Muslimun Опубликовано: 20 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 20 апреля, 2010 Nə qədər yazmaq olar. Buyur lap qısaldım Сообщение #124Ibn Teymiyyenin Abu Bakr ve Omerin she'nine neql etdiyi ve Buxari ve Muslimde olmasini iddia etdiyi hedis budur:ثبت في الصحيحين من قول النبي صلى الله عليه و سلم في حديث الأسارى لما استشار أبا بكر و أشار بالفداء و استشار عمر فاشار بالقتل قال سأخبركم عن صاحبيكم مثلك يا أبا بكر كمثل إبراهيم إذ قال فمن تبعني فانه مني و من عصاني فإنك غفور رحيم و مثل عيسى إذ قال أن تعذبهم فانهم عبادك و أن تغفر لهم فإنك أنت العزيز الحكيم و مثلك يا عمر مثل نوح إذ قال رب لا تذر على الأرض من الكافرين ديارا و مثل موسى إذ قال ربنا اطمس على أموالهم و اشدد على قلوبهم فلا يؤمنوا حتى يروا العذاب الأليم Minhacus-sunne, 7/330 Ye'ni: Sehiheynde (Buxari ile Muslimde) Peygemberden (s) esirler meselesinde bele neql edilib ki: Peygember (s) Abu Bakla meshveret etdi ve Abu Bakr fidyeni meslehet gordu. Omerle meshveret etdi ve Omer esirlerin oldurulmelerini meslehet gordu. Peygember (s) sehabelere buyurdu: Size bu iki yoldashiniz barede xeber verim. Ey Abu BAkr senin meselin Ibrahimin meseledir ki, dedi: "kim mene tabe olsa mendendir, kim mene asi olsa Sen bagishlayan ve rehimlisen." Ve Isanin meselidir ki, dedi: "Eger onlara ezab versen, onlar Senin bendelerindir, eger bagishlasan, Sen yenilmez qudret ve hikmet sahibisen." Ey Omer senin meselin ise Nuh kimidir ki, dedi: "Nuh dedi: Ey Rebbim yer uzunde bir nefer bele kafir qoyma" hemchinin Musa kimidir ki, dedi: "Ey Rebbimiz, onlarin mal-dovletini mehv et ve ureklerini mohurle ki, shiddetli ezabi gormeyince iman getirmesinler. " Amma, bu hedis qeyd edilen menbelerede yoxdur. Yeqin Ibn Teymiyye de besit texniki sehve yol verib. Eger kimdese sehiheynin Ibn Teymiyyenin zamanindaki chapi varsa ki, onu burda gostere ve iddia ede biler ki, hemin hedis o vaxt olub, sonra yoxa chixib, buyurub gostere biler. Bir də Сообщение #134 ə də cavab yazsaz sevinərəm Bir də bu yaxınlarda İbn Teymiyyənin kitabını oxuyanda, daha bir mənbəsiz hədisə rast gəldim. Əvvəlcədən deyirəm, iddia etmirəm ki yoxdur, sadəcə soruşuram ki, mənbəsi varmı? varsa niyə yazılmayıb?Rəsulullah (s.ə.v.) səhabələrdən elm, fiqh və rəy sahibləri ilə məsləhətləşdiyi zaman, Əbu Bəkirə və Ömərə ilk yer verirdi. Danışmada və elmdə ikisi səhabələrin digərlərindən qabaqda gəlirdilər. Bədr əsirləri haqqındakı məsləhətləşməsində olduğu kimi. Bu mövzuda ilk danışan Əbu Bəkir və Ömərdir (r.ə.). Başqa mövzularda da belədir. Hədisdə: "Bir mövzuda ikiniz razılaşsanız mən sizə müxalif olmaram." [14] deyildiyi rəvayət edilmişdir. [14] Kaynaklarda bu hadis teshir edilmemiştir. http://www.darulkitap.com/oku/kulliyatlar/...m#_Toc130233155 Görəsən, şeyxə vəhymi gəlib? Həmçinin SAHİBB-in lap əvvəldə yazdığı "3 yalan"a da! Göstərilən bütün hədislər qaynaqlarda var.Gör nə ilə irad tutursuz? Sən bilmirsən ki,İbn Teymiyyə bəzi kitablarını zindanda,bir çoxunu səfərdə,qısa vaxtda yazıb.O vaxtı onların yanında bizdəki kimi notbuk olmayıb və onlar yazdıqlarını hafizəsindən yazıblar.Bəzi kitabları isə tələbələri tərəfindən yazılıb. İrad tutanda da tutarlı irad tutun.Mən sənə demişdim hansı keçmiş alimini İbn Teymiyyə ilə müqayisə edə bilərsən,gözləyirəm Əl Munteka kitabında İbn Teymiyyə şiyə alimi İbn Muttaharı necə rədd etmişdisə,aləmə ibrət olub. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 20 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 20 апреля, 2010 Göstərilən bütün hədislər qaynaqlarda var.Gör nə ilə irad tutursuz?Sən bilmirsən ki,İbn Teymiyyə bəzi kitablarını zindanda,bir çoxunu səfərdə,qısa vaxtda yazıb.O vaxtı onların yanında bizdəki kimi notbuk olmayıb və onlar yazdıqlarını hafizəsindən yazıblar.Bəzi kitabları isə tələbələri tərəfindən yazılıb. Mən də deyirəm, həmən o qaynaqları mənə göstər! Buyur göstər görək!!! İrad tutanda da tutarlı irad tutun.Mən sənə demişdim hansı keçmiş alimini İbn Teymiyyə ilə müqayisə edə bilərsən,gözləyirəm heç birini. Bizim alimlərimiz nasibi deyil ki Əl Munteka kitabında İbn Teymiyyə şiyə alimi İbn Muttaharı necə rədd etmişdisə,aləmə ibrət olub. kimi? heç kəsi rədd etməyib, özünü biyabır edib. Mövzunu əvvəldən oxu. bir də belə boş boş ismarışlarla mövzunu kirlətmə, cavabın varsa yaz, yoxsa mövzunu fırlatmaq üçün suallardan yayınma. vəssəlam Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Muslimun Опубликовано: 21 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 21 апреля, 2010 Göstərilən bütün hədislər qaynaqlarda var.Gör nə ilə irad tutursuz?Sən bilmirsən ki,İbn Teymiyyə bəzi kitablarını zindanda,bir çoxunu səfərdə,qısa vaxtda yazıb.O vaxtı onların yanında bizdəki kimi notbuk olmayıb və onlar yazdıqlarını hafizəsindən yazıblar.Bəzi kitabları isə tələbələri tərəfindən yazılıb. Mən də deyirəm, həmən o qaynaqları mənə göstər! Buyur göstər görək!!! İrad tutanda da tutarlı irad tutun.Mən sənə demişdim hansı keçmiş alimini İbn Teymiyyə ilə müqayisə edə bilərsən,gözləyirəm heç birini. Bizim alimlərimiz nasibi deyil ki Əl Munteka kitabında İbn Teymiyyə şiyə alimi İbn Muttaharı necə rədd etmişdisə,aləmə ibrət olub. kimi? heç kəsi rədd etməyib, özünü biyabır edib. Mövzunu əvvəldən oxu. bir də belə boş boş ismarışlarla mövzunu kirlətmə, cavabın varsa yaz, yoxsa mövzunu fırlatmaq üçün suallardan yayınma. vəssəlam Mən onun kitabından bu sitatları gətirirəm. Rasulullah'ın (sallallahu aleyhi ve sellem) Ali'yi (r.a.) Harun'a benzetmesi (a.s.), Ebubekir'i (r.a.) İbrahim (a.s.) ve İsa'ya (a.s.), Ömer'i (r.a.) de Nuh (a.s.) ve Musa'ya (a.s.) benzetmesinden büyük değildir. (Bu benzetme şöyle olmuştur: Bedir gününde esirler getirildiği zaman, Peygamberimiz, sahâbîlerine: "Bu esirler hakkında ne dersiniz?" dedi. Ebu Bekir (r.a.): "Ya Rasulullah! Bunlar, senin kavminden ve ailendendir. Onları, sağ bırak. Onlar hakkında teenni ile hareket et. Allah'ın, onlara tevbe nasib etmesi umulur!" dedi Ömer (r.a.): "Ya