Jump to content

Şalvarın topuqdan yuxarı geyinilməsi


riyadussalihin

Recommended Posts

Mən Sizə luboy hədis gətirsəm qəbul edəcəksiz? Sizin səhih, həsən, ...... münkər, zəif hədislər haqda anlayışınız var?

Səni bilmirəm amma məni anlayışım var, mən Əlhəmdulilləh yaxşı bilirəm zəif hədis ilə səhih hədisi necə ayırmaq lazımdır. 

Hələki fakt budur ki Sizin kitablarda da açıq aydın hədislərdə gəlib ki kişinin geyimi topuqdan aşagı düşməməlidir. Əgər bu hədislərər zəif ddeyirsənsə onda buyur sübut et.

Anlayışınız elə güclüdür ki, hadisləri bir nəfəsə kopyalaya bilirsiz. Amma onun səhih ya zəif olmasına dair heç bir nə biliyiniz, nə də ki, bunu öyrənməyə istəyiniz yoxdur. Amma qeyd etmək lazımdır ki, gözünüzü yumub kopyalamaqda proffesionalsız (heç olmasa nəsə Sizdə yaxşı alınır).

Deyirsiz ki, hədis elmindən anlayışınız var? Onda niyə hədislərin vəziyyətini və tam mətnini gətirməmisiz?

Kopyaladığınız hədislərdən ikisinə fikir verin:

3- عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ سَهْلِ بْنِ زِيَادٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى عَنْ يُونُسَ بْنِ يَعْقُوبَ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ يَعْقُوبَ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ هِلَالٍ قَالَ أَمَرَنِي أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ( عليه السلام ) أَنْ أَشْتَرِيَ لَهُ إِزَاراً فَقُلْتُ لَهُ إِنِّي لَسْتُ أُصِيبُ إِلَّا وَاسِعاً قَالَ اقْطَعْ مِنْهُ وَ كُفَّهُ قَالَ ثُمَّ قَالَ إِنَّ أَبِي قَالَ وَ مَا جَاوَزَ الْكَعْبَيْنِ فَفِي النَّارِ .

(مجلسي موثق)مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنِ ابْنِ فَضَّالٍ عَنْ يُونُسَ بْنِ يَعْقُوبَ مِثْلَهُ .

3 - Bir çox əshabımızdan, onlar da, Səhl bin Ziyaddan, o da, Muhəmməd bin İsadan, o da Yunus bin Yaqubdan, o da, Abdulla bin Yaqubdan, o da, Abdulla bin Hilaldan rəvayət etmişdir ki, demişdir: "Əbu Abdulla (Cəfər bin əs-Sadiq) (əs) mənə bir izar almağı əmr etdi. Mən də, ona dedim ki, aldığım libas genişdir. (Cəfər bin əs-Sadiq) Dedi ki: "Ondan artıq olanı kəs, at!". Bundan sonra, dedi ki: "Şübhəsiz ki, mənim atam (Muhəmməd əl-Baqir), demişdir ki: "(Libas) İki topuğu(n həddini) aşarsa (aşağı enərsə), cəhənnəmdədir".

(Həmçinin) bu hədisin bir mislini də Məclisinin "müvəssəq" (güvənilən) dediyi bir sənədlə, Muhəmməd bin Yəhyədən, o da, Əhməd bin Muhəmməddən, o da, İbni Fəddaldan, o da, Yunus bin Yaqubdan rəvayət etmişdir.

مجلسي ضعيف على المشهور22/337

Əllamə Məclisi "Miratul-Uqul", 22/337 yazır: Zəif əla məhşur

4- مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ عَلِيِّ بْنِ الْحَكَمِ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عُثْمَانَ عَنْ رَجُلٍ مِنْ أَهْلِ الْيَمَامَةِ كَانَ مَعَ أَبِي الْحَسَنِ ( عليه السلام ) أَيَّامَ حُبِسَ بِبَغْدَادَ قَالَ قَالَ لِي أَبُو الْحَسَنِ ( عليه السلام ) إِنَّ اللَّهَ تَعَالَى قَالَ لِنَبِيِّهِ ( صلى الله عليه وآله ) وَ ثِيابَكَ فَطَهِّرْ وَ كَانَتْ ثِيَابُهُ طَاهِرَةً وَ إِنَّمَا أَمَرَهُ بِالتَّشْمِيرِ .

4 - Muhəmməd bin Yəhyə, o da, Əhməd bin Muhəmməddən, o da, Əli bin əl-Hakəmdən, o da, Abdurrəhman bin Osmandan, o da Yaməmə əhlindən bir nəfərdən rəvayət etmişdir ki, o, Əbul-Həsən (əs) Bağdadda, həbsdə olduğu müddətdə, onun ilə birlikdə idi. Demişdir ki: "Əbul-Həsən (əs) mənə dedi ki, şübhəsiz ki, uca Allah peyğəmbərinə (sas): "Geyimini təmiz saxla!" (Əl-Muddəssir surəsi, 3) demişdir və onun paltarı təmiz idi. (Bunu deməklə, uca Allah) Yalnız, (libasın) qısaldılmasını əmr edir".

مجلسي ضعيف على المشهور22/337

Əllamə Məclisi "Miratul-Uqul", 22/337 yazır: Məchul

Budur Sizin anlayışınız?

Bilirəm ki, Sizin heç nədən anlayışınız yoxdur, ona görə də indidən deyirəm ki, artıq suallar yaranmasın: Məclisinin "Miratul-Uqul" kitabı Kafinin şərhidir!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Link to comment
Share on other sites

Asalamu Aleykum ve Rehmatullahi ve Bereketuhu.

Uca Reman ve Rehim olan Allahin adi ile.

Sizleri Allahdan qorxmaga cagiriram. Bu biyabirciliqdi. Bu bolmeni bu geder ashagilamiyin.

Burda deyirem, 8 ildir bu forumdayam, men bir muselnman kimi (Hemd Olsun Allaha) bu razdele girende hemishe utaniram. Abir heya muselman ucun cox lazimlidir.

Hormetli moderator, sizin bu bazarin icinde aktiv rol oynadiginizi gormek teeccubludur...

Duzu Allaha melumdur.

Wassalam.

