Перейти к содержимому

Ebediyyet


Recommended Posts

Bu heyat sheherinin ruhlardan ibaret olan kuchelerinin, yollarinin ayirdigi qelb evlerinde yashamaqdayiq. Naqisleshmish, murdarlanmish, cilizlanmish, qaralmish chirklenmish evlerimizin (qelblerimizin) penceresinden bayira baxir, kucheleri (ruhlari) ve umumiyyetle sheheri (heyati) qaranliq goruruk. Evler bir-birinden kuchelerle ayrilib. Chirklenmish pencereler bizlere kucheleri chirkli ve naqis gosterdiyinden her kes oz evinde oturub, kucheye chixmaga qorxur, halbuki qonaq getmek uchun kucheye chixmaq ve kuche ile getmek lazimdir. Bizler oz evlerimize qapilib qonaq getmeye qorxuruq, chunki kucheler chox qaranliq gyorunur. Evlerini terk ederek kucheye chixmish tek-tuk adamlarin da bizlere qonaq gelmesinden vahimelenirik, chunki onlari da qara gyoruruk. Qapini icheriden mohkem qifillayib, oz evlerimizde eqoistliyimizden ac-susuz, xeste bir halda yashamaqdayiq. Halbuki, qapimizi, kuchede olan ve qapimizi doyen keslerin uzune achsaq, onlarin evlerimize daxil olmasina imkan versek, gorerik ki, bu qonaqlar ne qeder aziz ve xeyirxahdirlar. Onlarin cesareti bizlere cesaret verer ve bizler de kucheye chixib istediyimiz eve dogru gedib onun qapisini doye bilerik. Achsalar gyozel bir menzilde, gyozel bir ziyafetde ishtirak ederik, sonra yene evimize donerik. Gedish- gelish bashlayar. Ve bu gedish- gelish ele bir mehribanchiliq yaradar ki, butun evlerin qapisi senin uzune achiq olar. Senin evin haminin, haminin evi senin olar. Sonra bu evler arasinda olan ve onlari bir-biri ile elaqelendiren kucheler de, daha sonra ise bu sheher de senin olar. Bir evden (qelbden) chixib kuchelerden kecherek (ruhlanaraq) heyatileshersen.

Milyon illerdi heyat davam edir, formasini deyishir, ancaq davam edir. Formalarin bir qismi olur, yerine bashqalari gelir, heyat ise davam edir. Heyat ozunu rengden- renge, formadan- formaya salir, lakin davam edir.

Ulduzlar, yerler, goyler, canli ve cansiz her ne varsa, bu heyatda olan ve bu heyatdan heyat alan formalardi. Onlar bu heyatin hisseleridir. Sen de bu formalardan birisen. Bu gun formasan. Belke de forma olaraq bu dunyadan gedeceksen. Lakin bir sheyi unutma: senin heyatileshmek, heyatlanmaq, bir formani terk ederek, butun formalari eyni anda yashamaq shansin var. Istesen bu yol sene achilar ve sen bu yolu kecherek, Nesimi dediyi "enelhaqqa" chatarsan ve "zerre menem, Gyunesh menem" heqiqetini yashamaga bashlayarsan. Denizde baliqlari, gyolerde melekleri, havadaki qushlari, yerdeki heyvan ve insanlari, cumle mexluqati eyni anda yashayarsan. Tekliyi terk etmekle cemleshe bilersen. Bu haqq sene verilib eger sen bu heqiqete dogru hereket etsen. "Bismillah" de bashla yola. Qelbini ach haqqa, adalet ve halalliga. Evvelini men sene deyim, axirini ise ozun ozune deyersen.

Niyyet ele: Allahi tanimaq, O-na yaxinlashmaq niyyeti et. Etdiyin her ishde, dediyin her bir sozde, baxdigin her bir baxishda niyyetine diqqet et ve ozune hemishe sual et: men bu ishi, sozu, baxishi hansi niyyetle ishledir, deyir, baxiram. Eger gyormek istediyin ish, demek istediyin soz, baxmaq istediyin baxish haqqa ve adalete, halalliq ve dogruluga uygun deyilse, onlardan yayin. Unutma ki, sen her defe naqis niyyetden yayindiqca kamil niyyete yaxinlashmish olacaqsan. Esas budur ki, sebrli ol, her hansi bir ishi gyormemishden, sozu ishletmemishden qabaq niyyetini arashdir. Bu an sheytan sene mane olacaq, seni telesdirecek, seni niyyetini arashdirmaqdan yayindirmaga chalishacaq ki, sende tamah quvvesini guclendirsin ve seni ebedileshmekden saxlasin. Niyyetini durustleshdirmeden, paklashdirmadan bashladigin ishin, dediyin sozun bereketi olmaz ve o puch olub geder. Eger niyyetinin durustleshdiyini gormush olsan, o zaman ozune sual et: men oz-ozumu aldatmadim ki?Chunki nefs ve sheytan chox hiylegerdi. Sene niyyetini durust gyostererek seni aldadaraq, onu (niyyeti) arashdirmaqdan yayindira biler.

Senin oz-ozunle etdiyin bu niyyet chek-chevir prossesi senin niyyetinin paklanmasina sebeb olar ve bu da oz yerinde qelb evinin paklanmasina sebeb olar. Ev paklandiqca, onun pencereleri de temizlener ve kucheler ve sheherler sene aydin gyoruner. Sen artiq kucheye chixmaga qorxmarsan. Kucheleri (ruhlari) ve sheherleri (heyatlari) seyr etmeye bashlayarsan. Istediyin kuche ile get-gel bashlanar, mehribanliq artar, dostluq mohkemlener, e`timad choxalar ve nehayet her kes oz evini senin evin qerar verer. Yalniz bu yolla sen heqiqi vehdete chatarsan- ilahi vehdete. Yalniz bu yolla sen vahid vucudda qerar tutarsan ve senin o vucuda chevrilme prossesin bashlanar.

Bir ozun muqayise et! Biri var Gyunesh shuasinin ishiqlandirdigi bir obyekt olasan, biri var o Gyuneshin shualarindan biri, biri de var ki, o Gyuneshin zerrelerinden biri, hansi ki, ozunden shua buraxir. Biri de var Gunesh. Gunesh Alidir (a.s.). Onu teshkil eden zerrelerse evliyalar, bu Guneshin shualari ise ruhlardi. Bu shualar (ruhlar) Guneshin zerrelerinden chixib, gorunmez obyektleri ishiqlandirir ve onlara Guneshe dogru hereket etmek uchun yollar achir. Bu shuaya (ruha) daxil olan obyekt Guneshin zerresi ile Guneshde gorushur ve ozu de bir muddet sonra Guneshin heraret ve istiliyinden eriyerek, O-nun zerrelerinden birine chevrilir. O artiq Guneshden baxmaq haqqi qazanir ve Guneshden chixan butun shualari gormeye bashlayir. Gunesh zerresine chevrilmish bu obyekt ozunden shualar buraxmaga bashlayir ve hesaba gelmeyen obyektleri ishiqlandirir ve bunun feyzini "zerre menem, Gunesh menem" heqiqeti ile seyr edir. Bu shexs Guneshin zerresi oldugundan, obyektlerin Guneshine chevrilir.

Shexsin obyektler uchun Gunesh olmasi heqiqetdir, enelhaqq meqamidir, Guneshin zerresi olmasi me`rifetdir, zerrenin shuasi teriqetdir, obyektlerin bu yola qedem qoymasi ise sharietdir. Insan sharietden bashlayib teriqet ile ma`rifete yiyelener ki, bu da onu haqqa yetirer. Haqqa chatmish insan uchun ise zaman- mekan, kechmish-gelecek, olyum-itim yoxdur. O, ebedidir. Ebedi seadet ve gyozelliye yetishmek isteyenler uchun bu bir yoldur.

Allahu- teala bu omru bizlere imtahan uchun verdi. Bu omrumuzde olan her shey imtahandir, o cumleden de olyum (smert). Olyumu Allah ona gyore yaratdi ki, insan ona qalib gelsin, onu aradan qaldirib olmezliye (bezsmerti) chatsin. Bir ozun diqqet et: Yer kuresi uzunu Guneshe tutanda ishiqlanir, ondan donende zulmete dushur. Gah gulur, gah aglayir, gah olyur, gah dirilir, gah yatir, gah oyanir. Gunesh ise hemishe gulur, hemishe diri ve oyaqdi, hemishe ishiq sachir. Eger obyekt Yerde qerar tutsa, o mutleq zulmete dushecek. Bir gun ishiqlanib, bir gun zulmete dushecek. Eger insan dunyevi heyat yahsasa, o mutleq olyecek, baxmayaraq ki, axiretde yeniden dirildilecek. Bunlar emellerine gore axiretde ya cezaya, ya da mukafata chatacaqlar. Yox eger insan, ona verilmish bu omrunden semereli istifade etse ve "Yerden" qalxaraq, "Guneshde" gerar tutsa, o hech vaxt syonmeyecek, yeni heyatileshecek, neinki sonmeyecek ve hetta "Yerde" olanlara ishiq ve istilik verecek.

Yerden goye qalxmagin birinci usulu ise namazdir. Hezret Resulullah Muhammed (s.a.v.) buyurub: namaz mo`munun me`racidir.

Ey mo`mun qardash ve bacilarim, "Bismillah" deyib bashlayin namaza, sonrasi "me`racinizdan" asilidir. Allah Kerimdir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu heyat sheherinin ruhlardan ibaret olan kuchelerinin, yollarinin ayirdigi qelb evlerinde yashamaqdayiq. Naqisleshmish, murdarlanmish, cilizlanmish, qaralmish chirklenmish evlerimizin (qelblerimizin) penceresinden bayira baxir, kucheleri (ruhlari) ve umumiyyetle sheheri (heyati) qaranliq goruruk. Evler bir-birinden kuchelerle ayrilib. Chirklenmish pencereler bizlere kucheleri chirkli ve naqis gosterdiyinden her kes oz evinde oturub, kucheye chixmaga qorxur, halbuki qonaq getmek uchun kucheye chixmaq ve kuche ile getmek lazimdir. Bizler oz evlerimize qapilib qonaq getmeye qorxuruq, chunki kucheler chox qaranliq gyorunur. Evlerini terk ederek kucheye chixmish tek-tuk adamlarin da bizlere qonaq gelmesinden vahimelenirik, chunki onlari da qara gyoruruk. Qapini icheriden mohkem qifillayib, oz evlerimizde eqoistliyimizden ac-susuz, xeste bir halda yashamaqdayiq. Halbuki, qapimizi, kuchede olan ve qapimizi doyen keslerin uzune achsaq, onlarin evlerimize daxil olmasina imkan versek, gorerik ki, bu qonaqlar ne qeder aziz ve xeyirxahdirlar. Onlarin cesareti bizlere cesaret verer ve bizler de kucheye chixib istediyimiz eve dogru gedib onun qapisini doye bilerik. Achsalar gyozel bir menzilde, gyozel bir ziyafetde ishtirak ederik, sonra yene evimize donerik. Gedish- gelish bashlayar. Ve bu gedish- gelish ele bir mehribanchiliq yaradar ki, butun evlerin qapisi senin uzune achiq olar. Senin evin haminin, haminin evi senin olar. Sonra bu evler arasinda olan ve onlari bir-biri ile elaqelendiren kucheler de, daha sonra ise bu sheher de senin olar. Bir evden (qelbden) chixib  kuchelerden kecherek (ruhlanaraq) heyatileshersen.

Milyon illerdi heyat davam edir, formasini deyishir, ancaq davam edir. Formalarin bir qismi olur, yerine bashqalari gelir, heyat ise davam edir. Heyat ozunu rengden- renge, formadan- formaya salir, lakin davam edir.

Ulduzlar, yerler, goyler, canli ve cansiz her ne varsa, bu heyatda olan ve bu heyatdan heyat alan formalardi. Onlar bu heyatin  hisseleridir. Sen de bu formalardan birisen. Bu gun formasan. Belke de forma olaraq bu dunyadan gedeceksen. Lakin bir sheyi unutma: senin heyatileshmek, heyatlanmaq, bir formani terk ederek, butun formalari eyni anda yashamaq shansin var. Istesen bu yol sene achilar ve sen bu yolu kecherek, Nesimi dediyi "enelhaqqa" chatarsan ve "zerre menem, Gyunesh menem" heqiqetini yashamaga bashlayarsan. Denizde baliqlari, gyolerde melekleri, havadaki qushlari, yerdeki heyvan ve insanlari, cumle mexluqati eyni anda yashayarsan. Tekliyi terk etmekle cemleshe bilersen. Bu haqq sene verilib  eger sen bu heqiqete dogru hereket etsen. "Bismillah" de bashla yola. Qelbini ach haqqa, adalet ve halalliga. Evvelini men sene deyim, axirini ise ozun ozune deyersen.

Niyyet ele: Allahi tanimaq, O-na yaxinlashmaq niyyeti et. Etdiyin her ishde, dediyin her bir sozde, baxdigin her bir baxishda niyyetine diqqet et ve ozune hemishe sual et: men bu ishi, sozu, baxishi hansi niyyetle ishledir, deyir, baxiram.  Eger gyormek istediyin ish, demek istediyin soz, baxmaq istediyin baxish haqqa ve adalete, halalliq ve dogruluga uygun deyilse, onlardan yayin. Unutma ki, sen her defe naqis niyyetden yayindiqca kamil niyyete yaxinlashmish olacaqsan. Esas budur ki, sebrli ol, her hansi bir ishi gyormemishden, sozu ishletmemishden qabaq niyyetini arashdir. Bu an sheytan sene mane olacaq, seni telesdirecek, seni niyyetini arashdirmaqdan yayindirmaga chalishacaq ki, sende tamah quvvesini guclendirsin ve seni ebedileshmekden saxlasin. Niyyetini durustleshdirmeden, paklashdirmadan bashladigin ishin, dediyin sozun bereketi olmaz ve o puch olub geder. Eger niyyetinin durustleshdiyini gormush olsan, o zaman ozune sual et: men oz-ozumu aldatmadim ki?Chunki nefs ve sheytan chox hiylegerdi. Sene niyyetini durust gyostererek seni aldadaraq, onu (niyyeti) arashdirmaqdan yayindira biler.

Senin oz-ozunle etdiyin bu niyyet chek-chevir prossesi senin niyyetinin paklanmasina sebeb olar ve bu da oz yerinde qelb evinin paklanmasina sebeb olar. Ev paklandiqca, onun pencereleri de temizlener ve kucheler ve sheherler sene aydin gyoruner. Sen artiq kucheye chixmaga qorxmarsan. Kucheleri (ruhlari) ve sheherleri (heyatlari) seyr etmeye bashlayarsan. Istediyin kuche ile get-gel bashlanar, mehribanliq artar, dostluq mohkemlener, e`timad choxalar ve nehayet her kes oz evini senin evin qerar verer. Yalniz bu yolla sen heqiqi vehdete chatarsan- ilahi vehdete. Yalniz bu yolla sen vahid vucudda qerar tutarsan ve senin o vucuda chevrilme prossesin bashlanar.

Bir ozun muqayise et! Biri var Gyunesh shuasinin ishiqlandirdigi bir obyekt olasan, biri var o Gyuneshin shualarindan biri, biri de var ki, o Gyuneshin zerrelerinden biri, hansi ki, ozunden shua buraxir. Biri de var Gunesh. Gunesh Alidir (a.s.). Onu teshkil eden zerrelerse evliyalar, bu Guneshin shualari ise ruhlardi. Bu shualar (ruhlar) Guneshin zerrelerinden chixib, gorunmez obyektleri ishiqlandirir ve onlara Guneshe dogru hereket etmek uchun yollar achir. Bu shuaya (ruha) daxil olan obyekt Guneshin zerresi ile Guneshde gorushur ve ozu de bir muddet sonra Guneshin heraret ve istiliyinden eriyerek, O-nun zerrelerinden birine chevrilir. O artiq Guneshden baxmaq haqqi qazanir ve Guneshden chixan butun shualari gormeye bashlayir.  Gunesh zerresine chevrilmish bu obyekt ozunden shualar buraxmaga bashlayir ve hesaba gelmeyen obyektleri ishiqlandirir ve bunun feyzini "zerre menem, Gunesh menem" heqiqeti ile seyr edir. Bu shexs Guneshin zerresi oldugundan, obyektlerin Guneshine chevrilir.

Shexsin obyektler uchun Gunesh olmasi heqiqetdir, enelhaqq meqamidir, Guneshin zerresi olmasi me`rifetdir, zerrenin shuasi teriqetdir,  obyektlerin bu yola qedem qoymasi ise sharietdir.  Insan sharietden bashlayib teriqet ile ma`rifete yiyelener ki, bu da onu haqqa yetirer. Haqqa chatmish insan uchun ise zaman- mekan, kechmish-gelecek, olyum-itim yoxdur. O, ebedidir. Ebedi seadet ve gyozelliye yetishmek isteyenler uchun bu bir yoldur.

Allahu- teala bu omru bizlere imtahan uchun verdi. Bu omrumuzde olan her shey imtahandir, o cumleden de olyum (smert). Olyumu Allah ona gyore yaratdi ki, insan ona qalib gelsin, onu aradan qaldirib olmezliye (bezsmerti)  chatsin. Bir ozun diqqet et: Yer kuresi uzunu Guneshe tutanda ishiqlanir, ondan donende zulmete dushur.  Gah gulur, gah aglayir, gah olyur, gah dirilir, gah yatir, gah oyanir. Gunesh ise hemishe gulur, hemishe diri ve oyaqdi, hemishe ishiq sachir. Eger obyekt Yerde qerar tutsa, o mutleq zulmete dushecek. Bir gun ishiqlanib, bir gun zulmete dushecek. Eger insan dunyevi heyat yahsasa, o mutleq olyecek, baxmayaraq ki, axiretde yeniden dirildilecek. Bunlar emellerine gore axiretde ya cezaya, ya da mukafata chatacaqlar. Yox eger insan, ona verilmish bu omrunden semereli istifade etse ve "Yerden" qalxaraq, "Guneshde" gerar tutsa, o hech vaxt syonmeyecek, yeni heyatileshecek, neinki sonmeyecek ve hetta "Yerde" olanlara ishiq ve istilik verecek.

Yerden goye qalxmagin birinci usulu ise namazdir. Hezret Resulullah Muhammed (s.a.v.) buyurub: namaz mo`munun me`racidir.

Ey mo`mun qardash ve bacilarim, "Bismillah" deyib bashlayin namaza, sonrasi "me`racinizdan" asilidir. Allah Kerimdir.

Gozel :gizildish: . Her shey aydindir, bir sual. Ozun yazmisan? Her kim yazibsa chox gozeldir!!!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Сам пишешь - сам отвечаешь, т.е. сам оцениваешь ? Как же гёзяль а !!!

Что ж, больше не буду мешать ..........................

Tebe nechego delat, da ne sam on napisal eto. Posmotri v razdele Religiya eto ploxo, tam toje ya pishu.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Сам пишешь - сам отвечаешь, т.е. сам оцениваешь ? Как же гёзяль а !!!

Что ж, больше не буду мешать ..........................

Da! Sam pishu, sam i otvechayu, sam i ochenivayu. Dogurdan da bu chox gyozeldi.

Esli bi chelovek nauchilsya bi pisat samomu sebe, a potom otvechat na eti slova, a potom eshe i ochenivat svoi postupki (slova), kritikuya ili xvalivaya sebya, to v mire nastupit qarmoniya i ponimanie. B)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...