Перейти к содержимому

VELA VE BERA.


H.I.Huseyn

Recommended Posts

o gun ilahiyyet mescidinin imami[turk] ile sohbet etdim. shehadeti deyib, menasini bilmeyen, qebrlerden medet uman, demokratiyani qebul eden birini muselman adlandirdi. bele imami olanin bela da mamunlari olar.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 61
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

o gun ilahiyyet mescidinin imami[turk] ile sohbet etdim. shehadeti deyib, menasini bilmeyen, qebrlerden medet uman, demokratiyani qebul eden birini muselman adlandirdi. bele imami olanin bela da mamunlari olar.

Bəs nə desin? Desin ki, xristiandı və ya yəhudidi? Get anlayışıvı dəyiş qardaşım!

Hə başa düşdüm! Deyəcəksən ki, belə adamlara kafir deyilir! Xeyr! Kafirin tərifi Quranda Allah tərəfindən göstərilib. Kafir o kəslərə deyirlər ki, qəlbi, qulağı, ağzı, gözü möhürlənib və iman gətirməz. Lakin qəlbində nöqtə boyda da olsa Allah sevgisi olan insana kafir demək olmaz! Çünki o sevgi sabah böyüyərək, sənin və mənim sevgimdən də böyük ola bilər. Lap o sevgi fitri olsa belə.

Diqqətli ol qardaş! Allah hər şeyə qadirdir. İstədiyini hidayət edər. Sən bu gün belə adamlara kafir deyirsənsə, sabah o hidayət olunsa nə deyəcəksən?

Allah hamını hidayət etsin! Amin!

Haqq yolu: "Peyğəmbər və onun Əhli Beyti"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hənəfilərin kibar uləmasından Əbul Fadl Əl Məvsili (1203-1284 miladi/ 599-683 hici) “Əl-İxtiyar li Təalil Əl-Muxtar” adlı kitabında deyir:

الكافر إذا صلى بجماعة أو أذن في مسجد أو قال: أنا معتقد حقيقة الصلاة في جماعة يكون مسلماً.

“Kafir camaatla namaz qılarsa və ya məscidlərdə azan verərsə və ya “Mən camaatla namazın haq olduğuna inananlardanam” desə müsəlman olar (müsəlman hökmü verilər)”

Lakin şeyx Məvsili mürtəd olanla əsli kafiri ayırır və mürtədlər haqda deyir:

وإسلامه أن يأتي بالشهادتين ويتبرأ عن جميع الأديان سوى دين الإسلام أو عما انتقل إليه

“(Mürtədin) İslamına : İki şəhadəti gətirməsi və İslamdan başqa bütün dinlərdən və ya keçdiyindən bəri-uzaq olduğunu bildirməsilə hökm edilir.”

Qaynaq: Məvsili: Əl İxtiyar: Kitabul Cihad, 4/146

Şafii fəqihi və məşhur müfəssir, Faxruddin Ər Razi (554-606 h/ 1150-1210 m) “Məfatihul Ğayb“ adlı təfsirində Nisa surəsi 94-cü ayəsini açıqlarkən bu haqda deyir:

المسألة السادسة : قال أكثر الفقهاء : لو قال اليهودي أو النصراني : أنا مؤمن أو قال أنا مسلم لا يحكم بهذا القدر بإسلامه ، لأن مذهبه أن الذي هو عليه هو الإسلام وهو الإيمان ، ولو قال لا إله إلا الله محمد رسول الله ، فعند قوم لا يحكم بإسلامه ، لأنه فيهم من يقول : إنه رسول الله إلى العرب لا إلى الكل ، ومنهم من يقول : إن محمداً الذي هو الرسول الحق بعد ما جاء ، وسيجيء بعد ذلك ، بل لا بدّ وأن يعترف بأن الدين الذي كان عليه باطل وأن الدين الموجود فيما بين المسلمين هو الحق والله أعلم .

“Altıncı məsələ:

Fəqihlərin çoxu dedilər: Əgər Yəhudi və ya Nəsrani “Mən Möminəm” və ya “Mən Müsəlmanam” desə, bu qədərilə onun İslamına hökm verilməz. Çünki, üzərində olduğu məzhəbinin İslam, onun da iman olduğuna (inanır).

Əgər “Lə İləhə İlləllah, Muhəmmədur Rasulullah” desə, bir qrupa görə İslamına hökm edilməz. Çünki, onlardan belə deyənlər var: “Şübhəsiz ki o Allahın Ərəblərə elçisidir, hamıya deyil” *

Onlardan belə deyənlər də var: “Şübhəsiz ki Muhəmməd haq elçidir, lakin ondan sonrada (elçi) gələcək”

Əksinə! Qaçınılmaz olaraq “Üzərində olduğu dinin batil, Müsəlmanlar arasında mövcud olan dinin isə haq olduğunu” biləcək (etiraf edəcək). Allah ən doğrusunu biləndir…”

* Burada mövzudan kənar bir haşiyə çıxmaq istəyirəm. Əhli Kitabın “Şübhəsiz ki o Allahın Ərəblərə elçisidir, hamıya deyil” iddiası... və “Şübhəsiz ki Muhəmməd haq elçidir, lakin ondan sonrada (elçi) gələcək” iddiası...

Əhli kitabın bu iddiası öz içində ziddiyyət təşkil edir!

Bunlar Muhəmmədin - sallallahu aleyhi və səlləm – elçiliyini qəbul edirlər. Elçilər yalan danışmaz! Elçini qəbul etmək onun sözünü də qəbul etməyi tələb edir... Elçinin sözü isə bunların dediyini yalanlayır!

Alləmə Əbu Abdullah Əl Qurtubi (600-671 h/1204-1274 m) Tövbə surəsinin 74-cü ayəti kəriməsinin təfsirində, böyük imamlardan olan İshaq bin Rahveyhdən (161-238 h/ 778-853 m) nəqlən deyir:

قال إسحاق ابن راهويه: ولقد أجمعوا في الصلاة على شئ لم يجمعوا عليه في سائر الشرائع، لانهم بأجمعهم قالوا: من عرف بالكفر ثم رأوه يصلي الصلاة في وقتها حتى صلى صلوات كثيرة.

ولم يعلموا منه إقرارا باللسان أنه يحكم له بالايمان، ولم يحكموا له في الصوم والزكاة بمثل ذلك

“İshaq bin Rahveyh dedi:

Şübhəsiz ki, (alimlər) digər şəri hökmlər xüsusunda icma etmədikləri bir şeydə, namaz xüsusunda icma etmişlər. Çünki onlar icma ilə belə dedilər:

Bir adamın kafir olduğu bilinsə, sonra onun namaz vaxtında namaz qıldığını, hətta çox dəfə namaz qıldığını görsələr və bununla yanaşı ondan dillə iqrarın sabit olduğunu bilmirlərsə, onun imanına hökm verilər!

Ancaq, oruc və zəkatla, onun haqqında bunun kimi (müsəlman) hökmü vermirlər.”

Qaynaq: Əbu Abdullah Əl Qurtubi: Camiu li Əhkəmil Quran: 8/207

Sırf namazla kafirin İslamına hökm verən alimlər buna əlavə şərtlər qoşmuşlar. Vaxt içində, Azan və iqaməylə, camaatla, məsciddə, təkbirdən salama qədər və s… İnşa Allah irəlidə təfərrüatlı şəkildə gələcədir.

İshaq bin Rahveyh burada şərtlərdən ikisini qeyd etmişdir:

1. Vaxt içində qılınması.

2. Çox sayda olması.

Hər nə qədər İmam İshaq İbnu Rahveyh - rahiməhullah - "namaz" qılana Müsəlman hökmü veriləcəyi haqda icma olduğunu bildirsədə, bunun həqiqətə uyğun olmadığı ortadadır. Bu sözləri nəql edən İmam Qurtubi özü eyni kitabda bu görüşə müxalif görüşlərə yer verir:

الخامسة : والمسلم إذا لقي الكافر ولا عهد له جاز له قتله ; فإن قال : لا إله إلا الله لم يجز قتله ; لأنه قد اعتصم بعصام الإسلام المانع من دمه وماله وأهله : فإن قتله بعد ذلك قتل به

وإنما سقط القتل عن هؤلاء لأجل أنهم كانوا في صدر الإسلام وتأولوا أنه قالها متعوذا وخوفا من السلاح , وأن العاصم قولها مطمئنا , فأخبر النبي صلى الله عليه وسلم أنه عاصم كيفما قالها ; ولذلك قال لأسامة : ( أفلا شققت عن قلبه حتى تعلم أقالها أم لا ) أخرجه مسلم

أي تنظر أصادق هو في قوله أم كاذب ؟ وذلك لا يمكن فلم يبق إلا أن يبين عنه لسانه

وفي هذا من الفقه باب عظيم , وهو أن الأحكام تناط بالمظان

والظواهر لا على القطع واطلاع السرائر

السادسة : فإن قال : سلام عليكم فلا ينبغي أن يقتل أيضا حتى يعلم ما وراء هذا ; لأنه موضع إشكال

وقد قال مالك في الكافر يوجد فيقول : جئت مستأمنا أطلب الأمان : هذه أمور مشكلة , وأرى أن يرد إلى مأمنه ولا يحكم له بحكم الإسلام ; لأن الكفر قد ثبت له فلا بد أن يظهر منه ما يدل على قوله , ولا يكفي أن يقول أنا مسلم ولا أنا مؤمن ولا أن يصلي حتى يتكلم بالكلمة العاصمة التي علق النبي صلى الله عليه وسلم الحكم بها عليه في قوله : أمرت أن أقاتل الناس حتى يقولوا لا إله إلا الله

السابعة : فإن صلى أو فعل فعلا من خصائص الإسلام فقد اختلف فيه علماؤنا ; فقال ابن العربي : نرى أنه لا يكون بذلك مسلما , أما أنه يقال له : ما وراء هذه الصلاة ؟ فإن قال : صلاة مسلم , قيل له : قل لا إله إلا الله ; فإن قالها تبين صدقه , وإن أبى علمنا أن ذلك تلاعب , وكانت عند من يرى إسلامه ردة , والصحيح أنه كفر أصلي ليس بردة

وكذلك هذا الذي قال : سلام عليكم , يكلف الكلمة , فإن قالها تحقق رشاده , وإن أبى تبين عناده وقتل

وهذا معنى قوله : " فتبينوا " أي الأمر المشكل , أو " تثبتوا " ولا تعجلوا المعنيان سواء

فإن قتله أحد فقد أتى منهيا عنه

فإن قيل : فتغليظ النبي صلى الله عليه وسلم على محلم , ونبذه من قبره كيف مخرجه ؟ قلنا : لأنه علم من نيته أنه لم يبال بإسلامه فقتله متعمدا لأجل الحنة التي كانت بينهما في الجاهلية

“Beşinci: müsəlman, əhdi olmayan bir kafiri gördüyü zaman öldürməsi caizdir.

Əgər kafir “Lə İləhə İlləllah” desə öldürülməsi caiz deyil. Çünki, o İslam qulpuna sarılmışdır ki, bu onun qanını, malını və ailəsini qoruyur.

Əgər bundan sonra onu öldürsə, bu səbəblə özüdə öldürülər.

Bu kimi insanlardan ölüm hökmünün qaldırılmasının səbəbi onların İslamın ilk zamanlarında olmaları və kafirlərin bu kəliməni özünün qorumaq və silahdan qorxduqları üçün söyləmələrini düşünərək təvil edirdilər. Bu sözün qoruyucu olması üçün sözü mutməinliklə deməsinin lazım olduğunu düşünürdülər.

Nəbi - sallallahu aleyhi və səlləm – bu sözü necə söylərlərsə söyləsin, bunun “qoruyucu” olduğunu xəbər verdi.

Bunun üçün Usaməyə dedi:

“Qəlbini açıb baxsaydın… O zaman, bunu qəlbində də deyirmi, bilərdin…” Bu hədisi Muslim təxric etmişdir. Yəni: sözündə sadiq olub-olmadığına baxardın…

Bu mümkün deyil! Ancaq bu haqda dilin bəyan etməsi yolu qalır. Bu fiqhin böyük mövzularındandır. Bu qaydada budur: hökmlər zənni qaliblə (yüksək ehtimallarla) və zahirlərə görədir, qətilik və sirləri bilməklə deyil.

Altıncı: “Səlamun Aleykum” deyərsə, bu sözünün arxasında nə olduğu bilinmədikcə öldürülməməsi lazımdır. Çünki, bu işkal (anlaşılması çətin) bir mövzudur.

İmam Malik “aman üçün gəldim, aman tələb edirəm” deyən kafir haqda dedi: “Bu anlaşılması çətin olan məsələlərdəndir. Görüşüm budur ki, güvənli yerə götürülər və İslamına hökm edilməz. Çünki, onun haqqında küfr hökmü sabit idi, onun sözünə dəlalət edəcək bir şeyi izhar etməsi qaçınılmazdır. Toxunulmazlıq kəliməsini söyləyənə qədər, “Mən Müsəlmanam” və ya “Mən Möminəm” deməsi və ya namaz qılması yetərli deyil. Toxunulmazlıq kəliməsi odur ki, Nəbi - sallallahu aleyhi və səlləm – hökmün verilməsini buna bağlamışdır: “İnsanlarla, Lə İləhə İlləllah demələrinə qədər vuruşmaqla əmr olundum.””

Yeddinci: Əgər insan namaz qılar və ya İslama xas fellərdən birini edərsə (ona İslam hökmü veriləcəyi haqda) alimlərimiz (Malikilər) ixtilaf etmişlər. İbn Arabi dedi:

“Görüşümüzə görə bununla müsəlman olmaz. Lakin ona deyilər: “Bu namazın arxasında nə var?” Əgər desə ki, bu bir Müsəlman namazıdır, ona deyilər ki, Lə İləhə İlləllah de! Əgər bunu deyərsə doğru dediyi ortaya çıxar. Əgər bunu qəbul etməzsə, bunun bir oyun olduğunu bilərik.”

Kim ki, belə şeylərə görə İslam hökmü verir, onun görüşünə görə bu hal riddət halıdır. Doğru olan budur ki, bu əsli küfrdür! Riddət küfrü deyil!

“Səlamun Aleykum” deyən kimsəyə də, eyni şəkildə “kəliməni” deməsi təklif edilər, əgər deyərsə haqqı tapması gerçəkləşmiş olar. Əgər deməzsə, inadı aşkara çıxar və öldürülər.

Bu, Uca Allahın “təbeyyənu” və ya “təsəbbətu” kəlamının mənasıdır ki, hər ikisi də eyni anlamdadır, yəni “anlaşılması çətin olan” işi araşdırın, tələskənlik etməyin.

Kim belə adamı öldürsə, qadağan edilmiş bir əməli işləmişdir.

Əgər deyilsə ki, Nəbinin - sallalahu aleyhi və səlləm - Muhallim haqqında ağır danışması və onun qəbrindən çölə atılması nədir?

Deyərik: “Çünki, o niyyətini bilirdi, bilirdi ki, Muhallim o adamın Müsəlman olmasına fikir vermədən, onu qəsdən öldürdü. Bunun səbəbi isə cahiliyyədə aralarında olan kin idi.”

Qaynaq: Əbu Abdullah Əl Qurtubi: Əl Camiu li Əhkəmil Quran: 7/51-52

Beyrut: Ər Risələ: Birinci nəşr: 1427/2007

Təhqiq: Abdullah bin Abdul Muhsin Ət Turki

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

A.S Hormetli ibn_hazm: Mominsinizse Allahdan qorxaraq yuxarida etdiyiniz ifadenin benzerlerini bashqa mekanlarda etmeyin.

Bizlere yarashmaz oz muselman qardashimiza yarashmiyan soz desek.

Mohuru vuran Allahdir ve Allah yalniz bilir kimler mohurlulerdendir *

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HEYATA BAXISHINIZI DEYISHDIRECEK ESERLER

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 3 weeks later...

siz danishiginizi bilirsiz? amerikasayagi islam duzeltmisiz ve o dine tabesiz, biz bela dini qebul etmirik. Allahin dininde kafirlere yaltaqlanmaq yoxdur, Alahin dininde yehudi ve xristianla dostluq yoxdur. ermenini dushmen sayirsan? bes yehudini, ingilisi niye dushman saymirsan? chunki , muselman deyilsen. Allahin dushmeni ile dushmen olmaq ferzdir. ey ............................

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

siz danishiginizi bilirsiz? amerikasayagi islam duzeltmisiz ve o dine tabesiz, biz bela dini qebul etmirik. Allahin dininde kafirlere yaltaqlanmaq yoxdur, Alahin dininde yehudi ve xristianla dostluq yoxdur. ermenini dushmen sayirsan? bes yehudini, ingilisi niye dushman saymirsan? chunki , muselman deyilsen. Allahin dushmeni ile dushmen olmaq ferzdir. ey ............................

Amerikaya yanacagin e`la markasini satan Seudiyye Erebistanidi,indi ne deyirsen Seudiyye de muselman deyil????!!!!

Xahish edirem sualima cavab ver.

?lh?mdulillahi r?bbil al?min v? s?ll?llahu ?la seyyidina M?h?mm?din v? alihit-tayyibinatinat-tahirin v? ?la ?shabihil ?xyaril munt?c?bin v? l?`n?tullahi ?la ?`daihim ?cm?in.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

men seudiyyeye gore dinimden donmerem. neyi gozleyir seudiyywe? felestinin bashina gelenin onlarin bashina da gelmesinimi?

Bir de ki, qardash menden size bir boyuk kimi meslehet: Eger birinin sehvi varsa, bacar onu ort, daha hamiya achib gosterme. Inshallah Allah teala da giyamet gunu senin eyiblerini orter)))

Assalamu aleykum va rahmatullah.

?lh?mdulillahi r?bbil al?min v? s?ll?llahu ?la seyyidina M?h?mm?din v? alihit-tayyibinatinat-tahirin v? ?la ?shabihil ?xyaril munt?c?bin v? l?`n?tullahi ?la ?`daihim ?cm?in.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

salam aleykum

qardash qisaca sehadeti bilmeyen lakin Allahi qebul edan,Peygamberi(saas)taniyan birine ne deyerlar.senin cavabini sebrsizlikle gozleyirem.

Vassalam

Aleykuma salam.

Belə adamlara "CAHİL MÜSƏLMAN" deyirlər. Yəni tanıyır, inanır, lakin əməl etmir...

Haqq yolu: "Peyğəmbər və onun Əhli Beyti"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

kafirler Allahi qebul edirler. bunu quranda Allah da tesdiqleyir: zumer suresi 38. yunus suresi 31-e bax. gozun mohurlu deyilse.

Əziz və hörmətli, eyni zamanda "AĞILLI" İbn Hazim!

Sənin qeyd elədiyin ayələrdə, kafirlərdən yox, cahillərdən söhbət gedir.

Digər ayədə isə bütpərəstlərdən söhbət gedir. Həmin bütpərəstlər "Allah" dedikdə, öz bütlərini nəzərdə tuturlar. Yəni bizim Allahımızı yox. Ona görə də fikrin yalnışdı. Bütpərəstlər kafirdi və nəcisdi.

Başa salmaq üçün izah eləyirəm:

Müsəlmanlar 3 əsas hissəyə bölünürlər. Mömin, fasiq və cahil.

1. Mömin ----- Allahın dediklərini qəbul edib əməl eliyəndir.

2. Fasiq ----- əvvəl əməl edib, sonra əməl etməyəndir.

3. Cahil ----- inanan, lakin əməl etməyəndir.

Bir də var kafir. Kafir o kəslərdi ki, müsəlmanlar içərisində yaşayar, lakin açıq dəlilləri görsə də iman gətirməz. Bax bu şəxslərin gözləri, qulaqları, ağızlar, qəlbləri Allah tərəfindən möhürlənmişdir.

