Elmeddin Опубликовано: 13 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 bizə Əbu Bəkr b. Əbi Şeybə ilə Züheyr b. Hərb və İshaq b. İbrahim rəvayət etdilər. İshaq: Bizə xəbər verdi təbirini işlətdi. digərləri bizə Cərir Mənsûr'dan, o da İbrahim'dən, o da Əsvəd'dən, o da Aişədən nəql etdi. dedilər. Aişə belə deyib: «Bizdən, birimiz heyzini gördüyü vaxt Rəsulüllâh (s) ona əmr edər o da bir peştamal (bu peştamal nədir bilmirəm) qurşanardı. sonra Rəsulüllâh (s) ona sürtünərdi. (Səhihi Müslüm, Heyz kitabı, Heyzli qadına köynək üzərindən sürtünmə babı, hədis 1) Bizə yenə Əbû Bəkr b. Əbî Şeybə rəvayət etdi. (Dedi ki): Bizə Əli b. Müshir Şeybani'dən rəvayət etdi. Mənə Əli b. Hucur əs-Sa'dî rəvayət etdi. ləfz onundur. (Dedi ki): Bizə Əli b. Müshir xəbər verdi. (Dedi ki): Bizə Əbû İshâq, Əbdurrəhman b. Əsvəd'dən o da babasından o da Âişə'dən naql etdi ki Aişə belə deyib: «Bizdən birimiz heyzli olduğu zaman Rəsulüllâh (s) ona heyzinin şiddətli zamanında peştamal quşanmasını əmr edər; sonra ona sürtünərdi. Sizin hansınız Rəsulüllâh (s) kimi nəfsinə malik olabilər!..» (Səhihi Müslüm, Heyz kitabı, Heyzli qadına köynək üzərindən sürtünmə babı, hədis 2) hədislərdən məni bir neçə şey maraqlandırdı. inşəAllah bir sünnü qardaş hədisi izah edəcəkdir. indi mənə maraqlı olan məqamı yazıram ki, qardaşlar cavablasınlar: 1. Hədisi danışan ümmülmöminin Aişədir. qardaşlar bir fikirləşin sizcə bir qadın bir kişiyə mənim ərim mənə sürtünür deyər? 2. bu hədislər deyir ki, (əstəğfirullah) Rəsulullah (s.ə.a) heyz zad dinləmirmiş. nəfsi onu elə hala salırmış ki, Rəsulullah (s.ə.a) (əstəğfirullah) gəlib zövcəsinə deyirmiş ki, tez ol sənə sürtünəcəm dayana bilmirəm Bizə Yəhya b. Yəhya da rəvayət etdi. (Dedi ki): Bizə Xâlid b. Abdullâh, Xâliddən, o da Əbû Ma'şər'dən, o da İbrahim'dən, o da Əlqəmə ilə Əsvəd'dən xəbər verdi ki; bir zat Aişə'yə musafir olub və sabah paltarını yumağa başlayıb. Aişə (ona): «Egər onu (mənînî) gördünsə yerini yumağın bəsdi. Görmədinsə ətrafını yuyardın. Vallahi mən onu Rəsulüllahın (s) paltarından ovalıyaraq çıxardığını bilirəm. Sonra o paltarla namaz qılardı» deyib. (Səhihi Müslüm, Təmizlik kitabı, Məninin Hökmü Babı, hədis 105) Bizə Ömər b. Həfs b. Giyâs da rəvayət etdi. (Dediki): Bizə atam, A'maş'den, o da İbrahim'dən, o da Əsvəd ilə Həmmâm'dan onlarda Aişə'dənı mənî haqqında rəvayət etdiler: Âişə: «Mən onu Resulullahın (s) paltarından ovardım» deyib. (Səhihi Müslüm, Təmizlik kitabı, Məninin Hökmü Babı, hədis 106) Bize Əbû Bəkr b. Əbi Şeybə rəvayət etti. (Dedi ki): Bizə Məhəmməd b. Bəşir. Əmr b. Meymun'dan rəvayət etdi. Deyib ki: Süleyman b. Yesarə bir adamın paltarına bulaşan mənini soruşdum. Onu yumalıdırmı; yoxsa paltarımı yuyacaq? (dedim) Süleyman belə cavab verdi! Mənə Aişə xəbər verdi. (Dedi ki): «Rəsulüllah (s) mənini yuyar sonra o paltar ile namaza durardı. Men paltarda yumağının izini görürdüm.» (Səhihi Müslüm, Təmizlik kitabı, Məninin Hökmü Babı, hədis 108) hə sünnü qardaşlar, indi mənim başqa bir sualım daha olacaq: 1. sizcə ümmülmöminin Aişə yad bir neşə insana mənim ərim mənini paltarından belə yuyurdu, belə edirdi deyər? 