Перейти к содержимому

Osmanın Rəsulallahın iki qızı Rüqəyya və Ümmü Gülsüm ilə evlənməsi id


Sadiq Mirzeyev

Recommended Posts

1.Peyğəmbərin digər qızları ilə səmimi əlaqənin varlığı.

 

İslam Peyğəmbərinin tarixinə diqqət edərkən qızı Siddiqeyi Tahirə (Xanım Zəhra) ilə səmimi əlaqədən başqasını hekayət etmir. İslam Peyğəmbəri hara nə vaxt səfər edirdisə, axırıncı kəs ki, vidalaşırdı Fatiməyi Zəhra (s.a) idi və səfərdən dönərkən hər bir işdən qabağ Xanım Fatimə (s.a) idi və səfərdən dönərkən hər bir işdən qabağ  Xanım Fatimə (s.a) evinə gedərdi görüşmək üçün. Bu səmimi münasibəti isbat edən bir çox rəvayətlər vardır, həm Əhli sünnə həmdə ƏhliBeyt məktəbinin kitablarında.

Peyğəmbər (s) deyir: 

 

 

فاطمة الزهراء ... كانت تكنى أم أبيها .

 

“Atan sənə qurban olsun Fatimə.”

 

Mənbələr: İbn Həcər Əsqəlani “İsabə” 8-cild 262-cı səhifə, Zəhəbi “Siyər əlam Əl-Nubəla” 2-ci cild 118,119-cu səhifələr, Zəhəbi “Əl-Kaşif fi mərifət mənləhu ruayə min kitəb Əl-sittə və haşiyə” kitabı 2-ci cild 514-cü səhifə, Əl-Mizzi “Təhzib Əl-Kəmal” kitabı 35-ci cild 247-ci səhifə, İbn Əsir “Usdul Ğabə” kitabı 5-ci cild 520-ci səhifə, İbn Əbdul Birr “İstiab” kitabı 4-cü cild 1899-cu səhifə.

 

Amma heç bir rəvayətdə nəql olunmayıb ki, hətta uydur bir rəvayət belə yoxdur ki, Əhli şiə və Əhli sünnə kitablarında nəql edilsin ki, 1 dəfə Rəsulallah (s) Rüqəyyəni və yaxud Ümmü Gülsümün qapsını döyüb. Niyə Peyğəmbərin (s) Xədicənin digər qızları (əhli sünnə iddiasına görə) ilə səmimi əlaqəsi yox idi ? Nəinki Mədinədə hətta Məkkədə belə. Hərçənd Xanım Fatiməyi Zəhra (s.a) bütün aləmin qadınlarından üstündü, amma əgər Peyğəmbərin Xanım Zəhrada (s.a) başqa qızları vardısa onlarda bu səmimiyətə layiq idilər. Və yaxud Qureyş kafirləri Rəsulallaha əzab əziyyət edirdilər, Rəsulallahda digər qızları harda idilərki atalarına himayədarlıq etmirdilər ?

 

 

 

 

 

Buxari və Müslim öz “Səhih”lərində yazırlar :


عَنْ ابْنِ مَسْعُودٍ قَالَ بَيْنَمَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُصَلِّي عِنْدَ الْبَيْتِ وَأَبُو جَهْلٍ وَأَصْحَابٌ لَهُ جُلُوسٌ وَقَدْ نُحِرَتْ جَزُورٌ بِالْأَمْسِ فَقَالَ أَبُو جَهْلٍ أَيُّكُمْ يَقُومُ إِلَى سَلَا جَزُورِ بَنِي فُلَانٍ فَيَأْخُذُهُ فَيَضَعُهُ فِي كَتِفَيْ مُحَمَّدٍ إِذَا سَجَدَ فَانْبَعَثَ أَشْقَى الْقَوْمِ فَأَخَذَهُ فَلَمَّا سَجَدَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَضَعَهُ بَيْنَ كَتِفَيْهِ قَالَ فَاسْتَضْحَكُوا وَجَعَلَ بَعْضُهُمْ يَمِيلُ عَلَى بَعْضٍ وَأَنَا قَائِمٌ أَنْظُرُ لَوْ كَانَتْ لِي مَنَعَةٌ طَرَحْتُهُ عَنْ ظَهْرِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالنَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ سَاجِدٌ مَا يَرْفَعُ رَأْسَهُ حَتَّى انْطَلَقَ إِنْسَانٌ فَأَخْبَرَ فَاطِمَةَ فَجَاءَتْ وَهِيَ جُوَيْرِيَةٌ فَطَرَحَتْهُ عَنْهُ ثُمَّ أَقْبَلَتْ عَلَيْهِمْ تَشْتِمُهُمْ .

 

İbn Məsud dedi : O vaxt ki, Rəsulallah Kəbə evinin bərabərində namaz qılırdı. Əbu Cəhl və dostları evin kənarında oturmuşdular, və ondan bir gün əvvəl dişi dəvə kəsmişdilər. Əbu Cəhl dostlarına dedi : Sizdən hansı biriniz hazırsınız həmin dəvənin iç-alatını gətirə bilər və o vaxt  ki, Məhəmməd (s) səcdəyə gedəndə Onun çiyninə qoysun?Onları ən pisi irəli çıxdı, Əbu Cəhl və dostlarının müşahidəsi altında Əbu Cəhl göstəriş verdiyi əməli etdi. Rəsulallah (s) səcdəyə getdiyi zaman çirkli iç-alatı onun çiyninə atdı. Bu mənzərəyə çox güldülər, hətta bir birilərinin üzərinə yıxıldı. Mən  isə bu kənarda ayağ üstə durmuşdum lakin curətim çatmırdı ki, o iç-alatı Rəsulallahın çiynindən götürüm. Peyğəmbər (s) səcdə halında idi və səcdədən başını qaldırmamışdı. O vaxt ki, bir nəfər tələsik Xanım Fatiməyə xəbər verdi. Xanım bu sözləri eşidib çox narahat oldu gəldi və onu Rəsulallahın üstündən götürdü.

 

                Muhəmməd ibn İsmail “Səhih Buxari” Dəstamaz kitabı 94,95-ci səhifələr 237-ci hədis (online mənbə)

Müslim ibn Həccac “Səhih Müslim”  Cihad və Siyər kitabı 1418,1419-cu səhifələr 1749-cu hədis (online mənbə)

 

 

Nəbi (s) bütün çətinliklər və problemlərki üz verirdi, yalnız bir şəxs, Xanım Fatimə idiki gəlirdi atasına ürək-dirək verirdi, yaralarına dava dərman edirdi. Əgər Peyğəmbərin başqa qızları varıydısa münasib idi ki, Xanım Zəhra atasını müdafiə edəndə köməklik etsinlər. Uhud döyüşündən sonra ki, Rəsulallahın (s) surəti yaralanmışdı haralardaydılar hara idilər ki, Xanım Fatimə (s.a) kimi gəlib atalarını yuyub təmizləyib sarıyalar ? Əhli sünnənin iddiasına görə  O ikisidə (Rüqəyya və Ümmü Gülsüm) Rəsulallahın qızları idilər niyə heç cür Rəsulallahla rabitələri barədə rəvayət nəql olunmayıb?
 

