Перейти к содержимому

Ben Bazin Qebir Kenarinda Quran Ve Namazin Oxunmasi Haqda Fetvalari


al-Fath

Recommended Posts

Qəbir kənarında namaz qılıb, quran oxumaq böyük şirkə səbəb olan bidətlərdəndir. Çünki Allahın rəsulu (s) buyurmuşdur: “Allah yəhudi və məsihilərə lənət etsin, onlar öz peyğəmbərlərinin qəbirlərini məscidə çeviriblər”

Peyğəmbər (s) müsəlmanlara xitabən buyurmuşdur: “Agah olun, sizdən əvvəlkilər öz peyğəmbərlərinin və salehlərinin qəbrini məscidə çevirdilər. Ehtiyatlı olun ki, qəbirləri məscid etməyəsiniz. Mən bu işi sizə qadağan edirəm” (“Töhfətul-ixvan”, Ben Baz, səh 10-18)

İbn Baz bu iki rəvayəti nəql etdikdən sonra belə nəticə çıxarır: “Bu iki rəvayətdən məlum olur ki, qəbir kənarında namaz və quran oxumaq, qəbirin üzərində bir şey tikmək şirk səbəbidir. Bu işləri yəhudi və məsihilər görürdü, indi isə onu bu ümmətin cahilləri davam etdirir. Onlar qəbir əhlinə ibadət edir, onlar üçün qurban kəsir, nəzir edirlər. Ölülərdən xəstələlərinə şəfa, düşmənləri üzərində qələbə istəyirlər. Bu işlər Hüseyn (ə) qəbri kənarında yerinə yetirilir. Peyğəmbər (s) qəbir üzərində tikinti, qəbirlərin üzlüklənməsini, qəbir üzərində oturmağı, qəbir üzərində gümbəz qaldırmağı, qəbirin üstünü yazmağı qadağan etmişdir. Bu işlər yəhudi və məsihilərin işlərinə oxşadığından, böyük şirkə səbəb olduğundan qadağandır” (“Töhfətul-ixvan”, Ben Baz, səh 13-15).

Qəbir (olan yerdə) kənarında namaz qılmağın qadağan olmasının batil olmasını mən başqa temalarda qeyd etmişəm və birdə qısa olaraq təkrar etmək istərdim ki, Məscidul-həramda bir neçə şəxs dəfn olunub ki, bütün müsəlmanlar da o qəbirlərin üstündə və yanında namaz qılırlar. Bu: Həzrət İsmayıl, anası Həcər, ərdə olmamış qızları. Həzrəti Nuh, Hud, Saleh və Şüeyb, bunların qəbirləri Hacərlə zəmzəm arasındadır. Həmçinin rükn və məqamdan zəmzəmədək 99 peyğəmbərin qəbri var. (“Tarixul-qəvim”, Məhəmməd Tahir əl-Kordi, cild 2 səh 579-580).

Əslində İbn Bazın istinad etdiyi xədislərdə quran oxunması barədə söz yoxdur. Bununla belə ittihamçılardan soruşulmalıdır ki, Məscidul-həramda quran oxuyanlar müşrikdirlərmi? Məgər Aişə peyğəmbərin qəbri kənarında quran oxumurdumu?

İbn Teymiyyə deyir: “Məzhəb böyüklərinin ümumi fikri belədir ki, hər bir meyyit dirinin namaz, oruc, quran qiraəti və sədəqəsindən bəhrələnir” (“Səlatul-mumin” əl-Qəhtani cild 2, səh 1379).

Sələfilərin digər başçısı İbn Qəyyim deyir: “Müsəlmanlar ölülər üçün bağışlanma istəsələr, sədəqə versələr, həssi yerinə yetirsələr, oruc tutsalar, namaz, quran və zikr oxusalar, savabı ölülərə çatar” (“Səlatul-mumin” əl-Qəhtani cild 2, səh 1379).

İbn Baz digər bir kitabda yazır: “Sədəqənin, həcc və ümrənin, meyitin borcunun ödənilməsinin, dua və tövbənin savabı meyitə çatar. Amma quran və namazın, həm də təvafın meyit üçün olmaması daha yaxşıdır” (Məcmuu fətavi, Ben Baz, cild 3, səh 259; “Səlatul-mümin” əl-Qəhtani cild 2, səh 1382).

Başqa bir mənbədə deyir: “Yaxşı olar ki, qəbir ziyarətçisi dua edib yalvarsın, ölülərdən ibrət götürsün və meyit üçün quran oxusun. Ziyarətçinin quran oxuması meyit üçün faydalıdır” (Əl-fiqh ələl məzahibil-ərbəə, cild 1 səh 471).

Maraqlıdır ki, bütün sünnə əhli, sələfilər, İbn Bazın özü, adətən, quran oxunmasını ölü üçün faydalı olmasını bildiyi halda, “Tühfətul-ixvan” (Ben Bazın kitabı) kitabında bu iş şirk sayılır. Özü də böyük şirk! Bu hökmün hansı əsasla verildiyi məlum deyil.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...

bunlar shirknedir bilmir amma shirkden dem vurur,qinamiram ABDULAZIZ222 nikini oda oxuyub bele adamin kitabini,ve bashqa shey oxumag istemir,deyirki shirk vessalam.

babam mene kor dedi

gelen gedene vur dedi

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

kim deyir ki, shirkdir/ ancaq heddi ashmaq olmaz.

Şirk deyil, şirkə səbəbdir, şirkə .rır.

Qəbir kənarında namaz qılıb, quran oxumaq böyük şirkə səbəb olan bidətlərdəndir.

Niyə görə bidətdir?

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

kim deyir ki, bidetdir?

Məzələnirsiz mənimlə?

Temanın adını görmürsüz "Ben Bazin Qebir Kenarinda Quran Ve Namazin Oxunmasi Haqda Fetvalari"

Temanı oxumamısız?

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

bizim 4 imamimiz var. biz onlarin fetvalari ila oturub-dururuq, ibn Bazin yox.

Demeli sen qamet kimi bin baazin dininde deyilsen?

Demeli sen qebr ziyaret edib orda quran oxuyan,namaz qilanansan?

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

man sizin mollalar kimi, alkashlara quran oxumuram. agar qabirde yatan momin olubsa, ona oxumaq olar. yoxsa kafirlare bela yas merasimi duzeldib, onlara quran oxuyanlara baxanda yazigim galir size.

sen menim sualima cavab vermedin oxumag olar yox,oxuyursanmi?yoxsa exilerin gorer deyerki mushrikdir,ona gore ziyarete gedib oxumursan?

alkasha qalanda hami anadan momin dogulur beyem?biri cahil olub ichen olub,bir gun tovbe edir namaza bashlayir,ustunden iki saat sonra mashin vurur oldurur,seni kimileride ele momine quran oxumur ve kafir deyir,momine kafir demekden qorxmursan?yazig momine kafir damgasi vurandir!get tovbe ele!

hemde sohbeti mecrasindan yayindirma!

gedisen ziyarete?

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

bizim 4 imamimiz var. biz onlarin fetvalari ila oturub-dururuq, ibn Bazin yox.

haris Temanın adı "Ben Bazin Qebir Kenarinda Quran Ve Namazin Oxunmasi Haqda Fetvalari"dır. əgər o Sizin alim deyilsə onda bu temada niyə yazırsız? Burada onun fətvaları müzakirə olunur, Sizin 4 imamınızın yox. 4 imam qəbir ziyarətini, orada quran oxumağı qadağan etməyiblər.

man sizin mollalar kimi, alkashlara quran oxumuram. agar qabirde yatan momin olubsa, ona oxumaq olar. yoxsa kafirlare bela yas merasimi duzeldib, onlara quran oxuyanlara baxanda yazigim galir size.

Boş boş danışmayın. indi mömin var? quran müsəlman üçün oxunur, onun günahlarının bağışlanması üçün, möminin nə günaxı var?!

Müsəlmanlar arasında da alkaşlar və zinakarlar var, amma bu onları islamdan çıxarmır.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

man ziyarete de gedirem, dua da edirem,

gedib dua edirsen,ziyaret edirsen Allah qebul elesin!

Allaha onun uchun

Allaha onun uchun nedir?

sen nese edende Allahin ona ehtiyaci varki edirsen?

Allaha niye minnet qoyursan?

ya etdiyin emelin xeyri senin ozun uchundur?

bu emelin neticesinde Allahin raziligini qazanmag isteyirsense denenki Allahin raziligini qazanmag uchun edirem,Allahin raziligini qazanmaginda senin oz xeyrinedir,ele deyil?

yadaki denen Allaha yaxinlashmag uchun,Allaha yaxinlashmagda yene senin oz xeyrin uchundur,ele deyil?

bes Allaha uchun nedir?

Изменено пользователем Düshünürem

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

sehv basha dushdun, qebirde yatan momin uchun Allaha dua edirsen. siz ise, sagliginda hech quran oxumayan birisine gedib, quran oxuyursuz. bu adam sag olanda bunu anlamirdi, olandan sonra neca anlasin? necha-necha insanlar gormushem, imamin 6 shertini inkar ediblar, onlarin meyidini mescidde yuyanda engel olmusham, shie mollalari ise onu muselman kimi basdiriblar. dinlarini pula satiblar. :prayhh:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

sehv basha dushdun, qebirde yatan momin uchun Allaha dua edirsen. siz ise, sagliginda hech quran oxumayan birisine gedib, quran oxuyursuz. bu adam sag olanda bunu anlamirdi, olandan sonra neca anlasin? necha-necha insanlar gormushem, imamin 6 shertini inkar ediblar, onlarin meyidini mescidde yuyanda engel olmusham, shie mollalari ise onu muselman kimi basdiriblar. dinlarini pula satiblar.

Men basha dushe bilmirem bozbash mollasindan shiyeye ne?

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...