Перейти к содержимому

<Misyar> adli kebin Novu


ABDULLAH_MUSELMAN

Recommended Posts

Salam Aleykum!

Hamimizin bildiyi kimi ALLAH 2-3-4 zovce (heyat yoldashi) almaga izn verir. Birinin 2 zovcesi varsa o bir gun birinin bir gun o birinin yaninda galmalidir. Birine ne alirsa o birinede almalidir. (Sohbet daimi kebinden gedir.) Daimi kebinin MISYAR adli bir novude varki, ikinci zovce alanda hemin zovce ile razilashirsanki men senin yanina bir gunden bir gele bilmeyecem, sene gucum chatan sheyleri alacam. O razidirsa daimi kebin kesilir ve oda senin halal ailen olur. Bunu elm ehlinden sorusha bilersiz. Yeginki bele kebin novune hech evlenmeyen gizlar chetin razi olar, amma boshanmish, dul, tek galmish bacilar razi olar ve bu cur evlilik bakidada movcuddur.

Eger bele kebin novu ile aile gurmag isteyen bir baci varsa (boshanmish, dul, tek galmish) onunla aile gurmag isteyirem. (Yani 2-ci zovcem kimi) isteyen baci mene e-mail ile xeber vere biler, ve birlikde gerar vere bilerik bu evliliye.

healthy_family_usa@yahoo.com

healthy_family_usa (altdan xetlerin olmasi gorunmeye biler, ona gore bunu ayrica birde yazdim)

ALLAH RZASI UCHUN burda gelbi incidecek sozler yazmayin. Bunu duzgun saymayanlar evvelce sige hagda fikirleshsinler. (1 saatlig, 1 gunluk..)

ALLAH RAZI OLSUN!

Изменено пользователем ABDULLAH_MUSELMAN
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salam Aleykum!

Hamimizin bildiyi kimi ALLAH 2-3-4 zovce (heyat yoldashi) almaga izn verir. Birinin 2 zovcesi varsa o bir gun birinin bir gun o birinin yaninda galmalidir. Birine ne alirsa o birinede almalidir. (Sohbet daimi kebinden gedir.) Daimi kebinin MISYAR adli bir novude varki, ikinci zovce alanda hemin zovce ile razilashirsanki men senin yanina bir gunden bir gele bilmeyecem, sene gucum chatan sheyleri alacam. O razidirsa daimi kebin kesilir ve oda senin halal ailen olur. Bunu elm ehlinden sorusha bilersiz. Yeginki bele kebin novune hech evlenmeyen gizlar chetin razi olar, amma boshanmish, dul, tek galmish bacilar razi olar ve bu cur evlilik bakidada movcuddur.

Eger bele kebin novu ile aile gurmag isteyen bir baci varsa (boshanmish, dul, tek galmish) onunla aile gurmag isteyirem. (Yani 2-ci zovcem kimi) isteyen baci mene e-mail ile xeber vere biler, ve birlikde gerar vere bilerik bu evliliye.

healthy_family_usa@yahoo.com

healthy_family_usa (altdan xetlerin olmasi gorunmeye biler, ona gore bunu ayrica birde yazdim)

ALLAH RZASI UCHUN burda gelbi incidecek sozler yazmayin. Bunu duzgun saymayanlar evvelce sige hagda fikirleshsinler. (1 saatlig, 1 gunluk..)

ALLAH RAZI OLSUN!

Aleykum salam!

And olsun bir olan Allaha, heç nə yazmaq fikrim yox idi! Amma "siğə" söhbətini açdığıvı görəndə, məcbur olub yazdım. Zəhmət olmasa get Ən-Nisə (Qadınlar) surəsinin 24-cü ayəsini oxu! Onda başa düşərsən ki, bu qadınla kişinin arasındakı məsələdir! Bir-birilərinə halallıq verərlərsə, problem yoxdur.

Bir də sənə bir məsləhət verim (ola bilər yaşca səndən balacayam): "Bir az diqqətli ol, bura "MİSYAR" nigahı bağlamaq istəyi ilə girmisənsə, cammata "BACI" deyə müraciət eləmə! Yəqin məni başa düşdün!"