 

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

2.Niyə Mübahilə hadisəsində tək Fatiməni (s.a) özü ilə aparmağı seçdi, özünün digər qızlarını seçmədi ?

Muslim ibn Həccac yazır :

 

حدثنا قتيبة بن سعيد ومحمد بن عباد (وتقاربا في اللفظ) قالا: حدثنا حاتم (وهو ابن إسماعيل) عن بكير بن مسمار، عن عامر بن سعد بن أبي وقاص، عن أبيه، قال: أمر معاوية بن أبي سفيان سعدا فقال: ما منعك أن تسب أبا التراب؟ فقال: أما ذكرت ثلاثا قالهن له رسول الله صلى الله عليه وسلم، فلن أسبه. لأن تكون لي واحدة منهن أحب إلي من حمر النعم. سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول له، خلفه في بعض مغازيه، فقال له علي: يا رسول الله! خلفتني مع النساء والصبيان؟ فقال له رسول الله صلى الله عليه وسلم "أما ترضى أن تكون مني بمنزلة هارون من موسى. إلا أنه لا نبوة بعدي". وسمعته يقول يوم خيبر "لأعطين الراية رجلا يحب الله ورسوله، ويحبه الله ورسوله" قال فتطاولنا لها فقال "ادعوا لي عليا" فأتى به أرمد. فبصق في عينه ودفع الراية إليه. ففتح الله عليه. ولما نزلت هذه الآية: فقل تعالوا ندع أبناءنا وأبنائكم [3/ آل عمران/61] دعا رسول الله صلى الله عليه وسلم عليا وفاطمة وحسنا وحسينا فقال "اللهم! هؤلاء أهلي".

 

Quteybə b. Səid və Muhəmməd b. Abbad bizə rəvayət etdilər və dedilər: Hatəm (ibn İsmayıl) bizə Bukeyr b. Mismardan, o da Amir b. Sad b. Əbi Vəqqasdan, o da atasından onun belə dediyini rəvayət etdi:  Müaviyə ibn Əbu Süfyan Sədə əmr etdi. (Lakin Sədin onun əmrinə tabe olmadığını gördükdə) dedi: “Sənə Əbu Turabı (Əlini) söyməyə nə mane olur?"

 

Sad cavab verdi: Allah Rəsulu (s.ə.v) (Əli haqqında) üç şey deyib ki, mən heç vaxt onu söymərəm. Əgər həmin üç şeydən biri mənim olsaydı, (bu) mənə qırmızı rəngli dəvə sürüsündən daha sevimli olardı.

 

Müharibələrin birində Allahın Rəsulu (s.ə.v) onu öz yerinə canişin təyin etdikdə Əli ona dedi: Ey Allahın Peyğəmbəri! Məni qadın və uşaqlarların içərisində qoyub gedirsən? Allahın Rəsulu (s.ə.v) ona dedi: Məgər sən mənə olan nisbətinin Harunun Musaya olan nisbəti kimi olmasına razı deyilsən? Lakin bir fərqlə ki, məndən sonra peyğəmbərlik olmayacaqdır.

 

Xeybər (müharibəsi) günü (Peyğəmbərin) belə buyurduğunu eşitdim: Sabah bayrağı elə bir adama həvalə edəcəyəm ki, o, Allahı və Onun Peyğəmbərini sevir, Allah və Onun Peyğəmbəri də onu sevirlər. Nəhayət, (səhər açıldı və) biz (hansımızın bu şərəfə nail olacağını görmək üçün) bayrağa tərəf boylanıb durduq. Peyğəmbər (s.ə.v): Əlini mənim yanıma çağırın! – dedi. (Əli) onun yanına gəldi. Onun gözləri ağrıyırdı. (Peyğəmbər mübarək) ağzının suyundan onun gözlərinə sürtdü. Sonra bayrağı ona həvalə etdi”.

 

Həmçinin, “Gəlin biz də oğlanlarımızı, siz də oğlanlarınızı...” (Ali İmran, 61) – ayəsi nazil olduqda Allahın Rəsulu (s.ə.v) Əlini, Fatiməni, Həsəni və Hüseyni yanına çağırıb: “Allahım! Mənim ailəm bunlardır” – dedi.

 

 

Müslim ibn Həccac “Səhih Müslim” kitabı 1871-ci səhifə 2404-cü hədis (online mənbə)

 

 

«نساءنا » Qadınlarımız sözü digər qızlarına şamil olmurdu. Necə demək mümkündür ki, Peyğəmbərin Xanım Fatimədən (s.a) başqa qızları vardı ?

 

Изменено пользователем Sadiq Mirzeyev
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

3.Niyə heç kəs Peyğəmbərin digər qızlarına elçi gəlməmişdir?

Bu məsələni aydınladan başqa nöqtə budur ki, tarixin heç bir yerində qeyd edilməyib ki, Mədinədən Mühacirlərdən və yaxud Ənsardan bir nəfər Ümmü Gülsümün elçiliyinə getsin. Amma tarix boyu görürük ki, iftixara yetişmək üçün Xanım Fatimənin yoldaşı və Peyğəmbərin kürəkəni olmağ üçün adətə yarışıblar. Hər kəs istəyib ki, bu iftixara yetişsin. Məgər Ümmü Gülsüm Peyğəmbərin qızı deyildimi? Yoxsa Peyğəmbərin elə bir qızı yox idi? Vardısa bəs niyə ona elçi gedib bu iftixara sahib olmağ istəmirdilər?

 

4.Peyğəmbərin qızlarının hörməti və Allah düşmənlərinin qızlarının hörməti arasındakı fərq.

Əhli sünnə alimləri Hz.Əli (ə.s) ilə mübarizə aparmaq üçün belə bir hədis nəql ediblər ki, Hz.Əli (ə) o vaxt ki, Xanım Fatimənin (s.a) yoldaşı idi, Əbu Cəhlin qızına elçi getdi. Bu məsələ bais oldu ki, Xanım Fatimə narahat oldu və şikayətini məscidə Peyğəmbərə deməyə getdi. Peyğəmbər məsələdən agah olduğdan sonra buyurdu :

 

وَإِنَّ فَاطِمَةَ بَضْعَةٌ مِنِّي وَإِنِّي أَكْرَهُ أَنْ يَسُوءَهَا وَاللَّهِ لَا تَجْتَمِعُ بِنْتُ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَبِنْتُ عَدُوِّ اللَّهِ عِنْدَ رَجُلٍ وَاحِدٍ .

