Malik Eshter Опубликовано: 10 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 июля, 2008 Bismillahir Rəhmanir Rəhim! Əssəlamu aleyküm əziz mömin bacı və qardaşlar! Hrə bir möminin də bildiyi kimi QURAN İNSAN üçün nazil omuşdur.Quran ləfzi bir kəs mənası Qiyamətə qədər nazil olan kitabın adıdır.Əgər sən Qurana nazil olarsan Quran da sənə nazil olar.Biz əgər Quranı universitet illərindən adət etdiyimiz diplom işləri, kurs işləri, elmi işlər kimi rəf kitabı olmaqdan çıxarsaq və Qurana yeni bir gözlə, yeni bir baxışlarla baxsaq nələr anlayacağıq nələr. Qardaşlar o zaman işlər 180 dərəcə dəyişir.Məgər illərlə bizim anladığımız ayələr tamamən başqa bir anlam daşıyırmış. Bunun üçün də mən bu qərara gəlib Təfsir anlamında bəzi müşkül ayələrlə əlaqəli sual-cavab guşəsi açmaq qərarına gəldim.Sizdən də xahişim də budur ki Quran ayələri ilə anlamadığımız, ağlımızda sual işarəsi kimi duran ayələri bir-birimizdən soruşub cavab axtaraq və yardımlaşaq. Əlbət ki, heç bir insan bu ayənin anlamı sadəcə olaraq budur deyə bilməz.Çünkü ayələr anlam yükümlüdür. Allahu Təala (c.c) ayələrə o qədər anlamlar yükləyib ki, bir insan ömrü ona yetməz, min insan ömrü ona yetməz ki, onu anlasın. Sadəcə bizlərin üzərinə düşən odur ki, ayələrin haqqını verərək, usuluna uyğun, böyük alimlərin ayələr üzərində sərf etdiyi əməyi tapdalamadan öyrənək. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 10 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 июля, 2008 Allah razı olsun! Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Malik Eshter Опубликовано: 10 июля, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 10 июля, 2008 (изменено) İlk sual! Şübhəsiz ki, mömin kişi və qadınları (dinlərdən döndərmək üçün) bəlaya düçar edən, sonra da tövbə etməyən kimsələri cəhənnəm əzabı və yandırıb-yaxın atəş əzabı gözləyir.(Buruc surəsi-10-cu ayə) Burada iki əzab yan-yana gəlmişdir. 1.Cəhənnəm əzabı 2.Yandırıb-yaxın atəş əzabı Demək ki, ayrı-ayrı şeylərdir. 2-cinin anlamı aydındır.Bəs onda Cəhənnəm əzabı nə deməkdir? İstərdim ki ilk öncə bunun nə anlama gəldiyi barədə sizin fikrinizi öyrənim.Sonra isə ayənin haqqını verməyə çalışaq. Изменено 10 июля, 2008 пользователем Malik Eshter Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 12 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 12 июля, 2008 Təfsirlərə baxdım, amma məsələnin tam olaraq izahını tapmadım. Yaxşı olardı ki, özünüz göstərəsiniz. Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Malik Eshter Опубликовано: 24 июля, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 24 июля, 2008 Təfsirlərə baxdım, amma məsələnin tam olaraq izahını tapmadım. Yaxşı olardı ki, özünüz göstərəsiniz. Qardaşım çox-çox üzr istəyirəm ki, gec cavab yazdım.Gərək məni bağışlayasan. Türkiyənin çox dəyərli islam alimi, müfəssir, şair, ədib və yazıçı Mustafa İslamoğlu öz təfsirində bu kəliməni belə yorumlamışdır: "Cəhənnəm" kəliməsinin əsli "gohinnam"-dır.Sami (ivrit və ərəb dilləri) dil ailəsində istifadə olunur. Cəhənnəm kəliməsinin kök mənasında "od" deyilən bir şey yoxdur. Odla əlaqəsizdir. Bu sözün kök mənası çuxur və uçurumdur.Dibsiz quyudur. O zaman cəhənnəm əhlini ilk növbədə bir uçuruma düşmə, dibsiz quyuya yuvarlanma əzabı gözləyir. Zatən Qurani Kərimdə "sonra onu (insanı, elədiklərindən dolayı) aşağıların aşağısı (əsfələ safilin) etdik" ayəsi də buna işıq tutur. Məncə bu izah daha tətmin edici izahdır. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abdulkahar Опубликовано: 24 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 июля, 2008 Təfsirlərə baxdım, amma məsələnin tam olaraq izahını tapmadım. Yaxşı olardı ki, özünüz göstərəsiniz. Qardaşım çox-çox üzr istəyirəm ki, gec cavab yazdım.Gərək məni bağışlayasan. Türkiyənin çox dəyərli islam alimi, müfəssir, şair, ədib və yazıçı Mustafa İslamoğlu öz təfsirində bu kəliməni belə yorumlamışdır: "Cəhənnəm" kəliməsinin əsli "gohinnam"-dır.Sami (ivrit və ərəb dilləri) dil ailəsində istifadə olunur. Cəhənnəm kəliməsinin kök mənasında "od" deyilən bir şey yoxdur. Odla əlaqəsizdir. Bu sözün kök mənası çuxur və uçurumdur.Dibsiz quyudur. O zaman cəhənnəm əhlini ilk növbədə bir uçuruma düşmə, dibsiz quyuya yuvarlanma əzabı gözləyir. Zatən Qurani Kərimdə "sonra onu (insanı, elədiklərindən dolayı) aşağıların aşağısı (əsfələ safilin) etdik" ayəsi də buna işıq tutur. Məncə bu izah daha tətmin edici izahdır. Quranla hokm edilsin diye enmisdir! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 25 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 25 июля, 2008 Allah razı olsun! Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abbad Опубликовано: 20 августа, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 20 августа, 2008 Quranla hokm edilsin diye enmisdir! AbdulKahhar! Sən hər dəfə quranla hökm etmə məsələsini vurğulayırsan. Orasını anladıq. Amma Quranla hökm etmək üçün onu əvvəlcə anlamamız gərəkdir. Yoxsa qıt ağlımızla istədiyimiz hökmü çıxarda bilmərik. Цитата قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!” Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)” Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229) Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.