Jump to content
  Love reading great articles? Visit Elix.com today!

Elvin Memmedzade

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Elvin Memmedzade

  • Rank
    Неофит

Previous Fields

  • Обращение
    на "Вы"
  1. ALLAH SİZDƏN RAZI OLSUN ƏHSƏN AMA BİR KİÇİK SƏFİNİZ VAR ÇOX ÜZÜR İSTƏYƏRƏK SİZƏ XATIRLATMAQ İSTƏYİRƏM Kİ Namazı yuxuda və ya huşdan çıxanda yəni bilmədən tərk etmək onu qəza etmək deyil əda etmək vacibliyi gətirir. Yəni əgər bir afam yatıb qalıbsa və ya unudubsa namazını qəza etmir onu yadına düşən kimi və ya yuxudan duran kimi əda edir. Və bu qəza deyil həmin unudulan və ya yatıb qalınan namazın vaxtında qılınfığı kimi qəbul edilir. Əgər buna qəza namazı desək o zaman insanlar belə başa düşərlər ki bu namazı sonra qılmaq olar. Ona görə də qəza etmək deyil əda etmək .. Yenədə sizin yazdıqlarınız ən düzgün fikirdi bunların arasında . Salam olsun ALLAHIN MÖMİN BƏNDƏLƏRİNƏ..
  2. Bu haqda Abdulaziz Bayındır türk ilahiyyatçı profesotun açıqlamadl var https://www.google.az/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=VdaNVdLFEcOksAGfz5igCw&url=http://m.youtube.com/watch%3Fv%3DOf_GwVohD7Y&ved=0CBwQtwIwAQ&usg=AFQjCNGNe8Uzy8cWdJEF7_xpzK8c7Mwh4g&sig2=z6EMCU4brOjjlAHx4nQiPgbaxın
  3. Bu haqda Abdulaziz Bayındır türk ilahiyyatçı profesotun açıqlamadl var https://www.google.az/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=VdaNVdLFEcOksAGfz5igCw&url=http://m.youtube.com/watch%3Fv%3DOf_GwVohD7Y&ved=0CBwQtwIwAQ&usg=AFQjCNGNe8Uzy8cWdJEF7_xpzK8c7Mwh4g&sig2=z6EMCU4brOjjlAHx4nQiPgbaxın
  4. Yenədə fikriniz səfdir. Əvvəla fikirləşin ki kafir olanın günahı bağışlanırsa bilmədən namaz qılmayanın günahı niyə bağışlanmasın. Onda ədalət harda qaldı. Siz ALLAHIN Ədl adını danmış olarsınız. Özünüzün və ya sizin kimi savadsız alimlərin təxəyyülü ilə oturub dursanız zənnə batarsınız . Zənn isə qurana görə günahdır. Bu MÖVZU İLƏ ƏLAQƏDAR ALLAH KƏLAMINDA HEÇ BİR GÖSTƏRİŞ YOXDUR. yəni qəza namazınl qılın deyilən bir ayə yoxdur. Olmadığı təqdirdə kimlərinsə əlavəsi şirkdən başqa birşey deyil. Qəza namazı olsaydı peyğəmbər peyğəmbər olmamışdan ona aid namazları qılardı. Axı bu absurd olardı.. Çün ki sən mən və bizim kimi bir çoxları namazın vacibliyini bilmədiyimiz üçün qılmayıb günahkar sayılarıq Ama kafir bağışlanar ki kafir olubda qılmayıb)))Heç özün dediyini bir götürqoy edirsən? Qəza namazı nə ötən illər nə də günün qəzası ilə mümkün olan ifadə deyil. Bir düşün ki döyüş və xəstəlikdə belə namazın necə qılınacağı barədə quranda ayələr var. Burda bəziləri neçə rükət olduğu barədə səy səy məlumatlar yazır ki guya namazın neçə rükət olduğu heç bir ayədə göstərilməyib. Əgər elə olsaydı nafilə namazlar kimi hərə bir fikir söylərdi. Çünki nafilə(müstəhəb) namazların neçə rükət olduğu yazılmır qurani kərimdə. Yalnız bir həqiqət var ki iki rükət iki rükət qılınır. Ama vacib namazlar barədə heç bir təriqətdə ixtilaf yoxdur. Bu da onu göstərir ki bəli quranda hər namazın neçə rükət olduğu barədə məlumat var. Lakin çoxu bunu anlamır. Bundan başqa əgər qəza namazı olsaydı Qəzanın səbəbi heç olmasa quranda yazılardı. Məsələn avariya eləmisən yataqdasan qıla bilmirsən və tutalım qəzaya saxlayırsan. Ama qurana əsasən əgər qəzadan sonra hundasansa o zaman dər hal namazını qəl yatan yerdə dəstəmaz almasan belə. Çün ki namaz o qədər vacibdir ko ötürülə bilməz heç bir halda. İkincisi peyğəmbərə savaşda belə bir rükətə endirilməsi əmr edilən vaxt ölümlə çiyin çiyinə olan əskərlərə namazı qıldırmağın nə kimi açıqlaması ola bilər.
