Перейти к содержимому

Nasibilerin Davamcilari


MeysemTemmar

Recommended Posts

Saytlarda məqalələr oxuduğum vaxt gözümə bir məqalə dəydi.Bu məqalə AbuBəkr məscidi rəsmi saytından götürülüb.Məqalədə diqqətimi bir şey cəkdi ki siz əziz userlərlə bunu bölüşməyi özümə borc bildim.Bu məqaləni oxuyandan sonra məndə yalnız bir şey ağlıma gəldi ki bunlar haqq-nahaq nə olduğunu bilmirlər və hətta hz Əli(ə) qarşı təhqiredici sözlərini qeyd etməkdən çəkinməyiblər.

Lakin bununla belə Əli haqqa tam nail ola bilməmişdi. Çünki Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) hədisdə "haqqa daha yaxın olan" sözlərini işlədir. Haqqa yaxın olmaq tam haqq üzərində olmaq demək deyil.

Bu sözlər Əlinin (Allah ondan razı olsun) təhqir edilməsi üçün deyil, bu mübahisələrə qarışmayan səhabələrin tam haqq üzərində olduqlarını aşkar etmək üçündür.

Bir az açıqlama verim.Yəni bu şəxslərin fikrincə hz Əli(e) da biraz batillik var idi.

İndi isə Quran və sünnədən ikiəlli yapışanların nəzərinə bir Quran ayəsi deyim:Əgər möminlərdən iki dəstə bir-biri ilə vuruşsa, onları barışdırın. Əgər onlardan biri digərinə qarşı təcavüz etsə, təcavüzkar dəstə ilə, o, Allahın əmrini yerinə yetirməyə qayıdanadək, vuruşun. Əgər o qayıtsa, hər iki dəstəni ədalətlə barışdırın və insaflı olun. Sözsüz ki, Allah insaflıları sevir.

Və sonunda bir hədisi onların nəzərinə çatdırım:Zirr bin Hübeyşi Əlidən (r.a) belə eşitdiyini rəvayət edir: "Toxumu çatladan və canlıları yaradana and olsun ki, Ummi peyğəmbərim (s.a.s) mənə möminin məni sevəcəyini, münafiqin məndən üz çevirəcəyini əhd etdi" (Müslim; Iman 131, (78); ət-Tirmizi; Mənaqib, 3737; Nəsai; Iman, 20, (8, 117).

Allah bu insanları hidayət eləsin.

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1. Hər eşitdiyini danışmaq günah olaraq insana yetər..

2. müsəlman müsəlmanın eybini açmalı yox örtməlidir ay Temmar...

bir gunah ki ashkarda edilib ve ozu ile fesad getirirse gerek hemin gunahi caamat icinde duzeldesen ki fesadin koku kesilsin!Bele sade sheyleri bilmemeyin meni teecublendirir.

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1. Hər eşitdiyini danışmaq günah olaraq insana yetər..

2. müsəlman müsəlmanın eybini açmalı yox örtməlidir ay Temmar...

Duzdur , musalman musalmanin!! Amma musalman, hansisa vahhabinin, nasibinin, ibn teymiyya kimi lara teglid edan bir kaslarin Imam ALI (a) in haggini bu cur tapdalanmasini , askar edib camaata gostermesi

cox gozel bir amaldir!!! Imam Ali(a) in bu cur tehgir olundugunu acib camaata gosteren musalmana irad tutana ne ad vermak olar?? Xahish ediram cavab yazin!

HAGIGATAN BIZIM HADISLARIMIZ GALBLARI DIRILDIR!

Imam Mahammad Bagir (A), Biharul-Envar,/ 2/144</SPAN>

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Indi siz fikirleshin ve yadiniza salin ki tarixler boyu Ali (a) qarshi vurushanlar kim olub, fikirleshin ki bu munafiqliy "zirvesini" feth eden kimler olub, fikirleshin ki heyatimizin bu aninda bezi shexler Hz. Ali (a)-i nece "sevirler" ve bu cur "sevgi" muselman bir shexs uchun yeterlidirmi. Imam Ali (a)-in feziletini alchaldan her bir shexs ozu achaqliq etmishdir!