2. siz öz zövcənizin yad kişilərə belə şeylər danışmasına razı olarsınız? mənə Ubeydullah b. Muâz əl - Ənbərî rəvayət etdi. Dedi ki bizə atam rəvayət etdi. Dedi ki: bizə Şu'bə Əbû Bəkr b. Hafs'dan, o da Əbû Selemet b. Əbdürrəhman'dan rəvayət etdi ki, belə deyib: Âişə'nin süd kardaşı ilə birlikdə, onun yanına getdim. Süd kardaşı ona Peygamberin (s) necə qüsul aldığını soruşdu. Buna görə Aişə bir su alan qab istəyərək yukundu. Onunla aramızda bir pərdə vardı. Və başının üzərinə üç dəfə su tökdü Peygamberin (s) zövcələri saçlarını qısaldırlar pərçəm kimi olardı. (Hayız kitabı, Cünüplükten Yıkanırken Müstahab Olan Su Miktarı ve Aynı Haldeki Erkekle Kadının Bir Kaptan Yıkanması, Birbirlerinden Artan Su İle Yıkanmaları Babı, hadis 42) qardaşlar xahiş edirəm cavab verin: 1. Rəsulullahın (s) zövcəsi bir başqasının önündə yuyunar? deməyin ki, arada pərdə çəkilmişdi. çünük o zaman soruşmaq lazım gələcək ki, Aişə qüsulun necə alındığını daha yaxşı başa salmaq üçün yuyunurdu. elə isə arada nə pərdə? bir şəxs bir başqasına qüsulun necə alındığını canlı şəkildə göstərmək istəsə və keçib başqa bir otaqda yuyunsa sual verən şəxsdə o biri otaqda olsa onsa bu necə göstərmək olur? Bizə Yəhya b. Yəhya ilə Əbû Bəkir b. Əbi Şeybə və Əbû Küreyb rəvayət etdilər. Yəhya (Ahberanâ), başqaları (Haddesenâ) təbirlərini işlətdilər. (Dedilər ki): Bizə Əbû Muâviyə, A'maş'dan, o da İbrahim'dən, o da Əsvəd ilə Əlqəmə'dən, onlar da Aişədən (Radiyallahû anha) rəvayət etdilər. Bizə Suca' b. Məhləd də rəvayət etdi. (Dedi ki : Bizə Yəhya b. Əbi Zaidə rəvayət etdi. (Dedi ki): Bizə A'maş, Müslüm'dən, o da Məsrûk'dan, o da Âişədən rəvayət etdi. Aişə belə deyib: «Rəsûlüllah (s) oruclu olduğu halda öpər, oruçlu ikən sürtünərdi. Lakin içinizdə nəfsinə ən ziyadə hâkim olan oydu.» (Səhihi Müslüm, Oruc kitabı, Oruclu halda Öpməyin, Şəhvətini Hərəkətə Gətirməyən şəxslərə Haram Olmadığını Bəyan Babı, hədis 65) Bizə Məhəmməd b. əl - Musənnâ rəvayət etdi. (Dedi ki); Bizə Məhəmməd b. Abdullah əl Ənsarı rəvayət etdi. (Dedi ki): Bize Hişam b. Hassan rivayet etti. (Dedi ki) : Humeyd b. Hilâl Ebu Bür-de'den, o da Ebû Mûs'el - Eşari'den naklen rivayet etti. Bize yine Muhammed b. el - Müsenn'â rivayet ettj. (Dedi ki) : Bize Ab-dül Â'lâ rivayet etti. Bu hadis onundur. (Dedi ki) :Iîize Hişâm, Humeyd b. Hİlâl'den rivayet etti, o: Ebû Musa'dan demiş: Halbuki ten bu hadisin yalnız Ebû Bürde'de rivayet edildiğini bilirim. Ebû Mûsâ şöyle demiş. Bu bâbta Muhacirlerle Ensâr'dan bir cemaat ihtilâf ettiler. Eıısâr; «Gusl ancak defkden yahut meniden dolayı lâzım gelir, dediler Muhacirler ise: «Hayır, Cima' varını? gusl vacibdir» mukabelesinde bulundular. Râvi diyorki, Ebu Musa şöyle dedi: «Ben sizi bu münakaşadan kurtarayım dedim ve kalkarak, Aişe'nin yanına girmek için izin istedim. Bana izin verildi. Aişe'ye dedim ki; Ey anneciğini; yahut ey müminlerin annesi! Ben sana birşey sormak istiyorum, ama senden de utanıyorum.» Aişe : «Seni doğuran annene sorabileceğin bîrşeyi bana sormaktan utanma; çünkü