Перейти к содержимому

Xəlifələrin bidətləri ...


Shie_cavabi

Recommended Posts

Salam əziz forum iştirakçıları!

Sən demə bizi möhürə səcdə, təsbeh və sair əməllərimizə görə bidətə tabe olan və müşrik adlandıran vəhhabi və sələfilər (əhli-sünnələr) özləri Əbu-bəkrin, Ömərin, Osmanın bidətlərinə tabe olurmuşlar!

Qardaşlar bu əməllərin bidət olmasına əhəmiyyət belə vermirlər. Əhmiyyət vermələri qalsın bir yana, hələ savab qazandıqlarını belə fikirləşirlər!

Biz burada qardaşların əməl etdikləri bidətləri yavaş-yavaş sayacayıq. Dama-dama göl olar!

Qardaşların sözü olsa (əgər olsa) buyura bilərlər!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 68
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Birinci müzakirəyə qoyulan bidət:

TƏRAVİH NAMAZI

Bu namazı Ömər bidət olaraq dinə gətirib! Bu namazı Peyğəmbərimiz (ə) qılmayıb! Ömərin bidətinə əməl edirlər, sonra da deyirlər ki, ALLAH bizə savab verəcək!

Tökülüb eee

Bidətə də savab verilərmiş?

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Təravih namazı haqqında Peyğəmbərdən (s) bir hədis gətirənə muştuluq verəcəyəm!

"Peyğəmbər" dedikdə Məhəmməd (s) peyğəmbəri nəzərdə tuturam aaa, Öməri yox! :P

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Namaz kimi bir xeyir əmələ görə haqqsız yerə böyük insanlara irad tutanın ancaq zalım olduğu bəllidir.Çünki,bu insanların gözü ancaq eyib axtarır,özlərinin bidətləri bir yana,küfrlərini belə görmürlər.Bu sənə ancaq Səhih Buharidən olan bir fəsil.

32-KİTÂBU SALÂTİT-TERÂVİH

(Teravih Namazı Kitabı) [1]

1- Ramazân Gecelerinde İbâdetle Kaaim Olan Kimselerin Fazileti Babı [2]

1-.......Ebû Hureyre ® şöyle demiştir: Ben Rasûlullah(S)'tan işittim, ramazân için şöyle buyuruyordu: "(Hakk olduğuna kalbden)

2- Bize Abdullah ibnu Yûsuf tahdîs edip şöyle dedi: Bize Mâlik, îbn Şihâb'dan; o da Humeyd ibnu Abdirrahman'dan; o da Ebû Hureyre®'den haber verdi ki, Rasûlullah (S): "İnanarak vesevâb umarak ramazânda ibâdetle kaaim olan kimsenin geçmiş günâhları mağfiret olunur" buyurmuştur. îbnu Şihâb şöyle dedi: Ramazân gecelerindeki namaz işi bu hâl üzere iken (yânî kılan yalnız başına kılarken) Rasûlullah vefat etti. Sonra bu iş, Ebû Bekr'in halifeliği zamanında ve Umer'in halifeliğinin ba-e şında da Peygamber devrinde olduğu gibi isteyenin cemâatsız olarak I yalnız başına kılması suretiyle kılınır oldu [3]. x, Ve yine Mâlik, İbn Şihâb'dan; o da Urve ibnu'z-Zubeyr'den; o , da Abdurrahmân ibn Abdin el-Kaarî(80)'den rivayet etti. Bu Abdur-., rahman şöyle demiştir: Bir ramazân^ecesi Umer ibnu'l-Hattâb®'ın beraberinde mescide çıktım. Bir de baktık ki, insanlar yalnız ve dağı­nık topluluklar hâlinde terâvîh namazı kılmaktalar. Kimisi kendi ba­şına yalnızca namaz kılıyor, kimisi de namaz kılıyor ve bunun namazına bir kısım insanlar uyup namaz kılıyordu.

Umer: Ben zannediyorum ki, ba dağınık olarak namaz kılan in­sanları bir tek okuyucu imâmın arkasında toplarsam daha faziletli olacak, dedi. Sonra buna kat'î olarak karar verdi. Ve akabinde (er­tesi günü, hicretin .14. senesi içinde) o insanları Ubeyy ibn Ka'b'ın (terâvîh imamlığı) arkasında topladı (Böylece terâvîh namazı cemâ­atle kılınmağa başlandı). Sonra diğer bir gece yine Umer'in berabe­rinde mescide çıktım. İnsanlar okuyucu imamlarının namazına uyup namaz kılıyorlardı. Umer bu manzarayı görünce: "Ni'me'l-bid'atu hâzihi (= Şu terâvâhin böyle cemâatle kılınması ne güzel âdet oldu)" diye sevincini belirtti ve: "Fakat bu namazlarını gecenin sonuna bı­rakıp da bu namazdan sonra uyuyanlar, şimdi namaz kılanlardan daha faziletlidirler" sözünü de ilâve etti. Umer, terâvîhi gecenin sonunda kılmayı kasdediyor. İnsanlar ise terâvîhi gecenin evvelinde kılmakta idiler [4].

3-.......Peygamber'in zevcesi Âişe ®: Rasûlullah (S) geceleyin mesciddeki hücresinde iki yâhud üç gün namaz kıldı; ihsanlar da O'-nun namazına uyup cemâatle namaz kıldılar... İşte Rasûlullah'ın bu şekilde cemâatle namaz kıldırması hâdisesi, ramazân içindç vâki' ol­du, demiştir [5].

4-.......Âişe ® yeğeni Urve'ye şöyle haber vermiştir: Rasûlul­lah (S) bir gece, gecenin ortasında çıktı da mescıdde namaz kıldı. Bir takım insanlar da O'nun namazına uyup beraberinde namaz kıldı­lar. Sabah olunca insanlar geceleyin Peygamber'in mescidde namaz kıldırdığını konuştular.Bu haber yayılınca ertesi gece, birinci gecekiler-den daha çok insan toplandı ve Peygamber'in beraberinde namaz kıl­dılar. Sabah olunca insanlar bunu yine aralarında konuşup yaydılar. Üçüncü gecede mescid halkı iyice çok oldu. Rasûlullah yine çıkıp na­maz kıldı; insanlar da O'nun namazına uyup namaz kıldılar. Dör­düncü gece olunca mescid, toplanan insanları almaktan âciz oldu.

(Rasûlullah o gece namaza çıkmadı.) Nihayet sabah namazım kıldır­mak için çıktı. Sabah namazını kıldırınca yüzünü cemâate karşı yö­neltti ve hutbe başlangıcı olarak şehâdet kelimelerini söyledi, sonra "Amma ba'du" hitâb faslı ile başladığı hutbesinde bu gece namazı­na çıkmamasının gerekçesini şöyle açıkladı: "Şu muhakkak ki, sizin mescidde toplanmanız bana gizli olmamıştır. Şu kadar ki gece na­mazı üzerinize farz kılınır da sonra onun edasından âciz kalırsınız diye korktum" buyurdu.

ez-Zuhrî: Nihayet Rasûlullah vefat etti. Ramazân namazı işi, ev­lerde kılınmak üzere devam edip durdu, dedi [6].

5-...... Bize İsmâîl ibn Ebî Uveys tahdîs edip şöyle dedi: Bana İmâm Mâlik, Saîd el-Makbûrî'den; o da Ebû Seleme ibn Abdirrah-mân'dan tahdîs etti ki, bu Ebû Seleme, Âişe®'ye:

— Rasûlullah'ın ramazândaki gece namazı (kemmiyet ve keyfi­yetçe) nasıl idi? diye sordu.

Âişe de şöyle dedi:

— Rasûlullah ne ramazânda, ne de ramazânın gayrı gecelerde onbir rek'at üzerine ziyâde eder değildi. Rasûlullah evvelâ dört rek'­at kılardı. Artık o rek'atların güzelliğinden ve uzunluğundan sorma! Sonra dört rek'at daha kılardı. Bunların da güzelliğinden ve uzunlu­ğundan sorma! Sonra üç rek'at kılardı. Ben: Yâ Rasûlallah! Vitr na­mazını kılmadan önce uyur musun? diye sordum. Rasûlullah: "Yâ Âişe! Benim iki gözüm uyur, fakat kalbim uyumaz" buyurdu [7].

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Namaz kimi bir xeyir əmələ görə haqqsız yerə böyük insanlara irad tutanın ancaq zalım olduğu bəllidir.Çünki,bu insanların gözü ancaq eyib axtarır,özlərinin bidətləri bir yana,küfrlərini belə görmürlər.Bu sənə ancaq Səhih Buharidən olan bir fəsil.

32-KİTÂBU SALÂTİT-TERÂVİH

(Teravih Namazı Kitabı) [1]

1- Ramazân Gecelerinde İbâdetle Kaaim Olan Kimselerin Fazileti Babı [2]

1-.......Ebû Hureyre ® şöyle demiştir: Ben Rasûlullah(S)'tan işittim, ramazân için şöyle buyuruyordu: "(Hakk olduğuna kalbden)

2- Bize Abdullah ibnu Yûsuf tahdîs edip şöyle dedi: Bize Mâlik, îbn Şihâb'dan; o da Humeyd ibnu Abdirrahman'dan; o da Ebû Hureyre®'den haber verdi ki, Rasûlullah (S): "İnanarak vesevâb umarak ramazânda ibâdetle kaaim olan kimsenin geçmiş günâhları mağfiret olunur" buyurmuştur. îbnu Şihâb şöyle dedi: Ramazân gecelerindeki namaz işi bu hâl üzere iken (yânî kılan yalnız başına kılarken) Rasûlullah vefat etti. Sonra bu iş, Ebû Bekr'in halifeliği zamanında ve Umer'in halifeliğinin ba-e şında da Peygamber devrinde olduğu gibi isteyenin cemâatsız olarak I yalnız başına kılması suretiyle kılınır oldu [3]. x, Ve yine Mâlik, İbn Şihâb'dan; o da Urve ibnu'z-Zubeyr'den; o , da Abdurrahmân ibn Abdin el-Kaarî(80)'den rivayet etti. Bu Abdur-., rahman şöyle demiştir: Bir ramazân^ecesi Umer ibnu'l-Hattâb®'ın beraberinde mescide çıktım. Bir de baktık ki, insanlar yalnız ve dağı­nık topluluklar hâlinde terâvîh namazı kılmaktalar. Kimisi kendi ba­şına yalnızca namaz kılıyor, kimisi de namaz kılıyor ve bunun namazına bir kısım insanlar uyup namaz kılıyordu.

Umer: Ben zannediyorum ki, ba dağınık olarak namaz kılan in­sanları bir tek okuyucu imâmın arkasında toplarsam daha faziletli olacak, dedi. Sonra buna kat'î olarak karar verdi. Ve akabinde (er­tesi günü, hicretin .14. senesi içinde) o insanları Ubeyy ibn Ka'b'ın (terâvîh imamlığı) arkasında topladı (Böylece terâvîh namazı cemâ­atle kılınmağa başlandı). Sonra diğer bir gece yine Umer'in berabe­rinde mescide çıktım. İnsanlar okuyucu imamlarının namazına uyup namaz kılıyorlardı. Umer bu manzarayı görünce: "Ni'me'l-bid'atu hâzihi (= Şu terâvâhin böyle cemâatle kılınması ne güzel âdet oldu)" diye sevincini belirtti ve: "Fakat bu namazlarını gecenin sonuna bı­rakıp da bu namazdan sonra uyuyanlar, şimdi namaz kılanlardan daha faziletlidirler" sözünü de ilâve etti. Umer, terâvîhi gecenin sonunda kılmayı kasdediyor. İnsanlar ise terâvîhi gecenin evvelinde kılmakta idiler [4].

3-.......Peygamber'in zevcesi Âişe ®: Rasûlullah (S) geceleyin mesciddeki hücresinde iki yâhud üç gün namaz kıldı; ihsanlar da O'-nun namazına uyup cemâatle namaz kıldılar... İşte Rasûlullah'ın bu şekilde cemâatle namaz kıldırması hâdisesi, ramazân içindç vâki' ol­du, demiştir [5].

4-.......Âişe ® yeğeni Urve'ye şöyle haber vermiştir: Rasûlul­lah (S) bir gece, gecenin ortasında çıktı da mescıdde namaz kıldı. Bir takım insanlar da O'nun namazına uyup beraberinde namaz kıldı­lar. Sabah olunca insanlar geceleyin Peygamber'in mescidde namaz kıldırdığını konuştular.Bu haber yayılınca ertesi gece, birinci gecekiler-den daha çok insan toplandı ve Peygamber'in beraberinde namaz kıl­dılar. Sabah olunca insanlar bunu yine aralarında konuşup yaydılar. Üçüncü gecede mescid halkı iyice çok oldu. Rasûlullah yine çıkıp na­maz kıldı; insanlar da O'nun namazına uyup namaz kıldılar. Dör­düncü gece olunca mescid, toplanan insanları almaktan âciz oldu.

(Rasûlullah o gece namaza çıkmadı.) Nihayet sabah namazım kıldır­mak için çıktı. Sabah namazını kıldırınca yüzünü cemâate karşı yö­neltti ve hutbe başlangıcı olarak şehâdet kelimelerini söyledi, sonra "Amma ba'du" hitâb faslı ile başladığı hutbesinde bu gece namazı­na çıkmamasının gerekçesini şöyle açıkladı: "Şu muhakkak ki, sizin mescidde toplanmanız bana gizli olmamıştır. Şu kadar ki gece na­mazı üzerinize farz kılınır da sonra onun edasından âciz kalırsınız diye korktum" buyurdu.

ez-Zuhrî: Nihayet Rasûlullah vefat etti. Ramazân namazı işi, ev­lerde kılınmak üzere devam edip durdu, dedi [6].

5-...... Bize İsmâîl ibn Ebî Uveys tahdîs edip şöyle dedi: Bana İmâm Mâlik, Saîd el-Makbûrî'den; o da Ebû Seleme ibn Abdirrah-mân'dan tahdîs etti ki, bu Ebû Seleme, Âişe®'ye:

— Rasûlullah'ın ramazândaki gece namazı (kemmiyet ve keyfi­yetçe) nasıl idi? diye sordu.

Âişe de şöyle dedi:

— Rasûlullah ne ramazânda, ne de ramazânın gayrı gecelerde onbir rek'at üzerine ziyâde eder değildi. Rasûlullah evvelâ dört rek'­at kılardı. Artık o rek'atların güzelliğinden ve uzunluğundan sorma! Sonra dört rek'at daha kılardı. Bunların da güzelliğinden ve uzunlu­ğundan sorma! Sonra üç rek'at kılardı. Ben: Yâ Rasûlallah! Vitr na­mazını kılmadan önce uyur musun? diye sordum. Rasûlullah: "Yâ Âişe! Benim iki gözüm uyur, fakat kalbim uyumaz" buyurdu [7].

OZ DILINDE YAZ DAAAA(((( YA DA LINKI GOSTER!

YA OLDUĞUN KIMI GÖRUN,YA GÖRUNDUYUN KIMI OL!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Namaz kimi bir xeyir əmələ görə haqqsız yerə böyük insanlara irad tutanın ancaq zalım olduğu bəllidir.Çünki,bu insanların gözü ancaq eyib axtarır,özlərinin bidətləri bir yana,küfrlərini belə görmürlər.Bu sənə ancaq Səhih Buharidən olan bir fəsil.

1. Böyük insan dediyin kimlərdir?

2. İrad tutana zalım deyilmir! Zalım zülm edənə deyilir!

3. Bizim bidət və küfrümüzə misalın belə yoxdur. Böhtanlarınıza da cavab yazanda, dəlillərimizi qəbul etmirsiniz!

4. O fəsili mən də görmüşəm. Yavaş yavaş cavablayacağam! :gizildish:

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

32-KİTÂBU SALÂTİT-TERÂVİH

(Teravih Namazı Kitabı) [1]

1- Ramazân Gecelerinde İbâdetle Kaaim Olan Kimselerin Fazileti Babı [2]

1-.......Ebû Hureyre ® şöyle demiştir: Ben Rasûlullah(S)'tan işittim, ramazân için şöyle buyuruyordu: "(Hakk olduğuna kalbden)

Çox dərin mənalı hədisdir! Adam oxuduqca valeh olur!

Belə hədisləri Peyğəmbər (s) buyurmaz! Əbu-hüreyrə uydurar!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

2- Bize Abdullah ibnu Yûsuf tahdîs edip şöyle dedi: Bize Mâlik, îbn Şihâb'dan; o da Humeyd ibnu Abdirrahman'dan; o da Ebû Hureyre®'den haber verdi ki, Rasûlullah (S): "İnanarak vesevâb umarak ramazânda ibâdetle kaaim olan kimsenin geçmiş günâhları mağfiret olunur" buyurmuştur. îbnu Şihâb şöyle dedi: Ramazân gecelerindeki namaz işi bu hâl üzere iken (yânî kılan yalnız başına kılarken) Rasûlullah vefat etti. Sonra bu iş, Ebû Bekr'in halifeliği zamanında ve Umer'in halifeliğinin ba-e şında da Peygamber devrinde olduğu gibi isteyenin cemâatsız olarak I yalnız başına kılması suretiyle kılınır oldu [3]. x, Ve yine Mâlik, İbn Şihâb'dan; o da Urve ibnu'z-Zubeyr'den; o , da Abdurrahmân ibn Abdin el-Kaarî(80)'den rivayet etti. Bu Abdur-., rahman şöyle demiştir: Bir ramazân^ecesi Umer ibnu'l-Hattâb®'ın beraberinde mescide çıktım. Bir de baktık ki, insanlar yalnız ve dağı­nık topluluklar hâlinde terâvîh namazı kılmaktalar. Kimisi kendi ba­şına yalnızca namaz kılıyor, kimisi de namaz kılıyor ve bunun namazına bir kısım insanlar uyup namaz kılıyordu.

Deməli Peyğəmbər (s) deməyib ki, təravih namazı qılın. Deyib ramazan gecələrini ibadətlə keçirin! Namaz, dua, zikr və s. Daha təravih deyilmir aaa.

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Namaz kimi bir xeyir əmələ görə haqqsız yerə böyük insanlara irad tutanın ancaq zalım olduğu bəllidir.Çünki,bu insanların gözü ancaq eyib axtarır,özlərinin bidətləri bir yana,küfrlərini belə görmürlər.Bu sənə ancaq Səhih Buharidən olan bir fəsil.

