Jump to content
  Love reading great articles? Visit Elix.com today!

Muksir

Members
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Muksir

  • Rank
    Любопытный

Previous Fields

  • Обращение
    на "Вы"
  1. Muksir

    > Halal ?t

    Bunu bura niy? yazm?san? Ktab qoyulun endir oxu laz?md?rsa...
  2. Zaman?nda H?nb?lil?rin M?kk? qazisi olan, b?y?k alim Muh?mm?d bin Abdillah ?n N?cdi (1236-1295 h/1860-1878 m) "?s Suhubul V?bil? al? Daraihil H?n?bil?" adl? bir kitab yazm?? v? orada H?nb?li aliml?rinin t?rc?meyi hallar?n? toplam??d?r. Bu kitab H?nb?lil?r aras?nda ?n g?z?l tabaqat kitablar?ndan biri say?l?r. M??llif, Muh?mm?d bin Abdil V?hhab? alim saymad??? ???n kitaba daxil etm?s?d?, onun atas?n?n t?rc?meyi hal?nda ?z?nd?n d? s?z a?araq deyir: ??? ????? ?????? ????? ??????? ???? ?????? ???????? ?? ??????? ? ???? ???????? ?????? ?? ???? ?????? ?? ??????? ???????? ??? ??? ???? ?????? ? ???????? ???? ??? ??????? ?? ???? ???? ?????? ????? ?????? ?????? ???? ??????? ??? ??? ??? ??????? ??? ????? ????? ??????? ?? ????? ?? ??????? ?????? ???????? ????? ?????? ???????? ??? ?? ?????? ??? ???? ? ???? ???? ?????? : " ???? ?????? ??? ????? ??? ?????? "? ????? ???? ?? ??? ?? ???. ????? ????? ??????? ??? ?????? ????? ??? ???????? ?? ?? ?????? ????? ???? ???? ????? ???????? ???????? ?????? ???????? ???? ?? ????? ?????? ??? ?????? ??? ????? ????? ???????? ?? ????????? ?????? ??? ??? ???? ?????? ????? ?????? ??? ?????? ???????? ???? ???????? , ???? ??? ???????? ????? ?? ????? ???????? ??????? ?? ??? ?????? ??? ??? ???????? ??? ???? ?? ????? ? ?????? ?????? ??????? ????? ??? ????? "???? ??????? ?? ?????? ??? ?????? ??? ???? ???????" . ???????? ???? ? ??? ????? ???????? ?? ??? ????????? ???????? ???? ???????? ???????? ? ???? ??? ??? ?????? ???? ????? ???? ??? ????? ??? ?????? ??????? , ????? ???? ??? ??????? ?? ??????? ?? ?? ???????? ????? , ????? ??????? ??? ?????? ?????????? ?????? "(415 – Abdul V?hhab bin S?leyman bin ?li) ..... O, q???lc?mlar? ?f?ql?r? ( h?r t?r?f?) yay?lm?? d?v?tin sahibi Muh?mm?din atas?d?r. Lakin, Muh?mm?din (bin Abdil V?hhab) ?z d?v?til? ancaq atas?n?n ?l?m?nd?n sonra ortaya ??xmas?na baxmayaraq aralar?nda konfrantasiya vard?. Qar??la?d???m kims?l?rd?n b?zil?ri, b?zi elm ?hlind?n, onlarda ?eyx Abdul Vahhabla eyni ?srd? ya?am?? kims?l?rd?n n?ql?n m?n? x?b?r verdil?r ki, O, s?l?fl?ri v? b?lg? ?halisi kimi fiqhl? m???uliyy?t? raz? olmad??? ???n o?lu Muh?mm?d? qar?? q?z?bli idi, ondan (pis bir) i? ??xaca??n? sezmi? v? insanlara "Muh?mm?dd?n nec? d? ?ox ??rr g?r?c?ksiniz!" demi?di. Allah da t?qdirini c?r?yan etdirdi v? olan oldu... El?c?d? onun (Abdul V?hhab?n) o?lu v? ?eyx Muh?mm?din (bin Abdil V?hhab) qarda??, S?leymanda onun d?v?tini r?dd ed?nl?rd?ndi. ?eyx S?leyman ona Ay? v? H?disl?rl? g?z?l bir r?dd yazm??d?r. ??nki, r?dd veril?n (Muh?mm?d bin Abdil V?hhab) Ay? v? H?disd?n ba?qa ?ey q?bul etmir, ?eyx T?qiyyuddin ?bn Teymiyy? v? onun t?l?b?si ?bnul Qeyyimd?n ba?qa, kim olursa olsun, n? q?dim n? d? sonrak? d?n?m aliml?rinin s?zl?rini diqq?t? alm?rd?. ??nki o ?bn Teymiyy? v? ?bnul Qeyyimin s?zl?rini t?vil? a??q olmayan nass kimi q?bul ed?r v? bu iki alimin s?zl?ri onun anlad??? kimi olmasa bel?, bunlarla insanlara h?cum ed?rdi. ?eyx S?leyman ?z qarda??na yazd??? r?ddiy?ni "Faslul Xitab fir R?ddi al? Muh?mm?d bin Abdil V?hhab" adland?r?b. B?lg?l?ri qorxuya salan bu irimiqyasl? g?c? ra?m?n, Uca Allah ?eyx ??leyman? onun (Muh?mm?d bin Abdil V?hhab?n) ??rrind?n v? hiyl?sind?n qorudu. ??nki, bir kims? ona (Muh?mm?d bin Abdil V?hhaba) m?xalif?t edib, r?dd yazanda, ?g?r onu a??q ??kild? ?ld?r? bilmirdis?, gec? onu d???yind? v? ya bazarda xainc? ?ld?r?c?k birini g?nd?r?rdi. ??nki o, ona m?xalif olan? kafir sayar v? q?tlini m?bah g?r?rdi." Qaynaq: Muh?mm?d bin Abdillah ?n N?cdi : ?s Suhubul V?bil?: 275-276 M?kt?b?tul ?mam ?hm?d: 1989 T?liq: ?nc?likl? onu qeyd etm?kd? fayda var ki, kitab?n m??llifi ?eyx Muh?mm?d bin Abdillah ?n N?cdi ?z? m?hz ?bn Teymiyy? v? t?l?b?si ?bnul Qeyyimin heyranlar?ndand?r v? H?nb?li f?qihl?rind?ndir. Bel? birisinin bel? Muh?mm?d bin Abdil V?hhab haq?nda bu c?r s?zl?r s?rf etm?si diqq?t ??kicidir. ?eyxin s?z?nd?ki faydalara g?linc?: 1. Muh?mm?d bin Abdil V?hhab u?aql?qdan ciddi m?nada elml? m???ul olmam??d?r. 2. ?z qarda?? bel? ona m?hz ?bn Teymiyy? v? ?bnul Qeyyimin s?zl?riyl? r?ddiy? yazm??d?r. 3. Muh?mm?d bin Abdil V?hhab b?lg? ?halisini ?z fikirl?rin? m?xalif olmamalar? ???n t?zyiq alt?nda tutur v? aliml?r? sui q?sd t??kil ed?rdi. 4. Muh?mm?d bin Abdil V?hhab ?z m?xalifl?rini kafir sayard?.