ben de senin annenim» dedi ben : «Öyle ise guslü icab eden nedir?» dedim Aişe : «Bilene rastladın; Resûlüllah (s): «Erkek kadının dört şu'besi arasına oturur da sünnet mahalli sünnet mahalline temas ederse gusl vacib olur.» buyurdular, dedi. (Səhihi Müslüm, hayız kitabı, Şu Ancak Sudan Dolayı Vacib Olur Hadisinin Neshi ve Sünnet Mahallerinin Birbirlerine Kavuşması İle Guslün Vacib Olması Babı, hadis 88) Bize Hârûn b. Maruf ile Hârûn b. Said el-Eylî rivayet ettüer. Dediler ki: Bize İbni vehb rivayet etti. (Dedi ki) : Bana İyâz b. Abdillah, Ebû Zübeyr'den o da jCâbir b. AbdîIIah'dan, o da Ünımii Kül-süm'den, o da Peygamber (s) in zevcesi Âişe'deıı naklen haber verdi: Âişe şöyle demiş. «Bir adam ResûlüIIah (s) 'e, zevcesi ile cima' y.rak menisini inzal etmiyen kimsenin hükmünü sordu. Bu karı kocaya gusl vacip olur mu? dedi, Aişe'de orada oturuyordu, Resûlüllah (s): «şununla ben, ikimiz bunu yapıyoruz, sonra yıkanıyoruz.»: buyurdular. (Səhihi Müslüm, Hayız kitabı, Şu Ancak Sudan Dolayı Vacib Olur Hadisinin Neshi ve Sünnet Mahallerinin Birbirlerine Kavuşması İle Guslün Vacib Olması Babı, hadis 89) qardaşlar zəhmət deyilsə bunlarada cavab verin (əgər verəcək cavabınz varsa). 1. birinci hədis deyir ki, Rəsulullah (s.ə.a) oruc, heyz dinləmir 2. ikinci hədisdə Aişə Əbu Musaya kişinin fılanı qadin..... olsa güsul vacibdi deyir (əstəğfirullah) 3. üçüncü hədisdə Rəsulullah (s.ə.a) sual verənə mən zövcəmlə belə belə edirəm deyir. Bize Yahya b. Yahya et-Temîmi rivayet etti. (Dedi-ki) : Bize Ebû Hayseme, A'meş'ten, o da Şakik'tan, o da Huzeyfe'den naklen haber verdi. Huzeyfe şöyle demiş. Peygamber (s) ile birlikte idim bir kavmin çöplüğüne vararak ayakta bevl etti. Ben bir tarafa çekildim. Bunun üzerine (bana): «Yaklaş» buyurdular. Bende yaklaştım ve ökçelerinin yanında durdum. (Müteakiben) Abdesr aldı ve mestlerinin üzerine mesh etti. (Səhihi Müslüm, Təmizlik kitabı, hədis 73) 61- (266) Bize Abdullah b. Mesleme [79] b. Ka'neb rivayet etti. (Dediki) : Bize Süleyman yani İbni Bilâl Yahya b. Said'den, o da Muhammed b. Yahya'dan, o da amcası Vâsi' b. Habbân'dan [80] naklen rivayet etti. Vâsi' şöyle demiş: «Mescidde namaz kılıyordum. Abdullah b. Ömer'de sırtını kıbleye doğru dayamış oturuyordu. Ben namazımı bitirince bulunduğum yerden (kalkarak) onun yanma gittim. Abdullah şunları söyledi: Bir takım insanlar, (tabiî) bir hacetini def için oturursan kıbleye ve Beyt-i Makdise karşı oturma diyorlar. Vallahi ben bir evin damına çıkdim da Resulüllah (s) defi hacet için heytül makdese doğru iki kerpiç üzerinde otururken gördüm.» (Səhihi Müslüm, Təmizlik kitabı, hədis 61) görək əxilər bunlara necə cavab verəcəklər. hədisin biri deyir Rəsulullah (s.ə.a) Beytül Müqəddəsə tərəf oturmuşdu, digəri də ayaq üstə.... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 13 апреля, 2010 Автор Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 13 апреля, 2010 Автор Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 13 апреля, 2010 Автор Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 13 апреля, 2010 Автор Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 ən qaymaq yerləri gəlir: Vahabil__rin_sap__kl______.bmp Vahabil__rin_sap__kl______1.bmp Vahabil__rin_sap__kl______2.bmp Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abdussamed Опубликовано: 13 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 (изменено) أَعُوذُ باِلله ِمنَ الشَّيْطاَنِ الرَّجِيمِ بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ Kitabı sənə nazil edən Odur. O Kitabın bir qismi mənası aydın ayələrdir ki, bunlar da Kitabın anasıdır. Digərləri isə mənası aydın olmayan ayələrdir. Qəlblərində əyrilik olanlar fitnə-fəsad törətmək və istədikləri kimi yozmaq məqsədilə mənası aydın olmayanın ardınca düşərlər. Onun yozumunu isə Allahdan başqa heç kəs bilməz. Elmdə qüvvətli olanlar isə deyərlər: "Biz onlara iman gətirdik, hamısı bizim Rəbbimizdəndir". Bunu isə ancaq ağıl sahibləri dərk edərlər. (Ali İmran, 7) Siz bir başqalarına da rast gələcəksiniz ki, onlar həm sizdən, həm də öz camaatından arxayın olmaq istəyərlər. Onlar hər dəfə fitnəyə qaytarıldıqda gözüyumulu ona qoşularlar. Əgər onlar sizdən aralanıb geri çəkilməsələr, sizə sülh təklif etməsələr və sizdən əl çəkməsələr, onlara harada rast gəlsəniz, tutub öldürün. Biz onlara qarşı sizə açıq-aydın dəlil verdik. (Nisa, 91) Ey Elçi! Qəlbləri iman gətirmədiyi halda ağızları ilə: "İman gətirdik!"– deyən kimsələrdən küfrə can atanlar qoy səni kədərləndirməsin. Həm yəhudilərdən yalana həvəslə qulaq asanlar, həm də sənin yanına gəlməyən başqa bir camaata həvəslə qulaq asanlar vardır. Onlar haqqı dərk etdikdən sonra kəlmələrin yerlərini dəyişdirib deyirlər: "Əgər sizə bu dəyişdirilən hökm verilsə, onu götürün. Yox əgər o verilməsə, çəkinin!" Allah kimi fitnəyə salmaq istərsə, sən ondan ötrü heç bir şeylə Allaha mane ola bilməzsən. Onlar o kəslərdir ki, Allah onların qəlbini təmizləmək istəməmişdir. Onlar dünyada rüsvay, axirətdə isə böyük bir əzaba düçar olacaqlar. (Maidə, 41) Kafirlər də bir-birinə dostdurlar. Əgər siz bunu etməsəniz (bir-birinizə yardımçı olmasanız), yer üzündə fitnə və böyük bir fəsad baş verər. (Ənfal, 73) Əgər Mədinənin hər tərəfindən üstlərinə hücum edilsəydi, sonra da onlardan fitnə törətmək (imandan dönmək) tələb olunsaydı, onu mütləq edər və cüzi şey istisna olmaqla bunda ləngiməzdilər. (Əhzab, 14) Allahın Elçisi sizlərə – Allaha və Axirət gününə ümidini bağlayanlara və Allahı çox zikr edənlərə gözəl nümunədir. (Əhzab, 21) Həqiqətən də, sən böyük əxlaq sahibisən! (Qaləm, 4) Allah (c.c) haqq yolu axtaranlara kömək olsun. Amin. Изменено 13 апреля, 2010 пользователем Abdussamed Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 13 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 Çox sağol ayələrə görə. Bəs mövzuya dair nə yazacaqsan? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 13 апреля, 2010 Автор Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 Çox sağol ayələrə görə. Bəs mövzuya dair nə yazacaqsan? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abdussamed Опубликовано: 13 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 Əgər o ayələrin yazılmasındakı məqsədi başa düşmədinizsə, onda verilən digər cavabları ümumiyyətlə başa düşə bilməyəcəksiniz. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 13 апреля, 2010 Автор Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 Çox sağol ayələrə görə. Bəs mövzuya dair nə yazacaqsan? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 16 апреля, 2010 Автор Жалоба Share Опубликовано: 16 апреля, 2010 səs gəlmir Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 17 апреля, 2010 Автор Жалоба Share Опубликовано: 17 апреля, 2010 səs gəlmir Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abdur-Rahman Опубликовано: 19 сентября, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 19 сентября, 2010 Kuleyni usuli-kafide Abu Talibin peygambara oz doshunden sud verdiyi hedisi vardir. Eger maraqlansan yerini deqiq de deyerem. belke de ozun artiq bilirsen. Lakin bir shey de vardir ki, sizin coxunuz Buxaride olan hedisleri getirirsiniz. amma sheriet hokmlerini bilmediyinize gore onlari sehv anlayirsiniz. Bezilerini isee tehrif edib getirirsiniz. Esas ise dinde tovhiddir. Hansi ki siz once bu probleminizi aradan qaldirmalisiniz. eks teqdirde siz qalan meselelerde dogru olsaniz bele bu size qiyamet gunu fayda vermeyecekdir! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
xxxxx13 Опубликовано: 19 сентября, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 19 сентября, 2010 s?s g?lmir Qarda?, s?s nec? g?lsin ki, r?svaych?l?qdan bo?azlar? da quruyub . Цитата ?lh?mdulillahi r?bbil al?min v? s?ll?llahu ?la seyyidina M?h?mm?din v? alihit-tayyibinatinat-tahirin v? ?la ?shabihil ?xyaril munt?c?bin v? l?`n?tullahi ?la ?`daihim ?cm?in. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 20 сентября, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 20 сентября, 2010 Kuleyni usuli-kafide Abu Talibin peygambara oz doshunden sud verdiyi hedisi vardir. Eger maraqlansan yerini deqiq de deyerem. belke de ozun artiq bilirsen. Lakin bir shey de vardir ki, sizin coxunuz Buxaride olan hedisleri getirirsiniz. amma sheriet hokmlerini bilmediyinize gore onlari sehv anlayirsiniz. Bezilerini isee tehrif edib getirirsiniz. Esas ise dinde tovhiddir. Hansi ki siz once bu probleminizi aradan qaldirmalisiniz. eks teqdirde siz qalan meselelerde dogru olsaniz bele bu size qiyamet gunu fayda vermeyecekdir! http://313news.net/forum/index.php?/topic/791/page__view__findpost__p__55963 Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 21 сентября, 2010 Автор Жалоба Share Опубликовано: 21 сентября, 2010 ?bn H?zm "?l-Muh?lla" kitab?nda yaz?r: ???????? ??????? ????? ?? ??????.? ??? ???? ?? ????? ?,? ??? ???? ??? ?????? ?,? ??? ??????.? ?bu Muh?mm?d (Allah ona r?hm?t el?sin) dedi: ......?stimnan?n m?tl?q ??kild? m?bah oldu?u H?s?nd?n, ?mr b. Dinardan, Ziyad ?bil-?`l?d?n v? M?cahidd?n s?hih s?n?dl? r?vay?t olunmu?dur. ?bn H?zm "?l-Muh?lla" 6/88 2307-ci m?s?l? G?rd?y?m?z kimi v?hhabil?rin saleh s?l?fl?ri olan tabeind?n b?