riyadussalihin Опубликовано: 10 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 10 апреля, 2010 al-Fath! Mənə bilirsən nə maraglıdır? Xaiş edirəm bu sualıma konkret cavab verəsən. Sənin əqidəvə görə Allah təalanın hansısa bir sifəti var? Yəni mən bilmək istəyirəm ki, Sən ibadət etdiyin Allah hansısa bir sifətlə vəsf olunub? Əgər olunubsa zəhmət olmasa izah elə, əgər olunmayıbsa onda bu ayəni mənə izah elə Allah təala buyurur ( Bir zaman o, atasına demişdi: "Atacan! Nə üçün eşitməyən, görməyən və sənə heç bir faydası olmayan bir şeyə ibadət edirsən? Gördüyün kimi bir vaxt ibrahim əleyhissəlam atasına bu sözlərlə müracit etmişdir. İbarahim Əleyhissəlam Atasını ona görə qınıyır ki, eşitməyənə, görməyənə niyə ibadət edirsən? məlumdur ki, bütlər nə görürüdü nə də ki, eşidirdi. İbrahim Əleyhissəlam bunula demək istəyirdi ki, Ey atacan onlara yox, gəl eşidən və görənə ibadət et. Həə nə deyirsən buna? Məndə eşidirəm səndə eşidirsən, məndə görürəm səndə görürsən, həmçinin Allahda eşidir və görür. Hə indi neyniyək? İndi məndə eşidirəm deyə Allaha cism verirəm? Yoxsa İbarahim Əleyhissəlam Allaha cism verib? Xaiş edirəm mənə ətraflı izah et. Kim deyir ki, Allah eşitmir və görmür? Allahın görməyi onun gözünün olmağına isbatdır? O zaman necə deyirsən ki, ona bəznər heç bir şey yoxdur?! Bu ayənin də bəlkə təfsiri gətirib Məndə eşidirəmdə, Allah mənə bənziyir? əgər desən ki, yox bənzəmir, onda mən sənə sual verirəm, niyə bənzəmir ki? Fakt budur ki, sənin məntiqinlə yanaşsaq məndə görürəm də, Allah niyə mənə bənzəmir ki? Hə cavab ver görüm nə deyəcəksən, gözdüyürəm cavabıvı. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 10 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 10 апреля, 2010 3-cü, İbn kəsir isə həmən bu ayənin təfsirində əlavə olaraq Allahın iki əlini isbatı üçün Buxari və muslimdən Hədis gətirmişdir. Hansı ki, hədisdə Peygəmbər s.a.s Allahın iki əlinin oldugunu isbat etmişdir. Həə buyur mənə göstər ki, harda İbn Kəsir Səhiheyndən hədis gətirib və bildirib ki, Allahın 2 əli var? Əksinə başqa hədislər gətirib: . İbn Ebu Hatim der ki: Bize Ebu Abdullah et-Tahrânî... İbn Abbâs'tan nakleder ki; bu âyette yer alan ve «bağlıdır» anlamına gelen ( Ü^yl** ) kelimesi cimridir, demektir. Ali İbn Ebu Talha da Abdullah İbn Abbâstan «Yahudiler, Allah'ın eli bağlıdır» dediler kavli hakkında şöyle dediğini rivayet eder : Allah'ın elinin bağlanmış olduğunu kasdetmiyorlardı. Sadece Allah cimridir, elindekileri kısar, diyorlardı. Allah, onların söylediklerinden yüce ve münezzehtir. İkrime, Katâde, Süddî, Mücâhid ve Dahhâk da aynı şekilde tefsir etmişler, ayrıca şu âyeti de okumuşlardır: «Elini boynuna bağlı tutma. Ve onu bütünüyle de açma.» Allah'ın hem cimrilikten, hem de israftan men'ettiğini, yersiz harcamayı engellediğini bildiren bu âyet-i kerîme'de; cimrilik, «elini boynuna bağlı» tutma ifadesiyle belirtilmiştir. İşte yahûdîlerin kasdettikleri budur. http://www.multimediaquran.com/quran/turkce/005/5-kesir.htm Bir də, o Buxaridə dediyin hədisin heç olmasa babını de. Hələ məni borcdu çıxarıb deyirsən get özün axtar. İddianı irəli sürmüsən, heç hədisi gətirməmisən. Gətirəndə lütfən mənbəsini də gətir! Bunlar heç biri mənə lazım deyil, elə türkcə oxuyursan deyə bu günə düşmüsən. Mənə ərəbcə gətir, mənə lazım deyil türkcə copi eləmək. Mən sənə Bütün təfsirlərin ərəb variantını gətirdim. Mənə tərcümələr lazım deyil. Gözlərivi yaxşı aç və yaxşı yaxşı oxu. İbn kəsir bu ayənin təfsirində " Yəhudilər dedilər: "Allahın Əli bağlıdır!" Onların öz əlləri bağlandı və dedikləri sözə görə lənətə gəldilər. Əksinə, Onun hər iki Əli açıqdır və O, Öz lütfündən istədiyi kimi sərf edir." İmam Əhməddən Allahın Əlini isbat etmək üçün rəvayət gətirir və sonra deyir ki, bu hədislər Səhiheyindədir, buxari və muslimdə. İbn kəsirin sözləri isə belədir- أخرجاه في الصحيحين، البخاري في "التوحيد" عن علي بن المديني، ومسلم فيه، عن محمد بن رافع، وكلاهما (1) عن عبد الرزاق، به. Məgər bu sözlər mənimdir? İbn kəsir deyir də. İbn Kəsirin ərəbcə təfsirində belədir. Allah bilir sən gedib hardan oxuyursan. İbn kəsir deyir; bu hədislər Buxari və muslimdədir, Buxaridəki, Tevhid kitabında, ali ibn mədiynidən rəvayət edib, muslim isə muhamməd ibn Rafidən. Buxaridə ki hədis Tevhid kitabı bab-"Ərşi isə suyun üzərində idi" Muslimdə isə, Zəkat kitabı bab -"Malını xərcləməyə həvəsləndirmək" Xahiş edirəm Səhiheyndə olan hədislərin öz mətnini tam yerləşdir bura. Yoxsa mən t. bilmirəm Vaxtında ərəb dili öyrənərdin, belə əziyyətə düşməzdin. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 11 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 11 апреля, 2010 al-Fath! Mənə bilirsən nə maraglıdır? Xaiş edirəm bu sualıma konkret cavab verəsən. Sənin əqidəvə görə Allah təalanın hansısa bir sifəti var? Yəni mən bilmək istəyirəm ki, Sən ibadət etdiyin Allah hansısa bir sifətlə vəsf olunub? Əgər olunubsa zəhmət olmasa izah elə, əgər olunmayıbsa onda bu ayəni mənə izah elə Allah təala buyurur ( Bir zaman o, atasına demişdi: "Atacan! Nə üçün eşitməyən, görməyən və sənə heç bir faydası olmayan bir şeyə ibadət edirsən? Gördüyün kimi bir vaxt ibrahim əleyhissəlam atasına bu sözlərlə müracit etmişdir. İbarahim Əleyhissəlam Atasını ona görə qınıyır ki, eşitməyənə, görməyənə niyə ibadət edirsən? məlumdur ki, bütlər nə görürüdü nə də ki, eşidirdi. İbrahim Əleyhissəlam bunula demək istəyirdi ki, Ey atacan onlara yox, gəl eşidən və görənə ibadət et. Həə nə deyirsən buna? Məndə eşidirəm səndə eşidirsən, məndə görürəm səndə görürsən, həmçinin Allahda eşidir və görür. Hə indi neyniyək? İndi məndə eşidirəm deyə Allaha cism verirəm? Yoxsa İbarahim Əleyhissəlam Allaha cism verib? Xaiş edirəm mənə ətraflı izah et. Kim deyir ki, Allah eşitmir və görmür? Allahın görməyi onun gözünün olmağına isbatdır? O zaman necə deyirsən ki, ona bəznər heç bir şey yoxdur?! Bu ayənin də bəlkə təfsiri gətirib Məndə eşidirəmdə, Allah mənə bənziyir? əgər desən ki, yox bənzəmir, onda mən sənə sual verirəm, niyə bənzəmir ki? Fakt budur ki, sənin məntiqinlə yanaşsaq məndə görürəm də, Allah niyə mənə bənzəmir ki? Hə cavab ver görüm nə deyəcəksən, gözdüyürəm cavabıvı. Sənin eşitməyin və görməyin məhduddur və bundan ötrü sən hissələrdən (qulaq göz) təşkil olunmusan. Allah isə mürəkkəb deyil, hissələrdən təşkil deyil. və Onun görməyi və eşitməyi də məhdud deyildir. 