متوفيك ورافعك إلي} – "(O vaxt Allah dedi: "Ey İsa!) Mən sənin həyatına son qoyub Özümə tərəf qaldıracağam". (Ali İmran surəsi, 55).

{رفيع الدرجات} – "Ən yüksək dərəcələrin və Ərşin sahibi Odur". (Ğafir surəsi, 15).

Qardaşlar! Sizdən xahişim yalnız, bu ayələri diqqətlə oxuyun. İnşaallah, onda haqq sizə bəlli olar. Hidayət Allahdandır!

Siz deyirsiz ki, Allah ərşdədir, amma Useyminiz başqa şey deyir:

Allahın nazil olması haqda şeyx Mühəmməd Useyminin cavabı

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Savadsız! Sən, həmin ayələri diqqətlə oxu da. Onları düzgün başa düşmək üçün, heç, təfsirə ehtiyac da yoxdur. Məgər, hamı bilmir ki, peyğəmbər (sas) hara meraca gedib? Bu məsələdə ixtilaf var, ya yox? Elə isə, kimsə bizə aydınlatsın da, peyğəmbər (sas) nə üçün, meraca gedərkən, ərşin üzərinə qaldırıldı. Məgər, bu məsələdə ixtilaf var?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Əl-Fəth! Sənin ora qoyduğun səhifə mənim yazıma cavab deyil. Məgər, mənim yazdığım ayələrlə, şeyx İbni Useyminin dedikləri arasında fərq varmı? Orada, deyilir ki, uca Allah gecənin son üçdə birində dünya səmasına qədər nazil olur. Bax, deyir ki, nazil olur. Bunda, mənim yazdığım ayələrlə nə fərq var ki? Bir də ki, şeyx İbni Useyminin orada, əl-Buxarinin Əbu Hureyrədən rəvayət etdiyi hədisə bənzər rəvayətlər sizin də kitablarda var. Məgər, siz, onlardan bixəbərsiz?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bir də ki, şeyx İbni Useyminin orada, əl-Buxarinin Əbu Hureyrədən rəvayət etdiyi hədisə bənzər rəvayətlər sizin də kitablarda var. Məgər, siz, onlardan bixəbərsiz?

buyur "bizim kitablardan" yaz. amma ssılka ilə xahiş edirəm

Mənə yazdığına isə cavab vermişəm daha öncə, bütün ayələrin təfsirini buramı gətirim?

Сообщение #62

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...