Изменено пользователем al-Fath

Haqq yolu: "Peyğəmbər və onun Əhli Beyti"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 4 weeks later...
Salam Aleykum!

Qeshey movzudur bu misyar evliliyi,amma niye esl simasini achmamisan misyar evliliyinin?Eybi yox,men bu ishi senin evezinden ederem.

Vəhhabilərin nəzərinə!

Madam ki, sünnülər və xüsusən də vəhhabilər elmi bəhs yox daha çox inad göstərməyə və Əfəndi kimi mə`nasız movzulara üstünlük verirlər Həmbəli adlı yuser demiş bizdə bə`zən onların qapısından girməyə məcburuq.

Nəzərinizə "Misyar" izdivacının rəsmi saytlarından bir neçəsini çatdırıram. Burada kişilər və xanımlar anketlərini yerləşdirib öz "para"larını axtarırlar. Həmçinin saytda siz "Misyar" izdivacının şər`ən doğru olduğunu, hökmləri və s. ilə tanış ola bilərsiniz.

Xatırladım ki, "Misyar" izdivacında qadın öz məskən-yaşayış hüququndan, özünün və əgər övladı olsa övladın maddi tə`minatından imtina edir. Kişi ilə bir evdə yaşamırlar. Qadın kişinin bə`zən onun yanına gəlib-getməsi ilə kifayətlənir.

الزواج الذي يتم بين رجل وامرأة بإيجاب وقبول وشهادة شهود وحضور ولي، على أن تتنازل المرأة عن حقوقها المادية من مسكن، نفقة لها ولأولادها إن ولدت وعن بعض حقوقها الأدبية مثل القسم في المبيت بينها وبين ضراتها وتكتفي بأن يتردد عليها الرجل أحيانا. فهو زواج مقصود تفاهم عليه الرجل والمرأة وقصداه بعد أن تعارفا وأتفقا ومعنى هذا أنه مباح في الأصول

Daha dərin mə`lumatları saytdan almaq olar. Xüsusən bu bəndi qeyd etmək istərdim:

وأن هذا النوع من النكاح فيه مصالح كثيرة فهو يشبع الغريزة الجنسية

Həqiqətən bu cür nikah növünün çoxlu faydası var. Onlardan biri də cinsi qərizənin söndürülməsidir.

Adeel demiş cihadın bir növüdür. Və yaxud "Slujebniy roman" filmində deyilən kimi "Sexualnaya revolyusiya"dır.

http://www.msyaronline.com/

http://www.almysiar.com/

http://www.mesiarksa.com/

Misyar ilə Mut`a arasındakı fərq barədə disskusiya burada

http://msyaronlive.com/vb/showthread.php?t=9

Yazınızın birinci cümləsini sildim. Sözlərinizə fikir verin.

Изменено пользователем al-Fath

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Davami burda .

