molla tulku Опубликовано: 10 января, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 10 января, 2008 ey, balakishi, sen neyi qoyub, neyi axtarirsan? zeferan meselesi. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 10 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 января, 2008 Birinci sene nece kerem deyilib ki caps lock sondur yaz.2 ci shiye fiqhine gore zeruret halinda xalcayada,demirede secde elemek olar.Namazi hetta ayaq ustede qilmaq olar.Amma bax Sehihi Buxariye istinad elesek Omer su tapmayan cunub insana namaz qilmagi qadaga edib. volk: adini sen qoymusan omer???? HZ.OMER deye bilmezsen?? sen omer yadaki ebubekir yadaki osman deyende bizler bilmirik kimden sohbet edirsen amma desen ki HZ.OMER,HZ.EBUBEKIR,HZ.OSMAN,HZ.ALI,HZ.ONDA BILERIK KI KIMDEN DANISHIRSAN. Nəyə əsasən ona həzrət deməliyik, məgər peyğəmbər və səhabələr ona həzrət deyirdilər? Bəs Siz niyə Əli və başqa əhlibeytdən olanların adlarını çəkəndə salam (ə) vermirsiz? Peyğəmbərin də adını çəkəndə yalnız ona salam verirsiz, amma Buxari deyir ki, əhlibeytə də salam vermək lazımdır, yani Allahummə salli əla Mühəmməd və ali Mühəmməd. SEN KIMSEN KI SEHABEDEN SEF TUTURSAN PEYGEMBERIMIZ TEREFINDEN yeni cennetle mujdelenmish insanlar sence sef edirler??? HZ.OMER kimi bashqalari kimi imanin elimin olsun sonra danish.bizlerde onlarin imani kimi iman hec vaxdi ola bilmez. əvvəla Ömərin heç bir elmi olmayıb, o bunu özü dəfələrdə qeyd edib, hətta deyib ki, "Hətta qadınlar da Ömərdən ağıllıdır!". Səhabələrin məgər səhvləri olmayıb? Onlar məsum idilər? Təyəmmum haqda Quran ayəsi var, amma Ömər bunu bilmirdi. Hədisi oxuyun, Ammar ona deyir ki, Peyğəmbər mənə bu cür etməmi dedi, amma Ömər ona bunu qadağan edir! birdeki lazim olanda buxariden tirmiziden hedis axdarirsiniz lazim olmayanda pis alim olurlar???imam azam pis alim olub 40 il yatsi namaziyla seher namazini qilib.50den cox hec ziyaretinde olub sonuncu heccinde 2 ruket namazda QURANI KERIMI TAMAMLAYIB Biz onları istədiyimizə ya istəməməyimizə görə yox, Sizin yalnız onları qəbul etdiyinizə görə onlardan hədis gətiririk, amma Siz sərf etməyən hədisləri, hətta Buxari və Müslümdən də qəbul etmirsiz! Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 10 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 января, 2008 ey, balakishi, sen neyi qoyub, neyi axtarirsan? zeferan meselesi. tulku biz zafəranın nə olduğunu bilirik, onu məhz siz bilmirsiz! Yagin ki, məni başa düşdüz! Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
abubakr Опубликовано: 26 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 26 июня, 2008 tulku sen o biri otaqda cihad barede yazmisan ve bunun alimlerin fitvasi ile mumkun olduqunu deyirsen amma indi deyirsen ki muasir alimlere teqlid etmek olmaz bunu nece basha dushek? camaati mesqereye qoymusan? yoxsa ozun oz yazdiqindan xeberin yoxdur? Sonrada xahish edirem ehli sunne alimlerinin adindan istifade edib yalan danishma Imam Malik Imam henefiden ferqli olaraq namazi eli achiq qilmaqi vacib sayir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
abubakr Опубликовано: 26 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 26 июня, 2008 Balakishi Namazi hetta ayaq ustede qilmaq olar.Amma bax Sehihi Buxariye istinad elesek Omer su tapmayan cunub insana namaz qilmagi qadaga edib. Meger peyqemberin halal etdiyi sheyi Hez. Omer qadaqa edde bilerdi? deyesen siz uje chashirsiz bu hediz uydurmadir. Bunu Pishiklerin atasi kimi muzdur hedis deyenler uydurublar o ki qaldi secde etmeye men de ehli sunne olaraq kovrolite suni yundan duzelen xalchaya ve saire yemeli ve ichmeli sheyler de daxil olmaqla canlilarin tukunden olan doshemelere secde zamani bash qoymaqi duzgun hesab etmirem Chun ki Buxari oz Sehihinde Abdullah ibni Omer R.A. den revayet edir ki biz peyqemberle birlikde sefere chixmishdiq chox kesgin bir isti vardi biz namaza durarken bizlerden bizimiz ebasini alinin altina qoydu qalanlari ise peyqember de daxil olmaqla yox Ansari R.A buyurur ki hedisin davaminda peyqember s. elini uzadib ebani onun alini altindan chixardi. butun bunlara reqmen secde ederken sehih olmayan sheylerin uzerine alin qoymaq duz deyil Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
