Ferec Опубликовано: 16 февраля, 2014 Жалоба Share Опубликовано: 16 февраля, 2014 (изменено) Əhli-xilafın Əhli-beyt məktəbinə ən çox tutduğu iradlardan biridə Əhli-beyt (ə.s) ağlamağ, göz yaşı tökməkdir. Bu məsələnidə küfr,bidət adlandımışlar. Lakin, islam tarixinə baxdıqda isə, səhabələr, İmamlar (ə.s) və hətta İslam Peyğəmbəri (s) belə ölən oğlu İbrahimə belə ağlamışdır. Bu məqaləmizdə isə əhli-xilafın ən hörmətləlirəndən 2-ci xəlifə Ömər b. Xəttabın Noman b. Müqərrinə ağlamasıdır. Bu rəvayəti Məhəmməd b. Əbi Şeybə “ Əl-Müsənnəf “ kitabında səhih sənədlə qeyd etmişdir. حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ، عَنْ شُعْبَةَ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ زَيْدٍ، عَنْ أَبِي عُثْمَانَ، قَالَ: «أَتَيْتُ عُمَرَ بِنَعْيِ النُّعْمَانِ بْنِ مُقَرِّنٍ , فَوَضَعَ يَدَهُ عَلَى رَأْسِهِ وَجَعَلَ يَبْكِي Bizə Əbu Əsləm rəvayət etdi və dedi: oda Şubədən, oda Əli b. Zeyddən, oda Əbi Osmandan dedi: “ Noman b. Muqərrinin ölüm xəbərini Ömərə çatdırdım, o, bu xəbəri eşidəndə əlini başına qoyub ağladı. “ Əbu Bəkr b. Əbi Şeybə, Abdullah b. Məhəmməd b. İbrahim b. Osman b. Xuəsti əl-Əbsi “ Əl-Müsənnəf “ kitabı, 7-ci cild, 17-ci səhifə, 33907-ci hədis (online mənbə) Изменено 16 февраля, 2014 пользователем Ferec Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ferec Опубликовано: 16 февраля, 2014 Автор Жалоба Share Опубликовано: 16 февраля, 2014 RƏVAYƏTİN SƏNƏDİNİN ARAŞDIRILMASI: 1.Həmmad b. Əsləm Əli b. Həcər yazır: حماد بن أسامة بن زيد القرشي مولاهم أبو أسامة الكوفي Həmmad b. Əsləm b. Zeyd əl-Qurəşi, Əbu Əsləmə Küfəlilərin başcısıdır. قال حنبل بن إسحاق عن أحمد أبو أسامة ثقة Hənbəl b. İshaq oda Əhməd Əbu Əsləmdən dedi: Siqə وقال ابن سعد كان ثقة Və b. Səd dedi: Siqədi وقال العجلي كان ثقة Və əl-İcli dedi: Siqədi وذكره ابن حبان في الثقات Və b. Hibban onu “ əs-Siqat “ kitabında zikr etmişdir. Əhməd b. Əli b. Həcər əl-Əsqalani Əbul-Fəzl Şəhabuddin “ Təhzibut-Təhzib “ kitabı, 3-cü cild, 3-4-cü səhifələr, 1-ci ravi (online pdf) Kitabı yükləmək üçün ünvan Online mənbə Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ferec Опубликовано: 16 февраля, 2014 Автор Жалоба Share Опубликовано: 16 февраля, 2014 2. Şubə b. Həccac Əli b. Həcər yazır: شعبة بن الحجاج بن الورد Şubə b. Həccac b. əl-Varad وقال العجلي ثقة ثبت Və Əl-İcli dedi: “ Siqə, səbt “ وقال ابن سعد كان ثقةVə b. Səd dedi: “ Siqədi “ Əhməd b. Əli b. Həcər əl-Əsqalani Əbul-Fəzl Şəhabuddin “ Təhzibut-Təhzib “ kitabı, 4-cü cild, 345-ci səhifə, 590-cı ravi (online pdf) Kitabı yükləmək üçün ünvanOnline mənbə Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ferec Опубликовано: 16 февраля, 2014 Автор Жалоба Share Опубликовано: 16 февраля, 2014 3. Əli b. Zeyd Əli b. Həcər yazır: علي بن زيد بن عبد الله بن أبي مليكة زهير بن عبد الله بن جدعان بن عمرو بن كعب بن سعد بن تيم بن