Перейти к содержимому

Allah hər yerdədir


rena73

Recommended Posts

2:115. Şərq də, Qərb də Allahındır: hansı tərəfə yönəlsəniz Allah oradadır. Şübhəsiz ki, Allah (öz mərhəməti ilə) genişdir, (O, hər şeyi) biləndir!

4:126. Göylərdə və yerdə nə varsa, Allaha məxsusdur. Allah hər şeyi ehtiva etmişdir.

41:54. (Ya Peyğəmbər!) Bil ki, onlar öz Rəbbi ilə qarşılaşacaqları barədə şəkk-şübhə içindədirlər. Və yenə bil ki, O hər şeyi ehtiva edəndir!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 68
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bu ki, bütün müsəlmanlara adı kimi məlumdur!

Sizin belə bir "tema" açmağınızda məqsəd nə idi mən başa düşmədim?!

Dəqıq deye bilməyəcəm amma məğzi belədir: Uca olan Allah nəinki olub keçənləri həyatda olanları, hətta qəlbimizdən keçirib həyata keşirtmədiyimiz, heç kəsə demədiyimizi belə bilir! Siz sualınızı versəniz daha məqsədəuyğun olardı

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu ki, bütün müsəlmanlara adı kimi məlumdur!

Sizin belə bir "tema" açmağınızda məqsəd nə idi mən başa düşmədim?!

Dəqıq deye bilməyəcəm amma məğzi belədir: Uca olan Allah nəinki olub keçənləri həyatda olanları, hətta qəlbimizdən keçirib həyata keşirtmədiyimiz, heç kəsə demədiyimizi belə bilir! Siz sualınızı versəniz daha məqsədəuyğun olardı

Məqsədim vardı, ona görə sualı qoymadım. Çox insan belə düşünür ki, Allah göyün yeddinci qatındadır və ya hardasa göydədir. Allahı tənzih edirəm. Allah zamandan münəzzəh oldugu halda necə hansısa bir yeri tuta bilər?

Buna görə sualı qoymadım ki, fikirləri öyrənim.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu ki, bütün müsəlmanlara adı kimi məlumdur!

Sizin belə bir "tema" açmağınızda məqsəd nə idi mən başa düşmədim?!

Dəqıq deye bilməyəcəm amma məğzi belədir: Uca olan Allah nəinki olub keçənləri həyatda olanları, hətta qəlbimizdən keçirib həyata keşirtmədiyimiz, heç kəsə demədiyimizi belə bilir! Siz sualınızı versəniz daha məqsədəuyğun olardı

Selefilere gore ALLAH goydedir :blink:

SALAM VE DUA iLE...

Mala, nichtojna, tlenna moya plot

No kak je v ney TVOYA LYUBOV meshaetsa QOSPOD????

BU DA KECHER!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

eke kişisen besti şielerden yalan yazdin, sen diesen ALLAHDAN gorxmursan?? sen bilmirsen ki kelmei şehadet deyen adam muselman sayilir, ister sünni ister şie, bilmirsen ki muselman olan insanlar bir biri ile gardaşdilar??? oda senden menden asili deir, ALLAH BELE İSTİİR bele de baxsam menim güyə sizdən vəxabilərdən cox ele xoşum gəlir, əmr var əmr, menim sizdən xoşuma gəlib gelme ilə deir axi, sene bir meslexet, bilmedii şey yazma cünki ALLAHİN gabaginda cavab verersen

Великий Пророк МУХАММЕД (да благословит его Аллах и приветствует) сказал "тот, кто пал смертью, защищая свою родину, имущество или честь является шахидом".

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

shieler gore ise Allah ne yerde, ne de goydedir, yeni yoxdur.

Əstəğfurullaha Rəbbi və Əətubiileyh! Siz bu qədər özün şiyyə hesab edən insanın günahın necə öz üzərinizə götürürsüz belə bir cümlə deyirsiz! Axirətdə onlar deyəndə ki Allahın varlığına biz inanırdıq, inanırıq siz nə deyəcəksiz?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hər kəs öz istədiyi kimi danışır, Allah sizə hidayət versin.

Biri deyir Allah hər yerdədir, biri deyir məkansızdır, biri deyir ümumiyyətlə Allah yoxdur, halbu ki Allah haradadır sualının cavabını Allah təala özü Qurani kərimdə buyurmuşdur.