moslem Опубликовано: 26 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 26 июля, 2008 Menim bele bir fikrim var (ola bilsin ki sizden bir meslehet alim ) : ---HZ ALI HZ OSMAN HZ OMER HZ ABUBEKR ve diger sahabeler peygamberimizin s.a.v dovrunde yashayiblar ve bir cergede peygemberin s.a.v arxasinda namaz qiliblar. Eger onlar heqiqeten de saf urekle peygambere s.a.v tabe olublarsa nece ola biler ki, sonradan ibadetlerini deyishdirsinler ve teriqet yaradan ayri ayri fikir yurutsunler.Bu ola bilmez. Onlarin namazi eyni olub.Eyni olmayibsa onda onlarin hech birine inanmaq olmaz (estagfurullah)... ---Onlar novbe ile xalife olublar bir birinin ardinca gedibler ve bir -birlerini destekleyibler.imamlarimiz da onlarin dediklerini deyibler elave bir shey getirmeyibler.(onlar da peygamberin s.a.v)...Elaveleri getirenler bax ele sonuncu imamdan sonrakilar olubdur-dediyiniz "muctehidler" (?) ve ya hansisa ...kim deye biler ki, imamlarimiz doqru yolu eyri gedib.hech kim !!! Sunnilerin de inandigi kimi HZ mehdi qayidacaq ( sitat Harun Yahya-adnan oktar )...Bu o demekdir imamlarin ardinca gedenler sehv etmirler. ---Sunnet ardinca gedenler de sehv etmirler...Bes neyin ardinca getsinler..Indiki vaxtda Islamin yegane menbeyi birinci Quran-ikinci hedislerdir,bashqa hechne.Quraninin duzgunluyunu arashdirmaq lazim deyil.onun doqruluqu aksiomadir. Esas arashdirilasi hedislerdir.(sohbet peygamberimizin s.a.v. )Menim fikrince imamlarimiz da Qurana ve hedislere isnad edibler. onlara da vehy gelmeyib ki? sohbet ancaq sehih ve zeif hedisden gede biler.Imamlar ozlerinden hedis demeyib..Onlar Qurana isnad edibler ya da Peygamberin s.a.v hedislerine... ---Siz haminiz muselmansiniz.Bir yere yigishib muttefig olaraq sehih hedisleri sechmek lazimdir... chatda bir-birinizi tehqir etmeyin bir birinize qarshi chixmayin sizler qardashsiniz.Ne olsun ki biriniz mohurle biriniz eli qolu baqli namaz qilirsiniz...bunlar insani dinden uzaqlashdiran sheyler deyil...Bunlar insanlari bir birinden uzaqlashdiran sheylerdir...eger bir alim uzun iller semimi qelble ibadet edib ve dinle meshgul olub dini hokmler verirse ona inanmaq olar ve sheri meselelerde onlara muraciet etmek olar.Qaldi ki mubahiseli meselelere..Kimin ureyi nece qebul edir ele de etsin...Bunlar mence qusur deyil...Chunki sunni alimi de shie alimi de her ikisi ALLAHA semimi qelbeden ibadet eden ve omurlerini dini oyrenmekle kechiren shexslerdir...ixtilafa dusmeyin bezi sunni qardashlar imamlari qebul etmirler sehv edirler... shie qardashlar imamalara gore ozlerini chox doyurler.Bele de olmaz //Imami sevmek lazimdir...Yas saxlamaq lazimdir.Amma ALLAHI ondan da chox sevmek lazimdir...Chunki cani onlardan alan (estaqfurullah) sheytan yox mehz ALLAHDIR..Shiven qoparib bedene zincir vurmaqla ALLAHA qarshi chixirsan... ocaqlara gedib komek istemek menasiz ishdir...Chunki insana komek eden ve nezaretde saxlayan mehz ALLAHDIR..Oluler deyil... onlar seyyid, Peygamberimizin s.a.v neslinden ve ALLAHIN sevimli bendeleri ola bilerler.Onlari sevmek olar. amma oluden komek istemek...ne bilim...bes namazdan sonra edilen dua neye lazimdir...Gerek onda her namazdan sonra ve yatmamishdan qabaq hansisa bir ocaqa gedesen...Komek istenilesi mehz ALLAHDIR..eli goye achmaqla... birdeki gedib ocaqa nezir verirsenki bes niyyetim yerine yetsin...Evvela neziri ALLAH yolunda verirler ki belke o dunyada gunahlari bagishlana...Bes niyyetin yerine yetmese ne edeceksen gedib neziri geri gotureceksen? Ele vaxtlar chox olur ALLAH insana istediyini vermir