مرة التيمي أبو الحسن البصري أصله من مكة Əli b. Zeyd b. Abdullah b. Əbi Məlikə Zuheyr b. Abdullah b. Cədan b. Əmr b. Kəb b. Səd b. Tim b. Mərra ət-Təmimi əbul-Həsən əl-Bəsri, əslən Məkkədəndir. وقال يعقوب بن شيبة ثقة صالح الحديث Və Yaqub b. Şeybə dedi: “ Siqə, Salihul-hədisdir “ وقال الترمذي صدوق Tirmizi dedi: “ Səduq “ Əhməd b. Əli b. Həcər əl-Əsqalani Əbul-Fəzl Şəhabuddin “ Təhzibut-Təhzib “ kitabı, 7-ci cild, 322-ci səhifə, 544-cü ravi (online pdf) Kitabı yükləmək üçün ünvanOnline mənbə Bu ravini bəzi əhli-xilaf alimləri zəif bilmişlər və bu məqaləmizə ola bilsin bu raviyə görə etiraz bildirilsin. Bu cür etirazların boş yerə yazılmaması üçün əhli-xilafın ən böyük mühəddislərindən olan Nəsuriddin Albanin dilindən Əli b. Zeyddən gələn rəvayətin sihhətinə verdiyi hökmü sizlərə təqdim edirik: حدثنا محمد بن بشار حدثنا محمد بن جعفر حدثنا شعبة قال سمعت علي بن زيد بن جدعان قال سمعت أنس بن مالك يقول إن كان المؤذن ليؤذن على عهد رسول الله صلى الله عليه وسلم فنرى أنها الإقامة من كثرة من يقوم فيصلي الركعتين قبل المغرب . Bizə Məhəmməd b. Bişr rəvayət etdi və dedi: Bizə Məhəmməd b. Cəfər rəvayət etdi və dedi: Bizə Şöbə rəvayət etdi və dedi: Əli b. Zeyd b. Cədandan belə dediyini eşitdim: Ənəs b. Malikdən belə dediyini eşitdim: Rəsulallah (s) həyatda olduğu zaman müəzzin (azan söyləyən) əzan oxuyurdu. Qalxıb axşam namazının fərzindən qabaq kı, iki rükət qılanların çoxluğu səbəbi ilə oxunan azanın iqamə olduğu zənn edilirdi. Hədisdən sonra kitabı təhqiq edən Nəsuriddin Albani yazır: تحقيق الألباني : صحيح ، صحيح أبي داود ( 1162 ) Albaninin təhqiqi ilə: Səhih, Əbi Davudda 1162-ci rəvayət səhihdir. Məhəmməd Nəsuriddin Albani “ Səhih və zəif sünən b. Macə “ kitabı 3-cü cild, 163-ci səhifə, 1163-cü hədis (online mənbə)Online mənbə 2 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ferec Опубликовано: 16 февраля, 2014 Автор Жалоба Share Опубликовано: 16 февраля, 2014 4. Əbu Osman ən-Nəhdi Əhli-xilafın böyük tabeinlərindəndir. Ömər b. Xəttabın xilafəti zamanı Mədinəyə hicrət etmişdir. Etibarlı şəxslərdəndir. Daha ətraflı məlumat üçün: Şəmsəddin Əbu Əbdullah Məhəmməd b. Əhməd b. Osman b. Qaymaz əz-Zəhəbi “ Siyər əlamun ə`ələmun-Nubəla “ kitabı, 5-ci cild 96-cı səhifə 435-ci ravi, (online mənbə) Türkcə: http://www.yeniumit.com.tr/konular/detay/ebu-osman-en-nehdi Gördüyünüz kimi, rəvayətdə olan bütün ravilər əhl-sünnənin rical elminə görə etibar olunmuş şəxslərdir, və buda rəvayətin sihhətini səhih dərəcəsinə çatdırır. Materialdan istifadə edərkən zəruridir ki, istinad verilsin. http://salafizm.wordpress.com/ Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ferec Опубликовано: 16 февраля, 2014 Автор Жалоба Share Опубликовано: 16 февраля, 2014 (изменено) . Изменено 16 февраля, 2014 пользователем Ferec Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.