Savadsiz Опубликовано: 27 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 27 апреля, 2010 ibn hussin sənə Сообщение #28-də cavab vermişəm lutta, eyni sualları təkrarlamaqdan yorulmadız? Ehli sunnetin eqidesi adli mövzuya baxın Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
rena73 Опубликовано: 27 апреля, 2010 Автор Жалоба Share Опубликовано: 27 апреля, 2010 Ey Rəbbim! Öz dərgahında mənim üçün ev qərar et vəməni Firon və onun əməlindən qurtar. Məni zalım qövmdən xilas et». (Təhrim11).bu ayeni mene basha salin.. Allah her yerdedirse,onun dergahinda ev istemek neye lazimdir?,hardadir Onun dergahi? Allah iman gətirənlərə isə Fironun zövcəsini (Asiyə bint Məzahimi) misal çəkdi. O zaman o: "Ey Rəbbim! Mənim üçün Öz dərgahında – Cənnətdə bir ev tik. Məni Firondan və onun əməlindən qurtar. Məni zalım qövmdən xilas et!" – demişdi. Ayəni tam yazın. Məncə cavaba ehtiyac yoxdur. «Ya İsa! Həqiqətən mən sənin ömrünütamam edib öz dərgahıma qaldıraram». (Ali İmran 55). bu surede Allah Isani Cenette qaldiracagini bildirir? Indi isa Cennetdedir? 1.Allah yanında İsa da Adəm kimidir. Allah onu torpaqdan yaratdı. Sonra ona: “ol!” – dedi, o da oldu. (3: 59) Adəmlə İsa peyğəmbəri 2 cəhət birləşdirir. 1. atasız doğulması, 2. cənnətdən yer üzünə endirilməsi. 2.”Biz, Allahın elçisi Məryəm oğlu İsa əl-Məsihi öldürdük”, - demələridir. Halbuki onlar İsanı nə öldürdülər, nə də çarmıxa çəkdilər. Onlarda yalnız belə bir təsəvvür yarandı. Bu haqlı ixtilafda olanlar onun barəsində, əlbəttə, şəkk-şübhə içərisindədirlər. Onların buna dair heç bir məlumatı yoxdur. Onlar ancaq zənnə qapılırlar. Həqiqətdə onu (İsanı) öldürməmişdilər. Xeyr, Allah onu Öz dərgahına qaldırmışdır. Şübhəsiz, Allah yenilməz qüvvət sahibi, hikmət sahibidir! Kitab əhlindən elə bir kəs olmaz ki, ölümündən əvvəl ona (İsaya) iman gətirməsin, lakin o, (İsa) qiyamət günündə onların əleyhinə şəhadət verəcəkdir. (ən-Nisa 157-159) 3. Xatırla ki, o gün Allah (İsaya) belə buyuracaq: “Ya Məryəm oğlu İsa! Sənə və anana nemətimi yadına sal. O zaman səni müqəddəs ruhla qüvvətləndirmişdim. Sən beşikdə olanda da, yetkin çağında da adamlarla danışırdın. Sənə kitabı, hikməti, Tövratı və İncili öyrətmişdim.... İsa peyğəmbər yetkin çağına çatmamışdı. Bu, 0nun yenidən yer üzünə qayıtmasına işarə ola bilər. (Doğrusunu Allah bilir) 4.Doğulduğum gün də, öləcəyim gün də, diriləcəyim gün də mənə salam olsun!” (19:33) Quranda heç bir yerdə İsa peyğəmbərə aid ölmək kəlməsi keçmir. Ərbəcədə "təvaffa" - yuxuda ikən canın alınması kəlməsi keçir.Bu fel bir də yuxuda canın alınması ayəsində keçir. 5.O (Məryəm oğlu İsa) ancaq nemət (peyğəmbərlik) verdiyimiz və İsrail oğullarına örnək (ibrət) etdiyimiz bir bəndədir.Əgər istəsəydik, yer üzündə sizin əvəzinizə mələklər yaradardıq. Şübhəsiz ki, o, (İsanın zühuru) qiyamət saatı üçün bir əlamətdir. Ona (qiyamətə) şəkk etməyin və Mənə tabe olun. Bu, doğru yoldur! (Zuxruf, 59-61) Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
lutta Опубликовано: 27 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 27 апреля, 2010 Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 28 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 28 апреля, 2010 Ay balam başa düşün, bu şiələrdən danışmaq mənasızdır, onlar hər dəfə söhbətdən qaçırlar, onlara heçnə sübut etmək olmur., çünki onların əqidəsində təqiyyə var. Onlar Əhli sünnəyə irad titirlar ki Allah təala səmadadır və ya dünya səmasına enir, halbu ki onların ən mötəbər kitablarında Usulu Kəfidə var ki Allah hər cümə günü Dünya səmasına enir, odur ki çoxlu dualar edin ki Allah sizi bagışlasın. həmçinin onlar Əhli sünnəyə irad tuturlar ki, MöminlərAllahı görəcəklər, halbu ki bu onların kitablarında da mövcuddur, Vallahı var kim istiyirsə getsin açsın baxsın, sadəcə olaraq onlar hər dəfə söhbəti firladırlar, heç biri cavab vermir. deyirsən ki Ay balam bu sizin kitablarda da mövcuddur, qayıdıb deyirlər ki, Allah yalançıya lənət etsin və bununla söhbətdən qaçırlar, amma fakt budur ki gətirilən hədislərə cavab verə bilmirlər. Onlar Əhli sünnədə bu hədislər oldugun agörə Əhli sünnəyə gülürlər, halbu ki Özlərindədə vardır. Kim İnanmır, buyursun oxusun və kim bacarırsa cavab versin. 