Diqqətlə oxusan, tam başa düşəcəksən.

Allah hamıya kömək olsun! Amin!

Haqq yolu: "Peyğəmbər və onun Əhli Beyti"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Allahu Taəla müqəddəs Kitabında buyurur:

وَإِذَا رَأَيْتَ الَّذِينَ يَخُوضُونَ فِي آيَاتِنَا فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ حَتَّى يَخُوضُواْ فِي حَدِيثٍ غَيْرِهِ وَإِمَّا يُنسِيَنَّكَ الشَّيْطَانُ فَلاَ تَقْعُدْ بَعْدَ الذِّكْرَى مَعَ الْقَوْمِ الظَّالِمِينَ. وَمَا عَلَى الَّذِينَ يَتَّقُونَ مِنْ حِسَابِهِم مِّن شَيْءٍ وَلَكِن ذِكْرَى لَعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ

"Ayələrimiz haqqında artıq-əskik danışanları gördüyün zaman, onlar başqa sözə keçməyənə qədər onlardan üz çevir! Əgər şeytan sənə unutdurarsa, xatırlamadan sonra o zalım qövmlə oturma!

Çəkinənlər üzərində onların hesabından bir şey yoxdur, lakin üzərlərinə xatırlatmaq düşər ki, bəlkə onlar da çəkinə."

Əl Ənam: 6/68-69

Allahu Taəla digər bir ayədə buyurur:

وَقَدْ نَزَّلَ عَلَيْكُمْ فِي الْكِتَابِ أَنْ إِذَا سَمِعْتُمْ آَيَاتِ اللَّهِ يُكْفَرُ بِهَا وَيُسْتَهْزَأُ بِهَا فَلَا تَقْعُدُوا مَعَهُمْ حَتَّى يَخُوضُوا فِي حَدِيثٍ غَيْرِهِ إِنَّكُمْ إِذًا مِثْلُهُمْ إِنَّ اللَّهَ جَامِعُ الْمُنَافِقِينَ وَالْكَافِرِينَ فِي جَهَنَّمَ جَمِيعًا

"O sizə Kitabda bunu endirdi: Allahın ayələrinin inkar edildiyini və onlarla istehza edildiyini duyduğunuz zaman, onlar başqa sözə keçməyənə qədər onlarla oturmayın! Yoxsa şübhəsiz ki sizə də onlar kimi olarsınız!

Həqiqətən Allah münafiqlərin və kafirlərin hamısını Cəhənnəmdə bir araya toplayacaq."

Ən Nisa: 4/140

1. Buradakı qadağa sadəcə Allah Rəsulunamı – sallallahu aleyhi və səlləm – aiddir? Yoxsa Ümmətin hər fərdinə?

2. "Yoxsa şübhəsiz ki sizə də onlar kimi olarsınız!" ifadəsindən qəsd "onlar kimi kafir olarsınız" hökmüdürmü? Yoxsa "siz də günahda və ya əzabda onlar kimi olarsınız" hökmüdür?

3. Ayələrin inkarı və ələ salınmasının sərhədləri nədir? Hərhansı bir kafirin məsələn "Demokratiya gözəldir" deməsi ayələrin ələ salınmasına daxildirmi? Yəni qəsd edilən birbaşa ələ salmaqdırmı? Yoxsa dolayı yolla (lazimul məzhəb) şəklində olan ifadələrə də etibar edilər?

4. Dini motivdə olan hər zarafat dini ələ salmaqdırmı?

5. Onlara nəsihət edərək orada qalmamız caizdirmi?

6. Dəvət zamanı belə bir problemlə qarşılaşan adam dəvətini yarıda kəsib oranı tərk etməlidirmi?

Bütün Hamd ve Övgüler Alemlerin Rabbi Allah'a dır

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ey Allahin dushmenleri, exspert ve saire. hemin ayelerde sohbet kafirlerden gedir. siz agizlariniz ile Allahin nurunu sondure bilmeyeceksiniz. Allah dinini sizin kimi dushmenlerden qoruyacaq. islama emel etmeyenin islamda yeri yoxdur.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

haminin agzina bir soz dushub, filankes cahildir, filankes cahildir. kafir demekden qorxurlar. Allahdan qorxmursuz? sizin ozunuz cahil, ataniz ise Abu Cehldir. Allah sizi onuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Təhqirə görə reytinqinizi 20% qaldırıram! Qaydaları oxuyun!

