Перейти к содержимому

Allahdan başqasına and içmək olarmı?


Elmeddin

Recommended Posts

hörmətli vahabilər (sələfi) sizlər bu barədə nə deyirsiz? ulu şeyxləriniz nə deyib? Allahdan qeyrisinə and içmək olar yoxsa olmaz? əgər olmazsa bəs onda and içənin hökmü nədir? müşrik? kafir? fasiq? xahiş edirəm ətraflı və mənbələrə əsasən yazın.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 73
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Яхшысы будур хеч киме анд ичме. Аллах сенин гелбиндедер сенин темизлийин, дузлуйун,хорметиндир . анд ичирсен ки сене инансынлар, екер сен анд ичирсен демели ялан данышырсан. ки сене инансынлар. Сен дуз даныш пис ишлере ел атма онда яалан узу чыхычаг ве сене инаначаглар. Аллахлыг бурда бир иш йох

forumda azəri dilində kirill hərfləri ilə yazmaq qadağandır.

Изменено пользователем al-Fath
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

hörmətli vahabilər (sələfi) sizlər bu barədə nə deyirsiz? ulu şeyxləriniz nə deyib? Allahdan qeyrisinə and içmək olar yoxsa olmaz? əgər olmazsa bəs onda and içənin hökmü nədir? müşrik? kafir? fasiq? xahiş edirəm ətraflı və mənbələrə əsasən yazın.

Men vehabi deyilem, amma menbelere (Quran) esasen bunu deye bilerem!

Allahın adına and içmək olarmı?

Yaxşılıq, pis əməllərdən çəkinmək və insanlar arasında sülh yaratmaq barəsindəki andlarınıza Allahı hədəf etməyin! :stariy: Allah eşidən və biləndir!

Əl – Bəqərə 2, ayə 224.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Allah, bilmədən Onun adına içdiyiniz andlarınıza görə sizi nə dərəcədə cəzalandırar?

Allah, bilmədən içdiyiniz andlara görə sizi cəzalandırmaz,

lakin ürəkdən [və ya qəsdən] içib [yerinə yetirmədiyiniz] andlara görə sizi cəzalandıracaqdır :stariy: .

Allah bağışlayan və həlimdir!

Əl – Bəqərə 2, ayə 225.

Allah sizi bilmədən [səhvən] içdiyiniz andlarınıza görə cəzalandırmaz,

lakin [bilə - bilə və ya qəsdən] içdiyiniz andları [pozmağa] görə cəzalandırar. :stariy:

Belə bir andı pozmağın kəffarəsi ailənizə yedirtdiyinizin orta hesabından on yoxsulu yedirdib doyurmaq,

yaxud geyindirmək, yaxud da bir kölə azad etməkdir.

Bunları etməyə imkanı olmayan şəxs üç gün [dalbadal] oruc tutmalıdır.

Bu, içdiyiniz andların kəffarəsidir.

Bununla belə andlarınızı qoruyun.Allah ayələrini sizə belə izah edir ki, bəlkə şükr edəsiniz!

Əl – Maidə 5, ayə 89.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Birdeki

Qəlbinin təmiz olmasını Allahı şahid tutmaq olarmı?

[Ya Məhəmməd!]İnsanların eləsi vardır ki,onun dünya həyatı haqqındaki sözləri sənin xoşuna gələr.

O, qəlbində olana da [dili ilə ürəyinin bir olmasına] Allahı şahid göstərər :stariy: . Halbuki, o, düşmənlərin ən qəddarıdır.

Əl – Bəqərə 2,ayə 204.

Человек, живущий одиноко, существует только наполовину.

П. Буаст

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

hörmətli vahabilər (sələfi) sizlər bu barədə nə deyirsiz? ulu şeyxləriniz nə deyib? Allahdan qeyrisinə and içmək olar yoxsa olmaz? əgər olmazsa bəs onda and içənin hökmü nədir? müşrik? kafir? fasiq? xahiş edirəm ətraflı və mənbələrə əsasən yazın.

Men vehabi deyilem, amma menbelere (Quran) esasen bunu deye bilerem!

Allahın adına and içmək olarmı?

Yaxşılıq, pis əməllərdən çəkinmək və insanlar arasında sülh yaratmaq barəsindəki andlarınıza Allahı hədəf etməyin! :stariy: Allah eşidən və biləndir!

Əl – Bəqərə 2, ayə 224.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Allah, bilmədən Onun adına içdiyiniz andlarınıza görə sizi nə dərəcədə cəzalandırar?

Allah, bilmədən içdiyiniz andlara görə sizi cəzalandırmaz,

lakin ürəkdən [və ya qəsdən] içib [yerinə yetirmədiyiniz] andlara görə sizi cəzalandıracaqdır :stariy: .

Allah bağışlayan və həlimdir!

Əl – Bəqərə 2, ayə 225.

Allah sizi bilmədən [səhvən] içdiyiniz andlarınıza görə cəzalandırmaz,

lakin [bilə - bilə və ya qəsdən] içdiyiniz andları [pozmağa] görə cəzalandırar. :stariy:

Belə bir andı pozmağın kəffarəsi ailənizə yedirtdiyinizin orta hesabından on yoxsulu yedirdib doyurmaq,

yaxud geyindirmək, yaxud da bir kölə azad etməkdir.

Bunları etməyə imkanı olmayan şəxs üç gün [dalbadal] oruc tutmalıdır.

Bu, içdiyiniz andların kəffarəsidir.

Bununla belə andlarınızı qoruyun.Allah ayələrini sizə belə izah edir ki, bəlkə şükr edəsiniz!

Əl – Maidə 5, ayə 89.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Birdeki

Qəlbinin təmiz olmasını Allahı şahid tutmaq olarmı?

[Ya Məhəmməd!]İnsanların eləsi vardır ki,onun dünya həyatı haqqındaki sözləri sənin xoşuna gələr.

O, qəlbində olana da [dili ilə ürəyinin bir olmasına] Allahı şahid göstərər :stariy: . Halbuki, o, düşmənlərin ən qəddarıdır.

Əl – Bəqərə 2,ayə 204.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Incilde (Библия) bu haqda deyir

Можно ли произнeсти имени Господа Бога твоего,напрасно?

Не произноси имени Господа, Бога твоего, напрасно :stariy: ;

ибо не оставит Господь [Бог твой] без наказания того, кто употребляет имя Его напрасно.

Второзаконие 5:11. (Библия),

Если дашь обет Господу Богу твоему, немедленно исполни его,

ибо Господь Бог твой взыщет его с тебя, и на тебе будет грех :stariy: ;

если же ты дал обета, то не будет на тебе греха.

Что вышло из уст твоих, соблюдай и исполняй так,

как обещал ты Господу Богу твоему добровольное приношение, о котором сказал ты устами своими.

Второзаконие 23: 21,22,23.(Библия),

Человек, живущий одиноко, существует только наполовину.

П. Буаст

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Cama.ser və Adil, Elməddinin verdiyi suala cavab deyildi bunlar.

http://www.feqih.com/index.php?newsid=275

əxi ora bura link atma! sözün dəlinin varsa mənbələrdən yaz. görək ulu liderləriniz nə deyib? belə and içən müşrikdir? yoxsa kafir? yoxsa fasiq? yoxsa siz yeni bir kateqoriya kəşf etmisiz? müşrik-fasiq? və yaxud müşrik-super? mənbələrə (vahabi fiqh kitablarına) əsasən yaz görək belə and içənin vəziyəti nədir?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Cama.ser və Adil, Elməddinin verdiyi suala cavab deyildi bunlar.

http://www.feqih.com/index.php?newsid=275

əxi, linki sən verdiyin üçün bu məlumatları sənin ayağına yazıram:

Allahdan qeyrisinə and içmək olmaz. Buna dəlil isə aşağıdakıları qeyd etmək olar.

Peyğəmbər (ona Allahın salavatı və salamı olsun) buyurmuşdur: "Kim Lat və Uzzaya and içərsə dərhal Lə iləhə İlləllah (Allahdan başqa ibadətə layiq heç bir haqq məbud yoxdur) desin." (Buxari: Fəthul bari, 11/536)

Əgər insan Allahdan başqasına and içərsə kiçik şirk olar, əgər and içdiyi bir şeyi əzəmətləşdirərsə, and içdiyi bir şeyi Allah kimi təzim edərək and içərsə artıq böyük şirk olmuş olur. Kiçik şirk böyük günahlardan da böyükdür.

Peyğəmbər (ona Allahın salavatı və salamı olsun) buyurdu: "Allahım! Bilərəkdən edə biləcəyim şirkdən Sənə sığınıram və bilmədən etdiyim şirkə görə də Səndən bağışlanma diləyirəm." (Əhməd, 4/403)

İbn Ömər (Allah onların hər ikisindən razı olsun) rəvayət edir ki, Peyğəmbər (ona Allahın salavatı və salamı olsun) buyurdu: "Diqqət edin, Allah atalarınıza and içməyi qadağan edir. Kim and içərsə ya Allaha and içsin, ya da sussun." (Fəthul Bari, 11/530)

İbn Məsud (Allah ondan razı olsun) deyir ki, Allaha yalandan and içmək mənim üçün Allahdan qeyrisinə doğrudan and içməkdən daha yaxşıdır.

İbn Ömər (Allah onların hər ikisindən razı olsun) rəvayət edir ki, Peyğəmbər (ona Allahın salavatı və salamı olsun) buyurdu: "Allahdan qeyrisinə and içən şirk və ya küfr etmişdir." (Əhməd, "Müsnəd" 2/125; Tirmizi 1535; Albani "Səhihul Cəmi" 6204)

Peyğəmbər (ona Allahın salavatı və salamı olsun) buyurdu: "Əmanətə and içən bizdən deyildir." (Əbu Davud,3253; Albani "Səhih Silsilə" 94)

İbn Ömər (Allah onların hər ikisindən razı olsun) rəvayət edir ki, Peyğəmbər (ona Allahın salavatı və salamı olsun) buyurdu: "Atanıza and içməyin. Kim Allaha and içərsə doğru danışsın. Kimin üçün Allaha and içilərsə qoy (bununla) qane olsun. Kim bununla qane olmazsa bu Allahdan deyildir." (İbn Macə, 2101) Kim Allaha içilən andla qane olarsa həmin şəxs Allah Təaləni əzəmətləşdirmiş olur, kim də bununla qane olmazsa həmin insanın Tövhidinin naqis olmasına dəlildir.

Səhih rəvayətdə gəlir ki, İsa (ona Allahın salamı olsun) oğurluq edən bir nəfəri görür və ona yaxınlaşaraq: "Sən oğurluq etdin?" deyə soruşar. O : "Ondan başqa heç bir məbud olmayan Allaha and olsun ki, mən oğurluq etmədim." deyir. İsa (ona Allahın salamı olsun): "Özümü (gözümü) yalan saydım və sənin andını isə qəbul etdim." deyə buyurur. (Buxari, Muslim)

Allahdan başqasına and içmək insanı İslam ümmətindən çıxarmayan kiçik şirkə aiddir. Lakin and içən şəxs bunu and içdiyi şeyin izzət və cəlal sahibi Allah qədər əzəmətli olduğuna inanaraq edərsə artıq böyük küfr etmiş olur. Çünki, o, Allaha şərik qoşmuşdur. (Muhəmməd ibn Salih əl-Üseymin; Lika babul maftuh, 1)

hə əxi, beləliklə vahabi məzhəbinin bu barədə olan inancını gördük. deməli Muhəmməd ibn Salih əl-Üseyminin dediyinə görə "Allahdan başqasına and içmək insanı İslam ümmətindən çıxarmayan kiçik şirkə aiddir. Lakin and içən şəxs bunu and içdiyi şeyin izzət və cəlal sahibi Allah qədər əzəmətli olduğuna inanaraq edərsə artıq böyük küfr etmiş olur. Çünki, o, Allaha şərik qoşmuşdur.mən Useyminin buz sözlərini ya özünə yada digər vahabilərə yedirəcəm.

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

hə, vahabilər indi nə deyirsiz? Rəsulullah (s.ə.ə) və ibni Abbas "kiçik şirk" edib? yoxsa müşrik olub? Abusaid, Useyminin nə deyirdiii? bəs vahabilər nə deyirdiiii? hmm, bu vahabilər dini Rəsulullah (s.ə.ə) və səhabədən yaxşı bildiklərini iddia edirlər. Allah bunların kökünü kəssin.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Elməddin Allah razı olsun. Darulkitapda müvafiq yerə link versəydin lap əla olardı!

Allah səndən də razı olsun qardaşım. həmən hədislər bunlardır:

93-(...) Bize Ebû Bekir b. Ebi Şeybe ile İbnİ Nümeyr rivayet ettiler. (Dediler ki): Bize İbni Fudayl, Umâra'dan, o da Ebû Zür'a'dan, Bir adam Peygamber (Saîlallahü Aleyhi ve Sellemfe gelerek: o da Ebû Hüreyre'den naklen rivayet etti. Ebû Hüreyre şöyle demişi

— «Yâ Resûlaliah! Sevap ittibârı ile sadakanın hangisi daha bü­yüktür?- diye sordu. Resûlüllah (Saîlallahü Aleyhi ve Sellem):

— «Dikkat et! Babana yemin olsun ki bu suâlin cevâbını alacaksın Sağlam, cimri, fakirlikten korktuğun ve çok yaşamayı umduğun hâlde sadaka vermendir. (Bu işi) can gırtlağa gelip de, filâna (malımdan) şu kadar; filâna da şu kadar ;/asiyet ediyorum.) deyinceye kadar geciktirme. O (zaman mal zâten) filânın olmuştur.» buyurdular.

Sahihi Müslim, Zekat kitabı, Sadakanın Efdali, Sağlam Olan Cimrinin Sadakası Olduğunu Beyan Babı, hadis 93

1275- Urve İbnu'z-Zübeyr'den rivayet edilmiştir:

"Abdullah b. Zübeyr, Mekke'de ayağa kalkıp bir kimseye yani Abdullah İbn Abbâs'm mut'a nikahını caiz görmesinden doiayı ona dolaylı olarak laf dokun­durarak:

Bir takım insanlar var ki, Allah onların gözlerini kör ettiği gibi kalplerini de kör etmiştir. Bunlar, mut'a nikahına fetva vermektedirler' dedi. Bunun üzerine kendisi­ne dolaylı olarak laf dokundurulan Abdullah İbn Abbâs, halife olan Abdullah İbn Zübeyr'e seslenerek:

"Sen gerçekten kaba-saba bir adamsın. Ömrüme yemin ederim ki, mût'a nika­hı, muttakilerin imamı zamanında yapılıyordu" dedi.

Abdullah İbn Abbâs, bununla, Resulullah (s.a.v.)'i kasdediyordu. Bunun üzerine Abdullah b. Zübeyr, ona:

"Öyleyse sen kendi nefsinle bir dene. Vallahi, eğer sen bu mut'a nikahını ya­parsan seni taşlarınla recm ederim" diye karşılık verdi.

Sahihi Müslim, Nikah kitabı, Muta nikahı babı, hadis 1275

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

hə əxi, beləliklə vahabi məzhəbinin bu barədə olan inancını gördük. deməli Muhəmməd ibn Salih əl-Üseyminin dediyinə görə "Allahdan başqasına and içmək insanı İslam ümmətindən çıxarmayan kiçik şirkə aiddir. Lakin and içən şəxs bunu and içdiyi şeyin izzət və cəlal sahibi Allah qədər əzəmətli olduğuna inanaraq edərsə artıq böyük küfr etmiş olur. Çünki, o, Allaha şərik qoşmuşdur." mən Useyminin buz sözlərini ya özünə yada digər vahabilərə yedirəcəm.

hə, vahabilər indi nə deyirsiz? Rəsulullah (s.ə.ə) və ibni Abbas "kiçik şirk" edib? yoxsa müşrik olub? Abusaid, Useyminin nə deyirdiii? bəs vahabilər nə deyirdiiii? , bu vahabilər dini Rəsulullah (s.ə.ə) və səhabədən yaxşı bildiklərini iddia edirlər. Allah bunların kökünü kəssin.

Vəhhabi adını görürəm çox sağa-sola sərf edirsən.Sən əgər bununla qarşı tərəfi pis etmək istəyirsənsə bil ki,Vəhhab sözü Allahın adlarından biridir və sən bununla əksinə qarşı tərəfi tərifləmiş olursan.Sadəcə bu ad qondarma addır və bunu sənə işlətməməyi məsləhət görürəm.Həmçinin bunu sənə al-Fath da tövsiyyə edir.

Biz hələlik səbr edək.Güman edirəm bu moder sənin sözlərini görür.

Alim haqqında işlətdiyin sözlər də çirkindir.Sən əvvəlcə alimlik səviyyəsinə çat,ondan sonra bir kəsi tənqid edə bilərsən,amma əxlaq çərçivəsində.Mən sənin heç bir alimini təhqir etməmişəm və bu müsəlman əxlaqına yaraşmayan bir səviyyədir.Sizlər isə görünür "Əhli beyt" tərbiyyəsi almısız.

Allah səndən də razı olsun qardaşım. həmən hədislər bunlardır:

93-(...) Bize Ebû Bekir b. Ebi Şeybe ile İbnİ Nümeyr rivayet ettiler. (Dediler ki): Bize İbni Fudayl, Umâra'dan, o da Ebû Zür'a'dan, Bir adam Peygamber (Saîlallahü Aleyhi ve Sellemfe gelerek: o da Ebû Hüreyre'den naklen rivayet etti. Ebû Hüreyre şöyle demişi

— «Yâ Resûlaliah! Sevap ittibârı ile sadakanın hangisi daha büyüktür?- diye sordu. Resûlüllah (Saîlallahü Aleyhi ve Sellem):

— «Dikkat et! Babana yemin olsun ki bu suâlin cevâbını alacaksın Sağlam, cimri, fakirlikten korktuğun ve çok yaşamayı umduğun hâlde sadaka vermendir. (Bu işi) can gırtlağa gelip de, filâna (malımdan) şu kadar; filâna da şu kadar ;/asiyet ediyorum.) deyinceye kadar geciktirme. O (zaman mal zâten) filânın olmuştur.» buyurdular.

Sahihi Müslim, Zekat kitabı, Sadakanın Efdali, Sağlam Olan Cimrinin Sadakası Olduğunu Beyan Babı, hadis 93

Bu hədis isə elə həmin fəsildə eyni ravilərdən amma başqa ləfzlə gəlir.

Bize Züheyr b. Harb rivayet etti. (Dedi ki): Bize Cerir, Umaratü'bnü Ka'kaa'dan, o da Ebû Zür'a'dan, o da Ebû Hü-reyre'den naklen rivayet etti. Ebû Hüreyre şöyle demiş: Resûlüllah (Saîlallahü Aleyhi ve Sellemje bir adam gelereki

— «Yâ Resûlaliah! (Sevap ittibârı ile) sadakanın hangisi daha büyüktür?» diye sordu:Resûlüllah {Saîlallahü Aleyhi ve Sellem):

— «Sağlam, cimri olduğun, fakirlikten korktuğun ve zenginliğe tama' ettiğin hâlde verdiğin sadakadır. (Bu işi), can gırtlağa gelip de filâna şu Kadar, filâna da şu kadar {verilsin) deyinceye kadar geri bırakma. Dikkat et ki (O mal) zâten filânın olmuştur.» buyurdular.

Gördüyün kimi bu fəsildə iki hədis verilmişdir.Eyni mətn hər iki hədisdə mövcuddur.Lakin,birində "and içmə"sözü işlənib,digərində yox.Çox güman ki,burda rəvayət edən ravinin səhvi ola bilər.Düzünü isə Allah bilir.Daha sonra həmin yerdə izah verilir:

Burada şöyle bir suâl hatıra gelebilir: «Resûlüllah (Sallallahü Aleyhi ve Sellem), Allah'tan başkasma yemin etmeyi nehî buyurduğu hâlde acep neden burada muhatabının babasına yemin etmiştir?»

Bu suâli îmam Nevevî şöyle cevaplandırmıştır: «Resûlüllah (Sallallahü Aleyhi ve Sellem) kasten Allah'dan başkasına yemîn etmeyi nehip buyurmuştur-. Bu hadîsteki lâfız ise kasıtsız olarak ağzından çıkıvermiştir. Binâenaleyh yemin değildir. Bu gibi sözler memnu değildirler.»

Elə həmin yerdə.

İmam Nəvəvi haqqda nə düşünürsən,O da Vəhhabidir,yoxsa İbn Useymin tələbəsi?

Qaldıki and içmə məsələsinə,gördüyün kimi yuxarı postda verdiyim sılkada kifayət qədər bu baradə hədislər verilmişdir.Bu ayəyə də diqqət et: "De: "Rəbbimə and olsun ki, siz mütləq diriləcəksiniz". (ət-Təğabun, 7)

Ağıl sahibləri üçün məncə bu kifayətdir.İbn Üseymin qeyd etdi və bu heç kəsə sirr deyil ki,bir kəsin etdiyi əməldə və dediyi sözdə niyyət önəmlidir.Əgər təbii bu sözü qəsd olaraq demərsə bu böyük şirk olmaz.Bilindiyi kimi Şirk iki cürdür:Böyük və kiçik şirk.

Hamıda qəbul edir ki,riya da kiçik şikdir və bunun başqa növləri də vardır.

Vəssəlam.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Vəhhabi adını görürəm çox sağa-sola sərf edirsən.Sən əgər bununla qarşı tərəfi pis etmək istəyirsənsə bil ki,Vəhhab sözü Allahın adlarından biridir və sən bununla əksinə qarşı tərəfi tərifləmiş olursan.Sadəcə bu ad qondarma addır və bunu sənə işlətməməyi məsləhət görürəm.Həmçinin bunu sənə al-Fath da tövsiyyə edir.
narahat olma əxi, mən sizin kimi deyiləm ki, kimisə pisləyəm. Vahhab Allahın adlarındandır. bu vahabi məzhəbinin olmadığı anlamına gəlir? onda Maliki məzhəbi də yoxdur? unutma Malik də Allahın adlarındandır.

Biz hələlik səbr edək.Güman edirəm bu moder sənin sözlərini görür.

Alim haqqında işlətdiyin sözlər də çirkindir.Sən əvvəlcə alimlik səviyyəsinə çat,ondan sonra bir kəsi tənqid edə bilərsən,amma əxlaq çərçivəsində.Mən sənin heç bir alimini təhqir etməmişəm və bu müsəlman əxlaqına yaraşmayan bir səviyyədir.Sizlər isə görünür "Əhli beyt" tərbiyyəsi almısız.

mən Üseymin kimi alim olmağımdansa elə belə cahil olmağım yaxşıdı. tərbiyədən heç olmazsa sizlər danışmayın. vahabilərin terorist olmaları, bütün müsəlmanlara müşrik demələri nə qədər tərbiyəli olduqlarına sübutdur.

Burada şöyle bir suâl hatıra gelebilir: «Resûlüllah (Sallallahü Aleyhi ve Sellem), Allah'tan başkasma yemin etmeyi nehî buyurduğu hâlde acep neden burada muhatabının babasına yemin etmiştir?»

Bu suâli îmam Nevevî şöyle cevaplandırmıştır: «Resûlüllah (Sallallahü Aleyhi ve Sellem) kasten Allah'dan başkasına yemîn etmeyi nehip buyurmuştur-. Bu hadîsteki lâfız ise kasıtsız olarak ağzından çıkıvermiştir. Binâenaleyh yemin değildir. Bu gibi sözler memnu değildirler.»

Elə həmin yerdə.

İmam Nəvəvi haqqda nə düşünürsən,O da Vəhhabidir,yoxsa İbn Useymin tələbəsi?

Qaldıki and içmə məsələsinə,gördüyün kimi yuxarı postda verdiyim sılkada kifayət qədər bu baradə hədislər verilmişdir.Bu ayəyə də diqqət et: "De: "Rəbbimə and olsun ki, siz mütləq diriləcəksiniz". (ət-Təğabun, 7)

Ağıl sahibləri üçün məncə bu kifayətdir.İbn Üseymin qeyd etdi və bu heç kəsə sirr deyil ki,bir kəsin etdiyi əməldə və dediyi sözdə niyyət önəmlidir.Əgər təbii bu sözü qəsd olaraq demərsə bu böyük şirk olmaz.Bilindiyi kimi Şirk iki cürdür:Böyük və kiçik şirk.

Hamıda qəbul edir ki,riya da kiçik şikdir və bunun başqa növləri də vardır.

Vəssəlam.

Nəvəvi də elə vahabidir. bu sözlər "bu hadîsteki lâfız ise kasıtsız olarak ağzından çıkıvermiştir" sözü Nəvəvinin vahabi olduğuna sübutdur. indi mən Nəvəvidən istəyirəm ki, dediyi sözlərə sübut gətirsin ki, Rəsulullah (s.ə.ə) bunu bilmədən deyib. yəni -Allah qorusun- bilmədən şirk edib. üstəlik ibni Abbasda öz ömrünə and içib ee əxi.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

narahat olma əxi, mən sizin kimi deyiləm ki, kimisə pisləyəm. Vahhab Allahın adlarındandır. bu vahabi məzhəbinin olmadığı anlamına gəlir? onda Maliki məzhəbi də yoxdur? unutma Malik də Allahın adlarındandır.

