iskender777 Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 (edited) Dayimi ya?ay?? ???n villa tipli heyet evi almaq isteyirem..Yax?? olard? Merdekan ?osesine d???n erazilerde olsun.Yeni tikililerden olsun.Fundamental ev olsun.Heyetyan? sahesi ile birlikde.Zaqulba,Buzovna,?aqan,Merdekan.Bu b?lgelerde.Avtobus dayanacag?ndan ?ox da uzaxda olmas?n.Avtomobil idare etmirem.Etraf?nda d?kanlar,daimi ya?ayan qon?ular olsun.Orda dayimi ya?amag? d???n?r?m.Su,i??g,qaz problemleri olmas?n.Deniz menzereli olarsa ?ox g?zel olur.100 min dollar civar?nda.K?hne qedim evleri teklif etmeyin.Ev fundamental g?zel uslublu tikili olarsa,i?ininin temirini ?z?m sonradan ede bilerem.?ekilleri email adresime g?ndermeyinizi xahi? edirem.Adres email?m a?ag?dak? kimidir. aliyev-j@mail.ru Edited December 7, 2011 by iskender777 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iskender777 Posted December 9, 2011 Author Report Share Posted December 9, 2011 Bu pulla beraber Novxan?da barter kimi 12 sotluq ?ehadetnameli torpag sahesi de elave ede bilerem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iskender777 Posted June 11, 2012 Author Report Share Posted June 11, 2012 (edited) Teklifim hele de aktualdir. 150 min dollara qeder + 12 sotluq son chixarish ile Novxanida torpaq sahesi Edited June 11, 2012 by iskender777 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nizi3 Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 <p> Teklifim hele de aktualdir. 150 min dollara qeder + 12 sotluq son chixarish ile Novxanida torpaq sahesi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vip-baku Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 bu qiymete istediyiniz kimi mulk tapmaq mumkun olmayacaq . size en serfelisi hemin qiymete torpaq alib istediyiniz kimi mulk tikmekdir ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iskender777 Posted December 20, 2012 Author Report Share Posted December 20, 2012 Chox sag olun,meslehetinize gore...Mesele orasindadir ki,mende torpaq var,?z? de yax?? yerdedir,amma tikmek g?z?me durub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts