Перейти к содержимому

Əhli beytin gözü ilə Səhabələr


muselman

Recommended Posts

Allaha həmdi sənalar,təriflər və onun elçisinə, əhli beytinə, əshabələrinə Allahın salamaı və xeyr duası olsun.

Əhli Beyt və Əshabələrin guya arasında düşmənçilik olmasıbarəsində yalan və iftiralar çoxalmışdır.Buna görədə şiyə alimlərninkitablarından sitatlar gətirərək bu məsələni aydınlığa qovuşdurmağa , Əhli Beytvə Əshabələr arasında olan sevgini sübut etmək üçün bu məsləni qələmə almağaqərar verdim.

Uca Allah Əshabələri Qurani –Kərimdə tərifləmişdir.

 

فقال الله تعالى : ((مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَمَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُكَّعاًسُجَّداً يَبْتَغُونَ فَضْلاً مِنْ اللَّهِ وَرِضْوَاناً سِيمَاهُمْ فِيوُجُوهِهِمْ مِنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِكَ مَثَلُهُمْ فِي التَّوْرَاةِوَمَثَلُهُمْ فِي الإِنْجِيلِ كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَفَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ يُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِيَغِيظَ بِهِمْالْكُفَّارَ))[الفتح:29].

 

 

Həmçinin ,Uca Allah onlardan razı qalmışdır.Buda Allahınonlara verdiyi ən böyük nemətidir.

فقال تعالى: ((لَقَدْ رَضِيَ اللَّهُ عَنْ الْمُؤْمِنِينَ إِذْيُبَايِعُونَكَ تَحْتَ الشَّجَرَةِ فَعَلِمَ مَا فِي قُلُوبِهِمْ فَأَنْزَلَالسَّكِينَةَ عَلَيْهِمْ وَأَثَابَهُمْ فَتْحاً قَرِيباً))[الفتح:18].

 

Uca Rəbbimiz onların qəlbində olan imanı və xeyri bildiyiüçün onları tərifləmiş və onları sabit qədəm etmişdir.Necə ki ,peyğəmbərimizsallallahu aleyhi vasəlləmdə onları tərifləmişdir.Peyğəmbərimis sallallahualeyhi vasəlləmin danışdığı vəhy və boş bir şey deyildir.

Əbu Bəkr (Allah ondan razı olsun) vəsfi haqqında Qumminintəfsir kitabında Əbu –Əbdullahdan nəql etdiyi rəvayatdə deyilir:

Peyğəmbər (sallallahu aleyhi vasəlləm)mağarada olarkənƏbu-Bəkrə demişdir:Elə bilki Cəfərin gəmidə öz əshabələri ilə dənizdə üzdüyünügörürəm və Ənsairlərə baxıram və görürəm ki, günahsız halda evlərindəoturublar.Bu an Əbu-Bəkr ey Allahın rəsulu sən onları görürsənmi?Peyğəmbər bəlicavabını verdi.Əbu Bəkr mənədə göstər ey Allahın rəsulu və peyğəmbər sallallahualeyhi vasəlləm Əbu Bəkrin gözünə əlini çəkdi və oda onlarə gördü.PeyğəmbərimizƏbu –Bəkrə: sən siddiqsən dedi.

(Qumminin Təfsiri , cild 1\289)

11 ci İmam Həsən Əl-Əsgəri ,Imam Əli aleyhissələmdan hicrəthadisəsi haqqında nəql etdiyi rəvayətdə deyilmişdir:

Həqiqətən Peyğəmbər sallallahu aleyhi vasəlləm Əlidən onunyatağında yatmasını tələb etdikdən sonra Əbu-Bəkrə demişdir:Ey Əbu Bəkr mənimləbərabər olmaqdan razısanmı,Məni himayə etmənlə və məndən əziyyəti dəf etmənlətanınacaqsan.Əbu Bək ey Allahın rəsulu mənin canın malım və evladlarəm səninyolunda fəda olsun demişdir.Peyğəməbirmiz sallallahu aleyhi vasəlləm: Allahsənin qəlbinə baxmış və dilinlə deyəni qəlbinin təsdiq etdiyini görmüşdür.Səninmənim qulağım, gözüm və başım və ruhum etmişdir.(Həsən əl-Əsgərinin təfsirisəhifə 164-165)