  3. Muksir

    > Halal ?t

    ??? ???? ?????? ?????? T?qdim el?m?k ist?diyim kitab ill?rdir Az?rbaycan v? qon?u ?lk?l?rin g?nd?mind? olan "?t m?s?l?si"yl? ba?l?d?r. Kitab bu problemin h?lli ???n q?l?m? al?nm??d?r. ?ki hiss?d?n ibar?tdir. ?lk b?l?m b?zi ?saslar?n t?sbiti, ikinci b?l?m is? b?zi etirazlara cavablard?r. Kitab: Halal ?t M??llif: Abdul Cabbar ?l Az?ri Dil: T?rk Format: PDF H?cm: 1 mb Y?kl? Kitab?n m?nd?ricat? a?a??dak? madd?l?rd?n ibar?tdir: F?HR?ST • MUKADD?ME • K?MLER?N KEST??? YEN?R • ?cmadan bu konudaki nakiller • Hanefi ?limlerinin bu konudaki g?r??leri • Maliki ?limlerinin bu konudaki g?r??leri • ?afi ?limlerinin bu konudaki g?r??leri • Hanbel? ?limlerinin bu konudaki g?r??leri • ?L?M EHL?N?N BU KONUDAK? DAYANAKLARI • MECUS? VE SAM?R?LER?N KEST???NE CEVAZ VER?LMES? • M??R?K BESMELE ?EKERSE KEST??? YEN?RM?? • ETLERDE ASL OLAN HARAMLIKMI? • KARI?IK YA?ANAN ?LKELERDEK? AHK?M • DEN?Z ?R?NLER?YLE ?LG?L? AHK?M • BAZI ?DD?ALAR VE CEVAPLARIMIZ • ‘’?ZER?NDE ALLAH’IN ?SM? ANILANLARDAN Y?Y?N’’ AYET? KER?MES? • ‘’B?R KAV?M B?ZE ET GET?R?YOR’’ HAD?S? • G?N?M?ZDEK?LER EHL? K?TAPMIDIR? • KAYNAK?A
  4. H?n?fi aliml?rind?n Allam?tu? ?am Muh?mm?d ?min bin ?m?r Abidin (1238-1307 h/1823-1889 m) “?d Durrul Muxtar ??rhu T?nviril ?bsar” isimli ?s?r? yazd??? ha?iy?d? bu firq?ni m?s?lmanlar?n qan?n? halal sayan xavaricl?r olaraq v?sf edir: ?????? ?? ?????? ???? ????????? ???????? ?? ??????? ???? : ????????? ?????? ??????? ??? ???? ???? ???? ?????? ?? ??? ???? ????? ?? ?????? ???????? ? ??? ?? ????? ???? ?????? ??? ???????? ????? ???? ???? ????? ??? ? ???? ??????? ???? ????????? ????? ??? ?????? ???? ? ??? ???? ?? ??????? ?? ?????? ???? ????????? ?????? ?????? ??? ????? ????????? ??? ?????????? ?????? ????????? ????? ???????? ? ??????? ???????? ???? ??? ????????? ????? ??? ????? ????????? ??????? ? ?????????? ???? ???? ???? ?????? ????? ???????? ??? ???? ???? ????? ???????? ?????? ??????? ????? ??? ?????? ????????? ???? ????? ???????? ???????? ????? "G?n?m?z?n Xavaricl?ri olan (Muh?mm?d bin) Abdil V?hhab?n davam??lar? haqda b?l?m: ?arih: (Xaricil?r) N?bimizin – sallallahu aleyhi v? s?ll?m - ?shab?n? t?kfir ed?rdil?r... ?bn Abidinin Ha?iy?si: S?n art?q bilirs?nki, Xavaric ad?n? almaq ???n bu (?shab? t?kfir) ??rt deyil. ?ksin?, bu seyyidimiz ?liy? - Uca Allah ondan raz? olsun – qar?? ??xanlar haqq?nda bir a??qlamad?r. Yoxsa bunun ???n (xavaric olmaq ???n) onlar?n ?leyhin? ??xd?qlar? kims?l?rin k?fr?n? etiqad etm?l?ri yet?rlidir. Nec?ki bu zaman?m?zda N?cd b?lg?sind? ortaya ??x?b, Harameyni (M?kk? v? M?din?ni) ?l? alm?? (Muh?mm?d bin) Abdil V?hhab?n davam??lar?nda g?r?n?r. Onlar ?zl?rini ?sass?z ??kild? H?nb?li m?zh?bin? nisb?t edirdil?r. Lakin onlar m?hz ?zl?rinin m?s?lman, onlar?n etiqad?na m?xalif olanlar?n m??rik oldu?una inan?rd?lar. Bel?c? ?hli S?nn?tin v? ?hli S?nn?t aliml?rinin ?ld?r?lm?sini halal q?ld?lar. N?hay?t Uca Allah onlar?n g?cl?rini q?rd?, b?lg?l?rini xarab etdi v? 1233 – c? ild? m?s?lmanlar?n ?sg?rl?ri onlara qalib g?ldil?r." Qaynaq: ?bn Abidin: R?ddul Muxtar al?d Durril Muxtar: 6/413 Daru Al?mil Kutub: 1423/2003 davam? http://ehlitevhid.com/forums/index.php?showtopic=1717
  5. M?n bu adam? tan?m?ram. ?g?r dogrudanda saleh bir insan olubsa deyildiyi kimi ed? bil?r. Haz?rda onun q?brind? edil?n ?m?ll?rin bir ?oxu is? ?slam ?salar?na ziddir. Sual?m yet?rinc? ayd?nd?r. S?n m?vzunu bilm?dyin ???n s?n? qapal? g?lib sual. ?al?? bir m?vzuda dan??madan ?nc? ara?d?r.
