Перейти к содержимому

Arvadini Qardasina Ver


al-Fath

Recommended Posts

  • Ответы 54
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bu hemen söz deyil ki.........

Nur bir qardash kimi meslehet ereb dilini bilenlerde sorush onlar bu kelmenin menasini sene basha salarlar :smoking:

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Peyğəmbər Əbdьrrəhman ibn Aufı ənsərli Səd ibn Ər-Rabi əl-Ənsəri ilə qardaş edir. Bundan sonra Səd ibn Ər-Rabi əl-Ənsəri Əbdьrrəhmana deyir: Artıq sən mənim qardaşımsan, mənim bazarda yaxşı mallarım var, onların yarısını sənə verirəm və mənim iki arvadım var, onların birini sənə verirəm. Əbdьrrəhman deyir: Saq ol, amma mənə heз nə lazım deyil. Gцstər gцrək bazar haradadır. Əbdьrrəhman bazara gedib oradan bir az yağ aldı. Bir neзə gьndən sonra Peyğəmbər onu evlənmiş gцrdь[/b].

Buna mьnasibətiniz necədir? :P

Heqiqeten hemd ve senalar, shukur ve terifler alemlerin Rebbi olan Allah ucundur. Biz yalniz Onu hemd edir ve yalniz Ondan komek dileyirik. Nefislerimizn sher'inden, pis emllerimizden Ona siginiriq. Allahin hidayete getirdiyini azdiran, azdirdigini da hidayete getiren tapilmz. Men shehadet edirem ki, Allahdan bashqa Ilah ( Me'bud ) yoxdur ve yene de shehadet edirem ki, Muhammed (s.a.s) Onun qulu ve resuludur.

Haqq yolu ile gedenlere salam olsun [Qur'an 20/47]

Men senden xahish edirem ki, yazdigin bu hedisin erebce metnini mene gosteresen.

Изменено пользователем Jurnalist_I
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

volk, yuxarida hokm verirsen ki, dul qalmish qadin ozu-ozunun velisidir. demali kim ile istese icazesiz sige eda bilar? bu senin hokmun deyil, bu senin alimlerinin hokmudur, vay halinize.

Volk hökm vermir, bu hələ ilimlərin hökmüdür. Şiə Sizin kimi özündən heç nə danışmır. Dul qalmış qadın özü-özünün vəlisidir.

BALAKISHI

selam aleykum Haris qardash ne bileceklere her yerinden durani hokum verir onlarda

Siz indiyə kimi çox boş atmacalar atmısız, amma heç birinin dalında dayanmamısınız. Məndə belə fikir yaranır ki, Sizin əqidə özü boş əqidədir ki, bu cür tərəfdarları var.

ismi_NUR

Halal işlərdə, haramlarda yox

Mənə başa salın görüm Siz nəyə gülürsüz. Əqidənizdə olan biyabırçılıqları halal sayıb, dul qadının azad olmasına gülürsüz?

Jurnalist_I

ərəb dilini bilirsizsə onu özünüz də rahat t. bilərsiz. Orada cild və hədisin nömrəsi yazılıb.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...

Jurnalist_I qardash bu ne ciliz sohbetden qachmadi.

Eger ingilis dilinin en primitiv formasini bele bilmirsinizse, bizde vallahi gunah yoxdu.

Yoxsa bu "sohbet firlatma" anlaminin novbeti versiyasidi?

"Volume" sozunun 3-4 tercumesi var. "Volume" bab kimi de tercume olunur. Bu bir.

Bab 7, cild 62, hedisin nomeri - 10!

Ashagida online linkde verilib. Bu iki.

Volume 7, Book 62, Number 10:

Narrated Anas bin Malik: 'Abdur-Rahman bin 'Auf came (from Mecca to Medina) and the Prophet made a bond of brotherhood between him and Sad bin Ar-Rabi' Al-Ansari. Al-Ansari had two wives, so he suggested that 'Abdur-Rahman take half, his wives and property. 'Abdur-Rahman replied, "May Allah bless you with your wives and property. Kindly show me the market." So 'Abdur-Rahman went to the market and gained (in bargains) some dried yoghurt and some butter. After a few days the Prophet saw Abdur-Rahman with some yellow stains on his clothes and asked him, "What is that, O 'Abdur-Rahman?" He replied, "I had married an Ansari woman." The Prophet asked, "How much Mahr did you give her?" He replied, "The weight of one (date) stone of gold." The Prophet said, "Offer a banquet, even with one sheep." Bu uch.

Daha da deqiq yazsaq - Volume 7 - Book 62 - Wedlock, Marriage (Nikaah). Bu dord.

Al-Fath qardasha lazim olsa o size bu hedisi duz 10 dilde getirer. Buda besh!