 

Fatimə (s.a) bədənimin bir parçasıdır.Mən sevmirəm kimsə onu narahat etsin, Allaha and olsun Peyğəmbərin qızı ilə Allahın düşməninin qızı gərək bir nəfərin yanında cəm olmasın !



 

Məhəmməd ibn İsmail “Səhih Buxari” Səhabələrin fəzilətləri kitabı 1364,1365-ci səhifələr 3523-cü hədis (online mənbə)

 

Başqa bir rəvayətdə Rəsulallah buyurur:


إِلَّا أَنْ يُرِيدَ ابْنُ أَبِي طَالِبٍ أَنْ يُطَلِّقَ ابْنَتِي وَيَنْكِحَ ابْنَتَهُمْ فَإِنَّمَا هِيَ بَضْعَةٌ مِنِّي يُرِيبُنِي مَا أَرَابَهَا وَيُؤْذِينِي مَا آذَاهَا .

 

 

Fatimə (s.a) bədənimin bir parçasıdır. Əli ibn Əbi Talib (ə.s) əgər istəyir Əbu Cəhlin qızın alsın, gərək Fatimənin (s.a) təlaqını versin, o şey ki, Fatiməni (s.a) incidər məni incitmişdir.

 

 

 

Məhəmməd ibn İsmail “Səhih Buxari” Nigah kitabı 4932-ci hədis (online mənbə) 
 

 

 

 

Yuxarıdakı hədislərdən Əhli sünnə alimləri ağız dolusu nəql ediblər. Amma qafildirlər ki, yuxarıdaki hədislərdən belə nəyicə çıxır ki,Peyğəmbər (s) qətiyyən istəməzdi ki, qızları Allahın düşməninin qızları ilə bir şəxsin yoldaşı olsun. Bu nəticə isə onların tam ziddinədir, çünki Osman ibn Əffan Allah düşmənlərinin nəinki bir qızını bir neçə qızını alıb.İndi necə demək olar ki, Osman həm Allah düşmənlərinin qızını alıb həmdə Peyğəmbərin (s) ?

 

 

İbn Əbdul Birr yazır :

 

 

 

 

 

Hədisin online mənbəsinin skanı :

 

 

 

رملة بنت شيبة بن ربيعة كانت من المهاجرات هاجرت مع زوجها عثمان بن عفان

 

Şeybənin qızı Rəmilə Osmanın yoldaşlarındandır ki, Məkkədə onunla evlənmişdi və O, kəslərdəndir ki, Osmanla birlikdə Məkkədən Mədinəyə mühacirət etmişdir.

 

Yusif Abdullah Məhəmməd ibn Əbdul Birr Əbu Ömər Əl-Nəmari Əl-Əndəlusi “İstiab fi mərifət Əl-Əshab” kitabı 4-cü cild 1486-cı səhifə № 3345 (online mənbə)

 

 

 

İbn Həcər yazır :

 

 

 

رملة بنت شيبة بن ربيعة بن عبد شمس العبشمية قتل أبوها يوم بدر كافرا .

 

Rəmilə Şeybənin qızıdır ki, atası Peyğəmbərin (s) düşmənlərindən idi ki, Bədr döyüşündə kafır halında öldü.

 

Əhməd ibn Əli ibn Həcər Əbu Əl-Fadl Əsqəlani Şafei “Əl-İsabə fi təmiz Səhabə” kitabı 7-ci cild 654-cü səhifə №11186-cı hədis (online mənbə)

 

 

 

 

İbn Əsir yazır :

 

 

 

ولما أسلم عثمان زوجه رسول الله صلى الله عليه وسلم بابنته رقية، وهاجرا كلاهما إلى أرض الحبشة الهجرتين ثم عاد إلى مكة وهاجر إلى المدينة

 

O vaxt ki, Osman islamı qəbul etdi, Rəsulallah (s) qızı Rüqəyyanı ona ərə verdi və onların hər ikisi Həbəşə torpağına mühacirət etdilər. Sonra ki, döndülər ordan, Mədinəyə hicrət etdilər.

 

 

İbn Əsir Əl-Cəzairi “ Usdul Ğabə” kitabı 2-ci cild 249-cu səhifə (online mənbə)

 

 

Rüqəyyanın Osmanla evlənmə tarixi Osmanın başqaları ilə evliliyi üst üstə düşür. Həmin vaxt Osman Ümmül Bənin və Fatimə binti Vəlid AbdŞəms ilə evli idi, və hər ikisinində atası Allah düşməni idi. Əgər həqiqətən Peyğəmbərin qızları ilə Allahın düşməninin qızlarını bir adamın alamsı haram idisə niyə Osman bu haram əmələ neçə dəfələrlə əməl edib ?! Və Əgər bu əməl haram deyildisə Peyğəmbər əhli sünnə alimlərinin iddiasına görə Hz. Əli bu işi görməyə icazə verdi ? Bəlkə nəuzubilləh Allahın halalını haram etmək istəmişdi ? Demək məlum olurki Hz.Əlinin Əbu Cəhlin qızına elçi getməsi yalandır və bəni üməyyə tayfasının uydurduğu rəvayətdir və yaxudda Peyğəmbərin Fatiməyi Zəhradan başqa qızı olmayıb.

Изменено пользователем Sadiq Mirzeyev
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

5.Dəlillər bu məsələnin yalan olmasını aydınladır ki, bir çox əhli sünnə alimləri və o cümlədən Ziya Məqdisi yazır :

 

 

أَخْبَرَنَا الْحَسَنُ بْنُ رَشِيقٍ ، قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو بِشْرٍ ، قَالَ : حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ الْمِقْدَامِ أَبُو الأَشْعَثِ الْعِجْلِيُّ ، حَدَّثَنَا زُهَيْرُ بْنُ الْعَلاءِ الْعَبْدِيُّ ، حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ أَبِي عَرُوبَةَ ، عَنْ قَتَادَةَ بْنِ دِعَامَةَ ، قَالَ : " تَزَوَّجَ النَّبِيُّ فِي الْجَاهِلِيَّةِ خَدِيجَةَ بِنْتَ خُوَيْلِدِ بْنِ أَسَدِ بْنِ عَبْدِ الْعُزَّى بْنِ قُصَيٍّ وَهِيَ أَوَّلُ مَنْ تَزَوَّجَهَا فَوَلَدَتْ لَهُ فِي الْجَاهِلِيَّةِ عَبْدَ مَنَافٍ وَوَلَدَتْ لَهُ فِي الإِسْلامِ غُلامَيْنِ وَأَرْبَعَ بَنَاتٍ : الْقَاسِمُ وَبِهِ كَانَ يُكَنَّى فَعَاشَ حَتَّى مَشَى وعَبْدَ اللَّهِ فَمَاتَ صَغِيرًا وَمِنَ النِّسَاءِ فَاطِمَةُ وَرُقَيَّةُ وَأُمُّ كُلْثُومٍ وَزَيْنَبُ " .