İndi sən and iç ki,Vəhhabi deyilən məzhəb rəsmən mövcuddur.Əgər kimsə özünü İmam Malikin məzhəbinə aid edir,onun fiqh məktəbi ilə gedirsə və özünə Maliki deyirsə bu başqa.Bir də var qondarma adla təyin olunmaq.Sən unutmusan İmamınızın sizə verdiyi adı?

mən Üseymin kimi alim olmağımdansa elə belə cahil olmağım yaxşıdı. tərbiyədən heç olmazsa sizlər danışmayın. vahabilərin terorist olmaları, bütün müsəlmanlara müşrik demələri nə qədər tərbiyəli olduqlarına sübutdur.

Əgər cahil adamlar alimlər haqqında öz ağılları ilə mühakimə edəcəklərsə onda danışmağa dəyməz.Sən demə əsl alimlər Molla İranından çıxır?

İnsanların gözündə pis olmaq Allah qatında pis olmaq mənasına gəlməz.

Əgər sən yer üzündə olanların əksəriyyətinə itaət etsən, onlar səni Allah yolundan azdırarlar. Onlar ancaq zənnə qapılır və ancaq yalan uydururlar. (Ənam 116)

Müşrik sözünə gəldikdə isə kimi Allahın hökmü ilə müşrikdirsə o elə müşrikdir.Yəni,Quran və Sünnə ortadadır.Təkfir məsələsində Əhli Sünnə açıq-aydın dəlil olmadan və hüccət qalxmadan heç kəsi təkfir etmir və bu işi alimlərin ixtiyarına buraxır,hərc mərclik yaratmır.

Şiyə alimləri isə hamını özlərindən başqa təkfir edirlər.Bu haqqda çoxlu rəvayyətlər və alimlərinizin sözləri vardır.

Ayətullah Şübbər yazır: "Əgər tövhidə etiqad vilayətə etiqad ilə birgə olmasa Allah-təalə onu heç kəsdən qəbul etməz. Xəbərlərin bəzilərində gəlib ki, imamların müxalifləri (yəni əhli-sünna) müşrikdirlər. Qiyamət günü tövhid kəlməsi, İmamların ardinca getməyənlərdən götürüləcəkdir". Bax "Çəmiə-Kəbirə" ziyarətin şərhi, səhifə 99.

Yəqin ki,bu sənin üçün sirr deyil.

Nəvəvi də elə vahabidir. bu sözlər "bu hadîsteki lâfız ise kasıtsız olarak ağzından çıkıvermiştir" sözü Nəvəvinin vahabi olduğuna sübutdur. indi mən Nəvəvidən istəyirəm ki, dediyi sözlərə sübut gətirsin ki, Rəsulullah (s.ə.ə) bunu bilmədən deyib. yəni -Allah qorusun- bilmədən şirk edib. üstəlik ibni Abbasda öz ömrünə and içib ee əxi.

İmam Nəvəvi nə vaxt yaşayıb,bilirsən?

Sən bilirsən ki,ərəblər arasında and içmə tez-tez işlənən bir ifadə olub və bəzən ərəblər bunu cümlədə and içmə qəsdi olmadan da işlədərdilər.Ona görə Allah Quranda and içməyə görə məsuliiyət qoyur ki,bu yüngül söz hesab olunmasın.

Allah sizi qəsdiniz olmadan içdiyiniz andlara görə (onları pozmağa görə) cəzalandırmaz, lakin O, sizi qəsdlə içdiyiniz andlara görə cəzalandıracaqdır. (Ənam 89)

Mən sənə yuxarıda izah verdim və yalnız Allaha and içmə baradə Qurandan ayə və hədislər gətirdim.Əgər bu açıq-aydın dəlillər səni qane etmirsə mən başqa nə deyə bilərəm.Höccətləşməkdən başqa əlinizdən heç nə gəlmir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

əxi açıq aşkardır ki, sizdə anlama problemi var. Şeytanınözü də elə vahabidir. bunu bilirsən? Nəvəvi və ya başqası. bunların hamısıvahabidir. Nəvəvi, ibni Ömər, Ömər ibni Xəttab və başqaları. imamın (ə.s) bizəverdiyi ada gəlincə, əlinə Osman Xəmis adlı yalançının bir iki cızma qarasıkeçibsə elə bilirsən dünya sənindi? bəli mən RAFİZİYƏM. Hz. İbrahim (ə.s) kimi.Hz. İbrahim (ə.s) Nəmrudu (l.ə) təkr etti, ona qarşı RAZFİFİ oldu. Hz. Musa(ə.s) kimi. Hz. Musa (ə.s) Fironu (l.ə) tərk etti, ona qarşı RAFİZİ oldu. məndə sizin yalan, palan, şəxsi rəy və qiyasa əsaslanan məzhəbinizi, şeytana uyubhaqdan azan və öxünə məxsus olmayan məqamı qəsb edən xəlifələrinizi tərk ettim.və Şeytanı və onun dəstəsini tərk ettiyim üçün, Şeytan və onun dəstəsinə qarşıRAFİZİ olduğum üçün fəxr edirəm.

indi söhbəti fırlatma. əgər başqa nə isə haqqında danışmaqistəyirsənsə danışmaq istədiyin sözlərə uyğun mövzu aç! burada mövzu Allahdanbaşqasına and içməyin şirk olub olmamağıdı. Üseymin deyir ki "bu kiçikşirkdi" məndə deyirəm ki, o yalan deyir. çünki:

Allah səndən də razı olsun qardaşım. həmən hədislər bunlardır:

93-(...) Bize Ebû Bekir b. Ebi Şeybe ile İbnİ Nümeyr rivayet ettiler. (Dediler ki): Bize İbni Fudayl, Umâra'dan, o da Ebû Zür'a'dan, Bir adam Peygamber (Saîlallahü Aleyhi ve Sellemfe gelerek: o da Ebû Hüreyre'den naklen rivayet etti. Ebû Hüreyre şöyle demişi

— «Yâ Resûlaliah! Sevap ittibârı ile sadakanın hangisi daha bü­yüktür?- diye sordu. Resûlüllah (Saîlallahü Aleyhi ve Sellem):

— «Dikkat et! Babana yemin olsun ki bu suâlin cevâbını alacaksın Sağlam, cimri, fakirlikten korktuğun ve çok yaşamayı umduğun hâlde sadaka vermendir. (Bu işi) can gırtlağa gelip de, filâna (malımdan) şu kadar; filâna da şu kadar ;/asiyet ediyorum.) deyinceye kadar geciktirme. O (zaman mal zâten) filânın olmuştur.» buyurdular.

Sahihi Müslim, Zekat kitabı, Sadakanın Efdali, Sağlam Olan Cimrinin Sadakası Olduğunu Beyan Babı, hadis 93

1275- Urve İbnu'z-Zübeyr'den rivayet edilmiştir:

"Abdullah b. Zübeyr, Mekke'de ayağa kalkıp bir kimseye yani Abdullah İbn Abbâs'm mut'a nikahını caiz görmesinden doiayı ona dolaylı olarak laf dokun­durarak:

Bir takım insanlar var ki, Allah onların gözlerini kör ettiği gibi kalplerini de kör etmiştir. Bunlar, mut'a nikahına fetva vermektedirler' dedi. Bunun üzerine kendisi­ne dolaylı olarak laf dokundurulan Abdullah İbn Abbâs, halife olan Abdullah İbn Zübeyr'e seslenerek:

"Sen gerçekten kaba-saba bir adamsın. Ömrüme yemin ederim ki, mût'a nika­hı, muttakilerin imamı zamanında yapılıyordu" dedi.

Abdullah İbn Abbâs, bununla, Resulullah (s.a.v.)'i kasdediyordu. Bunun üzerine Abdullah b. Zübeyr, ona:

"Öyleyse sen kendi nefsinle bir dene. Vallahi, eğer sen bu mut'a nikahını ya­parsan seni taşlarınla recm ederim" diye karşılık verdi.

Sahihi Müslim, Nikah kitabı, Muta nikahı babı, hadis 1275

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Elməddin Allah razı olsun. Darulkitapda müvafiq yerə link versəydin lap əla olardı!