evezinde daha gozel bashqa bir shey verir ve ya o dunyada bunun evezi olaraq gunahlarinin choxunu bagishlayir...Insan gerek bir shey qarshiliginda nezir vermesin.O artiq nezir yox alver sayilir...sen pul verirsen evezinde xesteliyin sagalir.Xestexana da beledir.Insan mezar bashina gede biler...tanimayanlari da .rib tanish edib onun islama olan sevgisinden,heyatindan,gorduyu ishlerden danishib etrafindakilari melumatlandira biler...Nece ki, shairler, qehremanlar, tarixi shexsiyyetler... sunni qardashlarimiz bezi meselelerde shieleri qebul etmirler.... Yadda saxlayin bunlar ancaq muselman olmayan ve yayilmasini da istemeyen insanlarin (sheytanin) xeyrinedir..Sizin yox...Artiq birleshmeye dogru gedin...Tutaq ki HZ Isa zuhur etdi ve bir cur bashladi namaz qilmaqa..eger siz ele qilmirsinizsa onu qebul etmeyeceksiniz?inanmiram yeqinki onda hami birleshecek..bes sunni ve shie adlari ne olacaq...ele olmaz ki bu sozu indiden yigishdirasiniz.... meslehetli cavab isteyirem tehqir yox!!!! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sheyx ibn huseyn Опубликовано: 14 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 октября, 2008 muctehid cahil uchun lazimdir ki, teglid etsin. Hamimiz ise Peygembere teglid eda bilerik. ondan bashqa ise hech kese caiz deyil. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ubeyd Selefi Опубликовано: 14 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 октября, 2008 man da biliram ki, muctehid lazimdir. albatta ki, shari masalalarda. ham da islamda butun masalalar tabein alimlar tarafindan hall olunub. manim basha dushmamayim odur ki, 1400 ildan sonra ictihad naya lazimdir? camaati bolmakdan bashqa bir isha yaramir. İctihad ona görə lazımdır ki, 1400 ilə min dənə şey dəyişilib, inkişaf edib. İnsan artıq kosmosa uçur. İndi insan kosmosda namaz qılmaq istəsə biz Peyğəmbərdən (s) bu haqda hədis axtarmalıyıq? Bu cür hədis yoxdursa onda namaz qılmayaq? Buna görə də ictihad lazımdır! Aaaa! Qiblei-Kufəni t. bilmirsiz? _____________________________ Говори правду, говори много правды, говори очень много правды но никогда не говори всю правду! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ubeyd Selefi Опубликовано: 14 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 октября, 2008 İctihad ona görə lazımdır ki, 1400 ilə min dənə şey dəyişilib, inkişaf edib. İnsan artıq kosmosa uçur. İndi insan kosmosda namaz qılmaq istəsə biz Peyğəmbərdən (s) bu haqda hədis axtarmalıyıq? Bu cür hədis yoxdursa onda namaz qılmayaq? Buna görə də ictihad lazımdır! Vot tak, Legko i prosto. Razve tak trudno bilo dogadatsa zacem nujni muctexidi??? Detskiy sad pryam. Для вас должно быть без разницы, потому что вы помоему "мохуру" поклоняетесь?! А его можно брать куда угодно. Даже в космос ________________________________________________________________________________ __________ Говори правду, говори много правды, говори очень много правды, но никогда не говори всю правду! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ubeyd Selefi Опубликовано: 14 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 октября, 2008 al-fath va meryam. sizin muctehidlar ancaq kosmosda namaz masalalari ila mashgul olurlar? axi masala ondadir ki, bu muctehidlar kohna masalalari da dayishirlar va muxtalif cur hokmlar verirlar. Məsələn nəyi? Bir misal çəkin. Məsələn sizinkilər yeni "bidətlər" icad edirlər! ______________________________________________ 61:8Onlar Allahın nurunu öz ağızlarından (çıxanlarla) söndürmək istəyirlər. Halbuki kafirlərin xoşuna gəlməsə də, Allah Öz nurunu tamamlayacaqdır Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ubeyd Selefi Опубликовано: 14 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 октября, 2008 mas, dastamaz, namaz masalalari haqqinda muctehidlar yeni hokm vermirlar bayam?mas,: Fazil Lankarani yazir: dastamaz alanda allari va uzu 