Allah – təala – nınsəmada olmasına Quran və Sünnədə nə qədər isbat var.

1. MİN – dan, dən, ön qoşması ilə Allahın yüksəkdə olması – Fövq. «Onlar,onların fövqündə olan Rəblərindən qorxarlar». (ən-Nəhl 50).

2. MİN – dan, dən, ön qoşması gəlmədən. «O,öz qulları üzərində hakim-mütləqdir». (əl-Ənam 18 və 61).

3. Ona doğru yüksəliş. «Mələklər və ruh onundərgahına müddəti əlli min olan bir gündə qalxarlar». (əl-Məaric 4).Rəsulullah – səllallahu aleyhi və səlləm – buyurur: «Onların arasında gecələyənmələklər yuxarıya qalxarlar (uruc edərlər). Allah onlardan soruşar…». 

4. SAƏDƏ – SUUD – qalxmaq sözündən. «Paksöz ona tərəf yüksələr». (Fatir 10). Əbu Hureyrə – radıyallahu anhu –rəvayət edir ki, Peyğəmbər – səllallahu aleyhi və səlləm – buyurur: «Allaha ancaq gözəl şey yüksəlir…».Əbu Musa əl-Əşari – radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Peyğəmbər – səllallahualeyhi və səlləm – buyurur: «Gündüzün əməlindən əvvəl gecənin əməli, gecəninəməlindən əvvəl gündüzün əməli ona (Allaha) yüksəlir (qaldırılır)». 

5. RAFAƏ – YARFƏU – qalxmaq sözündən. Birçox məxluqatı özünə döğru yüksəldən. «Ya İsa! Həqiqətən mən sənin ömrünütamam edib öz dərgahıma qaldıraram». (Ali İmran 55). «Xeyir! Allah onu öz dərgahınaqaldırmışdı». (ən-Nisa 158).

6. Mütləq ULUV (ucalıq) həm zatı, həm dəsifətləri ilə. «O, Alidir (ucadır) və Azimdir (böyük)». (əl-Bəqərə 255). «Allah hər şeydən uca və böyükdür». (əl-Həcc 62).

7. Kitabın onun tərəfindən endirilməsi. Nazilolması. «O, yeri və uca göyləri yaradan Allah tərəfindən endirilmişdi». (Ta Ha 4). «De ki, onuRuhul – Qüds (Cəbrail) Rəbbindən haqq olaraq endirmişdi». (ən-Nəhl 102). «Həqiqətənbiz Quranı dünya səmasına nazil etdik». (Qədir 1).

8. Bəzi məxluqların ona yaxın olması. «Rəbbininyanında olanlar». (əl-Əraf 206). «Göylərdə və yerdə nə varsa onundur.Onun yanında olanlar isə…» (əl-Ənbiya 19). Rəsulullah – səllallahu aleyhivə səlləm – buyurur: «O, kitab onun yanında Ərşin üstündədir». «Fironunyoldaşı (Asya dua edərək) Ey Rəbbim! Öz dərgahında mənim üçün ev qərar et vəməni Firon və onun əməlindən qurtar. Məni zalım qövmdən xilas et». (Təhrim11).

9. – da, də ön qoşması ilə Allahın göydə olması. «Göydəolanın yeri titrədib sizi onun dibinə göndərməyəcəyinə əminsinizmi. Göydəolanın sizin üstünüzə daş yağdıran bir yel göndərməyəcəyinə arxayınsınızmı?» (Mülk16,17). İbn Ömər – radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Rəsulullah – səllallahualeyhi və səlləm – buyurdu: «Rəhman olan Allah Rəhm edənlərə Rahm edər. Yerdə olanlara rəhm edin ki,səmada olan da sizə rəhm etsin». Rəsulullah – səllallahu aleyhi və səlləm –buyurur: «Mənə iman gətirmirsiniz. Mən səmada olanın əminiyəm. Səhər – axşammənə səmalardan xəbərlər gəlir». 10. İSTİVA – ucalması. «Rahmən ərşinüzərinə yüksəldi». (Ta ha 5). «O, böyük əzəmətli Ərşin sahibi». (əl-Muminun86).

