Перейти к содержимому

Səhabələr ətrafında yayılmış &


xtb2004

Recommended Posts

Birinci şübhə: Bidət əhli, Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) hovuzu haqqında dediyi hədisi əsas gətirirlər. Hədisdə deyilir: "(Mən Qiyamət günü hovuz başında olarkən) məni tanıyan və mənim tanıdığım bir qrup insanlar mənim yanıma gələcəklər. Lakin (mələklər) onları hovuzdan uzaqlaşdıracaqlar. Mən deyəcəyəm: onlar mənim səhabələrimdir, onlar mənim səhabələrimdir. (Mələklər) Mənə deyəcəklər: Sən, onların səndən sonra nə törətdiklərini bilmirsən".

Bu hədisin, sənəd və məzmun baxımından rəvayətləri çoxdur. Bəzi rəvayətlərdə deyilir: Mən hovuzun başında dayanıb yanıma gələnlərə baxdığım halda, bəzi insanların mənə yaxınlaşmasının qarşısı alınacaqdır. Mən deyəcəyəm: Ey Rəbbim, bunlar axı məndən, mənim ümmətimdəndirlər. Mənə deyiləcəkdir: Məyər sən onların səndən sonra nə etdiklərini bilmirsənmi! Allaha and olsun, səndən sonra az keçmədən dinlərindən üz çevirdilər. Hədis rəvayətçilərindən, İbn Ə bu Məlikə adlı bir nəfər deyir: Allahım, dinimizdən üz çevirməkdən (qorxub) sənə sığınırıq.

İkinci rəvayətdə isə deyilir: "Mən hamınızdan əvvəl hovuzun başına gələcəyəm. Bir dəstə ilə mübahisə edib onlara qalib gələrək deyəcəyəm: Ey Rəbbim, onlar mənim səhabələrimdir, onlar mənim səhabələrimdir. Mənə deyiləcək: Sən, onların səndən sonra nə törətdiklərini bilmirsən. Bu iki hədisi Müslim səhih əsərində rəvayət etmişdir. Şübhənin cavabı belədir:

Birinci cavab: Hədisdə deyilən səhabə sözü ilə Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) vaxtında İslamı təzahür edən münafiqlər nəzərdə tutulur. Bu haqda Allah təala buyurur: "(Ya Peyğəmbər!) Münafiqlər sənin yanına gəldikləri zaman: “Biz sənin, doğrudan da, Allahın Peyğəmbəri olduğuna şəhadət veririk! – deyirlər. Allah sənin Onun həqiqi Peyğəmbər olduğunu bilir. Allah həm də münafiqlərin xalis yalançı olduqlarına şəhadət verir".

Həmin o insanlar da, Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) tanımadığı münafiqlərdir. Bunun təsdiqi olaraq Allah təala buyurur: "Ətrafınızdakı və Mədinə əhalisi içərisində ikiüzlülüyü özlərinə adət etmiş (bu işdə mahir) münafiqlər vardır. Sən onları tanımazsan, Biz isə onları tanıyırıq. Onlara iki dəfə (dünyada və qəbr evində) əzab verəcəyik. Sonra (axirətdə) isə ən böyük əzaba uğrayacaqlar".

Deyilən insanlar münafiqlər idilər. Amma Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) onların səhabələrdən olduqlarını zənn edirdi. Amma əslində belə deyildi.

İkinci cavab: Həmçinin hədisdə qeyd olunan insanlar, Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) vəfatından sonra mürtəd (İslamdan imtina edib kafir) olanlardır. Onun vəfatından sonra əksər ərəblər mürtəd oldular. Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) "onlar mənim səhabələrimdir" – dediyi zaman, ona belə cavab veriləcəkdir: Sən, onların səndən sonra nə törətdiklərini bilmirsən. Sən onlardan ayrılandan sonra mürtəd oldular.

Üçüncü cavab: Burada deyilən səhabə sözü, ümumi məna daşıyan bir ifadə kimi işlədilmişdir. Yəni, Peyğəmbərə (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) itaət etmədən onunla yoldaşlıq edən hər kəsə aiddir. Belə olan təqdirdə həmin insanlar səhabə sözünü şəriət baxımından mənasına daxil deyillər. Buna dəlalət edən məqam budur. Demək, Mədinə şəhərində münafiqlərin başçısı sayılan, Abdullah ibn Ubeyy ibn Səlul bu sözləri: “Əgər biz (Bəni Müstəliq vuruşundan) Mədinəyə qayıtsaq, ən güclülər (ən şərəflilər – münafiqlər) ən zəifləri (ən həqirləri – Peyğəmbəri və ona iman gətirənləri), əlbəttə, oradan çıxardacaqlar!” – dediyi zaman bu sözlər Ömərə (Allah ondan razı olsun) çatır və o deyir: Ey Allahın elçisi, qoy bu münafiqin başını bədənindən ayırım! Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) dedi: "Onunla işin yoxdur. Sonra deməsinlər ki, Məhəmməd öz səhabələrini öldürür". Bu məqamda Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) onu öz səhabəsi olaraq qeyd edir. Lakin burada səhabə sözü, şərii mənaya görə deyil, lüğəti mənaya görədir. Çünki Abdullah ibn Ubeyy ibn Səlul münafiqlərin başçısı sayılırdı. Allah təala tərəfindən ifşa edilən bu insan, öz münafiqliyini açıq-aşkar bildirirdi.

Dördüncü cabab: Ola bilər burada səhabə sözü, Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) yoluna riayət etməklə ona yoldaşlıq edən, onu görənlərin və görməyənlərin hamısına aiddir. Bu mənaya hədisin digər rəvayətində deyilən, "onlar mənim ümmətimdəndir, onlar mənim ümmətimdəndir" sözləri dəlalət edir. O ki, qaldı Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) onları tanımasına, artıq özü bu haqda xəbər verərək demişdir: "(Qiyamət günü) Mən bu ümməti tanıyacağam". Odan soruşurlar: Ey Allahın elçisin, sən axı onları görməmisən, necə tanıyacaqsan? Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) deyir: "Mən onları dəstəmaz izlərindən tanıyacağam". Bu mənanı təkid edən məqam, İbn Ə bu Məlikə adlı bir nəfər tabiinin bu sözləridir: Allahım, dinimizdən üz çevirməkdən (qorxub) sənə sığınırıq.

Bütün bu deyilənlərdən sonra onu demək olar ki, nə xəvariclər, nə nasibilər nə də mötəzililər bu hədisi dəlil gətirmirlər. Bunu yalnız rafizilər Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) səhabələrinin mürtəd olmaları haqda dəlil olaraq önə çəkirlər. Onlara belə bir müraciət olunur: Hansı əsasla Əlini, Həsəni, Hüseyni və Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) əhli-beytindən olan digərlərini istisna edirsiniz? Onların, mürtədlərdən olmalarına nə maneə olur?

Təbii ki, biz onların mürtəd olduqlarını demirik, onlar bundan uzaqdırlar. Əslində biz onların imamlığını qəbul edir, onların cənnət əhlindən olduqlarını təsdiqləyirik. Belə ki, Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) Hira dağının üzərində olarkən Əli haqqında demişdir: Ey hira, sakit ol. Həqiqətən sənin üzərində bir Peyğəmbər, siddiq və ya şəhid vardır. Əli də Peyğəmbərlə (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) birgə idi. O, Cənnət əhlindəndir.

Səhih hədislərin birində Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) Həsən və Hüseyn haqqında belə dediyi qeyd olunur: "Onlar Cənnət cavanlarının ağası olacaqlar".

Əgər kimsə Əbu Bəkrin, Ömərin, Əbu Ubeydənin və Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) başqa səhabələrinin hovuzun ətrafından qovulacaqlarını deyirsə, o zaman Əlinin də hovuz başından qovulmasını deyən nasibilərə bunu deməyə nə mane olmalıdır? Əgər Əlinin fəziləti haqqında deyilənləri dəlil gətirsələr, o zaman cavab belə olacaqdır: Əbu Bəkr və Ömər haqqıda deyilən fəzilətlər, Əli haqqında deyilən fəzilətlərdən qat-qat çoxdur.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bes deyil çamaatı darə təpəyə saldız.?Ala ğet tövdə ele,mysulman ol,əvvəlcə,sonra Allahın Hidayeti ilə tövben gəbul olarsa,daha əshabların ve mysylmanların GEYBETİNİ ETMESSEN!

