EL Опубликовано: 26 декабря, 2007 Жалоба Share Опубликовано: 26 декабря, 2007 İnanılmaz! Ezizim Dedushka35! O mövzuların davamını burada yazmaq kimi bir fikrim yoxdur, amma, inanın mene bu cür konservat, qocaqafalı düşüncelerle siz çox olsa YAPçı olarsınız... Sizin Ağa deyir sür dereye, sür dereye misalı idealdır! size RÜŞVET VER, RÜŞVET AL deyirler, beyenirsiniz. Nİye ? Çünki bu sizin xisletinizdedir, ezizim! Men çox teessüf edirem ki, sizler bu qeder özünq.lı, tenqidden uzaqsınız... Bax bu konservatlıq, bu tip atalar sözleri Azerbaycanı YAPokratların elinde saxlayıb... Uğurlar! Цитата never GIVE UP! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Красивый_Урод Опубликовано: 26 декабря, 2007 Жалоба Share Опубликовано: 26 декабря, 2007 İnanılmaz! Ezizim Dedushka35!O mövzuların davamını burada yazmaq kimi bir fikrim yoxdur, amma, inanın mene bu cür konservat, qocaqafalı düşüncelerle siz çox olsa YAPçı olarsınız... Sizin Ağa deyir sür dereye, sür dereye misalı idealdır! size RÜŞVET VER, RÜŞVET AL deyirler, beyenirsiniz. Nİye ? Çünki bu sizin xisletinizdedir, ezizim! Men çox teessüf edirem ki, sizler bu qeder özünq.lı, tenqidden uzaqsınız... Bax bu konservatlıq, bu tip atalar sözleri Azerbaycanı YAPokratların elinde saxlayıb... Uğurlar! Эл, Извините за вмешательство, а вы кто кроме того как "Далга"чы?Мне интересно просто с такими авангардным образом мышления, с такой непосредственностью, и с таким презрением ко всему связанное с Азербайджаном и азербайджанским вы какой "ПАРТИЯ"чы? Цитата мдааа Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
KHAZAR Опубликовано: 26 декабря, 2007 Жалоба Share Опубликовано: 26 декабря, 2007 İnanılmaz!Ezizim Dedushka35! O mövzuların davamını burada yazmaq kimi bir fikrim yoxdur, amma, inanın mene bu cür konservat, qocaqafalı düşüncelerle siz çox olsa YAPçı olarsınız... Sizin Ağa deyir sür dereye, sür dereye misalı idealdır! size RÜŞVET VER, RÜŞVET AL deyirler, beyenirsiniz. Nİye ? Çünki bu sizin xisletinizdedir, ezizim! Men çox teessüf edirem ki, sizler bu qeder özünq.lı, tenqidden uzaqsınız... Bax bu konservatlıq, bu tip atalar sözleri Azerbaycanı YAPokratların elinde saxlayıb... Uğurlar! бала,сян ушагсан...джавансан.хяйатда хяля чох шейляр гёряджяксян.она гёря сяня агыр джаваб вермяк истямирям.анджаг бир шейи йадында сахла:инсанлар миллятиндян,дининдян,йашындан,дярисинин рянгиндян фяргли олмайараг мярифятли вя мярифятсизляря бёлюнюрляр-чалыш биринджилярдян ол.дайын йашында танымадыгын адамла данышыг тярзиня фикир вер.кючяляря айагйалын чыхмаг вя адятляримизя,фолклорумуза лаг елямяк хяля дярин зяканын гёстяриджиси дейил.саламат гал. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
EL Опубликовано: 26 декабря, 2007 Жалоба Share Опубликовано: 26 декабря, 2007 Dostlar! Men Dalgachiyam! Amma, menim neyise beyenmemeyim! Neise istememeyim bu o demek deyil ki, bunu siz Dalganin adina yazmalisiniz! Evvela bu qeder obyektivsinizse, siz "dayin yashindaki adama qarshi munasibet" teoriyanizla o obyektivliyinizi itirmish olursunuz. Ikincisi, siz bir sheyi duyub, gorub bashqa sheyleri de ona qoshmayin! VE BIR DAHA TEKRAR EDIREM , AGA DEYIR SUR DEREYE SUR DEREYE'ni MEN BEYENMIREM! ve Bununla bagli mini sorgunu size teqdim edirem, ey menim gorkemli, yashli, qoca, dayimla bir yashda olan, agsaqqal hemvetenlerim! "Ağa deyir sür dərəyə, sür dərəyə"… Azərbaycanın məşhur, amma alt qatında qorxaqlıq, mütilik, yazıqlıq, əclaflıq yatan atalar sözlərinin insanlarımızın həyatına necə yansıdığını