  6. "T?limul Mut?allim" kitab?na ??rh yazan Osmanl? aliml?rind?n Osman Pazari, Z?rnucinin yuxar?da t?qdim edil?n "t?v?kk?l, xa?y?, r?za kimi ?eyl?ri bilm?k f?rzdir" s?zl?rini ??rh ed?rk?n deyir: ??????? ??? ???????? ????????? ??? . ???? ???????? ????????? ????????? ????????? ????????? ????? ?????? ??????? , ???? ???????? ????????? ????????? ???????? , ????????? ?? ?????? "El?c?d? ?mr edilmi? dig?r x?susiyy?tl?r (haqq?nda elm sahibi olmaqda f?rz q?l?nm??d?r). T?k?bb?r, h?s?d, kin v? pis z?nn el?m?k kimi qada?an olunmu? x?susiyy?tl?r? g?linc?, (m?s?lman?n?n) h?r iki n?v (?mr edilmi? v? qada?an edilmi?) haqq?nda da elm sahibi olmas? vacibdir ki, bel?c? birinci qismd?ki x?susiyy?tl?r? (t?v?kk?l, r?za v? b?nz?rl?rin?) yiy?l?nsin, ikinci qismd?ki x?susiyy?tl?rd?n (t?k?bb?r, h?s?d v? b?nz?rl?rind?n) is? ??kinsin." Qaynaq: Osman Pazari: T?fhimul Mut?f?hhim: 15 ?stanbul: 1321
  7. H?n?fi aliml?rind?n Mulla ?li ?l Qari (v. 1014 h/1606 m) n?fs t?zkiy?si/batin elmi haqda deyir: ???? ????????? ????? : ????????? ????????? : ???????? ??? ????????? ???????? ????????? ?????????? ? ???????? ????? ?????????? ???????? ??????? ??????? ????? ????? ????? ??? ????? ?????? ??? ????? ??????? , ??????? ??? ????? ??????? , ??? ??? ??? ?? ??????? ???? ??? ???? ??????? ??? ??? ??????? ?????? ??????? ??? ?? ????? ??????? ?? ?????? ??? ??????? ??????? . ???? ??? ?????? ???? : ??? ??????? ??? ???????? ??? ??????? , ???? ?????? ??? ???????? ??? ???????? , ???? ???? ??????? ??? ?????? . ???? ??? ????? ????? : ??? ?????? ???????? ?? ?????? ??????? ?? ?????? ??????? ???????? ????????? ???????? ??? ?????? ??????? ????????? ???????? ?? ?????? ???? ?? ?????? ''H?s?n ?l B?srid?n bel? dediyi n?ql edilib: Elm ikidir: Q?lbd?ki elm ki, faydal? olan elm budur. Dild?ki elm ki, Allah?n insanlar?n ?leyhin? h?cc?ti olan elm budur." Mulla ?li ?l Qarinin ??rhi: ... elmin birinci n?v? (q?lb elmi) batin elmin?, ikinci n?vu (dild?ki elm) is? zahir elmin? yozulmu?dur/h?ml edilmi?dir. Lakin, zahir elmi ancaq batinin islah?ndan sonra tamamlanaca?? kimi, zahirin islah? realla?madan batin elmind?n bir ?ey realla?maz/ger??kl??m?z. ?mam Malik bu s?b?bl? bel? demi?dir: Kim fiqh (v? ?qid?) ?yr?n?r, f?q?t tasavvufla (n?fs t?rbiy?sil?) m???ul olmazsa m?tl?q fasiqlik ed?r. Kim tasavvufla m???ul olar, f?q?t fiqh (v? ?qid?) ?yr?nm?zs? m?tl?q z?nd?ql?q ed?r. H?r kim bu ikisinid? ?yr?n?rs? h?qiq?t? nail olar." ?bu Talib ?l M?kki bel? demi?dir: Bu ikisi (batin v? zahir elmi) ?slam v? ?man?n bir birind?n musta?ni olmamas? kimi, biri dig?rind?n musta?ni olmayan iki ?sli elmdir. Bunlardan h?r biri cisim v? q?lb kimi bir birin? ba?l?d?r, biri dig?rind?n ayr?lmaz." Qaynaq: Mulla Ali ?l Qari: Mirqatul M?fatih ??rhu Mi?k?til M?sabih: 1/478 (H?dis: 270) Beyrut: Darul Kutubil ?lmiyy?: 1422/2001
  8. M?vzumuz bar?d? ?mam Muhyiddin ?n N?v?vi (631-676 h/ 1233-1277 m) bel? demi?dir: ??? ?????? ??????? - ??? ?????? ?????? ??????? ????????? ????????? ???????? - ???? ?????????? : ?????? ??????? ?????????? ???????? ????????? ???? ???? . ???? ????? : ??? ???? ????????? ?????? ?????? ??? ???? ????????? ?????????? ????? ??? , ??? ?????? ?????? ??????? . ??? ??? ?????? ???? : ?? ??????? ??? ?????? ?????? ??? ??? ??? ????? ????? ???????? , ??? ?????? ????? ??????? ?????? ??? ???? ?????? ?????? ?????? . ??? ??? ???????? ??? ?????? ??? ??????? ??????? ???????? ?????? ?????? . ?????? ????? "Q?lb elmin? g?linc? - bu h?s?d, ucb (?z?n? b?y?nm?k) v? b?nz?ri q?lb x?st?likl?rinin bilinm?sidir - ?azali bu haqda bel? demi?dir: "Q?lb x?st?likl?rinin h?d?dlar?n?, s?b?bl?rini, m?alic?sini v? d?rman?n? bilm?k f?rzul aynd?r". Ba?qalar? is? (t?fsilata ged?r?k) bel? demi?l?r: ?g?r M?k?ll?f? bu haram q?l?nm?? x?st?likl?rd?n salim bir q?lb verilmi?s?, bu ona yet?rlidir v? x?st?likl?rin d?rmanlar?n? ?yr?nm?k ona g?r?kli olmaz. Yox ?g?r q?lbi bu x?st?likl?rd?n salim deyils? bax?lar: A ) ?g?r bu bar?d? elm ?ld? etm?d?n d? q?lbini t?mizl?m?yi bacararsa t?mizl?m?si laz?md?r. Nec?ki, zina v? b?nz?ri ?eyl?ri t?rk etm?nin d?lill?rini ?yr?nm?d?n d? zinan? t?rk etm?si laz?md?r. B ) Yox ?g?r bu x?st?likl?ri t?rk etm?yi sad?c? m?zkur elmi (q?lb elmini) ?yr?nm?kl? bacararsa o zaman f?rzul ayn olar. Allah daha yax?? bilir." Qaynaq: Muhyiddin ?n N?v?vi: ?l M?cmu: 1/51 M?kt?b?tul ?r?ad ?mam N?v?vi – Uca Allah?n r?hm?ti ?z?rin? olsun – m?s?l? haqq?nda t?fsil n?ql etmi?dir. B?zi qeydl?rin faydal? olaca??n? umuram: 1. ?nsan ?z q?lbinin s?lim yoxsa x?st? oldu?unu q?lb x?st?likl?rinin ?lam?tl?rini ?yr?ndikd?n v? x?st?likl?rinin ?lam?tl?rini bildikd?n sonra bil?r. Bu s?b?bl? ?n az?ndan t??his ???n bu m?lumatlar ?ld? edilm?lidir. 2. X?st?likl?ri tan?mayan v? t?davi yollar?n? bilm?y?n bir insan?n, q?lbini lazimi qaydada t?mizl?si uzaq bir ehtimald?r. X?sus?n x?st? q?lbli insanlar?n i?ind? ya?ark?n x?st? oldu?umuzu anlamaq ?ox ??tindir.