Zirr bin Hübeyşi Əlidən (r.a) belə eşitdiyini rəvayət edir: "Toxumu çatladan və canlıları yaradana and olsun ki, Ummi peyğəmbərim (s.a.s) mənə möminin məni sevəcəyini, münafiqin məndən üz çevirəcəyini əhd etdi" (Müslim; Iman 131, (78); ət-Tirmizi; Mənaqib, 3737; Nəsai; Iman, 20, (8, 117)

Bu chox vacib hedisdir. Men bu hedis barede movzu achmaq isteyirdim, lakin Temmar qardash meni gabagladi.

Sahih Muslim

Book 1, Number 0141:

Zirr reported: 'Ali observed: By Him Who split up the seed and created something living, the Apostle(may peace and blessings be upon him) gave me a promise that no one but a believer would love me, and none but a hypocrite would nurse grudge against me.

http://hadith.worldofislam.info/index.php?..._muslim/book_01

Sonram hech kim gelib Muaviyye, Yezid ve s. munafiqlerden burda dem vurmasin.

Allah bizi Peygember (s) buyurdugu kimi Ali (a) ashiglerinden elesin! Amin! Inshallah!

"Every day is 'Ashura and every land is Kerbala"

    Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 4 weeks later...
Bu sözlər Əlinin (Allah ondan razı olsun) təhqir edilməsi üçün deyil, bu mübahisələrə qarışmayan səhabələrin tam haqq üzərində olduqlarını aşkar etmək üçündür.

Ay camaat daha bu söze ne deyesen? Ele Abubakr mescidinin saytında bele meqaleler choxdur.. Yeni artıq ağıldan kemleşibler!!! İnsan ağıl deyilen şey var!!

Ali haqq iledir, haqda Ali ile

Ali Quran iledir, Quran da Ali ile (MUHAMMED (saav))

Aç qəlbinin gözünü ki, can görəsən,

Görülməyən şeyləri, yektən görəsən!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Amma menim fikrimce vehhabiler zamanemizin muasir xaricileridirler.

İmzanızda olan ikinci cümləni pozun. Birinci dəfəyə görə sizə xəbərdarlıq edirəm, gələn dəfə reytinqinizi qaldıracağam!

Изменено пользователем al-Fath

Я очень хочу вернуться в прошлое ... Нет, не исправить свои ошибки... Просто обнять всех тех , кого сейчас со мной нет.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Nasibi sizə görə kimdir?

Bu yazını bura qoymaqdan əvvəl bir az fikirləşsəydiz yaxşı olardı. Baxın, bu sizin qoyduğunuz mətndən bir parça:

"Nasibiyə gəldikdə isə, onların halı və hökmləri iki məsələnin izahı ilə yerinə yetir:

(Birinci:) Nasibi sözünün mənasını izah etməklə və rəvayətlərdə gələn mənaya görə onlar yəhudilərdən, nəsranilərdən və məsucilərdən də şərlidirlər və o, imamiyyə alimlərinin icmasına görə kafir nəcasətdir.

Şeyxlərin çoxunun qəbul etdiyinə görə bununla qəsd olunan budur ki, nasibi, xavaricdə və Məvarannəhrdən bəzilərində olduğu kimi Muhammədin, salləllahu aleyhi va alihi va səlləm, ev əhlinə düşmənlik bəsləyən və onlara qarşı nifrətini üzə vurandır.

"əl-Ənvar ən-Numəniyyə", 2/206-207

Nəsibi bizə görə peyğəmbərə və onun əhlibeytinə düşmən olan, onları söyən və lənətləyən kəslərdir.

Nəsibi bax bunlardır: http://www.islam-news.ru/index.php?type=sp...cles&id=466

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Nasibi sizə görə kimdir?

Bu yazını bura qoymaqdan əvvəl bir az fikirləşsəydiz yaxşı olardı. Baxın, bu sizin qoyduğunuz mətndən bir parça:

"Nasibiyə gəldikdə isə, onların halı və hökmləri iki məsələnin izahı ilə yerinə yetir:

(Birinci:) Nasibi sözünün mənasını izah etməklə və rəvayətlərdə gələn mənaya görə onlar yəhudilərdən, nəsranilərdən və məsucilərdən də şərlidirlər və o, imamiyyə alimlərinin icmasına görə kafir nəcasətdir.