Allah səndən də razı olsun qardaşım. həmən hədislər bunlardır:

93-(...) Bize Ebû Bekir b. Ebi Şeybe ile İbnİ Nümeyr rivayet ettiler. (Dediler ki): Bize İbni Fudayl, Umâra'dan, o da Ebû Zür'a'dan, Bir adam Peygamber (Saîlallahü Aleyhi ve Sellemfe gelerek: o da Ebû Hüreyre'den naklen rivayet etti. Ebû Hüreyre şöyle demişi

— «Yâ Resûlaliah! Sevap ittibârı ile sadakanın hangisi daha bü­yüktür?- diye sordu. Resûlüllah (Saîlallahü Aleyhi ve Sellem):

— «Dikkat et! Babana yemin olsun ki bu suâlin cevâbını alacaksın Sağlam, cimri, fakirlikten korktuğun ve çok yaşamayı umduğun hâlde sadaka vermendir. (Bu işi) can gırtlağa gelip de, filâna (malımdan) şu kadar; filâna da şu kadar ;/asiyet ediyorum.) deyinceye kadar geciktirme. O (zaman mal zâten) filânın olmuştur.» buyurdular.

Sahihi Müslim, Zekat kitabı, Sadakanın Efdali, Sağlam Olan Cimrinin Sadakası Olduğunu Beyan Babı, hadis 93

1275- Urve İbnu'z-Zübeyr'den rivayet edilmiştir:

"Abdullah b. Zübeyr, Mekke'de ayağa kalkıp bir kimseye yani Abdullah İbn Abbâs'm mut'a nikahını caiz görmesinden doiayı ona dolaylı olarak laf dokun­durarak:

Bir takım insanlar var ki, Allah onların gözlerini kör ettiği gibi kalplerini de kör etmiştir. Bunlar, mut'a nikahına fetva vermektedirler' dedi. Bunun üzerine kendisi­ne dolaylı olarak laf dokundurulan Abdullah İbn Abbâs, halife olan Abdullah İbn Zübeyr'e seslenerek:

"Sen gerçekten kaba-saba bir adamsın. Ömrüme yemin ederim ki, mût'a nika­hı, muttakilerin imamı zamanında yapılıyordu" dedi.

Abdullah İbn Abbâs, bununla, Resulullah (s.a.v.)'i kasdediyordu. Bunun üzerine Abdullah b. Zübeyr, ona:

"Öyleyse sen kendi nefsinle bir dene. Vallahi, eğer sen bu mut'a nikahını ya­parsan seni taşlarınla recm ederim" diye karşılık verdi.

Sahihi Müslim, Nikah kitabı, Muta nikahı babı, hadis 1275

indi söhbəti fırlatma və dəqiq cavab ver: "Rəsulullah (s.ə.ə) və ibni Abbas şirk edib?"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Vəhhabi adını görürəm çox sağa-sola sərf edirsən.Sən əgər bununla qarşı tərəfi pis etmək istəyirsənsə bil ki,Vəhhab sözü Allahın adlarından biridir və sən bununla əksinə qarşı tərəfi tərifləmiş olursan.Sadəcə bu ad qondarma addır və bunu sənə işlətməməyi məsləhət görürəm.Həmçinin bunu sənə al-Fath da tövsiyyə edir.

Biz hələlik səbr edək.Güman edirəm bu moder sənin sözlərini görür.

Narahat olmayın, qayda pozuntusu olan kimi mən vəzifəmi yerinə yetirəcəyəm. Hələ ki, heç bir qayda pozulmayıb. Vəhhabi sözü qadağan deyil, kimisə forumda vəhhabi olmadığı haqda vəhhabi adlandırmaq qadağandır.

Alahın adlarına gəlincə isə Malik və Şafii də Onun adlarıdır. İndi nə demək istəyirsiz, bu məzhəblərin adları Allahın adlarından yaranıb? ya o məzhəbləri yaradan alimlərin adlarından?

Qaldıki and içmə məsələsinə,gördüyün kimi yuxarı postda verdiyim sılkada kifayət qədər bu baradə hədislər verilmişdir.Bu ayəyə də diqqət et: "De: "Rəbbimə and olsun ki, siz mütləq diriləcəksiniz". (ət-Təğabun, 7)

Bəs bu ayələrə nə deyirsiz? Allah təala deyir:

Batmaqda olan ulduza (Sürəyya ulduzuna) and olsun ki, (53:1)

Ulduzların (bürclərdəki) mənzillərinə (yaxud doğub-batdığı yerlərə) and olsun ki – Kaş bunun nə qədər böyük bir and olduğunu biləydiniz (56:75-76)

91 - əş-Şəms

Mərhəmətli, rəhmli Allahın adı ilə!

1 - And olsun günəşə və onun işığına (günəşin qalxdığı vaxta);

2 - And olsun (günəşin) ardınca çıxan aya;

3 - And olsun onu (günəşi) parlaq edən gündüzə;

4 - And olsun onu (günəşi) örtən gecəyə;

5 - And olsun göyə və onu yaradana;

6 - And olsun yerə və onu döşəyənə;

7 - And olsun nəfsə və onu yaradana (ona biçim verənə);

And olsun göyə və gecə gələnə! (Gecə peyda olub gündüz qeyb olana!) (86:1)

100 - əl-Adiyat

1 - And olsun (cihad zamanı) tövşüyə-tövşüyə qaçan atlara;

2 - And olsun (dırnaqları ilə daşdan) qığılcım qoparan atlara;

3 - And olsun sübh çağı hücum edən atlara;

İndi sən and iç ki,Vəhhabi deyilən məzhəb rəsmən mövcuddur.

http://313news.net/article/a-319.html

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B0%...%B8%D0%B7%D0%BC

Şiyə alimləri isə hamını özlərindən başqa təkfir edirlər.Bu haqqda çoxlu rəvayyətlər və alimlərinizin sözləri vardır.

Ayətullah Şübbər yazır: "Əgər tövhidə etiqad vilayətə etiqad ilə birgə olmasa Allah-təalə onu heç kəsdən qəbul etməz. Xəbərlərin bəzilərində gəlib ki, imamların müxalifləri (yəni əhli-sünna) müşrikdirlər. Qiyamət günü tövhid kəlməsi, İmamların ardinca getməyənlərdən götürüləcəkdir". Bax "Çəmiə-Kəbirə" ziyarətin şərhi, səhifə 99.

Yalan danışmayın. Şiə alimlərinin icmasına görə bütün Lə ilahə illəLlah deyənlər müsəlman sayılır. Əhli-sünnət də müsəlmandır və hətta onların arxasında da namaz qılmaq bizə caizdir. Əksinə Siz sələfilər bizi müsəlman saymırsız.

Ayətullar Şübbarın kitabında (yəni əhli-sünna) sözü yoxdur. Efendiyə etibar edib onun cızma-qaralamalarını kopya etməyin. Özünüz o kitabı alın və baxın ayətullar nə haqda yazır. Bu kitab indi hər yerdə satılır.

Bu tərcə bizdə deyil, həmçinin Sizdə də belədir. Dövrünün imamını tanımayan cahil kimi öləcək. Bizim əqidəyə görə əhli-sünnət bu dünyada müsəlmandı.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu məsələdə heç bir müşkül yoxdur. Çünki, bir şeyi bilin ki, islam əhkamları hamısı birdən nazil olmayıb ki. Sənin, bura qoyduğun hədislər səhihdir və islamın ilk illərini əhatə edir. Yəni, bu hədislər vaqe olduğu zaman, hələ Allahdan qeyrisinə and içməyin yasaq olması barədə hədislər deyilməmişdi. Bu səbəbdən də, bu məsələdə heç bir problem yoxdur. Bu hədislər mənsux hədislərdir və Allahdan başqasına and içməyin yasaq edilməsi barədə olan hədislər bu hökmü nəsx etmişdir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

əxi açıq aşkardır ki, sizdə anlama problemi var. Şeytanınözü də elə vahabidir. bunu bilirsən? Nəvəvi və ya başqası. bunların hamısıvahabidir. Nəvəvi, ibni Ömər, Ömər ibni Xəttab və başqaları. imamın (ə.s) bizəverdiyi ada gəlincə, əlinə Osman Xəmis adlı yalançının bir iki cızma qarasıkeçibsə elə bilirsən dünya sənindi? bəli mən RAFİZİYƏM.

Boynuna aldığına görə sağol.Rafizi sözünün şəri mənası nədir sizcə?