 

... Qatədən demişdi:Xədicə(s.a) cahiliyyət dövründə Peyğəmbər (s) üçün Əbd Manafı dünyaya gətirdi və islamdan sonra 2 oğlan (Əbul Qasim Peyğəmbər onun adı ilə künyələnmişdi) və Abullah və 4 qız Fatimə Rüqəyya Ümmü Gülsüm və Zeynəb.

 

Ziya Məqdisi “Əl-Bida və Tarix” kitabı 38-ci hədis (online mənbə)

 

Qəstalani Məqdisinin sözlərini qeyd etdikdən sonra yazır :

 

وقيل : ولد له ولد قبل المبعث ، يقال له : عبد مناف ، فيكونون على هذا اثني عشر ، وكلهم سوى هذا ولد في الاسلام بعد المبعث .

 

Deyirlər ki, Xədicə (s.a) məbəsdən qabağ Peyğəmbər üçün bir oğlan dünyaya gətirdi ki, ona Əbd Manaf deyirdilər, Əbd Manafdan başqa uşağları məbəsdən sonra dünyaya gəldilər.

 

Əhməd ibn Muhəmməd ibn Əbi Bəkr ibn AbdulMalik Qəstalani “ Əl-Məvahib Əd-Dünya” kitabı 1-ci cild 196-cı səhifə 

 

İbn Əbdul Birr yazır :

 

 

Hədisin online mənbəsinin skanı: 

 

 

 

وقال الزبير: ولد لرسول الله صلى الله عليه وسلم القاسم وهو أكبر ولده ثم زينب ثم عبد الله وكان يقال له: الطيب ويقال له: الطاهر ولد بعد النبوة ثم أم كلثوم ثم فاطمة ثم رقية

 

Zubeyr dedi:Peyğəmbərin (s) dünyaya gəlmiş ilk övladı Qasim idi və O, hamısından böyük idi. Ondan sonra Zeynəb, ondanda sonra Əbdullah ki, ona Tahirdə deyirdilər və O, Besətdən sonra dünyaya gəlmişdi. Ondanda Ümmü Gülsüm sonra Fatimə (s.a) ondanda sonra Rüqəyya dünyaya gəlmişdi.
 

Yusuf Abdullah Məhəmməd ƏbdulBirr Əbu Ömər “Əl-İstiab fi mərifə Əl-Əshab” kitabı 4-cü cild 1818-ci səhifə

 

Yusuf Abdullah Məhəmməd  Əbdul Birr Əbu Ömər “Əl İstiab fi mərifə Əl-Əshab” kitabı 2-ci cild 87-ci səhifə (online mənbə)
 

 

İbn Kəsir yazır :

 

 

الزبيري قال أكبر ولده عليه الصلاة والسلام القاسم، ثم زينب، ثم عبد الله، ثم أم كلثوم ثم فاطمة ثم رقية.

 

Zubeyr dedi : Peyğəmbərin böyük övladı Qasim idi, ondan sonra Zeybəb sonra Abdullah, sonra Ümmü Gülsüm, sonra Fatimə (s.a) sonra Rüqəyyə.

 

 

 

İsmail ibn Ömər ibn Kəsir Əl-Qəraşi Əl-Dəməşqi Əbu Fida İmad Əd-din “Əl-Bidayə vən nihayə” kitabı 2-ci cild 359-cu səhifə (online mənbə) 

 

 

 

 

 

Əhli sünnə alimlərinin bu yazılarını oxuduqdan sonra necə təsdiq etmək olar ki, Rüqəyyə Osmanla evləndi, sonra onunla Həbəşistana getdi, hətta gəmidə onun övladı siqt oldu.Bununla beləki hər kəs bilir ki, Həbəşistana ilk hicrət besətin 5-ci ilində olub. Bununla belə bəzi Əhli sünnə alimlərinin çoxu yazıblar ki, Ümmü Gülsüm və Rüqəyyə Osmanla evlənməmişdən əvvəl Əbu Ləhəbin oğullarının nigahında idilər. O vaxt ki, Əbu Ləhəb haqqında Təbbət surəsi nazil oldu. O, oğullarına əmr etdi ki, Peyğəmbərin qızlarına təlaq versinlər.

 

 

 

İbn Əsir yazır :

 

 

قد زوج ابنته رقية من عتبة بن أبي لهب وزوج أختها أم كلثوم عتيبة بن أبي لهب فلما نزلت سورة تبت قال لهما أبوهما أبو لهب وأمهما أم جميل بنت حرب بن أمية حمالة الحطب فارقا ابنتي محمد ففارقاهما ...

 

Peyğəmbərinqızı Rüqəyyəni Əbu Ləhəbin oğlu Utbəyə vermişdi və Ümmü Gülsümü Əbu Ləhəbin digər oğlu Utbəyə verilmişdi. Təbbət surəsi nazil olanda Əbu Ləhəb və anaları Ummu Cəmilə övladlarına göstəriş verdilər ki, Muhəmmədin (s) qızlarına təlaq versilər.

 

Əbi Həsən Əli ibn Muhəmməd ibn AbdulKərim İbn Əsir Əl-Cəzairi “Usdul Ğabə”  Qadınlar kitabı (online mənbə)

 

 

Cəlaləddin Siyuti yazır :

 

 

وأخرج أبو نعيم في الدلائل عن ابن عباس قال ما كان أبو لهب الا من كفار قريش ما هو حتى خرج من الشعب حين تمالأت قريش حتى حصرونا في الشعب وظاهرهم فلما خرج أبو لهب من الشعب لقى هندا بنت عتبة ابن ربيعة حين فارق قومه فقال يا ابنت عتبة هل نصرت اللات والعزى قالت نعم فجزاك الله خيرا يا أبا عتبة قال إن محمدا يعدنا أشياء لا نراها كائنة يزعم أنها كائنة بعد الموت فما ذاك وصنع في يدي ثم نفخ في يديه ثم قال تبا لكما ما أرى فيكما شيئا مما يقول محمد فنزلت تبت يدا أبى لهب قال ابن عباس فحصرنا في الشعب ثلاث سنين وقطعوا عنا الميرة حتى أن الرجل
 

...Təbbət surəsi bilirik ki. müsəlmanların mühasirədə olan vaxt nazil olub. Buda hicrətin 6-cı ilinə təsadüf edir...

 

Cəlaləddin Siyuti “Durrul Mənsur” kitabı 6-cı cild 408-ci səhifə (online mənbə)

 

 

İndi belə vəziyyətdə necə təsdiq etmək olar ki, Osmanın yoldaşı Peyğəmbərin qızları olub ?

 

 

 

 

Muhəmməd İsmail yazır :

 

 

أَمَّا عُثْمَانُ فَكَأَنَّ اللَّهَ عَفَا عَنْهُ وَأَمَّا أَنْتُمْ فَكَرِهْتُمْ أَنْ تَعْفُوا عَنْهُ وَأَمَّا عَلِيٌّ فَابْنُ عَمِّ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَخَتَنُهُ ...

 

Abdullah ibn Ömər deyir : “... Siz Osmanı bağışlamaq istəmirsiz amma Allah onun günahını bağışladı. (Uhud döyüşündən qaçdığına görə). Amma Əli Peyğəmbərin (s) əmisioğludur və onun kürəkənidir.

 

Muhəmməd ibn İsmail “Səhih Buxari” Quran təfsiri kitabı, Bəqərə surəsi 4243-cü hədis (online mənbə)

 

 

Məsələyə diqqət edərkən aydın şəkildə görsənir ki, Osmanı müdafiə etmək üçün Uhud döyüşündən qaçmağı və Allahın onu bağışladığını vurğulayır və səhabələr ki, onun ələyhine çıxmışdılar. Onların bağışlamadığını və qətlə yetirdiklərini deyir. Amma Əli (ə.s) haqqda Peyğəmbərin əmisioğlu və kürəkəni deyir. Niyə ? Osman əgər Peyğəmbərin kürəkəni idisə, gərək İbn Ömər bu güclü dəlili deyərdi, çünki O bütün varlığını qoyub cəhd edir ki, Osmana olan hər növ töhməti ondan dəf eləsin. Əgər həqiqətən Osman Peyğəmbərin kurəkəni idisə, kurəkənlik kimi güclü dəlili deməyibdə başqa zəif dəlilə keçməyin nə mənası var idi ki ? Zəif dəlil dedikdə Osmanın Allahın bağışlanması qəsd edilir, çünki Allahın əfvi o adamlara şamil idi ki, Onlar Peyğəmbərin sağ olduğunu biləndən sonra qaçmağdan dayandıar və geri döndülər meydana, Osmana bu şamil olmur, çünki O, 3 gündən sonra qayıtdı. Hətta fərz edək ki, Allahın əfvi Osmanada şamil olur, yenədə bu o demək deyil ki, Osmanın ondan sonra bütün günahlarını bağışlayıb. Olsa olsa həmin döyüşdən qaçmaq günahı bağışlana bilərdi. Marağlı deyilmi İbn Ömər niyə Osman üçün demədiki Peyğəmbərin (s) kürəkəni idi? Əlbətdə əgər Osman Peyğəmbərin (s) kürəkəni olsa idi İbn Ömər onu çoxdan deyərdi, çünki bu cavabı daha kəsərli olardı.
 

 

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

7. Xanım Fatimə (s.a) Fədək hadisəsindən sonra Əbu Bəkrə qəzəbləndi və məscidə gəldi və kövrəldici xütbə oxudu ki, bunuda bir çox əhli sünnə alimləri qeyd ediblər Xanım Zəhra bu xütbənin hisslərində buyurur:

أنا فاطمة بنت محمد أقول عودا على بدء ، وما أقول ذلك سرفا ولا شططا... فإن تعزوه تجدوه أبي دون نسائكم وآخا ابن عمي دون رجالكم ، فبلغ الرسالة صادعا بالرسالة ناكبا عن سنن مدرجة المشركين ، ضاربا لثجهم آخذا بأكظامهم ، داعيا إلى سبيل ربه بالحكمة والموعظة الحسنة .

 

Ey camaa agah olun ki, Mən Fatimə (s.a) və atam Muhəmməddir (s). Sözlərimdə tamamən doğrudur və yalandan nadürüstlükdən uzağdır. Əgər araşdırsaz görərsiz ki, Muhəmməd mənim atamdır, nəinki sizin qadınlarınız atasıdır, və qardaşlıq əqdində mənim əmim oğlu onun qardaşı olub nəinki siz.

 

Əbi Bəkr Əhməd ibn Musa ibn Mərdəviyyəh Əl-İsfəhani” Mənaqib Əli ibn Əbi Talib və mə Nəzzələ min Əl-Quran fi Ali, 202-ci səhifə.

Cəvahiri “Səqifə və fədək” 142-ci səhifə

 

 

Əgər Osman Peyğəmbər qızlarının yoldaşı idisə, Cənnət qadınlarının sərvəri Xanım Fatimə (s.a) elə söz deməməli idi. Digər tərəfdəndə Osman bu sözə etiraz edə bilərdi, mənimdə qadınlarım Peyğəmbərin (s) qızlarıdır.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

8.Peyğəmbərin Əlidən başqa kürəkəni yoxdur.

 

 İbn Dəməşqi yazır  :

 

 

 

أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال لعلي : أوتيت ثلاثا لم يؤتهن أحد ولا أنا ، أوتيت صهرا مثلي ولم أوت أنا مثلي ، وأوتيت زوجة صديقة مثل بنتي ولم أوت مثلها زوجة ، وأوتيت الحسن والحسين من صلبك ولم أوت من صلبي مثلهما ، ولكنكم مني وأنا منكم .

Peyğəmbər (s) Əliyə (ə.s) dedi : “Ya Əli (ə.s) Allah Təala üç şey vermişdiki nə mənə nədə kiməsə inayət etməyib. Sənə mənim kimi qaynata qismət edib ki, mənə etməyib. Sənə pak, pakizə, iffətli, ismətli, düz danışan, tək yoldan sənə məhrəm edilib ki, mənə inayət etməyib.Həsən (ə.s) və Hüseyn (ə.s) səndən dünyaya gəlib ki, iki elə övlad məndən dünyaya gəlməyib. Bəli mən sizdənəm və siz məndən.

 

İbn Dəməşqi “Cəvahir Əl-Mutəllib fi mənaqib İmam Əli” kitabı 1-ci cild 209-cu səhifə (online mənbə)

 

 

M.Təbəri “Riyad Əl-Nədira” kitabı 1-ci cildində (online mənbə)

 

M.Təbəri “Riyad Əl-Nədira” 2-ci cild 202-ci səhifə (digər çapnan)

 

 

Əbdül Məlik Əl-Əsmi Əl-Məkki “Səmut –Nucum Əl-Əvali fi ənna Əl-Əvail Əl-Təvali” kitabı 2-ci cild
20-ci səhifə (online mənbə
)

 

ƏbdülMəlik ibn Məhəmməd ibn İbrahim Nişapuri “Şərafə Əl-Mustəfa” kitabında (online mənbə)  
 

 

Bu hədisdə Peyğəmbər (s) açıq şəkildə buyurur ki, kürəkənim yalnız sənsən və mən səndən başqasının qaynatası deyiləm. Əgər Peyğəmbərin (s) başqa qızı və kürəkəni olsa idi belə söz deməzdi.

 

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

9.Rüqəyyanı Peyğəmbərin qızı hesab etsək , bu Osmana fəzilət kəsb edirmi ?

 

 

Şiə mənbəli hədislər :

 

 

عدة من أصحابنا، عن أحمد بن محمد بن خالد، عن عثمان بن عيسى، عن علي بن أبي حمزة، عن أبي بصير قال: قلت لأبي عبد الله (عليه السلام): أيفلت (1) من ضغطة القبر أحد؟ قال: فقال: نعوذ بالله منها ما أقل من يفلت من ضغطة القبر إن رقية لما قتلها عثمان وقف رسول الله (صلى الله عليه وآله) على قبرها فرفع رأسه إلى السماء فدمعت عيناه وقال للناس:

إني ذكرت هذه وما لقيت فرققت لها واستوهبتها من ضمة القبر قال: فقال: اللهم هب لي رقية من ضمة القبر فوهبها الله له قال: وإن رسول الله (صلى الله عليه وآله) خرج في جنازة سعد وقد شيعه سبعون ألف ملك فرفع رسول الله (صلى الله عليه وآله) رأسه إلى السماء ثم قال: مثل سعد يضم، قال: قلت: جعلت فداك إنا نحدث أنه كان يستخف بالبول، فقال:

معاذ الله إنما كان من زعارة (2) في خلقه على أهله، قال: فقالت أم سعد: هنيئا لك يا سعد، قال: فقال لها رسول الله (صلى الله عليه وآله): يا أم سعد لا تحتمي على الله

 

Hədis uzun olduqdan hədisin əsas hissəsini qeyd edirik :

 

Bizim əshabımızdan bir neçə nəfər, oda Əhməd ibn Muhəmməd Xaliddən, oda Osman ibn İsadan, da Əli ibn Əbi Həmzədən, oda Əbi Bəsirdən İmam Sadiqə ə.s sual etdi:  Kimsə qəbr əzabından amanda qalacaq? İmam ə.s buyurdu: Qəbr əzabından Allaha pənah aparıram. Az adam ondan(qəbr əzabından) xilas olacaq. O zaman ki, Rüqəyyə Osmanın əli ilə öldü, Peyğəmbər onun qəbri kənarında durub başını asimana tərəf tutub gözündən yaş gələn halda camaata dedi: Mən həmişə Rüqəyyənin yadına olardım. Onu gördükdə ürəyim halına ürəyim yanardı bu üzdən Allahdan onun qəbr əzabından xilas olmasinا istədim"

 

Şeyx Kuleyni “Əl-Kafi” kitabı 3-cü cild 236-cı səhifə 4718-ci hədis (online mənbə)

 

 

 

Bu rəvayəti nəql edən digər Alimlər :

Hürr Amili “Əl-Fusul Əl-Muhimmə fi Usul Əl-Əiməh” kitabı 1-ci cild 325-ci səhifə 393-cü hədis (online mənbə)

Skan :

 

 

Seyyid Hadi Nəcəfi “ Musuəh Əhadis Əhləlbeyt ” 9-cu cild 33-cü səhifə 10779-cu hədis (online mənbə)

Skan :

 

Əllamə Məclisi “ Biharul Ənvar “ kitabı 6-cı  cild 261-ci səhfiə 102-ci hədis (online mənbə)

Skan :

 

Seyyid Cəfər Murtəza “Səhih min Sirat Əl-Nəbi Əl-Əzəm” kitabı 5-ci cild 232-ci səhifə (online mənbə)

Skan :  

 

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sünnə mənbəli hədislər :

 

1.Muhəmməd ibn İsmail Buxari yazır :

 

 

حدثنا عبد الله بن محمد حدثنا أبو عامر حدثنا فليح بن سليمان عن هلال بن علي عن أنس بن مالك رضي الله عنه قال  شهدنا بنتا لرسول الله صلى الله عليه وسلم قال ورسول الله صلى الله عليه وسلم جالس على القبر قال فرأيت عينيه تدمعان قال فقال هل منكم رجل لم يقارف الليلة فقال أبو طلحة أنا قال فانزل قال فنزل في قبرها

Bizə Abdullah ibn Muhəmməd rəvayət etdi və dedi : Bizə Əbu Əmmar rəvayət etdi və dedi : Bizə Faih ibn Süleymandan, oda Hilal ibn Əlidən, oda Ənəs ibn Malikdən dedi : Biz Peyğəmbərin qızının dəfinin şahidi idik. Bir haldaki, O həzrət qəbr kənarında oturub ağlayaraq dedi: Sizlərdən kim dünən yoldaşı ilə yatağa girməyib? Əbu Təlhə dedi: Mən. Mən yoldaşımla (dünən) yatağa girməmişəm. Dedi (s) : Bu qızın qəbrinə gir. Və Əbu Təlhə qəbrə girdi.”

 

Muhəmməd ibn İsmayıl Buxari “Səhih Buxari” Cənazələr kitabı, 1225-ci hədis (online mənbə)

 

 

Muhəmməd ibn İsmail Buxari yazır :

 

 

حدثنا محمد بن سنان حدثنا فليح بن سليمان حدثنا هلال بن علي عن أنس رضي الله عنه قال  شهدنا بنت رسول الله صلى الله عليه وسلم ورسول الله صلى الله عليه وسلم جالس على القبر فرأيت عينيه تدمعان فقال هل فيكم من أحد لم يقارف الليلة فقال أبو طلحة أنا قال فانزل في قبرها فنزل في قبرها فقبرها

Bizə Muhəmməd ibn Sinan rəvayət etdi və dedi : Bizə Faih ibn Süleymandan, oda Hilal ibn Əlidən, oda Ənəs ibn Malikdən dedi : Biz Peyğəmbərin qızının dəfinin şahidi idik. Bir haldaki, O həzrət qəbr kənarında oturub ağlayaraq dedi: Sizlərdən kim dünən yoldaşı ilə yatağa girməyib? Əbu Təlhə dedi: Mən. Mən yoldaşımla (dünən) yatağa girməmişəm. Və Əbu Təlhə qəbrə girdi."