`zil?ri istimnan? m?tl?q ??kild? caiz bilirmi?l?r. V?hhabil?r,yorulmayas?n?z, saleh s?l?fl?rinizin yolunu gedin, dininiz? bid`?t g?tirm?yin! V?hhabil?r? saleh s?l?fl?rinin istimna bar?d? fikirl?rini daha d?rind?n ?yr?nm?k ???n ?bdur-R?zzaq?n "?l-Mus?nn?f"in? muraci?t etm?yi t?vsiyy? edir?m. H?tta bu m?nz?r?y? ?bn ?l-Q?yyum ?l-Covziyy?nin ?hm?d b. H?nb?ld?n r?vay?t etdiyi bu s?zl?ri d? ?lav? etm?k olar: ??? ??? ?? ??? ???? ?? ????? ?????? ????? (Oruc tutan ki?i z?rur?t hal?nda) ?g?r u?aq yaxud ki?ik ya?l? k?nizi olsa onun ?li il? istimna ed? bil?r. ?bn ?l-Q?yyum ?l- Covziyy? "?l-F?vaid" 4/906 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 21 сентября, 2010 Автор Жалоба Share Опубликовано: 21 сентября, 2010 ????? ????? ??? ??? ??? ??? ?? ????? ??? ??? ???? ???? ???? ????? ?????? ?ri olmayan qad?n?n meyyitin cinsiyy?t orqan?n? ?z f?rcin? daxil etm?si h?dd?(c?zaya) s?b?b olmur. ??nki o?lan u?a?? kimi bu da l?zz?t? s?b?b olmur. ?d-D?suqi "Ha?iy?tu ?d-D?suqi al? ??rhil-K?bir" 4/314 Q?rblil?r buna nekrofeliya deyirl?r. Dig?r t?r?fd?n buna gizli icaz? d? deyirl?r. Madam ki, h?dd yoxdur. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 21 сентября, 2010 Автор Жалоба Share Опубликовано: 21 сентября, 2010 (изменено) <FONT face="Palatino Linotype">???????? ?? ??? ?????? ???????? ???? ??<B> ???? ???? ?? ?? ???? ? ???? ???? ???? ??? ???? ??? ???? ? ???? ?? ???? ????? ????? ???? ?????? ???? ???? ???? ??? (Aliml?r) Ki?ik ya?l? q?z u?a?? il? cinsi ?laq?nin vaxt?nda ixtilaf etmi?l?r. B?`zil?ri "Bali? olmam?? cinsi ?laq? olmaz", b?`zil?ri "9 ya??na ?atsa olar", b?`zil?ri is? "?g?r toppu? olsa v? cinsi ?laq?y? taq?ti ?atsa onunla cinsi ?laq?y? giril?r, ?ks halda is? yox" demi?l?r. </B> Q?rblil?r buna pedofiliya deyirl?r. Изменено 21 сентября, 2010 пользователем Elmeddin Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 21 сентября, 2010 Автор Жалоба Share Опубликовано: 21 сентября, 2010 "?bu H?nif?, ?afi? v? Malik'? g?r?, zifaf ???n ?l?? q?z?n cinsi ?laq?y? g?c?n?n ?atma??d?r" S?n?ni ?bu Davud, Nikah kitab? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
e-mir Опубликовано: 29 сентября, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 29 сентября, 2010 biz? ?bu B?kr b. ?bi ?eyb? il? Z?heyr b. H?rb v? ?shaq b. ?brahim r?vay?t etdil?r. ?shaq: Biz? x?b?r verdi t?birini i?l?tdi. dig?rl?ri biz? C?rir M?ns?r'dan, o da ?brahim'd?n, o da ?sv?d'd?n, o da Ai??d?n n?ql etdi. dedil?r. Ai?? bel? deyib: «Bizd?n, birimiz heyzini g?rd?y? vaxt R?sul?ll?h (s) ona ?mr ed?r o da bir pe?tamal (bu pe?tamal n?dir bilmir?m) qur?anard?. sonra R?sul?ll?h (s) ona s?rt?n?rdi. (S?hihi M?sl?m, Heyz kitab?, Heyzli qad?na k?yn?k ?z?rind?n s?rt?nm? bab?, h?dis 1) Biz? yen? ?b? B?kr b. ?b? ?eyb? r?vay?t etdi. (Dedi ki): Biz? ?li b. M?shir ?eybani'd?n r?vay?t etdi. M?n? ?li b. Hucur ?s-Sa'd? r?vay?t etdi. l?fz onundur. (Dedi ki): Biz? ?li b. M?shir x?b?r verdi. (Dedi ki): Biz? ?b? ?sh?q, ?bdurr?hman b. ?sv?d'd?n o da babas?ndan o da ?i??'d?n naql etdi ki Ai?? bel? deyib: «Bizd?n birimiz heyzli oldu?u zaman R?sul?ll?h (s) ona heyzinin ?idd?tli zaman?nda pe?tamal