  9. Orta Asiya H?n?fi aliml?rind?n Burhanul ?slam ?z Z?rnuci (hicri 6-c? ?sr) q?lb hallar?n?n bilinm?sinin f?rz oldu?u haqda deyir: ????? ??? ?????? ???? ???? ?????? ???? ???? ????????? ?? ?????? ???. ????? ?????? ???? ???? ?????? ????? ?? ???????? ???????? ????????? ??????? ???? ????? ?? ????? ??????? "Dig?r davran??lar v? m???uliyy?tl?r d? bel?dir. Bir ?eyl? m???ul olan h?r k?s, m???ul oldu?u ?eyd? haramdan qorunmaq ???n laz?m olan elm? sahib olmal?d?r. El?c?d? M?s?lmana t?v?kk?l (Allaha g?v?nm?k), inab? (Allaha y?n?lm?k), xa?y? (Allahdan qorxmaq), r?za (Allahdan raz? olmaq) kimi q?lb hallar?n? bilm?k d? f?rzdir. C?nki, bunlar h?r halda vaqe/laz?m olan ?eyl?rdir." Qaynaq: Burhanul ?slam ?z Z?rnuci: T?limul Mut?allim Tariq?t T?allum: 8-9 Xartum: ?d Darus Sudaniyy? lil Kutub: 1425/2004
  10. Yen? Muh?mm?d ?min bin ?m?r Abidin (1238-1307 h/1823-1889 m) m?vzumuz haqda deyir: ?? ????? ???????? ????????? ????????? ???????? ???? ???? ? ??????? ?????? ??? ????? ??????? : ????????? ????????? ????????? ???????? ????????? ?????????? ??????????? ?????????? ????????? ????????? ?????????? ?????????? ??????????? ??????????? ?? ?????? ????????? ?????????? ?????????? ?????? ??????? ??????? ??? ?? ???????? ?? ?????? ??????????? ??? ???????? "...?xlas, Ucb (?z?n?n b?y?nm?k), H?s?d v? Riya haqq?nda bilgi f?rzul aynd?r. N?fsin af?tl?rind?n/b?lalar?ndan: Kibr (b?y?kl?nm?), simiclik, kin, aldatmaq, (l?zumsuz) q?z?b, ?dav?t, bu?z, tamah, na??k?rl?k, t?k?bb?r, x?yan?t, yaltaql?q, haqqa qar?? b?y?kl?nm?, m?kr, hiyl?g?rlik, kobudluq, tulul ?m?l (d?nyaya dal?b axir?ti unutmaq) v? "?hya" kitab?n?n "H?lak edici ?eyl?r" b?l?m?nd? a??qlanan ?eyl?rd?n b?nz?rl?ri d? bel?dir (haqlar?nda bilgi ?ld? etm?k f?rzul aynd?r)." Qaynaq: ?bn Abidin: R?ddul Muxtar al?d Durril Muxtar: 1/127 Daru Al?mil Kutub: 1423/2003
  11. Al?nt?d?r. Qaynaq: http://ehlitevhid.com/forums/index.php?showtopic=1603 ??? ???? ?????? ?????? D?nya tarixi boyu insanlar zahirl?rinin islah?na batinl?rinin islah?ndan daha ?ox diqq?t yetirmi?l?r. ?nsanl???n bir par?as? olan M?s?lmanlar da – t??ss?f ki – bu "zahirilik"d?n paylar?n? art?qlamas?yla al?blar. ??ri?tin zahird? ist?diyi ?eyl?ri var g?cl?riyl? ortaya qoyan bir ?ox m?s?lman ??ri?tin batind? ist?diyi ??rtl?rin n? oldu?u haqda t?s?vv?r? bel? malik deyil... Halbuki, Uca Allah insanlar?n zahirin? deyil q?lbin?, m?n?viyyat?na baxar. El? is? Allah?n r?zas? ???n ?al??an batinin?, insanlar ???n ?al??an zahirin? daha ?ox diqq?t yetir?r! M?s?lmanlar?n ya?ad??? zill?tin ana s?b?bl?rind?n biri d? m?hz m?n?vi d?y?rl?rini itirm?l?ridir. N?tic? olaraq d?nya v? Axir?t zill?tin? s?b?b olan bu m?n?vi kirlilikd?n qurtulmaq ???n "N?fs T?zkiy?si" elmini ?yr?nm?k qa??n?lmazd?r! Aliml?rimiz q?lbin: riya, t?k?bb?r, ?z?n?n b?y?nmi?lik, ?z?n? Allaha ehtiyacs?z his etm?, h?s?d v? ba?qa hallar? haqda elm ?ld? etm?yin h?km? haqq?nda n?l?r deyibl?r? "N?fs T?zkiy?si" elmini ?yr?nm?k h?r m?s?lmana farzul aynd?rm?? Bu elmi t?rk ed?n g?nahkar olarm?? Bu elm nec? f?rz olmaz ki, b?t?n ?m?ll?rimizin s?hihliyi, m?qbullu?u ona ba?l?d?r? Nec? f?rz olmaz ki, qurtulmaqla ?mr olundu?umuz b?t?n m?n?vi x?st?likl?rin t??hisi v? t?davisi bu elmd? ?yr?dilir? Uca Allahdan biz m?htac qullar?n? m?v?ff?q q?lmas?n? dil?yir?m! Mutasavv?flardan ?bu H?mid ?l ?azali (450-505h/1058-1111 m) "?hyau Ulumid Din" adl? kitab?nda bu elmin f?rzul ayn olmas? haqda bel? deyir: ???? ??? ??????? ???? ???????? ?? ??????? ?? ??????? ???????? ?????????? ????????? ??????? ?? ???????? ??? ?????? ??????????? ?? ???? ????? ???????? ???? . ????? ?? ???? ???? ??? ???? ????? ???? ??? ???? ???? ???? : « ??????? ??????????? : ???? ??????? , ??????? ????????? , ??????????? ????????? ?????????? » , ??? ??????? ???? ?????? . ?????? ?? ??????? ??? ???????? ?????? ??????? ????????? ????????? ?????????? ???????? ???? ??????? ????????? ? ????????? ???? ???? . ??? ???? ???????? ??? ??????? ??????? ??????? ???????? ??????? ???????? ??????? ???????? ? ????? ??? ?? ????? ?????? ????? ??? ? ????????? ?? ??????? ?????? ???????? , ????? ???? ???? ?????? ?????? ?????????? ? ?????? ?? ?????? ?? ?????? ??????????? ??? ?????? ????????? , ??? ?????? ?????? ?????? ???????? ??? ?? ?????? "?nsan ?ox halda ??r, riya v? h?s?d kimi ?eyl?r? s?b?b olan ?ns?rl?rd?n azad olmad???na g?r?, "H?lak edici ?eyl?r bab?ndan" (Bu m??llifin "?hyau Ulumid Din" kitab?n?n bir r?b?d?r) ?z?n?n m?htac oldu?u ?eyl?ri ?yr?nm?si laz?md?r. Bunu ?yr?nm?si nec? vacib olmaz ki, Allah R?sulu – sallallahu aleyhi v? s?ll?m – bel? buyurmu?dur: "Bu ?? ?ey h?lak edicidir: Tabe olunan simiclik, tabe olunan hava (h?v?s) v? insan?n ?z?n? b?y?nm?si." He? bir insan bu xisl?tl?rd?n azad deyil! Kibr, Ucb (?z?n? b?y?nm?) v? b?nz?ri xisl?tl?r kimi q?lbin q?nanm?? hallar?ndan ir?lid? zikr ed?c?kl?rimiz bu ??? h?lak edici ?ns?r? tabedir v? bunlar?n izal?si f?rzul aynd?r. Bunlar?n izal?si is? sad?c? h?dl?rinin, s?b?bl?rinin, ?lam?tl?rinin v? d?rmanlar?n?n bilinm?siyl? m?mk?nd?r. ??nki, kim ??rri bilm?zs? ona bula?ar. D?rman, s?b?b? ziddiyl? qar??l?q verm?kdir. El? is? s?b?b v? s?b?bkar? tan?madan bu nec? m?mk?n olar? "H?lak edici ?eyl?r bab?nda" zikr etdikl?rimizin ?ks?riyy?ti f?rzul ayn qismind?ndir. Lakin, insanlar ?zl?rini ?laq?dar etm?y?n ?eyl?rd? m???ul olaraq toplu halda bu f?rzl?ri t?rk edibl?r." Qaynaq: ?bu H?mid ?l ?azali: ?hyau Ulumid Din: 33 Beyrut: Darus Sadir: 2004 H?n?fi aliml?rind?n Muh?mm?d ?min bin ?m?r Abidin (1238-1307 h/1823-1889 m) “?d Durrul Muxtar ??rhu T?nviril ?bsar” isimli ?s?r? yazd??? ha?iy?d? bel? deyir: ??? ?????? ????????? : ?? ???? ?? ???????? ???? ???????? ??????? ?????? ???????? ? ????? ?????? ?????? ??????? ???? , ?????? ??????? ???????? ?????? ???????? ? ????? ??????? ?????? ??? ????? ????? ???????? ? ?????? ???????? ????????? , ?? ??? ??????? ?????? ??? ????? ?????? ???????? " "T?byinul M?harim" adl? ?s?rd? deyilir: be? f?rzin v? ixlas?n ?yr?nilm?sinin f?rziy?tind? ??bh? yoxdur. ??nki, ?m?ll?rin s?hihliyi (m?qbullu?u) buna ba?l?d?r. Halal, haram haqq?nda m?lumatl? olmaq f?rzdir. Riya haqq?nda da bilgiy? sahib olmaq f?rzdir! ??nki, riya s?b?bil? abid savabdan m?hrum qalar! H?s?d, Ucb (?z?n? b?y?nm?k) haqq?nda elm? sahib olmaqda f?rzdir. ??nki, bu iki ?ey at??in odunu yand?rd??? kimi ?m?ll?ri yey?rl?r." Qaynaq: ?bn Abidin: R?ddul Muxtar al?d Durril Muxtar: 1/126 Daru Al?mil Kutub: 1423/2003
  12. Saytlar?n birind? maraql? bir m?qal? g?rd?m. Elm t?hsilind?ki prinsipl?r haqq?nda. G?man edir?m siz? d? maraql? olar. ??? ???? ?????? ?????? ?????? ????????? ????????? ????? ????? ???????? "Elm t?l?bi/t?hsili h?r M?s?lmana f?rzdir" M?q?ddim? Elm v? ?hlinin f?zil?ti zikr edilm?y? ehtiyac buraxmayacaq q?d?r m??hurdur. G?n?m?zd? d? m??yy?n q?d?r d? olsa M?s?lmanlardan elm? y?n?l?nl?r – Allaha h?md olsun – vard?r. Bu M?s?lmanlar?n bir ?oxu elm ?ld? etm?k m?qs?dind? olsada elm t?hsilinin ?sas prinsip v? qaydalar?ndan x?b?rsizdirl?r. N?tic? olaraq m?qs?dl?rin? tam ?ata bilmir v? ya asanl?qla ?ld? edil?c?k ?eyl?ri ??tin yollardan ?ld? edirl?r. B?z?n is? h?d?fl?ri ?ox ?mumi olub d?qiqlikd?n uzaq olur. Y?ni m??hur "qay?