Перейти к содержимому

ehli sunnetin eqidesi


ibn hazm

Recommended Posts

Allahın hər şeyi eşidən olduğunu Quranda buyurub:

Allah sənə (tezliklə sənin intiqamını) onlardan (almağa) kifayət edər. O, (hər şeyi) eşidəndir, biləndir.

Bəli Allah eşidəndir, ancaq qulaq vasitəsi ilə yox! Həmçinin Allahın əli məsələsində də məqsəd qüdrətidir! Mən inkar etmirəm ki bunu! Get əhli sünnə alimlərinin təfsirinə də bax!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 202
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Allahın hər şeyi eşidən olduğunu Quranda buyurub:

Allah sənə (tezliklə sənin intiqamını) onlardan (almağa) kifayət edər. O, (hər şeyi) eşidəndir, biləndir.

Bəli Allah eşidəndir, ancaq qulaq vasitəsi ilə yox! Həmçinin Allahın əli məsələsində də məqsəd qüdrətidir! Mən inkar etmirəm ki bunu! Get əhli sünnə alimlərinin təfsirinə də bax!

Sən utanmıyıb hələmdə yazırsan də həə? Demirsən Allah Eşidəndir? Məndə deyirəm Allahın bu eşitməyi həqiqi deyil məcazidir, orda eşitmək başqa mənadadır, Allah eşidə bilməz, qəbul edirsən? qəbul edirsən mənim bu görüşümü?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Eşitmək deyirsənsə məcazi mənadadır

1. isbat etməlisən

2. nə nəzərdə tutulduğunu deməlisən

Necə ki mən dedim əl barəsində

1. Sizin təfsir alimlərinizdən dəlil gətirmişəm

2. Allahın qüdrətii nəzərdə tutulduğu demişəm.

İndi isə, qoy təəssübkeşlər utansın!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Eşitmək deyirsənsə məcazi mənadadır

1. isbat etməlisən

2. nə nəzərdə tutulduğunu deməlisən

Necə ki mən dedim əl barəsində

1. Sizin təfsir alimlərinizdən dəlil gətirmişəm

2. Allahın qüdrətii nəzərdə tutulduğu demişəm.

İndi isə, qoy təəssübkeşlər utansın!!!

Söhbətdən qaçma, mənim bu sözümlə razısan?

Mən deyirəm Allahın bu eşitməyi həqiqi deyil məcazidir, orda eşitmək başqa mənadadır, Allah eşidə bilməz, qəbul edirsən? qəbul edirsən mənim bu görüşümü?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Yox qəbul etmirəm, çünki sənin buna dəlilin yoxdur və eşitmək sifətinin məcaz olduğuna da dəlilin yoxdur. Ancaq Allahın əlində məqsəd qüdrəti olduğuna dəlilim var. Əgər məcazı qəbul etmirsənsə, yuxarıda yazdığım ayəyə və Allahın ipindən möhkəm yapışındakı Allahın ipinin harada olduğunu söylə! Allahın ipi hardadır? Məcaz demə qətiyyən. Allahın ipi onun dinidir desən, mən də deyəcəm, Allahın əlində məqsəd elə Onun qüdrətidir!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Yox qəbul etmirəm, çünki sənin buna dəlilin yoxdur və eşitmək sifətinin məcaz olduğuna da dəlilin yoxdur. Ancaq Allahın əlində məqsəd qüdrəti olduğuna dəlilim var. Əgər məcazı qəbul etmirsənsə, yuxarıda yazdığım ayəyə və Allahın ipindən möhkəm yapışındakı Allahın ipinin harada olduğunu söylə! Allahın ipi hardadır? Məcaz demə qətiyyən. Allahın ipi onun dinidir desən, mən də deyəcəm, Allahın əlində məqsəd elə Onun qüdrətidir!

Ay balam, mənə nagıl danışma, mən səndən bir şey istədim sən isə onu deyə bilmədin. Mən səndən nə soruşuram sən mənə nələr gətirirsən. Sən prosta düşmüsən çətin vəziyyətə və bilmirsən neyləyəsən, başlamısan suallar verməyə.

Ay sagol qəbul etmirsən, çünki heç vaxt bunu qəbul edə bilmərsən, qəbul etsən səni təkfir edib atarlar bayıra.

Eşitmək sifətinə nə cəsarətlə həqiqi sifət demisənsə o cürdə əl sifətini cəsarətlə qəbul et. Birini edib o birsini etməmək sənin Aglıvın, məntiqivin və əqidəvin batil olmasını bildirir.

Xeyir ola, Əl həqiqi olmadı, amma eşitmək həqiqi oldu? Bu necə olur? Day denən qorxagamda, ələ deyə bilirəm amma eşitməyə deyə bilmirəm.

Nəisə, sən buna cavab verə bilmədin, sən aciz oldun. Mən həmişə bunu deyəcəm, o vaxta qədər ki sən razılaşacaqsan ki Allahın eşitmək sifəti məcazidir. Əgər buna razılaşsan, həə mən pas olacam. Yoxsa ki, birinə məcaz deyib o birsinə həqiqi demək qorxaglıqdır, və əqidəvin batil olmsaıdır.

Aciz insan. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qaqaş, sənin işin deyəsən yoxdur? Xoflanmaq bilirsən də? Quranda məcaz yoxdursa, Allahın ipi bəs nədir? Allahın ipi olduğunu qəbul edirsən? Day əl vermisən, həqiqi mənada ip də ver sonra get yapış o ipdən qalx göylərə :) bu da sənin əqidən. Təəssübkeşlik bu qədər də olmaz!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qaqaş, sənin işin deyəsən yoxdur? Xoflanmaq bilirsən də? Quranda məcaz yoxdursa, Allahın ipi bəs nədir? Allahın ipi olduğunu qəbul edirsən? Day əl vermisən, həqiqi mənada ip də ver sonra get yapış o ipdən qalx göylərə :) bu da sənin əqidən. Təəssübkeşlik bu qədər də olmaz!

Artıq şeylər danışma. Mən sənin bütün suallarıva cavab yazaram amma sən əvvəl Eşitmək sifətinin məcazi oldugunu de ondan sonra söhbətimizi davam edək. Ya da ki, isabt et, Allahın Əli onun eşitmək sifəti kimi həqiqidir. Bununlada söhbətimizi davam edək. Əks halda Ziddiyatlı əqidə ilə danışmaq mənasızdır.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sən ya həqiqətən qammazsan, ya da özünü qammazlığa vurmusan. Sən də onda mənə sübut elə ki, "Allahın ipi"ndə məqsəd bizim bildiyimiz kəndir deyil!

Ay sagol, məndə bunu deyirəmdə. Mən səndən başqa şey istəmirəm ki, mən sənə Allahın ipini sübut eliyəcəm amma sən əvvəl isbat elə ki Allahın eşitməyi məcazidir, ya da ki, Eşitməkdə əldə ikisidə həqiqidir

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ay da... Allahu Akbar!

Ay kişi! Mən deyirəm ki, eşitmək məcazdır?! yox! amma sən sübut elə ki, Allahın ipi məcaz deyil. Sübut edə bilməycəksənsə, o zaman avtomatik olaraq sənə aydın olacaq ki, Allahın əli məcazi mənada Onun qüdrətinə işarədir!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ay da... Allahu Akbar!

Ay kişi! Mən deyirəm ki, eşitmək məcazdır?! yox! amma sən sübut elə ki, Allahın ipi məcaz deyil. Sübut edə bilməycəksənsə, o zaman avtomatik olaraq sənə aydın olacaq ki, Allahın əli məcazi mənada Onun qüdrətinə işarədir!