qu?anmas?n? ?mr ed?r; sonra ona s?rt?n?rdi. Sizin hans?n?z R?sul?ll?h (s) kimi n?fsin? malik olabil?r!..» (S?hihi M?sl?m, Heyz kitab?, Heyzli qad?na k?yn?k ?z?rind?n s?rt?nm? bab?, h?dis 2) h?disl?rd?n m?ni bir ne?? ?ey maraqland?rd?. in??Allah bir s?nn? qarda? h?disi izah ed?c?kdir. indi m?n? maraql? olan m?qam? yaz?ram ki, qarda?lar cavablas?nlar: 1. H?disi dan??an ?mm?lm?minin Ai??dir. qarda?lar bir fikirl??in sizc? bir qad?n bir ki?iy? m?nim ?rim m?n? s?rt?n?r dey?r? 2. bu h?disl?r deyir ki, (?st??firullah) R?sulullah (s.?.a) heyz zad dinl?mirmi?. n?fsi onu el? hala sal?rm?? ki, R?sulullah (s.?.a) (?st??firullah) g?lib z?vc?sin? deyirmi? ki, tez ol s?n? s?rt?n?c?m dayana bilmir?m Elmeddin Allah'?n Selam?, Rahmeti ve Bereketi Hidayete Tabi Olan Kullar?n?n ?zerine Olsun... Bismillahirahmanirahim ?ncelikle pe?temal diz ile g?bek aras?ndaki b?lgeyi k.tan b?y?k?e bir t?r havludur v?cuduna bir iki defa sar?p s?k??t?rarak diz ile g?bek deli?i aras?n? k.t?rs?n 1.sorunun cevab?: 2 Bakara 222- Sana kad?nlar?n ay halini sorarlar. De ki: O, bir rahats?zl?kt?r. Bu sebeple ay halinde olan kad?nlardan uzak durun. Temizleninceye kadar onlara yakla?may?n. Temizlendikleri vakit, Allah'?n size emretti?i yerden onlara yakla??n. ?unu iyi bilin ki, Allah tevbe edenleri de sever, temizlenenleri de sever. bu ayetin sebebi n?zul? ashab?n Resulullah'a baz? cinsel pozisyonlar?n caiz olup olmad???n? sormas?d?r Allah da bu soru ?zerine bu ayeti indirerek livata yapmad?ktan sonra istenilen pozisyonda ciman?n caiz oldu?unu bildirmi?tir ?imdi Allah, kullar?n?n cinsel hayatlar? ile ilgileniyor ve onlara bununla ilgili a??klama yap?yor da Resulullah neden yapmas?n? Ai?e validemiz neden y.mas?n? E?er Ai?e validemiz bunu a??klamasa idi baz? erkekler bu konuda Allah'?n h?km?n? bilemeyecek ve g?naha d??eceklerdi ?stelik belki de cinsel hastal?klar olduk?a yay?lacak idi bu h?km? bilmeyen tek e?li erkekler belke de zina edeceklerdi Bir de aile hayat? insan hayat?n?n en ?nemli k?sm?d?r ve insan?n mutlu olup olmamas?n?n as?l belirleyicisidir o y?zden en ince ayr?nt?s?na kadar a??klanmas? laz?md?r Allah ve Resul? de bunu yeterince yapm??lard?r 2.sorunun cevab?: pe?temalin ne oldu?unu bilmedi?in i?in hadisi yanl?? anlam??s?n Resulullah hay?zl? e?lerinin diz ile g?be?i aras?na b?rak dokunmay? bakm?yordu bile zira o b?lge pe?temal ile k.l? idi Resulullah ?ehvetine yenik d??seydi hi? pe?temal kullanmadan han?m? sanki hay?zl? de?ilmi? gibi onunla cima edebilirdi Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
e-mir Опубликовано: 29 сентября, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 29 сентября, 2010 quote]Sizin hans?n?z R?sul?ll?h (s) kimi n?fsin? malik olabil?r!..» Bismillahirahmanirahim Elmeddin hadisin bu k?sm? da "nefsinize hakim olamay?p, pe?temali y?rtacak ve hay?zl? han?m?n?zla cima edecekseniz siz bunu denemeyin. Zira Resulullah pe?temalin alt?na dokunmuyordu ama siz dayanamayabilirsiniz. ??nk? siz onun gibi de?ilsiniz " anlam?na gelmektedir. Allahu Alem Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.