Həsən Bin Əli (əleyhissalam) peyğəmbər sallallahu aleyhivasəlləmdən etdiyi rəvayərdə:

Peyğəmbər (sallallahu aleyhi vasəlləm ): Əbu Bəkr mənimqulağım ,Ömər mənin gözüm və Osman isə mənim ürəyim misalındadır. Həsn bin Əlisabahısı gün peyğəmbərin yanına getdiyimdə , orada möminlrin əmiri(alehissəlamı) Əbu Bəkri, Ömər və Osman gördüm və ey atacığım səninəshabələrindən bunlar haqqında belə dediyini eşitmişəm dedim.Peyğəmbərsallallahu aleyhi vasəlləm bəli cavabını verdi və onlara işarə edərək , onarqulağım , gözüm və ürəyimdir dedi.(Təfsirul Burhan cild 4\564,565)

Peyğəmbərimiz sallallahu aleyhi vasəlləm Ənsarilər haqqındademişdir:

“Allahım Ənasiləri, onların övladlarını, övladlarınınövladlarını bağəşla.Ey Ənsarilər siz razımısınız insanlar qoyun və sairənemətləri pay alıb getdiyində sizing payınızda Allah rəsulu olsun.(Kəşful Ğəmmacild 1\ 224)

Peyğəmbərimiz Ənsairləri tərifləyərək demişdir:

“Əgər İnsanlar bir vadidən getsə və Ənsarilər isə dərəyləgetsə mən Ənsarilərin getdiyi yerlə gedərəm.(Kəşful Ğammə 1\224)

İmam Rızadan peyğəmbər sallallahu aleyhivasəlləmin(Əshabələrim uldüzlar kimidir,hansına tabe olursanız olun hidayətəqovuşarsınız)hədisi zəifdirmi deyə soruşulmuşdur.İmam Rıza manası səshihdirdemişdir.və yenə İmam Rzadan (Əshabələrimə dua edin) hədisi haqqındasoruşulduğunda ,İmam Rza bu hədis səhihdir demişdir.(Qumminin Uyun Axbar Rzakitabı,cild 2\87)

Məşhur Şiyə alimlərindən Məclisi “Biharul Anvar” kitabında peyğəmbərsallallahu aleyhi vasəlləm belə bir hədis rəvayət etmişdir.

Peyğəmbərimiz sallallahu aleyhi vasəlləm buyurmuşdur:Tuba(Cənnətdə vadi) məni görənə,Tuba məni görənə və məni görəni gərənə olsun.

(BiharulAnvar kitabı,cild 22\305,Sadugun, Amali kitabı səhifə 240,241,)

 

1.)ƏliƏleyhissalamın Əshabləri tərifləməsi haqqında dedikləri müdrik sözləri.

İmam ƏliƏleyhissalamdan nəyə görə insanlar Əbu Bəkri peyğəmbərin xəlifəsi və özlərinəimam seçdilər deyə soruşduğuna o , cavabında buyurmuşdur:Biz görürük ki, oinsanların içərisindən buna ən layiq olandır, o mağarad olan ikicidir.biz onundəyərini bilirik .peyğəmbər həyatda ikən ona namaz insanlara namaz qıldırmağıəmr emişdi.( bin Əbi Hədidin Nəhcul Bəlağanın şərhi cild 1\332)

HəmçininƏli Əleyhissalam demişdir: Əgər biz Əbu Bəkrin buna layiq olmadığını görsəydik, biz bunu tərk etməzdik.( bin Əbi Hədidin Nəhcul Bəlağanın şərhi cild 1\130)

ƏliƏleyhissalam Əbu Bəkr və Ömər(Allah onlardan razı olsun) haqqında demişdir:

“Onlarİslamda insanarın ən fəzilətlisidir:s xəlifə siidiq və fəruq(haqla batiliayıran,Ömər bin Xəttabın peyğəmbər sallallahu aleyhi vasəlləm tərəfindənverilmiş ləqəbi, tərcüməçi).Onların İslamdam əzəmətli yerivardır.(Məsimin,Nəhcul Bəlağanın şərhi cild 1\31, Tehran çapı)

Məhəmməd bin Əli Bagir onlar arasında olan məhəbbəti burəvayətlə qeyd etmişdir.Bir gün Əbu Bəkrin böyrəyi ağrayərdı və Əli əlini ocağatuataq isidir və Əbu Bəkrin böyrəyinə qoyurdu.(Muhibb Təbərinin Ər-Riyad ən–Nadira kitabı,cild 1)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Peyğəmbər (sallallahu aleyhi vasəlləm)mağarada olarkənƏbu-Bəkrə demişdir:Elə bilki Cəfərin gəmidə öz əshabələri ilə dənizdə üzdüyünügörürəm və Ənsairlərə baxıram və görürəm ki, günahsız halda evlərindəoturublar.Bu an Əbu-Bəkr ey Allahın rəsulu sən onları görürsənmi?Peyğəmbər bəlicavabını verdi.Əbu Bəkr mənədə göstər ey Allahın rəsulu və peyğəmbər sallallahualeyhi vasəlləm Əbu Bəkrin gözünə əlini çəkdi və oda onlarə gördü.PeyğəmbərimizƏbu –Bəkrə: sən siddiqsən dedi.

(Qumminin Təfsiri , cild 1\289)

"İslam peyğəmbəri Mədinəyə hicrət etdikdən sonra müsəlmanlar arasında Həzrətin kimlə yol yoldaşı olub Məkkədən Mədinəyə hicrət etməsi barəsində heç bir söz-söhbət yox idi. Çünki bu məsələ o zaman müsəlmanlar arasında müzakirə ediləcək elə bir mühüm məsələ deyildi. Bundan əlavə, Mühacir və Ənsardan bəzilərinə məlum idi ki, İslam Peyğəmbəri Əbu Bəkrin yol yoldaşlığı ilə yox, Abdullah ibn Üreyqə ibn Bəkrin yol yoldaşlığı və yol göstərməsi ilə Mədinəyə hicrət etmişdr. Bu işin səbəbidə bu idi ki, İbn Bəkr (Abdullah Üreyqə ibn Bəkr) Məkkədə çoban idi və Məkkə ilə Mədinə arasında olan kəsmə yolları daha yaxşı tanıyırdı.

Buna əlavə olaraq Həzrətin bəzi səhabələri Qüreyş kafirlərinin qorxusundan Peyğəmbərdən qabaq Mədinəyə köçmüşdülər. Onların birincisi, Əbu Sələmə ibn Əbdüləsəd, sonra ailəsiilə birlikdə Amir ibn Rəbiyyə, daha sonra öz qardaşı və ailəsi ilə birgə Abdullah ibn Cəhş idi. Bunlardan sonra isə Ömər ibn Xəttab, Əbu Bəkr, Salim və Əyyaş ibn Əbu Rəbiyyə Peyğəmbərdən qabaq Məkkədən Mədinəyə köçmüş və Bəni Əmr ibn Övf qəbiləsinə qonaq olmuşlar.

(“Səhih-Buxari”,”Babiistiqsail-məvali və istimalihin”, hədis:7175; “siratulibn Hişam”, c.2, səh.121; “Təbəqati ibn Səd”, c.3, səh.173; “əs-Siqat”, ibn Həbban, c.səh.23; “sahibul-ğar Abu Bəkr əm rəcubun axər”, Nəcah ət-Tai, çap:Beyrut, səh.51-76)"

