Перейти к содержимому

Darulİslam


ismi_NUR

Recommended Posts

Əssəlamu aleykum... Bir ölkənin Darulİslam olması üçün şərtlər və indi Darulİslam var mı? (İran haqda məlumatlara ehtiyacım yoxdur, ora Darulİslamdan çox DarulŞiədir)

Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qardash, gorunur xevaricler seni de shubheye saliblar, sen hele eqideni oyren.

Imkan varsa sen cavab ver.Nur cox gozel bir sual qoyub ortaya .

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salam qardash!

Allah senden razi olsun melumatina gore.

onu eshitmishdim.indi guyu selefilerin pishnamazi bu sherte emel edir ki,cume namzi da qildirir?

sen ozun cox vaxt cume xutbesine hara gedirsen??

Изменено пользователем uuou
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hidayete tabe olanlara Allahın salamı olsun!

Hənbəli fəqihlərindən
İbnul Qeyyim əl Cəvziyyə
"Zimmət əhlinin hökmləri" adlı kitabında deyir:

قال الجمهور دار الإسلام هي التي نزلها المسلمون وجرت عليها أحكام الإسلام وما لم تجر عليه أحكام الإسلام لم يكن دار إسلام وإن لاصقها فهذه الطائف قريبة إلى مكة جدا ولم تصر دار إسلام بفتح مكة وكذلك الساحل

"Cumhur dedi: "Darul İslam, Müsəlmanların yaşadığı və üzərində İslam hökmlərinin icra edildiyi yerdir. Üzərində İslam hökmləri icra edilməyən yer, ona bitişik olsa belə Darul İslam olmaz!

Ət Taif Məkkəyə çox yaxın idi, Məkkənin fəthi ilə Darul İslam olmadı. Sahildə bunun kimi."

Qaynaq: İbnul Qeyyim əl Cəvziyyə "Əhkəmu Əhliz Zimmə" 2/728 (Daru İbni Hazm çapı)


Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

İbni Muflih əl Hanbəli (749-803 h/ 1348-1401 m)"Ədəb Əş Şəria" kitabında (1/231) məsələmiz haqqında görüşünü deyir:

فكل دار غلب عليها أحكام المسلمين فدار الإسلام وإن غلب عليها أحكام الكفار فدار الكفر ولا دار لغيرهما

"Müsəlmanların hökmlərinin qalib olduğu bütün torpaqlar Darul İslamdır. Əgər orada kafirlərin hökmləri qalibdirsə Darul Küfrdür. Bu ikisindən başqa dar yoxdur"
Изменено пользователем Abdurrahman22
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qadi Əbi Yala Əl Hanbəli (Vəfatı 458 hicri) bu barədə dedi:

كل دار كانـت الغلبة فيها لأحكام الكفر دون أحكام الإسلام فهى دار الكفر

“İslam hökmlərindən başqa, küfr hökmlərinin qalib olduğu bütün torpaqlar Darul Küfrdür.”

Qaynaq
:
“Əl Muatəməd fi Usulud Din”
Səh. 276. Beyrut 1974 çapı.

قاضي أبي يعلى الحنبلي

المعتمد في أصول الدين

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Şafi alimlərindən İmam Suleyman bin Muhamməd əl-Buceyrimi, rahiməhullah, deyir:

وقال الشّافعيّة: هي كلّ أرض تظهر فيها أحكام الإسلام - ويراد بظهور أحكام الإسلام: كلّ حكم من أحكامه، أو يسكنها المسلمون وإن كان معهم فيها أهل ذمّة، أو فتحها المسلمون، وأقرّوها بيد الكفّار، أو كانوا يسكنونها، ثمّ أجلاهم الكفّار

"Şafilər deyirlər: "(Dar əl-İslam) İslam hökmlərinin zahir olduğu hər bir yerdir və İslam hökümlərinin zahir olması ilə İslamın hökmlərindən bütün hökmləri qəsd edir, və ya orada müsəlmanlar yaşayırlar, hətta onlarla birlikdə zimmə əhli olsa belə və ya oranı müsəlmanlar fəth ediblər və kafirlər öz əlləri ilə veriblər və ya orada yaşayıblar, lakin kafirlər tərəfindən qovulublar."

"Haşiyə əl-Buceyrimi", 4/220

Suleyman bin Muhamməd bin Ömər əl-Buceyrimi.

Misirin məşhur şafi alimlərindəndir. Hicri 1131-ci ildə doğulmuşdur və hicri 1221-ci ildə vəfat etmişdir. Yazdığı kitablardan: "Təcrid li-Nəfi əl-Abid Haşiyə əl-Buceyrimi alə əl-Minhəc", "Tuhfətul-Həbib alə Şərh əl-Xatib", "Haşiyə alə əl-İqna fi həl Əlfəz Əbi Şuca"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hənəfi İmamlarından Haskəfi (v 1088 h) “Tənvirul Əbsar” şərhində bu barədə deyir:

لا تصير دار الاسلام دار حرب إلا) بأمور ثلاثة: (بإجراء أحكام أهل الشرك، وباتصالها بدار الحرب،


وبأن لا يبقى فيها مسلم أو ذمي آمنا بالامان الاول) على نفسه (ودار الحرب تصير دار الاسلام بإجراء أحكام أهل الاسلام فيها) كجمعة وعيد (وإن بقي فيها كافر أصلي وإن لم تتصل بدار الاسلام) درر

“Darul Islam üç şərtlə darul hərbə çevirlər:

1. Şirk hökmlərinin icrası.

2. Darul hərbə bitişik olması.

3. Orada əvvəlki əmanla canından əmin müsəlman və ya zimmi qalmaması.

Darul hərb orada İslam hökmlərinin icrasıyla Darul İslama çevrilər. Camaat və bayram namazı kimi. Orada əsli kafir olmasa, Darul İslama bitişik olmasa belə…

Durər(də belədir)”

Haskəfi: Əd Durrul Muxtar: 4/356.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

İbni Useymin “Şərhu Usulis Sələsə” kitabında bu barədə deyir:

وبلد الشرك هو الذي تقام فيها شعائر الكفر ولا تقام فيه شعائر الإسلام كالأذان والصلاة جماعة، والأعياد، والجمعة على وجه عام شامل ، وإنما قلنا على وجه عام شامل ليخرج ما تقام فيه هذه الشعائر على وجه محصور كبلاد الكفار التي فيها أقليات مسلمة فإنها لا تكون بلاد إسلام بما تقيمه الأقليات المسلمة فيها من شعائر الإسلام، أما بلاد الإسلام فهي البلاد التي تقام فيها هذه الشعائر على وجه عام شامل.

“Şirk ölkəsi (darul şirk) – Küfr şüarlarının yerinə yetirildiyi, “Əzan” “Camaat” və Bayram namazı” kimi İslam şüarlarının “ümumi və əhatəli” bir şəkildə yerinə yetirilmədiyi yerdir.

Bu şüarların “bir qrup” tərəfindən yerinə yetirilməsini bunun xaricində tutmaq üçün, sadəcə “ümumi və əhatəli” şəkildə deyirik. Az sayda müsəlmanların olduğu kafirlərin ölkələri kimi.

Az sayda müsəlmanın orada İslam şüarlarını yerinə yetirməsilə ora Darul İslam olmaz!

İslam ölkəsi, bu şüarların “ümumi və əhatəli” şəkildə yerinə yetirildiyi yerdir!”

Salih İbni Useymin: Şərhu Usulis Sələsə:

Gördüyümüz kimi, Darul İslam üçün “camaat və cümə” namazlarının iqaməsini şərt qoyan İbni Useymin bir şərt daha əlavə edir! Bu şüarların hamılıqla yerinə yetirilməsi! Lakin Qamət Süleymanov “təhrif minhəcində” olduğu üçün ikinci şərti gizlətmişdir!

Məgər Azərbaycanda bu şüarlar hamılıqla yerinə yetirilir?

8 milyonluq bir olkədə 5000 adamın cümə qılması “əhatəli və ümumidir” demək olarmı? Bu rəqəm 1% dən daha aşağıdır…

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Səudiyyə Ərəbistanının, Abdul Aziz bin Bazdan əvvəlki müftisi, Muhamməd bin İbrahim Aluş Şeyxə sual:

س: هل تجب الهجرة من بلاد المسلمين التي يحكم فيها بالقانون؟


ج: البلد التي يحكم فيها بالقانون ليست بلد إسلام، تجب الهجرة منها

“Sual: (Dünyəvi) qanunlarla hökm edilən Müsəlman ölkələrindən hicrət etmək vacibdirmi?

Cavab: (Dünyəvi) qanunlarla hökm edilən ölkə İslam ölkəsi deyil! Oradan hicrət etmək vacidbir...”

Muhəmməd bin İbrahim: Məcmuə Rəsail vəl Fətəva: 6/88 (Sual-1451)

İndi Qamətdən soruşaq: Ölkəmiz hansı qanunlarla idarə edilir? İslam qanunlarıyla yoxsa küfr qanunlarıyla? Təbii ki küfr qanunlarıyla.. O zaman bu fətvaya görə Azərbaycan Darul İslamdırmı?...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Azerbaycanin darulkufr olduguna shubhe etmek ozu gulmelidir.Qamet olabilsin taqiyye edir.Darulkufr olmaq cumenin ferz olmasini quvveden salmir.Her halda dushunsekki herkes buna gore cumeden imtina etdi biranda.Bu zaman kimse hiss etmeyecek burda musalman var yoxdu.İslamin gizli devet merhelesi yoxdur.Achiq devet gedir.Esas oduki taasubkeshlikden uzaq olmaq lazimdir.

Изменено пользователем Nuaym
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 3 months later...

"Bura darul Islamdir, kim bashqa shey dese demeli kafir onun ozudur" (Qamet Suleymanov).. amma deyesen sonra sozunu dandi. Yukleyin qulaq asin tam olaraq.

http://media-islam.com/_fr/0/Qamet.mp3

Aç qəlbinin gözünü ki, can görəsən,

Görülməyən şeyləri, yektən görəsən!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Azerbaycanin darulkufr olduguna shubhe etmek ozu gulmelidir.Qamet olabilsin taqiyye edir.Darulkufr olmaq cumenin ferz olmasini quvveden salmir.Her halda dushunsekki herkes buna gore cumeden imtina etdi biranda.Bu zaman kimse hiss etmeyecek burda musalman var yoxdu.İslamin gizli devet merhelesi yoxdur.Achiq devet gedir.Esas oduki taasubkeshlikden uzaq olmaq lazimdir.

Sizdə təqiyyə var görəsən? Sən dediyin kimidirsə onda Qamət ikiüzlünün biridir! Orda təqiyyə edir deyir ki, Darul-İslamdır. Lakin öz forumlarında (Əbu Bəkr saytının forumunda) təqiyyənin caiz olmamasını deyir bax:

1) Qamət qardaş sualım budurki İslamda Təqiyyə caizdirmi?Əgər bir elm tələbəsi haqqı bilir, amma onu neyinsə və ya kiminsə qorxusundan demirsə bu şəxs barəsində Quran və Sünnədə hökm nədir?Biz bilirikki bəzi böyük alimlər haqqı bəyan etdikləri üçün zindanda həbs olunmuşlar.Lakin haqqı demekdən çəkinməmişlər.Bu gün təkfirçilərin sizə tutduqu iradda məhz budur.Bunu nece izah ederdiz?

Cavab:

1. Təqiyyə əhli sunnədə qəbul edilmir, var tovriyyə - həyata təhlükə olanda ikrahla deyilə bilər. Alimlərdən hansı edib təqiyyə? hansı haqqa görə həbs olunub? ibn Teymiyyə? Şeyx haikimi kafir gördüyünə görə həbs olunmayıb, o əqidə söhbətinə və Allahın ad və sifətləri məsələsinə görə həbs olunub. Tamam başqa söhbətdir. Biz haqqı gizlətmirik və Allah başqa heç kimdən qorxmuruq. Hər şeyi sələfin mənhəcinə əsasən deyirik. Onlar sələfin yolunu bilmirlər, xalqımıza nə lazımdırsa biz deyirik.

Mənbə: http://www.abubakr-mescidi.com/forums/inde...ost&p=19508

Aç qəlbinin gözünü ki, can görəsən,

Görülməyən şeyləri, yektən görəsən!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...