öyrənməyə davam edirik. Bu dəfə "ağa deyir sür dərəyə, sür dərəyə" atalar sözünü seçmişik. Cəmiyyətin tanınmış sifətlərinin bu atalar sözünə münasibəti necədir? Elə olubmu ki, iradələrinin əleyhinə hərəkət etmək məcburiyyətində qalsınlar və buna "ağa deyir sür dərəyə, sür dərəyə" prinsipi ilə haqq qazandırsınlar? "Bu atalar sözü insanın qürurunu sındırmağa hesablanıb" Məşhur yazıçı, deputat Əkrəm Əylisli deyir ki, folklor nümunələri, xüsusən də, atalar sözləri xalqın xarakterinin göstəricisidir: "Onların arasında insanın daxili aləmini, mənliyini ayaq altına atan kifayət qədər örnəklər var. Sizin dediyiniz məzmunda atalar sözləri leksikonumuza daxil olsa belə, onları qanun kimi qəbul etməməliyik. Hər bir məsələyə fərdlərin ayrı-ayrılıqda münasibəti fonunda yanaşmaq lazımdı. "Ağa deyir sür dərəyə, sür dərəyə" məsəlinə etiraz edən şəxsiyyət, etməyən isə kütlədir. Oxşar məsəllər bütün xalqlarda olsa da, inqilabi ruhu boğmağa, daxili mənliyi aşağılamağa yönəlik məsəllər daha çox Şərq xalqlarına məxsusdur. Avropa xalqlarında "ağa deyir sür dərəyə" kimi məsəllərə rast gəlməzsiniz". Əkrəm bəy heç vaxt bu atalar sözünə uyğun hərəkət etmədiyini deyir: "Mənim əsərlərimin qəhrəmanları cəmiyyətə etiraz edən insanlardı. Belə obrazları yaradan adam ağanın sözü ilə oturub-dura bilməz". "Bu atalar sözü kütlə təfəkkürünün məhsuludur" Müsavat Partiyası mətbuat xidmətinin rəhbəri Mehman Cavadoğlu hesab edir ki, azərbaycanlıların əksər atalar misalları müəyyən şəraitə uyğun olaraq söylənib: "Mən partiya işində çalışıram. Bəzən partiya daxilində narazılıqla qarşıladığım hansısa işi görmək tapşırığı alıram. Amma qətiyyən "ağa deyir sür dərəyə, sür dərəyə" məsəlini xatırlayıb hərəkət etməmişəm. Partiyada verilən qərarlar kollegial şəkildə qəbul olunur və hər bir partiya üzvü narazı qaldığı məqamlarda partiyanın tutduğu xətti əsas götürməli, verilən tapşırığı yerinə yetirməlidir. Mən də narazı qaldığım məqamlarda yalnız bu aspektə əsaslanıb, fəaliyyət göstərmişəm. Bu cür atalar sözləri kütlə təfəkkürünün məhsuludur. Xalqı itaətə, köləliyə məcbur edir". "Belə sözü ancaq biqeyrət atalar deyə bilərdi" Tanınmış televiziya mütəxəssisi Zeynal Məmmədlinin atalar məsəllərimizə münasibəti birmənalı deyil: "Rejissor Vaqif İbrahimoğlunun yaxşı bir sözü var. Deyir ki, "var qeyrətli atalar, var biqeyrət atalar". Bu tip atalar məsəllərini yəqin ki, biqeyrət atalar deyib". Zeynal müəllim şəxsi və iş həyatında heç vaxt bu və buna oxşar atalar sözlərinə uyğun hərəkət etməyib: "Allaha çox şükür edirəm ki, hələ belə seçim qarşısında qalmamışam. Yəqin ki, bu mənim işlədiyim sahə ilə bağlıdır. Hərdən fikirləşirəm ki, başqa sahədə işləsəydim, nə edərdim". "Bu atalar sözü bizim xalqın itaətkarlığından irəli gəlir" Köşə yazarı Seymur Baycanı azərbaycanlıların məhz bu tip atalar məsəllərini daha tez-tez işlətməsi təəccübləndirir: "Atalar məsəllərimizi saf-çürük edəndə xeyli dəyərli kəlamlara da rast gəlmək olar. Ancaq nədənsə, bizim yaddaşımızda həmişə belə məsəllər qalır. Yəqin ki, bu, bizim xalqın əsarətə, itaətkarlığa aludəçiliyindən irəli gəlir. Konkret olaraq özümə gəldikdə, heç vaxt "ağa deyir sür dərəyə, sür dərəyə" prinsipi ilə hərəkət etməmişəm. Ola bilsin ki, bu sözlərim bir çoxlarına qeyri-səmimi görünəcək. Ancaq tam səmimi deyirəm, iradəmin əleyhinə bir yazı da yazmamışam. Hansısa qəzetdə məndən nəyisə yazmamağı tələb edəndə, ordan uzaqlaşmağa qərar vermişəm". "Belə məsəlləri əqidəsini satan atalar yaradıb" Tanınmış müğənni Akif İslamzadənin