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

"İslam peyğəmbəri Mədinəyə hicrət etdikdən sonra müsəlmanlar arasında Həzrətin kimlə yol yoldaşı olub Məkkədən Mədinəyə hicrət etməsi barəsində heç bir söz-söhbət yox idi. Çünki bu məsələ o zaman müsəlmanlar arasında müzakirə ediləcək elə bir mühüm məsələ deyildi. Bundan əlavə, Mühacir və Ənsardan bəzilərinə məlum idi ki, İslam Peyğəmbəri Əbu Bəkrin yol yoldaşlığı ilə yox, Abdullah ibn Üreyqə ibn Bəkrin yol yoldaşlığı və yol göstərməsi ilə Mədinəyə hicrət etmişdr. Bu işin səbəbidə bu idi ki, İbn Bəkr (Abdullah Üreyqə ibn Bəkr) Məkkədə çoban idi və Məkkə ilə Mədinə arasında olan kəsmə yolları daha yaxşı tanıyırdı.

Buna əlavə olaraq Həzrətin bəzi səhabələri Qüreyş kafirlərinin qorxusundan Peyğəmbərdən qabaq Mədinəyə köçmüşdülər. Onların birincisi, Əbu Sələmə ibn Əbdüləsəd, sonra ailəsiilə birlikdə Amir ibn Rəbiyyə, daha sonra öz qardaşı və ailəsi ilə birgə Abdullah ibn Cəhş idi. Bunlardan sonra isə Ömər ibn Xəttab, Əbu Bəkr, Salim və Əyyaş ibn Əbu Rəbiyyə Peyğəmbərdən qabaq Məkkədən Mədinəyə köçmüş və Bəni Əmr ibn Övf qəbiləsinə qonaq olmuşlar.

(“Səhih-Buxari”,”Babiistiqsail-məvali və istimalihin”, hədis:7175; “siratulibn Hişam”, c.2, səh.121; “Təbəqati ibn Səd”, c.3, səh.173; “əs-Siqat”, ibn Həbban, c.səh.23; “sahibul-ğar Abu Bəkr əm rəcubun axər”, Nəcah ət-Tai, çap:Beyrut, səh.51-76)"

Əssalamun aleykum.

Buxarinin qeyd etdiyi hansı hədisdir ki, Peyğəmbərimizlə (s.ə.v) bir başqasının hicrət etdiyi deyilib? Çünki mən axtardım və Buxarinin qeyd etdiyi hədislər arasında Əbu Bəkr (r.a) Peyğəmbərimizlə (s.ə.v) hicrət etdiyi vaxt başlarına gələn hədislərdir. Əgər zəhmət deyilsə, o hədisin babını və nömrəsini yazardınız.

İkincisi səhv etmirəmsə, Peyğəmbərimiz (s.ə.v) Mədinəyə kəsmə yollarla deyil, uzun və təhlükəsiz yollarla (sahil boyu) hicrət edib.

Əssalamun aleykum.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...
İmam Rızadan peyğəmbər sallallahu aleyhivasəlləmin(Əshabələrim uldüzlar kimidir,hansına tabe olursanız olun hidayətəqovuşarsınız)hədisi zəifdirmi deyə soruşulmuşdur.İmam Rıza manası səshihdirdemişdir.və yenə İmam Rzadan (Əshabələrimə dua edin) hədisi haqqındasoruşulduğunda ,İmam Rza bu hədis səhihdir demişdir.(Qumminin Uyun Axbar Rzakitabı,cild 2\87)

əxi, sizin sünnənizin sadəcə yalandan ibarət olduğu açıq aşkardır. indi səndən xahiş edirəm mənim əxim şeyx Səduqun (r.a) "uyunu əxbarir Riza (ə.s)" adlı kitabından mənə o hədisi götər.

Şeyx Səduq (r.a), "Uyunu əxbarir Riza (ə.s)"

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

İmam ƏliƏleyhissalamdan nəyə görə insanlar Əbu Bəkri peyğəmbərin xəlifəsi və özlərinəimam seçdilər deyə soruşduğuna o , cavabında buyurmuşdur:Biz görürük ki, oinsanların içərisindən buna ən layiq olandır, o mağarad olan ikicidir.biz onundəyərini bilirik .peyğəmbər həyatda ikən ona namaz insanlara namaz qıldırmağıəmr emişdi.( bin Əbi Hədidin Nəhcul Bəlağanın şərhi cild 1\332)

