Перейти к содержимому

Allahdan başqasına and içmək olarmı?


Elmeddin

Recommended Posts

indi məni danışdırma. mən sənə demədim get hədis kitablarını kopyala buraya yığ. mən dedim ki, dəqiq cavab ver. Rəsulullah və ibn Abbas (r.a) şirk edib? Rəsulullahın (s.ə.ə) Allahdan başqasına and içdiyinə aid 2 hədis (biri Müslümdən, biri Əhməd ibni Hənbəldən) və ibni Abbasın (r.a) da and içdiyinə dair bir hədis gətirdik. indi cavab verin. Rəsulullah (s.ə.ə) və ibni Abbas (r.a) şirk edib? hə və yaxud yox.

bir kəlmə ilə cavab ver. Rəsulullah (s.ə.ə) və ibni Abbas (r.a) şirk edib? bir kəlmə ilə cavab ver. hə yox?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 73
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Salamu aleykum Va rahamatullah.

Peygəmbər s.a.s byurur ki, "Allahdan qeyrisinə and içmək küfürdür."

Başqa bir hədisdə isə Peygəmbərimiz buyurur k, "Kim And içmək istəyirsə Allaha and içsin"

Kimin nəsə etirazı varsa buyursun yazsın.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salamu aleykum Va rahamatullah.

Peygəmbər s.a.s byurur ki, "Allahdan qeyrisinə and içmək küfürdür."

Başqa bir hədisdə isə Peygəmbərimiz buyurur k, "Kim And içmək istəyirsə Allaha and içsin"

Kimin nəsə etirazı varsa buyursun yazsın.

Cavabınız burdadır: Сообщение №21

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

indi məni danışdırma. mən sənə demədim get hədis kitablarını kopyala buraya yığ. mən dedim ki, dəqiq cavab ver. Rəsulullah və ibn Abbas (r.a) şirk edib? Rəsulullahın (s.ə.ə) Allahdan başqasına and içdiyinə aid 2 hədis (biri Müslümdən, biri Əhməd ibni Hənbəldən) və ibni Abbasın (r.a) da and içdiyinə dair bir hədis gətirdik. indi cavab verin. Rəsulullah (s.ə.ə) və ibni Abbas (r.a) şirk edib? hə və yaxud yox.

bir kəlmə ilə cavab ver. Rəsulullah (s.ə.ə) və ibni Abbas (r.a) şirk edib? bir kəlmə ilə cavab ver. hə yox?

Nə qədər çalışsanız da bilin ki, müsəlman heç vaxt bir başqasına müşrik və ya kafir demək üçün əlləşməz, hətta yaxından tanıdığı birisini belə. Nəzərə alsaq ki, mövzu görmədyimiz və səbəblərini dəqiq bilmədiyimiz bir hadisə haqqında gedir, onda ümumiyyətlə buna heç ümid etməyin.

Bu mövzu haqqında açıq-aydın hədislər var. Ola bilər ki, haradasa ravi səhv edib, və yaxud tərcümədə məna təhrifinə yol verilib. Üstəlik söhbət hədisdən gedir, hədislər isə şifahi şəkildə (yəni ilk dövrlər bir yerə yazılmayıb, hətta Rasulullah (s.ə.v) hədisləri yazmağı bir ara qadağan etmişdi), yəni rəvayət yolu ilə gəlib. Amma bu o demək deyil ki, Allahdan qeyrisinə and içmək caizdir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

mən ümid etmirəm, sual verirəm. və sizədə kiməsə müşrik deməyə məcbur etmirəm, heç buna marağımda yoxdur. amma vahabi məzhəbi yuxarıda Üseyminin də dediyi kimi Allahdan başqasına and içməyi şirk bilir. məndə sual verirəm. Allahdan qeyrisinə and içən Rəsulullah (s.ə.ə) və Onun əmisi oğlu ibni Abbas (r.a) sizin məzhəbə görə şirk edib? yəni müşrikdir?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ay cəmaət, Hədisdən qabaq bir Quranı açıb oxuyun da, noolar!

Bir çox surələrdə siz günəşə, aya, ulduzlara and barədə oxuya bilərsiz.

Есть Ложь, есть Наглая Ложь, и есть армянская история...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ay cəmaət, Hədisdən qabaq bir Quranı açıb oxuyun da, noolar!

Bir çox surələrdə siz günəşə, aya, ulduzlara and barədə oxuya bilərsiz.

Səndən: "O əzab doğrudurmu?"– deyə xəbər alırlar. De: "Bəli, and olsun Rəbbimə! Həqiqətən də, o, doğrudur və siz də ondan yaxa qurtara bilməyəcəksiniz". (Yunus, 53)

Kafirlər: "O Saat bizə gəlməyəcəkdir!"– dedilər. De: "Xeyr, qeybi bilən Rəbbimə and olsun ki, o, mütləq sizi haqlayacaqdır. Göylərdə və yerdə zərrə qədər olan bir şey də Ondan gizli qalmaz. Bundan daha kiçik və daha böyük elə bir şey yoxdur ki, açıq-aydın Yazıda (Lövhi-məhfuzda) olmasın". (Səba, 3)

Onlar dedilər: "Allaha and olsun! Siz bilirsiniz ki, biz bu yerlərə fitnə-fəsad törətmək üçün gəlməmişik və biz oğru da deyilik». (Yusuf, 73)

Onlar dedi: "Allaha and olsun ki, Yusufu sən tez-tez yada salmaqla axırda ya əldən düşəcək, ya da öləcəksən". (Yusuf, 85)

Onlar dedilər: "Allaha and olsun ki, Allah səni bizdən üstün tutmuşdur. Biz isə günahkar olmuşuq". (Yusuf, 91)

Onlar dedilər: "Allaha and olsun ki, sən hələ də öz köhnə yanlışlığından əl çəkməmisən". (Yusuf, 95)

"Allaha and olsun ki, biz açıq-aydın azğınlıq içində idik –o vaxt ki, biz sizi aləmlərin Rəbbinə tay tuturduq. (Şuəra, 97-98)

O özü baxıb yoldaşını Cəhənnəmin ortasında görəcək və deyəcəkdir: "Allaha and olsun ki, sən məni də məhv edəcəkdin. (Saffat, 55-56)

Sonra onların: "Allaha – Rəbbimizə and olsun ki, biz müşrik olmamışdıq!"– demələrindən başqa bir bəhanələri qalmayacaq. (Ənam, 23)

Bu da Qurandan ayələr hansı ki, Allah (c.c) yalnız Ona (c.c) and içilməsini buyurur və ya yalnız Ona (c.c) and içildiyi göstərilir.

İndi mənə bir dənə də olsun ayə göstərin harada ki, Allah (c.c) onda başqasına and içilməsini buyurub???

Изменено пользователем Abdussamed
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hörmətli, etik qaydalar çərçivəsində, opponenti təhqir etmədən cavab yazdığınız üçün təşəkkürlər.

Etiraz edəcəm əlbəttə ki:

Bu ayələrdə Allaha and içilir, doğrudur, amma heç bir cümlədə "Allahdan başqasına and içə bilməzsən" deyilən ifadə yoxdur. Əgər mən "çörək almışam" deyirəmsə, bu hələ o demək deyil ki, çörəkdən başqa heç nə almamışam.

Quranda konkret şəxslərin dilindən verilən andlar Allahla bağlıdır, amma, Allahın buyurduqlarında Allaha and yoxdur.

Məsələn:

əş-Şəms

1 - And olsun günəşə və onun işığına (günəşin qalxdığı vaxta);

2 - And olsun (günəşin) ardınca çıxan aya;

3 - And olsun onu (günəşi) parlaq edən gündüzə;

4 - And olsun onu (günəşi) örtən gecəyə;

5 - And olsun göyə və onu yaradana;

6 - And olsun yerə və onu döşəyənə;

7 - And olsun nəfsə və onu yaradana (ona biçim verənə);

And olsun göyə və gecə gələnə! (Gecə peyda olub gündüz qeyb olana!) (86:1)

Göründüyü kimi, Allahın dilindən gələn sözlərdə "Allaha and olsun" yoxdur, əvəzində Günəşə, Aya, Atlara və s. and verilir.

Heç yerdə deyilməyib ki, "Allahdan başqasına and içmək olar", belə bir ifadəyə rast gələ bilməzsiz. Amma, başqa şeylərə andın mövcud olmasını da inkar edə bilməzsiz.

Есть Ложь, есть Наглая Ложь, и есть армянская история...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hörmətli, etik qaydalar çərçivəsində, opponenti təhqir etmədən cavab yazdığınız üçün təşəkkürlər.

Etiraz edəcəm əlbəttə ki:

Bu ayələrdə Allaha and içilir, doğrudur, amma heç bir cümlədə "Allahdan başqasına and içə bilməzsən" deyilən ifadə yoxdur. Əgər mən "çörək almışam" deyirəmsə, bu hələ o demək deyil ki, çörəkdən başqa heç nə almamışam.

Quranda konkret şəxslərin dilindən verilən andlar Allahla bağlıdır, amma, Allahın buyurduqlarında Allaha and yoxdur.

Məsələn:

əş-Şəms

1 - And olsun günəşə və onun işığına (günəşin qalxdığı vaxta);

2 - And olsun (günəşin) ardınca çıxan aya;

3 - And olsun onu (günəşi) parlaq edən gündüzə;

4 - And olsun onu (günəşi) örtən gecəyə;

5 - And olsun göyə və onu yaradana;

6 - And olsun yerə və onu döşəyənə;

7 - And olsun nəfsə və onu yaradana (ona biçim verənə);

And olsun göyə və gecə gələnə! (Gecə peyda olub gündüz qeyb olana!) (86:1)

Göründüyü kimi, Allahın dilindən gələn sözlərdə "Allaha and olsun" yoxdur, əvəzində Günəşə, Aya, Atlara və s. and verilir.

Heç yerdə deyilməyib ki, "Allahdan başqasına and içmək olar", belə bir ifadəyə rast gələ bilməzsiz. Amma, başqa şeylərə andın mövcud olmasını da inkar edə bilməzsiz.

1. Mənim kimisə təhqir etdiyimi nə vaxt görmüsünüz ki? Bir də ki nəyə görə mən kimisə təhqir etməliydim?

2. Gətirdiyiniz nümunələrdə o yaratdıqlarına yalnız Allah (c.c) and içib, bunun məxluqlara nə dəxli?

3. Xeyr! Sənin Rəbbinə and olsun ki, onlar öz aralarında baş verən çəkişmələrdə səni hakim hesab etməyincə, sonra da verdiyin hökmlərə görə özlərində bir sıxıntı duymadan tam təslim olmayınca iman gətirmiş olmazlar. (Nisa, 65).

4. "Çörək" məsələsi: Burada şübhə və zənn var. Yəni kimsə zənn edə bilər ki, Siz çörəkdən də başqa bir şey almısınız. Amma dəqiq bilmir.

5. Təbii olaraq Siz mənə Qurandan mən istədiyim nümunəni gətirə bilmədiniz. Deməli ən azından Allahdan (c.c) başqasına and içməkdən çəkinmək lazımdır, nəinki Allahdan (c.c) başqasına and içməyin caiz olmasını "zənn" və "şübhə etməklə".

Doğrusunu Allah (c.c) bilir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

mən ümid etmirəm, sual verirəm. və sizədə kiməsə müşrik deməyə məcbur etmirəm, heç buna marağımda yoxdur. amma vahabi məzhəbi yuxarıda Üseyminin də dediyi kimi Allahdan başqasına and içməyi şirk bilir. məndə sual verirəm. Allahdan qeyrisinə and içən Rəsulullah (s.ə.ə) və Onun əmisi oğlu ibni Abbas (r.a) sizin məzhəbə görə şirk edib? yəni müşrikdir?
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1. Mənim kimisə təhqir etdiyimi nə vaxt görmüsünüz ki? Bir də ki nəyə görə mən kimisə təhqir etməliydim?

2. Gətirdiyiniz nümunələrdə o yaratdıqlarına yalnız Allah (c.c) and içib, bunun məxluqlara nə dəxli?

3. Xeyr! Sənin Rəbbinə and olsun ki, onlar öz aralarında baş verən çəkişmələrdə səni hakim hesab etməyincə, sonra da verdiyin hökmlərə görə özlərində bir sıxıntı duymadan tam təslim olmayınca iman gətirmiş olmazlar. (Nisa, 65).

4. "Çörək" məsələsi: Burada şübhə və zənn var. Yəni kimsə zənn edə bilər ki, Siz çörəkdən də başqa bir şey almısınız. Amma dəqiq bilmir.

5. Təbii olaraq Siz mənə Qurandan mən istədiyim nümunəni gətirə bilmədiniz. Deməli ən azından Allahdan (c.c) başqasına and içməkdən çəkinmək lazımdır, nəinki Allahdan (c.c) başqasına and içməyin caiz olmasını "zənn" və "şübhə etməklə".

Doğrusunu Allah (c.c) bilir.

Konkret siz yox, sadəcə öyrəşmişəm ki, bu bölmədə kiməsə etiraz edən ki, təhqirlər başlayır.

Əlbəttə, doğrusunu Allah bilir, bir O bilir.

Mənim dediyim də elə həmin qeyri-dəqiqlikdir. Bilinmir ki, olar, ya olmaz? Əgər söhbət Günəşdən, Aydan gedərsə, kimnisə onlara and içməsinə neqativ baxmaram, amma, Ət-ağaya, nə bilim hansısa pirə and verən adamın andını həqiqi saymıram.

Есть Ложь, есть Наглая Ложь, и есть армянская история...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

mən ümid etmirəm, sual verirəm. və sizədə kiməsə müşrik deməyə məcbur etmirəm, heç buna marağımda yoxdur. amma vahabi məzhəbi yuxarıda Üseyminin də dediyi kimi Allahdan başqasına and içməyi şirk bilir. mən də sual verirəm. Allahdan qeyrisinə and içən Rəsulullah (s.ə.ə) və Onun əmisi oğlu ibni Abbas (r.a) sizin məzhəbə görə şirk edib? yəni müşrikdir?

Peyğəmbər kimə və ya nəyə and içib ki?

Есть Ложь, есть Наглая Ложь, и есть армянская история...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Konkret siz yox, sadəcə öyrəşmişəm ki, bu bölmədə kiməsə etiraz edən ki, təhqirlər başlayır.

Əlbəttə, doğrusunu Allah bilir, bir O bilir.

Mənim dediyim də elə həmin qeyri-dəqiqlikdir. Bilinmir ki, olar, ya olmaz? Əgər söhbət Günəşdən, Aydan gedərsə, kimnisə onlara and içməsinə neqativ baxmaram, amma, Ət-ağaya, nə bilim hansısa pirə and verən adamın andını həqiqi saymıram.

Bu qeyri-dəqiqliyi də Rasulullah (s.ə.v) öz hədisləri ilə aradan götürüb:

"Kim Allahdan başqası adına and içərsə, kafir olur və ya Allaha şirk qoşmuş olur." (Sünəni Tirmizi).

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

 

Bu qeyri-dəqiqliyi də Rasulullah (s.ə.v) öz hədisləri ilə aradan götürüb:

"Kim Allahdan başqası adına and içərsə, kafir olur və ya Allaha şirk qoşmuş olur." (Sünəni Tirmizi).

93-(...) Bize Ebû Bekir b. Ebi Şeybe ile İbnİ Nümeyr rivayet ettiler. (Dediler ki): Bize İbni Fudayl, Umâra'dan, o da Ebû Zür'a'dan, Bir adam Peygamber (Saîlallahü Aleyhi ve Sellemfe gelerek: o da Ebû Hüreyre'den naklen rivayet etti. Ebû Hüreyre şöyle demişi

— «Yâ Resûlaliah! Sevap ittibârı ile sadakanın hangisi daha bü­yüktür?- diye sordu. Resûlüllah (Saîlallahü Aleyhi ve Sellem):

— «Dikkat et! Babana yemin olsun ki bu suâlin cevâbını alacaksın Sağlam, cimri, fakirlikten korktuğun ve çok yaşamayı umduğun hâlde sadaka vermendir. (Bu işi) can gırtlağa gelip de, filâna (malımdan) şu kadar; filâna da şu kadar ;/asiyet ediyorum.) deyinceye kadar geciktirme. O (zaman mal zâten) filânın olmuştur.» buyurdular.

Sahihi Müslim, Zekat kitabı, Sadakanın Efdali, Sağlam Olan Cimrinin Sadakası Olduğunu Beyan Babı, hadis 93

1275- Urve İbnu'z-Zübeyr'den rivayet edilmiştir:

"Abdullah b. Zübeyr, Mekke'de ayağa kalkıp bir kimseye yani Abdullah İbn Abbâs'm mut'a nikahını caiz görmesinden doiayı ona dolaylı olarak laf dokun­durarak:

Bir takım insanlar var ki, Allah onların gözlerini kör ettiği gibi kalplerini de kör etmiştir. Bunlar, mut'a nikahına fetva vermektedirler' dedi. Bunun üzerine kendisi­ne dolaylı olarak laf dokundurulan Abdullah İbn Abbâs, halife olan Abdullah İbn Zübeyr'e seslenerek:

"Sen gerçekten kaba-saba bir adamsın. Ömrüme yemin ederim ki, mût'a nika­hı, muttakilerin imamı zamanında yapılıyordu" dedi.

Abdullah İbn Abbâs, bununla, Resulullah (s.a.v.)'i kasdediyordu. Bunun üzerine Abdullah b. Zübeyr, ona:

"Öyleyse sen kendi nefsinle bir dene. Vallahi, eğer sen bu mut'a nikahını ya­parsan seni taşlarınla recm ederim" diye karşılık verdi.

Sahihi Müslim, Nikah kitabı, Muta nikahı babı, hadis 1275

indi Rəsulullahla (s.ə.ə) ibni Abbasın (r.a) hökmü nədir?

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salamu aleykum Va rahamatullah.

Peygəmbər s.a.s byurur ki, "Allahdan qeyrisinə and içmək küfürdür."

Başqa bir hədisdə isə Peygəmbərimiz buyurur k, "Kim And içmək istəyirsə Allaha and içsin"

Kimin nəsə etirazı varsa buyursun yazsın.

Cavabınız burdadır: Сообщение №21

Çox sagolun, diqqətinizə görə. Amma mən orda heç bir cavab görmədim.

Konkret cavab yazmaq istəyən varsa buyursun yazsın.

Orda yazılanlar balaca uşaqların yazılarına oxşuyur, özüdə heç bir tutarlı dəlil yoxdur ki, Allahdan qeyrisinə and içmək olar.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Yenə cavabsız suallar və yenə eyni nöqtəyə gələn cavablar... Mənə çox xahiş edirəm, and içməkdən başqa elə bir şey göstərin ki, həmən şeyi etmək əvvəllər şirk deyildi, ondan sonra şirk oldu...?

Siz başa düşmürsünüz And içməkdə "TƏAZİM" vardır? və ona görədə bu şirkdir.

Bunu deyən adam isə " Allah quranda məxluqlara and içir, onda belə çıxır ki Allah özünə şərik qoşur? bunu deyən day nəbilim Həqiqətəndə savadsızın son mərhələsindədir.

Burda başa düşməyə çətin bir şey yoxdur axı, Allah təala Aləmlərin Rəbbidir və Xaliqidir, ona görədə istədiyi məxluqa and içir, məgər buna görə Allaha nəsə deyə bilən var? Allah təala etdiyi əməllər barəsində soruşulmaz, isanlar isə etdiklərinə görə sorumludurlar. Bunu Allah Təala qurani kərimdə özü deyir.

Kim Allaha qadagan qoya bilər? Təbii ki, heç kim, amma bizə Allah təala qadagan qoya bilir. Odur ki, Allah təala Peygəmbərə vəhy ilə xəbər verib və peygəmbərimizdə bizə çatdırıb ki, "Kim Allahdan qeyrisinə And içərsə Artıq Allaha Şərik qoşmuş olur".

Allah təala Xaliqdir istədiyinə and içir, sən zəif məxluq isə yalnız Allaha and içməlisən. Çünki yenə deyirəm And da "TƏAZİM" vardır.

Bir insan filankəsəi filan məsələdə inandırmaq üçün və ya nəyinsə dogru oldugu üçün and içir. Həmən insan elə bir şeyə and içməlidir ki, yəni and veriləno qədər böyük, o qədər əzəmətli olmalıdır ki, bir kəsi inandırmaq üçün and içəndə dərhal ona inanmalıdır. Çünki o kimə and içib? Ən böyük olana və ən əzəmətli olana and içib, ona gərədə qarşıdaki ona dərhal inanmalıdır, çünki elə bir şeyə and içib ki, Ondan əzəmətli bir şey yoxdur. İndi mən sual verirəm, məgər Allahdan böyük kimsə var? məgər Allahdan əzəmətli olan var? tebii ki, xeyir yoxdur, on görədə and içəndə yalnız Allaha and içmək lazımdır. Yoxsa ki, ay nəbilim filankəs haqqı, nəbilim filankəsin haqqı deyə and içməl olmaz. Çünki and da məqsəd var, bu məqsədi başa düşmək lazımdır, nə qədər ki bu məqsədi başa düşməyəcəksiniz bax beləcə şürkə yol verəcəksiniz.

And da məqsəd odur ki, insan adn içəndə elə şeyə and içir ki, qarşısında olan inansın. Allahdan böyük kim var ki sən ona and içirsən? Əgər bir insan  Allahdan qeyrisinə and içirsən deməli and içdiyini Allahdan əzəmətli sayır və ona görədə Allahı qoyub ona and içir. 

Çünki and da məqsəd varda, nəyisə inandırmaq üşün ən böyük olana və ən əzəmətli olana and içməlisən ki, qarşındakı onun əzəmətliyinə görə sənə inansın. Sən isə durub başqasına and içsən deməli Allahdad da böyük oldugunu etiqad etmiş olursan. Çünki əgər belə olmasa idi Allaha and içərdin.

Bu qədər. Allah bizi başqasına and içməkdən qorusun, həqiqətəndə Allah təala layiqdir ki, yalnız ona and içilsin.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Yenə cavabsız suallar və yenə eyni nöqtəyə gələn cavablar... Mənə çox xahiş edirəm, and içməkdən başqa elə bir şey göstərin ki, həmən şeyi etmək əvvəllər şirk deyildi, ondan sonra şirk oldu...?
Siz başa düşmürsünüz And içməkdə "TƏAZİM" vardır? və ona görədə bu şirkdir. Bunu deyən adam isə " Allah quranda məxluqlara and içir, onda belə çıxır ki Allah özünə şərik qoşur? bunu deyən day nəbilim Həqiqətəndə savadsızın son mərhələsindədir. Burda başa düşməyə çətin bir şey yoxdur axı, Allah təala Aləmlərin Rəbbidir və Xaliqidir, ona görədə istədiyi məxluqa and içir, məgər buna görə Allaha nəsə deyə bilən var? Allah təala etdiyi əməllər barəsində soruşulmaz, isanlar isə etdiklərinə görə sorumludurlar. Bunu Allah Təala qurani kərimdə özü deyir. Kim Allaha qadagan qoya bilər? Təbii ki, heç kim, amma bizə Allah təala qadagan qoya bilir. Odur ki, Allah təala Peygəmbərə vəhy ilə xəbər verib və peygəmbərimizdə bizə çatdırıb ki, "Kim Allahdan qeyrisinə And içərsə Artıq Allaha Şərik qoşmuş olur". Allah təala Xaliqdir istədiyinə and içir, sən zəif məxluq isə yalnız Allaha and içməlisən. Çünki yenə deyirəm And da "TƏAZİM" vardır. Bir insan filankəsəi filan məsələdə inandırmaq üçün və ya nəyinsə dogru oldugu üçün and içir. Həmən insan elə bir şeyə and içməlidir ki, yəni and veriləno qədər böyük, o qədər əzəmətli olmalıdır ki, bir kəsi inandırmaq üçün and içəndə dərhal ona inanmalıdır. Çünki o kimə and içib? Ən böyük olana və ən əzəmətli olana and içib, ona gərədə qarşıdaki ona dərhal inanmalıdır, çünki elə bir şeyə and içib ki, Ondan əzəmətli bir şey yoxdur. İndi mən sual verirəm, məgər Allahdan böyük kimsə var? məgər Allahdan əzəmətli olan var? tebii ki, xeyir yoxdur, on görədə and içəndə yalnız Allaha and içmək lazımdır. Yoxsa ki, ay nəbilim filankəs haqqı, nəbilim filankəsin haqqı deyə and içməl olmaz. Çünki and da məqsəd var, bu məqsədi başa düşmək lazımdır, nə qədər ki bu məqsədi başa düşməyəcəksiniz bax beləcə şürkə yol verəcəksiniz. And da məqsəd odur ki, insan adn içəndə elə şeyə and içir ki, qarşısında olan inansın. Allahdan böyük kim var ki sən ona and içirsən? Əgər bir insan  Allahdan qeyrisinə and içirsən deməli and içdiyini Allahdan əzəmətli sayır və ona görədə Allahı qoyub ona and içir.  Çünki and da məqsəd varda, nəyisə inandırmaq üşün ən böyük olana və ən əzəmətli olana and içməlisən ki, qarşındakı onun əzəmətliyinə görə sənə inansın. Sən isə durub başqasına and içsən deməli Allahdad da böyük oldugunu etiqad etmiş olursan. Çünki əgər belə olmasa idi Allaha and içərdin. Bu qədər. Allah bizi başqasına and içməkdən qorusun, həqiqətəndə Allah təala layiqdir ki, yalnız ona and içilsin.
Bu mənim sualıma cavab idi mi? Bir daha təkrar edirəm:
Mənə çox xahiş edirəm, and içməkdən başqa elə bir şey göstərin ki, həmən şeyi etmək əvvəllər şirk deyildi, ondan sonra şirk oldu...?

+ və peyğəmbər (s) də o şeyi əvvəllər etmişdi. Buyurun cavab yazın görək, and içməkdən başqa elə bir şey var idi mi?

O ki, qaldı iradlarınıza, Allahəgər məxluqlara and içibsə, demək ki o məxluqlar nəuzu billah ən böyükdür? Allah necə ki, hədisi qüdsüdə öz izzətinə və cəlalına and içərdi əgər bizlərə caiz olmadığını bildirmək istəyirdisə. 

Siz sələfilər ən böyük səhviniz, əməlləri niyyəti ilə ölçməməyinizdədir...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Yenə cavabsız suallar və yenə eyni nöqtəyə gələn cavablar... Mənə çox xahiş edirəm, and içməkdən başqa elə bir şey göstərin ki, həmən şeyi etmək əvvəllər şirk deyildi, ondan sonra şirk oldu...?

Bir o hədislər verilən linklərdəki məlumatı axıra kimi oxuyun. Onda anlayacaqsınız ki, məsələ nə yerdədir.

Sadəcə bəzi insanlar onlara sərf edən yerdəki məlumatı kəsib doğrayıb bura yapışdırırlar, guya ki, orada səhv var. Axı o hədislərdən sonrakı şərhi oxumaqdan sizi mən edən nədir? Yəqin ki, şeytanın vəsvəsəsi.

Sizə cavab verdim ki, bəlkə Siz başa düşüb bir daha o sualları təkrarlamayasınız. Bir də aşağıdakı linkə baxarsınız.

http://www.darulkitap.com/oku/hadis/hadis-...m#_Toc107031661

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

O ki, qaldı iradlarınıza, Allahəgər məxluqlara and içibsə, demək ki o məxluqlar nəuzu billah ən böyükdür? Allah necə ki, hədisi qüdsüdə öz izzətinə və cəlalına and içərdi əgər bizlərə caiz olmadığını bildirmək istəyirdisə. 

Siz sələfilər ən böyük səhviniz, əməlləri niyyəti ilə ölçməməyinizdədir...

Səndən: "O əzab doğrudurmu?"– deyə xəbər alırlar. De: "Bəli, and olsun Rəbbimə! Həqiqətən də, o, doğrudur və siz də ondan yaxa qurtara bilməyəcəksiniz". (Yunus, 53)

Kafirlər: "O Saat bizə gəlməyəcəkdir!"– dedilər. De: "Xeyr, qeybi bilən Rəbbimə and olsun ki, o, mütləq sizi haqlayacaqdır. Göylərdə və yerdə zərrə qədər olan bir şey də Ondan gizli qalmaz. Bundan daha kiçik və daha böyük elə bir şey yoxdur ki, açıq-aydın Yazıda (Lövhi-məhfuzda) olmasın". (Səba, 3)

Onlar dedilər: "Allaha and olsun! Siz bilirsiniz ki, biz bu yerlərə fitnə-fəsad törətmək üçün gəlməmişik və biz oğru da deyilik». (Yusuf, 73)

Onlar dedi: "Allaha and olsun ki, Yusufu sən tez-tez yada salmaqla axırda ya əldən düşəcək, ya da öləcəksən". (Yusuf, 85)

Onlar dedilər: "Allaha and olsun ki, Allah səni bizdən üstün tutmuşdur. Biz isə günahkar olmuşuq". (Yusuf, 91)

Onlar dedilər: "Allaha and olsun ki, sən hələ də öz köhnə yanlışlığından əl çəkməmisən". (Yusuf, 95)

"Allaha and olsun ki, biz açıq-aydın azğınlıq içində idik –o vaxt ki, biz sizi aləmlərin Rəbbinə tay tuturduq. (Şuəra, 97-98)

O özü baxıb yoldaşını Cəhənnəmin ortasında görəcək və deyəcəkdir: "Allaha and olsun ki, sən məni də məhv edəcəkdin. (Saffat, 55-56)

Sonra onların: "Allaha – Rəbbimizə and olsun ki, biz müşrik olmamışdıq!"– demələrindən başqa bir bəhanələri qalmayacaq. (Ənam, 23)

Bu da Qurandan ayələr hansı ki, Allah (c.c) yalnız Ona (c.c) and içilməsini buyurur və ya yalnız Ona (c.c) and içildiyi göstərilir.

İndi mənə bir dənə də olsun ayə göstərin harada ki, Allah (c.c) ondan başqasına and içilməsini buyurub???

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Yenə cavabsız suallar və yenə eyni nöqtəyə gələn cavablar... Mənə çox xahiş edirəm, and içməkdən başqa elə bir şey göstərin ki, həmən şeyi etmək əvvəllər şirk deyildi, ondan sonra şirk oldu...?

Bir o hədislər verilən linklərdəki məlumatı axıra kimi oxuyun. Onda anlayacaqsınız ki, məsələ nə yerdədir.

Sadəcə bəzi insanlar onlara sərf edən yerdəki məlumatı kəsib doğrayıb bura yapışdırırlar, guya ki, orada səhv var. Axı o hədislərdən sonrakı şərhi oxumaqdan sizi mən edən nədir? Yəqin ki, şeytanın vəsvəsəsi.

Sizə cavab verdim ki, bəlkə Siz başa düşüb bir daha o sualları təkrarlamayasınız. Bir də aşağıdakı linkə baxarsınız.

http://www.darulkitap.com/oku/hadis/hadis-...m#_Toc107031661

Mən də Kitabus Sittənin demək olar ki, bütün kitabları var. Sizin yazdıqlarınızın da bir çoxuna baxdım, və cavab da yazdım. Əlavə xahiş edirəm bu postumdan əvvəlki postumu oxuyub suallarıma cavab verəsiz. Elə sizin "quote" etdiyiniz postda da o sualları vermişəm.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mən də Kitabus Sittənin demək olar ki, bütün kitabları var. Sizin yazdıqlarınızın da bir çoxuna baxdım, və cavab da yazdım. Əlavə xahiş edirəm bu postumdan əvvəlki postumu oxuyub suallarıma cavab verəsiz. Elə sizin "quote" etdiyiniz postda da o sualları vermişəm.

Nə isə özünüz bilərsiniz, bizim işimiz yalnız təbliğ etməkdir, məcbur etmək deyil. Mən artıq eyni suallara dəfələrlə cavab verməkdən yoruldum. Mənim səbrim bura qədərdir.

Hidayət Allahdandır, Allah istədiyini azdırar istədiyini doğru yola gətirər.

Allah haqq yolu axtaranlara kömək olsun. O nə gözəl köməkçidir.

Əssalamun aleykum və rahmətullahi və bərakətuh.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

va aleykum salam ve rehmetullahi ve berekatuh!

Suallarım qüvvədədir və heç kəs cavab yazmayıb:

Mənə çox xahiş edirəm, and içməkdən başqa elə bir şey göstərin ki, həmən şeyi etmək əvvəllər şirk deyildi, ondan sonra şirk oldu...? + və peyğəmbər (s) də o şeyi əvvəllər etmişdi. Buyurun cavab yazın görək, and içməkdən başqa elə bir şey var idi mi?

O birilərə də yetərli cavab verilməyib. nə isə əsas maraqlandığım məsələ budur!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hörmətli Savadsız!

Sənə bilirsən niyə cavab verilmir? çünki sənin sualların mənasızdır, sən demək olar ki, məsələləri qarışdırmısan.

Mən sənə deyirəm ki, Peygəməbərimiz s.a.s buyurub ki, " Kİm Allhdan qeyrisinə and içərsə artıq Allaha şərik qoşmuş olur" Bəs sən mənə nə deyirsən?

Sonra yazmısan ki "İndi mənə bir dənə də olsun ayə göstərin harada ki, Allah (c.c) ondan başqasına and içilməsini buyurub??"

Heç gör bu sualın dəxili var, məgər nəyisə sübut etmək üçün mütləqQrandan ayə olmalıdır? Bıs Peygəmbər s.a.s hədisləri nəyə lazımdır?

Sonra isə çox xaiş edərək yazmısan ki "Mənə çox xahiş edirəm, and içməkdən başqa elə bir şey göstərin ki, həmən şeyi etmək əvvəllər şirk deyildi, ondan sonra şirk oldu...?"

Xaişiniz qəbul olundu, cavab gəlir. Siz mənə deyin görüm, bunun bizim söhbətə nə dəxili var? Lap tutaq ki, olmuyub, bunul nə demək istiyirsiniz?

Sonra yazmısan ki, "O ki, qaldı iradlarınıza, Allahəgər məxluqlara and içibsə, demək ki o məxluqlar nəuzu billah ən böyükdür?"

Bəli, Allahın and içdiyi məxluqlar əzəmətlidir və böyükdür. Lakin söhbət bundan gedir ki, Sən o məxluqa and içə bilərsən ya yox? Sənə görə daha əzəmətli hansıdır? Allah yoxsa Məxluqlar? Təbii ki Allah, odur ki, Allahdan başqasına and içmək şirkdir. O, ki,qaldı Allahın and içməyinə, Allah təala Aləmlərin Rəbbidir və istədiyinə and içir və heç kimdə ona qadagan qoya bilməz, amma biz məxluqlara Allah təala qadagan qoya bilər və qoyubda.

Allahdan qeyrisinə and içmək şirkdir, necə ki bunu Peygəmbərimiz s.a.s. deyib.

Sən mənə dəlil gətir ki, Allahdan qeyrisinə and içmək olar.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sənə bilirsən niyə cavab verilmir? çünki sənin sualların mənasızdır, sən demək olar ki, məsələləri qarışdırmısan.

Mən sənə deyirəm ki, Peygəməbərimiz s.a.s buyurub ki, " Kİm Allhdan qeyrisinə and içərsə artıq Allaha şərik qoşmuş olur" Bəs sən mənə nə deyirsən?

Mən də deyirəm ki, Peyğəmbər özü Allahdan başqasına and içib və Elmeddin dəlil gətirdi. Həmçinin elə İbn Abbas da and içib!

Sonra isə çox xaiş edərək yazmısan ki "Mənə çox xahiş edirəm, and içməkdən başqa elə bir şey göstərin ki, həmən şeyi etmək əvvəllər şirk deyildi, ondan sonra şirk oldu...?"

Xaişiniz qəbul olundu, cavab gəlir. Siz mənə deyin görüm, bunun bizim söhbətə nə dəxili var? Lap tutaq ki, olmuyub, bunul nə demək istiyirsiniz?

Çox sual vermə, cavablaya biləcəksənsə cavabla. Bilməyəcksənsə qəbul etmə xahişi

Sonra yazmısan ki, "O ki, qaldı iradlarınıza, Allahəgər məxluqlara and içibsə, demək ki o məxluqlar nəuzu billah ən böyükdür?"

Bəli, Allahın and içdiyi məxluqlar əzəmətlidir və böyükdür. Lakin söhbət bundan gedir ki, Sən o məxluqa and içə bilərsən ya yox? Sənə görə daha əzəmətli hansıdır? Allah yoxsa Məxluqlar? Təbii ki Allah, odur ki, Allahdan başqasına and içmək şirkdir.

Başa düşmədim, Allahın nəzərinə görə o məxluqlar əzəmətlidir, bizə görə yox? Bu nə deməkdir? Mən də konkret sual verirəm Allah nəuzu billah özündən əzəmətli bilir onları and içir? Bir şey şirkdirsə, əslində Allah Taala bizləri ondan çəkindirir.

Allahdan qeyrisinə and içmək şirkdir, necə ki bunu Peygəmbərimiz s.a.s. deyib.

Sən mənə dəlil gətir ki, Allahdan qeyrisinə and içmək olar.

Peyğəmbər and içibsə, elə bu dəlildir. Yoxsa kimsə gəlb peyğəmbərin şirk etdiyini desə, özünü axmaq yerinə qoymuş olar. Şirkin imanın nə olduğunu Peyğəmbər (s) öyrədib bizlərə!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salamu aleykum Va rahamatullah.

Peygəmbər s.a.s byurur ki, "Allahdan qeyrisinə and içmək küfürdür."

Başqa bir hədisdə isə Peygəmbərimiz buyurur k, "Kim And içmək istəyirsə Allaha and içsin"

Kimin nəsə etirazı varsa buyursun yazsın.

Cavabınız burdadır: Сообщение №21

Çox sagolun, diqqətinizə görə. Amma mən orda heç bir cavab görmədim.

Görünür əhli-sünnətin hamısının gözü kordur. Orada mən Qurandan ayələr gətirmişəm.

Konkret cavab yazmaq istəyən varsa buyursun yazsın.

Orda yazılanlar balaca uşaqların yazılarına oxşuyur, özüdə heç bir tutarlı dəlil yoxdur ki, Allahdan qeyrisinə and içmək olar.

İndi bir aydınlıq gətirin ki, uşağz məni bənzədirsiz, ya Allahı?

Mən Sizə ayələr gətirdim ki, Allah təala aya, günəşə, atlara və s. and içir. Siz isə deyirsiz ki, Allahdan başqasına and içmək şirkdir. Allah şirk edib?

Allah təala deyir:

Batmaqda olan ulduza (Sürəyya ulduzuna) and olsun ki, (53:1)

Ulduzların (bürclərdəki) mənzillərinə (yaxud doğub-batdığı yerlərə) and olsun ki – Kaş bunun nə qədər böyük bir and olduğunu biləydiniz (56:75-76)

91 - əş-Şəms

Mərhəmətli, rəhmli Allahın adı ilə!

1 - And olsun günəşə və onun işığına (günəşin qalxdığı vaxta);

2 - And olsun (günəşin) ardınca çıxan aya;

3 - And olsun onu (günəşi) parlaq edən gündüzə;

4 - And olsun onu (günəşi) örtən gecəyə;

5 - And olsun göyə və onu yaradana;

6 - And olsun yerə və onu döşəyənə;

7 - And olsun nəfsə və onu yaradana (ona biçim verənə);

And olsun göyə və gecə gələnə! (Gecə peyda olub gündüz qeyb olana!) (86:1)

100 - əl-Adiyat

1 - And olsun (cihad zamanı) tövşüyə-tövşüyə qaçan atlara;

2 - And olsun (dırnaqları ilə daşdan) qığılcım qoparan atlara;

3 - And olsun sübh çağı hücum edən atlara;

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Allah quranda tur dagina, dishiye, erkeye, atlara, ancire, zeytuna and ichir. bu bize delil deyil axi.

Mən başa düşmədim, sən kimsən Allahın yanında ki, onun elədiyi sənin üçün dəlil olmur??

Есть Ложь, есть Наглая Ложь, и есть армянская история...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

 
Bu qeyri-dəqiqliyi də Rasulullah (s.ə.v) öz hədisləri ilə aradan götürüb:

"Kim Allahdan başqası adına and içərsə, kafir olur və ya Allaha şirk qoşmuş olur." (Sünəni Tirmizi).

93-(...) Bize Ebû Bekir b. Ebi Şeybe ile İbnİ Nümeyr rivayet ettiler. (Dediler ki): Bize İbni Fudayl, Umâra'dan, o da Ebû Zür'a'dan, Bir adam Peygamber (Saîlallahü Aleyhi ve Sellemfe gelerek: o da Ebû Hüreyre'den naklen rivayet etti. Ebû Hüreyre şöyle demişi

— «Yâ Resûlaliah! Sevap ittibârı ile sadakanın hangisi daha bü­yüktür?- diye sordu. Resûlüllah (Saîlallahü Aleyhi ve Sellem):

— «Dikkat et! Babana yemin olsun ki bu suâlin cevâbını alacaksın Sağlam, cimri, fakirlikten korktuğun ve çok yaşamayı umduğun hâlde sadaka vermendir. (Bu işi) can gırtlağa gelip de, filâna (malımdan) şu kadar; filâna da şu kadar ;/asiyet ediyorum.) deyinceye kadar geciktirme. O (zaman mal zâten) filânın olmuştur.» buyurdular.

Sahihi Müslim, Zekat kitabı, Sadakanın Efdali, Sağlam Olan Cimrinin Sadakası Olduğunu Beyan Babı, hadis 93

1275- Urve İbnu'z-Zübeyr'den rivayet edilmiştir:

"Abdullah b. Zübeyr, Mekke'de ayağa kalkıp bir kimseye yani Abdullah İbn Abbâs'm mut'a nikahını caiz görmesinden doiayı ona dolaylı olarak laf dokun­durarak:

Bir takım insanlar var ki, Allah onların gözlerini kör ettiği gibi kalplerini de kör etmiştir. Bunlar, mut'a nikahına fetva vermektedirler' dedi. Bunun üzerine kendisi­ne dolaylı olarak laf dokundurulan Abdullah İbn Abbâs, halife olan Abdullah İbn Zübeyr'e seslenerek:

"Sen gerçekten kaba-saba bir adamsın. Ömrüme yemin ederim ki, mût'a nika­hı, muttakilerin imamı zamanında yapılıyordu" dedi.

Abdullah İbn Abbâs, bununla, Resulullah (s.a.v.)'i kasdediyordu. Bunun üzerine Abdullah b. Zübeyr, ona:

"Öyleyse sen kendi nefsinle bir dene. Vallahi, eğer sen bu mut'a nikahını ya­parsan seni taşlarınla recm ederim" diye karşılık verdi.

Sahihi Müslim, Nikah kitabı, Muta nikahı babı, hadis 1275

indi Rəsulullahla (s.ə.ə) ibni Abbasın (r.a) hökmü nədir?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sənə bilirsən niyə cavab verilmir? çünki sənin sualların mənasızdır, sən demək olar ki, məsələləri qarışdırmısan.

Mən sənə deyirəm ki, Peygəməbərimiz s.a.s buyurub ki, " Kİm Allhdan qeyrisinə and içərsə artıq Allaha şərik qoşmuş olur" Bəs sən mənə nə deyirsən?

Mən də deyirəm ki, Peyğəmbər özü Allahdan başqasına and içib və Elmeddin dəlil gətirdi. Həmçinin elə İbn Abbas da and içib!

Sonra isə çox xaiş edərək yazmısan ki "Mənə çox xahiş edirəm, and içməkdən başqa elə bir şey göstərin ki, həmən şeyi etmək əvvəllər şirk deyildi, ondan sonra şirk oldu...?"

Xaişiniz qəbul olundu, cavab gəlir. Siz mənə deyin görüm, bunun bizim söhbətə nə dəxili var? Lap tutaq ki, olmuyub, bunul nə demək istiyirsiniz?

Çox sual vermə, cavablaya biləcəksənsə cavabla. Bilməyəcksənsə qəbul etmə xahişi

Sonra yazmısan ki, "O ki, qaldı iradlarınıza, Allahəgər məxluqlara and içibsə, demək ki o məxluqlar nəuzu billah ən böyükdür?"

Bəli, Allahın and içdiyi məxluqlar əzəmətlidir və böyükdür. Lakin söhbət bundan gedir ki, Sən o məxluqa and içə bilərsən ya yox? Sənə görə daha əzəmətli hansıdır? Allah yoxsa Məxluqlar? Təbii ki Allah, odur ki, Allahdan başqasına and içmək şirkdir.

Başa düşmədim, Allahın nəzərinə görə o məxluqlar əzəmətlidir, bizə görə yox? Bu nə deməkdir? Mən də konkret sual verirəm Allah nəuzu billah özündən əzəmətli bilir onları and içir? Bir şey şirkdirsə, əslində Allah Taala bizləri ondan çəkindirir.

Allahdan qeyrisinə and içmək şirkdir, necə ki bunu Peygəmbərimiz s.a.s. deyib.

Sən mənə dəlil gətir ki, Allahdan qeyrisinə and içmək olar.

Peyğəmbər and içibsə, elə bu dəlildir. Yoxsa kimsə gəlb peyğəmbərin şirk etdiyini desə, özünü axmaq yerinə qoymuş olar. Şirkin imanın nə olduğunu Peyğəmbər (s) öyrədib bizlərə!

Bunlar hamsı bilirsən niyə belədir? Sən elmin dilini bilmirsən deyə sənə hər şey çətin gəlir.

Peygəmbərin Allahdan qeyrisinə and içməyi hansı hədisdə gəlib? Düzdü gəlib bəzi rəvayətlərdə, lakin Alimlər deyiblər ki, Hədisdə keçən "و ابيك"

Ləfzi zəifdir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salamu aleykum Va rahamatullah.

Peygəmbər s.a.s byurur ki, "Allahdan qeyrisinə and içmək küfürdür."

Başqa bir hədisdə isə Peygəmbərimiz buyurur k, "Kim And içmək istəyirsə Allaha and içsin"

Kimin nəsə etirazı varsa buyursun yazsın.

Cavabınız burdadır: Сообщение №21

Çox sagolun, diqqətinizə görə. Amma mən orda heç bir cavab görmədim.

Görünür əhli-sünnətin hamısının gözü kordur. Orada mən Qurandan ayələr gətirmişəm.

Konkret cavab yazmaq istəyən varsa buyursun yazsın.

Orda yazılanlar balaca uşaqların yazılarına oxşuyur, özüdə heç bir tutarlı dəlil yoxdur ki, Allahdan qeyrisinə and içmək olar.

İndi bir aydınlıq gətirin ki, uşağz məni bənzədirsiz, ya Allahı?

Mən Sizə ayələr gətirdim ki, Allah təala aya, günəşə, atlara və s. and içir. Siz isə deyirsiz ki, Allahdan başqasına and içmək şirkdir. Allah şirk edib?

Allah təala deyir:

Batmaqda olan ulduza (Sürəyya ulduzuna) and olsun ki, (53:1)

Ulduzların (bürclərdəki) mənzillərinə (yaxud doğub-batdığı yerlərə) and olsun ki – Kaş bunun nə qədər böyük bir and olduğunu biləydiniz (56:75-76)

91 - əş-Şəms

Mərhəmətli, rəhmli Allahın adı ilə!

1 - And olsun günəşə və onun işığına (günəşin qalxdığı vaxta);

2 - And olsun (günəşin) ardınca çıxan aya;

3 - And olsun onu (günəşi) parlaq edən gündüzə;

4 - And olsun onu (günəşi) örtən gecəyə;

5 - And olsun göyə və onu yaradana;

6 - And olsun yerə və onu döşəyənə;

7 - And olsun nəfsə və onu yaradana (ona biçim verənə);

And olsun göyə və gecə gələnə! (Gecə peyda olub gündüz qeyb olana!) (86:1)

100 - əl-Adiyat

1 - And olsun (cihad zamanı) tövşüyə-tövşüyə qaçan atlara;

2 - And olsun (dırnaqları ilə daşdan) qığılcım qoparan atlara;

3 - And olsun sübh çağı hücum edən atlara;

Bu dəlil deyil, bunu ancaq məsələdən anlayışı olmayan deyə bilər. Buna uje neçə dəfə cavab verilib.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sənə bilirsən niyə cavab verilmir? çünki sənin sualların mənasızdır, sən demək olar ki, məsələləri qarışdırmısan.

Mən sənə deyirəm ki, Peygəməbərimiz s.a.s buyurub ki, " Kİm Allhdan qeyrisinə and içərsə artıq Allaha şərik qoşmuş olur" Bəs sən mənə nə deyirsən?