11. Dua edərkən əllərin qaldırılması. SalmanFarisi – radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Rəsulullah – sallallahu aleyhi vəsəlləm – buyurdu: «Əbədi və Kərim olan Rəbbimiz əllərini ona tərəf qaldıranqulunun əllərini geri boş qaytarmaqdan utanır». 

12. Fironun Allahın səmada olmasınıyalanlaması.Firon dedi: «Ey Haman! Mənim üçün bir qəsr tik ki, bəlkəgöylərin yollarına yetişim və Musanın Rəbbini görüm. Doğrusu mən onu yalançısayıram». (əl-Mumin 36-37). Yəni Firon Musa – əleyhissəlam – ın ilahininsəmada olmasına dair vermiş olduğu xəbərin yalan olduğunu sayırdı. Buna görə dəFiron öz qövmünə bunu sübut etmək üçün Hamana onun üçün Qəsr tikməsini əmr edirvə sonra: «Doğrusu mən onu yalançı sayıram». (əl-Mumin 36-37). O haldabelə bir sual ortaya çıxır: «Nisbət etibarı ilə kim daha çox Firona yaxın olur?Allahın səmada olmasını qəbul edənbizlər? Yoxsa???» heç şübhəsiz ki, Firon, Musa – əleyhissəlam – ın ilahininsəmada olması yalan saymışdı. Allahın ucalığını və səmada olmasını qəbul etməyənlər Firon, səmada olmasınıqəbul edənlər isə Musa və Məhəmməd – səllallahu aleyhi və səlləm – inyolundadırlar.

13. Rəsulullah – səllallahu aleyhi və səlləm – in merac səfəri. Onunorada Peyğəmbərlərlə görüşməsi, Allahın dərgahında namazın fərz olması və s. Zeynəb –radıyallahu anhə – möminlərin anası, Rəsulullah – səllallahu aleyhi və səlləm –in zövcəsi – o biri qadınların yanında daima fəxr ilə deyərdi: «Sizi atalarınızərə verib, məni isə Allah yeddi qat səma üzərində evləndirib».

14.Peygəmbər s.a.s cariyədən soruşdu: «ƏYNƏALLAH – Allah haradadır?» Səma üzərində.Bəs mən kiməm? «Sən Allahın Rəsulu». Bəlkə də bizlərin Allah haradadır deyə sualverməyimizə gülə bilərlər. Lakin yaradılmışların ən mükəmməli, Rəbbimizi əngözəl tanıyan Allah haqqında haradadır deyə sual verdiyini unutmuşlar? O, da cariyəningözəl cavabını bəyənmişdir.

Xülasə isə bunu demək istəyirəm ki, Allah Qurani – Kərimdə bir çox ayələrin sonlarında buyurur ki, bu ayələrdə ağıl sahibləri, hikmətli insanlar üçünibrətlər vardır. Ağlı olmayan insan yalnız bu qədər dəlilləri inkar edib Allahın göydə olmasını qəbul etməyəbilər.

Çox təəssüflər ki bəzilər savadsızlıgından Allahın haqqında istədiyi kimi danışır, nə var nə var agılı bunu dərk edə bilmir.

Изменено пользователем riyadussalihin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Burda yeganə kor varsa, o da sənsən. Şriftləri böyütməyə ehtiyac yoxdur. Ağıll adam ayəyə baxan kimi dərhal bilir söhbət nədən gedir. Ərşi Allaha şərik qoşursan? və ya başqa bir məkanı???

Mən sənə demişəm axı sən danışma. Vallahi sən korlayırsan, heç nədən başın çıxmır.

Sənin ki ancaq suallar  verib mövzunun altından çıxmaqdır,sən qorxaqsan və acizsən

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

xoruzlara cavabimiz: eger deyirsiniz ki, Allah hem yerde, hem goydedir, bu Allahin yaratdiqlarina qarishmasi [hulul] fikridir ki, bunu deyan kafirdir. ne yerde ne de goydedir deyirsinizse, onda demali Allahi zati olan varliq kimi qebul etmirsen ki, bunu deyan yena da kafirdir. vesselam.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

xoruzlara cavabimiz: eger deyirsiniz ki, Allah hem yerde, hem goydedir, bu Allahin yaratdiqlarina qarishmasi [hulul] fikridir ki, bunu deyan kafirdir. ne yerde ne de goydedir deyirsinizse, onda demali Allahi zati olan varliq kimi qebul etmirsen ki, bunu deyan yena da kafirdir. vesselam.