HəmçininƏli Əleyhissalam demişdir: Əgər biz Əbu Bəkrin buna layiq olmadığını görsəydik, biz bunu tərk etməzdik.( bin Əbi Hədidin Nəhcul Bəlağanın şərhi cild 1\130)

yox, Hz. imam Əli (ə.s) belə sözlər deməyib! ibni Əbdil Hədid isə bizim üçün huccət deyil, bizim məzhəbimizin alimi deyil sünnüdür. ona görədə sözlərinin bizim üçün zərrə qədər dəyəri yoxdur. Hz. imam Əli (ə.s) belə sözlər deyibsə bəs nə üçün Əbu Bəkirə beyət etməyib? nə üçün tərəfdarları ilə öz evinə toplaşıb? nə üçün Əbu Bəkirə qarşı Qədiri Xum, Mənzilət hədisləri, Vilayət ayəsi (Maidə 55) ilə özünün xəlifə olduğunu deyib? bəli hörmətli vahabilər, siz səhv oxumursuz Hz. imam (ə.s) Əbu Bəkirə qarşı bu dəlillərin hamısını irəli sürüb və bunu Fəxrəddin ər Razi "Məfahitul Qeyb" adlı təfsirinin Maidə surəsinin 55-ci ayəsini təfsir edərkən nəql edib. Hz. imama (ə.s) nisbət etdiyiniz bu sözlər sadəcə yalan və iftiradır, imam (ə.s) o sözləri yox, bu sözləri söyləyib:

"Ben ALLAH'ın kulu, Rasûlü'nün kardeşiyim. En büyük sıddık benim! Benim dışımda kim bu iddialarda bulunursa yalancıdır! İnsanlardan yedi yıl önce iman ettim ben" (Sünəni ibni Macə, Müqəddimə, Hz. Əlinin fəziləti babı; Nəsai "Xəsaisul Ələviyyə", hədis 6)

görüldüyü kimi, Hz. imam (ə.s) Əbu Bəkirə "sıddıq" deyən hər kəsi yalançı elan edib. çünkü Sıddıq Onun özüdür. davam edək, görək imam (ə.s) başqa nələr deyib:

"Andolsun ALLAH'a ki Kuhafe'nin Oğlu (Ebu Bekr), onu bir gömlek gibi giyindi; oysa daha iyi bilirdi o, ben hilâfete nispetle değirmen taşının mili gibiydim; hilâfet benim çevremde dönerdi; sel benden akardı; hiçbir kuş, uçtuğum yere uçamazdı. Hilâfetle arama bir perde çektim; onu koltuğumdan silkip attım. Düşündüm; kesilmiş elimle hamle mi edeyim; yoksa bu kapkaranlık körlüğe sabır mı edeyim? Hem de öylesine bir körlük ki ihtiyarları tamamıyla yıpratır; çocuğu kocaltır; inanan da Rabbine ulaşıncaya dek bu zulmette zahmet çeker.

Gördüm ki sabretmek daha doğru; sabrettim; ettim ama gözümde diken vardı, boğazımda kemik vardı; mirâsımın yağmalandığını görüyordum. Birincisi, ona Hattab'ın Oğlu'na (Ömer bin Hattab) verip gitti. (sonra A'şâ'nın şu beytini okudular)

Bugün deveye binmişim; yolculuk zahmetine düşmüşüm;



Câbir'in kardeşi Hayyanla bulunduğum günle bu günüm kıyaslanır mı hiç?