Şeyxlərin çoxunun qəbul etdiyinə görə bununla qəsd olunan budur ki, nasibi, xavaricdə və Məvarannəhrdən bəzilərində olduğu kimi Muhammədin, salləllahu aleyhi va alihi va səlləm, ev əhlinə düşmənlik bəsləyən və onlara qarşı nifrətini üzə vurandır.

"əl-Ənvar ən-Numəniyyə", 2/206-207

Nəsibi bizə görə peyğəmbərə və onun əhlibeytinə düşmən olan, onları söyən və lənətləyən kəslərdir.

Nəsibi bax bunlardır: http://www.islam-news.ru/index.php?type=sp...cles&id=466

Sizin şərhiniz və mövqeyiniz onsuzda aydındır.Siz açıq küfr olsa və o küfr sizin alimlərinizdən gəlsə onu müdafiə edəcək və başqa cür yozacaqsız.Bu sizin əqidənizdə olanların adət etdikləri taktikadır.Ona görə də sizin kimi adamlara nəyi isə sübut etmək çətindir.Siz qəbul etsəz,etməsəz də bu sizin öz işinizdir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Nasibi sizə görə kimdir?

Bu yazını bura qoymaqdan əvvəl bir az fikirləşsəydiz yaxşı olardı. Baxın, bu sizin qoyduğunuz mətndən bir parça:

"Nasibiyə gəldikdə isə, onların halı və hökmləri iki məsələnin izahı ilə yerinə yetir:

(Birinci:) Nasibi sözünün mənasını izah etməklə və rəvayətlərdə gələn mənaya görə onlar yəhudilərdən, nəsranilərdən və məsucilərdən də şərlidirlər və o, imamiyyə alimlərinin icmasına görə kafir nəcasətdir.

Şeyxlərin çoxunun qəbul etdiyinə görə bununla qəsd olunan budur ki, nasibi, xavaricdə və Məvarannəhrdən bəzilərində olduğu kimi Muhammədin, salləllahu aleyhi va alihi va səlləm, ev əhlinə düşmənlik bəsləyən və onlara qarşı nifrətini üzə vurandır.

"əl-Ənvar ən-Numəniyyə", 2/206-207

Nəsibi bizə görə peyğəmbərə və onun əhlibeytinə düşmən olan, onları söyən və lənətləyən kəslərdir.

Nəsibi bax bunlardır: http://www.islam-news.ru/index.php?type=sp...cles&id=466

Sizin şərhiniz və mövqeyiniz onsuzda aydındır.Siz açıq küfr olsa və o küfr sizin alimlərinizdən gəlsə onu müdafiə edəcək və başqa cür yozacaqsız.Bu sizin əqidənizdə olanların adət etdikləri taktikadır.Ona görə də sizin kimi adamlara nəyi isə sübut etmək çətindir.Siz qəbul etsəz,etməsəz də bu sizin öz işinizdir.

Mən bəyən nəsə şəhr vermişəm, mən mətnin bir hissəsini sizə göstərdim. Orada hər şey açıq-aydın yazılıb!

Bu yazdığınız sözlər mənə yox, sizə aid etmək olar!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Nasibi sizə görə kimdir?

Bu yazını bura qoymaqdan əvvəl bir az fikirləşsəydiz yaxşı olardı. Baxın, bu sizin qoyduğunuz mətndən bir parça:

"Nasibiyə gəldikdə isə, onların halı və hökmləri iki məsələnin izahı ilə yerinə yetir:

(Birinci:) Nasibi sözünün mənasını izah etməklə və rəvayətlərdə gələn mənaya görə onlar yəhudilərdən, nəsranilərdən və məsucilərdən də şərlidirlər və o, imamiyyə alimlərinin icmasına görə kafir nəcasətdir.

Şeyxlərin çoxunun qəbul etdiyinə görə bununla qəsd olunan budur ki, nasibi, xavaricdə və Məvarannəhrdən bəzilərində olduğu kimi Muhammədin, salləllahu aleyhi va alihi va səlləm, ev əhlinə düşmənlik bəsləyən və onlara qarşı nifrətini üzə vurandır.

"əl-Ənvar ən-Numəniyyə", 2/206-207

Nəsibi bizə görə peyğəmbərə və onun əhlibeytinə düşmən olan, onları söyən və lənətləyən kəslərdir.