3 dafa yumaq haramdir. haminin da bildiyi kimi, sehabeler 3 dafa yuyardilar. namazda fatihadan sonra amin deyanin namazini Lankarani batil bilir [risalaya, tovzihil-mesail bax] . amma bu haqda siyar kitablarinda xeyli hadis var. bu kimi noqsanlar coxdur va na qadar ki, ictihad edirlar, cox da olacaq. Siz nəyə əsasən Lənkəraninin səhv olduğunu iddia edirsiz və səhabələrin bu cür etmədiklərini düşünürsüz? Məgər Quranda Fatihədən sonra amin sözü var? Namaz Allaha ibadət etməkdir, Siz isə Fatihəni dua kimi oxuyursuz və buna görə də axırında amin deyirsiz. Bu namaz batildir. Allah ibadət deyəndə sən nə başa düşürsən? Fatihəni dua kimi oxumuybda nə etməliyik? REP kimi deməliyik? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ubeyd Selefi Опубликовано: 14 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 октября, 2008 mas, dastamaz, namaz masalalari haqqinda muctehidlar yeni hokm vermirlar bayam?mas,: Fazil Lankarani yazir: dastamaz alanda allari va uzu 3 dafa yumaq haramdir. haminin da bildiyi kimi, sehabeler 3 dafa yuyardilar. namazda fatihadan sonra amin deyanin namazini Lankarani batil bilir [risalaya, tovzihil-mesail bax] . amma bu haqda siyar kitablarinda xeyli hadis var. bu kimi noqsanlar coxdur va na qadar ki, ictihad edirlar, cox da olacaq. гардаш Ленкараниден габаг бутун шие алимлери буну дейиб,Пейгембер(с) варислери олан имамлар дейиб буну бурда не проблем вар? Мене исе бир шей мараглыдыр нейе горе ичтихад гапилары ехли-сунненин 4 алиминден сонра багланыб.Ким буну баглайыб? Onlardan bu hədisi kim nəql edib? Əhmədi Nejad? yoxsa Əli Laricani? Onlardan sonra ictihad eləməyə layiqli Alim olmayıb ona görə! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ubeyd Selefi Опубликовано: 14 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 октября, 2008 yaxshi, al-fath. Lankaranidan avval hansi alim deyib ki, fatihadan sonra amin demak namazi batil edir? bu fatvada onun dalili nadir? vapshe ondan avval kim olub muctehid? Sual 12: Nə üçün həmd surəsindən sonra sünnilər «amin» deyir, biz isə demirik? Cavab:İslam hökmlərinə görə şəriətə nə isə artırıb azaltmaq olmaz. Həmddən sonra Peyğəmbər (s) və imamların «amin» deməsi barədə sübut olmuş xəbər yoxdur. Amma mö'təbər bir rəvayətdə imam Sadiq (ə) buyurur: «İmamın arxasında namaz qıldığınız vaxt o, həmdi oxuduqdan sonra «amin» yox, «əlhəmdulillahi rəbbil-aləmin» deyin»(«Vəsailüş-şiə», fəsil 17, hədis 1). Şiə fiqhində «amin» kəlməsi namazın mətnindən sayılmır. Bu kəlməni mətndən sayaraq deyən kəs bid'ətə yol verir və namazı batil edir. Sünnə əhli isə öz kitablarındakı rəvayətlərə əsaslanaraq «amin» deyilməsini müstəhəb sayır və deyirlər ki, Peyğəmbər (s) bu işi özü görmüş və digərlərinə də əmr etmişdir. Qeyd etmək lazımdır ki, onlar bu sözü Həmd surəsinin bir növ dua olması və ya duanın qəbulu üçün demirlər. Bu iş təkcə Əbu Hüreyrənin hədisinə istinadən yerinə yetirilir.(«Əl-misbahul-munir», Həmd surəsinin təfsiri, Səhih Buxari, Kitabul əzan, fəsil 111, hədis 780). VƏHHABİ SUALLARINA CAVABLARIMIZ kitabını yükləyə bilərsiz. Kak vseqda vokruq i do! Nə o sözün bidət olduğunu sübüt elədin, nə bidət olmadığını! P.S. Birdəki "şiə alimi" demə, "bidət alimi" de belə haqqı demiş olursan! __________________________________________________________________ 61:8Onlar Allahın nurunu öz ağızlarından (çıxanlarla) söndürmək istəyirlər. Halbuki kafirlərin xoşuna gəlməsə də, Allah Öz nurunu tamamlayacaqdır. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ubeyd Selefi Опубликовано: 14 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 октября, 2008 nardarani pratez al destemazda yuyulmur, bunun ucun muctehid lazim deyil. Meryam baci, ahli sunnanin butun siyar kitablarinda var hadislar: namazda fatihadan sonra amin demak. mas: Sheybani 135, Buxari 10\113, muslim 4\76, buxari 10\112, muslim 4\71, 4\72, buxari 10\125,Muvatta, imam Malik 11\ 44, 45 ,46 , 47. bu barada hadislar choxdur. Volk , man da sorushuram ki, hansi alimlar deyib ki, namaz batil olur amin deyanda? al-fath sanin va Lankaraninin iddiasina gora ancaq cafarilarin namazi qabuldur ki? Cəfəri demə əxi! İm Cəfərə ® tənə vurmuş olursan. Cəfəri bizik. Onlar Əhli-Bidətdirlər! _______________________________________________ 61:8Onlar Allahın nurunu öz ağızlarından (çıxanlarla) söndürmək istəyirlər. Halbuki kafirlərin xoşuna gəlməsə də, Allah Öz nurunu tamamlayacaqdır. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