Bu elmi tərifi: Akademik Ziya Bunyatov, Allah ona rəhmət etsin yazıb: "Rafizilər: ər-Rafizə və ya ər-Ravafiz şiələrə verilən adlardan biridir. Əl-Əşari (Məqalət əl-islamiyin, İstanbul, 1928, s 10) bu adı Əbu Bəkr və Ömərin xəlifəliyinin qanuniliyini qəbul etməyən bütün şiələri (rafaza) dolayı və onların ğulat və zeydiyələr birlikdə şiələrin 3 firqəsindən biri kimi göstərir. Ona görə ər-rafizə imamiyənin başqa bir adıdır". Bax Ziya Bunyatov "Dinlər, təriqətlər, məzhəblər" s 192, "Azərbaycan" nəşriyatı, Baki 1997.

Cəfər Sadiq deyib: "Əqər insanların hamısı bizim şiələrimiz olsaydı, onların ¾ bizə şübhə ilə yanaşardılar, ¼ isə axmaq olardı"( "Riçal Kəşi" səhifə 179.)

"Qiyamlar" kitabının 144 səhifəsində, imam Baqirdan rəvayət olunur ki, o deyib: "Əgər, bütün yer üzündə olan insanlar bizim şiəmiz olsalar, onların dörddə üç hissəsi şəkdə, qalan bir hissəsi də axmaq olaçaqlar".

Məni söymək lazım deyil,mən heç kəsi təhqir etmirəm.Yazılanı deyirəm.

Hz. İbrahim (ə.s) kimi.Hz. İbrahim (ə.s) Nəmrudu (l.ə) təkr etti, ona qarşı RAZFİFİ oldu. Hz. Musa(ə.s) kimi. Hz. Musa (ə.s) Fironu (l.ə) tərk etti, ona qarşı RAFİZİ oldu. məndə sizin yalan, palan, şəxsi rəy və qiyasa əsaslanan məzhəbinizi, şeytana uyubhaqdan azan və öxünə məxsus olmayan məqamı qəsb edən xəlifələrinizi tərk ettim.və Şeytanı və onun dəstəsini tərk ettiyim üçün, Şeytan və onun dəstəsinə qarşıRAFİZİ olduğum üçün fəxr edirəm.

Sən nə gözəl izah verirsən.Kafir də inkar edən deməkdir.Allah Quranda kimləri kafir adlandırır?

indi söhbəti fırlatma. əgər başqa nə isə haqqında danışmaqistəyirsənsə danışmaq istədiyin sözlərə uyğun mövzu aç! burada mövzu Allahdanbaşqasına and içməyin şirk olub olmamağıdı. Üseymin deyir ki "bu kiçikşirkdi" məndə deyirəm ki, o yalan deyir. çünki:

indi söhbəti fırlatma və dəqiq cavab ver: "Rəsulullah (s.ə.ə) və ibni Abbas şirk edib?"

Mən sənə nə qədər təkrar etməliyəm.Yuxarıda sənin şeytani şübhələrinə cavab vermişəm.Eyni sualı niyə təkrarlayırsan?

Sən 100 misala qarşı başa düşmədiyin bir misalı dəlil gətirirsən?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abusaid mən sənə dedim axı. əgər başqa mövzularda danışmaq istəyirsənsə həmən movzuüçün yeni bir tema aç orada danışaq. "boynuna aldığına görə ço sağol" deyəndə ki, mən bununla gürur duyuram. Allah Əbu Bəkirədə, Ömərədə lənət etsin. mən Hz. İbrahim (ə.s), Hz. Musa (ə.s) kimi RAFİZİYƏM. Mən şeytan və onun dəstəsinə qarşı RAFİZİYƏM. və sizdə RAFİZİSİZ. amma siz, məndə fərqli olaraq Hz. Rəsulullahın (s.ə.ə) bu sözünə qarşı RAFİZİSİZ:

indi isə söhbəti fırlatma, cavab ver: "Rəsulullah (s.ə.ə) və ibni Abbas şirk edib?"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu məsələdə heç bir müşkül yoxdur. Çünki, bir şeyi bilin ki, islam əhkamları hamısı birdən nazil olmayıb ki. Sənin, bura qoyduğun hədislər səhihdir və islamın ilk illərini əhatə edir. Yəni, bu hədislər vaqe olduğu zaman, hələ Allahdan qeyrisinə and içməyin yasaq olması barədə hədislər deyilməmişdi. Bu səbəbdən də, bu məsələdə heç bir problem yoxdur. Bu hədislər mənsux hədislərdir və Allahdan başqasına and içməyin yasaq edilməsi barədə olan hədislər bu hökmü nəsx etmişdir.

Sən demə, siz İmam Nəvəvidən də ağıllsız, başqa metod tapmısız söhbəti fırlatmağa ;)

Şikr Allaha şərik qoşmaqdır. Busa ən böyük günah. Allah rəsulu hansı əqidəvi (!!!) məsələlərdə, hansındaki sonradan qadağan edilib, əvvəlcədən o işi görüb? Bir də necə ola bilər, əvvəl şirk olmur, sonra şirk olur. Məntiqi nədir? Bu şəriət məsələsi deyil gördünüz kimi

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Narahat olmayın, qayda pozuntusu olan kimi mən vəzifəmi yerinə yetirəcəyəm. Hələ ki, heç bir qayda pozulmayıb. Vəhhabi sözü qadağan deyil, kimisə forumda vəhhabi olmadığı haqda vəhhabi adlandırmaq qadağandır.

Görünür,necə yetirirsiz.Demək istəyirsiz mən Vəhhabiyəm və özümü belə adlandırdığıma görə məni belə adlandırmaq olar?Elməddin özünü Rafizi adlandırdı,fərqli olaraq.

Alahın adlarına gəlincə isə Malik və Şafii də Onun adlarıdır. İndi nə demək istəyirsiz, bu məzhəblərin adları Allahın adlarından yaranıb? ya o məzhəbləri yaradan alimlərin adlarından?

Bu fərqi siz gərək ki,biləsiz.Onlardan fərqli olaraq belə bir məzhəb yoxdur və adına nisbət verdiyiniz alimin adı Vahhab deyil Abdulvahhabdır.

Bəs bu ayələrə nə deyirsiz? Allah təala deyir:

Batmaqda olan ulduza (Sürəyya ulduzuna) and olsun ki, (53:1)

Ulduzların (bürclərdəki) mənzillərinə (yaxud doğub-batdığı yerlərə) and olsun ki – Kaş bunun nə qədər böyük bir and olduğunu biləydiniz (56:75-76)

91 - əş-Şəms

Mərhəmətli, rəhmli Allahın adı ilə!

1 - And olsun günəşə və onun işığına (günəşin qalxdığı vaxta);

2 - And olsun (günəşin) ardınca çıxan aya;

3 - And olsun onu (günəşi) parlaq edən gündüzə;

4 - And olsun onu (günəşi) örtən gecəyə;

5 - And olsun göyə və onu yaradana;

6 - And olsun yerə və onu döşəyənə;

7 - And olsun nəfsə və onu yaradana (ona biçim verənə);

And olsun göyə və gecə gələnə! (Gecə peyda olub gündüz qeyb olana!) (86:1)

100 - əl-Adiyat

1 - And olsun (cihad zamanı) tövşüyə-tövşüyə qaçan atlara;

2 - And olsun (dırnaqları ilə daşdan) qığılcım qoparan atlara;

3 - And olsun sübh çağı hücum edən atlara;

Bu ayələrdə Allah yaratdığı məxluqata and içir,bununla da bunların əzəmətini qeyd etmiş olur bir nemət olaraq.Məgər təfsirə,alimlərin sözlərinə baxmaq belə çətindir.Yoxsa,ayələrdən özbaşına nəticə çıxartmaq istəyirsiz?

Bütün bu and içilənlər məxluqatdır,Allahın yaratdıqlarıdır.

İnsan isə yalnız Allaha and içə bilər.Çünki,and içmək ilahlaşdırmaq,müqəssədləşdirməkdir.