1-ci,Allahın Hər cümə günü dünya səmasına enməsi. Kuleyni öz Kəfi kitabının 3-cü cildin 414-cü səhifəsində Belə rəvayət edir; مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ عَبْدِ اللَّهِبْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ عَلِيِّ بْنِ الْحَكَمِ عَنْ أَبَانٍ عَنْ أَبِي عَبْدِاللَّهِ ( عليه السلام ) قَالَ إِنَّ لِلْجُمُعَةِ حَقّاً وَ حُرْمَةً فَإِيَّاكَ أَنْتُضَيِّعَ أَوْ تُقَصِّرَ فِي شَيْءٍ مِنْ عِبَادَةِ اللَّهِ وَ التَّقَرُّبِإِلَيْهِ بِالْعَمَلِ الصَّالِحِ وَ تَرْكِ الْمَحَارِمِ كُلِّهَا فَإِنَّ اللَّهَيُضَاعِفُ فِيهِ الْحَسَنَاتِ وَ يَمْحُو فِيهِ السَّيِّئَاتِ وَ يَرْفَعُ فِيهِالدَّرَجَاتِ قَالَ وَ ذَكَرَ أَنَّ يَوْمَهُ مِثْلُ لَيْلَتِهِ فَإِنِاسْتَطَعْتَ أَنْ تُحْيِيَهَا بِالصَّلَاةِ وَ الدُّعَاءِفَافْعَلْ فَإِنَّرَبَّكَ يَنْزِلُ فِي أَوَّلِ لَيْلَةِ الْجُمُعَةِ Rəvayətdə cümə günün fəzilətindən danışılır və bildirlir ki O gün həqiqətəndə Allah yanında hörmətli günlərdəndir, həmçinin qey olunur ki Allah təala o gündə insanların savablarını artırır və günahlarını silir və dərəcələrini qaldırır, həmçinin qeyd olunur ki çalışın o günü namazla və dua ilə keçirin, çünki HƏMƏN GÜN ALLAH TƏALA DÜNYA SƏMASINA ENİR. Buda sizin rəvayət. Keçirəm ikinci rəvayətə. Məclisi biharul ənvarın 8-ci cildinin 126-cı səhifəsində buyurur ki Qiyamət günü Möminlər Allahaı görəcəklər. Məclisinin ifadəsi isə belədir; فإذا اجتمعوا تجلى لهم الرب تبارك و تعالى ، فإذا نظروا إليه Onlar bir yerə toplananda, Rəbbləri onlara tərəf yönələcək, onlar isə öz Rəbblərinə baxacaqlar. Belə rəvayətlər Şiə kitablarında doludur. Əhli sünnəyə belə hədislərlə Təən etmək lazım deyil, bunalr sizin kitablarda da mövcuddur. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 30 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 30 апреля, 2010 1-ci,Allahın Hər cьmə gьnь dьnya səmasına enməsi.Kuleyni цz Kəfi kitabının 3-cь cildin 414-cь səhifəsində Belə rəvayət edir; مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ عَبْدِ اللَّهِبْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ عَلِيِّ بْنِ الْحَكَمِ عَنْ أَبَانٍ عَنْ أَبِي عَبْدِاللَّهِ ( عليه السلام ) قَالَ إِنَّ لِلْجُمُعَةِ حَقّاً وَ حُرْمَةً فَإِيَّاكَ أَنْتُضَيِّعَ أَوْ تُقَصِّرَ فِي شَيْءٍ مِنْ عِبَادَةِ اللَّهِ وَ التَّقَرُّبِإِلَيْهِ بِالْعَمَلِ الصَّالِحِ وَ تَرْكِ الْمَحَارِمِ كُلِّهَا فَإِنَّ اللَّهَيُضَاعِفُ فِيهِ الْحَسَنَاتِ وَ يَمْحُو فِيهِ السَّيِّئَاتِ وَ يَرْفَعُ فِيهِالدَّرَجَاتِ قَالَ وَ ذَكَرَ أَنَّ يَوْمَهُ مِثْلُ لَيْلَتِهِ فَإِنِاسْتَطَعْتَ أَنْ تُحْيِيَهَا بِالصَّلَاةِ وَ الدُّعَاءِفَافْعَلْ فَإِنَّرَبَّكَ يَنْزِلُ فِي أَوَّلِ لَيْلَةِ الْجُمُعَةِ Rəvayətdə cьmə gьnьn fəzilətindən danışılır və bildirlir ki O gьn həqiqətəndə Allah yanında hцrmətli gьnlərdəndir, həmзinin qey olunur ki Allah təala o gьndə insanların savablarını artırır və gьnahlarını silir və dərəcələrini qaldırır, həmзinin qeyd olunur ki зalışın o gьnь namazla və dua ilə keзirin, зьnki HƏMƏN GЬN ALLAH TƏALA DЬNYA SƏMASINA ENİR. Hədisin onlayn mənbəsi: http://al-shia.org/html/ara/books/lib-hadis/al-kafi-3/20.htm ينزل bu sözün iki mənası var, nazil olmaq və nazil etmək. həm "yanzilu" kimi oxumaq olar, həm də "yunazzilu" kimi. İkinci oxunuşa əsasən Allah-təala Özü nazil olmayıb, mələyi nazil edib (necə ki, bütün şiə hədislərində qeyd olunur!) İndi baxın görün hədisin açıqlamasında nə yazılıb: (1) قوله: " فان ربك ينزل " اى ينزل امره او حكمه او قضاؤه كما ورد في التنزيل وجاء ربك ويحتمل ان يقرء وينزل بضم الياء من الانزال والمفعول محذوف اى ينزل ملكا والذى يكشف عن ذلك ما رواه رئيس المحدثين في الفقيه عن ابراهيم بن محمود قال: قلت للرضا (عليه السلام) ياابن رسول الله ما تقول في الحديث الذى يرويه الناس عن رسول الله (صلى الله عليه وآله) انه قال: ان الله تبارك وتعالى ينزل في كل ليلة جمعة إلى سماء الدنيا؟ فقال (عليه السلام) لعن الله المحرفين للكلم عن مواضعه والله ما قال رسول الله (صلى الله عليه وآله) ذلك انما قال ان الله تبارك وتعالى ينزل ملكا إلى سماء الدنيا كل ليلة في الثلث الاخير وليلة المعة في اول الليل فيأمره فينادى هل من سائل فأعطيه؟ هل من تائب فأتوب عليه؟ هل من مستغفر فأغفر له؟ ياطالب الخير اقبل وياطالب الشر اقصر. فلا يزال ينادى بهذا حتى طلع الفجر فاذا طلع الفجر عاد إلى السماء حدثنى بذلك ابى عن جدى عن آبائه عن رسول الله صلى الله عليه وعليهم. (كذا في هامش المطبوع نقلا عن المجلسى رحمه الله). [*] Bunun sübutu kimi açıqlamada İmam Cəfər Sadiqdən (ə) hədis qeyd olunur: İmam Cəfər Sadiq(ə) dedi: Allahın sözlərini dəyişənə Allahın lənəti olsun! Vallahi peyğəmbər belə sözlər deməyib! O sadəcə deyib ki, Allah-təala hər gecənin axır üçdəbirində və cümə gecəsinin əvvəlində göy qatına mələyi göndərir ki, o səda edib........ Niyə yalan danışırsız? Allahın lənətindən qorxmursuz? Diqqət edin, Sizi imam Cəfər (ə) özü lənətləyib aa: (qırmızı ilə qeyd etmişəm!). Ordan-burdan alimlərinizin yazdığı yalan və təhrifləri kopyalayıb bura gətirirsiz və bununla da Allahın lənətinə düşürsüz. Vay Sizin giyamətdəki halınıza. Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 30 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 30 апреля, 2010 (изменено) Keçirəm ikinci rəvayətə.Məclisi biharul ənvarın 8-ci cildinin 126-cı səhifəsində buyurur ki Qiyamət günü Möminlər Allahaı görəcəklər. Məclisinin ifadəsi isə belədir; فإذا اجتمعوا تجلى لهم الرب تبارك و تعالى ، فإذا نظروا إليه Onlar bir yerə toplananda, Rəbbləri onlara tərəf yönələcək, onlar isə öz Rəbblərinə baxacaqlar. Birincidən elə uğurla çıxdız ki, indi ikincisinə gücənirsiz. Bu hədis haqda da Allah yalançıya lənət etsin! Bu hədisin mənbəsi: http://al-shia.org/html/ara/books/lib-hadis/behar08/a13.html hədis özü böyükdür, Siz o hədisin ortasından bir hissəsini gətirmisiz və gətirdiyiniz hissənidə düz tərcümə etməmisiz. Onlar cəm olanda (məşhərə) Allah təcəlla edər onlar ücün, onlar Ona nəzər etdikdə (yaxud baxdıqda) səcdəyə düşərlər. Siz niyə təcəllanı Allahın Özünü göstərməsi kimi təqdim edirsiz? Hədisin ardıyca isə onun açıqlaması gəlir: بيان : قوله تجلى لهم الرب أي بأنوار جلاله وآثار رحمته وإفضاله . ( 2 ) فإذانظروا إليه أي إلى ماظهر لهم من ذلك . Rəbbin təcəlla etməsi-yani Onun cəlal nuru ilə, rəhmət və fəzl əsəri ilə təcəlla etməsi.. Vaxt ki Ona nəzər edərlər-yani bu dediklərimizdən onlar ücün zahir olana nəzər edərlər. Yani ki, Allah nur rəhmət və fəzlindən bir əsər zahir edər, onlar da ona baxarlar. Daha orda deyilmir ki, Allaha baxarlar və Onu görərlər. Изменено 30 апреля, 2010 пользователем al-Fath Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 1 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 1 мая, 2010 Keçirəm ikinci rəvayətə.Məclisi biharul ənvarın 8-ci cildinin 126-cı səhifəsində buyurur ki Qiyamət günü Möminlər Allahaı görəcəklər. Məclisinin ifadəsi isə belədir; فإذا اجتمعوا تجلى لهم الرب تبارك و تعالى ، فإذا نظروا إليه Onlar bir yerə toplananda, Rəbbləri onlara tərəf yönələcək, onlar isə öz Rəbblərinə baxacaqlar. Birincidən elə uğurla çıxdız ki, indi ikincisinə gücənirsiz. Bu hədis haqda da Allah yalançıya lənət etsin! Bu hədisin mənbəsi: http://al-shia.org/html/ara/books/lib-hadis/behar08/a13.html hədis özü böyükdür, Siz o hədisin ortasından bir hissəsini gətirmisiz və gətirdiyiniz hissənidə düz tərcümə etməmisiz. Onlar cəm olanda (məşhərə) Allah təcəlla edər onlar ücün, onlar Ona nəzər etdikdə (yaxud baxdıqda) səcdəyə düşərlər. Siz niyə təcəllanı Allahın Özünü göstərməsi kimi təqdim edirsiz? Hədisin ardıyca isə onun açıqlaması gəlir: بيان : قوله تجلى لهم الرب أي بأنوار جلاله وآثار رحمته وإفضاله . ( 2 ) فإذانظروا إليه أي إلى ماظهر لهم من ذلك . <B> Rəbbin təcəlla etməsi-yani Onun cəlal nuru ilə, rəhmət və fəzl əsəri ilə təcəlla etməsi.. Vaxt ki Ona nəzər edərlər-yani bu dediklərimizdən onlar ücün zahir olana nəzər edərlər. </B> Yani ki, Allah nur rəhmət və fəzlindən bir əsər zahir edər, onlar da ona baxarlar. Daha orda deyilmir ki, Allaha baxarlar və Onu görərlər. Ay balam sən get belə nagıllarla başqasını aldad, sənin gətirdiyin başqa rəvayətlərdir. Mən sənə deyirəm ki, məclisi biharul ənvarda Qumminin təfsirindən bu nəqli gətirir, nəqil isə bu cürdür; - فس : أبي ، عن ابن أبي نجران ، عن عاصم بن حميد ، عن أبي عبد الله عليه السلام قال : ما من عمل حسن يعمله العبد إلا وله ثواب في القرآن إلا صلاة الليل ، فإن الله لم يبين ثوابها لعظيم خطرها عنده فقال : " تتجافي جنوبهم عن المضاجع يدعون ربهم خوفا وطمعا " إلى قوله : " يعملون " ثم قال : إن لله كرامة في عباده المؤمنين في كل يوم جمعة ، فإذا كان يوم الجمعة بعث الله إلى المؤمن ملكا معه حلة فينتهي إلى باب الجنة فيقول : استأذنوا لي على فلان ، فيقال له : هذا رسول ربك على الباب ، فيقول : لازواجه أي شئ ترين علي أحسن ؟ فيقلن : يا سيدنا والذي أباحك الجنة ما رأينا عليك شيئا أحسن من هذا بعث إليك ربك ، فيتزر بواحدة ويتعطف بالاخرى فلا يمر بشئ إلا أضاء له حتى ينتهي إلى الموعد ، فإذا اجتمعوا تجلى لهم الرب تبارك و تعالى ، فإذا نظروا إليه خروا سجدا فيقول : عبادي ارفعوا رؤوسكم ليس هذا يوم سجود ولا يوم عبادة قد رفعت عنكم المؤونة ، فيقولون : يا رب وأي شئ أفضل مما أعطيتنا ؟ أعطيتنا الجنة ، فيقول : لكم مثل ما في أيديكم سبعين ضعفا ..... Burda isə sənin gətirdiyin sözlər yoxdur, məsumdan gələn rəvayətdə o sözlər yoxdur, sənin gətirdiyin əlavələr təhqiqçinin söləridir,əgər sən deyənlər varsa görsət. Prosta denən ki sərf eləmir. Siz daima belə olmusunuz, haçan ki əlacsız qalmısınız, srazu başlamısınız ki Allah yalançıya lənət etsin, vəsair bunu kimi sözlər.Sizdə heç vaxtı cavab olmuyub. Bunlar hamsı sizin kitablarda var. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 1 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 1 мая, 2010 Keçirəm ikinci rəvayətə.Məclisi biharul ənvarın 8-ci cildinin 126-cı səhifəsində buyurur ki Qiyamət günü Möminlər Allahaı görəcəklər. Məclisinin ifadəsi isə belədir; فإذا اجتمعوا تجلى لهم الرب تبارك و تعالى ، فإذا نظروا إليه Onlar bir yerə toplananda, Rəbbləri onlara tərəf yönələcək, onlar isə öz Rəbblərinə baxacaqlar. Birincidən elə uğurla çıxdız ki, indi ikincisinə gücənirsiz. Bu hədis haqda da Allah yalançıya lənət etsin! Bu hədisin mənbəsi: http://al-shia.org/html/ara/books/lib-hadis/behar08/a13.html hədis özü böyükdür, Siz o hədisin ortasından bir hissəsini gətirmisiz və gətirdiyiniz hissənidə düz tərcümə etməmisiz. Onlar cəm olanda (məşhərə) Allah təcəlla edər onlar ücün, onlar Ona nəzər etdikdə (yaxud baxdıqda) səcdəyə düşərlər. Siz niyə təcəllanı Allahın Özünü