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sual: Eşidmişəm ki, əqər qərib ölkədəsən və zinaya düşməyə ehtimalı varsa, bəzi alimlər içazə verib ki, ismətli bir qadınla orda olan müddət evlənəsən. (Sual əhli-sünnət əqidəsinə görədir və cavabı əhli-sünnət alimlərinindir)Cavab: Alimlər “boşanmaq niyyəti ilə evlənmək” barədə ixtilaf ediblər. Bəziləri bunu caiz saydıqları halda, bəziləri də bunu məkruh biliblər. Digər alimlər isə bunu haram sayıblar.Bu məsələdə ilk olaraq Şeyxul-İslam İbn Teymiyyənin, rahiməhullah, sözünü nəql edək. Ona səfər etmiş və hər bir şəhərdə bir və ya iki ay qalan biri haqqında soruşurlar. Günahdan qorxduğu üçün orada qaldığı müddət ərzində evlənə bilərmi? Belə bir nikah səhihdirmi? Bunun cavabında buyurur:أن يتزوج لكن ينكح نكاحا مطلقا لا يشترط فيه توقيتا بحيث يكون إن شاء مسكها وإن شاء طلقها وإن نوى طلاقها حتما عند انقضاء سفره كره في مثل ذلك وفي صحة النكاح نزاع ولو نوى أنه إذا سافر واعجبته أمسكها وإلا طلقها جاز ذلك فأما أن يشترط التوقيت فهذا نكاح المتعة الذي اتفق الأئمة الأربعة وغيرهم على تحريمه وإن كان طائفة يرخصون فيه إما مطلقا وإما للمضطر كما قد كان ذلك في صدر الإسلام فالصواب إن ذلك منسوخ كما ثبت في الصحيح أن النبي بعد أن رخص لهم في المتعة عام الفتح قال ( إن الله قد حرم المتعة إلى يوم القيامة ) والقرآن قد حرم أن يطأ الرجل إلا زوجة أو مملوكة بقوله والذين هم لفروجهم حافظون إلا على أزواجهم أو ما ملكت أيمانهم فإنهم غير ملومين فمن ابتغى وراء ذلك فأولئك هم العادون وهذه المستمتع بها ليست من الأزواج ولا ما ملكت اليمين فإن الله قد جعل للأزواج أحكاما من الميراث والإعتداد بعد الوفاة بأربعة أشهر وعشر وعدة الطلاق ثلاثة قروء ونحو ذلك من الأحكام التي لا تثبت في حق المستمتع بها فلو كانت زوجة لثبت في حقها هذه الأحكام ولهذا قال من قال من السلف إن هذه الأحكام نسخت المتعة وبسط هذا طويل وليس هذا موضعه وإذا اشترط الأجل قبل العقد فهو كالشرط المقارن في أصح قولي العلماء وكذلك في نكاح المحلل وأما إذا نوى الزوج الأجل ولم يظهره للمرأة فهذا فيه نزاع يرخص فيه أبو حنيفة والشافعي ويكرهه مالك وأحمد وغيرهما كما أنه لو نوى التحليل كان ذلك مما اتفق الصحابة على النهي عنه وجعلوه من نكاح المحلل“Evlənsin! Lakin tam bir nikah ilə evlənməlidir və müəyyən bir vaxtı şərt qoşmamalıdır. Beləliklə dilərsə o qadını saxlayar, diləməzsə boşayar. Əgər səfərinin sonunda mütləq boşanmağı niyyət edirsə, belə bir şey məkruh görülmüşdür və bu nikahın səhihliyində ixtilaf vardır. Əgər səfər edib (evləndiyi qadın) onun xoşuna gəldikdə onu saxlamağı, əks təqdirdə boşamağı niyyət edirsə, bu caizdir. Lakin müəyyən bir vaxtı şərt qoşarsa bu, “mutə” nikahı sayılır və - istər bu sərbəst edilsin, istərsə də İslamın ilk dövründə edildiyi kimi ehtiyac üzündən olsun – bir qrup alim buna rüxsət versələr də, dörd imam və digərləri bunun haram olmasında ittifaq ediblər. Doğru olan budur ki, “mutə” nəsx olunmuşdur, beləki, “əs-Səhih”də sabit olmuşdur ki, Fəth ilində peyğəmbər onlara rüxsət verdikdən sonra dedi: “Həqiqətən Allah “mutə”ni Qiyamət gününə qədər haram etdi.” Quran da kişinin öz xanımı və kənizindən başqası ilə münasibət qurmasını haram etmişdir: "O kəslər ki, ayıb yerlərini qoruyub saxlayarlar, ancaq zövcələri və cariyələri istisna olmaqla. Onlar (zövcələri və cariyələri ilə görəcəkləri bu işdən