Изменено пользователем АБДУЛВАХАБ
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bes deyil çamaatı darə təpəyə saldız.?Ala ğet tövdə ele,mysulman ol,əvvəlcə,sonra Allahın Hidayeti ilə tövben gəbul olarsa,daha əshabların ve mysylmanların GEYBETİNİ ETMESSEN!

Ne danishirsane sen, sen hech oxumusan ne yazilib orda, yoxsa ki oxuya bilmirsen?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Birinci şübhə: Bidət əhli, Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) hovuzu haqqında dediyi hədisi əsas gətirirlər. Hədisdə deyilir: "(Mən Qiyamət günü hovuz başında olarkən) məni tanıyan və mənim tanıdığım bir qrup insanlar mənim yanıma gələcəklər. Lakin (mələklər) onları hovuzdan uzaqlaşdıracaqlar. Mən deyəcəyəm: onlar mənim səhabələrimdir, onlar mənim səhabələrimdir. (Mələklər) Mənə deyəcəklər: Sən, onların səndən sonra nə törətdiklərini bilmirsən".

Bu hədisin, sənəd və məzmun baxımından rəvayətləri çoxdur. Bəzi rəvayətlərdə deyilir: Mən hovuzun başında dayanıb yanıma gələnlərə baxdığım halda, bəzi insanların mənə yaxınlaşmasının qarşısı alınacaqdır. Mən deyəcəyəm: Ey Rəbbim, bunlar axı məndən, mənim ümmətimdəndirlər. Mənə deyiləcəkdir: Məyər sən onların səndən sonra nə etdiklərini bilmirsənmi! Allaha and olsun, səndən sonra az keçmədən dinlərindən üz çevirdilər. Hədis rəvayətçilərindən, İbn Ə bu Məlikə adlı bir nəfər deyir: Allahım, dinimizdən üz çevirməkdən (qorxub) sənə sığınırıq.

İkinci rəvayətdə isə deyilir: "Mən hamınızdan əvvəl hovuzun başına gələcəyəm. Bir dəstə ilə mübahisə edib onlara qalib gələrək deyəcəyəm: Ey Rəbbim, onlar mənim səhabələrimdir, onlar mənim səhabələrimdir. Mənə deyiləcək: Sən, onların səndən sonra nə törətdiklərini bilmirsən. Bu iki hədisi Müslim səhih əsərində rəvayət etmişdir. Şübhənin cavabı belədir:

Birinci cavab: Hədisdə deyilən səhabə sözü ilə Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) vaxtında İslamı təzahür edən münafiqlər nəzərdə tutulur. Bu haqda Allah təala buyurur: "(Ya Peyğəmbər!) Münafiqlər sənin yanına gəldikləri zaman: "Biz sənin, doğrudan da, Allahın Peyğəmbəri olduğuna şəhadət veririk! – deyirlər. Allah sənin Onun həqiqi Peyğəmbər olduğunu bilir. Allah həm də münafiqlərin xalis yalançı olduqlarına şəhadət verir".

Həmin o insanlar da, Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) tanımadığı münafiqlərdir. Bunun təsdiqi olaraq Allah təala buyurur: "Ətrafınızdakı və Mədinə əhalisi içərisində ikiüzlülüyü özlərinə adət etmiş (bu işdə mahir) münafiqlər vardır. Sən onları tanımazsan, Biz isə onları tanıyırıq. Onlara iki dəfə (dünyada və qəbr evində) əzab verəcəyik. Sonra (axirətdə) isə ən böyük əzaba uğrayacaqlar".

Deyilən insanlar münafiqlər idilər. Amma Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) onların səhabələrdən olduqlarını zənn edirdi. Amma əslində belə deyildi.

Axır ki, səhabələrin bəzisinin münafiq olmasını boynuna alan oldu! Münafiq o şəxsə deyilir ki, zahirdə islamı qəbul edib, lakin gizlində istədiyi əməli edir. Bura aid olan səhabələr Peyğəmbərdən (s) sonra zülm və qəsblə də məşğul oldular. İmkanları çatan günahı aşkara etdilər.

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

İkinci cavab: Həmçinin hədisdə qeyd olunan insanlar, Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) vəfatından sonra mürtəd (İslamdan imtina edib kafir) olanlardır. Onun vəfatından sonra əksər ərəblər mürtəd oldular. Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) "onlar mənim səhabələrimdir" – dediyi zaman, ona belə cavab veriləcəkdir: Sən, onların səndən sonra nə törətdiklərini bilmirsən. Sən onlardan ayrılandan sonra mürtəd oldular.