1. Böyük insan dediyin kimlərdir?

2. İrad tutana zalım deyilmir! Zalım zülm edənə deyilir!

3. Bizim bidət və küfrümüzə misalın belə yoxdur. Böhtanlarınıza da cavab yazanda, dəlillərimizi qəbul etmirsiniz!

4. O fəsili mən də görmüşəm. Yavaş yavaş cavablayacağam! :gizildish:

1.Böyük insan bir qisim yolunu azmışların inkar etmələrinə baxmayaraq icmanın qəbul etdiyi insanlardır.

2.Zalım hərfən bir şeyi yerinə qoymayana,mənaca isə həm dili,həm də əməlləri ilə haqqsızlıq edənə deyilir.

3.Bir misal:Şeyx Müfid deyib: "Imamiyyə həmrəydir ki, kim ki (heç olmasa) bir dənə imamın imamətini inkar etsə, (yaxud ona) tabe olmağın fərz olmasını inkar etsə, cəhənəmdə əbədi qalan kafirdir". Bax Maclisi "Biharul anvar" cild 23, səhifə 390.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

2- Bize Abdullah ibnu Yûsuf tahdîs edip şöyle dedi: Bize Mâlik, îbn Şihâb'dan; o da Humeyd ibnu Abdirrahman'dan; o da Ebû Hureyre®'den haber verdi ki, Rasûlullah (S): "İnanarak vesevâb umarak ramazânda ibâdetle kaaim olan kimsenin geçmiş günâhları mağfiret olunur" buyurmuştur. îbnu Şihâb şöyle dedi: Ramazân gecelerindeki namaz işi bu hâl üzere iken (yânî kılan yalnız başına kılarken) Rasûlullah vefat etti. Sonra bu iş, Ebû Bekr'in halifeliği zamanında ve Umer'in halifeliğinin ba-e şında da Peygamber devrinde olduğu gibi isteyenin cemâatsız olarak I yalnız başına kılması suretiyle kılınır oldu [3]. x, Ve yine Mâlik, İbn Şihâb'dan; o da Urve ibnu'z-Zubeyr'den; o , da Abdurrahmân ibn Abdin el-Kaarî(80)'den rivayet etti. Bu Abdur-., rahman şöyle demiştir: Bir ramazân^ecesi Umer ibnu'l-Hattâb®'ın beraberinde mescide çıktım. Bir de baktık ki, insanlar yalnız ve dağı­nık topluluklar hâlinde terâvîh namazı kılmaktalar. Kimisi kendi ba­şına yalnızca namaz kılıyor, kimisi de namaz kılıyor ve bunun namazına bir kısım insanlar uyup namaz kılıyordu.

Deməli Peyğəmbər (s) deməyib ki, təravih namazı qılın. Deyib ramazan gecələrini ibadətlə keçirin! Namaz, dua, zikr və s. Daha təravih deyilmir aaa.

Hədislərdən məlum olduğu kimi Rasulullah (s.a.s) üç gecə bu namazı camaatla birgə qılıb,daha sonra bu ibadətin fərz olunacağından ehtiyyat edərək bu namazı camaatla qılmaqdan vaz keçib.Ondan sonra isə bu ibadətin bir fərz olunma ehtimalı yox idi və bu ibadət camaatı birləşdirən və Ramazan gecələrini daha çoşğulu keçirməyə səbəb olan bir namazdır.Əgər sizlər belə gözəl sübut olunmuş bir namaz kimi ibadətə irad tutursunuzsa sizin obyektivlikdən nə qəqər uzaq,sız təəsübkeş,qəlbinizin isə necə kinlə dolu olduğu məlum olar.Mən hələ digər hədis kitablarından hədislər gətirmirəm.Halbuki,bu baradə bütün hədis kitablarında kifayət qədər misallar var.Özün də yəqin ki,bilməmiş deyilsən.Amma,səni bu maraqlandırmır.Görünür sənin məqsədin ancaq qaralamaq kampaniyası .rmaqdır.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Umer: Ben zannediyorum ki, ba dağınık olarak namaz kılan in­sanları bir tek okuyucu imâmın arkasında toplarsam daha faziletli olacak, dedi. Sonra buna kat'î olarak karar verdi. Ve akabinde (er­tesi günü, hicretin .14. senesi içinde) o insanları Ubeyy ibn Ka'b'ın (terâvîh imamlığı) arkasında topladı (Böylece terâvîh namazı cemâ­atle kılınmağa başlandı). Sonra diğer bir gece yine Umer'in berabe­rinde mescide çıktım. İnsanlar okuyucu imamlarının namazına uyup namaz kılıyorlardı. Umer bu manzarayı görünce: "Ni'me'l-bid'atu hâzihi (= Şu terâvâhin böyle cemâatle kılınması ne güzel âdet oldu)" diye sevincini belirtti ve: "Fakat bu namazlarını gecenin sonuna bı­rakıp da bu namazdan sonra uyuyanlar, şimdi namaz kılanlardan daha faziletlidirler" sözünü de ilâve etti. Umer, terâvîhi gecenin sonunda kılmayı kasdediyor. İnsanlar ise terâvîhi gecenin evvelinde kılmakta idiler [4].
Umer: Ben zannediyorum ki,

Ömərin zənlərinə lənət olsun! Nə zənn? Zənn ilə islam hökmü vermək olar?

bu dağınık olarak namaz kılan in­sanları bir tek okuyucu imâmın arkasında toplarsam daha faziletli olacak,

Ağıllı çıxmışdı da, Ömər! Peyğəmbər (s) bilmirmiş ki, hansı daha fəzilətlidir? Ömər amma bilib! Bərəkəlla ay Ömər! :D

Sonra buna kat'î olarak karar verdi.

Deməli, bidətini həyata keçirmək barədə qəti qərara gəldi!

Ve akabinde (er­tesi günü, hicretin .14. senesi içinde) o insanları Ubeyy ibn Ka'b'ın (terâvîh imamlığı) arkasında topladı (Böylece terâvîh namazı cemâ­atle kılınmağa başlandı).

Peyğəmbərdən (s) 4 il sonra bu bidət Ömər tərəfindən islama soxulub! Türk arkadaşlar demişkən, "böyləcə" islama yeni bir bidət yeridildi!

Sonra diğer bir gece yine Umer'in berabe­rinde mescide çıktım. İnsanlar okuyucu imamlarının namazına uyup namaz kılıyorlardı. Umer bu manzarayı görünce: "Ni'me'l-bid'atu hâzihi (= Şu terâvâhin böyle cemâatle kılınması ne güzel âdet oldu)" diye sevincini belirtti

İnsanlar Ömərin bidətinə tabe olub namaz qılırmışlar, Ömər isə haradasa veyillənirmiş! :D Sonra gör Ömər necə də gözəl etiraf edir:

"Ni'me'l-bid'atu hâzihi

Bu necə də gözəl bidətdir! Daha demir adətdir. Tərcümədə təhrifə yol verməyin! Ömər hələ öz bidətindən sevinirmiş eee...

Sitat:

ve: "Fakat bu namazlarını gecenin sonuna bı­rakıp da bu namazdan sonra uyuyanlar, şimdi namaz kılanlardan daha faziletlidirler" sözünü de ilâve etti. Umer, terâvîhi gecenin sonunda kılmayı kasdediyor. İnsanlar ise terâvîhi gecenin evvelinde kılmakta idiler

Bidətlərə bir az yaxşı tabe olsanız imanınız kamilləşəcək! Ömərin sözünün əvvəli-axırı bilinmir ki!!! "Namazı gecənin sonuna saxlayıb, namazdan sonra yatanlar" --- bu nə deməkdir??? Bir az izah elə!!!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

3-.......Peygamber'in zevcesi Âişe ®: Rasûlullah (S) geceleyin mesciddeki hücresinde iki yâhud üç gün namaz kıldı; ihsanlar da O'-nun namazına uyup cemâatle namaz kıldılar... İşte Rasûlullah'ın bu şekilde cemâatle namaz kıldırması hâdisesi, ramazân içindç vâki' ol­du, demiştir [5].

"İşte" kəlməsindən sonranı kim danışır? Bilmək olar?

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

4-.......Âişe ® yeğeni Urve'ye şöyle haber vermiştir: Rasûlul­lah (S) bir gece, gecenin ortasında çıktı da mescıdde namaz kıldı. Bir takım insanlar da O'nun namazına uyup beraberinde namaz kıldı­lar. Sabah olunca insanlar geceleyin Peygamber'in mescidde namaz kıldırdığını konuştular.Bu haber yayılınca ertesi gece, birinci gecekiler-den daha çok insan toplandı ve Peygamber'in beraberinde namaz kıl­dılar. Sabah olunca insanlar bunu yine aralarında konuşup yaydılar. Üçüncü gecede mescid halkı iyice çok oldu. Rasûlullah yine çıkıp na­maz kıldı; insanlar da O'nun namazına uyup namaz kıldılar. Dör­düncü gece olunca mescid, toplanan insanları almaktan âciz oldu.