fikrincə, bu cür atalar sözlərinin yaradıcıları məddahlar, rüşvətxorlar, qorxaqlar, əqidəsinə xəyanət edənlər olub: "Belə insanlar indi də var. Ailələr eyni olmadığı kimi, atalar da eyni deyil. Aramızda xoşqeyrətlərimiz də olub, indi də var. Belə məsəlləri yaradanlar 200 illik müstəmləkə rejiminə, baş alıb gedən yaltaqlığa, rüşvətxorluğa haqq qazandıranlardı. İndiyə qədər məsləkimin əleyhinə iş görməmişəm. Düzdür, kiminsə xətrinə mahnı oxumuşam. Amma bu məqamda da mahnının səviyyəsini əsas götürmüşəm. Kimisə tərifləmək xətrinə yazılmış, kolxozdan, traktordan bəhs edən mahnıları oxumağı mənə təklif etməyiblər, çünki biliblər ki, oxumayacam". Цитата never GIVE UP! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
EL Опубликовано: 26 декабря, 2007 Жалоба Share Опубликовано: 26 декабря, 2007 Alma qezeti - 02-12-2007 Цитата never GIVE UP! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Azer777 Опубликовано: 26 декабря, 2007 Жалоба Share Опубликовано: 26 декабря, 2007 Hormetli Dedushka Khazar ve Garishga.Genclerin her hansi derecede vurulmasi ve ya her hansi bir agressiya ile uzleshmesine nifretimden dolayi bu genci mudafi etmek mecburiyyetinde galdim.Evvela erz edim ki,menim o genclere nifretim oyanir ki,kutdur,dushunmek isemir ve o geder de ters ve inadkardir.Bu genc en azindan ireli surduyu meseleleri mentigi esaslandirir.Dalgachidir ve ya her hansi bir gencler teshkilatinin uzvudur oz sechimidir,bu da sevindirici haldir ki,genc olmasina regmen,vetenine, devletine olan arzularini gerchekleshdirmek yolundadir.Sizin ona olan bu shekilde tepkilerinizi,uzr isteyirem,hech anlamag gucunde deyilem.Eslinde o burda yeni ozunden bir shey demir ki.Bazi atalar sozlerinin ginaga chekilmesi alma gazetinde bash verir ve bu xususda bir neche ziyalilarimiz oz fikirlerini orda sojlemish ve sojlemekdedirler. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
KHAZAR Опубликовано: 26 декабря, 2007 Жалоба Share Опубликовано: 26 декабря, 2007 Hormetli Dedushka Khazar ve Garishga.Genclerin her hansi derecede vurulmasi ve ya her hansi bir agressiya ile uzleshmesine nifretimden dolayi bu genci mudafi etmek mecburiyyetinde galdim.Evvela erz edim ki,menim o genclere nifretim oyanir ki,kutdur,dushunmek isemir ve o geder de ters ve inadkardir.Bu genc en azindan ireli surduyu meseleleri mentigi esaslandirir.Dalgachidir ve ya her hansi bir gencler teshkilatinin uzvudur oz sechimidir,bu da sevindirici haldir ki,genc olmasina regmen,vetenine, devletine olan arzularini gerchekleshdirmek yolundadir.Sizin ona olan bu shekilde tepkilerinizi,uzr isteyirem,hech anlamag gucunde deyilem.Eslinde o burda yeni ozunden bir shey demir ki.Bazi atalar sozlerinin ginaga chekilmesi alma gazetinde bash verir ve bu xususda bir neche ziyalilarimiz oz fikirlerini orda sojlemish ve sojlemekdedirler. достум Азер777!!!мян гянджляри гынамырам вя гынамаг да истямирям-гяндж дя олмушуг,дяли ганлы да.амма...бу хяна о хянадан дейил,Азер...гёзляринизи ачын...мян мёвзуйа форумун ана дили бёлмясиндя джаваб вердим...Алма гязетидир,армуд гязетидир,билмирям...мян дедийими демишям.бигейрят о инсандыр ки,анасынын,баджысынын намусуну горуйа билмир...бясдир,адамын сябри тюкянир...кимся бу гяджлярин тярбийясиндя бир гябахят гёрмюрся-мянлик дейил. анджаг сёхбяти гедян мёвзуларда "мюасирлийин" йери йохдур!йери дюшяндя,мюасирликдя бязиляриня дярс дейярик-анджаг ёзюню бурахмаг лазым дейил...хаиш эдирям,Азер,бу мёвзуйа гайытмайаг...бу хеч дя дискуссия мёвзусу дейил... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Azer777 Опубликовано: 26 декабря, 2007 Жалоба Share Опубликовано: 26 декабря, 2007 KHazar Eziz dost.Sizin sebrinizin tukenmesini hech de istemezdim,xasiyyetinizi oyrenmeye bashlayiram yavash-yavash.Duzu, yazilarinizda hisslere en az yer vermish oldugunuzun defelerle shahidiyem,amma mesele ondadir ki,dava hech de"bigeyret"sozunun davasi deyildir.Sizinle tam raziyam ki,medeni irsimiz gorunmalidir,amma tabuya da chevrilmemelidir.Bir de ki,eziz insan,bir genci "doyduyunuz" zaman sebebini ona tam dolgunlugu ile, hirssiz filansiz anlata bilermisiz? Men bu mevzuya bir daha gayitmayacam,en azindan sizi her hansi bir shekilde incitmemek uchun.Hormetle Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
KHAZAR Опубликовано: 27 декабря, 2007 Жалоба Share Опубликовано: 27 декабря, 2007 Duzu, yazilarinizda hisslere en az yer vermish oldugunuzun defelerle shahidiyem,amma mesele ondadir ki,dava hech de"bigeyret"sozunun davasi deyildir.Sizinle tam raziyam ki,medeni irsimiz gorunmalidir,amma tabuya da chevrilmemelidir.Bir de ki,eziz insan,bir genci "doyduyunuz" zaman sebebini ona tam dolgunlugu ile, hirssiz filansiz anlata bilermisiz?Men bu mevzuya bir daha gayitmayacam,en azindan sizi her hansi bir shekilde incitmemek uchun.Hormetle Азер,ола биляр,бир гядяр эмосинал йазмышдым... бу мёвзудан икимиздя узаглашмаг истяйимизя бахмайараг сизя олан сямими хёрмят хисси биринджиси бу эмосионаллыгыма анлашма иля йанашмагыныза гёря сизя тяшяккюр этмяйими "тяляб" эдир,икинджиси ися сёзляриниздя хягигят олмасы данылмаздыр.хяр адамын истянилян мёвзуйа фяргли фикри вя мюнасибяти ола биляр вя хятта ОЛМАЛЫДЫР.анджаг,гардаш,инсан илк нёвбядя ёзюндян башламалыдыр,инсанын гяряк хяр хансы мясяляйя мюдахиля етмяйиня мяняви хаггы олсун.анджаг сёхбят хеч бундан да гетмир-истянилян халда бу фярди тярбийя вя дюнйа гёрюшю мясялясидир...сёхбят ондан гедир ки,мяним давам эля бигейрят сёзюнюн давасыдыр.адам данышыгына,давранышына фикир веряр.дедийинин мянасыны дюшюняр.мян чох шейи баша дюшярям-бир гядяр парадоксал фикирлярин мёвджудлугуну да,кяскин ифадяляри дя...амма хяр шейин йери вар... хяйатда истядийимиз хяр шейя наил олмасаг да,мянлийимизи,гейрятимизи горумушуг,сахламышыг.вя бу категорийалар догурдан да табудур. о ки галды ёз мёвгейими анлатмагыма...ачыгы,анладыласы бир шей йохдур...истянилян халда бир чох шейляри инсана анджаг онун фярди тяджрюбяси ёйрядир...гяндждирляр,тяшяббюсдюдюрляр...олсун.амма ляйяндян суйу атанда ичиндяки кёрпя ушагла бир йердя атмазлар. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Dedushka35 Опубликовано: 27 декабря, 2007 Автор Жалоба Share Опубликовано: 27 декабря, 2007 Hormetli Dedushka Khazar ve Garishga.Genclerin her hansi derecede vurulmasi ve ya her hansi bir agressiya ile uzleshmesine nifretimden dolayi bu genci mudafi etmek mecburiyyetinde galdim.Evvela erz edim ki,menim o genclere nifretim oyanir ki,kutdur,dushunmek isemir ve o geder de ters ve inadkardir.Bu genc en azindan ireli surduyu meseleleri mentigi esaslandirir.Dalgachidir ve ya her hansi bir gencler teshkilatinin uzvudur oz sechimidir,bu da sevindirici haldir ki,genc olmasina regmen,vetenine, devletine olan arzularini gerchekleshdirmek yolundadir.Sizin ona olan bu shekilde tepkilerinizi,uzr isteyirem,hech anlamag gucunde deyilem.Eslinde o burda yeni ozunden bir shey demir ki.Bazi atalar sozlerinin ginaga chekilmesi alma gazetinde bash verir ve bu xususda bir neche ziyalilarimiz oz fikirlerini orda