2si də sən məntiqi suallar vermə, sizdə haramdı Türkçəni bilmirsənsə bu mənim problemim deyil, aç dilmancı at içinə tərcümə elə belə çox bilmək istəyirsənsə. Sənin əlinə 1-2 materrial veriblər, mənbəsini soruşanda cavab verə bilmirsən, belə ərəbcəni bilməkdənsƏ, gedib ingiliscə mənbəsi ilə materialı gətirmək daha yaxşıdır Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ali_ Опубликовано: 11 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 11 апреля, 2010 (изменено) Salam. зox maraqlıdır, bu qədər bunların inadkarlığına baxmayaraq əhli sьnnətin, Peyğəmbərin (s.ə.s) yoluna gələnlərin sayı getdikcə artır dьnyada, bu nədən xəbər verir, əlbəttə ki bu dinin haqq din olmasından, bu dində olanların başqalarına qarşı kin-kьdurət saxlamamalarından, mədəni tərbiyəli olmasından irəli gəlir, əlbəttə ki mən demirəm əhli-şiə olanlar mədəni, tərbiyəli deyillər, əlbəttə ki onların iзərisində belələri var, day əhli sьnnətdən olanlara qarşı kin-kьdurət saxlamamırlar. Изменено 11 апреля, 2010 пользователем Ali_ Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 12 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 12 апреля, 2010 al-Fath! Mənə bilirsən nə maraglıdır? Xaiş edirəm bu sualıma konkret cavab verəsən. Sənin əqidəvə görə Allah təalanın hansısa bir sifəti var? Yəni mən bilmək istəyirəm ki, Sən ibadət etdiyin Allah hansısa bir sifətlə vəsf olunub? Əgər olunubsa zəhmət olmasa izah elə, əgər olunmayıbsa onda bu ayəni mənə izah elə Allah təala buyurur ( Bir zaman o, atasına demişdi: "Atacan! Nə üçün eşitməyən, görməyən və sənə heç bir faydası olmayan bir şeyə ibadət edirsən? Gördüyün kimi bir vaxt ibrahim əleyhissəlam atasına bu sözlərlə müracit etmişdir. İbarahim Əleyhissəlam Atasını ona görə qınıyır ki, eşitməyənə, görməyənə niyə ibadət edirsən? məlumdur ki, bütlər nə görürüdü nə də ki, eşidirdi. İbrahim Əleyhissəlam bunula demək istəyirdi ki, Ey atacan onlara yox, gəl eşidən və görənə ibadət et. Həə nə deyirsən buna? Məndə eşidirəm səndə eşidirsən, məndə görürəm səndə görürsən, həmçinin Allahda eşidir və görür. Hə indi neyniyək? İndi məndə eşidirəm deyə Allaha cism verirəm? Yoxsa İbarahim Əleyhissəlam Allaha cism verib? Xaiş edirəm mənə ətraflı izah et. Kim deyir ki, Allah eşitmir və görmür? Allahın görməyi onun gözünün olmağına isbatdır? O zaman necə deyirsən ki, ona bəznər heç bir şey yoxdur?! Bu ayənin də bəlkə təfsiri gətirib Məndə eşidirəmdə, Allah mənə bənziyir? əgər desən ki, yox bənzəmir, onda mən sənə sual verirəm, niyə bənzəmir ki? Fakt budur ki, sənin məntiqinlə yanaşsaq məndə görürəm də, Allah niyə mənə bənzəmir ki? Hə cavab ver görüm nə deyəcəksən, gözdüyürəm cavabıvı. Sənin eşitməyin və görməyin məhduddur və bundan ötrü sən hissələrdən (qulaq göz) təşkil olunmusan. Allah isə mürəkkəb deyil, hissələrdən təşkil deyil. və Onun görməyi və eşitməyi də məhdud deyildir. 2si də sən məntiqi suallar vermə, sizdə haramdı Türkçəni bilmirsənsə bu mənim problemim deyil, aç dilmancı at içinə tərcümə elə belə çox bilmək istəyirsənsə. Sənin əlinə 1-2 materrial veriblər, mənbəsini soruşanda cavab verə bilmirsən, belə ərəbcəni bilməkdənsƏ, gedib ingiliscə mənbəsi ilə materialı gətirmək daha yaxşıdır Əvvəla xatırladım ki, Allah səni ərəb dili öyrənməkdən məhrum edib deyə hirsini mənim üstümə tökmə. Səni kimisinə elə Türkcə layiqdir, sən hələm layiq deyilsən ərəb dilini bilməyə. Nəisə bu bir qıraga. Keçim sənin məntiqivə və görsədim ki sizdə olan məntiq batildir. Verdiyim suallara bir bir cavab verərsən. Yazmısan ki, "Sənin eşitməyin və görməyin məhduddur və bundan ötrü sən hissələrdən (qulaq göz) təşkil olunmusan. Allah isə mürəkkəb deyil, hissələrdən təşkil deyil. və Onun görməyi və eşitməyi də məhdud deyildir." sual verirəm, "görmək eşitmək sifətdir? konkret cavab ver. Əgər sifətdirsə, deməli Allahın sifəti var. Düzdür? belkə düz deyil? Ola bilsin sənin məntiqinlə düz gəlməsin amma saglam məntiqdən belədir, çünki məlumdur ki, "görmək və eşitmək" bunlar sifətdir, əgər Allahda varsa deməli Allahda artıq iki sifət var. Deməli isbat olundu ki, Allahın iki sifəti var, həmçinin bu tərəfdəndə isbat olunub ki, insanda da bu iki sifət mövcuddur. Deməli sənin qarşında iki dənə variant var, ya deməlisən ki, bu iki sifət Allahın sifəti yoxdur, çünki sən desən ki Allahın sifəti var, mən sənə deyəcəm ki Allaha tərkib vermə, çünki əgər sifət varsa deməli Mürəkkəbdir. Ya da deməlisən ki, Allahın sifəti var amma heç bir şeydən mürəkkəb deyil və heç nəyə bənzəri yoxdur və özünə layiqdir. Əgər ikincini seçsən, mən sənə deyəcəm ki, əgər Allahın bu iki sifətini necə isbat etmisənsə eləcədə başqa sifətlərini isbat et. bunula da söhbətimiz qurtaracaq və sən olacaqsan Əhli sünnənin mövqeyində. Baxda gör neyniyirsən Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 12 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 12 апреля, 2010 al-Fath! Mənə bilirsən nə maraglıdır? Xaiş edirəm bu sualıma konkret cavab verəsən. Sənin əqidəvə görə Allah təalanın hansısa bir sifəti var? Yəni mən bilmək istəyirəm