(Rasûlullah o gece namaza çıkmadı.) Nihayet sabah namazım kıldır­mak için çıktı. Sabah namazını kıldırınca yüzünü cemâate karşı yö­neltti ve hutbe başlangıcı olarak şehâdet kelimelerini söyledi, sonra "Amma ba'du" hitâb faslı ile başladığı hutbesinde bu gece namazı­na çıkmamasının gerekçesini şöyle açıkladı: "Şu muhakkak ki, sizin mescidde toplanmanız bana gizli olmamıştır. Şu kadar ki gece na­mazı üzerinize farz kılınır da sonra onun edasından âciz kalırsınız diye korktum" buyurdu.

ez-Zuhrî: Nihayet Rasûlullah vefat etti. Ramazân namazı işi, ev­lerde kılınmak üzere devam edip durdu, dedi [6].

Belə deee ...

Həisə bax eee

Aişədən başqa o qədər millət namaza gəlib, amma Aişədən başqası bunu rəvayət etməyib. Görəsən bu necə olur?

Rasûlullah o gece namaza çıkmadı.

Qəribə adamlarsınız eee...

Bir tərəfdən deyirsiniz ki, təravih namazı vacibdir! Digər tərəfdən isə deyirsiniz ki, Peyğəmbər (s) namazı tərk elədi! Bu necə peyğəmbərdir? Bir ağılla fikirləşin də!!!

Nə isə ... vaxtınız olsa fikirləşin!

Изменено пользователем Shie_cavabi

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

5-...... Bize İsmâîl ibn Ebî Uveys tahdîs edip şöyle dedi: Bana İmâm Mâlik, Saîd el-Makbûrî'den; o da Ebû Seleme ibn Abdirrah-mân'dan tahdîs etti ki, bu Ebû Seleme, Âişe®'ye:

— Rasûlullah'ın ramazândaki gece namazı (kemmiyet ve keyfi­yetçe) nasıl idi? diye sordu.

Âişe de şöyle dedi:

— Rasûlullah ne ramazânda, ne de ramazânın gayrı gecelerde onbir rek'at üzerine ziyâde eder değildi. Rasûlullah evvelâ dört rek'­at kılardı. Artık o rek'atların güzelliğinden ve uzunluğundan sorma! Sonra dört rek'at daha kılardı. Bunların da güzelliğinden ve uzunlu­ğundan sorma! Sonra üç rek'at kılardı. Ben: Yâ Rasûlallah! Vitr na­mazını kılmadan önce uyur musun? diye sordum. Rasûlullah: "Yâ Âişe! Benim iki gözüm uyur, fakat kalbim uyumaz" buyurdu [7].

Ay qaqa, bu təravih namazı deyil, gecə namazıdır! Bu bizim də məzhəbdə var!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Namaz kimi bir xeyir əmələ görə haqqsız yerə böyük insanlara irad tutanın ancaq zalım olduğu bəllidir.Çünki,bu insanların gözü ancaq eyib axtarır,özlərinin bidətləri bir yana,küfrlərini belə görmürlər.Bu sənə ancaq Səhih Buharidən olan bir fəsil.

1. Böyük insan dediyin kimlərdir?

2. İrad tutana zalım deyilmir! Zalım zülm edənə deyilir!

3. Bizim bidət və küfrümüzə misalın belə yoxdur. Böhtanlarınıza da cavab yazanda, dəlillərimizi qəbul etmirsiniz!

4. O fəsili mən də görmüşəm. Yavaş yavaş cavablayacağam! :flower:

1.Böyük insan bir qisim yolunu azmışların inkar etmələrinə baxmayaraq icmanın qəbul etdiyi insanlardır.

2.Zalım hərfən bir şeyi yerinə qoymayana,mənaca isə həm dili,həm də əməlləri ilə haqqsızlıq edənə deyilir.

3.Bir misal:Şeyx Müfid deyib: "Imamiyyə həmrəydir ki, kim ki (heç olmasa) bir dənə imamın imamətini inkar etsə, (yaxud ona) tabe olmağın fərz olmasını inkar etsə, cəhənəmdə əbədi qalan kafirdir". Bax Maclisi "Biharul anvar" cild 23, səhifə 390.

1. Sən yaxşı olar biləsən ki, mən səqifəni icma saymıram!

2. Mən də dedim ki, mən irad tutmuşam! Daha Hacı Ömərə zülm eləməmişəm! (ALLAH bizə ondan qisas almağı nəsib eləsin!!!)

3. Baxaram. Şeyx Müfid çox gözəl söz deyib! Amma Şeyx Müfid və biz Öməri imam saymırıq ki ...

Bəzi kənd şoferləri var ki, ördək, qaz, toyuq, cücə və s. bu kimi şeylərə tormoz vermirlər! Sürüb keçirlər! Biz də onlar kimi, bu Əbu-bəkrdi, bu Ömərdi, bu Osmandı, bu nə bilim kimdi ... Bunlara siqnal da vermirik! Sürüb keçirik!!!

Изменено пользователем Shie_cavabi

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hədislərdən məlum olduğu kimi Rasulullah (s.a.s) üç gecə bu namazı camaatla birgə qılıb,daha sonra bu ibadətin fərz olunacağından ehtiyyat edərək bu namazı camaatla qılmaqdan vaz keçib.Ondan sonra isə bu ibadətin bir fərz olunma ehtimalı yox idi və bu ibadət camaatı birləşdirən və Ramazan gecələrini daha çoşğulu keçirməyə səbəb olan bir namazdır.Əgər sizlər belə gözəl sübut olunmuş bir namaz kimi ibadətə irad tutursunuzsa sizin obyektivlikdən nə qəqər uzaq,sız təəsübkeş,qəlbinizin isə necə kinlə dolu olduğu məlum olar.Mən hələ digər hədis kitablarından hədislər gətirmirəm.Halbuki,bu baradə bütün hədis kitablarında kifayət qədər misallar var.Özün də yəqin ki,bilməmiş deyilsən.Amma,səni bu maraqlandırmır.Görünür sənin məqsədin ancaq qaralamaq kampaniyası .rmaqdır.

Ay qara piardan dəm vuran Abusaid!

1. De görək bu nə namazı olub ki, Peyğəmbər (s) bunu cəmi üç gün qılıb?

2. De görək Peyğəmbər (s) ALLAHın nəyisə vacib etməsindən niyə qorxurmuş? Əgər namazı ümmətə ALLAH vacib və müstəhəb edirsə burda Peyğəmbər (s) niyə qorxur?

Ondan sonra isə bu ibadətin bir fərz olunma ehtimalı yox idi və bu ibadət camaatı birləşdirən və Ramazan gecələrini daha çoşğulu keçirməyə səbəb olan bir namazdır.

Ramazan gecələrini coşğulu keçirən başqa əməllər də var, Qur`an oxumaq, dua etmək, təvəssül etmək, qəza və müstəhəb namazlar qılmaq və s. Amma bunlar vacib edilməyib! Bir də Peyğəmbərin (s) buyuruqlarında vacib və müstəhəb əməllər bilinir! Peyğəmbər (s) bu əməli müstəhəb olaraq qeyd edə bilərdi də. Ömər Peyğəmbərdən (s) ağıllı çıxmışdı???

Əgər sizlər belə gözəl sübut olunmuş bir namaz kimi ibadətə irad tutursunuzsa sizin obyektivlikdən nə qəqər uzaq,sız təəsübkeş,qəlbinizin isə necə kinlə dolu olduğu məlum olar.

A kişi sən nəyi sübut elədin ki, yapışmısan "sübut olunmuş namaz" ???

Sənin gətirdiyin nağıllara gör nə qədər sual vermişəm! Əvvəl onları cavablandır, sonra de ki, obyektiv, subyektiv... Sənin təəssübkeşliyinin açıq-aşkar göstəricisi - sənin dəlilsiz danışmağındır!

Mən hələ digər hədis kitablarından hədislər gətirmirəm.Halbuki,bu baradə bütün hədis kitablarında kifayət qədər misallar var.Özün də yəqin ki,bilməmiş deyilsən.

O nağılları mən də bilirəm. Uşaq vaxtı "Məlikməmməd", "Qırmızı p.q", "Nənənin inəyi", "Qoğal", "Şəngülüm, şüngülüm və məngülüm" və s. nağılları oxudum.

Sonra keçdim "Min bir gecə" nağıllarını oxumağa. Atam bilən kimi məni qoymadı onu oxuyum! Sən demə orada bəzi şəhvətdən bəhs edən nağıllar var imiş. Mən də cinlərdən, bir də heyvanlardan bəhs edənləri oxuyurdum.

İndi də sizin "SƏHİH" kitablarınızdan ALLAHın baldırını, sifətdən-sifətə düşməsini və belə bidətlərinizi oxuyuram! Qorxuram ki, axırda "nağılbaz" olum! :P

Amma,səni bu maraqlandırmır.Görünür sənin məqsədin ancaq qaralamaq kampaniyası .rmaqdır.

Çox belə vacib idi ki, sizi qaralayım... Mən bir bidətin kökünü araşdırıram, siz isə dəlil sübut əvəzinə, bu nağıllarınızı yazırsınız! Mənə dəlil və məntiqə əsaslanan cavab ver!!!

Məni maraqlandıran dəlildir! Dəlil hara yönəlsə, mən də ora yönələcəyəm!

Изменено пользователем Shie_cavabi

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Şie,senin İran mollalarından aldığın telimatlar esasında gelib burda anti-sünni tebliğatı .rmağınla camaat öz eqidesinden dönen deyil.Senin exlaqın yazdığn yazılardan görsenir.Sehabeler haqqında bize Qurandakı ayeler bes eder.Senin dindaşlarından biri forumların birinde o ayeler haqqında demişdi ki,o ayelere qiyamete kimi inanmaq sehvdi.Açıq şekilde Quran ayelerini inkar etdiyinize göre kafirsiniz.

Те, которые уверовали, сражаются на пути Аллаха, а те, которые не уверовали, сражаются на пути тагута. Посему сражайтесь с помощниками сатаны. Воистину, козни сатаны слабы.(Ниса,4/76)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Şie,senin İran mollalarından aldığın telimatlar esasında gelib burda anti-sünni tebliğatı .rmağınla camaat öz eqidesinden dönen deyil.Senin exlaqın yazdığn yazılardan görsenir.Sehabeler haqqında bize Qurandakı ayeler bes eder.Senin dindaşlarından biri forumların birinde o ayeler haqqında demişdi ki,o ayelere qiyamete kimi inanmaq sehvdi.Açıq şekilde Quran ayelerini inkar etdiyinize göre kafirsiniz.

1. Mən heç kəsdən təlimat almıram!

2. Mən haqqı dəlil və sübutla deyirəm! Qəbul edən etsin, etməyən etməsin. Amma qəbul etməyən də bilsin ki, ona höccət tamamlanıb!

3. Əxlaqıma şübhən var?

4. Səhabələr haqqında ayələrdən 10 dənəsini səhabələr mövzusuna yazmışam! Get orada oxu!

5. Siz açıq şəkildə Qur`andan olan dəlillərimizi danırsınız! Biz isə hələki, sizə kafir deməyi özümüzə sığışdırmırıq!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

eytani erəcəksən.

Namaz kimi bir xeyir əmələ görə haqqsız yerə böyük insanlara irad tutanın ancaq zalım olduğu bəllidir.Çünki,bu insanların gözü ancaq eyib axtarır,özlərinin bidətləri bir yana,küfrlərini belə görmürlər.Bu sənə ancaq Səhih Buharidən olan bir fəsil.

1. Böyük insan dediyin kimlərdir?

2. İrad tutana zalım deyilmir! Zalım zülm edənə deyilir!

3. Bizim bidət və küfrümüzə misalın belə yoxdur. Böhtanlarınıza da cavab yazanda, dəlillərimizi qəbul etmirsiniz!

4. O fəsili mən də görmüşəm. Yavaş yavaş cavablayacağam! buket11

1.Böyük insan bir qisim yolunu azmışların inkar etmələrinə baxmayaraq icmanın qəbul etdiyi insanlardır.

2.Zalım hərfən bir şeyi yerinə qoymayana,mənaca isə həm dili,həm də əməlləri ilə haqqsızlıq edənə deyilir.

3.Bir misal:Şeyx Müfid deyib: "Imamiyyə həmrəydir ki, kim ki (heç olmasa) bir dənə imamın imamətini inkar etsə, (yaxud ona) tabe olmağın fərz olmasını inkar etsə, cəhənəmdə əbədi qalan kafirdir". Bax Maclisi "Biharul anvar" cild 23, səhifə 390.

1. Sən yaxşı olar biləsən ki, mən səqifəni icma saymıram!

2. Mən də dedim ki, mən irad tutmuşam! Daha Hacı Ömərə zülm eləməmişəm! (ALLAH bizə ondan qisas almağı nəsib eləsin!!!)

3. Baxaram. Şeyx Müfid çox gözəl söz deyib! Amma Şeyx Müfid və biz Öməri imam saymırıq ki ...

Bəzi kənd şoferləri var ki, ördək, qaz, toyuq, cücə və s. bu kimi şeylərə tormoz vermirlər! Sürüb keçirlər! Biz də onlar kimi, bu Əbu-bəkrdi, bu Ömərdi, bu Osmandı, bu nə bilim kimdi ... Bunlara siqnal da vermirik! Sürüb keçirik!!!

Ey Shiye Cavabını özünə nik götürmüş insan.Sən bu qədər elm öyrənib ədəb və əxlaq dərsi almamısansa sənlə söhbət etməyə dəyməz.Sən hansı niyyətlə elm öyrənmisənsə Allah bunun qarşılığını sənə verəcəkdir.Çünki,hədisə görə bir insan elmi mübahisə etməyə və s.Allahdan qeyri niyyətə görə öyrənirsə onun ağır cəzası vardır.Təbii ki,sənin öyrəndiyin elm İslam elmi deyil,Şiyə alimlərindən əxz elədiklərindəndir.Üslubundan və yazılarında görsətdiyin böhtanlar, əxlaqa,ədəbə zidd kəlmələr və s.sözləri ustadlarından yaxşı mənimsəmisən.Çünki,hamı bilir ki,sizin yazarlarınızın yazdığı kitablarda müxaliflərə qarşı necə böhtanlar,kin,nifrət doğuran sözlər vardır.Sizin bir üsulunuz vardır:Bu üsulda qarşı tərəfi pisləməklə öz məzhəbinə dəvət etməkdir.Halbuki,Əhli Sünnə əsasən insanları Qurana və Sünnəyə çağırır,onları bunları öyrənməyə sövq edir.Sizlər isə əsasən qarşı tərəfi pisləməklə məşğul olur,çox vaxt isə böhtan və yalanları açıq şəkildə yazırsız və yazılarda çox ustalıqla saxtakarlığa yol verirsiz.

Əgər sən qarşı tərəfə hörmətlə yanaşmırsansa və onları ələ salır və haqqsız yerə böhtanlar atırsansa bu etdiyin əməllərə görə Allah qarşısında və haqqına girdiyin insanlar qarşısında cavab verəcəksən,bundan əmin ol...

Alimlərə görə Səhabələrə,xüsusən Raşidi Xəlifələrə kin bəsləyən insanın İslamdan nəsibi yoxdur və bu sırf münafiqlik əlamətidir.

(Ey müsəlmanlar!) Siz insanlar üçün ortaya çıxarılmış ən yaxşı ümmətsiniz (onlara) yaxşı işlər görməyi əmr edir, pis əməlləri qadağan edir və Allaha inanırsınız. (Əli İmran 110)

İman gətirib (Məkkədən Mədinəyə) köçənlər, Allah yolunda cihad edənlər (mühacirlər) və (Peyğəmbərlə mühacirlərə) sığınacaq verib kömək edənlər (ənsar) - məhz onlar həqiqi mö'minlərdir. Onları (axirətdə) bağışlanma və tükənməz (gözəl, minnətsiz) ruzi gözləyir! (Ənfal 74)

(İslamı) ilk əvvəl qəbul edib (bu işdə başqalarından) irəli düşən mühacirlərə və ənsara, həmçinin yaxşı işlər görməkdə onların ardınca gedən kimsələrə gəldikdə, Allah onlardan, onlar da Allahdan razıdırlar. (Allah) onlar üçün əbədi qalacaqları, (ağacları) altından çaylar axan cənnətlər hazırlamışdır. Bu, böyük qurtuluşdur (uğurdur)! (Tovbe 100)

və s.onlarla digər ayələr.Sənin gecə gündüz İmamlardan və yalançı,hay-küyçü Əhli Beyt şüarlarını təsdiqləyən Quranda neçə açıq-aydın ayə var?

Qısaca,sən söhbət ediləsi adam deyilsən.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qardaş,bunların dini müselmanlara nifret üzerinde qurulub.Adını da qoyublar ehli-beyt terefdarlığı.Ehli-beyt bunların tekfir etdiyi ve lenetlediyi şexslerle gözel münasibetde olub.Bunlar sadece Abdullah ibn Seba adlı yahudi agentinin İslamın içinde ekdiyi fitne toxumunun davamçılarından başqa bir şey deyildir.

Bu Şie cavabı adlı,İran agentinin yazdığları onun exlaq ve seviyyesini nümayiş etdirir.Adamın beynini nifretle yükleyib buraxıblar.Rasulullah-sav-münafiqlerin elametleri baresinde demişdi ki,mübahise edende ağzına geleni danışarlar veya bu söyüş söyerler.Bu adam ikidə-birdə İngilis casusu nağılını getirmekle zeifliyini ortaya qoyur.Halbuki,Muhammad bin Abdulvahhab başda olmaqla onun telebeleri ve neveleri İngilislerle işbirliyi edenlerin küfrüne hökm edirdiler.

Изменено пользователем muvahhid 1423

Те, которые уверовали, сражаются на пути Аллаха, а те, которые не уверовали, сражаются на пути тагута. Посему сражайтесь с помощниками сатаны. Воистину, козни сатаны слабы.(Ниса,4/76)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qardaş,bunların dini müselmanlara nifret üzerinde qurulub.Adını da qoyublar ehli-beyt terefdarlığı.Ehli-beyt bunların tekfir etdiyi ve lenetlediyi şexslerle gözel münasibetde olub.Bunlar sadece Abdullah ibn Seba adlı yahudi agentinin İslamın içinde ekdiyi fitne toxumunun davamçılarından başqa bir şey deyildir.

Bu Şie cavabı adlı,İran agentinin yazdığları onun exlaq ve seviyyesini nümayiş etdirir.Adamın beynini nifretle yükleyib buraxıblar.Rasulullah-sav-münafiqlerin elametleri baresinde demişdi ki,mübahise edende ağzına geleni danışarlar veya bu söyüş söyerler.Bu adam ikidə-birdə İngilis casusu nağılını getirmekle zeifliyini ortaya qoyur.Halbuki,Muhammad bin Abdulvahhab başda olmaqla onun telebeleri ve neveleri İngilislerle işbirliyi edenlerin küfrüne hökm edirdiler.