Nəsibi bax bunlardır: http://www.islam-news.ru/index.php?type=sp...cles&id=466

Əvvəla siz bu mətni yarımçıq gətirmisiz və izah etməmisiz.İkincisi,bu ifadələri də izah edin zəhmət olmasa.

Şiə alimi Hüseyn əl-Usfur əd-Dərazi əl-Bəhrani deyir:

"Onlardan (əhlü-sünnətdən) malları almağı və onları öldürməyi qadağan edən rəvayətlər təqiyyə edildiyi zaman ilə əlaqədardır. Necəki Əli, aleyhis-sələm, Basra əhlinə qarşı davranmışdır. "əl-Məfatih" kitabının şarihinin onların mallarının haram olmasını isbat etmək üçün bu rəvayətlərə istinad etməsi açıq bir axmaqlıqdır, çünki bildiyin kimi bu, onlara xeyirxahlıq göstərməkdir. Bəs bunun mübahlığı xüsusunda gələn xəbərlərdəki dəlillər hanı? məsələn, imamlardan, aleyhis-sələm, mütəvatirən gələn sözlərində deyilir: "Bir nasibi ilə harda qarşılaşsanız, malını alın və bizə xumsunu ödəyin!" Və buna bənzər rəvayətlər hanı? Bütün bunlarda doğru olan budur ki, imam ğeybdə olduğu zaman təqiyyə üçün bir şey olmadığı üçün, onları əsir almadan malları və qanları halal olur. İmamlardan onları öldürməmək əmri barədə gələnlərin hamısı isə imamların təqiyyə etməsi və ya öz şiələri üçün qorxduqları zamana aiddir. "

"əl-Məhasin ən-Nəfsaniyyə", səh: 167

Bir digər şiə alimi Nemətullah əl-Cəzairi deyir:

"Nasibiyə gəldikdə isə, onların halı və hökmləri iki məsələnin izahı ilə yerinə yetir:



(Birinci:) Nasibi sözünün mənasını izah etməklə və rəvayətlərdə gələn mənaya görə onlar yəhudilərdən, nəsranilərdən və məsucilərdən də şərlidirlər və o, imamiyyə alimlərinin icmasına görə kafir nəcasətdir.

Şeyxlərin çoxunun qəbul etdiyinə görə bununla qəsd olunan budur ki, nasibi, xavaricdə və Məvarannəhrdən bəzilərində olduğu kimi Muhammədin, salləllahu aleyhi va alihi va səlləm, ev əhlinə düşmənlik bəsləyən və onlara qarşı nifrətini üzə vurandır. Təharət, nəcasət, küfr və iman, bir nasibi ilə nikahın caiz olub olmaması kimi fiqhi məsələlər bu mənaya bağlıdır.

Şeyximiz əş-Şəhid əs-səni ğarib hədislərin üzərində incələmə edərək çox gözəl bir anlayış çıxarmışdır və ona görə nasibi, əhli-beytin, aleyhim əs-sələm, şiələrinə düşmənlik edəndir və bunu açıqda göstərəndir.

Necəki bu, bu dövrlərdəki bütün dünyadakı müxaliflərimizin əksəriyyətinin halıdır və buna əsasən də onlardan məzlumlar, təqlid əhli, axmaqlar və qadınlar və ya bunlara bənzər digərləri arasında fərq olmadan heç biri nasibi hökmündən kənarda qalmır və bu, birinci mənadır.

Buna eləcədə əs-Saduqun "əl-İləl əş-Şərai" əsərində Sadiqdən, aleyhis-sələm, mötəbər bir sənəd ilə gətirdiyi rəvayət dəlalət edir: "Nasibi bizə, yəni əhli beytə düşmənlik edən deyildir, çünki sən heç bir kəsin "Mən Muhammədə və Onun ailəsinə nifrət edirəm" dediyini görməzsən. Lakin nasibi, sizə düşmənçilik edəndir, çünki o, bilir ki, siz bizimlə dostluq edirsiniz və bizim şiələrimizsiz. Bu mənaya dəlalət edən rəvayətlər çoxdur.

Eləcədə peyğəmbərdən, salləllahu aleyhi va alihi va səlləm, rəvayət olunmuşdur: "Nasibilərin əlamətlərindən biri də Əlidən başqasını ona üstün tutmaqdır."