xxxxx13 Опубликовано: 14 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 октября, 2008 nardarani pratez al destemazda yuyulmur, bunun ucun muctehid lazim deyil. Meryam baci, ahli sunnanin butun siyar kitablarinda var hadislar: namazda fatihadan sonra amin demak. mas: Sheybani 135, Buxari 10\113, muslim 4\76, buxari 10\112, muslim 4\71, 4\72, buxari 10\125,Muvatta, imam Malik 11\ 44, 45 ,46 , 47. bu barada hadislar choxdur. Volk , man da sorushuram ki, hansi alimlar deyib ki, namaz batil olur amin deyanda? al-fath sanin va Lankaraninin iddiasina gora ancaq cafarilarin namazi qabuldur ki? Cəfəri demə əxi! İm Cəfərə ® tənə vurmuş olursan. Cəfəri bizik. Onlar Əhli-Bidətdirlər! _______________________________________________ 61:8Onlar Allahın nurunu öz ağızlarından (çıxanlarla) söndürmək istəyirlər. Halbuki kafirlərin xoşuna gəlməsə də, Allah Öz nurunu tamamlayacaqdır. Allah senin tutdugun yolu ve ibadetlerinin batil oldugunu qe`bul elasin inshallah. Amin ya Rebbil alemin. Цитата ?lh?mdulillahi r?bbil al?min v? s?ll?llahu ?la seyyidina M?h?mm?din v? alihit-tayyibinatinat-tahirin v? ?la ?shabihil ?xyaril munt?c?bin v? l?`n?tullahi ?la ?`daihim ?cm?in. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 14 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 октября, 2008 Cəfəri demə əxi! İm Cəfərə ® tənə vurmuş olursan. Cəfəri bizik. Onlar Əhli-Bidətdirlər! Elə bir sən Cəfərisən, bir də bizim qonşudakı xavaric.. Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
xxxxx13 Опубликовано: 14 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 октября, 2008 Cəfəri demə əxi! İm Cəfərə ® tənə vurmuş olursan. Cəfəri bizik. Onlar Əhli-Bidətdirlər! Elə bir sən Cəfərisən, bir də bizim qonşudakı xavaric.. NUR!!! Yezid Ibn Muaviye qaldi ki?!!! Цитата ?lh?mdulillahi r?bbil al?min v? s?ll?llahu ?la seyyidina M?h?mm?din v? alihit-tayyibinatinat-tahirin v? ?la ?shabihil ?xyaril munt?c?bin v? l?`n?tullahi ?la ?`daihim ?cm?in. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sheyx ibn huseyn Опубликовано: 16 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 16 октября, 2008 teglid edanlar cahillerdir. her bir muselman ozune lazim olan fikh ve eqide meselelerini quran ve sunneden oyrenmelidir. alimler uchuncu novbededir. yene de bir alim yox, icmaya baxmaq lazimdir. meselen xamenei butun islama zidd hokmler verir, kimse onu teglid edir. bu ise ashirke getirib, chixarir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
xxxxx13 Опубликовано: 16 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 16 октября, 2008 teglid edanlar cahillerdir. her bir muselman ozune lazim olan fikh ve eqide meselelerini quran ve sunneden oyrenmelidir. alimler uchuncu novbededir. yene de bir alim yox, icmaya baxmaq lazimdir. meselen xamenei butun islama zidd hokmler verir, kimse onu teglid edir. bu ise ashirke getirib, chixarir. Teqli edanlar cahildirlerse, etmayanlar kafirdir. Sizlerde deyasan hami anadan olanda alim dogulur. Alime geldikde ise duz deyirsen meselen Sizin aliminiz Qamet eleyhissalam. Цитата ?lh?mdulillahi r?bbil al?min v? s?ll?llahu ?la seyyidina M?h?mm?din v? alihit-tayyibinatinat-tahirin v? ?la ?shabihil ?xyaril munt?c?bin v? l?`n?tullahi ?la ?`daihim ?cm?in. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 17 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 октября, 2008 teglid edanlar cahillerdir. her bir muselman ozune lazim olan fikh ve eqide meselelerini quran ve sunneden oyrenmelidir. Deməli sən Quran və Sünnədən öyrənəndə bu İmamların öyrəndiyinnən daha səhih çıxır? Maraqlı məntiq var, bax siz 4 imamı tərk edirsiz ki, onlarda səhv olub.. Ok, razıyam, səhvsiz insan olmur.. Onda belə çıxır ki, ya sizin imamlar səhvsizdi, ya siz ayə və hədisləri imamlardan daha düzgün anlayırsız, ya onlardan çox bilirsiz, ya da ki, sizin o məllimləriniz məsumdurlar? Hansı variantı seçirsiz? (Dosta zəng də edə bilərsiz ) Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 17 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 октября, 2008 (изменено) teglid edanlar cahillerdir. her bir muselman ozune lazim olan fikh ve eqide meselelerini quran ve sunneden oyrenmelidir. Deməli sən Quran və Sьnnədən цyrənəndə bu İmamların цyrəndiyinnən daha səhih зıxır? Maraqlı məntiq var, bax siz 4 imamı tərk edirsiz ki, onlarda səhv olub.. Ok, razıyam, səhvsiz insan olmur.. Onda belə зıxır ki, ya sizin imamlar səhvsizdi, ya siz ayə və hədisləri imamlardan daha dьzgьn anlayırsız, ya onlardan зox bilirsiz, ya da ki, sizin o məllimləriniz məsumdurlar? Hansı variantı seзirsiz? (Dosta zəng də edə bilərsiz ) shekerim, evvelce mene bir xatirlat gorum senin eqidende(yeqin ki, maturidisen) mentiq elmini oxumaqi ve tedris etmeyi caiz bilirler? Sehvsiz insan olur. meselen ESHREFUL-ENBIYA MUHAMMAD (s.a.a.s.) Yox eger onun da elayazubillah sehvleri olduqunu iddia edirsinizse onda ISLAM dininin ve QURANin (hedisleri demeye ehtiyac yoxdur) Sehv olmadiqini ne siqortalayir? Biz ki, QURANIda sunnenide ondan oyrenirik? Senin o 4 imam adlandirdiqin shexslerin sehvi olduqunu qebul edib OK. deyirsense demeli 1000 il sonra senin sherietinin doqru-durustluyunden sohbet gede bilmez!? Bizim imam adlandirdiqimiz (yeni 12 shexs) bir az da deqiq desek 14 mesumun sehv etmediyine, mesumluquna ve sonuncunun hele de yashadiqina eqidemiz var. Alimlere geldikde ise QURANA ve sunneni bu 14 shexsden oyrenenlere yeni yalniz ve yalniz Peyqemberin buyurduqu kimi 2 mohkem menbeden QURAN ve EHLI-BEYTden oyrenenlere etiqad edirik. Sizler ozunuze menbe kimi QURANI (eger QURANdan bir shey anlasaniz, sizlerin choxuna adi primitiv sheyleri chatdirmaq olmur.) ve sunnenide Aisheden (adi qadin ki, onun sozune etimad olunmur) ve Pishik atasindan (yalanchiliqina gore Omer terefinden cezalandirilan), bezen nesillikce de ALLAHin dushmeni olan Muaviye ve ovladindan oyrenirsinizse sizin sherietinizin heqiqet olmasi riskini ozunuz deyerlendirin. Biz sunneni Ali (a.s.)-dan hansi ki, elm sheheri, feziletini 14 esrdir dostlari ve dushmenleri saydiqca qurtarmir oyrenek, siz onun dushmeni olan muselmanlari bir-birine qirdiran, EVDEN chixaraq QURANa ve RASULALLAHa xeyanet eden Aisheden oyrenin. Biz dini Huseyn ibn ALiden (a.s.)-dan (hansi ki, cennet ehlinin gencidir, babasi RASULLALLAH, nenesi XADICE (a.s.)ilk muselman qadin, var-dovletini ISLAMA qurban veren.............., Atasi Ali ibn Abu Talib (a.s.) ................. Anasi RASULALLAH ovladi, oyrenek siz Yezid ibni Muaviyeden hansi ki, mescidde meymun oynadib sherab ichirmish, babasi 21 il zahiren ALLAHA dushmenchilik eden Abu Sufyan. nenesi EsedulLLAH Hemzenin ciyerini yeyen, Mekkede fahishexanalar sahibi olan Hind melune, atasi babasi ile beraber RASULALLAHA qarshi dushmenchilik eden sonradan da ehli beyte qarshi dushmenchilik eden Muaviyeden oyrenin. Bu cur muqayise etsem yorucu olar ona gore de ixtisar olsun deye sonunda biz dini Cefer ibn Sadiqden (a.s.) oyrenek siz ise onun yaninda telebelik edib sonradan oz hevayi nefsinden fetva veren Abu Henifeden. Zennimce riskleri deyerlendirmeye deyer!? Изменено 17 октября, 2008 пользователем Abu Sufyan ordusu Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 17 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 