Ay balam, mən bilirəm ee sən bunu demirsən. Mən onu demək istəyirəm ki sən axı niyə bunu demirsən ki? Axı niyə əl məcaz oldu amma eşitmək məcaz olmadı? Axı belə şey olmur, əgər məcazdırsa, onda ikisidə məcazdır, əgər həqiqidirsə onda ikisidə həqiqidir.

Xeyir ola Allahın bir sifəti məcaz olur amma digər sifəi həqiqi olur? Birinə qorxub məcaz deyirsən amma digərinə həqiqi deyirsən.

İndi məndə sənə demək istəyirəm ki ya ikisinədə məcaz de ya da ki ikisinidə isbat elə.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ay qaqaş, eşitmək necə məcaz ola bilər? Eşitməyi bütün müsəlmanlar bilir də söhbət nədir.

Əl də məcaz sələfilərdən başqa əhli sünnə qəbul edir, təfsirlərdə də var. Necə yani hər ikisi məcaz olsun? Mən də deyirəm, nə üçün Həmzə mömin idi ƏbuLəhəb kafir? Qoy iksi də mömin olsun, ya da kafir. axı qardaşdılar. Sənin məntiqinlə belə çıxır

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ay qaqaş, eşitmək necə məcaz ola bilər? Eşitməyi bütün müsəlmanlar bilir də söhbət nədir.

Əl də məcaz sələfilərdən başqa əhli sünnə qəbul edir, təfsirlərdə də var. Necə yani hər ikisi məcaz olsun? Mən də deyirəm, nə üçün Həmzə mömin idi ƏbuLəhəb kafir? Qoy iksi də mömin olsun, ya da kafir. axı qardaşdılar. Sənin məntiqinlə belə çıxır

Görürsən sən acizsən, sən sadəcə olaraq qorxursan deməyə ki Allahın əli var, ona görədə ələ məcaz deyirsən. Həmçinin Allahın eşitmək sifətinə məcaz deməyə qorxursan ona görə ki özün dediyin kimi bütün müsəlmanlar bilirdə söhbət nədir. Eşitməyə məcaz desən hamı sənə güləcək.

əgər Allah təala desəydi ki, Həmzədə mömindir, Abu ləhəbdə, onda mən birinə mömin birinə isə kafir desəydim həə onda sən deyən idi.

Allah təala Quranda açıq aydın özünü sifətlərlə vəsf edir, sən aciz məxluq isə bu sifətlərin birinə həqiqi digərinə isə məcaz deyirsən. Niyə? mən səndən bunu öyrənmək istiyirəm. Məgər Allah təala öz sifətlərinin birinə məcaz o birsinə həqiqi deyib? Allah təala Harda deyib ki, Eşitməyim həqiqidir amma əlim isə məcazdlr? harda deyib?

Allah təala Quranda özünü nə qədər sifətlərlə vəsf edib, sən isə öz agılınla bu sifətlərin arasında fərq qoyursan, istədiyinə məcaz deyirsən istədiyinə həqiqət deyirsən. Bu isə sənin Naqisliyindir.

Nə qədər ki, cavab vermiyəcəksən başqa söhbətə keçmiyəcəm və sənin suallarına cavab vermiyəcəm.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bir nəticəyə gəldim. Həqiqətən sələfilərdə nə təfəkkür var nə də ki ağıl! Bəlkə də səhv edirəm, bu söz yalnız sənə aiddir. Day qammazlığın bu dərəcəsi olmaz da! Səbrlə yanaşmaq istəyirdim, artıq məcbur edirsən!

Məkanı Allah yaradıb O necə məkana sığa bilər? Sən deyirdin məndə eşitmək sifəti var Onda da. Ancaq Allah hər şeyi eşidir, ancaq sən məhdud səviyyədə, Allah müstəqilən eşidir (Özündəndir), sənin eşitməyin isə Allahdan. Ancaq siz Allahı Adəmə (ə) bənzədirsiz. Allahın da əli var, sənin də?! Bu tam olaraq oxşarlıqdır! Yəhudilərdən fərqiniz nədir? Təzdən eşitmək sifətini ortaya atma, özün də bilmirsən nə danışırsan. Boş boşuna eyni şeyitəkrar edirsən ki, qoy iradlardan əl çəkək. heç nə sübut edə bilməyəcəksən, bir halda ki, yalandan həm Bagavidən, həm İbn Kəsirdən, həm də Təbəridən təfsir gətirdin! Amma yeni şey deyil, yalanlarınız mənə çoxdan aydındır.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

quranda beqere suresine bax. [Allah her sheya qadirdir] sen kimsen ki, Allaha mehdudiyyet qoyursan? ay ne bilim, ersh uzerinde ola bilmez, eli ola bilmez, gozu ola bilmez ve saire. Allahin kelamini oz aglun [naqis] ile yorumlayirsan? bir gor kimin sozu ile mubahise edirsen, razilashmirsan.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

quranda beqere suresine bax. [Allah her sheya qadirdir] sen kimsen ki, Allaha mehdudiyyet qoyursan? ay ne bilim, ersh uzerinde ola bilmez, eli ola bilmez, gozu ola bilmez ve saire. Allahin kelamini oz aglun [naqis] ile yorumlayirsan? bir gor kimin sozu ile mubahise edirsen, razilashmirsan.

Öz ağlım ilə yorumlamıram sizin alimlərinin təfsirlərini də qeyd etmişəm:

http://forum.bakililar.az/index.php?s=&amp...t&p=2310366

http://forum.bakililar.az/index.php?s=&amp...t&p=2316235

http://forum.bakililar.az/index.php?s=&amp...t&p=2445354

http://forum.bakililar.az/index.php?s=&amp...t&p=2448577

http://forum.bakililar.az/index.php?s=&amp...t&p=2448868

Bəs edər?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bir nəticəyə gəldim. Həqiqətən sələfilərdə nə təfəkkür var nə də ki ağıl! Bəlkə də səhv edirəm, bu söz yalnız sənə aiddir. Day qammazlığın bu dərəcəsi olmaz da! Səbrlə yanaşmaq istəyirdim, artıq məcbur edirsən!

Məkanı Allah yaradıb O necə məkana sığa bilər? Sən deyirdin məndə eşitmək sifəti var Onda da. Ancaq Allah hər şeyi eşidir, ancaq sən məhdud səviyyədə, Allah müstəqilən eşidir (Özündəndir), sənin eşitməyin isə Allahdan. Ancaq siz Allahı Adəmə (ə) bənzədirsiz. Allahın da əli var, sənin də?! Bu tam olaraq oxşarlıqdır! Yəhudilərdən fərqiniz nədir? Təzdən eşitmək sifətini ortaya atma, özün də bilmirsən nə danışırsan. Boş boşuna eyni şeyitəkrar edirsən ki, qoy iradlardan əl çəkək. heç nə sübut edə bilməyəcəksən, bir halda ki, yalandan həm Bagavidən, həm İbn Kəsirdən, həm də Təbəridən təfsir gətirdin! Amma yeni şey deyil, yalanlarınız mənə çoxdan aydındır.

Sən acizsən. Odur ki əl ayaga düşmə.

Birncisi deyim ki, sən çalış yəhudilərdən danışma, şünki siz daha çox ona oxşayırsınız.

Bir neçə oxşarlıgınızı qeyd edim özün bax.

Yahudilər deyirlər ki, padşahlıq yalnız Davudun ailəsinəməxsusdur, rafizilər də deyirlər ki, imamət yalnız Əlinin övladlarında olmalıdır.

Yahudilər deyirlər ki, Məsihi Dəccal çıxmayınca cihadyoxdur, Rafizilər isə deyirlər ki, Mehdi çıxmayınca cihad olan deyil.

