Jump to content

Şalvarın topuqdan yuxarı geyinilməsi


riyadussalihin

Recommended Posts

Salamu aleykum.

Əhli sünnənin tutdugu yola görə şalvarı topuqdan aşagı geyinmək haramdır. Səhih hədislərdə gəlmişdir ki, Peygəmbər s.a.s belə buyurub "Kişinin geyimi topuqdan aşagı düşməməlidir.

Lakin bəzi məzhəblər bu hədisləri əməl etmir və edənləridə Vəhabiliknən ittiham edir, guya şalvarı topuqdan yuxarı geyinmək Vəhabilikdir.

Mən bu mövzunu açmaqla bildirmək istəyirəm ki,bu cür rəvayətlər nəinki Əhli sünnənin kitablarında, hətta Şiə məzhəbinin kitablarındada mövcuddur, özüdə Şiələrin Ən mötəbər kitablarında.

İndi isə keçim Rəvayətlərə.

قال الكليني في كتابه الكافي (12\ص 229):

باب تَشْمِيرِ الثِّيَابِ

Əl-Kuleyni "Əl-Kafi" kitabında demişdir:

Paltarı qısaltmaq babı (fəsli).

1- عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنِ ابْنِ أَبِي عُمَيْرٍ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سِنَانٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ( عليه السلام ) فِي قَوْلِ اللَّهِ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى وَ ثِيابَكَ فَطَهِّرْ قَالَ فَشَمِّرْ .

1 - Əli bin İbrahim, o da, atasından, o da İbni Əbi Umeyrdən, o da, Abdulla bin Sinandan, o da, Əbi Abdulla (Cəfər əs-Sadiqdən) (əs) rəvayət etmişdir ki, o da: Allah təbarəkə və təalənin: "Geyimini təmiz saxla!" (Əl-Muddəssir surəsi, 3) ayəsi barədə: "Libasını qısalt" demişdir.

2- الْحُسَيْنُ بْنُ مُحَمَّدٍ عَنْ مُعَلَّى بْنِ مُحَمَّدٍ عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ الْوَشَّاءِ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ عَائِذٍ عَنْ أَبِي خَدِيجَةَ عَنْ مُعَلَّى بْنِ خُنَيْسٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ( عليه السلام ) قَالَ إِنَّ عَلِيّاً ( عليه السلام ) كَانَ عِنْدَكُمْ فَأَتَى بَنِي دِيوَانٍ وَ اشْتَرَى ثَلَاثَةَ أَثْوَابٍ بِدِينَارٍ الْقَمِيصَ إِلَى فَوْقِ الْكَعْبِ وَ الْإِزَارَ إِلَى نِصْفِ السَّاقِ وَ الرِّدَاءَ مِنْ بَيْنِ يَدَيْهِ إِلَى ثَدْيَيْهِ وَ مِنْ خَلْفِهِ إِلَى أَلْيَتَيْهِ ثُمَّ رَفَعَ يَدَهُ إِلَى السَّمَاءِ فَلَمْ يَزَلْ يَحْمَدُ اللَّهَ عَلَى مَا كَسَاهُ حَتَّى دَخَلَ مَنْزِلَهُ ثُمَّ قَالَ هَذَا اللِّبَاسُ الَّذِي يَنْبَغِي لِلْمُسْلِمِينَ أَنْ يَلْبَسُوهُ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ( عليه السلام ) وَ لَكِنْ لَا يَقْدِرُونَ أَنْ يَلْبَسُوا هَذَا الْيَوْمَ وَ لَوْ فَعَلْنَاهُ لَقَالُوا مَجْنُونٌ وَ لَقَالُوا مُرَاءٍ وَ اللَّهُ تَعَالَى يَقُولُ وَ ثِيابَكَ فَطَهِّرْ قَالَ وَ ثِيَابَكَ ارْفَعْهَا وَ لَا تَجُرَّهَا وَ إِذَا قَامَ قَائِمُنَا كَانَ هَذَا اللِّبَاسَ .

2 - Əl-Huseyn bin Muhəmməd, o da, Muallə bin Muhəmməddən, o da, əl-Həsən bin Əli əl-Vəşşadən, o da, Əhməd bin Aizdən, o da, Əbi Xədicədən, o da, Muallə bin Xuneysdən, o da, Əbi Abdulladan (Cəfər əs-Sadiqdən) (əs) rəvayət etmişdir ki, demişdir: "Şübhəsiz ki, Əli (əs) sizin nəzdinizdə idi və bəni Divan (oğulları) qəbiləsindən (adamlar) gəldilər və bir dinara üç paltar -- biri(nin uzunluğu) topuqdan yuxarıya qədər olan qamıs (köynək), biri (təxminən, uzunluğu) dizdən bir qarış aşağıya qədər olan izar (ərəblərin qurşaqdan aşağı geydiyi, yubkaya bənzər, paltar) və biri də, qabaqdan sinəyə qədər və arxadan da dabanlarına qədər olan rida (plaşa bənzər libas) aldılar. Bundan sonra, (Əli) əllərini səmaya qaldıraraq, evinə daxil olana qədər, geyindiyi libasa görə, uca Allaha həmd etdi. Bundan sonra isə: "Bu, müsəlmanların geyinməsi gərəkən bir libasdır" dedi. Əbu Abdulla (Cəfər əs-Sadiq) (əs) demişdir: "Lakin, bu gün, siz onu (bu cür) geymək qüdrətində deyilsiniz. Əgər, biz bunu etsək, onda, bizə, məcnun (dəli) və münafiq deyərlər. Uca Allah: "Geyimini təmiz saxla!" (Əl-Muddəssir surəsi, 3) demişdir. (Bundan sonra, Əbu Abdulla (Cəfər əs-Sadiq) (əs)): "Paltarını (topuqdan yuxarı) qaldır və onu (çox) uzatma. Qaim (imam Məhdi) gəldiyi zaman, (onun libası da) bu (buna bənzəyən) libas olacaqdır" dedi".

3- عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ سَهْلِ بْنِ زِيَادٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى عَنْ يُونُسَ بْنِ يَعْقُوبَ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ يَعْقُوبَ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ هِلَالٍ قَالَ أَمَرَنِي أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ( عليه السلام ) أَنْ أَشْتَرِيَ لَهُ إِزَاراً فَقُلْتُ لَهُ إِنِّي لَسْتُ أُصِيبُ إِلَّا وَاسِعاً قَالَ اقْطَعْ مِنْهُ وَ كُفَّهُ قَالَ ثُمَّ قَالَ إِنَّ أَبِي قَالَ وَ مَا جَاوَزَ الْكَعْبَيْنِ فَفِي النَّارِ .

(مجلسي موثق)مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنِ ابْنِ فَضَّالٍ عَنْ يُونُسَ بْنِ يَعْقُوبَ مِثْلَهُ .

3 - Bir çox əshabımızdan, onlar da, Səhl bin Ziyaddan, o da, Muhəmməd bin İsadan, o da Yunus bin Yaqubdan, o da, Abdulla bin Yaqubdan, o da, Abdulla bin Hilaldan rəvayət etmişdir ki, demişdir: "Əbu Abdulla (Cəfər bin əs-Sadiq) (əs) mənə bir izar almağı əmr etdi. Mən də, ona dedim ki, aldığım libas genişdir. (Cəfər bin əs-Sadiq) Dedi ki: "Ondan artıq olanı kəs, at!". Bundan sonra, dedi ki: "Şübhəsiz ki, mənim atam (Muhəmməd əl-Baqir), demişdir ki: "(Libas) İki topuğu(n həddini) aşarsa (aşağı enərsə), cəhənnəmdədir".

(Həmçinin) bu hədisin bir mislini də Məclisinin "müvəssəq" (güvənilən) dediyi bir sənədlə, Muhəmməd bin Yəhyədən, o da, Əhməd bin Muhəmməddən, o da, İbni Fəddaldan, o da, Yunus bin Yaqubdan rəvayət etmişdir.

4- مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ عَلِيِّ بْنِ الْحَكَمِ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عُثْمَانَ عَنْ رَجُلٍ مِنْ أَهْلِ الْيَمَامَةِ كَانَ مَعَ أَبِي الْحَسَنِ ( عليه السلام ) أَيَّامَ حُبِسَ بِبَغْدَادَ قَالَ قَالَ لِي أَبُو الْحَسَنِ ( عليه السلام ) إِنَّ اللَّهَ تَعَالَى قَالَ لِنَبِيِّهِ ( صلى الله عليه وآله ) وَ ثِيابَكَ فَطَهِّرْ وَ كَانَتْ ثِيَابُهُ طَاهِرَةً وَ إِنَّمَا أَمَرَهُ بِالتَّشْمِيرِ .

4 - Muhəmməd bin Yəhyə, o da, Əhməd bin Muhəmməddən, o da, Əli bin əl-Hakəmdən, o da, Abdurrəhman bin Osmandan, o da Yaməmə əhlindən bir nəfərdən rəvayət etmişdir ki, o, Əbul-Həsən (əs) Bağdadda, həbsdə olduğu müddətdə, onun ilə birlikdə idi. Demişdir ki: "Əbul-Həsən (əs) mənə dedi ki, şübhəsiz ki, uca Allah peyğəmbərinə (sas): "Geyimini təmiz saxla!" (Əl-Muddəssir surəsi, 3) demişdir və onun paltarı təmiz idi. (Bunu deməklə, uca Allah) Yalnız, (libasın) qısaldılmasını əmr edir".

5- عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنِ ابْنِ مَحْبُوبٍ عَنْ هِشَامِ بْنِ سَالِمٍ عَنْ أَبِي بَصِيرٍ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ( عليه السلام ) أَنَّ النَّبِيَّ ( صلى الله عليه وآله ) أَوْصَى رَجُلًا مِنْ بَنِي تَمِيمٍ فَقَالَ لَهُ إِيَّاكَ وَ إِسْبَالَ الْإِزَارِ وَ الْقَمِيصِ فَإِنَّ ذَلِكَ مِنَ الْمَخِيلَةِ وَ اللَّهُ لَا يُحِبُّ الْمَخِيلَةَ .

5 – Əli bin İbrahim, o da, atasından, o da, İbni Məhbubdan, o da, Hişam bin Səlimdən, o da, Əbi Bəsır, o da, Əbu Cəfərdən (əs) rəvayət etmişdir ki, peyğəmbər (sas) bəni Təmim (oğulları) qəbiləsindən olan bir nəfərə vəsiyyət edərək: "İzar və qamisi isbal edərək (uzun olaraq, geyinməkdən) çəkin. Şübhəsiz ki, bu (əməl) qürurlanmaqdandır və Allah qururlanan şəxsi sevməz" dedi.

6- أَبُو عَلِيٍّ الْأَشْعَرِيُّ عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ الْكُوفِيِّ عَنْ عُبَيْسِ بْنِ هِشَامٍ عَنْ أَبَانٍ عَنْ أَبِي حَمْزَةَ رَفَعَهُ قَالَ نَظَرَ أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ ( عليه السلام ) إِلَى فَتًى مُرْخٍ إِزَارَهُ فَقَالَ يَا بُنَيَّ ارْفَعْ إِزَارَكَ فَإِنَّهُ أَبْقَى لِثَوْبِكَ وَ أَنْقَى لِقَلْبِكَ .