октября, 2008 teglid edanlar cahillerdir. her bir muselman ozune lazim olan fikh ve eqide meselelerini quran ve sunneden oyrenmelidir. alimler uchuncu novbededir. yene de bir alim yox, icmaya baxmaq lazimdir. meselen xamenei butun islama zidd hokmler verir, kimse onu teglid edir. bu ise ashirke getirib, chixarir. Yaxshi fikh ve eqideni QURAN ve sunneden oyrenek. Bes Qurani ve sunneni kimden oyrenek he? Sunneni deyek ki, rus dilinde eline bir-iki dene brashura dushdu guya oyrendin alim oldun bes QURANI nece oyreneceksen? Aishe yox, Abu Bekr yox, Omer yox, Osman yox, Muaviye yox, Amr As yox yezid yox, Ibn Teymiyye yox, Ibn Qeyyum yox, Muhammad ibn Abdul-Vahhab yox, Men bileni qeder de sizde ISA (a.s.) kimi belekde elme sahib olma yox, ilahi vehy yox, olsa-olsa bir Qamet Suleymanov var hansiki, doqru durust ali savadi yox, birde ala-babat Alixan Musayev var. Onlarin hech biri de elmde ve teqvada Xamneinin eline su tokmeye yaramir. Shablon ayeleri ve hedisleri manqut kimi ezberletdirmekle fiqh ve eqide oyrenmek olmur. De gorum bes senin halina kim yansin? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 18 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 18 октября, 2008 Sufyan - Bu tarixi nağıllarla bəsdi dəəə düşmənlik saldın.. Mən Muaviyyətin vəkili deyiləm.. Nə isə anlayanda düz-əməlli cavab yazarsan.. Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sheyx ibn huseyn Опубликовано: 18 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 18 октября, 2008 teglid edan kor-korane edir, bu ise muselmana layiq deyil. muselman kor olmamalidir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sheyx ibn huseyn Опубликовано: 18 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 18 октября, 2008 ebu Hanifenin telebeleri hele ona protiv gedibler, meselen Munzirin revayetine gore namazda rukuya gedeninde elleri tekbire qaldiranin namazi qebul deyil, bunu ebu Henife deyir, telebeleri ebu Yusuf, imam Muhammed ise bu meselede ona teglid etmeyibler, biz niye kimese teglid etmeliyik ki? qaldi ki, risaleye, yazmisham chox, ve yene de yazmaq fikrim var gelecekde. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 18 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 18 октября, 2008 ebu Hanifenin telebeleri hele ona protiv gedibler, meselen Munzirin revayetine gore namazda rukuya gedeninde elleri tekbire qaldiranin namazi qebul deyil, bunu ebu Henife deyir, telebeleri ebu Yusuf, imam Muhammed ise bu meselede ona teglid etmeyibler, biz niye kimese teglid etmeliyik ki? qaldi ki, risaleye, yazmisham chox, ve yene de yazmaq fikrim var gelecekde. Sene kim deyir ki, teqlid et? savadin chatir chox gozel mohtatliq et! Ondan da o yana gucun yetir ictihad et! Shukur ALLAHa indiki dovrde islami elmlere yiyelenmek evvelkinden qat-qat asandir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 18 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 18 октября, 2008 (изменено) ebu Hanifenin telebeleri hele ona protiv gedibler, meselen Munzirin revayetine gore namazda rukuya gedeninde elleri tekbire qaldiranin namazi qebul deyil, bunu ebu Henife deyir, telebeleri ebu Yusuf, imam Muhammed ise bu meselede ona teglid etmeyibler, biz niye kimese teglid etmeliyik ki? qaldi ki, risaleye, yazmisham chox, ve yene de yazmaq fikrim var gelecekde. Senin risalen haradasa satilir ve ya nece elde etmek olar? Senin risalen ile tanish olmaq menim uchun chox maraqlidir. Изменено 18 октября, 2008 пользователем Abu Sufyan ordusu Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 18 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 18 октября, 2008 (изменено) Sufyan - Bu tarixi nağıllarla bəsdi dəəə dьşmənlik saldın..Mən Muaviyyətin vəkili deyiləm.. Nə isə anlayanda dьz-əməlli cavab yazarsan.. Shekerim naqili sene yaqli dilli turk hocalari danishir. Senin dediyinden bele chixir ki, elayazu biLLAH ALLAH TAALA bize tarixden ibret misallari getirmekle bize naqil danishir? Tarixden qorxmaq lazim deyil ibret goturmek lazimdir. Vekil deyilsinizse gece gunduz niye onun haqqini mudafie edirsiniz? Anlamadiqimi sen mene anlat neise deyib otub kechme. Изменено 18 октября, 2008 пользователем Abu Sufyan ordusu Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