Yəhudilər Məğribi ulduzların görsənməsinə qədərgecikdirirlər, həmçinin rafizilər də elə edirlər. Ona görə də məscidlərdə azanıadi camaatdan 20 -25 dəqiqə sonra verirlər.

Yahudilər Tövratı təhrif etdilər, Rafizilər isə Quranı.

Yahudilər öz əlləri ilə kitab yazır və bunun Allah tərəfindəolduğunu deyirlər, həmçinin rafizilər də özlərindən yalan yazır və bunun Allahvə ya Peyğəmbər, əhli beyt kəlamı olduğunu deyirlər.

Yahudilər xoff üzərindən məsh çəkməyi görmürlər. həmçininrafizilər də xoff üzərindən məsh çəkmirlər. onu da deyim ki, yahudilər dəeyniylə şiyələr kimi dəstəmaz alırlar.

Yahudilər dovşanı və dalağı haram görürlər, həmçininrafizlilər.

yahudilər Mələk Cəbrailə xain deyirlər, həmçinin bəzirafizilər də elə deyirlər.

yahudilər pulsuz balığı haram görürlər, həmçinin rafizilər də. və s....

Bu da sən. Nəisə, bu barədə danışmaq istəmirəm.

Ey Aciz! Cavab verə bilmirsən? Niyə Allahın bir sifətinə həqiqət deyib o birsinə məcaz deyirsən? Yazıg və Qorxaq insansınız. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Yahudilər deyirlər ki, padşahlıq yalnız Davudun ailəsinəməxsusdur, rafizilər də deyirlər ki, imamət yalnız Əlinin övladlarında olmalıdır.

Nə olsun, İsmayıl da İbrahimin nəslindən idi. :) konkret oğluydu. elə İshaq da! Yaqub da İshaqın! Yusuf da Yaqubun və s...

Yahudilər deyirlər ki, Məsihi Dəccal çıxmayınca cihadyoxdur, Rafizilər isə deyirlər ki, Mehdi çıxmayınca cihad olan deyil.

Allah yalançıya lənət eləsin!

Yəhudilər Məğribi ulduzların görsənməsinə qədərgecikdirirlər, həmçinin rafizilər də elə edirlər. Ona görə də məscidlərdə azanıadi camaatdan 20 -25 dəqiqə sonra verirlər.

Qırmızı yox olana qədər. camaatdan 20-25 dəqiqə sonra yox, namazın girdiyi vaxt! əhli sünnə arasında bunun barədə 4 məzhəbin rəyi nədir?

Yahudilər Tövratı təhrif etdilər, Rafizilər isə Quranı.

Allah yalaçılara lənət eləsin!

Yahudilər öz əlləri ilə kitab yazır və bunun Allah tərəfindəolduğunu deyirlər, həmçinin rafizilər də özlərindən yalan yazır və bunun Allahvə ya Peyğəmbər, əhli beyt kəlamı olduğunu deyirlər.

"Yahudilər öz əlləri ilə kitab yazır" - bunu bu cür demək olar, Əbu hüreyra özündən hədis qoşur və siz də peyğəmbərin adından qəbul edirsiz!

Yahudilər xoff üzərindən məsh çəkməyi görmürlər. həmçininrafizilər də xoff üzərindən məsh çəkmirlər. onu da deyim ki, yahudilər dəeyniylə şiyələr kimi dəstəmaz alırlar.

Corabın üstündən heç məsh çəkərlər??? Ağıll ol!

yahudilər Mələk Cəbrailə xain deyirlər, həmçinin bəzirafizilər də elə deyirlər.

Allah yalançıya lənət eləsin!

O ki qaldı nəyin halal-haram olmasına, biz Allahın, rəsulunun və imamların dediyinə tabeyik. II və IIInün dedikləri elə Allahın buyurduğlarıdır!

Ey Aciz! Cavab verə bilmirsən? Niyə Allahın bir sifətinə həqiqət deyib o birsinə məcaz deyirsən? Yazıg və Qorxaq insansınız.

Qorxaq sənin tək olar. Mənə indiyəcən bir sələfi cavab verməyib ki, nə üçün Allahın ipi məcaz hesab olunur, ancaq Allahın əli yox? həmçinin (səhv etmirəmsə Qəsəs surəsində) deyilir ki, Allahın Üzündən başqa hər şey məhv olacaq. Əli də məhv olacaq?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Yahudilər deyirlər ki, padşahlıq yalnız Davudun ailəsinəməxsusdur, rafizilər də deyirlər ki, imamət yalnız Əlinin övladlarında olmalıdır.

Nə olsun, İsmayıl da İbrahimin nəslindən idi. :) konkret oğluydu. elə İshaq da! Yaqub da İshaqın! Yusuf da Yaqubun və s...

Yahudilər deyirlər ki, Məsihi Dəccal çıxmayınca cihadyoxdur, Rafizilər isə deyirlər ki, Mehdi çıxmayınca cihad olan deyil.

Allah yalançıya lənət eləsin!

Yəhudilər Məğribi ulduzların görsənməsinə qədərgecikdirirlər, həmçinin rafizilər də elə edirlər. Ona görə də məscidlərdə azanıadi camaatdan 20 -25 dəqiqə sonra verirlər.

Qırmızı yox olana qədər. camaatdan 20-25 dəqiqə sonra yox, namazın girdiyi vaxt! əhli sünnə arasında bunun barədə 4 məzhəbin rəyi nədir?

Yahudilər Tövratı təhrif etdilər, Rafizilər isə Quranı.

Allah yalaçılara lənət eləsin!

Aciz! Qualaq as, mən bunları bübahisə etmək üçün gətirmədim, sadəcə olaraq onu demək estədim ki Yəhudilərə siz daha çox oxşuyursunuz.

Mən sənə sübut eləmək istəmirəm ki sizin əqidəyə görə quran təhrif olunub, çünki sənin əqidəndə təqiyyə var, ona görədə sənə heçnə sünüu etmək mümkün deyil. Bəlkə yoxdur? Duxun var denən yoxdur.

Sizdə təqiyyə var ona görədə sənə heç nə sübu etmək olmur.

Gözlərivi aç yaxşı oxu.

1.            Məhəmməd ibn Yə'qub Küleyni rəvayət edir ki, şiələriniddia etdiklərinə görə, onların beşinci imamı Əbu Cə'fər demişdir: "Təqiyyəmənim və ata-babamın dinindəndir, təqiyyəsi olmayanın imanı yoxdur".("əl-Kafi fi əl-üsul", "Təqiyyə"fəsli, səh.219, 2-ci cild, İran çapı; səh.484, 1-ci cild, Hindistan çapı.)

2.            Küleyni həmçinin Əbu Ömər Ə’cəminin belə dediyini rəvayətetmişdir: "Bir dəfə Əbu Abdulla əleyhissəlam mənə dedi: "Ey Əbu Ömər,dinin onda doqquzu təqiyyədədir, təqiyyəsi olmayanın dini yoxdur".(Yenəorada, səh.217, 2-ci cild, İran çapı; səh.482, 1-ci cild, Hindistan çapı.)

3.            Küleyni öz "Səhih"ində daha irəli gedib ƏbuBəsirin belə dediyini rəvayət etmişdir: "Əbu Abdulla əleyhissəlam dedi ki,təqiyyə Allahın dinindəndir. Mən soruşdum: "Lap Allahın dinindəndir?"O dedi: "Bəli, Allaha and olsun ki, Allahın dinindəndir". (Yenəorada, səh.217, 2-ci cild, İran çapı; səh.483, 1-ci cild, Hindistan çapı.)