Rasulullah! Onlar, seni yalanladılar. Seni memleketinden çıkardılar. Vur gitsin onların boyunlarını!" dedi. Abdullah b. Revaha: "Yâ Rasulallah! Bak, ağacı çok olan bir vadi bul. Onları, oraya götürdükten sonra ağaçları tutuştur. Onları, ateşe ver!" dedi. Abbas: Abdullah'a: "Sen merhameti ve akrabalık münasebetlerini kesip attın!" dedi. Peygamberimiz sustu. Hiçbirine cevap veremedi. Sonra kalkıp çadırına girdi. Bir müddet orda durdu. Müslümanlardan bir kısmı: "Söz Ebubekir'in söylemiş olduğu sözdür!" Bir kısmı: "Söz, Ömer'in söylemiş olduğu sözdür!" diyorlar, bir kısmı da Abdullah b. Revâha'nın sözünü uygun görüyorlardı. Bir müddet sonra Peygamberimiz onların yanına çıktı ve şöyle buyurdu: "Allah, bazı kişilerin kalplerine son derecede yumuşaklık ve incelik vermiştir ki, onlar sütten daha yumuşak ve incedirler. Allah bazı kişilerin de kalplerine katılık vermiştir ki, onlar taştan daha kardırlar. Ey Ebubekir (r.a.)! Senin hâlin, Hz. İbrahim'in haline benzer. O Allah (c.c.)'a: "Kim bana uyarsa, işte o bendendir. Kim de bana karşı gelirse, şüphe yok ki, sen, çok yargılayıcı ve esirgeyicisin." (İbrahim: 36) demişti. Ey Ebubekir (r.a.)! Senin halin Hz. İsa'nın haline de benzer. O, Allah (c.c.)'a: "Eğer onları azaba uğratırsan onlar, senin kullarındır. Eğer onları yarlığarsan, şüphe yok ki kudretiyle her şeye üstün gelen, hikmetiyle her yaptığını yerli yerinde y.n sensin!" (Maide: 118) demişti. Ey Ömer, senin halinde Hz. Nuh'un haline benzer. O: "Ey Rabbim yer yüzünde kafirlerden yurt tutan hiçbir kimse bırakma" (Nuh: 26) demişti. Senin halin Hz. Musa'nın haline de benzer. O, Allaha: "Sen onların mallarını mahvet. Rabbimiz! Yüreklerini şiddetle sık ki onlar, inletici azabı görünceye kadar iman etmiyeceklerdir!" (Yunus: 88) demişti" dedi.. (Ahmed b. Hanbel Müsned'i Hadis: 3632-3634, Müstedrek 3/2172, Tirmizi 3/37, 4/113, İbn-i kesir 4/94-95) Nasibi ilə Rafizini heç bir fərqi yoxdur.Biri Səhabələrə düşməndir,o biri də Əhli Beytə. Sən əvvəl o kitabı oxu,gör alimin nə yazıb və İbn Teymiyyə ona nə cavab verib,sonra danışarsan. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 21 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 21 апреля, 2010 Muslimun, Burdan bura kimə gəlirsən? Sən hədisin mənbəsində yazmısan ki, (Ahmed b. Hanbel Müsned'i Hadis: 3632-3634, Müstedrek 3/2172, Tirmizi 3/37, 4/113, İbn-i kesir 4/94-95) Ancaq şeyxin yazıb ki: ثبت في الصحيحين من قول النبي صلى الله عليه و سلم في حديث الأسارى لما استشار أبا بكر و أشار بالفداء و استشار عمر فاشار بالقتل قال سأخبركم عن صاحبيكم مثلك يا أبا بكر كمثل إبراهيم إذ قال فمن تبعني فانه مني و من عصاني فإنك غفور رحيم و مثل عيسى إذ قال أن تعذبهم فانهم عبادك و أن تغفر لهم فإنك أنت العزيز الحكيم و مثلك يا عمر مثل نوح إذ قال رب لا تذر على الأرض من الكافرين ديارا و مثل موسى إذ قال ربنا اطمس على أموالهم و اشدد على قلوبهم فلا يؤمنوا حتى يروا العذاب الأليم Minhacus-sunne, 7/330 Ye'ni: Sehiheynde (Buxari ile Muslimde) Peygemberden (s) esirler