Bəs deyirsiniz ki, səhabələr hamısı ədalətlidirlər. Onlara lənət demək olmaz?! Axı necə olur ki, onların içində olan mürtədlərə də lənət demək haram sayılır?

Bir də ki, deyirsiniz ki;

Onun vəfatından sonra əksər ərəblər mürtəd oldular.

Bəs ərəblər səhabə sayılmırdılar? Onların əksəri niyə mürtəd oldular! Mən səbəbini bilirəm, amma səndən eşitmək istəyirəm!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Üçüncü cavab: Burada deyilən səhabə sözü, ümumi məna daşıyan bir ifadə kimi işlədilmişdir. Yəni, Peyğəmbərə (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) itaət etmədən onunla yoldaşlıq edən hər kəsə aiddir. Belə olan təqdirdə həmin insanlar səhabə sözünü şəriət baxımından mənasına daxil deyillər. Buna dəlalət edən məqam budur. Demək, Mədinə şəhərində münafiqlərin başçısı sayılan, Abdullah ibn Ubeyy ibn Səlul bu sözləri: "Əgər biz (Bəni Müstəliq vuruşundan) Mədinəyə qayıtsaq, ən güclülər (ən şərəflilər – münafiqlər) ən zəifləri (ən həqirləri – Peyğəmbəri və ona iman gətirənləri), əlbəttə, oradan çıxardacaqlar!" – dediyi zaman bu sözlər Ömərə (Allah ondan razı olsun) çatır və o deyir: Ey Allahın elçisi, qoy bu münafiqin başını bədənindən ayırım! Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) dedi: "Onunla işin yoxdur. Sonra deməsinlər ki, Məhəmməd öz səhabələrini öldürür". Bu məqamda Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) onu öz səhabəsi olaraq qeyd edir. Lakin burada səhabə sözü, şərii mənaya görə deyil, lüğəti mənaya görədir. Çünki Abdullah ibn Ubeyy ibn Səlul münafiqlərin başçısı sayılırdı. Allah təala tərəfindən ifşa edilən bu insan, öz münafiqliyini açıq-aşkar bildirirdi.

Yaxşı ki, sən də səhabələrin arasında münafiq və ikiüzlülərin olmasını dəlil və sübutla qeyd edirsən! Sələfilər sənə bilirsən nə seyəcəklər: "Sapı özümüzdən olan balta"!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Dördüncü cabab: Ola bilər burada səhabə sözü, Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) yoluna riayət etməklə ona yoldaşlıq edən, onu görənlərin və görməyənlərin hamısına aiddir. Bu mənaya hədisin digər rəvayətində deyilən, "onlar mənim ümmətimdəndir, onlar mənim ümmətimdəndir" sözləri dəlalət edir. O ki, qaldı Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) onları tanımasına, artıq özü bu haqda xəbər verərək demişdir: "(Qiyamət günü) Mən bu ümməti tanıyacağam". Odan soruşurlar: Ey Allahın elçisin, sən axı onları görməmisən, necə tanıyacaqsan? Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) deyir: "Mən onları dəstəmaz izlərindən tanıyacağam". Bu mənanı təkid edən məqam, İbn Ə bu Məlikə adlı bir nəfər tabiinin bu sözləridir: Allahım, dinimizdən üz çevirməkdən (qorxub) sənə sığınırıq.

Bir hədisin iki-üç cür rəvayət edilməsi araşdırılır və o rəvayətlər bir-birilə uyğunlaşdırılır. Amma rəvayətlərin birində səhabələrim, digərində isə, ümmətim deyilirsə, deməli səhabələr də bu ümmətin içində olaraq sayılmalıdır. Hər halda səhabələrdən də bəziləri hovuzdan qovulacaqlar!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bütün bu deyilənlərdən sonra onu demək olar ki, nə xəvariclər, nə nasibilər nə də mötəzililər bu hədisi dəlil gətirmirlər. Bunu yalnız rafizilər Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) səhabələrinin mürtəd olmaları haqda dəlil olaraq önə çəkirlər. Onlara belə bir müraciət olunur: Hansı əsasla Əlini, Həsəni, Hüseyni və Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) əhli-beytindən olan digərlərini istisna edirsiniz? Onların, mürtədlərdən olmalarına nə maneə olur?