Edited by el_khan

Мы сотворили человека и знаем, что нашептывает ему душа. Мы ближе к нему, чем яремная вена. Qaf 16

Link to comment
Share on other sites

Asalamu Aleykum ve Rehmatullahi ve Bereketuhu.

Uca Reman ve Rehim olan Allahin adi ile.

Sizleri Allahdan qorxmaga cagiriram. Bu biyabirciliqdi. Bu bolmeni bu geder ashagilamiyin.

Burda deyirem, 8 ildir bu forumdayam, men bir muselnman kimi (Hemd Olsun Allaha) bu razdele girende hemishe utaniram. Abir heya muselman ucun cox lazimlidir.

Hormetli moderator, sizin bu bazarin icinde aktiv rol oynadiginizi gormek teeccubludur...

Duzu Allaha melumdur.

Wassalam.

Səkkiz ildir bu forumdasız, amma qaydaları hələ də bilmirsiz! Forumda müzakirələr gedir, kartof satılmır və Sizin bura bazar demənizi mən özünə və digər istifadəçilərə qarşı təhqir kimi qəbul edirəm. Elə etməyin ki, bu Sizin forumda axırıncı iliniz olsun! Bir də moderin işləri nə qarışmayın, Sizə hələ ki, o səlahiyyəti verən olmayıb!

Bu bölmədən xoşunuz gəlmirsə Sizi bura dəvət edən olmayıb. Ya mövzuya aid yazın, ya da ki, susun.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Link to comment
Share on other sites

Asalamu Aleykum ve Rehmatullahi ve Bereketuhu.

Uca Reman ve Rehim olan Allahin adi ile.

Sizleri Allahdan qorxmaga cagiriram. Bu biyabirciliqdi. Bu bolmeni bu geder ashagilamiyin.

Burda deyirem, 8 ildir bu forumdayam, men bir muselnman kimi (Hemd Olsun Allaha) bu razdele girende hemishe utaniram. Abir heya muselman ucun cox lazimlidir.

Hormetli moderator, sizin bu bazarin icinde aktiv rol oynadiginizi gormek teeccubludur...

Duzu Allaha melumdur.

Wassalam.

Səkkiz ildir bu forumdasız, amma qaydaları hələ də bilmirsiz! Forumda müzakirələr gedir, kartof satılmır və Sizin bura bazar demənizi mən özünə və digər istifadəçilərə qarşı təhqir kimi qəbul edirəm. Elə etməyin ki, bu Sizin forumda axırıncı iliniz olsun! Bir də moderin işləri nə qarışmayın, Sizə hələ ki, o səlahiyyəti verən olmayıb!

Bu bölmədən xoşunuz gəlmirsə Sizi bura dəvət edən olmayıb. Ya mövzuya aid yazın, ya da ki, susun.

Bismillehirrahmenirrahim,

Iki shey aydin olsun isterdim,

1 cisi bu bolmeden xoshum gelir ona gore ki bu bolme butun bolmelerden xeyirlidir ama bu bolmenin dava yeri yox devet yeri olmasini isterdim, olmalidir da! Burdan gorur camaat islami bu forumda, burdan bilir islamin exlagini.

2 cisi Burda ya sizi ya bashga birini tehgir elemek fikrim olmuyub, olsaydi, goshulardim size bashdiyardim tehgire.

Meni forumnan hedeleme xahis edirem, yaxshi bilirsen ki, bunun hec bir menasi ya da gorxusu yoxdur.

Allah her sheyi daha yaxshi bilir.

Wassalam

Мы сотворили человека и знаем, что нашептывает ему душа. Мы ближе к нему, чем яремная вена. Qaf 16

Link to comment
Share on other sites

1 cisi bu bolmeden xoshum gelir ona gore ki bu bolme butun bolmelerden xeyirlidir ama bu bolmenin dava yeri yox devet yeri olmasini isterdim, olmalidir da! Burdan gorur camaat islami bu forumda, burdan bilir islamin exlagini.

Bağışlayın da, Sizin istəklərinizi nəzərə almamışıq!

Sizin yagin gözünüz pis görür, çünki mənə yazdıqlarınızı gərək öz əqidə qardaşlarınıza yazasız, çünki onlar bizi yalan və böhtanla ittiham edirlər, mən isə məcbur oluram onlara cavab verim. Siz də indi məni ittiham edirsiz ki, mən dəvət yerinə dava edirəm?!

2 cisi Burda ya sizi ya bashga birini tehgir elemek fikrim olmuyub, olsaydi, goshulardim size bashdiyardim tehgire.

20% reytinq

Meni forumnan hedeleme xahis edirem, yaxshi bilirsen ki, bunun hec bir menasi ya da gorxusu yoxdur.

Kimisə hədələmək mənim vəzifəmə daxil deyil. Mən hədələmirəm, xəbərdarlıq edirəm.

Bu da ikinci xəbərdarlığım - Hər oftopa görə reytinq artırılacaq!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Link to comment
Share on other sites

Bismillehirrahmenirrahim.

Allah Bagishlasin! Menim isteyim onemli deyil, onemli olan Allahin ve Onun pygemberinin(s.a.s) emr ve istekleridir. Gelin birlikde onlari nezere alaq ve bitirek artiq bu menasiz lazimsiz tehqirleri.

Onsuz da Allah her sheyi yaxshi bilir.

Wassalam

Мы сотворили человека и знаем, что нашептывает ему душа. Мы ближе к нему, чем яремная вена. Qaf 16

Link to comment
Share on other sites

riyadissalihin, bilirsen bunlar niye saqqal saxlamir ve shalvari uzun geyirler? Xamneinin ki saqqali 5 barmaqdir. chunki, bunlar qinaqdan qorxurlar, ya da arvadlari, ata analari qoymurlar saqqal saxlamaga. bunlar ise itaetde shirk qoshurlar ve Allahin hokmune serf etmediyine gore uz donderirler. Allah ve mominler munafiqleri taniyir. eger bunlar 4-5 barmaq saqqali qebul etmirlerse onda demali, Sistani, Xamnei, Mamaqani hamisi vahabidiler. Allah munafiqleri taniyir. vessalam.

Ayətullah Xameneinin saqqalına baxın, özünüzkünə baxın. Elə bil cunqlidir :)))))

Alimlər məsələsi var. sələfilər ki cahildir, nə uzadır saqqallarını bu boyda? bildim, bidət bayramında (cristmast) Santa Claus olmaq üçün :D

Sanin nikin ela adina layiqdi yaqin ki ela bela da qalacaqsan san ahala bilmirmisan Alim kimdi cahil kim bir guzguya bax balaka aqillandin

Link to comment
Share on other sites

riyadissalihin, bilirsen bunlar niye saqqal saxlamir ve shalvari uzun geyirler? Xamneinin ki saqqali 5 barmaqdir. chunki, bunlar qinaqdan qorxurlar, ya da arvadlari, ata analari qoymurlar saqqal saxlamaga. bunlar ise itaetde shirk qoshurlar ve Allahin hokmune serf etmediyine gore uz donderirler. Allah ve mominler munafiqleri taniyir. eger bunlar 4-5 barmaq saqqali qebul etmirlerse onda demali, Sistani, Xamnei, Mamaqani hamisi vahabidiler. Allah munafiqleri taniyir. vessalam.

Ayətullah Xameneinin saqqalına baxın, özünüzkünə baxın. Elə bil cunqlidir :)))))

Alimlər məsələsi var. sələfilər ki cahildir, nə uzadır saqqallarını bu boyda? bildim, bidət bayramında (cristmast) Santa Claus olmaq üçün :D

Sanin nikin ela adina layiqdi yaqin ki ela bela da qalacaqsan san ahala bilmirmisan Alim kimdi cahil kim bir guzguya bax balaka aqillandin

İstifadəçinin nikini müzakirə etmək qadağandır. Nizam-intizama riayət edin və qaydaları oxuyun.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Link to comment
Share on other sites

Mən Sizə luboy hədis gətirsəm qəbul edəcəksiz? Sizin səhih, həsən, ...... münkər, zəif hədislər haqda anlayışınız var?

Səni bilmirəm amma məni anlayışım var, mən Əlhəmdulilləh yaxşı bilirəm zəif hədis ilə səhih hədisi necə ayırmaq lazımdır. 

Hələki fakt budur ki Sizin kitablarda da açıq aydın hədislərdə gəlib ki kişinin geyimi topuqdan aşagı düşməməlidir. Əgər bu hədislərər zəif ddeyirsənsə onda buyur sübut et.

Anlayışınız elə güclüdür ki, hadisləri bir nəfəsə kopyalaya bilirsiz. Amma onun səhih ya zəif olmasına dair heç bir nə biliyiniz, nə də ki, bunu öyrənməyə istəyiniz yoxdur. Amma qeyd etmək lazımdır ki, gözünüzü yumub kopyalamaqda proffesionalsız (heç olmasa nəsə Sizdə yaxşı alınır).

Deyirsiz ki, hədis elmindən anlayışınız var? Onda niyə hədislərin vəziyyətini və tam mətnini gətirməmisiz?

Kopyaladığınız hədislərdən ikisinə fikir verin:

3- عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ سَهْلِ بْنِ زِيَادٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى عَنْ يُونُسَ بْنِ يَعْقُوبَ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ يَعْقُوبَ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ هِلَالٍ قَالَ أَمَرَنِي أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ( عليه السلام ) أَنْ أَشْتَرِيَ لَهُ إِزَاراً فَقُلْتُ لَهُ إِنِّي لَسْتُ أُصِيبُ إِلَّا وَاسِعاً قَالَ اقْطَعْ مِنْهُ وَ كُفَّهُ قَالَ ثُمَّ قَالَ إِنَّ أَبِي قَالَ وَ مَا جَاوَزَ الْكَعْبَيْنِ فَفِي النَّارِ .

(مجلسي موثق)مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنِ ابْنِ فَضَّالٍ عَنْ يُونُسَ بْنِ يَعْقُوبَ مِثْلَهُ .

3 - Bir çox əshabımızdan, onlar da, Səhl bin Ziyaddan, o da, Muhəmməd bin İsadan, o da Yunus bin Yaqubdan, o da, Abdulla bin Yaqubdan, o da, Abdulla bin Hilaldan rəvayət etmişdir ki, demişdir: "Əbu Abdulla (Cəfər bin əs-Sadiq) (əs) mənə bir izar almağı əmr etdi. Mən də, ona dedim ki, aldığım libas genişdir. (Cəfər bin əs-Sadiq) Dedi ki: "Ondan artıq olanı kəs, at!". Bundan sonra, dedi ki: "Şübhəsiz ki, mənim atam (Muhəmməd əl-Baqir), demişdir ki: "(Libas) İki topuğu(n həddini) aşarsa (aşağı enərsə), cəhənnəmdədir".

(Həmçinin) bu hədisin bir mislini də Məclisinin "müvəssəq" (güvənilən) dediyi bir sənədlə, Muhəmməd bin Yəhyədən, o da, Əhməd bin Muhəmməddən, o da, İbni Fəddaldan, o da, Yunus bin Yaqubdan rəvayət etmişdir.

مجلسي ضعيف على المشهور22/337

Əllamə Məclisi "Miratul-Uqul", 22/337 yazır: Zəif əla məhşur

4- مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ عَلِيِّ بْنِ الْحَكَمِ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عُثْمَانَ عَنْ رَجُلٍ مِنْ أَهْلِ الْيَمَامَةِ كَانَ مَعَ أَبِي الْحَسَنِ ( عليه السلام ) أَيَّامَ حُبِسَ بِبَغْدَادَ قَالَ قَالَ لِي أَبُو الْحَسَنِ ( عليه السلام ) إِنَّ اللَّهَ تَعَالَى قَالَ لِنَبِيِّهِ ( صلى الله عليه وآله ) وَ ثِيابَكَ فَطَهِّرْ وَ كَانَتْ ثِيَابُهُ طَاهِرَةً وَ إِنَّمَا أَمَرَهُ بِالتَّشْمِيرِ .

4 - Muhəmməd bin Yəhyə, o da, Əhməd bin Muhəmməddən, o da, Əli bin əl-Hakəmdən, o da, Abdurrəhman bin Osmandan, o da Yaməmə əhlindən bir nəfərdən rəvayət etmişdir ki, o, Əbul-Həsən (əs) Bağdadda, həbsdə olduğu müddətdə, onun ilə birlikdə idi. Demişdir ki: "Əbul-Həsən (əs) mənə dedi ki, şübhəsiz ki, uca Allah peyğəmbərinə (sas): "Geyimini təmiz saxla!" (Əl-Muddəssir surəsi, 3) demişdir və onun paltarı təmiz idi. (Bunu deməklə, uca Allah) Yalnız, (libasın) qısaldılmasını əmr edir".

مجلسي ضعيف على المشهور22/337

Əllamə Məclisi "Miratul-Uqul", 22/337 yazır: Məchul

Budur Sizin anlayışınız?

Bilirəm ki, Sizin heç nədən anlayışınız yoxdur, ona görə də indidən deyirəm ki, artıq suallar yaranmasın: Məclisinin "Miratul-Uqul" kitabı Kafinin şərhidir!

Ay bala sən niyə qəbul etmək istəmirsən ki kişinin geyimi topuqdan aşagı düşməməlidir, mən yuxarda kuleynin kəfisindən 8-ədəd rəvayət gətirmişəm, məgər məclisi bunların hamsına zəif deyib? Xeyir məclisi biunların hamsına zəif demiyib, sən sadəcə olaraq elə başa düşürsən ki qarşındakı heçnə bilmir və nə desəmn aldanacaq. 

Məclisi "mirətul uqul" kitabında bu rəvayətlərin bəzilərinə həsən, bəziləri zəif, bəzilərinə mərfu, bəzilərinə isə məchul deyib. Sən nəyə görə Zəif əla məhşur və Məchul  rəvayətləri qeyd edirsən? Mən orda 8-dənə rəvayət gətirmişəm, sən isə bunların ikisinə zəif deməklə söhbəti baglamaq istiyirsən, bu isə acizliyin əlamətidir.

Xatırladım ki, məclisi ikinci rəvayətin ikinci sənədinə " Etibarlı"- deyir. 5-ci rəvayətə isə "Həsən"-deyir, 6-cı rəvayətə isə " Mərfu" deyir.

Odur ki bu rəavayətlər Etibarlıdır və əməl olunmalıdır, Allahdan qorx bir ikisinə zəif deyib hədisləırin hamsını tullama.

Link to comment
Share on other sites

Mən Sizə luboy hədis gətirsəm qəbul edəcəksiz? Sizin səhih, həsən, ...... münkər, zəif hədislər haqda anlayışınız var?

Səni bilmirəm amma məni anlayışım var, mən Əlhəmdulilləh yaxşı bilirəm zəif hədis ilə səhih hədisi necə ayırmaq lazımdır. 

Hələki fakt budur ki Sizin kitablarda da açıq aydın hədislərdə gəlib ki kişinin geyimi topuqdan aşagı düşməməlidir. Əgər bu hədislərər zəif ddeyirsənsə onda buyur sübut et.

Anlayışınız elə güclüdür ki, hadisləri bir nəfəsə kopyalaya bilirsiz. Amma onun səhih ya zəif olmasına dair heç bir nə biliyiniz, nə də ki, bunu öyrənməyə istəyiniz yoxdur. Amma qeyd etmək lazımdır ki, gözünüzü yumub kopyalamaqda proffesionalsız (heç olmasa nəsə Sizdə yaxşı alınır).

Deyirsiz ki, hədis elmindən anlayışınız var? Onda niyə hədislərin vəziyyətini və tam mətnini gətirməmisiz?

Kopyaladığınız hədislərdən ikisinə fikir verin:

3- عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ سَهْلِ بْنِ زِيَادٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى عَنْ يُونُسَ بْنِ يَعْقُوبَ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ يَعْقُوبَ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ هِلَالٍ قَالَ أَمَرَنِي أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ( عليه السلام ) أَنْ أَشْتَرِيَ لَهُ إِزَاراً فَقُلْتُ لَهُ إِنِّي لَسْتُ أُصِيبُ إِلَّا وَاسِعاً قَالَ اقْطَعْ مِنْهُ وَ كُفَّهُ قَالَ ثُمَّ قَالَ إِنَّ أَبِي قَالَ وَ مَا جَاوَزَ الْكَعْبَيْنِ فَفِي النَّارِ .

(مجلسي موثق)مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنِ ابْنِ فَضَّالٍ عَنْ يُونُسَ بْنِ يَعْقُوبَ مِثْلَهُ .

3 - Bir çox əshabımızdan, onlar da, Səhl bin Ziyaddan, o da, Muhəmməd bin İsadan, o da Yunus bin Yaqubdan, o da, Abdulla bin Yaqubdan, o da, Abdulla bin Hilaldan rəvayət etmişdir ki, demişdir: "Əbu Abdulla (Cəfər bin əs-Sadiq) (əs) mənə bir izar almağı əmr etdi. Mən də, ona dedim ki, aldığım libas genişdir. (Cəfər bin əs-Sadiq) Dedi ki: "Ondan artıq olanı kəs, at!". Bundan sonra, dedi ki: "Şübhəsiz ki, mənim atam (Muhəmməd əl-Baqir), demişdir ki: "(Libas) İki topuğu(n həddini) aşarsa (aşağı enərsə), cəhənnəmdədir".

(Həmçinin) bu hədisin bir mislini də Məclisinin "müvəssəq" (güvənilən) dediyi bir sənədlə, Muhəmməd bin Yəhyədən, o da, Əhməd bin Muhəmməddən, o da, İbni Fəddaldan, o da, Yunus bin Yaqubdan rəvayət etmişdir.

مجلسي ضعيف على المشهور22/337

Əllamə Məclisi "Miratul-Uqul", 22/337 yazır: Zəif əla məhşur

4- مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ عَلِيِّ بْنِ الْحَكَمِ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عُثْمَانَ عَنْ رَجُلٍ مِنْ أَهْلِ الْيَمَامَةِ كَانَ مَعَ أَبِي الْحَسَنِ ( عليه السلام ) أَيَّامَ حُبِسَ بِبَغْدَادَ قَالَ قَالَ لِي أَبُو الْحَسَنِ ( عليه السلام ) إِنَّ اللَّهَ تَعَالَى قَالَ لِنَبِيِّهِ ( صلى الله عليه وآله ) وَ ثِيابَكَ فَطَهِّرْ وَ كَانَتْ ثِيَابُهُ طَاهِرَةً وَ إِنَّمَا أَمَرَهُ بِالتَّشْمِيرِ .

4 - Muhəmməd bin Yəhyə, o da, Əhməd bin Muhəmməddən, o da, Əli bin əl-Hakəmdən, o da, Abdurrəhman bin Osmandan, o da Yaməmə əhlindən bir nəfərdən rəvayət etmişdir ki, o, Əbul-Həsən (əs) Bağdadda, həbsdə olduğu müddətdə, onun ilə birlikdə idi. Demişdir ki: "Əbul-Həsən (əs) mənə dedi ki, şübhəsiz ki, uca Allah peyğəmbərinə (sas): "Geyimini təmiz saxla!" (Əl-Muddəssir surəsi, 3) demişdir və onun paltarı təmiz idi. (Bunu deməklə, uca Allah) Yalnız, (libasın) qısaldılmasını əmr edir".

مجلسي ضعيف على المشهور22/337

Əllamə Məclisi "Miratul-Uqul", 22/337 yazır: Məchul

Budur Sizin anlayışınız?

Bilirəm ki, Sizin heç nədən anlayışınız yoxdur, ona görə də indidən deyirəm ki, artıq suallar yaranmasın: Məclisinin "Miratul-Uqul" kitabı Kafinin şərhidir!

Ay bala sən niyə qəbul etmək istəmirsən ki kişinin geyimi topuqdan aşagı düşməməlidir, mən yuxarda kuleynin kəfisindən 8-ədəd rəvayət gətirmişəm, məgər məclisi bunların hamsına zəif deyib? Xeyir məclisi biunların hamsına zəif demiyib, sən sadəcə olaraq elə başa düşürsən ki qarşındakı heçnə bilmir və nə desəmn aldanacaq. 

Aaa, indi başqa cür danışdız. Əvvəldən niyə hədislərin vəziyyətini yazmırdız? Zəif hədisləri gətirib nəyi bizə sübut etmək istəyirsiz?

Mən elə başa düşmürəm ki, qarşımdakı heçnə bilmir, mən buna əminəm.

Məclisi "mirətul uqul" kitabında bu rəvayətlərin bəzilərinə həsən, bəziləri zəif, bəzilərinə mərfu, bəzilərinə isə məchul deyib. Sən nəyə görə Zəif əla məhşur və Məchul rəvayətləri qeyd edirsən? Mən orda 8-dənə rəvayət gətirmişəm, sən isə bunların ikisinə zəif deməklə söhbəti baglamaq istiyirsən, bu isə acizliyin əlamətidir.

Xatırladım ki, məclisi ikinci rəvayətin ikinci sənədinə " Etibarlı"- deyir. 5-ci rəvayətə isə "Həsən"-deyir, 6-cı rəvayətə isə " Mərfu" deyir.

Odur ki bu rəavayətlər Etibarlıdır və əməl olunmalıdır, Allahdan qorx bir ikisinə zəif deyib hədisləırin hamsını tullama.

Mən cəmi 2 hədisi gətirdim, çünki topuqdan yuxarı qeyinmək yalnız bu iki hədisdə qeyd olunur, digərlərində bu haqda heç nə yoxdur. Hədisləri diqqətlə oxuyun. Ondan savayı bir öz alimlərinizin fətvalarına baxın. Sizin əksər alimləriniz topuqdan aşağı geyinməyi caiz bilirlər.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Link to comment
Share on other sites

Ay bala sən niyə qəbul etmək istəmirsən ki kişinin geyimi topuqdan aşagı düşməməlidir, mən yuxarda kuleynin kəfisindən 8-ədəd rəvayət gətirmişəm,

Mene gulmeli gelen odur ki,bir dene hedise gor nece fikir verirler de guya.

Ay balam lap tutag ki,bu hedis sehihdir bes Imamet hagginda Xilafet hagginda gelen Guran ayelerini ve moteber hedisleri neye gore gebul elemirsiz?Men axi dedim: eluguliniski shalvar geyinmekle deyil,bundan da muhum meseleler var.

Siz Imameti gebul eleyin,mende size soz verirem ki,lap ureyiniz istese shortik geyinerem.

Link to comment
Share on other sites

Бисмиллахиррахманиррахим.

Глава 119: (В которой говорится о) длине рубахи, рукавов, изара и конца чалмы, а также о запрещении (слишком низко) опускать что-либо из этого из кичливости и нежелательности (делать это по любой иной причине)

790 Сообщается, что Асма бинт Йазид аль-Ансарийа, да будет доволен ею Аллах, сказала:

Рукава рубахи посланника Аллаха, да благословит его Аллах и да приветствует, доходили до запястий. (Этот хадис приводят Абу Дауд и ат-Тирмизи, сказавший: "Хороший хадис".)

791 Передают со слов Ибн Умара, да будет доволен Аллах ими обоими, что (однажды) Пророк, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал: "В День воскресения Аллах не посмотрит на того, кто волочил за собой свою одежду из кичливости"(. Услышав это,) Абу Бакр сказал: "О посланник Аллаха, а ведь мой изар (иногда) распускается и (волочится по земле), если я не слежу за ним!" (На это) посланник Аллаха, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал ему: "Поистине, ты не из тех, кто делает это из кичливости!" (Этот хадис аль-Бухари приводит полностью, а Муслим — частично.)

792 Передают со слов Абу Хурайры, да будет доволен им Аллах, что посланник Аллаха, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал:

В День воскресения Аллах не посмотрит на того, кто волочил за собой свою одежду из кичливости. (Аль-Бухари; Муслим)

793 Передают со слов Абу Хурайры, да будет доволен им Аллах, что Пророк, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал:

Та часть изара, которая опускается ниже щиколоток, (окажется) в Огне. (Аль-Бухари; Муслим)

794 Передают со слов Абу Зарра, да будет доволен им Аллах, что Пророк, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал:

С тремя не заговорит Аллах в День воскресения, не посмотрит на них и не очистит их, и им (уготовано) мучительное наказание!

(Абу Зарр сказал):

И посланник Аллаха, да благословит его Аллах и да приветствует, повторил эти слова трижды.

Абу Зарр сказал: "Они потерпят неудачу и окажутся в убытке! Кто же это, о посланник Аллаха?" Он сказал: "Опускающий (края одежды до земли), попрекающий (своими благодеяниями людей) и сбывающий свой товар с помощью ложных клятв". (Муслим)

В другой версии (этого хадиса сообщается, что Пророк, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал):

...опускающий свой изар...

795 Передают со слов Ибн Умара, да будет доволен Аллах ими обоими, что Пророк, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал:

В День воскресения Аллах не посмотрит на того, кто из кичливости (слишком низко) опускал изар, рубаху или (концы) чалмы. (Этот хадис с достоверным иснадом приводят Абу Дауд и ан-Наса'и.)

799 Передают со слов Абу Са'ида аль-Худри, да будет доволен им Аллах, что посланник Аллаха, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал:

Мусульманину (пристало) носить свой изар так, чтобы он доходил только до середины голеней, и не будет беды, если опустить его до щиколоток, но всё то, что ниже щиколоток, окажется в Огне, а на того, кто станет волочить свой изар (по земле) из высокомерия, Аллах не посмотрит в День воскресения. (Этот хадис с достоверным иснадом приводит Абу Дауд.)

Источник данных "Сады праведных"

Хвала Аллах - Господу Миров!

Правда известна только Всевышнему!

Вассалам.

Edited by el_khan

Мы сотворили человека и знаем, что нашептывает ему душа. Мы ближе к нему, чем яремная вена. Qaf 16

Link to comment
Share on other sites

Ay bala sən niyə qəbul etmək istəmirsən ki kişinin geyimi topuqdan aşagı düşməməlidir, mən yuxarda kuleynin kəfisindən 8-ədəd rəvayət gətirmişəm,

Mene gulmeli gelen odur ki,bir dene hedise gor nece fikir verirler de guya.

Ay balam lap tutag ki,bu hedis sehihdir bes Imamet hagginda Xilafet hagginda gelen Guran ayelerini ve moteber hedisleri neye gore gebul elemirsiz?Men axi dedim: eluguliniski shalvar geyinmekle deyil,bundan da muhum meseleler var.

Siz Imameti gebul eleyin,mende size soz verirem ki,lap ureyiniz istese shortik geyinerem.

İmzamətin nəyini qəbul edək? Peygəmbərdən üstün olmasını? 

O ki, qaldı şortik məsələsinə, xatırladım ki Sənin şalvarı topuqdan yuxarı geyinməyin haramdan çıxmaqdır, amma şortik geyinməyin bir daha harama düşməkdir, çünki kişinin dizdən yuxarı hissəsi övrətdi, açıqlıqda saxlanılması isə haramdır. Bir haramda çıxıb digər harama girmək isə biabırçılıdır.

Link to comment
Share on other sites

riyadussalihin, başa düşmədim. Bəyəm şalvarı topuqdan aşağı geyinmək haramdır? (Bir şərtlə ki, təkəbbürlük məqsədi ilə deyil)

Mömin düz deyir. Əsas məsələləri buraxıb gör nədən yapışırsız.

asas masaladan sam ozun hec acahsan? birda biz bundan yapishmiriq Shariatin qaydalarina raiyyat edirik.

Link to comment
Share on other sites

İmzamətin nəyini qəbul edək? Peygəmbərdən üstün olmasını?
Kim deyir ki,biz İmamlari Hz.Peygamberden ustun tuturug gamet deyir?Meger butun kainati Allah (c.c.) Hz.Peygamberin nuruna gore yaratmayib?
O ki, qaldı şortik məsələsinə, xatırladım ki Sənin şalvarı topuqdan yuxarı geyinməyin haramdan çıxmaqdır, amma şortik geyinməyin bir daha harama düşməkdir, çünki kişinin dizdən yuxarı hissəsi övrətdi, açıqlıqda saxlanılması isə haramdır. Bir haramda çıxıb digər harama girmək isə biabırçılıdır.

Men beyem dedim ki,dizden yuxari geyineceyem?Siz geyindiyiniz ele o shortikdirde.

Gisa shalvar (Short trousers)

Link to comment
Share on other sites

Həə indi neyniyək, imaməti nübuvəttdən üstün tutaq?

Əgər Allah üstündür buyurubsa, sən nə mənəsən ki dəyişdirəsən hökmü? Nəsə mövzu başqadır

وعن ابن عمر رضى الله عنهما أن النبي صلى الله عليه وسلم قال‏:‏ ‏"‏من جر ثوبه خيلاء لم ينظر الله إليه يوم القيامة‏"‏ فقال أبو بكر‏:‏ يا رسول الله إن إزاري يسترخي إلى أن أتعاهده، فقال له رسول الله صلى الله عليه وسلم‏:‏ ‏"‏إنك لست ممن يفعله خيلاء‏"‏‏.

Ibn Ömərdən nəql olunur ki, Peyğəmbər (s) buyurub: "Allah Qiyamət günü libasini (əbasını) özünü görsətmək niyyətiylə (yekəxanalıqdan) arxasıyca sürükləyən insana nəzər etməz." (Bu zaman) Əbu Bəkr buyurdu: "Ya Rəsulullah, bəzən libasıma diqqət yetirməyəndə, o da yerə düşür (və sürünür)". Peyğəmbər (s) ona (cavab olaraq) buyurdu: "Həqiqətən sən bunu özünügöstərmək niyyətiylə (və yekəxanalıqdan) etmirsən."

"Riyad əs-Salihin", ən-Nəvəvi, № 791

http://www.al-eman.com/IslamLib/viewchp.as...=245&CID=12

Hanbali, özünü göstərmək niyyəti yoxdursa, Abubakr kimi şalvarını uzada bilərsən. Vəssəlam.

Link to comment
Share on other sites

İmzamətin nəyini qəbul edək? Peygəmbərdən üstün olmasını?
Kim deyir ki,biz İmamlari Hz.Peygamberden ustun tuturug gamet deyir?Meger butun kainati Allah (c.c.) Hz.Peygamberin nuruna gore yaratmayib?
O ki, qaldı şortik məsələsinə, xatırladım ki Sənin şalvarı topuqdan yuxarı geyinməyin haramdan çıxmaqdır, amma şortik geyinməyin bir daha harama düşməkdir, çünki kişinin dizdən yuxarı hissəsi övrətdi, açıqlıqda saxlanılması isə haramdır. Bir haramda çıxıb digər harama girmək isə biabırçılıdır.