sojlemish ve sojlemekdedirler. Уважаемый Азер777, прошу прощения, латинским шрифтом набрал бы этот текст за три часа. Кириллицой по-азербайджански - были бы у меня знания Хазара! Присоединяюсь всем словам, которых высказал Хазар, хочу добавить. Меня очень удручает незнание разницы между пословицами и поговорками таким "авторитетом азербайджанской словесности", как, Екрем Ейлисли. Что с молодых взять! В свое время отцы, бросая оружия, бегали с поля брани, для оправдания крича "сатдылар! сатдылар!". Сейчас сыновья для оправдания и "удобства" кричат вещи, в которых некомпетентны. Таких "героев" хочу отправить на просмотр замечательного азербайджанского фильма "Бир галанын сирри". Для того чтобы, что-то совершить, или громко заявить, надо как Эльшан закрыться на продолжительное время с книгами. Пословицы содержат в себе народную мудрость, идею, за которую проливали кровь наши отцы и деды. Поговорки - расхожее выражение, отражающее реалии быта разных слоев населения. Поговорки, как обычно, используются в контексте. Для раскрытия мыслей "персонажа", причем, даже "отрицательного". Например, мои гонимые в разные страны, репрессированные "аталар", смотря на Экрема Эйлисли и его родню, хорошо обустроенную в Баку, с мрачной улыбкой характеризовали бы: "Палаза бюрюн, элнян сюрюн". Так что, уважаемый Азер777, у каждого разный "аталар". Пускай некоторые "много не брали на себе". Вот это я хочу сказать. Я решил после поста Хазара в этой теме больше не писать, оставлять его текст как резюмирующий. Но считаю Вас искренним собеседником и решил показать свое видение проблемы. "Bu atalar sözü insanın qürurunu sındırmağa hesablanıb" Məşhur yazıçı, deputat Əkrəm Əylisli deyir ki, folklor nümunələri, xüsusən də, atalar sözləri xalqın xarakterinin göstəricisidir: "Onların arasında insanın daxili aləmini, mənliyini ayaq altına atan kifayət qədər örnəklər var. Sizin dediyiniz məzmunda atalar sözləri leksikonumuza daxil olsa belə, onları qanun kimi qəbul etməməliyik. Hər bir məsələyə fərdlərin ayrı-ayrılıqda münasibəti fonunda yanaşmaq lazımdı. "Ağa deyir sür dərəyə, sür dərəyə" məsəlinə etiraz edən şəxsiyyət, etməyən isə kütlədir. Oxşar məsəllər bütün xalqlarda olsa da, inqilabi ruhu boğmağa, daxili mənliyi aşağılamağa yönəlik məsəllər daha çox Şərq xalqlarına məxsusdur. Avropa xalqlarında "ağa deyir sür dərəyə" kimi məsəllərə rast gəlməzsiniz". Əkrəm bəy heç vaxt bu atalar sözünə uyğun hərəkət etmədiyini deyir: "Mənim əsərlərimin qəhrəmanları cəmiyyətə etiraz edən insanlardı. Belə obrazları yaradan adam ağanın sözü ilə oturub-dura bilməz". Алма гязетидир,армуд гязетидир,билмирям... Хазар, мне положительный эмоциональный заряд до окончания выходных обеспечен.)) Боюсь, и учредители газеты "алма"(!!! Типа, наверно ЯБЛоко) с традициями нашего народа "на вы". Поэтому ищут вдохновление в "ненавистной Расее". Скоро, персонаж, со своим красноречием похожий на ЧВС учредит партию "Наш Дом Азербайджан" ))) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
x dream Опубликовано: 27 декабря, 2007 Жалоба Share Опубликовано: 27 декабря, 2007 При Г.Алиеве, Екрем Ейлисли сам же говорил "Ağa deyir sür dərəyə, sür dərəyə". İndi birden - birə niyə bu atalar sözü onun xoşuna gəlmədi?! об остальном, уже писал здесь http://forum.bakililar.az/index.php?showto...40&start=40 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