Aid olunmuş bu xüsusiyyət ayrı bir xüsusiyyət deyildir, bunun birinci mənaya dayandırılması mümkündür, bu zaman məqsəd onların başqasını Əlidən üstün tutmaqları olur və bu isə onların öz alimlərini, atalarını və əcdadlarını təqlid etməklərindən qaynaqlanır, əks halda onlar bu yola bələd olmazlar və buna qərar verməzlər.

Bu mənanı dəstəkləyən daha bir fakt isə budur ki, imamlar, aleyhim əs-sələm, və onların yaxınları nasibi sözünü Əbu Hənifə və onun bənzərləri üçün istifadə etmişlər. Halbuki Əbu Hənifə əhli beytə, aleyhim əs-sələm, qarşı düşmənçilik edən biri deyildi, əksinə onlara qarşı meyl edirdi və onlara qarşı sevgi göstərərdi. Lakin onların fikirlərinə müxalifət edərdi və deyərdi: "Əli dedi və mən deyirəm"

Dediklərimizi dəstəkləyən başqa biri isə Seyyid əl-Murtədanın, İbn İdrisin və bəzi müasir şeyxlərimizin Kitab və sünnətdə şirk və küfr sözlərinin onlar haqqında işlənməsinə əsaslanaraq bütün müxaliflərimizin nəcasət olduğunu söyləməkləridir və bu söz onları da əhatə edir madəm ki, onlar üçün işlənmişdir."



"əl-Ənvar ən-Numəniyyə", 2/206-207

Ayətullah əş-Şeyx Abdullah əl-Məməqani deyir:

"Xəbərlərdən çıxan faydalardan məqsəd budur ki, isnə aşəri olmayan hər kəs üzərində Axirətdə müşrik və kafir hökmü keçərlidir."

"Tənqih əl-Məqal", 1/208



bab əl-fəvaid, Nəcəf 1952

Şiə alimi Hüseyn əl-Usfur deyir:

"Nasibi sözünün təhqiqində, söyləntilər çoxalmışdır və burada (əsassız sözlər üçün) boş yer və (alimlərin) sözlərinə qarşı çıxmaq halları çoxalmışdır, bu sözləri inkar edənlər və isbat edənlər...lakin müxalifin mütləq küfrünü bildikdən sonra isə bunun müzakirə üçün heç yeri yoxdur, (əgər müxalif kafirdirsə) nasibi həmən-həmən kafirdir. O nasibi ki, onların kafir və müşrik olması haqqında ayələr və rəvayətlər gəlmişdir. Nəinki bu, hətta Allahın Kitabında şirk sözünün zikr olunduğu elə bir ayət yoxdur ki, onunla nasibilər qəsd olunmasın.



Bizim əvvəldə söylədiyimiz kimi gələn rəvayətlərin dəlalət etdiyi mənaya gəldikdə isə, nasibi Əlidən. aleyhis-sələm, başqasını üstün tutandır. İbn İdrisin "Mustətrafat əs-Sərair" kitabında "Məsəil ər-Ricəl" kitabında Muhamməd bin Musaya qədər çatan isnad ilə rəvayət etdiyinə görə: "Ona - yəni, Əli bin Muhammədə, aleyhis-sələm, yazaraq nasib barədə soruşdum: "Cibt və Tağutu (Əbu Bəkr və Öməri) üstün tutan və bu ikisinin imam olduğuna etiqad edən birinin nasib olduğuna hökm vermək üçün bu etiqadından da çoxunu yoxlamağa ehtiyac varmı?" Ondan belə cavab aldım ki, "kim artıq bu etiqaddadırsa, o nasibidir."

ər-Ravəndinin "Nəhcul-Bələğa" şərhində qeyd olunduğuna görə peyğəmbərdən, salləllahu aleyhi va səlləm, soruşuldu ki, ondan sonra nasibilər kimlərdir? Dedi: "Başqasını Əliyə üstün tutan"



Hüseyn sözünün davamında nə deyir:

"Lakin nasibinin əhli-beytə düşmən olan biri kimi izah olunmasına gəldikdə isə - necəki son dövr alimlərimizin çoxu bu rəydədir - bunu isbat edən heç bir dəlil yoxdur, əksinə bu görüşü ləğv edən rəvayətlər vardır. "İqab əl-Aməl val-İləl vas-Sifət əş-Şiə" kitabında isə Abdullah bin Sənan və əl-Məalə bin Xuneysə qədər çatan sənəd ilə Əbu Adbullahdan, aleyhis-sələm, gələn rəvayətdə o, demişdir: "Nasibi sadəcə bizə, yəni əhli-beytə düşmənlik edən deyildir, çünki elə bir nəfər də yoxdur ki, "Mən Muhammədə və Muhammədin ailəsinə nifrət edirəm" desin. Əslində nasibi sizə düşmənlik edəndir, çünki o, bilir ki, siz bizə inanırsız və bizim şiələrimizsiz." Onun dayanılan bu görüşü rədd etməsi açıq-aşkardır."