6 – Əbu Əli əl-Əşari, o da, əl-Həsən bin Əli əl-Kufidən, o da, Ubeys bin Hişamdan, o da, Əbandan, o da, Əbi Həmzədən, mərfu olaraq, rəvayət etmişdir ki, əmirəl-mu`minin (Əli) izarını (libasını) uzun geyinən bir gəncə baxdı (onu gördü) və dedi: "Ey oğlum! Izarını (Libasını topuqdan yuxarı) qaldır. Çünki, bu, sənin paltarının (daha da salamat) qalması və qəlbinin də, daha da təmizlənməsi üçündür".

7- عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ سَهْلِ بْنِ زِيَادٍ عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الْأَشْعَرِيِّ عَنِ ابْنِ الْقَدَّاحِ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ( عليه السلام ) قَالَ كَانَ أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ ( عليه السلام ) إِذَا لَبِسَ الْقَمِيصَ مَدَّ يَدَهُ فَإِذَا طَلَعَ عَلَى أَطْرَافِ الْأَصَابِعِ قَطَعَهُ .

7 - Bir çox əshabımızdan, onlar da, Səhl bin Ziyaddan, o da, Cəfər bin Muhəmməd əl-Əşaridən, o da, İbnil-Qaddahdan, o da, Əbu Abdulladan (Cəfər əs-Sadiqdən) (əs) rəvayət edilmişdir ki: "Əmirəl-mö`minin (Əli) (əs) bir qamis (köynək) geyindiyi zaman, əllərini uzadardı, əgər, ətrafları barmaqlarından uzun olardısa, onu kəsərdi" demişdir.

8- عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ خَالِدٍ عَنْ أَبِيهِ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِنَانٍ عَنِ الْحَسَنِ الصَّيْقَلِ قَالَ قَالَ لِي أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ( عليه السلام ) تُرِيدُ أُرِيكَ قَمِيصَ عَلِيٍّ ( عليه السلام ) الَّذِي ضُرِبَ فِيهِ وَ أُرِيكَ دَمَهُ قَالَ قُلْتُ نَعَمْ فَدَعَا بِهِ وَ هُوَ فِي سَفَطٍ فَأَخْرَجَهُ وَ نَشَرَهُ فَإِذَا هُوَ قَمِيصُ كَرَابِيسَ يُشْبِهُ السُّنْبُلَانِيَّ فَإِذَا مُوَضَّعُ الْجَيْبِ إِلَى الْأَرْضِ وَ إِذَا الدَّمُ أَبْيَضُ شِبْهُ اللَّبَنِ شِبْهُ شُطَبِ السَّيْفِ قَالَ هَذَا قَمِيصُ عَلِيٍّ ( عليه السلام ) الَّذِي ضُرِبَ فِيهِ وَ هَذَا أَثَرُ دَمِهِ فَشَبَرْتُ بَدَنَهُ فَإِذَا هُوَ ثَلَاثَةُ أَشْبَارٍ وَ شَبَرْتُ أَسْفَلَهُ فَإِذَا هُوَ اثْنَا عَشَرَ شِبْراً .

8 - Bir çox əshabımızdan, onlar da, Əhməd bin Muhəmməd bin Xaliddən, o da, atasından, Muhəmməd bin Sinandan, o da, əl-Həsən əs-Sayqaldan, rəvayət edilmişdir ki, demişdir: "Əbu Abdulla (Cəfər əs-Sadiq) (əs) mənə: "Sən, Əlinin (əs) (qılıncla) vurulduğu və (üzərində) onun qanı olan köynəyini görmək istəyirsənmi?" dedi. Mən: "Bəli" dedim. Onun gətirilməsini əmr etdi və o, bir qutuda idi. Onu, qutudan çıxartdı və göstərdi. (Gördüm ki) O, Sunbulaniyə bənzəyən, nazik pambıq parçadan bir köynəkdir. (Qanın izi) Cibindən yerə qədər olan yerdə idi. Onun qanı südə bənzər, ağappağ rəngdə idi və qılıncla bir neçə yerdən kəsilmişdi. Əbu Abdulla (Cəfər əs-Sadiq) (əs): "Bu, Əlinin (əs) (qılıncla) vurulduğu və üzərində qan izi olan köynəyidir" dedi. (Köynəyin) Bədən(inin yuxarı) hissəsini qarışla ölçdüm, üç qarış etdi və aşağısını da ölçdüm, on iki qarış etdi".

Link to comment
Share on other sites

NАMАZDА BӘDӘNİN ÖRTÜLMӘSİ

M:793. Kişi nаmаz hаlındа–hәttа әgәr bir kәs оnu görmürsә dә–оvrәtеynini örtmәlidir. Dаhа yахşı оlаr ki, göbәkdәn dizlәrә qәdәr dә örtsün.

M:794. Qаdın nаmаz hаlındа bütün bәdәnini, hәttа bаşını vә tüklәrini örtmәlidir. Аmmа üzünü, dәstәmаzdа yuyulаn miqdаrdа, әllәrini bilәyә qәdәr, аyаqlаrını tоpuğа qәdәr ötrmәsi lаzım dеyil. Аmmа vаcib miqdаrın örtülmәsinә yәqin еtmәk üçün üzünün әtrаfını vә bilәkdәn bir аz аşаğı hissәni dә örtmәlidir.

M:795. İnsаn unudulmuş sәcdә, yахud tәşәhhüdün qәzаsını yеrinә yеtirdiyi vахt, hаbеlә еhtiyаt-vаcibә görә sәcdеyi-sәhvi dә yеrinә yеtirdiyi vахt özünü nаmаz hаlındа оlduğu kimi örtmәlidir.

M:796. Qаdınlаr üçün nаmаz hаlındа süni tüklәri (pаriki), gizlindә оlаn zinәtlәrini (bilәrzik, bоyunbаğı) vә üzündә оlаn zinәti (gözün sürmәsi kimi) örtmәsi lаzım dеyil. Аmmа nаmәhrәmdәn örtmәsi vаcibdir.