Allah hər şeyi etiva etmişdir, lakin onlarla qarışmayıb

Xoruzun rus variantının kim olduğunu deməyə məni məcbur etmə də. Bilirsən də "bəzi şəxslər" cahiliyyə dövründə livat əhli olmaq istəmişlər :)))

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

<br />bu menim sualima cavab deyil. Allahi quranda yazilan kimi goyde bilmirsense onda bu iki variantdan birini qebul etmelisen ki, ikisi de kufrdur. vesselam.<br />
<br /><br /><br />

Qardaş, bu savadsız öz Rəbbini tanımır. Sən demiş heç bilmir Rəbbi hardadır.

Bu savadsız, guya Allaha Səmadadır deyə Allaha məkan verməkdən qorxub, amma özü ən pis məkana düşüb. Bunlar yazıq insanlardır. Məkandan qaçıb dahada böyük məkana düşüblər. Guya hər yerdə demək məkan deyil ki? Mən səmanı məkan verirəmsə onda səndə hər yeri məkan verirsən. Məgər hər yer məkan deyil ki?

Qardaş, Vallah bunlar savadsız insanlardır, məntiqdən isə ən uzaq düşmüm insanlardır. Hər yeri Allaha mıəkan verirlər.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ibn hussin. sən mənim əqidəmi bilmirsən deyənə, öz zənninə qapılıb əqidəmi yorumlayırsan. Mənim əqidəmdə insanla Allahı bərabər tutmaq yoxdur

riyadussalihin. Əvvəla məntiq haramdır :)))))

İkincisi də, biz Allaha məkan vermirik. Məkanı O yaradıb. Soruşsam məkan olmamışdan əvvəl harda idi? qalacaqsan belə. tak çto sus! siz Allahı məxluqata bənzədirsiz? burda ki, deyə bilməyəcəksiz, ay nəbilim keyifyyət məsələsi. Konkret deyirsiz Allahın da insan kimi məkanı var. Yaxşı o məkan əzəlidir? əzəlidirsə desən, o zaman şirk etmiş olursan! Sonradan yaradılıbsa, bəs Allah onu yaratmamışdan öncə hardaydı?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

deyirsen ki, Allah her yerdedir. her yer dediyin mekan deyil beyem? quranda 100-e yaxin delil var Allahin goyde olmagina gore. hech hedisleri demirem. dua etdiyin zaman ellerini her yera , yoxsa goye teref chevirirsen? siz duani neca edirsiz? Peygember meraca goye getmishdi, yoxsa her yera getmishdi? bu sizin 12-ci imam deyasan hech Allahdan xeberi yoxdur. yoxsa Rebbinizin kim oldugunu basha salardi. bes axi, shieler Peygemberin goye meraca qalxdigina, orada sidretul-muntehanin arxasinda hz.Alinin sesinin geldiyini, oradan bir el uzandigini, Peygemberin bu eli tanidigini. bu elin ise hz.Alinin eli olduguna dair hedisleri kifayet qederdir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ibn hussin. sən mənim əqidəmi bilmirsən deyənə, öz zənninə qapılıb əqidəmi yorumlayırsan. Mənim əqidəmdə insanla Allahı bərabər tutmaq yoxdur

riyadussalihin. Əvvəla məntiq haramdır :) ))))

İkincisi də, biz Allaha məkan vermirik. Məkanı O yaradıb. Soruşsam məkan olmamışdan əvvəl harda idi? qalacaqsan belə. tak çto sus! siz Allahı məxluqata bənzədirsiz? burda ki, deyə bilməyəcəksiz, ay nəbilim keyifyyət məsələsi. Konkret deyirsiz Allahın da insan kimi məkanı var. Yaxşı o məkan əzəlidir? əzəlidirsə desən, o zaman şirk etmiş olursan! Sonradan yaradılıbsa, bəs Allah onu yaratmamışdan öncə hardaydı?

Hər yer məkan deyil? Mən səmanı verirəmsə Əuzubilləh mən Allaha məkan vermirəm, sadəcə olaraq sənin məntiqinlə deyirəm, Səndə hər yeri verirsən, Allah hər yerdədir demək guya məkan deyil ki? Sən məkan söhbətindən qaçmaq üçün Allahı inkat etməlisən.