Yəni, buradan ortaya çıxan mənaya görə imamlara düşmənlik etməyən, lakin imamların şiələrinə düşmənlik edən nasibidir, yəni kafirdir, müşrikdir. Daha sonra isə şiə alimi Hüseyn bu rəvayətlər arasındakı cüzi fərqləri belə izah edəcəkdir:

"Bəli, ola bilsin ki, bu xəbərlər ilə "əs-Sərair" və "ən-Nəhcin" şərhindəki xəbərlər arasında bir təzad olduğu düşünülsün. Çünki bu xəbərlərdə onların şiələrinə qarşı düşmənçilik şərti vardır və digər iki rəvayətdə isə yalnız Əlidən, aleyhis-sələm, başqasına üstünlük vermək halı ilə kifayətlənilmişdir. Bizim üçün doğru olan isə budur ki, bu rəvayətlər arasında heç bir ziddiyət yoxdur, çünki ümumi və xüsusi olan dəlillərin aralarını birləşdirərək həm Əliyə üstün tutmaq, həm də onların şiələrinə qarşı düşmənçilik etməyə də tətbiq etmək olar.



Xülasə olaraq, dostluq əlaqələrinə inanan hər kim onların halları barədə düşünərsə və onların bəzi sifətlərinin fərqinə vararsa, bizim söylədiklərimiz onlara aydın olar. Onun bunu inkar etməsi isə inadkarlıqdır, beləki ortamındakı adət bunu tələb edir, lakin imamlardan, aleyhim əs-sələm, gələn xəbərlər bildirir ki, nasibi əslində onlara görə "sünni" olandır."

"əl-Məhasin ən-Nəfsaniyyə fi Əcvibə əl-Məsəil əl-Xorasaniyyə", səh: 145+

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Nasibi sizə görə kimdir?

Bu yazını bura qoymaqdan əvvəl bir az fikirləşsəydiz yaxşı olardı. Baxın, bu sizin qoyduğunuz mətndən bir parça:

"Nasibiyə gəldikdə isə, onların halı və hökmləri iki məsələnin izahı ilə yerinə yetir:

(Birinci:) Nasibi sözünün mənasını izah etməklə və rəvayətlərdə gələn mənaya görə onlar yəhudilərdən, nəsranilərdən və məsucilərdən də şərlidirlər və o, imamiyyə alimlərinin icmasına görə kafir nəcasətdir.

Şeyxlərin çoxunun qəbul etdiyinə görə bununla qəsd olunan budur ki, nasibi, xavaricdə və Məvarannəhrdən bəzilərində olduğu kimi Muhammədin, salləllahu aleyhi va alihi va səlləm, ev əhlinə düşmənlik bəsləyən və onlara qarşı nifrətini üzə vurandır.

"əl-Ənvar ən-Numəniyyə", 2/206-207

Nəsibi bizə görə peyğəmbərə və onun əhlibeytinə düşmən olan, onları söyən və lənətləyən kəslərdir.

Nəsibi bax bunlardır: http://www.islam-news.ru/index.php?type=sp...cles&id=466

Əvvəla siz bu mətni yarımçıq gətirmisiz və izah etməmisiz. İkincisi,bu ifadələri də izah edin zəhmət olmasa.

Necə izah etmədim? Siz "Nasibi sizə görə kimdir?" soruşduz və bu faylı bizə gətirdiz, mən də həmin fayldan bir hissəsini sizə göstərərək cavab verdim:

Nəsibi bizə görə peyğəmbərə və onun əhlibeytinə düşmən olan, onları söyən və lənətləyən kəslərdir.

Nəsibi bax bunlardır: http://www.islam-news.ru/index.php?type=sp...cles&id=466

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...