M:797. Әgәr insаn nаmаzdа qәsdәn оvrәtini örtmәsә, nаmаzı bаtildir. Hәttа әgәr mәsәlәni bilmәmәzlik üzündәn dә оlsа, еhtiyаt-vаcibә görә yеnidәn qılmаlıdır.

M:798. Әgәr nаmаz әsnаsındа оvrәtinin аçıldığın bаşа düşsә, örtmәlidir. Әgәr оvrәtini örtmәk vахt çох tutsа, еhtiyаt-vаcib budur ki, nаmаzı qurtаrıb yеnidәn qılsın. Аmmа әgәr nаmаzdаn sоnrа, nаmаzdа оvrәtinin аçıldığını bаşа düşsә, nаmаzı sәhihdir.

M:799. Әgәr bir kәs аyаq üstә оlаndа pаltаrı оvrәtini örtüb bаşqа hаllаrdа (mәsәlәn rükuyа, sәcdәyә gеdәndә) örtmәmәsi gözlәnilirsә, bu hаldа оvrәti аçıq оlаn vахtlаr müәyyәn vаsitәlәrlә оnu örtә bilsә, nаmаzı sәhihdir. Аmmа еhtiyаt-müstәhәbdir ki, bu cür pаltаrlа nаmаz qılmаsın.

M:800. İnsаn nаmаz hаlındа özünü оt vә yаrpаqlа örtә bilәr, аmmа еhtiyаt-müstәhәb budur ki, bаşqа şеy tаpılmаyаn hаldа bu kimi şеylәrlә özünü örtsün.

M:801. Әgәr nаmаzdа özünü örtmәk üçün pаlçıqdаn bаşqа bir şеyi оlmаsа, pаlçıq sаtir (örtük) оlmаdığındаn, çılpаq hаldа nаmаz qılа bilәr. Аmmа еhtiyаt-müstәhәb budur ki, hәr ikisinә әmәl еtsin: bir dәfә çılpаq hаldа, bir dәfә isә pаlçıqlа оvrәtеyni örtüb nаmаz qılsın.

M:802. Әgәr özünü nаmаzdа örtmәk üçün bir şеy tаpа bilmәsә vә tаpаcаğınа еhtimаl vеrsә, еhtiyаt-vаcibә görә nаmаzı tәхirә sаlmаlıdır. Аmmа әgәr bir şеy tаpmаsа, gәrәk nаmаz vахtının ахırındа öz vәzifәsinә müvаfiq оlаrаq nаmаzı qılsın.

M:803. Nаmаz qılmаq istәyәn bir kәsin hәttа аğаc yаrpаğı vә оtu оlmаsа vә vахtın ахırınа kimi dә bir şеy tаpаcаğınа еhtimаl vеrmәsә, оnu nаmәhrәm görәcәyi surәtdә оturаn hаldа nаmаz qılmаlı, оvrәtini budlаrı ilә örtmәlidir; yох әgәr bir kәs оnu görmürsә, аyаq üstә nаmаz qılıb әllәri ilә оvrәtini örtsün. Hәr iki hаldа rüku vә sәcdәni işаrә ilә yеrinә yеtirsin vә sәcdәdә bаşını аzаcıq аşаğı еndirsin.

NАMАZ QILАNIN PАLTАRI

M:804. Nаmаz qılаnın pаltаrındа аltı şәrt lаzımdır: 1-Pаk оlsun; 2-Еhtiyаt-vаcibә görә mübаh оlsun (qәsbi оlmаsın); 3-Pаltаrının hissәlәri ölü hеyvаndаn оlmаsın; 4-Әti hаrаm оlаn hеyvаnlаrdаn оlmаsın; 5 vә 6-Әgәr nаmаz qılаn kişidirsә, pаltаrı хаlis ipәkdәn vә yа qızıldаn tохunmuş оlmаsın. (Bunlаrın tәfsilаtı gәlәcәk mәsәlәlәrdә bәyаn оlunаcаq.)

NАMАZDА BӘDӘNİN ÖRTÜLMӘSİ

Link to comment
Share on other sites

oxumusan o kitabları?

hər zamanın öz tələbi var, əlbəttə haram olmamaq şərti ilə!

hə, əlbətdə oxumuşam. Özüdə bir neçə dəfə.

Sən utanmadın bu sözü "Hər zamanın öz tələbi var" deyəndə? İndi ki zaman tələb edirki qadınlar başı açıq gəzsin, hə indi de görüm sən deyə bilərsən başı açıq gəzmək haram deyil? 

Sən luşşi danışma yoxsa korluyursan

Link to comment
Share on other sites

Sən həqiqətən korsan!

1. Əgər oxumusansa, nə üçün qırmızı qırmızı deyirdin ki, Usuli Kafidə yazılıb, Allah tez-tez səhv edir?! Gedib yalançı şeyxlərinizdən götürürsüz şiə mənbəsi adı ilə

2. Kor gözlərini aç və davamına bax: "əlbəttə haram olmamaq şərti ilə!" Bu məsələdə göz görə görə ismarışı təhrif etmək istəyirsən?

3. Get istəyirsən balağını saqqalının çatdığı yerə qədər qısalt, mənə nə?! :)

Link to comment
Share on other sites

Sən həqiqətən korsan!

1. Əgər oxumusansa, nə üçün qırmızı qırmızı deyirdin ki, Usuli Kafidə yazılıb, Allah tez-tez səhv edir?! Gedib yalançı şeyxlərinizdən götürürsüz şiə mənbəsi adı ilə

2. Kor gözlərini aç və davamına bax: "əlbəttə haram olmamaq şərti ilə!" Bu məsələdə göz görə görə ismarışı təhrif etmək istəyirsən?

3. Get istəyirsən balağını saqqalının çatdığı yerə qədər qısalt, mənə nə?! :)

Sənə nəsə deyən oldu ki? Sən narahat olma, onsuzda sənin öz kitablarından xəbərin yoxdur, kitablarınızdan xəbərin olsa bura girmərsən.

Bu faktdır, şiə kitablarında Bu rəvayətlər mövcuddur, istiyirsən qəbul et istiyirsən yox. Öz işindir. Amma böyük alimləriviznən işin olmasın, çünki onlar şalvarı topuqdan aşagı geyinməyi qadagan görüblər

Link to comment
Share on other sites

Sənin qəlində probelm var deyəsən. Nə sə.

Mənə gösstər ki, şiə və ya sünnü (sələfi lazım deyil) hər hansı bir alim balağı uzun şalvarı caiz görməsin???

İndi kişi kimi de, hansı saytdan və ya məqalədən copy paste eləmisən? Heç olmasa mənbəni yaz, geidb məqalələrini oxuyub "hidayət olaq" da :)

Link to comment
Share on other sites

Hər zamanın öz tələbi məsələsinə də deyim ki, Peyğəmbər (s) nə üçün bir vaxt müşriklərlə müharibə etdi (Bədr, ühüd), bir vaxt isə sülh (hudeybiyye) bağladı? Lap əvvəlki vaxt isə səbr etdi (Məkkədə)

Özüvü ələ al, sənin heç mövzudan xəbərin var? 

Mən dyirəm ki Şiə kitablarında da var ki Kişinin geyimi topugdan aşagı düşməməlidir.

Sən isə düşmüsən əl ayaga.

Mən lap heçnə verməmişəm, zato kitablrın səhifəsinə kimi vermişəm get aç oxu, əgər bacarmırsansa bu sənin özün işindir. Haçan gedib oxuyarsan və əgər orda mən deyənlər olmazsa hə onda gəlib məni ittiham edərsən. Kitab oxuya bilmirsənsə bu mənim problemimdir?

Mən neyləməliydim? Gətirib kitabı gözüvə soxmalı idim? yazmışam ki, filan məsələ şiələrin kitablarında mövcuddur, filan kitab filan cild filan səhifə get aç oxu.

Sən bunu bacarmırsansa mən neyniyim?

Gətirib kitabı qapıvı döyüb evivə berməliydim?

Mən demişəm də sən acizsən, prosta düşmüsən ortalıga.

Link to comment
Share on other sites

Mən neyləməliydim? Gətirib kitabı gözüvə soxmalı idim? yazmışam ki, filan məsələ şiələrin kitablarında mövcuddur, filan kitab filan cild filan səhifə get aç oxu

Sənin başqa yerinə başqa şey soxacam. İncimə, başıvu ağıl demək istəyirəm :)

A kişi, get get, nə vaxt beynindəki vahabi hüceyrələri məhv olar, onda gələrsən, başa salaram.

SƏn şiə kitabından gətirirsəN, mən Qurandan. Soruşuram, nə üçün peyğəmbər Məkkədə səbr etdi, Bədrdə müharibə .rdı, Hüdeybiyyədə sülh bağladı müşriklərə qarşı?

Az boş boş danış, ondansa cavab yaz!

Link to comment
Share on other sites

Mən neyləməliydim? Gətirib kitabı gözüvə soxmalı idim? yazmışam ki, filan məsələ şiələrin kitablarında mövcuddur, filan kitab filan cild filan səhifə get aç oxu

Sənin başqa yerinə başqa şey soxacam. İncimə, başıvu ağıl demək istəyirəm :)

A kişi, get get, nə vaxt beynindəki vahabi hüceyrələri məhv olar, onda gələrsən, başa salaram.

SƏn şiə kitabından gətirirsəN, mən Qurandan. Soruşuram, nə üçün peyğəmbər Məkkədə səbr etdi, Bədrdə müharibə .rdı, Hüdeybiyyədə sülh bağladı müşriklərə qarşı?

Az boş boş danış, ondansa cavab yaz!

Bax bu Vəhabi huceyrələri sizin başıvıza oyun açır. Ona görədə harda ki bu huceyrələr var siz lal olmusunuz.

Sən qurandan gətirirsən? hansı qurandan? sənə görə indi salamat quran var? A kişi sənin quranın mehdidədir,odur ki sən danışma.Haçan mehdi gələr onda sənə qurandan danışmaga söz verilər.

Link to comment
Share on other sites

ay riyazussalihin qardash. bunlar bilmirler ki, bu ne qeder gunahdir. balagi uzun olanlarin namazlari bela qabul deyil. qoy bunlar arvadlarinin balagini qaldirsinlar. kishileri ise arvad kimi balagi yera deysin. qadinlarda ise dizden yuxari.

Siz gedin arvadlarınızı əxilərinizə təklif edin! Utanmırsan böhtan atmağa? Şiələrin ümumi fikrinə görə qadınlar Quranda vacib buyurulduğu kimi örtünməlidir. Kim örtünmürsə deməli şiədir? Vay vay vay olsun sənə!

Link to comment
Share on other sites

ay riyazussalihin qardash. bunlar bilmirler ki, bu ne qeder gunahdir. balagi uzun olanlarin namazlari bela qabul deyil. qoy bunlar arvadlarinin balagini qaldirsinlar. kishileri ise arvad kimi balagi yera deysin. qadinlarda ise dizden yuxari.

Siz elə müasir arvadlar kimi geyinirsiz şalvarı.

Sizdə topuqdan yuxarı geyinən cəhənləmlikdir, bu yagin ki, tək kişilərə yox, arvadlarınıza da aiddir. Belədirsə özünüzdə olanı bizə niyə yazırsız? Siz artıq arvadınızın balağını qaldırmısız?

Edited by al-Fath

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Link to comment
Share on other sites

sizsiz mini yubkalilari mescidlerinize soxan, sizsiz onlari muselman sayan, biz onlari islamdan saymiriq.

Özünüzdə olanları bizim boynumuza atmayın!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Link to comment
Share on other sites

Allah hidayət versin. Belə şeylər danışmaga ehtiyac yoxdur.