Bir beynivi işlətdə, məntiqin yoxdur? 

Mən sənə bir sual verim, Hər bir mövcud olan şey deməli hardasa varda həə? bunula razısan? Yəni, əgər bir şey mövcuddur deyirsənsə deməli o mövcudd olan şey hardadırs mövcuddur. Məsələm; Mən varam, düzdü? mən varam və filan yerdəyəm, həmçinin Liboy şey varsa deməli hardadırsa. Bir şeyin hardasa olmamagını demək üçün sən o şeyin mövcudlugunu inkar etməlisən. Ya deməlisən var, və harda oldugunuda deməlisən, onun oldugu yer isə məkandır. Bir şeyə məkansız demək istiyirsənsə deməli onun varlıgını inkat etməlisən, çünki  əgər mövcud olsa idi Hardasa olardı, əgər bir şeyin məkanı yoxdursa deməli onun ümumiyyətlə özü yoxdur. Hə nə deyirsən buna? Qəbul edirsən bunu? Konkret cavab ver.

Sən cavab ver mən sənin məntiqivə qiymət verim.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

İbn Hussin. və riyadussalihin. İkiniz də eyni şeyi təkrar yazırsız? 2cinizə deyirəm yenə məntiq haramdır :) yoxlama

1. Siz yenə insanla Allahı müqayisə etməyə çalışırsız. Bəyəm siz Allahı dərk edəcəyinizi sanırsız?

2. Əgər Allahın məkanı varsa o məkanı yaratmamışdan harda idi? Yoxsa məkan əzəlidir?

3. Nə olsun, namaz vaxtı qibləyə çevrilirəm. Bəyəm Allah Kəbədədir? Əlləri yuxarı qaldırmaq, yəni Allahı uca məqamlı bilməkdir. Yuxarı həmişə ucalıq mənası olub.

4.

Bir şeyə məkansız demək istiyirsənsə deməli onun varlıgını inkat etməlisən, çünki əgər mövcud olsa idi Hardasa olardı, əgər bir şeyin məkanı yoxdursa deməli onun ümumiyyətlə özü yoxdur. Hə nə deyirsən buna? Qəbul edirsən bunu? Konkret cavab ver.

Salam aleykum :)) bu nağılları mənə danışma. İnsanla Allahı bir müqayisə edirsən? Ateistsən ki? :) Mən də deyirəm Allahı görmürəm, deməli O yoxdur. Bu məntiqin söykənir Ateistlərə. :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

İbn Hussin. və riyadussalihin. İkiniz də eyni şeyi təkrar yazırsız? 2cinizə deyirəm yenə məntiq haramdır :) yoxlama

1. Siz yenə insanla Allahı müqayisə etməyə çalışırsız. Bəyəm siz Allahı dərk edəcəyinizi sanırsız?

2. Əgər Allahın məkanı varsa o məkanı yaratmamışdan harda idi? Yoxsa məkan əzəlidir?

3. Nə olsun, namaz vaxtı qibləyə çevrilirəm. Bəyəm Allah Kəbədədir? Əlləri yuxarı qaldırmaq, yəni Allahı uca məqamlı bilməkdir. Yuxarı həmişə ucalıq mənası olub.

4.

Bir şeyə məkansız demək istiyirsənsə deməli onun varlıgını inkat etməlisən, çünki əgər mövcud olsa idi Hardasa olardı, əgər bir şeyin məkanı yoxdursa deməli onun ümumiyyətlə özü yoxdur. Hə nə deyirsən buna? Qəbul edirsən bunu? Konkret cavab ver.

Salam aleykum :) ) bu nağılları mənə danışma. İnsanla Allahı bir müqayisə edirsən? Ateistsən ki? :) Mən də deyirəm Allahı görmürəm, deməli O yoxdur. Bu məntiqin söykənir Ateistlərə. :)

Sənə görə isə Allah yoxdur, bəlkə var? Varsa hardadır? nə badə deyəsən  hardadır yoxsa məkan verəcəksən. Allah hardadır?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

2:115. Şərq də, Qərb də Allahındır: hansı tərəfə yцnəlsəniz Allah oradadır. Şьbhəsiz ki, Allah (цz mərhəməti ilə) genişdir, (O, hər şeyi) biləndir!