4.            "Süleyman ibn Xalid demişdir: "Bir dəfə ƏbuAbdulla əleyhissəlam mənə dedi: "Ey Süleyman, siz elə bir dindənsiniz ki,kim onu gizlətsə, Allah onu əzizlər, kim onu bildirsə, Allah onu zəlil edər".(Yenəorada, səh.222, 2-ci cild, İran çapı; səh.485, 1-ci cild, Hindistan çapı.)

Həə indi görüm sənə nəsə sübüy etmək olar? təbii ki yox, çünki sizin kök bunun üzərində qurulub.

Nəisə, aciz insan, söhbətdən qaçma de görüm Allahın eşitməyi niyə həqiqidir?

Nəisə söhbətdən qaçma.

Yahudilər öz əlləri ilə kitab yazır və bunun Allah tərəfindəolduğunu deyirlər, həmçinin rafizilər də özlərindən yalan yazır və bunun Allahvə ya Peyğəmbər, əhli beyt kəlamı olduğunu deyirlər.

"Yahudilər öz əlləri ilə kitab yazır" - bunu bu cür demək olar, Əbu hüreyra özündən hədis qoşur və siz də peyğəmbərin adından qəbul edirsiz!

Yahudilər xoff üzərindən məsh çəkməyi görmürlər. həmçininrafizilər də xoff üzərindən məsh çəkmirlər. onu da deyim ki, yahudilər dəeyniylə şiyələr kimi dəstəmaz alırlar.

Corabın üstündən heç məsh çəkərlər??? Ağıll ol!

yahudilər Mələk Cəbrailə xain deyirlər, həmçinin bəzirafizilər də elə deyirlər.

Allah yalançıya lənət eləsin!

O ki qaldı nəyin halal-haram olmasına, biz Allahın, rəsulunun və imamların dediyinə tabeyik. II və IIInün dedikləri elə Allahın buyurduğlarıdır!

Ey Aciz! Cavab verə bilmirsən? Niyə Allahın bir sifətinə həqiqət deyib o birsinə məcaz deyirsən? Yazıg və Qorxaq insansınız.

Qorxaq sənin tək olar. Mənə indiyəcən bir sələfi cavab verməyib ki, nə üçün Allahın ipi məcaz hesab olunur, ancaq Allahın əli yox? həmçinin (səhv etmirəmsə Qəsəs surəsində) deyilir ki, Allahın Üzündən başqa hər şey məhv olacaq. Əli də məhv olacaq?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

bəli, təqiyyə ata baba dinindəndir. day sizin kimi dayı və ya dayı oğlu (Yezid və Muaviyə) dinindən yox. Rəsulullah (s.ə.ə) və onun soyundan olan imamların (ə.s) dinindən. bunun (təqiyyənin) Allahın dindindən olduğunu inkar etmək küfürdür. istəyirsən Ali İmran surəsi 28-ci ayə və Nəhl surəsi 106-cı ayəyə bax (bilirsəndə ayələrdən birini belə inkar etmək insanı kafir edər). əgər "yox eee, mən vahabiyəm. mənə öz kitabımdan dəlil gətir" desən aşağıya bax.

sən demə vahabilər təqiyyə edirmişlər. hamısı təqiyyə edib "əhli sünnə Quranın tam olmasında icma edib" deyirlər. əslində isə bu yalan imiş. görürsüz ki, onlar təqiyyə edirlər. indi görək bunların alimləri təqiyyə haqqında nə deyib:

İbn Abbas der ki: Takiyye kalbi iman ile mutmain olduğu halde dili ile (imana aykırı) sözler söyleyip öldürülmemesi ve bir günah da işlememesi demektir. el-Hasen der ki: Takiyye, kişi için Kıyamet gününe kadar caizdir.

ətraflı məlumat burada: Kurtubi, "el Camiuli Ahkamil Kuran", Ali İmran suresi 28-ci ayetin tefsiri

«Ancak onlardan sakınmanız müstesnadır.» Bazı yerlerde ve vakitlerde onların kötülüğünden korkanların, niyyet ve içiyle değil de dış görünüşüyle onlardan sakınma hakları vardır. Nitekim Buhârî Ebu Derdâ'nın : «Biz bazılarının yüzüne gülerdik. Halbuki kalbimiz onlara la'net okurdu.» dediğini nakleder.

Sevrî diyor ki: İbn Abbâs şöyle dedi: «Takva amel ile değil ancak dil iledir.» Ebu'l-Âliye, Ebu'ş-Şa'sâ, Dahhâk, Rebî' İbn Enes de aynı şeyi söyler. Onların bu sözlerini Cenâb-ı Hakk'm :

«Kalbi îmânla dolu olduğu halde zorlananların dışında her kim, îmânından sonra Allah'ı tanımayıp küfre göğüs açarsa...» (Nahl, 106) âyeti de desteklemektedir.

Buhârî, Hasan'dan naklediyor: Sakınma kıyamete kadar (devam edecek) tir. «Allah size kendisinden (musibetlerinden, ya da kendisine muhalefet etmekten ve düşmanlarına dostluk, dostlarına da düşmanlık edenlere azâb vermesinden) korkmanızı emrediyor.»

İbni Kesir tefsiri, Ali İmran suresi 28-ci ayetin tefsiri

Hasan el-Basri şöyle demiştir: "Müseylemetü'l- Kezzab,Hz. Peygamber 'in ashabından olan iki adam yakala.dı Onlardan birisine, "Sen, Muhammed'in Allah'ın Resulü olduğuna şehâdet ediyor musun?" deyince, adam "Evet, evet, evet!" dedi. Bunun üzerine Müseyleme, "Benim de Allah'ın Resulü olduğuma şehadet eder misin?" deyince, adam "Evet" dedi.. Müseyleme, kendisinin Ben! Hanife Kabilesi'nin peygamberi, Hz. Muhammed'in de Kureyş Kabilesi'nin peygamberi olduğunu iddia ediyordu. Bunun üzerine o adamı bırakıp diğerini çağırdı ve ona, "Muhammed'in Allah'ın Resulü olduğuna şehâdette bulunuyor musun?" dedi. Adam, "Evet" dedi. Daha sonra, "Benim de Allah'ın Resulü olduğuma şehâdette bulunuyor musun?" deyince, adam üç kere, "Ben sağırım..." dedi. Müseyleme bunun üzerine yanına gelerek onu katletti. Bu olay Hz. Peygamber'e intikal ettiği zaman O şöyle buyurdu:

"Şu öldürülen kimseye gelince, o yakînî imanı ve sıdki üzere gitti.. Allah mübarek etsin. Diğeri iser Allah'ın tanımış olduğu ruhsatı kullandı. Bundan dolayı ona bir günah ve vebal yoktur."

ətraflı məlumat üçün: Fahrettin er Razi, "Mefahitul Gayb", Ali İmran surəsi 28-ci ayetin tefsiri

Abdullah b. Abbas diyor ki: "Bu âyet-i Kerime, Ammar b. Yâsîr hakkında nazil olmuştur."

Müşrikler Mekkede Amman, babası Yâsir'i ve annesi Sümeyye'yi, iman etmelerinden dolayı yakalamışlar ve onları inkâra zorlamak için çeşitli işkenceler yapmışlardır. Ammann annesi Hz. Sümeyye, ayaklarından iki ayn Deveye bağlanmış ve "Sen, Müslüman erkeklere göz dikerek Müslüman oldun." demişler ve ona çeşitli işkenceler yaptıktan sonra onu develere sürükletmişler ve edep mahalline mızrak saplayarak şehit etmişlerdir. Ammann babası Yâsir de işkenceler sonunda şehit olmuştur. Bunlar İslamın ilk şehitleridirler. Ammar ise işkencelere dayanamayarak, kalbi imanla dolu olduğu halde, diliyle, müşriklerin istediklerini söylemiştir. Bunun üzerine Resulullaha "Ammar inkâr etti." haberi getirilmiş Resulullah da şöyle buyurmuştur: "Hayır olamaz, Ammar, tepesinden tırnağına kadar imanla doludur. İman onun kalbine işlemiştir." Nihayet Ammar ağlayarak Resulullahm huzuruna gelmiş, Resulullah da ona "Kalbini nasıl buluyorsun?" diye sormuş o da "İmanla dolu buluyorum." demiştir. Resulullah da ona "Sana aynı şeyi y.rlarsa sen de aynı şekilde davran." buyurmuştur.