ki, Sən ibadət etdiyin Allah hansısa bir sifətlə vəsf olunub? Əgər olunubsa zəhmət olmasa izah elə, əgər olunmayıbsa onda bu ayəni mənə izah elə Allah təala buyurur ( Bir zaman o, atasına demişdi: "Atacan! Nə üçün eşitməyən, görməyən və sənə heç bir faydası olmayan bir şeyə ibadət edirsən? Gördüyün kimi bir vaxt ibrahim əleyhissəlam atasına bu sözlərlə müracit etmişdir. İbarahim Əleyhissəlam Atasını ona görə qınıyır ki, eşitməyənə, görməyənə niyə ibadət edirsən? məlumdur ki, bütlər nə görürüdü nə də ki, eşidirdi. İbrahim Əleyhissəlam bunula demək istəyirdi ki, Ey atacan onlara yox, gəl eşidən və görənə ibadət et. Həə nə deyirsən buna? Məndə eşidirəm səndə eşidirsən, məndə görürəm səndə görürsən, həmçinin Allahda eşidir və görür. Hə indi neyniyək? İndi məndə eşidirəm deyə Allaha cism verirəm? Yoxsa İbarahim Əleyhissəlam Allaha cism verib? Xaiş edirəm mənə ətraflı izah et. Kim deyir ki, Allah eşitmir və görmür? Allahın görməyi onun gözünün olmağına isbatdır? O zaman necə deyirsən ki, ona bəznər heç bir şey yoxdur?! Bu ayənin də bəlkə təfsiri gətirib Məndə eşidirəmdə, Allah mənə bənziyir? əgər desən ki, yox bənzəmir, onda mən sənə sual verirəm, niyə bənzəmir ki? Fakt budur ki, sənin məntiqinlə yanaşsaq məndə görürəm də, Allah niyə mənə bənzəmir ki? Hə cavab ver görüm nə deyəcəksən, gözdüyürəm cavabıvı. Sənin eşitməyin və görməyin məhduddur və bundan ötrü sən hissələrdən (qulaq göz) təşkil olunmusan. Allah isə mürəkkəb deyil, hissələrdən təşkil deyil. və Onun görməyi və eşitməyi də məhdud deyildir. 2si də sən məntiqi suallar vermə, sizdə haramdı Türkçəni bilmirsənsə bu mənim problemim deyil, aç dilmancı at içinə tərcümə elə belə çox bilmək istəyirsənsə. Sənin əlinə 1-2 materrial veriblər, mənbəsini soruşanda cavab verə bilmirsən, belə ərəbcəni bilməkdənsƏ, gedib ingiliscə mənbəsi ilə materialı gətirmək daha yaxşıdır Əvvəla xatırladım ki, Allah səni ərəb dili öyrənməkdən məhrum edib deyə hirsini mənim üstümə tökmə. Səni kimisinə elə Türkcə layiqdir, sən hələm layiq deyilsən ərəb dilini bilməyə. Nəisə bu bir qıraga. Keçim sənin məntiqivə və görsədim ki sizdə olan məntiq batildir. Verdiyim suallara bir bir cavab verərsən. Yazmısan ki, "Sənin eşitməyin və görməyin məhduddur və bundan ötrü sən hissələrdən (qulaq göz) təşkil olunmusan. Allah isə mürəkkəb deyil, hissələrdən təşkil deyil. və Onun görməyi və eşitməyi də məhdud deyildir." sual verirəm, "görmək eşitmək sifətdir? konkret cavab ver. Əgər sifətdirsə, deməli Allahın sifəti var. Düzdür? belkə düz deyil? Ola bilsin sənin məntiqinlə düz gəlməsin amma saglam məntiqdən belədir, çünki məlumdur ki, "görmək və eşitmək" bunlar sifətdir, əgər Allahda varsa deməli Allahda artıq iki sifət var. Deməli isbat olundu ki, Allahın iki sifəti var, həmçinin bu tərəfdəndə isbat olunub ki, insanda da bu iki sifət mövcuddur. Deməli sənin qarşında iki dənə variant var, ya deməlisən ki, bu iki sifət Allahın sifəti yoxdur, çünki sən desən ki Allahın sifəti var, mən sənə deyəcəm ki Allaha tərkib vermə, çünki əgər sifət varsa deməli Mürəkkəbdir. Ya da deməlisən ki, Allahın sifəti var amma heç bir şeydən mürəkkəb deyil və heç nəyə bənzəri yoxdur və özünə layiqdir. Əgər ikincini seçsən, mən sənə deyəcəm ki, əgər Allahın bu iki sifətini necə isbat etmisənsə eləcədə başqa sifətlərini isbat et. bunula da söhbətimiz qurtaracaq və sən olacaqsan Əhli sünnənin mövqeyində. Baxda gör neyniyirsən Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 12 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 12 апреля, 2010 Birinci cümlənə gülüşdən başqa şey yazmağa dəyməz Allahın sifətləri onun zatından ayrı deyil. Bu sualına Həzrəti Əlinin "Nəhcül Bəlağə"dəki xütbəsindən bir hissə ilə cavab yazacam: Dinin əvvəli Onu tanımaqdır. Allahı tanımağın kamalı Onu təsdiq etməkdir. Təsdiq etməyin kamalı Onu bir bilməkdir. Bir bilməyin kamalı Ona qarşı öz doğruluğuna yetişməkdir. Öz doğruluğunun kamalı Onu nöqsan sifətlərdən uzaq bilməkdir. Çünki bilmək gərəkdir ki, nə sifat söylənirsə-söylənsin O sifatla vəsf edilməz. Hər bir sifət bir əlamətidir (2). Onu vəsf etmək istəyən Onu başqa birisi ilə bərabər tutmuş olur. Başqasını Ona bərabər sayan ikiliyə düşmüş olur. İkiliyə düşən Onun bölünə biləcəyinə qail olanlardır. Onun bölünə biləcəyinə qail olan Onu tanımamış olur. Onu tanımayan Ona tərəf isnad edər, Ona işarə eylər. Ona işarət edən Onu hüdudlar. Hüdudlayan sıraya daxil edər. Özləri harda olsalar Onu da orada bilərlər (3). (2) «Din» lüğətdə qarşılıq mə`nasını verir. İstilahi mə`nası isə ilahi hökmlərin cəmi deməkdir. Qur`ani- Məciddə Tanrı hüzurunda dinin ancaq müsəlmanlıq olduğu bildirilmiş (Ali-İmran surəsi, 19-cu ayə), müsəlmanlığın gerçək din olduğu anladılmış (Tövbə surəsi, 33-cü ayə), hər əməlin öz cavabını verəcək qiyamət gününə də «din günü» deyilmişdir (Fatihə surəsi, 4). Birinci mə`nada itaət etmək, ram olmaq mə`naları da vardır. Bu söz Qur`ani-Məciddə bir çox ayələrdə təkrar olunur: «Mən cinləri və insanları yalnız Mənə itaət etmək üçün yaratdım» (Əz-zariyat surəsi, 56-cı ayə). Bu ayəni İbni Əbbas «Yə`ni məni tanısınlar deyə» təfsir etmişdir. Üsuliddin – Allahın varlığına, birliyinə, bəndələrə lütf olaraq sıralarından bə`zilərini seçib hökmlərini bildirmək, doğru yolu göstərmək üçün göndərdiyinə, onlara Çəbrəil vasitəsilə və vəhy yolu ilə hökmlərini anlatdığına, bunların sırasında son peyğəmbər olan Həzrəti Mühəmmədin (s) Tanrı hüzurunda uça və yüksək mərtəbəyə malik olduğuna və peyğəmbərliyin onunla bitdiyinə, bu dünyadan sonra bir axirət aləminin olacağına, hər kəsin orada dünyada etdikləri müqabilində mükafat və cəzasını görəcəyinə inanmaqdır. Bu üç əslə «Tövhid, Nübüvvət və Məad» deyilir. Nübüvvətə, mələklərə