meselesinde bele neql edilib ki: Peygember (s) Abu Bakla meshveret etdi ve Abu Bakr fidyeni meslehet gordu. Omerle meshveret etdi ve Omer esirlerin oldurulmelerini meslehet gordu. Peygember (s) sehabelere buyurdu: Size bu iki yoldashiniz barede xeber verim. Ey Abu BAkr senin meselin Ibrahimin meseledir ki, dedi: “kim mene tabe olsa mendendir, kim mene asi olsa Sen bagishlayan ve rehimlisen.” Ve Isanin meselidir ki, dedi: “Eger onlara ezab versen, onlar Senin bendelerindir, eger bagishlasan, Sen yenilmez qudret ve hikmet sahibisen.” Ey Omer senin meselin ise Nuh kimidir ki, dedi: “Nuh dedi: Ey Rebbim yer uzunde bir nefer bele kafir qoyma” hemchinin Musa kimidir ki, dedi: “Ey Rebbimiz, onlarin mal-dovletini mehv et ve ureklerini mohurle ki, shiddetli ezabi gormeyince iman getirmesinler. ” Buyur! buxari və müslimdən gətir görək! Bir də mənim yazdığım hədisə də cavab ver. İbn Teymiyyəninin nə yazdığını bilirəm, o Hz Əliyə kin bəsləyib, ona görə həm nasibidir həm də rafizidir. Nasibidir çünki Əhlbeyti gözdən salmaq istəyib, rafizidir Hz Əliyə aid edib sərxoş ikən namaza durmayın-ı, sonra Hz Hüseyni (ə) qiyam etməkdə səhv edib deyib. Noldu haqq uğrunda vuruşan kəs səhv edir, ancaq Əliyə qarşı vuruşanlar bu ictihadlarına görə savab qazanır? Bu da İbn Teymiyyə əqidəsi! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Muslimun Опубликовано: 23 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 23 апреля, 2010 Muslimun, Burdan bura kimə gəlirsən? Sən hədisin mənbəsində yazmısan ki,(Ahmed b. Hanbel Müsned'i Hadis: 3632-3634, Müstedrek 3/2172, Tirmizi 3/37, 4/113, İbn-i kesir 4/94-95) Ancaq şeyxin yazıb ki: ثبت في الصحيحين من قول النبي صلى الله عليه و سلم في حديث الأسارى لما استشار أبا بكر و أشار بالفداء و استشار عمر فاشار بالقتل قال سأخبركم عن صاحبيكم مثلك يا أبا بكر كمثل إبراهيم إذ قال فمن تبعني فانه مني و من عصاني فإنك غفور رحيم و مثل عيسى إذ قال أن تعذبهم فانهم عبادك و أن تغفر لهم فإنك أنت العزيز الحكيم و مثلك يا عمر مثل نوح إذ قال رب لا تذر على الأرض من الكافرين ديارا و مثل موسى إذ قال ربنا اطمس على أموالهم و اشدد على قلوبهم فلا يؤمنوا حتى يروا العذاب الأليم Minhacus-sunne, 7/330 Ye'ni: Sehiheynde (Buxari ile Muslimde) Peygemberden (s) esirler meselesinde bele neql edilib ki: Peygember (s) Abu Bakla meshveret etdi ve Abu Bakr fidyeni meslehet gordu. Omerle meshveret etdi ve Omer esirlerin oldurulmelerini meslehet gordu. Peygember (s) sehabelere buyurdu: Size bu iki yoldashiniz barede xeber verim. Ey Abu BAkr senin meselin Ibrahimin meseledir ki, dedi: "kim mene tabe olsa mendendir, kim mene asi olsa Sen bagishlayan ve rehimlisen." Ve Isanin meselidir ki, dedi: "Eger onlara ezab versen, onlar Senin bendelerindir, eger bagishlasan, Sen yenilmez qudret ve hikmet sahibisen." Ey Omer senin meselin ise Nuh kimidir ki, dedi: "Nuh dedi: Ey Rebbim yer uzunde bir nefer bele kafir qoyma" hemchinin Musa kimidir ki, dedi: "Ey Rebbimiz, onlarin mal-dovletini mehv et ve ureklerini