4:126. Gцylərdə və yerdə nə varsa, Allaha məxsusdur. Allah hər şeyi ehtiva etmişdir.

41:54. (Ya Peyğəmbər!) Bil ki, onlar цz Rəbbi ilə qarşılaşacaqları barədə şəkk-şьbhə iзindədirlər. Və yenə bil ki, O hər şeyi ehtiva edəndir!

41-54 41:54. (Ya Peyğəmbər!) Bil ki, onlar цz Rəbbi ilə qarşılaşacaqları barədə şəkk-şьbhə iзindədirlər. Və yenə bil ki, O hər şeyi ehtiva edəndir!

Biz Allahla qarsilasacayiq?

zehmet olmasa bu sure ve ayeni basa salin.Mecazi menasi varsa,2-115 ve 4-126 aye ve surelerin Mecazi menada olmadiqlarini basa salin.

birinin mecazi,digerinin mecazi menada olmamasini demek lazim deyil.

Salam Aleykum!

Изменено пользователем lutta
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

bir sualim var.

deyirsinizki Allahin hec neye ehtiyaci yoxdur,Allah her yerdedir!,ve Onun bir yerde olmagi artiq mekana ehtiyaci olmaq demekdir.!

buda sual-Allahin hec neye ehtiyaci olmadigi halda insanin yaranmasi neye lazimdir?

Allahin hec neye ehtiyaci yoxdursa,onda ne ucun Adem Peygenberi yaratmaq ucun Torpaga ehtiyac duydu?,ne ucun Ademi Geyben yaratmadi?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sənə görə isə Allah yoxdur, bəlkə var? Varsa hardadır? nə badə deyəsən hardadır yoxsa məkan verəcəksən. Allah hardadır?

Allah haradadır, necədir suallarını vermək ən azı nadanlıqdır

41-54 41:54. (Ya Peyğəmbər!) Bil ki, onlar цz Rəbbi ilə qarşılaşacaqları barədə şəkk-şьbhə iзindədirlər. Və yenə bil ki, O hər şeyi ehtiva edəndir!

Biz Allahla qarsilasacayiq?

zehmet olmasa bu sure ve ayeni basa salin.Mecazi menasi varsa,2-115 ve 4-126 aye ve surelerin Mecazi menada olmadiqlarini basa salin.

birinin mecazi,digerinin mecazi menada olmamasini demek lazim deyil.

Salam Aleykum!

Allahın hüzurunda durmaqları nəzərdə tutulur.

Bir maraqlı sual ağlıma gəldi, Allahın boyu neçədir? SƏhv etmirəmsə bir neçə zira (qarış) demişdiz. səhv etmişəmsə üzrlü bilin, düzəliş edin

bir sualim var.

deyirsinizki Allahin hec neye ehtiyaci yoxdur,Allah her yerdedir!,ve Onun bir yerde olmagi artiq mekana ehtiyaci olmaq demekdir.!

buda sual-Allahin hec neye ehtiyaci olmadigi halda insanin yaranmasi neye lazimdir?

Allahin hec neye ehtiyaci yoxdursa,onda ne ucun Adem Peygenberi yaratmaq ucun Torpaga ehtiyac duydu?,ne ucun Ademi Geyben yaratmadi?

Allahın nə insana, nə də torpağa ehtiyacı yoxdur. Hər şeyin bir hikməti vardır. Torpağa Adəm (ə) ehtiyaclı idi, Allah yox.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sənə görə isə Allah yoxdur, bəlkə var? Varsa hardadır? nə badə deyəsən hardadır yoxsa məkan verəcəksən. Allah hardadır?

Allah haradadır, necədir suallarını vermək ən azı nadanlıqdır

41-54 41:54. (Ya Peyğəmbər!) Bil ki, onlar цz Rəbbi ilə qarşılaşacaqları barədə şəkk-şьbhə iзindədirlər. Və yenə bil ki, O hər şeyi ehtiva edəndir!

Biz Allahla qarsilasacayiq?

zehmet olmasa bu sure ve ayeni basa salin.Mecazi menasi varsa,2-115 ve 4-126 aye ve surelerin Mecazi menada olmadiqlarini basa salin.

birinin mecazi,digerinin mecazi menada olmamasini demek lazim deyil.