"Every day is 'Ashura and every land is Kerbala"

    Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hormetli istifadeci, hec bir problmi yoxdur, baxaram ve inshaallah cavablandiracam.
Hormetli muxalifim ! Bu sohbeti adeten bele bir mecraya salmagin hech bir menasi yoxdur. Men sadece sizden xahish etdim ki, mene ereb versiyasini veresiniz. Gozleyirem !

Heleki bu qeder

Paradoks!

Deyirem yalan sizde adet olub gedib.Ilk evvel dedin ki ozum t.ram sonra ise deyirsen ereb versiyasini gozleyirem.Bagishlayin sizde nese problem yoxdur?

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

volk, deyirsen ki, dul qalmish qadin ozu-ozunun velisidir. yeni shieler oz dul qalmish ana-bacilari kimla istese sige edande onlara qarisha bilmezler? dogrudan da biyabirchiliqdi. qadin ne isteyir edir, kishiye tabechilik yoxdur. cavab ver de volk.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

volk, deyirsen ki, dul qalmish qadin ozu-ozunun velisidir. yeni shieler oz dul qalmish ana-bacilari kimla istese sige edande onlara qarisha bilmezler? dogrudan da biyabirchiliqdi. qadin ne isteyir edir, kishiye tabechilik yoxdur. cavab ver de volk.

gel bele danishaq men oz fiqhimzden delili getirdim ki dul qalmish qadin ozu oz velisidir.Yaxshi sende mene delil getir ki dul qadinin velisi sizin fiqhinizde kimdir.

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

bu exlaqsizliqdi, bizde dul da olsa qadinin velisi, atasi, qardashi, emisi ve s. yoxsa sizde bu edi ale?

sene yene dedim axi bosh bosh danishmaqdansa subutnan delilnen danish.Hansi fiqh kitabinizda yazilib ki dul qalmish qadinin velisi emisidir,atasidir,qardashidir ve sair!Sene vaxt verirem ya sozlerivi subut ele yada ki kezzab pecatin vurulur :065gg:

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

deyirem de bu biqeyretlerden ne desan gozlemek olar, neca yani shielerin dul analari fahishelik edanda shileler onlara qarishmirlar? siz yehudiden de beshbetersiz. ne gundesiz?

Danishigivi bil a kishi bele qeyretli oglansan,ana-baci qeyreti cekensen gel gorushek gorum ne demek isteyirsen?Monitor arxasinda haminiz kishi olursu colde ise dovshan.

Sohbet edirsen adam kimi sohbet ele!Men burda fahishelikden danishmiram.Senden sual etdim sizin eqidenize gore dul qadinin velisi kimdir?

Sahih Muslim:

Bize İbni Ebî Ömer rivayet etti. (Dedi ki) : Bize Süfyân bu isnâdla rivayette bulundu ve :

«Dul kadın kendisi İçin velisinden daha ziyade hak sahibidir. Kızdan nefsi hakkında babası izin ister. Onun izni de susmasd:r.» Dedi. Galiba: «Susması ikrard:r.» da dedi.

Dul kadının nefsi için velisinden daha haklı olması İmam A'zam'la Dâvûd-ı Zâhiri'ye göre her hususa şâmildir. Akd'-lar ve şâir hukuk bunda dahildir. Fakat bu ibarenin rızaya mahsus olma­sı da muhtemeldir. Bu takdirde cümlenin mânâsı: «Nikâha rıza göster­mek hususunda dul kadın velisinden daha ziyâde hak sahibidir. İznini söylemek suretiyle ifade eder.» demek olur.

«Kızdan nikâh hususunda emir alınır» cümlesinin mânâsı hakkında ulema ihtilâf etmişlerdir. İbni Ebî Leylâ, İmam Şafiî, İmam Ahmed, İshâk ve başkalarına göre kızdan izin iste­mek lâzımdır. Yalnız veli babası veya dedesi ise İzin istemek mendûp, bunlardan başka biri ise vâcibdir. Baba ile dede kızdan izin almadan nikâhını kıyabilirler. Çünkü onlar bu hususta kemali şefkat sahibidir. Şâir velilerin izin almadan nikâh kıymaları sahîh değildir.

Evzâî, İmam Âzam ve diğer Küfe ulemâsına göre âkil baliğ olan har kızdan nikâh için izin istemek vâcibdir.

Mâ1ikî1er'den bazıları : «Nikâh teklifi karşısında susmanın izin sayılacağını kıza önceden bildirmek şarttır» demişlerdir. Fakat ekseri­yetle Mâliki ulemâsı bunun müstehab olduğuna ittifak etmişler­dir. Nikâhda velinin şart olup olmama meselesi dahi ihtilaflıdır. İmam Mâlik ile Şafiî bunun şart olduğuna kaaildirler. Onlara göre veiisiz nikâh sahih değildir.