Ne de şaşılacak şey ki yaşarken halkın kendisini bırakmasını teklif ederdi; ölümünden sonra yerine öbürünün geçmesini sağladı. Bu iki kişi hilâfeti, devenin iki memesi gibi aralarında paylaştılar. O, hilâfeti, düz ve düzgün olmayan çorak bir yere attı; sözü sertti, insanı yaralardı; onunla buluşup görüşeni incitirdi. Meselelerde şüphesi çoktu; özür getirmesinin sayısı yoktu. Onunla konuşan, arkadaşlık eden, serkeş bir deveye binmişe benzerdi; burnuna geçen yularını çekse burnu yırtılır, yaralanırdı; bıraksa üstündekini helâk olma çukuruna götürür, atardı. ALLAH'ın bekasına andolsun, halk, onun zamanında ne edeceğini şaşırdı; yoldan çıktı; renkten renge boyandı; oradan oraya geldi durdu.Uzun bir zaman, çetin mihnetlere düştüm; sabrettim; derken o da yoluna düzüldü; halîfeliği bir topluluğa bıraktı ki, ben de bunların biriyim sanıldı. ALLAH'ım, sana sığınırım; ne de danışma topluluğuydu bu. Onlardan benim hakkımda, birincisiyle ne vakit bir şüpheye düşen oldu ki bu çeşit kişilere katıldım ben? Fakat inerlerken onlarla indim; uçarlarken onlarla uçtum; inişte, yokuşta onlarla beraber oldum. İçlerinden biri, hasedinden gerçekten saptı; öbürü, damadı olduğundan ona uydu, benden yüz çevirdi; öbürleri de öyle işler ettiler ki anmak bile çirkin.

Derken kavmin üçüncüsü (Osman bin Afvan) kalktı; hem de bir halde ki iki yanı da yelle dolmuştu; işi gücü, yediğini çıkaracak yerle yiyeceği yer arasında gidip gelmekti. Onunla beraber babasının oğulları (Ümeyye) da işe giriştiler; ALLAH malını ilk baharda devenin otları, çayırı-çimeni yiyip sömürmesi gibi yediler, sömürdüler. Sonunda onun da ipi çözüldü; hareketi tezce yaralanıp öldürülmesine sebep oldu, karnının dolgunluğu onu bu hale getirdi; işini tamamladı gitti.

Derken, halkın benim etrâfıma, sırtlanın boynundaki kıllar gibi üşüşmesi kadar beni üzen bir şey olmadı; her yönden, birbiri ardınca çevreme üşüştüler; bir derecede ki kalabalıktan Hasan'la Hüseyn, ayaklar altında kalacaktı neredeyse. Koyunların ağıla üşüşmesi gibi çevreme toplandılar; bu hengamede elbisem bile yırtılmıştı.

Ama işi elimle aldıktan sonra bir bölük, biatten döndü; ahdini bozdu. Öbür bölük ok yaydan fırlar gibi fırladı, inancından vazgeçti; öbürleri de itâatten çıktı; sanki onlar, her türlü noksan sıfatlardan münezzeh ALLAH'ın "İşte âhiret yurdu; biz onu, yeryüzünde yücelik ve bozgunculuk dilemeyenlere veririz ve sonuç, çekinenleridir" buyurduğunu duymamışlardı (Kasas, 83). Evet, andolsun ALLAH'a, elbette duydular da, ezberlediler de; fakat dünya, gözlerine bezenmiş bir şekilde göründü, onun bezentisi hoş geldi onlara.

Ama şunu da bilin ki andolsun tohumu yarana, insanı yaratana, bu topluluk, biat için toplanmasaydı, ALLAH'ın, zâlimin doyup zulmetmemesi, mazlûmun aç kalmaması hakkında bilginlerden aldığı ahd-ü peyman olmasaydı hilâfet devesinin yularını sırtına atardım; ümmetin sonuncusunu, ilkinin kâsesiyle suvarır giderdim. Siz de anlamışsınızdır ki şu dünyânızın değeri, bir dişi keçinin aksırığından da değersizdir bence.

(Demişlerdir ki: hutbelerinde söz, buraya gelince, Irak halkından biri kalktı, Hazrete bir kâğıt sundu. Hazret kâğıdı okumaya daldılar. Okuyup bitince İbn-i Abbas, Ey Müminler Emiri dedi, sözüne, bıraktığın yerden başlasan; Emir'ül-Müminin aleyhisselâm buyurdular ki)

Heyhât ey Abbas oğlu, bu, erkek devenin, esridiği zaman ağzına gelen bir köpüktü; geldi, gene geriye gitti." (Nəhcul Bəlağə, Xütbə: 3)

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...