SENIN IP adresini verdim MTN-deki dostlarima,qoy yoxlasinlar gorek iran agentini hardan taniyirsan! birazdan sene zehmet vermeli olacaqiq!

YA OLDUĞUN KIMI GÖRUN,YA GÖRUNDUYUN KIMI OL!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ey Shiye Cavabını özünə nik götürmüş insan.Sən bu qədər elm öyrənib ədəb və əxlaq dərsi almamısansa sənlə söhbət etməyə dəyməz.Sən hansı niyyətlə elm öyrənmisənsə Allah bunun qarşılığını sənə verəcəkdir.Çünki,hədisə görə bir insan elmi mübahisə etməyə və s.Allahdan qeyri niyyətə görə öyrənirsə onun ağır cəzası vardır.Təbii ki,sənin öyrəndiyin elm İslam elmi deyil,Şiyə alimlərindən əxz elədiklərindəndir.Üslubundan və yazılarında görsətdiyin böhtanlar, əxlaqa,ədəbə zidd kəlmələr və s.sözləri ustadlarından yaxşı mənimsəmisən.Çünki,hamı bilir ki,sizin yazarlarınızın yazdığı kitablarda müxaliflərə qarşı necə böhtanlar,kin,nifrət doğuran sözlər vardır.Sizin bir üsulunuz vardır:Bu üsulda qarşı tərəfi pisləməklə öz məzhəbinə dəvət etməkdir.Halbuki,Əhli Sünnə əsasən insanları Qurana və Sünnəyə çağırır,onları bunları öyrənməyə sövq edir.Sizlər isə əsasən qarşı tərəfi pisləməklə məşğul olur,çox vaxt isə böhtan və yalanları açıq şəkildə yazırsız və yazılarda çox ustalıqla saxtakarlığa yol verirsiz.

Əgər sən qarşı tərəfə hörmətlə yanaşmırsansa və onları ələ salır və haqqsız yerə böhtanlar atırsansa bu etdiyin əməllərə görə Allah qarşısında və haqqına girdiyin insanlar qarşısında cavab verəcəksən,bundan əmin ol...

Alimlərə görə Səhabələrə,xüsusən Raşidi Xəlifələrə kin bəsləyən insanın İslamdan nəsibi yoxdur və bu sırf münafiqlik əlamətidir.

Ey Shiye Cavabını özünə nik götürmüş insan.Sən bu qədər elm öyrənib ədəb və əxlaq dərsi almamısansa sənlə söhbət etməyə dəyməz.Sən hansı niyyətlə elm öyrənmisənsə Allah bunun qarşılığını sənə verəcəkdir.Çünki,hədisə görə bir insan elmi mübahisə etməyə və s.Allahdan qeyri niyyətə görə öyrənirsə onun ağır cəzası vardır.Təbii ki,sənin öyrəndiyin elm İslam elmi deyil,Şiyə alimlərindən əxz elədiklərindəndir

Eşidirəm ey Abusaid! Sənin qardaşlarının əxlaqından sonra belə yazmağa məcbur oldum! Mənim elm öyrənməkdən niyyətim haqqı tapmaqdır! Haqqı da İmam Əli (ə) və onun 11 övladının (ə) imamətində tapdım! Daha qondarma xilafət və Əbu-bəkr, Ömər, Osmanın xilafətində yox! Bunu mən ömrümün axırına qədər bəhs edə bilərəm! Mən islamı şiə məzhəbindən başqsaında görmədim! Sizinki isə kor-koranə təqliddir! Mənim şiə olmuş dostlarım var! Afrikadan, Suriyadan, Səudiyyədən, hətta Madaqaskardan! Onlar da əvvəl sünni olublar! Özü də savadlı sünni olublar! Amma bu xilafət və imamət bəhsindən sonra şiə olublar! Sən isə yüz mindən çox səhabəni özünə nümunə götür!

Üslubundan və yazılarında görsətdiyin böhtanlar, əxlaqa,ədəbə zidd kəlmələr və s.sözləri ustadlarından yaxşı mənimsəmisən.Çünki,hamı bilir ki,sizin yazarlarınızın yazdığı kitablarda müxaliflərə qarşı necə böhtanlar,kin,nifrət doğuran sözlər vardır.Sizin bir üsulunuz vardır:Bu üsulda qarşı tərəfi pisləməklə öz məzhəbinə dəvət etməkdir.

Mənim yazdıqlarım həqiqətdir! Daha inad və təəssübkeşlikdən irəli gəlmir! Böhtan, kin, nifrət isə sizin kitablarda doludur! Bir ayənin təfsirini, bir hədisi qəbul etməmək üçün onu yüz dəfə fırladırsınız, özü də yalandan irad tutmaqla!

Halbuki,Əhli Sünnə əsasən insanları Qurana və Sünnəyə çağırır,onları bunları öyrənməyə sövq edir.

Qur`an da Əhli-beyti (ə) deyir, Sünnə də! Siz necə çağırırsınız ki, orada Əhli-beyt (ə) yoxdur?

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sizlər isə əsasən qarşı tərəfi pisləməklə məşğul olur,çox vaxt isə böhtan və yalanları açıq şəkildə yazırsız və yazılarda çox ustalıqla saxtakarlığa yol verirsiz.

Əgər sən qarşı tərəfə hörmətlə yanaşmırsansa və onları ələ salır və haqqsız yerə böhtanlar atırsansa bu etdiyin əməllərə görə Allah qarşısında və haqqına girdiyin insanlar qarşısında cavab verəcəksən,bundan əmin ol...

Alimlərə görə Səhabələrə,xüsusən Raşidi Xəlifələrə kin bəsləyən insanın İslamdan nəsibi yoxdur və bu sırf münafiqlik əlamətidir.

Sizlər isə əsasən qarşı tərəfi pisləməklə məşğul olur,çox vaxt isə böhtan və yalanları açıq şəkildə yazırsız və yazılarda çox ustalıqla saxtakarlığa yol verirsiz.

Bizlər heç kəsi pisləmirik! Pisə pis, yaxşıya da yaxşı deyirik! Təravihi bidət olaraq dinə gətirən də sizsiniz! Bir dəlil də istəyəndə də, qondarma və uydurma hədisləri yazırsınız!

Əgər sən qarşı tərəfə hörmətlə yanaşmırsansa və onları ələ salır və haqqsız yerə böhtanlar atırsansa bu etdiyin əməllərə görə Allah qarşısında və haqqına girdiyin insanlar qarşısında cavab verəcəksən,bundan əmin ol...

İnşa ALLAH Əbu-bəkr, Ömər, Osman, Müaviyə və Yezid kimilərdən qisasımızı alacayıq! Onlar islamı imamətdən ayırdılar. Bəzi imamlarımızı (ə) qətlə yetirdilər! Onlar islamı tərsinə çevirdilər! İndi də siz gedin onların bidətinə tabe olun! Bizim ALLAH qarşısında cavabımız olacaq, ay varaka! Sizin olmayacaq!

Alimlərə görə Səhabələrə,xüsusən Raşidi Xəlifələrə kin bəsləyən insanın İslamdan nəsibi yoxdur və bu sırf münafiqlik əlamətidir.

İslamdan nəsib olmayan bəzi səhabələr var eee ... onların da adlarını çək. Tək bizə yüklənmə. Onlar bir-birinə kin bəsləyəndə yaxşı kişi olurlar, biz isə haqqı deyəndə pis oluruq? Bu hansı məntiqə əsasəndir? Münafiq səhabələr haqqında Qur`anda "Munafiqun" surəsi var! Onun haqqında nə deyirsiniz?

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

(Ey müsəlmanlar!) Siz insanlar üçün ortaya çıxarılmış ən yaxşı ümmətsiniz (onlara) yaxşı işlər görməyi əmr edir, pis əməlləri qadağan edir və Allaha inanırsınız. (Əli İmran 110)

İman gətirib (Məkkədən Mədinəyə) köçənlər, Allah yolunda cihad edənlər (mühacirlər) və (Peyğəmbərlə mühacirlərə) sığınacaq verib kömək edənlər (ənsar) - məhz onlar həqiqi mö'minlərdir. Onları (axirətdə) bağışlanma və tükənməz (gözəl, minnətsiz) ruzi gözləyir! (Ənfal 74)

(İslamı) ilk əvvəl qəbul edib (bu işdə başqalarından) irəli düşən mühacirlərə və ənsara, həmçinin yaxşı işlər görməkdə onların ardınca gedən kimsələrə gəldikdə, Allah onlardan, onlar da Allahdan razıdırlar. (Allah) onlar üçün əbədi qalacaqları, (ağacları) altından çaylar axan cənnətlər hazırlamışdır. Bu, böyük qurtuluşdur (uğurdur)! (Tovbe 100)

və s.onlarla digər ayələr.Sənin gecə gündüz İmamlardan və yalançı,hay-küyçü Əhli Beyt şüarlarını təsdiqləyən Quranda neçə açıq-aydın ayə var?

Qısaca,sən söhbət ediləsi adam deyilsən.