Xeyr! Sənin Rəbbinə and olsun ki, onlar öz aralarında baş verən çəkişmələrdə səni hakim hesab etməyincə, sonra da verdiyin hökmlərə görə özlərində bir sıxıntı duymadan tam təslim olmayınca iman gətirmiş olmazlar. (4/65)

Sonra onların: "Allaha – Rəbbimizə and olsun ki, biz müşrik olmamışdıq!"– demələrindən başqa bir bəhanələri qalmayacaq. (6/23)

Onları Rəbbinin qarşısında dayandırılarkən bircə görəydin! Allah deyəcəkdir: "Məgər bu dirilmə həqiqət deyilmi?" Onlar: "Əlbəttə, Rəbbimizə and olsun ki, bu həqiqətdir!"– deyəcəklər. O buyuracaqdır: "Elə isə inkar etdiyinizə görə dadın əzabı!" (6/30)

Səndən: "O əzab doğrudurmu?"– deyə xəbər alırlar. De: "Bəli, and olsun Rəbbimə! Həqiqətən də, o, doğrudur və siz də ondan yaxa qurtara bilməyəcəksiniz". (10/53)

Onlar dedilər: "Allaha and olsun! Siz bilirsiniz ki, biz bu yerlərə fitnə-fəsad törətmək üçün gəlməmişik və biz oğru da deyilik». (12/73)

Rəbbinə and olsun ki, Biz onların hamısından soruşacağıq (15/92)

Və bu kimi daha onlarla ayələr var ki,hamısı məxluq and içərkən yalnız Allaha and içilə biləcəyinə işarə edir.Bundan öncə də yuxarıda bu mövzuda Peyğəmbər (s.a.s)-dən gələn hədisləri verdim.

Yalan danışmayın. Şiə alimlərinin icmasına görə bütün Lə ilahə illəLlah deyənlər müsəlman sayılır.

Mən nəyi yalan demişəm,alimin sözündən sitat gətirməyimə görə yalançıyam?Allahdan qorxun,böhtan atmayın.

Əhli-sünnət də müsəlmandır və hətta onların arxasında da namaz qılmaq bizə caizdir.

Təqiyyə ilə caizdir,yoxsa necə?

Ayətullar Şübbarın kitabında (yəni əhli-sünna) sözü yoxdur. Efendiyə etibar edib onun cızma-qaralamalarını kopya etməyin. Özünüz o kitabı alın və baxın ayətullar nə haqda yazır. Bu kitab indi hər yerdə satılır.

Çox qəribə adamsız.Mötərizədə olan sözün izahdır,aydındır ki,cümlədən deyil.Mən yazmışdım:

"Əgər tövhidə etiqad vilayətə etiqad ilə birgə olmasa Allah-təalə onu heç kəsdən qəbul etməz. Xəbərlərin bəzilərində gəlib ki, imamların müxalifləri (yəni əhli-sünna) müşrikdirlər. Qiyamət günü tövhid kəlməsi, İmamların ardinca getməyənlərdən götürüləcəkdir". Bax "Çəmiə-Kəbirə" ziyarətin şərhi, səhifə 99.

Yeri gəlmişkən üzr istəyirəm (mövzudan uzaq olsada) bu kitabda başqa maraqlı bir sitat var?

"Onlar (imamlar) ilahi sifətlər ilə zinətləniblər, onların tamam vücüdları Allahın sifətləridir". (səh 48)

Qaldı ki,təkfirə bu baradə çox danışmaq,çox sitatlar gətirmək olar.

Müfid deyib: "Imamiyyə həmrəydir ki, kim ki (heç olmasa) bir dənə imamın imamətini inkar etsə, (yaxud ona) tabe olmağın fərz olmasını inkar etsə, cəhənəmdə əbədi qalan kafirdir". Bax Maclisi "Biharul anvar" cild 23, səhifə 390.

Qısa olmaq üçün başqa misal gətirmirəm.

Bu tərcə bizdə deyil, həmçinin Sizdə də belədir. Dövrünün imamını tanımayan cahil kimi öləcək. Bizim əqidəyə görə əhli-sünnət bu dünyada müsəlmandı.

Söhbət beyət edib,itaətdən çıxanlardan gedir,bu baradə çoxlu hədislər vardır və burda qaranlıq heçnə yoxdur.

Bu dünyada müsəlman axirətdə kafir?Yəqin,Xoyinin bu sözlərini nəzərdə tuturduz.

"On iki imam şiələrinə müxalif olanların hökmündə doğru görüş budur ki, onların hamısı təmiz sayılır və zahirdə müsəlman olmaqlarına hökm olunur və bunda müxaliflər (yəni sünnilər) ilə - həqiqətdə hamısının kafir olmaqlarına baxmayaraq - digərləri arasında fərq yoxdur. Onlar (yəni müxaliflər) bizim dünyada müsəlman, axirətdə kafir adlandırdığımız kəslərdir." (əl-Xoy "Kitab al-Tahara" 2/87)

Maraqlıdır,bu müasir düşüncə nəyə əsaslanır?Quranda küfrün belə izahı var?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abusaid, siz bir dəfə olsun mövzuya uyğun yazacaqsız? əgər imamlar (ə.s), imamət, müsəlman, kafir və b. şeylərdən danışmaq istəyirsizsə danışmaq istədiyinizə uyğun mövzu açıb orada danışın. burada "Allahdan başqasına and içmək olar yoxsa olmaz?" mövzusunu danışırıq. indi mən yenə təkrar soruşuram: Rəsulullah (s.ə.ə) və ibni Abbas (r.a) şirk edib?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sizin reytinqiniz 80% -dır, buna görə də Sizə xəbərdarlıq edirəm. Mövzuya aid yazın, əks halda Sizinlə vidalaşmalı olacağıq.

Изменено пользователем al-Fath

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abusaid, mövzudan yayınmaq üçün, ənənəvi sələfi metodlarından istifadə edib söhbəti dəyişmək istəyirsən. keçəl suya getməz!

16:56. (Müşriklər) onlara verdiyimiz ruzidən heç bir şey bilməyənlərə (heç nə anlamayan bütlərə) pay ayırırlar. Allaha and olsun ki, yaxdığınız iftiralara görə sorğu-sual ediləcəksiniz!

16:63. (Ya Rəsulum!) Allaha and olsun ki, səndən əvvəl də ümmətlərə peyğəmbərlər göndərmişdik. Şeytan onlar öz (çirkin) əməllərini xoş göstərmişdi. Bu gün Şeytan onların dostudur (havadarıdır). Onlar (qiyamət günü) şiddətli əzaba düçar olacaqlar!

20:77. (İzzət və cəlalıma) and olsun ki, Biz Musaya belə vəhy etdik: “Qullarımla gecə yola çıx, (əsanı suya vurmaqla) onlar üçün dənizdə quru bir yol aç. (Fironun) sizə yetişməsindən qorxma, (suya qərq olmaqdan da) əndişəyə düşmə!”

Burada Allaha kim and içir? Elə Allah! Amma digər ayələrdə isə Allah məxluqata and içir: (Şəms 1-7) yuxarıda Al-Fath yazıb.

Həmçinin hədislərdə də gəlib:

Hanbelî mezhebinin imamı Ahmed b. Hanbel, kendi Müsned"inde Allah Resulü"nün (s.a.a) şöyle buyurduğunu rivayet eder:Canıma andolsun ki, eğer iyiliği emreder ve kötülükten sakındırırsan, bu, susmandan daha iyidir. Müsned-i Ahmed, c.5, s.224- 225, Beşir b. Hasasiyye es-Sedu-sî"nin hadisi

Deyin görüm bəs peyğəmbər nə üçün and içirdi? Eyni cavab olsa, yəqin ki, əvvəlki postumdakı sualları təkrarlamağa ehtiyac olmayacaq!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abusaid, siz bir dəfə olsun mövzuya uyğun yazacaqsız? əgər imamlar (ə.s), imamət, müsəlman, kafir və b. şeylərdən danışmaq istəyirsizsə danışmaq istədiyinizə uyğun mövzu açıb orada danışın. burada "Allahdan başqasına and içmək olar yoxsa olmaz?" mövzusunu danışırıq. indi mən yenə təkrar soruşuram: Rəsulullah (s.ə.ə) və ibni Abbas (r.a) şirk edib?

Mən gördüyün və ya görmək istəmədiyin kimi irada cavab vermişəm.

Sən bu sualı artıq neçənci dəfədir təkrarlayırsan,buna cavab verilib.Əgər cavab səni qane etmirsə onsuzda səni sizdən başqa heç nə qane etmir.Halbuki,sənə çoxlu sayda ayələr və hədislər gətirmişdik.Əgər sən onlarla açıq aydın dəlilə qarşı bu şübhəni dəlil kimi yox şübhə kimi gətirirsənsə,əvvəla niyyətini təmizlə.

Bir:o “atana and olsun”ifadəsi ağızdan qəsdən çıxmayan və ərəblərdə and içmə vərdişindən ola bilər.