/h?d?f" problemi ya?an?r. T?biidir ki, h?d?fi d?qiq olmayan?n h?d?f? ged?c?yi yolu da do?ru ola bilm?z. H?d?f? yolla var?lar. Yol is? h?d?f? g?r? t?sbit edil?r. Elm t?hsilind?ki probleml?ri n?z?r? alaraq bu m?vzuda ki?ik bir yaz? yaz?b, onlara g?c?m nisb?tind? yol g?st?rm?yi ?z?rim? borc bildim. Bu m?vzuda yaz?lm?? bir ?ox risal?ni inc?l?y?r?k onlar? t?lxis ettim, ?n?mli g?rd?y?m t?m?ll?rini ald?m v? onlar? m?mk?n q?d?r sisteml??dirdim. Elm talibin? yol g?st?r?n qaynaq ?s?rl?rin bu sistemli risal?d?n sonra oxunmas?, s?z?ged?n qaynaqlar?n daha yax?? anla??lmas?na k?m?k ed?c?kdir. Bu yaz? h?m minimum bilgil?ri ?ld? etm?k ist?y?n m?s?lmanlara, h?m d? elm talibl?rin? yol g?st?rm?k v? onlara faydal? olmaq m?qs?dil? yaz?lm??d?r. Uca Allahdan bu yaz?n? ixlas sahibi h?qiqi elm t?l?b?l?rin? faydal? q?lmas?n? dil?yir?m. Elml?rin qisml?ri Elml?r m?xt?lif ?eyl?r etibara al?naraq f?rqli qisml?r? ayr?lm??lar. Lakin biz bunlardan bir ne??sin? toxunaca??q: 1. Elml?ri ??riliyi y?n?nd?n b?lg?. Elml?r bu y?nd?n ikiy? ayr?l?r: A ) ??ri elml?r. Quran, H?dis, Fiqh v? b?nz?ri elml?r bu qism? daxildir. B ) ??ri olmayan elml?r. Tib, H?nd?s?, H?rb v? b?nz?ri elml?r bu qism? daxildir. 2. Elml?ri ?yr?nm?nin h?km? y?n?nd?n b?lg?. Elml?r bu y?nd?n be?? ayr?l?r: A ) F?rz olan elml?r. Y?ni ?yr?nm?y?nin ?yr?nm?m?si s?b?bil? g?nahkar oldu?u elml?r. Bu da ?zl?y?nd? "Farzul Ayn" v? "Farzul Kifay?" olaraq ikiy? ayr?l?r. M?k?ll?f M?s?lman?n ?qid?d?n v? ya Fiqhd?n ?z?rin? f?rz olan? v? ya d??m?si ehtimal daxilind? olan haramlar? bilm?si ayni olan f?rz? misald?r. ??k yoxdur ki, f?rzl?rd?n ?n ?n?mlisi k?limeyi ??had?tinin m?nas?n? ?yr?n?r?k t?l?ff?z etm?kdir. Bundan sonra is? s?ras?yla dig?r iman ?saslar? haqda m?lumat ?ld? edil?r. Fiqhi m?s?l?r? g?linc?, m?s?l?n qad?n?n heyz ?hkam?n? bilm?si ?z?rin? f?rzul aynd?r. ??nki, namaz, oruc, Quran oxuma v? dig?r ibad?tl?ri buna ba?l?d?r. Ev? g?l?n qonaqlara xidm?t ed?n bir qad?n da, kimin ?n?n? hicabs?z ??xmas?n?n qada?an oldu?unu ?yr?nm?lidir. H?r m?k?ll?fin namaz?n nec?liyini, onu pozan ?eyl?ri, d?st?maz, n?cas?td?n t?mizlik kimi ??rtl?rini bilm?si onun ?z?rin? f?rzul aynd?r. Ticar?tl? m???ul olana ticar?td? qada?an olan ?eyl?ri bilm?si f?rzul aynd?r. H?tta b?zi aliml?r ?sl?n vacib olmayan ticar?t, nigah kimi ?eyl?r haqq?nda demi?l?r: "Bir kims?nin ?hkam?n? ?yr?nm?d?n bu i?l?rl? daxil olmas? haramd?r". ?nsan?n, d??m?si m?mk?n olmayan haramlar? bilm?sin? is? ehtiyac yoxdur. Lal kims?y? s?yl?nm?si haram olanlar?, kor kims?y? bax?lmas? haram olanlar? bilm?si g?r?kli deyildir. Q?saca olaraq "elm m?luma tabedir". Bir ?ey f?rzul aynd?rsa haqq?nda yet?rli bilgiy? sahib olmaq da f?rzul aynd?r. M?ndubdursa haqq?nda bilgiy? sahib olmaq da m?ndubdur... Bu m?lumatlar? alma vaxt?na g?linc? aliml?r m?s?l?n z?hr namaz?ndan ?nc? bulu?a ?atm?? olan?n z?hr?n girm?sil? bu ?hkamlar? ?yr?nm?sinin g?r?kli oldu?unu s?yl?mi?l?r. Lakin bu, namaz vaxt?n?n bu elmi almaq ???n yet?rli oldu?u zamand?r. ?g?r namaz vaxt? bu elmin t?hsili ???n yet?rli olmayacaqsa namazdan ?nc? yet?rli zaman ayr?laraq bu i?in ?hkam? ?yr?nil?r. Qurani K?rimin hifz edilm?si, ?r?b dili, Fiqhin tamam? v? s. elml?r is? kifayi f?rz? misald?r. D?ny?vi elml?rd?n d? bu qism? daxil olan elml?r m?vcuddur. M?s?lmanlar?n canlar?n?, mallar?n?, namuslar?n? qorumalar? ???n g?r?kli olan elml?r f?rzul kifay? qismind?ndir. M?s?l?n canlar? v? sa?laml??? qorumaq ???n tibb elmi, kafirl?rl? sava?maq ???n h?rb elmi v? ya ca??n t?l?bin? uy?un silahlar haz?rlamaq ???n kimya, fizika v? b?nz?ri elml?r. M?s?lmanlar?n bu elml?r? nec?d? ehtiyac? vard?r! B ) M?ndub. Y?ni t??viq edil?n elml?r. B?zi ??ri elml?rin d?rinlikl?rin? dalmaq, inc? m?s?l?l?ril? m???ul olmaq bu qisimd?ndir. H?m?inin insan?n m???ul oldu?u i?l?rd?n m?ndublar? bilm?si d? m?ndubdur. C ) M?bah. Y?ni s?rb?st olan elml?r. Tarix, ?d?biyyat bu qismd?ndir. D ) M?kruh. Y?ni xo?ag?lm?z elml?r. Qad?na olan e?qd?n v? b?nz?ri ?eyl?rd?n b?hs edil?n ?erl?r bu qismd?ndir. E ) Haram olan elml?r. Y?ni ?yr?n?nin g?nahkar olaca?? elml?r.R?ml, F?ls?f?, Sehr v? Musiqi bu qismd?ndir. ??ri elml?r ?sl?n ya F?rzul Ayn, ya F?rzul Kifay?dir. Lakin b?zil?rind? d?rinl??m?k m?ndub da ola bil?r. Y?ni ??ri elml?rd?n m?kruh v? ya haram olan? m?vcud olmay?b, bunlar d?ny?vi elml?rd?ndir. 3. Elml?rin m?rt?b?l?ri y?n?nd?n b?lg?. Bu y?nd?n elmin ?? m?rt?b?si vard?r: A ) ?l ?qtisar (????????) – ?btidai m?rh?l?. B ) ?l ?qtisad (????????) – Orta m?rh?l?. C ) ?l ?stiqsa (?????????) – Ali m?rh?l?. (Bu m?rh?l?y? tabahhur – d?rinl??m? d? deyilir) Bu qisiml?ndirm?nin h?qiq?t?n d? b?y?k faydalar? vard?r. H?r elmin d? ?? m?rt?b?sil? bilinm?si f?rzul ayn deyildir. ?qtisar m?rt?b?si f?rzul ayn, iqtisad m?rh?l?si kifay?, istiqsa m?rh?l?si m?ndub olan elml?r oldu?u kimi, istiqsar? b?zi kims?l?r? vacib olub, istiqsas? haram olan elml?r vard?r. M?rt?b?l?rin s?rh?dl?ri n?l?rdir? M?s?l?n ?qid? m?vzusunda ?azalinin t?sbiti bu ??kild?dir: ?hli S?nn? ?qid?sini d?lilsiz bilm?k iqtisar, d?lill?riyl? v? bid?t ?hliyl? m?bahis? ed?c?k ??kild? bilm?k is? iqtisad m?rt?b?sidir. H?disd? is? b?lg?s? bu ??kild?dir: ?qtisar m?rt?b?si Buxari v? Muslimin h?disl?rini laz?m oldu?u zaman axtar?b tapa bil?c?k ??kild? bilm?kdir. Bunlar? ?zb?r bilm?k ??rt deyildir. S?hih m?sn?dl?rd?ki h?disl?ri d? buna ?lav? ed?rs? bu art?q iqtisad m?rh?l?si say?lar. ?bu B?kr ?l Mara?iy? g?r? is?, N?hv elmind? iqtisad m?rt?b?si ?bn Hi?am?n "Mu?nil L?bib", ?bnul Hacibin "?l Kafiy?" adl? ?s?rl?ril? tamamlanm?? say?lar. H?tta bir ?ox alim bu m?rt?b?l?r? uy?un kitablar t?snif etmi?dir. Misal olaraq Vahidinin "?l V?ciz", "?l Vasit" v? "?l Basit" adl? 3 ?d?d t?fsirini, ?azalinin yen? eyni adlar? da??yan 3 ?d?d fiqh kitab?n? g?st?rm?k m?mk?nd?r. Elm t?l?b?sinin h?r zaman h?d?fini bilm?si v? elml?rin bu h?d?f? uy?un m?rh?l?l?rini almas?, ehtiyac olmayan d?r?c?d? d?rinl??ib dig?r m?him ?eyl?ri t?rk etm?m?si laz?md?r. Misal olaraq haqlar?nda m?lumata sahib oldu?um b?zi m?dr?s?l?ri g?st?r? bil?r?m. Bu m?dr?s?l?rd? t?xmin?n yeddi il ?r?b dili t?dris edilir ki, n?tic?d? ?al??qan t?l?b? bir n?hv?i q?d?r elm? sahib olur. Bu he? d? m?qs?d? uy?un bir ?ey deyildir. ??nki, yeddi il sonunda m?zun olmu? t?l?b?nin m?qs?di Quran t?fsiri yazmaq v? ya m?ct?hid olmaq deyildir. Ona ?r?bc?d?n laz?m olan, h?d?fin? ?atmaq ???n laz?m olan miqdard?r. Elmd?ki Qisiml?ndirm?nin Faydalar? Bu qisml?ndirm?l?rin faydalar? n?d?n ibar?tdir? Bu t?qsimatda bir ?ox faydalar vard?r ki, ?n m?himl?ri a?a??dak?lard?r: 1. M?k?ll?fl?r, ?z?rl?rin? vacib olan elml? olmayan? ay?rd etmi? olarlar. Bel?likl? hans? elmi ?yr?nm?y?nin g?nahkar oldu?u ortaya ??xm?? olar. 2. F?rzul ayn elml?r t?sbit edildikd? m?s?l?n ?vlad?n valideynind?n icaz? almadan s?f?r? ??x?b t?hsil ed?c?yi elml?r d? anla??lm?? olur. 3. Elml?rd?n f?rzul ayn, f?rzul kifay? v? m?ndub olanlar?n bilinm?si n?tic?sind? m?vafiq bir ??kild? s?raya qoyularaq ?yr?nil?r. Haram olan elml?r bilin?r v? onlardan uzaq qal?nar. 4. Elml?rin m?rt?b?l?ri bilindiyi t?qdird? hans? m?rh?l?nin hans? h?kmd? oldu?u bilin?r v? insanlar ?z?rl?rin? d??m?y?n h?tta b?z?n haram olan m?rt?b?l?rd?n uzaq durmu? olarlar. ?n ?n?mlinin ?n? Al?nmas? Elml?r ?ox insan h?yat? is? q?sad?r. El? is? h?r insan ?nc? ?z? ???n ?n ?h?miyy?tli elml?ri ?yr?nm?li, daha sonra s?ras?yla ?n?m d?r?c?sin? g?r? dig?r elml?ri t?hsil etm?lidir. Bu, m??hur bir qayda olub, "?n ?h?miyy?tlinin daha ?h?miyy?tlid?n ?n? al?nmas?" ( ?????? ???????? ??? ????????? ) ??klind?dir. Yuxar?da zikr etdiyimiz kimi m?k?ll?f? f?rzul ayn olan, oldu?u hal?n h?kml?rd?n etm?si v? etm?m?si laz?m olan ?eyl?ri bilm?sidir ki buna "?lmul Hal – Hal Elmi" deyilir. Lakin, t??ss?fl?r olsun ki qarda?lar?m?z aras?nda bu qaydan? s?x s?x pozanlar ?oxdur. M?s?l?n namazda qorunmas? g?r?kli olan n?cas?tl?ri bilm?diyi halda tarixd?n ?bn K?sirin "?l Biday?tu v?n