Səhabələr haqqında ətraflı buradan (211-dən 221-ə qədər) oxuya bilərsən:

http://forum.bakililar.az/index.php?showto...p;#entry2109674

və s.onlarla digər ayələr.Sənin gecə gündüz İmamlardan və yalançı,hay-küyçü Əhli Beyt şüarlarını təsdiqləyən Quranda neçə açıq-aydın ayə var?

Onlarla dediyin ayələrdən yuxarıdakı foruma yazmışam! Açıb oxuya bilərsən!

O ki qaldı Əhli-beyt (ə) və imamlar (ə) haqqında olan ayələrə, onlar haqqında bir mövzu açacağam! Bir az vaxt qıtlığı var! İnşa ALLAH sonra düzələcək!

Qısaca,sən söhbət ediləsi adam deyilsən.

Bircə söhbət ediləsi adam sənsən, ondan da bizim xəbərimiz yoxdur! Cavabın varsa yaz! Təravih namazını kim bidət olaraq islama gətirib? İzah elə!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qardaş,bunların dini müselmanlara nifret üzerinde qurulub.Adını da qoyublar ehli-beyt terefdarlığı.Ehli-beyt bunların tekfir etdiyi ve lenetlediyi şexslerle gözel münasibetde olub.Bunlar sadece Abdullah ibn Seba adlı yahudi agentinin İslamın içinde ekdiyi fitne toxumunun davamçılarından başqa bir şey deyildir.

Bu Şie cavabı adlı,İran agentinin yazdığları onun exlaq ve seviyyesini nümayiş etdirir.Adamın beynini nifretle yükleyib buraxıblar.Rasulullah-sav-münafiqlerin elametleri baresinde demişdi ki,mübahise edende ağzına geleni danışarlar veya bu söyüş söyerler.Bu adam ikidə-birdə İngilis casusu nağılını getirmekle zeifliyini ortaya qoyur.Halbuki,Muhammad bin Abdulvahhab başda olmaqla onun telebeleri ve neveleri İngilislerle işbirliyi edenlerin küfrüne hökm edirdiler.

Qardaşının cavabını verdim!

ALLAH Abdullah ibn Səbaya da lənət eləsin, yalançıya da! Sonra? Sözün var?

Şiə cavabı nə yazırsa buna əqli və nəqli dəlili var! Uydurma, qondarma, məntiqsiz və s. yazıları yazmır!

Görünür ki, kimin qəlbi kin bağlayıb!

O ki qaldı Abdulvahhaba, o elə özü ingilis casusu olub! Bunu İngiltərə öz arxivini açanda etiraf edib! Sizin zəifliyiniz mən öz mövzularımda ortaya qoymuşam! Əhli-sünnətin ALLAHa etiqadları! Aç oxu, əgər cavabın varsa cavab yaz:

http://forum.bakililar.az/index.php?showtopic=70359

Bu Şie cavabı adlı,İran agentinin yazdığları

Əvvəla ALLAH böhtançıya lənət eləsin! Mənim şiə olmağım o demək deyil ki, mən İranın agentiyəm! Dünyada iki yüz milyondan çox şiə var. yetmiş milyonu İranda yaşayır, qalanı başqa ölkələrdə! Sənin sözündən belə çıxır ki, qalan şiələrin hamısı İranın agentidir? Məntiqlə fikirləş! Adam kimi!

Bu sözünə görə səni süründürə də bilərəm, amma yazığım gəlir sənə!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Birinci müzakirəyə qoyulan bidət:

TƏRAVİH NAMAZI

Bu namazı Ömər bidət olaraq dinə gətirib! Bu namazı Peyğəmbərimiz (ə) qılmayıb! Ömərin bidətinə əməl edirlər, sonra da deyirlər ki, ALLAH bizə savab verəcək!

Tökülüb eee

Bidətə də savab verilərmiş?

Bu namazi Peyğəmbər gətirib Ömər yox

http://azerimuslims.com/fq_read.php?id=888

Təravih namazı tək qılına bilərmi?

Təravih namazı tək qılına bilərmi? Qadınlar bu məslədə nə etməlidirlər?

Bilindiyi kimi təravih namazı yalnız Ramazan ayında qılınan nafilə bir namazdır. Daha dəqiq desək təravih namazı sünnəti-müəkkədədir. Yəni Peyğəmbərimiz (s.a.s) bu namaza xüsusi diqqət yetirmiş və öz ümmətinə də tövsiyyə etmişdir. Rəvayət olunan bir hədisə görə Peyğəmbər (s.a.s) belə buyurmuşdur: “Kim inanaraq və savabını Allahdan gözləyərək Ramazan namazını (təravih) qılarsa, onun keçmiş günahları bağışlanar.” (Buxari, Salatut-təravih, 1; Müslim, Salatul- musafirin, 174)

Digər bir rəvayətə görə Rasulullah (s.a.s) Ramazan ayında bir neçə gecə məscidə gələrək yatsı namazını və ardından da təravih namazını camaatla qıldırdı. Bir gecə camaatın bu namaza çox həvəsli olduğunu görərək yatsı namazından sonra hücrəsinə çəkildi. Ashab sabaha qədər Rasulullahın (s.a.s) çıxıb təravih namazını qıldırmasını gözlədi. Rasulullah (s.a.s) yalnız sübh namazının vaxtında çıxaraq orada gözləyənlərə belə buyurdu: təravih namazını qılmaq istədiyinizi bilirəm. Bunu sizə qıldırmaq üçün bir əngəl də yoxdur. Lakin təravih namazının sizə fərz qılınmasından ehtiyat edirəm, ona görə çıxıb namazı qıldırmadım. Qorxuram ki, fərz qılınar və siz onu haqqı ilə yerinə yetirə bilməzsiniz. İndi evinizə gedin. Fərz namazlardan başqa Müsəlmanın qıldığı ən fəzilətli namaz evində qıldığı namazdır. (Buxari, Salatut-təravih, 2; Müslim, Salatul-müsafirin, 178)

Daha sonralar Hz. Əbu Bəkr və Hz. Ömər zamanında təravih namazı fərdi olaraq qılınırdı. Bir Ramazan gecəsi Hz. Ömər məscidə girdiyi zaman camaatın dağınıq şəkildə təravih namazı qıldığını gördü. Belə dağınıq şəkildə qılmaq əvəzinə camaatı bir imam arxasında toplayıb nizamlı bir şəkildə qılınmasının daha yaxşı olacağını düşünmüş və ertəsi gün Übey b. Kabı təravih imamı təyin etmişdir. Bu tətbiqat sonrakı xəlifələr zamanında da davam etmişdir.

Təravih namazının neçə rükət olması ilə bağlı müxtəlif rəvayətlər vardır. Peyğəmbərin (s.a.s) təravih namazını səkkiz rükət qıldırması ilə bağlı rəvayətlər daha çoxdur. Eyni zamanda “Rəsulullah (s.a.s) Ramazan ayında iyirmi rükət namaz qılardı.” kimi rəvayətlər də var (bu rəvayəti Vəhbə Zuhayli “Dəlilləri ilə İslam Fiqhi” kitabında Əbu Bəkr Abdulazizin “əş-Şafi” əsərindən nəql edir). Başqa bir rəvayətə görə isə, əshab təravih namazının səkkiz rükətini məsciddə Rəsulullahla (s.a.s) birlikdə qalanını isə evdə qılardı. Bu və buna bənzər rəvayətləri göz önündə tutan məzhəb alimləri təravih namazının ümumilikdə iyirmi rükət olması barəsində ortaq fikir bildirmişlər. Bu məsələdə Hz. Ömərin tətbiqatını əsas alan alimlər duruma görə səkkiz və iyirmi rükət qılına biləcəyini bildirmişlər. Eyni zamanda səhabələrin yaşadığı dövrdə də təravih namazının 20 rükət qılınması barəsində icma olduğu da bildirilir. Hal-hazırda da yerinə və durumuna görə təravih namazını həm səkkiz, həm də iyirmi rükət qılmaq olar.

Təravih namazı iki-iki qılınır və hər dörd rükətdən bir oturularaq bir müddət dincəlinir. Bu dincəlməyə "tərviha" deyilir. Təravih sözü də bu sözdən əmələ gəlib və onun cəm formasıdır. Xəstəlik və səfərdə olduğuna görə oruc tutmayanların da təravih namazını qılmaları sünnətdir. Çünki, təravih namazı orucun deyil, Ramazan ayının sünnətidir.

Əvvəldə də qeyd etdiyimiz kimi təravih namazı yalnız Ramazan ayında, işa namazından sonra vitr namazından isə əvvəl qılınır. Təravih namazını camaatla qılmaq kifai sünnətdir. Yəni bir qəsəbədə bir neçə nəfər məsciddə toplaşaraq təravih namazını camaatla qılarsa bu sünnət o qəsəbə üçün yerinə yetirilmiş olar. İmam və ya camaatdan heç biri işa namazını camaatla qılmayıbsa təravihi də camaatla qıla bilməzlər. Eyni zamanda bu namazı evdə də camaatla qılmaq olar. Lakin məsciddə camaatla qılınan namazın fəziləti daha üstündür.