Şalvarı topuqdan yuxarı geyinmək şiə kitablarındada var, Əhli sünnə kitablarında da.

İstiyirsəm əməl et istiyirsən əməl etmə.

Mən bu mövzunu  ona görə açdım ki, Bəzi şilər Əhli sünnəyə lag edirlər ona görə ki onlar şalvarlarını topuqdan yuxarı geyinirlər. Mən bu mövzunu açmaqla bildirmək istədim ki Şalvarı topuqdan yuxarı geyinmək Şiələrin Ən mötəbər kitablarında gəlmişdir.

Kimin mövzuya elmi əlavəsi və ya iradı varsa qoy yazsın.Artıq şeylər yazmaga ehtiyac yoxdur.

Artıq şeylər yazanlar onu göstərirlər ki Cavab verməyə acizdilər.

Allah kömək olsun.

Link to comment
Share on other sites

bir shie alimi ozu menimle sohbet zamani boynuna aldi ki, 'biz bezi ferzleri ve sunnetleri ona gore terk etmishik ki, selefilere benzemeyek.

bu sözləri məndə xatırlayıram. yalançı ibni Teymiyyədən eşitmişəm. bizim rayonda bir vahabi var. mənə deyirdi ki, "şiə kitablarından namazda əllərin açıq olması haqqında hədis yoxdur". dedim "elə şey olmaz. mən sənə hədisləri tapıb göstərərəm" əxim cavabında tamami ilə sənin kimi cavab verdi "mən şiə alimləri ilə görüşmüşəm. onlar özləri də qəbul ediblər ki, bu haqda hədis yoxdur". məndə biraz axtarış etdim və "Vəsiluşşiə" kitabından o hədisləri vahabinin gözünə soxandan sonra soruşdum "sənin söhbət etdiyin şiə alimi kimdir ki, alimdir amma öz hədis kitabından xəbərsizdir?" vahabi bir söz deyə bilmədi. axı nə desin? O ki yalançıdır. elə müəllimi İhsan İlahi Zahir və İbni teymiyyə kimi

Link to comment
Share on other sites

bir shie alimi ozu menimle sohbet zamani boynuna aldi ki, 'biz bezi ferzleri ve sunnetleri ona gore terk etmishik ki, selefilere benzemeyek.

bu sözləri məndə xatırlayıram. yalançı ibni Teymiyyədən eşitmişəm. bizim rayonda bir vahabi var. mənə deyirdi ki, "şiə kitablarından namazda əllərin açıq olması haqqında hədis yoxdur". dedim "elə şey olmaz. mən sənə hədisləri tapıb göstərərəm" əxim cavabında tamami ilə sənin kimi cavab verdi "mən şiə alimləri ilə görüşmüşəm. onlar özləri də qəbul ediblər ki, bu haqda hədis yoxdur". məndə biraz axtarış etdim və "Vəsiluşşiə" kitabından o hədisləri vahabinin gözünə soxandan sonra soruşdum "sənin söhbət etdiyin şiə alimi kimdir ki, alimdir amma öz hədis kitabından xəbərsizdir?" vahabi bir söz deyə bilmədi. axı nə desin? O ki yalançıdır. elə müəllimi İhsan İlahi Zahir və İbni teymiyyə kimi

Link to comment
Share on other sites

bu sozu mene deyan haci Imran adli shexsdir ki, 20 ildir Qumda oxuyur.

hacı İmran. bu adam kimdir? mənim və ya mənim məzhəbim, məktəbim üçün nə dərəcəli bir şəxsdir? mən sənə dünyaya məşhur olan ibni Teymiyyədən yazıram sən mənə hacı İlqardan. buna deyirlər vahab məntiqi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
bu sozu mene deyan haci Imran adli shexsdir ki, 20 ildir Qumda oxuyur.

hacı İmran. bu adam kimdir? mənim və ya mənim məzhəbim, məktəbim üçün nə dərəcəli bir şəxsdir? mən sənə dünyaya məşhur olan ibni Teymiyyədən yazıram sən mənə hacı İlqardan. buna deyirlər vahab məntiqi

Mövzudan qıraga çıxmaqla öz acizliyivizi görsədirsiniz. Şiə kitablarında açıq aydın gəlib ki, kişinin geyimi topuqdan aşagl düşməmələidir.

Link to comment
Share on other sites

bu sozu mene deyan haci Imran adli shexsdir ki, 20 ildir Qumda oxuyur.

hacı İmran. bu adam kimdir? mənim və ya mənim məzhəbim, məktəbim üçün nə dərəcəli bir şəxsdir? mən sənə dünyaya məşhur olan ibni Teymiyyədən yazıram sən mənə hacı İlqardan. buna deyirlər vahab məntiqi

Mövzudan qıraga çıxmaqla öz acizliyivizi görsədirsiniz. Şiə kitablarında açıq aydın gəlib ki, kişinin geyimi topuqdan aşagl düşməmələidir.

Deyilib deyilib də. Bunlar sadəcə hədisdir. Biz də bilirik ki, yerlə sürünən paltar geyinmək olmaz, amma topuqdan yuxarı olmağı haqda bizim məzhəbdə heçnə yoxdur.

Hədislər isə zəif də olur, uydurma da.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Link to comment
Share on other sites

bu sozu mene deyan haci Imran adli shexsdir ki, 20 ildir Qumda oxuyur.

hacı İmran. bu adam kimdir? mənim və ya mənim məzhəbim, məktəbim üçün nə dərəcəli bir şəxsdir? mən sənə dünyaya məşhur olan ibni Teymiyyədən yazıram sən mənə hacı İlqardan. buna deyirlər vahab məntiqi

Mövzudan qıraga çıxmaqla öz acizliyivizi görsədirsiniz. Şiə kitablarında açıq aydın gəlib ki, kişinin geyimi topuqdan aşagl düşməmələidir.