Salam Aleykum!

Allahın hüzurunda durmaqları nəzərdə tutulur.

Bir maraqlı sual ağlıma gəldi, Allahın boyu neçədir? SƏhv etmirəmsə bir neçə zira (qarış) demişdiz. səhv etmişəmsə üzrlü bilin, düzəliş edin

bir sualim var.

deyirsinizki Allahin hec neye ehtiyaci yoxdur,Allah her yerdedir!,ve Onun bir yerde olmagi artiq mekana ehtiyaci olmaq demekdir.!

buda sual-Allahin hec neye ehtiyaci olmadigi halda insanin yaranmasi neye lazimdir?

Allahin hec neye ehtiyaci yoxdursa,onda ne ucun Adem Peygenberi yaratmaq ucun Torpaga ehtiyac duydu?,ne ucun Ademi Geyben yaratmadi?

Allahın nə insana, nə də torpağa ehtiyacı yoxdur. Hər şeyin bir hikməti vardır. Torpağa Adəm (ə) ehtiyaclı idi, Allah yox.

Allahin hizirunda harada duracayiq?,demeli Allahin mekani varki onun huzuruna durmaliyiq.Allah her yerdedirse huzuru hardadir?

Adem ozu-ozunu duzeltmeyibki,torpaga ehtiyaci olsun!.Ademi Allah duzeldib!,onuda duzeltmek ucun Allahin torpaga ehtiyac duyub.

bir Aye var,siz bilersiniz orda deyilirki-Onun uzunden bashqa her shey yanacaq!( Allahin UZE ehtiyaci var?)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ibn hussin. sən mənim əqidəmi bilmirsən deyənə, öz zənninə qapılıb əqidəmi yorumlayırsan. Mənim əqidəmdə insanla Allahı bərabər tutmaq yoxdur

riyadussalihin. Əvvəla məntiq haramdır :)))))

İkincisi də, biz Allaha məkan vermirik. Məkanı O yaradıb. Soruşsam məkan olmamışdan əvvəl harda idi? qalacaqsan belə. tak çto sus! siz Allahı məxluqata bənzədirsiz? burda ki, deyə bilməyəcəksiz, ay nəbilim keyifyyət məsələsi. Konkret deyirsiz Allahın da insan kimi məkanı var. Yaxşı o məkan əzəlidir? əzəlidirsə desən, o zaman şirk etmiş olursan! Sonradan yaradılıbsa, bəs Allah onu yaratmamışdan öncə hardaydı?

Məkan - konkret bir yerə deyilir. Hər yer məkan deyil! Siz deyirsiz ki, Allah göydədir, yani göydə Ərşi yaradıb və onun üstündə oturub. Bu artıq Ona məkan verməkdi. Allah bir məkanda ərşin üstündə oturub. Sonra O ərşindən düşür göyün birinci qatına, yani bir məkandan o birisi məkana enir, sonra da geriyə, ərşə qalxır. Bu, Allahın bir məkandan o biri məkana gedib gəlməsi deməkdir.

Hər terdə olmaq isə məkan ola bilməz. Allah-təala hər şeyi əhatə edir, Onu isə heç nə əhatə edə bilməz, nə ərş, nə göyün birinci qatı, nə də ki, digər şeylər.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

lutta, elə ayənin ikinci hissəsinə baxın da

(Ya Peyğəmbər!) Bil ki, onlar цz Rəbbi ilə qarşılaşacaqları barədə şəkk-şьbhə iзindədirlər. Və yenə bil ki, O hər şeyi ehtiva edəndir!

Aha, Allahın üzündən başqa hər şey məhv olacaq, soruşuram, onun əli və s. də? Mövzuya aid deyil, digər mövzuda yazın.

ibn hussin. sən elə danışırsan ki, elə bil insan Allahı dərk edə bilər? Yenə deyirəm biz Allaha məkan vermirik ki, sən bu sualı məndən soruşasan. Bir həmçinin Onu (c.c) maddiyatla qarışmış da bilmirik. Hər şeyi ehtiva edib. Necə ki, QUran buyurur.