 

 

 Muhəmməd ibn İsmayıl Buxari “Səhih Buxari” Cənazələr kitabı, 1277-ci hədis (online mənbə)

 

 

 

 

 

2. Hakim Nişapuri yazır :

 

 

حدثنا أبو العباس محمد بن يعقوب ، ثنا محمد بن عبد الله المنادي ، ثنا يونس بن محمد ، ثنا فليح ، عن هلال بن علي بن أسامة ، عن أنس بن مالك - رضي الله عنه - ، قال : شهدت دفن بنت رسول الله - صلى الله عليه وآله وسلم - وهو جالس على القبر ، ورأيت عينيه تدمعان ، فقال : " هل منكم رجل لم يقارف الليلة أهله ؟ " فقال أبو طلحة : أنا يا رسول الله قال : " فانزل في قبرها " .

Bizə Əbu Əl-Əbbas Muhəmməd ibn Yəqubdan rəvayət etdi və dedi : Muhəmməd ibn Abdullah Əl-Mənadi rəvayət etdi və dedi : Bizə Yunis ibn Muhəmməddən rəvayət etdi və dedi : Bizə Faih ibn Süleymandan, oda Hilal ibn Əlidən, oda Ənəs ibn Malikdən dedi : Biz Peyğəmbərin qızının dəfinin şahidi idik. Bir haldaki, O həzrət qəbr kənarında oturub ağlayaraq dedi: Sizlərdən kim dünən yoldaşı ilə yatağa girməyib? Əbu Təlhə dedi: Mən. Mən yoldaşımla (dünən) yatağa girməmişəm. Və Əbu Təlhə qəbrə girdi."

 

Hədisdən sonra Hakim deyir :

 

هذا حديث صحيح على شرط الشيخين ولم يخرجاه .

Bu hədis Şeyxeynlərin şərtinə əsasən səhihdir lakin onlar təxric etməyiblər.

 

 

Hakim Nişapuri “Müstədrək Əla Səhiheyn” Səhabələrin mərifəti kitabı 2-ci cild 62-ci səhifə 6938-ci hədis (online mənbə)

 

 

3. Əhməd ibn Hənbəl yazır :

 

 

حدثنا أبو عامر حدثنا فليح عن هلال بن علي عن أنس قال  شهدنا ابنة لرسول الله صلى الله عليه وسلم ورسول الله صلى الله عليه وسلم جالس على القبر فرأيت عينيه تدمعان فقال هل فيكم رجل لم يقارف الليلة فقال أبو طلحة نعم أنا قال فانزل قال فنزل في قبرها

 

Bizə Əmmardan rəvayət etdi və dedi : Bizə Faih ibn Süleymandan, oda Hilal ibn Əlidən, oda Ənəs ibn Malikdən dedi : Biz Peyğəmbərin qızının dəfinin şahidi idik. Bir haldaki, O həzrət qəbr kənarında oturub ağlayaraq dedi: Sizlərdən kim dünən yoldaşı ilə yatağa girməyib? Əbu Təlhə dedi: Mən. Mən yoldaşımla (dünən) yatağa girməmişəm. Və Əbu Təlhə qəbrə girdi."

 

 

Əhməd ibn Hənbəl “Müsnəd” kitabı 11866-cı hədis (online mənbə)    

 

 

 

 

 

 

 

 

Əhməd ibn Hənbəl yazır :

 

 

حدثنا يونس وسريج قالا حدثنا فليح عن هلال بن علي بن أسامة عن أنس بن مالك قال  شهدنا ابنة لرسول الله صلى الله عليه وسلم ورسول الله صلى الله عليه وسلم جالس على القبر فرأيت عينيه تدمعان ثم قال هل منكم من رجل لم يقارف الليلة قال سريج يعني ذنبا فقال أبو طلحة أنا يا رسول الله قال فانزل قال فنزل في قبرها

Bizə Yunis və Səric rəvayət etdi və dedi : Bizə Faih ibn Süleymandan, oda Hilal ibn Əlidən, oda Ənəs ibn Malikdən dedi : Biz Peyğəmbərin qızının dəfinin şahidi idik. Bir haldaki, O həzrət qəbr kənarında oturub ağlayaraq dedi: Sizlərdən kim dünən yoldaşı ilə yatağa girməyib? Əbu Təlhə dedi: Mən Ya Rəsulallah. Mən yoldaşımla (dünən) yatağa girməmişəm. Və Əbu Təlhə qəbrə girdi."

 

Əhməd ibn Hənbəl “Müsnəd” kitabı 12970-ci hədis (online mənbə)

 

 

 

Bu hədisi bəzilərinizə görə anlaşılmaya bilər amma bu rəvayətə verilən şərhi oxuduqdan sonra hər şey aydın olacaq.

 

Səhih Buxari kitabına şərh yazan Maliki fəqihi AbdulMəlik İbn Bəttal yazır :

 

 

قال ابن بطال : أراد النبي - صلى الله عليه وسلم - أن يحرم عثمان [ ص 184 ] كان أحق الناس بذلك لأنه كان بعلها ، وفقد منها علقا لا عوض منه لأنه حين قال عليه السلام " أيكم لم يقارف الليلة أهله سكت عثمان " ، ولم يقل أنا ، لأنه كان قد قارف ليلة ماتت بعض نسائه ولم يشغله الهم بالمصيبة وانقطاع صهره من النبي صلى الله عليه وسلم عن المقارفة فحرم بذلك ما كان حقا له وكان أولى به من أبي طلحة وغيره وهذا بين في معنى الحديث ولعل النبي - صلى الله عليه وسلم قد كان علم ذلك بالوحي فلم يقل له شيئا ، لأنه فعل فعلا حلالا ، غير أن المصيبة لم تبلغ منه مبلغا يشغله حتى حرم ما حرم من ذلك بتعريض غير تصريح

 

İbn Bəttal dedi : "Peyğəmbər həmin sözü ilə istəyirdi ki, Osmanın qəbrin içinə daxil olmasının qarşısını alsın. Baxmayaraq ki, O(osman) qəbrə girməyə ən layiqli adam idi çünki, Onun(Rüqəyyənin) yoldaşı idi. Bu səbəbdən Peyğəmbər buyuranda:"dünən kim yoldaşı ilə yataga girməyib?" Osman sukut etdi. Çünki, O(Osman) yoldaşının vəfat günü başa arvadla yatagda idi. Və bu müsübətə əhəmiyyət verməmişdi. Bu o mənayadır ki, damadlıq rabitəsi qət (kəsilir) olunur. Bu səbəbdən Peyğəmbər onu bundan məhrum etdi. Baxmayaraq ki. O(Osman) qəbrə girmək üçün Əbu Təlhədən və başqalarıdan daha layiqli idi. Və bu məna hədisdən çox gözəl şəkildə başa düşülür. Ola bilsin Peyğəmbər bu məsələyə vəhy yolu ilə agahliq tapıb onunla söhbət etmədi. Baxmayaraq ki, O (Osman) haram bir iş görməmişdi. Ancaq bu müsübətə əhəmiyyət vermədiyinə görə və beynini bu işə məşğul etmədyinə görə Peyğəmbər onu kinayə və sair yollarla o haqqdan ki, məhrum etməli idi etdi."