ötrü) qınanmazlar.Bundan artığını istəyənlər həddi aşanlardır". (əl-Muminun, 5-7) Mutə edilən qadın isə nə kişinin xanımıdır, nə də kənizidir. Allah kişinin həyat yoldaşlarına mirasda əhkamlar və ərlərinin ölümündən sonra dörd ay on gün gözləmə müddəti və boşandıqdan sonra isə üç aybaşı iddət müddəti və buna bənzər digər hökmlər müəyyən etmişdir. Bu hökmlər isə “muta” edilən qadının haqqında sabit deyildir. Əgər kişinin həyat yoldaşı olsaydı, onun üçün də bu hökmlər keçərli olmalı idi. Sələfdən bəziləri isə dedilər ki, bu hökmlər “mutə” nikahını nəsx etmişdir. Bunu uzun-uzadı açıqlamaq olar, lakin bura bunun yeri deyildir. Əgər nikah əqdindən əvvəl müəyyən müddəti şərt qoşarsa,alimlərin görüşləri içində səhih görüşə görə bu, nisbi şərt qoşmaq kimidir və eyni şey muhəllil nikahına da aiddir. Lakin əgər bir müddəti niyyət edərsə və bunu qadına bildirməzsə, bu barədə ixtilaf vardır. Əbu Hənifə və əş-Şafi buna rüxsət veriblər, lakin Malik və Əhməd və bu ikisindən başqaları isə bunu məkruh görüblər və (onlara görə) bu, “təhlil” (halallaşdırmaq) üçün niyyət etmək kimidir və bu, səhabələrin icması ilə qadağan olunmuş və muhəllil nikahından sayılmiş bir şeydir.” “Məcmu əl-Fətava”, 32/107-108İbn Teymiyyənin sözlərindən anlaşılan budur ki, məsələdə əsas olan niyyətin təbiətidir. Çünki burada həmin kəsin niyyətinin dəyişməsi ehtimalı vardır. İbn Teymiyyə bu fətvasında şərt qoşmadan “boşanmaq niyyəti ilə evlənməyi” caiz görmüşdür. Çünki ona görə həmin kişi qadından xoşu gələ bilər və onu nikahı altında saxlamağa qərar verə bilər. Lakin əgər hətmən boşanmağı qəsd edirsə, məkruh görmüşdür.Onu da qeyd edək ki, İbn Teymiyyənin bu məsələdə iki görüşü vardır. Onun digər görüşü qarşıda gələcək. Şeyx Abdulaziz ibn Baz da – rahiməhullah – bunu caiz görür və deyir:أما الزواج بنية الطلاق ففيه خلاف بين العلماء , منهم من كره ذلك كالأوزاعي رحمه الله وجماعة وقالوا إنه يشبه المتعة فليس له أن يتزوج بنية الطلاق عندهم . وذهب الأكثرون من أهل العلم كما قال الموفق ابن قدامة رحمه الله في المغني إلى جواز ذلك إذا كانت النية بينه وبين ربه فقط وليس بشرط , كأن يسافر للدارسة أو أعمال أخرى وخاف على نفسه فله أن يتزوج ولو نوى طلاقها إذا انتهت مهمته , وهذا هو الأرجح إذا كان ذلك بينه وبين ربه فقط من دون مشارطة ولا إعلام للزوجة ولا وليها بل بينه وبين الله . فجمهور أهل العلم يقولون لا بأس بذلك كما تقدم وليس من المتعة في شيء ; لأنه بينه وبين الله , ليس في ذلك مشارطة... أما أن يتزوج في بلاد سافر إليها للدراسة أو لكونه سفيرا أو لأسباب أخرى تسوغ له السفر إلى بلاد الكفار فإنه يجوز له النكاح بنية الطلاق إذا أراد أن يرجع كما تقدم إذا احتاج إلى الزواج خوفا على نفسه . ولكن ترك هذه النية أولى احتياطا للدين وخروجا من خلاف العلماء , ولأنه ليس هناك حاجة إلى هذه النية; لأن الزوج ليس ممنوعا من الطلاق إذا رأى المصلحة في ذلك ولو لم ينوه عند النكاح“Boşanmaq niyyəti ilə evlənməyə gəldikdə isə, bu məsələdə alimlər arasında ixtilaf vardır. Onlardan bəziləri bunu məkruh gördülər, məs. əl-Əvzai – rahiməhullah – və bir qrup alim. Dedilər ki, belə bir nikah “mutə” nikahına bənzəyir və onlara görə boşanmaq niyyətli ilə evlənməsi caiz deyildir. əl-Muvəffaq İbn Qudamənin – rahiməhullah – “əl-Muğni” əsərində dediyi kimi elm əhlinin çoxu isə bunun - əgər niyyət fəqət onunla Rəbbi arasındadırsa və bu şərt qoşulmursa - caiz olması görüşündədirlər. Birinin təhsil və başqa işlər üçün səfər etməsi halında olduğu kimi əgər öz nəfsinin günaha düşməsindən qorxursa, hətta işini bitirdikdən sonra boşanmağı niyyət etsə belə, evlənməsi caizdir. Doğru olan da bu görüşdür, əgər onun niyyəti yalnız özü ilə Rəbbi arasında qalırsa və qadına və onun vəlisinə bildirmirsə və yalnız Allah ilə onun arasında qalırsa.