Hanefîler 'den İmam Âzam ile İmam Ebû Yû­suf 'a göre âkîl baliğ ve hür olan bir kadının nikâhı için veli şart de­ğildir. Kadının rızası kâfidir. Bu babda kadının dul veya bakire olması hükmen müsavidir. Mamafih İmam Ebû Yûsuf 'dan bir riva­yete göre veli şarttır. İmam Muhammad veiisiz kıyılan ni­kâhın velinin rızasına mevkufen caiz olduğuna kaaildir.Ebû Sevr 'e göre kadın velisinin izni ile kendini nikâh ede­bilir. Fakat velinin izni yoksa nikâh caiz değildir.

Dâvud-u Zahirî: «Bakirenin nikâhında veli şart. dul ka­dının nikâhında şart değildir.» demiştir. Fakat ulemâ Dâvud'un bu sözde tenakuza düştüğünü söylerler. Çünkü onun sözü ihtilaflı bir me­selede yeni bir kavi sayılır. Halbuki Dâvud'un mezhebine göre ih­tilaflı meselede ortaya yeni bir kavi çıkarmak caiz değildir.

Resûlüllah {Sadallchü Aleyhi ve Sellem) 'in bakire hakkında: «Onun iz­ni susmasıdır» buyurması Nevevi'ye göre her bakire ile her veliye amin ve şâmildir. Bakirenin mutlak surette susması kâfidir. Nevevî «Sahîh olan budur» diyor.

Hanefîler 'le Şâfiîler 'den bazılarına göre bakireden izin isteyen veya baba veya dede olursa sükût kâfi, başkaları izin isterse rı­zasını behâmehal sözle ifade etmesi gerekir. Çünkü kız babası ile dede­sinden daha ziyade utanır.

Dul kadının sözle izin vermesi icab eder. Bu babta ulemâ mütte­fiktir.

Изменено пользователем Волк

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

deyirem de bu biqeyretlerden ne desan gozlemek olar, neca yani shielerin dul analari fahishelik edanda shileler onlara qarishmirlar? siz yehudiden de beshbetersiz. ne gundesiz?

bi qeyret eqidede sizdedi ozunde biqeyretsen(butun sunnuleri demirem,qeyretlileri var senden ferqli olaraq)

senin atan baban emin yoxdu,dul anan fahishelik edende sen qarishirsan?yehudi olursan?ne gundesen?

P.S qeyret qeyret danishanin baxanda heyatina gorurlerki,qeyretin iysini hech bilmir!!!

Изменено пользователем Qelem
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bismillahir Rahmanir Rahim.

Salam olsun haqqi eshidib ona tabe olanlara.

Jurnalist_I muellim!

Hedisin erebcesini isteyirsen? Qardash burda ne var ki? Bash uste, buyur, bu da erebcesi. Amma bilmirem guya erevcesini gorsen ne olacaq? Inan hech senin onun erebcesini oxuyub basha dusheceyine de inanmiram. Chunki senin ereb dilinden yungulbari anlayishin olsaydi, onu ozun de t. bilerdin. Al-Fath qardash bir hedis yazib, men ise hemin hedisin Buxaride neql edilmish bir neche variantin hamisini gonderirem.

Mende olan Buxaride (Beyrut, Daru Ibn Kesir neshriyyati, 3-cu chap, 1407 h.q, 1987) hedisin nomreleri ve sehifeleri ashagida qeyd edilen kimi gedir.

1943 - حدثنا عبد العزيز بن عبد الله حدثنا إبراهيم بن سعد عن أبيه عن جده قال قال عبد الرحمن بن عوف رضي الله عنه ه

: لما قدمنا إلى المدينة آخى رسول الله صلى الله عليه وسلم بيني وبين سعد بن الربيع فقال سعد بن الربيع إني أكثر الأنصار مالا فأقسم لك نصف مالي وانظر أي زوجتي هويت نزلت لك عنها فإذا حلت تزوجتها قال فقال عبد الرحمن لا حاجة لي في ذلك هل من سوق فيه تجارة ؟ . قال سوق قينقاع قال فغدا إليه عبد الرحمن فأتى بأقط وسمن قال ثم تابع الغدو فما لبث أن جاء عبد الرحمن عليه أثر صفرة فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم ( تزوجت ) . قال نعم قال ( ومن ) . قال امرأة من الأنصار قال ( كم سقت ) . قال زنة نواة من ذهب أو نواة من ذهب فقال له النبي صلى الله عليه وسلم ( أولم ولو بشاة )