mohurle ki, shiddetli ezabi gormeyince iman getirmesinler. " Buyur! buxari və müslimdən gətir görək! Bir də mənim yazdığım hədisə də cavab ver. İbn Teymiyyəninin nə yazdığını bilirəm, o Hz Əliyə kin bəsləyib, ona görə həm nasibidir həm də rafizidir. Nasibidir çünki Əhlbeyti gözdən salmaq istəyib, rafizidir Hz Əliyə aid edib sərxoş ikən namaza durmayın-ı, sonra Hz Hüseyni (ə) qiyam etməkdə səhv edib deyib. Noldu haqq uğrunda vuruşan kəs səhv edir, ancaq Əliyə qarşı vuruşanlar bu ictihadlarına görə savab qazanır? Bu da İbn Teymiyyə əqidəsi! Axı,mən sənə yuxarıdakı postda İbn Teymiyyənin kiabından bu hekayəni yazdım.Orda Səhiheyn demir. Əsas odur ki,bu hədis səhihdir və müxtəlif mənbələrdə gəlib. Mən hələ sənə onda yazmışdım ki,İbn Teymiyyə o dövrdə bu kitabların çoxunu ya həbsdə ya da səfərdə olarkən yazıb.Yazanda da hafizəsindən yazıb,yanında kitablar olmayıb.Fərz et ki,o bu sözü kitabının bir yerində deyib,səhv edib ki,bu hədis Buxaridə yoxdur.Məgər Buxaridən başqa səhih hədis yoxdur? Bəlkə İbn Teymiyyə səhv edə bilməzdi? Siz gör nə gündəsiz ki,öz alimlərinizin kitablarında açıq küfrləri görmürsüz Əhli Sünnə alimlərinin kitablarında xırda səhvləri gözə soxursuz. Belə sözləri yazanda heç utanırsız?Gör nə qədər siz acizsiz? İbn Teymiyyəni Nasibi və s.adlarla adlandırmağın sənin cahilliyini görsədir.Bacarırsansa sübut elə.Sübut etməsən yalançısan.Onsuzda sənin kimilərin yalanlarına çox öyrənmişik. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 24 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 24 апреля, 2010 Axı,mən sənə yuxarıdakı postda İbn Teymiyyənin kiabından bu hekayəni yazdım.Orda Səhiheyn demir. Bax ərəbcəsini yazdım, altını qaralaya bilmirəm ki, o sözü görəsən 3-cü kəlmyə fikir ver الصحيحين: ثبت في الصحيحين من قول النبي صلى الله عليه و سلم في حديث الأسارى لما استشار أبا بكر و أشار بالفداء و استشار عمر فاشار بالقتل قال سأخبركم عن صاحبيكم مثلك يا أبا بكر كمثل إبراهيم إذ قال فمن تبعني فانه مني و من عصاني فإنك غفور رحيم و مثل عيسى إذ قال أن تعذبهم فانهم عبادك و أن تغفر لهم فإنك أنت العزيز الحكيم و مثلك يا عمر مثل نوح إذ قال رب لا تذر على الأرض من الكافرين ديارا و مثل موسى إذ قال ربنا اطمس على أموالهم و اشدد على قلوبهم فلا يؤمنوا حتى يروا العذاب الأليم Minhacus-sunne, 7/330 Mən hələ sənə onda yazmışdım ki,İbn Teymiyyə o dövrdə bu kitabların çoxunu ya həbsdə ya da səfərdə olarkən yazıb.Yazanda da hafizəsindən yazıb,yanında kitablar olmayıb.Fərz et ki,o bu sözü kitabının bir yerində deyib,səhv edib ki,bu hədis Buxaridə yoxdur.Məgər Buxaridən başqa səhih hədis yoxdur?Bəlkə İbn Teymiyyə səhv edə bilməzdi? İbn Teymiyyə lap gözəl bilirdi ki, bu hədis orda yoxdur. Sən SAHİBBin yazdığı ismarışı oxu. İbn Teymiyyə Hz Əlinin (ə) məqamını "alçalmaq" üçün bu yola əl atır. Yəni demək istəyir ki, "Harunun Musaya olan nisbəti" məsələsi Abubakrin və Ömərin Peyğəmbərə olan nisbəti məsələsinin yanında heç nədir və güya bunu SƏHİHEYNlə isbatlamaq istəyirdi Siz gör nə gündəsiz