  5. Əvvəla başqalarına savadsız deyirsiz ama bir özünüz quran təfsirindən xəbəriniz yoxdur. Quran i Kərim də bütün namazların rükətləri var ama hər oxuya bunu anlamaz.. https://www.google.az/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=VdaNVdLFEcOksAGfz5igCw&url=http://m.youtube.com/watch%3Fv%3DOf_GwVohD7Y&ved=0CBwQtwIwAQ&usg=AFQjCNGNe8Uzy8cWdJEF7_xpzK8c7Mwh4g&sig2=z6EMCU4brOjjlAHx4nQiPg bu linkə bax ən azından
  6. Hörmətli Rena xanım Mən yeni oxudum burdakı diskuasiyanı və qatılmağa qərar verdim. Bəli siz doğru vurulayırsınız ki qəza namazı qyrani kərimdə yoxdur.. Və mən bütün səmimiyyətimlə qeyd etmək istəyirəm ki qurani kərimə edilən əlavələrə görə din xadimləri cavab verəcəklər. Dini iki əsaa qola aylrablar şiə və sünnülər.. Sünnilərin qolları da var ki bunlar belə öz aralarında istər hənəfi hənbəli və şafiilər bu məsələdə ixtilafdadırlar. Şəfiilərə görə qəza namazı yalnız unudulduqda və ya yatıb qaldıqda qılınır. Hənəfilər isə qəzanın mütləq var olduğunu deyir. Şiəlikdə qəza onsuzda var.. Lakin Quranda qəza sözü ümumiyətlə yoxdur . Varsa da qəza namazı kimi işlənmir. Qəza namazı deyilən bir termin uydurmadır və zəndir. Quran isə zənnin günah olduğunu vurğulayır. Bəli hər bir insan halıdır ki bəzən yatıb qalıb vaxtında namazı qıla bilmirik və ya unuduruq Lakin bütöv bir teoriyaya əsasən o namaz ağlımıza ya gəlincə ya da yuxudan durduğumuz vaxtda qılınarsa vaxtında belə olmasa vaxtında qılınmış sayılır. Çünki insan zamana və məkana görə ixtiyarsız vəziyyətdə olduqda əmələ görə cavabdeh deyil. Məsələn yatdığımız halda biz günah törədə bilmirik. Çünkü şuurumuzda deyilik. Lakin yuxudan durduğumuz halda və ya unutduğumuz halda yadımıza düşdüyü an və məkana görə biz cavabdehik və əgər həmin an namazı qılmayıb sonraya saxlasaq bu artıq yenə vecsizlik edib namazı tərk etmək deməkdir.Əvvəllər məndə qəza namazının olduğunnu zənn edidim daha doğrusu elə öyrənmişdim Lakin quranın təvsirinə dərindən yiyələndikdən sonra bunun anladım ki qəza etmək quranın namaz ayələrini çeynəmək və bununla dini ixtilafa gətirməkdən başqa bir şüy deyil. Peyğəmbər heç bir namazını qəza etməyib. İki namazı birini uhud döyüşündə yadından çıxdığı və ya başqa mənbədən düşmən imkan vermədiyi üçün vaxtını ötdükdən sonra dərhal qılıb birini də yatıb qalıv diyə dər hal durub qılıb. Yoxsa ki mən işləyirəm qəza edim axşama qılaram və ya keçmiş namazlarımı qılım savab qazanım yüküm azalsın deyə bir şey yoxdur. Əvvəla sən namaz qılmamısansa bu artıq sənin günahındı və günahdan yalnız tövbə edərək əl çəkə bilərsən. Namaz isə vaxtı bəlli olan ibadətdir vaxtında yerinə yetirmədikdə artıa yüz namaz belə onun yerini verə vilməz əgər bu işin bir kəffarəai və ya vacibatı olsaydı quran i kərimdə bu haqda xüsusi bir ayə olardı. Kimlərinsə şuuraltı fikirləri yox.. Ama otuc tutmanın qəzası var bəli bu amıqxadır .Fərqi isə oruc pozmaq əməli qeyri ixtiyari ola bilər ama namaz üçün elə bir vəziyyət yoxdur. Sizində qeyd etdiyini kimi quranda namazın hətta xəstə halında gözünlə işarələrlə qılınması qeyd edildiyi halda qəzaya saxlamaq bu artıq absurd haldır və təmbəllərin uydurmasından başqa bir şey deyil.
×
×
  • Create New...