Перейти к содержимому

"Oruc" Məsumların dilindən...


Sadiq Mirzeyev

Recommended Posts

  • Ответы 105
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kimin başa düşmədiyi aşkardadı. Yo sizin kimi orucluqda istimna etmirik, Albani kimi.

 

Burda hamı oxudu ki məclisi nəşə çəkib.

Изменено пользователем the language arabic
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Burda hamı oxudu ki məclisi nəşə çəkib.

 

Sen yegin Meclisini büdperest Dede-Babalarinla sehf salmisan. Sen Suriyede olan exilerinden  ve o sheytan ordusu olan Vahabilerden danish,ay bedbext..Muaviyye lenetlinin devamcilari olan ve Sionist kölesi olanlardan danish..Ve orda etdikleri zamene cinayetlerinde danish..Siz nasibiler o zamanlarda etdiyiniz cinayetleri ,zamanemizde de ört bastir etmek ücün el atdiginiz varianlar daha kecmir..Islam ümmeti ayigdir ve siz nasibilerin kimlere xidmet etdiyinizi de gün kimi aydin oldugun görürler..Get suriyede cehennem ehli olan exilerine goshul..Cehennem agzin acib siz lenetlileri gözleyir..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Burda hamı oxudu ki məclisi nəşə çəkib.

 

Onda Albani qaqana bax və orucluqda istimna keyfi et.

ومن ما يبطل الصيام

قوله: "الاستمناء إخراج المني سواء أكان سببه تقبيل الرجل لزوجته أو ضمها إليه أو كان باليد فهذا يبطل الصوم ويوجب القضاء".

قلت: لا دليل على الإبطال بذلك وإلحاقه بالجماع غير ظاهر ولذلك قال الصنعاني:

"الأظهر أنه لا قضاء ولا كفارة إلا على من جامع وإلحاق غير المجامع به بعيد".

وإليه مال الشوكاني وهو مذهب ابن حزم فانظر "المحلى" 6 / 175 - 177 و205.

ومما يرشدك إلى أن قياس الاستمناء على الجماع قياس مع الفارق أن بعض الذين قالوا به في الإفطار لم يقولوا به في الكفارة قالوا:

"لأن الجماع أغلظ والأصل عدم الكفارة".

انظر "المهذب" مع "شرحه" للنووي 6 / 368.

فكذلك نقول نحن: الأصل عدم الأفطار والجماع أغلظ من الاستمناء

 

 

http://shamela.ws/browse.php/book-11122/page-454

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Onda Albani qaqana bax və orucluqda istimna keyfi et.

ومن ما يبطل الصيام

قوله: "الاستمناء إخراج المني سواء أكان سببه تقبيل الرجل لزوجته أو ضمها إليه أو كان باليد فهذا يبطل الصوم ويوجب القضاء".

قلت: لا دليل على الإبطال بذلك وإلحاقه بالجماع غير ظاهر ولذلك قال الصنعاني:

"الأظهر أنه لا قضاء ولا كفارة إلا على من جامع وإلحاق غير المجامع به بعيد".

وإليه مال الشوكاني وهو مذهب ابن حزم فانظر "المحلى" 6 / 175 - 177 و205.

ومما يرشدك إلى أن قياس الاستمناء على الجماع قياس مع الفارق أن بعض الذين قالوا به في الإفطار لم يقولوا به في الكفارة قالوا:

"لأن الجماع أغلظ والأصل عدم الكفارة".

انظر "المهذب" مع "شرحه" للنووي 6 / 368.

فكذلك نقول نحن: الأصل عدم الأفطار والجماع أغلظ من الاستمناء

 

 

http://shamela.ws/browse.php/book-11122/page-454

 

Sən nə başa düşmüsən bundan? Onun sözündən başa düşdüyünü yaz.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Dedimki yuxarıda yazmışam.

Əvvala mətni tərcümə eləməlisən ki forumda olanlar da oxusun.Sonra tərcümədən sonra izah eləməlisən ki Albaninin sözündən çıxan məna nədir və məhz sən buna görə onun sözünü bura yazmısan.Qorxma zadnı skorusa atma tərcümə edə bilmirsənsə onda Albaninin sözündən nə başa düşmüsən onu bura yaz.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Albani məgər orucluqda istimna edirdi? Böhtan niyə atırsan?

 

Mən demirəm Albani edib ya yox, fakt buduki orucluqda istimnanın batil etmədiyini düşünür. Bəlkədə özünə sərf edirdi. Allahu Alim !

Изменено пользователем Sadiq Mirzeyev
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mən demirəm Albani edib ya yox, fakt buduki orucluqda istimnanın batil etmədiyini düşünür. Bəlkədə özünə sərf edirdi. Allahu Alim !

 

Rafizi məntiqi budur."Əgər orucu istimnanın batil etmədiyini düşündünsə deməli özün də bunu edirsən" .Səndən heç bundan artıqını da gözləmirəm.Onda sənin sözündənbelə çıxır ki rafizil muctehidlər orucu pozmadıqını etiqad etdikləri günahların hamısı ilə özləri də məşquldurlar.

Albani (rahiməhullah) burdakı qiyasa qarşı çıxmışdır.Rafizilər ki, yerli dibli qiyası qəbul etmirlər.İstimnanın orucu batil etməsinə dəlil gətirə bilərsənsə sən gətir.

Bundan əlavə Albani (rahiməhullah) istimnaya haram kimi baxır bunu səh 420 de deyir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Rafizi məntiqi budur."Əgər orucu istimnanın batil etmədiyini düşündünsə deməli özün də bunu edirsən" .Səndən heç bundan artıqını da gözləmirəm.Onda sənin sözündənbelə çıxır ki rafizil muctehidlər orucu pozmadıqını etiqad etdikləri günahların hamısı ilə özləri də məşquldurlar.

Albani (rahiməhullah) burdakı qiyasa qarşı çıxmışdır.Rafizilər ki, yerli dibli qiyası qəbul etmirlər.İstimnanın orucu batil etməsinə dəlil gətirə bilərsənsə sən gətir.

Bundan əlavə Albani (rahiməhullah) istimnaya haram kimi baxır bunu səh 420 de deyir.

 

Sənin ağlın bura kimi işdiyirki mənim nə dediymi başa düşmürsən. Deyirəmki sənində alimin bax buduki İstimnanın orucu batil etmədiyini söylüyür haram olub olmamasını yox.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sənin ağlın bura kimi işdiyirki mənim nə dediymi başa düşmürsən. Deyirəmki sənində alimin bax buduki İstimnanın orucu batil etmədiyini söylüyür haram olub olmamasını yox.

 

Şeyx Əlbani (rahiməhullah) ona görə istimnanın orucu pozmadıqını deyir ki, istimnanın orucu pozmasına dəlil yoxdur.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Şeyx Əlbani (rahiməhullah) ona görə istimnanın orucu pozmadıqını deyir ki, istimnanın orucu pozmasına dəlil yoxdur.

 

Diyəsən axırda bu sözü "فكذلك نقول نحن: الأصل عدم الأفطار " oxumamısan 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Diyəsən axırda bu sözü "فكذلك نقول نحن: الأصل عدم الأفطار " oxumamısan 

 

Fikrin hardadır sənin ? Bayaqdan elə ondan danışırıq da.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

a kişi deyirki "orucu batil etmir "    الأصل عدم الأفطار

 

Hə də deyir də bunu .Deyir ki, batil etməsinə dəlil yoxdur.Mən də səndən yuxarıdakı postların birində soruşdum ki, sənin istimnanın orucu batil etməsinə dəlilin var?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hə də deyir də bunu .Deyir ki, batil etməsinə dəlil yoxdur.Mən də səndən yuxarıdakı postların birində soruşdum ki, sənin istimnanın orucu batil etməsinə dəlilin var?

 

A kişi mən bura ümumən əhli sünnənnin hökmünü gətirmirəm sənin bu  "alimcığazıvın" axmağca sözünü gətirirəmki bu hələ istimnanın orucu batil edib etməməsini bilmir.

