Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 14 марта, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 14 марта, 2009 Ozunu selefi adlandiranlar eger forumunuza baxsaniz menim burda yerleshdirdiyim suallarim hamisi pozulub. Belke siz cavablandirasiniz? Ve yaxud ondan cavab alib bura yerleshdiresiniz. Vaxtile onunla behs etmek uchun behsin kameraya chekilmeyini shert qoyanda "tulku" kimi aradan chixdi. Indi de bele. Eybi yox ALLAHdan qacha bilmeyecek. Nece deyerler "Yalan ayaq tutar yerimez". Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
shirvani Опубликовано: 24 марта, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2009 goy bu hagda degig melumat almag isteyenler bura daxil olsunlar http://www.abubakr-mescidi.com/modules/new...php?storyid=314 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 3 апреля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 3 апреля, 2009 goy bu hagda degig melumat almag isteyenler bura daxil olsunlar http://www.abubakr-mescidi.com/modules/new...php?storyid=314 Sen yuxarida 133 nomreli yazimi oxusan eziyyet chekmezdin. Qametle orda yazilan ve s. barede sual-cavab etmek istedim amma yazilarimin demek olar ki, hamisi silindi. Chunki orada yazilanlar shekk ve gumandan bashqa bir shey deyil. Cavab vere bilmeyeceyinden emin olub aradan chixdi. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 4 апреля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 4 апреля, 2009 Iki corabi ust-uste geysem ve yaxud ayaqqabinin uzerinden mesh cheksem onlardan birincisini chixartsam meshin hokmu pozulur?Destamaz alarken uzun sachlarimin uzerinden mesh cheksem, sonra ise sachimi qirxdirsam destamazim pozulur? Cavab: Birincidə pozulur, amma ikincidə, sənin qiyas etdiyin saçda pozulmur. Allah daha yaxşı bilir! Neye gore destamazda birbasha deri uzerine mesh eden imamin arxasinda namaz qilmaqa icaze vermirsiniz? Amma corab ve s. uzerine mesh cheken imamin arxasinda namaz qilmaqa icaze verirsiniz? Corabini chixartmaqa imam tenbellik edir yoxsa bashqa sebeb var? Demeli tenbellik etmeyib corabi chixartsa hokmen yumalidir yada ki tenbellik edib corab ve s. uzerine mesh chekmelidir. Esas odur ki, deriye birbasha mesh etmesin? Sebeb? Qurana emel etmek olmaz? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 4 апреля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 4 апреля, 2009 Cavab:Sən çalış qarğışı qurtar. Bəzi yerlərdə mötərizə qoyulur ki, əgər səhihdirsə, yəni qəsd olunursa. Sən o suala cavab verməkdənsə, keçmisən ki, burda mötərizədə mutə qeyd olunub. Əgər mötərizələr ayənin qəsdinə müxalifdirsə, o mötərizələr qəbul olunmur. Siğə barədə sən özün də gördün ki, şiə kitablarında hətta imamlar da deyiblər ki, haramdır. Amma hər mötərizəni səhih saymaq olmaz. Məsələn, Yasin surəsinin 12-ci ayəsinə baxsanız (əlimizdə olan nəşrində) mötərizədə yazıb ki, o kitab imamın yanındadır. Əlimizdə olan nəşrdə göstərdiyin ayədə mötrəizdə mutə sözü heç yoxdur. Allah daha yaxşı bilir! Sen de menim yazilarimi silmeyi qurtar. Ona gore menimle moterize ile yox deqiq danish. Ereb dilinde Quran ve tefsir alimleri ne deyirse odur. Senin deve eti versiyana cavab vermishem. Bunu tovhidle hech bir elaqesi yoxdur. Yazilarimin hamisini silib ve ya sildirib ozunu bilmemezliye vurmusan. Senin cavablarin ayenin qesdine muxalifdir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 6 апреля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 6 апреля, 2009 باب مَا جَاءَ فِي الْوُضُوءِ عَلَى مَا أَمَرَ اللَّهُ تَعَالَى حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى، حَدَّثَنَا حَجَّاجٌ، حَدَّثَنَا هَمَّامٌ، حَدَّثَنَا إِسْحَاقُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي طَلْحَةَ، حَدَّثَنِي عَلِيُّ بْنُ يَحْيَى بْنِ خَلاَّدٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَمِّهِ، رِفَاعَةَ بْنِ رَافِعٍ أَنَّهُ كَانَ جَالِسًا عِنْدَ النَّبِيِّ ـ صلى الله عليه وسلم ـ فَقَالَ " إِنَّهَا لاَ تَتِمُّ صَلاَةٌ لأَحَدٍ حَتَّى يُسْبِغَ الْوُضُوءَ كَمَا أَمَرَهُ اللَّهُ تَعَالَى يَغْسِلُ وَجْهَهُ وَيَدَيْهِ إِلَى الْمِرْفَقَيْنِ وَيَمْسَحُ بِرَأْسِهِ وَرِجْلَيْهِ إِلَى الْكَعْبَيْنِ " . 496 سنن ابن ماجه Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abu Sufyan ordusu Опубликовано: 6 апреля, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 6 апреля, 2009 Tercumesi: Sunen Ibn Mace 496-ci hedis: ...................................................... Rifae Ibn Rafiden: O, Peyqemberin yaninda oturmushdu. Peyqember dedi: Allahin emr etdiyi kimi destamazda uzunu ve qollarini dirseye qeder yumayan, bashina ve ayaqlarinin dik sumuyune qeder mesh etmeyen kimsenin namazi tamam deyildir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
RVN SLYMNV Опубликовано: 9 августа, 2009 Жалоба Share Опубликовано: 9 августа, 2009 Ey müsəlmanlar və ya özünü müsəlman sayanlar! Hamınıza qardaş və bacı deyirəm! Bir az məntiqli olun! Ona görə ki, Allah məsələyə məntiqsiz münasibət bildirənləri (təmbəllik edənləri) sevmir. Dəstamaz nədir? Dəstamaz gün ərzində vacib olan namazları qılmaq üçündür! İndi özünüz fikirləşin! Allahın hüzuruna gedirsən və corabın, yaxud ayaqqabının üstünə məsh çəkirsən! Su ətə dəymədisə, bu dəstamaz nəyə lazımdır? Onda uzun qol köynək geyinin, p.q qoyun və üstündən məsh çəkin! Bu sadəcə tənbəllik nümunəsidi! Bu hərəkət rahat olduğundan, həmçinin "vəhhabi" təbliğatında istifadə edildiyindən, eyni zamanda insanları rahat ovlamaqda köməkçi olduğundan belə bir şey uydurulub. Yenə deyirəm! Məzhəb fərqi qoymadan, hamınıza bacı və qardaş deyirəm! Oxuyan da sağ olsun, oxumayan da! Qəbul edən də sağ olsun, qəbul etməyən də! Allah hər şeyi biləndir! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.