orujov Опубликовано: 27 декабря, 2007 Жалоба Share Опубликовано: 27 декабря, 2007 Меня очень удручает незнание разницы между пословицами и поговорками таким "авторитетом азербайджанской словесности", как, Екрем Ейлисли. Что с молодых взять! В свое время отцы, бросая оружия, бегали с поля брани, для оправдания крича "сатдылар! сатдылар!". Сейчас сыновья для оправдания и "удобства" кричат вещи, в которых некомпетентны. Таких "героев" хочу отправить на просмотр замечательного азербайджанского фильма "Бир галанын сирри". Для того чтобы, что-то совершить, или громко заявить, надо как Эльшан закрыться на продолжительное время с книгами. Пословицы содержат в себе народную мудрость, идею, за которую проливали кровь наши отцы и деды. Поговорки - расхожее выражение, отражающее реалии быта разных слоев населения. Поговорки, как обычно, используются в контексте. Для раскрытия мыслей "персонажа", причем, даже "отрицательного". Например, мои гонимые в разные страны, репрессированные "аталар", смотря на Экрема Эйлисли и его родню, хорошо обустроенную в Баку, с мрачной улыбкой характеризовали бы: "Палаза бюрюн, элнян сюрюн". ставлю в закладки, буду перечитывать изредка.. для себя. спасибо. Цитата доцент бы заставил. молчание - золото. мужчины не плачут. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Dedushka35 Опубликовано: 4 февраля, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 4 февраля, 2008 Акция молодежного движения «Далга», приуроченная ко дню рождения Мамед Эмина Расулзаде, была пресечена со стороны полицейских.20:14 Полиция Сабаильского района Баку отпустила ранее задержанных активистов молодежного движения «Далга», пытавшихся провести акцию, приуроченную ко дню рождения Мамеда Эмина Расулзаде. --------------- 19:05 Документы 11 человек, задержанных в 9 отделении Сабаильского района полиции могут быть переданы в суд. В 9-ом участке Сабаильского района уже побывали сотрудник по общественным и политическим вопросам посольства США Фяхри Аббасов и сотрудник по правам человека Пярвиз Мамедов. Они встретились с начальником 9 участка, который пообещал им, что в ближайшее время отпустит задержанных активистов молодежного движения «Далга». Однако через некоторое время, была получена информация, что документы задержанных молодых активистов будут направлены в суд. В настоящее время родственники активистов движения «Далга» и сотрудники посольства США стоят возле 9-го полицейского участка. ---------------- 15:55 По плану она должна была состояться в 13:00, но за два часа до ее начала 3 функционера молодежного движения, во время покупки цветов около станции метро «Сахиль», были задержаны полицейскими и отведены в 39 участок Сабаильского района Баку. Несмотря на это, активисты «Далга» решили в любом случае провести свою акцию и собрались в назначенном месте. Один из активистов движения надел маску Мамед Эмина Расулзаде, и изобразил памятник у места, где сейчас установлен фонтан. Со стороны представителей движения к его ногам были возложены цветы. Активисты «Далга» стали бросать в фонтан лепестки роз, демонстрируя этим то, что на этом месте должен был бы быть установлен памятник Мамед Эмину Расулзаде. После того, как все цветы были уложены возле фонтана, к активистам подошли полицейские и увели 11 человек в 9 участок Сабаильского района, где они и содержатся на момент написания материала. Отвратительно! Ребятам спасибо огромное. Но как сказать, коробит, когда мальчик пытается надеть маску Маммадемина Расулзаде, встать на место памятника, изобразить памятник.....Bura kimi yaxşı ğəlmişdiz.... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.