Deyilib deyilib də. Bunlar sadəcə hədisdir. Biz də bilirik ki, yerlə sürünən paltar geyinmək olmaz, amma topuqdan yuxarı olmağı haqda bizim məzhəbdə heçnə yoxdur.

Hədislər isə zəif də olur, uydurma da.

belə can qurtarmaq olmur. Hədisin zəifliyini və uydurma olmagını sübut etmək lazımdır. Əcəb işdi ee, nəsə sərf etmiyəndə srazu hədis zəifdir. Xeyir belə şey olmur, hədis zəifdirsə buyur sübut elə. Bu uje uşag başı aldadmaqdır, day denən acizəm gücüm çatmadı cavab verməyə.Allah hidayət versin

Link to comment
Share on other sites

Şalvarı topuqdan yuxarı geyinmək həm şiə kitablarında var həm də əhli sünnə kitablarında, bu barədə ixtilaf yoxdur.

Yuxarda verdiklərim isə Şiə kitablrındandır.

Beyem hedisde shalvar gelib yoxsa libas?Shalvar fars sozudur,libasa galanda ise bizim alimlerimiz de onu topugdan yuxari geyinirler.Sizin egideye gore ise eslinde shalvar bidet olmalidir,cunki Peygamberimiz libas geyinib.

Birdeki sizde bu topug meselesine yaman toxunurlar.Sizin bezi alimlerinizin fikrine gore necis eger topugdan yuxariya kimi galxmasa pak sayilir.

Shalvari eliguliniski geymekle deyileeee giyamet gunu bundan da vacib olan sheyler hagginda sorushulacag.Meselen:Imamet, vilayet, hagginda 

Link to comment
Share on other sites

Şalvarı topuqdan yuxarı geyinmək həm şiə kitablarında var həm də əhli sünnə kitablarında, bu barədə ixtilaf yoxdur.

Yuxarda verdiklərim isə Şiə kitablrındandır.

Beyem hedisde shalvar gelib yoxsa libas?Shalvar fars sozudur,libasa galanda ise bizim alimlerimiz de onu topugdan yuxari geyinirler.Sizin egideye gore ise eslinde shalvar bidet olmalidir,cunki Peygamberimiz libas geyinib.

Birdeki sizde bu topug meselesine yaman toxunurlar.Sizin bezi alimlerinizin fikrine gore necis eger topugdan yuxariya kimi galxmasa pak sayilir.

Shalvari eliguliniski geymekle deyileeee giyamet gunu bundan da vacib olan sheyler hagginda sorushulacag.Meselen:Imamet, vilayet, hagginda 

Eybi yox, sən çalış öz kitablarıvızda nə var onu əməl et, odur ki, libasın topuqdan aşagı düşməsin.

Link to comment
Share on other sites

bu sozu mene deyan haci Imran adli shexsdir ki, 20 ildir Qumda oxuyur.

hacı İmran. bu adam kimdir? mənim və ya mənim məzhəbim, məktəbim üçün nə dərəcəli bir şəxsdir? mən sənə dünyaya məşhur olan ibni Teymiyyədən yazıram sən mənə hacı İlqardan. buna deyirlər vahab məntiqi

Mövzudan qıraga çıxmaqla öz acizliyivizi görsədirsiniz. Şiə kitablarında açıq aydın gəlib ki, kişinin geyimi topuqdan aşagl düşməmələidir.

Deyilib deyilib də. Bunlar sadəcə hədisdir. Biz də bilirik ki, yerlə sürünən paltar geyinmək olmaz, amma topuqdan yuxarı olmağı haqda bizim məzhəbdə heçnə yoxdur.

Hədislər isə zəif də olur, uydurma da.

belə can qurtarmaq olmur. Hədisin zəifliyini və uydurma olmagını sübut etmək lazımdır. Əcəb işdi ee, nəsə sərf etmiyəndə srazu hədis zəifdir. Xeyir belə şey olmur, hədis zəifdirsə buyur sübut elə. Bu uje uşag başı aldadmaqdır, day denən acizəm gücüm çatmadı cavab verməyə.Allah hidayət versin

Sizə kim deyir ki, hədisi yoxlamırıq. Hədis yoxlamaq bizim işimiz deyil, biz alim deyilik. Hədisləri alimlər yoxlayır və quran və sünnəyə əsasən fətva verir. Biz isə müqəllidik və alimin fətvasına əsasən əməl edirik. Sizdən fərqli olaraq biz hədis əhli deyilik və hədisləri öz ağlımıza görə yozmuruq.

İkincisi isə, heç Siz də o hədislərin səhihliyini sübut etməmisiz, sadəcə Abu İbrahimin yazdığını kopyalamısız.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Link to comment
Share on other sites

bu sozu mene deyan haci Imran adli shexsdir ki, 20 ildir Qumda oxuyur.

hacı İmran. bu adam kimdir? mənim və ya mənim məzhəbim, məktəbim üçün nə dərəcəli bir şəxsdir? mən sənə dünyaya məşhur olan ibni Teymiyyədən yazıram sən mənə hacı İlqardan. buna deyirlər vahab məntiqi

Mövzudan qıraga çıxmaqla öz acizliyivizi görsədirsiniz. Şiə kitablarında açıq aydın gəlib ki, kişinin geyimi topuqdan aşagl düşməmələidir.

Deyilib deyilib də. Bunlar sadəcə hədisdir. Biz də bilirik ki, yerlə sürünən paltar geyinmək olmaz, amma topuqdan yuxarı olmağı haqda bizim məzhəbdə heçnə yoxdur.