Nihay?" kitab?n? oxuyan, yuxunun d?st?maz?n? pozub pozmad???n? bilm?diyi halda Nuhun – aleyhissalam – g?misinin hans? a?acdan haz?rland???n? ?yr?nm?k ???n t?fsirl?ri alt ?st ed?n, s?hv s?cd?sinin hans? halda g?r?kli oldu?unu bilm?diyi halda Quran?n m?xluq olub olmad??? ?z?rind? m?lahiz? ed?n kims?l?r vard?r. Uca Allah bizi v? sizi haqqa m?v?ff?q etsin. Sad?d?n M?r?kk?b? Do?ru H?r ?eyd? oldu?u kimi elmd? d? t?rtib sad?d?n m?r?kk?b? do?ru olmal?d?r. Bir elmi t?hsil etm?k ist?y?n kims? ?nc? o elmin ?saslar?n? v? prinsipl?rini ?yr?n?r. Daha sonra is? t?dric?n dig?r m?s?l?l?ri ke??r. M??yy?n bir elmi t?hsil etm?d?n ?nc? elm t?l?b?sin? laz?m olanlar: Bu elm m?n? n? d?r?c?d? vacibdir? ?g?r vacibdirs? hans? miqdar v? m?rt?b?si vacibdir? Bu elmin t?hsilind?ki niy?tim xalisdirmi? Bu elmd? t?rtib n?dir, hans? kitablar ?nc? oxunacaq, hans?lar? is? daha sonraya saxlan?lacaq?... Kitab yoxsa M??llim? ??bh?siz ki, elml?rin bir m??llimd?n al?nmas? t?hsild?ki ?n uy?un yoldur. Zaman?m?zda m?xt?lif siyasi v? iqtisadi faktorlar s?b?bil? elm ?hliyl? oturub, elml?ri onlardan almaq h?r k?sin nail ola bil?c?yi bir arzu deyildir. Lakin, nem?tl?ri say?lmayacaq q?d?r ?ox olan Allah, zaman?m?zda da elm talibl?ri ???n yeni qap?lar a?m??d?r. ?st?r h?qiqi, ist?r virtual kitablar?n ?ld? edilm?si asanla?m??, qaynaq kitablar bir ?ox ba?qa dill?r? ?evrilmi?dir. ?nternet al?mind? elm talibin? yol g?st?r? bil?c?k ?hliyy?t sahibi insanlar, web saytlar m?vcuddur. Bir ?ox elmi d?rsl?r s?sli fayllar ??klind? ?ld? edil? bilir, insanlar evl?rind? oturduqlar? halda s?sli ?slami d?rsl?r? qat?la bilirl?r. Elm t?l?b?sinin bu nem?tl?ri d?y?rl?ndirm?si laz?md?r. Kitablar?n ?oxlu?u, biz? onlar?n b?zisind?ki n?qsanlar? v? bo?luqlar? dig?rl?ril? tamamlamaq f?rs?ti verir. Az?rbaycanl?lara xas olan nem?tl?rd?n biri d? T?rk dilind? t?rc?m?l?rin bollu?udur. Uca Allah?n l?tf? v? k?r?miyl? bu t?rc?m?l?r s?r?tl? artmaqdad?r. Bu ?r?b dilini bilm?y?n lakin elm t?hsil etm?k ist?y?nl?r ???n ?ox b?y?k bir nem?tdir. M?n h?tta m?k?ll?f? f?rzul ayn olan elml?rin bilinm?si ???n t?rk?? t?rc?m?l?rin bel? yet?rli oldu?u q?na?tind?y?m. Qaynaqlar?m Bu q?sa risal?ni c?m etm?k ???n ba? vurdu?um qaynaqlar? zikr etm?yi uy?un g?rd?m. Bel?likl? bu m?vzuda daha da geni? ara?d?rma h?v?sind? olan qarda?lar?m?z art?q inc?l?nmi? kitablarla m???ul olmaq yerin? m?nim inc?l?m?diyim qaynaqlara ?nc?lik ver?rl?r: Burhanul ?slam ?z Z?rnuci "Talimul Mutaallim Tariqat Taallum" Muhamm?d bin ?bi B?kr ?l M?ra?i "T?rtibul Ulum" ?bu Talib ?l M?kki "Qutul Qulub" (M?vafiq b?l?m) ?bu Hamid ?l ?azali "?hyau Ulumid Din" (Muq?ddim? qismi v? b?zi bablar) Muhyiddin ?n N?v?vi "?l M?cmu" (Muq?ddim? qismi) ?bn Xaldun "?l Muqaddim?" (M?vafiq b?l?ml?r) ?bn Abidin "R?ddul Muxtar" (Muq?ddim? qismi) ?l M?vsuatul Fiqhiyy?tul Kuveytiyy? (M?vafiq b?l?ml?r) ?hm?d bin ?li ?l Qarni "?l ?bdaul ?lmi" (M?vafiq b?l?m) Nasir ?l Um?r "?l ?lmu Zarur?tun ??riyy?tun" (M?vafiq b?l?ml?r) M?vzuyla ?laq?li ?lav? m?lumat almaq ist?y?n qarda?lar bu linkd?n faydalana bil?rl?r.
  13. M?n n? sufi n?d? rafizi deyil?m. S?nniy?m. Siz? sual verdim cavab ?v?zin? bunumu soru?ursuz?
  14. M?n siz? konkret sual verdim. Dua ist?m?kl? ??fa?t ist?m?k eyni ?ey oldu?u halda nec? olurki biri ?irk olur dig?ri yox? Bu a??q bir safsatad?r. Buyurun cavab? verin. M?vzudan yay?nmay?n.
  15. Dua ist?m?k ??fa?t ist?m?kdir! M?nim ???n ??fa?t et dem?k dua et dem?kdir. A??b l???t kitablar?na baxa bil?rs?n. B?rrak?n s?zl?rin? d? diqq?t el?. Ay? g?tirm?y? d? g?r?k yox idi. S?nd?n sad?c? bunun f?rqini soru?dular. D?lill? ayr? ?eyl?r oldu?unu isbat ed? bilirs?ns? buyur... F?rq haqq?nda da cavab?n? g?r? bilm?dim... b?y?k ?irk ki?ik ?irk s?n? g?r? h?l?d? yax?nd??
×
×
  • Create New...