Al-Fathın yazdığı cavab mənə deyil, sələfilərə aiddir. Oxusunlar.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ey Rəbbim! Öz dərgahında mənim üçün ev qərar et vəməni Firon və onun əməlindən qurtar. Məni zalım qövmdən xilas et». (Təhrim11).

bu ayeni mene basha salin..

Allah her yerdedirse,onun dergahinda ev istemek neye lazimdir?,hardadir Onun dergahi?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

bir sualim var.

deyirsinizki Allahin hec neye ehtiyaci yoxdur,Allah her yerdedir!,ve Onun bir yerde olmagi artiq mekana ehtiyaci olmaq demekdir.!

buda sual-Allahin hec neye ehtiyaci olmadigi halda insanin yaranmasi neye lazimdir?

Allahin hec neye ehtiyaci yoxdursa,onda ne ucun Adem Peygenberi yaratmaq ucun Torpaga ehtiyac duydu?,ne ucun Ademi Geyben yaratmadi?

Sizcə, yeri, göyü, onların arasındakıları, torpağı da yoxdan yaradan ALLAHın insanı yaratmağa qüdrəti yetməzdi? (Allahı tənzih edirəm). Bizə çox az bilgi verilib. Doğrusunu Allah bilir. Allah ixtilafda olduğumuz məsələlərə aydınlıq gətirəcək.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ey Rəbbim! Öz dərgahında mənim üçün ev qərar et vəməni Firon və onun əməlindən qurtar. Məni zalım qövmdən xilas et». (Təhrim11).

bu ayeni mene basha salin..

Allah her yerdedirse,onun dergahinda ev istemek neye lazimdir?,hardadir Onun dergahi?

Allah iman gətirənlərə isə Fironun zövcəsini (Asiyə bint Məzahimi) misal çəkdi. O zaman o: “Ey Rəbbim! Mənim üçün Öz dərgahında – Cənnətdə bir ev tik. Məni Firondan və onun əməlindən qurtar. Məni zalım qövmdən xilas et!” – demişdi.

Ayəni tam yazın. Məncə cavaba ehtiyac yoxdur.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ey Rəbbim! Öz dərgahında mənim üçün ev qərar et vəməni Firon və onun əməlindən qurtar. Məni zalım qövmdən xilas et». (Təhrim11).

bu ayeni mene basha salin..

Allah her yerdedirse,onun dergahinda ev istemek neye lazimdir?,hardadir Onun dergahi?

Allah iman gətirənlərə isə Fironun zövcəsini (Asiyə bint Məzahimi) misal çəkdi. O zaman o: "Ey Rəbbim! Mənim üçün Öz dərgahında – Cənnətdə bir ev tik. Məni Firondan və onun əməlindən qurtar. Məni zalım qövmdən xilas et!" – demişdi.

Ayəni tam yazın. Məncə cavaba ehtiyac yoxdur.

dergah haradadir?

cennetde????????,ayri yer onn dergahi deyil?

cavaba ehtiyac var!.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ey Rəbbim! Öz dərgahında mənim üçün ev qərar et vəməni Firon və onun əməlindən qurtar. Məni zalım qövmdən xilas et». (Təhrim11).

bu ayeni mene basha salin..

Allah her yerdedirse,onun dergahinda ev istemek neye lazimdir?,hardadir Onun dergahi?

Allah iman gətirənlərə isə Fironun zövcəsini (Asiyə bint Məzahimi) misal çəkdi. O zaman o: "Ey Rəbbim! Mənim üçün Öz dərgahında – Cənnətdə bir ev tik. Məni Firondan və onun əməlindən qurtar. Məni zalım qövmdən xilas et!" – demişdi.

Ayəni tam yazın. Məncə cavaba ehtiyac yoxdur.

 «Ya İsa! Həqiqətən mən sənin ömrünütamam edib öz dərgahıma qaldıraram». (Ali İmran 55). 

bu surede Allah Isani Cenette qaldiracagini bildirir?

Indi isa Cennetdedir?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

«Göydəolanın yeri titrədib sizi onun dibinə göndərməyəcəyinə əminsinizmi. Göydəolanın sizin üstünüzə daş yağdıran bir yel göndərməyəcəyinə arxayınsınızmı?» (Mülk16,17).

subutlar burda varki))))),hec axtarmaq lazim deyill

Rena xanim,buna ne deyirsiniz?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
×
×
  • Создать...