Hədislər isə zəif də olur, uydurma da.

belə can qurtarmaq olmur. Hədisin zəifliyini və uydurma olmagını sübut etmək lazımdır. Əcəb işdi ee, nəsə sərf etmiyəndə srazu hədis zəifdir. Xeyir belə şey olmur, hədis zəifdirsə buyur sübut elə. Bu uje uşag başı aldadmaqdır, day denən acizəm gücüm çatmadı cavab verməyə.Allah hidayət versin

Sizə kim deyir ki, hədisi yoxlamırıq. Hədis yoxlamaq bizim işimiz deyil, biz alim deyilik. Hədisləri alimlər yoxlayır və quran və sünnəyə əsasən fətva verir. Biz isə müqəllidik və alimin fətvasına əsasən əməl edirik. Sizdən fərqli olaraq biz hədis əhli deyilik və hədisləri öz ağlımıza görə yozmuruq.

İkincisi isə, heç Siz də o hədislərin səhihliyini sübut etməmisiz, sadəcə Abu İbrahimin yazdığını kopyalamısız.

Xülasə sənin deməyindən belə çıxır ki mənə liboy hədis gətirsənizdə əgər mənə ləzət etməsə qəbul etmiyəcəm, Bu isə acizliyin əlamətidir.

Link to comment
Share on other sites

Allah səndən razı olsun riyazussalihin! inşəAllah səndən haqqı çatdırmaq tələb olunur, sən heç kimə hidayət verə bilməzssən, sən haqqı çatdır ki, Axirət günü onlara deyilsin ki, sənə bu haqda deyilmişdi, niyə qəbul etmədin?!

Link to comment
Share on other sites

bu sozu mene deyan haci Imran adli shexsdir ki, 20 ildir Qumda oxuyur.

hacı İmran. bu adam kimdir? mənim və ya mənim məzhəbim, məktəbim üçün nə dərəcəli bir şəxsdir? mən sənə dünyaya məşhur olan ibni Teymiyyədən yazıram sən mənə hacı İlqardan. buna deyirlər vahab məntiqi

Mövzudan qıraga çıxmaqla öz acizliyivizi görsədirsiniz. Şiə kitablarında açıq aydın gəlib ki, kişinin geyimi topuqdan aşagl düşməmələidir.

Deyilib deyilib də. Bunlar sadəcə hədisdir. Biz də bilirik ki, yerlə sürünən paltar geyinmək olmaz, amma topuqdan yuxarı olmağı haqda bizim məzhəbdə heçnə yoxdur.

Hədislər isə zəif də olur, uydurma da.

belə can qurtarmaq olmur. Hədisin zəifliyini və uydurma olmagını sübut etmək lazımdır. Əcəb işdi ee, nəsə sərf etmiyəndə srazu hədis zəifdir. Xeyir belə şey olmur, hədis zəifdirsə buyur sübut elə. Bu uje uşag başı aldadmaqdır, day denən acizəm gücüm çatmadı cavab verməyə.Allah hidayət versin

Sizə kim deyir ki, hədisi yoxlamırıq. Hədis yoxlamaq bizim işimiz deyil, biz alim deyilik. Hədisləri alimlər yoxlayır və quran və sünnəyə əsasən fətva verir. Biz isə müqəllidik və alimin fətvasına əsasən əməl edirik. Sizdən fərqli olaraq biz hədis əhli deyilik və hədisləri öz ağlımıza görə yozmuruq.

İkincisi isə, heç Siz də o hədislərin səhihliyini sübut etməmisiz, sadəcə Abu İbrahimin yazdığını kopyalamısız.

Xülasə sənin deməyindən belə çıxır ki mənə liboy hədis gətirsənizdə əgər mənə ləzət etməsə qəbul etmiyəcəm, Bu isə acizliyin əlamətidir.

Mən Sizə luboy hədis gətirsəm qəbul edəcəksiz? Sizin səhih, həsən, ...... münkər, zəif hədislər haqda anlayışınız var?

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Link to comment
Share on other sites

riyadissalihin, bilirsen bunlar niye saqqal saxlamir ve shalvari uzun geyirler? Xamneinin ki saqqali 5 barmaqdir. chunki, bunlar qinaqdan qorxurlar, ya da arvadlari, ata analari qoymurlar saqqal saxlamaga. bunlar ise itaetde shirk qoshurlar ve Allahin hokmune serf etmediyine gore uz donderirler. Allah ve mominler munafiqleri taniyir. eger bunlar 4-5 barmaq saqqali qebul etmirlerse onda demali, Sistani, Xamnei, Mamaqani hamisi vahabidiler. Allah munafiqleri taniyir. vessalam.

Link to comment
Share on other sites

riyadissalihin, bilirsen bunlar niye saqqal saxlamir ve shalvari uzun geyirler? Xamneinin ki saqqali 5 barmaqdir. chunki, bunlar qinaqdan qorxurlar, ya da arvadlari, ata analari qoymurlar saqqal saxlamaga. bunlar ise itaetde shirk qoshurlar ve Allahin hokmune serf etmediyine gore uz donderirler. Allah ve mominler munafiqleri taniyir. eger bunlar 4-5 barmaq saqqali qebul etmirlerse onda demali, Sistani, Xamnei, Mamaqani hamisi vahabidiler. Allah munafiqleri taniyir. vessalam.

Ayətullah Xameneinin saqqalına baxın, özünüzkünə baxın. Elə bil cunqlidir :)))))

Alimlər məsələsi var. sələfilər ki cahildir, nə uzadır saqqallarını bu boyda? bildim, bidət bayramında (cristmast) Santa Claus olmaq üçün :D

Link to comment
Share on other sites

 

Mən Sizə luboy hədis gətirsəm qəbul edəcəksiz? Sizin səhih, həsən, ...... münkər, zəif hədislər haqda anlayışınız var?

Səni bilmirəm amma məni anlayışım var, mən Əlhəmdulilləh yaxşı bilirəm zəif hədis ilə səhih hədisi necə ayırmaq lazımdır. 

Hələki fakt budur ki Sizin kitablarda da açıq aydın hədislərdə gəlib ki kişinin geyimi topuqdan aşagı düşməməlidir. Əgər bu hədislərər zəif ddeyirsənsə onda buyur sübut et.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...