və kitablara inanmaq məada – ölümdən sonra ayət və hədislərdə bildirilən şeylərin hamısına inanmaq daxildir. Bunları təsdiq etmək hər kəsə gərəkdir. Bunlarda təqlidə, yə`ni bir müçtəhidin rə`yinə uymaq olmaz. (3) Allahı vəsf etmək mümkün deyildir. Çünki əlamətləri bizim bildiyimizdən qat-qat çoxdur, Kitabda (Qur`anda) və Sünnətdə varid olan əlamətlər bizim idrakımıza görədir. Ancaq bizim görməyimiz, duymağımız, rəng, şəkil, səs, uzaqlıq, yaxınlıq yönündən olduğu kimi gözlə və qulaqla mümkündür. Bizim elmimizlə onun əlamətlərini müqayisə etmək, ona bir bərabər qəbul etməyə bənzər ki, bu da vəhdətə, tövhid e`tiqadına ziddir. Varlıq və vahidlik Allahın zatında sabit olan iki əlamətdir, zatın eyni deyildir. «Bəqərə» surəsinin 29-cu ayəsində, «Ə`raf» surəsinin 54-cü ayəsində, «Yunis» surəsinin 3-cü ayəsində, «Ta ha» surəsinin 4-cü ayəsində Allahın göyləri və yeri altı günə yaradıb, sonra ərşi xəlq etdiyi göstərilir. Mücəssimə taifəsi Allahın ərşdə olduğunu söyləməkdə səhv və xəta etmişlər. Bir yerdə məkan tutmaq başqa bir yerdə görünməməkdir, eyni zamanda məhdud bir sahənin sahibi olmaqdır. Bu isə təcəzzi (hissələrə bölünmə) etməkdir ki, Allah üçün müxalifdir. http://www.balaghah.net/nahj-htm/azr/id/xotbe/01/k01.htm Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 12 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 12 апреля, 2010 Bir sual da mən verim, Allahın mürəkkəb olduğu etiqadındasan? Konkret cavab Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 12 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 12 апреля, 2010 Birinci cümlənə gülüşdən başqa şey yazmağa dəyməz Allahın sifətləri onun zatından ayrı deyil. Bu sualına Həzrəti Əlinin "Nəhcül Bəlağə"dəki xütbəsindən bir hissə ilə cavab yazacam: Dinin əvvəli Onu tanımaqdır. Allahı tanımağın kamalı Onu təsdiq etməkdir. Təsdiq etməyin kamalı Onu bir bilməkdir. Bir bilməyin kamalı Ona qarşı öz doğruluğuna yetişməkdir. Öz doğruluğunun kamalı Onu nöqsan sifətlərdən uzaq bilməkdir. Çünki bilmək gərəkdir ki, nə sifat söylənirsə-söylənsin O sifatla vəsf edilməz. Hər bir sifət bir əlamətidir (2). Onu vəsf etmək istəyən Onu başqa birisi ilə bərabər tutmuş olur. Başqasını Ona bərabər sayan ikiliyə düşmüş olur. İkiliyə düşən Onun bölünə biləcəyinə qail olanlardır. Onun bölünə biləcəyinə qail olan Onu tanımamış olur. Onu tanımayan Ona tərəf isnad edər, Ona işarə eylər. Ona işarət edən Onu hüdudlar. Hüdudlayan sıraya daxil edər. Özləri harda olsalar Onu da orada bilərlər (3). (2) «Din» lüğətdə qarşılıq mə`nasını verir. İstilahi mə`nası isə ilahi hökmlərin cəmi deməkdir. Qur`ani- Məciddə Tanrı hüzurunda dinin ancaq müsəlmanlıq olduğu bildirilmiş (Ali-İmran surəsi, 19-cu ayə), müsəlmanlığın gerçək din olduğu anladılmış (Tövbə surəsi, 33-cü ayə), hər əməlin öz cavabını verəcək qiyamət gününə də «din günü» deyilmişdir (Fatihə surəsi, 4). Birinci mə`nada itaət etmək, ram olmaq mə`naları da vardır. Bu söz Qur`ani-Məciddə bir çox ayələrdə təkrar olunur: «Mən cinləri və insanları yalnız Mənə itaət etmək üçün yaratdım» (Əz-zariyat surəsi, 56-cı ayə). Bu ayəni İbni Əbbas «Yə`ni məni tanısınlar deyə» təfsir etmişdir. Üsuliddin – Allahın varlığına, birliyinə, bəndələrə lütf olaraq sıralarından bə`zilərini seçib hökmlərini bildirmək, doğru yolu göstərmək üçün göndərdiyinə, onlara Çəbrəil vasitəsilə və vəhy yolu ilə hökmlərini anlatdığına, bunların sırasında son peyğəmbər olan Həzrəti Mühəmmədin (s) Tanrı hüzurunda uça və yüksək mərtəbəyə malik olduğuna və peyğəmbərliyin onunla bitdiyinə, bu dünyadan sonra bir axirət aləminin olacağına, hər kəsin orada dünyada etdikləri müqabilində mükafat və cəzasını görəcəyinə inanmaqdır. Bu üç əslə «Tövhid, Nübüvvət və Məad» deyilir. Nübüvvətə, mələklərə və kitablara inanmaq məada – ölümdən sonra ayət və hədislərdə bildirilən şeylərin hamısına inanmaq daxildir. Bunları təsdiq etmək hər kəsə gərəkdir. Bunlarda təqlidə, yə`ni bir müçtəhidin rə`yinə uymaq olmaz. (3) Allahı vəsf etmək mümkün deyildir. Çünki əlamətləri bizim bildiyimizdən qat-qat çoxdur, Kitabda (Qur`anda) və Sünnətdə varid olan əlamətlər bizim idrakımıza görədir. Ancaq bizim görməyimiz, duymağımız, rəng, şəkil, səs, uzaqlıq, yaxınlıq yönündən olduğu kimi gözlə və qulaqla mümkündür. Bizim elmimizlə onun əlamətlərini müqayisə etmək, ona bir bərabər qəbul etməyə bənzər ki, bu da vəhdətə, tövhid e`tiqadına ziddir. Varlıq və vahidlik Allahın zatında sabit olan iki əlamətdir, zatın eyni deyildir. «Bəqərə» surəsinin 29-cu ayəsində, «Ə`raf» surəsinin 54-cü ayəsində, «Yunis» surəsinin 3-cü ayəsində, «Ta ha» surəsinin 4-cü ayəsində Allahın göyləri və yeri altı günə yaradıb, sonra ərşi xəlq etdiyi göstərilir. Mücəssimə taifəsi Allahın ərşdə olduğunu söyləməkdə səhv və xəta etmişlər. Bir yerdə məkan tutmaq başqa bir yerdə görünməməkdir, eyni zamanda məhdud bir sahənin sahibi olmaqdır. Bu isə təcəzzi (hissələrə bölünmə) etməkdir ki, Allah üçün müxalifdir. http://www.balaghah.net/nahj-htm/azr/id/xotbe/01/k01.htm Ay balam, sən heç bilirsən nə danışırsan? bəlkəm yuxulusan? sən mənim yazılarımı oxumursansa day nöşü söhbət edirik ki? Mən sənə konkret dedim ki, mənim suallarıma cavab ver. Yuxarda o qədər söz yazmışam, niyə cavab vermirsən? Yuxulusansa get əlüzüvü yu birdə oxu. "Verdiyim suallara bir bir cavab verərsən. Yazmısan ki, "Sənin eşitməyin və görməyin məhduddur və bundan ötrü sən hissələrdən (qulaq göz) təşkil olunmusan. Allah isə mürəkkəb deyil, hissələrdən təşkil deyil. və Onun görməyi və eşitməyi də məhdud deyildir." sual verirəm, "görmək eşitmək sifətdir? konkret cavab ver. Əgər sifətdirsə, deməli Allahın sifəti var. Düzdür? belkə düz deyil? Ola bilsin sənin məntiqinlə düz gəlməsin amma saglam məntiqdən belədir, çünki məlumdur ki, "görmək və eşitmək" bunlar sifətdir, əgər Allahda varsa deməli Allahda artıq iki sifət var. Deməli isbat olundu ki, Allahın iki sifəti var, həmçinin bu tərəfdəndə isbat olunub ki, insanda da bu iki sifət mövcuddur. Deməli sənin qarşında iki dənə variant var, ya deməlisən ki, bu iki sifət Allahın sifəti yoxdur, çünki sən desən ki Allahın sifəti var, mən sənə deyəcəm ki Allaha tərkib vermə, çünki əgər sifət varsa deməli Mürəkkəbdir. Ya da deməlisən ki, Allahın sifəti var amma heç bir şeydən mürəkkəb deyil və heç nəyə bənzəri yoxdur və özünə layiqdir. Əgər ikincini seçsən, mən sənə deyəcəm ki, əgər Allahın bu iki sifətini necə isbat etmisənsə eləcədə başqa sifətlərini isbat et. bunula da söhbətimiz qurtaracaq və sən olacaqsan Əhli sünnənin mövqeyində. Söhbətdən qaçma cavab ver. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 12 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 12 апреля, 2010 Deyəsən yatan sənsən, 1 cümlə ilə cavab vermişəm: Allahın sifətləri onun zatından ayrı deyil. Sən mənim sualıma cavab ver indi: Bir sual da mən verim, Allahın mürəkkəb olduğu etiqadındasan? Konkret cavab Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 13 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 Deyəsən yatan sənsən, 1 cümlə ilə cavab vermişəm:Allahın sifətləri onun zatından ayrı deyil. Sən mənim sualıma cavab ver indi: Bir sual da mən verim, Allahın mürəkkəb olduğu etiqadındasan? Konkret cavab Ay sagol, kim deyir ki, Allahın sifətləri onun zatından ayrıdı? Məgər mən belə söz demişəm? Bu məlum məsələdir, sifət necə zatda ayrı ola bilər ki? bu məlumdur, mən bundan danışmıram. İndi sən mənə de görüm, Allahın sifətləri var? Yəni sən bunu isbat edirsən ki? Sən Allaha sifət verirsən? Mən bunu Öyrənmək istəyirəm. Mən bilmək istiyirəm ki Sən ibadət etdiyin Allahın sifətləri var yoxsa İbrahim Əleyhissəlamın atası kimi Sifəti olmayan birinə ibadət edirsən? Mən bunu öyrənmək istiyirəm. Cavab ver Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 13 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 Məndə eşidirəm səndə eşidirsən, məndə görürəm səndə görürsən, həmçinin Allahda eşidir və görür. Hə indi neyniyək? İndi məndə eşidirəm deyə Allaha cism verirəm? Siz elə bu yazınızla Allahın Sizin kimi cism olduğunu dediz. Həmçinin Allahı özünüzə oxşatdız - Sizində gözünüz var, Onun da. Yoxsa İbarahim Əleyhissəlam Allaha cism verib? İmam Əlidən (ə) soruşdular ki, görünməyən Allaha ibadət edirsən? Dedi: Mən görmədiyimə ibadət etməm. Dedilər: Sən Onu gözünlə görmüsən? Dedi: Onu gözlə görmək mümkün deyil, yalnız ürəklə. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 13 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 Qulaq as ay Riyadussalihin. Evvela deyim ki, sen Ibrahimin atalighinin ibadet etdiyine ibadet ede bilersen. Chunki sen onu mexluqata benzedib mekan verirsen, men yox! Bilirsen de Lat, Uzza ve diger butlerin adi Allahin adlarindan goturmushduler? Indi sen de Allahin her sheyi gorendir demesinde Allaha goz nisbet verirsen. neyse. senin sualina geldikde Deyirler arife bir ishare kifayetdir. basha dushdum arif deyilsen, qoy bele yazim. senin sualin mene aydindir ve o sozu yazmaqda meqsedin de mene aydindir. sen Allahi insanlarla muqayise etme. Allahin zati ile, bizim mehdudlughumuzu muqayise eleme. Allahin celal ve cemal sifetleri var bunu hami (muselmanlar) qebul edir ve bu sifetler onun zatindan ayri deyil. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 13 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 Məndə eşidirəm səndə eşidirsən, məndə görürəm səndə görürsən, həmçinin Allahda eşidir və görür. Hə indi neyniyək? İndi məndə eşidirəm deyə Allaha cism verirəm? Siz elə bu yazınızla Allahın Sizin kimi cism olduğunu dediz. Həmçinin Allahı özünüzə oxşatdız - Sizində gözünüz var, Onun da. Yoxsa İbarahim Əleyhissəlam Allaha cism verib? İmam Əlidən (ə) soruşdular ki, görünməyən Allaha ibadət edirsən? Dedi: Mən görmədiyimə ibadət etməm. Dedilər: Sən Onu gözünlə görmüsən? Dedi: Onu gözlə görmək mümkün deyil, yalnız ürəklə. Ay Qardaş başa düşdə, burda çətin bir şey yoxdur. Mən demək istiyirəm ki Sən ibadət etdiyin Allahın sifəti var? Yoxsa sifəti olmayan birinə ibadət edirsən? Konkret cavab verində. Sən Allaha ibadət edirsən düzdü? İndi mən səndən soruşuram ki ibadət etdiyin Allahın sifəti var yoxsa yox? Buna cavab ver başqa heçnə istəmirəm Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 13 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 Qulaq as ay Riyadussalihin. Evvela deyim ki, sen Ibrahimin atalighinin ibadet etdiyine ibadet ede bilersen. Chunki sen onu mexluqata benzedib mekan verirsen, men yox! Bilirsen de Lat, Uzza ve diger butlerin adi Allahin adlarindan goturmushduler? Indi sen de Allahin her sheyi gorendir demesinde Allaha goz nisbet verirsen. neyse. senin sualina geldikdeDeyirler arife bir ishare kifayetdir. basha dushdum arif deyilsen, qoy bele yazim. senin sualin mene aydindir ve o sozu yazmaqda meqsedin de mene aydindir. sen Allahi insanlarla muqayise etme. Allahin zati ile, bizim mehdudlughumuzu muqayise eleme. Allahin celal ve cemal sifetleri var bunu hami (muselmanlar) qebul edir ve bu sifetler onun zatindan ayri deyil. Ay sagol, o cəmal sifətlərdən bir ikisini denən görüm hansılardır? Çəkinmə de gəlsin, ürəyli ol hər şey yaxşı olacaq, denən görüm Allahın cəmal sifətləri hansılardır? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 13 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 Nədən çəkinəcəm? Əksinə Allahı zikr etmək böyük şərəfdir! Cəmal sifətləri elm, qüdrət və s. Cəlal (səlbi) sifətlərinə: cism olmaq, məkanda yerləşmək, bir neçə şeydən tərkib tapmaq və s... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 13 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 Nədən çəkinəcəm? Əksinə Allahı zikr etmək böyük şərəfdir! Cəmal sifətləri elm, qüdrət və s. Cəlal (səlbi) sifətlərinə: cism olmaq, məkanda yerləşmək, bir neçə şeydən tərkib tapmaq və s... Ay sagol, həmçinin eşitmək və görmək sifəti düzdür? Varda Allahda bu sifətlər düzdü??? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 13 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 13 апреля, 2010 riyadussalihin, sözüvün canını de artıq, ürəyim üzüldü. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 14 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 14 апреля, 2010 riyadussalihin, sözüvün canını de artıq, ürəyim üzüldü. Niyə narahat olursan ki? Özüvü ələ al. Mən sadəcə sənə demək istiyirəm ki, Allahda görür, məndə görürəm, düzdü? İndi mən sənə sual verirəm ki niyə Allahın görməyi mənim görməyimə oxşamır ki? axı sənin məntiqivə görə oxşamalıdır. Əgər desən ki yox sənin görməyin Allahın görməyinə oxşamır, çünki Allahın tayı və bənzəri yoxdur, həmçinin Allahın görməyinin həddi yoxdur, amma sənin görməyivin həddi var, düzdür? Bunu demək istiyirsən də həə??? Yəni, Allahın görməyi ilə mənim görməyimin arasında fərq bunlardırda həə?? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 15 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 15 апреля, 2010 Təkcə o deyil, sən hansısa orqanın - gözün vasitəsilə ilə görürsən, Allahın isə gözə ehtiyacı yoxdur. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 15 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 15 апреля, 2010 Təkcə o deyil, sən hansısa orqanın - gözün vasitəsilə ilə görürsən, Allahın isə gözə ehtiyacı yoxdur. Sən bu qədər savadsızsan? Gözlə orqan eyni şeydi? Məgər mən dedim Allahın orqanı var? Mən sənə sual verirəm, Niyə Allahın eşitməyi ilə mənim eşitməyim bir deyil? Allahda eşidir məndə eşidirəmdə, bəs niyə mənim eşitməyim Allahın eşitməyi ilə bir deyil? Deyə bilərsən nə fərqi var? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 15 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 15 апреля, 2010 Sənin eşitməyin özündən deyil, mütləq mənada Allahdandır. Ancaq Allahın eşitməyi Özündəndir. O ki qaldı məsafəyə, sən ancaq müəyyən hüdudlarda eşidə bilərsən. Bir də sən iddia edirsən ki, GÖZ Allahın sifətidir? Mən belə başa düşürəm... bəlkə də səhv düşünürəm. aydınlaşdır Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 15 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 15 апреля, 2010 Sənin eşitməyin özündən deyil, mütləq mənada Allahdandır. Ancaq Allahın eşitməyi Özündəndir. O ki qaldı məsafəyə, sən ancaq müəyyən hüdudlarda eşidə bilərsən. Bir də sən iddia edirsən ki, GÖZ Allahın sifətidir? Mən belə başa düşürəm... bəlkə də səhv düşünürəm. aydınlaşdır Fakt məndə bu eşitmək sifəti varda düz deyil? Həmçinin Allahda da var. Amma mənim Eşitməyim ilə Allahın eşitməyi bir deyil düzdür? Çünki mənim eşitməyim Məhdduddur, amma Allahın eşitməyinin həddi yoxdur. Düzdü? İndi məndə sənə demək istəyirəm ki, necəki bizdə eşitmək sifəti ola ola, Allahın eşitmək sifətini isbat etdinsə, eləcədə Allahın əlini isbat elə. Eşitməyə necə demişdinsə, "əl" sifətinədə o cür denən. Mənimdə əlim var Allahında, mənim əlimin necəliyi məlumdur, Amma Allahın əlinin necəliyi məlum deyildir.Necə ki mənim eşitməyim özümə layiqdir, həmçinin Allahın eşitməyi özünə layiqdir, eləcədə Mənim əlim özümə layiqdir, Allahın əlidə Özünə layiqdir. Mən səndən bunu bilmək istiyirəm ki, xeyir ola sən məndə eşitmək sifəti ola ola Allaha eşitmək sifəti nisbət edirsən, amma eyni şeyi Əl sifətində və ya başqa sifətlərdə etmirsən? Eşitməkdə və əl məndə də var Allahda da düzdü? İndi mən bilmək istiyirəm ki Xeyir ola sən eşitməyi Allaha verirsən amma əli vermirsən? Niyə? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abdussamed Опубликовано: 15 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 15 апреля, 2010 Fakt məndə bu eşitmək sifəti varda düz deyil? Həmçinin Allahda da var. Amma mənim Eşitməyim ilə Allahın eşitməyi bir deyil düzdür? Çünki mənim eşitməyim Məhdduddur, amma Allahın eşitməyinin həddi yoxdur. Düzdü?İndi məndə sənə demək istəyirəm ki, necəki bizdə eşitmək sifəti ola ola, Allahın eşitmək sifətini isbat etdinsə, eləcədə Allahın əlini isbat elə. Eşitməyə necə demişdinsə, "əl" sifətinədə o cür denən. Mənimdə əlim var Allahında, mənim əlimin necəliyi məlumdur, Amma Allahın əlinin necəliyi məlum deyildir.Necə ki mənim eşitməyim özümə layiqdir, həmçinin Allahın eşitməyi özünə layiqdir, eləcədə Mənim əlim özümə layiqdir, Allahın əlidə Özünə layiqdir. Mən səndən bunu bilmək istiyirəm ki, xeyir ola sən məndə eşitmək sifəti ola ola Allaha eşitmək sifəti nisbət edirsən, amma eyni şeyi Əl sifətində və ya başqa sifətlərdə etmirsən? Eşitməkdə və əl məndə də var Allahda da düzdü? İndi mən bilmək istiyirəm ki Xeyir ola sən eşitməyi Allaha verirsən amma əli vermirsən? Niyə? Əhli sunnə vəl cəmaə Quranda Allahın özünə aid etdiyi sifətləri qəbul edir və bu sifətlərə nə keyfiyyət verir nə də qiyas edir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 15 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 15 апреля, 2010 Fakt məndə bu eşitmək sifəti varda düz deyil? Həmçinin Allahda da var. Amma mənim Eşitməyim ilə Allahın eşitməyi bir deyil düzdür? Çünki mənim eşitməyim Məhdduddur, amma Allahın eşitməyinin həddi yoxdur. Düzdü?İndi məndə sənə demək istəyirəm ki, necəki bizdə eşitmək sifəti ola ola, Allahın eşitmək sifətini isbat etdinsə, eləcədə Allahın əlini isbat elə. Eşitməyə necə demişdinsə, "əl" sifətinədə o cür denən. Mənimdə əlim var Allahında, mənim əlimin necəliyi məlumdur, Amma Allahın əlinin necəliyi məlum deyildir.Necə ki mənim eşitməyim özümə layiqdir, həmçinin Allahın eşitməyi özünə layiqdir, eləcədə Mənim əlim özümə layiqdir, Allahın əlidə Özünə layiqdir. Mən səndən bunu bilmək istiyirəm ki, xeyir ola sən məndə eşitmək sifəti ola ola Allaha eşitmək sifəti nisbət edirsən, amma eyni şeyi Əl sifətində və ya başqa sifətlərdə etmirsən? Eşitməkdə və əl məndə də var Allahda da düzdü? İndi mən bilmək istiyirəm ki Xeyir ola sən eşitməyi Allaha verirsən amma əli vermirsən? Niyə? Düzdür. Məgər mən Allahın sifətlərinə nəsə keyfiyyət vermişəm? Və ya hansısa sifəti qiyas etmişəm? Əhli sunnə vəl cəmaə Quranda Allahın özünə aid etdiyi sifətləri qəbul edir və bu sifətlərə nə keyfiyyət verir nə də qiyas edir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 15 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 15 апреля, 2010 Sənin eşitməyin özündən deyil, mütləq mənada Allahdandır. Ancaq Allahın eşitməyi Özündəndir. O ki qaldı məsafəyə, sən ancaq müəyyən hüdudlarda eşidə bilərsən. Bir də sən iddia edirsən ki, GÖZ Allahın sifətidir? Mən belə başa düşürəm... bəlkə də səhv düşünürəm. aydınlaşdır Fakt məndə bu eşitmək sifəti varda düz deyil? Həmçinin Allahda da var. Amma mənim Eşitməyim ilə Allahın eşitməyi bir deyil düzdür? Çünki mənim eşitməyim Məhdduddur, amma Allahın eşitməyinin həddi yoxdur. Düzdü? İndi məndə sənə demək istəyirəm ki, necəki bizdə eşitmək sifəti ola ola, Allahın eşitmək sifətini isbat etdinsə, eləcədə Allahın əlini isbat elə. Eşitməyə necə demişdinsə, "əl" sifətinədə o cür denən. Mənimdə əlim var Allahında, mənim əlimin necəliyi məlumdur, Amma Allahın əlinin necəliyi məlum deyildir.Necə ki mənim eşitməyim özümə layiqdir, həmçinin Allahın eşitməyi özünə layiqdir, eləcədə Mənim əlim özümə layiqdir, Allahın əlidə Özünə layiqdir. Mən səndən bunu bilmək istiyirəm ki, xeyir ola sən məndə eşitmək sifəti ola ola Allaha eşitmək sifəti nisbət edirsən, amma eyni şeyi Əl sifətində və ya başqa sifətlərdə etmirsən? Eşitməkdə və əl məndə də var Allahda da düzdü? İndi mən bilmək istiyirəm ki Xeyir ola sən eşitməyi Allaha verirsən amma əli vermirsən? Niyə? Çünki, Allahın hər şeyi eşitmək barəsində dəlil var, ancaq qulağı olduğu barədə dəlillərə ziddir. Həmçinin "Allahın əli" orada həqiqi mənada getmir.Məcazi mənadadır. Deyirəm ki, bu müəssisə mənim əlimin altımdadır, o deməkdir ki əlimi müəssənin üstünə qoymuşam? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 16 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 16 апреля, 2010 Sənin eşitməyin özündən deyil, mütləq mənada Allahdandır. Ancaq Allahın eşitməyi Özündəndir. O ki qaldı məsafəyə, sən ancaq müəyyən hüdudlarda eşidə bilərsən. Bir də sən iddia edirsən ki, GÖZ Allahın sifətidir? Mən belə başa düşürəm... bəlkə də səhv düşünürəm. aydınlaşdır Fakt məndə bu eşitmək sifəti varda düz deyil? Həmçinin Allahda da var. Amma mənim Eşitməyim ilə Allahın eşitməyi bir deyil düzdür? Çünki mənim eşitməyim Məhdduddur, amma Allahın eşitməyinin həddi yoxdur. Düzdü? İndi məndə sənə demək istəyirəm ki, necəki bizdə eşitmək sifəti ola ola, Allahın eşitmək sifətini isbat etdinsə, eləcədə Allahın əlini isbat elə. Eşitməyə necə demişdinsə, "əl" sifətinədə o cür denən. Mənimdə əlim var Allahında, mənim əlimin necəliyi məlumdur, Amma Allahın əlinin necəliyi məlum deyildir.Necə ki mənim eşitməyim özümə layiqdir, həmçinin Allahın eşitməyi özünə layiqdir, eləcədə Mənim əlim özümə layiqdir, Allahın əlidə Özünə layiqdir. Mən səndən bunu bilmək istiyirəm ki, xeyir ola sən məndə eşitmək sifəti ola ola Allaha eşitmək sifəti nisbət edirsən, amma eyni şeyi Əl sifətində və ya başqa sifətlərdə etmirsən? Eşitməkdə və əl məndə də var Allahda da düzdü? İndi mən bilmək istiyirəm ki Xeyir ola sən eşitməyi Allaha verirsən amma əli vermirsən? Niyə? Çünki, Allahın hər şeyi eşitmək barəsində dəlil var, ancaq qulağı olduğu barədə dəlillərə ziddir. Həmçinin "Allahın əli" orada həqiqi mənada getmir.Məcazi mənadadır. Deyirəm ki, bu müəssisə mənim əlimin altımdadır, o deməkdir ki əlimi müəssənin üstünə qoymuşam? Söhbət qulagdan getmir ee, söhbət əldən gedir. Mən demirəm ki Allahın qulagı var. Mən Quranda nə gəlibsə ancaq onu isbat edirəm. YAxşı keçək mətləbə, deyirsən Əl məcazdır həə? Yaxşı əl məcazdırsa bəs niyə Allahın eşitmək sifəti məcaz deyil? Xeyir ola biri oldu məcaz o birsi oldu Həqiqi? Əgər Əl məcazidirsə onda eşitmək sifətidə məcazidir. Niyə ayırırsan ki? Əcəb məntiqin var, deyirsən ki, Allahın eşitmək sifəti həqiqidir, amma Əl sifəti Məcazidir. niyə ayırdın ki? Eşitməyə məcaz deyə bilmirsən? Niyə deyə bilmirsən ki, Qorxursan? Qorxma, qorxma, necə ki əl sifətinə məcaz deyirsən, eləcədə Əl sifətinə de də.Əgər eşitmək sifətinə demirsənsə onda Əl sifətinə də demə. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 16 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 16 апреля, 2010 Sən heç nə danışdığını bilirsən? Özün axı ərəbi "sökürsən" və bilirsən ki, onlarda nə qədər məcazi mənada işlənən sözlər var. Birinə deyirsən ki, sağ əlim sənin başına olsun, o deməkdir ki, sağ əlini onun başına çəkirsən? Məsələn dedim aaa Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 17 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 17 апреля, 2010 Sən heç nə danışdığını bilirsən? Özün axı ərəbi "sökürsən" və bilirsən ki, onlarda nə qədər məcazi mənada işlənən sözlər var. Birinə deyirsən ki, sağ əlim sənin başına olsun, o deməkdir ki, sağ əlini onun başına çəkirsən? Məsələn dedim aaa Söhbəti fırlatma sualıma cavab ver. Niyə Əl məcaz oldu, amma eşitmək məcaz olmadı? Həə niyə? Məni başqa şeylər maraqlandırmır, bu sualıma cavab ver. Mən səndən başqa bir şey istəmirəm ki, səndən tək istəyim budur ki, mənə izah elə görüm niyə Allahın eşitmək sifəti həqiqi oldu amma Əl sifəti məcaz oldu? Belə çıxır ki Əl sifətini verməyə qorxursan amma Eşitmək sifətini yox. Bu məntiqdən düzgün gəlmir, ya ikisinidə məcaz denən bununlada iş qurtarsın, yada ki ikisinədə həqiqi denən bununlada söhbətimiz qurtarsın keçək başqa söhbətə. Sən durub birinə məcaz deyirsən o birinin isə həqiqi oldugunu deyirsən, bu isə ziddiyyatlıgdır. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 17 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 17 апреля, 2010 Çünki Allahın əli ola bilməz! Qurana əsasən deyirəm. 1. Allah heç nəyə möhtac deyildir. Desən ki, əli var demək ki ələ ehtiyaclıdır? 2. Quranda buyurulur ki, Onun ÜZÜNDƏN başqa hər şey məhv olar. O zaman əlləri də məhv olacaq? 3. Həmən ayələrdə əl başqa məqsədlə işlədilib ki, təfsirçilər də qeyd ediblər! İbn Kəsir Təbəri bəs deyil sənə? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 17 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 17 апреля, 2010 Çünki Allahın əli ola bilməz! Qurana əsasən deyirəm.1. Allah heç nəyə möhtac deyildir. Desən ki, əli var demək ki ələ ehtiyaclıdır? 2. Quranda buyurulur ki, Onun ÜZÜNDƏN başqa hər şey məhv olar. O zaman əlləri də məhv olacaq? 3. Həmən ayələrdə əl başqa məqsədlə işlədilib ki, təfsirçilər də qeyd ediblər! İbn Kəsir Təbəri bəs deyil sənə? Sən acizsən, cavab verə bilmədin. Mən səndən nə soruşuram sən mənə nə deyirsən. Allah hidayət verisn. Bax mən səndən elə bunu görmək istiyirdim, Əlhəmdulilləhdə gördüm. Bu onu görsədir ki sizin əqidə başqan ayaga ziddiyatlıdır, özüvüzdə məntiqdən danışırsınız. Sübhənallah, dogurdan sizin işiviz qəribədir, sən prosta qorxdun Allah təalanın eşitmək sifətini inkar etməyə, çünki bunu edə bilməzdin, hamı sənə gülərdi və bəlkədə təkfir edib yola salardılar. Bu nə sözdür Allahın əli ola bilməz? Bəs eşitməyi ola bilər? Necə oldu ki, eşitmək oldu amma əl yox? Bax sən buna cavab verə bilmədin, bunulada acizliyin üzə çıxdı. Sən yuxarda yazdıgın bu sözlər var aa "1. Allah heç nəyə möhtac deyildir. Desən ki, əli var demək ki ələ ehtiyaclıdır? 2. Quranda buyurulur ki, Onun ÜZÜNDƏN başqa hər şey məhv olar. O zaman əlləri də məhv olacaq? 3. Həmən ayələrdə əl başqa məqsədlə işlədilib ki, təfsirçilər də qeyd ediblər! İbn Kəsir Təbəri bəs deyil sənə?" Sən bunu başlıgını belə qoymalıydın Allahın Əli və Eşitmək sifəi ola bilməz! Qurana əsasən deyirəm. Sən əslində belə deməliydin, sadəcə olaraq qorxdun. Allah sənə hidayət versin. Bununlada qurtardıq, mənə sənin bu acizliyivi görmək istiyirdin, onuda gördüm. Sən qarşında iki variant var idi, ya iki sifətidə inkar etməliydin, yada ki ikisinidə isbat etməliydin, amma sən birini isbat etdin o birsini isə inkar etdin, bu isə sənin əqidəvin batil olmasına işarə idi. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 17 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 17 апреля, 2010 Kimin aciz olduğu ortadadır. Mən ayə qoydum ki, Allahın üzündən başqa hər şey məhv olacaq. İndi de görüm, əli də məhv olacaq? Orda yenə deyirəm əldə məqsəd cism deyil! onda buyur get Təbərini, İbn kəsiri və digər əhli sünnə təfsir alimlərini təkfir et! Onlar bu görüşdə olmayıblar! Heç doğru görüş də o deyil. Allahı insan formasında bənzədirsiz. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 17 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 17 апреля, 2010 Kimin aciz olduğu ortadadır. Mən ayə qoydum ki, Allahın üzündən başqa hər şey məhv olacaq. İndi de görüm, əli də məhv olacaq? Orda yenə deyirəm əldə məqsəd cism deyil! onda buyur get Təbərini, İbn kəsiri və digər əhli sünnə təfsir alimlərini təkfir et! Onlar bu görüşdə olmayıblar! Heç doğru görüş də o deyil. Allahı insan formasında bənzədirsiz. Yazıg insansan, heç bilmirsən nə danışırsan. Sənə dedim axı bu barədə daha danışma özüvü gülməli vəziyyətə qoyursan. Allahı insan formasına bənzədən sənsən, sən deyirsən ki Allahın eşitməyi həqiqidir, məndə həqiqi eşidirəmdə, deməli sən məni Allaha bənzətdin. Mən sənə deyimdə bu vəziyyətdən çıxmaq üçün neynə, Sən gəl Allahın Eşitmək sifətini inkar et və bununlada mən deyim ki, mən pas, mən sənin qarşında aciz oldum. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Savadsiz Опубликовано: 17 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 17 апреля, 2010 Sən gəl, Allahın əlinin olduğunu isbat elə. Edəndən sonra da bu ayəyə cavab yaz: Uca Allahdan başqa hər bir şey fanidir. Uca Allah buyurur: “Allahla yanaşı başqa bir tanrıya yalvarma! Ondan başqa heç bir tanrı yoxdur. Onun Üzündən başqa hər şey məhv olacaqdır. Hökm Onundur və siz Ona qaytarılacaqsınız” (əl-Qasas,88). Əli də məhv olacaq? Yazıq da sənsən, axmaq da, kloun da! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
riyadussalihin Опубликовано: 17 апреля, 2010 Жалоба Share Опубликовано: 17 апреля, 2010 Sən gəl, Allahın əlinin olduğunu isbat elə. Edəndən sonra da bu ayəyə cavab yaz:Uca Allahdan başqa hər bir şey fanidir. Uca Allah buyurur: "Allahla yanaşı başqa bir tanrıya yalvarma! Ondan başqa heç bir tanrı yoxdur. Onun Üzündən başqa hər şey məhv olacaqdır. Hökm Onundur və siz Ona qaytarılacaqsınız" (əl-Qasas,88). Əli də məhv olacaq? Yazıq da sənsən, axmaq da, kloun da! Vallahi Mən sənin sualıva cavab verəcəm özüdə ətraflı, lakin sən əvvəl mən deyəni et sonra mən sənin sualıva cavab verəcəm. Sən Allahın eşitmək sifətini inkar et sonra mən sənin sualıva cavab verəcəm, yada ki denən ki Eşitmək sifətini isbat etdiyin kimi əl sifətinidə isbat et və sonra mən sənin sualıva cavab verim Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.