Buxari, 2/722

3569 - حدثنا إسماعيل بن عبد الله قال حدثني إبراهيم بن سعد عن أبيه عن جده قال

: لما قدموا المدينة آخى رسول الله صلى الله عليه وسلم بين عبد الرحمن ابن عوف وسعد بن الربيع قال لعبد الرحمن إني أكثر الأنصار مالا فأقسم مالي نصفين ولي امرأتان فانظر أعجبهما إليك فسمها لي أطلقها فإذا انقضت عدتها فتزوجتها . قال بارك الله لك في أهلك ومالك أين سوقكم ؟ فدلوه على سوق بني قينقاع فلما انقلب إلا ومعه فضل من أقط وسمن ثم تابع الغدو ثم جاء يوما وبه أثر صفرة فقال النبي صلى الله عليه وسلم ( مهيم ) . قال تزوجت قال ( كم سقت إليها ) . قال نواة من ذهب أو وزن نواة من ذهب . شك إبراهيم

[

Buxari, 3/1378

3722 - حدثنا محمد بن يوسف حدثنا سفيان عن حميد عن أنس رضي الله عنه ه قال

: قدم عبد الرحمن بن عوف المدينة فآخى النبي صلى الله عليه وسلم بينه وبين سعد بن الربيع الأنصاري فعرض عليه أن يناصفه أهله وماله فقال عبد الرحمن بارك الله لك في أهلك ومالك دلني على السوق فربح شيئا من أقط وسمن فرآه النبي صلى الله عليه وسلم بعد أيام وعليه وضر من صفرة فقال النبي صلى الله عليه وسلم ( مهيم يا عبد الرحمن ) . قال يا رسول الله تزوجت امرأة من الأنصار قال ( فما سقت فيها ) . فقال وزن نواة من ذهب فقال النبي صلى الله عليه وسلم ( أولم ولو بشاة )

Buxari, 3/1432

4785 - حدثنا محمد بن كثير عن سفيان عن حميد الطويل قال سمعت أنس بن مالك قال

: قدم عبد الرحمن بن عوف فآخى النبي صلى الله عليه وسلم بينه وبين سعد بن الربيع الأنصاري وعند الأنصاري أمرأتان فعرض عليه أن يناصفه أهله وماله فقال بارك الله في أهلك ومالك دلوني على السوق فأتى السوق فربح شيئا من أقط وشيئا من سمن فرآه النبي صلى الله عليه وسلم بعد أيام وعليه وضر من صفرة فقال ( مهيم يا عبد الرحمن ) فقال تزوجت أنصارية قال ( فما سقت اليها ) قال وزن نواة من ذهب قال ( أولم ولو بشاة )

Buxari, 3/1432

و لما رأيت الجهل في الناس فاشياً

تجاهلت حتي ظنوا اني جاهل

فوا عجبا كم يدعي الفضل ناقص

فوا اسفا كم يظهر النقص فاضل

Danmasaydi Alinin haqqini nadanlar eger,

Indi din ichre inan birce xeta olmaz idi

Haci Yashar Cahid

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sahib yuzerlərlə bu cün rəftar forumda yol verilməzdir. Buna görə molla tulku və Qelem reytinq alıblar. Sizin burada təzə olduğunuzu nəzərə alaraq Sizə hələlik xəbərdarlıq edirəm.

deyirem de bu biqeyretlerden ne desan gozlemek olar, neca yani shielerin dul analari fahishelik edanda shileler onlara qarishmirlar? siz yehudiden de beshbetersiz. ne gundesiz?

Kime deyirsen biqeyret??? Shiyelere?????????????? Biqeyret sen ve senin kimi dil pehlivanlaridi. Eger chox yox zerrece kishilik ve qeyret varsa sende telefon nomreni yaz, gosterim sene kimin qeyretinin ne olmasini. Yazindan bele melum olur ki, senin ana-bacin ona gore fahishelik elemir ki, sen onlarin velisi olaraq onlara icaze vermirsen. Eger sen icaze versen, ederler. Ay sherefsiz, sunni fiqhinde qadinin ozunu rahat etmesi uchun ozune banan-badimcan soxmasina icaze verilir, demeli senin anan-bacin edir bunu heee??

Изменено пользователем al-Fath

و لما رأيت الجهل في الناس فاشياً

تجاهلت حتي ظنوا اني جاهل

فوا عجبا كم يدعي الفضل ناقص

فوا اسفا كم يظهر النقص فاضل

Danmasaydi Alinin haqqini nadanlar eger,

Indi din ichre inan birce xeta olmaz idi

Haci Yashar Cahid

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Tema bağlıdır.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
×
×
  • Создать...