göstərməsi kimi təqdim edirsiz? Hədisin ardıyca isə onun açıqlaması gəlir: بيان : قوله تجلى لهم الرب أي بأنوار جلاله وآثار رحمته وإفضاله . ( 2 ) فإذانظروا إليه أي إلى ماظهر لهم من ذلك . <B> Rəbbin təcəlla etməsi-yani Onun cəlal nuru ilə, rəhmət və fəzl əsəri ilə təcəlla etməsi.. Vaxt ki Ona nəzər edərlər-yani bu dediklərimizdən onlar ücün zahir olana nəzər edərlər. </B> Yani ki, Allah nur rəhmət və fəzlindən bir əsər zahir edər, onlar da ona baxarlar. Daha orda deyilmir ki, Allaha baxarlar və Onu görərlər. Ay balam sən get belə nagıllarla başqasını aldad, sənin gətirdiyin başqa rəvayətlərdir. Mən sənə deyirəm ki, məclisi biharul ənvarda Qumminin təfsirindən bu nəqli gətirir, nəqil isə bu cürdür; - فس : أبي ، عن ابن أبي نجران ، عن عاصم بن حميد ، عن أبي عبد الله عليه السلام قال : ما من عمل حسن يعمله العبد إلا وله ثواب في القرآن إلا صلاة الليل ، فإن الله لم يبين ثوابها لعظيم خطرها عنده فقال : " تتجافي جنوبهم عن المضاجع يدعون ربهم خوفا وطمعا " إلى قوله : " يعملون " ثم قال : إن لله كرامة في عباده المؤمنين في كل يوم جمعة ، فإذا كان يوم الجمعة بعث الله إلى المؤمن ملكا معه حلة فينتهي إلى باب الجنة فيقول : استأذنوا لي على فلان ، فيقال له : هذا رسول ربك على الباب ، فيقول : لازواجه أي شئ ترين علي أحسن ؟ فيقلن : يا سيدنا والذي أباحك الجنة ما رأينا عليك شيئا أحسن من هذا بعث إليك ربك ، فيتزر بواحدة ويتعطف بالاخرى فلا يمر بشئ إلا أضاء له حتى ينتهي إلى الموعد ، فإذا اجتمعوا تجلى لهم الرب تبارك و تعالى ، فإذا نظروا إليه خروا سجدا فيقول : عبادي ارفعوا رؤوسكم ليس هذا يوم سجود ولا يوم عبادة قد رفعت عنكم المؤونة ، فيقولون : يا رب وأي شئ أفضل مما أعطيتنا ؟ أعطيتنا الجنة ، فيقول : لكم مثل ما في أيديكم سبعين ضعفا ..... Burda isə sənin gətirdiyin sözlər yoxdur, məsumdan gələn rəvayətdə o sözlər yoxdur, sənin gətirdiyin əlavələr təhqiqçinin söləridir,əgər sən deyənlər varsa görsət. Prosta denən ki sərf eləmir. Siz daima belə olmusunuz, haçan ki əlacsız qalmısınız, srazu başlamısınız ki Allah yalançıya lənət etsin, vəsair bunu kimi sözlər.Sizdə heç vaxtı cavab olmuyub. Bunlar hamsı sizin kitablarda var. Mən deyirəm Allah yalançıya lənət etsin. Siz də amin deyin! Hədisin mənbəsini də gətirmişəm, açıqlamasını da. Artıq sözlərə ehtiyac yoxdur. Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 2 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2010 Ay bala sən başa düşmürsən? Burda çətin bir şey yoxdur, bir agılıvı işlətdə, mən gətirdiyim başqa mənbədir və sənin etdiyin əlavələr yoxdur, buyur bax burdadır, Biharul ənvar 8-ci cil 126-cı səhifə, indi burda sən mənə öz əlavələrivi görsət. Burda açıq aydı deyir ki "Elə ki onlar Allah Baxacaqlar" http://www.al-shia.org/html/ara/books/?mod...t=20&end=30 Siz necə yalançı insansız, haqqı qəbul etməmək üçün dəridən qabıgdan çıxırsınız. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 2 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2010 Ay bala sən başa düşmürsən? Burda çətin bir şey yoxdur, bir agılıvı işlətdə, mən gətirdiyim başqa mənbədir və sənin etdiyin əlavələr yoxdur, buyur bax burdadır, Biharul ənvar 8-ci cil 126-cı səhifə, indi burda sən mənə öz əlavələrivi görsət. Burda açıq aydı deyir ki "Elə ki onlar Allah Baxacaqlar"http://www.al-shia.org/html/ara/books/?mod...t=20&end=30 Siz necə yalançı insansız, haqqı qəbul etməmək üçün dəridən qabıgdan çıxırsınız. Bilmirəm özünüzü nə yerinə qoymusuz, amma bura ağlınızı başınıza yığıb gəlin və mənbəni də dəqiq verməyi öyrənin. Siz elə mən verdiyim mənbəni verirsiz, sadəcə mən səhifənin özünə verirəm, Siz isə başlığa. Baxın, buda hədisin tam mətni: [126] (126-cı səhifə) ارفعوا رؤوسكم فانظروا إلى منازلكم في الجنة فير فعون رؤوسهم فينظرون إلى منازلهم في الجنة ومافيها من النعيم ، فيقال لهم : هذه منازلكم التي لوأطعنم ربكم دخلتموها قال : فلو أن أحدا مات حزنا لمات أهل النارذلك اليوم حزنا ، فيورث هؤلاء منازل هؤلاء ، وهؤلاء منازل هؤلاء ، وذلك قول الله عزوجل : " اولئك هم الوارثون الذين يرثون الفردوس هم فيها خالدون " . " ص 249 - 250 " فس : أبي ، عن عثمان بن عيسى ، عن سماعة ، عن أبي بصير ، عن أبي عبدالله عليه السلام مثله . ( 1 ) " ص 444 - 445 " 27 - فس : أبي ، عن ابن أبي نجران ، عن عاصم بن حميد ، عن أبي عبدالله عليه السلام قال : ما من عمل حسن يعمله العبد إلا وله ثواب في القرآن إلا صلاة الليل ، فإن الله لم يبين ثوابها لعظيم خطرها عنده فقال : " تتجافي جنوبهم عن المضاجع يدعون ربهم خوفا وطمعا " إلى قوله : " يعملون " ثم قال : إن لله كرامة في عباده المؤمنين في كل يوم جمعة ، فإذا كان يوم الجمعة بعث الله إلى المؤمن ملكا معه حلة فينتهي إلى باب الجنة فيقول : استأذنوا لي على فلان ، فيقال له : هذارسول ربك على الباب ، فيقول : لازواجه أي شئ ترين علي أحسن ؟ فيقلن : يا سيدنا والذي أباحك الجنة مارأينا عليك شيئا أحسن من هذابعث إليك ربك ، فيتزر بواحدة ويتعطف بالاخرى فلا يمر بشئ إلا أضاء له حتى ينتهي إلى الموعد ، فإذا اجتمعوا تجلى لهم الرب تبارك و تعالى ، فإذا نظروا إليه خروا سجدا فيقول : عبادي ارفعوا رؤوسكم ليس هذا يوم سجود ولا يوم عبادة قد رفعت عنكم المؤونة ، فيقولون : يارب وأي شئ أفضل مما أعطيتنا ؟ أعطيتنا الجنة ، فيقول : لكم مثل مافي أيديكم سبعين ضعفا ، فيرجع المؤمن في كل جمة بسبعين ضعفا مثل مافي يديه ، وهو قوله : " ولدينا مزيد " وهو يوم الجمعة ، إن ليلها ليلة غراء ( 2 ) ويومها يوم أزهر ، فأكثروا فيها من التسبيح والتكبير والتهليل والثناء على الله والصلاة على محمد وآله ، ( 3 ) قال : فيمر المؤمن فلا يمر بشئ _____________________________________________________ [ 1 ] اختلاف يسير . م [ 2 ] في المصدر : ان ليلتها غراء . م [ 3 ] : والصلاة على رسوله . م [127] إلا أضاء له حتى ينتهي إلى أزواجه فيقلن : والذي أباحنا الجنة يا سيدنا مارأينا قط أحسن منك الساعة ، فيقول : إني قد نظرت بنور ربي ( 1 ) ثم قال : إن أزواجه لا يغرن ولا يحضن ولا يصلفن ، قال : قلت : جعلت فداك إني أردت أن أسألك عن شئ أستحيي منه ، قال : سل ، قلت : هل في الجنة غناء ؟ قال : إن في الجنة شجرا يأمرالله رياحها فتهب فتضرب تلك الشجرة بأصوات لم يسمع الخلائق بمثلها حسنا ، ثم قال : هذا عوض لمن ترك السماع في الدنيا من مخافة الله ، قال : قلت جعلت فداك زدني ، فقال : إن الله خلق جنة بيده ولم ترها عين ولم يطلع عليها مخلوق يفتحها الرب كل صباح فيقول : ازدادي ريحا ، ازدادي طيبا ، وهو قول الله : " فلا تعلم نفس ما أخفي لهم من قرة أعين جزاء بما كانوا يعملون " . " ص 512 - 513 " بيان : قوله تجلى لهم الرب أي بأنوار جلاله وآثار رحمته وإفضاله . ( 2 ) فإذا نظروا إليه أي إلى ماظهر لهم من ذلك . قوله عليه السلام : بيده أي بقدرته وبرحمته ، وإنما خص تلك الجنة بتلك الصفة لبيان امتيازها من بين سائر الجنان بمزيد الكرامة والاحسان . ( 3 ) ويحتمل أن يكون سائر الجنان مغروسة مبنية بتوسط الملائكة بخلاف هذه الجنة . 28 - ل : ابن موسى ، عن ابن زكريا القطان ، عن ابن حبيب ، عن عبدالرحيم الجبلي الصيد ناني وعبدالله بن الصلت ، عن الحسن بن نصرالخزاز ، عن عمروبن Qırmızı ilə qeyd olunan Siz gətirdiyinizdir. Göy rəngdə olan isə mən gətirdiyim, hədisin açıqlaması. Şəkilini də çəkim göstərim? Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 2 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2010 Ay bala sən başa düşmürsən? Burda çətin bir şey yoxdur, bir agılıvı işlətdə, mən gətirdiyim başqa mənbədir və sənin etdiyin əlavələr yoxdur, buyur bax burdadır, Biharul ənvar 8-ci cil 126-cı səhifə, indi burda sən mənə öz əlavələrivi görsət. Burda açıq aydı deyir ki "Elə ki onlar Allah Baxacaqlar"http://www.al-shia.org/html/ara/books/?mod...t=20&end=30 Siz necə yalançı insansız, haqqı qəbul etməmək üçün dəridən qabıgdan çıxırsınız. Bilmirəm özünüzü nə yerinə qoymusuz, amma bura ağlınızı başınıza yığıb gəlin və mənbəni də dəqiq verməyi öyrənin. Siz elə mən verdiyim mənbəni verirsiz, sadəcə mən səhifənin özünə verirəm, Siz isə başlığa. Baxın, buda hədisin tam mətni: [126] (126-cı səhifə) ارفعوا رؤوسكم فانظروا إلى منازلكم في الجنة فير فعون رؤوسهم فينظرون إلى منازلهم في الجنة ومافيها من النعيم ، فيقال لهم : هذه منازلكم التي لوأطعنم ربكم دخلتموها قال : فلو أن أحدا مات حزنا لمات أهل النارذلك اليوم حزنا ، فيورث هؤلاء منازل هؤلاء ، وهؤلاء منازل هؤلاء ، وذلك قول الله عزوجل : " اولئك هم الوارثون الذين يرثون الفردوس هم فيها خالدون " . " ص 249 - 250 " فس : أبي ، عن عثمان بن عيسى ، عن سماعة ، عن أبي بصير ، عن أبي عبدالله عليه السلام مثله . ( 1 ) " ص 444 - 445 " 27 - فس : أبي ، عن ابن أبي نجران ، عن عاصم بن حميد ، عن أبي عبدالله عليه السلام قال : ما من عمل حسن يعمله العبد إلا وله ثواب في القرآن إلا صلاة الليل ، فإن الله لم يبين ثوابها لعظيم خطرها عنده فقال : " تتجافي جنوبهم عن المضاجع يدعون ربهم خوفا وطمعا " إلى قوله : " يعملون " ثم قال : إن لله كرامة في عباده المؤمنين في كل يوم جمعة ، فإذا كان يوم الجمعة بعث الله إلى المؤمن ملكا معه حلة فينتهي إلى باب الجنة فيقول : استأذنوا لي على فلان ، فيقال له : هذارسول ربك على الباب ، فيقول : لازواجه أي شئ ترين علي أحسن ؟ فيقلن : يا سيدنا والذي أباحك الجنة مارأينا عليك شيئا أحسن من هذابعث إليك ربك ، فيتزر بواحدة ويتعطف بالاخرى فلا يمر بشئ إلا أضاء له حتى ينتهي إلى الموعد ، فإذا اجتمعوا تجلى لهم الرب تبارك و تعالى ، فإذا نظروا إليه خروا سجدا فيقول : عبادي ارفعوا رؤوسكم ليس هذا يوم سجود ولا يوم عبادة قد رفعت عنكم المؤونة ، فيقولون : يارب وأي شئ أفضل مما أعطيتنا ؟ أعطيتنا الجنة ، فيقول : لكم مثل مافي أيديكم سبعين ضعفا ، فيرجع المؤمن في كل جمة بسبعين ضعفا مثل مافي يديه ، وهو قوله : " ولدينا مزيد " وهو يوم الجمعة ، إن ليلها ليلة غراء ( 2 ) ويومها يوم أزهر ، فأكثروا فيها من التسبيح والتكبير والتهليل والثناء على الله والصلاة على محمد وآله ، ( 3 ) قال : فيمر المؤمن فلا يمر بشئ _____________________________________________________ [ 1 ] اختلاف يسير . م [ 2 ] في المصدر : ان ليلتها غراء . م [ 3 ] : والصلاة على رسوله . م [127] إلا أضاء له حتى ينتهي إلى أزواجه فيقلن : والذي أباحنا الجنة يا سيدنا مارأينا قط أحسن منك الساعة ، فيقول : إني قد نظرت بنور ربي ( 1 ) ثم قال : إن أزواجه لا يغرن ولا يحضن ولا يصلفن ، قال : قلت : جعلت فداك إني أردت أن أسألك عن شئ أستحيي منه ، قال : سل ، قلت : هل في الجنة غناء ؟ قال : إن في الجنة شجرا يأمرالله رياحها فتهب فتضرب تلك الشجرة بأصوات لم يسمع الخلائق بمثلها حسنا ، ثم قال : هذا عوض لمن ترك السماع في الدنيا من مخافة الله ، قال : قلت جعلت فداك زدني ، فقال : إن الله خلق جنة بيده ولم ترها عين ولم يطلع عليها مخلوق يفتحها الرب كل صباح فيقول : ازدادي ريحا ، ازدادي طيبا ، وهو قول الله : " فلا تعلم نفس ما أخفي لهم من قرة أعين جزاء بما كانوا يعملون " . " ص 512 - 513 " بيان : قوله تجلى لهم الرب أي بأنوار جلاله وآثار رحمته وإفضاله . ( 2 ) فإذا نظروا إليه أي إلى ماظهر لهم من ذلك . قوله عليه السلام : بيده أي بقدرته وبرحمته ، وإنما خص تلك الجنة بتلك الصفة لبيان امتيازها من بين سائر الجنان بمزيد الكرامة والاحسان . ( 3 ) ويحتمل أن يكون سائر الجنان مغروسة مبنية بتوسط الملائكة بخلاف هذه الجنة . 28 - ل : ابن موسى ، عن ابن زكريا القطان ، عن ابن حبيب ، عن عبدالرحيم الجبلي الصيد ناني وعبدالله بن الصلت ، عن الحسن بن نصرالخزاز ، عن عمروبن Qırmızı ilə qeyd olunan Siz gətirdiyinizdir. Göy rəngdə olan isə mən gətirdiyim, hədisin açıqlaması. Şəkilini də çəkim göstərim? Ay sagol məndə bunu deyirəmdə, mənə açıqlama zad lazım deyil, mənə sən hədisin özünü gətirmişəm ki açıq aydın deyilir ki "Onlara Allaha baxanda" mənə sizin gətirdiyiniz hədis lazımdır, yoxsa kiminsə hədisə verdiyi əlavələr lazım deyil. Təbii ki bu hədisi qəbul etmək çətindir, ona görədə mütləq yozmaq lazım idi. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 3 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2010 Ay bala sən başa düşmürsən? Burda çətin bir şey yoxdur, bir agılıvı işlətdə, mən gətirdiyim başqa mənbədir və sənin etdiyin əlavələr yoxdur, buyur bax burdadır, Biharul ənvar 8-ci cil 126-cı səhifə, indi burda sən mənə öz əlavələrivi görsət. Burda açıq aydı deyir ki "Elə ki onlar Allah Baxacaqlar"http://www.al-shia.org/html/ara/books/?mod...t=20&end=30 Siz necə yalançı insansız, haqqı qəbul etməmək üçün dəridən qabıgdan çıxırsınız. Bilmirəm özünüzü nə yerinə qoymusuz, amma bura ağlınızı başınıza yığıb gəlin və mənbəni də dəqiq verməyi öyrənin. Siz elə mən verdiyim mənbəni verirsiz, sadəcə mən səhifənin özünə verirəm, Siz isə başlığa. Baxın, buda hədisin tam mətni: [126] (126-cı səhifə) ارفعوا رؤوسكم فانظروا إلى منازلكم في الجنة فير فعون رؤوسهم فينظرون إلى منازلهم في الجنة ومافيها من النعيم ، فيقال لهم : هذه منازلكم التي لوأطعنم ربكم دخلتموها قال : فلو أن أحدا مات حزنا لمات أهل النارذلك اليوم حزنا ، فيورث هؤلاء منازل هؤلاء ، وهؤلاء منازل هؤلاء ، وذلك قول الله عزوجل : " اولئك هم الوارثون الذين يرثون الفردوس هم فيها خالدون " . " ص 249 - 250 " فس : أبي ، عن عثمان بن عيسى ، عن سماعة ، عن أبي بصير ، عن أبي عبدالله عليه السلام مثله . ( 1 ) " ص 444 - 445 " 27 - فس : أبي ، عن ابن أبي نجران ، عن عاصم بن حميد ، عن أبي عبدالله عليه السلام قال : ما من عمل حسن يعمله العبد إلا وله ثواب في القرآن إلا صلاة الليل ، فإن الله لم يبين ثوابها لعظيم خطرها عنده فقال : " تتجافي جنوبهم عن المضاجع يدعون ربهم خوفا وطمعا " إلى قوله : " يعملون " ثم قال : إن لله كرامة في عباده المؤمنين في كل يوم جمعة ، فإذا كان يوم الجمعة بعث الله إلى المؤمن ملكا معه حلة فينتهي إلى باب الجنة فيقول : استأذنوا لي على فلان ، فيقال له : هذارسول ربك على الباب ، فيقول : لازواجه أي شئ ترين علي أحسن ؟ فيقلن : يا سيدنا والذي أباحك الجنة مارأينا عليك شيئا أحسن من هذابعث إليك ربك ، فيتزر بواحدة ويتعطف بالاخرى فلا يمر بشئ إلا أضاء له حتى ينتهي إلى الموعد ، فإذا اجتمعوا تجلى لهم الرب تبارك و تعالى ، فإذا نظروا إليه خروا سجدا فيقول : عبادي ارفعوا رؤوسكم ليس هذا يوم سجود ولا يوم عبادة قد رفعت عنكم المؤونة ، فيقولون : يارب وأي شئ أفضل مما أعطيتنا ؟ أعطيتنا الجنة ، فيقول : لكم مثل مافي أيديكم سبعين ضعفا ، فيرجع المؤمن في كل جمة بسبعين ضعفا مثل مافي يديه ، وهو قوله : " ولدينا مزيد " وهو يوم الجمعة ، إن ليلها ليلة غراء ( 2 ) ويومها يوم أزهر ، فأكثروا فيها من التسبيح والتكبير والتهليل والثناء على الله والصلاة على محمد وآله ، ( 3 ) قال : فيمر المؤمن فلا يمر بشئ _____________________________________________________ [ 1 ] اختلاف يسير . م [ 2 ] في المصدر : ان ليلتها غراء . م [ 3 ] : والصلاة على رسوله . م [127] إلا أضاء له حتى ينتهي إلى أزواجه فيقلن : والذي أباحنا الجنة يا سيدنا مارأينا قط أحسن منك الساعة ، فيقول : إني قد نظرت بنور ربي ( 1 ) ثم قال : إن أزواجه لا يغرن ولا يحضن ولا يصلفن ، قال : قلت : جعلت فداك إني أردت أن أسألك عن شئ أستحيي منه ، قال : سل ، قلت : هل في الجنة غناء ؟ قال : إن في الجنة شجرا يأمرالله رياحها فتهب فتضرب تلك الشجرة بأصوات لم يسمع الخلائق بمثلها حسنا ، ثم قال : هذا عوض لمن ترك السماع في الدنيا من مخافة الله ، قال : قلت جعلت فداك زدني ، فقال : إن الله خلق جنة بيده ولم ترها عين ولم يطلع عليها مخلوق يفتحها الرب كل صباح فيقول : ازدادي ريحا ، ازدادي طيبا ، وهو قول الله : " فلا تعلم نفس ما أخفي لهم من قرة أعين جزاء بما كانوا يعملون " . " ص 512 - 513 " بيان : قوله تجلى لهم الرب أي بأنوار جلاله وآثار رحمته وإفضاله . ( 2 ) فإذا نظروا إليه أي إلى ماظهر لهم من ذلك . قوله عليه السلام : بيده أي بقدرته وبرحمته ، وإنما خص تلك الجنة بتلك الصفة لبيان امتيازها من بين سائر الجنان بمزيد الكرامة والاحسان . ( 3 ) ويحتمل أن يكون سائر الجنان مغروسة مبنية بتوسط الملائكة بخلاف هذه الجنة . 