Təravih namazını həmçinin evdə tək başına da qılmaq mümkündür. Camaatla qılınan namazla evdə tək başına qılınan namaz arasındakı tək fərq niyyətdir. Qadınlar da təravih namazını məsciddə camaatla qıla bilərlər. Buna əngəl olan heç bir dəlil yoxdur. Əksinə Rəsulullah (s.a.s) zamanında da qadınların məscidə gedərək namaz qılmaları rəvayətlərdə bildirilir. Buna baxmayaraq qadınlar məscidə gedərkən ədəb qaydalarına riayət etməli, diqqət çəkən hal və davranışlardan uzaq olmalıdırlar. Rəsulullah (s.a.s) isə belə buyurur: “Məscidə getməyi qadınlarınıza qadağan etməyin. Ancaq evləri onlar üçün daha xeyirlidir”.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

http://azerimuslims.com/news.php?id=3952

Təravih namazı

Təravih namazı Ramazan ayında yatsı namazından sonra qılınan namazdır. “Təravih” ərəb sözü olub mənası “oturmaq, istirahət etmək”dir.

Запрещено размещать на форуме статьи больших размеров.

Изменено пользователем al-Fath
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Uca Allah buyurur:

“(İslamı) ilk əvvəl qəbul edib (başqalarını bu işdə) qabaqlayan mühacirlərə və ənsarlara, həmçinin, yaxşı işlər görməkdə onların ardınca gedənlərə gəldikdə, Allah onlardan, onlar da Allahdan razıdırlar. Allah onlar üçün əbədi qalacaqları, (ağacları) altından çaylar axan cənnətlər hazırlamışdır. Bu, böyük qurtuluş və uğurdur!” (ət-Tövbə, 100)

Məhəmməd peyğəmbər demişdir:

“Mənim səhabələrimi söyməyin! Həqiqətən, sizdən biriniz Uhud dağı boyda qızıl sədəqə versə belə, onlardan birinin verdiyi bir ovuca (sədəqəyə) hətta yarısına belə çata bilməz” (Səhihu-l-Buraxari, 7/25, 3673)

İmam Əli demişdir:

“Peyğəmbərimizin səhabələrini söyməməyi sizə vəsiyyət edirəm. Onlar Peyğəmbərdən sonra dinə heç bir yenilik gətirməmişlər. Həqiqətən, Peyğəmbər də belə vəsiyyət etmişdir”. (Biharu-l-Ənvar, 22/305-306)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Təravih namazı

Ramazan ayında qılınan gecə namazları təravih namazı adlanır. Təravih sözü ərəb

dilindən tərcümədə dincəlmək, istirahət etmək deməkdir. Müsəlmanlar hər dörd

rükətdən sonra istirahət etdikləri və uzun-uzadı qıldıqları üçün bu namaz təravih

namazı adlanır. Bu namazın hökmü müstəhəbdir.

Bu namazın camaatla məsciddə qılınması daha əfzəldir. Aişə t rəvayət edir ki,

Peyğəmbər r Ramazan ayında - gecələrin birində məsciddə camaatla birgə namaz

qıldı. Ertəsi gün yenə namaz qıldı və əvvəlkilərdən də çox camaat onunla bu namazı

qıldılar. Üçüncü gün yenə bu hal təkrar oldu və ondan sonra Peyğəmbər r camaatla

namaz qılmağa gəlmədi. Həmin gecənin səhəri Peyğəmbər r dedi: “Sizin, bu

namazı qılmaq üçün belə çox sayda toplandığınızı gördüm və onun sizə vacib

buyurulacağından qorxduğum üçün camaat namazına gəlmədim”.(Buxari və Muslim.)

Ömər t xəlifə olduğu dövrdə müsəlmanları Ubeyy ibn Kəbin t arxasında təravih

namazına toplamışdır. Çünki bu namazı axıra qədər imamla birlikdə qılana böyük

savab vardır.

Təravih namazının rükətlərinin sayı gecə namazı kimidir. Peyğəmbər r özü on bir

rükətdən çox qılmasa da bunu qadağan etməmişdir. Muhəmməd ibn Saleh əl-

Useymin demişdir: “Bəziləri bunu inkar edib deyirlər ki, sünnədə varid olandan çox

qılan asi olaraq günah qazanır. Şəkk yoxdur ki, bu fikir xətadır. Necə asi və

günahkar sayıla bilər ki, Peyğəmbərdən r gecə namazı haqqında soruşduqda o: "İkiiki

qılın..."- demiş və heç bir məhdudiyyət qoymamışdır.” Lakin rükətlərin sayını

müəyyən edib hər dəfə eyni sayda qılmaq dində yenilikdir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Uca Allah buyurur:

"(İslamı) ilk əvvəl qəbul edib (başqalarını bu işdə) qabaqlayan mühacirlərə və ənsarlara, həmçinin, yaxşı işlər görməkdə onların ardınca gedənlərə gəldikdə, Allah onlardan, onlar da Allahdan razıdırlar. Allah onlar üçün əbədi qalacaqları, (ağacları) altından çaylar axan cənnətlər hazırlamışdır. Bu, böyük qurtuluş və uğurdur!" (ət-Tövbə, 100)

Məhəmməd peyğəmbər demişdir:

"Mənim səhabələrimi söyməyin! Həqiqətən, sizdən biriniz Uhud dağı boyda qızıl sədəqə versə belə, onlardan birinin verdiyi bir ovuca (sədəqəyə) hətta yarısına belə çata bilməz" (Səhihu-l-Buraxari, 7/25, 3673)

İmam Əli demişdir:

"Peyğəmbərimizin səhabələrini söyməməyi sizə vəsiyyət edirəm. Onlar Peyğəmbərdən sonra dinə heç bir yenilik gətirməmişlər. Həqiqətən, Peyğəmbər də belə vəsiyyət etmişdir". (Biharu-l-Ənvar, 22/305-306)

Yuxarıdakı məqalələrinə cavab yazacağam. Amma vaxtım olanda!

İndi isə buna cavab yazım!

Uca Allah buyurur:

"(İslamı) ilk əvvəl qəbul edib (başqalarını bu işdə) qabaqlayan mühacirlərə və ənsarlara, həmçinin, yaxşı işlər görməkdə onların ardınca gedənlərə gəldikdə, Allah onlardan, onlar da Allahdan razıdırlar. Allah onlar üçün əbədi qalacaqları, (ağacları) altından çaylar axan cənnətlər hazırlamışdır. Bu, böyük qurtuluş və uğurdur!" (ət-Tövbə, 100)

Uca ALLAH münafiq, iki üzlü, cihaddan qaçan, Peyğəmbərə (s) əziyyət edən, alçaq səhabələr haqqında da onlarla ayə nazil edib. Onlara da baxa bilərsən!

Məhəmməd peyğəmbər demişdir:

"Mənim səhabələrimi söyməyin! Həqiqətən, sizdən biriniz Uhud dağı boyda qızıl sədəqə versə belə, onlardan birinin verdiyi bir ovuca (sədəqəyə) hətta yarısına belə çata bilməz" (Səhihu-l-Buraxari, 7/25, 3673)

Əvvəla biz heç kimi söymürük. Pisləri isə lənətləyirik! Pis səhabələr də onların içində olmaqla!

İmam Əli demişdir:

"Peyğəmbərimizin səhabələrini söyməməyi sizə vəsiyyət edirəm. Onlar Peyğəmbərdən sonra dinə heç bir yenilik gətirməmişlər. Həqiqətən, Peyğəmbər də belə vəsiyyət etmişdir". (Biharu-l-Ənvar, 22/305-306)

Nə əcəb? İmam Əli (ə)? İmam? Nə isə! Yenə deyirəm! Biz onları söymürük. Amma sənin dediyin hədis elə deyil. Orada təhrifə yol vermisən. Əsil hədisi tapıb sənə göstərərəm!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Shie_cavabindan sorushuram ilk 3 xəlifənin dinə verdiyi töhvələri qəbul edirsənmi?

Onların xilafətini qəbul edirəm ki...

Onları islamı nə günə saldılar...

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Shie_cavabindan sorushuram ilk 3 xəlifənin dinə verdiyi töhvələri qəbul edirsənmi?

Onların xilafətini qəbul edirəm ki...

Onları islamı nə günə saldılar...

və sən onlardan gələn heç bir şeyi qəbul etmirsən , ona görə ki, onlar sizin əqidəyə görə şeytana uyublar və onun əsgərləridir

düzdümü?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Shie_cavabindan sorushuram ilk 3 xəlifənin dinə verdiyi töhvələri qəbul edirsənmi?

Onların xilafətini qəbul edirəm ki...

Onları islamı nə günə saldılar...

və sən onlardan gələn heç bir şeyi qəbul etmirsən , ona görə ki, onlar sizin əqidəyə görə şeytana uyublar və onun əsgərləridir

düzdümü?

Onlardan gələn heç bir şeyi deyil ... Bir neçə şeyi qəbul edirəm ... Məsələn Ömərin hicri qəməri təqvimini hicrətlə uzlaşdırmasını ... Ömərin qəddarlığını ... Əbu-bəkrin qoyun olmaq istəməsini ... və s.

onlar sizin əqidəyə görə şeytana uyublar və onun əsgərləridir

Bizim əqidəmizdə dəlilsiz bir zərrə belə yoxdur ...

Onların şəxsiyyətini araşdırsaq uduzarsan ...

Ən azından bunu deyim ki, onların üçü də bütpərəst olublar ...

Biz bütpərəstin dönüb mömin olmasını qəbul edirik, amma onun möminlərə rəhbər olmasını qəbul etmirik ...

Bu Qur`ana ziddir.

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...