xxxxx13 Опубликовано: 19 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 19 октября, 2008 (изменено) teglid edan kor-korane edir, bu ise muselmana layiq deyil. muselman kor olmamalidir. Menim teqlidm muctehidedir, O da Imam (a.s.)-a, Imam (a.s.) -da Peygamber (s)-dan neql edirler.. En duzgun yol da budur. Yadinizda saxlayin ki, Peygamber (s) -in nesili Hz. Ali aleyhissalamla davam edir. Sen de teqlid et, ag gune chixarsan Изменено 19 октября, 2008 пользователем xxxxx13 Цитата ?lh?mdulillahi r?bbil al?min v? s?ll?llahu ?la seyyidina M?h?mm?din v? alihit-tayyibinatinat-tahirin v? ?la ?shabihil ?xyaril munt?c?bin v? l?`n?tullahi ?la ?`daihim ?cm?in. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sheyx ibn huseyn Опубликовано: 19 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 19 октября, 2008 man robot deyilem teglid edam. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 19 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 19 октября, 2008 man robot deyilem teglid edam. Ay aqilli robotun sechimi var ki, teqlid ede? Maraqlidir sen bu aqil ile nece risale yazirsan? vay senin risaleni oxuyub emel edene! Muellifi sen olan risalenin neden ibaret olduqunu tesevvur edirem. En yaxshi halda Copy Paste olar. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sheyx ibn huseyn Опубликовано: 19 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 19 октября, 2008 zeydiyye mezhebi, cefer sadiq mezhebi, hanife, shafii, malik, ahmad ibn hanbal, davud ez-zahiri, ibn hazm mezhebi, ibn teymiyye mezhebi. bu mezheblerin hamisi ile taniash olub, sonradan sechim etmisen? yeqin ki, yox, ela robot kimi pushk atib, birini sechmisen de. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 19 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 19 октября, 2008 (изменено) zeydiyye mezhebi, cefer sadiq mezhebi, hanife, shafii, malik, ahmad ibn hanbal, davud ez-zahiri, ibn hazm mezhebi, ibn teymiyye mezhebi. bu mezheblerin hamisi ile taniash olub, sonradan sechim etmisen? yeqin ki, yox, ela robot kimi pushk atib, birini sechmisen de. sadaladiqin mezheblerde tanishliqin yalniz mezheblerin adi olub? menim tanishliqim hele de davam edir. Amma mezheblerin numayendeleri ozu zahirleri ile her sheyi deyirler. meselen sizin mezhebin numayendeleri milyonun ichinden sechilir hem zahiri ile hem dushunce terzi ile. Fiqhi mezhebler onemli deyil onemli olan eqide mezhebidir. usuli dinde teqlid yoxdur. furuu dinde teqlid var. Изменено 19 октября, 2008 пользователем Abu Sufyan ordusu Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 20 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 20 октября, 2008 Hansısa məhəllə alimləri çıxıb tabiini "niprav" çıxarırlar.. Qiyamət gəlməsin neynəsin? Avatarına günahkar inasnın şəklini yapışdırıb, mənə deyir ki. sən kor-koranə təqlid edirsən.. YUH... Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
xxxxx13 Опубликовано: 20 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 20 октября, 2008 Hansısa məhəllə alimləri çıxıb tabiini "niprav" çıxarırlar.. Qiyamət gəlməsin neynəsin?Avatarına günahkar inasnın şəklini yapışdırıb, mənə deyir ki. sən kor-koranə təqlid edirsən.. YUH... offtop: O gunahkar deyil, me`sumdur - Hezreti Qamet aleyhissalam Цитата ?lh?mdulillahi r?bbil al?min v? s?ll?llahu ?la seyyidina M?h?mm?din v? alihit-tayyibinatinat-tahirin v? ?la ?shabihil ?xyaril munt?c?bin v? l?`n?tullahi ?la ?`daihim ?cm?in. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.