İki:Bu ifadə Quran ayəsi deyil ki,biz ona tam istinad eləyək.Halbuki,mən sənə eyni mətnə sahib olan lakin,”atana and olsun” sözü olmayan başqa hədis də göstərmişdim.Hər iki hədis də Muslimin kitabında keçirdi və fərq ancaq bu sözdə idi.Heç kəsə sirr deyil ki,səhih hədislər adətən ayrı-ayrı yollarla,başqa ravilər vasitəsi ilə mətnlərində bəzi cüzi dəyişikliklər olmaqla gələ bilir.Bu hədisdə bu sözün həqiqətən Rasulullah (s.a.s) tərəfindən deyilməsini də Allah bilir.Biz ancaq ehtimal edə bilərik ki,bu söz ziyadə ola bilər.Yenə deyirəm:Düzunü Allah bilir.

Üç:Deyildi ki,Allahdan başqasına and içmək riya,göstiş və s.əməllər kimi kiçik şirkdir və bu əməli hamı edə bilər.Bir hədisdə Rasulullah (s.a.s) buyurur ki,”şirk qaranlıq gecədə qara qarışqanın görülməsindən də gizli ola bilər.”Şübhə yoxdur ki,Rasulullah (s.a.s) qəsdən olmayan bəzi xırda səhvlər edə bilərdi və O daim bunlardan Allaha sığınardı.

Günahdan söhbət gedə bilməz.Çünki,günahda qəsd olunan niyyətdir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abdussamed, Xahiş edirəm "açıklama"ları sil və hər kitabdan 1-2 rəvayəti qoy bura. Yoxsa hamısına cavab vermək mümkün deyil. Ona görə bir neçəsinə cavab verəcəm bir cümlə ilə inşallah

1533- Sâlim’in babası Abdullah b. Ömer (r.a.)’den rivâyete göre: “Ömer, babam hakkı için babam adına derken Rasûlullah (s.a.v.) onun bu sözünü işitti ve şöyle buyurdu: Allah atalarınız adına yemin etmekten sizi yasaklıyor. Bunun üzerine Ömer bundan sonra ne kendi sözüm olarak nede bir başkasından naklederek baba adına yemin etmedim. Bu sözü ağzıma almadım.” (Müslim, Eyman 1; İbn Mâce, Keffare: 2)

1534- İbn Ömer (r.a.)’den rivâyete göre: Ömer bir kâfilede iken ve babası adına yemin edip dururken Rasûlullah (s.a.v.) ona ulaştı ve şöyle buyurdu: “Allah atalarınız adına yemin etmekten sizi yasaklıyor. Bundan böyle yemin edecek kimse ya Allah adına yemin etsin veya sussun.” (Müslim, Eyman: 1; İbn Mâce, Keffare: 2)

3248... Ebû Hureyre (r.a)'den Rasûlullah (s.a)'ın şöyle buyurduğu rivayet edilmiştir:

"Babalarınızın, annelerinizin ve putların adlan ile yemin etmeyiniz. Sadece, Allah'ın adı ile yemin ediniz. (Allah'ın adı ile de) ancak (sözünüzde) doğru olduğunuzda yemin ediniz."

2095) Abdurrahman bin Semûre[7] (Radıyalîâhü anhythn rivayet edildiğine göre; Resülullah (Sallallahü Aleyhi ve Sellem) şöyle buyurdu., demiştir :

«Ne putlar üzerine ne de babalarınız üzerine yemin ediniz.»"

o birilər də zatən bunlara bənzərdir. Tutaq ki, səhih qəbul etdik, biz bilirik ki, səhabələrin çoxunun atası cahilliyə dövründə yaşayıb və müşrik olublar. Əlbəttə ki, müşriklər də and içilməyə layiq deyillər! Buna görə də Rəsulullah (s) onları bu işdən çəkindirə bilər. Necə ki sən qeyd etmisən

Babalarınızın, annelerinizin ve putların adlan ile yemin etmeyiniz.

ana ata burada bütlərlə eyni yerdə gedir. Büt zatən daşdır ona and içilməz. Ana ataları da anda layiq olmayıb yəqin ki

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

indi məni danışdırma. mən sənə demədim get hədis kitablarını kopyala buraya yığ. mən dedim ki, dəqiq cavab ver. Rəsulullah və ibn Abbas (r.a) şirk edib? Rəsulullahın (s.ə.ə) Allahdan başqasına and içdiyinə aid 2 hədis (biri Müslümdən, biri Əhməd ibni Hənbəldən) və ibni Abbasın (r.a) da and içdiyinə dair bir hədis gətirdik. indi cavab verin. Rəsulullah (s.ə.ə) və ibni Abbas (r.a) şirk edib? hə və yaxud yox.

Bir daha əmin oldum ki, Sizdə sadə bir bəhs ədəbi belə yoxdur. Əziyyət çəkib opponentlərinizin sizə yazdıqları cavabları diqqətlə və dərk edərək oxusanız cavabı t.caqsınız.

Artıq bundan sonra sizin heç bir sualınıza cavab yazmayacağam, çünki sizin əsas məqsədiniz verdiyiniz suallara cavab axtarmaq yox, fitnə-fəsad törətməkdir.

o birilər də zatən bunlara bənzərdir. Tutaq ki, səhih qəbul etdik, biz bilirik ki, səhabələrin çoxunun atası cahilliyə dövründə yaşayıb və müşrik olublar. Əlbəttə ki, müşriklər də and içilməyə layiq deyillər! Buna görə də Rəsulullah (s) onları bu işdən çəkindirə bilər. Necə ki sən qeyd etmisən

Sizdən də xahiş edirəm ki, yazılanları diqqətlə oxuyasınız. Orada Peyğəmbərimizin (s.ə.v) səhabələri yalnız Allaha andi içmələrinə dəvət etdiyi yazılan hədislər də var.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sizdən də xahiş edirəm ki, yazılanları diqqətlə oxuyasınız. Orada Peyğəmbərimizin (s.ə.v) səhabələri yalnız Allaha andi içmələrinə dəvət etdiyi yazılan hədislər də var.

Oxudum, oxudum. Zaten getirdiyim hedisin diger hissesinde de bu var. Ehtimal ki, cahilliye dovrunde erebler oz atalarina and ichirdiler. Hedislerde de o cur gorulur. Bir hedis gosterin ki, orada peyghembere ve ya leyaqetli shexslere and ichmek nehy olunsun? dediyim odur ki, eger cahilliye dovrunde erebler oz ata ana ve butlere and ichiblerse peyghember de chekindirib onlari bundan. Yoxsa peyghemberin (s) ve ibn Abbas kimi shexsiyyetin Allahdan bashqasina and ichmesine shirk demek muselmanliqdan uzaq dusher. Hemchinin bu eger shirkdirse, Qurani Kerimde Muetal Allah Ozunden bashqasina and ichib neuzu billah Ozune de sherik qoshmaz!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

indi məni danışdırma. mən sənə demədim get hədis kitablarını kopyala buraya yığ. mən dedim ki, dəqiq cavab ver. Rəsulullah və ibn Abbas (r.a) şirk edib? Rəsulullahın (s.ə.ə) Allahdan başqasına and içdiyinə aid 2 hədis (biri Müslümdən, biri Əhməd ibni Hənbəldən) və ibni Abbasın (r.a) da and içdiyinə dair bir hədis gətirdik. indi cavab verin. Rəsulullah (s.ə.ə) və ibni Abbas (r.a) şirk edib? hə və yaxud yox.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Elməddin! Sənin sualların yersizdir. Həm də ki, onların cavabı artıq, verilib. Sənsə, elə sual verirsən. Bu suallarla sən, nəyə nail olmaq istəyirsən ki? Doğurdandamı, sən düşünürsən ki, kimsə, sənin bu yersiz suallarına təsdiq edici cavab verəcək?.

Birincisi, bir şeyi bil ki, hər, Allahdan başqasına içilən and şirk deyildir. Burda, əsas meyar niyyətlə bağlıdır. Əgər, bir şəxs təbərrük etmədən, Allahdan qeyrisinə and içərsə, bu şirk deyil, sadəcə günahdır. Amma, əgər, həmin andı təbərruk niyyəti ilə edərsə, təbii ki, bu şirkdir. Bir də ki, insan zəifdir və özü istəmədən də ağzından bir sözlər çıxa bilər. Necə ki, belə bir şey olduğu zaman, peyğəmbər (sas): "Kim Allahdan başqasına and içərsə, "Lə İləhə İllə Allah" desin". Yenə də deyirəm ki, bu məsələdə heç bir problem yoxdur. Çünki, bu rəvayətlər mənsuxdur.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...