28 - ل : ابن موسى ، عن ابن زكريا القطان ، عن ابن حبيب ، عن عبدالرحيم الجبلي الصيد ناني وعبدالله بن الصلت ، عن الحسن بن نصرالخزاز ، عن عمروبن Qırmızı ilə qeyd olunan Siz gətirdiyinizdir. Göy rəngdə olan isə mən gətirdiyim, hədisin açıqlaması. Şəkilini də çəkim göstərim? Ay sagol məndə bunu deyirəmdə, mənə açıqlama zad lazım deyil, mənə sən hədisin özünü gətirmişəm ki açıq aydın deyilir ki "Onlara Allaha baxanda" mənə sizin gətirdiyiniz hədis lazımdır, yoxsa kiminsə hədisə verdiyi əlavələr lazım deyil. Təbii ki bu hədisi qəbul etmək çətindir, ona görədə mütləq yozmaq lazım idi. Sizin ağlınızda iş var deyəsən! Məgər Məclisi hədisə səhih deyib? Şərhi də elə Məclisi gətirir. O deyir ki, bu səhih ola bilməz və bunun sübutu kimi imam Cəfər Sadiqdən digər hədis gətirir. Siz məgər hədislərin şərhini rədd edib zahiri mənasını qəbul edirsiz? Elədirsə tökərəm bura Sizin hədislərinizi hamısını qəbul edərsiz şərhsiz zadsız!!! Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 3 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2010 Sənin məclisin hədisi açıq aydın təvil edib, məgər bu mənim günahımdır? fakt hədisdə gəlib ki bu hal baş verəcək, sadəcə olaraq sənin alimin hədisi bir başa təvil edir və özündə izahlar verir. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 4 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 4 мая, 2010 Sənin məclisin hədisi açıq aydın təvil edib, məgər bu mənim günahımdır? fakt hədisdə gəlib ki bu hal baş verəcək, sadəcə olaraq sənin alimin hədisi bir başa təvil edir və özündə izahlar verir. Hədisi gətirib sonra başqa tərəfə yozmağa nə məntiq və məqsəd ola bilər. Heç gətirməyəydi də hədisi. Sübutunuzu gətirin ki, Məclisi hədisi təvil edib. Mən deyirəm ki, o hədisi gətirib və onun zəif olduğunu digər hədislə sübut edib. Birdə ki, mənə konkret yazın, Siz hədislərin də zahiri mənasını qəbul edib şərhini rədd edirsiz? Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ibn hussin Опубликовано: 5 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 5 мая, 2010 ne chox zeif hedisler var sizin kitablarda. hech sehih kitabiniz yoxdur? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 5 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 5 мая, 2010 Buxari kimi "səhih" kitabı olmaqdansa )) Kafidəki səhih hədislərin sayı (sizin səhih qəbul etdiyiniz) Buxarinin hədisləri ilə təqribən eynidir (biraz azdır). Müslimdən də çoxdur! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 5 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 5 мая, 2010 Buxari kimi "səhih" kitabı olmaqdansa ))Kafidəki səhih hədislərin sayı (sizin səhih qəbul etdiyiniz) Buxarinin hədisləri ilə təqribən eynidir (biraz azdır). Müslimdən də çoxdur! Bəsdi kafidən danışma, elə eləmə ki, orda olan bütün küfürləri qoyum bura Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 Mən də Buxaridəki nağılları qoya bilərəm. Kafidəki hədisləri başa düşmək üçün gərək qəlbində iman, başında ağıl və köksündə Əhli Beyt sevgisi olsun! Görünür səndə hələ ki bunlardan pay yoxdur. Allah hidayət etsin! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 Xaiş edirəm sən çox yazma, sən yazdıqca bütün eyiblərin çıxır üzə. Ümumiyyətlə sən niyə danışırsan ki? Təsəvvür et sən O Allaha ibadət edirsən ki onun Sifətləri yoxdur, Belə desək İbrahim Peygəmbərin atası kimi, incimə bunlar sənin yazılarından bəlli oldu.Get Dəqiqləşdir gör kimə ibadət edirsən Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 Buxari kimi "səhih" kitabı olmaqdansa ))Kafidəki səhih hədislərin sayı (sizin səhih qəbul etdiyiniz) Buxarinin hədisləri ilə təqribən eynidir (biraz azdır). Müslimdən də çoxdur! Bəsdi kafidən danışma, elə eləmə ki, orda olan bütün küfürləri qoyum bura Bizi nəylə hədələyirsiz? Hədisləri gətirib bizi yenə də aldatmağa çalışacaqsız? Xaiş edirəm sən çox yazma, sən yazdıqca bütün eyiblərin çıxır üzə. Ümumiyyətlə sən niyə danışırsan ki? Təsəvvür et sən O Allaha ibadət edirsən ki onun Sifətləri yoxdur, Belə desək İbrahim Peygəmbərin atası kimi, incimə bunlar sənin yazılarından bəlli oldu.Get Dəqiqləşdir gör kimə ibadət edirsən Siz onun ağzını yummayın, evinizdə deyilsiz! O bilir kimə ibadət edir, amma Siz deyəsən hələ müəyyən etməmisiz Allaha edirsiz, ya insana bənzər birisinə. Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 Sizin Allahıvızın sifətləri yoxdur? Sizin Allah Heç olmasa bir sifətlə vəsf olunub? bax mən bunu bilmək istiyirəm, əks halda İbrahimin atası kimi heç bir sifətlə vəsf olunmayana ibadəedirsiniz. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 (изменено) Sizin Allahıvızın sifətləri yoxdur? Sizin Allah Heç olmasa bir sifətlə vəsf olunub? bax mən bunu bilmək istiyirəm, əks halda İbrahimin atası kimi heç bir sifətlə vəsf olunmayana ibadəedirsiniz. ə bəsdi ə tülkü! yazırsan kişi kimi yaz. axmaq vahabi! iki dəqiqədən bir "sənin Rəbbin, sənin Rəbbin". belə yerdə deyirlər oğru elə bağırdı ki, doğrunun bağrı yarıldı. müşriklər. sahabdan oyanan kimi "şirk, şirk" deyib düşürsüz meymun kimi ortalığa. daha xəbəriniz yoxdur ki, şirkin dənizində üzürsüz. sənin Rəbbin kimdir? tək ayaqlı çox gözlü, göydə oturan, 5 əlli, göydən yerə ip sallayan, qiyamətdə öz ayağı, əli, baldırı, biləyi belə yox olacaq bir rəbb? siz hələ qanmadınız ki, Allah, Allah, ilah yaratdığı varlıqlara oxşamır? siz hələ qanmadınız ki, Allah məkanı yaradandır? məkan olmayanda O var idi. əgər desən yox sən müşrik olacaqsan. çünki sən məkanın Onunla birlikdə əzəldən var olduğunu iddia etmiş olacaqsan. hələ qanmadınız ki, görülən hər şey en, uzun, formaya sahib olmalıdır? en, uzunluq və formaya sahib olan şey Rəbb ola bilər? ay camaaaat vahabilərin Allahı şəpşəpi gyinən, qıvrım saçlı, üzü tüksüz bir büttür. məkkə müşriklərinin bütündən təkcə bir fərqi var. bunların bütü göydədi. bəlkə roketlə göyə qalxıb göyədə gedə bilərsiz. Vahabilərin Allahı məkansız ola bilmir. Vahabilərin Allahı məkana bağlı olduğu üçün bir yerdə olanda başqa yerdən xəbərsiz olur. 20% reytinq Изменено 7 мая, 2010 пользователем al-Fath Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ali_ Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 Elmeddin, özüvü gülünc vəziyyətə qoyma, vallah camaat bunu oxuyub güləcək sənə və sənin dinivə də. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 Elmeddin, özüvü gülünc vəziyyətə qoyma, vallah camaat bunu oxuyub güləcək sənə və sənin dinivə də. camaat güləcək? camaat sizin tək ayaqlı, çox gözlü, 5 əlli, qiyamət günü əlini, ayağını, baldırını, biləyini yox olmaqdan qurtara bilməyən, göydən yerə ip sallayan bütünüzə gülür. sən nə danışırsan? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ali_ Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 Allah lənət eləsin belə bir Allaha sitayiş edənə! sən sübut eləməmisən bunu, niyə göynüyürsən? soğan yeməmisən, için niyə göynüyür? mən sənə ad qoymuyacam, onsuzda bilən bilir, kim kimdir və sənə cavab verməyəcəm, çünki sənin səviyyənə düşmək istəmirəm. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 (изменено) Ay bala bizdən danışma ee, sən özündən danış, denən görüm Rəbbivin sifətləri var? Niyə cavab vermirsiniz? qorxursunuz? Yoxdur Rəbbivin sifətləri? Heç birdənə olsun belə sifəti yoxdur? Siz gör nə gündəsiniz ki, heç bir sifəti olmayana ibadət edirsiniz, ne oldu niyə yazmırsınız? Niyə heç bir sifəti olmayana ibadət edirsiniz? Vopşedə muşriklərdə belə olubda, onlarında Rəbləri heç bir sifətlə vəsf olunmamışıdır. Vəziyyətiviz agırdı. 20% reytinq Изменено 7 мая, 2010 пользователем al-Fath Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Elmeddin Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 Allah lənət eləsin belə bir Allaha sitayiş edənə! sən sübut eləməmisən bunu, niyə göynüyürsən? soğan yeməmisən, için niyə göynüyür? mən sənə ad qoymuyacam, onsuzda bilən bilir, kim kimdir və sənə cavab verməyəcəm, çünki sənin səviyyənə düşmək istəmirəm. tək ayaqlı vahabi bütü Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 Gedin dəqiqləşdirin görün kimə ibadət edirsiniz Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ali_ Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 al-fath sən hara baxırsan? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ali_ Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 (изменено) tüfürdüm belə foruma ki onun belə üzvləri var 20% reytinq Изменено 7 мая, 2010 пользователем al-Fath Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ali_ Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 riyadussalihin sene de meslehet gorurem bashivi rafizciklerle qatmiyasan, onsuzda sen hidayet veren deyilsen, Allah onlara hidayet versin. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 6 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 6 мая, 2010 Mənə maraqlıdır rafizilər Kimə İbadət edir Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 7 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 7 мая, 2010 Mənə maraqlıdır, vəhabilərin "allahı"nın vidi necədir. Kostyum falan geyinir? Saçlarını darayır? Sübhanəllah! Yalnız demək olar: Allah (Muhammadin (saas) və bütün əməlisalehlərin ibadət etdiyi Məbud) hidayət versin! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 7 мая, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 7 мая, 2010 (изменено) tüfürdüm belə foruma ki onun belə üzvləri var Tüpürməli çox yer var, məsələn vovkaların əqidəsi Sizə də xəbərdarlıq edirəm, sözlərinizə fikir verin. Изменено 7 мая, 2010 пользователем al-Fath Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts