Перейти к содержимому

"Oruc" Məsumların dilindən...


Sadiq Mirzeyev

Recommended Posts

  • Ответы 105
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

41ci sehifeni tam tercume et.

 

Mənim 41 ci səhifəni tam tərcümə etməyə nə vaxtım var nə də ki həvəsim.Tərcümə etmək istəyirsən özün tərcümə et.

.Əgər müəllifin həşiş demək ilə nəyi nəzərdə tutduqunu başa düşməmisənsə 42 ci səhifəni oxu həmin səhifədə deyir ki , "Ola bilər ki, onun məst ediciliyindən böyük zərər hasil olsun." 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mənim 41 ci səhifəni tam tərcümə etməyə nə vaxtım var nə də ki həvəsim.Tərcümə etmək istəyirsən özün tərcümə et.

.Əgər müəllifin həşiş demək ilə nəyi nəzərdə tutduqunu başa düşməmisənsə 42 ci səhifəni oxu həmin səhifədə deyir ki , "Ola bilər ki, onun məst ediciliyindən böyük zərər hasil olsun."

Tebii ki tercume etmeye hevesin olmayacaq, cunki tehrif ehlisen ve tam hec bir haqq meqami aciqlamaqla aran yoxdur. Hele muellifin bu xeberinin istinadsiz oldugu, hewiwin haramligina Quran ve sunnede awkar nass olmadigi, hemin dovrun tarix sosiologiyasi, Meclisinin nezerinin yalniz ozune huccet olmasi, hetta neweni caiz bilmiwse de ictihadinda sehve yol verib bir savab qazanmasi novbeti merhelenin sual doguran meqamlaridir. Fakt budur ki verdiyin linkde Meclisi hewiw cekirdi sohbeti yoxdur, sadece onu cekerdi deyilir. Ustelik o weyi ki cekirdi ona camaat arasinda tutun deyirdiler yazilib.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Tebii ki tercume etmeye hevesin olmayacaq, cunki tehrif ehlisen ve tam hec bir haqq meqami aciqlamaqla aran yoxdur. Hele muellifin bu xeberinin istinadsiz oldugu, hewiwin haramligina Quran ve sunnede awkar nass olmadigi, hemin dovrun tarix sosiologiyasi, Meclisinin nezerinin yalniz ozune huccet olmasi, hetta neweni caiz bilmiwse de ictihadinda sehve yol verib bir savab qazanmasi novbeti merhelenin sual doguran meqamlaridir. Fakt budur ki verdiyin linkde Meclisi hewiw cekirdi sohbeti yoxdur, sadece onu cekerdi deyilir. Ustelik o weyi ki cekirdi ona camaat arasinda tutun deyirdiler yazilib.

 

Haqq məqamı açıqlamaqa belə həvskarsansa buyur özün tərcümə elə.

Nə olsun camaat arasında tütün deyirdilər.İstəyir tütün yox lap şokalad desinlər.Müəllif konkret olaraq çəkərkən insanı məst edici maddədən danışır.Sonra da qeyd edir ki ət-Təqi Məclisi də onu çəkirdi.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Haqq məqamı açıqlamaqa belə həvskarsansa buyur özün tərcümə elə.

Nə olsun camaat arasında tütün deyirdilər.İstəyir tütün yox lap şokalad desinlər.Müəllif konkret olaraq çəkərkən insanı məst edici maddədən danışır.Sonra da qeyd edir ki ət-Təqi Məclisi də onu çəkirdi.

Her senin kimi kezzebin ortaya atdigi wubheden otru biz niye el-ayaga duwmeliyik? Eger hamisini tercume etsen, hamisina da munasibet bildirerdik. Fakt budur ki, sen o meqami ki tercume etmisen, orda Meclisi hewiw cekirdi sohbeti yoxdur. Onu cekirdi yazilib, ona da ki camaat arasinda hewiw yox, tutun deyilirdi. Indi buyur delil getir ki camaatin tutun adlandirdigi hemin madde heqiqeten bizim anawa kimi tanidigimiz hewiw olub.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Her senin kimi kezzebin ortaya atdigi wubheden otru biz niye el-ayaga duwmeliyik? Eger hamisini tercume etsen, hamisina da munasibet bildirerdik. Fakt budur ki, sen o meqami ki tercume etmisen, orda Meclisi hewiw cekirdi sohbeti yoxdur. Onu cekirdi yazilib, ona da ki camaat arasinda hewiw yox, tutun deyilirdi. Indi buyur delil getir ki camaatin tutun adlandirdigi hemin madde heqiqeten bizim anawa kimi tanidigimiz hewiw olub.

 

Kəzzab sənsən həm də avamsan .Müəllif həşişdən və onun məst ediciliyindən danışır .Həşiş ərəb dilində nəşəyə deyilir.Sonra deyir ki , insanların tütün adlandırdıqı həşiş barəsində tayfalar ixtilaf ediblər.Bundan sonra deyir ki, Ət-Təqi Əl-məclisi onu çəkib yəni, həşişi.Çünki söhbət həşişdən gedir.Sonra da deyir ki, həşişi haram hesab edənlərin özlərinə görə dəlilləri var.Sonra qeyd edir ki , dəlillərdən biri budur ki , məstediciliyi ucbatindan zərər hasil ola bilər.Sonra bir misal çəkib deyir ki ,adam özünü yandıra bilər oda düşə bilər.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Kəzzab sənsən

Neinki sen, butun vehabiler kezzebdir. Senin ise kezzebliyin ve fasiqliyin qeti olaraq defelerle isbat edilib

həm də avamsan

Sen ne vaxtdan alim olmusan? )) Nezerde saxla ki, wienin avami selefinin aliminin de batilliyini ifwa etmek iqtidarindadir

.Müəllif həşişdən və onun məst ediciliyindən danışır .Həşiş ərəb dilində nəşəyə deyilir.Sonra deyir ki , insanların tütün adlandırdıqı həşiş barəsində tayfalar ixtilaf ediblər.Bundan sonra deyir ki, Ət-Təqi Əl-məclisi onu çəkib yəni, həşişi.Çünki söhbət həşişdən gedir.Sonra da deyir ki, həşişi haram hesab edənlərin özlərinə görə dəlilləri var.

Insanlarin tutun adlandirdiqlari baresinde tayfalar ixtilaf edib ve Meclisi de onu cekib. Ixtilaf olunan weyin hewiw olmasi senin werhindir ve bu bize huccet deyil. Sen hewiw baresinde tayfalar arasinda hansisa ixtilafdan xeberdarsan?
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Neinki sen, butun vehabiler kezzebdir. Senin ise kezzebliyin ve fasiqliyin qeti olaraq defelerle isbat edilib Sen ne vaxtdan alim olmusan? )) Nezerde saxla ki, wienin avami selefinin aliminin de batilliyini ifwa etmek iqtidarindadir Insanlarin tutun adlandirdiqlari baresinde tayfalar ixtilaf edib ve Meclisi de onu cekib. Ixtilaf olunan weyin hewiw olmasi senin werhindir ve bu bize huccet deyil. Sen hewiw baresinde tayfalar arasinda hansisa ixtilafdan xeberdarsan?

 

İnsanlarin tütün adlandirdiqlari barəsində xəyallar və yuxular  muxtəlifdir yox düz oxu.İnsanlarin tütün adlandirdiqlari həşiş barəsində xəyallar və yuxular müxtəlifdir.Yəni sən avam üçün üçün biraz da izah edim .Həşiş ərəb dilində nəşə deməkdir.Yəni insanlarin tütün adlandırdıqı nəşə barəsində yuxular müxtəlif olub.Çünki rafizilər dində bir şeyin halal haramliqini yuxu ile gotururler.Müəllif kitabinda Məclisi onu çəkdi deyəndə nəşəni nəzərdə tutur.Çünki hu əvəzliyi nəşə sözünə qayidir.Müəllifin bu mövzunu nəşənin halal ve ya haramliqi barəsinde açıb.Sən avamain bir də yadina salıram ki, müəllif kitabinda qəti şəkildə nəşədən danışır çünki kitabin bir yerində onun məstediciliyinə toxunur.

Изменено пользователем the language arabic
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

İnsanlarin tütün adlandirdiqlari barəsində xəyallar və yuxular  muxtəlifdir yox düz oxu.İnsanlarin tütün adlandirdiqlari həşiş barəsində xəyallar və yuxular müxtəlifdir.Yəni sən avam üçün üçün biraz da izah edim .Həşiş ərəb dilində nəşə deməkdir.Yəni insanlarin tütün adlandırdıqı nəşə barəsində yuxular müxtəlif olub.Çünki rafizilər dində bir şeyin halal haramliqini yuxu ile gotururler.
Yalan deyenin anasini Seudiyyedeki Lecnenin weyxleri gunde 50 defe ac qarina zorlasin ))) Razisan? ))
Müəllif kitabinda Məclisi onu çəkdi deyəndə nəşəni nəzərdə tutur.Çünki hu əvəzliyi nəşə sözünə qayidir.
Get hoppan. Sene dedim ki orda Meclisinin mehz newe cekdiyi aciq-awkar deyilmir. O weyi ki cekirdi ona tutun deyilirdi. Daha senin dilgir fehminle verdiyin werh bizim ucun qarin yeli kimi ehemiyyetsiz bir weydir ))
Müəllifin bu mövzunu nəşənin halal ve ya haramliqi barəsinde açıb.Sən avamain bir də yadina salıram ki, müəllif kitabinda qəti şəkildə nəşədən danışır çünki kitabin bir yerində onun məstediciliyinə toxunur.
Kitabinda qeti wekilde neweden daniwmir, cox weyden daniwir. O yerde ise Meclisi newe cekirdi sohbeti yoxdur.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Yalan deyenin anasini Seudiyyedeki Lecnenin weyxleri gunde 50 defe ac qarina zorlasin ))) Razisan? ))

 

Get hoppan. Sene dedim ki orda Meclisinin mehz newe cekdiyi aciq-awkar deyilmir. O weyi ki cekirdi ona tutun deyilirdi. Daha senin dilgir fehminle verdiyin werh bizim ucun qarin yeli kimi ehemiyyetsiz bir weydir ))

 

Kitabinda qeti wekilde neweden daniwmir, cox weyden daniwir. O yerde ise Meclisi newe cekirdi sohbeti yoxdur.

 

 

 

Kitabda yazılır ki, yuxuda imam gəlir bəzilərinə nəşənin haram olduqunu deyir.Bəzilərinin də yuxusuna girib halal olduqunu deyir.Cümə namazını da belə misal çəkir.

Sən bisavadsan.Orda nəşədən danışılır.Deyilir ki,insanların tütün adlandırdıqı nəşə.Hətta şah Abbasın nəşəxor şiələr üçün cəza tədbirlərindən danışır.Sonra insanların necə xəlvətdə nəşə çəkməsindən danışır.Sonra deyir ki , onda məstedicilik var adam çəkəndən sonra oda düşüb yana bilər.Sonra deyir ki, Məclisi də onu çəkirdi.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Kitabda yazılır ki, yuxuda imam gəlir bəzilərinə nəşənin haram olduqunu deyir.Bəzilərinin də yuxusuna girib halal olduqunu deyir.Cümə namazını da belə misal çəkir.

Sən bisavadsan.Orda nəşədən danışılır.Deyilir ki,insanların tütün adlandırdıqı nəşə.Hətta şah Abbasın nəşəxor şiələr üçün cəza tədbirlərindən danışır.Sonra insanların necə xəlvətdə nəşə çəkməsindən danışır.Sonra deyir ki , onda məstedicilik var adam çəkəndən sonra oda düşüb yana bilər.Sonra deyir ki, Məclisi də onu çəkirdi.

Mən sənə dedim ki səhifəni tam tərcümə et. Orda Məclisinin məhz nəşə çəkdiyi aşkar deyilmir. Yuxu da bizə görə dini məsələlərdə huccət deyilş Amma siz yuxuyla din qurursuz və bu sizə Ömərdən yadigar xislətdir ))) Ömər də o vaxt azani yuxuda görmək iddiasinda bulunmuşdu )

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

the language arabic

Arab, yeri gəlmişkən məstedici maddələrdən çox ağızdolusu danışırsan. Bu rəvayətlərə munasibətin necədir?:

Abdullah ibn bureydə nəql edir: Mən və atam Müaviyənin yanına gedib xalçasının üstündə əyləşdik. Bizim üçün yemək gətirdilər və biz o yeməyi yedik. Sonra süfrəyə şərab gəldi. Müaviyə şərabdan içdi. Ondan sonra atam şərab içərək dedi: Peyğəmbər (s) şərabı haram etdiyi gündən bəri şərab içməmişdim...
("Müsnədu Əhməd", 5/347).

Müaviyə tərəfindən Mədinə valisi Mərvan ibn Hakim, Əbdürrəhman ibn Sincan adında bir adama şərab içdi deyə şəriət ehkamına görə 80 dəyənək vurdurdu. Müaviyə onun adamlarından olduğu üçün xəbəri alanda Mərvana qəzəblənir və onu bir məktubla danlayır və deyir ki "bu adam Şam şərabı içdi ki o haram deyil."

İbni Hacər İsabə kitabı 2/402

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mən sənə dedim ki səhifəni tam tərcümə et. Orda Məclisinin məhz nəşə çəkdiyi aşkar deyilmir. Yuxu da bizə görə dini məsələlərdə huccət deyilş Amma siz yuxuyla din qurursuz və bu sizə Ömərdən yadigar xislətdir ))) Ömər də o vaxt azani yuxuda görmək iddiasinda bulunmuşdu )

 

Elə orda Məclisinin məhz nəşə çəkdiyi deyilir. Özün tərcümə elə mətni.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Elə orda Məclisinin məhz nəşə çəkdiyi deyilir. Özün tərcümə elə mətni.

Tutun cekirdi. Tercume etmek mene maraqli deyil. Neyi tercume etmisen ona da munasibet bildirdik. Amma senin Muaviye it oglu itin alkawligina munasibet bildirmeye zadin catmadi )))
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Tutun cekirdi. Tercume etmek mene maraqli deyil. Neyi tercume etmisen ona da munasibet bildirdik. Amma senin Muaviye it oglu itin alkawligina munasibet bildirmeye zadin catmadi )))

 

Tütün çəkmirdi.İnsanların tütün adlandırdıqları, çəkdikdən sonra məst olub oda düşərək yandıqları  nəşə çəkirdi.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Tütün çəkmirdi.İnsanların tütün adlandırdıqları, çəkdikdən sonra məst olub oda düşərək yandıqları nəşə çəkirdi.

Ele wey yoxdur orda gopa basma. It oglu itin werab icmeyine toxunmadin. Meclisi ki alim olub amma Muaviye sizin sehabe adlanan butlerinizdendir. Sehabenin werab icmeyi hara, alimin tutun cekmeyi hara?
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ele wey yoxdur orda gopa basma. It oglu itin werab icmeyine toxunmadin. Meclisi ki alim olub amma Muaviye sizin sehabe adlanan butlerinizdendir. Sehabenin werab icmeyi hara, alimin tutun cekmeyi hara?

 

Tütün çəkməyi harda yazılıb?

 

Orda söhbət nəşədən gedir .Sadəcə insanlar bunu tütün adlandırırdılar.Sonra nəşənin vəsflərini də verir.Məsələn çəkəndən sonra adamı məst etməsi.Deyir ki ,ancaq insanlar bunu tütün adlandırırdılar.

Изменено пользователем the language arabic
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Tütün çəkməyi harda yazılıb?

Orda söhbət nəşədən gedir .Sadəcə insanlar bunu tütün adlandırırdılar.Sonra nəşənin vəsflərini də verir.Məsələn çəkəndən sonra adamı məst etməsi.Deyir ki ,ancaq insanlar bunu tütün adlandırırdılar.

Orda ele sohbet yoxdur. Hetta newe cekdiyi yazilsaydi yene de bu ele de wiwirdilmeli sohbet deyildi. Cunki newenin haramligi haqda qeti nass yoxdur. Lakin Muaviye qeti olaraq haram buyurulmuw werabi icib ve icenleri de mudafie edib. Oz gozunde tiri gormursen bawqasinda cop axtarirsan.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Orda ele sohbet yoxdur. Hetta newe cekdiyi yazilsaydi yene de bu ele de wiwirdilmeli sohbet deyildi. Cunki newenin haramligi haqda qeti nass yoxdur. Lakin Muaviye qeti olaraq haram buyurulmuw werabi icib ve icenleri de mudafie edib. Oz gozunde tiri gormursen bawqasinda cop axtarirsan.

 

 

Nəşənin haramlıqına dair müəllif özü qeyd edir ki , o kitabın muhkəm ayələrinə  bir də yuxularda şiələrin məsumlar ilə görüşündə məsumlardan aldıqları mesajlara əsasən haramdır.

Изменено пользователем the language arabic
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Nəşənin haramlıqına dair müəllif özü qeyd edir ki , o kitabın muhkəm ayələrinə bir də yuxularda şiələrin məsumlar ilə görüşündə məsumlardan aldıqları mesajlara əsasən haramdır.

O muellifin wexsi nezeridir. Awkar bu haqda alinan mesaj yoxdur. Amma Muaviyenin icdiyi werabin haramligi Quran ve sunne ile sabitdir.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

O muellifin wexsi nezeridir. Awkar bu haqda alinan mesaj yoxdur. Amma Muaviyenin icdiyi werabin haramligi Quran ve sunne ile sabitdir.

 

Salam aleykum qardash!

 

Qardash sen bu zindiglarin  suallara ne zaman cavab verdiklerinin shahidi olubsan? Görmürsen sen ne sorushursan o nasibi ne cavab verir?..Ona serf elemir axi Muaviye itin sherab icdiyini etiraf etsin.Eyer bunu etiraf etse ,gerek Hindi Nenesinin Muaviye itini zinadan dogdugunu da etiraf ede. Hindi nenelerinin Muaviye Itini zinadan dogdugunu etiraf etse,gerek Nenelerinin Ciger yeyen oldugunu da gebul edeler.Bunlar hamisi bir-birini baglayir ezizim.Sonunda da gelib zamanemize cixir bu lenetlilerin cinayetleri.O da ki,Suriyede Hindi Nenelerinin  ciger yeyen exilerin  sünnesini yerine yetirdiklerini etiraf edeler.Bunu da etiraf etseler,gerek Suriyede Islam adindan insanlarin ve müselmanlarin bashin kesen Muaviye it oglu YezItin sünnesine emel etdiklerini etiraf edeler.

Alimcikleri ise bu nasibilerin yeni fetvalar verirler.. "Cinsel Cihad" adinda fetva.Ister evli olsun qadin ,ister evli olmasun. Qadinlara, bu fetvani yerine yetirenlere Cennet veed verirler.Bunun da adi Hindi Nenelerinin sünnesi adlanir....)))

Изменено пользователем Mezlum
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

O muellifin wexsi nezeridir. Awkar bu haqda alinan mesaj yoxdur. Amma Muaviyenin icdiyi werabin haramligi Quran ve sunne ile sabitdir.

 

Allah xamrı (ağlı başdan alan şeyi) haram edib. Nəşə də xamrdır.Məclisi nəşəxordur.Müəllif deyir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

arabic.

tutunu cekmeye baslanilan vaxt bas gicellenmesi,aglin basdan alma,yeni mest etme prosesi gedir.kitabdada mehz bunnan danisilir

aciq aydin yazilirki bunu camaat tutun adlandirir,sense direshibsenki yoxe nesedi.

bele melum olurki sen hec duz emelli oz dilimizde anlamag qabiliyyetinden mehrumsan,oda qaldi ereb dilini anlayasan.

 

bir sozle ozunu guldurme camaata ))

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salam aleykum qardash!

Aleykum es salam ve rahmetullah!

Qardash sen bu zindiglarin  suallara ne zaman cavab verdiklerinin shahidi olubsan?

Tebii ki hec vaxt wahidi olmamiwam qardawim. Tebii ki bele de olmalidir, cunki batil hemiwe haqqin qarwisinda lal olmalidir

Görmürsen sen ne sorushursan o nasibi ne cavab verir?..Ona serf elemir axi Muaviye itin sherab icdiyini etiraf etsin.Eyer bunu etiraf etse ,gerek Hindi Nenesinin Muaviye itini zinadan dogdugunu da etiraf ede. Hindi nenelerinin Muaviye Itini zinadan dogdugunu etiraf etse,gerek Nenelerinin Ciger yeyen oldugunu da gebul edeler.Bunlar hamisi bir-birini baglayir ezizim.Sonunda da gelib zamanemize cixir bu lenetlilerin cinayetleri.O da ki,Suriyede Hindi Nenelerinin  ciger yeyen exilerin  sünnesini yerine yetirdiklerini etiraf edeler.Bunu da etiraf etseler,gerek Suriyede Islam adindan insanlarin ve müselmanlarin bashin kesen Muaviye it oglu YezItin sünnesine emel etdiklerini etiraf edeler.

Eziz qardawim, bizii bu murtedlerin neyese cavab vermesi hec maraqlandirmir da. Zaten bunlar haqqi etiraf etmeye canlarinda qeyret tapsaydilar, sapiq vehabi dinini inkar ederdiler. Bizim ucun onemli olani bu muzakireleri izleyen agil sahiblerinin haqqin kimde olmasina wahid olmalari ve melumatsiz insanlarin fikirlerinde cawqinliga ducar olmamalaridir. Yoxsa ki hamimiz bilirik ki bu nasibi Arab nikine hec neyin xeyiri yoxdur,bu heyata ewwek gelib, ewwek de gedecek ))

 

Alimcikleri ise bu nasibilerin yeni fetvalar verirler.. "Cinsel Cihad" adinda fetva.Ister evli olsun qadin ,ister evli olmasun. Qadinlara, bu fetvani yerine yetirenlere Cennet veed verirler.Bunun da adi Hindi Nenelerinin sünnesi adlanir....)))

Beli eziz qardawim ))) Bicbalarin sayi artacaq ))) Ele bizim bu bedbext hemyerli "mucahidimiz" cixiwinda fexrle bacilaqrinin da Suriyaya geldiyini vurgulayir )) Peyserin buynuzu olmur ki ))

Изменено пользователем Vehabi
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Allah xamrı (ağlı başdan alan şeyi) haram edib. Nəşə də xamrdır.Məclisi nəşəxordur.Müəllif deyir.

Arab, bir az ereb dilinde zingildemekle iw kecmir. Xamr Peygember s doneminde mehz bitkiden cekilen ickiye deyilirdi. Newe xamr deyil. Muellif de Meclisinin newe cekdiyini demir, tutun cekdiyini deyir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

the language arabic

 

 

 

Abdullah ibn bureydə nəql edir: Mən və atam Müaviyənin yanına gedib xalçasının üstündə əyləşdik. Bizim üçün yemək gətirdilər və biz o yeməyi yedik. Sonra süfrəyə şərab gəldi. Müaviyə şərabdan içdi. Ondan sonra atam şərab içərək dedi: Peyğəmbər (s) şərabı haram etdiyi gündən bəri şərab içməmişdim...
("Müsnədu Əhməd", 5/347).

Müaviyə tərəfindən Mədinə valisi Mərvan ibn Hakim, Əbdürrəhman ibn Sincan adında bir adama şərab içdi deyə şəriət ehkamına görə 80 dəyənək vurdurdu. Müaviyə onun adamlarından olduğu üçün xəbəri alanda Mərvana qəzəblənir və onu bir məktubla danlayır və deyir ki "bu adam Şam şərabı içdi ki o haram deyil."

İbni Hacər İsabə kitabı 2/402

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Arab, bir az ereb dilinde zingildemekle iw kecmir. Xamr Peygember s doneminde mehz bitkiden cekilen ickiye deyilirdi. Newe xamr deyil. Muellif de Meclisinin newe cekdiyini demir, tutun cekdiyini deyir.

 

Xamr içkinin vasfidir ona görə ona xamr deyilib.Eynən nəşənin də vəsfi xamrdır .Buna görə də nəşə də xamrdır.Məclisinin çəkdiyi nəşə olub.Orda deyilir ki, insanların tütün adlandırdıqı nəşə. .Sonra deyir ki , o haramdır çünki , onda məstedicilik var.Adam çəkəndə ağlını itirib oda düşə bilər əzalarını yandırar. Əgər müəllif tütündən danışırsa nəyə görə deyir ki onda məsdedicilik var?Məgər tütündə məstedicilik var?Deməli müəllif tütündən yox nəşədən danışır.Sadəcə deyir ki , insanlar bunu tütün adalndırırlar. Başa düşmədiyinə görə qınamıram səni.Çünki travmalı məzhəbin başı çapıqlı gədə-güdələrindənsən.Səni də birazdan atacam Məzlumun nikinin siyahısına.Görürsən ki ,mən ona cavab yazmıram.

Изменено пользователем the language arabic
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Xamr içkinin vasfidir ona görə ona xamr deyilib.Eynən nəşənin də vəsfi xamrdır .Buna görə də nəşə də xamrdır.Məclisinin çəkdiyi nəşə olub.Orda deyilir ki, insanların tütün adlandırdıqı nəşə. .Sonra deyir ki , o haramdır çünki , onda məstedicilik var.Adam çəkəndə ağlını itirib oda düşə bilər əzalarını yandırar. Əgər müəllif tütündən danışırsa nəyə görə deyir ki onda məsdedicilik var?Məgər tütündə məstedicilik var?Deməli müəllif tütündən yox nəşədən danışır.Sadəcə deyir ki , insanlar bunu tütün adalndırırlar. Başa düşmədiyinə görə qınamıram səni.Çünki travmalı məzhəbin başı çapıqlı gədə-güdələrindənsən.Səni də birazdan atacam Məzlumun nikinin siyahısına.Görürsən ki ,mən ona cavab yazmıram.

Xamr, meyveden cekilen ickiye deyilib. Awkar newenin haramligina dair nass yoxdur. SEn iddia etdiyin sehifede ise  Meclisinin newe cekdiyi awkar deyilmir. Meclisi tutun cekirdi. Travmali mezheb dedikde ana-bacisiyla cinsi elaqeni halal bilen selefileri nezerde tutursansa diqqetine catdirim ki menim nikimin vehabi oilmasi seni cawdirmasin, men sizden ferqli olaraq muselmanam elhemdulillah ))))

Изменено пользователем Vehabi
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Xamr, meyveden cekilen ickiye deyilib. Awkar newenin haramligina dair nass yoxdur. SEn iddia etdiyin sehifede ise  Meclisinin newe cekdiyi awkar deyilmir. Meclisi tutun cekirdi. Travmali mezheb dedikde ana-bacisiyla cinsi elaqeni halal bilen selefileri nezerde tutursansa diqqetine catdirim ki menim nikimin vehabi oilmasi seni cawdirmasin, men sizden ferqli olaraq muselmanam elhemdulillah ))))

 

Ərəblərin dediyi anlamdan başqa, bu sözün də öz lüğəvi mənası var.Ona da fikr vermək lazımdır.Çünki , istilahi mənalar lüğəvi mənalardan törəyir.Xamr sözünün lüğəvi mənası ağılı örtən deməkdir.Buna görə də narkotik maddələr də bu ayədəki xamr sözünün lüğəvi mənası  baxımından haramdır.Allah subhanəhu təalə Quranda buyurur ki, "Biz onu ərəbcə nazil etdik ki,  əql edən qövm onu anlasın" Buna görə də kəlimələrin etimologiyasına diqqət çəkmək lazımdır.Əgər Məclisinin çəkdiyi tütün olsaydı, müəllif onda məstediciliyin olduqunu deməzdi.Başı travmalı olanlar istisna , normal ağıl sahibləri bilir ki, tütündə məstedicilik deyə bir şey yoxdur və tütün çəkən kəs onu çəkəndən sonra məst olub, oda yıxılıb özünü yandırmır.

Изменено пользователем the language arabic
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Arab. Bizim ucun esas olan sozun istilahidir ve hemin ayede de xamr sozu istilahi menada icki olaraq gelmiwdir. Xamrin lugeti de agili orten deyil, umumiyyetle ortmek kimi menasi var. Hansi ki werh etsek butun bihuw edici maddeleri bunun terkibine sala bilerik. Lakin bu aciq-awkar nass hesab olunmur ve qeti olaraq neweni nezerde tutan istilah deyil. Ananla cinsi elaqeden psixoloji travma aldigin ucun tebii ki bunu sene bawa salmaq bir qeder cetindir. Ustelik newenin Muaviye icdiyi werab kimi keskin agili kutlewdirme xususiyyeti de yoxdur. Buyur, dediyim kimi newenin haramligina dair awkar nass goster. Meclisi sohbeti ise baglandi artiq. Hemin kitabda Meclisinin newe cekdiyi deyilmir. Oda duwmek ve s.sohbetleri ise sehifeni tam tercume etdiyin teqdirse iddia ede bilersen. P. S. Oz aramizdi, bicbala Muaviyenin werab icdiyine munasibet bildirmedin ))))

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Arab. Bizim ucun esas olan sozun istilahidir ve hemin ayede de xamr sozu istilahi menada icki olaraq gelmiwdir. Xamrin lugeti de agili orten deyil, umumiyyetle ortmek kimi menasi var. Hansi ki werh etsek butun bihuw edici maddeleri bunun terkibine sala bilerik. Lakin bu aciq-awkar nass hesab olunmur ve qeti olaraq neweni nezerde tutan istilah deyil. Ananla cinsi elaqeden psixoloji travma aldigin ucun tebii ki bunu sene bawa salmaq bir qeder cetindir. Ustelik newenin Muaviye icdiyi werab kimi keskin agili kutlewdirme xususiyyeti de yoxdur. Buyur, dediyim kimi newenin haramligina dair awkar na

 

 

 

 

Orda nəşədən danışılır .Əgər Məclisinin çəkdiyi tütündürsə bəs niyə bəs niyə müəllif onda məstediciliyin olmasından danışır.Məgər tütündə məst edicilik var?

 

PS. Sən anana hətta hörmət edən adam deyilsən. Ananın söyülməsi üçün mənə şərait yaradırsan.Fikrləşmirsən ki, mən də sənin anana söyüş yaza bilərəm.Mənə elə gəlir ki , sən geysən ona görə də ananın söyülməsindən həzz almaq üçün ana söyüşü yazırsan .Şübhələndim səndən.Ona görə sənə yazmayacam. 

Изменено пользователем the language arabic
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Orda nəşədən danışılır .Əgər Məclisinin çəkdiyi tütündürsə bəs niyə bəs niyə müəllif onda məstediciliyin olmasından danışır.Məgər tütündə məst edicilik var?
Muellif mehz Meclisinin cekdiyinde mestediciliyin olmasini harada deyir?

 

PS. Sən anana hətta hörmət edən adam deyilsən. Ananın söyülməsi üçün mənə şərait yaradırsan.Fikrləşmirsən ki, mən də sənin anana söyüş yaza bilərəm.

Men senin anani soymemiwem. Sadece aliminizin caiz bildiyi ve mezhebinizde halal olan bir meseleni sene nisbet vermiwem. Inanmirsan buyur bax:

İmam Əbu Hənifə dedi: Bir şəxs bu əməlin haramlığını bildiyini desə də, ona hədd cəzası verilməyəcək. Həmin qadına mehriyyəsini verəcək və anadan olan uşaq da onu övladı sayılacaq.

Əbdür-Rəhman əl-Cəziri, əl-Fiqh əla əl-məzahib əl-ərbəə, c.5, s.47


----

Изменено пользователем Vehabi
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mənə elə gəlir ki , sən geysən ona görə də ananın söyülməsindən həzz almaq üçün ana söyüşü yazırsan .Şübhələndim səndən.Ona görə sənə yazmayacam.

 

Eksine, biz senin gey oldugundan wubhelene bilerik ve buna haqqimiz da var. Cunki senin rawidi xelife olaraq qebul etdiyin ve sunnesine sarilmagi vacib bildiyin Omer gey olub: 

 

Sual: İkinici xəlifə Qey ( homoseksualist ) olmuşdurmu ?

 

Əhli-sünnənin böyük alimlərindən olan İbni Səd özünün məşhur Təbəqatul Kubra kitabında yazır: Ömər deyir: Cahiliyyət dövrünün vərdişlərindən məndə bir xasiyyət qalıb. O da budur ki mənim üçün fərqi yoxdur ki mən kiminləsə nigah edim ( cinsi əlaqədə olum ) və ya kimsə mənimlə nigah etsin ( cinsi əlaqədə olsun ) . İbni Səd Təbəqatul Kubra : c. 3 səh. 289 Beyrut çapı: 1957

 

Səhih-Buxari-nin Hind ( Heyərabad ) çapında Buxari belə qeyd edir: KƏNƏ SEYYİDİNƏ UMƏR MƏ-BUNƏN VƏ YƏTƏ-DAVİ Bİ MƏ-İR-RİCALİ ( yəni SEYYİDİMİZ ( AĞAMIZ ) ÖMƏR QEY ( HOMOSEKSUALİST ) İDİ VƏ KİŞİLƏRİN SUYU İLƏ ( yəni SPERMASI İLƏ ) ÖZÜNÜ MÜALİCƏ EDƏRDİ . MƏBUN - ərəblər qeyə yəni homoseksualist həyat tərzi keçirənə deyirlər.

 

İbn Həcər Əsqalani Fəthul-bari adlı məşhur kitabında ( Səhih Buxarinin şərhi Bulaq çapı) bu mövzunu yozur və həqiqəti gizlədərək deyir: Kişilərin suyu ( mə-ur rical ) Yəməndə bitən bir bitgidir. İbni Həcər Əsqalani Ömərin bu çirkin işini nə qədər ört-basdır etmək istəsə də bir Alim onun cavabını çox gözəl vermişdir:

 

Mə -ur rical nəbətun yənbitu bəynəs sulbi vət təraib ( yəni kişilərin suyu bir bitgidir ki kişilərin belində və qadınların sinəsində (döşsümüyündə ) bitir yəni spermadır ). Həmçinin Suyuti öz Təşih kitabında ibnətun sözünün mənasını açıqlamışdır.Eyni zamanda məşhur alim İbni Əsir Əğlatul Qamus kitabında bu mənaya toxunmuşdur.

 

Həmçinin Əhməd ibni Muhəmməd Əs-Səyyari Tənzil və Təhrif kitabında deyir: Bir nəfər İmam Sadiq(ə)-ın yanına varid olur və deyir: Salam olsun sənə Ey Əmiral Muminin! İmam(ə) buyurdu: Bu ad yalnız Əli ibni Əbi-Talib(ə)-ə məxsusdur və ondan başqa heç kəsin bu adla çağırılmağa səlahiyyəti ( hüququ ) yoxdur. Yalnız məbun olan ( qey - homoseksualist ) kəs razı ola bilər ki onu Əmiral muminin adı ilə çağırsınlar.Əgər bu ibnə (qey homoseksualist) də olmasa mütləq bu xəstəliyə ( yəni bu əmələ ) düçar ( mübtəla )olacaq.Görmürsünüzmü ki Allah Quranda buyurur: Onlar Allahı qoyub qadınları (yəni qadın sifətliləri ) çağırırlar və əslində onlar qovulmuş şeytanı çağırırlar ( Nisə surəsi: 117 ) . Mustədrəkul Vəsail : c. 10 səh. 400Qeyd: Bəzi qiraətlərdə inəsən ( yəni qadınlar ) kəlməsi isnən ( yəni ikisi ) kimi oxunur ki bu da belə tərcümə olunur ki Allahı qoyub ikisini ( Əbu-Bəkri və Öməri ) çağırırlar.

 

Bir çox rəvayətlərdə gəlmişdir ki o dövrdə Əbu-Bəkrin Ömərin və Osmanın tərəfdarları onları Əmiral Muminin deyə çağırırdılar. Bu üç xəlifənin heç biri heç bir vaxt belə bir adla adlandırılmasına və çagırılmasına etiraz etməmişlər.

Eyni zamanda üstəlik bu ləqəbin onlara aid edilməsinə və bu ləqəblə adlandıırılmasına və çagırılmasına razı olmuşlar. Buradan belə çıxır ki onlarin hamısı məbun ( qey homoseksualist ) başqa bir adla desək mavi olmişlar.

 

Ömərin sözləri ərəbcə belədir: Mə bəqiyə fi şəy in min əmril cahiliyyəti illə ənni ləstu ubəli iləyyə əyyunnəsi nəkəhtu və əyyuhum ənkəhtu ( nəkəhtu - ərə getmək ənkəhtu - ər olmaq evləndirmək deməkdir ). İbn Səd Təbəqatul Kubra : c. 3 səh. 239 (Yəni mənim üçün fəri yoxdur ki kimə ərə gedim və ya kiməsə ər olum 

 

 

Indi gordun kimin kimden daha cox wubhelenmeye haqqi var? ))))))))))

Изменено пользователем Vehabi
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...