 


1.Abdullah ibn Əhməd Əl-Haşami Əs-Suheyli Əl-Əndəlusi “ Əl-Rud Əl-Unfə” kitabı  3-cü cild 183,184cü səhifə (online mənbə) 

 

 

Həmçinin Əbdül-Məlik əl-Əsmi əl-Məkkidə İbn Bəttalın şərhini öz kitabında qeyd etmişdir:

 

 

Əbdül Məlik Əl-Əsmi Əl-Məkki “Səmut Nucum Əl-Əvali fi Ənna Əl-Əvail Əl-Təvali”  kitabı 1-ci cild 216-cı səhifə (online mənbə) 

 

Skan: 

 

 

Görəsən Osmanda olan 1-ci qızı ilə belə rəftar edən kəsə necə 2-ci qızı vermək olar?

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

DİQQƏT !!!

Materialdan istifadə edərkən 313news.net, antiselefi.tk saytına istinad etmək VACİBDİR ƏKS HALDA HALALLIQ VERİLMİR VƏ İSTİNAD EDƏRKƏN BU SÖZLƏRİ (İSTİNADSIZ HARAM OLDUQUNU) YAZMAQDA VACİBDİR!!!

http://313news.net/forum/

http://hadis.313news.net/

http://az.313news.net/

http://antiselefi.tk/

 

 

Tərcüməyə görə “Qələm” nikli qardaşımıza təşəkkürlərimizi bildiririk.
Hazırladı: Antiselefi.tk
Tarix: 28.09.2013

 

Rəsmi blogumuz: http://salafizm.wordpress.com/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu materialdan istinadsiz istifade etmeyin fetvayla haram buyurulmasi mene catmir ))))) Men istediyim materialdan istinadsiz istifade edirem ( tebii ki, ozumun oldugunu demirem ) menim tertib etdiyim materialdan da kim istese istifade ede biler. Daha 100 nefer gelsin yazsin ki, istinadsiz istifade haramdir, bu artiq menim ucun bow sozdur.

Изменено пользователем Vehabi
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu materialdan istinadsiz istifade etmeyin fetvayla haram buyurulmasi mene catmir ))))) Men istediyim materialdan istinadsiz istifade edirem ( tebii ki, ozumun oldugunu demirem ) menim tertib etdiyim materialdan da kim istese istifade ede biler. Daha 100 nefer gelsin yazsin ki, istinadsiz istifade haramdir, bu artiq menim ucun bow sozdur.

 

Salam aleykum, Kimlərinsə mövzunu özünküləşdirməməsi üçün artıq bu yola əl atmaq məcburiyyətində qalıram, bunnan əlavə 313news.net və antiselefi.tk saytları kimi ixtilaflı mövzulardan bəhs edən virtual şəbəkələrdən digər insanlarında yaralanmaları üçün vasitədir. Bu sizin öz şəxsi fikrinizdi bizdə öz sözümü qeyd etmişik. Allah müvəffəq eləsin.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

 

Peyğəmbər (s) deyir: 

 

 

فاطمة الزهراء ... كانت تكنى أم أبيها .

 

“Atan sənə qurban olsun Fatimə.”

 

 

 

 

 İnan ki, bircə bunu oxudum,gülmək tutdu məni.Daha sonrakı tərcümələri oxumadım .Düşündüm ki, əvvəldən sadə bir cümlənin tərcüməsinə belə başlamısınızsa,yəqin, hamısı bu kökdə olar.Sizin bu tərcüməçiniz kimdirsə,yaman "прикол" oğlandır.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

 İnan ki, bircə bunu oxudum,gülmək tutdu məni.Daha sonrakı tərcümələri oxumadım .Düşündüm ki, əvvəldən sadə bir cümlənin tərcüməsinə belə başlamısınızsa,yəqin, hamısı bu kökdə olar.Sizin bu tərcüməçiniz kimdirsə,yaman "прикол" oğlandır.

hələ sən tərcümə et görək

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

hələ sən tərcümə et görək

 

Fatimə Zəhraya  "Ummu əbihə" (atasının anası) kunyəsi   verilmişdi.

Изменено пользователем the language arabic
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Fatimə Zəhraya  "Ummu əbihə" (atasının anası) kunyəsi   verilmişdi.

 

Ola bilər mən səhv oxumuşam çünki bu hissəni mən tərcümə etmişəm.

Изменено пользователем Sadiq Mirzeyev
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

 İnan ki, bircə bunu oxudum,gülmək tutdu məni.Daha sonrakı tərcümələri oxumadım .Düşündüm ki, əvvəldən sadə bir cümlənin tərcüməsinə belə başlamısınızsa,yəqin, hamısı bu kökdə olar.Sizin bu tərcüməçiniz kimdirsə,yaman "прикол" oğlandır.

Düzəlişə görə təşəkkür edirəm.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salam aleykum, Kimlərinsə mövzunu özünküləşdirməməsi üçün artıq bu yola əl atmaq məcburiyyətində qalıram,

Aleykum es salam. Qardawim, biz alim deyilik ki, tertib etdiyimiz 2 setirin kiminse terefinden ozellewdirilmesi tehlukesi uzunden endiweye duwek ) Yeri gelse alim var ki, haqqin yayilmasi namine bu qebil meselelerde, yeni ki, yazilarinin haradasa, kiminse terefinden ozellewdirilmesine gore narahatciliq kecirmir, yazir, tertib edir, paylayir, hec kiminse uzerine halalliq verilmir, haramdir ve s.deyerek minnet ve haqq da qoymur ki, teki haqq yayilsin. O ki qaldi bizim kimi agla qarani gucle ayird eden avamlara bu cur hereketler hec yarawmir

bunnan əlavə 313news.net və antiselefi.tk saytları kimi ixtilaflı mövzulardan bəhs edən virtual şəbəkələrdən digər insanlarında yaralanmaları üçün vasitədir.

Sadaladigin saytlar olkemizde wieliyin simasini terennum etmir, sadece bu yolda mueyyen cehdler edirler ve bu cehdler de ciddi xetalar hesabina bawa gelir. Ele bu movzulara reklamsiz paylawmaq haqda embarqo qoyulmasi da hemin xetalardan biridir. Tebii ki eger bu embarqodan 313-un rehberliyinin xeberi varsa

Bu sizin öz şəxsi fikrinizdi bizdə öz sözümü qeyd etmişik. Allah müvəffəq eləsin.

Tebii ki wexsi fikirimdir. Vecine almaya bilersen. Nece ki sizin wexsi fikirinizi men vecime almiram )) Allah komeyiniz olsun.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...