Taberi tefsiri, Nahl suresi 106-cı ayetin tefsiri

Bu sebeple âlimler küfre zorlanan kimsenin hayatını devam ettirmek için, zorlandığı şeyi y.r görünmesinin de, ölüm pahasına yolunda ısrar etmesinin de caiz olduğunda ittifak etmişlerdir.

ətraflı məlumat üçün: ibni Kesir tefsiri, Nahl suresi 106-cı ayetin tefsiri

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Deyirəm insan adlanan məxluqda üz yaxşı şeydir. Ərəblərin belə atalar sözü var, evi şüşədən olan başqasına daş atmaz. Yəqin bilirsən nəyi deyirəM? Elməddin qardaş yazdı bir neçə dəlil və əlavə olaraq deyim ki, (sən deyirsən Quran qədimdir) Məmunun vaxtı Quran qədimdir deyənlərə qarşı mübarizə .rılıb, zindana atırdılar. Bundan sonra sünnü alimləri təqiyyə edib Quran hadisdir dedilər. Bu tarixi faktdır!

Kimsə, eşitməyə və ya görməyə məcaz demir. Məcaz gözdür. Bunu isbat da edə biməzsiz ki, burda söhbət həqiqi gözdən gedir. O zaman bənzətmə .rarsan. Eyni sualı nə qədər cavablamaq olar. Yaxşı qoy təfsir alimləriniz cavablasın:

Qurtubi Təfsiri: onun təfsiri elə sizin suallarınıza cavabdır:

"Buyurdu ki: Ey İblis! Kendi ellerimle yarattığıma secdeden seni ne alıkoydu?" Secde etmeni ne önledi, ne engel oldu?

Yüce Allah herşeyin yaratıcısı olmakla birlikte Âdem'e ikram olmak üzere onu yaratmayı bizzat kendi zatına izafe etmektedir. Bu ruhu, beyti (Ka-beyi), nakayı (Allah'ın dişi devesi) ve mescidleri kendi zatına izafe etmesi gibidir. İnsanlara karşılıklı ilişkilerinde bildikleri, alışkın oldukları bir üslub ile hitab etmektedir. Yaratılmışlardan başkanlık konumunda olan bir kimse ancak büyüklüğünü ortaya koymak ve ona ikramda bulunmak üzere herhangi bir işi doğrudan kendi elleriyle y.r, işte burada da "el"in zikredilmesi bu anlamdadır.

Mücahid dedi ki: Burada el teekküd ve ilişki anlamındadır. Bu da bizzat benim yarattığıma... demektir. Bu bakımdan yüce Allah'ın: "Rabbinin vechi kalıcıdır" (er-Rahman, 55/27) buyruğu gibidir ki Rabbin kalıcıdır demek olur.

Bir diğer açıklamaya göre; yüce Allah'ın yaratmasında "el"deki benzetme, bu yaratmanın nimet, güç ve kudret manasına olmadığını, aksine bunların yüce Allah'ın zat sıfatlarından iki sıfat olduğunu göstermektedir.

Bir başka açıklamaya göre "el" ile kudreti kastetmiştir. Mesela, bu işe benim elim yetmez, ağır yükü kaldırmaya benim iki elim yoktur, denilir. (Buna güç yetiremem demek istenir.) Buna da yaratmanın ancak kudret ile gerçekleştiğine dair icmaın varlığı delil teşkil etmektedir. Şair de şöyle demektedir:

"Afra'dan benim de o s.sağlam dağların da,

İki elimin yetemediği (güç yetiremediğim) şeyleri yüklendim."

"Kendi ellerimle yarattığıma" buyruğunun vasıtasız olarak yarattığıma anlamında olduğu da söylenmiştir.

http://www.multimediaquran.com/quran/turkc.../38-kurtubi.htm

Fəxri Razi, lap gözəl şəkildə cavab verir. Digər Quran ayələrinə istinadən:

Cenâb-ı Hakk'ın, uzuv ve organları bulunduğunu söyleyen

kimseler, Allah'ın iki eli olduğunu isbat hususunda,"iki elimle, (yani bizzat) yarattığıma secde etmeden seni hangi şey men etti?" ifadesiyle istidlalde bulunarak, "Ayetin zahiri, buna delâlet etmektedir. Dolayısıyla, bunu benimsemek gerekir. Pekçok ayet de, bu ayete uygun bir şekilde gelmiştir. Binâenaleyh, kesinkes buna hükmetmek gerekir" demişlerdir. Bil ki Allah Teâlâ'nın, birtakım cüzlerden ve uzuvlardan meydana gelmiş bir cisim olmadığına delâlet eden deliller daha önce geçmişti. Ancak ne var ki, biz burada, çok net bir biçimde susturucu söyleşi birkaç nükteden bahsedelim:

1) Allah'ın, uzuvlardan ve cüzlerden meydana geldiğini söyleyenler ya sadece Kur'ân'da bahsedilen uzuvları ele almakla ve buna ilavede bulunmamakla yetinecekler; yahut da buna ilavede bulunacaklar. Binâenaleyh, eğer birincisi olursa, o zaman onların, çirkinlikte, daha fazlasının uygulanmayacağı bir biçimi ve şekli ortaya koymuş olmaları gerekir... Çünkü, onların "O'nun vechi hariç, her şey yok olucudur" (Kasas. 88) ayetinden dolayı, sadece bir yüz parçası bulunacak bir biçimde, O'na bir yüz kabul etmiş olmaları gerekir.

Yine o parçada, ''Gözlerimin önünde akıp gider"(Kamer. 14) ayetinden ötürü, pekçok gözler; (Zûmer, se» ayetinden dolayı, (o yüzde) tek bir cenb (yan); "Ellerimizin yaptığından" (Yâsîn, 71) ayetinden dolayı, o "yan"da pekçok eller; -O'nun iki elinin olduğunun farzedilmesi halinde, bu iki elin, Hz. Peygamber (s.a.s)'in, "Hacer-i Esved, Allah'ın yeryüzündeki sağ elidir [142] hadisinden dolayı, tek bir tarafta otması gerekir Keza "O gün, baldır açılır" (Kaiem, 42) ayetinden dolayı, O'nun tek bir bacağı olduğunu isbat edip kabul etmiş olmaları... gerekir.

İşte (çizilen) bu şekilden, üzerinde pekçok gözlerin, tek bir yanın (böğür) ve yanın üzerinde, pekçok ellerin ve tek bir bacağın bulunduğu (sadece) bir yüz parçası meydana gelir... Halbuki, ortaya çıkan bu şeklin, en çirkin şekil olduğu malûmdur. Şayet bu, bir köle olsaydı, hiçkimse onu almak için rağbet etmezdi. Öyleyse nasıl otur da insan, âlemlerin Rabbinin bu şekilde olduğunu söyleyebilir?

İkincisine, yani, Kur'ân'da ele alınan o uzuvlarla yetinmeyip, tam aksine, uygun te'villere göre, bu uzuvları arttırıp eksiltmesine gelince, bu durumda, bunun görüş ve mezhebi, ayetlerin, sadece zahirî manasına hamledilmesi halinde dahi bâtıl ve geçersiz olur. Ve onun, mutlaka er geç aklın delillerini kabul etmesi gerekir.