ki,öz alimlərinizin kitablarında açıq küfrləri görmürsüz Əhli Sünnə alimlərinin kitablarında xırda səhvləri gözə soxursuz. hansı kitabda hansı küfrdən danışırsan? Mən küfrləri yazım? AMma burda ehtiyac yoxdur mövzunu dəyişməyə. Gedib əlinə almısan Osman Xəmis kimi bədbaxtın kitabını özünü alim bilirsən. O Osmanı çoxdaaan sındırıblar İbn Teymiyyəni Nasibi və s.adlarla adlandırmağın sənin cahilliyini görsədir.Bacarırsansa sübut elə.Sübut etməsən yalançısan.Onsuzda sənin kimilərin yalanlarına çox öyrənmişik. Mövzunu əvvəldən oxu görəcəksən. 1 faktı da mən deyim. Bu saluhiddin adı ilə yazan əxin, güya İbn Teymiyyənin Hz Əli barədə xoşgörüşlü olduğu barədə bir neçə Minhacus Sünnədən "dəlillər" gətirmişdi. Ancaq axıra kimi tərcümə etməmişdi, harda Hz Əli barədə 1 "xoş" söz deyirdisə, ona bir "AMMA" qoşub Əbubəkrlə Ömərdən aşağı olduğunu qeyd edirdi. Hətta vəziyyət o səviyyəyə çatmışdı ki, Kitabu Sittədə olan hədisləri şpaklyovkalayıb, fırladıb bir sözlə yoxdur deyib. Bu da onun nasibi olduğuna sübut Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Muslimun Опубликовано: 27 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 27 апреля, 2010 Bax ərəbcəsini yazdım, altını qaralaya bilmirəm ki, o sözü görəsən 3-cü kəlmyə fikir ver الصحيحين:ثبت في الصحيحين من قول النبي صلى الله عليه و سلم في حديث الأسارى لما استشار أبا بكر و أشار بالفداء و استشار عمر فاشار بالقتل قال سأخبركم عن صاحبيكم مثلك يا أبا بكر كمثل إبراهيم إذ قال فمن تبعني فانه مني و من عصاني فإنك غفور رحيم و مثل عيسى إذ قال أن تعذبهم فانهم عبادك و أن تغفر لهم فإنك أنت العزيز الحكيم و مثلك يا عمر مثل نوح إذ قال رب لا تذر على الأرض من الكافرين ديارا و مثل موسى إذ قال ربنا اطمس على أموالهم و اشدد على قلوبهم فلا يؤمنوا حتى يروا العذاب الأليم Minhacus-sunne, 7/330 Ay bu kitabı oxumayan Savadsız. Sən heç ərəbcəni bilmirsən,amma bilmədiyin bir şeyi sitat gətirirsən.Mən sənə keçən dəfə türk dilində onun kitabından sitat gətirdim. Sitat gətirirəm:”…. Cahilliğinden dolayı hadisi bu mevzulara karıştırdın. Bu durum incilerin arasına koyun kığısını dizen birinin haline benzer. Kaldı ki, bu özellik yalnız Ali'ye (r.a.) mahsus değildir. Çünkü Rasulullah (sallallahu aleyhi ve sellem), Medine'ye ondan başkalarını da tayin etmiştir. Rasulullah'ın (sallallahu aleyhi ve sellem) Ali'yi (r.a.) Harun'a benzetmesi (a.s.), Ebubekir'i (r.a.) İbrahim (a.s.) ve İsa'ya (a.s.), Ömer'i (r.a.) de Nuh (a.s.) ve Musa'ya (a.s.) benzetmesinden büyük değildir.” Davamını əvvəl ki,postlarda yazmışam. Buradakı hədis bir neçə mənbədə gəlib və səhihdir. Ondan başqadakı bu kitab onun əlyazmasından köçürülüb.