Изменено пользователем al-Fath
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

haminin agzina bir soz dushub, filankes cahildir, filankes cahildir. kafir demekden qorxurlar. Allahdan qorxmursuz? sizin ozunuz cahil, ataniz ise Abu Cehldir. Allah sizi onuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

sheytan cildli iblis sen hec bilmirsen cahil nedir kafir nedir.seninle ancaq senin terzde danismaq olar.sen bele danismaqla ne etmak isteyirsen.kimise haqqa devet etmak isteyirsen ya haqqi kimese basa salmaq isteyirsen.sen bele etmakla cahilliyin ve kafirliyin arta-arta yuksek meqama catacaqsan.fitnekar.deccal.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ey Allahin dushmenleri, exspert ve saire. hemin ayelerde sohbet kafirlerden gedir. siz agizlariniz ile Allahin nurunu sondure bilmeyeceksiniz. Allah dinini sizin kimi dushmenlerden qoruyacaq. islama emel etmeyenin islamda yeri yoxdur.

fitnekar,Allahin dusmeni gorunur kimdir.Allahin dusmeni ela xalis sen ozunsen.cahil sensen.atan da abu cahldir.abu sufyandir,yeziddir,muaviyedir ve sairedir.Allah sizi onuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Deccal sheytan iblis cahil abu lahab bu gozel adlari sene ithaf edirem.hansi adi isteyirsen sec.belede de secim bizimdir sene ad qoymaqda bu adlarin hamisi sene yarashir.Allah seni onuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Təhqirə görə reytinqinizi 20% qaldırıram! Qaydaları oxuyun!

Изменено пользователем al-Fath
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ey Allahin dushmenleri, exspert ve saire. hemin ayelerde sohbet kafirlerden gedir. siz agizlariniz ile Allahin nurunu sondure bilmeyeceksiniz. Allah dinini sizin kimi dushmenlerden qoruyacaq. islama emel etmeyenin islamda yeri yoxdur.

haminin agzina bir soz dushub, filankes cahildir, filankes cahildir. kafir demekden qorxurlar. Allahdan qorxmursuz? sizin ozunuz cahil, ataniz ise Abu Cehldir. Allah sizi onuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Burda əxlaqıvı göstərirsən? Mərifətsiz gədə, Allahın düşməni sənin kimi böhtan atanlardı! Quran ayələrini yalandan başqa cür deyənlərdi! İslamdan danışıb əməl etməyənlərdi.

Kimə kafir deməkdən qorxuruq? Sənə deməkdən qorxmaram, amma Allahdan qorxuram. Çünki o kafirlərin tərifini verib. Onun dediyindən qırağa çıxmaram!

Hamının ağzına söz düşüb, sənin ağzıva nə düşüb? Biz atamızı tanıyırıq! Ola bilər sən tanımırsan!

Haqq yolu: "Peyğəmbər və onun Əhli Beyti"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

kimese kafir demak exlaqsizliq olsaydi Allahu-Taaala quranda kafirun suresini gondermezdi.

Sənin düşüncən elə bura qədərdi! Mən dedim kafir demək əxlaqsızlıqdı? Küfr eləmə! Sənin digər əxlaqsız cümlələrivi deyirəm ki, əxlaq həddini aşmayasan.

Haqq yolu: "Peyğəmbər və onun Əhli Beyti"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

sualim ozune selefi deyanleredir: Seudiyye krali icaze verdi ki, Amerikan ve fransiz qoshunlari Seudiyya erazisinde yerleshib, Iraqa, yeni muselmanlara hucum etsin. niye dostluq, dushmenchilik meselelerine riayet olunmadi. meshur sheyxlar hara baxirdilar? hami bilir ki, vela ve bera meseleleri olmadan shehadet qebul edilmir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...