2) Onlar, Allah'ın uzuvları olduğunu isbâta kalkıştıklarında, bu durumda sen bak. Eğer onlar O'na, erkeğin uzvunu isbât edip verirlerse, o zaman o, erkek olur; eğer, kadının uzvunu isbât ederlerse, bu durumda o, dişi olur, Yok ikisi de değil derlerse, bu durumda o, ya burulmuş, ya da cinsî münasebetten âciz, (innîn) olur. Allah bu zalimlerin, (O'nun hakkında) söyledikleri şeylerden iyice uzak, yüce ve münezzehtir!

3) Bu delilimiz, Cenâb-ı Hakk'ın zâtıyla ilgilidir. Binâenaleyh şöyle diyebiliriz: Onun cismi, ya kesinlikle nüfuz edilmeyen, katı ve sert bir cisim olur ve böylece de, çok sert bir taş olmuş olur; yahut da, kendisine nüfuz olunabilen bir varlık olur, böylece de, bölünebilen ve parçalanabilen, yumuşak bir varlık olur. Halbuki Allah, bütün bunlardan yüce ve münezzehtir.

4) Eğer Cenâb-ı Hak, yerinden kımıldayamayacak bir biçimde ise, bu durumda O, aciz, kötürüm, oturduğu yerden kalkamaz bir varlık olmuş olur. Yok eğer O, olduğu yerden hareket edecek bir biçimde ise, bu durumda O, birtakım değişikliklere mahal olur ve böylece de, "Batıp kaybolanları sevmem "(En'am. 76) ifâdesinin muhtevasına girmiş olur.

5) Eğer O, yemiyor, içmiyor, uyumuyor ve hareket de etmiyorsa, ölü gibidir. Eğer bu işleri yapıyor ise, çok obur ve yemeye içmeye, cinsî münasebette bulunmaya muhtaç olan bir insandır, ki bu, bâtıl ve temelsizdir.

6) Onlar demektedirler ki, Allah her gece, Arş'dan dünya semasına inmektedir. Allah'ın inmesi sırasında biz onlara deriz ki: Allah, Arş'ın üzerinde iken, hem Arş'ın müdebbiri, hem de dünya semasının müdebbiri olarak kalır mı? O zaman da, O'nun inmesinde bir fayda söz konusu olmaz. Yok eğer, Arş'ın müdebbiri olarak kalmıyor ise, o zaman O'nun inmesi sırasında Arş'ın ve göklerin ilahî olmaktan uzak kalmış olması gerekir.

7) Onlar, Allah Teâlâ'nın Arş'dan daha büyük olduğunu, Arş'ın büyüklüğünün ise Kürsî'nin büyüklüğüne nisbet edilemeyeceğini, dünya semasına varıncaya değin, bunun bu tertip üzere devam ettiğini söylerler... İşte durum böyle olunca, dünya semasının Allah'ın azametine nisbeti, zerrenin denize olan nisbeti gibi olur. Allah dünya semasına indiğinde de, ya ilâh, dünya semasına sığacak bir biçimde küçülür" denilir, ya da "Dünya seması, Arş'dan daha büyük hale gelir" denilir ki, bütün bunlar batıl ve yanlıştır.

8) Alemi (dünyanın) bir küre biçiminde olduğu sabit olmuştur. Dünya eğer, bir topluluğa nisbetle üst ise, diğerine nisbetle de, alt olur. Ki bu, batıldır. Eğer o, herkese nisbette üst ise, o zaman da, bu alemi bütün yönlerden kuşatan bir cisim olur. Bu görüşe göre, bu alemin ilahı da, feleklerden bir felek otur.

9) Yeryüzü küre biçiminde, gökler de aynı biçimde küre şeklinde olunca, senin farzedip takdir edeceğin her saat, güneşi görmeyen küre sakinlerinden, belli bir topluluk hakkında gecenin üçte biri olur. Binâenaleyh, şimdi şayet Cenâb-ı Hak, gecenin üçte birinde Arş'dan inecek olsaydı, O'nun, devamlı olarak Arş'dan inmiş ve artık hiçbir şekilde Arş'a dönmemiş olması gerekirdi.

10) Biz, güneşin ve ayın, şu üç kusurdan dolayı ilâh olamayacaklarını belirtmiştik:

a) Bunların, parça ve kısımlardan meydana gelmiş olmaları...

b) Sınırlı ve sonlu olmaları...

c) Hareket, sükûn, doğup-batma gibi özelliklerle muttasıf olmaları... Şu halde, şayet Müşçbblhe'nin ileri sürdüğü ilah, kısımlardan ve parçalardan meydana gelmiş olsa, o zaman mürekkeb bir varlık olmuş olur. Arş üzerinde olsa, o zaman sınırlı ve sonlu olur. Eğer, Arş'dan inip yine oraya dönecek olsa, hareket ve sükûn ile tavsif edilmiş olur. Binâenaleyh, bu üç sıfat, şayet ulûhiyyete ters ise, Allah'ın, bütün bunlardan tenzih edilmesi gerekir. Bu da, Müşebbihe'nin görüşünü iptal eder. Yok eğer, ulûhiyyete aykırı değilse, bu durumda hiç kimse, güneşin ve ayın ulûhiyyetini, ta'n ve tenkit edemez.

11) Cenâb-ı Hak, "De ki: "O Allah, birdir" (inias, i) buyurmuştur. Halbuki ehad lafzı, mükemmel bir biçimde bir vahdeti ifade eder. Bu ise, Allah'ın cüzlerden ve parçalardan meydana gelmiş olmasına ters düşer.

12) Cenâb-ı Allah, "Allah ganîdir, sizlerse fakir..."(Muhammed, 38) buyurmuştur. Şimdi, Allah şayet parça ve kısımlardan meydana gelmiş olsaydı, bu durumda O, kendisini meydana getiren bu kısımlara muhtaç olmuş olurdu ki, bu, Allah'ın mutlak manada ganî-müstağnî olmasına aykırıdır. Şu halde, yaptığımız bu izahlarla, Allah'ın uzuvlarının ve kısımlarının bulunduğunun söylenilmesinin imkânsız olduğu sabit olmuştur. [143]

http://www.multimediaquran.com/quran/turkce/038/38-razi.htm

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Deyirəm insan adlanan məxluqda üz yaxşı şeydir. Ərəblərin belə atalar sözü var, evi şüşədən olan başqasına daş atmaz. Yəqin bilirsən nəyi deyirəM? Elməddin qardaş yazdı bir neçə dəlil və əlavə olaraq deyim ki, (sən deyirsən Quran qədimdir) Məmunun vaxtı Quran qədimdir deyənlərə qarşı mübarizə .rılıb, zindana atırdılar. Bundan sonra sünnü alimləri təqiyyə edib Quran hadisdir dedilər. Bu tarixi faktdır!

Kimsə, eşitməyə və ya görməyə məcaz demir. Məcaz gözdür. Bunu isbat da edə biməzsiz ki, burda söhbət həqiqi gözdən gedir. O zaman bənzətmə .rarsan. Eyni sualı nə qədər cavablamaq olar. Yaxşı qoy təfsir alimləriniz cavablasın:

Qurtubi Təfsiri: onun təfsiri elə sizin suallarınıza cavabdır:

"Buyurdu ki: Ey İblis! Kendi ellerimle yarattığıma secdeden seni ne alıkoydu?" Secde etmeni ne önledi, ne engel oldu?

Yüce Allah herşeyin yaratıcısı olmakla birlikte Âdem'e ikram olmak üzere onu yaratmayı bizzat kendi zatına izafe etmektedir. Bu ruhu, beyti (Ka-beyi), nakayı (Allah'ın dişi devesi) ve mescidleri kendi zatına izafe etmesi gibidir. İnsanlara karşılıklı ilişkilerinde bildikleri, alışkın oldukları bir üslub ile hitab etmektedir. Yaratılmışlardan başkanlık konumunda olan bir kimse ancak büyüklüğünü ortaya koymak ve ona ikramda bulunmak üzere herhangi bir işi doğrudan kendi elleriyle y.r, işte burada da "el"in zikredilmesi bu anlamdadır.

Mücahid dedi ki: Burada el teekküd ve ilişki anlamındadır. Bu da bizzat benim yarattığıma... demektir. Bu bakımdan yüce Allah'ın: "Rabbinin vechi kalıcıdır" (er-Rahman, 55/27) buyruğu gibidir ki Rabbin kalıcıdır demek olur.

Bir diğer açıklamaya göre; yüce Allah'ın yaratmasında "el"deki benzetme, bu yaratmanın nimet, güç ve kudret manasına olmadığını, aksine bunların yüce Allah'ın zat sıfatlarından iki sıfat olduğunu göstermektedir.

Bir başka açıklamaya göre "el" ile kudreti kastetmiştir. Mesela, bu işe benim elim yetmez, ağır yükü kaldırmaya benim iki elim yoktur, denilir. (Buna güç yetiremem demek istenir.) Buna da yaratmanın ancak kudret ile gerçekleştiğine dair icmaın varlığı delil teşkil etmektedir. Şair de şöyle demektedir:

"Afra'dan benim de o s.sağlam dağların da,

İki elimin yetemediği (güç yetiremediğim) şeyleri yüklendim."

"Kendi ellerimle yarattığıma" buyruğunun vasıtasız olarak yarattığıma anlamında olduğu da söylenmiştir.

http://www.multimediaquran.com/quran/turkc.../38-kurtubi.htm

Fəxri Razi, lap gözəl şəkildə cavab verir. Digər Quran ayələrinə istinadən:

Cenâb-ı Hakk'ın, uzuv ve organları bulunduğunu söyleyen

kimseler, Allah'ın iki eli olduğunu isbat hususunda,"iki elimle, (yani bizzat) yarattığıma secde etmeden seni hangi şey men etti?" ifadesiyle istidlalde bulunarak, "Ayetin zahiri, buna delâlet etmektedir. Dolayısıyla, bunu benimsemek gerekir. Pekçok ayet de, bu ayete uygun bir şekilde gelmiştir. Binâenaleyh, kesinkes buna hükmetmek gerekir" demişlerdir. Bil ki Allah Teâlâ'nın, birtakım cüzlerden ve uzuvlardan meydana gelmiş bir cisim olmadığına delâlet eden deliller daha önce geçmişti. Ancak ne var ki, biz burada, çok net bir biçimde susturucu söyleşi birkaç nükteden bahsedelim:

1) Allah'ın, uzuvlardan ve cüzlerden meydana geldiğini söyleyenler ya sadece Kur'ân'da bahsedilen uzuvları ele almakla ve buna ilavede bulunmamakla yetinecekler; yahut da buna ilavede bulunacaklar. Binâenaleyh, eğer birincisi olursa, o zaman onların, çirkinlikte, daha fazlasının uygulanmayacağı bir biçimi ve şekli ortaya koymuş olmaları gerekir... Çünkü, onların "O'nun vechi hariç, her şey yok olucudur" (Kasas. 88) ayetinden dolayı, sadece bir yüz parçası bulunacak bir biçimde, O'na bir yüz kabul etmiş olmaları gerekir.

Yine o parçada, ''Gözlerimin önünde akıp gider"(Kamer. 14) ayetinden ötürü, pekçok gözler; (Zûmer, se» ayetinden dolayı, (o yüzde) tek bir cenb (yan); "Ellerimizin yaptığından" (Yâsîn, 71) ayetinden dolayı, o "yan"da pekçok eller; -O'nun iki elinin olduğunun farzedilmesi halinde, bu iki elin, Hz. Peygamber (s.a.s)'in, "Hacer-i Esved, Allah'ın yeryüzündeki sağ elidir [142] hadisinden dolayı, tek bir tarafta otması gerekir Keza "O gün, baldır açılır" (Kaiem, 42) ayetinden dolayı, O'nun tek bir bacağı olduğunu isbat edip kabul etmiş olmaları... gerekir.

İşte (çizilen) bu şekilden, üzerinde pekçok gözlerin, tek bir yanın (böğür) ve yanın üzerinde, pekçok ellerin ve tek bir bacağın bulunduğu (sadece) bir yüz parçası meydana gelir... Halbuki, ortaya çıkan bu şeklin, en çirkin şekil olduğu malûmdur. Şayet bu, bir köle olsaydı, hiçkimse onu almak için rağbet etmezdi. Öyleyse nasıl otur da insan, âlemlerin Rabbinin bu şekilde olduğunu söyleyebilir?

İkincisine, yani, Kur'ân'da ele alınan o uzuvlarla yetinmeyip, tam aksine, uygun te'villere göre, bu uzuvları arttırıp eksiltmesine gelince, bu durumda, bunun görüş ve mezhebi, ayetlerin, sadece zahirî manasına hamledilmesi halinde dahi bâtıl ve geçersiz olur. Ve onun, mutlaka er geç aklın delillerini kabul etmesi gerekir.

2) Onlar, Allah'ın uzuvları olduğunu isbâta kalkıştıklarında, bu durumda sen bak. Eğer onlar O'na, erkeğin uzvunu isbât edip verirlerse, o zaman o, erkek olur; eğer, kadının uzvunu isbât ederlerse, bu durumda o, dişi olur, Yok ikisi de değil derlerse, bu durumda o, ya burulmuş, ya da cinsî münasebetten âciz, (innîn) olur. Allah bu zalimlerin, (O'nun hakkında) söyledikleri şeylerden iyice uzak, yüce ve münezzehtir!

3) Bu delilimiz, Cenâb-ı Hakk'ın zâtıyla ilgilidir. Binâenaleyh şöyle diyebiliriz: Onun cismi, ya kesinlikle nüfuz edilmeyen, katı ve sert bir cisim olur ve böylece de, çok sert bir taş olmuş olur; yahut da, kendisine nüfuz olunabilen bir varlık olur, böylece de, bölünebilen ve parçalanabilen, yumuşak bir varlık olur. Halbuki Allah, bütün bunlardan yüce ve münezzehtir.

4) Eğer Cenâb-ı Hak, yerinden kımıldayamayacak bir biçimde ise, bu durumda O, aciz, kötürüm, oturduğu yerden kalkamaz bir varlık olmuş olur. Yok eğer O, olduğu yerden hareket edecek bir biçimde ise, bu durumda O, birtakım değişikliklere mahal olur ve böylece de, "Batıp kaybolanları sevmem "(En'am. 76) ifâdesinin muhtevasına girmiş olur.

5) Eğer O, yemiyor, içmiyor, uyumuyor ve hareket de etmiyorsa, ölü gibidir. Eğer bu işleri yapıyor ise, çok obur ve yemeye içmeye, cinsî münasebette bulunmaya muhtaç olan bir insandır, ki bu, bâtıl ve temelsizdir.

6) Onlar demektedirler ki, Allah her gece, Arş'dan dünya semasına inmektedir. Allah'ın inmesi sırasında biz onlara deriz ki: Allah, Arş'ın üzerinde iken, hem Arş'ın müdebbiri, hem de dünya semasının müdebbiri olarak kalır mı? O zaman da, O'nun inmesinde bir fayda söz konusu olmaz. Yok eğer, Arş'ın müdebbiri olarak kalmıyor ise, o zaman O'nun inmesi sırasında Arş'ın ve göklerin ilahî olmaktan uzak kalmış olması gerekir.