İndi orda nəsə xırda səvh tapıb sevinməyin sizin acizliyinizi göstərir.Sizin alimlərinizi o dövrdə cahil olduqları kimi müasir dövrdə də cahildirlər.Kitablarını oxusan görəcəksən. İbn Teymiyyə lap gözəl bilirdi ki, bu hədis orda yoxdur. Sən SAHİBBin yazdığı ismarışı oxu. İbn Teymiyyə Hz Əlinin (ə) məqamını "alçalmaq" üçün bu yola əl atır. Yəni demək istəyir ki, "Harunun Musaya olan nisbəti" məsələsi Abubakrin və Ömərin Peyğəmbərə olan nisbəti məsələsinin yanında heç nədir və güya bunu SƏHİHEYNlə isbatlamaq istəyirdi Sahibin cavabını Salahuddin yaxşı verib.O Sahib də batmamaq üçün çör-çöpə yapışanlar kimi əl-qol atırdı.Boş-boş danışmaqdansa aç o kitabı oxu. hansı kitabda hansı küfrdən danışırsan? Mən küfrləri yazım? AMma burda ehtiyac yoxdur mövzunu dəyişməyə. Gedib əlinə almısan Osman Xəmis kimi bədbaxtın kitabını özünü alim bilirsən. O Osmanı çoxdaaan sındırıblar Doğrudan?Sən get Youtube da bax gör Osman Xəmis qəhramınız Ticanini necə ifşa edir. Mövzunu əvvəldən oxu görəcəksən.1 faktı da mən deyim. Bu saluhiddin adı ilə yazan əxin, güya İbn Teymiyyənin Hz Əli barədə xoşgörüşlü olduğu barədə bir neçə Minhacus Sünnədən "dəlillər" gətirmişdi. Ancaq axıra kimi tərcümə etməmişdi, harda Hz Əli barədə 1 "xoş" söz deyirdisə, ona bir "AMMA" qoşub Əbubəkrlə Ömərdən aşağı olduğunu qeyd edirdi. Hətta vəziyyət o səviyyəyə çatmışdı ki, Kitabu Sittədə olan hədisləri şpaklyovkalayıb, fırladıb bir sözlə yoxdur deyib. Bu da onun nasibi olduğuna sübut İndi mən sənə o kitabı Word formatında verirəm.Get oxu,nə tapsan və başa düşməsən deyərsən. ibn_Taymiya_elmunteka1.doc Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 27 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 27 апреля, 2010 Ay bu kitabı oxumayan Savadsız. Sən heç ərəbcəni bilmirsən,amma bilmədiyin bir şeyi sitat gətirirsən.Mən sənə keçən dəfə türk dilində onun kitabından sitat gətirdim. Sitat gətirirəm:”…. Cahilliğinden dolayı hadisi bu mevzulara karıştırdın. Bu durum incilerin arasına koyun kığısını dizen birinin haline benzer. Kaldı ki, bu özellik yalnız Ali'ye (r.a.) mahsus değildir. Çünkü Rasulullah (sallallahu aleyhi ve sellem), Medine'ye ondan başkalarını da tayin etmiştir. Rasulullah'ın (sallallahu aleyhi ve sellem) Ali'yi (r.a.) Harun'a benzetmesi (a.s.), Ebubekir'i (r.a.) İbrahim (a.s.) ve İsa'ya (a.s.), Ömer'i (r.a.) de Nuh (a.s.) ve Musa'ya (a.s.) benzetmesinden büyük değildir.” Davamını əvvəl ki,postlarda yazmışam. Buradakı hədis bir neçə mənbədə gəlib və səhihdir. Ondan başqadakı bu kitab onun əlyazmasından köçürülüb.İndi orda nəsə xırda səvh tapıb sevinməyin sizin acizliyinizi göstərir.Sizin alimlərinizi o dövrdə cahil olduqları kimi müasir dövrdə də cahildirlər.Kitablarını oxusan görəcəksən. Ay qılınc müsəlmanı! Mən ərəbcə gətirdim və görürsən ki orda söhbət səhiheyndən gedir. sənsə söhbəti fırlatmaq üçün heç bilmirsən nə edəsən. şeyxinin yalanlarını ifşa etmişik Sahibin cavabını Salahuddin yaxşı verib.O Sahib də batmamaq üçün çör-çöpə yapışanlar kimi əl-qol atırdı.Boş-boş danışmaqdansa aç o kitabı oxu. salahuddin sənin kimi ancaq söhbəti fırladım və axırda da qaçıb Doğrudan?Sən get Youtube da bax gör Osman Xəmis qəhramınız Ticanini necə ifşa edir. Osman Xəmis bədbaxtın biridir. Bu sizə hələ aydın olmayıb? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.