Sənin bu iradın olduqca səviyyəsizdir. Bu sənin səhabə aşiqliyindən irəli gəlir. Onların çulunu sudan quru çıxarmaq üçün əlindən gələni edirsən. Daha fikirləşmirsən ki, bəzi səhabələr İmam Əli, İmam Həsən və İmam Hüseyn (ə) ilə müqayisə belə oluna bilməzlər. Bəzi səhabələri İmam Əli (ə) ilə müqayisə etmək sanki günəşlə şamı müqayisə etmək kimidir!

Təbii ki, biz onların mürtəd olduqlarını demirik, onlar bundan uzaqdırlar. Əslində biz onların imamlığını qəbul edir, onların cənnət əhlindən olduqlarını təsdiqləyirik.

Sən onların mürtəd olduqlarını deyə də bilməzsən axı! İmam Əli (ə) bir an belə bütə ibadət etməyib. Onun (ə) övladları da həmçinin.

Belə ki, Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) Hira dağının üzərində olarkən Əli haqqında demişdir: Ey hira, sakit ol. Həqiqətən sənin üzərində bir Peyğəmbər, siddiq və ya şəhid vardır. Əli də Peyğəmbərlə (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) birgə idi. O, Cənnət əhlindəndir.

Bu uydurma hədis Əbubəkr, Ömər və Osman haqqındadır. Heç olmasa bir söz yazmaq istədikdə onu düzgün yaz.

Səhih hədislərin birində Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) Həsən və Hüseyn haqqında belə dediyi qeyd olunur: "Onlar Cənnət cavanlarının ağası olacaqlar".

Bəli bu hədis səhihdir!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Əgər kimsə Əbu Bəkrin, Ömərin, Əbu Ubeydənin və Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) başqa səhabələrinin hovuzun ətrafından qovulacaqlarını deyirsə, o zaman Əlinin də hovuz başından qovulmasını deyən nasibilərə bunu deməyə nə mane olmalıdır? Əgər Əlinin fəziləti haqqında deyilənləri dəlil gətirsələr, o zaman cavab belə olacaqdır: Əbu Bəkr və Ömər haqqıda deyilən fəzilətlər, Əli haqqında deyilən fəzilətlərdən qat-qat çoxdur.

Əgər kimsə hansısa səhabəni günahkar, kafir, mürtəd hesab edirsə buna dəlili olmalıdır. Əks halda isə iftira atmış sayılacaqdır.

Sən özün də bilirsən ki, nasibilər islamda batil bir firqədirlər. Onların əməlləri sırf küfrdür. Lakin biz onlara ağıl və məntiqlə cavab veririk. Siz isə bizim onlara nə cavab verəcəyimizi artıq təyin etmisiniz. Bəlkə biz fəzilətdən söz açmayacayıq?

Əbu-bəkr, Ömər və Osman haqqında olan fəzilətlərin əksəriyyəti sonradan uydurulub. Onlar Peyğəmbərə (s) nisbət verilsə də, zəifdirlər. Amma hər halda onlar haqqında uydurma fəzilətlər İmam Əlinin (ə) səhih fəzilətindən çox deyil.

Shie_cavabi yazıb:

İmam Əlinin (ə) Əbu-bəkr, Ömər və Osmandan daha fəzilətli olmasına bu fakt bəsdir ki, Əbu-bəkr, Ömər və Osman islamdan əvvəl bütpərəst olublar! Lakin İmam Əli (ə) heç vaxt bütpərəst olmayıb!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

AHLİ-SYNNE rafaditler kimi asxabların birini diğerinden ustun tutmur.KALAMNAN məşguliyyət kyfrə .rır.

Əvvəla rafizi sözünə görə yəqin ki, cəzalanacaqsan!

Amma biz şiələr kimisə kimdənsə üstün sayırıqsa, deməli bizim buna dəlilimiz var. Daha kor-koranə təqlidçi və robot deyilik ki!

Kəlamla məşğuliyyət niyə küfrə .rır, bəzilərinin küfrü, Peyğəmbərdən (s) sonra mürtəd olması üzə çıxır, ona görə? Ya sizin batil inanclarınız qurdalanır, ona görə?

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...