Men beyem dedim ki,dizden yuxari geyineceyem?Siz geyindiyiniz ele o shortikdirde.

Gisa shalvar (Short trousers)

Qamət kimdir? Sən mənə quran və sünnədən danış, həə buyur sübut et ki, imamət nübuvəttdən üsütündür, nagıllarıda azalt

Link to comment
Share on other sites

əhli sünnə alimlərində birini heç olmasa görsət ki bunu caiz bilir.

http://ehlitevhid.com/forums/index.php?s=&...post&p=6683

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Link to comment
Share on other sites

Бисмиллахиррахманиррахим.

Глава 119: (В которой говорится о) длине рубахи, рукавов, изара и конца чалмы, а также о запрещении (слишком низко) опускать что-либо из этого из кичливости и нежелательности (делать это по любой иной причине)

790 Сообщается, что Асма бинт Йазид аль-Ансарийа, да будет доволен ею Аллах, сказала:

Рукава рубахи посланника Аллаха, да благословит его Аллах и да приветствует, доходили до запястий. (Этот хадис приводят Абу Дауд и ат-Тирмизи, сказавший: "Хороший хадис".)

791 Передают со слов Ибн Умара, да будет доволен Аллах ими обоими, что (однажды) Пророк, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал: "В День воскресения Аллах не посмотрит на того, кто волочил за собой свою одежду из кичливости"(. Услышав это,) Абу Бакр сказал: "О посланник Аллаха, а ведь мой изар (иногда) распускается и (волочится по земле), если я не слежу за ним!" (На это) посланник Аллаха, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал ему: "Поистине, ты не из тех, кто делает это из кичливости!" (Этот хадис аль-Бухари приводит полностью, а Муслим — частично.)

Вот и я об этом же!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Link to comment
Share on other sites

Qamət kimdir?

Sizin geydirme sheyxiniz.

Sən mənə quran və sьnnədən danış, həə buyur sьbut et ki, imamət nьbuvəttdən ьsьtьndьr, nagıllarıda azalt
 

Birincisi movzu bashgadir,ikincisi ise sohbet ustunlukden getmir Allaha tabe olmagdan gedir.Misirli xətib və araşdırmaзı İmamların (ə.s) sayını və ismətini bir daha isbat etdi

Nagil neye ki?Men sene subut etdim ki,sizin geyindiyiniz shortikdir.

Gisa shalvar (Short trousers)

Edited by MÖMİN
Link to comment
Share on other sites

sən dediyin şortikin növləri çoxdur, ona görə də sən deyə bilməzsən ki qısa şalvar deyiləndə ancaq şortik başa düşülür. şortik özü short (qısa) sözündən götürülüb. Əgər "qısa şalvarnan" "şortik" sözünü eyni götürsək onda nəticədə belə alınar - şortik şalvar, gülməli alınır elə deyilmi?

Link to comment
Share on other sites

http://313news.net/forum/index.php?/topic/...dpost__p__49469

Əxiniz qoy sizə cavab versin:

Mən özüm də Azərbaycan cəmiyyətində şalvarı çox qısaldan qardaşların əməlini doğru qarşılamıram, bu artıq sünnət paltarı deyil, şöhrət paltarı olmuşdur. Bu barədə o qədər alim danışıb ki, onları bir-bir saymaqla mövzu çox uzanacaq. Məsələn xatırlayıram ki, Şeyx İbn Useymin - rahiməhullah - "Şərh Nəzmil-Varaqat"da, səsli dərslərinin birində bu barədə gözəl danışıb. Şeyx İbn Useymin hələ Suudiyyə Ərəbistandakı hal barəsində danışaraq deyir ki, orada millətin libası uzun olur və millətdən seçilərək libası qısa şəkildə məscidə gəlmək doğru deyildir. Belə şeylər diqqət etmək lazımdır.
Link to comment
Share on other sites

Бисмиллахиррахманиррахим.

Глава 119: (В которой говорится о) длине рубахи, рукавов, изара и конца чалмы, а также о запрещении (слишком низко) опускать что-либо из этого из кичливости и нежелательности (делать это по любой иной причине)

790 Сообщается, что Асма бинт Йазид аль-Ансарийа, да будет доволен ею Аллах, сказала:

Рукава рубахи посланника Аллаха, да благословит его Аллах и да приветствует, доходили до запястий. (Этот хадис приводят Абу Дауд и ат-Тирмизи, сказавший: "Хороший хадис".)

791 Передают со слов Ибн Умара, да будет доволен Аллах ими обоими, что (однажды) Пророк, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал: "В День воскресения Аллах не посмотрит на того, кто волочил за собой свою одежду из кичливости"(. Услышав это,) Абу Бакр сказал: "О посланник Аллаха, а ведь мой изар (иногда) распускается и (волочится по земле), если я не слежу за ним!" (На это) посланник Аллаха, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал ему: "Поистине, ты не из тех, кто делает это из кичливости!" (Этот хадис аль-Бухари приводит полностью, а Муслим — частично.)

Вот и я об этом же!

Бисмиллахиррахманиррахим.

Я не хочу обвинять кого то за то что мне не известно. Не намерен и все! Правду Аллах знает лучше всех.

Я просто доказал всем тем кто тут "издевается" над тем что автор написал точнее над тем, что брюки должны быть короче, что ВСЕ они Не правы. И иншаллах каждый будет отвечать за все свои поступки перед Аллахом Господом - Миров!

Еще раз пишу хадис, для кого пропустил это. И призываю все быть богобоязненными.

799 Передают со слов Абу Са'ида аль-Худри, да будет доволен им Аллах, что посланник Аллаха, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал:

Мусульманину (пристало) носить свой изар так, чтобы он доходил только до середины голеней, и не будет беды, если опустить его до щиколоток, но всё то, что ниже щиколоток, окажется в Огне, а на того, кто станет волочить свой изар (по земле) из высокомерия, Аллах не посмотрит в День воскресения. (Этот хадис с достоверным иснадом приводит Абу Дауд.)