Mən də deyirəm ki, Peyğəmbər özü Allahdan başqasına and içib və Elmeddin dəlil gətirdi. Həmçinin elə İbn Abbas da and içib!

Sonra isə çox xaiş edərək yazmısan ki "Mənə çox xahiş edirəm, and içməkdən başqa elə bir şey göstərin ki, həmən şeyi etmək əvvəllər şirk deyildi, ondan sonra şirk oldu...?"

Xaişiniz qəbul olundu, cavab gəlir. Siz mənə deyin görüm, bunun bizim söhbətə nə dəxili var? Lap tutaq ki, olmuyub, bunul nə demək istiyirsiniz?

Çox sual vermə, cavablaya biləcəksənsə cavabla. Bilməyəcksənsə qəbul etmə xahişi

Sonra yazmısan ki, "O ki, qaldı iradlarınıza, Allahəgər məxluqlara and içibsə, demək ki o məxluqlar nəuzu billah ən böyükdür?"

Bəli, Allahın and içdiyi məxluqlar əzəmətlidir və böyükdür. Lakin söhbət bundan gedir ki, Sən o məxluqa and içə bilərsən ya yox? Sənə görə daha əzəmətli hansıdır? Allah yoxsa Məxluqlar? Təbii ki Allah, odur ki, Allahdan başqasına and içmək şirkdir.

Başa düşmədim, Allahın nəzərinə görə o məxluqlar əzəmətlidir, bizə görə yox? Bu nə deməkdir? Mən də konkret sual verirəm Allah nəuzu billah özündən əzəmətli bilir onları and içir? Bir şey şirkdirsə, əslində Allah Taala bizləri ondan çəkindirir.

Allahdan qeyrisinə and içmək şirkdir, necə ki bunu Peygəmbərimiz s.a.s. deyib.

Sən mənə dəlil gətir ki, Allahdan qeyrisinə and içmək olar.

Peyğəmbər and içibsə, elə bu dəlildir. Yoxsa kimsə gəlb peyğəmbərin şirk etdiyini desə, özünü axmaq yerinə qoymuş olar. Şirkin imanın nə olduğunu Peyğəmbər (s) öyrədib bizlərə!

Sübhənallah sənin agılın bu dərəcədə dardır? Allah yanında şərəfli və əzəmətli məxluqlar var, Allah təala isə bunlardan istədiyinə and içir, bu o demək deyil ki, o məxluqlar Allahdan böyükdür. Söhbət bizdən gedir, bizə görə ən əzəmətli kimdir? Təbii ki Allah, ona görədə Allahdan başqasına and içməyimiz küfürdür. Sən Allahdan özüvü bir eliyirsən? Sənin deməyindən belə çıxır ki, əgər Allah and içinsə deməli məndə and içə bilərəm. Bu nədir? Bu nə məntiqdir? Allah təala Quranda buyurur ki, (O, etdiyi əməllər barəsində soruşulmulr, onlar isə etdiyi əməllər barəsində sorumludurlar). Sən heç bilmirsən nə danışırsan.

Peygəmbərimiz Allahdan qeyrisinə and içməyib, harda varsa göstər cavab verim.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sənə bilirsən niyə cavab verilmir? çünki sənin sualların mənasızdır, sən demək olar ki, məsələləri qarışdırmısan.

Mən sənə deyirəm ki, Peygəməbərimiz s.a.s buyurub ki, " Kİm Allhdan qeyrisinə and içərsə artıq Allaha şərik qoşmuş olur" Bəs sən mənə nə deyirsən?

Mən də deyirəm ki, Peyğəmbər özü Allahdan başqasına and içib və Elmeddin dəlil gətirdi. Həmçinin elə İbn Abbas da and içib!

Sonra isə çox xaiş edərək yazmısan ki "Mənə çox xahiş edirəm, and içməkdən başqa elə bir şey göstərin ki, həmən şeyi etmək əvvəllər şirk deyildi, ondan sonra şirk oldu...?"

Xaişiniz qəbul olundu, cavab gəlir. Siz mənə deyin görüm, bunun bizim söhbətə nə dəxili var? Lap tutaq ki, olmuyub, bunul nə demək istiyirsiniz?

Çox sual vermə, cavablaya biləcəksənsə cavabla. Bilməyəcksənsə qəbul etmə xahişi

Sonra yazmısan ki, "O ki, qaldı iradlarınıza, Allahəgər məxluqlara and içibsə, demək ki o məxluqlar nəuzu billah ən böyükdür?"

Bəli, Allahın and içdiyi məxluqlar əzəmətlidir və böyükdür. Lakin söhbət bundan gedir ki, Sən o məxluqa and içə bilərsən ya yox? Sənə görə daha əzəmətli hansıdır? Allah yoxsa Məxluqlar? Təbii ki Allah, odur ki, Allahdan başqasına and içmək şirkdir.

Başa düşmədim, Allahın nəzərinə görə o məxluqlar əzəmətlidir, bizə görə yox? Bu nə deməkdir? Mən də konkret sual verirəm Allah nəuzu billah özündən əzəmətli bilir onları and içir? Bir şey şirkdirsə, əslində Allah Taala bizləri ondan çəkindirir.

Allahdan qeyrisinə and içmək şirkdir, necə ki bunu Peygəmbərimiz s.a.s. deyib.

Sən mənə dəlil gətir ki, Allahdan qeyrisinə and içmək olar.

Peyğəmbər and içibsə, elə bu dəlildir. Yoxsa kimsə gəlb peyğəmbərin şirk etdiyini desə, özünü axmaq yerinə qoymuş olar. Şirkin imanın nə olduğunu Peyğəmbər (s) öyrədib bizlərə!

Sübhənallah sənin agılın bu dərəcədə dardır? Allah yanında şərəfli və əzəmətli məxluqlar var, Allah təala isə bunlardan istədiyinə and içir, bu o demək deyil ki, o məxluqlar Allahdan böyükdür. Söhbət bizdən gedir, bizə görə ən əzəmətli kimdir? Təbii ki Allah, ona görədə Allahdan başqasına and içməyimiz küfürdür. Sən Allahdan özüvü bir eliyirsən? Sənin deməyindən belə çıxır ki, əgər Allah and içinsə deməli məndə and içə bilərəm. Bu nədir? Bu nə məntiqdir? Allah təala Quranda buyurur ki, (O, etdiyi əməllər barəsində soruşulmulr, onlar isə etdiyi əməllər barəsində sorumludurlar). Sən heç bilmirsən nə danışırsan.

Peygəmbərimiz Allahdan qeyrisinə and içməyib, harda varsa göstər cavab verim.

Məntiq haramdır  :smoking:

Göstərdik ki, peyğəmbər də and içib, hələ İbn Abbas da. Biri deyir ləfz zəifdi biri deyir nəsx olunub biri deyir ravilərdədi problem, bir sözlə, fırlanır yer kürəsi kimi söhbət. 

Sən hələ də bilmirsən ki, Allahın hər işində hikmət var?! Nəsə, sənin əqlin sələfi sayğacı ilə işləyir, odur ki, sənə heç nə isbat edə bilməyəcəm. Yenə də deyirəm, əsas niyyətdir. Nəsə anlamaz sələfilər bunu

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...