Əvvəl qeyd etdiyimi kim alimlərin cumhuru bunda bir bəis olmadığını söyləyir və bunun “mutə” nikahı ilə bir bənzərliyi yoxdur, çünki onun niyyəti Allah ilə onun arasındadır və belə bir şey şərt qoşulmur...Təhsil üçün və ya səfir olduğu üçün və ya kafir ölkəsinə getməyə icazə verən digər səbəblər üçün getdiyi ölkədə evlənməyə gəldikdə, həmin ölkədən geri dönməyi qəsd edirsə və öz nəfsinin günaha düşməsindən qorxduğu üçün evlənməyə ehtiyacı varsa, orada boşanmaq niyyəti ilə evlənməsi caizdir. Lakin dinindən ehtiyat etməsinə görə və alimlərin ixtilafından kənarda qalmasına görə bu niyyətini tərk etməsi daha uyğundur. Eləcədə burada belə bir niyyətə ehtiyac yoxdur; çünki nikah bağladıqda boşanmağı niyyət etməsə belə, əgər boşanmaqda bir məsləhət görürsə, o zaman kişinin boşanması qadağan edilməmişdir.”“Məcmu Fətava va Məqalət Mutənəvvia liş-Şeyx İbn Bəz”, 5/42Şeyx İbn Bazın bu görüşündən döndüyü də söylənmişdir, lakin bu, sübut olunmamışdır və buna dəlalət edəcək bir sözü bilinmir.İmam ən-Nəvəvi – rahiməhullah – deyir:قال القاضي : و أجمعوا على أن من نكح نكاحاً مطلقاً و نيَّتُه أن لا يمكث معها إلا مدة نواها فنكاحه صحيح حلال ، و ليس نكاح متعة. و إنما نكاح المتعة ما وقع بالشرط المذكور. و لكن قال مالك : ليس هذا من أخلاق الناس . و شذ الأوزاعي ، فقال : هو نكاح متعة و لا خير فيه“əl-Qadi dedi: Əgər kimsə tam bir nikah ilə evlənərsə və əgər həmin qadını yalnız niyyət etdiyi müddətdə saxlamaq istəyirsə, onun nikahı səhih və halaldır və bu “mutə” nikahı deyildir, çünki “mutə” nikahında zikr etdiyimiz şərt yoxdur. Lakin Malik dedi: “Bu, insana yaraşan bir əxlaq deyildir.” əl-Əvzai isə şaz bir görüş qəbul etdi və dedi: “Bu, “mutə” nikahıdır və bunda xeyir yoxdur.”“Şərhu Sahihi Muslim”, 9/182İmam əl-Əvzainin bu görüşünü əl-Hafiz İbn Abdilbərr – rahiməhullah – nəql edir:قال الأوزاعي: لو تزوجها بغير شرط ولكنه ينوي أن لا يحبسها إلا شهرا أو نحوه, ويطلقها فهو متعة ولا خير فيه.“əl-Əvzai dedi: Heç bir şərt qoşmadan evlənərsə, lakin onu yalnız bir ay və ya bunun qədər müddətdə saxlamağı və sonra boşamağı niyyət edirsə, bu “mutə” nikahıdır və bunda heç bir xeyir yoxdur.”“ət-Təmhid”, 10/123İmam ən-Nəvəvi kimi digər şafi alimləri də belə bir nikahı səhih saysalar da, onun məkruh olduğuna hökm veriblər. Şafi alimi əl-Məvardi – rahiməhullah – deyir: النكاح صحيح لخلو عقده من شرط يفسده, وهو مكروه لأنه نوى فيه ما لو أظهره أفسده, ولا يفسد بالنية لأنه قد ينوي ما لا يقعل, ويفعل ما لا ينوي.“Nikah səhihdir, çünki əqd onu fasid edə biləcək şərtlərdən azaddır. Lakin məkruhdur, çünki elə bir niyyət vardır ki, əgər bu dildə söylənsə əqdi pozar, lakin niyyət ilə pozulmur, çünki o etmədiyi bir şeyi niyyət etmişdir və niyyət etmədiyi bir şeyi edir.”"əl-Havi", 11/457

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

burdan da melumatlana bilersiz.

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

 "MİSYAR" nigahı bağlamaq istəyi ilə girmisənsə, cammata "BACI" deyə müraciət eləmə! Yəqin məni başa düşdün!" 

Qardashim bunlarda bash olurki seni basha dusheler?

Bunlarki ana baci ile yaxinliq etmyi zina saymirlar.Bele halda niyede teklif etmesinler?

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

"MİSYAR" nigahı bağlamaq istəyi ilə girmisənsə, cammata "BACI" deyə mьraciət eləmə! Yəqin məni başa dьşdьn!"

Qardashim bunlarda bash olurki seni basha dusheler?

Bunlarki ana baci ile yaxinliq etmyi zina saymirlar.Bele halda niyede teklif etmesinler?

Al-Fath,

Adil ol, bu insanin, bu dushunurem niki ile giren amma dushuncesiz insanin son sozleriki var ana baci ile yaxinligin guya zina sayilmamasi kimi exlagsiz sozlerine goz yuma bilmersen. Her kes ana baci ile yaxinlig edirse buna ne don geyindirirse geyindirsin ALLAHIN ve Meleklerin ve Butun peygemberlerin Leneti Onun uzerine olsun.

Dushuncesiz insan ALLAH senin burnunu yere surtsun, burda bir chox shieler varki her movzuda mubahise etmelerine baxmayarag menim muraciet etdiyim bu movzuya garshi hagsizlig etmediler ve buna gorede onlara onlarin xeberi olmadan dua edirem. Amma sen chox dushuncesiz oldugunu gosterdin. ALLAH Seni Islah etsin.

Изменено пользователем ABDULLAH_MUSELMAN
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

"MİSYAR" nigahı bağlamaq istəyi ilə girmisənsə, cammata "BACI" deyə mьraciət eləmə! Yəqin məni başa dьşdьn!"

Qardashim bunlarda bash olurki seni basha dusheler?

Bunlarki ana baci ile yaxinliq etmyi zina saymirlar.Bele halda niyede teklif etmesinler?

Al-Fath,

Adil ol, bu insanin, bu dushunurem niki ile giren amma dushuncesiz insanin son sozleriki var ana baci ile yaxinligin guya zina sayilmamasi kimi exlagsiz sozlerine goz yuma bilmersen. Her kes ana baci ile yaxinlig edirse buna ne don geyindirirse geyindirsin ALLAHIN ve Meleklerin ve Butun peygemberlerin Leneti Onun uzerine olsun.

Dushuncesiz insan ALLAH senin burnunu yere surtsun, burda bir chox shieler varki her movzuda mubahise etmelerine baxmayarag menim muraciet etdiyim bu movzuya garshi hagsizlig etmediler ve buna gorede onlara onlarin xeberi olmadan dua edirem. Amma sen chox dushuncesiz oldugunu gosterdin. ALLAH Seni Islah etsin.

O bu yazısına görə çoxdan cəzalandırılıb. Qorumun qaydalarına görə mən onun reytinqini 20% artırmışam. Bura baxın:

http://forum.bakililar.az/index.php?s=&amp...t&p=2209166

Qaldı ki, fətvanın özünə - bu fətvanı bir neçə əhli-sünnət alimi verib, misal üçün imam Hənəfi.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Al-Fath,

yazirsanki:

Qaldı ki, fetvanın özüne - bu fetvanı bir neçe ehli-sünnet alimi verib, misal üçün imam Henefi

Hansi fetvadan danishirsan? ana-baci ile yaxinlig edenin zina sayilmamasindan?

1) Hansi alim ana-baci ile yaxinligi zina saymirsa ALLAHIN, Meleklerin, Peygemberlerin ve butun muselmanlarin leneti onun uzerine olsun!

2) Yox eger her hansi alime veya muselmana bele bir sher atilirsa ALLAHIN, Meleklerin, Peygemberlerin ve butun muselmanlarin leneti o sher atanin uzerine olsun!

3) Abu Henefi hech vaxt bele bir fetva vere bilmez, hech vaxt. Guran achig aydin gosterirki ana, baci ile evlenmek haramdir, kim Gurani bir kenara goyub bunun eksini soyleye biler? Yani muselman olan kesden sohbet gedir.

Neise bunu muzakire etmek istemirem, ona galsa mene ehli sunna gardashlar deyendeki Xomeyni fetva veribki eshshekle cinsi elagede ola bilersen menim cavabim o olubki ALLAHDAN gorxun, sher atmayin, Xomeyni ele fetva vere bilmez, arashdirdim gordumki Xomeyniden sorushurlarki Eshshekle cinsi elagede olanda gusl almag lazimdir, o cavab verirki Beli. Xomeyni demirki eshshekle cinsi elagede olmag olar, o cavab verirki hetta morezide yazirki Euzubilleh, cinsi elagede oldunsa gusl dushur.

ahish edirem gel bunu ele burda gurtarag, ister shie olsun ister ehlisunna olsun, seviyyesiz insanlarin ucbatindan hirslenib vaxtimi israf etmek istemirem.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hansi fetvadan danishirsan? ana-baci ile yaxinlig edenin zina sayilmamasindan?

1) Hansi alim ana-baci ile yaxinligi zina saymirsa ALLAHIN, Meleklerin, Peygemberlerin ve butun muselmanlarin leneti onun uzerine olsun!

2) Yox eger her hansi alime veya muselmana bele bir sher atilirsa ALLAHIN, Meleklerin, Peygemberlerin ve butun muselmanlarin leneti o sher atanin uzerine olsun!

3) Abu Henefi hech vaxt bele bir fetva vere bilmez, hech vaxt. Guran achig aydin gosterirki ana, baci ile evlenmek haramdir, kim Gurani bir kenara goyub bunun eksini soyleye biler? Yani muselman olan kesden sohbet gedir.

Neise bunu muzakire etmek istemirem, ona galsa mene ehli sunna gardashlar deyendeki Xomeyni fetva veribki eshshekle cinsi elagede ola bilersen menim cavabim o olubki ALLAHDAN gorxun, sher atmayin, Xomeyni ele fetva vere bilmez, arashdirdim gordumki Xomeyniden sorushurlarki Eshshekle cinsi elagede olanda gusl almag lazimdir, o cavab verirki Beli. Xomeyni demirki eshshekle cinsi elagede olmag olar, o cavab verirki hetta morezide yazirki Euzubilleh, cinsi elagede oldunsa gusl dushur.

ahish edirem gel bunu ele burda gurtarag, ister shie olsun ister ehlisunna olsun, seviyyesiz insanlarin ucbatindan hirslenib vaxtimi israf etmek istemirem.

Siz nahaq mənimlə belə danışırsız. Mən boş-boğaz deyiləm və mənim sözümün dəyəri var. Sizin mübahilənizə amin deyirəm. Müzakirə etmək istəmirsizsə etməyin, sadəcə mən Sizə o fətvanı göstərmək istəyirəm və hələ 40-a yaxın da göstərə bilərəm.

http://forum.bakililar.az/index.php?s=&amp...t&p=1847359

Xomeyninin fətvasına gəlincə isə Siz heç o fətvanın üzünü belə görməmisiz, amma o haqda danışmağa curət edirsiz. Əvvəl o fətvanı oxuyun, sonra gələrsiz söhbət edərik.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...