7) Onlar, Allah Teâlâ'nın Arş'dan daha büyük olduğunu, Arş'ın büyüklüğünün ise Kürsî'nin büyüklüğüne nisbet edilemeyeceğini, dünya semasına varıncaya değin, bunun bu tertip üzere devam ettiğini söylerler... İşte durum böyle olunca, dünya semasının Allah'ın azametine nisbeti, zerrenin denize olan nisbeti gibi olur. Allah dünya semasına indiğinde de, ya ilâh, dünya semasına sığacak bir biçimde küçülür" denilir, ya da "Dünya seması, Arş'dan daha büyük hale gelir" denilir ki, bütün bunlar batıl ve yanlıştır.

8) Alemi (dünyanın) bir küre biçiminde olduğu sabit olmuştur. Dünya eğer, bir topluluğa nisbetle üst ise, diğerine nisbetle de, alt olur. Ki bu, batıldır. Eğer o, herkese nisbette üst ise, o zaman da, bu alemi bütün yönlerden kuşatan bir cisim olur. Bu görüşe göre, bu alemin ilahı da, feleklerden bir felek otur.

9) Yeryüzü küre biçiminde, gökler de aynı biçimde küre şeklinde olunca, senin farzedip takdir edeceğin her saat, güneşi görmeyen küre sakinlerinden, belli bir topluluk hakkında gecenin üçte biri olur. Binâenaleyh, şimdi şayet Cenâb-ı Hak, gecenin üçte birinde Arş'dan inecek olsaydı, O'nun, devamlı olarak Arş'dan inmiş ve artık hiçbir şekilde Arş'a dönmemiş olması gerekirdi.

10) Biz, güneşin ve ayın, şu üç kusurdan dolayı ilâh olamayacaklarını belirtmiştik:

a) Bunların, parça ve kısımlardan meydana gelmiş olmaları...

b) Sınırlı ve sonlu olmaları...

c) Hareket, sükûn, doğup-batma gibi özelliklerle muttasıf olmaları... Şu halde, şayet Müşçbblhe'nin ileri sürdüğü ilah, kısımlardan ve parçalardan meydana gelmiş olsa, o zaman mürekkeb bir varlık olmuş olur. Arş üzerinde olsa, o zaman sınırlı ve sonlu olur. Eğer, Arş'dan inip yine oraya dönecek olsa, hareket ve sükûn ile tavsif edilmiş olur. Binâenaleyh, bu üç sıfat, şayet ulûhiyyete ters ise, Allah'ın, bütün bunlardan tenzih edilmesi gerekir. Bu da, Müşebbihe'nin görüşünü iptal eder. Yok eğer, ulûhiyyete aykırı değilse, bu durumda hiç kimse, güneşin ve ayın ulûhiyyetini, ta'n ve tenkit edemez.

11) Cenâb-ı Hak, "De ki: "O Allah, birdir" (inias, i) buyurmuştur. Halbuki ehad lafzı, mükemmel bir biçimde bir vahdeti ifade eder. Bu ise, Allah'ın cüzlerden ve parçalardan meydana gelmiş olmasına ters düşer.

12) Cenâb-ı Allah, "Allah ganîdir, sizlerse fakir..."(Muhammed, 38) buyurmuştur. Şimdi, Allah şayet parça ve kısımlardan meydana gelmiş olsaydı, bu durumda O, kendisini meydana getiren bu kısımlara muhtaç olmuş olurdu ki, bu, Allah'ın mutlak manada ganî-müstağnî olmasına aykırıdır. Şu halde, yaptığımız bu izahlarla, Allah'ın uzuvlarının ve kısımlarının bulunduğunun söylenilmesinin imkânsız olduğu sabit olmuştur. [143]

http://www.multimediaquran.com/quran/turkce/038/38-razi.htm

Mən türkcə bilmirəm, siz isə onu oxuyursunuz deyə bu gündəsiniz.

Mövzudan çıxma, qayıd mövzuya.

Sənin İbadət etdiyin Allahın heç olmasa bir dənə həqiqi sifəti var? əgər varsa Xeyir ola bir dənədir? Bəs o birsi sifətləri?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qaqaş həqiqətən adamda abır həya yaxşı şeydir. hər 1 postdan 1 mənim cavabımdır və hamsında cavablandırmışam. nəysə... nə demək olar belə insanlara?

Mən sənə qaqaş kimi müraciət etsəm olar? 

Niyə cavab vermirsən ki? Qorxursasn? Yoxsa ibadət etdiyin Allahın sifəti yoxdur?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bəs siz niyə bu ayədə ÜZ sözünü məcaz hesab edirsiz???:

"Allahla yanaşı başqa bir tanrıya yalvarma! Ondan başqa heç bir tanrı yoxdur. Onun Üzündən başqa hər şey məhv olacaqdır. Hökm Onundur və siz Ona qaytarılacaqsınız" (əl-Qasas,88).

De görüm!!! Bəlkə elə deyil? Bu ayə birbaşa cavabdır. Bu dəfə açıq yazdım, bəlkə ağlın başına gəldi  :smoking:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bəs siz niyə bu ayədə ÜZ sözünü məcaz hesab edirsiz???:

"Allahla yanaşı başqa bir tanrıya yalvarma! Ondan başqa heç bir tanrı yoxdur. Onun Üzündən başqa hər şey məhv olacaqdır. Hökm Onundur və siz Ona qaytarılacaqsınız" (əl-Qasas,88).

De görüm!!! Bəlkə elə deyil? Bu ayə birbaşa cavabdır. Bu dəfə açıq yazdım, bəlkə ağlın başına gəldi 

:smoking:
 

bu cavab deyil, mənə konkret cavab ver. Sənin bu yazdıgın sualdır, mənə isə mənim sənə verdiyim sualın cavab lazımdır.

mən demişəm sənin bu suallarıva hamsına cavab verəcəm, əvvəlcə sən mənim sualıma cavab ver.

Sualın altından qaçıb mənə suallar vermə. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Nə isə, Allah sənə hidayət versin. Başqa sözüm yoxdur. eyni suala düz 2 səhifədir cavab yazıram, sənsə vurmusan təəssübkeşliyinə. Siz sələfilərdən bundan artığını gözləmək qəbahət olar.

Baxda, necə məsləhətdi.

Prosta sən mənim yanımda çalış bu mövzu haqqında danışma.

Allah kömək olsun.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 months later...

?nsan natiqdir. ?ox heyfl?r olsun ki, bunu ham?s?na ?amil etm?k olmaz. M?ntiql? dan??an insan bilm?lidir ki, m?ntiq elml?rin a?ar?d?r. Konkret olaraq b?hs olunan m?s?l?d? dil?ilik elmin? aid anla??lmazl?q var. G?z, qulaq, ?l v? s. bu kimi m?hfumlar isimdir v? kateqoriya baximindan bir-biril? qar??la?d?r?la bil?r. Dig?r mubahis? m?vzusu olanlar - e?itm?k, g?rm?k, yaratmaq (?lin g?rd?y? bir ?ox i?l?rd?n biri) fe'ldir. ?siml? fe'lin qar??la?d?r?l?b m?qayis? olunmas? v? ikisin? d? eyni h?km?n ist?nilm?si hans? m?ntiq? uy?undur? Bunlar? d?rk etm?k ???n h?r hans? bir elmd? d?r?c? sahibi olmaq g?r?kli deyil. Utanmadan h?l? bir ?eytanl?q da el?yir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...