 

Qaıdıkı sən yenədə qanmadın Albani yuxarıda deyirki dəlil yoxdur "لا دليل على الإبطال بذلك " sonra aşağıda isə deyirki orucu batil etmir " الأصل عدم الأفطار "

Изменено пользователем Sadiq Mirzeyev
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

A kişi mən bura ümumən əhli sünnənnin hökmünü gətirmirəm sənin bu  "alimcığazıvın" axmağca sözünü gətirirəmki bu hələ istimnanın orucu batil edib etməməsini bilmir.

 

Qaıdıkı sən yenədə qanmadın Albani yuxarıda deyirki dəlil yoxdur "لا دليل على الإبطال بذلك " sonra aşağıda isə deyirki orucu batil etmir " الأصل عدم الأفطار "

 

Bəs mən bayaqdan sənin ilə nədən danışıram.Gülməli adamsan sən.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bəs mən bayaqdan sənin ilə nədən danışıram.Gülməli adamsan sən.

 

Sən indi buna dəlil olmadığına görə batil olmadığını deyirsən, amma gəl bir azda çətinləşdirək   Albani deyirki "Əsli budurki orucu batil etmir" yəni  bu sözündən əvvəl alimlərin sözünü gətirir soram isə bunun əsllini izah edirki əslində heç bu orucu batil etmir. 

Изменено пользователем Sadiq Mirzeyev
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sən indi buna dəlil olmadığına görə batil olmadığını deyirsən, amma gəl bir azda çətinləşdirək   Albani deyirki "Əsli budurki orucu batil etmir" yəni  bu sözündən əvvəl alimlərin sözünü gətirir soram isə bunun əsllini izah edirki əslində heç bu orucu batil etmir. 

 

Şeyx Əlbani (rahiməhullah) alimlərin dəlilsiz sözlərini gətirir.Onun gətirdiyi alimlərin sözləri dəlilə yox qiyasa əsaslanır.Əlbani isə deyir ki, orucu istimnanın batil etməsinə dəlil yoxdur.Doğurdan da belədir.Səndə varsa sən yaz.

Изменено пользователем the language arabic
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Şeyx Əlbani (rahiməhullah) alimlərin dəlilsiz sözlərini gətirir.Onun gətirdiyi alimlərin sözləri dəlilə yox qiyasa əsaslanır.Əlbani isə deyir ki, orucu istimnanın batil etməsinə dəlil yoxdur.Doğurdan da belədir.Səndə varsa sən yaz.

 

Sən and içmisənki mən başa düşmüyəcəmdə ! A kişi səndə dəlil yoxdur sözünü hər dəfə niyə axıra soxursan? Ümumən Albaniyə görə istimna orucu batil etmir ! Razılaşdıq ?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sən and içmisənki mən başa düşmüyəcəmdə ! A kişi səndə dəlil yoxdur sözünü hər dəfə niyə axıra soxursan? Ümumən Albaniyə görə istimna orucu batil etmir ! Razılaşdıq ?

 

Ona görə istimnanın orucu pozmasına dəlilin olmadıqını deyirəm ki, sən də Əlbaniyə onun istimnanın orucu pozmadıqnı söylədiyinə görə istehza edirsən.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ona görə istimnanın orucu pozmasına dəlilin olmadıqını deyirəm ki, sən də Əlbaniyə onun istimnanın orucu pozmadıqnı söylədiyinə görə istehza edirsən.

 

Hər nəysə yoruldum başa salmaqdan

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...

Gəl mən sənin üçün online link verim. 41 ci səhifəyə bax

http://ia700605.us.archive.org/4/items/89748920389/12746198181.pdf

Bu kitabda Meclisinin newe cekdiyi deyilmir. Изменено пользователем Vehabi
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bəs 41 ci səhifədə nə deyilir?

41ci sehifede newe cekirdi deyilmir. Hec senin tercumende de Meclisi newe cekirdi sozu yoxdur. Ekser hallarda Allah haqqi batil ehlinin diliyle de seslendirir. Изменено пользователем Vehabi
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

41ci sehifede newe cekirdi deyilmir. Hec senin tercumende de Meclisi newe cekirdi sozu yoxdur. Ekser hallarda Allah haqqi batil ehlinin diliyle de seslendirir.

 

Batil əhli sənsən.Səhifənin əvvəlində müəllif nəşənin halal və ya haram olmasından danışır.Sonra isə ət-Təqi əl-Məclisinin nəşə çəkdiyini söyləyir.Sadəcə nəşə sözünü bu dəfə bitişən hu (ه) damiri ilə əvəzləyir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Batil əhli sənsən.Səhifənin əvvəlində müəllif nəşənin halal və ya haram olmasından danışır.Sonra isə ət-Təqi əl-Məclisinin nəşə çəkdiyini söyləyir.Sadəcə nəşə sözünü bu dəfə bitişən hu (ه) damiri ilə əvəzləyir.

Umumiyyetle vehabilerin tehrif ehli ve yalanci oldugu neinki haqq ehli wieler arasinda, hemcinin diger nasibi qardawlarinizin da arasinda mewhur oldugu ucun sizin bu mezmunda sensasiyon melumatlariniz da agah insanlar terefinden bir qayda olaraq cefengiyyat qebul olunur. Cunki yalan ve tehrifi bir defe subuta yetmiw tayfanin etibari agil sahiblerinin nezerinde puc hesab olunur. O ki qala hemin tayfanin fasiqlikde tayi-beraberi olmayan bir uzvunun sozunun deyerinden hec daniwmaga deymez )) Orda dediyim kimi newe cekirdi sohbeti yoxdur. Ardiyca bele bir sohbet de var ki Meclisinin cekdiyi camaat arasinda bawqa adla adlanirdi )) Buyur indi ozun de gorek orda yazilana esasen Meclisinin cekdiyi camaat arasinda nece adlanirdi? :)
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Umumiyyetle vehabilerin tehrif ehli ve yalanci oldugu neinki haqq ehli wieler arasinda, hemcinin diger nasibi qardawlarinizin da arasinda mewhur oldugu ucun sizin bu mezmunda sensasiyon melumatlariniz da agah insanlar terefinden bir qayda olaraq cefengiyyat qebul olunur. Cunki yalan ve tehrifi bir defe subuta yetmiw tayfanin etibari agil sahiblerinin nezerinde puc hesab olunur. O ki qala hemin tayfanin fasiqlikde tayi-beraberi olmayan bir uzvunun sozunun deyerinden hec daniwmaga deymez )) Orda dediyim kimi newe cekirdi sohbeti yoxdur. Ardiyca bele bir sohbet de var ki Meclisinin cekdiyi camaat arasinda bawqa adla adlanirdi )) Buyur indi ozun de gorek orda yazilana esasen Meclisinin cekdiyi camaat arasinda nece adlanirdi? :)

 

 

"Camaat arasinda başqa adla adlanırdı " sözü ilə hansı cümləni nəzərdə tutursan? Zəhmət olmasa ərəbcəsini foruma kopyala baxım görüm hansı cümləni deyirsən.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

"Camaat arasinda başqa adla adlanırdı " sözü ilə hansı cümləni nəzərdə tutursan? Zəhmət olmasa ərəbcəsini foruma kopyala baxım görüm hansı cümləni deyirsən.

Sen butun sehifeni tercume et bura yerlewdir qoy haqq hamiya melum olsun. Bir cumleni tercume edib oz werhlerini de ora elave etmekle iw kecmir. Buyur butun sehifeni tercume et. Ondan sonra dediyim cumleni de goreceksen.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sen butun sehifeni tercume et bura yerlewdir qoy haqq hamiya melum olsun. Bir cumleni tercume edib oz werhlerini de ora elave etmekle iw kecmir. Buyur butun sehifeni tercume et. Ondan sonra dediyim cumleni de goreceksen.

 

Bu cümləni deyirsən?  أولها ما روى عن مولانا الصادق عليه السلام من قوله إذا رأيتم الناس قد قد أقبلوا على شيء فدعوه 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu cümləni deyirsən? أولها ما روى عن مولانا الصادق عليه السلام من قوله إذا رأيتم الناس قد قد أقبلوا على شيء فدعوه

xeyr bu cumleni demirem Изменено пользователем Vehabi
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...