Хвала Аллаху- Господу Миров!

Вассалам.

Мы сотворили человека и знаем, что нашептывает ему душа. Мы ближе к нему, чем яремная вена. Qaf 16

Link to comment
Share on other sites

Бисмиллахиррахманиррахим.

Глава 119: (В которой говорится о) длине рубахи, рукавов, изара и конца чалмы, а также о запрещении (слишком низко) опускать что-либо из этого из кичливости и нежелательности (делать это по любой иной причине)

790 Сообщается, что Асма бинт Йазид аль-Ансарийа, да будет доволен ею Аллах, сказала:

Рукава рубахи посланника Аллаха, да благословит его Аллах и да приветствует, доходили до запястий. (Этот хадис приводят Абу Дауд и ат-Тирмизи, сказавший: "Хороший хадис".)

791 Передают со слов Ибн Умара, да будет доволен Аллах ими обоими, что (однажды) Пророк, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал: "В День воскресения Аллах не посмотрит на того, кто волочил за собой свою одежду из кичливости"(. Услышав это,) Абу Бакр сказал: "О посланник Аллаха, а ведь мой изар (иногда) распускается и (волочится по земле), если я не слежу за ним!" (На это) посланник Аллаха, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал ему: "Поистине, ты не из тех, кто делает это из кичливости!" (Этот хадис аль-Бухари приводит полностью, а Муслим — частично.)

Вот и я об этом же!

Бисмиллахиррахманиррахим.

Я не хочу обвинять кого то за то что мне не известно. Не намерен и все! Правду Аллах знает лучше всех.

Я просто доказал всем тем кто тут "издевается" над тем что автор написал точнее над тем, что брюки должны быть короче, что ВСЕ они Не правы. И иншаллах каждый будет отвечать за все свои поступки перед Аллахом Господом - Миров!

Мне наверное придется еще раз указать на Вашу близорукость и попросить прочитать 2 ссылки оставленные нами, в которых Ваши шейхи говорят, что большинство Ваших ученых придерживались обратного.

Еще раз пишу хадис, для кого пропустил это. И призываю все быть богобоязненными.

799 Передают со слов Абу Са'ида аль-Худри, да будет доволен им Аллах, что посланник Аллаха, да благословит его Аллах и да приветствует, сказал:

Мусульманину (пристало) носить свой изар так, чтобы он доходил только до середины голеней, и не будет беды, если опустить его до щиколоток, но всё то, что ниже щиколоток, окажется в Огне, а на того, кто станет волочить свой изар (по земле) из высокомерия, Аллах не посмотрит в День воскресения. (Этот хадис с достоверным иснадом приводит Абу Дауд.)

Интересно что Вы тогда ответите Вашему шейху Усеймину, который запрещает одеваться коротко в местах, где это не является общепринятым, например в Медине?

А Абу Ханифе, которые также был против этого и его одежда волочилась по земле?

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Link to comment
Share on other sites

Мне наверное придется еще раз указать на Вашу близорукость

Бисмиллахиррахманиррахим.

Попрашу без не нужных реплик. Автор на начале написал

Mən bu mцvzunu aзmaqla bildirmək istəyirəm ki,bu cьr rəvayətlər nəinki Əhli sьnnənin kitablarında, hətta Şiə məzhəbinin kitablarındada mцvcuddur, цzьdə Şiələrin Ən mцtəbər kitablarında
Выходит еще до меня тут очень много близорук.
Интересно что Вы тогда ответите Вашему шейху Усеймину, который запрещает одеваться коротко в местах, где это не является общепринятым, например в Медине?

Ты щас говоришь о Мекке как об исключение, а все остальные места не исключение.

А Абу Ханифе, которые также был против этого и его одежда волочилась по земле?

Ни разу не читал. Аллаху Известно.

Аллах Алим.

Хвала Аллаху-Господу Миров!

Вассалам.

Edited by el_khan

Мы сотворили человека и знаем, что нашептывает ему душа. Мы ближе к нему, чем яремная вена. Qaf 16

Link to comment
Share on other sites

Бисмиллахиррахманиррахим.

Попрашу без не нужных реплик. Автор на начале написал

Mən bu mцvzunu aзmaqla bildirmək istəyirəm ki,bu cьr rəvayətlər nəinki Əhli sьnnənin kitablarında, hətta Şiə məzhəbinin kitablarındada mцvcuddur, цzьdə Şiələrin Ən mцtəbər kitablarında

Выходит еще до меня тут очень много близорук.

Мне до Вас далеко. Его писанина - это сплошное искажение и ложь. У него нет вообще никаких знаний и он просто издевается на нами. Но Вы почему-то не хотите замечать этого.

Ты щас говоришь о Мекке как об исключение, а все остальные места не исключение.

Не я говорю а Мекке, а Ваш шейх. И говорит он не о Мекке, а о том, что не надо выделятся из народа.

А Абу Ханифе, которые также был против этого и его одежда волочилась по земле?

Ни разу не читал. Аллаху Известно.

А я ведь дал ссылку на эти слова.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Link to comment
Share on other sites

Бисмиллахирраианиррахим!

Его писанина - это сплошное искажение и ложь. У него нет вообще никаких знаний и он просто издевается на нами. Но Вы почему-то не хотите замечать этого.

Честно, я думаю, что тут двустороннего издевательства больше чем нормальное обсуждение. А когда я об этом написал ты стал грозит угрожать )

Иншаллах, каждый ответит за свой поступок и мы тоже! Думаю, сформулировавшее кое какое общее мнение что на самом деле брюки не должны чистить дорогу по которой ходить мусульманин уже достижение автора (Джазак Аллаху Хайран).

Да Будет Нам Всем Суваб за каждое правильное слово написанное в этих обсуждениях. Да простит Нас Аллах за каждую ошибку которую мы сделали не зная суть самого дела. Аминь.

Я больше не буду поститься тут (имею ввиду тему) иншаллах.

Ассаламу Алейкум Ва Рахматуллахи Ва Баракатуху.

Мы сотворили человека и знаем, что нашептывает ему душа. Мы ближе к нему, чем яремная вена. Qaf 16

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...